Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opazo
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 10:15
Dirk33 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 18:23:
Ik heb sinds een paar dagen een super irritant probleem met mijn Z10:

Elke foto die ik maak verwijdert de vorige, ik kan er niet meer maken dan 140. Tot 139 is alles prima gegaan, maar nummer 140 kan er maar één zijn en hij verwijdert gewoon de vorige.

Media wordt weggeschreven naar mijn SD kaart, maar dat is een 32gig kaart waarvan maar 3,3 gebruikt is. Toestel geheugen is nog 5 gb vrij.

Virtual Expert laat niks bijzonders zien.
Ik heb hetzelfde probleem zo nu en dan (1x per maand), meestal helpt uit en weer aanzetten...
Trouwens, de Z10 laat de foto niet zien, echter, koppel je met je pc staan de foto's er gewoon kwam ik laatst achter. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Opazo schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:37:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem zo nu en dan (1x per maand), meestal helpt uit en weer aanzetten...
Trouwens, de Z10 laat de foto niet zien, echter, koppel je met je pc staan de foto's er gewoon kwam ik laatst achter. |:(
Hopelijk lost komende 10.3.1 update deze maand jullie probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk33
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-06-2024
3x opnieuw opstarten en de SD kaart paar erin eruit heeft geholpen.... Toch vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een eigen domeinnaam bij hosting2go en de mail werkt bijna prima met de blackberry. Elke dag moet ik de SMTP port wisselen tussen 25 en 2525. De ene keer staat ie op 25, en kan ik geen mails versturen maar bij 2525 wel. En de volgende dag is dit weer andersom, dan ga ik van 2525 naar 25.

Ik heb geen beveiliging aanstaan. De instellingen zijn conform wat hosting2go op de site heeft, zie hier: https://www.hosting2go.nl...ellen-op-android-toestel/

Verwijderd

Nog geen oplossing gevonden. Ik ga maar 10.3.1.2267 erop zetten, hopelijk werkt dat. Het zou jammer zijn om door zoiets een andere smartphone te moeten halen.

• Beunhaaz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-07-2024
Beunhaaz schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:47:
[...]

Klopt, zie dat je gelijk hebt. Gek genoeg noemen ze een fabrieksreset hetzelfde als security wipe.
Mijn laatste hoop is nu om het originele OS erop te zetten en zo de camera weer aan de praat te krijgen.

Bedankt voor je hulp steeds ;)
Werkelijk alles geprobeerd maar niks heeft geholpen. Van de week zelfs nog de nieuwe 10.3 autoloader gebruikt die hier gepost was door NLB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
lapzwans schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:04:
Is er hier misschien iemand die deze: http://forums.crackberry....estructive-update-993337/ Non-Destructive Update (versie 10.3.1.2073) al heeft uitgevoerd? En misschien tegen problemen is aangelopen?
Ik heb hem er gisteren opgezet. Gevoelsmatig hapert het af en toe. Met name de browser lijkt wat trager. Pluspunt is dat android apps die de gps gebruiken, het ineens wel doen. O.a. ritregistratie van Erwin Jansen. CTA ritregistratie ben ik nog mee aan het stoeien, maar lijkt het ook te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ldfish
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-05 09:20
Sinds kort heb ik een JBL Charge (de eerste, niet de tweede) bluetooth speakertje. Helaas lukt het me niet om verbinding te maken. Sterker nog, mijn BlackBerry z10 kan hem niet vinden via bluetooth. Iemand suggesties?

Ow, ik heb de oplossing al gevonden :p

[ Voor 8% gewijzigd door g0ldfish op 14-02-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 10:07
Ik heb een irritant probleem met het opnemen van een gesprek. Als iemand mij belt, dan trilt ie soms 3x door voordat ie een verbinding opzet. Heb dit al met meerdere versie nummers gehad. Na een herstart is het weer voor een tijdje goed.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pegagus schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 19:42:
[...]

Ik heb hem er gisteren opgezet. Gevoelsmatig hapert het af en toe.
en dat is dus ook de reden dat ik braaf wacht op de officiele release :9 (duurt lang trouwens...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai inmiddels 3 dagen deze: http://crackberry.com/bla...rs-now-available-download

Bevalt prima. Accuduur lijkt beter, android apps laden sneller en het OS voelt frisser en smoother aan. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robx24
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-10-2024
19 februari de officiele OTA van OS 10.3.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Kun je daar iets meer over vertellen?
Blijven de settings behouden?
robx24 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 15:03:
19 februari de officiele OTA van OS 10.3.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Daar ben ik idd ook naar benieuwd... Overigens wat wordt er allemaal opgeslagen bij een BB backup?
Tweaker626 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:13:
Kun je daar iets meer over vertellen?
Blijven de settings behouden?

[...]

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Snap V3 beta is uit. Draait hier prima op 10.2.1. Even sideloaden en gaan! Ging erg makkelijk. Dev mode aan, chrome extensie installeren, ip adres ingeven, opslaan, naar het ip adres browsen, bar file uploaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robx24
Ik neem wel aan dat de settings worden behouden zoals bij alle officiele updates tenzij je van tevoren een waarschuwing krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Niet online
Assumption is the mother of all f*ck-ups.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Niet online
Zojuist een raar probleem:
Mijn BB Z10 lag rustig in standby rustig te wezen.... Plotseling een ding-dong-tringeling.... :?
Helemaal dood! Echt dood: hij moest eerst een paar minuten aan de lader voordat ie weer aan wilde. 7(8)7

Opgestart en naar Toesteloverzicht/batterij gegaan:
Vanaf ca 14u30 hoog CPU- en batterijgebruik....door...: Standby... :?

https://www.dropbox.com/s..._20150216_164334.png?dl=0
https://www.dropbox.com/s..._20150216_164612.png?dl=0
https://www.dropbox.com/s..._20150216_164654.png?dl=0

Iemand een idee waar dit door komt?

PS
Waarom doen de plaatjes het hier niet?

[ Voor 20% gewijzigd door Tweaker626 op 16-02-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dit heeft mijn vriendin ook een tijd gehad (Z10 op de laatste officiële release). Steeds rond een uur of 6 's avonds ging het CPU gebruik naar 100% en binnen 1,5 uur was de batterij leeg. Het is me niet gelukt om erachter te komen wat het is. Ik heb hem maar een keer rond die tijd aan de lader gelegd zodat wat er ook maar draait (ik vermoed een een of andere indexeringstaak) z'n werk af kan maken en sindsdien is het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij leegtrekken in korte tijd komt vaak door de PIM services.
Of wel een mail adres geeft problemen, kan bv wachtwoord gewijzigd zijn etc.

• fotografie999
  • Niet online
Update naar 10.3.1.1565 binnen.....
Zit nu op 6% zal laten weten hoe het is afgelopen!

Edit 19:00:
Dus al vanaf +- 16:30 bezig omdat hij begon te zeuren, want te weinig ruimte...
94% nu...

[ Voor 38% gewijzigd door fotografie999 op 19-02-2015 18:58 ]

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
hier ook. Downloaden ging op zich snel. voor installeren moet ik toch iets meer geduld opbrengen :-)

Verwijderd

folks,
downloaden jullie de update OTA of via Blackberry link? Ik waag de gok op BB Link. Spann0nd! :D

• glaaj
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-07 20:34
Gewoon OTA hier, loopt nu zon 10 minuten en is op 88%, ben benieuwd hoe lang de install zal duren.

EDIT:
19:29 gestart met de install
20:30 device restart
20:46 reboot klaar

[ Voor 28% gewijzigd door glaaj op 19-02-2015 20:47 ]

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Mijne staat klaar voor een herstart, maar ik twijfel nog of hiermee alles gewist wordt qua foto's en apps en dergelijke. Iemand die dit toevallig weet?

Edit: Heb de gok genomen en alles staat er nog op😊

[ Voor 17% gewijzigd door objectief2 op 19-02-2015 19:42 ]

Verwijderd

objectief2 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:31:
Mijne staat klaar voor een herstart, maar ik twijfel nog of hiermee alles gewist wordt qua foto's en apps en dergelijke. Iemand die dit toevallig weet?
ik denk van niet. Bij vorige update (minor update) bleef alles gewoon op zijn plek. Je kan er voor de zekerheid een back-up van maken :)

andere vraag: Is met de komst van BlackBerry Blend nu BB Link overbodig? Link vind ik namelijk niet het meest user friendly programma dat er is 8)7

update: damn it :( 2x gooit BB Link de update na 1% installeren er uit. Dan maar OTA proberen..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2015 20:07 ]

• fotografie999
  • Niet online
Via BB Link sinds half vijf bezig. Om kwart over acht ging ie een herstart doen.
Edit: 16:30 - 20:15 installeren, 20:15 - 20:35 herstart. Ziet er echt geweldig uit! en zover ik nu heb kunnen zien is alles behouden! Photo's noties en whats app gesprekken iig.

[ Voor 56% gewijzigd door fotografie999 op 19-02-2015 20:41 ]

• RAVZ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-05 10:32
Heb update gedraaid op q5 en z10 alleen bij z10 werkt blackberry protect niet meer bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maupertus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:27
Heb ik weer, in de week dat ik ongeduldig word en een leak installeer, is de officieele update.
Ik heb alleen leak versie 10.3.1.2267, krijg ik denken jullie nog een officieele update of niet. Zo niet, wat is wijsheid, officieele versie instaleren of zo laten?

Jezus saves and takes half damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omabeatle
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:43
Nou, leuk zo'n update naar 10.3.1. Ziet er allemaal aardig uit enzo, maar de spontane reboots vliegen mij om de oren. Heeft iemand anders hier ook last van?

Op 10.2.1 had ik ze ook weleens, maar ik zie mijn Z10 nu om de haverklap rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opazo
Omabeatle schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:12:
Nou, leuk zo'n update naar 10.3.1. Ziet er allemaal aardig uit enzo, maar de spontane reboots vliegen mij om de oren. Heeft iemand anders hier ook last van?

