Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:02
Ja is goed! Ik wil de nieuwe engine wel eens zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:54
Ik hang op ts rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ik ben nog even een andere game aan het afronden. Excuses ik ben wat later, weet niet of ik er voor 11 kan zijn :(.

[ Voor 40% gewijzigd door Ircghost op 30-10-2015 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:48

Compizfox

Bait for wenchmarks

De video's die ik gisteren heb gemaakt, zijn helaas zonder geluid opgenomen. Om de één of andere reden besloot m'n opnameprogramma om de audio input zomaar naar de verkeerde geluidskaart te zetten. Misschien dat ik er nog een montage (met muziek eronder) van maak.

Heb wel alvast wat screenies:

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/389919535849996613/BC672EA5786E25C55C3932F8C2D7D2019780B583/

Nederlandse vlag:
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/389919535850001114/D23E87E3BE5AB6C624A5D77FEAF802B31BAEE213/

Mijn buikschuiflanding (gear was niet locked):
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/389919535850001542/55B9570E8283B0F924E4820DA98A19CD39AFA40E/

CrashOverDrive die aan de "S"-toets had gezeten in de Su-27:
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/389919535850004539/8512D339CC157CC04865540492873848CBD80C3D/

Iets later had ik overigens precies hetzelfde probleem :P

Ik kwam zonet trouwens een nieuwe versie van OpenTrack tegen, waarin een bug in het Accela filter is opgelost:

"Fixes important Accela bug introduced in rc16. Looking around isn't jerky like it used to since then."

M'n camera is nu veel smoother en schokt nu niet meer zo!

[ Voor 12% gewijzigd door Compizfox op 31-10-2015 16:13 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:37
Hey :)

Hier eindelijk een nieuwe pc om weer te vliegen op het IVAO netwerk met FSX/Xplane maar ook DCS geinstalleerd met FC3. Nu begonnen aan de trainingen die in DCS zitten om het onder de knie te krijgen alleen loop ik steeds tegen het probleem aan dat de profielen voor de X-55 nog veel configuratie kosten (oa throttle wat op de z ipv x-y as zit :( ) Iemand hier nog profielen voor de X-55 liggen (ben ze nu zelf allemaal aan het aanpassen ) en / of tips waar ik de basis goed onder de knie kan gaan krijgen van DCS om het daarna ook online te gaan doen?

[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 02-11-2015 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
lubbertkramer schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:29:
Hey :)

Hier eindelijk een nieuwe pc om weer te vliegen op het IVAO netwerk met FSX/Xplane maar ook DCS geinstalleerd met FC3. Nu begonnen aan de trainingen die in DCS zitten om het onder de knie te krijgen alleen loop ik steeds tegen het probleem aan dat de profielen voor de X-55 nog veel configuratie kosten (oa throttle wat op de z ipv x-y as zit :( ) Iemand hier nog profielen voor de X-55 liggen (ben ze nu zelf allemaal aan het aanpassen ) en / of tips waar ik de basis goed onder de knie kan gaan krijgen van DCS om het daarna ook online te gaan doen?
Ik zou zeggen, kom eens online kan handig zijn, hoef je niet mee te vliegen als je niet wil, maar even via TS vragen stellen kan altijd.

Ik zal proberen vandaag op TS aanwezig te zijn, en pm anders even.. vliegen kan ik mss later in de week 's avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-07 08:50
Hoe "makkelijk" is dit spel als je er mee wil starten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
Dat is zo'n relatieve vraag, dat die onmogelijk te beantwoorden valt ;). Wel kan ik je zeggen dat het geen Battlefield is waar je gewoon met een muis en toetsenbord de boel goed kan besturen. Als je enigszins normaal wilt vliegen dan zul je een joystick moeten aanschaffen.

Verder zijn er verschillende kisten, welke verschillende niveaus hebben. Zowel relatief aan andere kisten, als een game of sim modus voor de besturing et cetera.

Waar heb je ervaring mee? Heb je al eerder flight sims gevlogen? Dan zal het waarschijnlijk wel goed komen. Je kunt DCS World gratis downloaden, waarbij je 2 kisten krijgt (de SU-25 en een TF-51). Waarbij de eerste een grote hoeveelheid verschillende wapens heeft. Hiermee krijg je ook de volledige kaart voor een onbeperkte tijd. Als het bevalt kun je extra modules kopen. Wat ik dan altijd aanraad is om het FC3 pakket te kopen in de aanbieding, dan betaal je zo'n 13,- voor iets van 5 verschillende aanvalskisten. Dan heb je al een heel aanzienlijk deel en kun je veel doen.

Maar nogmaals, download het gratis DCS World, join de TS en dan kun je vanzelf zien hoe gaaf deze SIM is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:23

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Voor de liefhebberts: een excellente tutorial reeks voor de A10C,HIER te vinden. Is bij ons voor nieuwe cadets als basis verplicht te kijken.

[ Voor 15% gewijzigd door GurbY{nl} op 03-11-2015 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Gezien niet iedereen hier ook in het FSX topique komt, gaan er nog mensen naar het FS weekend in Lelystad aankomend weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Koriel schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:16:
[...]

Ik zou zeggen, kom eens online kan handig zijn, hoef je niet mee te vliegen als je niet wil, maar even via TS vragen stellen kan altijd.

Ik zal proberen vandaag op TS aanwezig te zijn, en pm anders even.. vliegen kan ik mss later in de week 's avonds.
Zal ik doen, ik ben misschien later vanavond online en anders ook later in de week. Vliegen jullie vooral nu in de oude versie of al in de nieuwe DCS 1.5 beta?
Ircghost schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:45:
Dat is zo'n relatieve vraag, dat die onmogelijk te beantwoorden valt ;). Wel kan ik je zeggen dat het geen Battlefield is waar je gewoon met een muis en toetsenbord de boel goed kan besturen. Als je enigszins normaal wilt vliegen dan zul je een joystick moeten aanschaffen.

Verder zijn er verschillende kisten, welke verschillende niveaus hebben. Zowel relatief aan andere kisten, als een game of sim modus voor de besturing et cetera.

Waar heb je ervaring mee? Heb je al eerder flight sims gevlogen? Dan zal het waarschijnlijk wel goed komen. Je kunt DCS World gratis downloaden, waarbij je 2 kisten krijgt (de SU-25 en een TF-51). Waarbij de eerste een grote hoeveelheid verschillende wapens heeft. Hiermee krijg je ook de volledige kaart voor een onbeperkte tijd. Als het bevalt kun je extra modules kopen. Wat ik dan altijd aanraad is om het FC3 pakket te kopen in de aanbieding, dan betaal je zo'n 13,- voor iets van 5 verschillende aanvalskisten. Dan heb je al een heel aanzienlijk deel en kun je veel doen.

Maar nogmaals, download het gratis DCS World, join de TS en dan kun je vanzelf zien hoe gaaf deze SIM is!
Hier ook begonnen met FC3, afgelopen weekend ook nog in de aanbieding vanwege Halloween _/-\o_ Het is toch wel heel anders het vliegen in een gevechtskist dan in een 737 :P Moet zeggen dat het nog veel wennen en afstellen op het moment is, vooral het instellen van de x-55 vind ik best veel werk omdat de standaard profielen niet lekker lijken te werken maar alleen een goede basis vormen
Ircghost schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:14:
Gezien niet iedereen hier ook in het FSX topique komt, gaan er nog mensen naar het FS weekend in Lelystad aankomend weekend?
Moi, ik ga zondagmiddag even heen met vriendinlief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

lubbertkramer schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:58:
[...]
Zal ik doen, ik ben misschien later vanavond online en anders ook later in de week. Vliegen jullie vooral nu in de oude versie of al in de nieuwe DCS 1.5 beta?
Volgens mij vliegen we allemaal in de 1.5 beta.
[...]
Hier ook begonnen met FC3, afgelopen weekend ook nog in de aanbieding vanwege Halloween _/-\o_ Het is toch wel heel anders het vliegen in een gevechtskist dan in een 737 :P Moet zeggen dat het nog veel wennen en afstellen op het moment is, vooral het instellen van de x-55 vind ik best veel werk omdat de standaard profielen niet lekker lijken te werken maar alleen een goede basis vormen
Is de X-55 dan zo anders? Ik heb de X-52 en gebruik eigenlijk helemaal geen profielen. In bind gewoon de axes/buttons in DCS aan de gewenste acties. De meeste dingen (axes, throttle) staan by default al gewoon goed, het enige wat je zelf moet doen is het binden van buttons aan bepaalde acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Compizfox schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:08:
[...]

Volgens mij vliegen we allemaal in de 1.5 beta.

[...]

Is de X-55 dan zo anders? Ik heb de X-52 en gebruik eigenlijk helemaal geen profielen. In bind gewoon de axes/buttons in DCS aan de gewenste acties. De meeste dingen (axes, throttle) staan by default al gewoon goed, het enige wat je zelf moet doen is het binden van buttons aan bepaalde acties.
Buttons, buttons en nog eens buttons en door het vliegen kom ik dan weer achter combinaties die ik wil mappen op de x-55. Ben ook van de profielen binnen DCS afgestapt, mede wat ik eerder zei door de soms wat vreemde mapping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

lubbertkramer schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:12:
[...]
Buttons, buttons en nog eens buttons en door het vliegen kom ik dan weer achter combinaties die ik wil mappen op de x-55.
Als je mapt binnen DCS, kun je dat aanpassen tijdens het vliegen ;) (mits je in singleplayer zit, in multiplayer kan het weer niet)
Ben ook van de profielen binnen DCS afgestapt, mede wat ik eerder zei door de soms wat vreemde mapping
Hmm, ik vind het juist prima werken. Het enige 'gebrek' is dat je dan niet een analoge as (zoals die gekke 'draaischijfjes' kunt mappen aan een (digitale) output. Ik heb volgens mij wel eens die software van Saitek geprobeerd, maar dat werkte bij mij niet helemaal goed. De joystick ging dan een beetje gek doen (weet niet meer precies hoe het zat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Compizfox schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:16:
[...]

Als je mapt binnen DCS, kun je dat aanpassen tijdens het vliegen ;) (mits je in singleplayer zit, in multiplayer kan het weer niet)

[...]

Hmm, ik vind het juist prima werken. Het enige 'gebrek' is dat je dan niet een analoge as (zoals die gekke 'draaischijfjes' kunt mappen aan een (digitale) output. Ik heb volgens mij wel eens die software van Saitek geprobeerd, maar dat werkte bij mij niet helemaal goed. De joystick ging dan een beetje gek doen (weet niet meer precies hoe het zat).
Ah vanavond maar weer even voor gaan zitten dan, speel op dit moment alleen singleplayer en vooral de trainingen om DCS onder de knie te krijgen. Brengt mij gelijk bij het volgende, de HUD vind ik niet altijd even leesbaar, zijn hier nog extra schermen voor die je kan openen / beter kan zien? Iets inzoomen in de cockpit is namelijk ook niet alles of hoe doen jullie dat? (bv in fsx kun je panel "engine" openen etc etc) Zodra ik in "spot" modus ga zie ik tenminste een duidelijke balk onderaan met snelheid, richting etc, leesbaarder dan de HUD :P

Vind de software van Saitek sinds Windows 10 al helemaal niet meer lekker werken, regelmatig een vastloper (ze plakken er ook nog mooi het "beta" labeltje op)

Probleem wat standaard is (ik weet dat FSX iig dat probleem had) dat hij de Joystick en de throttle beide als een joystick zag en dubbele mapping deed (dit komt doordat ze beide eigen usb aansluiting hebben) , dit moest je handmatig dan even rechtzetten wellicht dat dat ook binnen DCS aan de hand was bij jou?

[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 03-11-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

lubbertkramer schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:20:
[...]
Ah vanavond maar weer even voor gaan zitten dan, speel op dit moment alleen singleplayer en vooral de trainingen om DCS onder de knie te krijgen. Brengt mij gelijk bij het volgende, de HUD vind ik niet altijd even leesbaar, zijn hier nog extra schermen voor die je kan openen / beter kan zien? Iets inzoomen in de cockpit is namelijk ook niet alles of hoe doen jullie dat? (bv in fsx kun je panel "engine" openen etc etc)
In principe doe je dat met TrackIR als je dat hebt. Voor als je dat niet hebt, heeft DCS zogenaamde 'snap views'. Zo uit m'n hoofd zijn die gebind op Alt-Gr + Numpad.
Vind de software van Saitek sinds Windows 10 al helemaal niet meer lekker werken, regelmatig een vastloper (ze plakken er ook nog mooi het "beta" labeltje op)

Probleem wat standaard is (ik weet dat FSX iig dat probleem had) dat hij de Joystick en de throttle beide als een joystick zag en dubbele mapping deed (dit komt doordat ze beide eigen usb aansluiting hebben) , dit moest je handmatig dan even rechtzetten wellicht dat dat ook binnen DCS aan de hand was bij jou?
Nope, ik heb een X-52 en die heeft maar één USB-aansluiting. Het probleem met de throttle komt me ook niet bekend voor.

