Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
A4553 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 17:33:
[...]

Headset met microfoon of zonder? Bij mij gaat hij (als ik microfoon eraan heb zitten) automatisch over de headset rinkelen. Als ik er geen microfoon aan heb zitten over het toestel. Vraag mij niet waarom daar verschil in zit.
Welk merk headset gebruik jij dan? Ik begrijp er echt helemaal niets van en vind het erg irritant dat hij over de speaker blijft gaan. Als ik opneem kan ik wel het gesprek voeren door de headset.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Deveon schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:15:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een defect betreffend de aux aansluiten en/of het scherm wat niet altijd aan gaat?

De aux aansluiting werkt over het algemeen goed bij mij, alleen deteecteert de telefoon niet meer wanneer ik de kabel eruit haal. Na herstart is dit wel weer goed. Indien ik het toestel niet herstart dan wil die na een paar dagen geen stereo geluid meer uitzend maar enkel rechts. Na een herstart is dit altijd weer verholpen.

Volgens mij is dit ontstaan nadat ik misschien iets te geforceert de kabel in de aux aansluiting hebt gedrukt...

Daarnaast heb ik ongeveer sinds dat moment ook last van dat het scherm niet altijd aan gaat wanneer ik de fysieke knop aan de bovenkant indruk. Na meerdere keren schiet die uiteindelijk wel weer aan (kan tot 50x drukken zijn). Heel soms gaat het beeld wel aan, maar reageert die dan ook niet en geeft een vertekend beeld. Dit begint nu wel steeds extremer (en vervelender te worden).

Herkent iemand dit? Eigenlijk heb ik geen zin om me toestel weken kwijt te zijn voor garantie...
Het lijkt verholpen na een weekend vrijwel niet gebruikt én nu de nieuwe update. De aux kabel heb vervangen voor bluetooth streaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:21
DaveD1109 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:50:
Welk merk headset gebruik jij dan? Ik begrijp er echt helemaal niets van en vind het erg irritant dat hij over de speaker blijft gaan. Als ik opneem kan ik wel het gesprek voeren door de headset.
Zonder microfoon Sony, en met microfoon heb ik er een van mijn oude HTC.
Tweaker626 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:03:
Vandaag weer een Z10 restart...
Hebben anderen hier ook last van?
Vannacht een random reboot gehad. Toestel is net nieuw (vorige week woensdag), draai de laatste software.

[ Voor 27% gewijzigd door A4553 op 10-06-2014 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 08:02

t3q

Say yes to teq

nog nooit een reboot gehad op mijn Z10

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Op Crackberry lees ik veel random restart problemen. Helaas geen eenduidigheid en veel verschillende oorzaken en oplossingen. Overigens zijn veel problemen al opgelost met software updates. Mijn problemen zijn juist recent ontstaan na de laatste update (en gebruik van battery pack...).

Dit heb ik gedaan:
- Weer braaf de BB lader gebruiken (heb een paar keer een accupack gebruikt), en een keer bat leeg trekken en weer helemaal vol laden.
- Aldi SD kaartje omgewisseld met Class10 A-Data kaartje, opnieuw geformateerd in het toestel en via USB data overgepompt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Tweaker626 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:34:
Op Crackberry lees ik veel random restart problemen. Helaas geen eenduidigheid en veel verschillende oorzaken en oplossingen. Overigens zijn veel problemen al opgelost met software updates. Mijn problemen zijn juist recent ontstaan na de laatste update (en gebruik van battery pack...).

Dit heb ik gedaan:
- Weer braaf de BB lader gebruiken (heb een paar keer een accupack gebruikt), en een keer bat leeg trekken en weer helemaal vol laden.
- Aldi SD kaartje omgewisseld met Class10 A-Data kaartje, opnieuw geformateerd in het toestel en via USB data overgepompt.
Volgens mij ligt het probleem voornamelijk in software bugs. Mijn vorige Z10 had dat als hij ging herstarten hij heel warm werd. Het leek alsof er een proces is wat in een loop zit of iets dergelijks. Het vreemde is dan weer dat mijn vriendin haar Z10 nog nooit een spontane herstart heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LanciaThema
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-12-2023
Update ook binnen via KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
Sinds ik mijn update binnen heb, loopt mijn accu best snel leeg....normaal gesproken zit ik rond 17.00u nog op 50%. Nu zit ik al op 35% met hetzelfde gebruik. Het is al een paar dagen sinds ik update binnen heb, dus OS settlen zou al voorbij moeten zijn.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 08:45
Misschien een soft-reset doen, door 10sec de volume-up en -down gelijktijdig in te drukken. Ik had na een aantal dagen na de nieuwe update een issue met BBM, die verbruikte ongehoord veel CPU (en dus accu). Heb de telefoon 2x gereset, het probleem is nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:43
Heb sinds een week weer Whatsapp geinstalleerd op mijn Z10 (had voorheen alleen Telegram). Na installatie heb ik alle permissies van Whatsapp uitgezet (inclusief camera/gedeelde bestanden). Nu probeerde ik bij toeval een foto te maken en sturen via Whatsapp en tot mijn verbazing was dit gewoon mogelijk. Ik kon zowel een foto maken en versturen als er eentje kiezen via bestandsbeheer (met dus ook toegang tot telefoon/SD/Dropbox/BBLink).

Erg kwalijke zaak lijkt me! De vraag is; omzeilt Whatsapp permissies of is BB's permissiebeheer een wassen neus?

Ik heb in de eerste weken van mijn Z10-bezit eens een PDF-reader app gehad die ook kon scannen en daardoor toegang wilde tot de camera. Bij het proberen van de scanfunctie gaf de app een zwart beeld wat waarschijnlijk het resultaat was van een geblokkeerde permissie.

Nu Whatsapp blijkbaar doodleuk toegang heeft tot (ten minste door mij geteste) onderdelen van mijn telefoon, is de meerwaarde van zo'n privacy georienteerde Blackberry telefoon nihil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
AFAIK zijn permissies android-apps niet gereguleerd op BB10.2, het is alles-of-niets (alles in de zin van alles wat in de apk is vasgelegd (net als op android zelf)). De BB10 app-permissions interface zou dan ook niet moeten pretenderen dat er iets te reguleren valt.

Het is jammer dat een hoop zaken niet als native BB10-app beschikbaar zijn....

[ Voor 18% gewijzigd door begintmeta op 13-06-2014 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
begintmeta schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:52:
AFAIK zijn permissies android-apps niet gereguleerd op BB10.2, het is alles-of-niets (alles in de zin van alles wat in de apk is vasgelegd). De BB10 app-permissions interface zou dan ook niet moeten pretenderen dat er iets te reguleren valt.
Het betreft hier dan ook Whatsapp uit Blackberry World aangezien je permissies van Android apps niet kunt blokkeren...

-Bij blokkeren van media-toegang: Whatsapp geeft tijdens ontvangen van fotos in chat aan dat het geen toegang heeft (om op te slaan waarschijnlijk).
-Bij blokkeren locatie: Whatsapp blijft hangen op locatie-delen-scherm, blijkbaar werkt deze blokkade wel.
-Bij blokkeren microfoon: wel toegang tot opgenomen voice notes, geen mogelijkheid tot opnemen geluid (weet niet of dit uberhaupt mogelijk is met BB10 Whatsapp?)
-Bij blokkeren camera: zowel toegang tot foto/videobestanden als het live maken van foto's/video's.

Lijkt erop dat ondanks permissieblokkades toch toegang is tot bestanden, camera en video-opname.

[ Voor 39% gewijzigd door geekeep op 14-06-2014 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Hmm, is het geen (herverpakte) android-app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
geekeep schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:07:
Heb sinds een week weer Whatsapp geinstalleerd op mijn Z10 (had voorheen alleen Telegram). Na installatie heb ik alle permissies van Whatsapp uitgezet (inclusief camera/gedeelde bestanden). Nu probeerde ik bij toeval een foto te maken en sturen via Whatsapp en tot mijn verbazing was dit gewoon mogelijk. Ik kon zowel een foto maken en versturen als er eentje kiezen via bestandsbeheer (met dus ook toegang tot telefoon/SD/Dropbox/BBLink).

Erg kwalijke zaak lijkt me! De vraag is; omzeilt Whatsapp permissies of is BB's permissiebeheer een wassen neus?

Ik heb in de eerste weken van mijn Z10-bezit eens een PDF-reader app gehad die ook kon scannen en daardoor toegang wilde tot de camera. Bij het proberen van de scanfunctie gaf de app een zwart beeld wat waarschijnlijk het resultaat was van een geblokkeerde permissie.

Nu Whatsapp blijkbaar doodleuk toegang heeft tot (ten minste door mij geteste) onderdelen van mijn telefoon, is de meerwaarde van zo'n privacy georienteerde Blackberry telefoon nihil...
Waarschijnlijk heeft de app geen directe toegang tot je camera, maar wel tot fotobestanden. Wat je zegt heb ik ook met mijn Z10. Trust me on this, het permissie systeem van BB werkt naar behoren. Het is eerder Whatsapp die waarschijnlijk bepaalde bevoegdheden anders uitlegd dan ze werkelijk inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Bij (herverpakte) android-apps zouden de permissien niet instelbaar mogen zijn (grijs in het menu), ik gebruik geen whatsapp, dus ik weet het praktisch niet, maar het zou mij verbazen als het geen herverpakte android-app zou zijn (maar het kan tegen mijn verwachting wel een BB10-app zijn uiteraard). Als in het permissies-menu dan toch iets in te stellen zou zijn zou dat wel een foutje in BB10 zijn. Als het een BB10-app zou zijn zou het permissies-systeem goed moeten werken, anders is het uiteraard ook een bug.

[ Voor 21% gewijzigd door begintmeta op 14-06-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
A4553 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:32:
[...]

Waarschijnlijk heeft de app geen directe toegang tot je camera, maar wel tot fotobestanden. Wat je zegt heb ik ook met mijn Z10. Trust me on this, het permissie systeem van BB werkt naar behoren. Het is eerder Whatsapp die waarschijnlijk bepaalde bevoegdheden anders uitlegd dan ze werkelijk inhouden.
begintmeta schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:11:
Hmm, is het geen (herverpakte) android-app?
http://m.crackberry.com/whatsapp-blackberry-10
Volgens bovenstaande link en uiterlijk niet. Hub integratie, berichten ontvangen ook zonder actief venster, instellingen menu door vegen vanaf boven, allen kenmerken van native BB10 apps.

Bij uitzetten van gedeelde bestanden/camera permissie zou Whatsapp dan ook geen toegang mogen hebben tot mijn bestanden of camera. Dit is wel het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Niet online
Geen random restarts meer sinds onderstaande.
Tweaker626 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:34:

Dit heb ik gedaan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Geekeep, lijkt me dan wel een bugreport bij Blackberry waard zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Tweaker626 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:34:
[...]
Lijkt erop dat het aan de geheugenkaart gelegen heeft. Ik heb mijn vorige Z10 ook altijd aan een BB lader gehangen, toch had die ook last van (zeer regelmatig) spontane reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

joenja schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:11:
Misschien een soft-reset doen, door 10sec de volume-up en -down gelijktijdig in te drukken. Ik had na een aantal dagen na de nieuwe update een issue met BBM, die verbruikte ongehoord veel CPU (en dus accu). Heb de telefoon 2x gereset, het probleem is nu opgelost.
Dat had ik ook! Erg vervelend maar na een soft reset opgelost.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
3x3 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:40:
[...]

Live-tv van de npo, en uitzending gemist werken hier prima.
Bij mij werkt het niet meer? Alleen geluid en geen beeld?? Versie van 30 april via snap.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
DaveD1109 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:00:
[...]

Bij mij werkt het niet meer? Alleen geluid en geen beeld?? Versie van 30 april via snap.
Op de Q10, 10.2.1.2102 zowel geluid als vloeiend beeld. Ik krijg wel de melding dat er 'geen label is toegevoegd', maar die verdwijnt net zo snel als dat hij verschijnt.

De app versie is 1.2.6.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
3x3 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:35:
[...]

Op de Q10, 10.2.1.2102 zowel geluid als vloeiend beeld. Ik krijg wel de melding dat er 'geen label is toegevoegd', maar die verdwijnt net zo snel als dat hij verschijnt.

De app versie is 1.2.6.
Ik heb versie 1.2.8. Heb wel beeld en geluid bij terugkijken maar niet bij live kijken. Draai trouwens 3175.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
begintmeta schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:04:
Geekeep, lijkt me dan wel een bugreport bij Blackberry waard zou ik zeggen.
https://www.blackberry.com/jira/browse/BBTEN-2418
http://supportforums.blac...Files-Camera/td-p/2908522

Geen idee wat de officiele plek is om zoiets te melden. Ik kwam overigens bestaande errors m.b.t. Whatsapp tegen waarin degene werd doorverwezen naar Whatsapp zelf. Ben van mening dat dit toch wel echt een BB10 probleem is aangezien een app doodleuk permissies omzeilt (ongeacht of Whatsapp zich nu wel of niet aan de juiste standaarden houdt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Tweaker626 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:34:

[...]
Gisteravond weer een random restart (tweede in een week). Ook lijkt mijn Z10 niet goed met het mobiele netwerk te verbinden. Duurt ongeveer 5 - 10 minuten voordat ik signaal heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
geekeep schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:05:
... Ben van mening dat dit toch wel echt een BB10 probleem is aangezien een app doodleuk permissies omzeilt (ongeacht of Whatsapp zich nu wel of niet aan de juiste standaarden houdt).
Lijkt me ook inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
A4553 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 08:17:
[...]

Gisteravond weer een random restart (tweede in een week). Ook lijkt mijn Z10 niet goed met het mobiele netwerk te verbinden. Duurt ongeveer 5 - 10 minuten voordat ik signaal heb :(
Je hebt ook geen geluk hè!! Heb je al geprobeerd het os opnieuw te laden? Misschien is de radio corrupted.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
DaveD1109 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:22:
Je hebt ook geen geluk hè!! Heb je al geprobeerd het os opnieuw te laden? Misschien is de radio corrupted.
Met apparaten gaat het bij mij sowieso nooit echt goed :P
Eerlijk gezegd denk ik dat de fabrikant een defecte batch heeft staan of iets dergelijks. Mijn vriendin haar Z10 komt ergens anders vandaan en heeft nergens last van. Inmiddels heb ik de webwinkel gemaild met de problemen en gevraagd of ik geld terug kan krijgen. Heb eerlijk gezegd geen zin om weer negen weken zonder telefoon te zitten.
Als ik het geld terug krijg is de kans aanwezig dat het geen BB meer wordt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb heel af en toe een reboot met 10.3.0.296 maar lijkt vooral te liggen aan Android apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

FirePuma142 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 23:18:
Vandaag is door mijn eigen schuld een van de pinnetjes in de simkaartlezer afgebroken. Iemand reparatietips?
Even een goede ervaring delen: Ik heb de situatie uitgelegd aan de klantenservice van Amazon.de waar ik mijn Z10 in september 2013 kocht. Tot mijn verbazing is er binnen 2 uur een vervangingsorder aangemaakt, die met een paar dagen wordt afgeleverd. De oude kan dan met een verzendlabel retour. _/-\o_

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
FirePuma142 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 08:14:
[...]

Even een goede ervaring delen: Ik heb de situatie uitgelegd aan de klantenservice van Amazon.de waar ik mijn Z10 in september 2013 kocht. Tot mijn verbazing is er binnen 2 uur een vervangingsorder aangemaakt, die met een paar dagen wordt afgeleverd. De oude kan dan met een verzendlabel retour. _/-\o_
Bravo, goed nieuws! Heel netjes van Amazon. Wanneer komt de Amazon store ook alweer naar Nederland? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Nog meer goed nieuws over Amazon!

http://www.allaboutphones...rrys-appstore-runnen.html

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb hem sinds vorige week, vind het een erg fijn toestel. Jammer dat de batterij zo hard gaat alleen, dit is naar mijn idee vooral system+display die qua verbruik niet in verhouding staan met de batterijgrootte.

En door het knopje bovenop is hij nu al twee keer in mijn broekzak geünlockt. Unlocken door een gesture staat uit, maar zolang je nog geen pincode in hoeft te voeren gaat het soms toch fout. Het knopje aan de bovenkant druk je in wanneer je het toestel in je broekzak stopt, of tijdens fietsen komt het knopje tegen je been aan. Dat is wel jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Leuk dat nieuws over de Amazone App store voor BB10, maar dit kon al lang. Veranderd er ook daadwerkelijk iets? Amazone Appstore gaat wel gemakkelijker om met updates als Snap, maar daar tegen is Snap (Google) vaak sneller met updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Is de opstarttijd van Android apps verbeterd in 10.3? In 10.2 had ik daar heel erg last van, bijvoorbeeld in de Marktplaats app of in Games zoals Super Stickman Golf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hjtel
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-02-2024
TheZeroorez schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:28:
Heb hem sinds vorige week, vind het een erg fijn toestel. Jammer dat de batterij zo hard gaat alleen, dit is naar mijn idee vooral system+display die qua verbruik niet in verhouding staan met de batterijgrootte.

En door het knopje bovenop is hij nu al twee keer in mijn broekzak geünlockt. Unlocken door een gesture staat uit, maar zolang je nog geen pincode in hoeft te voeren gaat het soms toch fout. Het knopje aan de bovenkant druk je in wanneer je het toestel in je broekzak stopt, of tijdens fietsen komt het knopje tegen je been aan. Dat is wel jammer ;(
Ik had hier ook last van, tot ik een hoesje van nog geen tientje kocht voor mijn BB Z10. Daardoor valt het knopje bovenop wat verder weg en is het onverwacht indrukken van het knopje niet meer aan de orde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Hjtel schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:25:
[...]

Ik had hier ook last van, tot ik een hoesje van nog geen tientje kocht voor mijn BB Z10. Daardoor valt het knopje bovenop wat verder weg en is het onverwacht indrukken van het knopje niet meer aan de orde. ;)
Ja misschien moet ik dat toch maar eens doen. Ze worden er zo lomp en lelijk van, maar het is inderdaad wel handig als dat knopje wat verder weg valt (en dat ik hem minder snel stuk kan gooien...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle_57
  • Laatst online: 24-06 23:03
Meer mensen problemen met BlackBerry world?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:19
thefal schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 10:57:
Is de opstarttijd van Android apps verbeterd in 10.3? In 10.2 had ik daar heel erg last van, bijvoorbeeld in de Marktplaats app of in Games zoals Super Stickman Golf
Ja, best significant ook. Nu ongeveer net zo snel als een SGS4 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mijn vriendin heeft een Z10 met een Simyo SIM erin. Sinds enige tijd haalde haar batterij het einde van de dag niet eens. Toen viel het me op dat het mobiel netwerk stond ingesteld op 4G/3G/2G. Er is hier geen 4G dekking en bovendien zit het ook niet in haar abonnement. Nu heb ik het netwerk ingesteld op 3G/2G en is de batterij aan het eind vd dag pas op 40%. Verstandig om te checken dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:43
Hey,

Ik heb net mijn HTC One X verkocht en ik wil nu een 2dehands Z10 of misschien een nieuwe Z10 kopen. Spijtig genoeg had ik bij mijn HTC One X last van het gekende wifi probleem ( dat zowat elke htc one x van eerste productie had. ) Zijn er gelijkaardige problemen waar ik zeker moet achter vragen of controleren bij de Z10 ? Ik vond er zelf niet echt op google.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Z10 is echt een prima toestel! Wifi is prima!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
corewillem schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:21:
Hey,

Ik heb net mijn HTC One X verkocht en ik wil nu een 2dehands Z10 of misschien een nieuwe Z10 kopen. Spijtig genoeg had ik bij mijn HTC One X last van het gekende wifi probleem ( dat zowat elke htc one x van eerste productie had. ) Zijn er gelijkaardige problemen waar ik zeker moet achter vragen of controleren bij de Z10 ? Ik vond er zelf niet echt op google.

Alvast bedankt!
Enige nadeel van de z10 blijft het scherm. Kwaliteit van het scherm is geweldig hoor, maar pakt wat mij betreft wel iets teveel stroom. Ik kom wel gemakkelijk de dag door, maar dat is misschien omdat ik mij telefoon ook puur gebruik voor communicatie en verder niet echt zit te youtuben etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook over van de One X naar de Z10 en wil niet meer terug naar de One X. Batterij valt mij niet tegen, gaat voor mijn gevoel langer mee dan de One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 08:45
Er komt een nieuwe update aan voor 10.2: http://crackberry.com/bla...ow-rolling-out-officially

Zo te lezen een kleine update, met een battery-drain bugfix en een wifi bugfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
hij wordt door vodafone al gepushed las ik, maar ik heb het net gechecked en vooralsnog geen nieuwe update beschikbaar. In de loop van de dag nog maar eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Hier nog geen update via YES Telecom (KPN)

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:43
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:38:
Ik ben ook over van de One X naar de Z10 en wil niet meer terug naar de One X. Batterij valt mij niet tegen, gaat voor mijn gevoel langer mee dan de One X.
Vandaag mijn Z10 binnegekregen en batterij lijkt mij in vergelijking met one x ook wel mee te vallen. En wat een snel toestel is die z10 toch.... Eerste indruk is alvast zeer positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben inmiddels overgestapt van een HTC One X naar de Blackberry Z10. Bevalt prima tot nu toe. Het enige minpuntje blijft de geringe werking van de Android apps. Een goed alternatief van SnapChat is er buiten Snap2Chat niet echt(de gratis versie is vrij beperkt).

Verder jammer dat de Rabo haar app heeft teruggetrokken voor het BB10 platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:52:
Ook ik ben inmiddels overgestapt van een HTC One X naar de Blackberry Z10. Bevalt prima tot nu toe. Het enige minpuntje blijft de geringe werking van de Android apps. Een goed alternatief van SnapChat is er buiten Snap2Chat niet echt(de gratis versie is vrij beperkt).

Gelukkig maar dat je tevreden bent. Hoop dat er in de toekomst meer apps komen...

Wat betreft die Rabobank app, heb hier ook een keer over geklaagd. Zij zagen er op dat moment (en voorlopig) ook geen heil meer in. Erg jammer. Als alternatief gebruik ik de mobiele website, die is opgezet om hetzelfde te doen. Het enige nadeel is dat de mobiele website niet een adresboek kan bijhouden.... spijtig maar misschien komt het nog wel weer een keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Krijg net een OTA software update binnen 10.2.1.2977 via Hollandsnieuwe á 610MB.

[ Voor 48% gewijzigd door vDorst op 27-06-2014 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
vDorst schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:29:
Krijg net een OTA software update binnen 10.2.1.2977 via Hollandsnieuwe á 610MB.
Apart, heb ook een melding. Van 17 (ja zeventien) MB :o

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/t5m6g5.png

[ Voor 10% gewijzigd door geekeep op 27-06-2014 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Niet online
In me vakantie is me BB Z10 gecrasht. Vaak random resets en op een dag moest ik me pincode invoeren ipv picture password. Ik netjes gedaan maar ik vond het toch vreemd.
Daarna wilde in een spelletje spelen maar deze crashte direct na opstarten.
Ook de HUB stond in opstart mode.
Na een reboot kon ik alleen nog maar een witte blackberry tekst zien op me scherm.
Daar bleef tie ook in hangen. Hard reset en batteru-pull hielen niks.
Gelukkig had ik nog een leak op me laptop staat. 10.2.1.2234 volgens mij.
Deze kon ik gelukkig wel flashen daarna heeft tie het weer normaal gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maroesjk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 18:19

maroesjk

from the ash rose a great bird

[...] Verder jammer dat de Rabo haar app heeft teruggetrokken voor het BB10 platform.
Eens, maar hoewel hij (heel) traag opstart, werkt de Android Rabobank app bij mij prima...

There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:19
Heb zojuist de update ook binnen (Vodafone).
Ook hier 17MB.

Wat gelijk opvalt: nu synct ie ook draadloos (voorheen alleen via kabel). Het boeit me niet zo veel maar toch mooi :)
En hij lijkt wat sneller... al kan dat ook gevoelsmatig de glazen screenprotector zijn :+

Waarbij de proximity sensor nu niet meer goed staat... enig idee hoe die te kalibreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen-
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-12-2021
jelle_57 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:33:
Meer mensen problemen met BlackBerry world?
Welk OS gebruik je? Ik ervaar geen probleem met BB10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het gebruiken van Facebook voor de Z10 valt het me op dat foto's in het hoofdbericht wel getoond worden, maar plaatjes in de reacties niet. Zie ik een instelling over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:13:
Bij het gebruiken van Facebook voor de Z10 valt het me op dat foto's in het hoofdbericht wel getoond worden, maar plaatjes in de reacties niet. Zie ik een instelling over het hoofd?
Het is te adviseren om gewoon de website te gebruiken. De app wordt door BlackBerry zelf bijgehouden, maar het is om te huilen. Zelf gebruik ik vaker de website dan de app. App heb ik wel geïnstalleerd voor de meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
klopt, mij was hetzelfde al opgevallen. Ik gebruik de app (net als pineapple23) alleen voor de meldingen. Verder open ik meestal FB via de mobiele website. De app filtert nl ook je nieuwsoverzicht waardoor je niet alles ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:17
Dat vind ik sowieso irritant van de verschillende FB apps, ze filteren mijn nieuwsfeed op verschillende manieren waardoor ik op mijn BB andere items voorbij ze komen dan op mijn iPad. Best irritant dat je eigenlijk naar de website moet gaan om alles te zien wat er voorbij komt in je feed, tenminste, ik hoop dat die niet ook gefilterd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Facebook wordt sowieso gefilterd, het nieuwsoverzicht staat namelijk op 'Top Stories' (standaard dan). Je kan dit veranderen naar 'Most Recent' maar dan nog twijfel ik of je wel alle berichten ziet. Facebook bepaalt wat je ziet, dat is altijd zo geweest en dat zal ook zo blijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Laatst online: 10:17
Ik heb het inderdaad op al mijn apparaten op "Most recent" gezet maar dan nog verschillen de weergaves per apparaat. Vind ik behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Laatst online: 19-09 08:35
is het mogelijk op een z10 om 2 schermen te maken met widgets? of kun je niet zelf meerdere schermen toevoegen? vandaag mn z10 binnen maar kan het nog niet ontdekken

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Werken andere androidmarkets ook op de BB en zijn apps ook 'buitenom' te instaleren? (ipv uit een appstore dus door de apk direct op de phone te zetten). Zit namelijk te twijfelen om van android over te stappen naar BB Z10.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:30

KrazyJay

huntedjohan schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 22:36:
is het mogelijk op een z10 om 2 schermen te maken met widgets? of kun je niet zelf meerdere schermen toevoegen? vandaag mn z10 binnen maar kan het nog niet ontdekken
Je zou vanuit snap natuurlijk iets als een Nova Launcher kunnen downloaden en installeren. Werkt stiekem nog vrij fijn. Ooit op mijn z30 gehad samen met een Windows Phone Launcher om collega's te foppen door te zeggen dat ik Android, BBos10 en Windows Phone 8 kan draaien na elke reboot. Die stonden wel even te kijken! (Zeker als je die balk van onder weg haalt via swipe down/hide bar.) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
  • Laatst online: 17:45
GS88 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 08:31:
[...]

Werken andere androidmarkets ook op de BB en zijn apps ook 'buitenom' te instaleren? (ipv uit een appstore dus door de apk direct op de phone te zetten). Zit namelijk te twijfelen om van android over te stappen naar BB Z10.
Ja, apk's kunnen direct geinstalleerd worden, ik dacht sinds versie 10.2.1. Zelf heb ik naast 'Snap' (haalt apk's direct uit de Play Store) ook de Amazon appstore geinstalleerd, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smellyvis
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 19:49
Pas heb ik voor een zeer schappelijk bedrag Z10 overgenomen. Direct er wat mee gespeeld en enthousiast geworden, maar bij het insteken van de simkaart is één van de pinnetjes van de simkaarlezer afgebroken. Geen probleem, er was immers nog ruim 1,5 jaar garantie. Twee weken na het opsturen van de telefoon ontvang ik van een zekere webwinkel reactie: de telefoon is onderzocht, en reparatie blijkt niet mogelijk. De oplossingen: nieuw toestel a €265,-, ongerepareerd retour a €40,- of kosteloze vernietiging en geen retour. Wat zijn jullie adviezen?

Ik heb op advies van begintmeta even het Shoppingforum doorgekeken en dat beloof niet veel goeds. "User error" is meestal geen garantie (Simkaart pinnetjes Nexus S kapot). Oeps!

[ Voor 16% gewijzigd door smellyvis op 03-07-2014 11:56 . Reden: Opvolging advies ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Dat is meer iets voor SF denk ik, diverse topics over dergelijke problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:00
Nieuwe simhouder kost niet zoveel

http://www.parts4repair.c...t-for-blackberry-q10-z10/

Geen idee of inzetten een moeilijke klus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smellyvis
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 19:49
Dank! De bijbehorende tutorials heb ik inmiddels al hier en hier kunnen vinden. Nu nog steady vingers en een crash-course soldeerwerk op de millimeter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
iemand hier toevallig ervaring met het verbinden van de Z10 met de parrot 3200 LS carkit? als ik probeer te linken krijg ik gelijk error, krijg niet eens de optie om de pairing code in te voeren.

op de site van parrot staat dat deze carkit niet ondersteunt word, maar misschien zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle_57
  • Laatst online: 24-06 23:03
jeroen- schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:37:
[...]

Welk OS gebruik je? Ik ervaar geen probleem met BB10
Maakt niet meer uit, was een korte wereldwijde storing op dat moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Heb de update binnen gekregen gisteren op kpn. De gui is echt een stuk sneller, waar ik soms even een hele kleine delay zag reageert alles nu echt instant. Ben benieuwd wat 10.3 ons dan gaat brengen :)

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje knullig, maar ik loop er al een tijdje mee te stoeien en kan er niks over vinden op internet.

Als ik een sms krijg van een onbekende en wil diegene direct toevoegen aan mijn contacten, weet ik niet hoe ik dat moet doen.

Nu onthoud ik het nummer maar, of schrijf het even op. Dit makkelijker moeten kunnen. Wie kan helpen?

En die geluidstonen als ik een nummer intoets dat ik wil gaan bellen, kunnen die al uitgeschakeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT Ahh, dat opslaan ben ik toch opeens achter. Had handiger gekund.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breaky73
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 05:43
Na veel wikken en wegen ben ik ook over gestapt op een Z10. (Een STL100-1 sinds ik in Azie woon)

Ik moet zeggen dat het erg vlotjes werkt allemaal. Ik heb hiervoor veel verschillende Android telefoons gehad maar was nooit echt tevreden. Zelfs met top modellen merkte ik nog vertraging in de UI op.

Nu is mijn wensenlijstje niet groot. Hoop wel dat er nog een update voor Facebook aankomt. BBM is trouwens perfect...een goede vervanger voor Viber. Ik probeer zo min mogelijk met Android apps te werken op mijn Z10. Gelukkig heb ik weinig nodig. BBM, Whatsapp, Email, Facebook en een goede web browser. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:47:
En die geluidstonen als ik een nummer intoets dat ik wil gaan bellen, kunnen die al uitgeschakeld worden?
Nee, erg irritant. :(
Net als dat belachelijke luide sluitergeluid bij het maken van foto's. De Z10 heeft 1001 instelmogelijkheden, maar net dit niet.... |:(
Enige oplossing is het geluid uit of zacht zetten....maar ja, dan hoor je helemaal niets meer. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Tweaker626 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:28:
[...]

Nee, erg irritant. :(
Net als dat belachelijke luide sluitergeluid bij het maken van foto's. De Z10 heeft 1001 instelmogelijkheden, maar net dit niet.... |:(
Enige oplossing is het geluid uit of zacht zetten....maar ja, dan hoor je helemaal niets meer. :-(
De camera maakt toch geen geluid als je het notificatieprofiel op stil hebt gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Niet online
Ehh, dat is toch precies wat ik hierboven zeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Tweaker626 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:12:
Ehh, dat is toch precies wat ik hierboven zeg?
8)7

edit: om een of andere reden zag ik die laatste zin niet. Gelukkig is zaagmans al geweest...

[ Voor 22% gewijzigd door itsyaboy op 09-07-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
wie kan mij uitleggen waarom ik een avi filmpje kan bekijken, maar dat het gesproken gedeelte weg is. hoor wel de muziek, maar hoor de stemmen niet.

als ik hetzelfde filmpje gewoon op mn pc afspeel met WMP of vlc player zit de stem er wel gewoon bij. ik gebruik de standaard mee geleverde player en speel het af vanaf sd kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 06:47
Vraagje, ik wil graag mijn Gmail kalender synchroniseren met mijn Blackberry Z10.
Als ik naar Instellingen > accounts ga en mijn Hotmail account aanklik krijg ik helemaal onderaan te zien:
Agenda synchroniseren.

Maar als ik naar mijn Gmail account ga dan staat deze optie er niet bij.
Weet iemand of ik toch mijn Gmail agenda kan synchroniseren en hoe ik dat dan moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Je kan Google agenda's met caldav synchroniseren. Volgens mij is er een min of meer automatische manier de parameters daarvoor in te stellen, je eindigde dan met een account met drie subaccounts, voor Mai (imap), agenda (caldav) en adressen (carddav). De automatische setup voor accounts stuurt trouwens vziw logingegevens naar blackberry, als je dat liever niet hebt, kan je de setup handmatig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
  • Laatst online: 17:45
Als je je Google account al hebt staan, zal je hem even opnieuw moeten toevoegen, je kan alleen tijdens het instellen van het account kiezen voor mail, agenda en contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Je kan op zich ook achteraf nog handmatig agenda en contacten toevoegen. Je moet dan de CalDAV&CardDAV accounts toevoegen onder dezelfde titel.

[ Voor 33% gewijzigd door begintmeta op 11-07-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
De timestamp van de foto's die ik met mijn Z10 schiet staan 2 uur in de toekomst. Best irritant, want screenshots worden wel gewoon goed opgeslagen. Geolocaties staan aan, maar ik ben gewoon in Nederland dus dat zou het niet kunnen zijn toch?

Weet iemand wat ik in kan stellen om dit te fixen, of is 't een bug? Het is eigenlijk best irritant als je foto's en screenshots heen en weer WhatsAppt en de laatste screenshot die je 2 seconden geleden nam staat niet vooraan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Soms crasht de browser, onlangs nog op http://dierenzoeker.nl/ is dat bij anderen ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag via VPN willen internetten met wifi. Maar eigenlijk wel wereldwijd. Heeft iemand een tip welk "abonnement" je daar het beste voor kan gebruiken. Velen lijken alleen de sevice voor voornamelijk westerse landen aan te bieden. Is er ook een soort vergelijkingssite van? Ik vind het behoorlijk lastige materie met veel bomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
VSCO Cam werkt eindelijk met 10.3 bèta en verder starten alle apps veel sneller op. Ik ben zo benieuwd naar de uiteindelijke release in oktober/november!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 02:43

SECURITEH

Man of legend.

Ik kwam van de week nog een verassende bug tegen, als je Blackberry protect activeert kan het zijn dat je notificaties en custom tekst op het lock scherm niet meer werken...
Gelukkig is de oplossing ook simpel, als je via de protect site een custom bericht op je lock scherm zet en je daarna unlocked werkt het allemaal weer naar behoren.

Het enige waar ik nu nog uit moet komen is dat sinds de laatste update naar 10.2.1.2977 (de laatste update van 17MB) worden foto's die ik neem niet meer onder Pictures getoont terwijl als ik er naartoe navigeer met de File Manager zijn ze wel opgeslagen en kan ik ze openen.

Hoe dan ook ik ben erg nieuwschierig naar de 10.3 update en de Passport heeft mijn interesse meer gewekt dan ik in eerste instantie dacht, het uiterlijk spreekt mij niet aan maar de touch key's en het vierkante scherm zijn zeker wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
begintmeta schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 18:55:
Soms crasht de browser, onlangs nog op http://dierenzoeker.nl/ is dat bij anderen ook zo?
Same here op de Z30.
Zitten er flash elementen in? Heb zo'n vermoeden dat die versie geupdate moet worden in de browser, zit nu op 2977

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
SECURITEH schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 22:40:

Het enige waar ik nu nog uit moet komen is dat sinds de laatste update naar 10.2.1.2977 (de laatste update van 17MB) worden foto's die ik neem niet meer onder Pictures getoont terwijl als ik er naartoe navigeer met de File Manager zijn ze wel opgeslagen en kan ik ze openen.
Had ik ook last van. Maar eens een hele serie foto's er af gegooid (wordt toch gesynchroniseerd met mijn laptop), en voila, de laatst gemaakte foto's zijn ook weer zichtbaar.

Die passport lijkt me ook best interessant. Vanochtend even een test gedaan met mijn echte pasport in mijn broekzak, maar ik denk dat een telefoon met dat formaat toch niet meer echt lekker zit. Anderszijds gebruik in mijn telefoon toch best vaak om te mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breaky73
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 05:43
De BlackBerry Passport is niet veel breder dan de Note 3 en die stoppen sommigen ook gewoon in hun broekzak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk33
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-06-2024
Hey, sinds kort heb ik ook een Z10, tot dusver een fijn toestel!

Vanwege nummerbehoud is mijn abbo pas vandaag in gegaan (switch van prepaid) en bellen/smsen gaat gewoon, maar internet: ho maar.

Probleem? die APN instellingen. Even googelen en ik ben niet de enige met dit probleem.

Ik moet dus bij mijn instellingen het verificatietype op 'pap' zetten. Naam staat al op data.dataxs.mobi.
helaas kan ik niet het verificatietype veranderen, dat is grijs. Op dit moment heb ik dus geen internet.

Dit is al eerder voorbij gekomen in dit forum maar daar kwam geen helpend antwoord uit.

Mijn huidige OS is 10.2.1.2977

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omabeatle
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09 12:30
Ik kan mij iets soortgelijks herinneren. Bij mij doet hij het als er geen authenticatietype is gespecificeerd. Dus, eerst die eerst resetten of op 'none' zetten en vervolgens data.dataxs.mobi invullen.

Ik zit eveneens op 10.2.1.2977 en voor mij werkt het op deze manier. Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Niet online
Omabeatle schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 23:13:
[...]
Ik kan mij iets soortgelijks herinneren. Bij mij doet hij het als er geen authenticatietype is gespecificeerd. Dus, eerst die eerst resetten of op 'none' zetten en vervolgens data.dataxs.mobi invullen.
Ik zit eveneens op 10.2.1.2977 en voor mij werkt het op deze manier. Succes! :)
Heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
pegagus schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:09:
[...]

Had ik ook last van. Maar eens een hele serie foto's er af gegooid (wordt toch gesynchroniseerd met mijn laptop), en voila, de laatst gemaakte foto's zijn ook weer zichtbaar.

Die passport lijkt me ook best interessant. Vanochtend even een test gedaan met mijn echte pasport in mijn broekzak, maar ik denk dat een telefoon met dat formaat toch niet meer echt lekker zit. Anderszijds gebruik in mijn telefoon toch best vaak om te mailen.
Gewoon een holster oid voor aan de broek kopen. Is even wennen, maar eenmaal gewend is grootte ook geen probleem meer.
Heb het nu ook voor de Z30, omdat sommige zakken te klein zijn en ik dan de headphone jack kapot kan maken (heb geen angled jack).

[ Voor 8% gewijzigd door intricate op 20-07-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 02:43

SECURITEH

Man of legend.

pegagus schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:09:
[...]

Afgelopen week is het probleem ineens verdwenen voor mij en ook de foto's die ik gedurende de tijd dat ik het probleem heb genomen zijn ook weer zichtbaar.
Ik weet niet of dit bij elke provider zo werkt (ik heb KPN) maar dit werkt voor mij.
Ipv. PAP heb ik hem op none staan voor het authenticatie type.

[ Voor 28% gewijzigd door SECURITEH op 26-07-2014 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandormulder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-12-2022
Hallo, ik heb eigenlijk maar1 vraag. Ik heb voor mn nichtje in belgrado een nieuwe z10 gekocht. Ik wilde haar blij maken met een nieuwe telefoon en zocht iets voor rond de 150€. Toevallig kwam ik de z10 tegen(nou ja, niet geheel toevallig, heb zelf een bold 9900). Als je specs afzet tegen de prijs (155 na cashback) is het een uitstekende keuze. Mijn vraag is echter: wat zijn de must haves en must do's voordat ik het toestel aan haar meegeef? Alle tips zijn welkom!
Pagina: 1 ... 41 ... 48 Laatste