Bintzak schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 15:24:
Pfff de laatste tijd weer wat bagger potjes gehad. Had met 3vs3 beide fuel pointe in handen hadden de Duitsers in no time toch een tank gebouwd een simpele panzer 4 ik met mijn t34 er op af ach ja t34 verliest het dus alle infanterie kon weer terug naar de basis. binnen no time hadden de Duitsers nog meer tanks en toen was het af gelopen.
Wat sommige mensen niet realiseren is dat 2 terrotory points bijna gelijk staat als aan 1 fuell én 1 munition point. Namelijk 6 / 6 vs 7 / 7. Op die manier kun je dus met alleen TP's ook behoorlijk wat fuell binnen harken. En niet te vergeten als ze een fuell stash hebben gemaakt, dan komt er nog eens 3 fuell bij.
Pas had ik 3 t34 tanks komt er een stug aan zo das mooi denk ik die schiet ik zo aan flarden t34 er op af en de stug was de helft van zijn health kwijt. T34 er achter aan de stug rijdt achteruit en schiet er 1 van mij tanks kapot en 1 tank flink beschadigd.
Een stug heeft meer range en doet redelijke damage tegen een T34 dus met goede micro en zicht kan die heel vervelend zijn. Echter kun je een stug super makkelijk aan zodra je dichtbij bent aangezien je gewoon rondjes kan draaien om de stug heen. (net als bij de SU85)
Wat een kut spel is het toch iedere Duitse tank is sneller dan een soviet tank en dan hebben ze nog extra acceleratie om terug te trekken. Een domme t34 draait tien rondjes om een keer weg te trekken ja je kan hem in zijn achteruit zetten.
Ik weet de stats niet zo uit me hoofd maar hoe kom je erbij dat een duitse tank sneller is? Je bedoeld een P4 vs T34 toch? Zo heb ik het eigenlijk nooit ervaren in ieder geval. Wel is pathing iets waar Relic wat mij betreft iets aan mag doen. Bij sommige opstakels is het zo vreemd hoe een unit zich verplaatst. Het enige wat je er aan kunt doen is op te letten hoe de stippellijn gaat (ook op minimap).
En waarom hebben de soviet troepen geen bazooka,s. Ja je heb de guard troepen maar zodra de panthers komen heb je daar geen fuck meer ja je kan de panther tijdelijk blind maken.
Weet je hoeveel Panzergrenadiers kosten incl shreks? 360mp 120muni. En hoe kwetsbaar ze zijn tegen infantery. Vergeet niet dat 2 models geen MP44 meer hebben. Daarnaast hebben die partitions ofzo van de russen nu toch ook shreks? (wel p2w commander weliswaar). De guards zijn juist ideaal om te buttonnen, je hebt zo 2 of 3 extra schoten met een zis wat dus behoorlijk wat extra damage geeft. En de enige counter daartegen is smoke en dat is weer commander afhankelijk.
klopt geen reet van dit spel de soviet,s zouden gewoon 3 t34 tanks moeten hebben in een tijd dat de Duitsers 1 panther maken in de oorlog was het zo dat de soviets het van het aantal moest hebben en de Duitsers van sterke troepen nu lijkt het af en toe dat de Duitser net zoveel of meer troepen hebben.
Wut?? Volgens mij had ik gisteren nog een potje dat met de 8e minuut mijn tegenstander een T34 had. Pas veel later kon ik een P4 maken. Volgens mij vergeet je dat een T34 veel goedkoper is als een P4 dus kun je er idd meer maken voor dezelfde resources. (en dan heb ik het niet eens over panthers die nog duurder zijn)
Ik heb wat leuke potjes gehad met soviet, speel dat ook voornamelijk omdat er geen n00b is die de soviet kant durft te kiezen want dat is te moeilijk voor ze .
Weer zo'n uitspraak wat nergens op slaat. Heb je soms nog maar weinig duitsers gespeeld? Persoonlijk vind ik zelfs de sovjets makkelijker spelen op het moment. Zeker nu met die Shock spam van de laatste tijd.
De soviet,s zijn gewoon een immobiel kut leger tegenover de Duitsers die zich veel sneller kunnen verplaatsen over de map. Hill 339 is een ramp.
Ook dit klopt niet. In welk opzicht verplaatst de duitser zich dan sneller? Kijk naar de T70 wat de mobielste tank is die er is. En Hoorah van Conscripts. (of for mother russia) Dat zijn toch echt sovjet units.
Heb ff frustraties na 3 flinke loses van gisteren.
Ik dacht al zoiets

maar moest ff op je reageren want ben het totaal niet met je eens zoals je ziet.
Edit: en ik wilde nog even toevoegen dat je elke factie anders moet spelen en je niet units 1 op 1 tegen elkaar kunt vergelijken. vaak word bv een T34 vergeleken tegen een P4 waar de P4 sterker is. dit mag ook wel omdat de P4 gewoon meer kost. desalnietemin kan met een at grenade en juiste micro de T34 de P4 zelfs de baas.
[
Voor 3% gewijzigd door
wolverine3141 op 23-12-2013 16:59
]