Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 16:40

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

NvU schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:37:
[...]

Vooral de bedside mode is aan te raden!!!
Voor de volledigheid de "Porsche Design Clock" Bedside Mode:
BlackBerry 10 Porsche Design Clock Bedside Mode

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 09:54

NvU

JunkieXP schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:08:
[afbeelding]

Mocht er iemand interesse hebben in de "Porsche Design Clock" van de P'9982, hieronder volgt een stappenplan voor 10.2.0.1047 en hoger:

1. Ga naar je Klok / Alarm
2. Tik op het tabje: Wereldklok
3. Tik op Toevoegen, onderaan
4. Vul als Locatie "fostah" in
5. Roep het "Applicatie Menu" op (Swipe Down)
6. Tik op Achterdeur
7. Tik op tab: Controls
8. Schuif "Emulate Porsche Design HW" naar rechts (blauw is actief).
9. Sluit de App
10. Ga naar je Klok / Alarm
11. Roep het "Applicatie Menu" op (Swipe Down)
12. Tik op Tijd
13. Selecteer in de "Wijzerplaat" dropdown de Porsche Klok naar keuze (analoog of digitaal)

Mocht je ook de "Alarm Aanwijzer" in CrackBerry Stijl willen hebben, doorloop dan de stappen tot 7 en selecteer daar ook "Alarm Dongle Enhancements".

PS. Mocht je bij stap 5 de optie "Achterdeur" niet hebben, tik dan op "Annuleren" en probeer stap 5 opnieuw.

Bron: http://forums.crackberry....-design-clock-z10-880465/
Ik heb trouwens geen "Alarm Dongle Enhancements" draai stock 10.2 vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

NvU schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:08:
[...]

Ik heb trouwens geen "Alarm Dongle Enhancements" draai stock 10.2 vodafone
Maar op 10.2.0.429 heb je dus wel het Porsche Design? Ik dacht juist dat het andersom was (wel CB Logo (Alarm Dongle Enhancement), niet Porsche Design Clock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

JunkieXP schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:17:
[...]

Maar op 10.2.0.429 heb je dus wel het Porsche Design? Ik dacht juist dat het andersom was (wel CB Logo (Alarm Dongle Enhancement), niet Porsche Design Clock).
Jup ik heb wel gewoon de porsche design klok niet de CB Logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:29:
[...]

Prachtig, alleen jammer dat ik met de Z10 sinds gisteren geen verbinding meer kan maken met Blackberry World, niet via de app maar ook niet via de browser, andere sites laden zonder problemen, de foutmelding is "Er is een verbindings probleem. Blackberry World moet worden gesloten"
Als iemand een idee heeft?
Dit probleem heb ik ook , niemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:29:
[...]

Prachtig, alleen jammer dat ik met de Z10 sinds gisteren geen verbinding meer kan maken met Blackberry World, niet via de app maar ook niet via de browser, andere sites laden zonder problemen, de foutmelding is "Er is een verbindings probleem. Blackberry World moet worden gesloten"
Als iemand een idee heeft?
Heb ik ook vaak, maar als ik het dan later weer probeer lukt het regelmatig wel. Ik heb er dan niks speciaals voor gedaan, zoals reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update 10.2.1.x in Januari 2014 en met volledige apk (android) ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Wat gaat het in eens vlot met al die uitrollen oOo Met dit tempo heb ik weinig behoefte aan een leak. Die paar wk kan ik nog wel wachten (aanname is dan dat vodafone weer zo snel is met uitrollen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendome
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-09 16:52
Voor de liefhebber van Clash of Clan, heb ik de versie van 5 december even ge-upt ...

http://apk2bar.org/bar/3d...ashofclans_v1.0.529.0.bar

En hij werkt :)

N.B. Niet de oude versie verwijderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:52:
Update 10.2.1.x in Januari 2014 en met volledige apk (android) ondersteuning.
Ideaal, niks geen gezeur meer met hem omzetten van apk naar bar files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STL -1

sysmon en setting van 1055

https://mega.co.nz/#F!NlNyhDpR!YSUKalUNwPh5C95HUcPKAA

[ Voor 189% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miss_80 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:02:
Wat gaat het in eens vlot met al die uitrollen oOo Met dit tempo heb ik weinig behoefte aan een leak. Die paar wk kan ik nog wel wachten (aanname is dan dat vodafone weer zo snel is met uitrollen)
januari kan ook 9 weken duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
als je het heel snel zegt is 9 wk niet zo lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miss_80 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 08:00:
als je het heel snel zegt is 9 wk niet zo lang ;)
Inderdaad 9wk is nog korter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rode76
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-03 13:36
ronaldinho schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:05:
Hier een verstokte Wordfeud speler. Had deze app al gesideload op mijn Playbook en inmiddels ook al zover gekregen dat ik een notificatie krijg d.m.v. het rode lampje ;) Op mijn Z10 heb ik hem nu ook staan, maar krijg hem nog niet zover aan de praat dat ik op wat voor manier een melding krijg dat ik aan de beurt ben om een woordje aan te leggen. Iemand dit al gelukt?
Ik heb zelf geprobeerd de instellingen aan te passen bij Instellingen/Meldingen/Overige toepassingen/Wordfeud free. Heb verschillende combi's geprobeerd:
Alle waarschuwingen uit gezet bij de instellingen van de telefoon zelf en alles aan de Wordfeud app.
Andersom ook al geprobeerd, helpt niks.
Geprobeerd bij Alle waarschuwingen Geluid uit te zetten en LED aan, helpt ook niet.
Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag.
Ik ben nieuw op dit forum en een noob met BB. Kun je mij uitleggen hoe ik Wordfeud op de Z10 geïnstalleerd krijg? Had al gezocht naar een apk van WF, maar niet kunnen vinden. 8)7
Ik draai versie 10.2.0.424.

Overigens dagje met de Z10 aan het spelen, vind het echt een super toestel! Draait erg goed en smooth, onbegrijpelijk dat dit toestel niet populairder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Rode76 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:31:
[...]

Ik ben nieuw op dit forum en een noob met BB. Kun je mij uitleggen hoe ik Wordfeud op de Z10 geïnstalleerd krijg? Had al gezocht naar een apk van WF, maar niet kunnen vinden. 8)7
Ik draai versie 10.2.0.424.

Overigens dagje met de Z10 aan het spelen, vind het echt een super toestel! Draait erg goed en smooth, onbegrijpelijk dat dit toestel niet populairder is.
Welkom =)!

Je zult in jou geval de *.bar van WordFeud moeten zoeken dit kan bijvoorbeeld op (APK2Bar.Unker.net). Deze moet je vervolgens in Developer Mode op je BlackBerry installeren.

Tevens moet je even kijken welke manier van Sideloaden jou het beste bevalt, ik ben zelf Fan van de DDPB methode, maar andere zweren bij de Chrome Methode. Sideloaden is een (Android) App vanaf je Computer installeren op je BlackBerry. Vanaf Januari (en vanaf de reeds beschikbare 10.2.1.1055 Leak) kun je *.apk's direct vanaf je toestel installeren.

DDPB Methode: Blackberry 10 AKP/BAR APPS
Chrome Methode: MaaikeO in "[BlackBerry Z10] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
en zo zachtjes aan begint het aantal mensen met een BB te groeien :) Welkom :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rode76
JunkieXP schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:53:
[...]

Welkom =)!

Je zult in jou geval de *.bar van WordFeud moeten zoeken dit kan bijvoorbeeld op (APK2Bar.Unker.net). Deze moet je vervolgens in Developer Mode op je BlackBerry installeren.

Tevens moet je even kijken welke manier van Sideloaden jou het beste bevalt, ik ben zelf Fan van de DDPB methode, maar andere zweren bij de Chrome Methode. Sideloaden is een (Android) App vanaf je Computer installeren op je BlackBerry. Vanaf Januari (en vanaf de reeds beschikbare 10.2.1.1055 Leak) kun je *.apk's direct vanaf je toestel installeren.

DDPB Methode: Blackberry 10 AKP/BAR APPS
Chrome Methode: MaaikeO in "[BlackBerry Z10] Ervaringen & Discussie"
Thnx, ik ga 't dit weekend meteen uitproberen. Op m'n werk geeft de site van apk2bar.org een virus waarschuwing en opent niet. :?
Kan idd bijna niet wachten op januari, als de Android APK's uit de play store vrij komen, dan zie ik de toekomst voor BB toch weer zonnig in.
Nu hopen dat steeds meer mensen het lef krijgen om van Samsung/Android af te stappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk ook dat Blackberry 10 gebruikers positief zijn en al een paar klanten die zijn overgestapt van apple naar de Z10 en zeer tevreden over bereik, hub en iets minder soms over apps maar ze vinden altijd wel een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rode76
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:49:
Ik merk ook dat Blackberry 10 gebruikers positief zijn en al een paar klanten die zijn overgestapt van apple naar de Z10 en zeer tevreden over bereik, hub en iets minder soms over apps maar ze vinden altijd wel een alternatief.
Yep, Wordfeud, Marktplaats en Buienalarm zijn voor mij echt killer apps. Deze mis ik wel erg nu, maar hopelijk kan ik ze sideloaden. 8)
En al m'n foto's heb ik opgeslagen op drive... :/ (redelijk Google verslaafd)

[ Voor 7% gewijzigd door Rode76 op 06-12-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rode76 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:13:
[...]

Yep, Wordfeud, Marktplaats en Buienalarm zijn voor mij echt killer apps. Deze mis ik wel erg nu, maar hopelijk kan ik ze sideloaden. 8)
10.2.1.2014 krijgt apk ondersteuning en het is al bekend dat android runtime apps sneller laat opstarten dan op een android toestel en minder lag geeft dus het wordt heel maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
[...]

Zelf zet ik bar files draadloos op mijn z10.
Heb een programma die ik al een tijdje had voor mijn playbook en is gemaakt door HaTaX.
Is dus niet alleen voor de playbook te gebruiken, hoewel hij destijds wel daarvoor gemaakt was.

Wordfeud heb ik gesideload. Werkt wel, maar zoals eerder aangegeven in dit topic, notificaties ontvangen lukt tot op heden (nog) niet :(
Heb geen buienalarm er op staan, wel buienradar. Deze ook gesideload en werkt.

[ Voor 15% gewijzigd door ronaldinho op 06-12-2013 23:00 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
[...]

Marktplaats had ik gewoon op mijn z10 gesideload dus die werkt zeker weten! Buienalarm en Wordfeud zou ik niet weten!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldinho schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:03:
[...]

Zelf zet ik bar files draadloos op mijn z10.
Heb een programma die ik al een tijdje had voor mijn playbook en is gemaakt door HaTaX.
Is dus niet alleen voor de playbook te gebruiken, hoewel hij destijds wel daarvoor gemaakt was.

Wordfeud heb ik gesideload. Werkt wel, maar zoals eerder aangegeven in dit topic, notificaties ontvangen lukt tot op heden (nog) niet :(
Heb geen buienalarm er op staan, wel buienradar. Deze ook gesideload en werkt.
buienradar staat gewoon in de blackberry store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook sinds deze middag een trotse eigenaar van een Z10. Mede dankzij de vele positieve ervaringen en informatie uit deze topic. Iemand nog een goede tip voor een goeie RSS feed app?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 20:37 . Reden: Vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:21:
[...]

buienradar staat gewoon in de blackberry store?
Nope, gewoon de apk gedownload, laten omzetten naar bar en deze vervolgens gesideload :9
Nog makkelijker is:
Naar playbookapps.nl gaan, klik links op '.apk naar .bar converter'.
Vervolgens kan je een apk file op je harde schijf opgeven,maar je kan ook zoeken op de naam van een app.
Bij de laatste optie hoef je zelf de apk nl. niet te hebben ;)

[ Voor 33% gewijzigd door ronaldinho op 07-12-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:49:
Ook sinds deze middag een trotse eigenaar van een Z10. Mede dankzij de vele positieve ervaringen en informatie uit deze topic. Iemand nog een goede tip voor een goeie RSS feed app?
gNewsreader, is mijn favoriet,(feedly support ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rode76
@NLB, sideloaden is gelukt, ook wat instelfiles (camera, batterij, android shell) uit eerdere posts van jou geladen. Nu opent in instellingen de "software update" en de "Blackberry ID" niet meer. Meteen na activeren hiervan wordt het afgesloten. Is dit normaal? En is dit weer op te lossen? Automatische update is wel erg handig namelijk.

Wordfeud werkt, zij het niet heel stabiel. Knalt er vaak uit. Overige apps van android hebben lopen vaak vast op de "locatie bepaling". Lijkt alsof dat niet lekker loopt in de shell.

Ga nog eens proberen of ik buienalarm kan installeren, verrekte handig als je veel fietst!

Voor de rest super toestel en dito OS. Merk nu pas hoe log android is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Rode76 schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:01:
@NLB, sideloaden is gelukt, ook wat instelfiles (camera, batterij, android shell) uit eerdere posts van jou geladen. Nu opent in instellingen de "software update" en de "Blackberry ID" niet meer. Meteen na activeren hiervan wordt het afgesloten. Is dit normaal? En is dit weer op te lossen? Automatische update is wel erg handig namelijk.

Wordfeud werkt, zij het niet heel stabiel. Knalt er vaak uit. Overige apps van android hebben lopen vaak vast op de "locatie bepaling". Lijkt alsof dat niet lekker loopt in de shell.

Ga nog eens proberen of ik buienalarm kan installeren, verrekte handig als je veel fietst!

Voor de rest super toestel en dito OS. Merk nu pas hoe log android is!
Ik draai zelf de OS10.2.1.1055 Leak (wellicht een interessante Move als je je toestel nog niet helemaal naar wens hebt en dus weinig moeite hebt met een schone lei te beginnen). Hoewel ik WordFeud op *.425 niet draaide, merk ik wel aanzienlijke verbetering als het gaat om GPS in Endomondo. Vaak moest ik Rebooten om Endomondo uberhaupt een Fix te laten krijgen, en nu op *.1055 heb ik binnen een acceptabele snelheid een fix.

WordFeud is er op 1055 ook nog nooit uitgeknald bij mij. Heb denk nu zo'n 10 potjes gespeeld dus misschien niet heel representatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rode76
JunkieXP schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:10:
[...]

Ik draai zelf de OS10.2.1.1055 Leak (wellicht een interessante Move als je je toestel nog niet helemaal naar wens hebt en dus weinig moeite hebt met een schone lei te beginnen). Hoewel ik WordFeud op *.425 niet draaide, merk ik wel aanzienlijke verbetering als het gaat om GPS in Endomondo. Vaak moest ik Rebooten om Endomondo uberhaupt een Fix te laten krijgen, en nu op *.1055 heb ik binnen een acceptabele snelheid een fix.

WordFeud is er op 1055 ook nog nooit uitgeknald bij mij. Heb denk nu zo'n 10 potjes gespeeld dus misschien niet heel representatief.
Heb je een linkje naar die leak? Marktplaats draait super goed trouwens!

Google Drive werkt niet, er kan geen account worden gevonden.
Tweakers doet 't ook niet! :(

[ Voor 5% gewijzigd door Rode76 op 08-12-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Rode76 schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:15:
[...]

Heb je een linkje naar die leak? Marktplaats draait super goed trouwens!

Google Drive werkt niet, er kan geen account worden gevonden.
Tweakers doet 't ook niet! :(
http://forums.crackberry....radio-all-devices-873653/

Aangezien je met Leaks werkt spreekt het voor zicht dat dit op eigen risico is =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intricate schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 23:55:
[...]

gNewsreader, is mijn favoriet,(feedly support ook).
Dank u wel. Snel zien dat ik de gNewsreader kan aanschaffen en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendome
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:47:
[...]

Ik gebruik Taptu, gratis in BlackBerry World

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi om te zien dat er meerdere bb10 gebruikers zijn in NL en ik niet de enige ben. Heb afgelopen weekend een feestje gehad en m'n z10 getoond aan wat iphone 5s gebruikers. 2 gaan er nu ook een z10 aanschaffen. Met de bek open van verbazing over de mogelijkheden van de z10 + het lage prijskaartje heeft ze de ogen doen openen.
Helaas is het moeilijk om een hele beweging in gang te zetten en het grote publiek kennis te laten maken met de bb10 ervaring.. Als iedereen met een android en ios een week met een z10 kon spelen had blackberry morgen een aandeel van 30% in smartphoneland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat veel zakelijke iphone klanten zeer tevreden zijn met de Blackberry 10 en ook als ze slecht bereik hebben dan krijgen ze de Z10 ter test en dat is elke keer een succes qua bereik tov de iphone 4/4s en 5. Ik krijg het toestel nooit terug terwijl men het toestel binnen een maand retour mogen sturen. Dus kunnen we aannemen dat de software en hardware goed is dan kan ik zeggen dat het zo is. Apple is wellicht het grootste merk maar niet de beste smartphone maar we zijn volgers en willen altijd meedoen aan het groepcollectief en dan moet je wel samsung of apple hebben. Kijk maar naar het journaal ipad, iphone app en voice of holland (samsung) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over kudde gedrag }:O

Dit weekend uitgeweest en iemand wou niet geloven dat mijn telefoon een blackberry (z30) was
toen ik hem aan mijn vriend liet zien. gozer kwam bier bestellen. . Hij was beetje aangeschoten
maar zijn vriendin kwam tussenbeide en hij ging weer weg. Ze vroeg of het de nieuwe iPhone was.

Ik zei ja het is nieuw en ze vroeg wat er nieuw was. Dus laat ik haar de hub zien en open wat apps en pronken met het toetsenbord en haar vriendinnen waren ook aan het meekijken.

Ze vonden de telefoon en het scherm wel erg mooi. Toen plotseling iemand zei met een iPhone in de hand hier "Ik moet deze toestel hebben met zo'n groot scherm" Wel een mooi iphone met zo'n groot scherm?

Ik zeg haar dat het een blackberry is en wijs nog even op het woord op mijn z30 en ze kijkt verbaast en zegt. O, Een blackberry, Nee de iphone is beter en zie die meid waar ik eerst meer zat te praten een beetje lachen en we kijken elkaar aan van die is niet goed bij haar hoofd want ze had ook al gezien dat het geen iphone was :) .

Het was ook wel weird want die andere wilde ook liever iphone. Maar goed haar vrienden wilde weg en ze vroeg nog het is de Z30 toch. Ik knikte en ze ging het nakijken want ze vond het wel een mooi toestel.

Mijn kameraad zei toen tegen mij dat ze je toestel wel mooi vinden maar toen je twee keer aangaf dat het een blackberry was toen was het opeens iphone is beter :) Andere kameraad ïsheeps, bang om geen deel uit te maken van de kudde" . Wij lachen want hij gebruikt nog steeds zijn iphone 3G die gewoon op de bar ligt _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendome schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:54:
[...]

Ik gebruik Taptu, gratis in BlackBerry World
Ziet er ook niet verkeerd uit, ga ze gewoon allemaal eens testen, merk ik vanzelf welke ik de voorkeur geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

president Obama maakt van zichzelf een foto met Deense minister en Britse minister.

hij gebruikt hiervoor een Blackberry Z10 :)

edit : toestel is van de Deense minister , en de twee andere op de foto gebruiken een bold qwerty

Afbeeldingslocatie: http://static3.businessinsider.com/image/52a739e76bb3f7751d66bfa7-1200-924/barack-obama-selfie.jpg

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rode76
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:15:
president Obama maakt van zichzelf een foto met Deense minister en Britse minister.

hij gebruikt hiervoor een Blackberry Z10 :)

[afbeelding]
Haha, loved in high places!

Maar ik merk nu ook hoe negatief iedereen is als ik zeg dat ik een nieuwe BB heb, tot je de Z10 ff laat zien en demonstreert! Dat slaan ze stijl achterover!

Kan niet wachten tot we ook alle apps hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die z10 is niet van Obama, maar van die vrouw. Maar wie weet loopt ie er binnenkort ook wel mee rond. Toch een stukje veiliger dan ios en android. En tja, dat kuddegedrag van mensen is moeilijk te veranderen. Helaas is het nu zo dat mensen met een tunnelvisie naar een telefoonwinkel rennen en daar een samsung of een apple uit de schappen trekken. Een goede reclamecampagne van Blackberry zou goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 13:13
@janduke, hij loopt sowieso met een BB rond, daar de veiligheidsdiensten het niet toestaan dat hij iets anders dan BB gebruikt. Meen dat hij momenteel een 9900 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rode76
En geen tweakers app meer nodig! :)

plan: Tweakers start open bèta voor responsive design

past zich nu goed aan aan de Z10!

• Rendome
Mmmmm, wel in de stockbrowser, maar bij Opera Mini krijg ik een zwarte band links. Da's onwerkbaar.

• JunkieXP

JunkieXP

Rendome schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:55:
[...]

Mmmmm, wel in de stockbrowser, maar bij Opera Mini krijg ik een zwarte band links. Da's onwerkbaar.
That's why they call it a beta I guess O-).

Misschien kun je het rapporteren op: Responsive Design Bèta Forum

• Rendome
JunkieXP schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:00:
[...]

That's why they call it a beta I guess O-).

Misschien kun je het rapporteren op: Responsive Design Bèta Forum
:) Net gedaan - [bug] Zwarte Navigatie en Tracker balk in Opera mini; BB10

[ Voor 8% gewijzigd door Rendome op 12-12-2013 16:24 ]

Verwijderd

Blackberry browser nog steeds de snelste

http://www.blackberryos.c...best-mobile-browser-6840/

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nack
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 11:02
Ik heb sinds een dag of twee de laatste officiele update van Whatsapp geinstalleerd, maar sindsdien heb ik een aantal irritante bugs op mijn Z10:

1: Vanuit de hub een whatsapp bericht openen laat een incomplete whatsapp chat zien, waarop ik niet kan reageren.
2: Soms werkt de send-button niet om het bericht te versturen.

Ik draai 10.2.0.429 de officiele release op de Z10. Redelijk irritante bug, nu moet ik namelijk apart whatsapp openen vanuit het iconen-overzicht om de bugs te omzeilen...

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle_57
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-06 23:03
morgen mede trotse bb10 eigenaren ;)

Heb al sinds april een z10 en ben nieuw op dit forum, wat ik overigens wel al een tijdje volg.

Ook ik heb idd last van whatsapp bug in de hub, na laatste update.

Het schijnt bekend te zijn bij whatsapp en ze werken aan een update, aldus Dkonigsberg_wa op verschillende threads in Crackberry fora.

Meer mensen hebben er last van iig

Overigens, als je whatsapp 'killt' (stopt) in de app manager en daarna opnieuw opstart, werkt alles weer... maar niet voor langer als een uurtje ongeveer..

[ Voor 31% gewijzigd door jelle_57 op 13-12-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle_57
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:47:
[...]

Ik gebruik zelf RSS Savvy, een hele goeie app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle_57
janzeeschuimers schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:23:
[...]

Dit probleem heb ik ook , niemand een oplossing ?
Probeer BlackBerry World eens te openen vanuit de muziek app? Tik in de app onderaan op 'meer' en dan BlackBerry World

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

nack schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:47:
Ik heb sinds een dag of twee de laatste officiele update van Whatsapp geinstalleerd, maar sindsdien heb ik een aantal irritante bugs op mijn Z10:

1: Vanuit de hub een whatsapp bericht openen laat een incomplete whatsapp chat zien, waarop ik niet kan reageren.
2: Soms werkt de send-button niet om het bericht te versturen.

Ik draai 10.2.0.429 de officiele release op de Z10. Redelijk irritante bug, nu moet ik namelijk apart whatsapp openen vanuit het iconen-overzicht om de bugs te omzeilen...

Hebben meer mensen hier last van?
Ik kan m'n WhatsApp berichten vaak niet eens openen in de HUB (krijg dan een leeg WhatsApp scherm te zien), en de LED in BeBuzz werkt niet langer. Beide partijen zijn zich bewust van de Bug en "zijn hier mee bezig".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:06:
[...]

Ik kan m'n WhatsApp berichten vaak niet eens openen in de HUB (krijg dan een leeg WhatsApp scherm te zien), en de LED in BeBuzz werkt niet langer. Beide partijen zijn zich bewust van de Bug en "zijn hier mee bezig".
komt een update aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle_57
Update is beschikbaar. Geïnstalleerd en so far so good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hildebrand
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-11-2023
Enkele weken terug OS10.2.1.1055 op mijn Z10 geinstalleerd. Mijn ervaringen tot nu toe:
Het direct installeren van Android-apps is een prachtige methode die tot meer goed draaiende apps leidt dan de 'oude' (side-load) manier. Apps die daarvoor niet of met veel moeite tot leven kwamen, deden het nu vanaf het begin goed (Spotify, Tele2, ING Bankieren, Marktplaats, Groupon, Voetbal International, etc.). Opmerkelijk is dat de Android-app van Nu.nl een actuelere, betere en snellere uitvoering kent dan de BB10-versie.
In het algemeen heeft het systeem meer tijd nodig om apps te beginnen. Het loopt allemaal wat trager. Ook de native OS10-apps vragen meer opstarttijd. Een euvel dat waarschijnlijk/hopelijk voorbij is met de uiteindelijke upgrade (in januari?).
Email en andere communicatie-apps doen het prima en alles komt binnen in de hub. Maar: de accounts zijn niet meer via de instellingen direct te benaderen. Het systeem blijft ergens aan het begin hangen. Geen groot bezwaar, want het is alleen niet mogelijk om nieuwe accounts in te stellen. Maar het is mij (ook na lezing van de verschillende reacties bij het Crackberry-forum over dit onderwerp) volstrekt onduidelijk hoe het komt en hoe je het kan oplossen. Overigens signaleert niet iedereen dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
jelle_57 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 05:03:
Update is beschikbaar. Geïnstalleerd en so far so good :)
Heb net gechecked voor een update, maar krijg de melding dat ik de meest resentste versie (429) gebruik.
Is er een changelog?
Nog schokkende veranderingen of is het niet het vermelden waard?
Zelf heb ik de 100-2 versie en zit op het Vodafone netwerk.
Geen idee of dit nog van invloed is waardoor mijn update wat later komt.
We wachten maar geduldig af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle_57
ronaldinho schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 09:39:
[...]

Heb net gechecked voor een update, maar krijg de melding dat ik de meest resentste versie (429) gebruik.
Is er een changelog?
Ik bedoelde een whatsapp update, met een bug fix voor de hub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldinho schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 09:39:
[...]

Is er een changelog?
wacht nog 3 weken dan kun je waarschijnlijk al 10.2.1 via UK downloaden met Googleplay intergratie zoals het nu lijkt. uitrol is dan 4 Januari maar ik hou het zelf voor Nederland eind Janauri.

Zodra er eentje beschikbaar is in UK of Duitsland welke ook vaak vooroploopt dan zal ik wel een link plaatsen en hou crackberry.com in de gaten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viel me nu pas op dat de hoofdrol in de serie White Collar dit seisoen is overgestapt op de BB Z10, NICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
jelle_57 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:00:
[...]

Ik bedoelde een whatsapp update, met een bug fix voor de hub ;)
Ach ja so haha, nou bij mij tot op heden geen problemen met whatsapp m.b.t. het ontvangen en lezen van berichten. Enigse wat wel vreemd is zijn die gekke tekentjes in berichten. Van die kleine vierkantjes. Zal wel om een smilie gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldinho schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 22:12:
[...]

Ach ja so haha, nou bij mij tot op heden geen problemen met whatsapp m.b.t. het ontvangen en lezen van berichten. Enigse wat wel vreemd is zijn die gekke tekentjes in berichten. Van die kleine vierkantjes. Zal wel om een smilie gaan ;)
Meestal zijn dit zelf gemaakte smiles of logo's welke specifiek zijn voor een bepaald merk/toestel.
Zo kun je zelf op de blackberry ook bepaalde tekens maken welke alleen blackberry toestellen herkennen maar een ander toestel weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Laatst online: 23-09 13:02
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:23:
Viel me nu pas op dat de hoofdrol in de serie White Collar dit seisoen is overgestapt op de BB Z10, NICE.
Geen spoilers graag! Ben nu ook aan het kijken, zit in seizoen 3, dus mondje dicht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big-Opti schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:01:
[...]

Geen spoilers graag! Ben nu ook aan het kijken, zit in seizoen 3, dus mondje dicht 8)7
:X :X :X

Langzaam mijn collegas aan het overtuigen dat Blackberry toch niet zo slecht is als men denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackberry keurt alweer een aantal headless apps goed voor Blackberry 10 :

Color Led : http://appworld.blackberr...6/?countrycode=NL&lang=en

Profile changer : http://appworld.blackberr...1/?countrycode=NL&lang=en

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Top zeg. Lekker begin van de feestdagen (bijna)

[ Voor 77% gewijzigd door Miss_80 op 18-12-2013 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met die ledjes wel missy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom een iphone kopen als je een betere blackberry 10 kan krijgen

Z10: screen 768 x 1280 pixels, 4.2 inches (~355 ppi pixel density)
5S : screen 640 x 1136 pixels, 4.0 inches (~326 ppi pixel density)

Z10 : Internal 16 GB storage, 2 GB RAM ( upgradable met 64 Mb micro SD € 50,00)
5S : Internal 16 GB storage, 1 GB RAM

Z10 : Processor dual core 1,5 Ghz
5S : Processor dual core 1,3 Ghz

Z10 nog NFC, betere frontcamera en Browser met flash,java,HTML5, echte multitasking tot 8 apps ipv
app switch : voor de rest is alles vergelijkbaar
qua gesprekstijd etc.

Prijsverschil € 400 euro meer voor een iphone of met maximaal geheugen zelf € 600,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rode76
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:37:
Waarom een iphone kopen als je een betere blackberry 10 kan krijgen

Z10: screen 768 x 1280 pixels, 4.2 inches (~355 ppi pixel density)
5S : screen 640 x 1136 pixels, 4.0 inches (~326 ppi pixel density)

Z10 : Internal 16 GB storage, 2 GB RAM ( upgradable met 64 Mb micro SD € 50,00)
5S : Internal 16 GB storage, 1 GB RAM

Z10 : Processor dual core 1,5 Ghz
5S : Processor dual core 1,3 Ghz

Z10 nog NFC, betere frontcamera en Browser met flash,java,HTML5, echte multitasking tot 8 apps ipv
app switch : voor de rest is alles vergelijkbaar
qua gesprekstijd etc.

Prijsverschil € 400 euro meer voor een iphone of met maximaal geheugen zelf € 600,00
Je hebt gelijk, ik snap er ook niets van. Echt een super telefoon voor een belachelijk lage prijs. :)
Bij BB hebben ze de boel lelijk laten liggen op marketing vlak, want daar draait het helaas steeds meer om in foon land... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rode76
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:42:
Blackberry keurt alweer een aantal headless apps goed voor Blackberry 10 :

Color Led : http://appworld.blackberr...6/?countrycode=NL&lang=en

Profile changer : http://appworld.blackberr...1/?countrycode=NL&lang=en
Zou deze functionaliteit niet standaard (kunnen) worden ingebouwd in de nieuwste update? Zou niet heel raar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
zou helemaal niet raar zijn aangezien ik het standaard op de Xperia P had, maar he, verschil moet er zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Rode76 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:58:
[...]

Zou deze functionaliteit niet standaard (kunnen) worden ingebouwd in de nieuwste update? Zou niet heel raar zijn...
Deze functionaliteit is ten tijde van de update naar OS7.1 ook uitgerold. Echter waren de instellingsmogelijkheden beperkt en (volgens mij) werden niet eens alle kleuren die BeBuzz en andere LED Apps ondersteunde beschikbaar gesteld. Met het oog op de mogelijkheid tot Color Code in de Hub lijkt het mij een mooie toevoeging in het native BlackBerry 10 notificatie scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle_57
Voor zover bekend zijn headless apps mogelijk vanaf de komende update, 10.2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelle_57 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:26:
Voor zover bekend zijn headless apps mogelijk vanaf de komende update, 10.2.1
Nee 10.2 maar blackberry moet ze nog wel goedkeuren op bedreigingen van de OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle_57
Iemand anders ook problemen met de sensoren? Zodra ik een app gebruik die gps nodig heeft (bijvoorbeeld BlackBerry weer app), vallen alle sensoren uit, net als een paar weken geleden..

Na een reboot is alles weer normaal, maar zodra er weer een "gps app" opgestart wordt, heb ik weer kuren.

Voor nu locate services uitgeschakeld en nu werkt alles prima, voor zover..

Hoop dat ze dit weer snel fixen

UPDATE

Probleem is gisteravond om 23.00 opgelost. Mocht je het probleem hebben, even opnieuw opstarten!

[ Voor 11% gewijzigd door jelle_57 op 19-12-2013 01:17 ]

• Rode76
jelle_57 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:18:
Iemand anders ook problemen met de sensoren? Zodra ik een app gebruik die gps nodig heeft (bijvoorbeeld BlackBerry weer app), vallen alle sensoren uit, net als een paar weken geleden..

Na een reboot is alles weer normaal, maar zodra er weer een "gps app" opgestart wordt, heb ik weer kuren.

Voor nu locate services uitgeschakeld en nu werkt alles prima, voor zover..

Hoop dat ze dit weer snel fixen

UPDATE

Probleem is gisteravond om 23.00 opgelost. Mocht je het probleem hebben, even opnieuw opstarten!
Is dit met een update verholpen? Bij mij werkt de automatische update functie niet meer. Iemand enig idee? :?

