[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.621 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:08

T.E

Vandaag opgehaald bij de Saturn in Krefeld. 599 euro betaald. Vanaf morgen gaat hij daar 649 kosten volgens verkoopbord.

Al even bezig met uitzoeken en dingen installeren/muziek eropzetten. Ik kom van een iphone 4s af...
Ik deed mijn simkaart erin en kon gelijk de nl taal aanvinken. Geen enkel probleem.
Ik kon ook al mijn contacten vanaf de reservekopie van de iphone4s overzetten. Ook zowel foto's etc.
Echt superfijn want was bang alles opnieuw te moeten overzetten.

Wat me erg opvalt.... wat een topgeluid komt eruit zeg! En scherp beeldje... en snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Senor Sjon schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:48:
Kan de branded discussie in het levertijden topic? Daar is het al uitgebreid aan bod gekomen.
Excuses, hiervan was ik niet op de hoogte. Ik volg alleen dit topic. Omdat een ander hierover begon ben ik hierop ingehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:20
Camera vergelijking met nieuwe firmware vs Lumia 920 vanaf 6:23

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
Occy74 schreef op maandag 08 april 2013 @ 23:57:
Noemde hij de foto's van de 920 nou echt "meer authentiek"? 8)7
Dat is nou juist een van de grootste klachten voor de camera van dat toestel, de kleuren zijn veel te opgeblazen. (Of had Sony misschien toch gelijk met hun "mensen herinneren fellere kleuren" marketinggeneuzel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Occy74 schreef op maandag 08 april 2013 @ 23:57:

[video]
Mooie vergelijking _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
M-en-M schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 00:48:
[...]

Noemde hij de foto's van de 920 nou echt "meer authentiek"? 8)7
Dat is nou juist een van de grootste klachten voor de camera van dat toestel, de kleuren zijn veel te opgeblazen. (Of had Sony misschien toch gelijk met hun "mensen herinneren fellere kleuren" marketinggeneuzel?)
Valt mij ook op dat het gros van de mens op die fellere kleuren kickt. Ik zelf gebruik thuis enkel gekalibreerde schermen, middels een Spydertje van Datacolor. Het is een kwestie van wennen, maar de kleuren komen nu tenminste waarheidsgetrouw over. Met name heel erg fijn tijdens het foto bewerken _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Nou eindelijk de taal mystery is opgelost,!!! als je een toestel uit duitsland koopt b.v en je zet hem de eerste keer aan let op zonder sim. dan staan er maar een paar standaard talen op, start je de HTC eerste keer direct met een nederlandse sim. dan krijg je wel de mogelijkheid om de nederlandse taal te kiezen. dus als je de nederlandse taal wilt eerst simkaart erin er wordt dan een restart gedaan en dan kan krijg je de optie om NL taal kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:13

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ja de telefoon reageert dus op de sim die erin zit om de talen te kunnen instellen.
Ansich ook wel logisch natuurlijk.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-10 10:49
Rubman schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:24:
Ja de telefoon reageert dus op de sim die erin zit om de talen te kunnen instellen.
Ansich ook wel logisch natuurlijk.
Plus was dit mystery uiteraard ook al lang besproken, en opgelost, in dit topic :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:30:
[...]

Plus was dit mystery uiteraard ook al lang besproken, en opgelost, in dit topic :)
is dat zo?, heb ik zeker iets gemist. wist wel dat het besproken was, maar volgens mij geen oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerBas
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07-2024
Dit was bij mij ook nog niet bekend. Wel zeer interessante feature van HTC. Dat vergemakkelijkt het kopen van bijvoorbeeld een Developer edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 07-10 10:49
Replay256 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:35:
[...]
is dat zo?, heb ik zeker iets gemist. wist wel dat het besproken was, maar volgens mij geen oplossing...
Mja okay, haalde die informatie zelf wel uit deze posts maar blijkbaar was dat niet zó duidelijk after all :P

Verwijderd in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"
T.E in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"

Anyway, goed dat het nu helemaal op zeker opgelost is :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Boyzz, sinds gister ook in bezit van een mooie HTC one...
Ik ben nou bezig met de contact widget. Kan je fotos van de widget koppelen aan facebook foto?

Found iT :)

[ Voor 6% gewijzigd door xamirz op 09-04-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
  • Laatst online: 06-08 21:03
Replay256 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:15:
Nou eindelijk de taal mystery is opgelost,!!! als je een toestel uit duitsland koopt b.v en je zet hem de eerste keer aan let op zonder sim. dan staan er maar een paar standaard talen op, start je de HTC eerste keer direct met een nederlandse sim. dan krijg je wel de mogelijkheid om de nederlandse taal te kiezen. dus als je de nederlandse taal wilt eerst simkaart erin er wordt dan een restart gedaan en dan kan krijg je de optie om NL taal kiezen..
Dit is voor een groot gedeelte waar, maar toch niet helemaal. Ik heb van het weekend namelijk ook mijn One uit Duitsland gehaald. Direct toen ik de winkel uit kwam even opgestart zonder sim-kaart en taal ingesteld op Engels. Vervolgens toen ik thuis kwam mijn NL simkaart erin gedaan en toen ik aangaf op het netwerk van Vodafone NL te zitten, switchte de One automatisch over naar de Nederlandse taal. Je hóeft dus niet perse bij de eerste opstart de NL simkaart erin te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
xamirz schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:20:
Boyzz, sinds gister ook in bezit van een mooie HTC one...
Ik ben nou bezig met de contact widget. Kan je fotos van de widget koppelen aan facebook foto?

Found iT :)
Hoe is de kwaliteit van de contactfoto's? Gebruik nu zelf een SGSII met CM10.1, maar gebruik Haxsync om automatisch goede kwaliteit foto's (lees hogere resolutie) facebookfoto's aan mijn contacten te koppelen.

(Ik ben ervan op de hoogte, dat het inmiddels mogelijk is om high-res foto's van je gmail-contacten ook in de hogere resolutie in je contactenlijst op je telefoon te krijgen, maar vind het wel grappig als de contactenlijst automatisch update via facebook en het er ook nog strak uitziet O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
sjdjong schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:34:
[...]

Dit is voor een groot gedeelte waar, maar toch niet helemaal. Ik heb van het weekend namelijk ook mijn One uit Duitsland gehaald. Direct toen ik de winkel uit kwam even opgestart zonder sim-kaart en taal ingesteld op Engels. Vervolgens toen ik thuis kwam mijn NL simkaart erin gedaan en toen ik aangaf op het netwerk van Vodafone NL te zitten, switchte de One automatisch over naar de Nederlandse taal. Je hóeft dus niet perse bij de eerste opstart de NL simkaart erin te doen...
Klopt!! net getest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10 21:06
Kunnen jullie dan wel in de taalinstellingen Nederlands kiezen? Die is bij mij niet beschikbaar, ondanks de Nederlandse Vodafone simkaart.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
NoepZor schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:30:
Kunnen jullie dan wel in de taalinstellingen Nederlands kiezen? Die is bij mij niet beschikbaar, ondanks de Nederlandse Vodafone simkaart.
Kan bij systeemtaal inderdaad niet Nederlands kiezen, maar bij de ingestelde taal staat wel "Nederlands(Nederland)", dus dat is inderdaad beetje vaag. Maar goed, zolang ik het niet in kan stellen, maar het wel ingesteld is vind ik het prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 09:56
TweakerDwayne schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:29:
[...]

Ik ben benieuwd. Als het toestel branded is dan kan ik hem net zo goed bij studentmobiel bestellen.
Ik neem aan dat alleen toestellen van T-Mobile bij StudentMobiel branded zijn?
(Anders zeg ik namelijk onmiddelijk mijn bestelling af :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:44
hier ga ik wel van uit ik heb namelijk de normale stunning silver gepreorderd ook bij studentmobiel, naar mijn idee is dit geen branded aangezien onder aan de pagina staat ( branded toestel is Tmobile toestel ) want als het hier om een branded gaat zou ik hem ook annuleren wil geen branded, ben benieuwd of ik gelijk heb ( hoop het wel haha hou niet van branded )

[ Voor 3% gewijzigd door Timmie60 op 09-04-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Wat ik me eigenlijk afvraag met betrekking tot BlinkFeed, is er nog steeds een widget als friendstream?
Deze heb ik nu namelijk op de Sensation en vind ik erg prettig werken om snel wat overzicht te hebben van Facebook en Twitter updates.

Of is dit volledig vervangen door BlinkFeed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
Timmie60 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:01:
hier ga ik wel van uit ik heb namelijk de normale stunning silver gepreorderd ook bij studentmobiel, naar mijn idee is dit geen branded aangezien onder aan de pagina staat ( branded toestel is Tmobile toestel ) want als het hier om een branded gaat zou ik hem ook annuleren wil geen branded, ben benieuwd of ik gelijk heb ( hoop het wel haha hou niet van branded )
Zwart lijkt me persoonlijk mooier. Wij krijgen de zilveren opgestuurd en je kan jammer genoeg niet kiezen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:43

The_Worst

Unox

Rubman schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:02:
Wat ik me eigenlijk afvraag met betrekking tot BlinkFeed, is er nog steeds een widget als friendstream?
Deze heb ik nu namelijk op de Sensation en vind ik erg prettig werken om snel wat overzicht te hebben van Facebook en Twitter updates.

Of is dit volledig vervangen door BlinkFeed?
Nee, er is geen Friendstream-widget meer.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ok is het dan bijvoorbeeld wel mogelijk om Blinkfeed enkel de social media te laten showen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Rubman schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:14:
Ok is het dan bijvoorbeeld wel mogelijk om Blinkfeed enkel de social media te laten showen?
Ja, dit is mogelijk. Gewoon geen normale nieuwsfeeds instellen, of vanuit het dropdown menu je sociale media kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ja, dit is mogelijk. Je kiest een aantal onderwerpen waarin je geïnteresseerd bent. Deze onderwerpen kan je los in Blinkfeed bekijken maar er is ook een hoogtepunten optie die verschillende categorieen, die jij los kiest, samenvoegt in één feed. (Oftewel een Friendsstream indien je alleen Twitter en Facebook kiest)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Kijk goed om te weten, gaan we ook zeker testen tijdens de AWHTC meet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
is het bekend wanneer de nieuwe camera firmware beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

De "nieuwe" firmware is al aanwezig op de toestellen die in de winkel liggen. Oftewel de Final versies.
de camera firmware die onder andere de ISO bug oplost was bedoeld voor een bug die enkel voorkwam in de review/pre-release toestellen.

Het is zeer waarschijnlijk dat HTC in de niet al te verre toekomst nog wel een andere firmware pusht voor de camera al dan niet met updates in het algemeen, maar die data zijn nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Misschien is dit wel een leuke oplossing voor de mensen die een microSD ingang missen op vakantie oid.

Leuk kickstarter projectje.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Donstil schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:16:
Misschien is dit wel een leuke oplossing voor de mensen die een microSD ingang missen op vakantie oid.

Leuk kickstarter projectje.
Is wel handig om gegevens snel over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:08

T.E

Nou na 1 dag eventjes mijn plus en minpunten.

+ Boomsound, wat een supergeluid!
+ Wat een mooi toestel om te zien, in mijn ogen de mooiste gsm in jaren.
+ Snel
+ Android muziek overzetten... waarom doet apple dit niet gewoon op deze manier??
+ Gehele reservie kopie van iphone zonder problemen kunnen overzetten. Dus alle contacten etc binnen 2 min op android ( zal visa versa ook wel zijn )

- Geluidsvolume op laagste stand... staat hij nog vrij hard. In een update aanpassen?
- Aluminium... volgens mij zitten er zo krassen op.

Ik kom van IOS af met een iphone 4s.
Totaal geen android meer gewend dus dit is ff wennen.

Vanavond ga ik de foto's testen.

Weet iemand een handige hoes ergens te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
T.E schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:00:

Dat kan je volgens mij beter vragen in het accessoires topic.

Dat terzijde, ik raad de HTC PO S650 aan. Dat ding is behoorlijk ruim en heeft een pull tab, wat betekent dat je de pouch eigenlijk gewoon in je zak kan laten zitten en het toestel daar gemakkelijk er in en uit krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 18:27
T.E schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:00:
Nou na 1 dag eventjes mijn plus en minpunten.

+ Boomsound, wat een supergeluid!
+ Wat een mooi toestel om te zien, in mijn ogen de mooiste gsm in jaren.
+ Snel
+ Android muziek overzetten... waarom doet apple dit niet gewoon op deze manier??
+ Gehele reservie kopie van iphone zonder problemen kunnen overzetten. Dus alle contacten etc binnen 2 min op android ( zal visa versa ook wel zijn )

- Geluidsvolume op laagste stand... staat hij nog vrij hard. In een update aanpassen?
- Aluminium... volgens mij zitten er zo krassen op.

Ik kom van IOS af met een iphone 4s.
Totaal geen android meer gewend dus dit is ff wennen.

Vanavond ga ik de foto's testen.

Een nadeel is dat jij denkt dat er snel krassen op zitten? Ik adviseer je dit topic terug te lezen. Dat valt bij de HTC namelijk nog te bezien. De telefoon wordt op een heel andere manier gemaakt als bijvoorbeeld de iPhone5 (die wel krasgevoelig is). Mijn ervaring op dit moment is dat de HTC One goed bestand is tegen krassen (een mening na 3 dagen, haha!). Ik gebruik hem zonder bescherming en leg hem overal neer en gaat los mijn zak in, tot op heden nog niets aan het handje. Nu snap ik wel dat dit nog weinig zegt, maar mocht er wat gebeuren dan laat ik het wel weten 8)

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Na 3 weken geldt dat ook nog. Ik ga echter nog wel een pouch bestellen, better safe than sorry voor onbedoelde krassen tijdens het in de broek zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even kort vraagje, Htc One nu een dag in mijn bezit,
alleen het toetsenbord trilt overal (wat ik fijn vind) behalve in whatsapp, iets waar je het toetsenbord het meest gebruikt :P zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Misschien bij de whatsapp instellingen? Mijn One trilt namelijk wel gewoon in whatsapp.

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het al gevonden! oplossingen kunnen soms heel simpel zijn, vibrate feedback staat standaard uit als powersaving aan staat (kom van iPhone af dus alles is wennen voor me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Kan iemand die het toestel al heeft me overigens vertellen of HTC Locations er nog op staat? (Kan er niets over vinden op Google...)
Dat vond ik altijd wel handig voor op vakantie, aangezien je daarmee gewoon gratis kaarten van hele landen van te voren kan downloaden.

edit: Hm, ik ben er nu wel achtergekomen dat HTC sinds vorig jaar begonnen is met geld vragen voor kaarten, dan is het voor mij niet meer zo interessant... (Verder genoeg andere navigatie applicaties.)

edit2: En in de review van Pocket-Lint staat dat er nu ook geen Locations meer op staat. Jammer dat het zo is gelopen, toen ik DHD ROMs gebruikte op m'n HD2 vond ik het een "godsend" vergeleken met alle nauwelijks werkende en relatief lelijke navigatie applicaties en het data slurpende Maps van die tijd. Het was toen al functioneler dan het huidige Apple Maps... :')

[ Voor 55% gewijzigd door M-en-M op 09-04-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand iets vertellen over de standaard keyboard? Zelf ik gebruik ij Swift Key, maar ik las ergens dat de stock keyboard van de HTC One behoorlijk goed zou zijn?

Iemand getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
M-en-M schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:24:
Kan iemand die het toestel al heeft me overigens vertellen of HTC Locations er nog op staat? (Kan er niets over vinden op Google...)
Er staat alleen 'Navigation' van Google standaard op.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:42:
Kan iemand iets vertellen over de standaard keyboard? Zelf ik gebruik ij Swift Key, maar ik las ergens dat de stock keyboard van de HTC One behoorlijk goed zou zijn?

Iemand getest?
Ja. Ik heb zelf ook een tijdje Swift Key gehad, maar vind de stock keyboard van HTC fijner. Maar dit is natuurlijk erg persoonlijk, in tegenstelling tot velen was ik namelijk niet 100% tevreden over Swift Key. Het stock toetsenbord doet in ieder geval erg goed zijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Laatst online: 28-09 15:25
Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:42:

Iemand getest?
Ik type voorlopig nog gruwelijk vaak mis met het standaard toetsenbord, maar kom dan ook van iOS. Dus misschien ligt het daar aan.... Heb nog niks anders geprobeerd.

Net even Boomsound getest, had daar dus echt niet veel van verwacht. Maar wow, echt verrast. Gaat toch echt iets zijn wat ik regelmatig ga gebruiken denk ik. Verder nog volop aan het wennen en aan het twijfelen over de launcher. Ik wil gewoon een app grod met meer apps. Het scherm biedt zoveel ruimte en een hele hoge resolutie, maar toch is het maximum aantal apps in de Sense 5 launcher gelijk aan die van een iphone 4(S). Snap die keuze binnen sense 5 niet zo goed heel eerlijk. Voor mij denk ik toch een reden om naar een andere launcher te gaan kijken op een korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
cjpunt schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:06:
[...]

Ik type voorlopig nog gruwelijk vaak mis met het standaard toetsenbord, maar kom dan ook van iOS. Dus misschien ligt het daar aan.... Heb nog niks anders geprobeerd.
Had ik ook, continu mis zat ik op het orginele Htc Keyboard. I heb toen het Stock Android keyboard gedownload en dat ging een stuk beter.
Merfeh schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:06:

Ja. Ik heb zelf ook een tijdje Swift Key gehad, maar vind de stock keyboard van HTC fijner. Maar dit is natuurlijk erg persoonlijk, in tegenstelling tot velen was ik namelijk niet 100% tevreden over Swift Key. Het stock toetsenbord doet in ieder geval erg goed zijn werk.
Dat heb ik nou ook, SwiftKey is voor mij ook niet wat iedereen er altijd van vind. Op de HTC One X had ik wel eens Lag en kon er daardoor niet aan wennen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

Felyrion

goodgoan!

Eigenlijk meer iets voor het software discussie topic, maar ik gebruik Swiftkey. Met name omdat hij zijn text-prediction uit je eerder getypte dingen haalt. Dus dingen die hij niet kent pakt hij vanzelf op.
Ik heb de swype functie wel uitgezet, daar kan ik toch niet aan wennen.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:43
Dat oppakken van woorden doet de stock toetsenbord ook door op het getypte woord links van de voorgestelde woorden te klikken. Ook kun je als hij het onbekende woord corrigeerd op de backspace drukken dan zijn hij het originele woord terug en onthoud hij deze automatisch.
Ik vind het stock keyboard iig erg fijn!

Wel vind ik vervelend dat je Blink Feed niet kan verplaatsen. Ik zou bijvoorbeeld graag mijn middelste panel als homescreen willen hebben maar dan heb ik daarop geen Blinkfeed...
Denk dat ik binnenkort toch eens een andere launcher ga proberen als ik uitgekeken ben op Sense, wat me overigens in zijn geheel niet tegenvalt.

Moet overigens nog zeggen dat ik de accu erg goed vind! Ik zat vandaag op 16uur en had nog 8% over en heb toch behoorlijk wat met mijn telefoon gedaan. Half uur bellen, whatsappen, facebook, filmpjes laten zien, even een paar spelletjes gedaan en wat zitten internetten. Als ik de grafiek mag geloven heb ik iets meer dan 3uur screentime gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 07:32
[beetje offtopic]
krijg ik een mail van HTC:

Opmerking: Je instellingen voor HTC Aan de slag verlopen over 7 dagen

zucht... dat is jullie schuld HTC... Ik heb hem nog niet...
[/beetje offtopic]

[ Voor 6% gewijzigd door djpsycho82 op 10-04-2013 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
cjpunt schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:06:
[...]

Ik vind hem juist wel fijn werken, beetje vergelijkbaar met het Swype toetsenbord van een SII qua layout en werking. Ik heb juist mijn iPhone verkocht omdat ik niet aan iOS kon wennen, het toetsenbord met alle leestekens in aparte bordjes verstopt was er een van, bij de HTC kun je een letter inhouden voor het leesteken wat er bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
Marcello83 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 00:53:
...

Wel vind ik vervelend dat je Blink Feed niet kan verplaatsen. Ik zou bijvoorbeeld graag mijn middelste panel als homescreen willen hebben maar dan heb ik daarop geen Blinkfeed.
Denk dat ik binnenkort toch eens een andere launcher ga proberen als ik uitgekeken ben op Sense, wat me overigens in zijn geheel niet tegenvalt.

...
Je kunt je middelste screen toch ook als home-screen instellen... En Blinkfeed blijft dan behouden op de plaats waar hij nu zit. Als je het scherm lang indrukt krijg je het scherm waar je widgets kunt instellen. Boven in het scherm zie je de verschillende screens die je nu hebt. Gewoon het scherm dat je als homescreen wilt ingedrukt houden en slepen naar "Instellen als homescreen". Nu is je gewilde scherm je homescreen en ik Blinkfeed behouden. Of was dit niet wat je bedoelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 15:03
HTC One Is a Winner:
http://mashable.com/2013/04/08/htc-one-review/
the HTC One isn't just different from other Android phones out there today. It's better.
HTC One (2013) review
http://gdgt.com/htc/one/2013/reviews/wm8/?NS02
The One isn't just the best smartphone HTC has ever made -- it can legitimately lay claim to being the best smartphone ever produced by anyone." - gdgt awarded its highest rating ever to the HTC One.
HTC One Review: The Most Beautiful Android Phone Ever Made
http://www.businessinsider.com/htc-one-review-2013-4
The HTC One is easily the most beautiful Android phone ever created, and has all the other bells and whistles you'll need. You should buy it.
5 Reasons Why the HTC One is a Better Bet Than the Galaxy S4
http://www.androidpit.com...mparison-features-display

[ Voor 75% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-04-2013 09:56 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
djpsycho82 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 08:53:
[beetje offtopic]
krijg ik een mail van HTC:

Opmerking: Je instellingen voor HTC Aan de slag verlopen over 7 dagen

zucht... dat is jullie schuld HTC... Ik heb hem nog niet...
\[/beetje offtopic]
Aan de slag?
Ik vroeg me af hoe dat zit met die HDmedialink ding,
Pre-orderactie
Vanaf 20 februari t/m 29 april 2013 kun je de nieuwe HTC One
in pre-order aanschaffen. Met je pre-order aankoopbewijs kan je
kosteloos een HTC Media Link HD aanvragen via deze site.
Registreren kan t/m 19 mei maar wees er snel bij, want OP=OP!
Allemaal leuk en aardig, maar je hebt een IMEI nummer nodig om te kunnen registreren. En die heb je alleen maar wanneer je daadwerkelijk de telefoon in handen heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
https://start.htcsense.com/#countries
spNk schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:07:
Ik vroeg me af hoe dat zit met die HDmedialink ding,
Allemaal leuk en aardig, maar je hebt een IMEI nummer nodig om te kunnen registreren. En die heb je alleen maar wanneer je daadwerkelijk de telefoon in handen heb....
Ja dus..???

Zodra je de HTC One in handen hebt, kan je je registreren!
Registreren kan t/m 19 mei 2013

Staat toch ook duidelijk op de site:
Van 20 februari t/m 29 april 2013 kun je de HTC One pre-orderen/aankopen.
Je gaat in de actieperiode naar de winkel en bestelt de nieuwe HTC One.
Bij het pre-orderen/aankopen ontvang je een bewijs, bewaar dit bewijs goed!
Want dat is samen met het IMEI-nummer op de verpakkingsdoos van je mobiel
nodig om de gratis HTC Media Link HD te ontvangen. Dan kun je de nieuwe
HTC One ophalen in de winkel en je via deze website registeren. Volg de
instructies bij het registeren en ontvang binnen 10 werkdagen je
HTC Media Link HD. Maar wees er snel bij want OP = OP.
http://www.htcmedialinkhd.nl/actie

Ik snap eigenlijk niet precies wat je wil zeggen met je post!

[ Voor 58% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-04-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet of ik die Media link ook kan krijgen met een One die ik in Duitsland gekocht heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:17:
Iemand die weet of ik die Media link ook kan krijgen met een One die ik in Duitsland gekocht heb?
Kan niet! Geen beNElux IMEI nummer en geen beNElux aankoopbon he ;)

Had je trouwens ook zelf even kunnen opzoeken:
http://www.htcmedialinkhd.nl/actievoorwaarden/

[ Voor 20% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-04-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Golf2vr6 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:13:
[...]

https://start.htcsense.com/#countries

[...]

Ja dus..???

Zodra je de HTC One in handen hebt, kan je je registreren!
Registreren kan t/m 19 mei 2013

Staat toch ook duidelijk op de site:
Van 20 februari t/m 29 april 2013 kun je de HTC One pre-orderen/aankopen.
Je gaat in de actieperiode naar de winkel en bestelt de nieuwe HTC One.
Bij het pre-orderen/aankopen ontvang je een bewijs, bewaar dit bewijs goed!
Want dat is samen met het IMEI-nummer op de verpakkingsdoos van je mobiel
nodig om de gratis HTC Media Link HD te ontvangen. Dan kun je de nieuwe
HTC One ophalen in de winkel en je via deze website registeren. Volg de
instructies bij het registeren en ontvang binnen 10 werkdagen je
HTC Media Link HD. Maar wees er snel bij want OP = OP.
http://www.htcmedialinkhd.nl/actie

Ik snap eigenlijk niet precies wat je wil zeggen met je post!
Je mag ook normaal reageren.

Wat voor "aankoop bewijs" krijg je dan wel bij een pre-order? Ik heb niets gehad hoor.
Verder heb je dus bij een pre-order GEEN IMEI nummer en kun je dus in theorie NIET registreren voor 15 April, aangezien hij dan pas uitgeleverd word in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
spNk schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:30:
[...]

Je mag ook normaal reageren.

Wat voor "aankoop bewijs" krijg je dan wel bij een pre-order? Ik heb niets gehad hoor.
Verder heb je dus bij een pre-order GEEN IMEI nummer en kun je dus in theorie NIET registreren voor 15 April, aangezien hij dan pas uitgeleverd word in Nederland.
Dus omdat jij niet kan lezen reageer ik niet normaal...??? |:( 8)7

Lees nu eens goed wat er staat! En geen dank hoor, dat ik de moeite neem om je vragen te beantwoorden!

[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-04-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 07:32
Als je wat leestekens weghaalt vallen jullie reacties nogal mee hoor. Zoals ik het lees moet je je HTC One binnen die periode gekocht hebben bij de winkels die aansloten zijn bij de actie. Als je de One hebt kan je op die site je IMEI en Aankoopbewijs invullen, of dat nu 1 april, 1 mei of 1 juni (onwaarschijnlijk) is, dat maakt op dat moment volgens mij niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Ik zie het al, jij quote een ander bericht dan mij. Dan is het wel "redelijk" duidelijk idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Kom op jongens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
djpsycho82 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:37:
Als je wat leestekens weghaalt vallen jullie reacties nogal mee hoor. Zoals ik het lees moet je je HTC One binnen die periode gekocht hebben bij de winkels die aansloten zijn bij de actie. Als je de One hebt kan je op die site je IMEI en Aankoopbewijs invullen, of dat nu 1 april, 1 mei of 1 juni (onwaarschijnlijk) is, dat maakt op dat moment volgens mij niet meer uit.
Er staat dat je je One voor 29 April moet pre-orderen dan wel kopen. Je kunt je dan t/m 19 Mei registreren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN Interactieve TV staat (nog?) niet bij de providers in de TV app. Heeft er iemand een workaround gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Laatst online: 17:56
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:52:
KPN Interactieve TV staat (nog?) niet bij de providers in de TV app. Heeft er iemand een workaround gevonden?
Ik heb de One zelf nog niet maar begrijp dat het mogelijk is om de TV app in learning mode te zetten "by pointing the power key at the original remote to show the command"

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
EzMe schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:02:
[...]

Ik heb de One zelf nog niet maar begrijp dat het mogelijk is om de TV app in learning mode te zetten "by pointing the power key at the original remote to show the command"
Deze app doet meer. Het haalt ook een EPG op zodat je een film gewoon kan aanklikken en dat hij dan automatisch overschakelt naar de juiste zender. Ik zal me in mijn review hierop richten omdat SAT/TV mijn tweede hobby is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Chadi schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:07:
[...]

Deze app doet meer. Het haalt ook een EPG op zodat je een film gewoon kan aanklikken en dat hij dan automatisch overschakelt naar de juiste zender. Ik zal me in mijn review hierop richten omdat SAT/TV mijn tweede hobby is.
offtopic:
Ik wou dat ik een schotel kon plaatsen hier, helaas mag ik geen schotel plaatsen hier, vind dvb-c nogal magertjes qua aanbod als ik kijk wat voor tofs er met een (draaibare schotel) fta te vinden is :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Chadi schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:07:
[...]

Ideaal. Zat al op meer uitgebreide informatie te wachten rondom deze functionaliteit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:52:
Er staat wel digitenne misschien dat we daar iets mee kunnen? Andere mensen al ervaringe met ITV van kpn.

Ik bezit helaas de one ook nog niet!

[ Voor 4% gewijzigd door zedzed1 op 10-04-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zedzed1 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:14:
[...]

Er staat wel digitenne misschien dat we daar iets mee kunnen? Andere mensen al ervaringe met ITV van kpn.

Ik bezit helaas de one ook nog niet!
Geprobeerd, werkt helaas niet. Zou toch eigenlijk vrij eenvoudig moeten zijn om zelf iets in elkaar te knutselen. Ziggo & UPC zitten er wel op. Die hebben nagenoeg hetzelfde aanbod. Alleen de kanaalnummers kloppen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:21:
[...]

Geprobeerd, werkt helaas niet. Zou toch eigenlijk vrij eenvoudig moeten zijn om zelf iets in elkaar te knutselen. Ziggo & UPC zitten er wel op. Die hebben nagenoeg hetzelfde aanbod. Alleen de kanaalnummers kloppen niet.
Er zijn voor deze feature bepaalde samenwerkingen aangegaan geloof ik en daarom zitten bepaalde providers er al in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Denk dat zodra de One een aantal maanden in NL/De Wereld uit is hier snel genoeg updates voor zullen komen.
Hetzelfde zal gelden voor BlinkFeed, houd er rekening mee dat dit nieuwe applicaties zijn en nieuwe applicaties ondersteunen out of the box nu eenmaal nooit meteen alle combi's van iedereen.

Daarbij is de AB voor mij waarschijnlijk een gimmick ding, wel handig als ik de vriendin wil treiteren tijdens het tv kijken en zij toevallig de AB bij haar heeft liggen >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubman schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:35:
Denk dat zodra de One een aantal maanden in NL/De Wereld uit is hier snel genoeg updates voor zullen komen.
Hetzelfde zal gelden voor BlinkFeed, houd er rekening mee dat dit nieuwe applicaties zijn en nieuwe applicaties ondersteunen out of the box nu eenmaal nooit meteen alle combi's van iedereen.

Daarbij is de AB voor mij waarschijnlijk een gimmick ding, wel handig als ik de vriendin wil treiteren tijdens het tv kijken en zij toevallig de AB bij haar heeft liggen >:) .
Misschien één van de redenen dat de release in Nederland even is uitgesteld. Nog wat content onderhandelingen en implementaties hier en daar.

Overigens werkt de afstandsbediening perfect. Je kunt ook erg makkelijk een combinatie opzetten (bijv TV/setop box voor de kanalen/home cinema voor geluid). Mooi spul.

Sowieso erg onder de indruk van de One.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Kan niet wachten tot morgen wanneer ik heb eindelijk mag testen, hopenlijk is daar ook een tv aanwezig waarop hij uitgeprobeerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ben ik erg benieuwd naar de TV mogelijkheden van de ONE. Heeft iemand kunnen testen met Tele2. Ik heb zelf Tele2 thuis, dus ik ben benieuwd of het dan werkt.
Als het goed is zou het met alles overweg kunnen?????

Zou leuk zijn als Tele2 voorkomt in dat lijstje. Ik weet namelijk nooit waar de afstandsbediening is, maar mijn telefoon daarentegen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 23:42
Ik ben ook wel benieuwd naar de TV functionaliteit van de One.

Ik kan overigens nu ook al mijn telefoon als afstandsbediening gebruiken middels Samsung App.
Hoop dat de One een grotere meerwaarde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

NeWSJuNK schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:08:
Ik ben ook wel benieuwd naar de TV functionaliteit van de One.

Ik kan overigens nu ook al mijn telefoon als afstandsbediening gebruiken middels Samsung App.
Hoop dat de One een grotere meerwaarde heeft.
Het zal sowieso een meerwaarde zijn dat het niet meer alleen bij samsung werkt, maar gewoon via Infrarood en dus in principe universeel op alle apparaten.
Nadeel is dan wel weer dat je de telefoon moet richten op het apparaat wat je wilt besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Nu online
Kun je Chrome eigenlijk in zijn geheel van de One verwijderen? Ik vind Chrome voor mobiel gebruik echt arelaxed en heb hem dan liever ook niet op mijn toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan moet je rooten :) En anders kun je het alleen 'disablen'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Nu online
CLB schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:15:
Dan moet je rooten :) En anders kun je het alleen 'disablen'
Hmm oke, de stock browser van HTC is toch nog wel aanwezig? Dit was namelijk een van de punten waarom de Sony XZ niet prettig vond werken. Chrome heeft nogal zijn eigen manier van websites presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Als deze niet aanwezig is zal er ongetwijfeld ergen een .APK rondzwerven zodat je hem gewoon kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Nu online
Rubman schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:17:
Als deze niet aanwezig is zal er ongetwijfeld ergen een .APK rondzwerven zodat je hem gewoon kan installeren.
Ik hoop dat deze er gewoon standaard nog in zit, ik ben altijd erg tevreden geweest over de prestatie van de HTC browser en deze voelt ook wat 'sneller' aan dan de Chrome browser. Plus ik vind de presentatie van bv fora een stuk beter bij de HTC browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netblade schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:21:
[...]

Ik hoop dat deze er gewoon standaard nog in zit, ik ben altijd erg tevreden geweest over de prestatie van de HTC browser en deze voelt ook wat 'sneller' aan dan de Chrome browser. Plus ik vind de presentatie van bv fora een stuk beter bij de HTC browser.
Yep, zit er nog standaard op (htc's versie van de AOSP browser). Inclusief text reflow bij pinch to zoom. Wat de AOSP browser weer niet heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubman schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:17:
Als deze niet aanwezig is zal er ongetwijfeld ergen een .APK rondzwerven
If you can find it, I will donate een kratje bier ;) Ik kan 'm nergens vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Aanbieders die out-of-the-box worden ondersteund:
[list]• CAIW SD Netherlands Digital • CanalDigitaal Netherlands Satellite • Digitenne Netherlands OTA Broadcast • UPC Netherlands Digital • Ziggo SD Netherlands Digital

Heb zelf glasvezel van Vodafone en deze wordt niet ondersteunt. Het nadeel hiervan is dat als je op een programma drukt in de televisiegids deze niet naar de juiste zender springt want kanalen zijn (vooralsnog?) niet aan te passen. Er is wel een numeriek bord aanwezig dus de basisfunctionaliteit zal werken. Tevens is er ook ondersteuning voor een settopbox en/of cinema-center. Zenders die gewisseld worden op de settopbox en de volume die geregeld wordt op de televisie.

Er is een flinke lijst apparaten beschikbaar waar van te voren al ondersteuning voor is. Mocht jouw apparaat niet in de lijst voorkomen of deze reageert niet op de verstuurde commando's dan kan je dit de telefoon leren in slechts 30 stappen. Wat overigens erg goed werkt.

Naast Chrome is de standaard 'Internet' nog aanwezig op de telefoon.

[ Voor 3% gewijzigd door The_Worst op 10-04-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

CLB schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:33:
[...]

If you can find it, I will donate een kratje bier ;) Ik kan 'm nergens vinden :)
BOOM!!
Linkje mag dus niet (stom stom stom)
Zal ik een DM sturen waar het kratje naartoe kan O-) :+

[ Voor 16% gewijzigd door Rubman op 10-04-2013 13:54 . Reden: Link verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou het linkje even weghalen, dat mag namelijk niet, maar dit is de browser van de HTC One dus?
DM me maar ;) Even wachten op m'n Xperia ZL, als die werkt, krijg je een tientje van me, dat zweer ik :)

Zou iemand met een One even willen kijken naar het versienummer van de browser? Danke :)

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 10-04-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
  • Laatst online: 06-10 15:17
CLB schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:53:
[s]
Zou iemand met een One even willen kijken naar het versienummer van de browser? Danke :)
Versie 5.0.563872

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Nu online
Ah top dat die er nog in zit, dan hoef ik me bij dit toestel nergens meer zorgen om te maken thanks voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank, even op XDA rondneuzen of deze .apk werkt op andere telefoons dan HTC's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:37:
[list]• CAIW SD Netherlands Digital • CanalDigitaal Netherlands Satellite • Digitenne Netherlands OTA Broadcast • UPC Netherlands Digital • Ziggo SD Netherlands Digital

Heb zelf glasvezel van Vodafone en deze wordt niet ondersteunt. Het nadeel hiervan is dat als je op een programma drukt in de televisiegids deze niet naar de juiste zender springt want kanalen zijn (vooralsnog?) niet aan te passen. Er is wel een numeriek bord aanwezig dus de basisfunctionaliteit zal werken. Tevens is er ook ondersteuning voor een settopbox en/of cinema-center. Zenders die gewisseld worden op de settopbox en de volume die geregeld wordt op de televisie.

Er is een flinke lijst apparaten beschikbaar waar van te voren al ondersteuning voor is. Mocht jouw apparaat niet in de lijst voorkomen of deze reageert niet op de verstuurde commando's dan kan je dit de telefoon leren in slechts 30 stappen. Wat overigens erg goed werkt.

Waar ik nou benieuwd naar ben; haalt hij ook de progammering op wanneer je hem op "Learning Mode" zet?
Kan iemand uitleggen hoe dit werkt allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterrs
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-08 10:17
Beste Tweakers,

Aangezien dit topic al 144 pagina's heeft en ik er niet vanaf het begin bij ben, mijn excuses als dit al eens eerder op dit topic is geplaatst. Maar ik ga er wel vanuit dat velen van jullie hem al grondig getest hebben.

Hoe zit het met de kwaliteit van de zwarte aluminium behuizing? Ik vind de zwarte namelijk veel mooier dan de zilveren (meningen uitgesloten), maar als deze net zo een kwaliteit heeft als de zwarte iPhone ga ik toch liever voor de zilveren. Mijn vraag is dus, gaat de zwarte kleur van de M7 naar de originele aluminium kleur als je hem laat vallen en er dus 'putjes' in de behuizing komen of blijft deze gewoon mooi zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nobody has got the black, alleen wat reviewers dus en reviews staan genoemd in de TS...
Het is nog vrij onbekend hoe of wat de coating van de zwarte HTC One inhoudt. Zelfde als de iPhone 5 is het in ieder geval niet en er wordt ook geen gebruik gemaakt van MicroArcOxidation zoals bij de zwarte HTC One S.

