En natuurlijk ga ik morgen op vakantie.. kan ik er weer niks mee doen
. Hopelijk hebben ze de eerste bugs eruit gehaald als ik terug ben
. Kwam NTTR nu ook meteen, of is dat weer later?
- Ircghost
- Registratie: Februari 2010
- Laatst online: 12:02
Honeybadger doesn't care!
Topicstarter:strip_icc():strip_exif()/u/347700/honeybadger.jpg?f=community)
- Ircghost
Komt NTTR niet in beta uit dan? Of wordt het een Beta onder 2.0?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Hello everyone.
The team is still running into a problem with the protection. Once we resolve it, we can create a new test auto update. The moment we have an auto update that looks good, we will make it live.
Thank you for your patience
http://forums.eagle.ru/sh...php?p=2493088&postcount=7
The team is still running into a problem with the protection. Once we resolve it, we can create a new test auto update. The moment we have an auto update that looks good, we will make it live.
Thank you for your patience
http://forums.eagle.ru/sh...php?p=2493088&postcount=7
Hij is uit!

Hij doet het niet
En ben volgens /r/hoggit niet de enige met dit probleem.
Hier heb ik C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World OpenBeta\bin\DCS_updater.exe opgestart en hij startte onmiddellijk.
Het probleem gaat niet over de updater (die gebruik ik trouwens niet eens, ik heb hem via Steam). Deze error krijg ik als ik het spel zelf wil starten.logion schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:09:
Hier heb ik C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World OpenBeta\bin\DCS_updater.exe opgestart en hij startte onmiddellijk.
Al gedaan, helpt niet.logion schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:12:
Verify game cache?
Het lijkt erop dat de build die nu via Steam uitgerold is corrupt is, aangezien meerdere mensen dit probleem hebben.
[ Voor 27% gewijzigd door Compizfox op 01-10-2015 21:13 ]
MB/s mag ik hopen?

Almost there ... Hopelijk doet ie het!
edit: ivm steam, dit al geprobeerd https://www.reddit.com/r/...vdx/its_happening/cvkst4m ?
[ Voor 31% gewijzigd door logion op 01-10-2015 21:20 ]
Als ik dat doe, zie ik voor een fractie van een seconde een logo van DCS in beeld, daarna crasht ie direct.logion schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:19:
edit: ivm steam, dit al geprobeerd https://www.reddit.com/r/...vdx/its_happening/cvkst4m ?
EDIT:
Heb het opgelost. Ik dacht dat ik m'n hele oude install verwijderd had, maar blijkbaar had ik nog een mod (SweetFX) geïnstalleerd. Ook na de reinstall van DCS bleef die staan omdat Steam dat blijkbaar niet verwijdert.
[ Voor 25% gewijzigd door Compizfox op 01-10-2015 22:44 ]
Hier start hij op, maar ik heb geen modules geïnstalleerd staan 
Misschien kopieert de installer die niet? Modules is helaas ook leeg...
Ga naar Steam/Steamapps/common/DCSworld/bin en klik op DCS.exe, dan doet ie het!
Ik gooi alles er wel even af en herdownloadt het wel, misschien helpt dat.
Veel plezier boys, maak maar een paar screens voor Carlosje die nu naar zijn werk moet
Manueel modules installeren via DCS_updater.exe volgens http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=114030 werktlogion schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:27:
Hier start hij op, maar ik heb geen modules geïnstalleerd staan
Naast de grafische verbeteringen, valt het mij vooral op hoe vlot 1.5 draait. Performance is echt stukken verbeterd. Props voor ED. Zeker als je dat vergelijkt met Prepare3d hun update van 200 USD...
Ik heb gister zo'n 20 minuten kunnen vliegen, was een avondje karten met vrienden en was best laat terug. maar de FPS verbetering is zeker merkbaar.
Kon de verleiding niet weerstaan en heb net eventjes gevlogen. Met shadows op low kan ik de rest maxen, zit dan op 41 gemiddeld maar vanmiddag online eens kijken of dat nog steeds zo is. Ben alleen niet echt tevreden over de ground textures... Heb geprobeerd mod te installeren maar nu doet ie niet meer opstarten
Naja eerst maar ff slapen
Depth of field uitschakelen geeft je de meeste FPS.
- Ircghost
Mijn test eindigt vroegtijdig.. hij zegt dat de inlog niet klopt terwijl ik het uit mijn keepass haal.
ik had ook problemen met inloggen gisteravond, kijk even op het forum of er een oplossing is. Ik had het voordeel dat ik de vorige open beta nog had staan met al mijn modules dus die doen het allemaal. heb alleen nog niet de L-39 geïnstalleerd.
Het heeft bij mij denk ik te maken met speciale tekens in mijn login. Sgt.Poen[NL], hij maakt van de haakjes namelijk andere tekens zodra ik de game herstart.
Het heeft bij mij denk ik te maken met speciale tekens in mijn login. Sgt.Poen[NL], hij maakt van de haakjes namelijk andere tekens zodra ik de game herstart.
[ Voor 25% gewijzigd door SgtPoen op 02-10-2015 10:35 ]
Performance is echt bakker beter nu inderdaad 
Met 1.2 moest alles op medium en op 1080p bij mij om een knappe framerate te halen. Nu staat alles op High met alleen DOF uit en draait het nog gewoon soepel op 1440p
Met 1.2 moest alles op medium en op 1080p bij mij om een knappe framerate te halen. Nu staat alles op High met alleen DOF uit en draait het nog gewoon soepel op 1440p
Stond al uit... Heb maar een gtx650tiSgtPoen schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:36:
Depth of field uitschakelen geeft je de meeste FPS.

De backseat in de L-39 werkt trouwens al. Je kan alleen meeliften achterin, controle overnemen kan nog niet.
[ Voor 4% gewijzigd door SgtPoen op 02-10-2015 15:45 ]
Hoop mods werken gewoon goed in 1.5 gelukkig
Maar dat maakt m'n vlieg skills er niet beter op 

Heb gisteren sinds maanden weer DCS gestart naar aanleiding van 1.5. Sinds een verhuizing had ik mijn setup nog niet weer aangekoppeld.
Woah! Wat een grafische verbetering! Dit gaat de immersion ontzettend ten goede komen. De landschappen en wolken zijn enorm verbeterd en omdat het nu daadwerkelijk goed gebruik kan maken van mijn hardware, heb ik eigenlijk geen framerate verslechtering. Het wachten waard.
Woah! Wat een grafische verbetering! Dit gaat de immersion ontzettend ten goede komen. De landschappen en wolken zijn enorm verbeterd en omdat het nu daadwerkelijk goed gebruik kan maken van mijn hardware, heb ik eigenlijk geen framerate verslechtering. Het wachten waard.
Ben ook weer terug.. alles weer goed instellen, ben met een compleet nieuwe install begonnen...
Nu nog iemand vinden om mee in de L-39 te vliegen.. ;-)
Staat momenteel te downloadenKoriel schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:18:
Prima idee, en af en toe even wisselen..
Ik heb gisteren even 10 minuten gevlogen, ben nu DCS naar mijn SSD aan het kopieren en een goede gfx setting aan het uitzoeken. Heb een GTX680. Van wat ik gezien heb is het een hele verbetering!
Nog steeds de TS server van Compizfox?
Ik heb gisteren even 10 minuten gevlogen, ben nu DCS naar mijn SSD aan het kopieren en een goede gfx setting aan het uitzoeken. Heb een GTX680. Van wat ik gezien heb is het een hele verbetering!
Nog steeds de TS server van Compizfox?
CrashOverDrive schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:23:
[...]
Staat momenteel te downloadenStraks rondje doen? Wil wel backseaten terwijl jij vliegt
CrashOverDrive schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 21:51:
En andere dingen syncen weer wel, zoals een kap over de kop van je piloot trekken![]()
[afbeelding]

Maarre

Mod is wel een aanzienlijke verbetering ja, maar ik ben al lang blij dat ik intussen met mijn brakke hardware soepel kan draaienStreskip schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 22:12:
MaarreGround texture mod misschien is installeren? Kijk hoe nice de runway
![]()
[afbeelding]
Is er nog iemand die vanavond een rondje wilt maken?
Ik ben misschien wel te porren, ben alleen nog niet echt combat ready
.
Ik roam ook gewoon maar wat rond in die L39 hoor. Hoeft van mij geen combat pot te worden (mag natuurlijk wel)Tricq schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:10:
Ik ben misschien wel te porren, ben alleen nog niet echt combat ready.
Voor mensen die de Hawk nog willen (die momenteel na een jaar nog steeds tamelijk teleurstellend is ontwikkeld). Hij is tot morgen nog voor de prijs van $12 te kopen. 
With the imminent release of DCS 1.5 into Open Beta we are having a flash sale on DCS: Hawk on the VEAO store.
Simply add the product into your basket on our store and use the coupon code "hawk1-5" to get the product for $12 - a huge 70% off saving!!!
Click here to purchase: http://veaosimulations.co.uk/product/dcshawk-efm-beta/
Flash sale ends Monday 5th October 2015
Enjoy Hawk in 1.5 guys!!!
Chris
Notice: Keys purchased can not be used to activate DCS products on Steam!
Install instructions:
Register the licence code given on the VEAO store to your ED account.
Log in at www.dcs-world.com and go to Profile, then Licence check bottom right hand side.
Enter the code we have given you on the store and/or email.
You can then download via Module Manager in 1.2.16 and 1.5.0 Open Beta.
- Ircghost
Raad je het aan om het te kopen?
Wat is er dan teleurstellend aan de Hawk? Akkoord, het EFM laat op zich wachten en multi-crew is op de lange baan geschoven (best wel jammer want in de L39 ziet dit zeer interessant uit), maar het airframe zelf vind ik wel geslaagd. Nu, misschien kies je tegenwoordig wel beter voor de L39 als je een jet trainer zoekt.
Langs de andere kant, als je VEAO steunt; steun je ook de ontwikkeling van de euro fighter
Langs de andere kant, als je VEAO steunt; steun je ook de ontwikkeling van de euro fighter
Dat, en dat je in de instant action mission "intercept", als je de Hawk nog niet eerder hebt gevlogen die sessie (gerekend vanaf opstarten DCS World Openbeta) er met mach 2 binnen een minuut op 100K voet kan zitten
hahahaha, prachtige bug in DCS World. To infinity and beyond!
Mwa.. Vind het een leuk kistje maar verder is het niet heel boeiend. Nu je de F-15 etc al kent is dit een gewoon een stap terug naar de basics.Ircghost schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 06:00:
Raad je het aan om het te kopen?
Misschien leuk voor de afwisseling, beetje grond doelen mee kapot knallen..
[ Voor 11% gewijzigd door Streskip op 05-10-2015 15:37 ]
- Ircghost
Het leek mij wel een leuke kist voor formatie vliegen, of zie ik dat verkeerd?
Formatie vliegen, en natuurlijk dual cockpit..
Dat is inderdaad leuk met die kist
Al lang niet meer gedaan. Het opstarten van die kist is ook prima te doen, in 1 a 2 minuten ben je wel klaar om te gaan.
Heb nog een coole oude screen van toen die net uit was, impromptu formatie:

Maar krijg je dan dalijk wel de EFM als die uit komt?
Enne, zijn birdstrikes mogelijk in DCS? Mijn moeder was zondag op de koffie en ze wilde wel eens zien wat dat sim vliegen is... Ik heel stoer in die A-10C, stijg op... Left engine fire.. Was ook echt direct na opstijgen en had een zware payload dus dat werd helemaal niks.
Heb nog een coole oude screen van toen die net uit was, impromptu formatie:

Maar krijg je dan dalijk wel de EFM als die uit komt?
Enne, zijn birdstrikes mogelijk in DCS? Mijn moeder was zondag op de koffie en ze wilde wel eens zien wat dat sim vliegen is... Ik heel stoer in die A-10C, stijg op... Left engine fire.. Was ook echt direct na opstijgen en had een zware payload dus dat werd helemaal niks.
[ Voor 26% gewijzigd door Streskip op 06-10-2015 23:42 ]
Streskip schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 23:19:

Is een Slider voor in de mission editor. Ze zijn voor zover ik weet niet gemodelleerd. Maar bij 1 op de x kans kan je wel een birdstrike inslag krijgen. Die kans kan je instellen met die slider.

