Bij Amazon UK: 180 Pond voor een Z10. Weet iemand of dit STL100-2 is? En is hij non-branded? En niet gelocked aan een carrier/network? Dan zou het een erg mooie deal zijn.
Verwijderd
10.2.1.1055 draait leuk, picture unlock is cool.
Maar ik wil toch iets meer high end telefoon (aka xperia z1) ik hoop dat blackberry, of porsche design iets snellers gaat maken.
aan de andere kant, met 1,7% markt aandeel ben je wel weer uniek met een blackberry
laatstaan porsche design
jammer dat de porsche design z10 niet mooi is, was hij zelfde vorm als z10 geweest was beter
Maar ik wil toch iets meer high end telefoon (aka xperia z1) ik hoop dat blackberry, of porsche design iets snellers gaat maken.
aan de andere kant, met 1,7% markt aandeel ben je wel weer uniek met een blackberry
jammer dat de porsche design z10 niet mooi is, was hij zelfde vorm als z10 geweest was beter
Verwijderd
http://www.amazon.co.uk/B...49394&sr=8-1&keywords=z10Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:14:
Bij Amazon UK: 180 Pond voor een Z10. Weet iemand of dit STL100-2 is? En is hij non-branded? En niet gelocked aan een carrier/network? Dan zou het een erg mooie deal zijn.
Deze is simlock vrij en werk perfekt op vodafone, KPN en T-mobile netwerk
Verwijderd
gebruik firefox of chrome . IE werkt vaak niet goed met MEGAgenberg23 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:14:
[...]
Ligt het aan mij of doet mega een beetje vreemd? NLB zodra ik je upload wil downloaden blijft hij bij 73% vast hangen.
Zojuist weer eens met ING contact gehad dat het heel makkelijk is om de android app te porten naar BlackBerry 10, maar het staat nog steeds niet in de planning. Er moeten al meerdere mensen een klacht of een tip indienen via de website van ing.nl dan is de kans groter dat het sneller wordt opgepakt.
Ik heb dat ook al eens bij de ING aangegeven, maar inderdaad dezelfde reactie.
Versie 2.0 werkte trouwens niet bij mij, maar 2.1 over 1.9 geinstalleerd wel. (durf die oude icoon niet weg te halen ...)
Bedankt nog voor de ing.bar nlb ...
Versie 2.0 werkte trouwens niet bij mij, maar 2.1 over 1.9 geinstalleerd wel. (durf die oude icoon niet weg te halen ...)
Bedankt nog voor de ing.bar nlb ...
Er zijn helaas te weinig users over verschillende banken dat we niet echt een vuist kunnen maken.
Als alle banken nou ook eens op BES10 over gaan en wat BB10 telefoons gaan gebruiken
Als alle banken nou ook eens op BES10 over gaan en wat BB10 telefoons gaan gebruiken
Hoe kan je weten of je oplader of je batterij kapot is?
Ik werd vanochtend wakker en toen was m'n BB leeg. Vervolgens wilde ik 'm opladen, zag het bliksemschicht logo... maar verder gebeurde er niks. Telefoon bleef leeg en ging niet aan.
Eventueel een andere oplader proberen? Die heb ik niet, maar kan er wel 1'tje lenen.
Ik werd vanochtend wakker en toen was m'n BB leeg. Vervolgens wilde ik 'm opladen, zag het bliksemschicht logo... maar verder gebeurde er niks. Telefoon bleef leeg en ging niet aan.
Eventueel een andere oplader proberen? Die heb ik niet, maar kan er wel 1'tje lenen.
[ Voor 3% gewijzigd door JackL89 op 15-11-2013 13:21 ]
Bij de ING melden dat Rabo wel een app heeft in Blackberry World?
Verwijderd
Dat heb ik zo net nog maar eens gedaan... een bank-app heb ik toch wel erg graag van de bank zelf als het even kan...pegagus schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:56:
Bij de ING melden dat Rabo wel een app heeft in Blackberry World?
maar ING kennende zal het weinig uithalen...
Verwijderd
ING app van android werkt perfekt
ik ga helaas mijn Z10 doorschuiven , Ik zal hem missen maar krijg er iets moois voor terug vanaf morgen Het zal geen grote impact maken omdat ik het toestel ook al heb mogen testen.
Een 5" blackberry voor mij alleen
moet ik alleen mijn pin weer aan iedereen doorgeven.
Ik blijf tips geven en apps en update's.
ik ga helaas mijn Z10 doorschuiven , Ik zal hem missen maar krijg er iets moois voor terug vanaf morgen Het zal geen grote impact maken omdat ik het toestel ook al heb mogen testen.
Een 5" blackberry voor mij alleen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 19:23 ]
Verwijderd
hoezo pin doorgeven? contacten worden automatisch geupdate met je nieuwe pinVerwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:21:
ING app van android werkt perfekt
Een 5" blackberry voor mij alleenmoet ik alleen mijn pin weer aan iedereen doorgeven.
Ik blijf tips geven en apps en update's.
Alleen even je oude verwijderen in fotos en op plekken, maar je huidige contacten gaan gewoon mee zolang je je aanmeldt met dezelfde BBID
jammer dat Z30 nog niet in het wit te krijgen is
Of ferrari rood zou ook erg vet zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 20:09 ]
Verwijderd
Echt waar weer wat geleerdVerwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:08:
[...]
hoezo pin doorgeven? contacten worden automatisch geupdate met je nieuwe pin
Alleen even je oude verwijderen in fotos en op plekken, maar je huidige contacten gaan gewoon mee zolang je je aanmeldt met dezelfde BBID
Have fun met je Z30 NLB! Ik verwacht hier wel een persoonlijke mini review achtig iets!
Verwijderd
Nou das het grote nadeel, pin is aan toestel gekoppeld, iemand anders krijgt je oude pin als je toestel verkoopt en jij krijgt nieuwe pin.Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:25:
[...]
Echt waar weer wat geleerdhoe verwijder je dan deze op je oude toestel
Je contact personen worden automatisch geupdate naar je nieuwe pin.
Enige wat je moet doen is zelf handmatig verwijderen op plaatsen waar je hem heb geplaatst
Ben inmiddels over op 10.2.1.1055 en wat is het heerlijk om via 1Mobile en je Browser gewoon *.apk files te kunnen downloaden en installeren.
Een aantal van mijn bevindingen:
- Peak (swipe up), veranderd het batterij icoontje nu in een percentage =).
- Je kunt je eigen (beperkte) filters maken voor de Priority Hub
- Je kunt APK files draaien, geen gedoe met omzetten en sideloaden =)!
- BlueTooth zou moeten werken, maar heb het in Endomondo nog niet aan de praat met m'n HRM.
- Flashlight e.a. opties nu in de Quick Settings (Swipe Down)
- E-mails zowel van Handheld als Server te verwijderen
Ook ben ik er, door de irritante meldingen van 1Mobile achter gekomen dat Notificaties vanuit Android Apps wel degelijk uit te zetten zijn. Hiervoor moet je in de "Android Instellingen" duiken, dit kan o.a. via een Launcher of "Ghost Commander" uit BlackBerry World. Voor dit voorbeeld hou ik de Ghost Commander Methode aan.
1. Open Ghost Commander (goh
).
2. Druk rechtbovenin op de balk (standaard staat hier "home").
3. Druk op "Applications".
4. Scroll naar "Instellingen" of "Settings".
5. Houd "Instellingen" ingedrukt.
6. Druk op "Launch "Instellingen"".
Universeel, wanneer je reeds in de Android Instellingen App bent.
1. Druk op "Apps".
2. Selecteer de App waarvan je de Notificaties wil muten (in mijn geval 1Mobile en Spotify).
3. Onder "Nu Stoppen", staat een vinkje voor "Meldingen weergeven", vink deze uit.
4. Bevestig je keuze.
All done =)!
- BlueTooth zou moeten werken, maar heb het in Endomondo nog niet aan de praat met m'n HRM.
Ook ben ik er, door de irritante meldingen van 1Mobile achter gekomen dat Notificaties vanuit Android Apps wel degelijk uit te zetten zijn. Hiervoor moet je in de "Android Instellingen" duiken, dit kan o.a. via een Launcher of "Ghost Commander" uit BlackBerry World. Voor dit voorbeeld hou ik de Ghost Commander Methode aan.
1. Open Ghost Commander (goh
1. Druk op "Apps".
2. Selecteer de App waarvan je de Notificaties wil muten (in mijn geval 1Mobile en Spotify).
3. Onder "Nu Stoppen", staat een vinkje voor "Meldingen weergeven", vink deze uit.
4. Bevestig je keuze.
All done =)!
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Zelfs nu nog? Dus als ik op mijn Z10 omruilen voor een iPhone en daar BBM installeer via de BlackBerry account, dan moet ik al mijn contacten weer informeren over mijn nieuwe pin?Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:39:
[...]
Nou das het grote nadeel, pin is aan toestel gekoppeld, iemand anders krijgt je oude pin als je toestel verkoopt en jij krijgt nieuwe pin.
Je contact personen worden automatisch geupdate naar je nieuwe pin.
Enige wat je moet doen is zelf handmatig verwijderen op plaatsen waar je hem heb geplaatst
Je hoeft ze juist niet te informeren van je nieuwe PIN, deze word bij je bestaande contacten automatisch omgezet naar je nieuwe, als je op je iPhone met BBM inlogt met je eerder gebruikte BBID. Je contacten zullen het niet eens merken, hoogstens als een persoon je PIN heeft onthouden, en gaat vergelijken.intricate schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 17:17:
[...]
Zelfs nu nog? Dus als ik op mijn Z10 omruilen voor een iPhone en daar BBM installeer via de BlackBerry account, dan moet ik al mijn contacten weer informeren over mijn nieuwe pin?
Tegenwoordig zitten de contacten aan het BBID gekoppeld en niet meer perse aan de PIN, hierdoor kun je zovaak van PIN veranderen als je wil.
Verwijderd
nee juist nietintricate schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 17:17:
[...]
Zelfs nu nog? Dus als ik op mijn Z10 omruilen voor een iPhone en daar BBM installeer via de BlackBerry account, dan moet ik al mijn contacten weer informeren over mijn nieuwe pin?
Bij iPhone / Android hou je altijd dezelfde pin ook als je van telefoon wisseld.
Bij BlackBerry is het een ander verhaal
kleine tip: blackmarketJunkieXP schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 17:08:
Ben inmiddels over op 10.2.1.1055 en wat is het heerlijk om via 1Mobile en je Browser gewoon *.apk files te kunnen downloaden en installeren.
1. Open Ghost Commander (goh).
1. Druk op "Apps".
4. Bevestig je keuze.
All done =)!
en endomondo is ook in bb world
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2013 19:00 ]
Ik zie dat groepen ook een andere QR code krijgen wanneer je update, ben er alleen nog niet achter of het alleen bij leaks is (dus clean install) of ook bij OTA. Tis iig erg irritant.
Ok dan, ze hebben het voor elkaar gekregen dat directe APK downloads uit de google playstore mogelijk zijn, ik kan het bevestigen (alleen voor 10.2.1.1055 en verder)
http://forums.crackberry....2-1-a-874153/#post9550863
De APK wordt uit de playstore gedownload middels de native app "Snap".
Je moet wel je android device ID invoeren in je app evenals je google store email.
Ik heb het zelf gedaan middels Bluestacks(.com) android player, want ik heb blijkbaar nog mijn Galaxy S daar geregistreerd staan waar ik de device ID mbv de gelijkgenaamde app heb kunnen achterhalen.
http://forums.crackberry....2-1-a-874153/#post9550863
De APK wordt uit de playstore gedownload middels de native app "Snap".
Je moet wel je android device ID invoeren in je app evenals je google store email.
Ik heb het zelf gedaan middels Bluestacks(.com) android player, want ik heb blijkbaar nog mijn Galaxy S daar geregistreerd staan waar ik de device ID mbv de gelijkgenaamde app heb kunnen achterhalen.
Ook net even Ghost Commander geinstalleerd. Dat komt gewoon van Debian vandaan.
Wel mooi appje.
Zojuist even Wikipedia een kleine update gegeven met betrekking tot het verplichte dataplan, wat niet meer van toepassing is op nieuwe toestellen.
Ik heb in Bluestacks het appje Device ID. Dat genereert een id, zonder dat je Android nodig hebt.
En ondertussen ook MijnPakket van PostNL geinstalleerd. Hier te downloaden: http://69.162.109.42/Apk2...ile.android_v2.3.1.10.bar (voor zolang het duurt).
Zojuist even Wikipedia een kleine update gegeven met betrekking tot het verplichte dataplan, wat niet meer van toepassing is op nieuwe toestellen.
Ik heb in Bluestacks het appje Device ID. Dat genereert een id, zonder dat je Android nodig hebt.
En ondertussen ook MijnPakket van PostNL geinstalleerd. Hier te downloaden: http://69.162.109.42/Apk2...ile.android_v2.3.1.10.bar (voor zolang het duurt).
[ Voor 76% gewijzigd door pegagus op 18-11-2013 15:54 ]
Wil graag de nieuwe leak uitproberen, maar dan ben ik mijn Clash of Clan voortgang kwijt.
Iemand een goed idee om zoiets te back-uppen?
Je kan je applicatiedata met een backup wegzetten, echter kan je helaas niet specifiek 1 applicatie backuppen. Dit is spijtig want vooral met leaks wil het terugzetten van applicatiedata nog wel eens voor problemen zorgen, dat is in ieder geval mijn ervaring. Maar proberen kan altijd natuurlijkRendome schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:39:
Wil graag de nieuwe leak uitproberen, maar dan ben ik mijn Clash of Clan voortgang kwijt.
TIP: Bij het wegschrijven van je Backup moet je ook je OS versie in de naam verwerken, zodat je meteen kan zien welke backup je in welke OS versie je hebt gemaakt. Dit is handig voor als je ook nog weer eens terug gaat naar een andere versie. Het word namelijk heel onoverzichtelijk op puur datum alleen als je meerdere leaks hebt geprobeerd.
1: Backup maken
2: Eventuele security wipe
3: Install de leak
4: Eventueel nog een security wipe (zodat je zeker weet dat je 'schoon' begint )
5: Je applicatiedata terugzetten.
6: Reboot je device!
Security Wipe vindt je onder: Settings - > Security and Privacy - > Security Wipe
Dit verwijderd alles van je device geheugen behalve het OS zelf.
Dus je accounts, settings en app data zijn allemaal weg.
*Houd ook rekening mee dat als je SD kaart in encryptie modus staat, dat je deze EERST UITZET voordat je de leak installeert! Anders kan je er niks meer mee want de keys gaan verloren. Standaard staat deze functie uit en hoef je hier geen rekening mee te houden.
Als je weer terug wilt naar je oude, huidige OS, kan je daarvan gewoon een installer downloaden en installeren of resetten met behulp van BB Link. Na her- installatie van je huidige OS kan je alles uit je backup restoren.
Voor meer informatie moet je in dit topic even zoeken of op het forum van CrackBerry!
Ik zeg succes!
Thanks Big-Opti voor je uitleg.
Het gaat hier echter om een android app, nml Clash of Clan.
Volgens mij wordt android data niet standaard meegenomen in een backup.
Of is er een (andere) app om Android data te back-uppen?
(Titanium, Helium en My Backup pro werken iig niet ...)
My Bad Rendome, daar heb ik eigenlijk geen flauw idee van!
Is een interessante vraag, hoop dat iemand anders dat weet.
Is een interessante vraag, hoop dat iemand anders dat weet.
Ik had dus ook maar besloten om de laatste (goed ontvangen) leak (versie 10.2.1.1055) te installeren op mijn Z10. Uitgerekend de enige App die ik veel gebruik, de Rabobank Bankieren app die werk niet op deze nieuwe versie. Grrrrrrrr.
Ik heb hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd vanuit Blackberry World, maar zonder succes. Exact ná installatie vanuit Blackberry World is het mogelijk de app te openen. Alle volgende keren nadat ik de app open sluit deze automatisch af (na het aanstaren tegen een witte achtergrond in de android player) en ben je terug in je Active Frames scherm.
Heeft iemand misschien een suggestie hoe dit op te lossen? Andere (officiele android ports) werken namelijk wel. Plus deze Rabobank App heeft het ook altijd prima gedaan op versie 10.2.0.xxx.
Hoogst frusterend!
Ik heb hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd vanuit Blackberry World, maar zonder succes. Exact ná installatie vanuit Blackberry World is het mogelijk de app te openen. Alle volgende keren nadat ik de app open sluit deze automatisch af (na het aanstaren tegen een witte achtergrond in de android player) en ben je terug in je Active Frames scherm.
Heeft iemand misschien een suggestie hoe dit op te lossen? Andere (officiele android ports) werken namelijk wel. Plus deze Rabobank App heeft het ook altijd prima gedaan op versie 10.2.0.xxx.
Hoogst frusterend!
Heb je gewoon al de android versie geprobeerd te installeren?
Een beetje googlelen leert dat je niet de eerste bent met die vraag. Opnieuw inloggen op Gameserver zou je weer op weg helpen, waar je de vorige keer was gestopt.Rendome schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:04:
Thanks Big-Opti voor je uitleg.
Vraag: hoe kan ik het volume van het kiespaneel (dus de toetsen om een telefoonnummer in te voeren) killen? Dit lijkt geen normaal volume te zijn. Volumeknoppen helpen ook niet.
De android versie. Hoe kom ik daar aan? Direct downloaden vanuit de Google Play Store is me niet gelukt?pineapple23 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:01:
Heb je gewoon al de android versie geprobeerd te installeren?
Er zijn alternatieve stores zoals die van Amazon of 1Mobile en misschien dat Rabobank de APK op hun eigen site host?nack schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:36:
[...]
De android versie. Hoe kom ik daar aan? Direct downloaden vanuit de Google Play Store is me niet gelukt?
Tsja om heel eerlijk te zijn vertrouw ik het niet om de app van een onbetrouwbare site te downloaden.
Rabobank bied helaas geen APK aan op hun website (wellicht op verzoek?). Wel heb ik de meest recente plaatsingsdata kunnen vinden, wellicht dat dit je wat geruststeld wanneer je gevonden App exact die grote heeft.
Veilig inloggen in de Rabo Bankieren App
Controleer voordat u de Rabo Bankieren App gaat downloaden of deze echt van de Rabobank is. Komen de gegevens in de omschrijving overeen met onderstaande gegevens? Dan weet u zeker dat u de juiste app installeert.
Rabo Bankieren App Bedrijf Plaatsingsdatum Versie Grootte
Android Rabobank Nederland 4 november 2013 4.2.0 1,96 MB
Bron: http://www.rabobank.nl/pa..._in_de_rabo_bankieren_app
Verwijderd
Verspilde moeite. Ik heb alle versies al geprobeerd maar deze werken niet op 1055.nack schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:31:
Ik had dus ook maar besloten om de laatste (goed ontvangen) leak (versie 10.2.1.1055) te installeren op mijn Z10. Uitgerekend de enige App die ik veel gebruik, de Rabobank Bankieren app die werk niet op deze nieuwe versie. Grrrrrrrr.
Hoogst frusterend!
Ik heb em geinstalleerd op mijn tablet en daarna de apk copieerd naar mijn Z10. No go.....
En de app is wel te downloaden via Snap. Dan download je rechtstreeks uit Googles Playstore.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 17:06 ]
Wellicht is dit niet de juiste plek om het te vragen, maar er is geen Algemeen Blackberry topic, dus dan maar in het topic van het meest populaire toestel:
Heeft BlackBerry ook zoiets als een data counter? Als ik dit google, vind ik wel 3rd party apps die zoiets bieden, maar dan enkel het totaal, maar niet per app (zodat je kan zien welke app excessief veel gebruikt).
Aangezien er recent een update is geweest zijn waarschijnlijk een hoop gegevens outdated.
Heb nu geen BB10 in m`n bezit, maar overweeg het wel. Aangezien ik dat toch bijzonder veel miste aan mijn WP8 vandaar de vraag.
Heeft BlackBerry ook zoiets als een data counter? Als ik dit google, vind ik wel 3rd party apps die zoiets bieden, maar dan enkel het totaal, maar niet per app (zodat je kan zien welke app excessief veel gebruikt).
Aangezien er recent een update is geweest zijn waarschijnlijk een hoop gegevens outdated.
Heb nu geen BB10 in m`n bezit, maar overweeg het wel. Aangezien ik dat toch bijzonder veel miste aan mijn WP8 vandaar de vraag.
Yep, dit zit standaard in de app beheer module, hier kun je per app zien wat ie op wifi of 3g verbruiktMagnetic_Man schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:28:
Heeft BlackBerry ook zoiets als een data counter?
??? welke Gameserver, ik hoef met CoC nergens in te loggen ...pegagus schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:12:
[...]
Een beetje googlelen leert dat je niet de eerste bent met die vraag. Opnieuw inloggen op Gameserver zou je weer op weg helpen, waar je de vorige keer was gestopt.
Heb je een link waar dat dan beschreven staat?
Afgelopen maandag kreeg ik een update voor BlackBerry World 5.0.0.63 geinstalleerd en van af dat moment krijg ik de volgende melding als ik op BlackBerry World wil inloggen:"Er is een verbindingsprobleem.BlackBerry World moet worden gesloten".
Wie weet wat er aan de hand is , en hoe ik dit kan oplossen ?
BlackMart is toch ook wel een uitkomst =). Endomondo Pro zonder rompslomp werkend, en relevante *.obb files via via verkregen zodat ook Worms Armageddon speelbaar is =).