• Miss_80
Je krijgt volgens mij geen echte update binnen. Gewoon je foon rebooten.

Verwijderd

The Android app experience has literally been re-written into a secure environment with BlackBerry 10. Should Wilson and BlackBerry get around the stigma surrounding the BlackBerry brand by directly marketing OS 10.2.1 as the “secure Android” to consumers?

http://n4bb.com/blackberry-10-marketed-secure-android/

Verwijderd

Miss_80 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:24:
Je krijgt volgens mij geen echte update binnen. Gewoon je foon rebooten.
het is een update intern wat je niet ziet aan de kant van blackberry

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rode76
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:53:
[...]

het is een update intern wat je niet ziet aan de kant van blackberry
Ok, maar weet iemand hoe ik de automatische update weer aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Je hoeft helemaal niets te doen. Alles gebeurt achter de schermen en je zult zien dat je geen issues meer hebt :) It's so simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draai je 10.2.1.1055

hier link voor update en fix update. gewoon sideloaden en dan reset

Android runtime svp apart installeren en reset en de rest maakt niks uit. succes

https://mega.co.nz/#F!81s1GKLa!WBx54CkyiCkqWmjbIWtaVA

edit : sorry dit is de goede link

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2013 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hildebrand
Gisteren de laatste OS10-leak 10.2.1.1259 geïnstalleerd. Prima gelukt. De eerder gesignaleerde euvels (langzaam starten van de apps bijv., de accounts-pagina die niet geopend kon worden), zijn verholpen. Er is alleen iets dat me verbaast: de wifi verbinding blijft niet intact. Bij instellingen staat de wifi aan, maar bovenin het startscherm ontbreekt het wifi-symbool ten teken dat de verbinding actief is. De radio-versie in de nieuwe leak is 10.2.1.1260. Bij de voorgaande leak zat radio-versie 10.2.1.1056. Kan ik nu deze oudere versie straffeloos installeren bij de nieuwste leak of gaat dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan de oude radio gewoon installeren als bar file. Ik ben benieuwd of dat ook de oplossing was voor je wifi probleem

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hildebrand
Ja, nlb. Bedankt voor je reactie. Ik heb het gedaan en de wifi-verbinding is weer actief. Ik kwam erop omdat mijn dataverbruik veel te snel opliep, terwijl ik alleen in huis de phone gebruikte.
Bedankt nogmaals.

Update: de BB10-radio was niet de oorzaak van het probleem. Tegelijk met het installeren van de leak nam ik een wifi-repeater in gebruik. Deze bleek de verbinding te 'frustreren'. Ik had hem te dicht bij de TV en andere bekabelingen geplaatst, denk ik. Nu heb ik inmiddels alles opnieuw geinstalleerd en ben erg enthousiast over de nieuwste OS-leak. Voor zover ik het kan beoordelen (gisteren pas gedaan) doet alles het als een trein. Volgens mij is de doorontwikkeling zo goed dat we binnenkort de officiële update kunnen verwachten. Maar wie ben ik, zei de gek :?
Overigens ben ik benieuwd of anderen ook de ervaring hebben dat een wifi-repeater kan leiden tot verstoring van de smartphoneverbinding.

[ Voor 62% gewijzigd door hildebrand op 23-12-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rode76
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:05:
draai je 10.2.1.1055

hier link voor update en fix update. gewoon sideloaden en dan reset

Android runtime svp apart installeren en reset en de rest maakt niks uit. succes

https://mega.co.nz/#!d05h...-LTBqSHkJ7346yZMB4Vb7XLu0
Ik draai 10.2.0.424. Maakt dat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit : sorry dit is de goede link

https://mega.co.nz/#F!81s1GKLa!WBx54CkyiCkqWmjbIWtaVA

heb je 424 of 429

Dan alleen sys. android runtime installeren, sys browser, sys.camera, sys.clock.

Je kan daarnaast nog sys.setting and sys.sysmon installeren om extra setting te krijgen Maar je kan
de deel settings niet gebruiken maar heeft verder geen invloed op je systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-10 13:07
Zie het zo op de laatste pagina niet staan maar als zeer tevreden z10 gebruiker sinds april denk ik dat ik een nieuwtje kan droppen: eerste kwartaal 2014 komt abn amro met een bb10 app! :d
Hoe weet ik dat? Ken iemand met os 7 BlackBerry met abn app en die kreeg in zijn bank messages de melding dat ze ondersteuning voor os 7 gaan droppen. En daar noemen ze dus de bb10 app als een van de alternatieven. Nice!
Maar ik gebruik geen rabo maar dacht tof ff checken wat hun status is. Zie ik in app world dat zij juist stoppen... :( jammer dacht abn in, rabo in dan moet Ing wel volgen. ben nu benieuwd hoe de banken app situatie verder zal gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon sideloaden ing , abn-amro heb een z10 met abn-amro en z30 met ING en alleen rabo kun je downloaden via de app store "_ en met 10.2.1 eind januari kun je deze gewoon downloaden als android app

Afbeeldingslocatie: http://ivanmcclellan.com/gold/wp-content/uploads/2013/10/Front-n-Back-2-1.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-10 13:07
Had hem ook al geside load (en het signen zelf gedaan voor de veiligheid) dus voor mij geen probleem. Maar is toch een mooie ontwikkeling. Tevens met de verandering dat bij fraude met internet bankieren de bewijslast bij de gebruikers komt te liggen, vind ik dit wel een fijn idee.

Overigs op een Q device is Ing minder succesvol, gebruikt onscreen keyboard op dat vierkante scherm, past niet goed. het kan net wanneer je de terug balk verberg. Dus niet voor mij maar wel de Q gebruikers hoop ik hier op betere tijden

[ Voor 6% gewijzigd door Shizzel op 22-12-2013 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nack
hildebrand schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 09:45:
Gisteren de laatste OS10-leak 10.2.1.1259 geïnstalleerd. Prima gelukt. De eerder gesignaleerde euvels (langzaam starten van de apps bijv., de accounts-pagina die niet geopend kon worden), zijn verholpen. Er is alleen iets dat me verbaast: de wifi verbinding blijft niet intact. Bij instellingen staat de wifi aan, maar bovenin het startscherm ontbreekt het wifi-symbool ten teken dat de verbinding actief is. De radio-versie in de nieuwe leak is 10.2.1.1260. Bij de voorgaande leak zat radio-versie 10.2.1.1056. Kan ik nu deze oudere versie straffeloos installeren bij de nieuwste leak of gaat dit niet?
Gebruik je toevallig de Rabobank Bankieren App? If so, werk deze correct op de nieuwe leak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Shizzel schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:15:
Zie het zo op de laatste pagina niet staan maar als zeer tevreden z10 gebruiker sinds april denk ik dat ik een nieuwtje kan droppen: eerste kwartaal 2014 komt abn amro met een bb10 app! :d
Hoe weet ik dat? Ken iemand met os 7 BlackBerry met abn app en die kreeg in zijn bank messages de melding dat ze ondersteuning voor os 7 gaan droppen. En daar noemen ze dus de bb10 app als een van de alternatieven. Nice!
Maar ik gebruik geen rabo maar dacht tof ff checken wat hun status is. Zie ik in app world dat zij juist stoppen... :( jammer dacht abn in, rabo in dan moet Ing wel volgen. ben nu benieuwd hoe de banken app situatie verder zal gaan
Van de FB pagina van ABN gehaald: ABN AMRO Goed nieuws! We hebben veel verzoeken gehad om een Mobiel Bankieren app te ontwikkelen voor de Blackberry 10. Bedankt voor jullie suggesties! Inmiddels zijn we begonnen met het ontwikkelen van de app. Naar verwachting komt deze in het eerste kwartaal van 2014 uit. Blijf deze pagina in de gaten houden voor updates.

Tessa

*O* of het daadwerkelijk Q1 wordt betwijfel ik, maar er is vooruitgang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hildebrand
nack schreef op zondag 22 december 2013 @ 10:54:
[...]

Gebruik je toevallig de Rabobank Bankieren App? If so, werk deze correct op de nieuwe leak?
Nee, ik gebruik die niet. Wel die van ING en die heb ik geïnstalleerd als apk en doet het uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nack
Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10.2.1.1925 alle problemen, bug fixes uit 1055,1259 zijn er mee opgelost, zeer snel en android apk ondersteuning erg geupgrade. camera is scherper,sneller maar facedetectie is weg.

https://mega.co.nz/#!4Vkk...yEOl6TSq9D_5YBaRb3acRNRM4

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2013 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webwereld heeft ook weer iets onzin staan over de twee geannuleerde toestellen, weer lekker positief

onzin verhaal want ze komen wel uit maar dan via foxconn (kopi, cafe) kopi was voor indonesia en heet nu jakarta. Kopi betekend koffie in Indonesia en cafe vul zelf maar in :) Het verhaal is dat foxconn sneller en goedkoper kan werken dan in mexico of canada dus daarom. Nieuw is steeds slechter bij webwereld.

Verwijderd

:) edit schijnen problemen te zijn met overschrijven android runtime

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rode76
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 08:34:
10.2.1.1925 alle problemen, bug fixes uit 1055,1259 zijn er mee opgelost, zeer snel en android apk ondersteuning erg geupgrade. camera is scherper,sneller maar facedetectie is weg.

https://mega.co.nz/#!4Vkk...yEOl6TSq9D_5YBaRb3acRNRM4
ff noob vraag: is installeren de telefoon aansluiten, het .exe bestand draaien en dan wordt de hele installatie vervangen incl. alles apps en instellingen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 10:16
Net een z10 gekocht! Stap over van een Bold 9900 naar een Z10.

Wilde net 1925 loaden, netjes gedaan maar had perongeluk kabel eruit getrokken (verkeerde kabel) waardoor ik een red flashing ledje kreeg. Met BB Link ff gerestored en later maar nog eens proberen. Zit nu op 10.2.0.494 ofzo.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Laatst online: 23-09 13:02
Rode76 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:10:
[...]

ff noob vraag: is installeren de telefoon aansluiten, het .exe bestand draaien en dan wordt de hele installatie vervangen incl. alles apps en instellingen? :?
Dat klopt, een leaked OS, dan wel full OS. installeren verwijderd al je settings, accounts, apps.
Kortom je OS komt er VERS op te staan. Sommigen doen hier ook nog een security swipe bij, om er zeker van te zijn dat hij 100% schoon is als het ware. Alleen met een OS UPDATE bestand blijft je telefoon voor de rest in tact, deze wordt je bijvoorbeeld gepushed bij een officiële update.

Na installatie kan je proberen om dmv een backup je settings terug te zetten.
Echter doe ik dit zelf eigenlijk nooit, stel alles handmatig opnieuw in. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik heb zelf de update gedaan en daarna de back upsettings alles had ik terug op de gesideload apps na. in dit filmpje leggen ze alles perfect uit YouTube: How to install load a leaked OS on ANY Blackberry 10 device (10.2.1 on Z30/Q10/Z10/Q5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Gisteren is mijn z10 overleden had nog 50%batterij en ineens werd mijn led rood en nu start hij niet meer op |:(

Batterij paar keer verwijderd tijdje eruit gehad en de hele nacht opgeladen zonder enig resultaat
Pagina: 1 ... 25 ... 48 Laatste