Heb m'n post over het probleem teruggevonden: https://gathering.tweaker...message/43962733#43962733
Het lijkt echter niet helemaal correct te werken. Zodra ik de profiler opstart en m'n profiel kies begint de X52 soms raar te doen: alle lichtjes op m'n stick (niet de throttle) gaan dan (regelmatig) knipperen, en hij wordt dan unresponsive. Hij doet het dan pas weer als ik de USB-kabel eruit haal en er weer opnieuw instop.

Zonder die profiler heb ik dit probleem niet...

[...]

Ik heb het ook in Windows zelf (buiten DCS). M'n profiel zal wel corrupt zijn of iets dergelijks, de profile editor is in elk geval niet om over naar huis te schrijven. Ik had het bijvoorbeeld al voor elkaar gekregen om de profile editor helemaal te laten crashen door alle shift-states te verwijderen (weet ik veel dat je er één moet overlaten :+)
Al met al ben ik dus niet zo'n fan van die Saitek software, het komt redelijk buggy over. Vandaar dat ik eigenlijk alleen de mapping binnen DCS gebruik.

[ Voor 23% gewijzigd door Compizfox op 03-11-2015 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Over dat joystick probleem, unresponsive en van alles aan het knipperen, heb je misschien ook TS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
lubbertkramer schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:12:
[...]

Buttons, buttons en nog eens buttons en door het vliegen kom ik dan weer achter combinaties die ik wil mappen op de x-55. Ben ook van de profielen binnen DCS afgestapt, mede wat ik eerder zei door de soms wat vreemde mapping
Wat ik doe, en vele anderen, is alle button mappings verwijderen op alle joysticks binnen DCS. Dan hou je dus alleen de standaard keybindings over. Vervolgens voor de verschillende vliegtuigen / heli's een profiel aanmaken in de Saitek software. Die kun je dan ook gewoon wijzigen tijdens het gamen. Dat kun je doen door de wijziging te saven en dan vervolgens te 'profilen', door op het blauwe vizier te klikken. Kun je het meteen testen.

Het voordeel van deze methode is dat je bij een reïnstall niks kwijtraakt zonder gedoe. Je hoeft alleen maar weer de Saitek software te richten op het juist .pr0 bestand :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

GurbY{nl} schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:29:
Over dat joystick probleem, unresponsive en van alles aan het knipperen, heb je misschien ook TS3?
Eh, jep. Heeft het daarmee te maken? Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat het probleem ook optrad terwijl ik TS3 niet aan had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ja, er zit een optie in het menu, Settings, Options, Hotkeys en daar kun je kiezen tussen Default en Keyboard and Mouse only. Kijk even of dat wat uitmaakt (zal op default staan, kan em met een joystick het beste op K&M zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34
lubbertkramer schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:20:
[...]

Dit had ik wel inderdaad maar dan hoef je het in de settings alleen even te unbinden. Zelfs cannon had ie op throttle en rudder gebind... :+

@ghost
Ik wilde misschien gaan naar Lelystad maar las dat de aanwezigheid qua DCS enigsinds zou tegenvallen. Jeroen ging iig niet? Kan ook niet meer gaan, heb wat afgesproken met een chick, is denk niet echt leuk als date _O-

Hoe zit het overigens met de NTTR map? Enig idee wanneer die komt? Begin een beetje ongeduldig te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Streskip schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:49:
@ghost
Ik wilde misschien gaan naar Lelystad maar las dat de aanwezigheid qua DCS enigsinds zou tegenvallen. Jeroen ging iig niet? Kan ook niet meer gaan, heb wat afgesproken met een chick, is denk niet echt leuk als date _O-

Hoe zit het overigens met de NTTR map? Enig idee wanneer die komt? Begin een beetje ongeduldig te raken.
Als het je nieuwe chick wordt kan ze maar meteen beter wennen aan je hobby ;). Geen enkel idee wat betreft de map, kan niet wachten in ieder geval! Al heb ik net FO4 gekocht, dus heb in ieder geval wat te doen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ircghost schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:56:
[...]

Als het je nieuwe chick wordt kan ze maar meteen beter wennen aan je hobby ;). Geen enkel idee wat betreft de map, kan niet wachten in ieder geval! Al heb ik niet FO4 gekocht, dus heb in ieder geval wat te doen :P.
Ik vlieg m er eerst zelf wel even in :9 hihi

Fall out 4? Nice! Vind m ook erg interessant. Pc of console?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
Streskip schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:49:
[...]

Ik vlieg m er eerst zelf wel even in :9 hihi

Fall out 4? Nice! Vind m ook erg interessant. Pc of console?
Pc obviously :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcser's

Ik was ff aan de google opzoek naar nederlandse dcs spelers,en voila....ze zitten allemaal hier,gezellig.
Ik vroeg mij af of jullie nog steeds aktief dcs spelen? zoja waar dan? specifieke server? zitten jullie ook op ts?
Lijkt me namelijk leuk om eens met wat landgenoten te vliegen,ervaringen te delen en uiteraard kunnen we van elkaar leren.
Nu ben ik lid van een gaming community wij speelden vanaf het begin eigenlijk alleen maar arma3 maar in de loop de tijd is dat veranderd in diverse games waaronder dus ook DCS,echter is deze simulator net iets anders dan de gebruikelijke shooters/games dus de animo is minimaal,men begint heel ijverig en haakt dan ook weer snel af,vandaar dat ik dus ook opzoek ben gegaan naar dcs medespelers.
dus het lijkt me leuk om eens wat af te spreken,indien er geen ts beschikbaar is dan kunnen we bij ons op de server,geen probleem.
kijk eens op http://dutchlionscommunity.nl/

ik houd deze topic in de gaten,

gr

Viktoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:31:
dcser's

Ik was ff aan de google opzoek naar nederlandse dcs spelers,en voila....ze zitten allemaal hier,gezellig.
Ik vroeg mij af of jullie nog steeds aktief dcs spelen? zoja waar dan? specifieke server? zitten jullie ook op ts?
Lijkt me namelijk leuk om eens met wat landgenoten te vliegen,ervaringen te delen en uiteraard kunnen we van elkaar leren.
Nu ben ik lid van een gaming community wij speelden vanaf het begin eigenlijk alleen maar arma3 maar in de loop de tijd is dat veranderd in diverse games waaronder dus ook DCS,echter is deze simulator net iets anders dan de gebruikelijke shooters/games dus de animo is minimaal,men begint heel ijverig en haakt dan ook weer snel af,vandaar dat ik dus ook opzoek ben gegaan naar dcs medespelers.
dus het lijkt me leuk om eens wat af te spreken,indien er geen ts beschikbaar is dan kunnen we bij ons op de server,geen probleem.
kijk eens op http://dutchlionscommunity.nl/

ik houd deze topic in de gaten,

gr

Viktoir
Leuk dat je ook op zoek bent naar mede-DCS'ers, gezien er zo weinig zijn, is iedereen natuurlijk van harte welkom, iedereen kan namelijk mee doen :). Wat hier vaak gebeurt is dat 1 iemand even wat extra zin heeft en iedereen in dit topic weer aanspoort, dan zitten we een paar weken erg intensief te vliegen en dan is het weer een paar weekjes wat rustiger :P.

In de TS (TopicStart) staat informatie betreffende de TeamSpeak server en de richtlijnen wat betreft de servernaam (Gathering of Tweakers) en het wachtwoord (GoT). Als dit wordt aangehouden dan is het makkelijker om elkaar te vinden. Er is namelijk geen dedicated server, maar gewoon losse mensen die een missie / server hosten op een avond.

Welke modules heb je? De meeste mensen hier hebben wel FC3 en de A-10c.

Nog een paar kleine huishoudelijke mededelingen aangezien ik zie dat je net nieuw bent :) :
- Op Tweakers groet men elkaar nooit, dat wordt altijd geïmpliceerd
- Gelieve niet te promoten / recruiten, dus ook niet voor DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost,

duidelijk,zo gaan die dingen,is eigenlijk met alle games hetzelfde.

Qua modules heb ik de a10c fc3 en p51d mustang,vlieg voornamelijk in de f15c,heb ook een universeel cockpitje gebouwd met warthog,track ir,pedalen etc leuk man.
ik kom van de week ff op ts,zijn daar dagelijks mensen te vinden

ps het is niet mijn intensie te recruiten etc..is puur om een clubje vliegers te vinden.

mvg

viktoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

De TS-server is niet echt dagelijks gevuld, meestal spreken we hier in dit topic af als we gaan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ik wil vaak wel maar heb erg weinig vrije tijd. Als je hier een post zet wat je van plan bent of wilt, kijk ik of ik kan joinen :)

Verwijderd

tijd, ja is het tegenwoordig een druk bestaan zo ook bij mij..............ik maak er gewoon tijd voor...
ik probeerde gisteravond in te loggen op de ts server,echter geeft hij aan de het wachtwoord niet correct is.
Is deze veranderd?

gr

viktoir

• CrashOverDrive
Ik kon zojuist nog inloggen op de ts server met dezelfde login die hij al weken heeft.

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:06
Ik heb na een paar jaar toch ook DCS maar weer eens geïnstalleerd. Beetje met de MiG-15bis gevlogen, maar ik bak er nog niks van. De training missie is makkelijk omdat de tegenstander daar gewoon rondjes blijft vliegen, maar zodra het dogfighten wordt krijg ik het moeilijk. de AI blijft vrij makkelijk achter me, en het enige moment dat ik de kans krijg om te schieten komen ze recht op me af, waarna ze meteen weer achter me weten te komen. Iemand nuttige tips of een guide hiervoor?
Wil anders ook best een keer proberen online te vliegen met andere noobs (of experts, daar leer je vast meer van)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoCarrier
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-05-2021
DocB schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:20:
Iemand nuttige tips of een guide hiervoor?
Er is wel één en ander te vinden op het internet aan guides, vaak met prachtige diagrammen van heel specifieke manoeuvres, maar dat soort documenten zetten beginners vaak op het verkeerde been. Het luchtgevecht wordt dan afgeschildert als een soort schaakspel in de lucht: de tegenstander doet één zet, en die ene zet kent dan een perfecte tegenzet, en als je maar genoeg strategieën kent dan win je het gevecht. Richt je niet teveel op die hele specifieke maneouvres! Een bepaalde situatie leren herkennen als, bijvoorbeeld, een rolling scissors heeft zeker toegevoegde waarde, vooral als je weet welk toestel het traagst kan wenden en daarmee in het voordeel is, maar het uitvoeren van een rolling scissors moet niet een doel op zich worden, want dan mis je de essentie. Het uiteindelijke doel is namelijk zo efficiënt mogelijk gebruik te maken van je energie uit snelheid en hoogte, oftewel energy management, zodat jij je wapens kan gebruiken en de vijand niet. Al het andere vloeit daaruit voort.

That all being said...

Om te beginnen zou ik Art of the Kill aanraden, een instructiefilm voor Falcon 3.0 uit de jaren 90, maar nog steeds een uitstekende introductie voor nieuwelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
@Compizfox

Hoi,

Ben jij de hele tijd de DCS-NL server aan het draaien? Lekkere lage pings.. Staat geen info bij de missie maar heb het ip even gevolgd. Ik zit vandaag in de TS server, beetje online aankloten met alle kisten.. ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Koriel schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:18:
@Compizfox

Hoi,

Ben jij de hele tijd de DCS-NL server aan het draaien? Lekkere lage pings.. Staat geen info bij de missie maar heb het ip even gevolgd. Ik zit vandaag in de TS server, beetje online aankloten met alle kisten.. ;-).
Nope, dat ben ik niet.

DCS World draait helaas alleen op Windows (en er is überhaupt geen dedicated server :/) dus het is voor mij niet echt een mogelijkheid om 24/7 een server te draaien. Anders had ik dat graag gedaan ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Compizfox op 17-11-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
My bad... dacht even dat jij het was. Enfin, er is dus iemand die een goede stabiele server draait op 86.90.105.162, zonder verdere info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Koriel schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:03:
My bad... dacht even dat jij het was. Enfin, er is dus iemand die een goede stabiele server draait op 86.90.105.162, zonder verdere info.
Die heb ik vaker gezien en volgens mij keertje met Ghost en Compiz in gevlogen.. Toen hebben we wat leuke screens geschoten.. De gene die die server hoste vliegt hier achteraan.
Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/6/5696/20580719649_799f8f2ab0_c.jpg

Ben je er vanmiddag ook? Ik kom rond 4 thuis en heb de hele avond vrij :) Heb nog wat vragen qua luchtvaart O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Streskip schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:13:
[...]Die heb ik vaker gezien en volgens mij keertje met Ghost en Compiz in gevlogen.. Toen hebben we wat leuke screens geschoten.. De gene die die server hoste vliegt hier achteraan.
[afbeelding]

Ben je er vanmiddag ook? Ik kom rond 4 thuis en heb de hele avond vrij :) Heb nog wat vragen qua luchtvaart O+
Zit de hele tijd al in de TS server.... Maar om 15:00 moet ik de kinderen ophalen en vervolgens gaat er niets gebeuren tot ca 21:00. En vragen? stel ze gerust.

[ Voor 61% gewijzigd door Koriel op 17-11-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ben me een beetje aan het verdiepen in X-Plane om via de regels te vliegen. Kan bijvoorbeeld een flight plan maken om deze in het vliegtuig te laden, maar moet daar al kiezen op welke runway ik ga landen. Moet ik de runway kiezen die het best bij de aanvliegroute ligt of is dit juist zo omdat er geen echte ATC is die voor mij een runway kiest? In de tutorials die ik tot nu toe ben tegengekomen kiezen ze gewoon een runway..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Streskip schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:18:
Ben me een beetje aan het verdiepen in X-Plane om via de regels te vliegen. Kan bijvoorbeeld een flight plan maken om deze in het vliegtuig te laden, maar moet daar al kiezen op welke runway ik ga landen. Moet ik de runway kiezen die het best bij de aanvliegroute ligt of is dit juist zo omdat er geen echte ATC is die voor mij een runway kiest? In de tutorials die ik tot nu toe ben tegengekomen kiezen ze gewoon een runway..
Gecompliceerd antwoord, beter even via TS. Ik probeer er vanavond te zijn voor je, na 21:00

In principe wil jij als piloot de voor jou handigste baan hebben rekening houdend met het weer, (wind) hoever je moet taxien, en de departure die je moet vliegen. Soms alles afwegend zul je het liefst die baan hebben die lekker dichtbij is, en je de goede kant op laat vliegen, zelfs als er rugwind is. ( Binnen de limieten van ca 10-15kts toestel afhankelijk en binnen de performace parameters voor die baan/wind/gewicht combinatie).

Bovenstaande is wat JIJ als piloot het liefst zou zien. In de praktijk komt daar nog eens ATC bij die ook haar voorkeur heeft voor de te gebruiken banen combinatie. Die is afhankelijk van de wind, tijdstip van de dag, geluidszones, ander verkeer, preferential runway system etc...

In de praktijk heb je het te doen met wat je wordt aangeboden. Als het rustig is kun je wel wat regelen, maar dit is erg afhankelijk van de luchthaven en met welke restricties zij rekening moeten houden.

[ Voor 42% gewijzigd door Koriel op 17-11-2015 17:38 . Reden: iets meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Koriel schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:18:
[...]

Gecompliceerd antwoord, beter even via TS. Ik probeer er vanavond te zijn voor je, na 21:00
Top :) Ik zal er zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koriel
Toch al wat food for thought geschreven.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Ik hang ook alvast op TS rond. Wil vanavond wel weer wat rondjes doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

DocB schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:20:
Ik heb na een paar jaar toch ook DCS maar weer eens geïnstalleerd. Beetje met de MiG-15bis gevlogen, maar ik bak er nog niks van. De training missie is makkelijk omdat de tegenstander daar gewoon rondjes blijft vliegen, maar zodra het dogfighten wordt krijg ik het moeilijk. de AI blijft vrij makkelijk achter me, en het enige moment dat ik de kans krijg om te schieten komen ze recht op me af, waarna ze meteen weer achter me weten te komen. Iemand nuttige tips of een guide hiervoor?
Wil anders ook best een keer proberen online te vliegen met andere noobs (of experts, daar leer je vast meer van)
Zie je vooral een (bij voorkeur internationaal) squadron aan te sluiten. Daar is meestal een enorme wagonlading aan documenten en video's/tutorials enz. die je gelijk met anderen in de praktijk kunt brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Maarre, gister avond pakte we de chopper, heeft iedereen hier een chopper? Dan kunnen we vast wel een keer een chopper avondje houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ik heb de Ka-50, ik ben erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Cool! Als er mensen zin hebben om vanavond wat te chopperen dan hou ik me avond vrij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
Dan ben ik er ook vanavond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Dan kan ik niet achterblijven >:) Ik kom vanavond ook.

Afbeeldingslocatie: http://um.smash.com/2014/09/get-to-da-choppa.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben er ook weer bij vanavond, sgtpoen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Top!

Iemand zin om te hosten? Anders kunnen we wel in die DCS-NL server. Lage ping en aardig wat van alles op elk airport (makkelijk om bij elkaar te spawnen). Geen idee of die missie leuk is om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Ik zit al in TS en vlieg momenteel wat rond op DCS-NL, dus wie zin heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Zit nog te eten :9

edit;
Heb je die server laten crashen ofzo?

[ Voor 57% gewijzigd door Streskip op 18-11-2015 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
:9
Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/776/22707038547_ea37525699_o.jpg

:w
Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/619/22707004717_49d1402812_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Haha, wat heb je nou weer met die screenshot uitgespookt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Sorry dat ik het niet haalde :(

• Streskip
Compizfox schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:29:
[...]

Haha, wat heb je nou weer met die screenshot uitgespookt? :P
Duplicate, radial zoom blur, lighten, beetje gummen erbij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Nieuwe sale!

DCS World Autumn Sale

The leaves are falling and so are the prices of DCS modules! Starting on Friday, November 20th at 1500 GMT, we will have big discounts on the most DCS modules. This sale will last until the 26th of November at 0900 GMT. Take advantage of this sale now before the big release of DCS World 2.0 and the Nevada map at the end of this month. All modules will be fully compatible with DCS World 2.0 and new maps.

