Gisteren nog wat rondgevlogen in de Flanker:
[ Voor 7% gewijzigd door Compizfox op 28-03-2015 17:32 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
[ Voor 7% gewijzigd door Compizfox op 28-03-2015 17:32 ]
Ja
Honeybadger doesn't care!
Topicstarter[ Voor 61% gewijzigd door GurbY{nl} op 03-04-2015 19:44 ]
Verwijderd
ff versies checkenGurbY{nl} schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 19:41:
Zal zo even kijken
Edit
Ik krijg alleen maar "connection interrupted..."
Nope, ander pssword.
Hoe weet jij dit van tevoren?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ik krijg altijd de DCS newsletter en daarin worden dit soort acties vaak aangekondigd.Ample Energy schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:55:
[...]
Hoe weet jij dit van tevoren?![]()
Ik ben altijd een paar dagen te laat
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ik heb FC3 en A-10C tijd geleden tijdens een sale gekocht voor m'n pa maar hij is niet echt geïnteresseerd. FC3 7,99 en A-10C 11,99 US Dollar. Mocht je die willen kan ik ze overschrijven naar jouw account als je dat bedrag over maaktAmple Energy schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:55:
[...]
Hoe weet jij dit van tevoren?![]()
Ik ben altijd een paar dagen te laat
[ Voor 15% gewijzigd door Streskip op 16-04-2015 10:46 ]
Dat zal idd zo zijn vanuit een sale. Thanks!Ample Energy schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:10:
Als ik de site zo bekijk zou je 16 USD moeten hebben: 2 x 8 voor elke module die je hebt gekocht. Misschien dat dat 2 x 5 is geworden omdat ze in een sale zijn gekocht.
En je hebt zo een DM
[ Voor 3% gewijzigd door CrashOverDrive op 26-04-2015 02:48 ]
Ik heb het idee met pedalen wel een stukje relaxter te kunnen vliegen. Maar heb het rudderen met de stick nooit echt ideaal gevonden..GurbY{nl} schreef op zondag 26 april 2015 @ 07:59:
En die x52 pro die ik heb.......die heb ik.....jawel, voor €35,- gekocht op MP....
Al met al dus nog niet zo raar. Nu een paar pedalen zien te scoren aangezien de wh geen twist heeft.....das wel weer jammer.
TopicstarterHoe heb je dat voor mekaar gekregen? Tweedehands?GurbY{nl} schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 21:41:
TM warthog op ebay gescored voor 122€
Lijkt me een goeie deal. Nu de X52 Pro zien te verkopen.
TopicstarterZou goed kunnen, maar er is ook meer dan genoeg nieuw spul op ebay dus daarom vroeg ik hetGurbY{nl} schreef op maandag 27 april 2015 @ 13:14:
De meeste warthogs op eBay zijn tweedehands volgens mij?
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2015 21:49 ]
Nee hoor, stick en throttle. Complete set dus. Tweedehands, niet nieuw.Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:32:
Warthog voor 120 is waarschijnlijk alleen de stick.
Goedkoopste nieuw is op dit moment 270 via de DEUTSCHE Amazon. Ik heb indertijd 320 betaald inclusief levering.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door SgtPoen op 30-04-2015 20:42 ]
Hij is binnen, en inderdaad: één switch (pinky throttle) is wat gaar. Enig idee waar die te bestellen zijn? En/of een goede tut om het ding uitelkaar te halen? Ik vind vanalles op google, maar throttle dismantle geeft niet veel hits.Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:03:
In dat geval zou ik hem kopen nadat je hebt kunnen verifiëren wat de toestand van het hele ding is. Een aantal switches wil bij intensief gebruik nog wel eens kapot gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Streskip op 08-05-2015 01:26 ]
Je moet er wat geduld voor hebben maar zo kan je wel redelijk 'goedkoop' of in ieder geval voor een stuk minder geld het zelfde hebben. Netjes gedaanGurbY{nl} schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:43:
Al met al kom ik zo wel mooi aan de spullen: de TM Warthog zoals gezegd voor 122,- gekocht, terwijl ik de X52Pro met bijna 80,- winst heb verkocht. Stickie en throttle voor goed 40 euro dus...
TrackIR 4 met Pro Clip is onderweg voor 45,-. Het wordt nog eens wat. Nu alleen nog een setje pedals op de kop zien te tikken!!
Ja die neiging heb ik ook vaak. Maar zo langzamerhand gaat het wennen, zeker als ik nu kijk wat ik wat bij elkaar sprokkel en wat dat dan gekost mag hebben en zou hebben.Streskip schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:43:
[...]
Je moet er wat geduld voor hebben maar zo kan je wel redelijk 'goedkoop' of in ieder geval voor een stuk minder geld het zelfde hebben. Netjes gedaanIk heb gewoon lui op de bestel knop gedrukt
Ik vlieg ook zo af en toe in de 104th maar in de F-15. Lockte per ongeluk laatst op een A-10C, die deployde gelijk een zooi flares. Was jij dat?GurbY{nl} schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:48:
Ik zat gisteren bij de 104th (weet zo niet meer welke mission daar draaide) maar in ieder geval: ik neem een A10C, laad de hele rotzooi in de rekken en ga weg richting MSN0001. EWR gaf al een tijdje wat piepjes dus er stond iets te stralen (had de manual er niet bij dus kon het niet zo snel opzoeken, maar bleek AAA).
Anyway: ik slew alles naar steerpoint en ga vandaar de boel bekijken, inzoomen/uitzoomen, maar hoe ik ook zoek in de buurt, ik kan niks geen target vinden. FLIR B/W hot geprobeerd, nergens iets te vinden. Maar hoe closer ik kom, hoe zenuwachtiger het piepje en op enig moment chaff en flares en non-stop uit. Zie ik vanaf de grond lichtspoor op me af komen.
Maar niet te ontdekken, die AAA... hoe doen jullie dat nou? Gewoon op een mijl of wat cirkels gaan draaien of zo en net zo lang zoeken tot je wat hebt?
[ Voor 13% gewijzigd door Streskip op 26-05-2015 15:32 ]
Ja haha dat is idd lastig. Daar stond ik niet helemaal bij stil toen ik de Warthog kocht. Gelukkig bezorgd bol.com binnen een dagGurbY{nl} schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:03:
Mja Huey vind ik nog steeds super om te doen, moet alleen eerst een setje pedals hebben want met de tm warthog is het geen doen..
Toen was die aanschaf toch ineens niet meer zo goedkoopStreskip schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:30:
[...]
Ja haha dat is idd lastig. Daar stond ik niet helemaal bij stil toen ik de Warthog kocht. Gelukkig bezorgd bol.com binnen een dag
Nou iddSlaadjeBla schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 20:05:
[...]
Toen was die aanschaf toch ineens niet meer zo goedkoop
(maar wel je set compleet)
[ Voor 17% gewijzigd door Streskip op 26-05-2015 22:27 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
TopicstarterGeweldig man! Waar vlieg je? (Mag ook in dr DM)SgtPoen schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:45:
Ja ik ben nogal druk met andere dingen op het moment. Wil wel weer is een GoT missie opzetten, ben dit jaar begonnen met zweefvliegen dus zit veel vaker echt in de lucht
Bij ZC DeelenIrcghost schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:47:
[...]
Geweldig man! Waar vlieg je? (Mag ook in dr DM)
Alles kan. Maar op final even ergens met de muis de speedbrakes in de A10C een tikkie verder open zetten wil ik je zie doen... ;-)
Wie gebruikt er dan ook speedbrakes in een A10c. Gewoon je vleugel eraf laten schieten voor extra dragGurbY{nl} schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:30:
Alles kan. Maar op final even ergens met de muis de speedbrakes in de A10C een tikkie verder open zetten wil ik je zie doen... ;-)
[ Voor 8% gewijzigd door CrashOverDrive op 28-05-2015 13:11 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Streskip op 29-05-2015 08:46 ]
[ Voor 89% gewijzigd door SgtPoen op 29-05-2015 10:27 ]
Is goed dank jeSgtPoen schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:26:
goede keuze, ze moeten alleen die trim nog even fixen want ik vlieg altijd met maximale negatieve trim en die kist wil nog steeds omhoog. Als je tips nodig hebt over het vliegen met de BF109 moet je maar vragen, hij is best lastig te vliegen. Mustang is piece of cake ter vergelijking. Maar de fw109 is ook niet makkelijk. Vloog laatst weer is in de mustang en ik dacht gewoon dat takeoff assist aanstond zo makkelijk dat het was. Zorg dat alle takeoff assists met die oude kisten uistaan, je kan het beter gelijk goed leren dan dat je straks denkt ik zet het uit en het lukt ineens helemaal niet meer. Die takeoff assists zijn ook meer bedoeld voor mensen zonder rudder naar mijn mening.
Al in de documentatie map gekeken? Daar staan ze vaak.Streskip schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:22:
Is er iets van een flight manual voor die Bf109? Wat op de DCS site staat is niet veel
Haha ja ben nog op werkCrashOverDrive schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:37:
[...]
Al in de documentatie map gekeken? Daar staan ze vaak.
Dus je dcs installatie map, dan mod of modules oid, dan je kist (Bf109) en dan staat er meestal een map manuals of doc.
Kan vanavond thuis wel even kijken wat de goede namen zijn, maar je vind het vast wel zo
[ Voor 3% gewijzigd door Streskip op 29-05-2015 16:44 ]
[ Voor 11% gewijzigd door SgtPoen op 29-05-2015 20:25 ]
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2406744#post2406744Today we reached a significant milestone of moving the NTTR map into full internal testing such that our external testers can now pound on it.
There are still several blocking bugs, but we are working hard to resolve them has fast as we can.
Als het dit najaar wordt zou ik al vrolijk worden....Streskip schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:11:
[...]
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2406744#post2406744
Op Reddit praten ze over een release van over twee weken..
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Hawk is leuk en zeker niet moeilijk zoals de A-10. Heb dat ding al tijd niet gevlogen, is de volledige versie al uit? Het echte flight model?GurbY{nl} schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 20:14:
Heb voor die paar stuivers de Hawk gekocht. Zou eerst de 15bis doen maar moet nog zoveel leren in de A10.....
As our first reveal for day 2 at Duxford; VEAO Simulations in partnership with MysteryFX are pleased to announce our first rotary wing aircraft, the NH Industries NH-90 helicopter.
Further details of its ongoing development will follow in due course!
Chris
Topicstarter[ Voor 16% gewijzigd door Compizfox op 21-06-2015 16:58 ]
Dat ziet er wel erg lekker uit
[ Voor 40% gewijzigd door Patjeee op 21-06-2015 21:28 ]
TopicstarterHoneybadger doesn't care!
TopicstarterLife is like living only without the peaches
Volgens mij zijn keys die je via ED koopt gewoon te registreren op Steam. Ik gebruik DCS ook niet via Steam hoor maar het zou wel moeten kunnen.Kingpinda schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 00:32:
Hoi allemaal,
Goh er is al 3 jaar een DCS threadJaren terug lopen zoeken hier naar iets wat geen MSFX thread was
weinig gevonden alleen een enkel IL2 draadje of LOMAC.
Sinds de Black Shark ben ik verkocht aan deze sim. Eigenlijk vooral nog veel solo campaigns spelen en filmpjes kijken van wags en ralfidude etc.
Ik zag dat jullie via Steam afspreken maar spelen jullie dan ook DCS World over steam heen? Ik koop eigenlijk alles via ED en dan kun je niet op steam met die keys.
Op het moment heb ik Ka-50 1 en 2, A10-C in de Beta tijd, Flaming Cliffs 3, P51-D, Sabre, Combined arms en de Huey.
Mijn Logitech G940 throttle vertoond alleen kuren. Heb al wat kabels vervangen maar blijft soms op bepaalde throttle stand geen signaal doorgeven van de knoppen. Wil eigenlijk alleen een throttle los ergens vandaan toveren maar de Warthog Throttle los is flink duur kan ik net zo goed hele Hotas kopen. Iemand toevallig die alleen op zoek is naar de joystick dat we de prijs kunnen splitten?Of iemand die een goede Throttle wil verkopen?
Nope, dat is vroeger wel het geval geweest maar het kan nu niet meer. Andersom kan het overigens wel.Streskip schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 04:52:
[...]
Volgens mij zijn keys die je via ED koopt gewoon te registreren op Steam. Ik gebruik DCS ook niet via Steam hoor maar het zou wel moeten kunnen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq