Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik kreeg ik dacht vandaag ergens een update van DCS World. Sindsdien kan ik geen enkele multiplayer sessie meer joinen: hij geeft keer op keer "connection interrupted". Hebben meer mensen daar last van?
Op de ED fora staat wel het e.e.a. maar geen oplossingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Als jij de update draait en de servers niet, krijg je dat :P
Die crash is DCS zijn manier om te zeggen dat jullie versies niet gelijk zijn :+

[ Voor 40% gewijzigd door CrashOverDrive op 12-12-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb niks gedraaid; die kwam automatisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:38
Thanks voor de tips jongens :)

Lol ja crash bedoelt als jij de update hebt geïnstalleerd en die servers niet dan krijg je dat. Waarschijnlijk de volgende dag staan de meeste servers ook wel op de nieuwste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij verwijzen naar een goed virtual squadron; nederlandstalig eventueel? In dit forum doen we een beetje vrij met formatie vliegen en af en toe een bommetje droppen, maar ben eigenlijk ook op zoek waar er ook serieuse combat missions gedaan wordt. Ik ben hiervoor zeker ook bereid om een soort opleidingsfase te doorgaan.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik voel ook wel wat voor zoiets, zeker vwb training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logion
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:52
Vliegt iemand hier af en toe Falcon BMS? Redelijk diepgaande simulatie van de f16 maar ik kom er niet toe om dit solo te vliegen. Dit moet je eigenlijk met een human wingman doen. Progressive campaign is ook redelijk goed uitgewerkt, eerst SEAD strikes dan air superiority missions en uiteindelijk typisch AG missions (allemaal coop supported als ik het goed heb).

Misschien een ideetje voor een tweakers avond?

[ Voor 7% gewijzigd door logion op 13-12-2014 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

logion schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:03:
Vliegt iemand hier af en toe Falcon BMS? Redelijk diepgaande simulatie van de f16 maar ik kom er niet toe om dit solo te vliegen. Dit moet je eigenlijk met een human wingman doen. Progressive campaign is ook redelijk goed uitgewerkt, eerst SEAD strikes dan air superiority missions en uiteindelijk typisch AG missions (allemaal coop supported als ik het goed heb).

Misschien een ideetje voor een tweakers avond?
Ik wil het zeker proberen! Heb het alleen nog nooit gedaan en moet dus de f-16 even bestuderen. But count me in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logion
Ik zou zeggen probeer zoveel mogelijk van deze start guide te bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=uU3pmXvnc0k. Vooral het instellen van de nodige controls is belangrijk. Ik wil er gerust wel eens doorgaan met een aantal tweakers: controls, start-up, basic systems, weapon deployment, landen. Heb wel niet bijster veel ervaring met BMS maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de stream van gisteravond:

En de laatste crashes van Rob en ik:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Ben nu een echte missie aan het bouwen, F15C op QRA. Denk dat iedereen wel over FC3 of alleen de F15C beschikt. Probeer zondagavond te hosten, of anders maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:32
Wordt er vanavond/straks
gevlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Ik wil vanaf een uurtje of 8 wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Waar hebben jullie je TrackIR besteld? Ik zie een aantal opties:

Rightthing.nl heeft de TIR voor 150 en de clip voor 40 los + verzendkosten nog onbekend (moet bestelling afronden eer ik die te zien krijg)
Simware.com (België) heeft de TIR+clip bundle voor 175 + 10 verzending
Amazon.de (Duitsland) heeft TIR+clip bundle voor 205 + verzendkosten nog onbekend (idem.)

Ik ben een beetje huiverig voor bestellingen uit het buitenland. Als er iets aan de hand is kan ik al gaan bellen en geheid dat die mensen Frans/Duits spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Ik heb hem bij Conrad vandaan. Al hadden ze toen wel halloween korting (had hem voor 157,50). Verzenden is "gratis".
Is zonder clip, maar inclusief spam-cap (die overigens prima werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar ik zoek de bundle met de Pro Clip. Ga geen muts op m'n hoofd zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logion
De mijne komt van simw.com, heb er niet over te klagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:44:
Koop je er zo een bij :P Stuk steviger dan dat plastic ding ook.

*edit
Die delan gooit trouwens wel steeds zijn prijs omhoog. Toen ik een maandje geleden keek waren ze nog 19 euro :D

[ Voor 12% gewijzigd door CrashOverDrive op 13-12-2014 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkte dat met levering Simw, betalingen, etc.? Die website zit vol met spelfouten, zowel de Engelse als de NL versie.. Ik vind het niet betrouwbaar overkomen.

@ COD:

Ik ben van plan mijn Pro Clip zelf te verstevigen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2014 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
Simw is wel betrouwbaar, het is volgens mij gewoon een erg klein bedrijf. Het is allemaal niet geautomatiseerd en duurt dus wel een paar dagen voordat het allemaal verzonden is.

Pro Clip is bagger kwaliteit, heb ik dus ook met wat tape steviger gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat ff te kijken op die Ebay van die Engelse gast, maar dat ding kost dus ook 31 EUR ex verzending vanuit de UK. En of het allemaal goed werkt is dus de vraag.. Ik heb zelf ooit zo'n IR LED ding gemaakt en dat werkte slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 18:05:
En of het allemaal goed werkt is dus de vraag.. Ik heb zelf ooit zo'n IR LED ding gemaakt en dat werkte slecht.
Lag dat niet meer aan de ontvangende camera? :P Zo'n ProClip is ook niets meer dan een stukje plastic met 3 led's.

Maar wat ik op internet er van tegenkwam is iedereen positief over die delanclip. Heb hem zelf ook overwogen maar ben wel tevreden met die pet, hoe debiel het er ook uitziet }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Ga missie even afronden en dan host ik wel na 8 uur.. Niet te lang... ;-)

Nu even de F15 goed instellen...

[ Voor 7% gewijzigd door Koriel op 13-12-2014 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-09 19:31
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:44:
Haha! Je kan ook gewoon de clip aan je headset vast tapen :*) Werkt hier al 5 jaar! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-09 19:31
Koriel schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 19:29:
[...]

Ga missie even afronden en dan host ik wel na 8 uur.. Niet te lang... ;-)

Nu even de F15 goed instellen...
Open Beta>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Koriel schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:12:
Ben nu een echte missie aan het bouwen, F15C op QRA. Denk dat iedereen wel over FC3 of alleen de F15C beschikt. Probeer zondagavond te hosten, of anders maandag.
Meeehhhh... ik dus niet... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pfMZAgFPrhbEsNXbJFnQeBEh/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4ygUkFEExi5XXWT3KDgUeFrT/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AUYknSt6FzGAtI4A9xKEFvw5/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QJJxp2uhk8RmFv8SiP6BbSnD/full.jpg

Plaaaaatjes van Formatie met DeKid en MBgek _/-\o_

*EDIT*
En nog eentje 30seconden voordat ik tijdens een top gun aktie vol op de kop in DeKid en MBgek knalde zodat we alle 3 uit de lucht donderden :'(
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Esu493lSAQW7Rt4QnnozkFDg/full.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door CrashOverDrive op 13-12-2014 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
gyedema schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 20:06:
[...]

Meeehhhh... ik dus niet... :-(
De server draait nog. Moet dus tot morgen wachten om hem aan te passen. Welke kisten heb je wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Orsx9md.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FKPOmDR.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/stftXsg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4eup6gB.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7FgZIq4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1UMFTUb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8KP4KxY.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FXDxMKw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:36:
Kan iemand mij verwijzen naar een goed virtual squadron; nederlandstalig eventueel? In dit forum doen we een beetje vrij met formatie vliegen en af en toe een bommetje droppen, maar ben eigenlijk ook op zoek waar er ook serieuse combat missions gedaan wordt. Ik ben hiervoor zeker ook bereid om een soort opleidingsfase te doorgaan.

Alvast bedankt!
Kan er geen vinden... dus.. ;-)

http://en.wiki.eagle.ru/wiki/Virtual_Squadrons_and_Regiments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die site is ontiechelijk outdated...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 15:35:
Die site is ontiechelijk outdated...
Je hebt gelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Koriel schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 22:21:
[...]

De server draait nog. Moet dus tot morgen wachten om hem aan te passen. Welke kisten heb je wel?
Ik heb alleen DCS World. Als het me bevalt (so far wel) ga ik eerst de A10 erbij kopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de C?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
FC3 lijkt me voor een beginner eigenlijk een betere aankoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op! Installeer dan DI's F-16 ;) Gewoon knallen met die ballen en de 10C nemen!

Als je al van plan bent FC3 te kopen.. Blijf dan nog even gratis door gaan met die SU-25T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
CrashOverDrive schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:42:
FC3 lijkt me voor een beginner eigenlijk een betere aankoop :P
Helemaal mee eens, eerst FC3 en als je dat onder de knie hebt, dan kun je indien je wilt de DCS level planes kopen. Zelf vind ik de FC kisten eigenlijk het leukst. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:09:
Kom op! Installeer dan DI's F-16 ;) Gewoon knallen met die ballen en de 10C nemen!

Als je al van plan bent FC3 te kopen.. Blijf dan nog even gratis door gaan met die SU-25T.
Die F16 kan ik zo niet vinden? Daar ben ik overigens redelijk thuis in, met de Aerosoft voor FSX en Falcon4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de stream van gisteravond:

En de crash met de A-10C's:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Na de update krijg ik de (T)P51 niet meer aan de praat..? Volg de normale startup procedure, maar geen engine start... Meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyedema schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:14:
[...]

Die F16 kan ik zo niet vinden? Daar ben ik overigens redelijk thuis in, met de Aerosoft voor FSX en Falcon4...
Dat was ook een flauw geintje.. Digital Integration had vroeger een F-16 sim. Die was voor die tijd redelijk gedetailleerd maar vergeleken bij nu heel erg arcade. Beetje FC3 niveau dus.

Maar ik ben misschien wat extreem, als bij mij een oliedop op een verkeerde plaats zit in een sim, dan geef ik het spel nog maar een 6,0.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:25:
[...]
Dat was ook een flauw geintje.. Digital Integration had vroeger een F-16 sim. Die was voor die tijd redelijk gedetailleerd maar vergeleken bij nu heel erg arcade. Beetje FC3 niveau dus.

Maar ik ben misschien wat extreem, als bij mij een oliedop op een verkeerde plaats zit in een sim, dan geef ik het spel nog maar een 6,0.
Misschien? ;-) Ik denk dat je dan DCS ook niet veel kunt geven. Met elke kist zijn er wel belangrijkere zaken die niet accuraat weergegeven zijn. Zelfs de -10C is niet perfect. En een oliedop zit toch meestal achter een access hatch, dus niet eens te zien.. lol

Ik vind dat een sim een ervaring moet geven. En of ik nou de gear omhoog doe met G, of met de muis de hendel moet overhalen, boeien! Ik ben even door de manual van de F-15c aan het bladeren, 149 pagina's, behoorlijk veel detail, en dan is nog niet eens alles in de kist beschreven. Radar modes zijn toegankelijk. Performance en gedrag van het toestel benaderd de hogere DCS standaard, wapens idem.

Ik heb het al vaker geschreven, achter een 27' monitor met een track-ir en je handen op de muis, hoofd stilhouden, dat geeft mij niet het "being there" gevoel. In de cockpit is het zo dat je handen weten waar ze moeten zijn, je hebt muscle-memory en ik vind dat als je alles tegen elkaar wegstreept de balans bij de betere FC3 toestellen eigenlijk de beste. (De nieuwe Su-27 en F-15).

Maar gelukkig heeft iedereen zo zijn eigen ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn weten zijn er geen dutch speaking A10C squadrons.
Een maat van mij zit bij de 476th, die doen vrij serieus vwb trainen en missies. Je zal daar verschillende check rides moeten doen. http://www.476vfightergroup.com/content.php

Voor wat betreft BMS, dan moet je bij de mannen van VFS Campground zijn. Nederlandse club die het serieus aanpakt, maar tegelijkertijd nauwelijks eisen stelt vwb skills. Als je maar serieus plezier wilt beleven. Hun website was www.falcon5.nl maar die is inmiddels dood. Mocht je belangstelling hebben, dan kan ik je wel in contact brengen met mensen uit dit squadron, maar dan via pb. Ik heb jaren geleden met ze gevlogen en ook nog eens een LAN meegemaakt.

Ik ga me in ieder geval volledig op DCS richten, zeker met EDGE en DCS WWII wat er aan zit te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logion
Altijd welkom bij de 476, we verwachten wel dat je aan een aantal minimum vereisten voldoet (lees zeker onze recruitment pagina eens door http://www.476vfightergro...nt.php?144-Recruitingmain). We vliegen sinds kort ook met de fish bed, al moet je daarvoor eerst de combat rating op de a10c halen. Van nederlandstalige squadrons heb ik ook geen weet trouwens (er zitten er meestal wel een paar NL talingen in de meeste VFSs, maar de voertaal blijft veelal Engels).

Als je geïnteresseerd bent in de F16, dan zou ik zoals aangehaald eens naar BMS kijken. Moet niet onderdoen aan DCS, doet het zelfs beter op sommige vlakken. Ik sta nog altijd open om eens een tweakers avond in te lassen trouwens. Een simpele OCA strike oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ja de BMS Falcon (4.32) heb ik. Is inderdaad erg fraai.

Vraagje. Ik lees HIER het volgende:
Due to the licensing arrangements with Ubisoft that are still in effect, users will be required to have an authentic copy of the original Lock On Modern Air Combat (LOMAC) in order to utilize FC3 content. There are downloadable versions of LOMAC available on Amazon published by Ubisoft for $9.99 USD. Those pilots that retained their original Lock On CD-ROM will be able to use it to authorize FC3content.

Read more: http://www.simhq.com/_air15/air_540d.html#ixzz3Lx35eAxD
Follow us: @SimHQ on Twitter | SimHQ on Facebook
Is dat zo? Dus als ik FC3 zou willen aanschaffen, dan moet ik er ook nog een Lomac bijkopen?

[ Voor 87% gewijzigd door GurbY{nl} op 15-12-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logion
Op de officiële FC3 pagina lees alvast niets hierover. Vermoed dat die info outdated is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
logion schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:51:
Op de officiële FC3 pagina lees alvast niets hierover. Vermoed dat die info outdated is?
Idd, outdated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroegâh had je inderdaad een originele Lock On licentie nodig om FC3 te kunnen draaien. Vanwege een oud contract met Ubisoft werd FC3 als 'upgrade' van je 'basis' Lock On beschouwd. Na lange tijd heeft ED zich los kunnen maken van deze woekerpolis met Ubisoft en inmiddels is FC3 gewoon een standalone spel van ED. Zoals met alle modules heb je de gratis DCS World installatie nodig en kun je FC3 als module invoegen.

Overigens zou ik even wachten met iets te kopen. De ervaring leert dat grofweg iedere 8 tot 10 weken een sale actie is. Alles behalve de meest recente module(s) van dat moment gaat dan met 70% korting. De recente module(s) met 20% of 30% korting. Stel er zou morgen zo'n sale actie zijn, kun je FC3 voor $11,99 kopen (€9,65).

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Hmm. Dat is het wachten meer dan waard natuurlijk. Zal de site eens goed in de gaten houden; dank voor de tip!!

Dan voorlopig maar even met de Mustang en Frogfoot amuseren. Zie overigens bericht hierboven ergens; meer mensen die na de update de P51 niet meer aan de praat krijgen? Waar het eerst, ook met b.v. Cold Start missie gewoon lukte, wil de boel nu maar niet aanslaan. Zo te zien zit er geen fuel in, en als ik de groundcrew laat komen (die twee keer copy geeft, en daarna bevestigd dat refueling complete is) staan de meters nog steeds op 0 en start er dus mooi niks op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:34
krijg je wel fuel pressure? Als die niet opkomt met de fuel booster dan zou dat bevestigen dat er inderdaad geen brandstof inzit, zal vanavond is kijken in de mustang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Deze meter blijft braaf onderin staan: (dus ook na "refueling complete")
http://www.warbirdsite.com/P-51triple.jpg

Edit.. nog een keer alles gedaan, nu kreeg ik in de r-fueltank wél uitlezing... (en dus, de boel start weer op..) Weird? Ik ben echt niet gek (..); eerdere keren bleef de wijzer echt op 0....

[ Voor 61% gewijzigd door GurbY{nl} op 15-12-2014 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Heeft iemand zin om zo te hosten? Ik kan het niet maar kan wel mee spelen tot 10 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Ik wil ook wel een rondje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Inspectie van Streskip's lampje onder het mom van formatie vliegen :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6Hmze9jcnYyn1haF5TmcWcoQ/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
:o :D

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7530/15843141070_27b7b63ed5_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7523/16029719622_c76dc15421_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7533/16030389165_a4d1a0017e_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7517/15843138490_8654d278ec_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7508/15408135894_e42f649823_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7543/15844646527_c145205a3f_o.jpg

Hoe dicht kan jij je raket langs mij schieten? :+
Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7475/15842965748_d0e6bd0b2e_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7479/15844644327_a2b87871d3_o.jpg

Te dicht _O-
Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7467/15844644187_e748aede9b_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Kwam net langs deze oldie....

[ Voor 8% gewijzigd door Koriel op 16-12-2014 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is inderdaad een goeie. Let wel, een heleboel uit dit filmpje kun je meer voor een klein deel toepassen omdat je tegen een voor gescripte AI vecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan vanavond te hosten vanaf een uur of half negen.

BTW, weet iemand hoe ik rechten kan krijgen voor het wijzigen voor de openingspost? SgtPoen kon het zo snel niet vinden. Ik heb al een up to date tekst klaar + afbeeldingen. De huidige post is prima, maar een aantal zaken zijn wel verouderd. Ik denk dat het voor een complete DCS leek ook nog ietwat verwarrend overkomt met afkortingen en uitzonderingen.

[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25
Ik heb je nu toegevoegd en SlaadjeBla weggehaald aangezien ik die al 2 jaar niet meer heb gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liger Zero
  • Laatst online: 08-08 22:13
Omdat ik bezig ben op dit moment te gaan samenwonen met mijn vriendin heb ik niet zoveel tijd om te vliegen ik heb wel een WIP screen van de GOT Su-27.
Afbeeldingslocatie: http://dnieuwla.home.xs4all.nl/photo/Screen_141216_130627.jpg

Ik ben nog van plan om om de cockpit de lichtgroene kleur te doen met de spikes van het tweakers logo.
Nog andere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Kan je Henk nog ergens kwijt? :P
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i.dsp/966940860.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door CrashOverDrive op 16-12-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liger Zero
  • Laatst online: 08-08 22:13
Die komt er ook wel op, ben die van plan te doen op de plaats van de nummers op de neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Liger Zero schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:11:
Omdat ik bezig ben op dit moment te gaan samenwonen met mijn vriendin heb ik niet zoveel tijd om te vliegen ik heb wel een WIP screen van de GOT Su-27.
[afbeelding]

Ik ben nog van plan om om de cockpit de lichtgroene kleur te doen met de spikes van het tweakers logo.
Nog andere ideeen?
Erruugg mooi!

