Ik heb niet gehoord of gezien dat er een keuze mogelijk is. Ik denk dat wij gewoon de zilveren versie krijgen toegestuurdRubman schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:50:
Konden de mensen van de Tweakers review groep eigenlijk kiezen tussen zwart of zilver voor hun thuisgestuurde toestel of was het gewoon zilver take it or leave it?
Of je hebt op vakantie een tweede 32/64GB kaartje bij je en gaat rustig verder met series/films kijken/foto's maken.NoepZor schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:53:
[...]
Ingebouwde storage ben ik het met je eens, maar van die microsd kaartjes wisselen is niet veel praktischer dan de keren dat je een keer veel data mee wilt nemen dat via een usb-otg adaptertje te doen. Dan kun je het gewoon makkelijk vanaf je PC op de usb stick knallen en die aan je telefoon hangen.
Wat ook niet geheel onhandig is, is dat je altijd een backup kan maken op je SD. Mocht er onverhoopt iets met je toestel gebeuren, dan kan je middels de SD snel weer verder.
En ik weet niet wat voor abo's jullie hebben, maar de grootste databundel met een nieuw abo is 4GB bij een Red Super voor de hoofdprijs. Dan toch maar liever een SD kaartje i.c.m. FM radio. Als je van de winter een 10GB data abo had bij F&F van Vodafone was je spekkoper. Maar dan nog ga je geen grote hoeveelheden data synchen met Dropbox o.i.d. en zeker niet in het buitenland.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Moet zeggen dat ik het een beetje een slechte tour vind. Als hij iets niet meteen snapt is het maar dom of is er niet over nagedacht, vind hem nogal zeikerig overkomen.Golf2vr6 schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:59:
HTC One Initial Software Tour
motodroidlife
[video]
Wat me zo snel even opvalt/tegenvalt is het volgende:Golf2vr6 schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:59:
HTC One Initial Software Tour
motodroidlife
[video]
- De app drawer scrolt verticaal. Vind horizontaal overzichtelijker.
- Je kunt geen apps verwijderen in de appdrawer. Net als bij Sense 4.
- ik zie geen toggles in de status balk. Dus je moet eerst naar instellingen of widgets plaatsen.
- widgets, apps plaatsen, achtergronden thema's veranderen kan niet in een keer, dus weer eerst naar instellingen.
Kortom typisch Sense.
Ik heb nu de Xperia Z en vind standaard Android gewoon goed werken zonder poespas. Sense moet je eerst weer aan wennen en is wat omslachtiger vind ik.
Toch vind ik de One een mooi toestel vanwege de bouwkwaliteit (aluminium), goede accu, goede camera met ois en als ik het mag geloven goede speakers. Ben daarom aan het twijfelen of de One zal kopen.
Dat is iemand anders z'n punt, ik ga onderweg geen MicroSD-kaartjes wisselen of ik moet echt 23 weken door Borneo reizen. MicroSD is gewoon stukken goedkoper dan een upgrade bij een fabrikant. Kijk naar Apple, elke verdubbeling kost €100,00 extra, dat zal bij HTC en de 32GB One en 64GB One niet heel veel anders zijnNoepZor schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:53:
Ingebouwde storage ben ik het met je eens, maar van die microsd kaartjes wisselen is niet veel praktischer dan de keren dat je een keer veel data mee wilt nemen dat via een usb-otg adaptertje te doen. Dan kun je het gewoon makkelijk vanaf je PC op de usb stick knallen en die aan je telefoon hangen.
Allemaal met een andere launcher en third party apps te regelen, problem easily solved tochGarret1410 schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:34:
Wat me zo snel even opvalt/tegenvalt is het volgende:
[...]
Kortom typisch Sense.
[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 08-04-2013 12:36 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Das toch geen probleem? gewoon power toggles erop zetten...Garret1410 schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:34:
[...]
- ik zie geen toggles in de status balk. Dus je moet eerst naar instellingen of widgets plaatsen.
Ja hier, omdat mijn muzieksmaak zelden te vinden is op die streaming diensten, het zijn meestal kleine labels die voor een paar euro hun releases online zetten. Nu vind ik 32GB meer dan zat hoor voor mijn muziek, maar aan streaming doe ik niet, tenzij mijn muziek er ook op verschijnt.Donstil schreef op maandag 08 april 2013 @ 01:17:
[...]
Zijn er mensen die echt nog puur en alleen locale muziek luisteren en hun hele library bij zich moeten hebben?
Het is toch veel fijner om gewoon te Streamen vanaf Spotify Oid en alleen wat muziek mee te nemen als je gaat reizen zonder Data (zoals in een vliegtuig oid).
20 Gb muziek op je Device is onzin, niemand luistert 20 gb muziek zonder tussen door met een computer verbonden te (kunnen) zijn.
SD Kaartjes zijn naar mijn mening zo overrated ik snap niet waarom daar soms zo zwaar aan wordt getild, dat is toch door andere manieren van media consumeren onwijs hard ingehaald?
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Dit kan zeker wel! In het menu van de appdrawer zit een optie "Apps verbergen". Hierna wordt je appdrawer getoond tezamen met vinkjes voor elke app. Vervolgens kun je door apps te selecteren en hierna op Gereed te drukken de apps verbergen uit de appdrawer. Weer zichtbaar maken gaat via dezelfde optie en vervolgens de app weer uit te vinken.Garret1410 schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:34:
[...]
- Je kunt geen apps verwijderen in de appdrawer. Net als bij Sense 4.
Ik doelde op "gemak dient de mens", in dat opzicht is ingebouwde storage best makkelijk. Ik ben het wel eens met je punt dat de prijzen die voor extra interne storage gevraagd worden niet in verhouding staan met de upgrade, iets van 30 voor +32GB en 50 voor +64GB zou wat eerlijker zijn.CLB schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:36:
[...]
Dat is iemand anders z'n punt, ik ga onderweg geen MicroSD-kaartjes wisselen of ik moet echt 23 weken door Borneo reizen. MicroSD is gewoon stukken goedkoper dan een upgrade bij een fabrikant. Kijk naar Apple, elke verdubbeling kost €100,00 extra, dat zal bij HTC en de 32GB One en 64GB One niet heel veel anders zijn
[ Voor 37% gewijzigd door NoepZor op 08-04-2013 13:15 ]
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderen en verbergen zijn twee totaal verschillende dingen..NoepZor schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:12:
[...]
Dit kan zeker wel! In het menu van de appdrawer zit een optie "Apps verbergen". Hierna wordt je appdrawer getoond tezamen met vinkjes voor elke app. Vervolgens kun je door apps te selecteren en hierna op Gereed te drukken de apps verbergen uit de appdrawer. Weer zichtbaar maken gaat via dezelfde optie en vervolgens de app weer uit te vinken.
is er ook een mogelijkheid om de apps in de dock aan te passen die er staan als de phone locked is? Heb het helaas nog niet kunnen vinden. Staan nu default van links naar rechts: phone, messages, lock, browser, camera.
Kan ook, vanuit de appdrawer
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
hoe bedoel je? want als ik mn phone unlocked heb dan staat er een andere indeling die ik wel aan heb kunnen passen.CLB schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:26:
Kan ook, vanuit de appdrawer
Dan zit het waarschijnlijk onder Aanpassen --> Lockscreen --> ding wat je zoekt ergensConvoy schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:27:
[...]
hoe bedoel je? want als ik mn phone unlocked heb dan staat er een andere die ik wel aan heb kunnen passen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Nope helaas....Rubman schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:28:
[...]
Dan zit het waarschijnlijk onder Aanpassen --> Lockscreen --> ding wat je zoekt ergens
Marcello83 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 11:10:
Wat ik wel storend aan sense vind is dat ik de 4 vaste snelkoppelingen onderaan niet kan veranderen.
M-en-M schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 11:46:
Dit kan wel, maar moet vanuit de app drawer, niet het homescreen.
Appdrawer heb ik al aangepast, maar als ik phone lock krijg ik de default weer terug.
Pagina 59 van de handleiding gelezen...?
wat denk je zelf.... geen retorische vragen stellen heCLB schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:37:
Pagina 59 van de handleiding gelezen...?
en btw, dat is niet de launcher die je ziet als ik naar mn lockscreen kijk
en ja, heb net ff pagina 59 bekeken, is niet wat ik bedoel, we hebben het over de launcher in het lockscreen.
[ Voor 28% gewijzigd door Convoy op 08-04-2013 13:42 ]
Huh? Die vier apps zie je toch altijd, op je lockscreen en op al je homescreens?
[ Voor 84% gewijzigd door CLB op 08-04-2013 13:43 ]
nogmaals, staat niet in de handleiding, zal ff screenshotje voor je maken, maakt het misschien wat makkelijkerderderder voor jeCLB schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:42:
So? Zijn erg basale vragen, handleiding staat in de TS gelinkt, had 't binnen 3 tellen gevonden
[ Voor 15% gewijzigd door Convoy op 08-04-2013 13:44 ]
CLB schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:42:
Huh? Die vier apps zie je toch altijd, op je lockscreen en op al je homescreens?

haha, niet dusCLB schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:42:
[ Voor 3% gewijzigd door Convoy op 08-04-2013 13:45 ]
Ja omdat dat gewoon zo is
Kom maar op met je screenshots dan...
Voila werkelijk 5 seconden zoeken in de handleiding

Wat ongeveer neerkomt op

Wat ongeveer neerkomt op
En nu niet meer zeurenDan zit het waarschijnlijk onder Aanpassen --> Lockscreen --> ding wat je zoekt ergens
[ Voor 32% gewijzigd door Rubman op 08-04-2013 13:52 ]

U roept wij draaien:CLB schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:45:
Ja omdat dat gewoon zo isKom maar op met je screenshots dan...
Lockscreen:

Homescreen:

Rooted en een andere launcher zie ik... daar kan het ook anders zijn, of ik heb het weer mis
Nee, dit keer heb je het goedCLB schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:54:
Rooted en een andere launcher zie ik... daar kan het ook anders zijn, of ik heb het weer mis![]()
Is het inmiddels wel gelukt via het aanpassen menu? Misschien als je even tijdelijk terug gaat naar Sense 5 als laucnher en het daar goed zetten en vervolgens weer je custom launcher erop gooien.
Just like I always did on my One X / One X+
Haha ik dacht verwijderen uit de appdrawer, niet uit de telefoonNoctonix schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:24:
[...]
Verwijderen en verbergen zijn twee totaal verschillende dingen..
De wijzen komen uit het Oosten!
Ja dat had ik dus ook in gedachten, alleen is "messages" niet te verwijderen uit de stock launcherRubman schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:11:
Is het inmiddels wel gelukt via het aanpassen menu? Misschien als je even tijdelijk terug gaat naar Sense 5 als laucnher en het daar goed zetten en vervolgens weer je custom launcher erop gooien.

Verwijderen van apps kan ook vanuit de appdrawer. Icoon vasthouden en slepen naar Uninstall, app verdwijnt direct.
@convoy:
Messages is gewoon te verwijderen?

Overigens, wat is dit een gaaf toestel. Mooi scherm, goed geluid, fijne, mooie en snelle interface. Enig minpunt wat ik heb is dat de terugknop niet werkt vanuit de appdrawer. Je moet daarvoor of de homeknop of de appdrawerknop voor gebruiken en het opstartgeluid is nogal vervelend.
@convoy:

Overigens, wat is dit een gaaf toestel. Mooi scherm, goed geluid, fijne, mooie en snelle interface. Enig minpunt wat ik heb is dat de terugknop niet werkt vanuit de appdrawer. Je moet daarvoor of de homeknop of de appdrawerknop voor gebruiken en het opstartgeluid is nogal vervelend.
[ Voor 6% gewijzigd door The_Worst op 08-04-2013 15:04 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Offtopic, link naar die gave hd wallpaper die je hebtThe_Worst schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:01:
Verwijderen van apps kan ook vanuit de appdrawer. Icoon vasthouden en slepen naar Uninstall, app verdwijnt direct.
@convoy:
[afbeelding]
Net toch maar even de review van anandtech gelezen en wat een fijne review met uiteraard een mooie conclusie.
Kan niet wachten tot ik hem op de androidworld meet mag testen, blijf toch vooral benieuwd naar de camera prestaties. Mede omdat dit zo groot naar buiten is gebracht en ik zeker van plan ben met deze telefoon plaatjes te schieten in donkere omgevingen en tijdens concerten en festivals.
De opnamekwaliteit van geluid is dus ook wel interresant, met de One X van mijn vriendin en mijn eigen Sensation was vorig jaar tijdens Rockwerchter de geluidskwaliteit echt mager en schommelde enorm tussen geluid van podium hard en geluid van het gesprek voor ons hard waardoor de opname eigenlijk volledig verloren is gegaan. Hopenlijk doet de One dit beter, hier heb ik trouwens nog niet echt dingen over gezien/gelezen.
Kan niet wachten tot ik hem op de androidworld meet mag testen, blijf toch vooral benieuwd naar de camera prestaties. Mede omdat dit zo groot naar buiten is gebracht en ik zeker van plan ben met deze telefoon plaatjes te schieten in donkere omgevingen en tijdens concerten en festivals.
De opnamekwaliteit van geluid is dus ook wel interresant, met de One X van mijn vriendin en mijn eigen Sensation was vorig jaar tijdens Rockwerchter de geluidskwaliteit echt mager en schommelde enorm tussen geluid van podium hard en geluid van het gesprek voor ons hard waardoor de opname eigenlijk volledig verloren is gegaan. Hopenlijk doet de One dit beter, hier heb ik trouwens nog niet echt dingen over gezien/gelezen.
Wellicht dat het aan de ROM ligt die ik use op dit moment, jij draait stock of.....?The_Worst schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:01:
@convoy:
[afbeelding]
+Rubman schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:07:
Net toch maar even de review van anandtech gelezen
=Hopenlijk doet de One dit beter, hier heb ik trouwens nog niet echt dingen over gezien/gelezen.
Nickname does not reflect reality
Yups, ik draai momenteel nog gewoon stock.Convoy schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:11:
[...]
Wellicht dat het aan de ROM ligt die ik use op dit moment, jij draait stock of.....?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Niet zo gek toch?
Ja hij test het opnamegeluid wat over het algemeen zeer goed is, maar heb nog geen tests kunnen vinden bij een optreden of iets dergelijks.
Wat ik dus heb met de One X en Sensation is dat hij dan ook steeds de gesprekken in de buurt opneemt en het geluid van de band wegvalt. Dit zou met de One verholpen moeten zijn door de membramen, maar nog geen tests van kunnen vinden.
Nu op dag 2 met de HTC One en dus android na ruim 5 jaar iPhones en iOS en ben best onder de indruk. Scherm is geniaal en Android zo heerlijk customizable. Merk wel dat ik nog veel aan het zoeken ben. Zal mijn impressies op een later moment nog wat uitgebreider posten. Eerst even wat vragen.
- Over het verwijderen van Apps, de standaard geleverde apps zijn toch niet te verwijderen? Bij mij is 'verwijderen' dan 'greyed out' zeg maar. Ik kan de apps alleen verbergen, of kan ik dit ergens anders doen?
- Welke launcher gebruiken jullie of raden jullie aan, ik mis nu vooral een notification count bij sommige apps. Gebruiken jullie de standaard Sense 5 launcher? Of is Apex of Nova Launcher een beter keuze?
- Over het verwijderen van Apps, de standaard geleverde apps zijn toch niet te verwijderen? Bij mij is 'verwijderen' dan 'greyed out' zeg maar. Ik kan de apps alleen verbergen, of kan ik dit ergens anders doen?
- Welke launcher gebruiken jullie of raden jullie aan, ik mis nu vooral een notification count bij sommige apps. Gebruiken jullie de standaard Sense 5 launcher? Of is Apex of Nova Launcher een beter keuze?
Staan genoeg linkjes in dit topic (en op internet) van verschillende soorten opnames / concerten hoor
Is in dit topic ook al meermaals besproken zelfs.Rubman schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:16:
Niet zo gek toch?
Ja hij test het opnamegeluid wat over het algemeen zeer goed is, maar heb nog geen tests kunnen vinden bij een optreden of iets dergelijks.
Heb blijkbaar niet goed genoeg gezocht, naar optredens.
Apex Launcher is meer richting stock Android feel, maar net wat je wiltcjpunt schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:16:
Nu op dag 2 met de HTC One en dus android na ruim 5 jaar iPhones en iOS en ben best onder de indruk. Scherm is geniaal en Android zo heerlijk customizable. Merk wel dat ik nog veel aan het zoeken ben. Zal mijn impressies op een later moment nog wat uitgebreider posten. Eerst even wat vragen.
Nee, de meegeleverde apps zijn standaard niet te verwijderen. Als je jouw toestel echter root dan wordt dit wel mogelijk.cjpunt schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:16:
Launcher is een persoonlijke keuze. Ik gebruik momenteel nog Sense 5, blijf ik waarschijnlijk ook nog wel even doen, omdat deze goed bevalt. Op de Sensation heb ik echter ADWLauncher gebruikt naar alle tevredenheid. Overigens zijn de cijfers voor het aantal ongelezen e-mails lastig tot vrijwel onmogelijk te realiseren in Android vanwege de beveiliging.cjpunt schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:16:
Ooh dat is lelijk ja, dat had ik op de OneX ook en kreeg ik het ook niet weg.Convoy schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:25:
is er ook een mogelijkheid om de apps in de dock aan te passen die er staan als de phone locked is? Heb het helaas nog niet kunnen vinden. Staan nu default van links naar rechts: phone, messages, lock, browser, camera.
Uiteindelijk Holo Locker maar geinstalleerd.
i stand corrected want daar had ik even niet aan gedacht.netblade schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:42:
[...]
Ja hier, omdat mijn muzieksmaak zelden te vinden is op die streaming diensten, het zijn meestal kleine labels die voor een paar euro hun releases online zetten. Nu vind ik 32GB meer dan zat hoor voor mijn muziek, maar aan streaming doe ik niet, tenzij mijn muziek er ook op verschijnt.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Inderdaad, dat probleem heb ik dus ook, dan ligt het gelukkig niet aan mijn custom ROM. Ga wel ff met adb aan de slag, daarmee kan ik gelukkig ook apps/apk's verwijderencjpunt schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:16:
Zonder rootacces zijn ze niet te verwijderen, je kan ze niet meer laten zien of 'disablen' bij applicatiebeheercjpunt schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:16:
- Over het verwijderen van Apps, de standaard geleverde apps zijn toch niet te verwijderen?
Ik zet in op Apex Launcher, veel meer opties dan Sense 4 / 4+ had en veel goede gesture-bewegingen.- Welke launcher gebruiken jullie of raden jullie aan
Zo had ik bijvoorbeeld geen appdrawer-button, maar dat was een sleepbeweging omhoog op het scherm:

Je behoud dan nog steeds veel Sense-elementen, dus toen vond ik dat de ideale combinatie.
Bij een HTC One zou ik Sense 5 even aankijken, maar denk ook snel Apex Launcher geïnstalleerd hebben.
??? De S2 en S3 geven gewoon het aantal ongelezen emails aan bij de app pictogram.The_Worst schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:22:
[...]
Launcher is een persoonlijke keuze. Ik gebruik momenteel nog Sense 5, blijf ik waarschijnlijk ook nog wel even doen, omdat deze goed bevalt. Op de Sensation heb ik echter ADWLauncher gebruikt naar alle tevredenheid. Overigens zijn de cijfers voor het aantal ongelezen e-mails lastig tot vrijwel onmogelijk te realiseren in Android vanwege de beveiliging.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Met ook niet blijkbaarCLB schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:23:
[...]
Zonder rootacces zijn ze niet te verwijderen, je kan ze niet meer laten zien of 'disablen' bij applicatiebeheer
Niet "zomaar" bij applicatiebeheer nee. Wel uiteraard met losse tools zoals RootExplorer, TB, etc.
ja dat werkt inderdaad prima merk ik netBrad Pitt schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:26:
[...]
Niet "zomaar" bij applicatiebeheer nee. Wel uiteraard met losse tools zoals RootExplorer, TB, etc.
Ik zeg ook niet totaal onmogelijk.Golf2vr6 schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:24:
[...]
??? De S2 en S3 geven gewoon het aantal ongelezen emails aan bij de app pictogram.
Je kan (momenteel) alleen apps verwijderen vanuit de recovery en niet vanuit Android zelf. /system/ is momenteel nog alleen-lezen en alle wijzigingen worden teniet gedaan zodra je het toestel opnieuw opstart.
Hoezo lastig?The_Worst schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:22:
[...]
Overigens zijn de cijfers voor het aantal ongelezen e-mails lastig tot vrijwel onmogelijk te realiseren in Android vanwege de beveiliging.
Nova Launcher en Tesla Unread
Totaal geen probleem.
Around here, something radiates. (Counting Crows)
@the worst waar kunnen we jou achtergrond vandaan halen is off topic maar hierna weer ontopicThe_Worst schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:01:
@convoy:
[afbeelding]
http://i843.photobucket.c...miGlossop/sad_fish-28.jpgzedzed1 schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:27:
@the worst waar kunnen we jou achtergrond vandaan halen is off topic maar hierna weer ontopic
dan vind ik die zwart-gele wel wat hebben
Denk dat het heel even leuk is zo'n felle telefoon, maar als je er genoeg van hebt zit je er nog wel aan vast.
Doe het dan liever met een hoesje of iets dergelijks, dat kan je er gewoon weer afhalen.
Doe het dan liever met een hoesje of iets dergelijks, dat kan je er gewoon weer afhalen.
Zonder twijfel: zwart en geel. (als ik voor een kleur had gekozen, maar heel grote kans dat ik voor de normale blank aluminium versie was gegaan)
[ Voor 65% gewijzigd door Martin-S op 08-04-2013 17:20 ]
Die zwart-gele komt dan wel weer overeen met het kleurenschema dat ze op het laatste moment nog bij hun WinMo toestellen hadden toegepast en ook terug kwam in hun vroege WP7 toestellen. Al was het dan vaak verstopt achter een batterijklepje (HD Mini) of kickstand (HD7).
Persoonlijk houd ik het echter gewoon bij mooi egaal zwart. (Ik vind eigenlijk al het contrast zilver met wit iets te, dus tsja...)
Persoonlijk houd ik het echter gewoon bij mooi egaal zwart. (Ik vind eigenlijk al het contrast zilver met wit iets te, dus tsja...)
Idd, lijken net op veredelde Lumio toestellen!
Deze zag ik nog niet voorbij komen: nieuws: HTC maakt minder winst door uitstel release HTC One
Vind het trouwens wel jammer dat (bijna?) geen een review meeneemt dat de One niet leverbaar is. Wat mij betreft kan een toestel wat bijna 2 maanden wordt uitgesteld geen gold choice winnen, hoe goed het toestel ook is.