Aaah! Waarschijnlijk stond dat in de oude versie uit. GeinigCrashOverDrive schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 00:20:
[...]
![]()
Is een Slider voor in de mission editor. Ze zijn voor zover ik weet niet gemodelleerd. Maar bij 1 op de x kans kan je wel een birdstrike inslag krijgen. Die kans kan je instellen met die slider.
[afbeelding]
Tornado's!!
http://www.mudspike.com/dcs-world-2-a-10c-red-flag-campaign/

Die wil ik wel vliegen
http://www.mudspike.com/dcs-world-2-a-10c-red-flag-campaign/

Die wil ik wel vliegen
[ Voor 28% gewijzigd door Streskip op 07-10-2015 05:42 ]
Alleen jammer dat dat nooit zal gebeuren
[ Voor 11% gewijzigd door CrashOverDrive op 07-10-2015 05:52 ]
Denk je? Ze gaan wel binnenkort 'uit dienst'.. In ieder geval Duitsland, Engeland en Italië stoppen ermee dus misschien biedt dat wel mogelijkheden qua 'classified'..CrashOverDrive schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 05:52:
[...]
![]()
![]()
Alleen jammer dat dat nooit zal gebeuren
Iemand zin om een rondje te vliegen?
SureCompizfox schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:24:
Iemand zin om een rondje te vliegen?
Ik hang op TS
Was weer Leuk
Beetje hangen in formatie met random mensen van een random server (en Fox)

En Fox zijn uitlaten inspecteren

Oeps.... Inspectie du spectaculaire.. ofzo
Beetje hangen in formatie met random mensen van een random server (en Fox)

En Fox zijn uitlaten inspecteren

Oeps.... Inspectie du spectaculaire.. ofzo

Heren, omdat ik het een beetje te gek vond worden met al die randoms op mijn TeamSpeak-server heb ik er een wachtwoord opgezet. Het wachtwoord is de gebruikelijke 3-letterige afkorting van dit forum.
Thanks!
Van de week moeten we nog maar eens de lucht in
Van de week moeten we nog maar eens de lucht in
Ben weer klaar met mijn half jaarlijkse checks, ik kan weer een keertje vliegen.
- Ircghost
Check deze thread even als jullie in de bèta gaan MP'en.
https://www.reddit.com/r/...n_mp_with_15_change_your/
Aha, dus dat verklaart waarom we zo'n last hadden van lag de laatste keer?Ircghost schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:46:
Check deze thread even als jullie in de bèta gaan MP'en.
- Ircghost
Geen idee, ik heb de bèta nog niet kunnen testen.Compizfox schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:19:
[...]
Aha, dus dat verklaart waarom we zo'n last hadden van lag de laatste keer?
Laten we het hopenCompizfox schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:19:
[...]
Aha, dus dat verklaart waarom we zo'n last hadden van lag de laatste keer?
Ok. autoexec.cfg gemaakt.. nu een keer vliegen...
Met win 10 brakke x-55 drivers en brakke r9 390 drivers knalt 'ie elke 5 min er uitIrcghost schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:51:
[...]
Geen idee, ik heb de bèta nog niet kunnen testen.

Wil vanavond wel een rondje? Hang al rond op tsKoriel schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:03:
Ok. autoexec.cfg gemaakt.. nu een keer vliegen...
- Ircghost
Wordt leuk dan als ik het zo ga proberen.. hopelijk binnenkort een hotfix!Tricq schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:48:
[...]
Met win 10 brakke x-55 drivers en brakke r9 390 drivers knalt 'ie elke 5 min er uit
Vanavond zo rond 9 uur?CrashOverDrive schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:02:
[...]
Wil vanavond wel een rondje? Hang al rond op ts
Prima. Ik ben al aan het vliegen dus ik zie wel wie er bij komen
Ja ik heb al bugs in de saitek drivers bij mad catz gerapporteerd met een stuk of 10 minidumpsIrcghost schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:18:
[...]
Wordt leuk dan als ik het zo ga proberen.. hopelijk binnenkort een hotfix!