De kleuren zijn perfect. Ik zou het tweakers logo wat kleiner en minder opvallend maken. Het "schreeuwt"nu echt.

Maar je wil de cockpit van binnen ook van textures veranderen? Dat vind ik niet mooi.

[ Voor 6% gewijzigd door Koriel op 16-12-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ircghost schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:51:
Ik heb je nu toegevoegd en SlaadjeBla weggehaald aangezien ik die al 2 jaar niet meer heb gezien :P
Thanks, OP is aangepast. Heb bewust DCS 2.0 screens gepost, zolang duurt het hopelijk niet meer :9 en die eye candy trekt misschien wel mensen die het anders zouden laten liggen.

Heb de OP geschreven voor een complete leek die nog nooit van DCS gehoord heeft.
Suggesties zijn altijd welkom.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ziet er strak uit; complimenten! Een dingetje: piccie #3 ("een vliegveld in DCS World") linkt nog naar een mapoverzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, aangepast.

BTW, ik weet dat de tf51 screen eigenlijk een p-51 is, maar ik kon geen geschikte tf screen vinden. Die moet ik zelf nog maken.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ziet er vet uit Liger!

Ik kom vanavond wel even vliegen maar heb weer nachtdienst dus tot 10 ongeveer.

Wat voor een missie wil je gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zelfde als vorige week: Tblisi met vrijwel alle kisten. Tankers in de lucht.

Geen threats, wel een hele lading targets.

Dus voor ieder wat wils. Kga hem wel op flinke zijwind zetten vanavond >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Oké nice :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:56:
Kga hem wel op flinke zijwind zetten vanavond >:)
* Pedals alvast inpluggen doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bent erbij vnaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Kisten hot?

Open beta? Probeer ook te komen, geen garanties...
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:56:
Zelfde als vorige week: Tblisi met vrijwel alle kisten. Tankers in de lucht.

Geen threats, wel een hele lading targets.

Dus voor ieder wat wils. Kga hem wel op flinke zijwind zetten vanavond >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Koriel schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:04:
Kisten hot?

Open beta? Probeer ook te komen, geen garanties...

[...]
Beta staat sinds de laatste patch gelijk aan de normale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, wie host en vanaf hoe laat? Ik zie nu nog niemand.. (20:19)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Moet helaas naar me werk maar bedankt voor het hosten :9
Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8662/15852305187_4e77f14656_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8673/16036114191_b6bb140e1b_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7533/15852304367_1425f0a4a9_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Was chaotisch vanavond haha. Tzal niet altijd zo zijn, maar voor een keer was het wel leuk om jullie proberen uit de lucht te schieten. En jullie mij op de grond :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Stond zeker een Gepard alles af te knallen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:00:
Was chaotisch vanavond haha. Tzal niet altijd zo zijn, maar voor een keer was het wel leuk om jullie proberen uit de lucht te schieten. En jullie mij op de grond :P
Ik moest zo hard lachen toen jij rondjes om me heen kwam rijden. Whutt is dat een cheat. Oh, wacht even, Combined arms :+ Op grond doelen schieten waar een player in zit is wel een stuk leuker dan tegen AI :9

Die zijwind was ook leuk trouwens, moet je nog maar een keer doen :Y Ben geen ene keer goed geland..
SgtPoen schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:15:
Stond zeker een Gepard alles af te knallen? :p
Een Vulcan dacht ik te zien?

Een collega zag me kijken naar wat DCS screens gisteren en gooide nu net twee cdtjes Falcon 4.0 op me bureau. Zag jullie daar eerder ook over praten.. Ik heb het nu dus ook :+

[ Voor 17% gewijzigd door Streskip op 17-12-2014 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Kon helaas niet komen gisteravond... :-(

Streskip welke (grafische) mods heb jij? Toby? Runway textures enz zien er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
gyedema schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:00:
Kon helaas niet komen gisteravond... :-(

Streskip welke (grafische) mods heb jij? Toby? Runway textures enz zien er goed uit!
Geen enkele mod :X Heb wel alles maxed behalve bomen en gras, de FPS vreters :9 Bomen op 9000 en die andere op 0. Heb die beide wel eens op max gezet maar dan lijkt mijn computertje ineens heel zielig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ah ok. Ik heb ze niet op max (weet de waardes zo niet uit mijn hoofd) maar beide staan op 3/4 ongeveer en dan is het nog prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Streskip schreef op woensdag 17 december 2014 @ 00:34:
[...]

Ik moest zo hard lachen toen jij rondjes om me heen kwam rijden. Whutt is dat een cheat. Oh, wacht even, Combined arms :+ Op grond doelen schieten waar een player in zit is wel een stuk leuker dan tegen AI :9

Die zijwind was ook leuk trouwens, moet je nog maar een keer doen :Y Ben geen ene keer goed geland..

[...]

Een Vulcan dacht ik te zien?

Een collega zag me kijken naar wat DCS screens gisteren en gooide nu net twee cdtjes Falcon 4.0 op me bureau. Zag jullie daar eerder ook over praten.. Ik heb het nu dus ook :+
F4 heb je geen CDs voor nodig. Je hebt alleen de originele Falcon4.EXE nodig om BMS te kunnen installeren. Die .EXE kun je evt. ook via andere wegen verkrijgen als je de CD moet teruggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:30:
[...]

F4 heb je geen CDs voor nodig. Je hebt alleen de originele Falcon4.EXE nodig om BMS te kunnen installeren. Die .EXE kun je evt. ook via andere wegen verkrijgen als je de CD moet teruggeven.
De hele Falcon omgeving (Falcon 4, FreeFalcon 6, BMS) is overal nog wel te downloaden (legaal). Nu heeft Falcon destijds wel op CD gestaan (Microprose) maar vanaf Falcon 4.0 werd het freeware. Beetje onbegrijpelijk in mijn optiek, absolute topsim, voor helemaal 0 centen. BMS heeft fantastisch werk geleverd in mijn beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens, was mijn opmerking al overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logion
Anders vanavond omstreeks 8 uur wat Falcon BMS multiplayer? Mogelijks moet je wel zelfs als client (dus wanneer je connect naar een server) port forwarding instellen, bij de falcon online server moest ik dit alvast instellen maar het is mij niet duidelijk of dit altijd het geval is. Op Inet lees ik alvast dat dit niet nodig zou zijn: http://www.krauselabs.net/dump/Hosting-Falcon-4-BMS.html

[ Voor 3% gewijzigd door logion op 17-12-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Weet nog niet of ik het red vanavond. Woensdagavond kinders-komen-eten-avond en zo dus kan druk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
GurbY{nl} schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:49:
[...]

De hele Falcon omgeving (Falcon 4, FreeFalcon 6, BMS) is overal nog wel te downloaden (legaal). Nu heeft Falcon destijds wel op CD gestaan (Microprose) maar vanaf Falcon 4.0 werd het freeware. Beetje onbegrijpelijk in mijn optiek, absolute topsim, voor helemaal 0 centen. BMS heeft fantastisch werk geleverd in mijn beleving.
Free Falcon en BMS zijn freeware. Dat klopt.

Maar volgens mij is Falcon 4.0 en de daarvan afgeleide Falcon Allied Force nooit vrijgegeven. Daarom heb je ook de F4.exe nodig. Nu is dat vrij simpel, gewoon naar de F4.exe verwijzen en je bent klaar om te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar die F4.EXE moet je dan wel ff roggelen via Goochel. Dat is overigens vrij simpel..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

logion schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:20:
Anders vanavond omstreeks 8 uur wat Falcon BMS multiplayer? Mogelijks moet je wel zelfs als client (dus wanneer je connect naar een server) port forwarding instellen, bij de falcon online server moest ik dit alvast instellen maar het is mij niet duidelijk of dit altijd het geval is. Op Inet lees ik alvast dat dit niet nodig zou zijn: http://www.krauselabs.net/dump/Hosting-Falcon-4-BMS.html
Ik wil best meedoen! Portforwarding geen probleem. Is wel mijn eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Al dat falcon falcon falcon, en dan nog in het dcs topic ook :p vind het een super sim kwa flight model en avionics maar heel die menu structuur en controller instellingen kan ik niet meer aanzien

[ Voor 51% gewijzigd door SgtPoen op 17-12-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Ik ben ergens na 8 uur op ts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtPoen schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:13:super sim kwa flight model en avionics maar heel die menu structuur en controller instellingen kan ik niet meer aanzien
+1

Controllers instellen anders dan de F-16 HOTAS is echt een ramp. En eigenlijk mogen anno 2014 die graphics toch écht wel eens herzien worden hè.. Als je al kijkt wat er voor texture paketten gemaakt worden voor DCS, en dat is uit 2009 of iets in die tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logion
Voor de meest gangbare sticks vind je meestal wel pre-made profielen voor BMS, dan hoef je niet te veel te klooien in de settings want dat is inderdaad een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Heb inderdaad een target profiel voor de warthog. anders is het geen doen.

[ Voor 10% gewijzigd door SgtPoen op 17-12-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logion
Voor de x52-pro kun je hier even kijken Kid:
http://www.benchmarksims....32-Saitek-X-52PRO-Profile
http://www.benchmarksims....?5855-Saitek-X-52-Profile

X55:
http://www.benchmarksims....6-Gibfender-s-X55-Profile

Voor de Warthog kan ik deze wel aanraden: https://sites.google.com/a/hodderweb.com/warthog/
Is ook een TARGET profile, maar werkt goed!

[ Voor 19% gewijzigd door logion op 17-12-2014 23:07 ]

Verwijderd

Waarom is die Warthog profile zo vreemd ingericht? Je hebt een F-16 stick dus die kun je al 1-op-1 overnemen, enige waar je creatief moet zijn is het mappen van de Cougar throttle op de Warthog throttle.

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai vanavond weer een GoT server. Alle kisten, zowel hot als cold. Let op de beschrijving bij het kiezen.

Geen AI threats, wel een lading targets die her en der rondrijden. Wellicht dat ik nog ff een Vulcan oid ga besturen mocht je dat willen voor wat meer interactie :P

Immortal uit
Unlimited Ammo aan
Unlimited Fuel uit

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2014 16:03 ]

• Streskip
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:57:
Ik draai vanavond weer een GoT server. Alle kisten, zowel hot als cold. Let op de beschrijving bij het kiezen.

Geen AI threats, wel een lading targets die her en der rondrijden. Wellicht dat ik nog ff een Vulcan oid ga besturen mocht je dat willen voor wat meer interactie :P

Immortal uit
Unlimited Ammo aan
Unlimited Fuel uit
Top! Ik ben er weer bij en hoef dit keer niet vroeg te stoppen :)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand nog een DCS A-10C profile voor de X52 Pro? Ik ben weer serieus begonnen met die kist, maar nu begint het wel handig te worden dat ik CMS DMS China, Boat, Trim, Slew goed op me stick heb en dat ik dan automatisme kan gaan aanleren.

Diegene die ik op ED user files vind, vind ik maar niets, Slew zit bijv op de stick, trim zit op de throttle draaiknoppen, maar dan wel als button push...
Pagina: 1 ... 11 ... 64 Laatste

Let op:
Discord waar spelers elkaar kunnen vinden voor samenvliegen:
- CombatFlight https://discord.gg/sQcJps7Cqx