Ook dat zoeken valt inmiddels mee sinds de laatste patch. Meestel nu wel binnen 20 sec. een match.
[ Voor 5% gewijzigd door Axelfoley007 op 09-08-2013 09:14 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Axelfoley007 op 09-08-2013 09:14 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Axelfoley007 op 09-08-2013 09:21 ]
Leuk om even naar te kijken Pica. Handige move om gewoon je Katyusha in de base te laten en zo de middelste VP te verdedigen, echter...pica schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:25:
Had gister een gaaf potje waar ik toch wel flink wat moeite mee had, uiteindelijk toch kunnen winnen :-)
https://www.dropbox.com/s/k81tfojvtd4z5xw/1on1%20gg.rec
[ Voor 30% gewijzigd door Onne81 op 14-08-2013 15:22 ]
Clowncar is early game dus heb je wel nodig tegen mg's als je mijn mening vraagt. Met alleen flanken zou je er ook moeten komen maar is wel lastiger. Het vergt een stukje plannen en meer micro.Onne81 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:20:
Ik zal die clowncars ook wel is proberen, al probeer ik zoveel mogelijk mn olie te sparen om bij de SU-85 te komen voordat de duitsers met de tanks aankomen.
Maar mss kan je met zon clowncar de duitsers wel beter van de olie afhouden zodat het langer zal duren voordat ze met tanks aankomen.
www.oldskoolnl.nl
Scoutcar, meestal met flame engineers erin.Roppedop schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:12:
What the hell is een Clowncar??
Volgens mij had hij niet zoveel man meer en had ik de hele map waardoor hij opgegeven had, ik zal thuis weer eens kijken. Wel irri dat het spel niet aangeeft wie er gewonnen had.l0n3w012ph schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:29:
[...]
Leuk om even naar te kijken Pica. Handige move om gewoon je Katyusha in de base te laten en zo de middelste VP te verdedigen, echter...
Jammer dat niet de hele savegame gerecord is want met 242 tegen 94 achterstand moet er wel heel snel iets veranderd zijn, wil je dat nog gewonnen hebben. Had graag gezien hoe...
[ Voor 126% gewijzigd door pica op 16-08-2013 21:59 ]
Dit covert het wel een beetjeRoppedop schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:12:
What the hell is een Clowncar??
www.oldskoolnl.nl
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Ik heb dat inderdaad ook. Mijn ouders hebben al heel wat jaren KPN (crap)internet over de telefoonkabel met een Thomson TG787v SIP. Vroeger had ik al NAT problemen met de Xbox en nu dus weer met dit spel omdat het geen dedicated servers heeft. Dit is overigens niet het enige spel waar ik last mee heb. Regelmatig heb ik connectie problemen met vrienden, vanwege dit k*t ding.Jaapoes schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:40:
Zijn er toevallig meer mensen die CoH 2 online spelen en bij KPN zitten met de Experiabox V8? Zo ja, dan ben ik benieuwd of je ports oid hebt moeten forwarden.. Ik kan namelijk wel 1v1's spelen maar 2v2 of meer gaat niet, wordt ik ineens gekicked omdat ik lag. Ping e.d. zijn allemaal in orde.
[ Voor 40% gewijzigd door Therapy777 op 31-08-2013 01:17 ]
Bij mij werkte het eerst ook niet, maar toen ik de driver volledig geuinstalled had en daarna nog eens die driversweeper erover in veilige modus, werkte het na de installatie van de beta drivers welDanielson schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:10:
Om nog even terug te komen op bovenstaand verhaal; we hebben totaal geen verbindingsproblemen gehad![]()
Wel heeft een vriend van mij een grafische kaart uit de Ati HD4000 reeks, deze zorgt voor veel crashes met COH2, er is al een nieuwe Ati beta driver die dit probleem op zou moeten lossen, maar helaas!
Je leest veel verhalen van mensen die gelijkwaardige problemen hebben met Ati HD4000 kaarten, maar helaas nog geen oplossing!
Spul van ziggo werkt prima.Therapy777 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 01:08:
[...].
Inmiddels ben ik het zo zat dat ik op eigen houtje maar Ziggo internet heb besteld. Mijn ouders weigeren over te stappen, vooral omdat mijn moeder zo gehecht is aan haar hetnet mail en te digibeet is om bijvoorbeeld gmail te nemenmaar gelukkig loopt KPN via de telefoon en kan ik dus Ziggo via de kabel er naast nemen. Dan maar 20 euro per maand dokken, geen probleem. Uit huis gaan is duurder
en dat doe ik wel zodra ik ben afgestudeerd.
Hopelijk kan ik binnen een week of twee wel normaal met jullie meedoen, Whoosahd en Lethal Pi
Wat je ook altijd kunt doen is alleen de mail dienst houden van Hetnet, moet je maar eens informeren volgens mij is dat mogelijk. Dan kun je verder wel alles opzeggen en over Ziggo laten gaan en dan heeft je moeder gewoon nog haar HetNet adres.Therapy777 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 01:08:
[...]
Inmiddels ben ik het zo zat dat ik op eigen houtje maar Ziggo internet heb besteld. Mijn ouders weigeren over te stappen, vooral omdat mijn moeder zo gehecht is aan haar hetnet mail en te digibeet is om bijvoorbeeld gmail te nemenmaar gelukkig loopt KPN via de telefoon en kan ik dus Ziggo via de kabel er naast nemen. Dan maar 20 euro per maand dokken, geen probleem. Uit huis gaan is duurder
en dat doe ik wel zodra ik ben afgestudeerd.
Hopelijk kan ik binnen een week of twee wel normaal met jullie meedoen, Whoosahd en Lethal Pi
Verwijderd
Dat is je geraden!lethal pi schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:57:
[...]
Zelf ben ik niet zo actief meer de laatste dagen maar kom snel wel weer een potje doen!
Haha mis je me zo whoosie? Beetje me vriendin lastig vallen op steam!Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:26:
[...]
Dat is je geraden!We begonnen al ons zorgen over je te maken!
Verwijderd
lethal pi schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:27:
[...]
Haha mis je me zo whoosie? Beetje me vriendin lastig vallen op steam!
Je kan alleen maar met de Russen spelen qua campaign! Alleen bij de Theater of War kun je met de Duitsers spelen. Ik raad je aan om met de Russen eerst te leren spelen aangezien je er veel meer mee moet micro-managen en dat is zeker handig voor je spel!Mektheb schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:59:
Is er een mogelijkheid een skirmish te doen ?
Zodat je bijvoorbeeld zelf de buildings kan neerzetten enz en dan gewoon vs een hard pc of iets dergelijks op een bepaalde map ?
Want ik kan het helemaal niet vinden.
En een andere vraag, MOET je met de Russen campaign beginnen ? ( duitsers veel leuker :< )
Leuke match! Hij kwam goed terug. Een 1v1 pot van 1,5 uur heb ik nog nooit gehad maar wel 1 uur en dan ben ik al kapot, zal wel een opluchting geweest zijn wanneer die voorbij was.pica schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:48:
Pff net een superlange pot (1:24) gespeeld, superclose:
https://www.dropbox.com/s/c6apshw0e9dcrgb/crazy%20game.rec
[ Voor 13% gewijzigd door Coldbullet op 05-09-2013 12:33 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Kun je wel lachen, maar we hebben internet+bellen van KPN en dan kun je dus geen third party modem gebruiken want die worden niet ondersteund door KPN qua bellen.nero355 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 23:47:
[...]
Ik lees net je verhaal dat je al eerder had gepost en ik snap niet waarom je zo moeilijk doet : Bij KPN mag je gewoon een ander modem kopen en gebruiken
Zo gebruik ik al jaren lang een DrayTek modem+router en kan ik instellen wat ik maar wil en hoe ik wil!
Maar goed... twee verschillende internetverbindingen hebben is ook niet verkeerd
Voor zover ik heb begrepen geven ze bij KPN gewoon de juiste instellingen aan je door indien je er om vraagt volgens een aantal bekenden van mij die ook KPN of een ISP die via hen opereert hebbenTherapy777 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:28:
Kun je wel lachen, maar we hebben internet+bellen van KPN en dan kun je dus geen third party modem gebruiken want die worden niet ondersteund door KPN qua bellen.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb al uren aan de lijn gehangen met KPN en ze alles uitgelegd. Ze konden mij niet helpen want ze wilden de veiligheid van de router garanderen of iets in die richting. Telkens kreeg ik de tip "om maar upnp aan te zetten"... Ik vind het wel best en ben blij met mijn oplossing.nero355 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:25:
[...]
Voor zover ik heb begrepen geven ze bij KPN gewoon de juiste instellingen aan je door indien je er om vraagt volgens een aantal bekenden van mij die ook KPN of een ISP die via hen opereert hebben
[ Voor 125% gewijzigd door Therapy777 op 06-09-2013 22:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2013 00:24 ]
[ Voor 65% gewijzigd door TheSiemNL op 11-09-2013 09:06 ]
De update word via Steam automatisch binnengehaald. (mits je die instelling niet veranderd hebt) Je kunt ook spel integriteit checken via Steam, dan controleert tie of je alle updates hebt.jantje.vlaam schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:00:
Maar waar kan ik die update downloaden????
Echt? Op de site staat dat de patch van 10 sept is. Dat is jammer, had wel graag vanavond even gespeeld met de nieuwe patch. Wie is er nog meer vanavond trouwens?Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 00:05:
Waarschijnlijk wordt de patch pas vrijdag geimplementeerd omdat de heren en dames van Relic, naar verluidt, van onze zuurverdiende centjes een decadente vakantie aan het vieren zijn!
[ Voor 17% gewijzigd door wolverine3141 op 11-09-2013 11:34 ]
Het dysfunctionele clubje meldt zich!lethal pi schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:19:
Echt? Op de site staat dat de patch van 10 sept is. Dat is jammer, had wel graag vanavond even gespeeld met de nieuwe patch. Wie is er nog meer vanavond trouwens?
[ Voor 17% gewijzigd door Therapy777 op 12-09-2013 17:37 ]
Ik heb zelf al duidelijk verschil gemerkt met supression en kan zeggen dat zeker scheelt. Je moet natuurlijk nog steeds je squad in de gaten houden en direct reageren wanneer er gespressed word. Als je dat niet doet ben je natuurlijk nog steeds snel pinned.Therapy777 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:36:
Wat mij betreft mag die MG42 nog verder generfed worden... die aiming arc is veel te wijd en de suppression is nog steeds extreem. En de damage omhoog? Wat een kul...
Maxim damage moet juist omhoog, die arc is namelijk veel smaller
Verwijderd
Maximlethal pi schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:03:
[...]
Ze hebben de maxim damage toch wat omhoog gedaan? En is op range ruim een factor 2 sterker dan de MG42. (lekker met attack-move je conscripts ondersteunen)
,,,,
Zijn er trouwens nog Tweakers die meedoen met het Semoskiy 1v1 toernooi? Heb er wel over nagedacht maar acht mezelf nog niet goed genoeg.
Verwijderd
Check nou maar je steam invites!lethal pi schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:09:
Ja maar de accuracy is dus weer verhoogt dus uiteindelijk maakt het niet veel uit. Zie dit schema :
before the patch
maxim 21.5 near 13.6 mid 5.7 far
mg42 26.5 near 15.1 mid 3.7 far
after the patch
maxim 24.2 near 15.1 mid 6.0 far
mg42 27.4 near 15.0 mid 2.6 far
Wat is dat voor iets dan die HDG?
To Tweak Or Not To Tweak
Dat is voor mij de reden dat ik niet meer speel.warom niet gewoon Total annihilation optie.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
In COH 1 kan ik me niet herinneren dat ook iemand Victory points als host instelde, het was altijd gewoon total annihilation. Welke idioot bij THQ heeft dat er zo door heen gedrukt. Kijken ze niet naar de community ofzo.Tijgert schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 16:35:
[...]
Dat is voor mij de reden dat ik niet meer speel.
[ Voor 14% gewijzigd door Therapy777 op 22-09-2013 13:11 ]
Daar heb ik met een mp game alleen tijd voor tijdens de replay.Axelfoley007 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:16:
Niet mee eens, Ik zoem op sommige battles graag in. Altijd mooi om te zien hoe je de vijand afslacht van dichtbij
[ Voor 18% gewijzigd door pica op 24-09-2013 19:37 ]
[ Voor 36% gewijzigd door wolverine3141 op 25-09-2013 10:24 ]
U bent genadeloos afgestraft. Terecht. Uw eis zal ingewilligd worden wanneer de tijd daar rijp voor is. En wederom zal u een pak rammel van niet nader-te-noemen-proporties voor uw kiezen krijgen. Onderstaande screenshot zegt alles al. Uw Tiger beeldt uw spreekwoordelijke status af.lethal pi schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:32:
Gisteren nog een epic match gehad met en tegen mede-tweakers. Potje van bijna een uur. pica&nick VS whoosahhd&lethalpi. Helaas hebben wij verloren maar ik eis een rematch!!!
Met 5 Tier3 tanks naar een Tiger gaan is net zoiets als een paar conscripts recht in een MG sturen en dan klagen dat je gepinned wordt.Bintzak schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 16:19:
Ben de laatste tijd veel met de multiplayer bezig, ik speel voornamelijk als Rus. Maar het valt me wel op dat wanner die Duitser ook maar 1 fuel point weten te behouden het bijna onmogelijk is om met de Russen te winnen. Het zijn voornamelijk die Duitse tanks die moeilijk uit te schakelen zijn. Ze zijn sneller wendbaarder en hebben veel betere armor. Pas kwam ik 1 tiger tegen met 5 t42 tanks en wat guards raad eens alles schoot op dat ding ik was alles kwijt en de tiger slechts voor de helft kapot als je een elephant tegen kom kan je het al hellemaal schudden. Ja je heb van die logge anti tank tanks maar als een Duitse tank er met hoge snelheid omheen rijdt is het gewoon einde spel.
Als je geen panzerfaust wilt vangen dan moet je beter micro'en, bunkers van de Duitsers kunnen vervelend zijn maar dan leg je je focus gewoon tijdelijk op een ander deel van de map. Daarnaast zijn het MP die de duitser ook niet in units heeft kunnen steken. En zo kan ik nog wel even doorgaan..Bintzak schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 16:19:
De infantie van die Duitsers is ok vele male beter maak een clowncar en als je pech heb dan krijg je een panzerfaust op dat ding en zijn de helft van je troepen dood in dat ding.
Ook regelmatig gehad dat een clowncar werd uitgeschakeld door een mg nest in een paar lullige schoten.
En warrom kan ik geen bunkers bouwen, heel irritant als de Duitsers bij Victory points een bunker bouwen kom je aan met je squad kan je weer terug rennen en er een mortar of tank op zetten maar meestal hebben ze daar dan alweer een sterker antwoord op terug.
Ik heb wat redelijke potjes gehad en gewonnen als Rus maar als de helft van de map rood is dan is het meestal al beslist.
Trouwens die victory points zijn ook irritant soms heb je aardig wat opgebouwd om terug te slaan ga je eraan door victory point,s warom niet gewoon Total annihilation optie.
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Haha bring it on!!!Nickbn schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:11:
[...]
U bent genadeloos afgestraft. Terecht. Uw eis zal ingewilligd worden wanneer de tijd daar rijp voor is. En wederom zal u een pak rammel van niet nader-te-noemen-proporties voor uw kiezen krijgen. Onderstaande screenshot zegt alles al. Uw Tiger beeldt uw spreekwoordelijke status af.![]()
http://imgur.com/6n2WUeT
Helemaal mee eens!Jaapoes schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:17:
Maar gewoon een paar units ergens heen sturen en denken dat je wint omdat je in de meerderheid bent werkt niet bij dit spel. Kijk eens wat replays op youtube van ATR bijvoorbeeld, die zijn erg leerzaam. Verdiep je wat meer in unit sterkte&zwaktes en gameplay mechanics, je zult zien dat het dan snel beter gaat
[ Voor 27% gewijzigd door wolverine3141 op 25-09-2013 14:13 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Jaapoes op 26-09-2013 15:01 ]
Verwijderd
Ben benieuwd hoe de balans er uit komt te zien. Assault grenadiers zijn eigenlijk nu soort een afgeleide van shock troops maar dan in grenadier-armor vorm (qua type wapen en granaat). En in potjes heb ik gezien dat Duitsers die Ostruppen best hard kunnen spammen en daarmee verkrijgt die type squad eigenlijk de functie van conscripts (massaal!). Russen hebben geen nieuwe squad gekregen!Jaapoes schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:26:
Nee maar ben wel units ervan tegen gekomen. Een grenadier squad met MP44 bestaande uit 5 man en gelijk vanaf de start in te zetten (dus van '0' command points) Wat ik ervan heb gezien zijn die nu behoorlijk sterk, conscripts kunnen er niet veel tegen beginnen los van kiten en op afstand blijven.
[ Voor 16% gewijzigd door Therapy777 op 27-09-2013 13:18 ]
Verwijderd
Het is geen update, maar een uitbreiding van de Theater Of War missies. Je kan ook wachten met kopen totdat het goedkoper wordt!jantje.vlaam schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 12:49:
Heeft iemand hier dat blue pack al gekocht? Best prijzig voor een update, is het 't geld wel waard?
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2013 18:56 ]
Verwijderd
Nice, dat wist ik nietpica schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:20:
Er is een fatsoenlijke ladder op coh2.org
[ Voor 16% gewijzigd door Pred87 op 28-09-2013 23:09 ]
Je 'steam' rank of level bepaald ook niet tegen wie je moet spelen in Automatch. Dat gebeurd nog steeds op dezelfde manier als in CoH1 alleen kan je dus helaas niet meer ingame al je stats zien..Pred87 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 19:18:
Level 62 inmiddels, niet heel laag toch.
In CoH1 was je level afhankelijk van je wins/losses en de rank van wie je won/verloor. Een hoge rank betekende dan ook dat je het spelletje wel snapte. Nu kan je met comp stompen of gewoon heel veel spelen ook al lvl 100 halen. Het zegt wat minder dan in CoH1.
Dit is geen kritiek op het ranking systeem trouwens. De keuze om wins/losses en ladders weg te laten zorgt er alleen maar voor dat je vrijwel geen (bewuste) droppers/hackers/cheaters hebt omdat toch niemand ziet of je 100-1 of 1-100 stats hebt.
Bij mij zat hij er gewoon bij want ik ik had schijnbaar een pre-order release. (dus niet eens collectors edition) Ik weet niet of die het echt waard is als je hem zou moeten kopen. Vind het zelf wel leuk een nieuwe uitdaging te hebben in het spel. Ik kan in ieder geval zeggen dat 1 AI battle behoorlijk pittig is op General. Die heb ik nog steeds niet gehaald na 10x opnieuw te doen.jantje.vlaam schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 12:49:
Heeft iemand hier dat blue pack al gekocht? Best prijzig voor een update, is het 't geld wel waard?
Ik vind het echt onzin dat je hiervoor moet betalen. Kijk een DLC als blue case vind ik logisch dat je daar voor moet betalen, daar zitten alleen TOW dingen in. Maar als je met automatch online competitieve matches doet vind ik dat iedereen dezelfde opties en mogelijkheden moet hebben ten allen tijde. Nu moet je dus gaan betalen als je bv de KV-1 wilt gebruiken. Dat neigt naar pay2win. Dat ze nieuwe units maken voor de MP prima (graag juist) maar maak het dan gratis.Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 18:45:
[...]
De nieuwe commanders (apart van de blue pack/case) kosten ook geld en mijn vraag is eigenlijk of deze wel hun geld waard zijn!
*knip*
Graag zie ik ook urls/links van spelers die jullie bekijken om zodoende ervan te leren (nee Nick en Pi niet jullie eigen link geven!)
Over ladder gesproken, ik ben zojuist gestart om met de duitsers 1v1 te gaan ladderen. En zag onlangs een verhouding van 25% (duitsers) -75% (russen) dat is ook voor het eerst.pica schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:20:
Er is een fatsoenlijke ladder op coh2.org
Ik denk dat ik dit wel een goed idee vind. Al moet ik zeggen dat een KV1 van mij best 2 keer op de map mag rondrijden.Jaapoes schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:04:
Van mij mag er met zulke commander tanks (elephant, IS2 etc) een limiet van 1 per player per game.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq