Company of Heroes 2

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjonniess
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-07 12:51
Eergisteren mijn eerste Online games gespeeld!

De eerst game ging uitstekend. Deze hadden we namelijk gewonnen.

De tweede game ging wat minder. In het begin had ik het gevoel dat we aan het winnen waren. Maar plots kwamen de Duitsers met super veel tanks. Hier hadden we niet op gerekend.

Ik denk dat ik nog veel moet leren haha

A good leader inspires by example. But if that fails, brutal violence will do just as well - Gnarl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:56

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Sjonniess schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:05:

De tweede game ging wat minder. In het begin had ik het gevoel dat we aan het winnen waren. Maar plots kwamen de Duitsers met super veel tanks. Hier hadden we niet op gerekend.

Het is inderdaad en super spel en je moet aardig wat uurtjes hebben om het volledig onder de knie te hebben. Maar wel blijft leuk. Welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03:12
Kan iemand mij met 1 missie helpen?

Faceoff at Rostov - General
Complete the Faceoff at Rostov on General difficulty

Graag iemand met beetje meer ervaring dan ik. Mijn tactiek voor deze missie. Is een aantal antitanks bouwen met 2 half tracks en engineers. I

Ik kom steeds in hun base, vernietigt dan 1 of 2 gebouwen.
Dan word ik in de pan gehakt, en mijn medespeler(s) die komt ook niet verder dan zijn eigen bases.

[ Voor 31% gewijzigd door noud op 23-04-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Ik wil best een keertje helpen hoor, al speel ik meer online dan single player ;)
noud schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 14:01:

Graag iemand met beetje meer ervaring. Ik kom steeds in hun base, vernietigt 1 of 2 gebouwen.
Dan word ik in de pan gehakt, en mijn medespeler(s) die lopen in het noorden te kutten.
Meestal bouw ik een 5 Antitanks met half tracks (flame en zonde) en scouts 1 -2 enigers.

[ Voor 75% gewijzigd door Therapy777 op 22-04-2017 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:39
Sjonniess schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:05:

Mines mines mines everywhere, mines are u best friend comrad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

noud schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 14:01:

Graag iemand met beetje meer ervaring dan ik. Mijn tactiek voor deze missie. Is een aantal antitanks bouwen met 2 half tracks en engineers. I

Ik kom steeds in hun base, vernietigt dan 1 of 2 gebouwen.
Dan word ik in de pan gehakt, en mijn medespeler(s) die komt ook niet verder dan zijn eigen bases.
Als ik het goed heug is dit een Victory Point missie? Mijn tactiek was toen het eiland goed fortifyen, het 2e punt dat er vlakbij licht ook capturen, fortifications bouwen en hopen dat de AI je ook helpt. Veel traps maken voor infantry.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Bintzak schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:21:
[...]

Mines mines mines everywhere, mines are u best friend comrad!
Mijnen worden over het algemeen erg onderschat, ik zie ze online echt weinig gebruikt worden. Vooral met de russen spam ik ze redelijk veel omdat ik verder weinig doe met ammunition. Met de amerikanen is het iets lastiger want zij kunnen standaard geen mijnen leggen, maar ik kies altijd de commander waarbij normale soldiers dat wel kunnen. Kan alleen wat minder omdat ze meer munitions gebruiken voor weapon upgrades. Datzelfd geldt ook voor de britten, die zijn ook redelijk ammunition-intensief, dus weinig mijnen maar op strategische plekken leg ik ze altijd in case of tank aanvallen ;)

Jammer alleen dat 90% getriggerd worden door infanterie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Therapy777 schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:49:
[...]

Mijnen worden over het algemeen erg onderschat, ik zie ze online echt weinig gebruikt worden. Vooral met de russen spam ik ze redelijk veel omdat ik verder weinig doe met ammunition. Met de amerikanen is het iets lastiger want zij kunnen standaard geen mijnen leggen, maar ik kies altijd de commander waarbij normale soldiers dat wel kunnen. Kan alleen wat minder omdat ze meer munitions gebruiken voor weapon upgrades. Datzelfd geldt ook voor de britten, die zijn ook redelijk ammunition-intensief, dus weinig mijnen maar op strategische plekken leg ik ze altijd in case of tank aanvallen ;)

Persoonlijk gebruik ik ze eigenlijk ook nooit, ben meer van de "mortar cluster fucks". Ik speel liever tegen AI dan online en merk vaak dat de AI op Expert dusdanig veel infantry blijft spammen dat het niet waard is om constant mijn infantry in gevaar te brengen om wat mijnen te plaatsen.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Inderdaad mijntjes leggen. Werkt super voordeel is met usf. Dan heb je ook de priest wat lekker werkt tegen okw met de rakettenwerfer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Slavy schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:57:
[...]

Persoonlijk gebruik ik ze eigenlijk ook nooit, ben meer van de "mortar cluster fucks". Ik speel liever tegen AI dan online en merk vaak dat de AI op Expert dusdanig veel infantry blijft spammen dat het niet waard is om constant mijn infantry in gevaar te brengen om wat mijnen te plaatsen.
Ja skirmish werkt heel anders idd. Ik vind 't niet zo uitdagend want het is altijd hetzelfde: punten pakken, ingraven en wachten.

Online lukt dat niet zo makkelijk want ipv constant op jouw defense stuk te gaan, zorgen ze wel voor een andere route of artillerie. Je moet wat meer nadenken, dat maakt het leuk. Zo had ik net een potje gedaan waarbij mijn teammaten het niet lukte de Fuel te cappen. Dus maar heel veel AT gemaakt en mijnen gelegd, want geheid dat die duitsers met tanks komen... en ja hoor :+ stuk of 10 tanks gesloopt. Alleen hadden ze er zo veel support bij dat we alsnog verloren :P maarja aan mij lag het niet haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bintzak
Therapy777 schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:49:
[...]

Ik speel vaak Rus, de Duitsers doen met de tanks vaak hit and run waardoor een 99% kapotte tank vaak nog weet te ontsnappen van twee of meer t34's. Aangezien de front armor van elke Duitse tank godlike iddqd is.

Als je dan de achtervolging inzet krijg je te maken met troepen met anti tank wapens en dan kunnen die twee t34,s het schudden terwijl de Duitse tank na 5 min weer vrolijk een hit and run tactiek inzet.

Mijnen zijn dan echt een game changer voor de russen als de Duitsers toevallig in een veld rijden en minder snel terug kunnen trekken. En zelfs dan vind ik de Duitse tanks met een kapotte engine nog te snel. Ik leg ze vaak in een V vorm omdat de voorste tank vaak midden op de weg rijd en de andere die door rijden komen dan op de volgende mijnen terecht. Vooral bij generaal mud leg heel die modder vol met mijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

General Mud... Wat een klote missie was dat. Ik weet niet meer hoe ik het gered heb maar ben blij dat ik die achter de rug heb. Op Lieutenant level probeer ik hem niet eens meer :)

Vreemd eigenlijk want bijvoorbeeld Schildkröteberg wordt ook zo'n moeilijke missie genoemd maar die kwam ik fluitend door op Conscript en Lieutenant. General nog niet gedaan...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Bintzak schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:02:
[...]

Ik speel vaak Rus, de Duitsers doen met de tanks vaak hit and run waardoor een 99% kapotte tank vaak nog weet te ontsnappen van twee of meer t34's. Aangezien de front armor van elke Duitse tank godlike iddqd is.

Als je dan de achtervolging inzet krijg je te maken met troepen met anti tank wapens en dan kunnen die twee t34,s het schudden terwijl de Duitse tank na 5 min weer vrolijk een hit and run tactiek inzet.

Mijnen zijn dan echt een game changer voor de russen als de Duitsers toevallig in een veld rijden en minder snel terug kunnen trekken. En zelfs dan vind ik de Duitse tanks met een kapotte engine nog te snel. Ik leg ze vaak in een V vorm omdat de voorste tank vaak midden op de weg rijd en de andere die door rijden komen dan op de volgende mijnen terecht. Vooral bij generaal mud leg heel die modder vol met mijnen.
De betere spelers weten inderdaad goed gebruik te maken van hit&run, zeker met die helse smoke screens :( En zowat elke unit van de duitsers kan wel geupgrade worden met AT wat het voor de allies ook wel moeilijk maakt om met armor te counteren.

Die V-vorm is wel slim bedacht overigens! Als je 't leuk vind om eens samen een gamepie te doen: Therapy_NL :)

Op dit moment heb ik een oude schoolvriend van mij zo ver gekregen het spel te proberen. We spelen normaal veel op Xbox en hij vind Halo Wars 2 wel tof dus ik zeg: als je RTS leuk vind heb ik nog wel een leuke voor je :+ Hij vond ons eerste skirmish potje zo awesome dat hij direct een nieuwe PC aan gaat schaffen haha.

[ Voor 5% gewijzigd door Therapy777 op 25-04-2017 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:53

Oxigeon

En zo is dat!

Ik moet zeggen dat ik deze game ook een paar keer heb gespeeld. Heb deze ooit eens verkregen via een humble bundle of summer sale ofzo. Eigenlijk vind ik het jammer dat ik hem niet meer aanraak. Komt eigenlijk door het volgende:

- Missie 3 ofzo. Een dorpje dat verdedigd moet worden. Van de andere kant komten de duitsers/russen? Weet ik eigenlijk niet meer. Kreeg deze missie voor geen meter gehaald. Vanavond/straks toch nog maar eens de game downloaden en proberen. Ik dacht altijd. Als ik missie 3 niet eens kan halen haal ik helemaal niets.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
Therapy777 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:29:
[...]

De betere spelers weten inderdaad goed gebruik te maken van hit&run, zeker met die helse smoke screens :( En zowat elke unit van de duitsers kan wel geupgrade worden met AT wat het voor de allies ook wel moeilijk maakt om met armor te counteren.

Die V-vorm is wel slim bedacht overigens! Als je 't leuk vind om eens samen een gamepie te doen: Therapy_NL :)

Op dit moment heb ik een oude schoolvriend van mij zo ver gekregen het spel te proberen. We spelen normaal veel op Xbox en hij vind Halo Wars 2 wel tof dus ik zeg: als je RTS leuk vind heb ik nog wel een leuke voor je :+ Hij vond ons eerste skirmish potje zo awesome dat hij direct een nieuwe PC aan gaat schaffen haha.
Op lange stukken werkt een zaagtandenlijn van mijnen ook wel goed nooit recht naast elkaar leggen anders worden ze met motars tegelijkertijd opgeblazen. En ijs een ijs level leg dan het ijs vol als je de kans krijg.

Het is trouwens ook irritant dat als ze een engineer mee sturen met metaaldetector ze zonder straf over je mijnen kunnen rijden. Ik zal je eens toevoegen zit ook in de tweakers groep maar dan heet ik anders. Ik heb twee kids dus niet vaak tijd.

Mis jij trouwens ook de coldtech die wordt haast niet meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Coldtech mis ik niet zo. Het concept vond ik wel tof en aan het begin vond ik het wel leuk, maar al gauw vond ik het irritant worden. Dus ik vind 't niet zo erg dat het weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Ik heb pas een paar uur in coh zitten (1100) maar coldtech zegt me niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Coldtech...

https://steamcommunity.co...ons/0/523897653310117057/

[ Voor 9% gewijzigd door l0n3w012ph op 30-04-2017 08:43 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Danku. Jammer dat het uit is. Was wel een ding wat het spel met gameplay kon veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Ik snap niets van het lobby systeem. Ik vind het nog zo onvolledig!
Waarom zijn er nog geen filters? Ik wil zelf kiezen of ik tegen AI of spelers wil spelen, met hoeveel spelers. Zelf aanvinken, zodat er alleen kamers komen die ik wil hebben.

En mensen die hosten die afk zijn, moeten gewoon eruit geschopt worden.

EN waarom zijn er zo weinig spelers telkens? Lobby is leeg.
Ik speel altijd tegen AI (ik ben geen fanatieke goede speler ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:47

Hu9o

Schokkend

Tja goede punten. Ik speel ook tegen AI.
Soms tegen een bekende, maar die maakt me meestal in :(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

noud schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 02:34:
Waarom zijn er nog geen filters? Ik wil zelf kiezen of ik tegen AI of spelers wil spelen, met hoeveel spelers. Zelf aanvinken, zodat er alleen kamers komen die ik wil hebben.

Bij het zoeken naar een game against players moet je wat geduld hebben. Kijken hoe de verhouding allies/germans zit werkt ook. Als er veel germans zijn vind je sneller een game als je allies speelt.

W.b.t. je opmerking over zelf kiezen tegen wat je speelt. Dat kan gewoon in een skirmish match. Moet je alleen wel zelf de menselijke spelers uitnodigen in je lobby. Matchmaking bestaat niet met half spelers half AI voor zover ik weet.

*EDIT* Blijkbaar heb je ook automatch VS AI. Daar kun je volgens mij in een team van max 4 spelen waarbij het andere team volledig AI is. Hoeveel mensen dat spelen weet ik niet, ik ben zelf meer van het spelen tegen echte mensen.

*EDIT2* (Want ik ben de laatste post)

Net weer een mooi potje online gedaan 4v4. We waren met 4 britten tegen 2+2 germans/OKW. Was een spannend potje van bijna een uur! Begin domineerden wij heel erg, maar niemand had geinvesteerd in AT dus toen de tanks kwamen waren we de pineut (ik had wel aan AT gedacht maarja... 2 AT guns tegen 5 tanks is lastig :P)

Half mijn leger was kaput... maar omdat een van de tegenspelers op gegeven moment een clustertje AT en MG's had staan om een vlag te verdedigen, kon ik met een goed gemikte Land Matress Artillery de boel wegvagen en met mijn 3 rifleman squads en engineer squad direct alle bruikbare voorwerpen van het slagveld oppikken. Oppikken, meteen terugtrekken naar een forward outpost, reinforcen, healen en bam... cheap nieuw effectief legertje met duitse AT guns en MG's geregeld haha. Daarmee oprukkende tanks gesloopt en ik had nog genoeg manpower over voor mijn eigen tank support. Daar kwamen ze even bekaaid van af 8)

Mijn team was een flank verloren dus uiteindelijk moest ik constant tussen twee vlaggen heen en weer rennen terwijl de rest de derde vlag probeerde te pakken :+

[ Voor 41% gewijzigd door Therapy777 op 04-05-2017 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
noud schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 02:34:

Lobby is toch prima? Ja die lobby is inderdaad wel wat onoverzichtelijk, maar dat zijn eigenlijk alleen maar custom games die je daar in vindt. Bij die automatch opties kan je aanvinken hoe of wat.

Automatch vs players

Automatch vs AI

Custom games waarin je zelf alles kan customizen zoals je wilt en open zetten voor andere spelers.

Simpelere dan dat kan het volgens mij niet toch :+

Ik speelde vroegah ook altijd met echte mensen tegen de expert AI ( meestal automatch 2 vs 2 of 3 vs 3 ) maar laatste tijd tegen echte spelers, is toch wel een stuk interessanter om te doen. Queue times zijn wel iets langer maar dan gebruik je ook daadwerkelijk alle abilities die je normaal niet zou gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 04-05-2017 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Inmiddels heb ik de Faceoff at Rostov - op General op het nippertje uitgespeeld.
Met een MG en 2 assault soldiers met mg, half track en drie Pak's en 2 enigers met flame.
Mijn medespeler kwam net op tijd met zijn versterking.

Die missie met Schildkröteberg. Heb ik met zoveel geluk gehaald. Doordat een hele berg troep soldaten ergens in een hoek bleven haken en niet weg konden gaan. Zo kon ik rustig tanks bouwen.

Ik heb bijna alle achievements (433/452) behaald. Zo stom dat je daar zoveel tijd aan kan spenderen. Ik ga ze niet allemaal. Zes erbij moet mij nog lukken. :)

Met expert bak ik echt niets van. Hard gaat ook bijna niet. De Standard is weer te makkelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door noud op 24-05-2017 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:47

Hu9o

Schokkend

alle achievements, damn dat is toch wel knap.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:48
Een maat van mij heeft ook 421 prestaties, maar heeft er dan ook 1000 uur in zitten.
Op zich een hele uitdaging om alles te halen, zeker omdat er enkele zijn die volgens mij maar eenmalig waren te halen waardoor je de game nooit meer perfect zou kunnen uitspelen als je die niet gehaald hebt.

Maar die Faceoff at Rostov wordt een hele lastige, maar als je hem haalt, dan heb je ook wat :-).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ik heb alle achievements ook, (perfect game), maar heb er ook aardig wat tijd in zitten. Voor mij is het een uitdaging alle achievements in een spel te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Slavy schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:17:
Ik heb alle achievements ook, (perfect game), maar heb er ook aardig wat tijd in zitten. Voor mij is het een uitdaging alle achievements in een spel te halen.
Outranged

Destroy 50 leFH 18 Artillery Howitzer team members with ML-20 152mm Gun-Howitzer

Lucky Shot

Destroy 25 Sdkfz 222 Scout Cars with PM-41 82mm Mortars

Long Distance Combat

Destroy 5 Elefant tanks with ML-20 152mm Gun-Howitzers

They don't Call Him Ace for Nothing!

Kill 200 units with a single Tiger Ace.

Dit zijn al van die BS achievements die je alleen maar kan halen als je er echt op focussed of zelf de situaties zo creert. Door gewoon te spelen zullen deze zelf na 1k+ uren nog steeds heel lastig zijn om te halen. Maak X aantal units achievements, gaan eig ook nergens over.

Ik heb alle missies incl dlc uitgespeeld op general difficulty en dat vind ik wel prima. Alle achievements halen is haast onbegonnen werk.

[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 24-05-2017 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Met custom games kom je echt ver. En soms creëer ik situaties inderdaad ook ernaar. Door enkel op te focussen. En soms en heel soms...Save... en Load en load en load.

Destroy 5 Elefant tanks with ML-20 152mm Gun-Howitzers.
Ik dacht dat je deze in campaign kon halen.
Net als Destroy 50 leFH 18 Artillery Howitzer team members with ML-20 152mm Gun-Howitzer als ik mij niet vergis.

Die Tiger 200 kills kun je eenvoudig op easy spelen.

Voor de achievement Play 100 Theater of War Challenges. Daar krijg je geeneens punten voor. Dus die laat ik links liggen.

Ik ben toch wel benieuwd welke achievement je maar eenmalig waren te halen. Er zitten voor zover ik het weet drie bij die alleen rond 14 februari kan gehaald worden.

Maar het is echt bezopen dat er zoveel te behalen valt.
In Payday 2 zijn er 582 achievements. Ik ben op een gegeven moment gestopt met het halen van die achievements.

[ Voor 10% gewijzigd door noud op 25-05-2017 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Laatst online: 21:03
Company of Heroes 2 -75% in de Steam store. Alle add-ons zijn ook in de korting.
Complete CoH 2 + add-ons = €9.99.
Meteen meegepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:16

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Heb hem op mijn bootcamp partitie staan van mijn macbook pro, moet ik een update doen van 22 gb :|

Zoveel ruimte heb ik niet op de bootcamp partitie :P.

Eens kijken voor een andere oplossing, externe SSD via thunderbolt misschien maar eens proberen.

• noud
Gebruikt iemand de emplacements tijdens het spelen?

Ik heb niemand met die dingen zien spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Worden vaak zag gebruikt, ligt ook aan de map en welke docterine

• noud
Kent iemand nog leuke speelbare mappen 3 vs 3 en 4 vs 4?
Ik heb er nu paar gespeeld die een hoge ranking hadden, maar ze zijn allen zo lelijk en niet lekker speelbaar.

Die paar mappen die COh2 zelf heeft uitgegeven, is echt te weinig.

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

noud schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:55:
Kent iemand nog leuke speelbare mappen 3 vs 3 en 4 vs 4?
Ik heb er nu paar gespeeld die een hoge ranking hadden, maar ze zijn allen zo lelijk en niet lekker speelbaar.

Die paar mappen die COh2 zelf heeft uitgegeven, is echt te weinig.
Je zou mijn map eens kunnen proberen, is ansich wel een "ok" map.

https://steamcommunity.co...?id=204594841&searchtext=

• noud
bedankt, maar ik haat brug mappen :)

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

noud schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:20:
bedankt, maar ik haat brug mappen :)
Zit geen brug in :*)

• noud
Okay geen brug maar wel een choke punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Laatst online: 30-05 02:45
iemand al eens Art of Defence mod geprobeerd?
Heb ik samen met een (programmeur) vriend gemaakt. (al 2/3 jaar geleden)
http://steamcommunity.com...0863372&searchtext=art+of

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

@KeesFluitman Ziet er leuk uit, ga het eens proberen. Hoeveel waves krijg je in "Classic mode"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
Slavy schreef op maandag 25 september 2017 @ 07:47:
@KeesFluitman Ziet er leuk uit, ga het eens proberen. Hoeveel waves krijg je in "Classic mode"?
20 geloof ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:43
Attention loyal Company of Heroes 2 fans! We’re are super excited to announce some juicy updates coming this Holiday season. In a nutshell, you can look forward to a serious balance patch which will include a commander revamp, community map fixes, and new 2v2 maps! We will be implementing all of this in a major patch scheduled for mid-December.
bron: http://www.companyofheroe...-heroes-2-december-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Veel belovende update! Speel het spel nogsteeds vaak heb er nu 996 uur gameplay opzitten. Maar lang nog niet uitgekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toorts
Pfoe, ik nog geen 40.. Blijft toch een lastig spelletje en daarom soms wat ontmoedigend.

Ik mis eigenlijk wel een goede skirmish tutorial ingame, die je helpt bij build orders en het tempo kan aanleren..

Kijk wel veel streams op twitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

muusq schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 00:03:
Pfoe, ik nog geen 40.. Blijft toch een lastig spelletje en daarom soms wat ontmoedigend.

Ik mis eigenlijk wel een goede skirmish tutorial ingame, die je helpt bij build orders en het tempo kan aanleren..

Kijk wel veel streams op twitch.
Is veel oefenen, en speel veel met game maatjes met teamspeak werkt wel goed en blijft een leuke game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Zojuist een lange survey ingevuld van Relic. Ging over waar je een campaign in CoH 3 wilt zien. Kon kiezen tussen Libië, Tunesië, Zuid Frankrijk, Sicilië en Italië.

Vrij uitgebreide survey dus mss staat ons in de toekomst en campaign te wachten voor een vrij onbekend theater in WW2 in Italië en Sicilië (mijn keuze) althans wat in games betreft :)

[ Voor 5% gewijzigd door l0n3w012ph op 21-11-2017 07:04 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

l0n3w012ph schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 07:03:
Zojuist een lange survey ingevuld van Relic. Ging over waar je een campaign in CoH 3 wilt zien. Kon kiezen tussen Libië, Tunesië, Zuid Frankrijk, Sicilië en Italië.

Vrij uitgebreide survey dus mss staat ons in de toekomst en campaign te wachten voor een vrij onbekend theater in WW2 in Italië en Sicilië (mijn keuze) althans wat in games betreft :)
Dat klinkt mij als muziek in de oren. Coh3,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

l0n3w012ph schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 07:03:

Waar kwam die Survey voorbij, en CoH3? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Slavy schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:56:
[...]

Waar kwam die Survey voorbij, en CoH3? :o
In mijn Inbox van info@relic.com. Was er wel een minuut of tien mee bezig. Veel vragen.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/vsvbzrtolywcb.png

[ Voor 7% gewijzigd door l0n3w012ph op 21-11-2017 12:58 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik hoop wel dat CoH 3 beter wordt dan 2.

2is gewoon erg erg sneu. Het is een reskin van 1 en de enig nieuwe feature die ze toevoegden is er weer uitgesloopt omdat het super gaar was (de kou).

De reden dat 2 leuk is is omdat 1 gewoon geniaal is. Maar ik hoop voor deeltje drie wel op iets meer als de zoveelste reskin

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07 16:12
De multiplayer van CoH2 vond ik erg goed, de singleplayer was erg inspiratieloos.

Denk dat de gamers wat verwender zijn met die snel midden in de actie spellen van tegenwoordig. Dan is 10 min wachten op actie om een basis te bouwen best saai. Daarnaast gaf de singleplayer een enorm gescript gevoel.

Ben benieuwd waar ze mee komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Ik vermaak me nogsteeds erg met coh2 mtiplayer. Kan nu al niet wachten op coh 3

• toorts
De Company of Heroes 2 Mastercollectie (incl. alle expansions) is nu tijdelijk op steam met 75% korting aan te schaffen voor slechts €9,99.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Company of Heroes 2 is tijdelijk gratis op Humble Bundle:
https://www.humblebundle.com/store/company-of-heroes-2

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Zijn er nog meer beginnelingen die een keer een rustig potje willen spelen om het spel te leren kennen? Dus echte newbies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Brilsmurfffje schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:51:
Zijn er nog meer beginnelingen die een keer een rustig potje willen spelen om het spel te leren kennen? Dus echte newbies.
Oh ik heb wel interesse hoor, maar ligt er aan wat je een newbie noemt. Heb deel 1 uitgespeeld en 2 een eind, maar de mp ben ik nooit aan toegekomen. heb wel aardig wat Dawn of War online gespeeld wat wel wat overeenkomsten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Beakzz schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:56:
[...]

