[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.621 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Ferdinandoh schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:31:
[...]

En hoever is batterij er dan door heen?
Dat leek me wel duidelijk, batterij leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Volgens mij begrijpt Engadget het maar half. Ze hebben het over disablen van Blinkfeed, maar dat zit in de launcher. Volgens mij betreft het hier slechts de kernel source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:31:
Nobody has got the black, alleen wat reviewers dus en reviews staan genoemd in de TS...
Het is nog vrij onbekend hoe of wat de coating van de zwarte HTC One inhoudt. Zelfde als de iPhone 5 is het in ieder geval niet en er wordt ook geen gebruik gemaakt van MicroArcOxidation zoals bij de zwarte HTC One S.
In de UK is de zwarte al wel uitgeleverd, er is op XDA een topic hierover inclusief gebruikers ervaringen en foto's.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:49
wph schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:58:
[...]

Volgens mij begrijpt Engadget het maar half. Ze hebben het over disablen van Blinkfeed, maar dat zit in de launcher. Volgens mij betreft het hier slechts de kernel source.
Ze lopen een beetje voor op de zaken haha, er zal vast wel een handige xda'er zijn die dit er uit weet te slopen cq te verbergen. Maar het is iig erg goed nieuws dat HTC de boel weer vrijgeeft, dat zal de community goed doen :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:25

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

jurriewaal schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:42:
[...]

Zo suf dat KPN daar niet tussen staat. Ten eerste natuurlijk omdat ik ITV van KPN heb ;) . Maar vooral ook omdat de mobiele telefoon afdeling van KPN de HTC One ook aanbiedt. Je zou toch zeggen dat je als KPN dan wil hebben dat de mensen die ook klant bij via iTV gebruik kunnen van deze leuke feature?
Ik heb de optie: Digitenne Netherlands OTA Broadcast geselecteerd, en ik kan gewoon mijn KPN ITV mee bedienen, dit werkt prima.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Mother_Goozz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:10:
[...]

Ik heb de optie: Digitenne Netherlands OTA Broadcast geselecteerd, en ik kan gewoon mijn KPN ITV mee bedienen, dit werkt prima.
Mis je dan niet de pluspakket en hd zenders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 15:25
Na 4 dagen met de HTC One en met name android begin ik toch wel wat te twijfelen of dit een goed huwelijk gaat worden. De telefoon is geweldig, maar de kwaliteit van de apps valt me voorlopig toch nog wel wat tegen. De 5 jaar iOS zit er zo hard ingebakken... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 14:45
cjpunt schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:19:
Na 4 dagen met de HTC One en met name android begin ik toch wel wat te twijfelen of dit een goed huwelijk gaat worden. De telefoon is geweldig, maar de kwaliteit van de apps valt me voorlopig toch nog wel wat tegen. De 5 jaar iOS zit er zo hard ingebakken... :S
Mis je veel apps, zijn de apps nog niet geoptimaliseerd voor 1080p of heb je het over de kwaliteit in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
netblade schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:34:
[...]

Dat vermoed ik ook maar ja dan heb je wel de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
J0ey schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:37:
[...]

Mis je veel apps, zijn de apps nog niet geoptimaliseerd voor 1080p of heb je het over de kwaliteit in het algemeen?
Stukje algemeen. Twitter het beste voorbeeld, ze zijn allemaal zo rommelig. En iedere client mist wel iets. Niks kan tippen aan Tweetbot.
De optimalisatie voor 1080p zal ook wel een dingetje zijn inderdaad, aantal apps zien er gewoon niet zo 'crisp' uit.
Qua aanbod is het dik in orde, bijna iedere app is er ook gewoon in Android. Alleen daar dan toch weer af en toe het gevoel dat ze een paar updates achterlopen op de iOS versie.
Maar goed moet het denk ik gewoon een goede kans geven, al is de twijfel er nu aangezien ik op dit moment waarschijnlijk nog gewoon voor een goede prijs de One kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:56

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
cjpunt schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:45:
[...]

Stukje algemeen. Twitter het beste voorbeeld, ze zijn allemaal zo rommelig. En iedere client mist wel iets. Niks kan tippen aan Tweetbot.
De optimalisatie voor 1080p zal ook wel een dingetje zijn inderdaad, aantal apps zien er gewoon niet zo 'crisp' uit.
Qua aanbod is het dik in orde, bijna iedere app is er ook gewoon in Android. Alleen daar dan toch weer af en toe het gevoel dat ze een paar updates achterlopen op de iOS versie.
Maar goed moet het denk ik gewoon een goede kans geven, al is de twijfel er nu aangezien ik op dit moment waarschijnlijk nog gewoon voor een goede prijs de One kan verkopen.
Al eens Slices geprobeerd/gezien? Ik vind het persoonlijk beter uitgewerkt dan TweetBot. (Al ligt het bij mij misschien aan het feit dat ik Twitter als een soort RSS Lite zie.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ik had dat afgelopen jaar ook toen ik naar mijn HOX overstapte vanaf jaren iOS gebruikt te hebben.
Het is erg lastig uit te leggen en voor gebruikers van Android ook niet altijd te begrijpen.

Speel je wel eens met een iPhone dan merk je het verschil niet echt, heb je het jaren gebruikt dan merk je het pas.

Nu heb je op iOS ook een hoop slordige en slechte AppS maar op Android lijkt het vaker voor te komen.
Het gemiddelde op iOs lijkt gewoon hoger te liggen.

Ik laat de One er niet voor liggen maar jammer is het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Donstil schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:08:
[...]

Ik had dat afgelopen jaar ook toen ik naar mijn HOX overstapte vanaf jaren iOS gebruikt te hebben.
Het is erg lastig uit te leggen en voor gebruikers van Android ook niet altijd te begrijpen.

Speel je wel eens met een iPhone dan merk je het verschil niet echt, heb je het jaren gebruikt dan merk je het pas.

Nu heb je op iOS ook een hoop slordige en slechte AppS maar op Android lijkt het vaker voor te komen.
Het gemiddelde op iOs lijkt gewoon hoger te liggen.

Ik laat de One er niet voor liggen maar jammer is het zeker.
Ja ik denk dat het gewoon een stukje gewenning is. Na 5 jaar iOS moet ik hier gewoon een paar weken aan wennen en alles me eigen maken denk ik. Maar ik begrijp dus dat jij uiteindelijk hebt vastgehouden aan Android en HTC?

@M-en-M Die ga ik zo eens proberen, thanks! Ik heb net weer wat nieuws ontdekt in Plume, dus +1 voor die weer nu.

[ Voor 6% gewijzigd door heypnt op 10-04-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netblade schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:34:
[...]

Dat zal wel. Vandaar dat het niet werkte bij mij. O crap :)
Niettemin goed om te weten dat het standaard KPN iTV pakket wel werkt. Dank Moeder Gans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil heeft 'n Nokia 920 met Windows Phone 8 :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Android is eigenlijk pas sinds versie 4.0 serieus van start gegaan (qua design). Het Android team heeft verschrikkelijk veel moeite gedaan om developers meer design bewust te maken. Daarnaast hebben ze ook veel tools beschikbaar gesteld waarmee developers hun ontwerpen kunnen optimaliseren.

Het overgrote deel van apps in de markt voldoet niet aan deze hedendaagse Android design standaard. Dat zijn zeg maar de 1e generatie Android apps. Zien er vaak niet uit en de consistentie is vaak ver te zoeken. Gelukkig echter begint de nieuwe design standaard post te vatten en zijn er ook veel apps beschikbaar die wel goed ogen en prettig te bedienen zijn. De kunst is deze apps te vinden. Een hulp daarbij is de door de Android Play Store geselecteerde apps (aparte categorie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:31:
[...]

Android is eigenlijk pas sinds versie 4.0 serieus van start gegaan (qua design). Het Android team heeft verschrikkelijk veel moeite gedaan om developers meer design bewust te maken. Daarnaast hebben ze ook veel tools beschikbaar gesteld waarmee developers hun ontwerpen kunnen optimaliseren.
Het is enorm offtopic maar ik hoop eigenlijk dat Android 5.0 gestyled wordt door hetzelfde team als wat de Google iOS AppS maken, die zijn namelijk erg fraai, zou geweldig zijn als het hele OS zo mooi wordt.
CLB schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:18:
Donstil heeft 'n Nokia 920 met Windows Phone 8 :p
Nu wel, Laten we daar maar niet over beginnen, wp8 naar Android 4.1 wordt een geweldige verademing dat weet ik zeker.

We doen allemaal wel eens een miskoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Donstil schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:36:
[...]

Het is enorm offtopic maar ik hoop eigenlijk dat Android 5.0 gestyled wordt door hetzelfde team als wat de Google iOS AppS maken, die zijn namelijk erg fraai, zou geweldig zijn als het hele OS zo mooi wordt.
Die richting gaat het wel op, de nieuwe stijl van Android is te zien in Google Now (en Google+), dit is niet precies hetzelfde als de iOS apps (welke meer gradients en diepte gebruiken), maar is zeker vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

ben wat met de Camera aan het spelen geweest, maar voor mijn gevoel is de kwaliteit echt slecht :S
Ok ik heb een Monitor met 2560x1440, maar ik had toch echt beter verwacht, wat vinden jullie?
Mijn W800i maakt nog betere foto's dan dit....

https://www.dropbox.com/s/gv8f2i2hzp9ja5g/IMAG0088.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 10-04-2013 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mother_Goozz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 20:18:
ben wat met de Camera aan het spelen geweest, maar voor mijn gevoel is de kwaliteit echt slecht :S
Ok ik heb een Monitor met 2560x1440, maar ik had toch echt beter verwacht, wat vinden jullie?

Mwa.....zo slecht ziet het er toch niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:11
Wel erg blauw aan de rechterzijde.. En wat flets van kleur.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Rivanov schreef op woensdag 10 april 2013 @ 20:28:
Wel erg blauw aan de rechterzijde.. En wat flets van kleur.
Heb je vandaag naar buiten gekeken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjpunt schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:17:
[...]
Ja ik denk dat het gewoon een stukje gewenning is. Na 5 jaar iOS moet ik hier gewoon een paar weken aan wennen en alles me eigen maken denk ik.
Dit ben ik echt volledig met je eens, kom ook van iOS, en merk dat het na 2 dagen erg wennen is. Ook ik mis Tweetbot erg, prachtige app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
M-en-M schreef op woensdag 10 april 2013 @ 20:01:
[...]

Die richting gaat het wel op, de nieuwe stijl van Android is te zien in Google Now (en Google+), dit is niet precies hetzelfde als de iOS apps (welke meer gradients en diepte gebruiken), maar is zeker vergelijkbaar.
Ik hoop het echt, ik vind currents, g+ en now de mooiste alle die Google op Android aanbied. Op de iphone is maps echt enorm mooi ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 20:26:
[...]

Ermz ben ik de enige dan? Vind er totaal geen detail in de foto zitten, om maar niet te spreken over een deel van de linker kant, het lijkt of het 1 grote waas is. Foto's in een wat minder lichte omgeving kan je totaal niets mee. Ook lijkt het of de foto 1 grote ruis bende is.....

Mijn 2MP camera van mijn W800i maakt veel scherpere/duidelijkere foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 20:36:
[...]

Dit ben ik echt volledig met je eens, kom ook van iOS, en merk dat het na 2 dagen erg wennen is. Ook ik mis Tweetbot erg, prachtige app!
Ja blijkt nu wel hoe briljant Tweetbot eigenlijk is. Je zet wel door? Of twijfel je?
Welke twitter app gebruik je nu?

[ Voor 12% gewijzigd door heypnt op 10-04-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 20:26:
[...]

Hehe mop van de dag _/-\o_
M-en-M schreef op woensdag 10 april 2013 @ 20:01:
[...]

Google Now op 4.1/4.2 ziet er ook fraai uit, nog niet zo mooi als de iOS Google apps maar het is goed in de richting.
Zo mag het wel worden, nu zijn sommige delen van Android nog een beetje een rommeltje soms.
Mother_Goozz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 20:18:

Ja echt best is het niet ja, huis vervormt ook helemaal als ik het zo zie. Slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
Damn, de foto ziet er niet uit. Begin meteen te twijfelen of ik voor de HTC ONE moet gaan, aangezien ik de camera een van de belangrijkere punten vindt, samen met het design.

Ik had een paar weken geleden iets gelezen over een firmware update voor de camera, dit ging denk ik om de testers toestellen. De kwaliteit van de fotos was zeker verbeterd, vooral dat ruis.

Ik vraag me af of de firmware update automatisch geinstalleerd staat op de retail toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 16:16
Mother_Goozz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:07:
[...]

Ermz ben ik de enige dan? Vind er totaal geen detail in de foto zitten, om maar niet te spreken over een deel van de linker kant, het lijkt of het 1 grote waas is. Foto's in een wat minder lichte omgeving kan je totaal niets mee. Ook lijkt het of de foto 1 grote ruis bende is.....

Mijn 2MP camera van mijn W800i maakt veel scherpere/duidelijkere foto's.
Die waas heb ik in meerdere foto's op het web gezien. Lijkt me verstrooiing van licht in de cameramodule. Of een lichtlek.

Ben benieuwd naar low-light prestaties.

[ Voor 3% gewijzigd door Molybdenum op 10-04-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Mother_Gozz probeer eens wat met de instellingen te knoeien, wordt het dan beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

monkeyfntstc schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:25:
Mother_Gozz probeer eens wat met de instellingen te knoeien, wordt het dan beter?
Dat heb ik, maar ik zie geen verbetering.
Deze heb ik in een zeer goed verlichte huiskamer gemaakt in nachtmodus:
https://www.dropbox.com/s/qv6evla8lhadye4/IMAG0094.jpg

Deze buiten met Nachtmodus scherp gesteld op het Hubo teken:
https://www.dropbox.com/s/s3p76gx30ygdl0o/IMAG0096.jpg

Bij de eerste foto zegt die ISO 208 maar lijkt wel 1600...
Ik blijf scherpte missen in de foto's en verscherpen wordt het alleen maar erger.
De foto's blijven enorm veel ruis/tja hoe noem je het... ziet er niet uit.
Als ik kijk naar de foto's van Anandtech zien die er vele malen beter uit.
Begin bijna te denken alsof er iets niet helemaal goed is met mijn telefoon... Alsof de AF ook niet helemaal klopt...

Softwarenummer: 1.28.401.7

[ Voor 5% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 10-04-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
ik bedoelde dit artikel.

http://www.phonearena.com...o-firmware-update_id41224

"HTC says that the final versions of the units that will be released to consumers will contain the updated firmware."

[ Voor 34% gewijzigd door crobo op 10-04-2013 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 12:39
Mother_Goozz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:37:
[...]

Begin bijna te denken alsof er iets niet helemaal goed is met mijn telefoon... Alsof de AF ook niet helemaal klopt...
Lijkt mij ook. Dit is niet normaal en komt niet overeen met de foto's die ik eerder heb gezien. Ik hoor zo veel wisselende verhalen dat ik me afvraag of er niet een hele foute partij iin omloop is. Bij xda zijn ze namelijk heel erg positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10 21:06
Ik heb hetzelfde beeld als mother_goozz, zit een te grote bak sharpening overheen. Verder wel blij nog met het toestel, blijft een pracht om te zien, ook na 3 weken bezit. Qua apps is het een beetje wisselend, ik heb ook apps gezien op iOS die er niet uit zagen en op android wel, zoals whatsapp. Voor twitter gebruik ik de officiele app, daar merk ik weinig verschil. Facebook is wel een fijnere app op iOS.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Mother_Goozz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:37:
[...]

Alsof de AF ook niet helemaal klopt...
De AF klopt sowieso niet, dat was bij de review van Anandtech ook zo, hij zegt ook dat hij bij donkere situaties meerdere keren gewoon moet "proberen" en met wat geluk het goede resultaat krijgt. Dit omdat HTC hun LED niet gebruikt bij het focussen in dergelijke situaties, waardoor het toestel zelf ook maar wat gokt. (Al wordt dit dus in een toekomstige update opgelost.)

Over de kwaliteit van de foto's ben ik verder niet echt bereid uitspraken te maken, ik heb immers geen enkel referentiepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

NoepZor schreef op woensdag 10 april 2013 @ 23:01:
Ik heb hetzelfde beeld als mother_goozz, zit een te grote bak sharpening overheen. Verder wel blij nog met het toestel, blijft een pracht om te zien, ook na 3 weken bezit.
Ik vind het ook een prachtig toestel en ben er super blij mee, maar zelf vind ik deze foto's echt niet kunnen. Of het nou software/hardware is, wanneer die beter verkrijgbaar is ga ik hem toch na laten kijken. Op XDA zie je veel betere kwaliteit foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 15:46
Even tussendoor voor de mensen die Tweetbot missen (zelfde schuitje) Falcon pro is het beste alternatief op Android.

Toch maar voor de iPhone 5 gegaan na twee jaar iPhone 4. De camera is helaas hit or miss. De apps blijven inderdaad achter. (Ik heb ook een S3 als mijn main driver voor een jaar gebruikt).

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Is er een manier anders dan een launcher om de grid size in sense 5 aangepast te krijgen? Ik wil meer iconen op dit 1080p scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noopz, twee opties; 3x4 of 5x4

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
cjpunt schreef op donderdag 11 april 2013 @ 00:08:
Is er een manier anders dan een launcher om de grid size in sense 5 aangepast te krijgen? Ik wil meer iconen op dit 1080p scherm...
Ik gebruik nu al een tijdje multicon om efficienter van de beschikare ruimte geruikt te maken. Werkt erg goed.
Natuurlijk zijn andere launchers ook een optie zoals bijvoorbeeld ADW Launcher.

Ik heb ADW een tijdje geprobeerd, maar ik miste die mooie kleine digitale HTC klok, die daarmee niet werkt (geldt ook voor sommige andere widgets)

Multicon Playstore
ADW Launcher Play store

[ Voor 0% gewijzigd door Martin-S op 11-04-2013 08:08 . Reden: url fixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oja apps kan ook, ooit geprobeerd vond 't niks, niveau zal nu wel beter zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Laatst online: 25-09-2024
cjpunt schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:17:
[...]

Ja ik denk dat het gewoon een stukje gewenning is. Na 5 jaar iOS moet ik hier gewoon een paar weken aan wennen en alles me eigen maken denk ik. Maar ik begrijp dus dat jij uiteindelijk hebt vastgehouden aan Android en HTC?

@M-en-M Die ga ik zo eens proberen, thanks! Ik heb net weer wat nieuws ontdekt in Plume, dus +1 voor die weer nu.
Ben zelf geen ontzettende twitteraar en gebruik zelf gewoon de mogelijkheid van Flipboard om twittter te raadplegen, maar weet nog wel dat er een hele hype was rondom Carbon for twitter. Daarnaast schijnt Tweetcaster ook wel een goede app te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:10

wontcachme

You catch me? No you wont

Zelf gebruik ik Twicca als twitter client. Geen idee hoe die uitpakt op HD schermen trouwens.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik ben toch over de streep gegaan om een htc one te kopen i.p.v een s4. Echter vind ik de htc one alleen meer waardevol in combinatie met de medialink hd. Dus ik doodleuk op de actie site kijken en staat er helemaal onderaan de gehele "lekkermakende" lap tekst OP=OP. Dus NIET iedereen die een preorder doet krijgt de media link. Nu vertrouw ik htc al niet zo erg. Voor hetzelfde hebben ze maar 1 hd medialink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 12:39
DeeSung schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:20:
Ik ben toch over de streep gegaan om een htc one te kopen i.p.v een s4. Echter vind ik de htc one alleen meer waardevol in combinatie met de medialink hd. Dus ik doodleuk op de actie site kijken en staat er helemaal onderaan de gehele "lekkermakende" lap tekst OP=OP. Dus NIET iedereen die een preorder doet krijgt de media link. Nu vertrouw ik htc al niet zo erg. Voor hetzelfde hebben ze maar 1 hd medialink.
Daarnaast zou ik ook even kijken naar enkele reviews van de medialink. Het is niet echt een top apparaat, maar dat ligt er ook aan wat je ermee gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
RobbieN schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:21:
[...]

Daarnaast zou ik ook even kijken naar enkele reviews van de medialink. Het is niet echt een top apparaat, maar dat ligt er ook aan wat je ermee gaat doen.
Ja ik wil lekker makkelijk en snel muziek streamen nar mijn tv, dat weer aaangesloten is op mijn geluids installatie. Voor streamen van filmpjes moet je het echter niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
DeeSung schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:20:
Tja, zoals het er nu naar uitziet heeft iedereen een goede kans om er eentje te bemachtigen. De pre-orders worden waarschijnlijk op dezelfde dag geleverd als de dag dat de One in de winkel zal liggen.

Weinig voordeel te behalen dus :|

* Martin-S wacht nog steeds geduldig op zijn op 19 maar bestelde One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanroelofs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09 14:32
Hmm, ik heb de One gepre-ordered bij Salland.eu. Ik kom er nu achter dat deze webshop niet meedoet met de Media Link HD actie. Erg jammer. Ik ben nu aan het overwegen om de telefoon bij een andere shop te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Mother_Goozz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 23:22:
Ik vind het ook een prachtig toestel en ben er super blij mee, maar zelf vind ik deze foto's echt niet kunnen. Of het nou software/hardware is, wanneer die beter verkrijgbaar is ga ik hem toch na laten kijken. Op XDA zie je veel betere kwaliteit foto's.
Zie eigenlijk niks raars aan jouw foto's hoor. Heb nog vrijwel geen enkele echt scherpe foto gezien van de One met veel detail er in. Doe eens een XDA-link dan, kom daar ook dagelijks* en op wat mega gedownscalede dingen na is er bijzonder weinig scherps te zien imho. Camera blijft (voor mij) hét minpunt van deze telefoon.

* nu ook maar niet meer, wordt nul kritiek geaccepteerd. laatste post in dat topic gemaakt daar, klaar mee, mood management ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 11-04-2013 10:21 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
stefanroelofs schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:37:
Hmm, ik heb de One gepre-ordered bij Salland.eu. Ik kom er nu achter dat deze webshop niet meedoet met de Media Link HD actie. Erg jammer. Ik ben nu aan het overwegen om de telefoon bij een andere shop te bestellen...
Ik heb had hem bij die andere grote jongen in Raalte besteld, Azerty.
Heb hem geannuleerd voor de medialink actie en bij studentmobiel besteld.
Nu maar wachten :p levertijd is waarschijnlijk toch hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je had gewoon 'ander' kunnen invullen, heb ik vorig jaar ook gedaan, kreeg ik ook m'n oordopjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Hoe is het dan met de foto kwaliteit op de telefoon zelf? De keren dat ik een foto op mijn pc zet kan ik op mijn handen na tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diewom
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 07:24
Op zich zijn ze hier: http://www.hardwarezone.c...nes-camera-tested-updated toch best tevreden over de camera. En als je niet te veel inzoomt, dan is het best een prima foto voor een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
monkeyfntstc schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:29:
Hoe is het dan met de foto kwaliteit op de telefoon zelf? De keren dat ik een foto op mijn pc zet kan ik op mijn handen na tellen.
Op de telefoon zelf is het uiteraard prima. Scherm heeft een kwart van de resolutie dus de volledige foto bekijken gaat mega gedownscaled (en dus scherper uitziend) en het is een nog geen 5 inch plaatje dan :)
THE BAD
lmaging quality is middling due to 4MP sensor

:)

[ Voor 25% gewijzigd door Brad Pitt op 11-04-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
monkeyfntstc schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:29:
Hoe is het dan met de foto kwaliteit op de telefoon zelf?
De keren dat ik een foto op mijn pc zet kan ik op mijn handen na tellen.
Verklein de foto's naar Full HD op 5" en bekijk het zelf, dan heb je een idee...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Hoe maak je een screenshot met de HTC one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
xamirz schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:57:
Hoe maak je een screenshot met de HTC one?
Powerbutton en volume down tegelijkertijd indrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 20:05
Volume knop naar beneden and Power knop tegelijkertijd ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
RobbieN schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:21:
[...]

De HD medialink wordt niet echt goed beoordeeld. Lees veel over het missen van ondersteuning van diverse codecs. Ik denk dat je met een DLNA uitgeruste tv hetzelfde effect (en met een andere player misschien zelfs beter resultaat?) bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren werd hier gemeld dat de TV app zou werken met interactieve TV van KPN door de instellingen van Digitenne te gebruiken. Even uitgeprobeerd maar is helaas niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochimG
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-12-2024
Ik was van plan er 1 te halen in de media markt/saturn in Aken, gisteren stond er op de website dat de grijze er over een paar dagen zou zijn en nu is hij er niet meer te vinden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Telefoon kiekjes zoals ik in het vergelijkingstopic al zei, HTC heeft nooit een echte decent camera uitgebracht en ik had het bij dit toestel ook totaal niet verwacht. Nu vind ik sowieso mobieltjes niet echt mooie foto's maken (ruis all over the place), maargoed als foto's met een mobiele telefoon maken je ding is zou ik dit ding niet adviseren. Sony maakt aardige fototjes en de S4 heb ik te weinig van gezien om daar een oordeel over te heffen, maar de One is voor mensen die enkel met hun mobiel foto's maken (en die de kwaliteit belangrijk vinden) een no go

[ Voor 3% gewijzigd door netblade op 11-04-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Brad Pitt schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:44:
[...]

Zie eigenlijk niks raars aan jouw foto's hoor. Heb nog vrijwel geen enkele echt scherpe foto gezien van de One met veel detail er in. Doe eens een XDA-link dan, kom daar ook dagelijks* en op wat mega gedownscalede dingen na is er bijzonder weinig scherps te zien imho. Camera blijft (voor mij) hét minpunt van deze telefoon.

* nu ook maar niet meer, wordt nul kritiek geaccepteerd. laatste post in dat topic gemaakt daar, klaar mee, mood management ;)
Haha had je post gezien. Werd inderdaad niet zo goed ontvangen, beetje jammer :-P.

Even daargelaten dat ik sowieso van mening ben dat smartphonecamera's maar marginaal verbeterd zijn t.o.v. die in de s2, ben ik toch wel overtuigd van de kwaliteit van de camera in de One (die van de S4 zien er ook prima uit trouwens, wel wat opgeblazen kleuren maargoed ontopic blijven).

Ik ben het met je eens dat ze wellicht niet qua scherpte uitblinken wanneer je ze fullscreen op een dergelijk scherm als dat van jouw bekijkt, maar op bijvoorbeeld mijn mbp 1280*800 scherm zien ze er goed genoeg uit. Het gaat dan ook met name om persoonlijke voorkeur en het doel waarvoor je de camera gaat gebruiken.

Ik gebruik mijn smartphone niet om hoofdzakelijk (bijvoorbeeld) mijn vakantie foto's te schieten, maar meer om momentjes vast te leggen en te delen op fb of g+. Daarvoor is 4mp ruim afdoende en is de extra lichtopbrengst een leuke bijkomstigheid. Voor al het andere kwalitatieve highres fotowerk gebruik ik mijn dslr 8).

Daarbij heeft de 4mp mijns inziens het voordeel dat de foto's niet veel ruimte op de telefoon zullen innemen, hetgeen toch wel handig is met de "berperkte" 32 gb opslag .(Ik gebruik de 16gb op mijn S2 al niet eens volledig)

Los van het hele camera-verhaal, heb ik alle reviews gelezen van en voor mijzelf de voordelen en nadelen van verschillende toestellen (Xperia ZL, One en S4) tegen elkaar afgewogen. Als op Google I/O geen nexus 5 gepresenteerd wordt of deze wederom niet makkelijk in NL verkrijgbaar zal zijn, dan wordt het een One voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
R86Bakker schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:46:
Haha had je post gezien. Werd inderdaad niet zo goed ontvangen, beetje jammer :-P.
Ach ja, 1 op de 6 mensen daar geeft de camera een "10", zegt wel genoeg denk ik. Easy to please of zo.
Ik ben het met je eens dat ze wellicht niet qua scherpte uitblinken wanneer je ze fullscreen op een dergelijk scherm als dat van jouw bekijkt, maar op bijvoorbeeld mijn mbp 1280*800 scherm zien ze er goed genoeg uit. Het gaat dan ook met name om persoonlijke voorkeur en het doel waarvoor je de camera gaat gebruiken.
Ietsjes gedownscaled is er vaak weinig aan de hand ja. Plus het doel bepaalt of je het okay vindt of niet.
Daarbij heeft de 4mp mijns inziens het voordeel dat de foto's niet veel ruimte op de telefoon zullen innemen, hetgeen toch wel handig is met de "berperkte" 32 gb opslag .(Ik gebruik de 16gb op mijn S2 al niet eens volledig)
Je kan natuurlijk ook met een 13mp camera schieten op een lagere resolutie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Wat ik mij afvraag bij de HTC One, dat wanneer je een andere launcher installeerd of je dan nog steeds Blinkfeed kan toevoegen aan bijvoorbeeld Apex Launcher of Nova ofzo? Of is Blinkfeed echt onderdeel van Sense en verdwijnt dit zodra je een andere launcher installeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
wizzlewaxx schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:02:
Wat ik mij afvraag bij de HTC One, dat wanneer je een andere launcher installeerd of je dan nog steeds Blinkfeed kan toevoegen aan bijvoorbeeld Apex Launcher of Nova ofzo? Of is Blinkfeed echt onderdeel van Sense en verdwijnt dit zodra je een andere launcher installeerd?
Zit in Sense zelf, kan je niet later weer toevoegen op een andere launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Eerste indrukken na 1.5 uur:

- Afkomend van Android 2.nogwat is het heel veel uitzoekwerk :+
- Boomsound = :D :D
- Scherm is awesome
- Wordt bij veel gebruik wel wat warm, maar dat krijg je met alu

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Wat een huilies @ xda, maarja dat zijn ze altijd al geweest daar. Zou niet de eerste keer zijn dan een rom devert er mee stopt omdat mensen alleen maar zaten te zeiken daar. Het is voor een telefooncamera gewoon niet zo'n best ding en dat mag je best zeggen. Wat me eerder stoort is dat we dankzij dat cameratje langer moeten wachten op onze telefoons terwijl een 'normale' sensor waarschijnlijk nog betere foto's zou schieten ook. Het lijkt wel alsof die lui dat daar een beetje trachten te verdedigen.

[ Voor 7% gewijzigd door netblade op 11-04-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
netblade schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:28:
Wat een huilies @ xda, maarja dat zijn ze altijd al geweest daar.
Hahaha best wel. Kon toch niet laten en ga maar door met beargumenteerde kritiek. Al ben je dan een troll :O
Het is voor een telefooncamera gewoon niet zo'n best ding en dat mag je best zeggen.
Het is een redelijke camera die voor een hoop mensen/doeleinden prima zal voldoen. Mensen die de camera "anders" gebruiken vinden de kwaliteit inderdaad minder perfect. Zie echt niet wat daar het probleem van is.
Wat me eerder stoort is dat we dankzij dat cameratje langer moeten wachten op onze telefoons terwijl een 'normale' sensor waarschijnlijk nog betere foto's zou schieten ook.
Dat is op elk forum zo. De meeste mensen willen over hun speeltje geen negatieve dingen lezen en gaan hem uit alle macht verdedigen. Waarbij verdedigen meestal gebeurt op basis van nul feiten dan wel persoonlijke opvattingen die niet te staven zijn en jij meteen aan het bashen en/of trollen bent. Oh well. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Ik denk dat je met de huidige camera's in telefoons niet zo ontzettend veel verschil ziet in kwaliteit. Hoe mooi je een foto vindt ligt vaak ook aan je mening..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
Batiatus schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:45:
Ik denk dat je met de huidige camera's in telefoons niet zo ontzettend veel verschil ziet in kwaliteit. Hoe mooi je een foto vindt ligt vaak ook aan je mening..
Het verschil in kwaliteit is absurd duidelijk zichtbaar en heeft weinig met een persoonlijke mening te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Brad Pitt schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:46:
[...]

Het verschil in kwaliteit is absurd duidelijk zichtbaar en heeft weinig met een persoonlijke mening te maken :)
Mee eens, HTC heeft een prachttoestel hoor, maar de 'ultrapixel' camera doet zich niet veel beter voor als de SII van mijn moeder voor zover ik op dit moment kan zien. Het is niet slecht maar zeker niet de kwaliteit die HTC gezegd heeft dat het zou zijn. Ik denk dat HTC aan Boomsound en het design zelf al voldoende had gehad, door deze camera (vooral de leveringsproblematiek daarvan) lopen ze nu qua verkopen een hoop klanten wellicht mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:11
Ik heb mijn HTC One ook besteld bij T-Mobile, krijg hem binnen 2-3 weken.
Ben benieuwd gezien ik van een iPhone 4 kom, maar heb er alle vertrouwen in, wat een mooi ding! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
http://www.phonearena.com...utofocus-only-when-needed

Zien er toch niet slecht uit (mijn mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
  • Laatst online: 06-06 18:27
Voor de mensen, zoals ik, die geen HTC Medialink HD krijgen, moet opzich geen probleem zijn in de meeste gevallen. Vanuit de videoplayer en musicplayer kan je direct naar je TV streamen, wat prima werkt. Volgens mij is die HTC Medialink HD nog voor televisies die geen internet hebben ofzo? Ik speel mijn playlist van mijn telefoon gewoon af op mijn TV/HomeCinema set en kan gewoon verder spelen met dat ding.

Kan iemand mij vertellen wat de meerwaarde zou moeten zijn? Kan ik bijvoorbeeld streams op websites (bijvoorbeeld van een voetbalwedstrijd) via de medialink op mijn tv krijgen?

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
Merfeh schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:59:
Voor de mensen, zoals ik, die geen HTC Medialink HD krijgen, moet opzich geen probleem zijn in de meeste gevallen. Vanuit de videoplayer en musicplayer kan je direct naar je TV streamen, wat prima werkt. Volgens mij is die HTC Medialink HD nog voor televisies die geen internet hebben ofzo? Ik speel mijn playlist van mijn telefoon gewoon af op mijn TV/HomeCinema set en kan gewoon verder spelen met dat ding.

Kan iemand mij vertellen wat de meerwaarde zou moeten zijn? Kan ik bijvoorbeeld streams op websites (bijvoorbeeld van een voetbalwedstrijd) via de medialink op mijn tv krijgen?
Voor dat soort dingen kan je toch beter een Enigma 2 box eronder zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diewom
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 07:24
Merfeh schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:59:

Met dat kastje kun je het hele beeld van je telefoon naar je tv sturen, dus niet alleen een filmpje of muziek, maar je hele scherm/bureaublad. Zodra je dan media gaat afspelen, dan gaat het fullscreen op je tv afspelen, ook al is dat niet fullscreen op je telefoon.

[ Voor 0% gewijzigd door diewom op 11-04-2013 13:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
netblade schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:49:
[...]

Mee eens, HTC heeft een prachttoestel hoor, maar de 'ultrapixel' camera doet zich niet veel beter voor als de SII van mijn moeder voor zover ik op dit moment kan zien. Het is niet slecht maar zeker niet de kwaliteit die HTC gezegd heeft dat het zou zijn. Ik denk dat HTC aan Boomsound en het design zelf al voldoende had gehad, door deze camera (vooral de leveringsproblematiek daarvan) lopen ze nu qua verkopen een hoop klanten wellicht mis
Ik ben echt zeer benieuwd of er een softwarematige update voor de camera komt welke de camera beter maakt.(mocht dit mogelijk zijn). Ik stond bijna op het punt het toestel te bestellen maar na het zien van de fotos wacht ik nog even af. Ik kom van een Galaxy s3 waar ik de camera best goed vindt, dus het moet sowieso de camera van de s3 overtreffen maar aan de fotos te zien doet de htc one dat niet, misschien zelfs iets slechter. Momenteel wacht ik nog even af, aangezien de camera voor mij een van de belangrijkste features is van een mobiele telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Vond de camera die avond wel redelijk goede foto's geven in het donker. Als je dat vergelijkt met een One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Chadi schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:14:
Vond de camera die avond wel redelijk goede foto's geven in het donker. Als je dat vergelijkt met een One X
Ja dat kan zeker kloppen, in het donker is de htc one beter vanwege die ultrapixels waardoor de camera meer licht opvangt, als ik het goed heb begrepen. (heb niet zoveel verstand van camera lenzen e.d.)

Maar de soort ruis/waas op de fotos overdag vond ik zeer matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
crobo schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:11:
[...]

Ik ben echt zeer benieuwd of er een softwarematige update voor de camera komt welke de camera beter maakt.(mocht dit mogelijk zijn). Ik stond bijna op het punt het toestel te bestellen maar na het zien van de fotos wacht ik nog even af. Ik kom van een Galaxy s3 waar ik de camera best goed vindt, dus het moet sowieso de camera van de s3 overtreffen maar aan de fotos te zien doet de htc one dat niet, misschien zelfs iets slechter. Momenteel wacht ik nog even af, aangezien de camera voor mij een van de belangrijkste features is van een mobiele telefoon.
Hmm tja daarin verschillen wij 2en dan heel erg, de camera vind ik het minst belangrijke gedeelte van een telefoon. Al maak ik eens in de maand een foto met m'n telefoon zal die niet verder komen dan facebook die toch al de gehele foto dusdanig compressed dat er weinig overblijft van de orginele kwaliteit. Ik kan je bij voorbaat al zeggen dat de S3 in daylight dezelfde (en waarschijnlijk zelfs betere) foto's maakt in een hogere resolutie dan de One. In de avond kan het wel wat anders liggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Brad Pitt schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:56:
Je kan natuurlijk ook met een 13mp camera schieten op een lagere resolutie :P
Daar heb je helemaal gelijk in :-P. Bij de One hoef je dat tenminste niet in te stellen, scheelt weer een handeling :+ . Sarcasme uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roorensu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-07 23:58
Brainscrewer schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:53:
Ik heb mijn HTC One ook besteld bij T-Mobile, krijg hem binnen 2-3 weken.
Ben benieuwd gezien ik van een iPhone 4 kom, maar heb er alle vertrouwen in, wat een mooi ding! :)
Ik kom ook van iPhone 4 af via T-mobile en ik ga ook voor de HTC One <3 . Wat heb je gekozen? Zwart of zilver? Ik twijfel nog, maar neig naar zilver. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laurens11 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:30:
[...]

Ik kom ook van iPhone 4 af via T-mobile en ik ga ook voor de HTC One <3 . Wat heb je gekozen? Zwart of zilver? Ik twijfel nog, maar neig naar zilver. :*)
Ik kom van de iphone 4s, heb de htc one besteld omdat IOS zo saai wordt na een tijdje :s

Ik heb de zwarte besteld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Wat mij opvalt is dat in de standaard music player Flac ondersteund wordt. Dit was bij de One X niet zo.
Maar wat ik niet snap is waarom er geen video player icoon is.... Wel benaderbaar in de Gallery, maar beetje onlogisch vind ik.

Afgezien van de Camera (wat toch echt nog niet klopt) vind ik het werkelijk een TOP toestel. Iedere keer wanneer ik het toestel vast hou komt er een brede glimlach op me gezicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
  • Laatst online: 06-06 18:27
Mother_Goozz schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:50:
Wat mij opvalt is dat in de standaard music player Flac ondersteund wordt. Dit was bij de One X niet zo.
Maar wat ik niet snap is waarom er geen video player icoon is.... Wel benaderbaar in de Gallery, maar beetje onlogisch vind ik.

Afgezien van de Camera (wat toch echt nog niet klopt) vind ik het werkelijk een TOP toestel. Iedere keer wanneer ik het toestel vast hou komt er een brede glimlach op me gezicht :)
`
Heel herkenbaar, het is een genot.

Wat ik wel vreemd vind is dat er 2 music players op staan en dat je in geen van beide players je het liedje dat je afspeelt niet kan verwijderen. Valt me een beetje tegen. Ook dat je geen equalizers hebt... Rock/Metal luisteren met Beats audio is echt een pain in the ass. Het uitzetten maakt het nou ook niet echt denderend haha.

[ Voor 7% gewijzigd door Merfeh op 11-04-2013 17:25 ]

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
netblade schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:22:
[...]
Hmm tja daarin verschillen wij 2en dan heel erg, de camera vind ik het minst belangrijke gedeelte van een telefoon. Al maak ik eens in de maand een foto met m'n telefoon zal die niet verder komen dan facebook die toch al de gehele foto dusdanig compressed dat er weinig overblijft van de orginele kwaliteit. Ik kan je bij voorbaat al zeggen dat de S3 in daylight dezelfde (en waarschijnlijk zelfs betere) foto's maakt in een hogere resolutie dan de One. In de avond kan het wel wat anders liggen natuurlijk.
Het is idd maar net waar je een foto van maakt en welke eisen je daar dan aan stelt. Zelf heb ik gewoon graag dat mijn mobiel fatsoenlijke foto's maakt voor alledaags gebruik. Natuurlijk maakt met 7D veel betere foto's maar die heb ik nou een maal niet vaak bij me als ik ergens spontaan een foto van moet maken en dan is een GSM camera toch we verdomde handig, jammer dat de One hier toch ook in tekort lijkt te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:54:
[...]

Ik kom van de iphone 4s, heb de htc one besteld omdat IOS zo saai wordt na een tijdje :s

Ik heb de zwarte besteld :p
vandaag gebeld met t-mobile en de medewerker vertelde mij dat ze niet snel geleverd gaan worden. wel dat het telefoon niet branded is. dus zonder t-mobile logo.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
raydekok schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:15:
[...]

vandaag gebeld met t-mobile en de medewerker vertelde mij dat ze niet snel geleverd gaan worden. wel dat het telefoon niet branded is. dus zonder t-mobile logo.
Branded is dan ook niet alleen een logo op de behuizing. Dat doen ze idd al even niet. Branding in de software en Bloatware doen ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik lees in verschillende custom rom topics op XDA dat er over 2 dagen een Sense 5.1 update uit komt voor de HTC One!? :D
O.a. Mike1986 (van de Revolution HD rom) en Torxx (TrickDroid rom) hebben het er over.

EDIT:
"HTC Sense 5.1 with Android 4.1.2 (not 4.2.2) coming on your HTC One on 12th April/13th April OTA!"
https://twitter.com/thetorxx/status/322421990113824768

[ Voor 28% gewijzigd door edgarf28 op 11-04-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 20:21

Garrett

Watercooler

wontcachme schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:16:
Eerste indrukken na 1.5 uur:

- Afkomend van Android 2.nogwat is het heel veel uitzoekwerk :+
- Boomsound = :D :D
- Scherm is awesome
- Wordt bij veel gebruik wel wat warm, maar dat krijg je met alu
Ja ik had laatst m'n oude Galaxy S verkocht en daar stond 2.3.3 op... ziet er niet uit vergeleken met 4.1.2 idd...
Ga je er wel een hoes of zoiets omheen doen? (resale value...)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:44

Trackerfire

BTC HODLER

Misschien is het al genoemd. Maar is het iemand ook al opgevallen dat er standaard (uit de verpakking dus) een screenprotector op de HTC One zit?

Just asking :)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

@hierboven: Geen gezien, wel een hoesje om de hele toestel
Garrett schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:37:
[...]

Ja ik had laatst m'n oude Galaxy S verkocht en daar stond 2.3.3 op... ziet er niet uit vergeleken met 4.1.2 idd...
Ga je er wel een hoes of zoiets omheen doen? (resale value...)
Er komt een Nillkin Ultra Slim Hard Case uit Hong Kong deze kant op en morgen komt de Otterbox Commuter binnen. De laatste waarschijnlijk niet voor dagelijks gebruik, maar meer voor als ik veel buiten ben.

Nu na een middag spelen:
- Scherm :o :o (kom van 480x800 af)
- Boomsound :o :o (moet nu alleen wel hq ringtone's maken die en meer kbs heeft en stereo zijn)
- NFC is een leuke gimmic. Heb nu eentje gemaakt dat als ik ga slapen alle geluid uit gaat en ringtone naar stand 1 (op stand halverwege ben ik al half doof aan het worden) en via dezelfde tag als ik opsta alle geluid weer aan
- Kan nu mijn dreambox streamen naar de telefoon >:)
- Camera niet geweldig, maar ook niet slecht (zeker niet in schemer/donker)
- Snel _/-\o_
- Mijn oom en ma haten mij nu al met de afstandbediening. Voetbal zal nu regeren :+

Rooten en dergelijke wacht ik mee tot er S-OFF is. Wil graag garantie behouden :+
edgarf28 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:31:
Ik lees in verschillende custom rom topics op XDA dat er over 2 dagen een Sense 5.1 update uit komt voor de HTC One!? :D
O.a. Mike1986 (van de Revolution HD rom) en Torxx (TrickDroid rom) hebben het er over.
Versienummer 1.29 en als het goed is verbeteringen voor de camera

[ Voor 19% gewijzigd door wontcachme op 11-04-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Als mensen nog speciale vragen hebben kan je ze naar me PM'en dan kan ik kijken wat ik daarvan mee kan nemen in mijn review. Lijkt me ook erg nuttig voor de tweakers die met zulke vragen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S-off is ijdele hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Hoezo? Bij Tegra was dat wel. Volgens mij voor qualcomm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 14:13
wontcachme schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:29:
[...]

Hoezo? Bij Tegra was dat wel. Volgens mij voor qualcomm niet.
x2, bij de butterfly hadden ze het binnen een maand dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:13

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Net terug van de androidworld meet en wat een prachttelefoon zeg.
Jammer dat ze er maar14 weggaven door middel van loting en prijsvragen. Had tweakers toch beter geregeld.
maar het is zeker ik ga voor de One nu alleen nog ergens het geld vandaan halen.
ze wisten wel te vertellen dat eind volgende week de eerste lichting voor pre orders binnenkomen. Het zijn wel alleen maar zilveren de zwarte komen een paar dagen later.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Laten we hopen dat de update naar 5.1 er snel aankomt. Mocht de camera verbeterd worden, dan is mijn keus tussen de htc one en galaxy s4 wel heel makkelijk.
Pagina: 1 ... 37 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)