Op 10.2.1 had ik ze ook weleens, maar ik zie mijn Z10 nu om de haverklap rebooten.
Nee, gelukkig nog geen last van; in 10.2.1 had ik het minimaal eens per 2 weken; even afwachten nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Maupertus schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 00:05:
Heb ik weer, in de week dat ik ongeduldig word en een leak installeer, is de officieele update.
Ik heb alleen leak versie 10.3.1.2267, krijg ik denken jullie nog een officieele update of niet. Zo niet, wat is wijsheid, officieele versie instaleren of zo laten?
Ik heb alleen een marginale update van 10 mb gehad. Als je leak al goed draaide, zou ik het lekker zo laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opazo
Meer info over de 10.3.1 update, indien nog niet bekend:
http://blogs.blackberry.com/2015/02/10-3-1_on_blackberry_10/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Update draait goed hier op 3 Z10's! Prachtig!

[ Voor 5% gewijzigd door pineapple23 op 20-02-2015 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuranim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:51

Tsuranim

There is only one

Toch een probleem bij 10.3.1.
Bij mijn vrouw haar z10 komt bij BBM niet altijd de tekstinvoer zichtbaar, nadat het toetsenbord naar boven schuift.
(http://mashable.com/wp-content/uploads/2013/01/BBMVoice.jpg) --> balk van de cursor.

Hierdoor moet je 'blind' typen
Iemand anders hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ja, ik heb hetzelfde probleem. Vaak ga ik dan uit de app en probeer ik het daarna opnieuw. Meestal werkt het dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-10-2024
Tsuranim schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:36:
Toch een probleem bij 10.3.1.
Bij mijn vrouw haar z10 komt bij BBM niet altijd de tekstinvoer zichtbaar, nadat het toetsenbord naar boven schuift.
(http://mashable.com/wp-content/uploads/2013/01/BBMVoice.jpg) --> balk van de cursor.

Hierdoor moet je 'blind' typen
Iemand anders hier ook problemen mee?
Ik had hier ook last van. Daarna heb ik via de AppWorld meerdere update's binnengekregen, oa van BBM. Hierna was het bij mij opgelost.

10.3.1 ziet er allemaal lekker fris uit. Echt een verademing na 10.2.1 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BB10.3 is wel even een shock. Wat een hoop veranderingen in de UI. Voorheen was alles donker wat ik eigenlijk best wel prima vond en nu is alles opeens wit geworden. Verder nog een hoop andere wijzigingen en m'n stock BB10.2 wallpaper is verdwenen. Nu heb ik het wallpaper veranderd, maar kan ik de stock BB10.3 een zwarte wallpaper niet meer vinden :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspl382
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-12-2023
Het is inderdaad even wennen 10.3.1, maar ik merk dat de telefoon nu nog vloeiender draait, had ik niet verwacht als ik dit vergelijk met de upgrade van mijn iPhone 4 naar ios7!

Het enige minpuntje Is dat bij de Rabobank app, dat ik hoewel ik gisteren opnieuw mijn toestel op 10.3.1 heb geregistreerd, dit wederom moet doen. Op 10.2.1 hoefde ik dit nooit opnieuw te doen nadat mijn toestel uitgeschakeld is geweest. Iemand anders die hier last van heeft, of wellicht een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Is de batterijduur ook beter zoals bepaalde mensen meldden op de frontpage? Onder het bericht over de 10.3-update zie je het verder niet meer terug, maar onder eerdere berichten zag je dat soort comments wel...

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indir
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-06 14:37
Tot nu toe lijkt 10.3.1 een flinke verbetering en ik heb op zich geen last van bugs en alles lijkt veel soepeler en sneller waaronder het opstarten van het OS. Al crashen er nog altijd sommige Android apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt bij jullie de rotation lock wel? Als ik lock op portret dan nog gaat het scherm bij te scheef houden naar landschap en blijft vervolgens in landschap hangen. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 05:52:
Werkt bij jullie de rotation lock wel? Als ik lock op portret dan nog gaat het scherm bij te scheef houden naar landschap en blijft vervolgens in landschap hangen. Heel irritant.
Hier gelukkig wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blobstra
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07-07 21:02
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 05:52:
Hier hetzelfde probleem! Rotation lock gaat meteen in de landscape modus, heel vervelend. Moet hem dus uitzetten. Zal een bug zijn die er met een volgende update uitgehaald wordt. Hopelijk :p

Verder valt mij op dat WhatssApp een stuk langzamer draait, de berichten laden langzamer en zelfs de smileys laat ie soms een voor een zien... Iemand anders ook gemerkt? Waarschijnlijk opgelost met de volgende whatsapp update :)

An update for an update to fix an update. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:37
Ik heb de melding voor een update naar 10.3.1 ook binnen gekregen. Eerst even een backup doen en dan de nieuwe OS installeren :D

Update: OS is nog steeds aan het installeren. Op 89% bleef ie lang hangen. Nu pas op 93%. Wel jammer dat het zolang moet duren.