Oh ik heb wel interesse hoor, maar ligt er aan wat je een newbie noemt. Heb deel 1 uitgespeeld en 2 een eind, maar de mp ben ik nooit aan toegekomen. heb wel aardig wat Dawn of War online gespeeld wat wel wat overeenkomsten heeft.
Ik heb ook deel 1 uitgespeeld maar merk dat een online potje gewoon te snel gaat om goed te bepalen wat nou een goede strategie is, welke units je wanneer nodig hebt etc. Kan dat allemaal niet blind zo snel uitzoeken en terwijl je dan in de basis aan het kijken bent welke unit je wilt zijn er weer 5 afgeslacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
Brilsmurfffje schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:37:
[...]

Ik heb ook deel 1 uitgespeeld maar merk dat een online potje gewoon te snel gaat om goed te bepalen wat nou een goede strategie is, welke units je wanneer nodig hebt etc. Kan dat allemaal niet blind zo snel uitzoeken en terwijl je dan in de basis aan het kijken bent welke unit je wilt zijn er weer 5 afgeslacht :+
Als je soviet 1 vs 1 speel kan je het beste de Tank hunter tactics commander nemen.
Iedere concript squad kan je dan (midgame)uitrusten met een anti tank geweer, de tegenstander denkt dan wel twee keer na voor hij een tank stuurt en ze zijn ook een goede ondersteuning voor de soviet tanks. En als je een squad heb dat verloren dreigt te gaan direct laten terugtrekken naar de basis.

Met de Duitse kant heb ik weinig ervaring, zou dat eens meer moeten spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirSela
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01 14:33
Brilsmurfffje schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:51:
Prima, heb er inmiddels al een aantal potjes opzitten! voeg me maar toe op steam (confusion_nl) of discord (MrMJ#1508)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeesFluitman
bizar hoe actief coh2 nog blijft. Het aantal actieve spelers daalt nauwelijks in de laatste jaren sinds release. Ik moet t ook maar weer eens afstoffen en lekker op 4k spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

KeesFluitman schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:35:
bizar hoe actief coh2 nog blijft. Het aantal actieve spelers daalt nauwelijks in de laatste jaren sinds release. Ik moet t ook maar weer eens afstoffen en lekker op 4k spelen!
Het is toch ook gewoon een goed spel? :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

l0n3w012ph schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:34:
[...]

Het is toch ook gewoon een goed spel? :)
Dat zeker! Vanavond maar weeres een paar potjes wagen als vrouwtje lief sporten is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Heb beide COH's eigenlijk alleen maar gespeeld als singeplayer games en dan heb ik het over de campaign. Van de week weer eens opgestart in skirmisch en ik wist voor de helft niet wat ik deed. Teveel tussendoor gespeeld denk ik :) Online blijf ik dus nog maar even weg tot ik wat meer ervaring heb.

Misschien dat ik nog even de Master collectie van Steam haal, want ik heb alleen de western front dlc en de rest is duurder om los te kopen. Of zitten er ook dlc's tussen die ik beter kan skippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes71
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-12-2023
Vanavond ga ik ook weer paar potjes spelen. Als mensen mee willen doen voeg me toe op steam: Wes7171

[ Voor 10% gewijzigd door Wes71 op 02-01-2018 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

Ook maar de Master Collection binnengehaald met afgelopen sale.. Had enkel COH2 staan, dus was best wel een koopje..

Nu maar even het Ardennenoffensief campaign spelen, miss dan eens online proberen (met mensen van hier?)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

KipCurreh schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:56:
Ook maar de Master Collection binnengehaald met afgelopen sale.. Had enkel COH2 staan, dus was best wel een koopje..

Nu maar even het Ardennenoffensief campaign spelen, miss dan eens online proberen (met mensen van hier?)
Ja hoor altijd in voor een potje. Wat is je steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 13:00
Ik had zojuist een pva game, en mijn base territory was niet door mij geclaimed. dus ik kon niks bouwen. Mijn partner zei niks zoals bijna elke keer... Dus ik heb maar meteen gesurrenderd.
Ik had dit nog nooit meegemaakt bij CoH, beetje vervelend als dit pvp zou gebeuren.
Iemand anders hier wel?

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
alaintje schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:48:
Ik had zojuist een pva game, en mijn base territory was niet door mij geclaimed. dus ik kon niks bouwen. Mijn partner zei niks zoals bijna elke keer... Dus ik heb maar meteen gesurrenderd.
Ik had dit nog nooit meegemaakt bij CoH, beetje vervelend als dit pvp zou gebeuren.
Iemand anders hier wel?
Custom map?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 13:00
Nee, ik weet uit mijn hoofd niet hoe die heet, kan hem wel beschrijven maar heeft geen zin. De andere speler kon wel gewoon bouwen, dus zal wel een fout in de verbinding zijn even.
Heeft die game wel eens last van volgens mij :p .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

man man man, wat zijn de russen met de december update toch kapot gemaakt. valt gewoon niet mee te winnen op het moment. of zijn de axis zo sterk? met usf is het goed te doen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Coldbullet schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:55:
man man man, wat zijn de russen met de december update toch kapot gemaakt. valt gewoon niet mee te winnen op het moment. of zijn de axis zo sterk? met usf is het goed te doen nu.
Heb de changelog niet gelezen, weet wel dat de beiden Axis teams veel te veel generfd zijn, ze moeten stoppen met die nutteloze changes en eens goede wijzigingen doorvoeren. Toentertijd dat je (zonder mods) meer dan 1 Super Heavy Tank mocht hebben was de balance een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Slavy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Heb de changelog niet gelezen, weet wel dat de beiden Axis teams veel te veel generfd zijn, ze moeten stoppen met die nutteloze changes en eens goede wijzigingen doorvoeren. Toentertijd dat je (zonder mods) meer dan 1 Super Heavy Tank mocht hebben was de balance een stuk beter.
Klopt ja dat was nog eens een feest. Mja 2 king tigers met 2v2 is ook meer dan genoeg om tegen op te boxen.. peshing van usf is niet zo geweldig ertegen. Moet zeggen als je dichtbij kan komen met de russen en dan de penals zijn behoorlijk sterk er tegen 2 satel en kt us behoorlijk kapot.

Gisteren met de gewone simpele shermantank een kt kapot geschoten wat zijn die toch snel en goed en wendbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Coldbullet schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:38:
[...]

Klopt ja dat was nog eens een feest. Mja 2 king tigers met 2v2 is ook meer dan genoeg om tegen op te boxen.. peshing van usf is niet zo geweldig ertegen. Moet zeggen als je dichtbij kan komen met de russen en dan de penals zijn behoorlijk sterk er tegen 2 satel en kt us behoorlijk kapot.

Gisteren met de gewone simpele shermantank een kt kapot geschoten wat zijn die toch snel en goed en wendbaar.
Moet daarentegen zeggen (en weet niet of het zo bij de laatste update is) dat ik de AT rifles van de Russen niet zo heel denderend meer vind, doen weinig damage en niet heel vaak critical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Slavy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:01:
[...]

Moet daarentegen zeggen (en weet niet of het zo bij de laatste update is) dat ik de AT rifles van de Russen niet zo heel denderend meer vind, doen weinig damage en niet heel vaak critical.
Klopt die zijn aardig slap, ze waren eerst zekers beter ook tegen inf, zelfde geld voor de conscript die vallen nu ook als bosjes neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
Slavy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:01:
[...]

Een blob conscripts met AT guns en AT granaten kunnnen behoorlijk wat schade aanrichten. In combinatie met wat tanks hellemaal goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Een blob.... weet niet maar slechter kan je niet spelen..beetje speler heeft een blob zo weggewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
Hallo fans.

Ik heb ook al tijden niet gespeeld maar zag dat ze weer een groot toernooi organiseren. GCS2. Met wederom een 'prima' prijzenpool uit donaties en goeie casting.

www.gcs2.org

Coh2 blijft een pracht spel en ik ga weer lekker voor de beste matches van dit toernooi zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeesFluitman
Vanavond zijn de finales van het live Toernooi www.gcs2.org

Zeker een aanrader om te kijken! Het grootste toernooi van dit spel. Goed georganiseerd en goed gecast.
https://www.twitch.tv/stormless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

KeesFluitman schreef op zondag 16 september 2018 @ 10:34:
Vanavond zijn de finales van het live Toernooi www.gcs2.org

Zeker een aanrader om te kijken! Het grootste toernooi van dit spel. Goed georganiseerd en goed gecast.
https://www.twitch.tv/stormless
Top! Dat ga ik wel ff kijken, kan je mooi wat vanopsteken

• noud
Inderdaad de uitzendingen van tightrope gaming op Youtube zijn super tof.
Als iemand een keer met mij tegen ... AI wilt spelen... op moeilijkheidsgraad Hard... Stuur maar een berichtje.
Ben niet zo goed.

• KeesFluitman
noud schreef op donderdag 22 november 2018 @ 02:04:
Als iemand een keer met mij tegen ... AI wilt spelen... op moeilijkheidsgraad Hard... Stuur maar een berichtje.
Ben niet zo goed.
YouTube: GCS2 Grand Finals: Epic is an understatement. These players go to WA...
¨¨
toernooi is ook mooi om te zien. 200k views op deze finale!

• Coldbullet

Coldbullet

noud schreef op donderdag 22 november 2018 @ 02:04:
Ben niet zo goed.
Warom ai en
Niet online tegenstander? Leer je veel
Meer van.. als je een goedde teammaat hebt en je via voice je de wegwijst kom je al heel ver

• noud
Coldbullet schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:53:
[...]

Warom ai en
Niet online tegenstander? Leer je veel
Meer van.. als je een goedde teammaat hebt en je via voice je de wegwijst kom je al heel ver
Omdat ik echt heel slecht ben. Met veel online games maak het niet uit of ik of mijn team verlies. Maar maar COH2 heb ik dat wel.

Edit: veel te intens voor mij. Net een potje gespeeld 4 tegen 4. Gelukkig zat er in het andere team een ubernoob. Hij had zeker 6 Penal Battalion upgraded met anti tank rifles. Zaten allemaal op een vlag te capturen. Ik had al een Panzerwerfer klaar staan een tweede was in maak. De Brummbär op de achterhoede.
Spyplane aangezet, Brummbär naar voren geplaatst. Panzerwerfers afgevuurd. Haast heel het team daar schoongeveegd.

Het gaat voor mij te snel. Ik kan niet over 2 groepen teams controleren.

[ Voor 38% gewijzigd door noud op 22-11-2018 12:03 ]

• Coldbullet

Coldbullet

noud schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:45:
[...]

Omdat ik echt heel slecht ben. Met veel online games maak het niet uit of ik of mijn team verlies. Maar maar COH2 heb ik dat wel.

Edit: veel te intens voor mij. Net een potje gespeeld 4 tegen 4. Gelukkig zat er in het andere team een ubernoob. Hij had zeker 6 Penal Battalion upgraded met anti tank rifles. Zaten allemaal op een vlag te capturen. Ik had al een Panzerwerfer klaar staan een tweede was in maak. De Brummbär op de achterhoede.
Spyplane aangezet, Brummbär naar voren geplaatst. Panzerwerfers afgevuurd. Haast heel het team daar schoongeveegd.

Het gaat voor mij te snel. Ik kan niet over 2 groepen teams controleren.
4v4 isook erg onoverzichtelijk en druk. Speel zelf liever 2v2. Voel je vrij om een keer mee te doen als je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Ja graag. Wat is jouw Steam naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Ehm, vraagje. Ik heb het spel laatst weer geinstalleerd en wou de singleplayer campaign (gewoon COH2, dus met de Soviets) weer spelen, maar missie 2 was al nauwelijks haalbaar op medium en missie 3, "Support is on the way", al helemaal niet.

Dat is die missie waarbij je begint met drie verdedigingspunten met wat infanterie erin; de Duitsers vallen die ombeurten aan. Maar wat ik ook doe, mijn verdedigers gaan dood en het spel is verloren. Nog ver vóór het terugtreksein komt. Ik hou het vol tot de Maxim-mitrailleurs aankomen, vlak daarna kan ik doen wat ik wil maar overleeft geen Rus het.

Ik had jaren geleden gehoord dat een rebalance de Single Player had stukgemaakt; is dat niet gerepareerd? Of is er misschien een mod waardoor het weer speelbaar wordt? Google was niet mijn vriend in deze. :(

[ Voor 9% gewijzigd door Okars op 23-11-2018 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Ik ga hem nu spelen. Misschien nu al 1 tip. Zorg dat je op tijd nieuwe troepen hebt ingeschakeld.
Gelijk een aantal nieuwe troepen aanmaken.
Als de Duitse vlammerwerpers komen neem op tijd afstand. Plaats enkele mg's misschien meer naar voren. Maar zet ze achter een muur. (zodat bij deze unit een groen icoontje tevoorschijn komt).Goed op letten waar de wave komt zodat je de mg's kan verplaatsen.

Hierna is de 1e terugtrek aanval. Alle mannen selecteren en handmatig naar de base droppen. Niet op T drukken :).

Ik heb nog niet echt problemen ondervonden. Zodra je terugtrekt en over AT kan bemachtigen. Bemand deze als eerste en plaats ze zo snel mogelijk. Zij zijn kreupel. Gebruik de special's van deze AT.
In het noord oosten is nog een AT. Beneden bij HQ heb je enkele vlammenwerpers. Beman alle mg's. Als je tijd hebt kun je in het zuid westen AT mines net niet op het ijs aan de andere kant plaatsen. + op brug. Zodra je een sein krijgt om te moeten terug trekken naar HQ. Selecteer iedereen en zet hen in HQ. De terugtrek knop werkt bij niet niet tot aan HQ.
Hierna komt de versterking (aantal medium tanks) en dan wordt het makkie.

Check YouTube filmpjes. Ik heb geen idee of de Singleplayer is aangepast. Het Online gedeelte wordt heel vaak aangepast.

[ Voor 103% gewijzigd door noud op 23-11-2018 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

noud schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 00:59:
Ja graag. Wat is jouw Steam naam?
Pb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
@Okars bij die missie ging ik zoo veel mogelijk conscripts spammen en mijnen plaatsen. Uiteindelijk krijg je betere Penal Battalions??

[ Voor 4% gewijzigd door New Yorker op 06-12-2018 07:47 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Company of Heroes 2 gratis @Steam

5th Anniversary Giveaway
https://nl.pepper.com/aan...roes-2-gratis-steam-86684

[ Voor 10% gewijzigd door icegodd op 06-12-2018 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 07:52
Kreeg net ook een mailtje dat het een week gratis te downloaden is, nice ! Wellicht wat vrienden porren die het nog niet hebben. Blijft een gaaf spel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

mdouble schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:36:
Kreeg net ook een mailtje dat het een week gratis te downloaden is, nice ! Wellicht wat vrienden porren die het nog niet hebben. Blijft een gaaf spel !
Sterker nog: to keep!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Heb um maar even binnengehaald, hoor. van 4k naar 151k spelers, ofzo. Haha.

Heb CoH 1 nooit uitgespeeld. Wil het graag nog eens een keer spelen, maar heeft geen achievements. :(

edit: Meteen ook even alle DLC voor amper 7 euro gekocht. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Ivysaur op 07-12-2018 02:20 ]

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste