We kunnen natuurlijk ook gewoon een pub-server induiken
Ik zit al eenzaam te zijn op teamspeak.
- Ircghost
- Registratie: Februari 2010
- Laatst online: 08:25
Honeybadger doesn't care!
Topicstarter:strip_icc():strip_exif()/u/347700/honeybadger.jpg?f=community)
Lijkt me een goed idee haha. Ben er met een paar minuten
- Ircghost
ik wel!
- Ircghost
Ik moet nog eten nu, kom daarna!
Ik moet nog (offline) oefenen met die Mig21, was vanacht eindelijk via Steam te krijgen
- Ircghost
Ik heb net Samsung VR geprobeerd, hoe vet!
Oow nice!Ircghost schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:56:
Ik heb net Samsung VR geprobeerd, hoe vet!

In ander nieuws:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=131959
Su-27 for DCS World will sell for $9.99 at November 15th. Pre Purchase now for $7.99 and save 20%!
Note: This will be a free update to owners of Flaming Cliffs 3!
Key Features of the Su-27 for DCS World:
A professional level flight model provides unmatched flight physics that allow you to truly feel what it's like to fly this amazing aircraft.
A true model of the Su-27 flight control system that allows you to perform the “cobra” and other “out of the envelope” manoeuvres.
Updated Head Down Display (HDD) with more realistic data link and navigation modes.
Highly detailed, six-degrees-of-freedom (6 DOF) cockpit.
Accurate Su-27 Flanker model, squadron markings, and weapons.
New instant action, single missions and interactive training missions.
Battle the F-15C in head-to-head.
Ziet er nice uit, Iets later dan verwacht. Had er eigenlijk mee op FSweekend willen showen.
Op ebay komen ze dagelijks voorbij, alleen wel tegen krankzinnige bedragen van 1.5 tot 5 keer de nieuwprijs.Streskip schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:37:
Tijdje geleden die van Oculus Rift op gehad, zit nu al om de zoveel dagen op MP te kijken naar een Dk2

Tuig zoals dit $1.198,00 terwijl hij retailed voor $280
[ Voor 25% gewijzigd door CrashOverDrive op 06-10-2014 18:30 ]
Oké, dafuq...? Beetje hopeloos die mensen. Op MP zijn ze niet eens zo optimistisch.. Als je de foto's bekijkt, volgens mij heeft ie een shitload van die dingen...CrashOverDrive schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:27:
[...]
Op ebay komen ze dagelijks voorbij, alleen wel tegen krankzinnige bedragen van 1.5 tot 5 keer de nieuwprijs.
Tuig zoals dit $1.198,00 terwijl hij retailed voor $280
Goedkoopste op MP is 480 en de duurste 550, dan nog een aantal die op bieden staan. Een stuk redelijker
De goedkoopste is nog steeds meer dan 2x de nieuwprijs. Dat vindt je redelijk?Streskip schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:37:
Goedkoopste op MP is 480 en de duurste 550, dan nog een aantal die op bieden staan. Een stuk redelijker
Ja en nee. Ja omdat ik zelf te lui was om 'm daar te orderen en misschien een half jaar te wachten. Nee omdat wat je zelf al zei haha.CrashOverDrive schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:40:
[...]
De goedkoopste is nog steeds meer dan 2x de nieuwprijs. Dat vindt je redelijk?
Streskip schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:37:
[...]
Oow nice!Was het wat? Tijdje geleden die van Oculus Rift op gehad, zit nu al om de zoveel dagen op MP te kijken naar een Dk2
![]()
In ander nieuws:
[...]
[video]
[afbeelding]
[afbeelding]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
- Ircghost
Echt awesome! Werkt dus samen met mijn Note 4Streskip schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:37:
[...]
Oow nice!Was het wat? Tijdje geleden die van Oculus Rift op gehad, zit nu al om de zoveel dagen op MP te kijken naar een Dk2
![]()
In ander nieuws:
[...]
[video]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk trouwens dat ik mijn crash heb opgelost.
Na MSI Afterburner uit te zetten crasht hij niet meer. Wel jammer, want zo kan ik geen filmpjes meer opnemen.
Na MSI Afterburner uit te zetten crasht hij niet meer. Wel jammer, want zo kan ik geen filmpjes meer opnemen.
Compizfox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 18:56:
Ik denk trouwens dat ik mijn crash heb opgelost.

Woohoo, zojuist mijn eerste combat deployment multiplayer gedaan. Vliegveld aangevallen met meerdere A10's, KA50's en hueys. Zat een zakkewasser bij die het nodig vond friendlies te gaan knallen maar die was rap van de server.
Ik had mijn KA50 netjes tussen twee heuvels in gezet, een soort van U vormige heuvel, en kon met pop-ups steeds de SAM sites weghalen zodat de A10's de vliegtuigbunkers konden bestoken. De Huey's en andere KA50's begeleiden een konvooi naar het vliegveld zodat deze ingenomen kon worden.
Al met al, leuk. Alle stores leeg geschoten, het e.e.a. geraakt, terug naar farp gevlogen en ook nog netjes geland...
Vanavond weer!
Ik had mijn KA50 netjes tussen twee heuvels in gezet, een soort van U vormige heuvel, en kon met pop-ups steeds de SAM sites weghalen zodat de A10's de vliegtuigbunkers konden bestoken. De Huey's en andere KA50's begeleiden een konvooi naar het vliegveld zodat deze ingenomen kon worden.
Al met al, leuk. Alle stores leeg geschoten, het e.e.a. geraakt, terug naar farp gevlogen en ook nog netjes geland...
Vanavond weer!
Ik had gisteren trouwens nog iets raars: Ik was de Interception instant-mission van de Su-27 aan het doen. Paar van die fighters neergehaald met AAMs, daarna die B-52 met de cannon lopen beschieten.
Best leuk, ook al werd ik ondertussen een paar keer zelf neergehaald omdat ik me nog niet heb verdiept in de radar en countermeasures van de Su-27
Het rare is dat de track die ik heb opgeslagen van de missie niet overeenkomt met de missie zelf. Van wat ik mij kan herinneren ben ik zelf maar 1x neergehaald, waarna ik opnieuw gespawnt ben en daarna weer verder ben gegaan.
In de track wordt ik vlak na de eerste respawn nog een keer neergehaald. Op dit punt laat mijn geheugen mij een beetje in de steek, het kan ook best zijn dat ik wél 2x ben neergehaald en daarna weer gerespawned ben. Maargoed, na die 2e death stort ik in de track neer en respawn ik niet. Hiervan weet ik zeker dat het niet klopt, want ik heb daarna nog die B-52 neergeschoten en dat stuk komt helemaal niet voor in de track.
Anyway, iemand zin om vanavond te vliegen? Ik kan immers weer MP doen
Best leuk, ook al werd ik ondertussen een paar keer zelf neergehaald omdat ik me nog niet heb verdiept in de radar en countermeasures van de Su-27
Het rare is dat de track die ik heb opgeslagen van de missie niet overeenkomt met de missie zelf. Van wat ik mij kan herinneren ben ik zelf maar 1x neergehaald, waarna ik opnieuw gespawnt ben en daarna weer verder ben gegaan.
In de track wordt ik vlak na de eerste respawn nog een keer neergehaald. Op dit punt laat mijn geheugen mij een beetje in de steek, het kan ook best zijn dat ik wél 2x ben neergehaald en daarna weer gerespawned ben. Maargoed, na die 2e death stort ik in de track neer en respawn ik niet. Hiervan weet ik zeker dat het niet klopt, want ik heb daarna nog die B-52 neergeschoten en dat stuk komt helemaal niet voor in de track.
Anyway, iemand zin om vanavond te vliegen? Ik kan immers weer MP doen
[ Voor 4% gewijzigd door Compizfox op 08-10-2014 12:23 ]
- Ircghost
Ik ben wel benieuwd in die missie van Looney, wil die wel doen!
IRCGhost, die missie is niet van mezelf maar werd gehost op een andere server..
- Ircghost
Zo'n vermoeden had ik al, kunnen wij/jij niet toevallig aan die missie komen?
'k heb wat spul gedownload, zal vanavond ff servertje opzetten..
DCS October Flash Sale!
For just two days (18 to 20 October Moscow time), we are offering a massive 70% off flash sale on most DCS products from our e-shop at:
DCS: F-86F Sabre: $49.99 to $14.99 (70% off)
DCS: Fw 190 D-9 Dora: $49.99 to $14.99 (70% off)
DCS: UH-1H Huey: $49.99 to $14.99 (70% off)
DCS: Mi-8MTV2 Magnificent Eight: 49.99 to $14.99 (70% off)
DCS: Flaming Cliffs 3: $39.99 to $11.99 (70% off)
DCS: A-10C Warthog: $39.99 to $11.99 (70% off)
DCS: Black Shark 2: $39.99 to $11.99 (70% off)
DCS: P-51D Mustang: $29.99 to $8.99 (70% off)
DCS: Combined Arms: $19.99 to $5.99 (70% off)
F-15C for DCS World: $9.99 to $2.99 (70% off)
A-10A for DCS World: $9.99 to $2.99 (70% off)
Su-25 for DCS World: $9.99 to $2.99 (70% off)
DCS: MiG-21Bis: $49.99 to $44.99 (10% off)
For just two days (18 to 20 October Moscow time), we are offering a massive 70% off flash sale on most DCS products from our e-shop at:
Kijk kijk kijkMBgek schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:44:
DCS October Flash Sale!

- Ircghost
Lekker, eens even kijken wat ik wil
Ik merkte dat de korting nog niet actief was!
- Ircghost
Fw 190 D-9 Dora gaat hem worden! Binnenkort maar even w2 style air combat doen
Ik had het wel naar m'n zin in die A-10A dus ben voor de C gegaan
Goede keuzeStreskip schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:21:
Ik had het wel naar m'n zin in die A-10A dus ben voor de C gegaan
Gisteren even de tijd genomen om de opstart procedure te doen. Is iets te veel om te onthouden
Ik krijg een waarschuwing als ik betreffende website wil bezoeken, om de website niet te bezoeken, omdat deze gerapporteerd is?
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Geen last van hier, zowel in Chrome als in Firefox niet.
IE11 wel.Compizfox schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:57:
Geen last van hier, zowel in Chrome als in Firefox niet.

F-secure virusscanner lijkt er ook over te vallen...
[ Voor 37% gewijzigd door _Dune_ op 26-10-2014 19:07 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Gaan er nog mensen naar FsWeekend dit weekend? Ik ben te vinden bij de virtual airshow stand. Als je iemand ziet met de naam Goose op de polo schiet me maar aan. We zullen weer diverse demo's geven, Uiteraard mogen mensen ook de diverse module's uitproberen op onze PC's. Hieronder een probeersel die we gaan showen:

Sinds kort aangemeld bij een noors virtueel squadron. Ze viegen A1-, K50, UH1 en gebruiken LotATC en Combined Arms om interessante missies met elkaar te doen.
Geen idee voor verdere plannen, eerst maar een paar keer mee doen om te kijken of het bevalt.
Geen idee voor verdere plannen, eerst maar een paar keer mee doen om te kijken of het bevalt.
Redelijk goedkope actie nu voor DCS modules op steam.
Ah. thx voor de tip. 70% op de meeste modules
Was al aan het wachten wanneer er na de flash sale op de site weer een aktie op steam kwam.
Meteen maar even flink ingeslagen en de Huey, Dora en Combined Arms gekocht. Kom ik de winter wel mee door
Meteen maar even flink ingeslagen en de Huey, Dora en Combined Arms gekocht. Kom ik de winter wel mee door
[ Voor 8% gewijzigd door CrashOverDrive op 02-11-2014 15:45 ]
Huey is erg tof ja
. Net een uurtje mee gespeelt. Als ik eenmaal vlieg gaat het prima, alleen dat hoveren eh... Gelukkig zit er een respawn knop zullen we maar zeggen
- Ircghost
Vandaag de su-27 ingesteld, heerlijk dat ding! Iemand nog behoefte mee te vliegen op DCS Israel server ofzo?
Heb vanavond helaas geen tijd. Morgenavond misschien?
Heb jij trouwens ook zoveel last van dat constante "Over-G Over-G Over-G" gejengel als je ook maar een klein beetje de stick aanraakt als je zo rond mach 2 1 vliegt? Is dat uit te zetten?
Ik vind het wel apart want op deze snelheid trekt de Su-27 helemaal niet zoveel G's. Juist rond mach 1 600 km/u ongeveer merk ik vaak dat ik black-out als ik iets te enthousiast de bocht om wil, maar dan krijg ik dat gejengel niet
Heb jij trouwens ook zoveel last van dat constante "Over-G Over-G Over-G" gejengel als je ook maar een klein beetje de stick aanraakt als je zo rond mach 2 1 vliegt? Is dat uit te zetten?
Ik vind het wel apart want op deze snelheid trekt de Su-27 helemaal niet zoveel G's. Juist rond mach 1 600 km/u ongeveer merk ik vaak dat ik black-out als ik iets te enthousiast de bocht om wil, maar dan krijg ik dat gejengel niet
[ Voor 35% gewijzigd door Compizfox op 04-11-2014 22:25 . Reden: Verwarring tussen knots en km/u :P ]
Ben nog niet zo bekend met DCS maar wellicht heeft de Over-G melding meer met de stress op het vliegtuig te maken dan met de piloot?
Maar de piloot zit vast in het vliegtuig, dus het is het zelfde referentieframe, toch? Als het vliegtuig een bepaalde acceleratie ondervindt, ondervindt de piloot die ook.
- Ircghost
Al hoewel zowel het vliegtuig als de piloot onder stress staan van de G-krachten kun je de melding aannemen als betrekking hebbende op de piloot. Dit soort vliegtuigen zijn zo ontworpen dat ze maximale g-kracht mens + ruime marge aankunnen. Dus jij zal het als piloot puur op G-krachten vaak eerder begeven.
Andere kisten, zoals bijvoorbeeld bij een civiele cessna zal eerder frame stress/schade ontvangen dan de gemiddelde piloot.
Andere kisten, zoals bijvoorbeeld bij een civiele cessna zal eerder frame stress/schade ontvangen dan de gemiddelde piloot.
Nou alles staat weer op z'n plek thuis, het was een leuk weekend in het Aviodrome. Veel demo's gevlogen, stuk of 6 formatie display's van ongeveer 20 minuten per stuk op een dag is toch wel vermoeiend
.
Veel mensen weer laten kennis maken met DCS, heb wel zin om vanavond weer de lucht in te gaan.
Veel mensen weer laten kennis maken met DCS, heb wel zin om vanavond weer de lucht in te gaan.
- Ircghost
Jullie vlogen echt goed, was leuk om te zien! Ook grappig dat ik precies jou aansprak om te vragen wie jij was
.
Ik doe vanavond wel mee met de su-27!
Ik doe vanavond wel mee met de su-27!
Ik wil vanavond ook wel een potje doen
Iemand zin om een server te starten of me te joinen op een pub?
Hang al rond op de teamspeak.
- Ircghost
ik kom er over enkele minuten aan!
Screenies!

- Ircghost
Ik ga even Prepar3'en ^^
Ik blijf het proberen 
Is er animo voor vanavond?
Is er animo voor vanavond?
Ik heb deze combat sim gisteren ook ontdekt? Gebruikt iedereen hier TrackIR of een rift? Ik heb dit zelf niet, maar iemand in mijn steam lijst zei dat het zonder een stuk minder speelbaar was (daar heb ik mijn twijfels bij eerlijk gezegd)
Ik heb ook geen TrackIR en het is in principe prima te spelen zonder, maar volgens mij het wel een stuk fijner mét.
Als ik nu in de A-10C wil gaan strafen bijvoorbeeld, moet ik eerst handmatig met de muis of met het numpad inzoomen en m'n beeld centeren op m'n HUD. Nogal onhandig, maar het kan wel. Met TrackIR buig je simpelweg wat naar voren toe.
Als ik nu in de A-10C wil gaan strafen bijvoorbeeld, moet ik eerst handmatig met de muis of met het numpad inzoomen en m'n beeld centeren op m'n HUD. Nogal onhandig, maar het kan wel. Met TrackIR buig je simpelweg wat naar voren toe.
Mmm das wel waar,
Ik ben wat aan het kijken naar een expansie (ja nu al). Ik dacht eerst de F-15C te nemen, maar ik zie dat er ook DCS: Flaming cliffs 3 bestaat wat meerdere toestellen combineert. Is het pakket het wel waard aangezien er (volgens de beschrijving) minder werk naar detail is gegaan dan bij volwaardige zelfstandige modellen?
EDIT: En vooral zit dat pakket geintegreerd met DCS World of is het zoals bepaalde expansion packs waarbij een 'extra' game gebaseerd op de hoofdbron dan opstart zodat iedereen je vliegtuig kan zien?
Ik ben wat aan het kijken naar een expansie (ja nu al). Ik dacht eerst de F-15C te nemen, maar ik zie dat er ook DCS: Flaming cliffs 3 bestaat wat meerdere toestellen combineert. Is het pakket het wel waard aangezien er (volgens de beschrijving) minder werk naar detail is gegaan dan bij volwaardige zelfstandige modellen?
EDIT: En vooral zit dat pakket geintegreerd met DCS World of is het zoals bepaalde expansion packs waarbij een 'extra' game gebaseerd op de hoofdbron dan opstart zodat iedereen je vliegtuig kan zien?
[ Voor 22% gewijzigd door Tomskii5 op 06-11-2014 01:20 ]
Binnenkort komen er voor de F-15C en de Su-27 betere flight models uit. Als je al in die beide toestellen geïnteresseerd is, is het het al waard denk ik 
Je hebt wel net een sale gemist geloof ik.
Je hebt wel net een sale gemist geloof ik.
Ja F-15C interesseert me sowieso, de SU-27 op zich ook.
Sale maakt niet zoveel uit, ik koop mijn gamekeys toch online en dat komt makkelijk de helft goedkoper uit dan steam.
Ik zie in mijn vriendenlijst dat iedereen voor de Flaming Cliffs 3 DLC is gegaan, dus denk ik dat dat de betere keuze is. Ipv het standalone F15 model dat toch ook in Flaming cliffs 3 zit
Is maar 10 EUR verschil dus..
EDIT: en hij is binnen, 20 EUR ipv de 36 op steam. Morgen uitgebreid testen, dat extra weekje geen les komt goed van pas
Sale maakt niet zoveel uit, ik koop mijn gamekeys toch online en dat komt makkelijk de helft goedkoper uit dan steam.
Ik zie in mijn vriendenlijst dat iedereen voor de Flaming Cliffs 3 DLC is gegaan, dus denk ik dat dat de betere keuze is. Ipv het standalone F15 model dat toch ook in Flaming cliffs 3 zit
EDIT: en hij is binnen, 20 EUR ipv de 36 op steam. Morgen uitgebreid testen, dat extra weekje geen les komt goed van pas
[ Voor 13% gewijzigd door Tomskii5 op 06-11-2014 01:52 ]
In sale was hij als ik het me goed herinner 11 euro, dus maakt wel iets uit
Welja, Belgen zijn nu eenmaal niet zo gierig als Nederlanders hé ;-) (sorry dat was gewoon een open goal
)
Tevens had ik het spel/de simulator ook nog niet ontdekt tijdens of voor de sale, dus dan kan je er uiteraard moeilijk van gebruik maken lijkt me.
Tevens had ik het spel/de simulator ook nog niet ontdekt tijdens of voor de sale, dus dan kan je er uiteraard moeilijk van gebruik maken lijkt me.
[ Voor 40% gewijzigd door Tomskii5 op 06-11-2014 11:45 ]
- Ircghost
Er komt binnenkort wel weer een sale hoor, de wintersale was de vorige keer rond 20 december.. dus misschien heb je geluk
Ik heb dus FC3 en de Sabre gekocht in de sale en ben al een beetje aan het oefenen geweest. De Sabre vind ik helemaal geweldig, begin alles al beetje door te krijgen en het is natuurlijk ook gewoon een prachtig beest
FC3.. Heb nog niet alle vliegtuigen geprobeerd, maar was wel teleurgesteld in de non-clickable cockpits, maar wellicht moet ik gewoon wat beter lezen volgende keer
FC3.. Heb nog niet alle vliegtuigen geprobeerd, maar was wel teleurgesteld in de non-clickable cockpits, maar wellicht moet ik gewoon wat beter lezen volgende keer

- Ircghost
Beter lezen lijkt mij wel verstandig ja
. Zie het als een proef pakket, dan kun je daarna kijken waarin je je echt wil verdiepen. Ik zou mij bijvoorbeeld in de su-27 willen verdiepen..
Ik zie staan dat keys op de website niet in steam geactiveerd kunnen worden, kun je dan wel de open beta gebruiken of niet? Want het wordt bvb wel een gratis update in FC3 dus?SgtPoen schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:33:
Su-27 open beta is uit! Vanavond vliegen?
[ Voor 8% gewijzigd door Tomskii5 op 06-11-2014 16:48 ]
- Ircghost
Zit dat nu in FC3 of moeten we die kist los downloaden?
- Ircghost
Ah weer helemaal los downloaden en installeren dus, daar ga ik denk ik niet aan beginnen
. Maar als die SU-27 later volledig uitkomt, zit die dan gewoon in het FC3 pakket of moeten we die los downloaden?
Hij kopieert een hoop bestanden van je bestaande installatie en de nieuwe haalt die binnen. Su-27 wordt een losse module.
Gaat lekker rap zo:
Gaat lekker rap zo:

[ Voor 31% gewijzigd door SgtPoen op 06-11-2014 17:23 ]
In Steam is het simpelweg een vinkje zetten bij "participate in open beta" en hem opnieuw laten downloaden 
Ik heb er net al even mee gevlogen. Het is goed te merken dat het flight model is aangepast. Ik vind dat ie nou veel moeilijker vliegt, ook al is het ongetwijfeld realistischer. Er is een nieuwe optie bij: Als je op S drukt voor "Direct Control" gaat het stabilisatie-programma dat normaal gesproken zorgt dat het vliegtuig niet stallt e.d. uit en kun je gekke toeren gaan uithalen, zoals de Pugachev's Cobra. Het is trouwens nogal makkelijk om je piloot permanent zijn bewustzijn te ontnemen door op die manier...
Ik heb er net al even mee gevlogen. Het is goed te merken dat het flight model is aangepast. Ik vind dat ie nou veel moeilijker vliegt, ook al is het ongetwijfeld realistischer. Er is een nieuwe optie bij: Als je op S drukt voor "Direct Control" gaat het stabilisatie-programma dat normaal gesproken zorgt dat het vliegtuig niet stallt e.d. uit en kun je gekke toeren gaan uithalen, zoals de Pugachev's Cobra. Het is trouwens nogal makkelijk om je piloot permanent zijn bewustzijn te ontnemen door op die manier...
G limit moet je gewoon uitzetten, is in de huidige vorm toch onrealistisch. Je gaat te snel blacked out.Compizfox schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:24:
In Steam is het simpelweg een vinkje zetten bij "participate in open beta" en hem opnieuw laten downloaden
Even iets anders: mijn warthog heeft het 1e kapotte slijtage onderdeel na 3 jaar.
Deze rubberen ring laat los: foto van ED forum gepikt.

Iemand op ED forum verkoopt een alternatief voor een leuk prijsje
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=95575
[ Voor 16% gewijzigd door SgtPoen op 06-11-2014 18:29 ]
Ook op steam update ie enkel het nodige bestand/de nodige bestanden dus is maar een download van rond de 250MB. 2 keer niets dus.
[ Voor 10% gewijzigd door Tomskii5 op 06-11-2014 19:15 ]
Ik wil vanavond wel een rondje vliegenSgtPoen schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:33:
Su-27 open beta is uit! Vanavond vliegen?
Formatie vliegen was wel leuk ja. (voor de 3sec die ik steeds in formatie kon blijven
)
Doe vanavond ook wel mee, zit al op teamspeak alleen te zijn
Doe vanavond ook wel mee, zit al op teamspeak alleen te zijn
- Ircghost
MBGek moet je niet SC doen?
Gisteren met een paar duitsers wat zitten oefenen op formatievliegen. Voor een eerste keer lukte dat aardig, heb wel (nog) geen screenshots gekregen van de 3de persoon die achter me vloog. Het stilhouden en dan draaien in formatie blijft uiteraard wel moeilijk, 

Dat gezegd zijnde denk ik toch binnen een korte tijd een Track IR aan te schaffen, werkt niet zo handig met dat knopje op mijn joystick (is niet de eerste keer dat ik dan gedesoriënteerd geraak en crash lol)

Dat gezegd zijnde denk ik toch binnen een korte tijd een Track IR aan te schaffen, werkt niet zo handig met dat knopje op mijn joystick (is niet de eerste keer dat ik dan gedesoriënteerd geraak en crash lol)
Ik zie hier een groeiende interesse voor formatie vliegen
. Als mensen hier meer over willen leren wil ik wel als lead gaan vliegen en tips uitgeven.
- Ircghost
Lijkt mij harstikke leuk inderdaad om dat meer te oefenen
Je hebt ook wel vind ik een lastig toestel gepakt om dat mee te doen. Met de Su-27 ging het een stuk makkelijker maar dat zal nu zeker ook wel anders zijn met het nieuwe flight model?Tomskii5 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:58:
Gisteren met een paar duitsers wat zitten oefenen op formatievliegen. Voor een eerste keer lukte dat aardig, heb wel (nog) geen screenshots gekregen van de 3de persoon die achter me vloog. Het stilhouden en dan draaien in formatie blijft uiteraard wel moeilijk,
[afbeelding]
[afbeelding]
SgtPoen schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:03:
Ik zie hier een groeiende interesse voor formatie vliegen. Als mensen hier meer over willen leren wil ik wel als lead gaan vliegen en tips uitgeven.

Aantal jaar geleden had een russisch virtual aerobatic team constant een server met een phantom su27 rondvliegen. Deze zat ook in hun teamspeak server, de lead had een vlucht voorgevlogen en de voicecomms opgenomen. Weliswaar in het russisch maar je komt er al snel achter wat de termen voor speedbrake enzo zijn
. Deze liepen dus synchroon met de kist in het spel, zo kan je heel makkelijk leren formatie vliegen. Het werd ook afgewisseld met een makkelijke en moeilijke missie.
Voorbeeldje:
Voorbeeldje:
Flink lopen oefenen op de Cobra's. Is toch lastig om die netjes (dus zonder roll erbij) uit te voeren. Ook krijg je wel eens dat je direct ná de Cobra in een flat spin raakt, wat natuurlijk ook niet de bedoeling is.
Jaahaaaa graagSgtPoen schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:03:
Ik zie hier een groeiende interesse voor formatie vliegen. Als mensen hier meer over willen leren wil ik wel als lead gaan vliegen en tips uitgeven.
*Sinds 30min trouwens ook een TrackIR, even snel een rondje gemaakt zonder nog te fine-tunen, maar boh wat is dat lekker vergeleken met de HAT switch. Had ik eerder moeten doen
Graag idd sgtpoen! Mooi dat je een trackIR hebtCrashOverDrive schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:33:
[...]
Jaahaaaa graag![]()
*Sinds 30min trouwens ook een TrackIR, even snel een rondje gemaakt zonder nog te fine-tunen, maar boh wat is dat lekker vergeleken met de HAT switch. Had ik eerder moeten doen
Zekers
Ik denk dat ik over een uurtje wel klaar ben, dan kom ik eraan.
Let op:
Discord waar spelers elkaar kunnen vinden voor samenvliegen:
- CombatFlight https://discord.gg/sQcJps7Cqx
Discord waar spelers elkaar kunnen vinden voor samenvliegen:
- CombatFlight https://discord.gg/sQcJps7Cqx