Update 2: Ik heb kleine bugs. Als ik foon unlock dan is de home screen scherm ingezoomd of als ik unlock om openstaande app ff af te sluiten die ik eerder was vergeten, dan is scherm ook ingezoomd. Virtuele tobo heb ik problemen met de letters q, a, p en l. Met typen lijkt net of het tobo daar niet gevoelig genoeg is, want ik moet echt 2 keer op die letters drukken voordat ze getypt zijn.

[ Voor 76% gewijzigd door Niann-Tsyr op 22-02-2015 11:05 . Reden: update 2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hele grote vervelende bug :(. Het toestel kan de helft ongeveer van mijn SIM telefoonnummers niet meer uitlezen, voor 10.3 werkte dit gewoon. Ik krijg ze wel te zien bij contacten met de naam van de contactpersoon, maar onder details staat niet het nummer. Eveneens zijn de telefoonnummers in de telefoon app vreemd geformatteerd in plaats van 0612345678 staat het er nu als 06 123 456 78 of zoiets dus met spaties. Ik hoop niet dat BB10.3 iets heeft gewijzigd aan mijn SIM nummers :(.

Ik ben niet de enige: http://forums.crackberry..../sim-contacts-gone-999828

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2015 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Niet online
Ik had na de 10.3 update ook problemen met mijn contacts. Het was een rommeltje: dubbelingen, gegevens weg, contacts incompleet etc. Ik heb het vermoeden dat BB de lokale contacts, sim-contacts, BBM contacts etc door elkaar heeft gehaald.
De settings wat betreft de verschillende soorten contacts bieden nu ook andere opties.

Gelukkig had ik vooraf een export naar .csv gedaan en kon ik na de update alle contacts op de phone en sim wissen en vervolgens de .csv terugzetten.
Edit: ook heb ik gemerkt dat als je contacts op je sim hebt staan, maar die niet toont in je contactslijst, BB deze contacten ignored bij het importeren vanuit een bestand (omdat BB vindt dat die reeds bestaan, maar je ziet ze niet). Blijkbaar ziet BB lokaal en op sim dan weer als één geheel....
Oplossing is contacts op sim wissen en dan importeren vanuit een bestand, vervolgens van lokaal naar sim kopieeren.

Iets anders:
Toestelcontrole -> Batterijgebruik geeft een rechte lijn...... :?
Edit: dit lijkt nu opgelost. En toestelcontrole is een stuk uitgebreider geworden met oa mobiel verbruik incl alarm.

En waarom nu weer zo'n lelijk WIT kiestoetsenscherm... |:(
Het ene scherm heeft een zwart thema, het andere een wit... lijkt wel kermis.
Tijd voor een chique all black thema.

Dat je nu de ledkleuren in kan stellen is cool! :*)

[ Voor 25% gewijzigd door Tweaker626 op 22-02-2015 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:37
Ik ga die contacts ook maar terugzetten. Mis ook wat nummers >__<

Edit: Waardeloos. Zet ik contacts terug. Nog steeds nummers kwijt. Verder begon opeens email accounts, twitter, linkedin en evernote te bleren dat wachtwoorden niet goed waren -__-

[ Voor 58% gewijzigd door Niann-Tsyr op 22-02-2015 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Hmm, apart. Geen van de genoemde problemen bij mij...

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je bugs bij Blackberry kan melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:51:
Weet iemand hoe je bugs bij Blackberry kan melden?
Sowieso Beta Zone, en twitter kan je @michaelclewley . Ook het CrackBerry forum wordt gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je antwoord :). Ik heb geen Twitter. Op CB m'n problemen al gemeld. Nu misschien nog maar even op hun eigen forum mijn problemen melden. Wil namelijk ASAP een fix voor het SIM contacten probleem. Ik heb ook geen back-up gemaakt :/ dus kan niet heel makkelijk terug naar BB10.2.

Misschien leuk voor andere mensen om te weten is dat de Android app Sleep Timer goed werkt voor onder meer Spotify :). Helaas is er voor BB10 geen API aanwezig voor het automatisch uitzetten van wifi.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2015 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou gaat lekker. Spotify werkt niet meer. De cover art laadde niet meer dus ik denk even opnieuw installeren, gelijk even Amazon Apps testen, nou nu laadt heel Spotify niet meer. Wat een ontzettende halfbakken kut update. Je kunt het ook te bont maken Blackberry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Er zijn wel meer Android-apps die niet meer werken helaas. Over de visuele verbeteringen ben ik wel tevreden, maar qua productiviteit merk ik weinig verschil.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn productiviteit is drastisch omlaag ik mis nummers, rotation lock werkt niet meer en nu dit weer. Als het zo doorgaat moet ik wel de stap zetten om terug te gaan naar de vorige versie. Dat gaat me alleen wel ff wat werk kosten omdat ik geen backup heb. Want ik neem aan dat je al je apps weer opnieuw moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Contacten op de SIM is best "ouderwets". Waarom niet gewoon alles bij Gmail of oid onderbrengen?
1x inloggen en je hebt alles terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu wat er mogelijk aan de hand is met de Spotify app. Die heb je natuurlijk ook in de BB Store. Het is ook niet goed mogelijk om het allemaal bij te houden met dit 'systeem', maar ik denk dat daar het probleem ligt :). Edit; Of toch niet in de BB Store kan hem niet vinden, maar na een uninstall, restart, fresh install werkt de Android app weer naar behoren.

@PaulV2
Het moet gewoon werken. Op elke telefoon werkt het behalve op sommige Blackberry's met deze officiële update.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Met name het gps-deel van de android-machine is behoorlijk ruk. Maar ook positief nieuws voor t-mobile gebruikers: 4g doet het nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaz
Na de update ben ik zeer tevreden met de snelheid, nieuw uiterlijk, opstarten van (android) apps.
Maar zeer ontevreden over het batterijgebruik! Na 3 uurtjes bijna niet te gebruiken, mis ik al bijna 20% van de batterij. Na meerdere hard resets te doen, blijft het gewoon hopeloos. Lees dat er meerdere mensen hier last van hebben. Hoe is jullie ervaring hiermee?

Zit te denken om een clean-install te doen. Zal dat werken denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitz76
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 21:49
Voor zover ik weet moet het OS altijd eerst even een paar dagen settlen.. batterijduur zou met verloop van dagen dus moeten verbeteren. Maar weet niet zeker of dat in dit specifieke geval ook zo is, heb er verder nog niets over gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk33
  • Laatst online: 06-06-2024
Zeer tevreden met de update hiero! Veel van mijn problemen zijn nu gewoon weg, en dat is echt een godszegen. Ik heb 0 gekke bugs meer. Ook liepen mijn android apps wel eens vast, dan laadde ze wel maar kon je ze niet gebruiken. Nu helemaal nergens last van, Android apps lopen net zo soepel als Native apps.

Wel heb ik de originele blauwe achtergrond van google gehaald en als achtergrond ingesteld.

Maar het gaafste is toch wel Blend, dat is echt precies wat ik altijd al heb gewild bij een smartphone. Ik heb nooit een USB kabel bij de hand en nu kan ik toch bij mijn geheugen.

Verwijderd

Quaz schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:13:
Na de update ben ik zeer tevreden met de snelheid, nieuw uiterlijk, opstarten van (android) apps.
Maar zeer ontevreden over het batterijgebruik! Na 3 uurtjes bijna niet te gebruiken, mis ik al bijna 20% van de batterij. Na meerdere hard resets te doen, blijft het gewoon hopeloos. Lees dat er meerdere mensen hier last van hebben. Hoe is jullie ervaring hiermee?

Zit te denken om een clean-install te doen. Zal dat werken denken jullie?
Op Crackberry is dit het advies. Het schijnt te maken te hebben met de OTA update via de bootloader zou je er geen last van moeten hebben. Voor mij een raadsel dat een serieus bedrijf een officiële update niet goed kan laten werken, maar goed het is een fix die wordt aangeraden. Wel moet je dan sowieso een backup maken en hoe het gaat met je apps en dergelijke weet ik niet (ik heb nog nooit via een bootloader iets gedaan).

Misschien leuk voor de mensen die de originele BB10.2 wallpapers willen hebben. Iemand heeft ze op OneDrive gezet: http://forums.crackberry....2-wallpapers-z10-1000934/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2015 14:41 ]

• Quaz
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:39:
[...]

Op Crackberry is dit het advies. Het schijnt te maken te hebben met de OTA update via de bootloader zou je er geen last van moeten hebben. Voor mij een raadsel dat een serieus bedrijf een officiële update niet goed kan laten werken, maar goed het is een fix die wordt aangeraden. Wel moet je dan sowieso een backup maken en hoe het gaat met je apps en dergelijke weet ik niet (ik heb nog nooit via een bootloader iets gedaan).

Misschien leuk voor de mensen die de originele BB10.2 wallpapers willen hebben. Iemand heeft ze op OneDrive gezet: http://forums.crackberry....2-wallpapers-z10-1000934/
Ik heb gisteren wel iets weggehaald van de accounts, aangezien de PIM-services wel erg hoog was (ca. 20% van batterijgebruik) Zie dat dit vandaag op 10% staat. Ik kijk nog even aan hoe het tot komend weekend gaat.

Heb geen idee wat je exact bedoelt met de update via "bootloader"? Heb gekeken op CB, maar kon daar niets vinden. Ik denk dat ik gewoon een security wipe doe, en dan via de Blackberry Link de update weer uitvoer. Met het back-up bestand dan de meest belangrijke info herstellen.