Gister even gevlogen met crash en koriel, eigenlijk helemaal geen last gehad van lag, dus ik denk dat het cfg bestandje z'n werk doet
Yup, was super smooth... Nu was ik wel de host, maar ook bij jou achterin ging het zonder enige vorm van lag.
Ik heb de TS gevonden, iemand zin om een stukje te vliegen straks? (niet 1.5)
[edit]
mijn DCS is het hier dus niet eens met multiplayer
[edit]
[ Voor 36% gewijzigd door Tricq op 15-10-2015 21:06 ]
Ik zit nu in de TS serverTricq schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:44:
Ik heb de TS gevonden, iemand zin om een stukje te vliegen straks? (niet 1.5)
[edit]
Zag in de log dat je was langs geweest.
Heeft iemand hier ervaring met Azerty? Een electronics webshop.
Met de 'oude' DCS kon ik niet op max spelen, voornamelijk bij gras en bomen smolt me pc. Ik had daar genoegen mee genomen maar nu met 1.5 kan ik wel op max spelen, het is er qua coding dus wel een stuk op vooruit gegaan. Alleen met de cockpit mirrors aan is het direct drama, ik zit dus wel redelijk op de max van de graka.. Er moet dus een nieuwe komen en mijn oog is gevallen op de Gtx 960 4gb. Ik neem die van Asus omdat mijn mobo ook van Asus is en mijn Asus GTX650Ti heeft het altijd goed gedaan. Tenzij ik X-Plane of iets dergelijks wilde doen..
Hij is bij Azerty 15 euro duurder dan bij Coolblue maar van Coolblue weet ik wel dat het snor zit. Als Azerty ook zo is dan neem ik m bij hun.
Met de 'oude' DCS kon ik niet op max spelen, voornamelijk bij gras en bomen smolt me pc. Ik had daar genoegen mee genomen maar nu met 1.5 kan ik wel op max spelen, het is er qua coding dus wel een stuk op vooruit gegaan. Alleen met de cockpit mirrors aan is het direct drama, ik zit dus wel redelijk op de max van de graka.. Er moet dus een nieuwe komen en mijn oog is gevallen op de Gtx 960 4gb. Ik neem die van Asus omdat mijn mobo ook van Asus is en mijn Asus GTX650Ti heeft het altijd goed gedaan. Tenzij ik X-Plane of iets dergelijks wilde doen..
Hij is bij Azerty 15 euro duurder dan bij Coolblue maar van Coolblue weet ik wel dat het snor zit. Als Azerty ook zo is dan neem ik m bij hun.
Waarom zou je hem bij azerty halen als ze 15 duurder zijn dan cool blue? Of bedoel je andersom?Streskip schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:31:
Azerty is trouwens een prima zaak, alleen is (zoals de meeste dozenschuivers) hun klantenservice behoorlijk slecht. Dus prima zolang je kaart niet defect raakt
Dus voor spul dat op voorraad is en waarvan je verwacht dat het niet stuk gaat, prima. Voor de rest, mweh. Alleen aan te raden als je geen haast hebt en pro-actief tegen de bullshit van hun support afdeling ingaat.
[ Voor 5% gewijzigd door CrashOverDrive op 17-10-2015 17:57 ]
- Ircghost
Wij gebruiken azerty zakelijk zonder een enkel probleem.
https://tweakers.net/shopreview/6703/azerty/overzicht/Streskip schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:31:
Lol ja, andersomCrashOverDrive schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:56:
[...]
Waarom zou je hem bij azerty halen als ze 15 duurder zijn dan cool blue? Of bedoel je andersom?
Azerty is trouwens een prima zaak, alleen is (zoals de meeste dozenschuivers) hun klantenservice behoorlijk slecht. Dus prima zolang je kaart niet defect raaktEn ik zou er alleen bestellen wanneer de kaart op voorraad is, bij alles wat nog bij hun leverancier vandaan moet komen kan de levertijd royaal oplopen. (meer dan de genoemde tijd).
Dus voor spul dat op voorraad is en waarvan je verwacht dat het niet stuk gaat, prima. Voor de rest, mweh. Alleen aan te raden als je geen haast hebt en pro-actief tegen de bullshit van hun support afdeling ingaat.
Mooi ik denk dat dat m wordtIrcghost schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:56:
Wij gebruiken azerty zakelijk zonder een enkel probleem.
We hebben een winnaar
Hoe kom ik nou weer aan die Karma titel?
Anyway, wat een verschil

Het is niet de 960 geworden... Me vader vroeg wat ik voor me verjaardag wilde, gaf aan dat ik die 960 ging kopen. Samen afgesproken dat het de 970 wordt
Hij kon gelukkig niet wachten tot me verjaardag dus hij zit al in de kast
Net even gevlogen, alles op max gezet, genieten
Anyway, wat een verschil

Het is niet de 960 geworden... Me vader vroeg wat ik voor me verjaardag wilde, gaf aan dat ik die 960 ging kopen. Samen afgesproken dat het de 970 wordt
Iets groter ja 
Wat was je oude kaart?
Wat was je oude kaart?
Een GTX650Ti. Als iemand interesse heeft.. Hoef er niet veel voor.
- Ircghost
Nice! Welke versie heb je gehaald van de 970?Streskip schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:44:
Hoe kom ik nou weer aan die Karma titel?
Anyway, wat een verschil![]()
[afbeelding]
Het is niet de 960 geworden... Me vader vroeg wat ik voor me verjaardag wilde, gaf aan dat ik die 960 ging kopen. Samen afgesproken dat het de 970 wordtHij kon gelukkig niet wachten tot me verjaardag dus hij zit al in de kast
![]()
De Asus STRIX. Ben benieuwd hoe het met 3 schermen is, of deze dat wel aan kan. Maar met Trackir eigenlijk niet nodig... Dan is zo'n scherm wat jij hebt beterIrcghost schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:36:
[...]
Nice! Welke versie heb je gehaald van de 970?
Mocht verder nog kiezen tussen AC Syndicate en Rainbow Six Siege, ben voor de laatste gegaan
- Ircghost
Hmm is wel een interessante kaart. Viel je er niet over dat je eigenlijk maar 3.5GB hebt?Streskip schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:56:
[...]
De Asus STRIX. Ben benieuwd hoe het met 3 schermen is, of deze dat wel aan kan. Maar met Trackir eigenlijk niet nodig... Dan is zo'n scherm wat jij hebt beter![]()
Mocht verder nog kiezen tussen AC Syndicate en Rainbow Six Siege, ben voor de laatste gegaanSpeel AC liever op de Ps4.
Ircghost schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:12:
[...]
Hmm is wel een interessante kaart. Viel je er niet over dat je eigenlijk maar 3.5GB hebt?

Hehe
- Ircghost
Haha! Apply water to the burn!
Ja dat is inderdaad spijtig maar wat de boer niet kent dat eet ie niet (AMDIrcghost schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:12:
[...]
Hmm is wel een interessante kaart. Viel je er niet over dat je eigenlijk maar 3.5GB hebt?
edit;
Vind het verder wel relaxed kaartje, wordt totaal niet warm en tot nu toe staan de fans meer uit dan aan.
[ Voor 12% gewijzigd door Streskip op 22-10-2015 12:16 ]
Hoi! Een collega van me wilt m overnemen je bent net te laatVerwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:17:
Hey Streskip,
Wat is je vraagprijs voor die gtx650ti en hoeveel gb vram heeft hij?

Vanavond vliegen?
Let op:
Discord waar spelers elkaar kunnen vinden voor samenvliegen:
- CombatFlight https://discord.gg/sQcJps7Cqx
Discord waar spelers elkaar kunnen vinden voor samenvliegen:
- CombatFlight https://discord.gg/sQcJps7Cqx