Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:17
Ircghost schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:47:
Vanavond aan blue flag mee doen lijkt mij alles behalve verstandig :p. Ik zal zo even kijken naar die missie! Heb je de mod zelf al eens geprobeerd?
De A7 wel, werkt prima. Je zit in de A10A cockpit dus ik denk wel dat je FC3 nodig hebt. Maar anders gewoon voor vanavond die missie die je laatst ook hostte. Houden we het gewoon standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34
Moet om iets voor 10 weg ivm werk maar ben er wel ff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:02
Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Zit in TS maar zitten een aantal personen die ik niet ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Zullen mijn LowTac vrienden wel zijn. Ik kom er nu ook aan.

Server is up en running

[ Voor 18% gewijzigd door Ircghost op 14-09-2015 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Was wel een vette missie :) Iets minder mist had ook gemogen :P

Heb een paar mods geïnstalleerd, ziet er wel iets beter uit nu..
Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/753/21419257185_cbbe78887a_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5786/20796563924_49ffdeff8f_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ik zal de mist uitzetten! Ik heb echt genoten vanavond, leuke dingen :).

Welke mods zijn dat?

[ Voor 14% gewijzigd door Ircghost op 14-09-2015 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Heb ze via de 229th cav, die heb je nodig om met ze mee te spelen. Maar sommige mods die er tussen zitten maken het wel echt nicer :)

In ieder geval de terrain mod van Starway met
- Mustangs Advanced Shaders Mod 5.70
- PeterP's HDR
- SweetFX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Thanks ik ga er eens naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:48

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Mooie van de Blue Flag missie is dat je in heel heel heel rap tempo wel de do's en don'ts leert. Echt zaken die je alleen nooit doet, group ID/own ID en hookship markeringen, SPI's van je flightleader ontvangen die zelf targets uitzoekt en van de JTAC doorgeeft terwijl de rest van de flight ergens orbits draait, HOF van de CBU's instellen omdat je lager dan normaal vliegt, de complete brevity in communications, kortom: wel een hele snelle leerschool!!
(overigens ook een hele harde, want ondanks dat we vorige ronde hebben gewonnen ben je (ik dan, in de A10) wel heel snel een target voor de 29's die er rondraggen... en als er dan te weinig dekking door eigen F15's is dan tsja... dan sta je in no-time op de grond naast je rokende kistje..)

• logion
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:58
Iemand wat tips voor de Su-27 en BVR combat? Ik ben gestart aan de ultimate argument campaign, maar in de eerste missie ben ik nu al twee keer neergeschoten (snik :(). Nochtans kom je uit tegen F5s (iirc), je hebt dus zeker een technologisch voordeel. Het is wel een four ship tegen jouw two ship (met AI wingman, dus daar kun je ook niet op rekenen). Momenteel mist mijn 27ER (target gaat notchen en mijn radar verliest de lock) en na de merge is het in essentie een 1vs3/4 waar ik word neergehaald door IR missiles (die je niet hoort aankomen natuurlijk). Vermoedelijk moet ik wat meer SA kweken en met de superieure handelbaarheid van de Su-27 zouden de F5s niet op mijn six mogen komen? De eerste keer ejecte mijn wingman trouwens terwijl ik nog 50% fuel had, de 2e keer ben ik dan maar wat trager gaan vliegen tijdens de CAP maar toen werd hij onmiddellijk neergehaald na de merge.

Ik struggle met het feit dat je de radar bij die R-27s (met hun semi active radar homing) constant moet locken op een target en dat je in de Su-27 geen meerdere targets tegelijk kunt engagen. De eerste R-27 is dan eigenlijk zo goed als verloren, want je moet defensive gaan als de tegenstander hun MRM afvuurt (dus de R-27 verliest tracking). De F15C in DCS heeft toch wel een groot voordeel op dit vlak met de superieure AMRAAMs en multiple targets TWS. Wat is trouwens het nut van TWS in de Su-27? Als je een target lockt, gaat de radar toch sowieso naar RWS (indien binnen 85% van de WEZ van het geselecteerd wapen, maar toch)? Heeft de Su-27 trouwens missiles die kunnen homen op een jammer van een vijandelijk vliegtuig (zoals home on jam voor AMRAAMs in BMS bv.)?

Tot slot, nog een tweetal vraagjes over de radar van de Su-27: hoe lees je de altitude af van een target in RWS en TWS (op de HDD vind ik het alleszins niet) en werkt hier ooit iemand met die expected range to target setting van de radar (nu staat deze altijd op 10km default en ik pas de scan zones (radar azimuth en elevation) gewoon aan met een hat switch op mijn trottle)?

• Streskip
Ik vlieg nooit in die Russische kisten kan je er niet mee helpen..

Ghost heb je zin om vanavond weer die missie te doen? :)

• Ircghost
Ja lijkt me leuk!

• Streskip
Oke cool! Over een klein uurtje kom ik op Ts.

edit;
Ik joinde maar zag de Dcs chat niet staan en iemand zei vriendelijk LEAVE! dus ja. :+

[ Voor 51% gewijzigd door Streskip op 17-09-2015 20:28 ]

• Ircghost
haha! Ik ben wat later. mijn nieuwe scherm kwam net binnen. Ik zit op TS

Server staat zo aan!

[ Voor 23% gewijzigd door Ircghost op 17-09-2015 21:06 ]

• Streskip
Ik zie m niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
moet ge beter kijken :P

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 23:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/416937162156940169/ED843BC93DD9D28153BC143040852CC0FBD4E956/

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/416937162156939924/42BA09234B1FE51E00265C9124C5375D49966BC4/

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/416937162156940046/1C93E420C5D10877022AC3C7D4FE829D5AFBDFA8/

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Streskip
Haha nice heb die screen van Jacob ff door gestuurd :P

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5810/21309207139_01bbba9bfc_o.jpg

Jacob schiet mij en Mark blaast m op dat moment mooi op _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5802/20873377424_6e59d82755_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/706/20873371674_37a0a54541_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5661/21469865606_7c7df05fa5_o.jpg

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:40

MsG

Forumzwerver

Is het eigenlijk te doen om eens mee te vliegen zonder dat ik extra vliegtuigen heb? Ik heb alleen het gratis DCS World met de 2 stock vliegtuigen. Daarnaast een Logitech Force 3D Pro en een DIY TrackIR. Ik ben nu de tutorials een beetje aan het doen. Het zijn helaas wel veel verschillende knoppen en combo's die je nodig hebt, en ook niet altijd de meest logische.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Ircghost
Ja hoor kan prima! Ik vlieg ook graag met de Dora en dan kan je prima formatievliegen met de P-51. Of pak de su-25 en doe mee met de (easy) ground targets strikes die wij doen met ka-50 en a10a/c!

Wat pica's! Heb een nieuw scherm (de eerste) en de laatste 2 zjin van een gaaf programma genaamd tacview. Kun je alles nog eens goed nabekijken. Waarom een missile miste etc :).

Nieuw  scherm!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xJlXWRb.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/d1XiR18.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EkhYFQx.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vV28qdm.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eBYVCrd.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/18nY5rI.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N9dEcUK.png

Vond het een chille avond :).

[ Voor 71% gewijzigd door Ircghost op 17-09-2015 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Mooi scherm man! :9~ Is net wat lekkerder kijken zo inderdaad :Y Dat tacview is ook wel nice, ff downloaden :) Ena laatste screenshot is wel vet eigenlijk, zo in die vallei. Deed me denken aan mach loop. Misschien leuk om vaker te doen, tussen van die airshow cones door ofzo.

Ik ga in november een week naar Engeland, oa naar Lakenheath en Coningsby (afb). Net ff de bootreis bevestigd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Thanks! Je ziet in die screenshot van de vallei ook goed waarom compifox crasht een halve seconde daarna :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 20:59
Iemand ooit gedacht om als tweakers mee te doen met Operation BLue Flag?

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=146970

Joinen als lone-wolf kan altijd, wellicht eens leuk om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Looney11 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:00:
Iemand ooit gedacht om als tweakers mee te doen met Operation BLue Flag?

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=146970

Joinen als lone-wolf kan altijd, wellicht eens leuk om te doen?
Een paar berichten boven je ook besproken :). Je bent dus niet de enige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Er is er 1 jarig hoera hoera *O*

Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oeh :9~

MsG schreef op donderdag 17 september 2015 @ 23:35:
Daarnaast een Logitech Force 3D Pro en een DIY TrackIR.
Mag ik vragen wat voor DIY TrackIR-oplossing je hebt? Ik ben zelf ook altijd nog opzoek naar zoiets, omdat ik een echte TrackIR te duur vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Compizfox schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:56:
[video]

[...]

Mag ik vragen wat voor DIY TrackIR-oplossing je hebt? Ik ben zelf ook altijd nog opzoek naar zoiets, omdat ik een echte TrackIR te duur vind.
Zie: Het TrackIR-alternatieventopic ik heb een clip icm het programma OpenTrack en een gemodificeerde webcam. Als je meer info wil of hulp nodig hebt spreek me gerust aan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Compizfox schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:56:
[video]

[...]

Vet! Maar denk niet dat ik m ga nemen.. Er komen nog wat vette jets aan. Sowieso F-14 en de Typhoon, geen idee of de F-18 nog komt. Van de F-14 naar de F-18 is denk wel een chille overstap. Carrier landings ftw! En dan lekker dogfighten in de Typhoon 8)

Maar, misschien krijgen we zo eerst nog meer Frans geweld. Lees dat de Gazelle richting finished product gaat :) Lijkt me wel een leuk ding voor naast de Huey.

Misschien is dit wat ipv trackir?

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

MsG schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 17:33:
[...]

Zie: Het TrackIR-alternatieventopic ik heb een clip icm het programma OpenTrack en een gemodificeerde webcam. Als je meer info wil of hulp nodig hebt spreek me gerust aan.
Oh ja, dat topic was van jou :+ Heb er al eens eerder in gepost.

Begin me toch weer opnieuw te beseffen dat ik het mis dus ik moet er weer eens mee bezig gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ik ga denk ik zowel de gazelle als f14 halen. Erg mooie kisten!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Ik heb sinds eergister een x55 en een nieuwe pc (6600k/r9 390), vroegah vloog ik op vatsim militair met een groep, maar ik wil het weer oppakken en zie van alles van DCS voorbijkomen. Vliegen jullie met een vaste groep? En kan ik een keer meevliegen? Alles inclusief voice is gewoon aanwezig, zal m'n formatievliegen wel even moeten oefenen weer gok ik :P .

Verder, is het al een must om meteen addons te gaan kopen? of kan ik met de freebies voorlopig nog even vooruit?

• Ircghost
Hoe meer mensen hoe beter! Maandag gooi ik mijn sessie wel weer open! Ik zal de details nog laten weten. Zijn er nog opmerkingen die ik kan aanpassen voor de volgende keer?

- mist staat uit
- regen uit
- paar a10c al hot gemaakt

Je kunt prima meevliegen in de gratis kisten! Alleen hopen dat de su25 snel genoeg is om formatie mee te vliegen (doen wij eigenlijk altijd in de f15).

• Tricq
Dan wil ik wel een tientje lappen voor de f15, geen probleem, ik heb ook nog falcon 4.0 gedaan volgensmij, zijn startup procedures etc even diepgaand?

• Ircghost
Niet de f15 los kopen dat is zonde! Wacht even en koop dan FC3 pakket. Dan heb je meteen 5 kisten of iets dergelijks!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Kwam ook dit tegen over Blue Flag:

Ziet er erg cool uit, ben alleen bang dat ik nog niet echt op dat niveau zit...

• Tricq
Ircghost schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 17:01:
Niet de f15 los kopen dat is zonde! Wacht even en koop dan FC3 pakket. Dan heb je meteen 5 kisten of iets dergelijks!
Kan ik die nu al aanschaffen, of doel je er op dat er een sale aan komt oid? :P

• Ircghost
Er is bij benadering elk kwartaal een sale, dus afhankelijk van hoe je erbij zit misschien handig om eerst te kijken of je het leuk blijft vinden :). Maar in ieder geval zou je niet de f15 los moeten aanschaffen, gewoon zonde.

[ Voor 5% gewijzigd door Ircghost op 19-09-2015 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSPro
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-05 21:18
Maandag kan ik er ook weer bij zijn. Denk in een F-15.

• Streskip
Compizfox schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 17:27:
Kwam ook dit tegen over Blue Flag:

[video]

Ziet er erg cool uit, ben alleen bang dat ik nog niet echt op dat niveau zit...
Ik weet het zeker, ik niet :+ Had m ook gekeken, mad skills die guy :P

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Streskip schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 23:22:
[...]

Ik weet het zeker, ik niet :+ Had m ook gekeken, mad skills die guy :P
Jep. Het lijkt me dan wel weer erg vet...

Ook goed nieuws trouwens, ik heb een webcam gekocht (via Marktplaats, nog niet binnen) voor een DIY TrackIR :D

• Ircghost
Ben benieuwd! Wilde dat zelf ook heel erg lang, maar ik had gewoon geen zin in het gezeik en onzekerheid dus daarom maar gewoon wat extra geïnvesteerd voor de trackir. Nog nooit spijt gehad.. if anything, spijt dat ik het niet eerder had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Heb het geprobeerd, het werkte niet gelijk dus trackir besteld _O-

Ben toch wel van de plug & play. Pctje in elkaar bouwen is leuk maar dat getweak in software vind ik echt akelig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Het valt echt reuze mee. Met een hippe smartphone kan het zelfs zonder ledjes e.d., ik koop dan liever een goede joystick van het geld, dat is minder goed vervangbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

(topic begint duidelijk weer wat meer te leven, mooi!)

Gisteravond weer flink lange sessie in de Blue Flag campaign gehad. Eerst met hele squadron overleg over wie wat waarin, en ja hoor, ik mocht (moest..) in de UH vanaf Kutaisi-Nalchik met Shorad troops naar Vody...
Graf-end vliegen, en onderweg eerst heel veel last om over de bergrug heen te komen (iemand, geen idee wie, die 2 mijl voor me zat redde het niet en ik zie em zo tegen de berg te pletter vliegen..) en daarna continue erg laag over het terrein. Zeker een dik uur vliegen waarna op ca 40nm voor Vody het wel heel erg druk werd. Paar missiles zag ik zelfs voorbij komen (en missen). Daarna moeten landen in een durp en daar (in opdracht van onze tact. comm) minstens een half uur moeten wachten.

Vervolgens opdracht gekregen een hopje te maken naar een dorp 5nm verderop. Ook daar weer landen, alles uit en weer wachten. Nog te ver weg om de Shorad troops te droppen. Krijg weer opdracht voor een hop om net buiten Vody te landen, rats.. missile in de UH en dat was het. Rest van het squad (in Mig21 en F15) kon onvoldoende het Red team uit de buurt houden... :-(

Maar al met al zag ik vanochtend dat zowel Nalchik als nu ook Vody bij Blue team horen dus ach. Lange avond met succes houden we het maar op.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Klinkt niet echt als een van je leukste missies :P Zou nu wel twee keer nadenken dan je te laten vertellen wat je moet vliegen.... Leuk hoor zo'n Huey maar als je een uur rondvliegt als schietschijf en niets bereikt is er de lol snel af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ja en nee. Is een beetje eenzaam, zo'n gigantisch eind vliegen maar aan de andere kant: rest van squad is wel heeel druk bezig om onder leiding van de commander te zorgen voor dekking en afleiding van de red-fighters: het was van het grootste belang dat die troepen aankwamen bij Vody zodat we die in konden nemen (later in de nacht ook wel gelukt).

Qua realisme vrij hoog, qua uiteindelijke satisfaction inderdaad wat minder. Maar toch geweldig om om je heen te horen wat er allemaal uit de kast getrokken wordt om jouw doorgang vrij te maken.

Het is absoluut heel iets anders dan een uur op de VA server rondraggen, dat ben ik met je eens.

EDIT: en jawel, ronde 2: http://opblueflag-buddyspike.rhcloud.com/

[ Voor 5% gewijzigd door GurbY{nl} op 22-09-2015 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Hm ja op de VA server of zoiets ben je wat zekerder van fun, maar ik zal mijn spanningsboog eens wat oprekken en het een keer proberen.

Kan je de kisten opstarten met de cheat? :+ Anders ga ik zo even op werk een checklist printen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Streskip schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:23:
Hm ja op de VA server of zoiets ben je wat zekerder van fun, maar ik zal mijn spanningsboog eens wat oprekken en het een keer proberen.

Kan je de kisten opstarten met de cheat? :+ Anders ga ik zo even op werk een checklist printen :)
Nope. Overigens staan sommige kisten wel "hot" klaar, andere weer niet. Ik had de Huey niet van de eigen thuisbasis gepakt (maar van een Farp in de buurt) en daar stond ie al te draaien. Als we een aan het sqn. toegewezen kist pakken staat ie cold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Nieuwe map toch maar gekocht! Kon het echt niet laten haha :)

• Streskip
Ircghost schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:22:
Nieuwe map toch maar gekocht! Kon het echt niet laten haha :)
Ik heb gekozen om Star Wars Battlefront maar te pre-orderen, die wil ik echt op dag 1 spelen O+ Die map koop ik wel zodra die écht uit komt :X

Zag dit op Bol.com:
"Saitek X52 Pro Flight Control Systeem Zwart PC" €179,- ipv 219,-

Voor de gene die nog een hotas wilt...

[ Voor 3% gewijzigd door Streskip op 23-09-2015 07:26 ]

• Ircghost
Streskip schreef op woensdag 23 september 2015 @ 07:25:
[...]

Ik heb gekozen om Star Wars Battlefront maar te pre-orderen, die wil ik echt op dag 1 spelen O+ Die map koop ik wel zodra die écht uit komt :X

Zag dit op Bol.com:
"Saitek X52 Pro Flight Control Systeem Zwart PC" €179,- ipv 219,-

Voor de gene die nog een hotas wilt...
Hehe, ik kocht het nu vanwege de korting + 2 campaigns :)

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ircghost schreef op woensdag 23 september 2015 @ 07:52:
[...]

Hehe, ik kocht het nu vanwege de korting + 2 campaigns :)
Ik heb em ook maar ge-pre-purchased... Vind het wel een boel geld voor een map, maar wil em toch hebben en voordat ie in een flash echt goedkoper wordt zijn we zeker een jaar verder. Dusssss....

• SgtPoen
Na het zien van de Mirage 2000C trailer moest ik hem pre orderen. En ook gelijk maar de L-39 in het mandje gezet. :P

Is die hier al voorbijgekomen?

[ Voor 27% gewijzigd door SgtPoen op 23-09-2015 08:29 ]

• Ircghost
Ik had die in ieder geval al wel gezien! :) En GurbY het is inderdaad redelijk wat geld voor een map, maar als je bedenkt hoeveel tijd we er op besteden.. en na zoveel jaar koop je eigenlijk gewoon een nieuw spel.

• Streskip
Hoe zat het eigenlijk met dat je met ze tweeën in één toestel kan? Zit dat bij 1.5, 2.0 of is dat weer apart?

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Streskip schreef op donderdag 24 september 2015 @ 00:42:
Hoe zat het eigenlijk met dat je met ze tweeën in één toestel kan? Zit dat bij 1.5, 2.0 of is dat weer apart?
Wat ik ervan begrepen heb zijn ze er sowieso mee bezig, maar bij de VAEO update wordt over de Hawk in ieder geval aangegeven dat ze vooralsnog de dubbele pit niet uit gaan werken aangezien dat volgens hun zeggen op volledig opnieuw coden neer zou komen.

• SgtPoen
GurbY{nl} schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:44:
[...]

Wat ik ervan begrepen heb zijn ze er sowieso mee bezig, maar bij de VAEO update wordt over de Hawk in ieder geval aangegeven dat ze vooralsnog de dubbele pit niet uit gaan werken aangezien dat volgens hun zeggen op volledig opnieuw coden neer zou komen.
Dit staat er bij de L-39:

- Fly from either the front seat or back seat
- Planned cooperative multiplayer in the same aircraft (not available at release)

Dus je kan al wel vanaf 2 plekken zelf de jet besturen maar de Co-op komt later.

Kijk dit dan :9~

[ Voor 26% gewijzigd door SgtPoen op 24-09-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
SgtPoen schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:30:
[...]

Dit staat er bij de L-39:

- Fly from either the front seat or back seat
- Planned cooperative multiplayer in the same aircraft (not available at release)

Dus je kan al wel vanaf 2 plekken zelf de jet besturen maar de Co-op komt later.

Kijk dit dan :9~
[video]
Ja shit man ik zat het gister te kijken en vind het toestel eigenlijk wel heel gaaf... En die map ook... Misschien moet ik het maar gewoon doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
In ieder geval de map! Anders hebben we dadelijk de helft van dit al kleine topic opgesplitst .. in nieuwe map en alleen standaard map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ik kan de groepsdruk niet meer aan :+

De map gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou de map misschien nog goedkoper kunnen worden door een sale??

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:20
Vast wel. Maar daar mag je minimaal een jaartje voor uit trekken :P

• Ircghost
Hij is nu al tijdelijk goedkoper natuurlijk! Het zal, gezien de sales geschiedenis, nog wel minstens een jaar duren voordat er een betere sale komt.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb m'n DIY headtracking nu werkend genoeg om te kunnen gebruiken, dus lijkt me leuk om een keer te gaan vliegen :)

• Streskip
Leatherneck een Viggen aan het maken?

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=140135&page=117

Afbeeldingslocatie: http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/2/1/7/0969712.jpg

en bij VEAO zag ik dit:
Staff and Recruiting
In addition to Priller, I'd also like to welcome Kevin "Gibbage" Miller to the team. Gibbage is renowned for his work on the original IL2 games with Oleg Maddox. He worked on models for Forgotten Battles, Pacific Fighters and 1946 all under the IL2 banner and we are very pleased to see his excellent work for DCS, which his first aircraft is being animated right now by our team.
If you've flown IL2 you will have likely flown in one of his models.
From what I saw this weekend of the aircraft he has modeled and textured, you will be blown away. Oh yeah, that's one of the surprise ones you'll hear about soon
Welcome to the VEAO team guys.

Ben benieuwd wat de surprise is.. :P

Ow en nice Compiz, binnenkort maar weer even die missie van Mark vliegen ofzo? :) Ik kan in principe elke avond alleen heb weer de hele week nachtdienst (7 stuks :'( ) dus kan maar tot 2200.

[ Voor 75% gewijzigd door Streskip op 27-09-2015 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Wags komt vandaag met een besluit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Ik ben bang dat 1.5 wordt uitgesteld omdat ze nog niet tevreden zijn met de stabiliteit.
Gurby, heb je een link van waar je dat gelezen hebt?

[ Voor 23% gewijzigd door SgtPoen op 28-09-2015 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ik zal vanavond de missie aangooien :). Half 9 maar weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

SgtPoen schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:44:
Ik ben bang dat 1.5 wordt uitgesteld omdat ze nog niet tevreden zijn met de stabiliteit.
Gurby, heb je een link van waar je dat gelezen hebt?
Dat kondigde hij aan in de laatste video; ik kwam het op het ED forum tegen. Zal kijken of ik de link straks kan vinden. Er zaten, volgens zijn zeggen, nog een shitload aan bugs in... Ik vrees dat september niet gehaald gaat worden. Maar ja, daar hoef je inmiddels ook geen Nostradamus voor te zijn.

Heel wat anders: wij hebben de missie gekregen zoals die op de BlueFlag server door 373 wordt gedraaid. Holy fok... ik dacht dat ik soms best een aardig missietje inelkaar kon knutselen maar dit is echt niet te geloven, wat een overstelpende hoeveelheid events, scripts en triggers... Buiten de missie draait ook nog van alles op de server (files hebben we ook) waarbij b.v. wordt gekeken wie inlogt, welk callsign dat is en of je een bijbehorend slot op de server in beslag neemt of niet. Zo niet, dan komen er wat msgs en daarna auto-kick. Die mannen weten wel wat tweaken is...

[ Voor 34% gewijzigd door GurbY{nl} op 28-09-2015 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenesis
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 29-08 13:23
Leuk om een groepje tweakers te vinden die zich vermaken met DCS. Ik heb al een tijdje niet gevlogen, maar zodra DCS 1.5 beta uit is wil ik weer een poging wagen in de A10C. Ik heb nog nooit een multiplayer missie gevlogen, maar het lijkt me wel leuk om dat met jullie te gaan doen.

De uitspraak van Wags over dat ze vandaag een besluit gaan nemen over de beta staat overigens hier. Hopelijk duurt het niet lang meer maar je weet het maar nooit met ED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ik kan vanavond niet :X

En potverdikkie dat 1.5 wordt weer niks denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Goed nieuws :D

As for the status of releasing the 1.5 Open Beta, we have good news: we created the 1.5 branch (release version) today. Just as soon as we complete smoke testing, we will release it.

http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2487386#post2487386

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

SgtPoen schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:47:
Goed nieuws :D

As for the status of releasing the 1.5 Open Beta, we have good news: we created the 1.5 branch (release version) today. Just as soon as we complete smoke testing, we will release it.

http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2487386#post2487386
  • New unified executable. Separate executables are no longer used for the front end and simulation.
  • New graphics engine with the following features: DirectX 11 Support, optimized for GPU rather than CPU, improved lighting and shadowing, and improved graphical effects like contrails, flares and missile trail smoke, improved water
*O* *O* *O*

Volgens mij kunnen we grote performanceverbeteringen verwachten, zeker voor de mensen hier met low-end CPUs.

[ Voor 37% gewijzigd door Compizfox op 28-09-2015 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Dat wordt een lange avond. Ben er klaar voor, ruimte vrij gemaakt op de SSD. Alle mods verwijderd van de standaard DCS install. :)

[ Voor 66% gewijzigd door SgtPoen op 28-09-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

SgtPoen schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:49:
Dat wordt een lange avond. Ben er klaar voor, ruimte vrij gemaakt op de SSD. Alle mods verwijderd van de standaard DCS install. :)
Huh? Is het nu ook al uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Loop ik te hard van stapel? dacht dat er stond release today. Maar de release version hebben ze dus vandaag gemaakt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

SgtPoen schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:56:
Loop ik te hard van stapel? dacht dat er stond release today. Maar de release version hebben ze dus vandaag gemaakt 8)7
we created the 1.5 branch (release version) today. Just as soon as we complete smoke testing, we will release it.
Ik denk dat dat betekent dat je het binnen een paar dagen mag verwachten, morgen misschien al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Dat denk ik ook. Maar alvast voorbereidingen treffen kan geen kwaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Server staat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Afbeeldingslocatie: http://i21.servimg.com/u/f21/18/50/50/54/polych11.jpg

Wordt nog lastig kiezen tussen de Gazelle en deze (BO-105). Vet dingetje :)

edit;
Er is meer:
As stated before, we are in negotiations with Airbus, also about a 3rd helo. Which one it will be, might be disclosed withing this year. We have to see how well negotiations go and if we get a clearance for this beauty, as many obstacles have to be taken.

What I can state is, that the 3rd one will be of thier current production line and is not outdated like an aluette.

Further infos will follow before christmas I hope or around that time when we will see how far we got with everything else and if we are ready to make any official statement on nb3.

I hope this helps you guys a bit

Sincearly
Sven
Dus een chopper van Airbus, dat zijn er een paar.. Er zitten wel een paar gave bij, de Tiger bijvoorbeeld zou echt rete vet zijn :9~ Ik las dat de NH-90 door iemand anders nu wordt gemaakt, zie hier, dus ja wat dan.. Ik vind de AS565 wel gaaf maar die is denk ik nog classified. Als het de Tiger niet is denk ik dat het de H145M wordt, wat ook wel een kick ding is :)

Afbeeldingslocatie: http://www.airbushelicopters.com/website/docs_wsw/img/x2000/y1600/RUB_181/tile_1519/originals/EXPH-0118-103.jpg?t=&tC=&tS=

Maar goed, denk dat iedereen hier wel de Tiger als voorkeur heeft. _/-\o_

[ Voor 82% gewijzigd door Streskip op 29-09-2015 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heei even een vraagje, ik had eerst iets van een enb series mod voor dcs gevonden alleen ben ik die na het herinstalleren kwijt en ik weet niet meer waar ik het vandaan had. Heeft er iemand nog een goeie mod met eventueel een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Wat is een enb? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enb series is een mod dat voor verschillende games aanpassingen maakt in kleuren en belichtingen in de game. Dus dan ziet alles er realistischer en dynamischer uit dan de ''normale'' vlakke kleuren van dcs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:59:
enb series is een mod dat voor verschillende games aanpassingen maakt in kleuren en belichtingen in de game. Dus dan ziet alles er realistischer en dynamischer uit dan de ''normale'' vlakke kleuren van dcs
Ow ja ik heb daar wel een paar mods voor runnen. Maar misschien is het het nu niet meer waard om te modden omdat 1.5 er bijna is.

Zonder:
Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/6/5695/21261280611_5713b4db75_c.jpg

Met:
Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/6/5664/21393020086_0f73179a04_c.jpg

Probeer deze mod: http://forums.eagle.ru/sh...13c6d26dbbdf2460&t=144708

En dan met de texture mod die aangeraden wordt in de OP.

• Ircghost
Streskip schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 23:16:
[...]

Ow ja ik heb daar wel een paar mods voor runnen. Maar misschien is het het nu niet meer waard om te modden omdat 1.5 er bijna is.

Zonder:
[afbeelding]

Met:
[afbeelding]

Probeer deze mod: http://forums.eagle.ru/sh...13c6d26dbbdf2460&t=144708

En dan met de texture mod die aangeraden wordt in de OP.
Wow! Wat een verschil! Hele neerstortende vliegtuigen verdwijnen door die mod! :p

• Streskip
Ircghost schreef op woensdag 30 september 2015 @ 00:26:
[...]

Wow! Wat een verschil! Hele neerstortende vliegtuigen verdwijnen door die mod! :p
_O- _O- _O-

Volgens mij was jij daar verantwoordelijk voor :+

Nieuwe Mig cockpit:
Afbeeldingslocatie: http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=121950&d=1443551640

Afbeeldingslocatie: http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=121952&d=1443551640

En op een ander forum werd mij verteld dat waarschijnlijk vandaag (woensdag) of morgen de beta uit komt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Streskip op 30-09-2015 04:26 ]

• SgtPoen
Toch wel grappig, zag gister dat P3D vandaag met een nieuwe versie komt waarvoor je gewoon weer de volle mep voor mag betalen($199 als je de regels moet volgen) En als ik dan naar de features list kijkt vind ik het maar wat karig. Nou moet Lockheed het ook puur hebben van de sim en niet van addons die ze verkopen. Maar ik ben van mening dat deze update DCS naar een heel niveau gaat tillen. En dat allemaal gratis, zelfs mensen zonder modules kunnen de sim zo downloaden en het uitproberen. Dat is ook hetgene wat ik iedereen vertel die me vragen stelt over DCS. Download het gewoon en probeer het uit :)

[ Voor 10% gewijzigd door SgtPoen op 30-09-2015 17:57 ]

• Streskip
Ja wat dat betreft gaat het redelijk user friendly. Denk ook wel dat wij er echt heel veel lol aan gaan beleven :)

Ondertussen bij ED
Afbeeldingslocatie: http://media.giphy.com/media/ZiuADnRggFJbG/giphy.gif

Schijnt nu weer iets met de build zelf te zijn waardoor het crashed. Dusss.... :X

• SgtPoen
Being that it is September 30th today, I wanted to give you a little update. The team spent all day today trying to assemble and release the Open Beta, but despite our best efforts, we had some assembly failures. Just as soon as we can resolve these errors, we will release the Open Beta.

http://forums.eagle.ru/sh...php?p=2490208&postcount=4

[ Voor 10% gewijzigd door SgtPoen op 30-09-2015 17:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er ook weer :)

• Tricq
DLC sale op steam! Ik heb FC3 nu gekocht voor twee tientjes. Bedankt voor de tip dat ik even moest wachten! Hopen dat de x55 drivers voor win10 bug vrij worden gemaakt over de komende weken 8)7 .

[ Voor 29% gewijzigd door Tricq op 30-09-2015 21:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtPoen
We think we have resolved the failures, and we are now uploading it to our test server. Once we've had a check, and if all looks good, we will then open it to everyone. One step closer guys.

Bijna... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7drHiqr.gif

[ Voor 42% gewijzigd door Compizfox op 30-09-2015 22:38 ]

• Streskip
Wags
Team members needed to release the 1.5 and L-39 Open Betas are still in the office and will be working through the night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Wags
Well, clearly not enough you sent happy thoughts (jk) and I’m afraid the updater build failed. So, we need to find the problem, fix it and try again. This may take more than just a few hours, so those of you staying up may want to get some shut eye.

In the meantime, we are working hard to get this in your hands as soon as possible.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Nog een paar uurtjes: http://forums.eagle.ru/sh...php?p=2492014&postcount=6

"Dear all, we have resolved the technical issues and look forward to have the open beta ready for you in a couple of hours.

We appriciate your patience.''

[ Voor 8% gewijzigd door SgtPoen op 01-10-2015 14:56 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 64 Laatste

Let op:
Discord waar spelers elkaar kunnen vinden voor samenvliegen:
- CombatFlight https://discord.gg/sQcJps7Cqx