Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:57
Ircghost schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:43:
Ik maak anders wel een Steam groep aan!

Hier: http://steamcommunity.com/groups/GOTDCS

Zal later meer toevoegen zoals events enzo :)
Goed idee, hopelijk wordt het DCS gebeuren hier door wat actiever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25
Zoals in de groep ook staat, vergeet niet DCS toe te voegen aan je library (via + add a game) als je DCS buiten steam draait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Ircghost schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:16:
Zoals in de groep ook staat, vergeet niet DCS toe te voegen aan je library (via + add a game) als je DCS buiten steam draait :)
De chat begrijp ik, TS ook..

Maar waarom zou je een standalone DCS install via Steam draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:44
Dan kan je in de friendslist zien wie er spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door SlaadjeBla op 10-08-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Koriel schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 10:59:
[...]

De chat begrijp ik, TS ook..

Maar waarom zou je een standalone DCS install via Steam draaien?
Je draait het per se via, je applicatie laad nog steeds los van steam, het enige wat het nu doet is dat je de steam overlay hebt en dat anderen kunnen zien dat je deze niet steam applicatie draait.

Je kan zelfs word toevoegen aan die lijst als je wilt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Sessie is begonnen!

Gathering of Tweakers
TS: srv.tuxplace.nl

--

Ik ben overigens een redelijk uitgebreid x-55 profiel aan het bouwen, die zal ik binnenkort hier posten :)

[ Voor 47% gewijzigd door Ircghost op 28-08-2014 03:29 ]

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53
Nooooo! Ik dacht dat het vandaag was :|

• Ircghost
Het was al wat rustig (Sgtpoen en Monk), maar ik kondig voor volgende week wel een nieuwe sessie aan :)

• Streskip
Ircghost schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:20:
Het was al wat rustig (Sgtpoen en Monk), maar ik kondig voor volgende week wel een nieuwe sessie aan :)
Ik heb nachtdienst komende week :'( Kan vrijdag pas weer iets.

• Ircghost
Wanneer wil je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
De week erna werk ik weer tot 11 's avonds dus ik kan gewoon eventjes niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

sry dat ik er niet was, maar ik moest ook werken. Ik moet me nog steeds eens in de wapensystem verdiepen, want tot nu toe kom ik niet verder dan netjes vliegen en beetje navigeren. Kan hooguit het boordcanon gebruiken, maar targetting etc.....hmm, zeker zonder de juiste joystick is dat wel rotwerk om te doen met je 4 cooliehats etc.

De KA50 kreeg ik wel helemaal aan de praat met laser guided etc, maar de A10 moet ik nog eens de tijd voor nemen.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
al heb je nul kennis, we helpen je wel de lucht in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ircghost schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:15:
al heb je nul kennis, we helpen je wel de lucht in! :)
Klopt, daarna kan je niet meer stoppen :9

Gepost op de 29ste van augstus op het DCS/Eagle forum.
Well we have alot of other juicy stuff coming out in the mean time, including 2 other early jets ;-)

Pman
Is that unannounced early jets? Or ones on the list?
Two from the list, no point having a list if u don't do anything from it is there hehe

Pman
Ben benieuwd welke het zijn. Als je op hun eigen site kijkt kom je wel aan een antwoord;
Our development program consists of creating realistic European aircraft and our current development plan includes the BAE Hawk T.1A Trainer and the Eurofighter Typhoon.
http://www.veaosimulations.co.uk/
Typhoon :9~ :9~

Vraag me wel af wat 'in the mean time' betekend :+

[ Voor 12% gewijzigd door Streskip op 01-09-2014 04:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Eurofighter Tyfoon zou nice zijn ja :D

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Streskip
Dear Pilots!

Summer 2014 is certainly proving to be a very busy and productive time for Eagle Dynamics and our 3rd Party Partners, as you may have noticed. In this September Newsletter, we would like to update you on some of our current projects but also some others that are currently in development. There are a lot of changes and improvements to DCS World underway that we believe will bring DCS to its next stage of evolution.

DCS Autumn Sale is On! Massive Savings!

From September 4th to September 16th, we will be running our Autumn DCS Sale. We hope you will use these great deals to fill out your stable of DCS modules.

DCS: Flaming Cliffs 3: $39.99 to $11.99 (70% off)
DCS: A-10C Warthog: $39.99 to $11.99 (70% off)
DCS: Black Shark 2: $39.99 to $11.99 (70% off)
DCS: Combined Arms: $19.99 to $5.99 (70% off)
DCS: UH-1H Huey: $49.99 to $14.99 (70% off)
DCS: P-51D Mustang: $29.99 to $11.99 (60% off)
DCS: Mi-8MTV2 Magnificent Eight: 49.99 to $24.99 (50% off)
F-15C for DCS World: $9.99 to $4.99 (50% off)
A-10A for DCS World: $9.99 to $4.99 (50% off)
Su-25 for DCS World: $9.99 to $4.99 (50% off)
DCS: F-86F Sabre: $49.99 to $39.99 (20% off)
DCS: Fw 190 D-9 Dora: $49.99 to $39.99 (20% off)

Buy now from the DCS E-Shop

Pre-purchase DCS: Bf 109 K-4 Kurfürst!

The Fighter Collection and Eagle Dynamics are happy to announce that DCS: Bf 109 K-4 Kurfürst is now available as a pre-purchase from the DCS E-Shop

The pre-purchase provides both a 20% discount off the retail price and access to the Open Beta coming later this year.

Like previous DCS World titles, DCS: Bf 109 K-4 Kurfürst features a painstakingly reproduced model of the aircraft, including the external model, fully interactive cockpit, mechanical systems, and a Professional Flight Model (PFM). Along the lines of our DCS: P-51D Mustang and DCS: Fw 190 D-9 Dora titles, DCS: Bf 109K-4 Kurfürst places you behind the controls of a powerful, propeller-driven, piston engine combat aircraft. Designed long before "fly-by-wire" technology was available to assist the pilot in flight control or smart bombs and beyond visual range missiles were developed to engage targets with precision from afar, the Kurfürst is a personal and exhilarating challenge to master. Powerful and deadly, the last production model of the only single-engined German fighter to see service throughout World War II, the Kurfürst provides an exhilarating combat experience to its drivers, and a worthy challenge to all fans of DCS: P-51D Mustang.

Key Features of the DCS: Bf 109 K-4 Kurfürst:
Unmatched flight physics that allow you to truly feel what it's like to fly this legend.
Highly detailed, six-degrees-of-freedom (6 DOF) cockpit.
Interact with cockpit controls with your mouse.
Accurate Bf 109 K-4 model, squadron markings, and weapons.
Detailed modelling the Bf 109 K-4 instruments, weapons, engine, radios, fuel, and electrical systems.
Fly along with fellow DCS: Fw 190 D-9 Doras as you battle DCS: P-51D Mustangs in single and multiplayer games.

Sabre and Dora Update

Over the past month we released two pre-purchase modules, with access to Open Betas, for DCS World: DCS: F-86F Sabre and DCS: Fw 190 D-9 Dora. We are carefully reading your feedback and we and Belsimtek (Sabre Team) are busy improving the projects. This includes not only bug fixes, but also new content such as interactive training missions and campaigns. This is not to say that work is not continuing on other previously released projects. For example: Work on the manual for the DCS: Mi-8MTV2 and tuning of the F-15C professional flight model continues, also various adjustments and bug fixes are in work.

DCS World War II: Europe 1944 Update

If you have not done so already, you can view our current listing of rewards here:
http://forums.eagle.ru/showpost.php?...08&postcount=1

For backers, you can use the updated Backer Page to select your aircraft of choice based on your contribution level.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=128080

In addition to the release of DCS: Fw 190 D-9 Dora, the team is also plugging away on the next aircraft for the series: DCS: Bf 109 K-4 Kurfürst. This is being done internally by Eagle Dynamics to the same exacting standards of the Dora. The pre-purchase with 20% discount is now available and we plan to make the Open Beta available in the October – November time frame.Other warbirds in work for this project include both the P-47D and Spitfire. These will be welcome additions to the growing stable of Second World War aircraft as we flesh out this era of air combat.

The other major element of DCS World War II: Europe 1944 is of course the new Normandy map. The team is currently working on a new combat theater map to support DCS: F/A-18C Hornet, but once complete, will be returning to this map. At that time, we should be able to start sharing images of the new era map, complete with period ground units.

DCS: L-39C and L-39ZA Albatros Coming to DCS World

Another new aircraft coming to DCS World later in 2014 will be the venerable L-39 jet trainer, developed by Eagle Dynamics. We will first release the L-39C variant and then later the L-39ZA variant. This aircraft has acted as the primary jet trainer for many countries around the world for several decades. In addition to its training role, the L-39 can also be loaded with ordnance and act as a light attack aircraft.

We also plan for this module to include multiplayer front seat / back seat capability. We believe that this feature will add a new dimension of gameplay for this aircraft and several others like the UH-1H, Mi-8MTV2, Hawk, and C-101.

Stay tuned for more details!

Su-27 for DCS World

As we did for the F-15C, we will be updating the Su-27 for DCS World to include a Professional level flight model. Development of this updated Flanker is well underway and will be free as part of Flaming Cliffs 3. We will also sell the Su-27 for DCS World as a separate download later in 2014.

DCS: MiG-15Bis Coming to DCS World

As a perfect bookshelf match to the F-86F Sabre, Belsimtek in cooperation with Eagle Dynamics are developing the MiG-15Bis for DCS World! As with the Sabre, the MiG-15Bis will be a fully detailed module with Professional Flight Model (PFM), mouse-interactive cockpit, and detailed cockpit systems.

Combined with new maps, the battle of Sabre's vs. MiGs will be an amazing experience and further help us achieve our goal of providing an air combat experience spanning several decades.

MiG-21Bis, Hawk and C-101 Coming Soon to DCS

A couple of years ago, we started the initial steps of allowing qualified third parties to develop and sell modules for DCS World. The fruits of this effort are almost ripe and have taken the form of the MiG-21Bis (Leatherneck Simulations), Hawk (VAEO Simulations), and the C-101 (AvioDev). All three projects are making great progress and are either in or close to the Eagle Dynamics testing phase. We see these as just the tip of the iceberg for future partner projects.

Nevada Test and Training Range (NTTR) Map

Work continues on the NTTR map. The primary objective is to adapt the various map assets to work within DCS World. Once this effort is complete and DCS World 2.0 is available, we plan to release this map soon afterwards.

DCS World 2.0 Coming in 2014

The next iteration of DCS World (formerly 1.3.0) is currently in internal testing and will be available as a free download later in 2014. All DCS modules will be fully compatible with DCS World 2.0. As with DCS World 1.0, 2.0 will also include the FREE TF-51D and Su-25T. New features of DCS World 2.0, but subject to change, include:

DirectX 11 support
Improved game performance
New and improved lighting
Improved effects
New water animations
Improved shadows
Unified GUI that eliminates the need for separate GUI and simulation .exe while also speeding up mission load times. Later, this will also allow us to integrate simulation elements into the Encyclopaedia and Mission Editor
Ability to access new maps that will be sold as separate modules
New grass and clutter
New clouds
Ability to create dedicated server
Skeleton animations
Depth of field support
Improved Oculus VR support
Some of these features may not be included in the initial DCS World 2 release.

DCS: F/A-18C Hornet Update

Perhaps the most eagerly awaited DCS module, the Hornet, is indeed in progress... it really does exist! More so than any other of our past and current projects though, the Hornet requires a massive amount of work, not just the creating of the art assets and programming of the cockpit functions, but also a great deal of research, design documentation, building of supersonic aircraft flight dynamics (F-15C with BST and Su-27 have been helping to create this technology), acquiring source data, and creating several new technologies like air-to-surface radar.

In addition to the actual aircraft, there are other elements that need to be created such as an improved Nimitz-class aircraft carrier, much better carrier operations, and a new combat theater map tailored to this aircraft.

We hear you and realize that many of you are very anxious and looking forward to hearing more about this project. As we get closer to an early beta, we will be discussing this more.

Here are some very early images of the cockpit.
Afbeeldingslocatie: http://www.digitalcombatsimulator.com/images/newsletter/20140904/Hornet-1.jpg

Sincerely,
The Eagle Dynamics Team
Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--xfyd7jQD--/17lu1w7u38e3pjpg.jpg

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik wil wel de F-15C halen, maar de prijzen op Steam zijn (nog) niet aangepast. Ik hoop dat ze dat nog wel zullen doen, want volgens mij was het niet meer mogelijk keys van de DCS shop in Steam te proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:13
Wat rondgevlogen in de dora met een squadron maatje, voor de volgende video :)

En de bijbehorende video:

[ Voor 24% gewijzigd door SgtPoen op 14-09-2014 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Alle DCS modules zijn nu ook in de aanbieding op Steam: http://store.steampowered.com/app/223750/

Ik heb zelf DCS: FC3 gehaald :)

• SgtPoen
Een nieuwe patch en de release van de Mig-21 van Leatherneck Simulations. Heb er al een rondje in gevlogen, geweldige details zitten er in deze kist! _/-\o_

https://www.digitalcombatsimulator.com/en/products/mig21bis/

http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2178959#post2178959
DCS World 1.2.10 32095 Update 1
With the release of DCS: MiG-21bis by Leatherneck Simulations, we have also release Update 1 of DCSW 1.2.10. In addition to supporting the release of DCS: MiG-21bis by Leatherneck Simulations, our other purpose of this update is to update the DCS: F-86F Sabre and DCS: Fw 190 D-9 Dora modules.

Change Log 1.2.10 Update 1

DCS World
Corrected AI skill possibilities.
Corrected an exhaust nozzle animation of aircraft in multiplayer.
The rocket launcher B8V20 is updated.

DCS Flaming Cliffs
Corrected mission Su-27-Sukhoi Surprise-Coop4.miz
Su-33: Corrected landing gear struts closure after take-off in multiplayer.

DCS Fw 190 D-9
Flight dynamics corrected. Stabilizer to rudder influence.
Added panel and sight shaking.
Added windshield damage.
The SC50 bombs can be released after rearming.
Input scripts corrected.
Added input command for MG131 machineguns fire, separately of MG151 guns.
EZ42 Gun Sight improvements. Gunsight power switch (on right side of gunsight) it function was to switch on/off both gyroscopes not the whole gunsight.
EZ42 Gun Sight improvements. Both gyroscopes need approximately 1.5 min to get right lead calculation. So they must be switch on in advance before fight.
The cockpit light intensity is corrected.
Radio Power consumption is reduced.
Magnetos bug is fixed.
Gun’s heating model is adjusted.
Engine’s minimum RPM is adjusted.
Tail gear lock mechanism bug is fixed.
Speed indicator is corrected.

DCS F-86F
Excessive oxygen consume is fixed.
IFF is on at cold start is fixed.
Cockpit canopy operation and repair are fixed.
Wrong pressure instrument readings during descent is fixed.
External drop tanks not feeding the engine is fixed.
Added new canopy 3D model.
AIM-9B data and model corrected.
Corrected description in Encyclopedia.
Corrected cockpit and external 3D models.
AIM-9 tone remains after switching from missiles to gun is fixed.
Unstable lock on target above the horizon is fixed.
Joystick buttons assignment is fixed.
Hydraulic system failure influence on landing gear extension/retraction is fixed.
Corrected nose wheel steering behaviour.
Kneeboard point name are fixed.
Mission briefing/kneeboard waypoint discrepancy is fixed.
Corrected attitude indicator model and operation.
Radio compass indicator model errors are fixed.
AN5760 altimeter errors are fixed.
Updated sounds.
Weapon input corrected.
Rocket jettison operation corrected.
FFB effect disappearing after player crashes and restores is fixed.
Engine oil pressure dependency of altitude is fixed.
Player hypoxia corrected.
Lighting Panel is fixed.
Input scripts corrected.
Incockpit hints corrected.
Trim speed is decreased.
A-4 Sight - Input Settings improvements.
Added input category AN/ARC-27 UHF Radio.
Added input category AN/APX-6 IFF Transponder.
Added input category AN/ARN-6 Radio Compass.
Joystick button No.5 has duplicate assignment in default Easy profile is fixed.
Corrected some switches animation logic.
Corrected landing gear sequence animation.
Added engine’s compressor stall.

DCS UH-1H
Corrected IFF audio/light, Flare Counter Reset, Chaff Counter Reset switch logic.
DCS Mi-8MTV2
Autopilot fixed.

• MBgek
Erg mooie kist inderdaad die MiG, zelf gister de Huey gekocht, heerlijke heli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:29
Wordt er vanavond nog gevlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Zondag misschien? :)

• SgtPoen
Prima.

• Streskip
Ik wil wel maar kan totaal geen zekerheid geven :N

• SgtPoen
Ik zal in ieder geval de freeflight missie updaten met de fw190 en mig-21.

• MBgek
zet je hier een bericht neer als de server online is?

• SgtPoen
Ik zou vanavond ook wel kunnen als er interesse is?

• MBgek
ja leuk, kan vanaf ongeveer 9 uur vanavond :)

• Ircghost
Mogelijk kan ik toch vanavond wel, ben namelijk thuis.. maar moet nog even kijken of het Borderlands 2 of vliegen wordt :P.

Zondag zal ik via de steam group en hier een bericht posten.

• SgtPoen
Freeflight? Gebruiken we de vaste Teamspeak?

[ Voor 8% gewijzigd door SgtPoen op 20-09-2014 18:16 ]

• MBgek
wordt er nog gevlogen?

• Looney11
en en en? :)

• SgtPoen
Heb om 9 uur in de TS gezeten maar kwam niemand opdagen, morgen dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Morgen weer een dag, zonet voor het eerst online een rondje gevlogen op een andere server.

Op welke TS server vindt men elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ik zag Buzz ook vliegen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Teamspeak: srv.tuxplace.nl

Freeflight missie is leuk geworden, er staan 2 Farps op de airbase voor de heli's. Is er nog interesse voor de Su33's + carrier?

[ Voor 71% gewijzigd door SgtPoen op 21-09-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Goed, ik ben er klaar voor, zal zo even inloggen op TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Hoe beginnen jullie eigenlijk aan zo'n spel? Mij lukt het niet eens om eens fatsoenlijk te taxiën of zelfs op te stijgen. Zelfde met MS flight simulator.
Zijn jullie allemaal beroepspiloten?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Eerste vraag is dan maar; gebruik je een tobo + muis of een joystick? Zonder dat lukt het nauwelijks tot niet afhankelijk van wat soort kist je vliegt.

Het lukt mij nog wel om de kleinere kisten op te laten stijgen en landen met een muis, maar de lastigere kisten lukt mij echt niet (ook niet na hondereden vlieguren), dus een joystick is eigenlijk een must. Snap je verder de basics van vliegen op zijn minst?

minimum vliegsnelheden (zowel landig als opstijgen)
flaps gebruik
wielen
en natuurlijk wat de ailerons, elevators en rudders doen? (roll, pitch, yaw)

---
voor vliegen vanavond; ik moet nog eten etc, maar ik kom er bij wanneer ik klaar ben (op zijn vroegst 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Ircghost op 21-09-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Ik zit in de TS alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Ik heb helaas geen joystick. Basis principe van vliegen snap ik wel, qua flaps en dergelijke wel.

Maar minimum snelheden die zijn toch wel afhankelijk van het type vliegtuig dus ik zal dat dan wel eens moeten wiki'en.

Zal misschien toch eens moeten zoeken naar een joystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Jammer dat ik er niet bij kon zijn.. Hebben jullie nog leuke screens gemaakt?
Xepos schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:59:
Ik heb helaas geen joystick. Basis principe van vliegen snap ik wel, qua flaps en dergelijke wel.

Maar minimum snelheden die zijn toch wel afhankelijk van het type vliegtuig dus ik zal dat dan wel eens moeten wiki'en.

Zal misschien toch eens moeten zoeken naar een joystick.
Worth it :Y Geen idee wat je budget is maar ik ben voor rond de 50 euro gegaan en ben er erg blij mee.

Is er toevallig animo om vanavond te vliegen? Ik had een afspraak maar die is gecanceld dus heb nu wel redelijk zekerheid dat ik kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ik wil denk ik vanavond wel vliegen, al moet ik nog wat dingen instellen. laten we zeggen dat ik gisteravond niet erg gezellig was door mijn problemen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:22
Ik wil vanavond ook wel vliegen. :Y
Ben alleen nog redelijk groen, kan net aan opstijgen en 1 op de 5 keer landen met die SU-25t en heb geen microfoon (wel sinds een half uur een Joystick, scheelt al een hoop met de pijltjes waar ik al een week op liep te schelden) :P

Nu nog uitvogelen waar ik de shitload aan knopjes van die X52 aan moet binden :z

[ Voor 13% gewijzigd door CrashOverDrive op 22-09-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ircghost schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:20:
Ik wil denk ik vanavond wel vliegen, al moet ik nog wat dingen instellen. laten we zeggen dat ik gisteravond niet erg gezellig was door mijn problemen xD
Vanavond voor de herkansing dan :*)
CrashOverDrive schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:38:
Ik wil vanavond ook wel vliegen. :Y
Ben alleen nog redelijk groen, kan net aan opstijgen en 1 op de 5 keer landen met die SU-25t en heb geen microfoon (wel sinds een half uur een Joystick, scheelt al een hoop met de pijltjes waar ik al een week op liep te schelden) :P

Nu nog uitvogelen waar ik de shitload aan knopjes van die X52 aan moet binden :z
Mooie stick voor een eerste :D

Nog een 'plan' voor vanavond of gewoon een beetje spelen? Maakt mij imo niet uit. Vind onder boorplatforms doorvliegen ook goed :9

[ Voor 7% gewijzigd door Streskip op 22-09-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
haha mij maakt het niet zoveel uit, ik ga denk ik een beetje aankloten met de ka-50. Het zou wel leuk zijn als er wat rijdende doelwitten zijn zodat ik een beetje met de SKVAL kan aankloten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Als je het doet, doe het dan goed. >:)
Heb 5 eeuwen geleden ook een logitech geval (met gameport) voor een f18 sim uit het win98 tijdperk gehad, maar daarna uitsluitend nog maar arcade spul gespeelt die gewoon met pijltjes kon (kuch, BF2 ).
Waarbij het best nog wel aardig ging ook door WASD voor de trottle en YAW en de pijltjes voor de Pitch en Roll te gebruiken. Heb even het archief ingedoken en nog een bf2 filmpje uit 2007 teruggevonden met de pijltjes. Was het maar net zo simpel in DCS O-)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VXf_UbokXTY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
CrashOverDrive schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:44:
[...]

Als je het doet, doe het dan goed. >:)
Heb 5 eeuwen geleden ook een logitech geval (met gameport) voor een f18 sim uit het win98 tijdperk gehad, maar daarna uitsluitend nog maar arcade spul gespeelt die gewoon met pijltjes kon (kuch, BF2 ).
Waarbij het best nog wel aardig ging ook door WASD voor de trottle en YAW en de pijltjes voor de Pitch en Roll te gebruiken. Heb even het archief ingedoken en nog een bf2 filmpje uit 2007 teruggevonden met de pijltjes. Was het maar net zo simpel in DCS O-)
[video]
Lol nice flying xd Ik heb BF2 nooit veel gespeeld maar BF4 wel redelijk en dat vliegen daar is best leuk. Die F35 kan zelfs VTOL :9 En in de cockpit zie je een stuk meer dan op jouw filmpje.

Als iemand zich verveelt, heb tijdje geleden een vette MiG-29 demo gefilmd 8)
[YouTube: http://youtu.be/I-W0KqzXrn4?list=UUW0_YJiWPhv62QkDkwZ9Rgg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
We zouden vanavond misschien daadwerkelijk de vijandige airbase kunnen aanvallen? :+. Is het gister niet echt van gekomen. Ik ben vanavond alleen eerst even naar het gemeentehuis. Hierna zal ik de TS inspringen en de missie van gister aanpassen, zal er ook wat boorplatformen inzetten voor de stuntvliegers. Ook krijgt de rode partij wat ground commanders om het de blauwe spelers wat moeilijk te maken om de airbase aan te vallen.

Zat nog wat te testen met de JTAC, maar als de A-10C piloot toch gewoon de lasercode krijgt van de JTAC kan hij toch gewoon lasen voor de a-10? hoef je toch geen communicatie via het menu voor te hebben? Als JTAC zie je jouw lasercode in het scherm opkomen zodra je gaat lasen namelijk.

[ Voor 80% gewijzigd door SgtPoen op 22-09-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Als ik mijn ka-50 ingesteld krijg doe ik daar aan mee, anders vlieg ik wel gewoon rondjes op de achtergrond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ircghost schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:56:
Als ik mijn ka-50 ingesteld krijg doe ik daar aan mee, anders vlieg ik wel gewoon rondjes op de achtergrond :P
Die KA-50... Ik heb m gekocht maar pff :X Vliegt die Huey ook zo of is die wat makkelijker?

Airbase aanvallen klinkt leuk, nog nooit gedaan :P

[ Voor 7% gewijzigd door Streskip op 22-09-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
LoL, de ka-50 moeilijk vliegen? alles gaat vanzelf:). Huey is alles manueel, als je collective veranderd moet je rekening houden met je rudders omdat je gaat draaien. Vlieg de Ka-50 redelijk vaak voor de virtual apache demo, het is allemaal oefenen.

[ Voor 20% gewijzigd door SgtPoen op 22-09-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Ik heb CA en kan plaats nemen in rode SAM / AAA voertuigen voor dat vleugje menselijk drama :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
SgtPoen schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:19:
LoL, de ka-50 moeilijk vliegen? alles gaat vanzelf:). Huey is alles manueel, als je collective veranderd moet je rekening houden met je rudders omdat je gaat draaien. Vlieg de Ka-50 redelijk vaak voor de virtual apache demo, het is allemaal oefenen.
:'(

Ik hou het voorlopig wel bij jets O-) Ik ga nu ff in de Virtual Aerobatics server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
SgtPoen schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:19:
Ik vind die ka-50 juist lekker vliegen, je moet alleen even uitkijken voor de vortex. Verder is dat ding zo stabiel als het maar kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Missie is gereed, voor wat extra drama heb ik de tegenpartij ook wat flyable's gegeven. Kan ik de mig-21 is uittesten tegen wat targets >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Geef maar een ip/naam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Ik join ook vanavond :) hopelijk nu wel een serieus two ship met ircghost :p
SgtPoen schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:51:
We zouden vanavond misschien daadwerkelijk de vijandige airbase kunnen aanvallen? :+. Is het gister niet echt van gekomen. Ik ben vanavond alleen eerst even naar het gemeentehuis. Hierna zal ik de TS inspringen en de missie van gister aanpassen, zal er ook wat boorplatformen inzetten voor de stuntvliegers. Ook krijgt de rode partij wat ground commanders om het de blauwe spelers wat moeilijk te maken om de airbase aan te vallen.

Zat nog wat te testen met de JTAC, maar als de A-10C piloot toch gewoon de lasercode krijgt van de JTAC kan hij toch gewoon lasen voor de a-10? hoef je toch geen communicatie via het menu voor te hebben? Als JTAC zie je jouw lasercode in het scherm opkomen zodra je gaat lasen namelijk.
Lijkt mij wel idd, als die laser codes maar overeen komen.

[ Voor 85% gewijzigd door MBgek op 22-09-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
:+ :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7zoEv2n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Was aan het taxiën met zicht op de zee en zag de explosie van die atoombom, die was wel cool! :P

Man on a mission!
Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2942/15138142647_a235fb3ac8_o.jpg

No0o0o0o
Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3887/15321524551_29f31cce12_o.jpg

Thanks voor het hosten. Wist niet zo goed wat de bedoeling was, paar keer heen en weer gevlogen maar zag weinig op de grond? Werd wel plots uit de lucht geschoten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Als ground crew meegedaan gisteravond en veel geleerd en lol gehad.

Het begon met een SA-8 die ik op een leeg stuk terrein parkeerde om gewoon eens kennis te maken met de A-10 die, zonder op elkaar te schieten, zou overvliegen. Hier werd ook het JTAC gebeuren getest.

Het viel de A-10 tegen om mij te vinden en vice-versa om de A-10 te vinden. Niet zozeer richting, maar meer elevatie. De GUI van CA is nogal ruw en heeft geen elevatie indicatie dus dat werd handmatig visueel zoeken naar de A-10.

Uiteindelijk gevonden, gelocked en uiteindelijk wat over en weer geschoten wat resulteerde in een dode A-10 en een dode SA-8 (een lock tijd van 30 seconden helpt ook niet...).

Daarna in een Strela gestapt, kijk, da's veel beter. 5 seconden lock tijd en naast missiles ook een flinke gun waarmee geschoten kan worden.

Een SU-25 van crashnogwat die even kwam buurten werd al snel neergeschoten. Daarna werden door de A-10's en een enkele F15 aanvallen uitgevoerd op de luchthaven.
Ook hier viel op dat het doelzoeken een tijdrovende en moeilijke klus is voor zowel de piloten als de grond. Ik had mijn rode leger wat verspreid aan de rand van de luchthaven en één A-10 vond een infrarood geleide raket wat minder fijn en is met rokende/brandende motoren er vandoor gegaan.

De andere A-10 is door mij beschoten, heeft een andere ZSU23-4 uitgeschakeld om uiteindelijk naar een ander voertuig over te stappen.
Daarna keerde de rust weer, is er nog een atoombom afgeworpen op de carrier battle group en heb ik op de grond geen verdere acties gehad, behalce het afschieten van een trein met T55's :).

Al met al, leuke avond. Het JTAC gebeuren kan zeker aanvullende waarde geven aan de missies, al was het om doelen aan te wijzen voor de flyboys. Een menselijke tegenstander met voldoende grondtroepen zal dan ook zoeken moeten naar de JTAC en zijn forces zo moeten inzetten dat zijn doel gehaald kan worden.

Het enige wat CA in deze mist, is het gebrek aan early warning. Ik weet niet of een AI IL-76 mainstay een radarbeeld kan opbouwen, het is iets wat we moeten proberen.

Volgende keer doe ik weer mee, hopelijk zijn er meer mensen die Combined Arms eens willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Ja het was leuk, jammer dat carlos en crash niet konden terugpraten op TS, hadden we een wat meer gecoördineerde aanval kunnen plaatsen op de red forces.

Ik weet niet of ik red forces een awacs kan geven, dat hangt vast aan het land. Op het moment is dat Abkhazia, dit komt wat beter uit omdat ik dan rusland kan gebruiken voor de blue forces. zo kan iedereen met de basis modules blue forces zijn. jammer dat je niet coalitions kan aanpassen na je de missie hebt gemaakt, hier loop ik al tegenaan sinds Lockon 1.0 :/. Is er geen grond radar die je kan aanspreken als tactical cmdr. zijnde?

Ik ga de carriers wat verder naar het westen verplaatsen zodat de vliegtuigen van red forces wat dichterbij kunnen komen van het vliegveld van blue forces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Crashnogwat gaat vanmiddag even langs de winkel voor een headset, ergerde mezelf er ook aan dat ik niet kon terugpraten :P Was verder wel tof gisteravond, tot ik wat ongeduldiger begon op te stijgen en iedere 2min crashte omdat volgas taxi'en niet werkt >:)

[ Voor 6% gewijzigd door CrashOverDrive op 23-09-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Ik vind het opzich ook prima om voor de beginners gewoon wat rond te vliegen ipv gelijk basissen aan te vallen. De atoombom was leuk, jammer dat het meer een waterballet was, volgende keer wel m'n doel raken :) .

[ Voor 31% gewijzigd door SgtPoen op 23-09-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Niks moet natuurlijk, alles mag.

Ik volg de forums van ED een beetje en daar wordt ook geklaagd dat in MP je geen EW hebt.

Het schijnt dat als je een bepaalde radar toevoegd, EWR 1L13 of een andere, weet ff niet meer welke.

Een betere optie is om: http://lotatc.dartsite.org/ deze te installeren op de server. Ik koop wel een license en dan kan er gewoon GCI worden uitgevoerd voor de rode forces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Ziet er nice uit, ik zal er naar kijken als ik thuis ben. zag dat de server versie gratis was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Client gekocht, eens kijken wat we hier mee kunnen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Atoombom? Welke jet heeft die in zijn arsenaal dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ik neem aan dat het een mod is :P. Volgens heeft geen van de kisten officieel de mogelijkheid om een warhead af te vuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
De nieuwe Mig toch wel?

Normaal kan ik wel praten want ik heb een headset maar die ging weer stoer doen. Alle geluid over de headset ipv gescheiden etc. Zal het is f goed zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
De mig-21 kan atoombommen meenemen, alleen fungeren ze niet echt als atoombom. Je krijgt gewoon een mega explosie op de grond >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ah ok, met die nieuwe mig heb ik nog geen ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Kan vanavond wel een demonstratie geven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Haha we zullen zien, zit behoorlijk in Borderlands 2 op het moment en moet ook nog trainen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Mijn multiplayer werkt overigens nog steeds niet. Bij een joinen van een server crasht het spel binnen een seconde tijdens het laadscherm en gaat dan weer terug naar het main menu.

Ik ga denk ik maar eens een topic op het forum van Eagle Dynamics plaatsen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nope, werkt niet.

Is het overigens niet zo dat ik een melding krijg of zo; hij gaat binnen een paar ms nadat het laadscherm verschijnt direct terug naar het main menu, omdat (naar mijn vermoeden) het game-process eruit knalt.

DCS maakt namelijk voor het spel zelf een apart proces aan los van het main menu; dit is ook de reden dat je even je desktop ziet en het scherm knippert als je een potje opstart. Tot voor kort was dit ook de reden dat Steam in-game niet werkte, maar dat is nu gefixed. Als je dat game-process killt opent het main-menu-process weer.

[ Voor 7% gewijzigd door Compizfox op 23-09-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
probeer is de niet steam versie, gewoon dcs world downloaden van de dcs website en zonder modules een willekeurige server joinen.

Maakt dit je blij Looney? :D

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/4rarylhqt/DCS_2014_09_23_18_49_53_35.png

Je kan als grond commander de states van dit soort voertuigen veranderen. Als je hem op red zet gaat die zichzelf deployen en met z'n radar doelen opzoekem. Alleen weet ik niet hoe je het radar beeld van deze jongen kunt zien/horen?

[ Voor 59% gewijzigd door SgtPoen op 23-09-2014 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Zijn of gaan jullie vliegen vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

SgtPoen schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:27:
probeer is de niet steam versie, gewoon dcs world downloaden van de dcs website en zonder modules een willekeurige server joinen.
Dat zal waarschijnlijk wel werken (het heeft immers ook gewerkt ooit) maar daar heb ik uiteindelijk niet zoveel aan aangezien ik al m'n modules op Steam heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Het is maar om te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Sgtpoen, alleen in single play werkt zo dat als je deze radar een frequentie toewijst, dat je dan middels het comms menu ATC kan kiezen.

Voor multiplayer heb ik deze radar ook nodig, lotATC werkt met alle actieve ewr systemen en onder realistische coverage is het zelfs zo dat als een radar uitgeschakeld wordt, het radarbeeld verdwijnt.

Naast deze radar ook graag een il50 mainstay in de lucht, met fighter coverage en wellicht een tanker?

Ik kom zo wel op TS, wellicht dat we het e.e.a. eens kunnen proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb nu ook een reinstall geprobeerd. Ook heb ik de folder in Saved Games genamed, maar nog werkt het niet. Ik snap er niks meer van.

• Looney11
Klote man, hopelijk heeft het DCS forum een oplossing..

• Streskip
Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3866/15155799449_5b10e3bc25_o.jpg

:9

• MBgek
Straks vliegen?

• Streskip
Ik kan niet vanavond :N

• CrashOverDrive
Vanavond nog iemand vliegen?

• MBgek
Goed idee

• Ircghost
Ik denk dat ik ook wel even mee doe na mijn training!

• CrashOverDrive
Gaat nog iemand? :P

• Ircghost
Ik ben nu net terug van training :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ik wil vandaag wel wat bomb runs doen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
ik doe mee vanavond met de ka-50!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Ik ga vanavond even oefenen met de A10a. Net als Streskip/Carlos eens wat handigheid krijgen met bomben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
hehe prima! Wie host.. er is iets in mijn netwerk vervelend gaan werken waardoor ik op het moment niet kan hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Ik zit met een heel studentenhuis op een 8Mbit adsl lijntje :P Dat gaat hem ook niet worden als host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ik weet m'n password niet meer van m'n router dus ik kan weinig..

Wordt weinig vliegen als niemand kan hosten haha :9
Pagina: 1 ... 5 ... 64 Laatste

Let op:
Discord waar spelers elkaar kunnen vinden voor samenvliegen:
- CombatFlight https://discord.gg/sQcJps7Cqx