Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeasis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:26
Hennek, ik neem aan dat je niet via een app kijkt omdat je "Op andere sites werkt het wel goed naar mijn idee." vermeldde.
Misschien een optie om de browser te resetten?
Welke browser gebruik je?
Je kan ook kijken of hij het wel doet als je juist wel/niet bent ingelogd op marktplaats.
Ligt het wel aan deze telefoon/browser of zijn er meer mensen met dit probleem? (ie. probleem met de mobiele site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heer Joep,

dank voor uw reactie, ik bezoek Marktplaats via de desktopversie, dit omdat je daar de optie hebt om op alle advertentie's van vandaag te zoeken.
Ik kan de links die bij Marktplaats in de advertentie's naar de website's van de adverteerders doorlinken ook niet openen.
Ik werk met de standaard browser van BB.
Hoe kan ik dat resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09 17:42
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 19:45:
Heer Joep,

dank voor uw reactie, ik bezoek Marktplaats via de desktopversie, dit omdat je daar de optie hebt om op alle advertentie's van vandaag te zoeken.
Ik kan de links die bij Marktplaats in de advertentie's naar de website's van de adverteerders doorlinken ook niet openen.
Ik werk met de standaard browser van BB.
Hoe kan ik dat resetten?
Heb je wel cookies en geschiedenis al gewist via instellingen in de browser app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@pineapple23: Dank je wel, gedaan en ik zie weer foto's!

Nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hjtel
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:37:
Hallo,

Ik ben nieuw hier. Heb dit forum via Google gevonden.

Heb het volgende probleem met mijn BB Z10 en hoop dat ik hier goed zit om antwoord te krijgen op mijn probleem.
Sinds een paar dagen krijg ik geen foto's meer te zien als ik via mijn BB op Marktplaats kijk. Ook kan ik bepaalde links niet openen van Marktplaats.
Kan dat aan mijn instellingen liggen? Op andere sites werkt het wel goed naar mijn idee.
Hennek, nog makkelijker is het om de app Marktplaats (via Snap) te downloaden. Werkt prima en is zeer overzichtelijk!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hjtel
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-02-2024
DaveD1109 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 07:17:
Ik heb thuis vodafone thuis glasvezel internet en tv. Nu is daar ook een App voor waarmee je ook tv enzo kan kijken. Heb hem op mijn z10 gezet en hij werkt super goed op één ding na! Heb bij tv kijken alleen geluid en geen beeld. Iemand hier ervaring met een soortgelijk probleem?
Met de NPO-app (via Snap binnengehaald) kan ik Ned 1, 2 en 3 prima ontvangen. Maar met de RTL XL-app heb ik hetzelfde probleem als jij hebt: wel geluid, geen beeld. Gek genoeg werken de introductie-reclames wél. :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Hjtel schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 02:01:
[...]

Met de NPO-app (via Snap binnengehaald) kan ik Ned 1, 2 en 3 prima ontvangen. Maar met de RTL XL-app heb ik hetzelfde probleem als jij hebt: wel geluid, geen beeld. Gek genoeg werken de introductie-reclames wél. :? :?
Ja heel vreemd! Ben benieuwd of het met een codec te maken heeft.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
DaveD1109 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 07:17:
Ik heb thuis vodafone thuis glasvezel internet en tv. Nu is daar ook een App voor waarmee je ook tv enzo kan kijken. Heb hem op mijn z10 gezet en hij werkt super goed op één ding na! Heb bij tv kijken alleen geluid en geen beeld. Iemand hier ervaring met een soortgelijk probleem?
Is mogelijk met 10.3 opgelost.
Big Opti had NPO getest in 10.3 uitzending gemist daar is het deels opgelost, dus wel beeld en geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
intricate schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 19:00:
[...]

Is mogelijk met 10.3 opgelost.
Big Opti had NPO getest in 10.3 uitzending gemist daar is het deels opgelost, dus wel beeld en geluid.
NPO doet het gewoon nu ook alleen RTL xl niet zoals aangegeven enkele posts hierboven. Hoop wel inderdaad dat het dan werkt.
Zit eraan te denken om morgen 10.3 erop te zetten. Hoe zijn de ervaringen hier met de laatste 10.3 leak?

[ Voor 14% gewijzigd door DaveD1109 op 22-05-2014 22:49 ]

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Ik heb toch nog mazzel! Geld terug van typhone maar had de €100 cash back ook al binnen. Heb nu dus maar €111 voor mijn nieuwe z10 betaald! Was het ruim een maand zonder toestel zitten en 3 keer opsturen wel waard!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
DaveD1109 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:45:
[...]

NPO doet het gewoon nu ook alleen RTL xl niet zoals aangegeven enkele posts hierboven. Hoop wel inderdaad dat het dan werkt.
Zit eraan te denken om morgen 10.3 erop te zetten. Hoe zijn de ervaringen hier met de laatste 10.3 leak?
NPO toch alleen ned 1,2 en 3, niet uitzending gemist van NPO, of heb ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
intricate schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:24:
[...]

NPO toch alleen ned 1,2 en 3, niet uitzending gemist van NPO, of heb ik het verkeerd?
Live-tv van de npo, en uitzending gemist werken hier prima.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-10 15:45
Bij mij werkt de live uitzending van ned 1 2 3 alleen als ik de app eerst verklein (dus naar active frame) en daarna weer maximaliseer. Dan laadt de stream opnieuw en zie ik de stream.
In eerste instantie heb ik ook alleen geluid van de app.

Bij horizon van UPC had ik het probleem ook, alleen geluid. Helaas kan ik nu niet testen of dit met de minimaliseer-truc ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:18

t3q

Say yes to teq

DaveD1109 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:45:
[...]

10.3.0.269 draait prima hier, met de android 4.3 runtime werken apps via snap nog lekkerder.

ik vindt hem stabiel genoeg als daily driver, wil iig niet meer terug naar 10.2.1.xxxx ben nu zo gewend aan de nieuwe GUI.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
t3q schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 21:31:
[...]

10.3.0.269 draait prima hier, met de android 4.3 runtime werken apps via snap nog lekkerder.

ik vindt hem stabiel genoeg als daily driver, wil iig niet meer terug naar 10.2.1.xxxx ben nu zo gewend aan de nieuwe GUI.
Hij heeft geen watermerk toch? Had ook ergens gelezen dat sommige native apps niet werken op 10.3.

[ Voor 8% gewijzigd door DaveD1109 op 23-05-2014 21:55 ]

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 12:42
Vandaag goed nieuws gekregen (nadat ik zelf eerder deze week contact had opgenomen). De reparatie gaat nog zolang duren dat ik een nieuw toestel krijg. Volgende week mag ik deze komen halen. Toch nog een goed einde :D
Het ophalen was overigens op mijn verzoek, ik vertrouw PostNL namelijk niet (zie alle lopende topics omtrent verloren pakketten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
A4553 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 22:44:
Vandaag goed nieuws gekregen (nadat ik zelf eerder deze week contact had opgenomen). De reparatie gaat nog zolang duren dat ik een nieuw toestel krijg. Volgende week mag ik deze komen halen. Toch nog een goed einde :D
Het ophalen was overigens op mijn verzoek, ik vertrouw PostNL namelijk niet (zie alle lopende topics omtrent verloren pakketten).
Kijk dat is goed nieuws!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:18

t3q

Say yes to teq

DaveD1109 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 21:54:
[...]

Hij heeft geen watermerk toch? Had ook ergens gelezen dat sommige native apps niet werken op 10.3.
Wel watermerk inderdaad aan de zijkant van het homescreen maar is niet hinderlijk imo.

Ben nog geen apps tegengekomen die niet werken.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenju
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 16:49
Heeft iemand hier ervaringen met een Z10 en Hollands Nieuwe? Een goede vriend van mij heeft deze combinatie een paar weken gebruikt, en sinds gisteren heeft hij geen netwerk meer. Volgens de mensen van de BelCompany ondersteunt Hollands Nieuwe geen Blackberry. Maar dit zou toch niets moeten uitmaken? Voor Blackberry 10 heb je geen BB-diensten meer nodig immers. Heeft Hollands Nieuwe BB10 toestellen geblokkeerd oid? Dat zal toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Kenju schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 16:19:
Heeft iemand hier ervaringen met een Z10 en Hollands Nieuwe? Een goede vriend van mij heeft deze combinatie een paar weken gebruikt, en sinds gisteren heeft hij geen netwerk meer. Volgens de mensen van de BelCompany ondersteunt Hollands Nieuwe geen Blackberry. Maar dit zou toch niets moeten uitmaken? Voor Blackberry 10 heb je geen BB-diensten meer nodig immers. Heeft Hollands Nieuwe BB10 toestellen geblokkeerd oid? Dat zal toch niet?
OS 10.x toestellen hebben inderdaad geen speciaal BB abonnement meer nodig. Het feit dat het toestel het eerst wel deed en nu niet getuigd daarvan. Overigens wel vreemd dat het niet meer werkt. Misschien is zijn simkaart defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad even de sim in een andere telefoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Kenju schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 16:19:
Ik heb deze combinatie.
Het probleem ligt aan de APN instellingen.
BB vindt de virueele netwerken niet altijd leuk of Vodafone heeft dan storing...
Het komt dan voor dan Hollandsnieuwe nieuwe internet instellingen verstuurt maar die zijn fout/werken niet meer.
Ga naar instellingen -> Mobile netwerken. En onderin heb je een knop APN.
Verander de APN van blackberry.dataxs.mobi -> data.dataxs.mobi en klaar is Kees.
Gebruikersnaam en wachtwoord moeten leeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
vDorst schreef op zondag 25 mei 2014 @ 10:45:
[...]
Het probleem ligt aan de APN instellingen.
[...]
Dat heb ik ook soms. Automatische APN (Tele2) gaat niet altijd lekker, handmatig invoeren en hij loopt weer als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phonedog.com houdt van android en apple maar ze hebben blackberry herontdekt.

YouTube: Cam's Top 5 - Reasons to go BlackBerry

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2014 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Goed om te zien dat er (steeds) meer aandacht is voor BB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn idd meer reviewers die het toestel daadwerkelijk eens testen ook echt serieus positief worden over de toestellen maar ook de OS. Ik persoonlijk kan niet terug naar android wat voelt zo omslachtig en laggy als je te veel dingen openzet waarbij BB gewoon met acht apps tegelijk laat draaien in echt multitasking ipv switch tasking bij android of apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:10
Ik kan niet wachten tot het volgende high end bb toestel er is :)
Ben eens benieuwd naar de opvolger van de z30

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Iedereen,

Op dit moment zit ik te kijken naar nieuwe smartphones. Aangezien ik iOS, Android en WP al eens gehad heb is mijn interesse in BB10 toegenomen.

Heb nu een 4,7 inch HTC One X en vind dit eigenlijk wel een fijn formaat. Zijn er meer mensen die bijvoorbeeld van een grotere telefoon naar een kleinere Z10 zijn gegaan...? Zo ja...hoe is dat?

Heb verder gelezen dat het niet mogelijk zou zijn om Google contacten te laden? Dit is voor mij wel van belang aangezien alles aan mijn Google account gekoppeld is. Hoe zit dit met de Google Agenda?

Ik zou graag voor de Z10 gaan omdat deze bij het verlengen van mijn abonnement met 1 jaar maar 32 euro is. de Z30 daarentegen is dan nog steeds 230 euro...

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
  • Laatst online: 10-10 11:09
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:00:
Hoi Iedereen,

Op dit moment zit ik te kijken naar nieuwe smartphones. Aangezien ik iOS, Android en WP al eens gehad heb is mijn interesse in BB10 toegenomen.

Heb nu een 4,7 inch HTC One X en vind dit eigenlijk wel een fijn formaat. Zijn er meer mensen die bijvoorbeeld van een grotere telefoon naar een kleinere Z10 zijn gegaan...? Zo ja...hoe is dat?

Heb verder gelezen dat het niet mogelijk zou zijn om Google contacten te laden? Dit is voor mij wel van belang aangezien alles aan mijn Google account gekoppeld is. Hoe zit dit met de Google Agenda?

Ik zou graag voor de Z10 gaan omdat deze bij het verlengen van mijn abonnement met 1 jaar maar 32 euro is. de Z30 daarentegen is dan nog steeds 230 euro...

Ben benieuwd naar jullie reacties.
Van een Galaxy S4 naar de Z10. Grootte valt heel erg mee. Uiteindelijk ben ik wel aan het kijken naar een Z30 (niet heel actief, maar als zich een kans voordoet... ;) ) van wegen het grotere scherm en de grotere batterij. Nou heb ik zelf grote handen, dus dat maakt ook uit.
Maar de conclusie is wel dat de voordelen het zwaar winnen van het kleinere formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
Google contacts zijn gewoon te laden, je koppelt gewoon je Gmail account aan je bb. Dan heb je Gmail, contacten en calender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Ik zelf wil wel van de Z10 naar de Z30, maar er komen nog meer nieuwe toestellen dit jaar dus dat wacht ik eerst af. Ik heb nu dik een jaar de z10 en echt ik heb er nog geen enkel moment spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
RzrBck schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:35:
[...]

Van een Galaxy S4 naar de Z10. Grootte valt heel erg mee. Uiteindelijk ben ik wel aan het kijken naar een Z30 (niet heel actief, maar als zich een kans voordoet... ;) ) van wegen het grotere scherm en de grotere batterij. Nou heb ik zelf grote handen, dus dat maakt ook uit.
Maar de conclusie is wel dat de voordelen het zwaar winnen van het kleinere formaat.
Ik heb een HTC one, xperia z en ook een galaxy s 3 gehad en vindt de z10 juist heel erg fijn door zijn formaat. Je moet jezelf afvragen wat je doet met het grote scherm? Wat je hebt gelezen over Google contacts is echt de grootste onzin!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt interessant allemaal. Zeker omdat je ook Android apps er naast kan laden.

Wat zouden jullie mij adviseren...tot februari 2015 werken met een Z10 of voor een ander toestel gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Behalve de accuduur en amoled scherm van de Z30 vind ik de andere extra's het prijsverschil tussen de Z30 en Z10 niet rechtvaardigen.

Z10 tot februari zou ik kiezen en dan misschien een Z30, of wat er dan ook op de markt is qua BB10.
Durf wel te zeggen dat je moelijk terug wilt gaan naar een ander OS als je dit gewend bent, dus denk niet dat je teleurgesteld zult raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gmail synchroniseren contacten,agenda en emails en bij hotmail/outlook ook inclusief taken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik heb een Z10 en een 8'' Windows tablet. Wil ik een groter scherm, dan pak ik de tablet, maar soms neem ik de moeite niet eens en kijk ik even op Tweakers.net, wat nieuws sites, het weer en dergelijke op de Z10. Mijn volgend toestel mag wel een (iets) groter scherm, maar alleen als het toestel niet of amper groter is. Lekker formaat wat mij betreft en heerlijk toestel.

En ik gebruik gmail, werkt prima.

[ Voor 4% gewijzigd door Edddd op 27-05-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Lijkt mij ook een erg mooi toestel zeker i.c.m. android apps.

Enige jammere vind ik dat er geen FM radio op zit.
Dit wil ik er wel op...

Maar verder liojkt het mij te voldoen aan al mijn wensen voor een telefoon
(opvolger voor xperia Arc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
http://blogs.blackberry.com/blackberry-10-software-updates/

Officiële OS update, mijne is nu aan het downloaden. Geen grote nieuwe toevoegingen waarschijnlijk, maar deze komt toch als een verrassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitz76
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:23:

Wat zouden jullie mij adviseren...tot februari 2015 werken met een Z10 of voor een ander toestel gaan?
Coolblue biedt nu een sh*tload aan Z10's als tweedekansjes aan op Marktplaats.
Misschien zit er een mooie aanbieding tussen voor je.

Schrok er wel een beetje van.. Blijkbaar zijn er dus mensen die na de cashback actie hun toestel hebben geretourneerd. Geen idee of je dan dubbel profiteert (als Coolblue het volledige aanschafbedrag terugstort natuurlijk).. Het zou niet bij me opkomen om m'n Z10 te retourneren - kan niet meer zonder! (bij wijze van spreken dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nack
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 11:02
itsyaboy schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:03:

Officiële OS update, mijne is nu aan het downloaden. Geen grote nieuwe toevoegingen waarschijnlijk, maar deze komt toch als een verrassing.
Om welk OS versie nummer gaat deze update? Mijne geeft in het Settings scherm nog geen updates aan namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109

Zag het staan op crackberry. Welke provider heb je?

Edit: Ben hem nu aan het binnen halen via vodafone!

[ Voor 6% gewijzigd door DaveD1109 op 27-05-2014 14:57 ]

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:18
Hier ook aan het binnenhalen, de nieuwe versie is 10.2.1.2941 (ik heb Vodafone).
Volgens crackberry is het versie 10.2.1.3175:
http://crackberry.com/blackberry-10213175-update-rolling-out
Flitz76 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:29:
[...]

Schrok er wel een beetje van.. Blijkbaar zijn er dus mensen die na de cashback actie hun toestel hebben geretourneerd. Geen idee of je dan dubbel profiteert (als Coolblue het volledige aanschafbedrag terugstort natuurlijk).. Het zou niet bij me opkomen om m'n Z10 te retourneren - kan niet meer zonder! (bij wijze van spreken dan)
Dan ben ik wel benieuwd hoe je de cashback kan innen en terugsturen? Buiten dat de cashback-actie al niet bepaald snel ging, lijkt het me niet dat Coolblue geopende doosjes zomaar inneemt?

[ Voor 62% gewijzigd door Thile op 27-05-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 19:55
Via Hi nog niets te bekennen met de update, Ben benieuwd hoe lag het duurt dat deze binnen is.

Ik ben wel benieuwd naar het accu gebruik van deze update.
of deze weer wat beter omgaat met de accu

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anne87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-03-2023

Heb/Had je al een systeemnotificatie binnen gehad? Ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitz76
  • Nu online
@Thile het lijkt me ook sterk dat het kan. Coolblue zal wel beter weten.
Het viel me gewoon op dat ze erg veel Z10's aanbieden.
Dus mensen zonder Z10: doe hier uw voordeel mee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Thile schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:10:
Hier ook aan het binnenhalen, de nieuwe versie is 10.2.1.2941 (ik heb Vodafone).
Volgens crackberry is het versie 10.2.1.3175:
http://crackberry.com/blackberry-10213175-update-rolling-out

[...]

Dan ben ik wel benieuwd hoe je de cashback kan innen en terugsturen? Buiten dat de cashback-actie al niet bepaald snel ging, lijkt het me niet dat Coolblue geopende doosjes zomaar inneemt?
Het is softwareversie 10.2.1.2941
en OS-versie: 10.2.1.3175

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Laatst online: 18:10
Flitz76 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:28:
@Thile het lijkt me ook sterk dat het kan. Coolblue zal wel beter weten.
Het viel me gewoon op dat ze erg veel Z10's aanbieden.
Dus mensen zonder Z10: doe hier uw voordeel mee :-)
Spijtig dat het geen z30's zijn,voor een mooie prijs zou ik er wel een willen

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 03:15

calvin

Failure is not an option

Z30's hebben ze er ook 3 op staan

message from GOD: everybody logout, gonna reboot the universe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indir
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-06 14:37
T-Mobile Nederland heeft nog altijd niet de officiële nieuwste update uitgebracht...
En trouwens heeft er iemand ervaring met het draaien van antivirus op de Z10?

[ Voor 31% gewijzigd door Indir op 29-05-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Welke update krijg je zonder sim-kaart eigenlijk binnen? (eventueel na een reset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indir
Ik heb het zonder sim-kaart ook al geprobeerd maar zonder resultaat (nog geen reset uitgevoerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Vervelend. Ik had gehoopt dat hier toch echt een verbetering in zou optreden! Heb je de telefoon ook al aan BlackBerry Link gehangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indir
Zowel OTA als met BB Link geen nieuwe updates...
Ik draai momenteel het volgende;
Softwareversie: 10.2.1.2102
OS-versie: 10.2.1.2947

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Bij mij hetzelfde inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Hebben anderen wel al een update ontvangen (Vodafone en KPN)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-10 23:21
Simyo (KPN) update ontvangen ong. 98Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitz76
  • Nu online
Vodafone idem. 27 mei al direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ja, VF op 27 mei.
Je moet wel zelf op updaten drukken, gaat niet vanzelf.
A4553 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:50:
Hebben anderen wel al een update ontvangen (Vodafone en KPN)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Tweaker626 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 09:48:
Ja, VF op 27 mei.
Je moet wel zelf op updaten drukken, gaat niet vanzelf.
Gaat lastig als je geen BB meer hebt ;) A.s. maandag hoop ik na ruim 8 weken mijn Z10 weer terug te hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
A4553 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 20:33:
[...]

Gaat lastig als je geen BB meer hebt ;) A.s. maandag hoop ik na ruim 8 weken mijn Z10 weer terug te hebben :/
Heb je hem nu nog niet??

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Knamix schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:25:
[...]

Die is het ja :)

Omdat er iemand op crackberry 2-3 uur extra eruit wist te krijgen wist ik dat het niet net als de 2680mah accu was (eingelijk 1800mah)

ook is de 4500mah accu gemaakt door hetzelfde bedrijf :)

Heb sinds de laatste reinstall van mijn OS last van een "beperkte Wi-Fi verbinding" melding... Net weer het OS opnieuw geinstalleerd op de hoop dat het zou verdwijnen maar tevergeefs.

Dit gebeurt op alle W-Fi netwerken waarmee ik wil verbinden... Hiervoor had ik dat namelijk niet!
Nu is zo'n melding niet erg maar het probleem is dat hij dan automatisch naar 4G schakelt... en dat is neit leuk als ik een Youtube video kijk met een datalimiet van 1GB :p

Iemand die een oplossing weet? 8)7
Heb je dit al opgelost? Heb er ook ineens last van en de z10 van mijn vrouw ook. Dacht al dat het aan mijn route lag maar heb op crackberry al meer posts gezien hierover.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Nee, erg hè... Was denk ik ook de laatste keer dat ik wat bij die winkel had besteld. Vanwege hemelvaart was de levering er vrijdag niet. In het weekend zijn ze altijd dicht, dus ja, maandag eerste mogelijkheid. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
DaveD1109 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 05:20:
[...]

Heb je dit al opgelost? Heb er ook ineens last van en de z10 van mijn vrouw ook. Dacht al dat het aan mijn route lag maar heb op crackberry al meer posts gezien hierover.
Heb het zelfde probleem, zusje en vriendin ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-10 10:06
Vandaag eerst een blauw scherm gekregen en nu twee keer gebeurt dat hij zomaar vastloopt, heel langzaam overgaat op een steeds donkerder scherm totdat je het bijna niet meer ziet. Dan gaat het scherm helemaal op zwart. Een keer lukte het te herstarten, nu doet hij helemaal niks meer.

Iemand een idee? Zag de optie om hem terug naar fabrieksinstellingen te zetten maar heb er foto's opstaan die ik niet kwijt wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Mahone schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:40:
Vandaag eerst een blauw scherm gekregen en nu twee keer gebeurt dat hij zomaar vastloopt, heel langzaam overgaat op een steeds donkerder scherm totdat je het bijna niet meer ziet. Dan gaat het scherm helemaal op zwart. Een keer lukte het te herstarten, nu doet hij helemaal niks meer.

Iemand een idee? Zag de optie om hem terug naar fabrieksinstellingen te zetten maar heb er foto's opstaan die ik niet kwijt wil
Ben bang dat je die kwijt bent. Je kan hem proberen via link te herstellen.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Mahone schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:40:
[...]
Zag de optie om hem terug naar fabrieksinstellingen te zetten maar heb er foto's opstaan die ik niet kwijt wil
Heb je die foto's niet toevallig op de SD kaart staan die in je telefoon zit? Mijn camera stond ingesteld om de foto's daar op te slaan (zowel voor het besparen van ruimte als dit soort gevallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik sla foto's inderdaad ook altijd maar op een (onversleutelde) geheugenkaart op voor dergelijke gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
pineapple23 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 12:38:
[...]

Heb het zelfde probleem, zusje en vriendin ook.
Hier ook vaak de melding "Wi-Fi Connection Limited". Krijg hem meestal als het bereik matig is. Vreemd is dat ik soms al een tijdje op dezelfde plek zit en dan opeens de melding krijg.
Verder staat er daarna in de balk dan vaak nog geen WiFi teken, terwijl hij volgens het instellingenmenu wel verbonden is.

[ Voor 32% gewijzigd door Thile op 02-06-2014 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Thile schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:56:
[...]

Hier ook vaak de melding "Wi-Fi Connection Limited". Krijg hem meestal als het bereik matig is. Vreemd is dat ik soms al een tijdje op dezelfde plek zit en dan opeens de melding krijg.
Verder staat er daarna in de balk dan vaak nog geen WiFi teken, terwijl hij volgens het instellingenmenu wel verbonden is.
Idem dito. Vind het maar vreemd. Had dit overigens voor de melding wel al. Ik heb/had telkens het idee dat het dan inderdaad met het bereik te maken had. Overigens had ik het thuis soms ook, maar dan had mijn huisgenoot met zijn samsung er ook last van. Ik heb dus geen flauw idee of het nou aan mijn telefoon, mijn router of aan de combinatie ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indir
Aangezien het er op lijkt dat zelfs met Sachesi niet de nieuwste OS update vanaf de T-Mobile servers kan worden gehaald overweeg ik nu die van Vodafone te gebruiken. Kan iemand mij vertellen wat hiervan de gevaren zijn?

Edit: Resultaat met het vinden van de Core OS update file :D

Zoals op CrackBerry werd vermeld;
"The update will show as Software version 10.2.1.2941 but it is OS version 10.2.1.3175. As usual, this update is carrier dependent and the rollout for the update starts today."

Daarop heb ik met Sachesi 1.2.1 het volgende ingevuld onder Version Lookup:

Major: 2
Minor: 1
Build: 3175 (aangezien het hier om de OS versie 10.2.1.3175 gaat zoals CrackBerry al had vermeld)

Daarna drukken we op Lookup en als het goed is komt eruit:
Software Release: 10.2.1.2941
Deze kun je daarop downloaden rechtstreeks vanaf de BlackBerry servers en met Sachesi installeren :*)

Gebruik Grab Links om de goede versie te downloaden! Core OS voor een upgrade, Debrick OS voor een nieuwe verse installatie waarbij al de vorige gegevens worden gewist, WEES GEWAARSCHUWD!

Hieronder de uitdraai van de links zoals hierboven verkregen.
* Operating Systems *
OMAP Devices (STL 100-1)
Debrick OS: http://cdn.fs.sl.blackber...5-nto+armle-v7+signed.bar
Core OS : http://cdn.fs.sl.blackber...5-nto+armle-v7+signed.bar

Qualcomm Devices (Everyone else)
Debrick OS: http://cdn.fs.sl.blackber...5-nto+armle-v7+signed.bar
Core OS : http://cdn.fs.sl.blackber...5-nto+armle-v7+signed.bar

Edit2: Na het downloaden en installeren van de Core OS 10.2.1.3175 update moet ik bekennen dat mijn toestel veel sneller lijkt te functioneren en ook zo aanvoelt.

[ Voor 160% gewijzigd door Indir op 02-06-2014 23:04 . Reden: Resultaat, en daarna update uitgevoerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Gisteren weer gebeld want geen bevestiging dat ik telefoon kan halen. Kreeg ik te horen dat ie er woensdag echt is :( Sure dat zeiden alle collega's voor je ook al. Ben nou klaar met die toko, als ik woensdag geen Z10 heb (na 9 weken 8)7) dan bekijken ze het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een defect betreffend de aux aansluiten en/of het scherm wat niet altijd aan gaat?

De aux aansluiting werkt over het algemeen goed bij mij, alleen deteecteert de telefoon niet meer wanneer ik de kabel eruit haal. Na herstart is dit wel weer goed. Indien ik het toestel niet herstart dan wil die na een paar dagen geen stereo geluid meer uitzend maar enkel rechts. Na een herstart is dit altijd weer verholpen.

Volgens mij is dit ontstaan nadat ik misschien iets te geforceert de kabel in de aux aansluiting hebt gedrukt...

Daarnaast heb ik ongeveer sinds dat moment ook last van dat het scherm niet altijd aan gaat wanneer ik de fysieke knop aan de bovenkant indruk. Na meerdere keren schiet die uiteindelijk wel weer aan (kan tot 50x drukken zijn). Heel soms gaat het beeld wel aan, maar reageert die dan ook niet en geeft een vertekend beeld. Dit begint nu wel steeds extremer (en vervelender te worden).

Herkent iemand dit? Eigenlijk heb ik geen zin om me toestel weken kwijt te zijn voor garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
Von Henkel schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 21:02:
Simyo (KPN) update ontvangen ong. 98Mb
Vreemd, ik heb tot nu toe via simyo nog geen update gehad, ik check handmatig bijna dagelijks hiervoor. Ben ik de enige of hebben meer simyo/kpn gebruikers nog geen update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:30
Hier ook Simyo en geen update op de Z10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Niet online
Deveon schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:15:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een defect betreffend de aux aansluiten en/of het scherm wat niet altijd aan gaat?
Ik heb ook last van dat het scherm niet altijd aan gaat als ik op de powerknop druk.
Het is niet altijd duidelijk wat er nu mis is.
- De telefoon is uitgegaan door dat de powerknop lange tijd is ingedrukt in me broekzak. Dit komt wel eens voor.
- Het is mogelijk een bug. Daarbij helpt het wel eens om 1. omhoog te swipen om hem te unlock 2. powerknop langer inhouden zodat de drie opties (lock reboot en cancel) wordt getoond.
- Batterij contact probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
vDorst schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:10:
[...]

Ik heb ook last van dat het scherm niet altijd aan gaat als ik op de powerknop druk.
Het is niet altijd duidelijk wat er nu mis is.
- De telefoon is uitgegaan door dat de powerknop lange tijd is ingedrukt in me broekzak. Dit komt wel eens voor.
- Het is mogelijk een bug. Daarbij helpt het wel eens om 1. omhoog te swipen om hem te unlock 2. powerknop langer inhouden zodat de drie opties (lock reboot en cancel) wordt getoond.
- Batterij contact probleem.
Hmm dat langer ingedrukt houden ga ik de volgende keer is proberen. Wat ik in de Z30 topic tegen kwam is mogelijk ook zo op de Z10. Zou wel verklaren waarom ik van deze combinatie last heb na enigzins forceren van de aux aansluiting.
Maestro schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:50:
Ik kon me herinneren dat iemand een vraag had gesteld over de earspeaker die kraakte. Ik heb het kunnen onderzoeken :+ en het blijkt dat de earspeaker met (alweer, maar gelukkig dun) dubbelzijdig tape aan de displaymodule vast zit. En het is me gelukt 'm zonder schade te verwijderen.

[ Voor 4% gewijzigd door Deveon op 03-06-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nack
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 11:02
Ik heb ook Simyo en geen update tot op heden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:08
T-Mobile zakelijk en ook nog geen update.

Betreffende het zwarte scherm: ik heb er ook last van en het lijkt er op dat iets even alle capaciteit van de telefoon vraagt. Even geduld hebben en nogmaals proberen is bij mij een oplossing die vaak wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
Wi-Fi Limited Connection lijkt nu constant (blijft hangen op aquiring IP). Workaround is de Data Services (mobile) uitzetten.
Zo te zien op Crackberry zijn er veel gebruikers met dit probleem. Hier ook veel problemen?

Edit:
Dit vond ik nog op Crackberry (geen idee of het klopt):
"It seems that when blackberry phone connects to WiFi, it tries to check if internet connection is really available or not. It do it by trying to access blackberry.net site. That strange, but when I connect to blackberry.net using my WiFi provider - it is unavailable. That why BB tell us that we have limited connection.
And when we switch off mobile data, BB stops connection check and allow us to use WiFi.
"

[ Voor 52% gewijzigd door Thile op 04-06-2014 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Hier werkt het ineens weer

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
Hier nu ook weer! BB sites zijn ook weer online, dus waarschijnlijk lijkt bovenstaande te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suedje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:31
Zowel mijn vrouw als ikzelf hebben een Z10, en hadden vanochtend hetzelfde met het WIFI bereik. Na de email van Thile, betreffende het contact zoeken met blackberry.net heb ik op de pc geprobeerd naar die pagina te gaan, en kreeg een error melding. Nu zie ik dat ik weer WIFI bereik op mijn Z10 heb, en is de website blackberry.net ook weer bereikbaar op de pc. Er is dus inderdaad een verband hiermee.

Ik heb via Ben nog geen update van het OS ontvangen, en mijn vrouw via Tele2 ook niet. Ook updaten via BB link geeft geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier op Telfort ook nog geen update, zit nog op x.x.x.2102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indir
Ik raad iedereen aan om via Sachesi en de manier zoals door mij hiervoor beschreven de update uit te voeren.

http://forums.crackberry....earcher-installer-825409/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Ik heb sinds een 1730 uur weer een Z10 :D Ik mis die Lumia 510 geen seconde! Helaas geen update naar 3175... Ik lieg, hij had direct een update klaarstaan toen ik voor het eerst bootte. OS is geüpdated naar 10.2.1.3175 _/-\o_ (Tele2)

[ Voor 37% gewijzigd door A4553 op 04-06-2014 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
A4553 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:01:
Ik heb sinds een 1730 uur weer een Z10 :D Ik mis die Lumia 510 geen seconde! Helaas geen update naar 3175... Ik lieg, hij had direct een update klaarstaan toen ik voor het eerst bootte. OS is geüpdated naar 10.2.1.3175 _/-\o_ (Tele2)
Hèhè dat werd wel tijd na zoveel weken!! Gefeliciteerd!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
DaveD1109 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:59:
[...]
Hèhè dat werd wel tijd na zoveel weken!! Gefeliciteerd!!
Thanks, ben er ontzettend blij mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:19
T-Mobile verspreidt nu ook de update! Krijg hem net binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:27
Hi helaas nog steeds geen update....

Wat zijn de release notes van deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:19
NL_NaToR schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:42:
Hi helaas nog steeds geen update....

Wat zijn de release notes van deze update?
Release notes:
  • Support for 64GB and higher exFAT MicroSD so you can store and enjoy more photos, music and files to your BlackBerry 10 device.
  • Enhancements to Bluetooth, Media, Browser, and more!
  • No more limits on the number of applications that can run in the background.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suedje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:31
stane schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:38:
T-Mobile verspreidt nu ook de update! Krijg hem net binnen.
Ben en Tele2 geven nu ook de update door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
Ik heb m nu ook binnen via simyo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jslaman
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-07 11:16
Hier nu ook de update binnen via Simyo. Iemand enig idee wanneer de 10.3 update uitgezet gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:06
[sarcasme]Wanneer BBM voor Windows Phone uit is? [/sarcasme] Na de OS update zet BBM je status automagisch op het volgende bericht: "BBM voor Android en iPhone is hier. Vertel het aan uw vrienden - Download het op BBM.com!" ... Beetje sneu vind ik het, maar goed...
Meest in het oog springend is dat het updates tabje van BBM nu ruimer is opgezet, wat betekent dat er ook meer gescrolled kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Weet iemand hoe je de ringtone door je headset kan krijgen? Is nogal vervelend als je in de trein zit!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
DaveD1109 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 17:05:
Weet iemand hoe je de ringtone door je headset kan krijgen? Is nogal vervelend als je in de trein zit!
Headset met microfoon of zonder? Bij mij gaat hij (als ik microfoon eraan heb zitten) automatisch over de headset rinkelen. Als ik er geen microfoon aan heb zitten over het toestel. Vraag mij niet waarom daar verschil in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
A4553 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 17:33:
[...]

Headset met microfoon of zonder? Bij mij gaat hij (als ik microfoon eraan heb zitten) automatisch over de headset rinkelen. Als ik er geen microfoon aan heb zitten over het toestel. Vraag mij niet waarom daar verschil in zit.
1 Sony headset met microfoon en de originele headset die je erbij krijgt geven allebei hetzelfde resultaat. Snap er niets van!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Niet online
Gisteren 2x een random restart gehad...
Hoop dat ie daar geen gewoonte van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Niet online
Vandaag weer een Z10 restart...
Hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Niet online
Ik heb er ook last van.
Gebeurt me 2 á 3x per week.
Vaak in me broekzak maar ook gewoon op tafel.
Pagina: 1 ... 40 ... 48 Laatste