Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-12-2023
Even een vraag:

Als er straks ondersteuning is voor dedicated servers, zou ik er graag eentje opzetten die permanent blijft draaien. Eventueel valt het te delen met een andere groep spelers die op een andere vaste dag vliegen. Het zou mooi zijn als we min of meer een vaste dag krijgen om te vliegen, want hoe mooi Tweakers ook is, het is onoverzichtelijk. Ik besef me dat er niet heel veel spelers überhaupt zijn, omdat het een niche game is.
Mijn vraag is dan: zouden mensen geïnteresseerd zijn in een open community website met forum, met open Teamspeak server en eigen gameserver? Van daaruit zal het makkelijker zijn om met elkaar in overleg te gaan, missies te plannen, etc. Voorbeeld voor de mensen die het kennen: Tangodown.nl (maar dan voor DCS/BMS/IL?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Outlaw28 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:24:
Even een vraag:

Als er straks ondersteuning is voor dedicated servers, zou ik er graag eentje opzetten die permanent blijft draaien. Eventueel valt het te delen met een andere groep spelers die op een andere vaste dag vliegen. Het zou mooi zijn als we min of meer een vaste dag krijgen om te vliegen, want hoe mooi Tweakers ook is, het is onoverzichtelijk. Ik besef me dat er niet heel veel spelers überhaupt zijn, omdat het een niche game is.
Mijn vraag is dan: zouden mensen geïnteresseerd zijn in een open community website met forum, met open Teamspeak server en eigen gameserver? Van daaruit zal het makkelijker zijn om met elkaar in overleg te gaan, missies te plannen, etc. Voorbeeld voor de mensen die het kennen: Tangodown.nl (maar dan voor DCS/BMS/IL?)
Ik vind het idee goed, persoonlijk zou ik het niet erg vinden om voor een TS server te betalen / bij te dragen. Een community opzetten met een forum/website/server lijkt mij alleen gebaseerd op dit forum een paar stappen te ver. Als je er tijd in wil besteden, ga gerust je gang. Ik denk dat als je het goed weet te verkopen je ook van buiten dit draadje best wel wat response zult krijgen. Ik zoek ook af en toe naar een nederlandse community voor DCS en kan nog steeds niets vinden. Ik denk dat als je het goed weet aan te pakken en breed aan de man kunt brengen je een goede kans van slagen hebt. Probeer er dan wel iets van te maken met een irc en ts server, en het niet meteen te dik en professioneel aan te pakken. Casual met eventueel een hardcore element voor diegenen die dat zouden willen.

Er staan ons ook geweldige dingen te wachten dit jaar.. :-)

Afbeeldingslocatie: http://www.wedda.nl/12496210_10156538417725341_9172501853675928457_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wedda.nl/12615666_10156538417730341_3408147486094523272_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wedda.nl/12646727_10156538862185341_9221813774836108910_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Als het goed is deze week van medetweaker overgenomen TrackIR binnen oOo . Eindelijk van de crappy FaceTrackNoir oplossing af. Dan kan het serieuze vliegen eindelijk beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
DutchFLC schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:13:
Als het goed is deze week van medetweaker overgenomen TrackIR binnen oOo . Eindelijk van de crappy FaceTrackNoir oplossing af. Dan kan het serieuze vliegen eindelijk beginnen
Dat is echt een goede investering.. Liever een goede TrackIr dan joystick zou ik bijna zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:30

Compizfox

Bait for wenchmarks

Koriel schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:12:
[...]

Ik vind het idee goed, persoonlijk zou ik het niet erg vinden om voor een TS server te betalen / bij te dragen.
Een TS3-server hoef je echt niet te huren hoor, dat kun je prima zelf hosten zoals ik nu ook doe. Uiteraard wil ik dat wel blijven doen :)

Ik zou ook best een dedicated server willen hosten, maar ik vraag me af of het wel op Linux gaat draaien - als het er überhaupt wel komt, want het zijn nog geruchten.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Compizfox schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:47:
[...]

Een TS3-server hoef je echt niet te huren hoor, dat kun je prima zelf hosten zoals ik nu ook doe. Uiteraard wil ik dat wel blijven doen :)

Ik zou ook best een dedicated server willen hosten, maar ik vraag me af of het wel op Linux gaat draaien - als het er überhaupt wel komt, want het zijn nog geruchten.
According to: https://www.facebook.com/...posts/10156538862185341:0
Daar word duidelijk gesproken over dat Dedicated Server support een dingetje voor 2016 moet worden.
Het blijft natuurlijk ED, dus dat kan eind 2018 zijn, maargoed. Als het er komt zou het mooi zijn als we er zelf op tijd bij zijn.

Wat betreft TS vind ik het prima. Het idee dat ik had was een losse server huren, waar dan DCS op staat en dan kon ook daar gratis een flinke TS server op gehost worden. Enfin. TS is inderdaad verre van het probleem.

@Koriel: thanks voor je antwoord. Ik besef dat het moeilijk is. Omdat de kleine aantallen spelers ook erg verspreid zitten. Je hebt o.a. DFDT (Dutch Flanker Display Team), maar van wat ik daarvan kan opmaken is dat die met name op dinsdag vliegen. En dan met name formatie/virtual airshow. Als we straks een dedicated server hebben, kunnen we wellicht met hen ook een afspraak maken dat zij die server mogen gebruiken voor hun dinsdagavond vliegsessies. Het is best wel te doen denk ik om wat mensen bijeen te brengen en ook nog wel om wat kosten te spreiden, mits er genoeg mensen mee doen vanaf het begin. In je eentje een forum starten enzo is relatief zinloos. Vandaar dat ik hier nu min of meer voorzichtig peil naar interesse. Aanvankelijk had ik geen behoefte om zoiets op me te nemen, maar ook ik ben al jaren op zoek naar een community, maar kan geen geschikte vinden. Wellicht denken tientallen mensen er zo over, maar durft niemand die stap te nemen.

Overigens ben ik heel enthousiast over de komende zaken. Wel moeten we niet vergeten dat die carriers een betaalde module zal worden. Dat staat ook in die nieuwsbrief. Maargoed. Je kan wel door het schip lopen en liften en deuren werken, dus dat is ook wel heel, heel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Mensen online vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Vette pics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Iemand vanavond? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02
Mijn pc is op dit moment niet aangesloten op stroom of internet, dus het duurt even voordat ik weer vlieg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Helaas. Ik probeer het hier maar te vragen, want elke week elke dag uren in Teamspeak hangen tot er eens iemand online komt zie ik niet zo zitten eigenlijk. Overigens ben ik vanaf vandaag niet meer online tot dinsdag. Ik zit dan in Budapest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Vanmorgen via een topic op dit forum uitgekomen bij DC. Ziet er op zich allemaal wel zeer leuk uit. Heb op dit moment een Joystick met een schuifje en een stick (een gewone hele simpele). Als ik de game ga spelen om te beginnen met de gratis vliegtuigen is dat wat om de game gewoon te proberen?

Verder zie ik op de website nergens iets hoe het nu precies in zijn werk gaat online. Zijn er iets van Leaderboars/kills etc te zien? Ben je online als je afgeschoten bent ook werkelijk af of kun je een soort van respawnen. Wanneer is een ronde afgelopen of vlieg je in een compleet open wereld rond zoals in Flight Simulator?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Oxigeon schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:48:
Vanmorgen via een topic op dit forum uitgekomen bij DC. Ziet er op zich allemaal wel zeer leuk uit. Heb op dit moment een Joystick met een schuifje en een stick (een gewone hele simpele). Als ik de game ga spelen om te beginnen met de gratis vliegtuigen is dat wat om de game gewoon te proberen?

Verder zie ik op de website nergens iets hoe het nu precies in zijn werk gaat online. Zijn er iets van Leaderboars/kills etc te zien? Ben je online als je afgeschoten bent ook werkelijk af of kun je een soort van respawnen. Wanneer is een ronde afgelopen of vlieg je in een compleet open wereld rond zoals in Flight Simulator?
Zeker goed genoeg om te proberen.

Online moet je zo zien. De servers zijn door de spelers zelf gehost, die hebben een missie geladen die ze waarschijnlijk zelf hebben gemaakt. Het ligt dus aan de server of er een ranking bijgehouden wordt, het kan namelijk ook free flight zijn en dan word je dus gekicked als je gaat killen. Ninja had laatst een leuke missie gemaakt waarbij de missie pas over was zodra je de targets had destroyed. Dat was dus players vs ai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Oxigeon schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:48:

Even ter aanvuling, de serverhost bepaalt of je kunt respawnen. Een online server kan dus een free-4-all zijn, of et andere uiterste een gecompliceerde missie met specifieke targets zonder respawn of zelfs maar external views. Er is echt van alles mogelijk.

Download de gratis base en probeer het eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zal hem vanavond als ik thuis ben eens downloaden en kijken wat het is. Hopelijk kan het mij zo amuseren dat ik eens met jullie kan vliegen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
En sorry outlaw, ben zelf ook wel van het afspreken om te vliegen maar heb gewoon geen tijd op het moment. Beetje veel verplichtingen atm.

Ik vind je idee voor een NL community wel leuk maar maak me dan ook wel zorgen om de hoeveelheid mensen die erop af zouden komen. Er bestaat ook een Nederlandse DCS Facebook pagina zag ik.

We kunnen het wel een keer proberen, ik heb wel wat ervaring met websites maken. Helaas is php/html zo vooruit (naja niet echt helaas) gegaan dat ik er geen verstand meer van heb dus zou me moeten beroepen op iets met WordPress, zoals me foto website. (www.abcarlostuvwxyz.com/911) Een eigen forum maken zou me nog wel lukken als dat nog gaat zoals voorheen, phpbb ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Streskip schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:19:
En sorry outlaw, ben zelf ook wel van het afspreken om te vliegen maar heb gewoon geen tijd op het moment. Beetje veel verplichtingen atm.

Ik vind je idee voor een NL community wel leuk maar maak me dan ook wel zorgen om de hoeveelheid mensen die erop af zouden komen. Er bestaat ook een Nederlandse DCS Facebook pagina zag ik.

We kunnen het wel een keer proberen, ik heb wel wat ervaring met websites maken. Helaas is php/html zo vooruit (naja niet echt helaas) gegaan dat ik er geen verstand meer van heb dus zou me moeten beroepen op iets met WordPress, zoals me foto website. (www.abcarlostuvwxyz.com/911) Een eigen forum maken zou me nog wel lukken als dat nog gaat zoals voorheen, phpbb ofzo.
Oh, ik neem het niemand kwalijk verder. We zijn allemaal overwegend (jong-)volwassen met banen, kinderen, etc, dus we hebben niet altijd tijd.

Het laat wel precies zien waarom ik een community zou zien zitten. Ik denk dat je in het begin ook weinig tot geen spelers hebt, maar als je iets hebt om te laten zien, dan zullen vanzelf mensen komen denk ik. Kwestie van goed aanpakken (al kost dat wel een hoop werk). We hebben het er nog wel eens over..

Ik heb gezocht naar die Nederlandse DCS pagina, maar die kon ik zo gauw niet vinden. Heb je een linkje?

@Oxigeon: Klinkt als een Logitech Extreme 3d Pro? Prima ding. Zeker om mee te beginnen. De F-15C kan er in elk geval mee gevlogen worden. De rest overigens ook, maar dat is iets lastiger.

Overigens een eerste trailer voor de M2000-C campaign. Even voor de goede orde. Deze krijg je voor nop als je de kist hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Nice, als ik weer wat tijd heb eens wat oefenen om de Mirage een beetje bekend terrein te maken :)

Update van de Hawk:
Hey guys,
I know we're only a little way into February but I've read a lot of negative comments on forums and Facebook that we're not working on Hawk anymore, the project is abandoned, blah blah blah.

Obviously people either don't read the updates we post on our Facebook page and forums, or they just want to stir shiz up and be negative.

I do however, understand peoples frustrations and the delays we have had over the past year are no concern to you, but if we can't get a product working for technical reasons then there's not much we can do but bug hunt and fix it, sometimes this is not an overnight process, especially with two new versions of DCS being released which also seemed to brake a few things along the way. Such is development.

Let me clarify; you are purchasing or have purchased an early access product during Beta development stage. Some features may not be complete and features may change during development and in the final version. If you are not excited to fly this product in its current state, then you should wait to see how the product progresses further in development and purchase when it is released in it’s final version or accept that is it in Beta development and work in progress.

So, here is the list of what we are working on in February, and have been for the past 8 days of the month and before that:

Feedback from the Hawk pilots is being updated on our current EFM flight model. It has been thoroughly tested and verified to be authentic and realistic to flying a Hawk.
With the change to EFM comes additional features like differential toe brakes, parking brake and much more. We hope you enjoy flying it as much as we have testing it over the past few months.
By the end of this month the EFM will be released to ED for testing and verification and we will discuss with ED when the next patch for 1.5 and 2.0 can be put out with the update.

The main cockpit textures are now implemented in the model. Our texture artist has done an excellent job making the cockpit look more realistic.
Screenshots do not do his work justice as much as rolling around with the sun reflecting off of every surface showing the level of detail.
He is carrying on with the remainder of the cockpit like switches, dials, gauges, etc.
What is shown below are current WIP screenshots. I'm sure most will like them and some will not...

Here is the remaining list of fixes and issues being worked on during February:
Weapons selector not working since 1.5.2 update.
Air start option - start with weapons system live including sidewinder cooling down time.
Sidewinder tone added.
Radio UHF and AM coms working (ground crew currently works ok).
When part of an aircraft wing is destroyed, the weps and lights still show (this will be done as part of EFM/ASM integration).
Airbrake test switch not working.
Realistic sounds to be added to external and cockpit.
Kneeboard joystick assignments not working for mark map and next/prev pages.
Det cord showing inside of canopy when looking back.
Controls indicator (Ctrl+Enter) working.
Auto start/stop commands working.
Altimeters 10,000 number rolling over too soon indicating 1950ft when it's 950ft.
Custom weapons added.
Damage model showing on some AI / multiplayer aircraft when air-brake deployed.
Add AHRS to start-up training mission.
Add remaining navigation training missions.
Safety pins removed from the model.
Other bugs reported by testers and public.

So, as you can see Hawk has not been abandoned and is very much on our focus.
Should anyone wish to challenge this then feel free to discuss it with me personally!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.veaosimulations.co.uk/dcshawk/media/Screen_160208_121654.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.veaosimulations.co.uk/dcshawk/media/Screen_160208_121741.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.veaosimulations.co.uk/dcshawk/media/Screen_160208_121825.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.veaosimulations.co.uk/dcshawk/media/Screen_160208_121848.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.veaosimulations.co.uk/dcshawk/media/Screen_160208_122006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.veaosimulations.co.uk/dcshawk/media/Screen_160208_122049.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
goed nieuws.. maar ja.. nog steeds geen dual pit... zonder dat heeft het geen nut om hem te kopen, dan kun je je geld beter uitgeven aan de C-101 of de L-39.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Ik begreep dat dat ook totaal niet op de planning stond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het af krijgen, ben heel erg benieuwd naar de veranderingen in het EFM!

Blijf het hilarisch vinden hoe die man elke keer zijn status updates schrijft, totaal gebrek aan PR en verfijning. Eigenlijk lijkt die het meest op een eerlijke maar lompe boer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Outlaw28 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:09:
Ik begreep dat dat ook totaal niet op de planning stond..
Stond ook officieel niet in de planning, maar er werd wel af en toe aan gerefereerd, cq niet ontkend. Pas toen bleek dat de structuur waarop de hawk was gebaseerd geheel herschreven zou moeten worden is het definitief afgeschreven.
Ircghost schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:09:
Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het af krijgen, ben heel erg benieuwd naar de veranderingen in het EFM!

Blijf het hilarisch vinden hoe die man elke keer zijn status updates schrijft, totaal gebrek aan PR en verfijning. Eigenlijk lijkt die het meest op een eerlijke maar lompe boer ;).
Ik heb de indruk dat ze zich danig vergist hebben in wat het inhoud om voor DCS een module te bouwen. Enthousiaste goed bedoelende amateurs. Dat zie je aan de eerste textures, het efm dat al tijden op zich laat wachten en andere zaken.

[ Voor 44% gewijzigd door Koriel op 08-02-2016 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Eerlijk gezegd doet de Hawk me niet zo veel meer. Er komt nog zoveel leuk speelgoed uit.

Iemand dit al gezien?
[Vimeo: https://vimeo.com/154438672]
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Had er iets van vernomen, maar nog niets gezien. Ben er bijzonder in geïnteresseerd aangezien "wij" ook de NH-90 hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Door Arma heb ik nogal weinig met die kist, maar ben wel benieuwd hoe ze het gaan ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 08:27
Ziet er nog een beetje goedkoop uit, al moet ik eerlijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ja vind ik ook, maar je ziet ook helemaal geen schaduwen of iets dus ik hoop dat dat wel beter wordt. Ik ga er even van uit dat dat wel goed komt. Als je de screenshots ziet ben ik wel tevreden:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtp1/t31.0-8/12694571_1742467932648759_2350390248289942132_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/12658002_1742468322648720_5070367225326499621_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t31.0-8/12697219_1742467935982092_7565084901441572024_o.jpg

Op hun Facebook page staan er meer :)
Outlaw28 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 04:31:
Had er iets van vernomen, maar nog niets gezien. Ben er bijzonder in geïnteresseerd aangezien "wij" ook de NH-90 hebben :)
Precies 8) Kunnen we in DCS schaamteloos de Hollanders uithangen :) Ik vind het ook gewoon een mooie bak, ook al lees je bijna alleen maar negativiteit over de NH90... Vorig jaar bij een demo wezen kijken en was wel onder de indruk :D
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/9/8861/17904294382_9b9fd9a52b_b.jpg

Van dichtbij ook niet vervelend..
Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/6/5348/17904438882_9f886a43f4_b.jpg

*Hype* :+

Trouwens een opvallende aanwezigheid van de Tiger in die trailer....

[ Voor 35% gewijzigd door Streskip op 09-02-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
SgtPoen schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:34:
3rd party wannabee's

Wel interresant als ze het voor elkaar krijgen. Dit is een echte multirole heli. Uit hun FB verhaal maak ik op dat ze deze ook met multicrew willen laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
SgtPoen schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:34:
Dat is stiekem in het echt ook wel een beetje.
Streskip schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:42:
Precies 8) Kunnen we in DCS schaamteloos de Hollanders uithangen :) Ik vind het ook gewoon een mooie bak, ook al lees je bijna alleen maar negativiteit over de NH90... Vorig jaar bij een demo wezen kijken en was wel onder de indruk :D

Trouwens een opvallende aanwezigheid van de Tiger in die trailer....
Dat is sowieso fantastisch. Niet te vergeten de Bo-105 die er aan gaat komen van Polychop. Deze hebben wij ook gehad, dus ook daar ben ik benieuwd naar.
Waar ik wel vragen over heb is hoe ze zo snel alle gegevens hebben ontvangen. Ik bedoel. Dat ding bestaat amper 10 jaar.

Hier reageren ze via Facebook op enkele vragen:
Hello Silver_Dragon, i'll try to answer to your question in order.

- The Tiger helos has part of your project or has a MOD to video propose?

Yes, the Tiger in the video was moded for video purpose, i think there is someone else working on this project.

- Can put more info about your project on DCS: World forum?

Yes, we will do it soon as possible, we just want to make the things in order, with an official ed forum account and some more others things.

- Your video show some ASW hunting capability on NH-90 NFH version, but, red wing has capability to make sonar / sonobouys / MAD / ESM, console functional into DCS: W?, has ground radar technology to sea operations?

We will try to push the system of the chopper closer as possible to the real one. That why ASW feature are in our plan, and we really want to have this feature in the simulator as well, it can open a lot of new doors. This feature will come in a second time in the developpement progress of our chopper

- Expected see on-board multi-crew defensive machine gun pilot-able ?

We think that this feature will became very standard to each actual DCS module in the future, so yes when we get a little more deep in the project with the right persons and the right tools, we will of course work on this feature.

- Has the personal sling show in the video functional to rescue operations?

At first same as the Tiger it's made for video purpose, but make this options in the simulator can open doors for tons of new combat/rescue scenario.

For the moment the most important informations that you need to know and each guys who are interested by our project is that we are working alone in our own side without external help, and now we start to be stuck and we aim to became third party developer as soon as possible to keep working on the project, but for that we have to prove to ED that we are able to take a project like that.

I hope I've answered correctly to your questions.

Regards,

RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Outlaw28 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:36:
[...]

Dat is stiekem in het echt ook wel een beetje.

[...]

Dat is sowieso fantastisch. Niet te vergeten de Bo-105 die er aan gaat komen van Polychop. Deze hebben wij ook gehad, dus ook daar ben ik benieuwd naar.
Waar ik wel vragen over heb is hoe ze zo snel alle gegevens hebben ontvangen. Ik bedoel. Dat ding bestaat amper 10 jaar.

Hier reageren ze via Facebook op enkele vragen:

[...]
Klinkt positief! Ik zal geduldig afwachten (not :P). Bo-105 is ook nice, Polychop is wel lekker bezig laatste tijd. Nog een goede reden voor een Nederlands DCS forum :9

Wordt nog wat met al die modules, kom nu al niet toe aan alles wat ik gekocht heb :P

Volgens mij wat er nu allemaal aan zit te komen:
DCS: 2.0 Release, Straight of Hormuz Map, Iwo Jima Map, '44 North France Map, P-47D Thunderbolt, Spitfire IX, F/A-18C Hornet, F-14A Tomcat, F-5E Tiger II, P-40F Kittyhawk, A7 Corsair, F4U-1 Corsair, SA342 Gazelle, Saab Viggen, Ho229 v4, Bo-105 PAH-1, F-15E, Harrier, EMB 312 Tucano, Nimitz/Kuznetsov Carriers, NH90

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Hoewel sommige alweer delayed lijken te zijn of "tijdelijk op een zijspoor". Iemand van hier wist me te vermelden dat de Corsair stil ligt. Nou zou die Iwo Jima map daar gratis bij komen, dus die ligt ook stil. VEAO heeft aangegeven de P-40F uit de pre-order te hebben gehaald, omdat het toch nog te ver weg lijkt, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Ik vraag het nu maar vast. Iemand morgenavond zin om te vliegen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Nu we het toch over Nederlandse glorie in DCS hebben. :)

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/bnfffyc8d/DCS_2016_02_09_19_07_44_19.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Sneller tip voor Google account gebruikers... Normaal heb je 15G storage, als je je security instellingen controleert krijg je gratis 2G extra.
Outlaw28 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 19:27:
Ik vraag het nu maar vast. Iemand morgenavond zin om te vliegen? :)
Zit in Tel Aviv, misschien volgende week weer, of even in het weekend. Wil de Albatros multi crew weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Outlaw28 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 01:45:
Hoewel sommige alweer delayed lijken te zijn of "tijdelijk op een zijspoor". Iemand van hier wist me te vermelden dat de Corsair stil ligt. Nou zou die Iwo Jima map daar gratis bij komen, dus die ligt ook stil. VEAO heeft aangegeven de P-40F uit de pre-order te hebben gehaald, omdat het toch nog te ver weg lijkt, etc.
Hoop dat de rest wel een beetje op schedule blijft dan. Als ik heel heerlijk ben is de interessantste wing uit het lijstje de F-18.. Die is volgens mij al te vaak op een zijspoor gezet. Over een paar jaar genoeg keus in ieder geval :)

Misschien dat ik morgen wel kan. Ik ga uit eten maar wordt denk ik niet laat.
SgtPoen schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 19:56:
Nu we het toch over Nederlandse glorie in DCS hebben. :)

[afbeelding]
Vette mod.. Als er nog iets op m'n wishlist staat dan is dat m wel :P

[ Voor 17% gewijzigd door Streskip op 10-02-2016 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Inderdaad. Zag ook een Chinook met RNLAF paint en ik zag in een server ook KA-50's vliegen met Nederlandse paint, haha. Was een heel set Hollanders :)

Streskip. Ik zal morgen wel online zijn. Als je even hier kan laten weten als je niet komt, dan zit ik geen hele avond te wachten :)

• Outlaw28
Ik heb om interesse te peilen onderstaand topic aangemaakt. Hopelijk zijn er enkele mensen bij..

http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2674532#post2674532

• Streskip
Ik laat het je rond etenstijd weten!

En ik doe zeer graag mee met je idee :) Op werk heb ik veel vrije tijd (klinkt gek) maar ik kan veel doen qua schrijven/editten.

• Streskip
Ik zit hier nog zeker twee uur....

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik wil ook wel meevliegen vanavond, geef maar een schreeuw over Steam chat of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Je kunt vanaf nu t/m 15 Febr. je bonus inzetten om je modules tot 50% te verlagen.

Iemand nog online vandaag overigens? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Kom net thuis en moet over een uurtje weer naar werk toe ;(

Ik zit wat Red Flag 2016 foto's te bekijken op de website van Nellis, toch wel leuk dat we Nevada in DCS hebben. Je ziet gelijk waar de foto is genomen :)
Afbeeldingslocatie: http://www.nellis.af.mil/shared/media/photodb/photos/2015/08/150824-F-AT963-287.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.nellis.af.mil/shared/media/photodb/photos/2015/02/150210-F-JB386-105.JPG

Heel veel vette pics op http://www.nellis.af.mil/...asp?galleryID=8076&page=1

[ Voor 10% gewijzigd door Streskip op 12-02-2016 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
ED post net twee WIP screenshots van Strait of Hormuz op Facebook

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/12697479_10156585703875341_3294165454742214055_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/t31.0-8/12696954_10156585703880341_6229693655206275313_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Nice hoor :)

Iemand die Red Flag campaigns al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
De versie voor de F-15C wel, maar die is bij mij erg FPS heavy helaas.
Tevens word ik naar waypoints gestuurd ik ben heel slecht in navigeren, helaas :(

Net wel Compizfox de wapensystemen in basis uitgelegd voor de F-15C. Die weet hoe de BVR werkt, dus die doet de volgende keer ook mee in het gevecht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Outlaw28 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 00:18:
De versie voor de F-15C wel, maar die is bij mij erg FPS heavy helaas.
Tevens word ik naar waypoints gestuurd ik ben heel slecht in navigeren, helaas :(

Net wel Compizfox de wapensystemen in basis uitgelegd voor de F-15C. Die weet hoe de BVR werkt, dus die doet de volgende keer ook mee in het gevecht :D
Nice! Mag je mij ook een keer uitleggen, want mijn eerste kill was geen Mig-29 zoals ik dacht te zien :+ (een F-15 dus) De wingman zei spikes at '12, en die zag ik ook, maar blijkbaar was die Mig nog veel verder weg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nog twee screenshotjes van vanavond:

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/306612299313653292/725F3BB3795193754274738D90B07B45DF6C54C6/

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/306612299313653606/A70D05B52E9F18C9F7530265973EC13D0028FB6A/

We kwamen een erg drukke Nederlandse server tegen (zaten iets van 14 lui in op een bepaald moment), maar die was helaas erg laggy.

[ Voor 18% gewijzigd door Compizfox op 13-02-2016 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Oh he leuk ja. Niet gemerkt dat je screens nam.
Ik moet er wel bij zeggen dat die server ook bevolkt was met Engelstalig volk. Maar ook een stel Nederlanders. Twee weken terug kwam ik ook een ander willekeurig groepje Hollanders tegen. Met het zicht op de reacties op het ED forum (zie link hier ergens boven), zijn er meer Nederlanders als dat ik dacht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Outlaw28 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 01:10:
Oh he leuk ja. Niet gemerkt dat je screens nam.
Ik moet er wel bij zeggen dat die server ook bevolkt was met Engelstalig volk. Maar ook een stel Nederlanders. Twee weken terug kwam ik ook een ander willekeurig groepje Hollanders tegen. Met het zicht op de reacties op het ED forum (zie link hier ergens boven), zijn er meer Nederlanders als dat ik dacht! :)
Ik heb net maar even een link naar dit draadje gepost. Heb je trouwens ook een pm gestuurd.

Dinsdagavond vliegen iemand? Wil de multi-crew in de -39 weer even aan de tand voelen. Heb wat tips gelezen en het schijnt nu allemaal goed te werken. Belangrijk is blijkbaar dat de front-seater er eerst in gaat zitten, en dat de backseater er later bij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Heren! Ik ben DCS nog niet vergeten. Het is even erg druk met werk enzo. Daardoor is mn hoofd niet helemaal gericht op de long running sims. Maar ff alleen op de quick shoot en play spul.

I'll be back :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Kunnen mensen die geïnteresseerd zijn in overleg over vorming van de community dinsdagavond rond 21.00 uur online komen? Dan kunnen we even discussiëren over de naam, welke kant we op willen, wat prioriteit heeft en mogelijke rolverdeling (wie maakt wat).
Het bekende Teamspeak kanaal!

[ Voor 1% gewijzigd door Outlaw28 op 13-02-2016 16:35 . Reden: Correctie van de dag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Ik probeer er dinsdagavond te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ik ga mijn best doen, maar gezien de verbouwing geef ik geen garanties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
NinjaTrek2891 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 14:57:
Heren! Ik ben DCS nog niet vergeten. Het is even erg druk met werk enzo. Daardoor is mn hoofd niet helemaal gericht op de long running sims. Maar ff alleen op de quick shoot en play spul.

I'll be back :D
Heel herkenbaar, helaas.. Ik post hier wel maar heb al lang niet meer kunnen vliegen ;(
Outlaw28 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 16:30:
Kunnen mensen die geïnteresseerd zijn in overleg over vorming van de community dinsdagavond rond 21.00 uur online komen? Dan kunnen we even discussiëren over de naam, welke kant we op willen, wat prioriteit heeft en mogelijke rolverdeling (wie maakt wat).
Het bekende Teamspeak kanaal!
Ben dinsdag vrij en die ga ik vrij houden ook. Count me in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Heren,

Outlaw (Martijn) is op Slack een Gathering of Tweakers groep begonnen. Ik heb iedereen waar ik een mail adres van had een uitnodiging gestuurd. Als je er nog geen gekregen hebt, pm mij of Outlaw even met je mailadres, dan regelen we dat zsm even.

Slack is een soort IRC variant met mobiele apps, de mogelijkheid om te snoozen (Geen notificaties) filesharing etc.. Wij hopen dat dit het wat makkelijker maakt om iemand te vinden om mee te vliegen.

Koriel / Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Pepijn. Maar verder heeft hij gelijk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liger Zero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-08 22:13
Ik kan wel helpen met missie bouwen. Was zelf al aan 1 begonnen waar een mixje van alles in zit.

Wil alleen eerst de tankers goed hebben. In 1.2 was de respawn lua erg handig die werkt helaas niet goed meet in 1.5.

Wat doe de respawn lua? ALs de tanker land of crashed start er een nieuwe erg handig vooral om dat niet niet bang hoeft te zijn om de engiste tanker uit de lucht te halen.

Dinsdag kan ik er niet bij zijn omdat ik dan altijd al vlieg met Dutch Flankers Display Team.

Edit: oorzaak gevonden.. een verkeerd script lua.

Als de tankers nu crashen respawnen ze gelijk in de lucht. 8) 8) 8)

Wat willen jullie er verder erin. Kwa aantallen dan he.

Mijn hoofd idee was...
Batumi is een Enemy base hier staan Zeer veel Ground targets.
Senaki is een Friendly Base voornamelijk Russia vliegtuigen
Kutaisi is een Friendly Base Hier staan USA en France
Kobuleti is een Friendly Base Hier staan de Props en Helis
En als laatste vlak voor de kust beetje tussen Senaki en Kobuleti in een kleine ship group met carriers en destroyers.

[ Voor 47% gewijzigd door Liger Zero op 14-02-2016 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
@Liger, klinkt goed. Moet het even goed lezen. Kun je die respawn ook op andere kisten gebruiken?

@Iedereen, heeft er nog iemand suggesties voor een domein naam? We hoeven niet tot morgenavond te wachten om met voorstellen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liger Zero
@Koriel ik denk dat dat wel moet lukken. Zat er zelf ook aan te denken om een group te laten opstijgen vanaf Batumi wanneer men in de buurt komt. En als die group kompleet is neer geschoten met een aantal minuten weer respawn. Het heeft alleen 1 nadeel ik wil het zo maken als de main air defence weg is. Dat heli en props ook kunnen aanvallen. En als die respawn er is blijven de jets komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Koriel schreef op maandag 15 februari 2016 @ 06:35:
@Iedereen, heeft er nog iemand suggesties voor een domein naam? We hoeven niet tot morgenavond te wachten om met voorstellen te komen.
Zit ik ook mee.
Ik ben slecht in het bedenken van namen. Had wel iets in gedachte, maar daar ben jij geloof ik niet zo enthousiast over, haha.
Enfin. Zonder naam kan ik ook geen domeinnamen en servers regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liger Zero
Een idee misschien en je hebt gelijk een door verwijzing naar DCS.
Dutch Combat Society

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn_1998
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-09 18:24
Hallo,

Ik speel al een tijd DCS (voornamelijk de hog, soms de eagle of huey) en het lijkt me leuk een standaard groep te vormen om mee te vliegen, ik vlieg zelf meestal op vrijdagavond. Ik kan meehelpen met het onderhouden van een server als dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
qmaster312 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:02:
Hallo,

Ik speel al een tijd DCS (voornamelijk de hog, soms de eagle of huey) en het lijkt me leuk een standaard groep te vormen om mee te vliegen, ik vlieg zelf meestal op vrijdagavond. Ik kan meehelpen met het onderhouden van een server als dat nodig is.
Je hebt een uitnodiging voor Slack gekregen. Misschien tot morgenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Liger Zero schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:52:
Dutch Combat Society
Even brainstormen :
Makkelijk te vinden, referenties aan DCS, NL. Geen besloten site, toegankelijk. Eventueel een hint naar het casual karakter van de groep. Iets dat trouwens absoluut geen obstakel mag zijn als er mensen graag wat dieper in willen duiken, en met een subgroep meer hardcore willen vliegen. Ik stel mij voor dat een Nederlandse communitie toegankelijk voor een brede groep met variërende belangstelling en interesses moet zijn. Van de hardcore simmer tot de casual gamer, van diegene die trots is als een landing lukt tot de meer skilled aces. (En demo vliegers natuurlijk. 😁) Een soort paraplu voor iedereen met ruimte voor een variëteit aan activiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn_1998
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-09 18:24
Koriel schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:47:
[...]

Je hebt een uitnodiging voor Slack gekregen. Misschien tot morgenavond.
Bedankt, ben er waarschijnlijk morgenavond niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ander idee: Waarom gebruiken we niet Discord? Dan heb je de (mobiele) app + teamspeak in 1. Dan ben je ook niet afhankelijk van de hosting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Ircghost schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:00:
Ander idee: Waarom gebruiken we niet Discord? Dan heb je de (mobiele) app + teamspeak in 1. Dan ben je ook niet afhankelijk van de hosting.
Ken ik niet, ook ff bekijken.

Heb jij al een kanaal opgezet? En is dit voor ons ook geschikt om te vliegen? Ben niet thuis, moet het met mijn telefoon doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Koriel op 15-02-2016 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Liger Zero schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:52:
Dutch Combat Society
We zijn niet zomaar Dutch hé :9 Royal Dutch Combat Society bekt ook wel lekker. Of Royal Dutch Flight Sim Community..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outlaw28
Betekend dat ik jou vanaf nu majesteit moet noemen? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buskru1jt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:48
Hallo,

Ik kijk al af en toe stiekem mee in het topic en dacht, laat ik toch eens reageren. Zelf heb ik DCS al een tijdje op mijn PC staan, maar vloog niet zoveel. Sinds kort heb ik een X55 in mijn bezit en heb ik het vliegen weer een beetje opgepakt. Ben nog wel een beginner! :P

Nu zag ik dat jullie bezig zijn met het opzetten van een actieve Nederlandse community, erg leuk aangezien ik normaal alleen met een goede vriend vlieg, maar hij vaak ook niet kan. Graag zou ik dan ook eens met anderen vliegen. Ik ben in het bezit van de F15c, de A10c en de Mig-21bis. Mochten jullie een keer zin hebben om te vliegen en het niet erg vinden om een beginner op sleeptouw te nemen dan hoor ik dat graag!

Wat betreft mijn bijdrage aan de naam, misschien iets als Dutch Combat Flight Community (DCFC) :D

Groet,

Stijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liger Zero
Streskip schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:40:
[...]

We zijn niet zomaar Dutch hé :9 Royal Dutch Combat Society bekt ook wel lekker. Of Royal Dutch Flight Sim Community..
Dat flight sim zou ik er niet inzetten. Dan word je algemeen voor Microsoft flight simulator. Dit terwijl dcs de hoofdmoot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Ik vond scramble.nl wel tof, maar dat bestaat al (voor vliegtuigspotters geloof ik)
Persoonlijk vind ik die kleine krachtige termen veel vetter.

Anders kunnen we nog altijd voor "Dutch Virtual Aviation Combat Society" (DVACS) gaan :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liger Zero
Update van de missie,

Ben nu bezig met Batumi hier staan 2x2 A-A groups f-18 agressors en J11 (china su-27) beide bewapend met long en short range A-A.
Deze hebben een respawn scrips die blijven spawnen zodra er iemand in de trigger 25km radius vliegt. En stoppen ermee als ze neerschoten zijn en niemand vliegt meer in de triggerzone. Of de baan word beschadigd, wat opstijgen voorkomt. Als men in de trigger vliegt hoort iedereen een algemene warning van resticted airspace. Verder word de basis bewaakt door enkele Anti Air sites daarnaast staan er vele simple ground targets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Liger Zero schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 12:36:
Update van de missie,

Ben nu bezig met Batumi hier staan 2x2 A-A groups f-18 agressors en J11 (china su-27) beide bewapend met long en short range A-A.
Deze hebben een respawn scrips die blijven spawnen zodra er iemand in de trigger 25km radius vliegt. En stoppen ermee als ze neerschoten zijn en niemand vliegt meer in de triggerzone. Of de baan word beschadigd, wat opstijgen voorkomt. Als men in de trigger vliegt hoort iedereen een algemene warning van resticted airspace. Verder word de basis bewaakt door enkele Anti Air sites daarnaast staan er vele simple ground targets.
Kun je hem ergens dumpen? Dropbox oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liger Zero
Als de missie klaar is doe ik dat wel. Ben net met het heli en propveld kobuleti klaar.
Hier staan.
8xTF-51D
4xBF109 K4
4xFW-190D9
4xP51D
4xKA-50
4xMI-8
4XUH-1H

Dus genoeg voor iedereen. nu nog de andere velden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Ik zou zeggen in elk geval genoeg F-15C's en A10-C's. Dat zijn toch wel de meest gevlogen kisten.
Een setje M2000-C's wil ook wel. Verder kan van de rest makkelijk 4/5 stuks.
Zou leuk zijn als je de Amerikanen een eigen vliegveld geeft en de Russische kisten ook weer een eigen. Eventueel bij elkaar in de buurt.
helps my immersion :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liger Zero
Dat komt er ook hoor. En eigen velden voor Rus en Nato doe ik ook.

Ik doe van alles wat er flyable is ( modules enzo ) erin. ongeveer 4 per type dit is makkelijker in een group te plaatsten en hoeft niet 1 vor 1 los erin gezet te worden. maar voor de F-15 en a-10C wil ik wel 8x per type .doen.

OK Missie de Basis is klaar vliegtuigen en targets zitten erin. Hier komt de lijst wat er allemaal inzit

Helis 12x, Planes 103x, Vehicles 73x,Ships 6x

Voor de kust bij Poti Liggen 6 schepen hier kunnen deklandingen en takeoff worden gedaan voor heli's en Su-33

Airborne Vliegen er 3 tankers rond. Deze 3 hebben respawn dus maak je geen zorgen dat je er tegenaan vliegt er komt automatisch een nieuwe. Zodra het vliegtuig land of crashed.
1X IL-78 voor SU-33/M2000C
1X KC-135 voor F-15C /A10a en c
1X SB-3Tanker Voor M2000C/SU-33

Kutaisi Friendly NATO Field
8x A-10C Ivm veel gevlogen DCS vliegtuig 8x
8x F-15C Ivm veel gevlogen DCS vliegtuig 8x
4x A-10A
4x F-86F
4x Hawk
4x M2000C
4X Mig-29G G is een aparte mig versie die alleen bij Duitsland Zit dus valt onder NATO
4x C-101CC

Senaki Friendly Russia Field
8xSU-25T Ivm Basis DCS vliegtuig 8x
4xSU-25
4xSU-27
4xSU-33
4xMig-21 BIS
4xMig-29A
4xMig-29S
4xL-39C

Kobuleti Friendly Heli en Prop based Field
8xTF-51D Ivm Basis DCS vliegtuig 8x
4xP51D
4xBF-109 K4
4xFW-190 D9
4xKa-50
4xMi-8
4xUH-1H

Batumi ENEMY BASE HEAVY Defence
Airborne units met respawn script 25Km trigger zone Er is een hoorbare waarschuwing met 2 text waarchuwing. Dus iedereen van de Blauwe kant weet dat er dan Vijandelijke units opstarten.
2x2 F-18C
2x2 J-11/SU-27 China

Alle ground units zijn playable
Ground Units
Anti Air
3x Sa-15 TOR
4x ZSUU-23-4 Shilka
9x ZU-23 Gun emplacement
7x Igla Manpads

Ground units MLRS 4 total
Smerch/Uragan/M270/ Grad

Basic Ground units
8x BTR-80
4xLeclerc
4xLeopard 2
4xM1A2 Abrams
4xT-80U

En voor de Mensen die nog niet zo vertrouwd zijn met ground targets. Ligt er bij Kobuleti een verlaten vliegveld met 2x Anti Air ZU-23 en 14x Ural4320T Trucks om te oefenen.

[ Voor 81% gewijzigd door Liger Zero op 18-02-2016 12:28 . Reden: lijst toegevoegd ]

• Streskip
Was weer gezellig heren :Y

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1490/25001173571_0c5f0d6146_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1542/25068158816_23b3d12422_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1592/24467609123_bde8445f29_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1487/24467617193_3f507fc7da_o.jpg

[YouTube: https://youtu.be/RBfk5Vsqd-E]
:X

[ Voor 6% gewijzigd door Streskip op 18-02-2016 02:36 ]

• Koriel
@Crash....

Je doet je naam weer eer aan... ;-)

@Carlos,

Nice video, hoe heb je die gemaakt?

[ Voor 35% gewijzigd door Koriel op 18-02-2016 08:13 ]

• Liger Zero
Ik ga vandaag weer fiddelen met de missie. Heb way dingen gelezen die misschien wel handig zijn. Tevens start ik een missie rond 20:30. De nieuwe l39za zal er dan ook in zitten.

• Koriel
Vanavond gaat mij niet lukken.. moet Bier drinken en Deadpool kijken..

• Outlaw28
Hangt er van af hoe laat. Ga eerst ergens eten. Daarna wil ik best vliegen.

• Streskip
Koriel schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 08:12:
@Crash....

Je doet je naam weer eer aan... ;-)

@Carlos,

Nice video, hoe heb je die gemaakt?
Thanks, Fraps en moviemaker. Opgenomen via de replay :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liger Zero
Missie werkt nu Nog beter Ground Targets kunnen nu WEL Respawen. Maar pas NADAT alles gehele Group DEAD is.Dit geld voor zowel de Training Area (Nabij Kobuleti). Als de Target area bij Batumi.

Tevens heb ik een paar units bij Batumi gezet die voor JTAC kunnen spelen. En 2 olieplatformen voor heli landingen nabij kobuleti.

Ik host vanavond ook de Missie zelf ook in DCS 1.5 en start hem omstreeks 20:30.

Missie Hier te downloaden.

http://dnieuwla.home.xs4a...20Online%20DCS%20V153.miz

• Streskip
Vanavond kan ik ook niet, werken tot 11..

• Liger Zero
Soms wil ik teveel er. Koriel en crash hadden wat easy air targets gevraagd. Conflicteerd een beetje erg. Met triggers. Shit zeg ze blijven continu spawnen en niet wanneer men zelf wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outlaw28
Ik ga vanavond je missie eens bekijken. Ben zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liger Zero
Paar dingen weer verandert.( Tja je blijft bezig. ) Door de langen vlicht van gisteren met Crash achter wat dingen gekomen die ik niet had verwacht. De L-39ZA is eruit gehaald die is nog wat bugged.

Enemy jets namen de tankers op de korrel.....

Dit is nu verandert. Batumi is het Easy target field geworden. Hier stijgen 2x Mig-15 op en 2x BF109 op. Het verlaten veld dichtbij Kobuleti is Easy Ground targets gebleven.

Voor wie een uitdaging wil. Vlieg dan richting Sukhumi.Hier staan nu de Hard Ground en Air targets. En die vechten zeer goed terug.

Een tip hiervoor. Vlieg met anti radar raketten schakel eerst de 3 SA-15 TOR uit en beschadig de baan. Dit laatste zorgt ervoor dat de jets niet kunnen opstijgen.

En om te voor komen dat de tankers weer op de korrel worden genomen staan over de map 15x Friendly OSA Sam sites. Dit is een voorzorgs maatregeling.

Missie Hier te downloaden.

http://dnieuwla.home.xs4a...20Online%20DCS%20V153.miz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Klinkt goed!
Wat is er eigenlijk mis met de L-39ZA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liger Zero
Outlaw28 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:30:
Klinkt goed!
Wat is er eigenlijk mis met de L-39ZA?
Als de hoster van de sessie van vliegtuig wisselt. Kunnen er bij de ZA onderdelen afbreken of het vliegtuig zelf explodeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Liger Zero schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:05:
[...]

Als de hoster van de sessie van vliegtuig wisselt. Kunnen er bij de ZA onderdelen afbreken of het vliegtuig zelf explodeert.
Ja...

zoals net na takeoff je flaps opeens kwijtraken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Koriel schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:40:
[...]

Ja...

zoals net na takeoff je flaps opeens kwijtraken... ;)
Of je rudder.

Ow wacht.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Daarvoor moet je toch echt bij Crash zijn... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liger Zero
Hoe is de missie bevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Ik ben tot op heden nog geen gekke dingen tegen gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Goed! Wel moeilijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outlaw28
Inmiddels is er een forum en een slack kanaal.
http://combatflight.nl

• Koriel
Cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Is deze al langsgekomen?
Pagina: 1 ... 29 ... 64 Laatste