Ik heb hetzelfde probleem, en nog geen oplossing...janzeeschuimers schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:05:
Afgelopen maandag kreeg ik een update voor BlackBerry World 5.0.0.63 geinstalleerd en van af dat moment krijg ik de volgende melding als ik op BlackBerry World wil inloggen:"Er is een verbindingsprobleem.BlackBerry World moet worden gesloten".
Bij de MM kost de Z10 nu 299... Is wel erg verleidelijk nu
Mijn 9900 is wel aan een update toe, maar de Z30 is me iets te nog
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Verwijderd
Voor de mensen met ING even opnieuw aanmelden wat er is een UPDATE
ING Bank 2.1 van 21 november 2013
ING Bank 2.1 van 21 november 2013
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2013 21:58 ]
Gewoon halen die Z10 krijg je zeker geen spijt van!Apoca schreef op donderdag 21 november 2013 @ 20:52:
Bij de MM kost de Z10 nu 299... Is wel erg verleidelijk nu![]()
Ik heb net de Z10 ontvangen, gekocht bij amazon.co.uk. Het eerste wat ik zie als ik de doos opendoe is een boekje met STL100-1 op
als ik dan de doos beter bekijk die ik dat die duidelijk al eens geopend is geweest. Ik ben aan het kijken of ik hem kan returnen, maar ik heb hem natuurlijk al open gedaan en hij is nu aan het updaten naar 10.1.
Weet er iemand waar ze zeker een ongeopende non stl-1 leveren? Ik bestel niet vaak online en dit zal zeker niet helpen om het meer te doen
Weet er iemand waar ze zeker een ongeopende non stl-1 leveren? Ik bestel niet vaak online en dit zal zeker niet helpen om het meer te doen
[ Voor 9% gewijzigd door Karel VH op 22-11-2013 15:49 ]
Verwijderd
contact opnemen met amazon dat je het toestel retour wilt sturen mede omdat het een gebruikt toestel is en ook nog eens een stl-1. Als het goed is kun je het dan via post retour sturen en krijg je ook een gedeelte of het gehele bedrag terug van amazon. Zij zijn verantwoordelijk. laat wel een sticker plakken en ze zetten het bedrag er ook op bij de post. heb al 3x wat retour verzonden.Karel VH schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:41:
Ik heb net de Z10 ontvangen, gekocht bij amazon.co.uk. Het eerste wat ik zie als ik de doos opendoe is een boekje met STL100-1 opals ik dan de doos beter bekijk die ik dat die duidelijk al eens geopend is geweest. Ik ben aan het kijken of ik hem kan returnen, maar ik heb hem natuurlijk al open gedaan en hij is nu aan het updaten naar 10.1.
Ik heb net via de chat contact gehad met een medewerker. Die zei dat het inderdaad geen probleem was om te returnen. Hopelijk krijg ik de volgende keer wel de juiste versie. Jammer dat ik nu waarschijnlijk nog een week zonder phone zit maar goed. Die Z10 ziet er wel vet uit
Verwijderd
Da's vreemd, Karel. Ik heb Amazon een mail gestuurd met de vraag welke versie het is en ik kreeg als antwoord dat het een STL100-2 is. Raar dat jij dan een STL100-1 krijgt. Weet trouwens helemaal niet wat ze met die dingen moeten in Engeland, want uiteindelijk gebruiken de meesten daar ook een STL100-2, lijkt me.Karel VH schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:41:
Ik heb net de Z10 ontvangen, gekocht bij amazon.co.uk. Het eerste wat ik zie als ik de doos opendoe is een boekje met STL100-1 opals ik dan de doos beter bekijk die ik dat die duidelijk al eens geopend is geweest. Ik ben aan het kijken of ik hem kan returnen, maar ik heb hem natuurlijk al open gedaan en hij is nu aan het updaten naar 10.1.
Betekend dat je nu bijv Sygic offline navigatie pakket kan draaien op de nieuwe 10.2.1 firmware, toevallig al door iemand getest, zou wel top zijn?
Life goes as it goes.
Verwijderd
Soms zitten er prijsstunters bij die het goedkoopste produkt verkopen maar amazon is wel fel op kwalitieit en verkopers werken echt wel mee anders worden ze verwijderd. Ik heb goede ervaringen met Amazon en hoop dat het ook zo blijft.Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:21:
[...]
Da's vreemd, Karel. Ik heb Amazon een mail gestuurd met de vraag welke versie het is en ik kreeg als antwoord dat het een STL100-2 is. Raar dat jij dan een STL100-1 krijgt. Weet trouwens helemaal niet wat ze met die dingen moeten in Engeland, want uiteindelijk gebruiken de meesten daar ook een STL100-2, lijkt me.
Verwijderd
Apps zijn niet geoptimaliseerd voor de laatste leak dus het kan zijn dat bepaalde apps niet goed werken of crashen en zoiezo starten ze langzaam op met de laatste versie 1055.t3q schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:25:
Betekend dat je nu bijv Sygic offline navigatie pakket kan draaien op de nieuwe 10.2.1 firmware, toevallig al door iemand getest, zou wel top zijn?
Je kan gewoon de leak twee dagen testen zoals ik heb gedaan en ben terug gegaan naar 429. Ik had het ook geinstalleerd op mijn nieuwe Z30 en nu ik op 429 merkte ik ook op dat niet alleen de apps super snel opstarten maar ook veel sneller was in gebruik, dus 1055 heeft wat meer lag.
Yes, net bij amazon.uk.com een Z10 besteld met hoesje etc. Ben er erg benieuwd naar!
Na dik 4 jaar Android toch eens iets anders proberen!
Na dik 4 jaar Android toch eens iets anders proberen!
Nog geen BB10 in mijn bezit maar ben zwaar geinteresseerd, nu nog onze IT manager overtijgen dat hij BES10 moet nemen ipv Good for Enterprise daar BES 10 ook IOS en android security ondersteund.Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 09:33:
[...]
Apps zijn niet geoptimaliseerd voor de laatste leak dus het kan zijn dat bepaalde apps niet goed werken of crashen en zoiezo starten ze langzaam op met de laatste versie 1055.
Je kan gewoon de leak twee dagen testen zoals ik heb gedaan en ben terug gegaan naar 429. Ik had het ook geinstalleerd op mijn nieuwe Z30 en nu ik op 429 merkte ik ook op dat niet alleen de apps super snel opstarten maar ook veel sneller was in gebruik, dus 1055 heeft wat meer lag.
Mijn vrouw vindt de Z10 wel nice en ik ga denk ik voor de Z30.
Life goes as it goes.
Verwijderd
offtopic:
Dit is ook een leuke een advertentie van UK Mobile voor de 9720 en die gebruikt een foto in de ad met het watermerk van @evleaks
ad
Dit is ook een leuke een advertentie van UK Mobile voor de 9720 en die gebruikt een foto in de ad met het watermerk van @evleaks
ad
Sygic werkt, maar de kaarten krijg je niet gedownload, omdat wordt verwezen naar Google's Playstore. Ik heb Sygic al eens de suggestie gedaan om de app en kaarten beschikbaar te maken in BB World, maar tot nog toe geen response. Wel vorige week een mailtje dat ik een medestander heb gekregen.t3q schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:25:
Maar er zijn wel alternatieven voor Sygic. O.a Mireo Don't Panic, welke ook TomTom-kaarten gebruikt.
Kijk dat is perfect! Word alleen maar mooier dat BB10 OS.pegagus schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:33:
[...]
Sygic werkt, maar de kaarten krijg je niet gedownload, omdat wordt verwezen naar Google's Playstore. Ik heb Sygic al eens de suggestie gedaan om de app en kaarten beschikbaar te maken in BB World, maar tot nog toe geen response. Wel vorige week een mailtje dat ik een medestander heb gekregen.
Maar er zijn wel alternatieven voor Sygic. O.a Mireo Don't Panic, welke ook TomTom-kaarten gebruikt.
Van de week is met de directeur praten om mijn overuren om te zetten naar een Z10\Z30 telefoon
Life goes as it goes.
Ik had de vraag al eens eerder gesteld, maar nog geen reactie: hoe kan ik het volume van het kiespaneel uitschakelen?
Dit kan helaas niet, alleen als je telefoon op stil of trillen zet.pegagus schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:20:
Ik had de vraag al eens eerder gesteld, maar nog geen reactie: hoe kan ik het volume van het kiespaneel uitschakelen?
Deze optie hadden ze nog wel in het oude OS 7 daar kon je bij taal en invoer het ergens uitzetten.
Werkt de ziggo tv app nu wel met de nieuwe leak? En hbo go?
DaveD
Ik krijg zojuist een update binnen: 10.2.0.429
T-Mobile. Schijnt alleen wat onderhuids te zijn. Update is ook maar slechts 26 MB.
T-Mobile. Schijnt alleen wat onderhuids te zijn. Update is ook maar slechts 26 MB.
[ Voor 48% gewijzigd door pegagus op 27-11-2013 07:25 ]
Bij mij werkt hij niet goed, de app zelf draait wel maar tv kijken wil zo goed als niet. Soms krijgt hij heel even beeld om er daarna alsnog mee te stoppen. In de meeste gevallen krijg ik meteen een foutmelding.DaveD1109 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:54:
Werkt de ziggo tv app nu wel met de nieuwe leak? En hbo go?
Maar ik zou zeggen probeer het zelf eens

Zal niet gaan want heb geen z10 meer he opti!Big-Opti schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:28:
[...]
Bij mij werkt hij niet goed, de app zelf draait wel maar tv kijken wil zo goed als niet. Soms krijgt hij heel even beeld om er daarna alsnog mee te stoppen. In de meeste gevallen krijg ik meteen een foutmelding.
Maar ik zou zeggen probeer het zelf eensWellicht ligt het namelijk aan mijn netwerk.
DaveD
Verwijderd
Dave D in da house hier. mis je het forum
heb zelf een Z30 wereld toestel met heerlijk geluid. Hele dag al muziek aan het draaien geen probleem.
Ja ja nlb!Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:47:
Dave D in da house hier. mis je het forumheb zelf een Z30 wereld toestel met heerlijk geluid. Hele dag al muziek aan het draaien geen probleem.
DaveD
Maar weer is een post in het topic, sinds ik al mijn bevindingen de laatste tijd enkel deel in de BBM Groep.
Ik vind het werkelijk een verademing om *.apk files te kunnen downloaden, jammer dat banken als ABN-Amro en Rabobank hun *.apk file niet via de Website willen verstrekken waardoor je je vertrouwen moet leggen in Android App Stores als Amazon en in mijn geval 1mobile. Daarnaast draai ik nog een donkerkleurige markt waardoor Pro Versies van bepaalde apps zonder Play Store Licentie Check gedownload kunnen worden.
Sinds 10.2.1.1055 werkt mijn Mediaplayer niet meer, bij het selecteren van welk nummer ook (op zowel intern geheugen als SD) krijg ik: "Het bestand kan niet worden afgespeeld wegens een overwachte fout. (1)". Ik ben daarop maar overgestapt op de Android App: Winamp en dit werkt minstens net zo lekker als native (plus dat het een leuk idee is dat ik die OldSkool player een warm hart toe draag, oude tijden herleven). Bijkomend voordeel is, dat doordat zowel Endomondo als Winamp in de Android Runtime draaien ze invloed op elkaar kunnen uitoefenen. Bij het gebruik van de Native Musicplayer kwam de Audio Coach van Endomondo door m'n muziek heen. Nu wordt Winamp netjes gepauzeerd om na de feedback weer door te spelen.
Een van de redenen dat ik meer gebruik was gaan maken van de Native Mediaplayer naast de livesets was dat Spotify (en andere Android Apps naar het schijnt ook) moeite heeft met het schrijven naar SD. Wanneer ik mijn Playlists offline wil halen, download hij netjes alle 350 songs. Soms gaat dit een paar dagen goed, maar na een paar dagen begint hij hoe dan ook opnieuw met het downloaden van de complete playlist wat echt frustrerend is. Heb dan ook m'n abonnement stopgezet, misschien dat ik Grooveshark probeer, en anders de Wireless Sync van Winamp maar is een kans geven.
op 10.2.1.1055 werkt elke *.apk van Instagram (4.0.2, 4.2.5, 4.2.6, red.), het toetsenbord issue is verholpen, maar ik heb er een tweetal nieuwe problemen voor terug gehad. 1. Ik kan geen foto's meer selecteren via Native Bestandsbeheer, het selecteren van een foto hierin resulteert in "Unable to download". 2. Na het selecteren van de Filter (ook wanneer geen filter geselecteerd wordt) wordt aan de onderkant 2 vierkante blokjes van elders onderin de foto in het midden geplaatst. Hierdoor komt de foto toch minder tot z'n recht wat best jammer is.
Middels het vergaren van *.obb files is het mogelijk om games als GTA te draaien. Zelf heb ik het voor elkaar gekregen om Worms Armageddon te draaien =).
In Android Apps als Endomondo is het ondanks BlueTooth support voor bijvoorbeeld Pebble apps nog altijd niet mogelijk om een Hartslagmeter te koppelen. BT Low Energie support staat op de RoadMap, maar volgens mij is mijn HRM nog OldSkool en bouwt hij niet op deze "BT+" techniek. Ik zal het bij elke nieuwe versie opnieuw proberen en mijn bevindingen laten weten.
PS @nlb, wanneer mogen we jou verwelkomen in de BlackBerry 10 BBM groep, jouw expertise is meer dan welkom =).
Ik vind het werkelijk een verademing om *.apk files te kunnen downloaden, jammer dat banken als ABN-Amro en Rabobank hun *.apk file niet via de Website willen verstrekken waardoor je je vertrouwen moet leggen in Android App Stores als Amazon en in mijn geval 1mobile. Daarnaast draai ik nog een donkerkleurige markt waardoor Pro Versies van bepaalde apps zonder Play Store Licentie Check gedownload kunnen worden.
Sinds 10.2.1.1055 werkt mijn Mediaplayer niet meer, bij het selecteren van welk nummer ook (op zowel intern geheugen als SD) krijg ik: "Het bestand kan niet worden afgespeeld wegens een overwachte fout. (1)". Ik ben daarop maar overgestapt op de Android App: Winamp en dit werkt minstens net zo lekker als native (plus dat het een leuk idee is dat ik die OldSkool player een warm hart toe draag, oude tijden herleven). Bijkomend voordeel is, dat doordat zowel Endomondo als Winamp in de Android Runtime draaien ze invloed op elkaar kunnen uitoefenen. Bij het gebruik van de Native Musicplayer kwam de Audio Coach van Endomondo door m'n muziek heen. Nu wordt Winamp netjes gepauzeerd om na de feedback weer door te spelen.
Een van de redenen dat ik meer gebruik was gaan maken van de Native Mediaplayer naast de livesets was dat Spotify (en andere Android Apps naar het schijnt ook) moeite heeft met het schrijven naar SD. Wanneer ik mijn Playlists offline wil halen, download hij netjes alle 350 songs. Soms gaat dit een paar dagen goed, maar na een paar dagen begint hij hoe dan ook opnieuw met het downloaden van de complete playlist wat echt frustrerend is. Heb dan ook m'n abonnement stopgezet, misschien dat ik Grooveshark probeer, en anders de Wireless Sync van Winamp maar is een kans geven.
op 10.2.1.1055 werkt elke *.apk van Instagram (4.0.2, 4.2.5, 4.2.6, red.), het toetsenbord issue is verholpen, maar ik heb er een tweetal nieuwe problemen voor terug gehad. 1. Ik kan geen foto's meer selecteren via Native Bestandsbeheer, het selecteren van een foto hierin resulteert in "Unable to download". 2. Na het selecteren van de Filter (ook wanneer geen filter geselecteerd wordt) wordt aan de onderkant 2 vierkante blokjes van elders onderin de foto in het midden geplaatst. Hierdoor komt de foto toch minder tot z'n recht wat best jammer is.
Middels het vergaren van *.obb files is het mogelijk om games als GTA te draaien. Zelf heb ik het voor elkaar gekregen om Worms Armageddon te draaien =).
In Android Apps als Endomondo is het ondanks BlueTooth support voor bijvoorbeeld Pebble apps nog altijd niet mogelijk om een Hartslagmeter te koppelen. BT Low Energie support staat op de RoadMap, maar volgens mij is mijn HRM nog OldSkool en bouwt hij niet op deze "BT+" techniek. Ik zal het bij elke nieuwe versie opnieuw proberen en mijn bevindingen laten weten.
PS @nlb, wanneer mogen we jou verwelkomen in de BlackBerry 10 BBM groep, jouw expertise is meer dan welkom =).
Hey Junkie, wellicht is Deezer voor jou het proberen waard, ik ben sinds mijn Z10 over op deezer. De app is een port maar heeft geen issues zo ver bij mij. Overigens draai ik geen 10.2.1 maar de laatste officiele update.
Thanks, ik heb Deezer een tijdje geprobeerd maar vond het echt helemaal niks, begon al met de Desktop App (of het ontbreken daarvan). Daarbij waren mijn overgezette afspeellijsten nog verder ingeslinkt.TDCCBB schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:30:
Hey Junkie, wellicht is Deezer voor jou het proberen waard, ik ben sinds mijn Z10 over op deezer. De app is een port maar heeft geen issues zo ver bij mij. Overigens draai ik geen 10.2.1 maar de laatste officiele update.
Grooveshark heeft een eigen upload functie, dus als je al muziek mist, kun je deze zelf "toevoegen", nadeel hiervan is dat de kwaliteit soms te wensen over laat, voordeel is dat er geen licenties afgesloten hoeven te worden met bijv. The Beatles.
Ik heb mijn Deezer abbo opgezegd omdat de app crashed op 10.2.1.1055, zowel native als uit de playstore. Deezer laten weten dat ik weer terugkomt als ze die app een goed laten werken, heb op meerdere builds wel eens crashes gehad.
Vervolgens proef abbot Spotify, maar dat vind ik qua playlists aanmaken gewoon ruk.
Ook slaat hij de downloads niet goed op, at random download hij ze weer omdat ze niet meer beschikbaar zijn op de SD.
Dus ik stop maar weer met die proef en ga toch Deezer weer opstarten, want die playlists heb ik goed gevuld, en draai die graag af via de squeezebox.
Vervolgens proef abbot Spotify, maar dat vind ik qua playlists aanmaken gewoon ruk.
Ook slaat hij de downloads niet goed op, at random download hij ze weer omdat ze niet meer beschikbaar zijn op de SD.
Dus ik stop maar weer met die proef en ga toch Deezer weer opstarten, want die playlists heb ik goed gevuld, en draai die graag af via de squeezebox.
Na 4 weken is het leentoestel weer opgehaald en heb ik een nieuwe Z10 teruggekregen.Rens1967 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:38:
Helaas, vanmorgen is mijn Z10 overleden. Tijdens de autorit kreeg ik de melding van mijn carkit dat de verbinding was verbroken. Verderop even gestopt, en met geen mogelijkheid is het toestel weer in te schakelen. Als ik de aan-/uitknop druk gaat de rode led continu een aantal minuten branden en gaat dan weer uit. Niks op het beeldscherm, en de pc ziet het toestel niet.
Krijg morgen gelukkig een andere Z10 als leentoestel, en deze wordt voor reparatie (indien nog mogelijk) opgehaald.
Verwijderd
Rabobank is wel te downloaden maar ING/ABN nietJunkieXP schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:39:
Maar weer is een post in het topic, sinds ik al mijn bevindingen de laatste tijd enkel deel in de BBM Groep.
Ik vind het werkelijk een verademing om *.apk files te kunnen downloaden, jammer dat banken als ABN-Amro en Rabobank hun *.apk file niet via de Website willen verstrekken
Sinds 10.2.1.1055 werkt mijn Mediaplayer niet meer, bij het selecteren van welk nummer ook (op zowel intern geheugen als SD) krijg ik: "Het bestand kan niet worden afgespeeld wegens een overwachte fout. (1)".
De mediaplayer werkt weer als je een oudere airtunes files gaat sideloaden. Ben je wel je radio kwijt dacht ik maar werkt alles weer goed. Hier heb je een link daarna werkt alles weer goed https://mega.co.nz/#!6UUz...D9TyB_tjxkieXV3-fdiz2WHPE
Ik ben zelf na 2 dagen teruggegaan naar 429
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 08:11 ]
Verwijderd
Deezer is inderdaad stukken beter met maps en je playlist. spotify is gewoon een drama of je moet voor elke albun soort playlist maken. Spotify heb ik zelf gratis maar is tov Deezer gewoon inderdaad RUK.intricate schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:22:
Sinds het ontbreken van de Nike+ Running App ben ik gaan overwegen om de Community dan maar via de Nike+ SportWatch te ervaren.
Toevallig kwam mijn oog toen op de in prijs gedaalde Sony SmartWatch 1. Een klein onderzoekje bracht mij bij de volgende video:
Hoewel er zat functies ontbreken, lijkt het erop dat de verbinding tussen de Geporte Endomondo App en de Android SmartWatch App mogelijk moet zijn, alsmede de media bediening van mijn Android Winamp speler. 2 features waar een SmartWatch Gadget voor mij op dit moment het meest in moet voorzien. Vooral het actueel kunnen kijken van je prestaties tijdens een run lijkt mij handig op een SmartWatch (aangezien je ook bij een GPS Horloge vaak je telefoon mee zou nemen voor muziek, noodgevallen, etc). Ooit hoop ik met Virtual Pacers in een Google Glass te lopen. Maar voor nu denk ik dat ik voor kerst een Sony SmartWatch vraag =).
Toevallig kwam mijn oog toen op de in prijs gedaalde Sony SmartWatch 1. Een klein onderzoekje bracht mij bij de volgende video:
Hoewel er zat functies ontbreken, lijkt het erop dat de verbinding tussen de Geporte Endomondo App en de Android SmartWatch App mogelijk moet zijn, alsmede de media bediening van mijn Android Winamp speler. 2 features waar een SmartWatch Gadget voor mij op dit moment het meest in moet voorzien. Vooral het actueel kunnen kijken van je prestaties tijdens een run lijkt mij handig op een SmartWatch (aangezien je ook bij een GPS Horloge vaak je telefoon mee zou nemen voor muziek, noodgevallen, etc). Ooit hoop ik met Virtual Pacers in een Google Glass te lopen. Maar voor nu denk ik dat ik voor kerst een Sony SmartWatch vraag =).
Net de z10 binnen gekregen! Mijn sim kaart is alleen te groot.
Kan ik deze gewoon op maat knippen?

Kan ik deze gewoon op maat knippen?
En anders morgen even de stad in naar de winkel. Heb ik bij mijn vorige telefoon ook gedaan. Zat toen bij Vodafone en kon gratis een micro simkaart krijgen. succes!
Ik heb gisteren dan toch mijn STL100-2 ontvangen via amazon.de
Ik vind hem zeer prettig werken als moet ik he nog wat gewoon worden. Gisteren in de voetbal werd er nogal wat meegelachen, maar als je dan wat dieper ingaat op van alles dan zie je dat niemand eigenlijk een idee heeft wat BB eigenlijk aanbiedt.
Zal voor een gedeelte door de media komen en het andere is dat mensen elkaar nog wel eens na willen pratenKarel VH schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:12:
Ik heb gisteren dan toch mijn STL100-2 ontvangen via amazon.deIk vind hem zeer prettig werken als moet ik he nog wat gewoon worden. Gisteren in de voetbal werd er nogal wat meegelachen, maar als je dan wat dieper ingaat op van alles dan zie je dat niemand eigenlijk een idee heeft wat BB eigenlijk aanbiedt.
Verwijderd
Ik wordt gewoon voor gek verklaard met een blackberry Z30 en Z10 dat zijn die zelfde mensen die een iphone 4S 8 Gb kopen met hun volle verstand en daarvoor ook gewoon 400 euro er voor betalen terwijl ze een veel betere toestel kunnen krijgen qua specs en platform qua gebruik maar ze moeten een apple.
Het is niet de moeite waard om dit soort mensen te overtuigen want die moeten gewoon alles van apple hebben om hun eco systeem in de lucht te houden terwijl een Z10 perfect overweg kan met airport of een mac computer.
Het is niet de moeite waard om dit soort mensen te overtuigen want die moeten gewoon alles van apple hebben om hun eco systeem in de lucht te houden terwijl een Z10 perfect overweg kan met airport of een mac computer.
Komt gewoon omdat het gros niet weet dat BB10 er is en dat het wezenlijk verschilt met legacy OS waar hun mening op is gebaseerd.
Ook alleen de slechte info onthouden die ze uit de media berichten halen (die hele "failliet/overname" affaires).
Als ik ze BB10 laat zien zijn ze wel aangenaam verrast, niet vanwege de features, maar ten eerste al de UI die hun vooroordeel eigenlijk al meteen teniet doet.
Ik probeer mensen niet over te halen, of te informeren, laat ze gewoon zien welke phone ik heb. Als ze iets willen weten vragen ze er wel naar.
Ook alleen de slechte info onthouden die ze uit de media berichten halen (die hele "failliet/overname" affaires).
Als ik ze BB10 laat zien zijn ze wel aangenaam verrast, niet vanwege de features, maar ten eerste al de UI die hun vooroordeel eigenlijk al meteen teniet doet.
Ik probeer mensen niet over te halen, of te informeren, laat ze gewoon zien welke phone ik heb. Als ze iets willen weten vragen ze er wel naar.
[ Voor 15% gewijzigd door intricate op 01-12-2013 11:47 ]
Verwijderd
Gratis angry bird en elke dag weer een nieuw gratis app tot de kerst in app in blackberry world

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 18:09 ]
Hier een verstokte Wordfeud speler. Had deze app al gesideload op mijn Playbook en inmiddels ook al zover gekregen dat ik een notificatie krijg d.m.v. het rode lampje
Op mijn Z10 heb ik hem nu ook staan, maar krijg hem nog niet zover aan de praat dat ik op wat voor manier een melding krijg dat ik aan de beurt ben om een woordje aan te leggen. Iemand dit al gelukt?
Ik heb zelf geprobeerd de instellingen aan te passen bij Instellingen/Meldingen/Overige toepassingen/Wordfeud free. Heb verschillende combi's geprobeerd:
Alle waarschuwingen uit gezet bij de instellingen van de telefoon zelf en alles aan de Wordfeud app.
Andersom ook al geprobeerd, helpt niks.
Geprobeerd bij Alle waarschuwingen Geluid uit te zetten en LED aan, helpt ook niet.
Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag.
Ik heb zelf geprobeerd de instellingen aan te passen bij Instellingen/Meldingen/Overige toepassingen/Wordfeud free. Heb verschillende combi's geprobeerd:
Alle waarschuwingen uit gezet bij de instellingen van de telefoon zelf en alles aan de Wordfeud app.
Geprobeerd bij Alle waarschuwingen Geluid uit te zetten en LED aan, helpt ook niet.
Ik ervaar dit zelfde probleem. Mijn bevinding is dat Apps met "Push" Notificaties zoals WordFeud helaas geen Notificatie kunnen geven. Apps met "Pull" Notificaties op gezette tijden lijken deze wel op te kunnen halen. Weet niet zeker of de Android App hier dan voor open dient te staan in een Active Frame.ronaldinho schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:05:
Hier een verstokte Wordfeud speler. Had deze app al gesideload op mijn Playbook en inmiddels ook al zover gekregen dat ik een notificatie krijg d.m.v. het rode lampjeOp mijn Z10 heb ik hem nu ook staan, maar krijg hem nog niet zover aan de praat dat ik op wat voor manier een melding krijg dat ik aan de beurt ben om een woordje aan te leggen. Iemand dit al gelukt?
Of dit klopt weet ik niet, maar met deze filosofie heb ik me erbij neergelegd.
Op Google wel een link gevonden naar Crackberry: http://forums.crackberry....s-sideloaded-apps-850108/JunkieXP schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:25:
[...]
Ik ervaar dit zelfde probleem. Mijn bevinding is dat Apps met "Push" Notificaties zoals WordFeud helaas geen Notificatie kunnen geven. Apps met "Pull" Notificaties op gezette tijden lijken deze wel op te kunnen halen. Weet niet zeker of de Android App hier dan voor open dient te staan in een Active Frame.
Of dit klopt weet ik niet, maar met deze filosofie heb ik me erbij neergelegd.
Hier staat dat je hem wel in een active frame moet laten staan, dus niet afsluiten nadat je de app geminimaliseerd hebt. Staat verder niks bij hoe je het een en ander moet instellen qua instellingen m.b.t. notificatie waarschuwingen in de telefoon zelf. Hierbij bedoel ik niet die in de app zelf, maar bij de instellingen van de telefoon zelf waar je ook instellingen kan veranderen van andere apps.
De sim laten knippen (thnx foonhouse), de Z10 geïnstalleerd en automatisch geupdate (update van 1 gig!). Werkt allemaal prima, op de media na.
De Z10 weigert om elke media af te spelen! Al m'n mp3's en filmpjes op 't SD kaartje en zelfs youtube doet niets! Iemand enig idee hoe dit kan?
Voor de duidelijkheid, ik heb (nog) niets getweakt, draai volledig stock.
De Z10 weigert om elke media af te spelen! Al m'n mp3's en filmpjes op 't SD kaartje en zelfs youtube doet niets! Iemand enig idee hoe dit kan?
Verwijderd
Prachtig, alleen jammer dat ik met de Z10 sinds gisteren geen verbinding meer kan maken met Blackberry World, niet via de app maar ook niet via de browser, andere sites laden zonder problemen, de foutmelding is "Er is een verbindings probleem. Blackberry World moet worden gesloten"Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:09:
nieuw gratis app tot de kerst in app in blackberry world
Als iemand een idee heeft?
Wat heb je al geprobeerd? Reboot gedaan? Welk OS versie draai je?Rode76 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:20:
De sim laten knippen (thnx foonhouse), de Z10 geïnstalleerd en automatisch geupdate (update van 1 gig!). Werkt allemaal prima, op de media na.![]()
De Z10 weigert om elke media af te spelen! Al m'n mp3's en filmpjes op 't SD kaartje en zelfs youtube doet niets! Iemand enig idee hoe dit kan?![]()
De meest recente update die ota wordt gepusht. 10.2 nog wat. Maar niemand heeft dit dus?TDCCBB schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:55:
[...]
Wat heb je al geprobeerd? Reboot gedaan? Welk OS versie draai je?
Was er gisterenavond mee bezig, ligt nog thuis. Voorlopig hou ik nog ff m'n oude android in gebruik...
Neem aan dat je een bb id hebt aangemaakt en bent aangemeld?Rode76 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:00:
[...]
De meest recente update die ota wordt gepusht. 10.2 nog wat. Maar niemand heeft dit dus?
Was er gisterenavond mee bezig, ligt nog thuis. Voorlopig hou ik nog ff m'n oude android in gebruik...
Kan je je foon verbinden met je pc d.m.v. bb link?
Zo ja, kan je er dan ook muziek en/of foto's opzetten?
Heb zelf een stl100-2 met versie 10.2.0.429 en werkt allemaal.
[ Voor 6% gewijzigd door ronaldinho op 03-12-2013 11:22 ]
Bovenstaande melding krijg ik dus ook! Toch raar, out of the box geen media af kunnen spelenJunkieXP schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:39:

Moet nog ff in dit forum gaan kijken hoe ik Android apps gedraaid krijg.
Verwijderd
Hebben jullie ook een probleem met de rotation lock en de proximity sensor? Probleem staat ook op crackberry forum. Je kunt het testen door je kompas aan te zetten. Even werkt het en dan stopt hij ermee. Ben benieuwd…
Ik lijk op mijn STL100-1 op 10.2.1.1055 nergens last van te hebben. Kompas 2 minuutjes gedraaid.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:14:
Hebben jullie ook een probleem met de rotation lock en de proximity sensor? Probleem staat ook op crackberry forum. Je kunt het testen door je kompas aan te zetten. Even werkt het en dan stopt hij ermee. Ben benieuwd…
Verwijderd
https://mega.co.nz/#!6UUz...D9TyB_tjxkieXV3-fdiz2WHPE oudere versie downloaden is het weer goed.Rode76 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:21:
[...]
Bovenstaande melding krijg ik dus ook! Toch raar, out of the box geen media af kunnen spelen![]()
![]()
Moet nog ff in dit forum gaan kijken hoe ik Android apps gedraaid krijg.
Heb zelf een stl100-2 met versie 10.2.0.429 en bij mij werkt de kompas na een minuutje of 4 nog steeds prima maradonna
Linkje is dood! (RIP)Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:50:
[...]
https://mega.co.nz/#!6UUz...D9TyB_tjxkieXV3-fdiz2WHPE oudere versie downloaden is het weer goed.
Na verwijdering van de sd kaart, werd de media wel weer afgespeeld. Kan ook met de reboot te maken hebben.
Ik draai nu op 10.2.0.... welke versie kan ik nou het beste naar upgraden om dat "SNAP" te kunnen draaien en verder geen problemen te hebben?
Nog een vraagje, is iemand er al in geslaagd om een gedeelde google agenda op de z10 kalender te laten zien?Bij Android had je ook een widget met daarop je agenda. Nu kan ik in BB wel de kalender actief laten staan, dan krijg je ongeveer hetzelfde effect, alleen schuift ie dan steeds op als je iets anders opent...
[ Voor 28% gewijzigd door Rode76 op 04-12-2013 10:58 ]

Mocht er iemand interesse hebben in de "Porsche Design Clock" van de P'9982, hieronder volgt een stappenplan voor 10.2.0.429 en hoger:
1. Ga naar je Klok / Alarm
2. Tik op het tabje: Wereldklok
3. Tik op Toevoegen, onderaan
4. Vul als Locatie "fostah" in
5. Roep het "Applicatie Menu" op (Swipe Down)
6. Tik op Achterdeur
7. Tik op tab: Controls
8. Schuif "Emulate Porsche Design HW" naar rechts (blauw is actief).
9. Sluit de App
10. Ga naar je Klok / Alarm
11. Roep het "Applicatie Menu" op (Swipe Down)
12. Tik op Tijd
13. Selecteer in de "Wijzerplaat" dropdown de Porsche Klok naar keuze (analoog of digitaal)
Mocht je ook de "Alarm Aanwijzer" in CrackBerry Stijl willen hebben, doorloop dan de stappen tot 7 en selecteer daar ook "Alarm Dongle Enhancements".
PS. Mocht je bij stap 5 de optie "Achterdeur" niet hebben, tik dan op "Annuleren" en probeer stap 5 opnieuw.
Bron: http://forums.crackberry....-design-clock-z10-880465/
[ Voor 0% gewijzigd door JunkieXP op 04-12-2013 13:41 . Reden: Versienummer verlaagt. ]
Vooral de bedside mode is aan te raden!!!JunkieXP schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:08:
[afbeelding]
Mocht er iemand interesse hebben in de "Porsche Design Clock" van de P'9982, hieronder volgt een stappenplan voor 10.2.0.1047 en hoger:
1. Ga naar je Klok / Alarm
2. Tik op het tabje: Wereldklok
3. Tik op Toevoegen, onderaan
4. Vul als Locatie "fostah" in
5. Roep het "Applicatie Menu" op (Swipe Down)
6. Tik op Achterdeur
7. Tik op tab: Controls
8. Schuif "Emulate Porsche Design HW" naar rechts (blauw is actief).
9. Sluit de App
10. Ga naar je Klok / Alarm
11. Roep het "Applicatie Menu" op (Swipe Down)
12. Tik op Tijd
13. Selecteer in de "Wijzerplaat" dropdown de Porsche Klok naar keuze (analoog of digitaal)
Mocht je ook de "Alarm Aanwijzer" in CrackBerry Stijl willen hebben, doorloop dan de stappen tot 7 en selecteer daar ook "Alarm Dongle Enhancements".
PS. Mocht je bij stap 5 de optie "Achterdeur" niet hebben, tik dan op "Annuleren" en probeer stap 5 opnieuw.
Bron: http://forums.crackberry....-design-clock-z10-880465/