Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Hmm, ik heb problemen met caldav... sommige items worden niet weergegeven op de telefoon... Ik kan geen fouten in de source van de items ontdekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GugPanub
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
@sandormulder

Ik zou snap en/of de Amazon-appstore installeren, en er eventueel een geheugenkaartje inknallen en off you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-09 11:07
GugPanub schreef op zondag 27 juli 2014 @ 21:20:
@sandormulder

Ik zou snap en/of de Amazon-appstore installeren, en er eventueel een geheugenkaartje inknallen en off you go!
Makkelijkste is ook om vooraf even de software te updaten, kan een hoop problemen voorkomen, zeker als er nog 10.0 of 10.1 op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag, werkt de app 'Family Guy Quest for stuff' een beetje lekker? Tamelijk verslaafd aan dat spel.
Ga dan de overstap maken van iPhone 3GS naar Z10 :)

edit: inderdaad stomme vraag want er is gewoon een Android Apk beschikbaar :') excuus!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Gister mijn Z10 opgestuurd voor garantie. Probleem met display die niet altijd aan ging. Iemand ervaring met hoe lang dat kan duren bij BlackBerry?

Volgens mij werkt de "Family Guy Quest for stuff" trouwens niet op de Z10, of terminste een paar maanden geleden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 06:47
Mijn Z10 vergrendeld zichzelf regelmatig. Telefoon zit gewoon in me hoesje, dan moet ik vanuit het niets mijn simkaart weer ontgrendelen. Ligt dit aan mijn telefoon of wellicht aan mijn simkaart en hebben meerdere mensen hier problemen mee (gehad)? En zo ja hoe hebben jullie dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:32
Ik heb ook de laatste tijd weleens de melding dat de simkaart vergendeld is. Volgens mij komt die na een random reboot. Sinds de laatste update heb ik het gevoel dat ik vaker random reboots heb.
Verder werken mijn proximity en light sensor niet meer, lijkt sinds de laatste update te zijn. Maar eens proberen oudere versie erop te zetten, kijken of ze het weer doen, anders maar opsturen. Valt me toch wel tegen, had een betere kwaliteit van BB verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Hier geen reboots, en ik heb hem altijd in een BlackBerry hoesje dus kan ook niet zomaar in mijn zak gebeuren.

Over dat spel Family Guy Quest for stuff werkt niet via Snap, via crackberry lees ik wel dat sommige mensen hem werkend hebben geïnstalleerd via Amazon Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folks, Ik heb sinds zojuist mijn Z10 in ontvangst mogen nemen! Super gaaf ding! Alleen 1 probleem, ik krijg Nederlandse .apk bestanden niet geïnstalleerd. Terwijl ik wel 'internationale apps' zoals Google Translate heb kunnen downloaden en installeren! Het gaat mis bij bijvoorbeeld RTL Nieuws. Zodra ik de apk heb gedownload zegt hij 'unable to install'.

Iemand een idee?

p.s. Voor Pineapple23, family guy game werkt gewoon als je de apk uit de Google Play store download

Edit: Hmm... NOS app wil wel downloaden, maar RTL Nieuws niet. Family guy wel, maar 'Yo!' niet. Heb ik een biased blackberry of doe ik iets verkeerd :P?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Naast caldav-problemen ben ik nu ook imap-problemen tegengekpomen, gedeelde mappen worden wel weergegeven, maar de inhoud niet...andere clients doen het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Thile schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:06:
Ik heb ook de laatste tijd weleens de melding dat de simkaart vergendeld is. Volgens mij komt die na een random reboot. Sinds de laatste update heb ik het gevoel dat ik vaker random reboots heb.
Verder werken mijn proximity en light sensor niet meer, lijkt sinds de laatste update te zijn. Maar eens proberen oudere versie erop te zetten, kijken of ze het weer doen, anders maar opsturen. Valt me toch wel tegen, had een betere kwaliteit van BB verwacht.
Vriendin heeft de laatste tijd ook vaker spontane reboots. En ligt gewoon op tafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:27:
Folks, Ik heb sinds zojuist mijn Z10 in ontvangst mogen nemen! Super gaaf ding! Alleen 1 probleem, ik krijg Nederlandse .apk bestanden niet geïnstalleerd. Terwijl ik wel 'internationale apps' zoals Google Translate heb kunnen downloaden en installeren! Het gaat mis bij bijvoorbeeld RTL Nieuws. Zodra ik de apk heb gedownload zegt hij 'unable to install'.

Iemand een idee?

p.s. Voor Pineapple23, family guy game werkt gewoon als je de apk uit de Google Play store download

Edit: Hmm... NOS app wil wel downloaden, maar RTL Nieuws niet. Family guy wel, maar 'Yo!' niet. Heb ik een biased blackberry of doe ik iets verkeerd :P?
Krijg em wel gedownload op de Z30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:03
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:27:

Iemand een idee?

Je doet niets verkeerd, kan zijn dat die apps een Google Play Store account vereisen. De oude RTL app werkte wel, de nieuwe maakt gebruikt van Google Services en werkt hierdoor niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDCCBB schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:11:
[...]

Je doet niets verkeerd, kan zijn dat die apps een Google Play Store account vereisen. De oude RTL app werkte wel, de nieuwe maakt gebruikt van Google Services en werkt hierdoor niet meer.
Stom :-( maar okee. Het is niet anders. Family guy werkt ook niet :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2014 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
intricate schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:01:
[...]

Vriendin heeft de laatste tijd ook vaker spontane reboots. En ligt gewoon op tafel.
Ik had (knock on wood ;) ) daar ook last van.
- SD kaart vervangen
- Accu vastgezet met papiertje
- Android apps verwijderd

Vooral dat laatste was denk ik de oorzaak.
Heb je Android apps?
Via BBW geïnstalleerd of los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Tweaker626 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:47:
[...]Ik had (knock on wood ;) ) daar ook last van.
- SD kaart vervangen
Ik heb ook periodes met random reboots met mijn Q10 weliswaar, maar dit komt denk ik vooral doordat mijn SIM kaart af en toe er niet goed in zit. Ik wissel namelijk best vaak van accu, heb er 2 extra zelfs dus mogelijk dat ik dan tijdens het wisselen de SIM kaart minimaal van positie verander?

Is er een kans dat jouw vriendin recentelijk iets met de accu / SIM kaart heeft gedaan dat deze minimaal verplaatst zou kunnen zijn en daardoor nu random reboots geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een email van TinyCo gekregen (Maker Family Guy spel)
Thank you so much for sending this in. We're tracking an increase in crash reports that began with the most recent update, and actively working to fix it. We've flagged your ticket for further investigation, so they can use it to track down the root cause.

Our highest priority is to resolve these crashes for as many players as possible, and we're tackling it by reducing the memory demands for new and old content. We're making a number of changes in the next 1-2 weeks which should improve performance for mid-range devices.

For the remainder of crash reports during loading, the next update should alleviate these for more players. We expect the update out in 3-4 weeks.

In the meantime, if you are still experiencing crashes, please try the following:

1) Force quit other apps running on your device, such as streaming music
2) Reload Family Guy: The Quest for Stuff

Due to TinyCo Support receiving many reports of this issue, we're marking this for followup once the update goes out. We apologize that we can't fix this immediately for you, but the team is hard at work to resolve this for all players. Thank you so much for your patience throughout this process.
Verder is mijn impressie van de Z10 na 1 dag: Top ding! Positief verrast. Scherm is bij lage helderheid nog steeds heel erg goed af te lezen, apps reageren mooi (animaties) en snel, hub is geweldig en bovenal (arnoud wokke!) : Batterij heeft het de eerste dag maarliefst 22,5 uur uitgehouden voordat ik hem bij 5% resterend aan de lader hing. Enige minpuntje is dat ik niet alle .apk's kan installeren maar ach... you can't have it all.

Vooralsnog erg tevreden! Gebruik software versie 10.2.1.2977 volgens telefoon en volgens blackberry link op mijn mac versie 10.2.1.3247. Wat zou het juiste versienummer kunnen zijn? Edit: Software Release is .2977 OS version is .3247.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2014 17:31 . Reden: omdat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Tweaker626 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:47:
[...]

Ik had (knock on wood ;) ) daar ook last van.
- SD kaart vervangen

Vooral dat laatste was denk ik de oorzaak.
Heb je Android apps?
Via BBW geïnstalleerd of los?
Al een paar maanden niets meer voor haar erop gezet via snap, dus daar ligt het naar mijn mening niet aan.
Zal de accu eens proberen, hoewel ik dit ook een BS oorzaak vind, zeker als het gewoon reboot wanneer het los op tafel ligt.
SD kaart vervangen zal ze niet blij mee zijn, dus laat dit even als laatste optie staan.

Zal de simkaart ook eens even opnieuw plaatsen.

[ Voor 3% gewijzigd door intricate op 30-07-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Niet online
Uiteraard eerst de SD kaart backuppen, en daarna terugzetten op de nieuwe. Is zo gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breaky73
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 05:43
Positief: Waar ik eerst bijna 24-25 uur haalde op een batterij lading, gaat mijn Z10 nu zonder moeite zo'n 2 dagen mee. (Op Wifi, dat dan weer wel)

Kan het mischien de update geweest zijn van afgelopen week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 08:45
Update? Wat is je huidige os versie nu dan? Ik zit op software release 2977, os 3247.
Dit kun je zien onder 'os' bij 'instellingen/over'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
2977+3247 heeft bij mij veel verbeterd ten opzichte van de vorige release inderdaad. Het dicht houden van Android apps (en enkele andere logge applicaties die geport zijn) scheelt ook een boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breaky73
Ik zit ook nog steeds op 2977 + 3247. Alleen kreeg ik vorige wel een update binnen voor Blackberry World. Mischien dat wat dingen qua batterijduur verbeterd heeft. Of mijn batterij is opeens wakker geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackBerry OS 10.2 is BEST MOBILE OS volgens digit magazine :)

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-bZvdsUM3ju8/U-KVCIKs3aI/AAAAAAAAAVA/jkMfb0gVaOs/s1600/Digit_Magazine.jpeg

Hier een link met de score

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2014 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
@nlb ik vind het maar een vage test, 6000 handelingen maar welke? Scoort laag op Browser terwijl uit andere testen weer blijkt dat BlackBerry 1 van de beste browsers heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackBerry heeft beste HTML 5 browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:02

t3q

Say yes to teq

Nieuwe OS 10.2.2 uodate is uit:

http://forums.crackberry....31-findings-fixes-951279/

[ Voor 5% gewijzigd door t3q op 09-08-2014 08:45 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
pineapple23 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:05:
@nlb ik vind het maar een vage test, 6000 handelingen maar welke? Scoort laag op Browser terwijl uit andere testen weer blijkt dat BlackBerry 1 van de beste browsers heeft.
Eens!
Tis ook maar net op welke features je je persoonlijke nadruk op legt. Voor de 1 is de ene feature belangrijker dan de andere.
Voor mij is het pas de beste OS als het op alle vlakken het van de concurrentie wint, is praktisch bijna niet haalbaar, maar vandaar dat ieder z'n OS voorkeur heeft.
Lame conclusie van die test mijns inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Niet online
Ik mis een goede adblocker, verder prima browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
Betaalde app gekocht via BB World,
nu heb ik mijn telefoon opnieuw geinstalleerd en nu kan ik niet opnieuw gratis die app downloaden.
Klopt dit of moet ik dit op een bepaalde manier doen?
Ik log gewoon in met mijn account dus het lijkt me dat zij moeten zien dat ik deze al eens gekocht heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Mahone schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 17:08:
Betaalde app gekocht via BB World,
nu heb ik mijn telefoon opnieuw geinstalleerd en nu kan ik niet opnieuw gratis die app downloaden.
Klopt dit of moet ik dit op een bepaalde manier doen?
Ik log gewoon in met mijn account dus het lijkt me dat zij moeten zien dat ik deze al eens gekocht heb?
Normaal gesproken kan je Apps na aanschaf op BB World onbeperkt herdownloaden.

Zou een bug kunnen zijn, probeer eens BB World afsluiten en opnieuw openen (desnoods via een reboot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
falcon4ever schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:39:
[...]

Normaal gesproken kan je Apps na aanschaf op BB World onbeperkt herdownloaden.

Zou een bug kunnen zijn, probeer eens BB World afsluiten en opnieuw openen (desnoods via een reboot).
Lukt helaas niet, heb eindelijk het e-mailadres gevonden. Zal ze een mail sturen.
Bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe een ziekenhuis gebruik maakt van BB10 en BES10

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8kOFgskgGUM]http://bbwired.blogspot.n...managment-tegen-lage.html

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2014 23:38 ]

• Tweaker626
  • Niet online
Toch weer random reboots.... :(
Na alles wat ik heb geprobeerd ben ik er klaar mee; de Z10 is onder garantie retour.

• pineapple23
Tweakers BBM groep! Jullie zijn ook welkom :)
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/i1ya0o.png

Verwijderd

Tweaker626 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:17:
Toch weer random reboots.... :(
Na alles wat ik heb geprobeerd ben ik er klaar mee; de Z10 is onder garantie retour.
Mijn Z10 is al sinds begin feb 2013 en dus nu net 1,5 jaar oud en nooit een reboot.

Verwijderd

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2014 17:00 ]

• Indir
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-06 14:37
Ik probeer momenteel via de Android app OpenVPN Connect een verbinding op te stellen met mijn OpenVPN Server. Alleen lukt het nog niet zo vlot. Omdat het ernaar uitziet dat de OpenVPN Connect app geen toegang heeft tot de sdcard of interne opslag, waarmee ik dus ook niet de openvpn.ovpn file kan importeren.

Trouwens ik gebruikte net Infolabels op mijn Z10 om de groep BB10 Tweakers NL te joinen. En even later zag ik het ledenaantal explosief stijgen :D

[ Voor 25% gewijzigd door Indir op 14-08-2014 21:55 ]

• itsyaboy
Indir schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:45:
Ik probeer momenteel via de Android app OpenVPN Connect een verbinding op te stellen met mijn OpenVPN Server. Alleen lukt het nog niet zo vlot. Omdat het ernaar uitziet dat de OpenVPN Connect app geen toegang heeft tot de sdcard of interne opslag, waarmee ik dus ook niet de openvpn.ovpn file kan importeren.

Trouwens ik gebruikte net Infolabels op mijn Z10 om de groep BB10 Tweakers NL te joinen. En even later zag ik het ledenaantal explosief stijgen :D
Welkom in de Tweakers BBM groep! Stel je gerust voor ;)

Wat betreft Open VPN connect... heb daar zelf geen ervaring mee! Misschien andere mensen in de BBM groep wel, dus stel je vraag vooral ook daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:00:
[...]

Mijn Z10 is al sinds begin feb 2013 en dus nu net 1,5 jaar oud en nooit een reboot.
Precies: daarom denk ik dat er gewoon iets mis is met mijn exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
Tweaker626 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 10:12:
[...]

Precies: daarom denk ik dat er gewoon iets mis is met mijn exemplaar.
Heb er ook al een hele tijd last van. Spontane reboots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indir
De Android versie van OpenVPN Connect werkt niet zoals het hoort op de 10.2. Een verbinding opzetten wil het niet. Ik wacht wel totdat 10.3 uit is daarna kijk ik nogmaals.

[ Voor 0% gewijzigd door Indir op 16-08-2014 21:07 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:21
Indir schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:09:
De Android versie van OpenVPN Connect werkt niet zoals het hoortop de 10.2. Een verbinding opzetten wil het niet. Ik wacht wel totdat 10.3 uit is daarna kijk ik nogmaals.
Komt omdat Android als een emulator draait, waardoor al die verbindingen apart in BB10 moeten worden verwerkt. VPN's en apps als Opera Max zullen daarom niet werken op een BB toestel (volgens mij ook niet met BB10.3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indir
Ik mag dan wel hopen dat ze support inbouwen voor OpenVPN, de VPN mogelijkheden zijn zeer beperkt. Anders hoop ik dat iemand met een BB app komt.

[ Voor 3% gewijzigd door Indir op 16-08-2014 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Is Flitsmeister via Snap nog steeds buggy? Wil graag een Z10 kopen, maar dit is een dealbreaker. :'(
FirePuma142 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:44:
Wat gebruiken jullie als Flitsapp? De port van Flitsmeister in BB World is erg gedateerd, hij herkent bijvoorbeeld de trajectcontrole op de A4 vanaf Leidschendam richting Amsterdam niet. Flitsmeister en Flitsnav via Snap werken niet; Flitsmeister geeft met grote regelmaat "Google Play Services is gestopt" en Flitsnav herkent alleen je eerste GPS-positie, maar kan vervolgens niet updaten. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaz
  • Laatst online: 19-10-2024
Kleine vraag:
Wanneer ik via mijn desktop op de Blackberry kijk (Z: in mijn geval) zie ik o.a. een map "download" staan.
Hierin staan eigenlijk alleen .apk bestanden van apps (veul!), zowel bestaande apps als reeds verwijderde apps.
Kan ik deze gewoon verwijderen, zonder daar problemen mee te krijgen met bestaande apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaz
  • Laatst online: 19-10-2024
Dav1d schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 15:57:
Is Flitsmeister via Snap nog steeds buggy? Wil graag een Z10 kopen, maar dit is een dealbreaker. :'(

[...]
Ik gebruik zelf "Het Verkeer Pro". Is beschikbaar vanuit BBWorld (wel Android Port)
Werkt geheel vlekkeloos, en is naar mijn weten niet anders dan Flitsmeister. Zit zelf ook (te)veel op de weg, en deze helpt mij zeker :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:48
Gebruik zelf ook Het Verkeer Pro, werkt prima :)

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik hoop dat men s/mime, caldav, imap en vpn-ondersteuning wat uit zal breiden of werkend zal maken in een toekomstige versie binnenkort, want het werkt niet of maar heel beperkt. Ook zou een BES express mij best goed uitkomen, ik heb het niet voor elkaar via EZPASS

Voor mensen die nu een van willen draaien: Strongswan IKEv2 werkt prima met mijn BlackBerry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
IMAP heb ik zelf geen problemen mee, maar dat S/MIME beperkt is tot BES accounts is wel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar telefoonzaak geweest omdat ik moet verlengen. Toch nog maar 's android uitgeprobeerd. Samsung Galaxy s5. Wat een verschrikkelijke ding zeg. Waarom is die rotzooi zo geliefd??? Een virus wil je toch ook verwijderen, waarom android dan niet.. Al kreeg ik er geld bij..

Trouwens geen enkele winkel die een blackberry10 telefoon had staan.(in Uden) Ze kijken je laf aan als je vraagt of ze ook blackberry hebben. Ik heb een z10 en overweeg een q10 erbij voor werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
Quaz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:44:
Kleine vraag:
Wanneer ik via mijn desktop op de Blackberry kijk (Z: in mijn geval) zie ik o.a. een map "download" staan.
Hierin staan eigenlijk alleen .apk bestanden van apps (veul!), zowel bestaande apps als reeds verwijderde apps.
Kan ik deze gewoon verwijderen, zonder daar problemen mee te krijgen met bestaande apps?
Ja, het zijn alleen de downloads, ze zijn niet gelinkt aan de geïnstalleerde apps. Ikzelf bewaar alle downloads van de apps die ik heb geïnstalleerd, en dan alleen de nieuwste versies. Handig voor het geval je een factory reset zou moeten doen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickky
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 09:01
Weet iemand hoe je spotify helemaal werkend krijgt op de z10?
Krijg hem wel werkend, maar bepaalde functies werken niet. Op het moment dat ik in de auto zit doormiddel van Bluetooth, kan ik niet gebruiken van bepaalde functies vanuit de auto. Pause/play en volgende/vorige etc. werken dus allemaal niet met de besturing van de auto. Ook geeft de telefoon aan dat met spotify niet alle functies werken.

In blackberry world kan ik geen app van spotify vinden. Heb al verschillende versies gedownload, maar het lijkt wel alsof ze allemaal niet helemaal lekker draaien op de z10. Iemand enig idee of dit te verhelpen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
Rickky schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:52:
Krijg hem wel werkend, maar bepaalde functies werken niet. Op het moment dat ik in de auto zit doormiddel van Bluetooth, kan ik niet gebruiken van bepaalde functies vanuit de auto. Pause/play en volgende/vorige etc. werken dus allemaal niet met de besturing van de auto. Ook geeft de telefoon aan dat met spotify niet alle functies werken.

In blackberry world kan ik geen app van spotify vinden. Heb al verschillende versies gedownload, maar het lijkt wel alsof ze allemaal niet helemaal lekker draaien op de z10. Iemand enig idee of dit te verhelpen is?
Voor zover ik weet is de Spotify app niet te downloaden in blackberry world.
Gebruik zelf geen snap meer, maar volgens mij was die daar wel te downloaden. (Uit je berichtgeving neem ik even aan dat je dat nog niet geprobeerd heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breaky73
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:28:
Naar telefoonzaak geweest omdat ik moet verlengen. Toch nog maar 's android uitgeprobeerd. Samsung Galaxy s5. Wat een verschrikkelijke ding zeg. Waarom is die rotzooi zo geliefd??? Een virus wil je toch ook verwijderen, waarom android dan niet.. Al kreeg ik er geld bij..

Trouwens geen enkele winkel die een blackberry10 telefoon had staan.(in Uden) Ze kijken je laf aan als je vraagt of ze ook blackberry hebben. Ik heb een z10 en overweeg een q10 erbij voor werk.
Een kale Android is nog wel okay. Maar ja..ik moet eerlijk zeggen sinds ik een paar maanden een Z10 heb wil ik niet meer terug naar Android. En het grappige is dat ik moeilijk kan uitleggen waarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Spotify kan je ook handmatig downloaden vanaf de spotify website. https://m.spotify.com/nl/?group=android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickky schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:52:

Gewoon uit Snap trekken

• breaky73
pineapple23 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:29:
[...]

Het is te adviseren om gewoon de website te gebruiken. De app wordt door BlackBerry zelf bijgehouden, maar het is om te huilen. Zelf gebruik ik vaker de website dan de app. App heb ik wel geïnstalleerd voor de meldingen.
En toch vind ik het wel meevallen met de Blackberry Facebook app. Sommige functionaliteit kun je inderdaad niet gebruiken, maar positief is dan weer dat de app vloeiend werkt en geen advertenties heeft.

Daarnaast heeft deze app ook maar 3 permisies nodig: Locatie, Agenda en Gedeelde Bestanden.

Op mijn Samsung Galaxy heeft Facebook totale controle. Ik tel 19 permissies!! :X

Verwijderd

breaky73 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 04:56:
[...]

En toch vind ik het wel meevallen met de Blackberry Facebook app. Sommige functionaliteit kun je inderdaad niet gebruiken, maar positief is dan weer dat de app vloeiend werkt en geen advertenties heeft.

Daarnaast heeft deze app ook maar 3 permisies nodig: Locatie, Agenda en Gedeelde Bestanden.

Op mijn Samsung Galaxy heeft Facebook totale controle. Ik tel 19 permissies!! :X
Verschil komt doorat op android rechten veel meer gespecificeerd hebt.

Grootste verschil, zit er natuurlijk in dat, je de bevoegdheden op BBos10 in 3 vegen alle 3 uitzet natuurlijk.

• Beunhaaz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-07-2024
Zou iemand mij misschien kunnen helpen.

Ik heb snap op mijn Z10 staan en heb een app gedownload via SNAP(play-store).
Het gaat om de app: Stronglift 5x5 workout van Stronglift.

Het downloaden en installeren gaat prima. Zodra ik de app opstart krijg ik de melding:

"Deze app kan niet worden uitgevoerd zonder Google-Play-services die ontbreken op uw telefoon."

Dan kan ik op een button klikken met: Google Play-services ophalen. Vervolgens sluit de app en gebeurd er verder niks.

Is er iemand die weet hoe ik deze app toch aan de praat krijg op mijn Z10?

Verwijderd

Update 10.2.2 met behoud van je instellingen,contacten etc of 10.3 volledige wipe.

Beide versies zijn complete OS'en

link update-zelf-naar-os-10.2.2.1531 of os 10.3

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breaky73
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:17:
[...]

Verschil komt doorat op android rechten veel meer gespecificeerd hebt.

Grootste verschil, zit er natuurlijk in dat, je de bevoegdheden op BBos10 in 3 vegen alle 3 uitzet natuurlijk.
Toegegeven Android geeft meer gespecifeerd de rechten aan. Maar dan nog: Facebook voor Android kan je microfoon gebruiken, telefoontjes plegen, je batterij verbruik statistieken aanpassen, foto's maken etc.

Ook het batterij verbruik is niet mals en Facebook wil graag weten waar je bent, ookal heb je de app afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

En wat draait de laatste OS versie smoottth, ik zou het iedereen aanraden > 10.3.0.1052.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusto
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-04-2021
Sinds gister een gelukkige gebruiker van een Blackberry Z10 (heb er gelijk een voor mijn meisje besteld) :)

[ Voor 26% gewijzigd door Gusto op 23-08-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Welkom! Je gaat er geen spijt van krijgen :) voor vragen kan je altijd hier terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusto schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:37:
Sinds gister een gelukkige gebruiker van een Blackberry Z10 (heb er gelijk een voor mijn meisje besteld) :)
Top.. hij gaat je bevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Laatst online: 11:06
10.3 is idd top maar kan geen bar files meer sideloaden met sachesi,blijft steeds zoeken naar USB device.
Nog mensen met dit probleem?

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padrini
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 12:43
Hier ook het probleem met sachesi, maar dan wel met de laatste versie, wanneer ik een oudere versie van sachesi probeer kan ik wel gewoon alles doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Geen probleem gehad om bijv snap te side loaden maar dat deed ik wel via ddpb, misschien zo proberen of auto dedect uitzetten bij usb en vast op Windows detect zetten

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Net de Z10 gespot in aflevering 6 van The Strain! Wat een surprise! Zeker omdat in episode 1 de Q10 werd getoond maar in episode 2 is dat veranderd in een iPhone.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik gewoon Chrome plugin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusto
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-04-2021
Vandaag geupdate naar versie OS 10.2.2.1531 (via de link van nlb) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
vraagje, werkt de horizon go app van UPC bij iemand? Bij mij tot op heden niet. Zowel op 10.2.1 en nu op 10.3 (1052) opent de app, maar als ik een kanaal kies zie ik geen beeld en crasht de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag ik heb nu mijn blackberry Z10 nu al twee weken maar ik zit met een probleem mijn batterij gaat maar 6uur mee in stand by modus zonder dat de wifi aan staat is dit normaal? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
dat lijk me niet normaal. Daar heb ik in ieder geval geen last van. Heb je al geprobeerd je batterij helemaal leeg te laten lopen (dat je toestel uitvalt), de batterij voor een half uur te verwijderen en daarna aan het stroom te hangen om helemaal op te laden? Op die manier, kalibreert de batterij opnieuw. Misaschien dat dat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien slechte ontvangst? wifi maakt de Z10 juist zuiniger namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusto schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:36:
Vandaag geupdate naar versie OS 10.2.2.1531 (via de link van nlb) :)
Het was makkelijk toch dat updaten met Sanches :)

Je kan ook naar 10,3 maar zitten nog wat kleine bugs in zoals wifi symbool die niet zichtbaar wordt terwijl je wel op wifi zit en active frames die je kan verplaatsen of niet goed overlopen maar de rest van de OS werkt al een zonnetje en super snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat het laden van android apps in 10.3 ook sneller? Spotify voelt vrij log aan op de huidige release van BB OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:28:
ik heb een vraag ik heb nu mijn blackberry Z10 nu al twee weken maar ik zit met een probleem mijn batterij gaat maar 6uur mee in stand by modus zonder dat de wifi aan staat is dit normaal? :'(
Wanneer je apps open hebt staan (en bijvoorbeeld browser, agenda etc) loopt ie inderdaad snel leeg. Als je deze allemaal afsluit gaat de batterij een stuk langer mee, zo is mijn ervaring. Al blijft het behelpen, de batterij is het grootste nadeel is van de Z10. Daardoor hangt ie bij mij bij elke gelegenheid aan de oplader. Want als je eens een paar uur zonder moet, dan moet ie wel volledig opgeladen zijn.

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:34

Peter91

<=]

Ben nu een weekje in het bezit van de Z10 en het bevalt prima!
Gelijk die 10.3 update geïnstalleerd ook..

Alleen krijg ik geen meldingen van m'n android apps in de BB hub(Bijvoorbeeld instagram of tinder).
Iemand enig idee?

Verwijderd

Peter91 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:31:

Alleen krijg ik geen meldingen van m'n android apps in de BB hub(Bijvoorbeeld instagram of tinder).
Iemand enig idee?
voor tinder is ook een native versie in beta zone (timber)

Verwijderd

Peter91 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:31:
Er is weer een update voor 10.3 kun je over 10.3.0.1052 heen gooien welke problemen oplost voor
de camera, keyboard, bereik radio etc. zie link versie 10.3.0.1130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breaky73
t3q schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:03:
En wat draait de laatste OS versie smoottth, ik zou het iedereen aanraden > 10.3.0.1052.
Hoe is de batterij duur met 10.3? Of is er geen verschil met 10.2xxx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik merk geen verschil met de laatste 10.2 (2977+3247). Tenminste, de batterij gaat niet merkbaar langer mee, misschien zelfs iets korter maar dat zou ook aan mijn gebruik kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die 10.3 wil en nog geen 10.3.0.1052 op zijn of haar telefoon heeft, check mijn twitter voor een volledige autoloader naar 10.3.0.1130, alleen voor z10 STL2-3-4

Je hoeft dus niet eerst 10.3.0.1052 te installeren, daarna te sideloaden enz..
En ja eerst backup maken want hij wiped je device, handig voor de mensen die graag een frisse start willen :)

en mijn twitter is @notfakeprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batterij met 10.3 is beter na 2 dagen merk ik dat wel want het gaat veel zuiniger om met je toestel in standbye maar gebruik je het toestel echt veel dan weer niet. Ik gebruik overigens een Z30 maar heb ook nog een Z10.

Alex top dat je een autoloader hebt gemaakt maar mischien kun je deze via MEGA uploaden met een link.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:11:
batterij met 10.3 is beter na 2 dagen merk ik dat wel want het gaat veel zuiniger om met je toestel in standbye maar gebruik je het toestel echt veel dan weer niet. Ik gebruik overigens een Z30 maar heb ook nog een Z10.

Alex top dat je een autoloader hebt gemaakt maar mischien kun je deze via MEGA uploaden met een link.
Heb ik ook gedaan, maar mag het hier niet plaatsen omdat anders de modjes gaan klagen ;)
Vandaar de link naar twitter

mega co nz / #!6QdR2YwY!e2PdZoKOP4B0Dlb_I1bSEvHygRf5OqtGVE-DJicc6ZI

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2014 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPDATE : wederom weer een update welke nog betere android runtime heeft :) volg de link 10.3.0.1154 .
Het hele proces staat erop in 3 stappen naar 10.3.0.1052 -> 1130 -> 1154 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
İk zit momenteel te twijfelen tussen de z10 en s4 mini.. Qua specs zitten ze dicht in de buurt, prijs ook.. Damn moeilijke keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beyazz06 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:04:
İk zit momenteel te twijfelen tussen de z10 en s4 mini.. Qua specs zitten ze dicht in de buurt, prijs ook.. Damn moeilijke keuze!
Moeilijk? hele makkelijke keuze tochm Z10.
Specs liggen ze misschien bij elkaar in de buurt, maar BlackBerry 10.3 is wat Android over 3 jaar met geluk gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
beyazz06 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:04:
Ik heb de S3 en de Z10. Voor mij zou het een hele makkelijke keuze moeten zijn, ware het niet dat ik nu al voor de tweede keer mijn Z10 opgestuurd heb. Twee kennissen van mij hebben er ook een en hebben er geen problemen mee, maar voor mij is het nog maar de vraag of ik hierna weer een Blackberry neem (hoewel de Passport mijn aandacht toch erg blijft trekken).

Het OS werkt zoveel soepeler dan Android. Zeker nu ik weer genoodzaakt ben om tijdelijk over te schakelen op mijn S3 merk ik hoe veel fijner Blackberry OS is. Een beter OS ben ik tot nog toe niet tegen gekomen. Achteraf gezien (nu ik de telefoon in totaal al 7 weken kwijt ben geweest) weet ik niet wat mijn keuze zou zijn geweest als ik dit van te voren had geweten. Nogmaals de telefoon werkt zoveel beter dan een Android. Maar een werkende Android werkt dan weer beter dan een kapotte Blackberry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mahone schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:19:
[...]

Ik heb de S3 en de Z10. Voor mij zou het een hele makkelijke keuze moeten zijn, ware het niet dat ik nu al voor de tweede keer mijn Z10 opgestuurd heb. Twee kennissen van mij hebben er ook een en hebben er geen problemen mee, maar voor mij is het nog maar de vraag of ik hierna weer een Blackberry neem (hoewel de Passport mijn aandacht toch erg blijft trekken).

Het OS werkt zoveel soepeler dan Android. Zeker nu ik weer genoodzaakt ben om tijdelijk over te schakelen op mijn S3 merk ik hoe veel fijner Blackberry OS is. Een beter OS ben ik tot nog toe niet tegen gekomen. Achteraf gezien (nu ik de telefoon in totaal al 7 weken kwijt ben geweest) weet ik niet wat mijn keuze zou zijn geweest als ik dit van te voren had geweten. Nogmaals de telefoon werkt zoveel beter dan een Android. Maar een werkende Android werkt dan weer beter dan een kapotte Blackberry.
Ik heb op 15 mei 2013 mijn Z10 aangeschaft, vandaag is het 30 aug 2014 en 0,0 problemen er mee.. Ook die spontane reboots waar ik over las in het begin had ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:27:
[...]

Ik heb op 15 mei 2013 mijn Z10 aangeschaft, vandaag is het 30 aug 2014 en 0,0 problemen er mee.. Ook die spontane reboots waar ik over las in het begin had ik nooit.
Klopt, wat ik al zeg de twee kennissen van mij hebben er ook geen problemen mee. Maar dat wil niet zeggen dat de problemen er niet zijn. Ik vind dat als je een beslissing maakt je niet alleen van alle kanten de positieve berichten moet aannemen, maar ook accepteren dat er (wat overigens voor elk product geldt) er minpunten zijn. Ik geef mijn ervaringen aan en het is aan de beyazz06 om te bepalen wat hij met de informatie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mahone schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:53:
[...]

Klopt, wat ik al zeg de twee kennissen van mij hebben er ook geen problemen mee. Maar dat wil niet zeggen dat de problemen er niet zijn. Ik vind dat als je een beslissing maakt je niet alleen van alle kanten de positieve berichten moet aannemen, maar ook accepteren dat er (wat overigens voor elk product geldt) er minpunten zijn. Ik geef mijn ervaringen aan en het is aan de beyazz06 om te bepalen wat hij met de informatie doet.
Geef ik je ook gelijk in hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mahone schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:19:
[...]

Papiertje achter de batterij lost heel veel op.
Oldskool as it is.

De BlackBerry PP heeft een onverwijderbare accu, die zal bedraaid vastzitten aan het moederbord, ipv met contactpunten aan de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Keuze gemaakt, mede dankzij de cash back actie & coolblue, die bieden hem aan voor 120€ (een geretourneerd toestel) met 10 maanden garantie.

De dame aan de telefoon kon alleen niet vertellen of deze binnen de actie valt. Op de website van BB kon ik overigens ook niets vinden.

Dat wordt even afwachten en hopen dat de İMEİ code nog op de doos zit zodat ik nog een poging wagen om 50€ terug te krijgen..

Mocht dat lukken...bang for bucks?!? Hell yeah (((:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Niet online
Nadat ik de random reboots zat was heb ik mijn Z10 teruggestuurd. De webshop heeft hem doorgestuurd naar BB, die de software opnieuw heeft geïnstalleerd. Inmiddels heb ik mijn toestel terug, maar nu vraag ik mij af wat wijsheid is:

1- Backup terugzetten via BBLink
(snel en weinig werk, maar krijg ik dan alleen mijn kontakten, instellingen etc, of ook de oorzaak vd problemen weer terug?)

2- Alles opnieuw handmatig instellen....
(=veel werk.... :/ en niet alles krijg ik daarmee terug; bv aangeleerde woorden)

Iemand ervaring met een herinstall/recovery na een software herinstall vanwege de random reboots?
Voordat ik veel werk steek in iets dat eigenlijk niet nodig is.

[ Voor 11% gewijzigd door Tweaker626 op 30-08-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Laatst online: 11:06
thx voor de link nlb,toestel is weer uptodate
@tweaker626;ik zou gewoon alles eens opnieuw instellen voor het zeker te zijn.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:38
Hmmmm.... Nu een paar maanden de Xperia Z. Maar zit toch te twijfelen om weer terug te stappen. Dus als jullie iemand weten die zijn zwarte Z10 in goede conditie wil ruilen Let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
soskes schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 22:32:
Hmmmm.... Nu een paar maanden de Xperia Z. Maar zit toch te twijfelen om weer terug te stappen. Dus als jullie iemand weten die zijn zwarte Z10 in goede conditie wil ruilen Let me know.
Waarom niet kopen met de cash back actie? Kijk anders op marktplaats of coolblue nog een tweedehandsje heeft, krijg je nog garantie ook..
Pagina: 1 ... 42 ... 48 Laatste