Nog even afwachten dus... Of iemand moet meer info hebben dan mij :)

144 pagina's zegt niks natuurlijk, je kan ook zoeken in het topic naar iets wat je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:22:
[...]

Waar ik nou benieuwd naar ben; haalt hij ook de progammering op wanneer je hem op "Learning Mode" zet?
Kan iemand uitleggen hoe dit werkt allemaal?
Je kiest je televisieprovider onafhankelijk van je televisie/settopbox. Je kiest eerst je provider waarna de telefoon de programma-informatie ophaalt van het internet. Daarna kies je het merk/model van je televisie/settopbox/home cinema.

Als je de TV-app start dan worden je favoriete programma's getoond (indien deze worden uitgezonden), bovenin kan je eenvoudig switchen naar de 'normale' afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Dat is niet helemaal waar, Delta wordt ook ondersteund. Ik zou graag kijken welke aanbieders er bij mij allemaal in beeld kwamen, maar dan moet ik de hele app resetten (en daarmee alle ingestelde afstandsbedieningen) Je kan namelijk niet 2 verschillende providers gebruiken. Nu heb ik daar geen gebruik meer voor, maar toen ik nog op kamers zat, had ik daar Ziggo. Het zou dus best nuttig zijn om per afstandsbediening de provider te kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Iedereen nog tevreden over de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

monkeyfntstc schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:21:
Iedereen nog tevreden over de batterij?
Zelf kom ik van een One X af en de batterij is toch een heel stukje beter. Ik haal eigenlijk altijd moeiteloos het einde van de dag, waar ik de One X vaak al na het avondeten moest bijladen. Verder heb ik bij de One X Google+ uit moeten zetten omdat dit tot veel wakelocks leidde. Bij de One staat Google+ gewoon aan. Google Now trouwens niet, omdat ik daar het nut nog niet zo van inzie. Dat meldde me namelijk een keer of 5 per dag de tijd en route naar huis, werkt lekker motiverend op kantoor :+ Allebei de telefoons zijn stock, geen root, dat weiger ik nog steeds bij HTCDev te doen. Nu maar hopen dat deze wel S-Off of normale root krijgt, ipv de Tegra 3 in de One X waar dat nooit is gelukt.

Bij de One heb ik al boven de 4 uur screen-on time gezeten op auto brightness, waar het bij de One X vaak bij 2,5 uur of minder al gedaan was.

[ Voor 5% gewijzigd door wph op 10-04-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdinandoh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 11:51
wph schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:26:
[...]
Bij de One heb ik al boven de 4 uur screen-on time gezeten op auto brightness, waar het bij de One X vaak bij 2,5 uur of minder al gedaan was.
En hoever is batterij er dan door heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:01
netblade schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:17:
[...]

Hmm oke, de stock browser van HTC is toch nog wel aanwezig? Dit was namelijk een van de punten waarom de Sony XZ niet prettig vond werken. Chrome heeft nogal zijn eigen manier van websites presenteren.
Ik vind het wel vreemd dat zo veel mensen moeite hebben met Chrome voor Android... Ik zie in de Play Store ook alleen meer klachten... Best vreemd aangezien die op mijn Xperia S al maanden probleemloos werkt en dat is toch zeker niet de snelste van het stel... :P

Is Chrome dan zo wisselvallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriewaal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-07 07:20
Zo suf dat KPN daar niet tussen staat. Ten eerste natuurlijk omdat ik ITV van KPN heb ;) . Maar vooral ook omdat de mobiele telefoon afdeling van KPN de HTC One ook aanbiedt. Je zou toch zeggen dat je als KPN dan wil hebben dat de mensen die ook klant bij via iTV gebruik kunnen van deze leuke feature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Dat ze niet alle aanbieders kunnen ondersteunen kan ik nog wel inkomen. Jammere is dat er geen mogelijkheid om zelf de zenders in te delen. Eerste 10 - 12 zenders zijn vaak nog wel hetzelfde maar alle zenders daarna (en vaak nog de interessantere) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Het meest interessante voor de niet-rootende consument die wel geïnteresseerd is in hardware is dat hieruit valt te halen welke bins er allemaal bestaan voor de CPU, hoe de benaming nu werkt (was eerst slowest, average, fastest, etc.) en wat de verschillen zijn.

Zo is de slechtste bin PVS0, welke 384 MHz op 0,95 volt doet en 1,7 Ghz op 1,25 volt. De beste is PVS6, welke 384 MHz op 0,875 volt doet en 1,7 Ghz op 1,05. Tot nu toe zijn de meeste toestellen PVS4 en zijn er nog geen toestellen van 0, 1 en 6 gevonden. Het zijn tot nu toe alleen pre-release toestellen geweest die überhaupt PVS2 hadden. (Waarschijnlijk een vroege sample.)

Verschil is dus dat betere bins efficiënter en stabieler zijn. Dit eerste is natuurlijk in het algemeen goed (voor energieverbruik), dit laatste is interessant voor mensen die willen overclocken. (PVS5 en 6 kunnen waarschijnlijk tot ruim boven de 2 GHz schalen zonder al te veel problemen.)

Hetgeen wat verder onderzoek zal vereisen is of Samsung nu echt enkel betere bins heeft moeten claimen om hun 1,9 GHz van de S4 waar te maken, of dat de slechtere bins ook al op die snelheid kunnen werken.
Pagina: 1 ... 36 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)