Ik heb voor de x-55. ik denk dat je toch zelf even gaat moeten binden.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:00:
Heeft er iemand nog een DCS A-10C profile voor de X52 Pro? Ik ben weer serieus begonnen met die kist, maar nu begint het wel handig te worden dat ik CMS DMS China, Boat, Trim, Slew goed op me stick heb en dat ik dan automatisme kan gaan aanleren.
Diegene die ik op ED user files vind, vind ik maar niets, Slew zit bijv op de stick, trim zit op de throttle draaiknoppen, maar dan wel als button push...
Open beta is weer een versie verder.
DCS 1.2.14 - Change Log
The main task of 1.2.14 version is integrating support of payware campaigns.
Also there are some bugfixes.
Su-27. Unlimited fuel option will work
S-25L missiles will not remains at hardpoints after jettison
S-25L missile. Added reworked 3D model.
MiG-29S chaff/flare indicator is fixed
Bf 109 K-4. FM tuning.
Bf 109 K-4. Adjusted landing gear points
Bf 109 K-4. Aileron damage will affect to flight control
Bf 109 K-4. Corrected Quick Start missions
Bf 109 K-4 FM. Extended landing gear brings the nose heavy effect
Bf 109 K-4. Water radiator params corrected
F-15 Quick Start missions. Corrected Tu-22 payload
Leopard 2. Corrected scripts of Denmark skins
WWII aircraft. Added ground roll sound
WWII aircraft. Expanded aerodynamic sounds depending on AoA
Mi-8MTV-2. 20th mission of campaign is corrected
A-10C. Refueling READY light was ON after a short delay at any mission start is fixed
1.2.14 will be available in open-beta today.
Ik ga zo de meest recente release hosten, geen beta
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2014 20:08 ]
Ik kom niet in je server?! Ik draai de gewone..Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:07:
Ik ga zo de meest recente release hosten, geen beta
En Deon heeft ook iets gehost daar kom ik wel in..
Althans, als jij diegene bent..
[ Voor 6% gewijzigd door Streskip op 18-12-2014 20:47 ]
Op Steam 65% korting op veel modules. Wat zouden jullie aanraden, pakken, of wachten op de komende DCS sale?
Verwijderd
Ze zijn niet uitwisselbaar. D.w.z. als je een steam versie koopt kun je die serial nooit voor een normale versie gebruiken. Ik ben zelf anti steam en zou me door die korting nog niet laten binden.. Maar dit is puur een persoonlijke keuze.
DCS sales zijn meestal 70%, als je ze nu voor 65% kan pakken zou ik niet wachten 
Kwa aanraden, wat heb je nu? (en vind je leuk)
@Jay Pee, je kan steam keys registreren op de ED site en gewoon gebruiken in de non-steam.
Andersom echter niet
(dus ED aankopen niet bij steam, tenzij je ze los installeerd zoals ik met de Hawk)
Kwa aanraden, wat heb je nu? (en vind je leuk)
@Jay Pee, je kan steam keys registreren op de ED site en gewoon gebruiken in de non-steam.
Andersom echter niet
[ Voor 43% gewijzigd door CrashOverDrive op 18-12-2014 21:40 ]
Mja dus wel weer en gezeur met keys over en weer registreren en daar hou ik niet zo van. Misschien toch wachten op de dcs sale...
Kan je die van de x-55 delen?Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:02:
[...]
Ik heb voor de x-55. ik denk dat je toch zelf even gaat moeten binden.
Voor het eerst in jaren maar weer begonnen met vliegen en gelijk maar de x-55 gescoord.
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Verwijderd
Dat kun dus niet meer sinds een paar maanden. Vroegah wel helaasch...GurbY{nl} schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:58:
Mja dus wel weer en gezeur met keys over en weer registreren en daar hou ik niet zo van. Misschien toch wachten op de dcs sale...
Waar lees je dit JP? Niet-steam DCS keys werken niet meer op Steam (volgens hier), maar naar wat ik lees (op die zelfde link, staat "Please note though that keys purchased on the Steam store will work on DCS World downloaded from the DCS Store.") werkt het wel nog in de andere richting ...Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:39:
Ze zijn niet uitwisselbaar. D.w.z. als je een steam versie koopt kun je die serial nooit voor een normale versie gebruiken. Ik ben zelf anti steam en zou me door die korting nog niet laten binden.. Maar dit is puur een persoonlijke keuze.
Ik heb alleszins mijn A10C module ooit op Steam gekocht (granted 2 jaar geleden) en nu gebruik ik die gewoon in DCS World stand-alone (is immers verbonden aan mijn ED account). Volgens bovenstaande link zou dit nog altijd moeten werken.
Staat hier nogmaals zo uitgelegd: http://www.reddit.com/r/h...s_on_steam_or_standalone/
[ Voor 4% gewijzigd door logion op 18-12-2014 22:34 ]
Verwijderd
Mijn excuses!
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=125452
Het werkt inderdaad maar 1 richting uit: Steam keys kun je wel gebruiken voor de gewone versie van ED, maar ED keys kun je niet voor je Steam versie gebruiken. Ik zeg, kopen dus! Verschil tussen 65% en 70% is nou niet echt mega..
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=125452
Het werkt inderdaad maar 1 richting uit: Steam keys kun je wel gebruiken voor de gewone versie van ED, maar ED keys kun je niet voor je Steam versie gebruiken. Ik zeg, kopen dus! Verschil tussen 65% en 70% is nou niet echt mega..
Omtrent Steam sales, de hoogste kortingen zijn typisch de daily en de flash sales; maar ik weet niet in hoeverre DCS producten meedoen aan dailies/flashes. Op de steamdb pagina van de A10C lees ik alvast dat de hoogste korting ooit -70% was, nu staat ie aan -65%... De ED store doet inderdaad meestal nog net iets beter. Als je via ED koopt, dan gaat er ook meer van jouw aankoopbedrag naar de developer (Steam rekent altijd wel een bepaalde fee).
Zelf wil ik nog de Mig21 en de Sabre kopen. Maar ik ga nog wachten op de sales van ED, heb meer dan genoeg modules om mij nog even zoet te houden. WW II modules laat ik sowieso rechts liggen (niet mijn ding).
Zelf wil ik nog de Mig21 en de Sabre kopen. Maar ik ga nog wachten op de sales van ED, heb meer dan genoeg modules om mij nog even zoet te houden. WW II modules laat ik sowieso rechts liggen (niet mijn ding).
Verwijderd
Ik heb ooit de A-10C op Origin gekocht voor 4,99USD. Dat is toen met 90% korting op de retailprijs van 39,99USD. Indertijd kon je DCS modules nog op Origin kopen en kreeg je gewoon een ED serienummer.
Op Origin?! 70% van de A10C is al aardig veel & naar mijn mening ook veel te goedkoop.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 22:53:
Ik heb ooit de A-10C op Origin gekocht voor 4,99USD. Dat is toen met 90% korting op de retailprijs van 39,99USD. Indertijd kon je DCS modules nog op Origin kopen en kreeg je gewoon een ED serienummer.
Verwijderd
Ja dat was ook belachelijk toen... Ik had indertijd een pirated versie 1.1.6.0 toen DCS World nog niet bestond. Die 5 euro had ik er nog wel voor over, kon ik tenminste ook updates binnen halen in de toekomst.
Dan test ik het eens, zal FC3 via steam kopen en als ED met een sale komt haal ik daar de A10.
Als je net iets meer wilt dan FC3 maar niet zoveel als de zware sim kisten, dan kan ik de F-86F ook aanraden. Die kist is echt DCS niveau vwb flightmodel en systems, maar het is gewoon een simpele kist om te starten en de wapens in te zetten. Je kan er ook leuk mee navigeren met NDB, Sidewinders mee schieten, raketten schieten en domme bommen gooien. Maar dan wel met allerlei hulpmiddelen om die bom op de juiste plek te krijgen. Low Altitude Bombing System (aka The Idot Loop) is ook werkend.
En het vliegtuig lijkt wel oud en traag, maar het vliegt als een raket.
Dit zijn SgtPoen en ik:
Dit zijn SgtPoen en ik:
Ge_wel_dig!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:12:
Als je net iets meer wilt dan FC3 maar niet zoveel als de zware sim kisten, dan kan ik de F-86F ook aanraden. Die kist is echt DCS niveau vwb flightmodel en systems, maar het is gewoon een simpele kist om te starten en de wapens in te zetten. Je kan er ook leuk mee navigeren met NDB, Sidewinders mee schieten, raketten schieten en domme bommen gooien. Maar dan wel met allerlei hulpmiddelen om die bom op de juiste plek te krijgen. Low Altitude Bombing System (aka The Idot Loop) is ook werkend.
Dit zijn SgtPoen en ik:
[video]
Topfilmpje!! Brengt me toch weer aan het twijfelen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:12:
Dit zijn SgtPoen en ik:
[video]
En had jij nou nog aparte texture mods?
Toby Enhanced TerrainGurbY{nl} schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:44:
[...]
Topfilmpje!! Brengt me toch weer aan het twijfelen.
En had jij nou nog aparte texture mods?
DTAC Trees
SweetFX
Shader mod by Mustang.
Hier de links http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=127098
Verwijderd
Ben eens benieuwd hoe DCS World 2 er uit gaat zien en of het zo'n voorruitgang is want mijn DCS World 1.X ziet er toch wel erg gelikt uit! Alles maxed, 8x MSAA (in-game), SweetFX, Normal HDR, alle zooi van Mustang, Highwayman-Ed en Toby23.
Die texture mods, die zal je ook in 2.0 wel gebruiken, we houden gewoon de huidige black sea map maar dan in een nieuwe engine. Hier wat screens van 2.0 in de Nevada Map. Holy ****

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=120580&page=36

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=120580&page=36
Kun je die mods van Toby/highwayman dan gewoon gelijkertijd gebruiken? Dat zijn toch beide terrain textures?Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:49:
Ben eens benieuwd hoe DCS World 2 er uit gaat zien en of het zo'n voorruitgang is want mijn DCS World 1.X ziet er toch wel erg gelikt uit! Alles maxed, 8x MSAA (in-game), SweetFX, Normal HDR, alle zooi van Mustang, Highwayman-Ed en Toby23.
Verwijderd
Highwayman heeft een gecompileerd pakket gereleased met een blend van zijn textures en die van Toby en daarnaast ook nog zijn eigen Towns & Villages mod. Naar mijn mening het beste texturepack tot nu toe.
Ik heb zelf een blend gemaakt met Toby Enhanced Terrain, DTAC trees, EdHighwayman Villages. Ik heb ook nog de bomen uit de desert terrain mod gehaald en in een losse mod gezet, dan krijg je een Vietnam setting (met flyable phantom):

Hebb0n!!!Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:54:
Ik heb zelf een blend gemaakt met Toby Enhanced Terrain, DTAC trees, EdHighwayman Villages. Ik heb ook nog de bomen uit de desert terrain mod gehaald en in een losse mod gezet, dan krijg je een Vietnam setting (met flyable phantom):
[afbeelding]
Bij Steam is er een korting van 65% t/m 2 januari 
Nb. Misschien komt het nog als daily deal oid langs met een hogere korting, maar 65% is ook al niet slecht
Nb. Misschien komt het nog als daily deal oid langs met een hogere korting, maar 65% is ook al niet slecht
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Morgen heb ik tijd, dan zal ik de links posten naar mijn JSGME blends. Vietnam landschap werkt ook gewoon in multiplayer als de andere het niet hebben.
Vette screenshots!
Kan niet wachten op 2.0.
Die Mirage ziet er ook wel netjes uit. Ben niet een Mirage fan ofzo maar misschien wel leuke kist. De VEAO Eurofighter duurt denk ook nog wel een jaartje..
Die Mirage ziet er ook wel netjes uit. Ben niet een Mirage fan ofzo maar misschien wel leuke kist. De VEAO Eurofighter duurt denk ook nog wel een jaartje..
Verwijderd
Tuurlijk. Als je even je mail geeft tijdens een online sessie stuur ik het voor je.
GermanPivo schreef op donderdag 18 december 2014 @ 22:04:
[...]
Kan je die van de x-55 delen?
Voor het eerst in jaren maar weer begonnen met vliegen en gelijk maar de x-55 gescoord.
Hehe coole move, ken ik ookVerwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 18:15:
Mirage was het vliegtuig van de top-scoring jet ace Giora Epstein.
[video]
Toch nog even wachten, ED komt met wintersale volgens eigen zeggen.
De Mirage 2000C is mijn favo toestel qua lijnenspel. Mooier kan niet
Moet je anders eens Les Chevaliers du Ciel kijken:
Of mijn remake in FS2004:
Die vid van DeKid is trouwens een Mirage III als ik het zo kan zien.
Moet je anders eens Les Chevaliers du Ciel kijken:
Of mijn remake in FS2004:
Die vid van DeKid is trouwens een Mirage III als ik het zo kan zien.
Valt zeker aan te raden al wordt ie nog beter met het EFM.
Zelf gisteren de mig21bis gekocht op steam (kon toch niet wachten tot ED sale). Indrukwekkend hoeveel detail leather neck in de cockpit en de systemen heeft gestoken. Landen, take-off roll en low speed handling zijn wel een bitch. Je moet ook echt nog veel manueel doen in deze pit, love it!
Zelf gisteren de mig21bis gekocht op steam (kon toch niet wachten tot ED sale). Indrukwekkend hoeveel detail leather neck in de cockpit en de systemen heeft gestoken. Landen, take-off roll en low speed handling zijn wel een bitch. Je moet ook echt nog veel manueel doen in deze pit, love it!
Wordt er vanavond nog gevlogen? Ik zou graag eens mee willen. De F-15 had ik al een tijdje, sinds gisteren de A-10C erbij genomen.
*AMD Ryzen 7 5800X * Asus ROG Strix X570-E * MSI RTX 3080Ti * 32GB G.Skill Trident Z Neo * Corsair Hydro H115i * Corsair RM750x * Samsung 980 1TB * Phanteks Evolv X * Samsung 49" *
Verwijderd
Succes met de studie! In tegenstelling to HBOs en Universiteiten, is dit het wél waarddaniel360gt schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:28:
Wordt er vanavond nog gevlogen? Ik zou graag eens mee willen. De F-15 had ik al een tijdje, sinds gisteren de A-10C erbij genomen.
Verwijderd
Logion, ben je nog actief in het 476e?logion schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:47:
Valt zeker aan te raden al wordt ie nog beter met het EFM.
Hahah ja zeker. Die F-15 is een eitje. Die A-10C haalt meteen weer het Falcon 4 gevoel naarbovenVerwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:55:
[...]
Succes met de studie! In tegenstelling to HBOs en Universiteiten, is dit het wél waard
Opstarten van dat ding alleen al is een genot.
Ik kan trouwens wel een servertje aanzetten als er behoefte is om een vluchtje te maken...
[ Voor 11% gewijzigd door daniel360gt op 20-12-2014 19:43 ]
*AMD Ryzen 7 5800X * Asus ROG Strix X570-E * MSI RTX 3080Ti * 32GB G.Skill Trident Z Neo * Corsair Hydro H115i * Corsair RM750x * Samsung 980 1TB * Phanteks Evolv X * Samsung 49" *
Ik wil wel
(zolang ik niet de enigste ben
[ Voor 58% gewijzigd door CrashOverDrive op 20-12-2014 19:54 ]
Gewoon vliegen of schiet missie? Die laatste moet ik dan even maken
Gewoon vliegen is prima. Stapel verschillende kisten op de grond en gaan met die banaan.
Staat online: Gathering of Tweakers met pass: GoT
Ik zie niksdaniel360gt schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:20:
Staat online: Gathering of Tweakers met pass: GoT
Porten geforward enzo?
[ Voor 6% gewijzigd door CrashOverDrive op 20-12-2014 20:26 ]
Hier hetzelfde, openbeta + stable geprobeerdCrashOverDrive schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:25:
[...]
Ik zie niks
Porten geforward enzo?

Verwijderd
Ik heb hier nooit problemen mee gehad dus ik vind het een beetje raar dat jullie dat wel hebben...
Met UPnP hoef je geen poorten open te zetten, dat gaat vanzelf, dus ik denk dat er wellicht iets anders niet goed zit.
Met UPnP hoef je geen poorten open te zetten, dat gaat vanzelf, dus ik denk dat er wellicht iets anders niet goed zit.
UPnP werkt ook niet altijd even goed, ik zit bijv met een "eigen" lan (en gateway) weer op een ander lan, dus het is een grote clusterf*ck als ik wat moet openen kwa porten
Daarom host ik ook nooit, misschien heeft Daniel hetzelfde.
We zitten nu trouwens in de DCS ISRAEL server
We zitten nu trouwens in de DCS ISRAEL server
Zit ik voor rudder pedals te kijken, beetje comments lezen enzo.. Iemand als nadeel opgegeven: "met zweedse klompen gaat het moeizaam" Hebben jullie hier ook last van?
Maar even zonder gekheid mensen, ik ben dus aan het kijken voor rudder pedals. Nu is er niet heel veel keus dus een Saitek, maar wat is handig. De Combat pedals zijn 70 euro duurder, Crash zei me al dat je deze met je tenen kan besturen. Op zich handig, maar heb er even over na zitten denken en ik heb geen idee wat ik fijner zou vinden. Ik ben ook van plan helikopter te gaan vliegen en lijkt me misschien dan juist ook fijn om je voet erop te kunnen rusten.
Give me your thoughts!
Maar even zonder gekheid mensen, ik ben dus aan het kijken voor rudder pedals. Nu is er niet heel veel keus dus een Saitek, maar wat is handig. De Combat pedals zijn 70 euro duurder, Crash zei me al dat je deze met je tenen kan besturen. Op zich handig, maar heb er even over na zitten denken en ik heb geen idee wat ik fijner zou vinden. Ik ben ook van plan helikopter te gaan vliegen en lijkt me misschien dan juist ook fijn om je voet erop te kunnen rusten.
Give me your thoughts!
Nuja, dat je met de tenen kan besturen betekend niet dat het ook moet 
Maar veel verder dan de voorvoet kom je niet. Ik stuur ook wel vaak op de grond met de voorvoet rustend op de onderkant van het pedaal (en de hiel gewoon in de lucht) en dan remmen met de tenen. Wat volgens mij ook de bedoeling is?
Als ik in de lucht zit haal ik meestal de voeten van de pedalen en doe ik alleen correcties door met de grote teen tegen het pedaal te drukken
*edit*
In heli's zit ik meestal met de hiel op de baseplate en voorvoet wel vol op de pedalen, maar die "knik/hobbel" die je dan in het midden hebt is wel irritant aangezien een heli niet echt een midden heeft op de pedalen omdat het geen roer is
Maar veel verder dan de voorvoet kom je niet. Ik stuur ook wel vaak op de grond met de voorvoet rustend op de onderkant van het pedaal (en de hiel gewoon in de lucht) en dan remmen met de tenen. Wat volgens mij ook de bedoeling is?
Als ik in de lucht zit haal ik meestal de voeten van de pedalen en doe ik alleen correcties door met de grote teen tegen het pedaal te drukken
*edit*
In heli's zit ik meestal met de hiel op de baseplate en voorvoet wel vol op de pedalen, maar die "knik/hobbel" die je dan in het midden hebt is wel irritant aangezien een heli niet echt een midden heeft op de pedalen omdat het geen roer is
[ Voor 40% gewijzigd door CrashOverDrive op 21-12-2014 16:41 ]
IRL is rudder vooral handig bij choppers. En zweefkisten, als je wil "crabben". Rest van de fixed wings gebruik je rudder enkel om te taxieen en vooral heel weinig bij takeoff. En remmen uiteraard. Ik doe het meer vanuit de enkels dan alleen met de tenen. Maar het is niet te vergelijken omdat je het niet voelt. IRL denk je er ook niet bij na maar hou je de boel gewoon op de centerline, meer gevoelsmatig.
- Ircghost
- Registratie: Februari 2010
- Laatst online: 15-09 08:25
Honeybadger doesn't care!
Topicstarter:strip_icc():strip_exif()/u/347700/honeybadger.jpg?f=community)
En het voordeel van een rudder is dat je makkelijker kunt remmen op de kant die je wilt
Verwijderd
Als geld geen issue is zou ik meteen voor de MFG Crosswind pedalen gaan.
Is het dat wel, heb ik gelezen dat de oude CH Pro Pedals het altijd nog goed doen en voornamelijk degelijk zijn, waarbij de modernere pedalen wat nalaten.
Ik zou sowieso even Googlen naar vergelijkingen.
Is het dat wel, heb ik gelezen dat de oude CH Pro Pedals het altijd nog goed doen en voornamelijk degelijk zijn, waarbij de modernere pedalen wat nalaten.
Ik zou sowieso even Googlen naar vergelijkingen.
Thanks voor de snelle reacties
Als dat de bedoeling is Crash dan neem ik dat zo van je aan
Het is voor mij gewoon echt kiezen tussen de gewone of de combat.. Ga ik mijn hele voet er op laten rusten, of vind ik het juist fijn om dat niet te hoeven doen? Met iRacing gebruik ik ook niet mijn hele voet maar staat m'n hiel op de base.
En JP, ik zou willen dat geld geen issue was maar de tv is nog eens overleden ook vorige week..
Dus 288 Euro voor pedaaltjes is me even wat te duur
Als dat de bedoeling is Crash dan neem ik dat zo van je aan
En JP, ik zou willen dat geld geen issue was maar de tv is nog eens overleden ook vorige week..

Verwijderd
Ja het is ook een extreem bedrag voor een setje pedalen maar je hebt altijd gekken die voor 5k hardware hebben staan.
En de rest... Heb verscheidene semi-prof thuis opstellingen gezien die meer dan een veelvoud daarvan moeten hebben gekost. Complete 737 overhead panelen en consoles. Zeer indrukwekkend!
Deon wilt altijd wel met een A-10C maar weet niet of die hier nu wel of niet leest..Verwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:13:
Jongens, vanavond iemand online met een A-10C?
edit;
Ben zelf aan het werk tot 11 dus kan niet..
[ Voor 9% gewijzigd door Streskip op 21-12-2014 18:18 ]
Ik wil je A-10C wel uit de lucht halen met een F15
Verwijderd
Ik wil wel. Net thuis van het werk. Net deze posts gelezen zit nu op ts.Verwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:13:
Jongens, vanavond iemand online met een A-10C?
Ik zag 3/3 players, dus inloggen kon sowieso niet meer. Maar ja, heb ook geen A10C.
Was coop missie.GurbY{nl} schreef op zondag 21 december 2014 @ 20:05:
Ik zag 3/3 players, dus inloggen kon sowieso niet meer. Maar ja, heb ook geen A10C.
Maar aangezien we nu allemaal (behalve Jay Pee) dood zijn kunnen we misschien zo wel een "normale" game doen?
We zitten trouwens ook weer op ts ( srv.tuxplace.nl )
[ Voor 7% gewijzigd door CrashOverDrive op 21-12-2014 20:18 ]
Verwijderd
Was well ff lache.. Save Badger!
profielen netjes aangemaakt

genoeg speelgoed meegesleept om die arme Badger te redden

onderweg wat kiekjes van de scenery (SweetFX doet het erg goed!)

Helaas werd het een grote clusterfuck toen de MANPADS begonnen te schieten. Resultaat: 2 A-10Cs uit de lucht geschoten dus toen zijn we maar gestopt met een serieuze missie..
profielen netjes aangemaakt

genoeg speelgoed meegesleept om die arme Badger te redden

onderweg wat kiekjes van de scenery (SweetFX doet het erg goed!)

Helaas werd het een grote clusterfuck toen de MANPADS begonnen te schieten. Resultaat: 2 A-10Cs uit de lucht geschoten dus toen zijn we maar gestopt met een serieuze missie..
Ziet er wel nice uit hoor met sweetfx. Dat kan ik ook wel gebruiken
En de kogel is door de kerk, de combat pedals zijn onderweg
En de kogel is door de kerk, de combat pedals zijn onderweg
Verwijderd
Deon, hier even wat snelle shots om het verschil tussen SweetFX en normaal aan te tonen in DCS. Ik heb HDR bloom uit staan in deze shots.

Wat ik al zei, het haalt het doffige van DCS weg zonder er meteen een bontgekleurde tekenfilm van te maken.

Wat ik al zei, het haalt het doffige van DCS weg zonder er meteen een bontgekleurde tekenfilm van te maken.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2014 22:30 ]
*Wat screens van DeKid
Saving Badger !

DeKid voorop, laat even zijn schroefjes controleren door me

Going dark !

Boem!
Saving Badger !

DeKid voorop, laat even zijn schroefjes controleren door me

Going dark !

Boem!

Wat een leuk standpunt om screenshot te maken die ene laatste, Crash
Maar dat sweetfx is dat nou voor tijdens het gamen of meer om screens mooier te maken?
Maar dat sweetfx is dat nou voor tijdens het gamen of meer om screens mooier te maken?
Ik heb zelf al 5/6 jaar de Saitek Pro Flight Rudder en werkt nog altijd prima. Heb er wel even mee lopen stoeien ivm de center pen. (iets wat de duurdere Saitek combat rudder ook heeft).Streskip schreef op zondag 21 december 2014 @ 15:39:
Zit ik voor rudder pedals te kijken, beetje comments lezen enzo.. Iemand als nadeel opgegeven: "met zweedse klompen gaat het moeizaam" Hebben jullie hier ook last van?![]()
Give me your thoughts!
Mocht je deze gaan kopen zou ik toch even de volgende link bekijken
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=73311
Hij praat over de blackshark maar met de a10c gun/rocket runs had ik er behoorlijk last van. En met IL2 1946 is het helemaal een drama ^^
[ Voor 5% gewijzigd door m0nkm0nk op 22-12-2014 00:04 ]
Top! Als ga eerst proberen zonder modificatie maar als ik last ondervindt ga ik dit zeker doen, thanks! En ik heb de combat gekochtm0nkm0nk schreef op maandag 22 december 2014 @ 00:01:
[...]
Ik heb zelf al 5/6 jaar de Saitek Pro Flight Rudder en werkt nog altijd prima. Heb er wel even mee lopen stoeien ivm de center pen. (iets wat de duurdere Saitek combat rudder ook heeft).
Mocht je deze gaan kopen zou ik toch even de volgende link bekijken![]()
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=73311
Hij praat over de blackshark maar met de a10c gun/rocket runs had ik er behoorlijk last van. En met IL2 1946 is het helemaal een drama ^^
Gaat er vanavond nog iemand vliegen?
Bij een gevechtsmissie zou ik graag mee willen in de F-15
Support voor de A-10's?
Bij een gevechtsmissie zou ik graag mee willen in de F-15
Support voor de A-10's?
[ Voor 11% gewijzigd door daniel360gt op 22-12-2014 16:50 ]
Verwijderd
Ik ga vliegen. Wilde wel een missie doen. zou graag nog weer operation badger of operation jackal willen herhalen.deze waren gisteren mislukt. Deze missies zijn echter wel alleen voor de A-10C.
Er draait een server. DeKid en ik gaan even met de A10's oefenen. Maar er zitten ook een 2x F15, 2x Hawk en Su-25T in voor als iemand wilt joinen
Ik join ook wel even.CrashOverDrive schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:50:
Er draait een server. DeKid en ik gaan even met de A10's oefenen. Maar er zitten ook een 2x F15, 2x Hawk en Su-25T in voor als iemand wilt joinen
Gevechtsmissies met de A-10c wacht ik nog even mee. Daarvoor ben ik nog niet goed genoeg.
Is er weer een andere versie...?? Ik krijg even het inlogscherm, en daarna weer "connection interrupted"..
Ah ok. Andere servers gingen wel goed, dat verklaart het weer. Maar er is geen reden om OB te pakken toch? Volgens mij was die nagenoeg gelijk aan de huidige stable?
Edit; my bad. Kwam er wel in, maar bleek geen SU-25T. Volgende keer!
Edit; my bad. Kwam er wel in, maar bleek geen SU-25T. Volgende keer!
[ Voor 17% gewijzigd door GurbY{nl} op 22-12-2014 19:27 ]
Er is gewoon een su25T hoor, speciaal voor jou zelfs 
*in red coalition, omdat Rus kist
*in red coalition, omdat Rus kist
[ Voor 9% gewijzigd door CrashOverDrive op 22-12-2014 19:32 ]
Was ik weer ZO scheel...?? Zal gelijk weer even terug. Ondertussen loopt de download FC3; via steam maar de code gekocht.
Voor Daniel de F-15 radar:
Les 1: https://www.youtube.com/watch?v=WhWeVETFPN0
Les 2: https://www.youtube.com/watch?v=2EYIDvOZP04
Les 3: https://www.youtube.com/watch?v=fI-jVYH4sNc
En die ga ik ook eens rustig doornemen..! Heb FC3 erop, eerst eens goed kijken wat het allemaal is. En de joystick instellen. Tnx in ieder geval voor de "special-SU25" maar voorlopig is dat niet meer nodig! ;-)
Bedankt, die ga ik morgen eens bekijkendaniel360gt schreef op maandag 22 december 2014 @ 21:14:
Voor Daniel de F-15 radar:
Ook handig voor mij!! En misschien ook voor jou Koriel? We kwamen er de laatste keer ook niet helemaal uit
De pedals zijn vanmiddag bezorgd
Morgen de Warthog aansluiten en dan lekker spelen

De pedals zijn vanmiddag bezorgd
DCS Christmas Sale!
Christmas Sale starting on December 23nd at 15:00 UTC and ending on January 5th at 9-00 UTC, we are offering a huge 70% off sale on most DCS products from our e-shop at:
http://www.digitalcombatsimulator.com/en/shop/
DCS: F-86F Sabre: $49.99 to $14.99 (70% off)
DCS: Fw 190 D-9 Dora: $49.99 to $14.99 (70% off)
DCS: UH-1H Huey: $49.99 to $14.99 (70% off)
DCS: Mi-8MTV2 Magnificent Eight: 49.99 to $14.99 (70% off)
DCS: Flaming Cliffs 3: $39.99 to $11.99 (70% off)
DCS: A-10C Warthog: $39.99 to $11.99 (70% off)
DCS: Black Shark 2: $39.99 to $11.99 (70% off)
DCS: P-51D Mustang: $29.99 to $8.99 (70% off)
DCS: Combined Arms: $19.99 to $5.99 (70% off)
F-15C for DCS World: $9.99 to $2.99 (70% off)
A-10A for DCS World: $9.99 to $2.99 (70% off)
Su-25 for DCS World: $9.99 to $2.99 (70% off)
Su-27 for DCS World: $9.99 to $2.99 (70% off)
DCS: MiG-21Bis: $49.99 to $24.99 (50% off)
DCS: Bf 109 K-4: $49.99 to $39.99 (20% off)
Christmas Sale starting on December 23nd at 15:00 UTC and ending on January 5th at 9-00 UTC, we are offering a huge 70% off sale on most DCS products from our e-shop at:
http://www.digitalcombatsimulator.com/en/shop/
DCS: F-86F Sabre: $49.99 to $14.99 (70% off)
DCS: Fw 190 D-9 Dora: $49.99 to $14.99 (70% off)
DCS: UH-1H Huey: $49.99 to $14.99 (70% off)
DCS: Mi-8MTV2 Magnificent Eight: 49.99 to $14.99 (70% off)
DCS: Flaming Cliffs 3: $39.99 to $11.99 (70% off)
DCS: A-10C Warthog: $39.99 to $11.99 (70% off)
DCS: Black Shark 2: $39.99 to $11.99 (70% off)
DCS: P-51D Mustang: $29.99 to $8.99 (70% off)
DCS: Combined Arms: $19.99 to $5.99 (70% off)
F-15C for DCS World: $9.99 to $2.99 (70% off)
A-10A for DCS World: $9.99 to $2.99 (70% off)
Su-25 for DCS World: $9.99 to $2.99 (70% off)
Su-27 for DCS World: $9.99 to $2.99 (70% off)
DCS: MiG-21Bis: $49.99 to $24.99 (50% off)
DCS: Bf 109 K-4: $49.99 to $39.99 (20% off)
Zo, het staat en wooow vet spul
Wat een verschil vooral ook met wat ik had.
En ook maar gelijk de Mi-8, Huey, F-86 en Combined arms binnengehaald
En ook maar gelijk de Mi-8, Huey, F-86 en Combined arms binnengehaald
Verwijderd
Sowieso nog 5% goedkoper dan de Steam sale voor een aantal en daarbij rekent Steam wel verdacht om naar Euros/Dollars.
Mig 21
50% korting op ED: van 49,99USD naar 24,99USD > 20,52EUR (XE.com, vandaag)
50% korting op Steam: van 45,99EUR naar 22,99EUR
Mig 21
50% korting op ED: van 49,99USD naar 24,99USD > 20,52EUR (XE.com, vandaag)
50% korting op Steam: van 45,99EUR naar 22,99EUR
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2014 17:34 ]
Yeehaa!! Heb direct de A10C gehaald, en wil ook de Ka50 nog aanschaffen. Nu aan de studie.... ;-)
"Connection Interrupted".....Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:43:
Ik heb een server draaien tot +- half elf.
Ik had nog niet geupdate, ga het nu doen. Ik post als de server weer draait.
Edit: Server draait weer.
Edit: Server draait weer.
[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2014 21:22 ]
- Ircghost
- Registratie: Februari 2010
- Laatst online: 15-09 08:25
Honeybadger doesn't care!
Topicstarter:strip_icc():strip_exif()/u/347700/honeybadger.jpg?f=community)
Ga zo maar even wat aanschaffen
Let op:
Discord waar spelers elkaar kunnen vinden voor samenvliegen:
- CombatFlight https://discord.gg/sQcJps7Cqx
Discord waar spelers elkaar kunnen vinden voor samenvliegen:
- CombatFlight https://discord.gg/sQcJps7Cqx