DCS: Flaming Cliffs 3: $39.99 to $23.99 (40% off)
DCS: A-10C Warthog: $39.99 to $23.99 (40% off)
DCS: Black Shark 2: $39.99 to $23.99 (40% off)
DCS: Mi-8MTV2 Magnificent Eight: 49.99 to $34.99 (30% off)
DCS: Fw 190 D-9 Dora: $49.99 to $34.99 (30% off)
DCS: Bf 109 K-4 KurfГјrst: $49.99 to $34.99 (30% off)
Hawk for DCS World: $39.99 to $27.99 (30% off)
DCS: Combined Arms: $19.99 to $13.99 (30% off)
A-10A for DCS World: $9.99 to $6.99 (30% off)
Su-25 for DCS World: $9.99 to $6.99 (30% off)
DCS: UH-1H Huey: $49.99 to $39.99 (20% off)
DCS: P-51D Mustang: $29.99 to $23.99 (20% off)
F-15C for DCS World: $9.99 to $7.99 (20% off)
Su-27 for DCS World: $9.99 to $7.99 (20% off)
Su-27 The Ultimate Argument Campaign: $9.99 to $7.99 (20% off)
DCS: MiG-21bis: $49.99 to $39.99 (20% off)

New 3D models

As a core aspect of DCS World, we continue to add new units and update older ones, for free. Here are a new models we are working on:

Images in full resolution you may see on the DCS site: New 3D models

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logion
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:58
Mijn track clip 'pro' is afgebroken :(. Is maar plastieke rommel feitelijk.
Iemand ervaring met de Trackhat clip of de DelanClip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Nee geen ervaring mee.

Screens van Gazelle
Afbeeldingslocatie: http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=127461&d=1447598583

Afbeeldingslocatie: http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=127462&d=1447598583

Afbeeldingslocatie: http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=127463&d=1447598583

Afbeeldingslocatie: http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=127464&d=1447598601

Afbeeldingslocatie: http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=127465&d=1447598601

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:29

MsG

Forumzwerver

logion schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:56:
Misschien dit wat? http://www.thingiverse.com/thing:504268

En anders worden hier legio alternatieven besproken: Het TrackIR-alternatieventopic

Maar weet niet in hoeverre de Trackhat clip en de DelanClip exact overeenkomen qua formaten met de TrackClipPro. Of kan je dat instellen in de officiële TrackIR-software?

[ Voor 7% gewijzigd door MsG op 21-11-2015 14:14 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

logion schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:56:
trackhat clip werkt naar mijn mening sowieso beter om een of andere reden. de led clip had nogal de neiging dat 2 ledjes als 1 oplijnden bij bepaalde hoofdstanden.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logion
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:58
Met een beetje ducttape is mijn clip opnieuw bruikbaar.
Wie vliegt hier BMS trouwens? Sinds de laatste update wil ik wel de F16 nog wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Ik heb het laatst weer eens geinstalleerd.. Geen vergelijk meer met het origineel natuurlijk.. Heb de manual uit '95 nog ergens liggen. Het ziet er ondanks alle vernieuweingen nog steeds gedateerd uit.

Echt vliegen doe ik hem niet. Wilde de Harrier even uitproberen, maar ik wacht liever nog even op Combat Air Patrol 2. https://steamcommunity.co...filedetails/?id=353863895

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Koriel schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:40:
Ik heb het laatst weer eens geinstalleerd.. Geen vergelijk meer met het origineel natuurlijk.. Heb de manual uit '95 nog ergens liggen. Het ziet er ondanks alle vernieuweingen nog steeds gedateerd uit.

Echt vliegen doe ik hem niet. Wilde de Harrier even uitproberen, maar ik wacht liever nog even op Combat Air Patrol 2. https://steamcommunity.co...filedetails/?id=353863895
Had erg fijn geweest als dit een DCS module was. :/

Maar kan er maar beter niet aan beginnen, heb toch geen tijd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Update; hij download nu updates via torrent...

En als iemand zin heb om vanavond wat te vliegen (heli?)...

[ Voor 40% gewijzigd door Streskip op 24-11-2015 16:26 ]

• Ircghost
Ik ga dit weekend wat vliegen en mijn server aanknallen, ik laat de details nog wel weten! Nog voorkeuren kwa dagen, kisten of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Black friday sale voor de Hawk

Hi Guys,
We are pleased to offer you a whopping 70% discount on DCS: Hawk (EFM) Beta from today, Black Friday through to Cyber Monday, 30th November on the VEAO Simulations store.

http://veaosimulations.co.uk/product/dcshawk-efm-beta/

Just enter the coupon code "blackfriday" in your basket to get the discount making the product $12.00

Thanks,
Chris.

http://forums.eagle.ru/sh...php?p=2569442&postcount=1

Even voor de duidelijkheid, met de EFM zijn ze blijkbaar goed op weg, dual seat ops zal d'r niet komen, prijs is wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Koriel schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:03:

Hi Guys,
We are pleased to offer you a whopping 70% discount on DCS: Hawk (EFM) Beta from today, Black Friday through to Cyber Monday, 30th November on the VEAO Simulations store.

Just enter the coupon code "blackfriday" in your basket to get the discount making the product $12.00

Thanks,
Chris.

Even voor de duidelijkheid, met de EFM zijn ze blijkbaar goed op weg, dual seat ops zal d'r niet komen, prijs is wel goed.
Ik dacht dat die ontwikkeling behoorlijk was stop gelopen, maar het is dus wel goed bezig volgens jou? Op zich wel leuk voor het spaar ze allemaal idee!

[ Voor 5% gewijzigd door Ircghost op 27-11-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deknegt
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 18:30
Ik heb filmpjes van DCS gezien online, en iedereen daar gebruikt een HOTAS setup... Ik heb jammer genoeg alleen een gamepad en een cheapo flight-stick die ik voor IL2 heb gebruikt. Is het spel te spelen met een flight-stick, of heb je echt wel een HOTAS nodig om een beetje goed te kunnen vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
deknegt schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:11:
Ik heb filmpjes van DCS gezien online, en iedereen daar gebruikt een HOTAS setup... Ik heb jammer genoeg alleen een gamepad en een cheapo flight-stick die ik voor IL2 heb gebruikt. Is het spel te spelen met een flight-stick, of heb je echt wel een HOTAS nodig om een beetje goed te kunnen vliegen?
Ligt er heel erg aan welke kist je wilt gaan vliegen, en hoe vindingrijk je bent ;). De A10-c en de Ka-50 zijn in mijn ogen wat lastig te vliegen zonder een HOTAS vanwege het enorme overschot aan knopjes die je daadwerkelijk nodig hebt. Alle andere kisten, vooral die onder de FC3 reeks, zijn redelijk tot goed te doen met een normale goedkope joystick.

Opzich kun je voor 45eu al een simpele HOTAS kopen.