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Je kan met BB Link ook een reload doen. Dan wordt het OS helemaal schoon op geflashd.
Dan heb je een mooie schone telefoon.
Daarna moet je alles weer instellen net of dat tie uit de doos is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaz
vDorst schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:36:
Je kan met BB Link ook een reload doen. Dan wordt het OS helemaal schoon op geflashd.
Dan heb je een mooie schone telefoon.
Daarna moet je alles weer instellen net of dat tie uit de doos is gekomen.
Nadat ik 2 accounts van de PIM service heb weggehaald, doet het OS het nu als een zonnetje! Toptoestel :-)

Gebruikt er iemand van de tweakers Sonos op de BB10? De Sonos wordt uitgeschakeld zodra mijn telefoon overgaat. Zo af en toe komt dat zeer goed uit, maar merendeel ook niet. Vroeg me af of meerdere mensen daar "last" van hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Laatst online: 23:47

ITsEZ

parttime all-rounder

Ik herken de ervaringen hier totaal niet, het toestel werkt beter dan ooit, batterij gaat een stuk langer mee en de android emulator is ook een stuk vooruit gegaan. persoonlijk vind ik de smartgestures ook echt een heeel groot pluspunt, wat een gemakt, telefoon oppakken en hij gaat direct aan _/-\o_ Iemand enig idee of het ook mogelijk is om per melding de ledkleur te veranderen? (bijv app groen, facebook blauw, email rood..) of kan dit alleen per contact?

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Iemand enig idee of het ook mogelijk is om per melding de ledkleur te veranderen? (bijv app groen, facebook blauw, email rood..) of kan dit alleen per contact?

kan je doen in de notificatie instellingen -> op een profiel klikken. Dan krijg je een lijst met apps en functies.
Dan klikken op een app voor de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

vDorst schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:08:
Iemand enig idee of het ook mogelijk is om per melding de ledkleur te veranderen? (bijv app groen, facebook blauw, email rood..) of kan dit alleen per contact?

kan je doen in de notificatie instellingen -> op een profiel klikken. Dan krijg je een lijst met apps en functies.
Dan klikken op een app voor de instellingen.
Dank u zeer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het beveiliging en privacy staat dat je je toestel kan coderen en je mediakaart ook. Zijn er mensen die dit gedaan hebben en wat is het voordeel/nadeel hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:47:
Bij het beveiliging en privacy staat dat je je toestel kan coderen en je mediakaart ook. Zijn er mensen die dit gedaan hebben en wat is het voordeel/nadeel hiervan?
Allebij gecodeerd, geen enkel verschil qua snelheid oid, behalve de veiligheid van je gegevens maakt het volgens mij geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag waar ik geen antwoord op vind, of vaag, is of mijn bestanden gecodeerd zijn bij uploaden naar bijvoorbeeld Dropbox. Dat moet natuurlijk niet want dan heb ik er niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 02:38:
De vraag waar ik geen antwoord op vind, of vaag, is of mijn bestanden gecodeerd zijn bij uploaden naar bijvoorbeeld Dropbox. Dat moet natuurlijk niet want dan heb ik er niets aan.
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het dan goed begrijp upload hij alles naar de cloud zonder encryptie. Kijk dat is mooi want dan zet ik die encryptie erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robx24
Je kunt met whatsapp onderling bellen en het werkt ook op de blackberry-app via een invite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag uiteindelijk de stap naar 10.3 gezet op mijn z10.

Ik ben blij met de nieuwe layout van de hub en vooral dat we nu zelf geluidsprofielen kunnen toevoegen en ze in de quicksettings plaatsen en natuurlijk ook kleuren kiezen voor de led notificaties :)

Verder wel wat teleurgesteld over blend. Ik dacht namelijk dat dit werkte als een soort remote desktop dat alles wat je doet op je pc in blend op je telefoon gebeurt, maar als je een pdf opent bijvoorbeeld gebeurt dit met de pdf-lezer van je computer en niet op de telefoon. Ook een linkje openen doet hij niet met de telefoon browser. Maar goed, daarvoor dient het dus niet. Verder wel leuk om sms te kunnen sturen en berichtnotificaties te krijgen. Is er iemand die weet of die notificaties met geluid kunnen (op windows 8.1)?

Wat vinden jullie van blend en wie gebruikt het?
Is het voornamelijk nuttig om batterij te sparen en niet te hoeven inloggen op verschillende diensten of zijn er nog andere goede dingen die ik heb gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/wh1yxu.jpg

Gaat wel ineens heeel hard de laatste tijd, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Niet online
Batterij herkalibreren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou de Z10 van mijn vriendin loopt voor geen meter sinds ze op 10.3.1 zit (nu 10.3.1.1779). Drie issues zijn al weken heel storend:

* De batterij haalt het eind van de dag niet meer
* Het opnemen van een telefoongesprek werkt niet soepel; heeft 3 pogingen en meerdere seconden nodig
* Toetsenbord feedback (kilkgeluid) kan niet meer uit, kan alleen heel zacht worden gezet

Op CB zie ik dat er meer mensen zijn met deze klachten. De kwaliteit van de laatste updates laat nogal te wensen over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bigs schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:54:
Nou de Z10 van mijn vriendin loopt voor geen meter sinds ze op 10.3.1 zit (nu 10.3.1.1779). Drie issues zijn al weken heel storend:

* Het opnemen van een telefoongesprek werkt niet soepel; heeft 3 pogingen en meerdere seconden nodig
* Toetsenbord feedback (kilkgeluid) kan niet meer uit, kan alleen heel zacht worden gezet

Op CB zie ik dat er meer mensen zijn met deze klachten. De kwaliteit van de laatste updates laat nogal te wensen over :(
Ik had ook heel veel gedonder. Mijn Telefoon is vanaf 10.2 steeds met beta's geüpgrade.
Op een gegeven moment viel hij steeds uit tijdens het afspelen van muziek, ik heb toen een hard reset gedaan en sindsdien werkt hij helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel schermtijd in uren hebben jullie denk je?

Ik weet niet of je ergens bij batterij check kunt kijken hoeveel tijd het scherm heeft aangestaan. Vandaag ging mijn telefoon wel erg snel leeg na wat spotify luisteren, surfen op het web en YouTube filmpjes bekijken.

Trouwens BB heeft nog steeds geen fix uitgebracht zodat ik mijn SIM kaart weer correct kan uitlezen. Ik vind het echt een ontzettend kutbedrijf mede omdat er niet direct mee valt te communiceren. Ze hebben geen e-mail adres of chatservice voor klanten waar je problemen kunt melden.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2015 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Ik heb mijn telefoon gebackupped (volledig), complete fabrieksreset, backup weer terug, en volia, mijn batterijproblemen zijn opgelost. Sinds gisteren 16:00 uur niet meer aan de lader gelegen en nu nog 50% over.

Afgelopen dagen haalde mijn toestel het einde van de dag ook niet. Met slecht bereik, was het op enig moment om 14:00 uur 's middags al bekeken.

De backup van BB doet zijn werk zeer grondig. Op Snap na (en een paar progjes die vermoedelijk uit de beta kwamen), is alles terug gezet. Zelfs met Rabo telebankieren hoef ik niet opnieuw aan te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gubyan
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-07-2023
Hallo Tweakers,

Ik heb een probleem met de amazon app op mijn Z10.

Als ik de app opstart, en dat heb ik dus onlangs voor het eerst gedaan, dan krijg ik bovenin en onder het menu aziatische characters te zien. De apps worden overigens getoond met engels.

???

Wie heeft dit ook gehad en hoe los ik dit op? Ik kan zelfs geen apps installeren.
Dan komt namelijk de volgende melding:

In order to access the store, we recommend you shop on your local markteplace. Please visit Mange Your Content and Devices and click on the banner message to learn more about transferring your account and changing your country settings.

Maar als je de link volgt dan kom je nog in de verste verte niet in de buurt.

Hellup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
pegagus schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:28:

De backup van BB doet zijn werk zeer grondig. Op Snap na (en een paar progjes die vermoedelijk uit de beta kwamen), is alles terug gezet. Zelfs met Rabo telebankieren hoef ik niet opnieuw aan te melden.
Ik moet mijzelf helaas corrigeren. Contactgegevens komen helaas niet allemaal goed terug. Had ik met mijn vorige toestel ook al. Nu synchroniseer ik met Outlook, en dat was de vorige keer ook al. Wel een beetje irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorik90
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:55
Bigs schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:54:

Problemen met opnemen zijn vaak tijdelijk te verhelpen door de telefoon uit- en aan te zetten. In de laatste beta schijnt het gefixed te zijn. Inderdaad erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opazo
Ik kreeg vandaag pas de update naar 10.3.1.1779 OTA.

Weet iemand wat er is aangepast in deze versie?

Google geeft geen uitsluitsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Opazo schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:20:
Ik kreeg vandaag pas de update naar 10.3.1.1779 OTA.

Weet iemand wat er is aangepast in deze versie?

Google geeft geen uitsluitsel...
Een van de wijzigingen schijnt dat de Drain die aan Bluetooth apparaten wordt toegedaan verminderd is, waardoor bijv. de Pebble niet slechts 1 dag, maar weer een dag of 4 mee gaat.

Ook kan het zijn dat de schermflikkeringen verholpen / verminderd zijn.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opazo
JunkieXP schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:39:
[...]

Een van de wijzigingen schijnt dat de Drain die aan Bluetooth apparaten wordt toegedaan verminderd is, waardoor bijv. de Pebble niet slechts 1 dag, maar weer een dag of 4 mee gaat.

Ook kan het zijn dat de schermflikkeringen verholpen / verminderd zijn.
Pebble ?
ah deze bedoel je ? 8)
http://crackberry.com/con...ur-pebble-smartwatch-pbbl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Jup, al gebruik ik hem i.c.m. Talk2Watch en de Hub2Watch Watchface.

Maar de bezuinigingen op het Bluetooth gebied gelden ook voor Bluetooth Headsets, Hartslagmeters en Bluetooth Boxjes.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opazo
Na update 10.3.1.1779 merk ik wel dat de battery drain nihil is; heb nu na 4 uur van de stroom af, nog 93%
; met bluetooth uit en wifi uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 18:51
pegagus schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:28:
Zelfs met Rabo telebankieren hoef ik niet opnieuw aan te melden.
Mag ik vragen waar je deze app vandaan hebt, ik zou hem graag op mijn Z30 draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapot schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:11:
[...]

Mag ik vragen waar je deze app vandaan hebt, ik zou hem graag op mijn Z30 draaien!
Download 1 Mobile Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Laatst online: 13-09 18:51
Is zo'n onofficiële playstore wel veilig voor een bank app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapot schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:42:
Is zo'n onofficiële playstore wel veilig voor een bank app?
Google Play verified downloads...
Bankieren op je telefoon, ik bedoel hoe veilig wil je het hebben?
Zelf bankier ik nooit op me telefoon, zeker niet via Android Runtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Ik heb hem via Snap. Houdt er wel rekening mee dat de app tergend traag in opstarten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Laatst online: 23:03
TheZeroorez schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 21:06:
[...]

Ik had ook heel veel gedonder. Mijn Telefoon is vanaf 10.2 steeds met beta's geüpgrade.
Op een gegeven moment viel hij steeds uit tijdens het afspelen van muziek, ik heb toen een hard reset gedaan en sindsdien werkt hij helemaal prima.
Hard reset? Als in battery pull of volume up+down inhouden of gewoon complete wipe van je telefoon?

Ik heb de afgelopen weken enorm irritante problemen: foutmeldingen tijdens afspelen van muziek of video, wegvallende verbindingen, vasthangen van netwerkinstellingen, simkaart niet herkend, vastlopende muziekspeler, reboots.

Ik heb namelijk mijn Z10 een aantal weken terug ter reparatie aangeboden vanwege defecte licht- en proximity sensor. Eerste keer kreeg ik het toestel doodleuk terug met de melding dat er niets aan de hand was. Toen tweede maal opgestuurd, second opinion, en heb ik een ander toestel gekregen (waarschijnlijk 'refurbished'). Nu is in de tussentijd BB10.3 uitgekomen.

Vanwege bovenstaande weet ik niet zeker of mijn probleem komt door dit toestel óf BB10.3. Ik heb het toestel al tweemaal gewiped, ontelbaar vaak gereboot, simkaart vervangen, SD kaart (met muziek/film) vervangen, dus ik ben ten einde raad. Het enige dat ik kan proberen is een oude BB10.2 versie vinden(?) en installeren en kijken of dit mijn problemen oplost.

Het irritante is dat ik dit toestel wel wéér kan terugsturen, maar dan ben ik 'm weer 2-3 weken kwijt, waarna herinstallatie van alle apps en accounts volgt... Na de voorgaande 'reparaties' vraag ik me af of ze wel in staat zijn mijn problemen te constateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik bedoelde een wipe, sorry. BB10.3 op zich is weinig mis mee, maar een vreemd upgrade pad gaat in sommige gevallen dus niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
Nja heb gister (weer) een complete factory reset gedaan via Link. Savonds weer foutmeldingen en simkaart problemen (geen of slechts gedeeltelijk contactpersonen beschikbaar op sim).

Zijn veel vergelijkbare problemen te vinden via Google, maar veel ook oude topics. Mijn connectie probleem ligt denk ik aan combinatie van software (BB10.3) en provider (Vodafone).

http://supportforums.blac...urce/td-p/2720263/page/12

Hier een post van iemand die meldt dat zijn sim probleem opgelost is met downgraden naar 10.2. Dat ga ik dan ook maar eens proberen.
Ben benieuwd of daarmee ook mijn mediabestanden probleem is opgelost. Denk het niet aangezien ik er ook last van heb op wifi only. Maar wie weet, software kan soms rare uitingen vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaaz
Heeft iemand een link naar de originele OS die op de Z10 staat als je hem uit de verpakking haalt? Ik heb die namelijk nodig om mijn camera probleem op te lossen.

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
geekeep schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:29:
(...)

http://supportforums.blac...urce/td-p/2720263/page/12

Hier een post van iemand die meldt dat zijn sim probleem opgelost is met downgraden naar 10.2. Dat ga ik dan ook maar eens proberen.
Ben benieuwd of daarmee ook mijn mediabestanden probleem is opgelost. Denk het niet aangezien ik er ook last van heb op wifi only. Maar wie weet, software kan soms rare uitingen vertonen.
Om even terug te komen op mijn voorgaande idee om te downgraden. Ik heb net de meest recente leak geinstalleerd (BB10.3.2.281, zie http://crackberry.com/lea...ost-blackberry-10-devices) exclusief de Clock en Wallpaper bar-files (vanwege bekende issues).
Deze update brengt overigens wat interessante veranderingen waaronder Anti-Theft Protection voor het remote locken en wipen.
Ik ben benieuwd of ik nu van het probleem af ben, dat zal de komende dagen blijken.
Beunhaaz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:05:
Heeft iemand een link naar de originele OS die op de Z10 staat als je hem uit de verpakking haalt? Ik heb die namelijk nodig om mijn camera probleem op te lossen.

gr.
De out-of-the-box versie is denk ik afhankelijk van je tijdstip van aankoop. Via Sachesi kun je een versie naar keuze installeren. Let er wel op dat 'ie geschikt is voor je Z10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaaz
Ik heb geen flauw idee welke OS versie ik erop moet zetten. Vorige jaar maart heb ik de telefoon aangeschaft tijdens de Cashback actie. Maar zit al maanden te kloten om mijn rear camera te maken. Ik heb het "rainbow color camera" probleem.
Pagina: 1 ... 46 ... 48 Laatste