Vind het trouwens wel jammer dat (bijna?) geen een review meeneemt dat de One niet leverbaar is. Wat mij betreft kan een toestel wat bijna 2 maanden wordt uitgesteld geen gold choice winnen, hoe goed het toestel ook is.
Is Wokke weer aan het HTCtje bashen?
Die kan ook alleen maar negatief doen over HTC.
Die kan ook alleen maar negatief doen over HTC.
Slaat echt als een tang op een varken dat argument.J0ey schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:52:
Deze zag ik nog niet voorbij komen: nieuws: HTC maakt minder winst door uitstel release HTC One
Want? Bij een gold choice zou alles perfect zijn, een toestel 2 maanden uitstellen is gewoon idioot en zou toch echt wel meegenomen moeten worden in een beoordeling imo. Gaat trouwens over de Anandtech review (welke verder echt heel erg goed is).Clubbtraxx schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:07:
[...]
Slaat echt als een tang op een varken dat argument.
Zien er zo op het eerste gezicht wel leuk uit, maar ik denk dat ik zo'n kleurtje na een maand wel beu ben.alwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:58:
Vooral die zilver groene mag er wezen:
http://www.gizmodo.co.uk/...in-these-awesome-colours/
Vertraagde levering doet toch niet af aan de kwaliteit van het toestel?J0ey schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:10:
[...]
Want? Bij een gold choice zou alles perfect zijn, een toestel 2 maanden uitstellen is gewoon idioot en zou toch echt wel meegenomen moeten worden in een beoordeling imo. Gaat trouwens over de Anandtech review (welke verder echt heel erg goed is).

Natuurlijk is die vertraagde levering slecht, maar zoals de kwartaalcijfers ook laten zien heeft dit ook echt niet de voorkeur van HTC.
Bij bijna elke webshop in NL staat eind april, en dan is het maar de vraag of de One dan uitkomt en hoeveel toestellen er komen.luappul schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:27:
[...]
Vertraagde levering doet toch niet af aan de kwaliteit van het toestel?Op het moment dat de reviewer met een toestel kan spelen, kan hij toch gewoon zijn ervaringen delen en dat heeft niks te maken met wanneer de rest ermee kan spelen? Op het moment van uitkomen is het nog steeds hetzelfde toestel en moet hij nog steeds vergeleken worden met dezelfde concurrentie. Bovendien is half maart --> half april volgens mijn agenda maar 1 maand....
Natuurlijk is die vertraagde levering slecht, maar zoals de kwartaalcijfers ook laten zien heeft dit ook echt niet de voorkeur van HTC.
Het doet het niet af aan de kwaliteit van het toestel, maar de grootste concurrent (S4) kon nog niet vergeleken worden op het moment van schrijven van de meeste reviews wat in het voordeel van HTC is. Maar goed, was maar een opmerking, verder mooie review van Anandtech.
Het blijft een telefoon. Ik vind het erg autistisch overkomen als er geflipt wordt over een maand vertraging.
Ik heb sinds vanochtend mijn Htc One en ben echt enorm blij ermee. Dit is zonder enige twijfel voor mij het beste Android toestel wat ik gehad heb. Premium kwaliteit, top snelheid, en scherm waar je naar kan blijven kijken. De speakers.... me mond viel open over de kwaliteit ervan, nu besef ik me pas wat voor gemis het is om de speakers aan de achterkant te hebben... Genieten 
Ik loop alleen nog wel beetje te klooien, in mijn gallery wordt werkelijk elke foto gegooid die op facebook gepost worden enorm irritant, kortom nog wat op te zoeken. Als er mensen zijn die vragen hebben of dingen willen weten, laat het me weten
Ik loop alleen nog wel beetje te klooien, in mijn gallery wordt werkelijk elke foto gegooid die op facebook gepost worden enorm irritant, kortom nog wat op te zoeken. Als er mensen zijn die vragen hebben of dingen willen weten, laat het me weten
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Dat het slecht is van HTC ben ik volkomen met je eens, zie alleen de link niet met de reviewscore. Als de S4 beter is, zal die gewoon een hogere score krijgen dan wat de One heeft gekregen. Het zou pas raar zijn als hij nu deze score haalt, en pas uitkomt als de concurrentie alweer met de volgende generatie telefoons uitkomtJ0ey schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:32:
[...]
Bij bijna elke webshop in NL staat eind april, en dan is het maar de vraag of de One dan uitkomt en hoeveel toestellen er komen.
Het doet het niet af aan de kwaliteit van het toestel, maar de grootste concurrent (S4) kon nog niet vergeleken worden op het moment van schrijven van de meeste reviews wat in het voordeel van HTC is. Maar goed, was maar een opmerking, verder mooie review van Anandtech.
Ik volg het levertijdentopic ook niet precies, maar dacht dat er mensen bericht hadden gekregen dat ze 15-4 / 19-4 opgestuurd gingen worden?
Verwijderd
Hij zou op 15 maart in NL uitkomen? Hoe kom jij dan aan 2 maanden vertraging?J0ey schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:10:
[...]
Want? Bij een gold choice zou alles perfect zijn, een toestel 2 maanden uitstellen is gewoon idioot en zou toch echt wel meegenomen moeten worden in een beoordeling imo. Gaat trouwens over de Anandtech review (welke verder echt heel erg goed is).
Op zich heb je gelijk. Het is maar een telefoon. Normaliter maakt het mij ook weinig uit, maar ik merk toch dat ik hier wat meer naar uitkijk dan anders.jwakie schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:34:
Het blijft een telefoon. Ik vind het erg autistisch overkomen als er geflipt wordt over een maand vertraging.
Ik merk dat mijn huidige telefoon (HTC HD2 uit 2009(!)) gewoon moeite heeft met sommige dingen. Bellen en messaging gaat prima, maar ik Skype een hoop en ik merk nu gewoon dat de HD2 op zijn tandvlees moet lopen om de boel bij te houden. En hij heeft geen front-facing camera, wat af en toe wel leuk zou zijn.
Een andere reden voor mij is dat ik binnenkort op vakantie ga en ik zou het toch wel leuk vinden om de One dan bij me te hebben.
Natuurlijk niet, ze testen toch een product, niet een product en zijn beschikbaarheid.J0ey schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:10:
[...]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Omdat het allemaal onrecht is...... De boel iets groter maken dan dat het is helpt altijd in het zelfmedelijdenVerwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:40:
[...]
Hij zou op 15 maart in NL uitkomen? Hoe kom jij dan aan 2 maanden vertraging?
Geloof mij maar dat de dames/heren bij HTC in Taiwan en HTC Benelux nog wel het meeste zullen balen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Welke toestellen had je voor deze? En hoe zit het bij jou met de spleet tussen de speakergrill en de behuizing (http://cdn3.sbnation.com/...35/515AF3B54F14B2000B.jpg)?Mother_Goozz schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:36:
Ik heb sinds vanochtend mijn Htc One en ben echt enorm blij ermee. Dit is zonder enige twijfel voor mij het beste Android toestel wat ik gehad heb. Premium kwaliteit, top snelheid, en scherm waar je naar kan blijven kijken. De speakers.... me mond viel open over de kwaliteit ervan, nu besef ik me pas wat voor gemis het is om de speakers aan de achterkant te hebben... Genieten
Veel plezier overigens! Ik zal nog een tijdje moeten wachten..
Bij wie, wat, waar en wanneer had je hem besteld als ik vragen mag?Mother_Goozz schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:36:
jwakie schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:34:
Geen idee hoe het nu is, ik wil(de) 'm bij T-Mobile bestellen en toen stond er een paar dagen terug ongeveer 5 weken levertijd, vandaar dat ik uitging van begin mei, en dan zit je al op 1,5 maand en bijna op 2 maanden. Hoe het bij andere webshops is weet ik niet.Dat het slecht is van HTC ben ik volkomen met je eens, zie alleen de link niet met de reviewscore. Als de S4 beter is, zal die gewoon een hogere score krijgen dan wat de One heeft gekregen. Het zou pas raar zijn als hij nu deze score haalt, en pas uitkomt als de concurrentie alweer met de volgende generatie telefoons uitkomt .
Ik volg het levertijdentopic ook niet precies, maar dacht dat er mensen bericht hadden gekregen dat ze 15-4 / 19-4 opgestuurd gingen worden?
[ Voor 44% gewijzigd door J0ey op 08-04-2013 18:44 ]
Heb hem nu vanaf vrijdag avond, wat een top toestel! Hij heeft echt een wauw factor en bloedje snel! De camera vind ik ook een hele dikke voldoende scoren, ook bij daglicht. Accu is top, vanmorgen 7.15 van de lader, normaal gebruikt en nu nog 69%. BoomSound is heel erg mooi, wel iets minder volume dan ik had verwacht maar super kwaliteit voor een smartphone. Geluid via standaar headphones is super, wat een volume ook..! Op max doet het pijn aan je oren en wat een vette bass. Scherm kan niet beter zou ik bijna willen zeggen! Gesprekskwaliteit is prima. Tot dusver mijn bevindingen!
Haha, ik heb nog geen HTC One besteld, dus ik heb weinig goed te maken met mezelf.Bullet NL schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:43:
[...]
Omdat het allemaal onrecht is...... De boel iets groter maken dan dat het is helpt altijd in het zelfmedelijden![]()
......
Geloof mij maar dat de dames/heren bij HTC in Taiwan en HTC Benelux nog wel het meeste zullen balen.
De 700 euro waar jij het over hebt is de adviesverkoopprijs, de marktprijs ligt aanzienlijk lager, mocht je hem willen kopen bij een partij die inderdaad de adviesprijs aanhoud is dat natuurlijk een eigen keuze, maar het is daarom zien zo dat een telefoon "700" euro moet kosten.J0ey schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:44:
[...]
Niemand flipt hier, en als je een telefoon van 700 euro besteld is een maand, 1,5 of 2 maanden vertraging vervelend. Ik had dan iig geen nieuwe batterij hoeven te kopen voor mijn Sensation die steeds uitvalt.
[...]
Geen idee hoe het nu is, ik wil(de) 'm bij T-Mobile bestellen en toen stond er een paar dagen terug ongeveer 5 weken levertijd, vandaar dat ik uitging van begin mei, en dan zit je al op 1,5 maand en bijna op 2 maanden. Hoe het bij andere webshops is weet ik niet.
Wanneer je dit topic even terug had gelezen, en ja ik weet het, het zijn heel veel berichten. Dan had je kunnen weten dat T-Mobile met een eigen software versie van de HTC One komt. Wanneer er al schaarste is in de stock versie kan je er op wachten dat de komst van een "provider" versie misschien nog wel langer gaat duren. Maar ook de keuze van een van deze T-Mobile HTC One versie is een eigen keuze.
Kortom, om voor een provider versie te gaan verhoog je de kans op een late levering alleen maar.
Maar jah, we zijn Hollanders he..... We moeten wat te klagen hebben
Klopt, maar al die berichten spreken elkaar tegen. Om maar even op een ander onderwerp te komen en iets wat ik me al een hele tijd afvraag: wat is het voordeel voor (bijv) T-Mobile om een branded HTC One te leveren?Bullet NL schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:57:
[...]
De 700 euro waar jij het over hebt is de adviesverkoopprijs, de marktprijs ligt aanzienlijk lager, mocht je hem willen kopen bij een partij die inderdaad de adviesprijs aanhoud is dat natuurlijk een eigen keuze, maar het is daarom zien zo dat een telefoon "700" euro moet kosten.
Wanneer je dit topic even terug had gelezen, en ja ik weet het, het zijn heel veel berichten. Dan had je kunnen weten dat T-Mobile met een eigen software versie van de HTC One komt. Wanneer er al schaarste is in de stock versie kan je er op wachten dat de komst van een "provider" versie misschien nog wel langer gaat duren. Maar ook de keuze van een van deze T-Mobile HTC One versie is een eigen keuze.
Kortom, om voor een provider versie te gaan verhoog je de kans op een late levering alleen maar.
Maar jah, we zijn Hollanders he..... We moeten wat te klagen hebben
Reclame en promoten van eigen apps.J0ey schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:02:
[...]
Klopt, maar al die berichten spreken elkaar tegen. Om maar even op een ander onderwerp te komen en iets wat ik me al een hele tijd afvraag: wat is het voordeel voor (bijv) T-Mobile om een branded HTC One te leveren?
Reclame....... Elke keer dat je een toestel start zie je het T-Mobile logo.... Er staan een aantal T-Mobile apps op waar je ook in-app betalingen kan doen..... Daar zullen ze ook vast wat aan verdienen.J0ey schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:02:
[...]
Klopt, maar al die berichten spreken elkaar tegen. Om maar even op een ander onderwerp te komen en iets wat ik me al een hele tijd afvraag: wat is het voordeel voor (bijv) T-Mobile om een branded HTC One te leveren?
Daarbij vermoed ik ook nog eens dat T-Mobile gewoon bij HTC aanklopt van... Wanneer wij 50.000 HTC One's afnemen wat doen jullie dan met de prijs? HTC zal hem dan vast goedkoper maken qua inkoop..... T-Mobile weet de branding er dan vast gratis bij te bedingen....
Ok, dat klinkt logisch. Weet je trouwens zeker of alle HTC One's branded zijn? Mijn HTC Desire Z kwam rechtstreeks van de T-Mobile winkel en die was weer niet branded, of doen ze alleen die "moeite" voor de echte high end telefoons?Bullet NL schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:05:
[...]
Reclame....... Elke keer dat je een toestel start zie je het T-Mobile logo.... Er staan een aantal T-Mobile apps op waar je ook in-app betalingen kan doen..... Daar zullen ze ook vast wat aan verdienen.
Daarbij vermoed ik ook nog eens dat T-Mobile gewoon bij HTC aanklopt van... Wanneer wij 50.000 HTC One's afnemen wat doen jullie dan met de prijs? HTC zal hem dan vast goedkoper maken qua inkoop..... T-Mobile weet de branding er dan vast gratis bij te bedingen....
Me broer heeft contact gehad met de t-mobile store. Via studentmobiel hadden ze een branded toestel, dit wou me broer echter niet en heeft naar t-mobile gebeld. Ze zeiden dat ze via dat soort sites zo de telefoon goedkoop konden aanbieden via branding(goedkoper). hierbij zeiden ze ook zal je online bestellen bij de t-mobile winkel dan zal je geen branded toestel ontvangen. En hier is dan dus me vanuit gegaan en heeft 'm gekocht via t-mobile webshop. Me broer heeft dit echter ook nog gevraagd om op de mail te gooien, zodat hij wanneer hij een branded toestel krijgt altijd nog terug kan gaan met 'bewijs'.J0ey schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:08:
[...]
Ok, dat klinkt logisch. Weet je trouwens zeker of alle HTC One's branded zijn? Mijn HTC Desire Z kwam rechtstreeks van de T-Mobile winkel en die was weer niet branded, of doen ze alleen die "moeite" voor de echte high end telefoons?
[ Voor 3% gewijzigd door Rokz op 08-04-2013 19:43 ]
Ik wordt echt met de minuut enthousiaster van m'n overstap naar Android en de HTC One. Ik weet niet of het gewoon het juiste moment is geweest, door het top toestel en de versie van Android waar we inmiddels zijn aanbeland, maar begint echt te voelen alsof ik dit al veeeeel eerder had moeten doen. En dit komt van een Apple fanaat in hart en nieren, heb een Macbook, iPad, Apple TV, iPhone de hele rambam.
Belangrijkste minpunt waar ik nu nog tegen aan loop zijn de kwaliteit van enkele apps. Tweetbot voor iOS is in mijn ogen echt DE twitterclient.. Heeft iemand goede tips voor een twitter client op android? Het liefst met Pocket integratie, tweetmarker en multiple account support.
Belangrijkste minpunt waar ik nu nog tegen aan loop zijn de kwaliteit van enkele apps. Tweetbot voor iOS is in mijn ogen echt DE twitterclient.. Heeft iemand goede tips voor een twitter client op android? Het liefst met Pocket integratie, tweetmarker en multiple account support.
Voor mij precies hetzelfde. Geweldige telefoon! maar de apps zijn wel een stuk minder.cjpunt schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:20:
Ik wordt echt met de minuut enthousiaster van m'n overstap naar Android en de HTC One. Ik weet niet of het gewoon het juiste moment is geweest, door het top toestel en de versie van Android waar we inmiddels zijn aanbeland, maar begint echt te voelen alsof ik dit al veeeeel eerder had moeten doen. En dit komt van een Apple fanaat in hart en nieren, heb een Macbook, iPad, Apple TV, iPhone de hele rambam.
Ik ben verschillende apps aan het proberen nu.
Plume bevalt me tot nu toe het beste. Preview van plaatjes. net als in tweetbot.
Loopt erg vloeiend en geen menu onderin gelukkig. Ook voor facebook erg handig!
Daarnaast vond ik scope erg goed. ziet er mooier uit dan plume. Alleen facebook werkt wat minder goed.
Voor facebook gebruik ik nu Flipster.
Als iemand nog andere tips heeft.. graag!
Ik las net ook van iemand iets over de foto's van facebookvrienden die in je gallery komen te staan.
Weet iemand al hoe je dit kan uitschakelen? erg vervelend...
Falcon Pro (1 euro 50) heeft TweetMarker, en Pocket kan je gebruiken door de Pocket applicatie te installeren, waarna je het met de "Share (to)" knop kan aanspreken.cjpunt schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:20:
Ik ben heel erg benieuwd naar welke toestellen branded of unbranded zijn. Ik overweeg een HTC One te bestellen bij studentmobiel doordat de korting over de gehele periode verrekend wordt in plaats van bijvoorbeeld 12 maanden een kortingstarief en vervolgens het gehele tarief. Daarnaast scheelt het ook qua toestelprijs.
De voorkeur gaat natuurlijk uit naar een unbranded toestel. Al lees ik hier en daar op internet over andere toestellen dat je via T-mobile altijd een branded toestel krijgt. Dit lijkt me niet te kloppen. Het toestel dat vervangen moet worden door de HTC One, mijn Galaxy S2, heb ik via T-mobile en deze is ook unbranded. Ik ben best bereid iets meer te betalen voor het toestel zodat ik tijdig updates heb. Ik kies dan ook bewust voor Sense omdat deze niet zo bloated is. Dit voordeel zou komen te vervallen als ik een branded toestel koop.
De voorkeur gaat natuurlijk uit naar een unbranded toestel. Al lees ik hier en daar op internet over andere toestellen dat je via T-mobile altijd een branded toestel krijgt. Dit lijkt me niet te kloppen. Het toestel dat vervangen moet worden door de HTC One, mijn Galaxy S2, heb ik via T-mobile en deze is ook unbranded. Ik ben best bereid iets meer te betalen voor het toestel zodat ik tijdig updates heb. Ik kies dan ook bewust voor Sense omdat deze niet zo bloated is. Dit voordeel zou komen te vervallen als ik een branded toestel koop.
Ik heb nauwelijks een spleet tussen zitten. Als ik hard druk zie ik speeling tussen zit, maar echt nauwelijks.
Toestel heb ik besteld bij Handtec. Wel wennen om Android te hebben, ik heb afgelopen 3 maanden met een oude Nokia gedaan. Daarvoor Galaxy Note II gehad. Moet eens gaan kijken wat must have apps zijn
(ander topic)
Toestel heb ik besteld bij Handtec. Wel wennen om Android te hebben, ik heb afgelopen 3 maanden met een oude Nokia gedaan. Daarvoor Galaxy Note II gehad. Moet eens gaan kijken wat must have apps zijn
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Bedankt voor je reactie, ik wil sowieso bij T-Mobile bestellen dus als het klopt wat ze zeggen dan zou dat mooi meegenomen zijn.. Nu nog de beslissing S4/One maken.Rokz schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:42:
[...]
Me broer heeft contact gehad met de t-mobile store. Via studentmobiel hadden ze een branded toestel, dit wou me broer echter niet en heeft naar t-mobile gebeld. Ze zeiden dat ze via dat soort sites zo de telefoon goedkoop konden aanbieden via branding(goedkoper). hierbij zeiden ze ook zal je online bestellen bij de t-mobile winkel dan zal je geen branded toestel ontvangen. En hier is dan dus me vanuit gegaan en heeft 'm gekocht via t-mobile webshop. Me broer heeft dit echter ook nog gevraagd om op de mail te gooien, zodat hij wanneer hij een branded toestel krijgt altijd nog terug kan gaan met 'bewijs'.
O, ja tuurlijk. Android... Kun je gewoon sharen met de applicaties die je installeertM-en-M schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:55:
[...]
Falcon Pro (1 euro 50) heeft TweetMarker, en Pocket kan je gebruiken door de Pocket applicatie te installeren, waarna je het met de "Share (to)" knop kan aanspreken.
Ik ga Falcon en Plume eens bekijken.
Ik ben zojuist op deze link gestuit: https://forum.t-mobile.nl.../levering-htc-one-196491/J0ey schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:03:
[...]
Bedankt voor je reactie, ik wil sowieso bij T-Mobile bestellen dus als het klopt wat ze zeggen dan zou dat mooi meegenomen zijn.. Nu nog de beslissing S4/One maken.
Hierin geeft een medewerker aan dat het wel branded toestellen zijn. Enkel het T-mobile logo zal ontbreken.
Deze geeft ook meer duidelijkheid: https://forum.t-mobile.nl...anded-smartphones-197634/
[ Voor 10% gewijzigd door TweakerDwayne op 08-04-2013 21:25 . Reden: Link toegevoegd ]
Toch apart, dat ze verschillende dingen zeggen bij t-mobile.TweakerDwayne schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:11:
[...]
Ik ben zojuist op deze link gestuit: https://forum.t-mobile.nl.../levering-htc-one-196491/
Hierin geeft een medewerker aan dat het wel branded toestellen zijn. Enkel het T-mobile logo zal ontbreken.
Ik ben benieuwd, als m'n broer 'm binnen heeft laat ik 't gelijk weten!
Ik ben benieuwd. Als het toestel branded is dan kan ik hem net zo goed bij studentmobiel bestellen.Rokz schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:25:
[...]
Toch apart, dat ze verschillende dingen zeggen bij t-mobile.
Ik ben benieuwd, als m'n broer 'm binnen heeft laat ik 't gelijk weten!
Kan de branded discussie in het levertijden topic? Daar is het al uitgebreid aan bod gekomen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
ik heb 2/3 weken geleden zowel t-mobile als studentmobiel aan de lijn gehad, ze leveren ook beide branded toestellen zeiden ze toen!TweakerDwayne schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:29:
[...]
Ik ben benieuwd. Als het toestel branded is dan kan ik hem net zo goed bij studentmobiel bestellen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)