Het beste kun je gewoon beginnen door de gratis DCS World + TF51 en de SU-25T te downloaden. Dan heb je 2 leuke kisten om de boel te gaan verkennen. Mocht je vliegen nou echt leuk vinden dan kun je er altijd nog over nadenken om een betere joystick te kopen, waaronder dus die goedkope HOTAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:17
Ik heb van horen zeggen dat er iets groots aan zit te komen dit weekend :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
SgtPoen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:46:
Ik heb van horen zeggen dat er iets groots aan zit te komen dit weekend :9~
De map in open beta? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
iets met 2.0 en nevada :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
deknegt schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:11:
Ben het met IrcGhost eens, downloaden, installeren en spelen met de gratis kisten. Kijk hoe je funknuppel het doet. Als de game je bevalt kun je zelf kijken welke modules je wel of niet wil aanschaffen. De Hawk is nu erg goedkoop, en anders is FC3 imo zeer aan te bevelen.

DCS is een simulator die veel tijd vraagt, voor jaren speelplezier garandeerd. Daar hoort ook als je het goed wil doen een navenante investering qua hardware bij. Persoonlijk vind ik een goede headtracker nog bijna belangrijker dan een goede Hotas. Het is het geld wel waard imo.

Over de voortgang van de Hawk:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4Y3-wnVBq6w]

Over de release van 2.0 en Nevada.. ( Wie heeft zijn keys al? )
Hi all, a little update:

Yes, we are still pushing very hard to release DCS World 2.0 and the Nevada map open alphas by the end of this month. At this time, all looks good as we kill bugs and add some more content. However, as we continue testing, it is of course possible that a blocking bug could rear its ugly head and change our plans a bit.

We are proud that we have a good record in achieving our pre-sell / open beta release dates. Over the last few years, we only slightly missed announced open beta dates twice (Fw 190D due to internal server issues and the L-39 due to the release version not being ready) and in both cases it was only by a single day.

We hope to have DCS World 2.0 and the NTTR map to you soon.

Thanks!
http://forums.eagle.ru/sh...hp?p=2561472&postcount=42

[ Voor 49% gewijzigd door Koriel op 27-11-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
men, ik krijg echt super veel zin om te vliegen als ik dat filmpje zie haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Koriel schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:34:
[...]

Over de release van 2.0 en Nevada.. ( Wie heeft zijn keys al? )

[...]

http://forums.eagle.ru/sh...hp?p=2561472&postcount=42
ik heb een Nevada key via de A-10 beta gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
SgtPoen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:36:ik heb een Nevada key via de A-10 beta gekregen :)
Same here! 05-10-2010 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Afbeeldingslocatie: http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=128512&stc=1&d=1448639040

DCS: NEVADA Test and Training Range map Open Alpha

Today we are very excited to announce that the DCS: NEVADA Test and Training Range map Open Alpha is nearing release. A massive amount of time and effort has gone into this project and we are looking forward to having it in your hands very soon.

Afbeeldingslocatie: http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=128513&stc=1&d=1448639040

Take advantage of the pre-sell price now, before the savings vanish in a short time once the Open Alpha is released.

DCS World War II Update and Sale

DCS World War II continues to move forward following the release of the P-51D, Fw 190 and Bf 109. These modules have set a gold standard for simulated World War II combat aviation.
We are now though in the final stages of preparing for the release of our next DCS World War II module… DCS: Spitfire Mk IX! In the tradition of our previous three warbirds, the Spitfire will embody a professional level flight model, accurate cockpit systems, highly detailed external model and cockpit, authentic sounds, detailed damage model, animations, and effects. Our engineers have created an amazing flight model based British archives of authentic wind tunnel tests.

Afbeeldingslocatie: http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=128514&stc=1&d=1448639040

In addition to the Spitfire, we also realize that a World War II combat theatre is more than just the planes, it is also the combat theatre. In parallel with the aircraft, we are also hard at work on the Normandy map as well as many period ground units like tanks and other vehicles. We are committed to creating the most authentic recreation of World War II air combat ever done.

To commemorate this news, we are offering a special bundle deal of the Fw 190 and Bf 109 modules. Get this bundle now with a 20% savings, plus you can get an additional 30% savings using bonus points. This can add up to a 50% discount!

[url]https://www.digitalcombatsimulator.c...pecial_offers/[/url]

Afbeeldingslocatie: http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=128515&stc=1&d=1448639044

Please note that all DCS modules will work seamlessly in DCS World 2.0. However, when we move to DCS World 2.0, some module prices may increase. So, take advantage of these savings now.

Thanks and have a wonderful weekend!

The Eagle Dynamics Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koriel schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:03:

Hi Guys,

Thanks,
Chris.

Met die 70% korting komt die dus op $12. Wou het zelf hier ook al melden, maar was blijkbaar al gedaan. Zo'n mooie aanbieding verdient wel wat reclame. ;)
Hawk heeft ook veel extra skins, vooral Tiger air shows en van bepaalde event datums.
1 dedicated A2A pylon en een dedicated A2G pylon, waar 3* mk82 aan kunnen hangen, maar ook evt rockets natuurlijk. Oh en midden pylon voor een gun pod.
2e seat voor MP is idd onwaarschijnlijk (maar niet uitgesloten), maar is imo toch meer acro/cruise vliegtuigje.

Leuk trouwens om zo veel andere mensen te zien die DCS weer aan het oppakken zijn, of al gedaan hebben. Laatste tijd beetje bezig geweest met switchpanel te maken e.d., voornamelijk voor de FC3 en SU-25t vliegtuigen (en lighting switches/master arm etc), dus wil het ook wel weer oppaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ircghost schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:15:
Ik ga dit weekend wat vliegen en mijn server aanknallen, ik laat de details nog wel weten! Nog voorkeuren kwa dagen, kisten of iets dergelijks?
Hoe laat wilde gij de lucht in? :9 Ik kan tot ~2200 dan moet ik naar werk :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ik doe wel een berichtje wanneer! Maar ik richt op rond 7/8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Oké ik ben er wss tussen 8 en half 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ik ga nu eten dus gok kwart voor 8 uiterlijk! :)

Ik zit op de compizfox TS.

Server in DCS heet Gathering of Tweakers. Password: GoT

--
Er was toch niemand, maar ik moet even mijn game fixen. De standaard theme zetten op de su-25t zorgt voor een volledig zwart spel :P

[ Voor 81% gewijzigd door Ircghost op 28-11-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Sorry man, ik was in slaap vallen op de bank. Schrok 10 over 10 wakker, was net op tijd op werk _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Haha gelukkig was je nog op tijd op werk ;). Morgen maar opnieuw proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Dubbel post om even weer het topic omhoog te krijgen, iemand zo of vanavond vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ik kan vanaf 7 uur wel. En ik ga de wekker zetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Haha ik ben benieuwd! Ik ga mijn best doen met op tijd zijn, maar weet niet of ik het zo vroeg al haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ircghost schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:36:
Haha ik ben benieuwd! Ik ga mijn best doen met op tijd zijn, maar weet niet of ik het zo vroeg al haal.
8 uur is ook goed hoor, dan ga ik nog ff uurtje slapen na het eten zo :) Heb maar 3 uurtjes geslapen vanmorgen.

edit;
Slapen lukt niet, ik zit alvast op Ts ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Streskip op 29-11-2015 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Streskip schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:58:
[...]

8 uur is ook goed hoor, dan ga ik nog ff uurtje slapen na het eten zo :) Heb maar 3 uurtjes geslapen vanmorgen.

edit;
Slapen lukt niet, ik zit alvast op Ts ;)
Ok! Ik kom inderdaad iets na 8, ben nog even bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Dear all,

As we prepare for the launch DCS: NEVADA Test and Training Range Open Alpha Map, I wanted to inform you how the product will be released in order to avoid confusion on the launch day (shooting for November 30th, 2015).

When you purchase and download the new map, you will essentially be installing a new, stand-alone build. This unique Open Alpha build will consist of DCS World 2.0 and the Nevada map. All modules will install within the Nevada map Open Alpha as they do with the release and Open Beta versions.

Why the need for a separate, stand-alone build you ask? Because at this time the Nevada map and the Black Sea map use two different evolutions of the terrain engine (T4 for Nevada and T3 for the Black Sea). We are still in the process of converting the Black Sea map to T4 which will allow both maps to co-exist in the same DCS version. In order to release Nevada this month, we needed to create a separate version.

The current release version and Open Beta will stay intact.

Once the Nevada map exits the Alpha stage, it and DCS World 2.0 will be merged into the stable, release version of DCS World or the Open Beta (TBD).

A few weeks after release of the Nevada Open Alpha and we've had a chance to squash the most ugly bugs, we will then release a version for Steam.

Thanks
-Wags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Nog een video, dit keer met de Gazelle :)

Mocht de NTTR map vanavond komen, wie is er in om te vliegen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Ik zit de hele dag al te F5-en...

En morgen om 0200 opstaan.... 2 dagen weg... Grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
http://www.digitalcombats...m/en/downloads/world/2.0/

Hij staat er! :D

Hmm ik ben op mijn werk, maar volgens berichten doet het nog niks :P

[ Voor 30% gewijzigd door Ircghost op 30-11-2015 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Ircghost schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:05:
http://www.digitalcombats...m/en/downloads/world/2.0/

Hij staat er! :D

Hmm ik ben op mijn werk, maar volgens berichten doet het nog niks :P
ik zie het ook net. bijna 5 uur :) Hier het persbericht:

Afbeeldingslocatie: http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=128718&stc=1&d=1448894854

DUXFORD, UK, November 30th, 2015 – NEVADA Test and Training Range Map for DCS World 2 Open Alpha now available!

DCS 2 Web installer:
[url="http://www.digitalcombatsimulator.co...ads/world/2.0/"]http://www.digitalcombatsimulator.co...ads/world/2.0/[/url]

The NEVADA Test and Training Range Map requires the purchase of a key that can be purchase and download from: http://www.digitalcombatsimulator.com/en/shop/modules/

The Nevada Test and Training Range (NTTR) has the largest contiguous air and ground space available for peacetime military operations in the free world. The NTTR land area includes simulated air defense systems, mock airbases, and several target ranges. The NTTR was also used for nuclear testing. Today, it is home to RED FLAG and other military exercises that include countries from around the world. The NTTR map for DCS World 2 includes Nellis AFB, Creech AFB, McCarran International Airport and the infamous Groom Lake AFB (aka Area 51). This map also includes the city of Las Vegas, McCarran International Airport, and Hoover Dam.

Trailer:

Key Features of DCS: NEVADA Test and Training Range:
366,000 sq. kilometres that covers portions of Nevada, Utah, Arizona and California.
Highly detailed modelling of Nellis Air Force Base, Creech Air Force Base, McCarran International Airport, and the Area 51 facility.
Hoover Dam and Lake Meade.
All VOR and VORTAC radio navigation beacons.
High resolution mesh and textures around the detailed airbases.
The entire NTTR airspace as well indication of all sub-ranges.
Las Vegas, Pahrump, Mesquite, Moapa, Indian Springs, Boulder City and other cities and towns in and nearby the NTTR. This also includes all major roads, railways, and power lines.

Note: Customers that purchased DCS: A-10C Warthog while it was in beta (prior to February 21st, 2011) will be provided this map for free!

About DCS World 2

Digital Combat Simulator World (DCS World) is a free-to-play digital battlefield, focusing on military aircraft simulation. It includes a FREE TF-51D and an Su-25T attack aircraft.

DCS World 2 working with new Nevada Test and Training Range (NTTR) terrain module, that includes the largest contiguous air and ground space available for peacetime military operations in the free world. The NTTR land area includes simulated air defense systems, mock airbases, and several target ranges. The NTTR was also used for nuclear testing. Today, it is home to RED FLAG and other military exercises that include countries from around the world. The NTTR map for DCS World 2 includes Nellis AFB, Creech AFB, McCarran International Airport and the infamous Groom Lake AFB (aka Area 51). This map also includes the city of Las Vegas, McCarran International Airport, and Hoover Dam.

Additionally, DCS World 2 includes:
Powerful mission and campaign editors
Multiplayer
Massive inventory of air, land and sea combat units and weapons
Advanced AI
Fast mission generator
Dynamic weather and seasons
Training missions
Mission replay system
Pilot logbook
Support for multiple maps

This exceptionally detailed and realistic world simulation engine guarantees an engaging, real-world combat experience in this flashpoint region. DCS is a true "sandbox" simulation that can and will cover multiple time periods covering many types of aircraft and ground vehicles. DCS World allows both realistic gameplay and more casual play styles to suit the player.

[ Voor 85% gewijzigd door SgtPoen op 30-11-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Oh Lord Jesus it's happening!

Kom net thuis, ff kijken of het werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Voorlopig zit ik met 20kb/s te downloaden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
90mb/s hier! :X 8)7 Nu klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Was dat niet het deel van de 1.5 die hij gewoon van je hdd af haalt? :+ Alleen de map en wat klein spul download hij als je al een 1.5 beta hebt draaien. De 17GB basis trekt hij als kopie van je hdd.
Pagina: 1 ... 22 ... 64 Laatste

Let op:
Discord waar spelers elkaar kunnen vinden voor samenvliegen:
- CombatFlight https://discord.gg/sQcJps7Cqx