Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaikeO
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-06 21:52
Thanks voor je welkom.
Ja ik hoop het ook, verder niets dan lof voor de Xperia Z, steady, snel, lekker browsen, maar die irritatiepunten..... gruwelijk.
Ik ben niet onwijs afhankelijk van apps.
Tevoren ff in BBworld gekeken en gezien dat buienradar, NU.nl, telegraaf, facebook, twitter en de ING gewoon beschikbaar zijn als apps. Ik ben niet bekend met hoe het werkt om android apps te downloaden op de Z10 en sideloaden zegt me al helemaal niks. Genoeg te leren lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nack schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:19:
Zijn er mensen met de laatste officiele 10.2.0.424 update die nog wel gewoon een werkende andriod player/runtime hebben? Ik lees veel berichten over crashende Android apps na deze nieuwe update namelijk. Dat zou ik toch graag vermijden alvorens ik ga updaten.
Er zijn juist meer apps die werken maar er zijn ook betaalde apps die omgezet waren en die blackberry ook heeft via de apple store die nu niet meer werken of wel werken maar dan met reclame.

Ze hebben dit zo geregeld voor je eigen veiligheid want veel apps zijn besmet of nep welke je kan downloaden en zelfs in de googleplay store is de laatste whatsapp ook besmet met een malware leuk als je ontvangen foto of bestanden per mail gaat doorzetten per email naar je vrienden.

De android versie is ook 4.x en ondersteunt meer . Wat je wel zou kunnen doen is android runtime unlocked na installatie van de update te installeren dan kun je ook games als candy crush, bad piggies etc draaien.

https://mega.co.nz/#F!Q9M0WCaQ!Egi0XEeL5bcjpY47AVFdOA

even lezen in het forum overige smartphones en kies blackberry 10 apps

8) welkom nog MaaikeO en je gaat van BB10 houden de eerste dagen en daarna wordt alles gewoontjes maar na een maand ga eens met een android toestel aan de slag dan ben je weer blij met BB10. TIP doe dit elke maand weer zo blijf je blij _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFBlitzwing
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:36
Kan iemand mij uitleggen waarom ik ook de Android runtime zou moeten draaien op mijn Z10? Ik zet apps om van .apk naar .bar en die load ik gewoon op mijn telefoon. Toch zie ik hier elke keer de Android runtime als download voorbij komen...

"I tried being reasonable, I didn't like it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaikeO
Nou al flink wat doorgespit.
Dat hele gedoe met android apps vind ik nog maar vaag hoor. Er is van alles mogelijk, maar ook voor een newbie? Durf te wedden dat dat bij mij helemaal fout gaat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 16:40

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

MaaikeO schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:42:
Nou al flink wat doorgespit.
Dat hele gedoe met android apps vind ik nog maar vaag hoor. Er is van alles mogelijk, maar ook voor een newbie? Durf te wedden dat dat bij mij helemaal fout gaat haha
Het inladen van *.bar files gedownload vanaf bijv. http://apk2bar.unker.net is denk ik prima te doen. Kwestie van de Developersmode / Ontwikkelaarsmode in je beveiliginsinstellingen aanzetten.

Over zaken als de Unlocked Android Runtime en / of Debugtoken Sideload methode zal ik me pas zorgen maken als een voor jou erg belangrijke App via de "Mainstream" methode niet werkt.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaikeO
Ik ben nu vooral aan het bekijken hoe e.e.a. in zijn werk gaat via Google Chrome.
Als ik het goed begrepen heb moet ik op mijn pc installeren:
- Google Chrome
- Dan in de Chrome webstore de playbook app manager installeren
- Na installatie hiervan opent een pagina die ik moet toevoegen aan favorieten
- Blackberry in development mode (Settings > Security and Privacy > Development Mode)
- IP adres Z10 invoeren op pagina die favoriet gemaakt was
- Blackberry verbinden met pc, wanneer herkend klikken op IP adres onder Manage Your Device
- Op de volgende pagina inloggen met wachtwoord van de Z10
- Daarna apps drag 'n drop

Zoiets begrijp ik ervan. Ben nog lerende he ;)
Ondertussen een tutorial bekeken en volgens mij snap ik het. Morgen maar eens chrome installeren, bookmark aanmaken. Heb al wat apps gedownload en in een mapje apart gezet. Zou moeten lukken!

[ Voor 12% gewijzigd door MaaikeO op 29-10-2013 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-02 18:52
Ik zit ook te twijfelen aan een overstap. OS lijkt me helemaal geweldig, maar over de accu lees ik heel veel verschillende ervaringen. Met 10.2 is het voor de ene geweldig, een ander heeft er juist gedoe mee. Ik word er niet echt wijzer van... Hoe is jullie ervaring met 10.2 en accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFBlitzwing
  • Laatst online: 09:36
Ik heb het toestel net een week en ik moet zeggen dat de accu de eerste dagen schrikbarend snel leeg is (al zat ik wel continu te klooien met instellingen en apps). De afgelopen paar dagen gaat de accu prima de hele dag mee, zolang je niet continu zit te Whatsappen oid.

"I tried being reasonable, I didn't like it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

bollefles schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:02:
Ik zit ook te twijfelen aan een overstap. OS lijkt me helemaal geweldig, maar over de accu lees ik heel veel verschillende ervaringen. Met 10.2 is het voor de ene geweldig, een ander heeft er juist gedoe mee. Ik word er niet echt wijzer van... Hoe is jullie ervaring met 10.2 en accuduur?
Moet zeggen dat ik over 10.2 ook nog sceptisch ben, 10.1 wist het bij mij op een werkdag goed uit te houden, ging om 07:30 van de lader, rond 19:00 nog zo'n 50% over. Op kantoor natuurlijk slechts een paar keer (zeg ieder uur) een keer reageren op WhatsApp en Twitter / Facebook checken. Vervolgens thuis wat actiever Facebook, Instagram, Twitter, Foursquare en wat Websites raadplegen om tegen 0:00 nog zo'n 20% over te hebben.

BeBuzz en Kalender heel de dag in Active frame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://allestoringen.nl/storing/whatsapp - whatsapp ligt er weer uit iedereen even naar de site BBM promoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFBlitzwing schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:06:
Ik heb het toestel net een week en ik moet zeggen dat de accu de eerste dagen schrikbarend snel leeg is (al zat ik wel continu te klooien met instellingen en apps). De afgelopen paar dagen gaat de accu prima de hele dag mee, zolang je niet continu zit te Whatsappen oid.
Whatsapp verwijderen scheelt ook veel stroom bij mij want je hebt gewoon een app minder die continue aandacht wil alleen niet iedereen heeft BBM nog gedownload of kan het downloaden voor hun android ace met 2.3.6 :) . De batterij gaat bij mij een dag mee en gisteren maar tot 7 uur. Veel BBM en email verkeer waarbij het toestel veel aan stond.

EDIT: batterij bij mij staat op 55%. Vanmorgen 15 minuten radio 538, 30 minuten MP3 op de fiets. Wat op de browser , Blackberry world eventjeswat gezocht, BBM wat berichten heen en weer verzonden, 12 foto;s gemaakt 4 foto's verzonden en paar emailtjes beantwoord en 1x telefoongesprek gehad van 3 minuten en wat apps als crackberry en gag9 even bekeken. Toestel was om 5;45 van het stroom en is nu 21:47 dus 16 uur.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nack
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 11:02
Ik heb vanmiddag de update geinstalleerd. Geen problemen met de Android Apps, en het werk super vloeiend. Geweldig OS!! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weird day at work .Heb weer eens meer blackberry Z10 verkocht dan Apple toestellen :)

Ik had wederom van een zakelijk klant klachten over bereik en carkit met een audi 5 ofzo? dit was twee weken geleden en had een Z10verzonden om te testen en was super tevreden over het bereik en geluid tijdens het bellen en hij kon op zijn carkit Alle functies gebruiken en heeft meteen gekozen om iedereen op dit toestel te laten werken omdat hij het ook werkend had met een MS server. Was wel protest van mensen omdat men de iphone 5 wilde maar kreeg vanmorgen een mail dat iedereen tevreden was met de Blackberry10 toestellen.

Ik moet zeggen dat klant tevredenheid hoog is bij BB10 gebruikers. wilde dit toch nog even delen en ben benieuwd naar de nieuwe blackberry toestellen (Nee ,niet de Z30).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
MaaikeO schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:27:
Thanks voor je welkom.
Ja ik hoop het ook, verder niets dan lof voor de Xperia Z, steady, snel, lekker browsen, maar die irritatiepunten..... gruwelijk.
Ik ben niet onwijs afhankelijk van apps.
Tevoren ff in BBworld gekeken en gezien dat buienradar, NU.nl, telegraaf, facebook, twitter en de ING gewoon beschikbaar zijn als apps. Ik ben niet bekend met hoe het werkt om android apps te downloaden op de Z10 en sideloaden zegt me al helemaal niks. Genoeg te leren lijkt me zo.
Ing beschikbaar?? Denk dat je de buitenlandse versie hebt gezien. Er is wel een bar file beschikbaar in dit topic! ;)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:13:
[...]

Whatsapp verwijderen scheelt ook veel stroom bij mij want je hebt gewoon een app minder die continue aandacht wil alleen niet iedereen heeft BBM nog gedownload of kan het downloaden voor hun android ace met 2.3.6 :) . De batterij gaat bij mij een dag mee en gisteren maar tot 7 uur. Veel BBM en email verkeer waarbij het toestel veel aan stond.

EDIT: batterij bij mij staat op 55%. Vanmorgen 15 minuten radio 538, 30 minuten MP3 op de fiets. Wat op de browser , Blackberry world eventjeswat gezocht, BBM wat berichten heen en weer verzonden, 12 foto;s gemaakt 4 foto's verzonden en paar emailtjes beantwoord en 1x telefoongesprek gehad van 3 minuten en wat apps als crackberry en gag9 even bekeken. Toestel was om 5;45 van het stroom en is nu 21:47 dus 16 uur.
Via welke app luister jij 538? Via tunein?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:20:
[...]

Via welke app luister jij 538? Via tunein?
Nobex alleen via wifi

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-02 18:52
Samenvattend over de accu: net als m'n huidige Android, niet te gek doen met allerlei background taken en de eerste dagen niet wanhopen. Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 14:56
Grote verschil is dat je bij BB 10 altijd ziet wat er open staat, in tegenstelling tot Android. Maar iedereen zit de eerste dagen uren achter elkaar met zijn telefoon te klooien, zodat het scherm veel langer aan staat dan normaal. En dat trekt elke accu wel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

pegagus schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:04:
Grote verschil is dat je bij BB 10 altijd ziet wat er open staat, in tegenstelling tot Android. Maar iedereen zit de eerste dagen uren achter elkaar met zijn telefoon te klooien, zodat het scherm veel langer aan staat dan normaal. En dat trekt elke accu wel leeg.
Daarbij heeft een BlackBerry een aantal dagen nodig om zichzelf te calibreren. De 1ste dagen van een nieuw OS worden allerlei zaken gemonitord om de meest gebruikte apps te optimaliseren en reeds in het geheugen te laden.

Ik kan sinds 10.2 en m'n DX Glass Screenprotector ook niet meer van m'n toestel afblijven. Alles loopt nog zoveel smoother dan het al was, en dan dat niet stugge gevoel van de glazen bescherming t.o.v. de (goedkope) plastic varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krmn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07-2023
heb 10.2 nog steeds niet binnen via vodafone!!
kijk elke dag minstens 8x maar telkens geeft ie aan dat ik de laatste software heb.

zijn er mensen met vodafone die ook nog steeds de update niet hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

krmn schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:42:
heb 10.2 nog steeds niet binnen via vodafone!!
kijk elke dag minstens 8x maar telkens geeft ie aan dat ik de laatste software heb.

zijn er mensen met vodafone die ook nog steeds de update niet hebben gekregen?
Vodafone is niet bepaald de snelste met het uitrollen van updates, dit was bij 10.1 vooral voor de STL100-1 ook het geval (jij hebt waarschijnlijk de STL100-2).

Als je echt niet kan wachten kan ik je aanraden de Sachesi methode met Landcode 234 en Provider 015 te gebruiken, dan polst je telefoon bij Vodafone UK of er een update is en aangezien dit het geval is kun je updaten naar 10.2 =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 09:54

NvU

Bij mij is Vodafone juist erg snel. Vorige keer had ik hem ook heel snel met 10.1 MR... En dit keer met 10.2 had ik hem ook gelijk met Vodafone NL. alleen kreeg ik na de update wel 2 vreemde apps van Engelse providers weet niet meer precies welke 2 iig 1 van EE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Ík heb vodafone en had hem meteen op dag 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krmn
zou het aan je geografische ligging kunnen liggen?
klinkt misschien stom maar ja kan niks anders bedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

krmn schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:27:
zou het aan je geografische ligging kunnen liggen?
klinkt misschien stom maar ja kan niks anders bedenken
Heb je dan misschien toch de STL100-1? Deze variant is niet bedoeld voor de West-Europese markt.

Ik ga er standaard al vanuit dat ik geen of sterk verlate update krijg van Vodafone met mijn STL100-1, maar als je het toestel bij een Gerenomeerde Telecombinatie gekocht heb mag ik aannemen dat het gewoon een STL100-2 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krmn
nee is de 100-2.
het is eigenlijk een leentoestel van vodafone omdat mijne in reparatie is.

ik krijg telkens de melding dat of de server niet reageert of dat ik al de laatste os heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaikeO
Vandaag mijn Z10 opgehaald en nu de Z10 aan het installeren. Kreeg de melding dat toestel herstart moest worden, staat nu echter al 10 minuten het witte bb logo op mijn scherm. Wat kan hier mis gegaan zijn?
Te vroeg geroepen, na 12 minuten verschijnt een blauw omkaderd logo. Ben benieuwd

[ Voor 16% gewijzigd door MaaikeO op 30-10-2013 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:00
Helaas, vanmorgen is mijn Z10 overleden. Tijdens de autorit kreeg ik de melding van mijn carkit dat de verbinding was verbroken. Verderop even gestopt, en met geen mogelijkheid is het toestel weer in te schakelen. Als ik de aan-/uitknop druk gaat de rode led continu een aantal minuten branden en gaat dan weer uit. Niks op het beeldscherm, en de pc ziet het toestel niet.

Krijg morgen gelukkig een andere Z10 als leentoestel, en deze wordt voor reparatie (indien nog mogelijk) opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Rens1967 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:38:
Helaas, vanmorgen is mijn Z10 overleden. Tijdens de autorit kreeg ik de melding van mijn carkit dat de verbinding was verbroken. Verderop even gestopt, en met geen mogelijkheid is het toestel weer in te schakelen. Als ik de aan-/uitknop druk gaat de rode led continu een aantal minuten branden en gaat dan weer uit. Niks op het beeldscherm, en de pc ziet het toestel niet.

Krijg morgen gelukkig een andere Z10 als leentoestel, en deze wordt voor reparatie (indien nog mogelijk) opgehaald.
Ik had bijna hetzelfde, alleen die van mij bleek vochtschade te hebben. Wacht nu al 2 weken op een nieuwe!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-10 20:08
Vandaag was ik aan het bellen via bt in de wagen en starte waze op om te navigeren en kreeg een melding
geen internet.
Boven stond er gsm ipv 4g,na het gesprek sprong het trg op 4g.
Nu heb ik dit eens gecontroleerd en wat blijkt tijdens het bellen heb ik geen internet.
Zijn er nog mensen die dat hebben of willen controleren?

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunth schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:35:
Vandaag was ik aan het bellen via bt in de wagen en starte waze op om te navigeren en kreeg een melding
geen internet.
Nu heb ik dit eens gecontroleerd en wat blijkt tijdens het bellen heb ik geen internet.
Zet je toestel op 2g/3g want elk toestel of het een nokia is of apple moet switchen tussen 2/3 of 4g. Het is namelijk dat je ook niet kan bellen via 4g en denk voorlopog ook niet of dat er komt dus je internet wordt er afgegooid als het toestel moet schakelen van 4g naar 2/3g.

Je kan bijvoorbeeld 4g skypen in de auto en je moet switchen naar 3g omdat er geen 4g antenne is dan zal het toestel moeten switchen en dan gaat het mis en dit zie je dus bij alle 4G toestellen. :+ drop out

Ik heb mijn toestel zoiezo 2/3g staan want ik stream toch niet en browsen doe ik zo nu en dan. 4G vreet ook veel stroom dus ook niet handig.

Wellicht van in 2015/16 wordt bellen via 4g Geïntroduceerd.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Gunth schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:35:
geen internet.
Ik heb een STL100-1 dus niet eens de mogelijkheid tot 4G, maar het is mij al eerder opgevallen dat WhatsApp berichten tijdens een telefoongesprek niet verstuurd worden, tenzij ik op WiFi zit.

Ik denk toch dat het toestel bij het afhandelen een telefoon gesprek geen verdere verbindingsmogelijkheden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga maar eens je browser opstarten en bel nu je provider op via het gratis klantenservice nummer en na het drukken van akkoord ga maar naar je browser terug en ga naar volkskrant.nl ofzo en je zult zien dat je dat
je 3G blijft staan maar met 4G gaat switchen en dus een drop out. Dit laatste hoeft niet maar ligt aan de provider waar je bij zit en hoever ze zijn met hun netwerk techniek.

Ik heb geen probleem. test ze

Blackberry Z10 is bij amazon.de. nu € 274,00 inclusief verzendkosten

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

intricate schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 15:09:
Hierbij een update van de BBM BB10 Tweakers groep:

Wij kunnen weer leden ontvangen!
De groep kan slechts 30 leden groot zijn (BBM beperking)

Ik heb er een paar leden uit gezet, want deze waren niet actief in de groep, No Offense!
Wil hiermee ook zeggen dat wij een gezellige chatgroep zijn, en graag leden onvangen die ook wel van een gezellig gespekje/nieuwsfeitje houden, die veelal over, je raadt het al, BB10 en phones zal gaan.

Mocht ik je eruit hebben gezet en je bent het er niet mee eens, excuus, je kunt je gewoon weer aanmelden.

BlackBerry 10 Tweakers NL BBM Groep http://www.flickr.com/photos/92665014@N04/9259760355/
Bij mij zegtie "Groep Aangesloten" maar zie vervolgens geen Groeps Icon =O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Laatst online: 23-09 13:02
JunkieXP schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:06:
[...]

Bij mij zegtie "Groep Aangesloten" maar zie vervolgens geen Groeps Icon =O.
Wat is je naam op BBM dan? Kan ik even kijken of je wel in de member lijst staat.
Probeer anders probeer nog eens de groep te joinen, naar ervaring met enkele andere mensen werkt groups niet altijd even stabiel voor iedereen. Hoe dat komt is mij echter een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Big-Opti schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 10:23:
[...]

Wat is je naam op BBM dan? Kan ik even kijken of je wel in de member lijst staat.
Probeer anders probeer nog eens de groep te joinen, naar ervaring met enkele andere mensen werkt groups niet altijd even stabiel voor iedereen. Hoe dat komt is mij echter een raadsel.
Ik heb je een DM gestuurd, zag toevallig wel ineens een uitnodiging staan van 10 minuten geleden maar die was ook alweer verwijderd, hier verder geen notificatie van ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Ik heb het plaatje gebruikt maar zie (nog) geen groep verschijnen in mijn overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 17:50
Ik heb vandaag de android runtime unlocked op mijn z10 gezet omdat ik wilde proberen of ik dan wel de Shazam sideload werkend zou krijgen. Echter Shazam werkt niet.

Weet iemand hoe ik de android runtime unlocked weer kan verwijderen? Zodat ik op de officiele android runtime zit.

Moest ff opnieuw opstarten, lang wachten en toen werkte Shazam, weg met soundhound _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door ICT-BB op 02-11-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
@Miss80 en Junkie,willen jullie mij jullie PIN even DMen, dan zal ik ook een uitnodiging versturen, kijken of dit wel werkt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:35

3DDude

I void warranty's

Mijn iphone 4 is min of meer op z'n einde (herstart meerdere malen per dag) en ik ga dr geen geld meer aan uitgeven.

Nou zag ik dat de Z10 onder de 250 300euro te halen was.. leek me nog wel een aardige deal. (279 bij amazon geloof ik).

De vraag die ik voornamelijk heb werkt whatsapp een beetje fatsoenlijk?
Heb wel nu bbm op mijn iphone staan maar geen een kennis van mij gebruikt dat :(..

Ook lees ik meerdere mogelijkheden met converteren van .apk's van android naar .bar files ? Maar kon die telefoon dat zelf niet gewoon native draaien via die java virtuele machine die eropstaat?

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
3DDude schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:15:
Mijn iphone 4 is min of meer op z'n einde (herstart meerdere malen per dag) en ik ga dr geen geld meer aan uitgeven.

Nou zag ik dat de Z10 onder de 250 euro te halen was.. leek me nog wel een aardige deal. (238 bij amazon geloof ik).

De vraag die ik voornamelijk heb werkt whatsapp een beetje fatsoenlijk?
Heb wel nu bbm op mijn iphone staan maar geen een kennis van mij gebruikt dat :(..

Ook lees ik meerdere mogelijkheden met converteren van .apk's van android naar .bar files ? Maar kon die telefoon dat zelf niet gewoon native draaien via die java virtuele machine die eropstaat?
Whatsapp werkt super!! De apps vormt de telefoon niet zelf om naar bar files. Je zult ze moeten concerten op de pc. Ik mis zelf niet echt een app op ing na dan!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
En de beste YouTube app heeft weer een update!! http://t.crackberry.com/fasttube-updated

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
BBM groep had de QR code gewijzigd om nog onbekende reden, dus als goed is werkt op die manier aanmelden weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Ik heb toch een aardige misser ontdekt in OS 10.2: als ik een bericht wil opstellen, kan ik uit alle mogelijke opties kiezen. Als ik echter een bericht aan iemand wil sturen, en ik selecteer die persoon, dan komt whatsapp niet voor in het lijstje. En dat is best onhandig. Ik hoop dat dat gefixed gaat worden in versie 10.3 (of 11?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
pegagus schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:29:
Ik heb toch een aardige misser ontdekt in OS 10.2: als ik een bericht wil opstellen, kan ik uit alle mogelijke opties kiezen. Als ik echter een bericht aan iemand wil sturen, en ik selecteer die persoon, dan komt whatsapp niet voor in het lijstje. En dat is best onhandig. Ik hoop dat dat gefixed gaat worden in versie 10.3 (of 11?)
Volgens mij had ik het wel werkend maar kan het nu niet checken ivm een een dode z10 8)7

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:30:
[...]

Volgens mij had ik het wel werkend maar kan het nu niet checken ivm een een dode z10 8)7
Wat heb je ermee gedaan of neem je een z30. Ik wel maar wacht nog dat blackberry hun site aanpast zodat ik refund krijg voor mijn z10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 01:11:
[...]

Wat heb je ermee gedaan of neem je een z30. Ik wel maar wacht nog dat blackberry hun site aanpast zodat ik refund krijg voor mijn z10.
Ik zit op een nieuwe te wachten van Vodafone.
Hoe bedoel je refund?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Via Blackberryinruilen.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Ok en dan voor een z30 gaan?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

DaveD1109 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:17:
[...]

Ok en dan voor een z30 gaan?
ik denk inderdaad dat hij dat bedoeld. Wat is de prijs van zo'n z30 eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvU schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:14:
[...]

ik denk inderdaad dat hij dat bedoeld. Wat is de prijs van zo'n z30 eigenlijk?
Dat bedoel ik inderdaad € 529 in duitsland via amazon.de gratis verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:31:
[...]

Dat bedoel ik inderdaad € 529 in duitsland via amazon.de gratis verzending
Benieuwd wat ik dan nog voor mn Z10 krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Ik ben benieuwd wanneer die Z30 review komt. Maandag wist men al in het berciht van NL-Alert te melden dat ze een exemplaar op het bureau hadden liggen (en dat die geen bericht ontving).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pegagus schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:41:
Ik ben benieuwd wanneer die Z30 review komt. Maandag wist men al in het berciht van NL-Alert te melden dat ze een exemplaar op het bureau hadden liggen (en dat die geen bericht ontving).
NL alert zit standaard ingebouwd en de vraag is of men dit aan of uit had staan. Had ook twee collega die snapte niet dat ze geen bericht hadden ontvangen en na controle stond het gewoon uitgevinkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Ik heb toch de beslissing genomen om voor de BlackBerry Z10 te gaan en wauw wat een toptoestel.
Alleen liep ik tegen een probleem aan, misschien hebben jullie er ook last van? Ik heb een beetje rondgekeken op internet en daar kreeg ik niet echt een antwoord. Het zit namelijk zo:

Als ik mijn Gmail accounts wil toevoegen aan de hub dan lukt dit allemaal goed maar na verloop van tijd krijg ik de volgende melding: Uw aanmeldingsgegevens voor IMAP server [imap.gmail.com] zijn gewijzigd of zijn onjuist. Controleer uw accountinstellingen.

Als ik daar dan heen ga en het wachtwoord opnieuw invoer doet hij het weer een aantal dagen maar daarna krijg ik weer dezelfde melding.

Hebben jullie misschien enig idee wat dit kan zijn en waardoor het verholpen kan worden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gmail

https://accounts.google.com/IssuedAuthSubTokens

Ga helemaal naar beneden en maak een nieuw password aan : Generate a new application-specific password

Klik op generate en je krijgt een code.IMAP en SMTP wachtwoord waardoor je je email kan ontvangen op het toestel.

Maar goed dit doe je al als je aangeeft een extra email account te willen aanmaken en je vervolgens doorgezet wordt naar gmail om je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2013 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nack
Ik heb hier ook eens last van gehad. Draai je wel de laatste officiele firmware?

Probeer eens de update interval naar 15 minuten te zetten ipv 5 minuten. Dat was voor mij (waarschijnlijk) de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Laatst online: 12:36
krijg hier een update van 84mb gepushed op het vodafone netwerk. Helaas geen wifi in de buurt om het te downloaden. Erg benieuwd welke versie we heengaan nu?

--edit--
update kunnen uitvoeren door mijn andere toestel als wifi hotspot te gebruiken.

softwareversie 10.2.0.424
OS-versie 10.2.0.1791

Gek genoeg geloof ik dat daar geen wijzigingen t.o.v eerder in zijn.

Wellicht pushen de telco's de android runtime nu.

[ Voor 46% gewijzigd door TDCCBB op 07-11-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nack schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:24:
Ik heb hier ook eens last van gehad. Draai je wel de laatste officiele firmware?

Probeer eens de update interval naar 15 minuten te zetten ipv 5 minuten. Dat was voor mij (waarschijnlijk) de oplossing.
Ja, ik draai de laatste software, de interval stond op 30 minuten. Is er misschien geen instelling binnen de instellingen van de Gmail die ik moet omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDCCBB schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:25:
krijg hier een update van 84mb gepushed op het vodafone netwerk. Helaas geen wifi in de buurt om het te downloaden. Erg benieuwd welke versie we heengaan nu?

--edit--
update kunnen uitvoeren door mijn andere toestel als wifi hotspot te gebruiken.

softwareversie 10.2.0.424
OS-versie 10.2.0.1791

Gek genoeg geloof ik dat daar geen wijzigingen t.o.v eerder in zijn.

Wellicht pushen de telco's de android runtime nu.
Ja die zit idd rond de 80Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Nadat ik vlak na 10.2 release via Sachesi naar softwareversie 10.2.0.424 (10.2.0.1791) geupdate heb krijg ik vandaag 10.2.0.429 via Vodafone naar m'n STL100-1 gepushed.

Toch 421MB groot, ergens wel nieuwsgierig, maar wacht denk ik op 10.2.1.***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
En meteen weer een update binnen via Vodafone.
Versie 10.2.0.429

428MB!

Geen idee welk OS-Versie, check het vanavond bij het installeren even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Kreeg net ook de melding van een update. Ben nu op vakantie en de wifi is hier niet al te best dus wacht wel ff met updaten tot ik thuis ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier even een link zonder android runtime - het is een aanvulling voor 10.2.0.429. mits je op 10.2.0.424 zit.
Dus draai je 10.0.2.424 (1791) dan hoef je maar een paar bestanden te installeren.

De OS is bijna gelijk aan elkaar met de volgende verschillen die je hieronder kan downloaden en via sideloaden kan installeren. Het voordeel je hoeft niet de hele os te installeren en kost maar 3 minuten.

https://mega.co.nz/#F!80Ek2DIa!WzJLkl9_Hh1va6QqJD3QoQ

Ik heb geen android runtime gedaan omdat ik zelf android runtime unlocked draai. Voor het installeren van
bovenstaande downloads zie hier de link hoe het moet Blackberry 10 AKP/BAR APPS ook voor het sideloaden

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Ik heb vandaag Spotify gesideload op mijn Z10 werkt prima. Totdat ik ze ofline wil zetten. Dan zegt hij dat ik geen opslagruimte meer heb?
Maar heb op zowel m'n toestel als mn 64GB SD kaart voldoende ruimte. Iemand hetzelfde? Of misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
De update van gister bracht 10.2.0.1803 naar mijn device.

Geen idee van de verschillen, had geen klachten over de laatste update, dus hoop dat deze hetzelfde doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09 17:42
Gisteren ook een Z10 gehaald voor mijn vriendin, wel is waar via marktplaats, maar zaten 2 hoesjes, blackberry charger, originele bonnen en doosjes zaten er nog bij. Voor maar 195 euro. Top deal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPDATE files from 10.2.1.845

Allereerst installeer sys.sysmon en sys.settings en reset mobiel met volume up/down 10 sec. vasthouden

Het brengt bij app beheer extra functies zoals batterij en opslag per app
daarnaast kun je ook zien per app wat gebruik is in een grafiek maar ook
wat het verbruik is aan internet op basis van heden - 12 uur of 24 uur.
de instellingen zijn ook anders ingedeeld.

Afbeeldingslocatie: http://forums.crackberry.com/attachments/bb10-leaked-beta-os-f395/212842d1382466763t-berryleaks-presents-10-2-1-641-725-bars-10-2-1-575-641-all-devices-except-stl100-1-img_20131096.pngAfbeeldingslocatie: http://forums.crackberry.com/attachments/bb10-leaked-beta-os-f395/212843d1382466793t-berryleaks-presents-10-2-1-641-725-bars-10-2-1-575-641-all-devices-except-stl100-1-img_20131097.pngAfbeeldingslocatie: http://forums.crackberry.com/attachments/bb10-leaked-beta-os-f395/212622d1382415757t-berryleaks-presents-10-2-1-641-725-bars-10-2-1-575-641-all-devices-except-stl100-1-img_00000082.png

Hierna kun je maps, browser en camera installeren welke nieuwer zijn.

https://mega.co.nz/#F!xktiRLDb!e6R7sBZVHhgzRZFucSjdxQ

Veel plezier ermee en werkt allemaal op de laatste update die je via vodafone, KPN of Tmobile hebt gekregen mits het maar 10.2.x.x OS is :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2013 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:55:

Allereerst installeer sys.sysmon en sys.settings en reset mobiel met volume up/down 10 sec. vasthouden

Veel plezier ermee en werkt allemaal op de laatste update die je via vodafone, KPN of Tmobile hebt gekregen mits het maar 10.2.x.x OS is :)
10.2.1 schijnt ook de complete Google play store te gaan brengen naar blackberry 10! :9~

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 07:13:
[...]

10.2.1 schijnt ook de complete Google play store te gaan brengen naar blackberry 10! :9~
Het schijnt dat android runtime in de laatste gelekte versie problemen te geven en de hele os is gewoon een test OS dus raad aan deze niet als geheel te installeren.

Het is technisch mogelijk idd alle android apps te draaien als BB alle restricties weghaalt en op zich is dat geen enkel probleem mede omdat android runtime een android app in een eigen afgeschermde ruimte laat werken. Dus qua veligheid issues hoeft niemand zich zorgen te maken want google play store staat bekend als malware wijver :)

persoonlijk hoop ik dat men geen googleplay krijgt maar gewoon android apps in de apps store zet. Ik heb zelf het idee op een BB APP WORLD the houden voor android ports en native apps en een BB APP MOON voor pure android apps puur om controlle te houden welke apps kunnen of mogen puur vreemde en vage apps buiten te houden. Ik hoop dat men het zo doet en denk ook niet dat er een google store komt maar wel dat alle apps draaibaar zijn..

De apps en sys settings zijn wel uit de nieuw systeem welke gewoon goed werken en kun je installeren.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2013 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playstore komt als het goed is naar BB10. Blackberry is in overleg met google.

Ze zijn al aan het testen blijkbaar want onderstaande foto's zijn uitgelekt. Dit houdt in dat Blackberry OS
de meeste apps heeft als platform ) Whoopy.

Afbeeldingslocatie: http://n4bb.com/wp-content/uploads/2013/11/google-play-blackberry-10-1.jpgAfbeeldingslocatie: http://n4bb.com/wp-content/uploads/2013/11/google-play-blackberry-10-2.jpg

Ik las ook vorige week iets over dat Blackberry aan het kijken was of men alle apps uit de play store konden omzetten naar bar files en men had daar een paar maanden geleden nog contact over gehad met een bedrijf die dat wel zou kunnen omzetten maar dat was toen nog een gerucht maar dit komt wel dichtbij :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 07:13:
[...]

En nog veel meer zoals het aanbrengen van eigen apps in het down menu( waar je wfi,clock zit). zo kun je bijvoorgeel flash app opstarten of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nack
Lijkt me een goede zet, ik ben benieuwd wat er gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Overigens zijn de random reboots weer terug met de laatste officiele release.... damn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is er trouwens al bekend of BB ook plannen heeft om een Z10 mini uit te brengen? Dat icm de playstore die lijkt te komen, lijkt me een gouden zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Ik krijg een beetje de schurft van Android liefhebbers die elke post op nieuws van de frontpage met de inhoud dat Blackberry binnenkort dood is, omhoog modden, en alles wat inhoudelijk is naar beneden modden. Ik weet niet hoe groot die groep is, maar het hele ratingsysteem is zo gewoon ruck. Niet de inhoud telt, maar de mening.

Ik snap sowieso niet dat liefhebbers van een bepaald OS zo nodig berichten van een ander OS moeten downmodden, of zonder onderbouwing verkondigen dat dat andere OS toch binnenkort dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Kan ik deze nu niet upmodden? Helemaal mee eens pegasus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pegagus schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:32:
Ik krijg een beetje de schurft van Android liefhebbers die elke post op nieuws van de frontpage met de inhoud dat Blackberry binnenkort dood is, omhoog modden, en alles wat inhoudelijk is naar beneden modden. Ik weet niet hoe groot die groep is, maar het hele ratingsysteem is zo gewoon ruck. Niet de inhoud telt, maar de mening.

Ik snap sowieso niet dat liefhebbers van een bepaald OS zo nodig berichten van een ander OS moeten downmodden, of zonder onderbouwing verkondigen dat dat andere OS toch binnenkort dood is.
Welcome 2 my world :)

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:55:

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Jij bent nogal van de Sideload enhancements he. Heb jij toevallig de files beschikbaar die Miracast op een STL100-1 enablen? Dit is de enige Z10 met Hardware support waardoor BlackBerry het nooit in het Z10 OS zal zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 00:31:
[...]

Jij bent nogal van de Sideload enhancements he. Heb jij toevallig de files beschikbaar die Miracast op een STL100-1 enablen? Dit is de enige Z10 met Hardware support waardoor BlackBerry het nooit in het Z10 OS zal zetten.
Er is een nieuw android runtime die ook apk ondersteunt en blijkbaar alles draait en je kan dan via je toestel het bestand rechtstreek downloaden via je eigen browser naar je toestel. Zal dit vanavond online zetten als het inderdaad werkt. _/-\o_ voordeel je hoeft niks meer om te zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebice
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09 10:10
Schijnt niet waar te zijn dat het playstore verhaal naar BB komt. http://www.nu.nl/tech/362...apps-niet-blackberry.html

http://n4bb.com/blackberr...ore-coming-blackberry-10/

[ Voor 22% gewijzigd door jebice op 12-11-2013 14:21 . Reden: link toegevoegd van n4bb ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
denying playstore comes to Blackberry... zegt natuurlijk niet dat de playstore apps niet in BBWorld gaan komen... My two cents. Er komt een aparte categorie in de BBWorld, BBWorld powered by Google. Daarvandaan ga je straks APK's downloaden uit de playstore, zonder dat we het playstore noemen.

Google blij, er staat powered by Google, BB blij want alle apps zijn beschikbaar en we kunnen het weer over devices hebben ipv apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Ben wel heel benieuwd hoe Feature Apps werken in BB10. Apps als Light Flow (Android's variant op BeBuzz) en ChompSMS (vervanger van de Android SMS App inclusief Popups). Lijkt me niet dat dat goed gaat werken.

Evenals notificaties in de Hub, als Dev's helemaal niet meer getriggered worden Native Apps te ontwikkelen zit je Hub dadelijk vol met "Belletjes" die naar de App leiden ipv naar het bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09 17:42
BBM video werkt verrekte goed vergeleken met Skype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDCCBB schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:23:
denying playstore comes to Blackberry... zegt natuurlijk niet dat de playstore apps niet in BBWorld gaan komen... My two cents. Er komt een aparte categorie in de BBWorld, BBWorld powered by Google. Daarvandaan ga je straks APK's downloaden uit de playstore, zonder dat we het playstore noemen.

Google blij, er staat powered by Google, BB blij want alle apps zijn beschikbaar en we kunnen het weer over devices hebben ipv apps.
Jij zit goed :) je gaat inderdaad bar en apk files downloaden uit de store. De android runtime werkt goed maar krijgt het niet als update aan de praat op 10.2.0.425/429 . Het is wel mogelijk op de amazon store te installeren apart en van hieruit een apk file te installeren. Dus het is wel duidelijk dat je zometeen uit de blackberry store apk file's kan downloaden. Het grote voordeel is dat het dan natuurlij 4-5 ster apps zijn en de troep daar wordt gelaten. Je krijgt dan een kwaliteits store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:30:
[...]

Jij zit goed :) je gaat inderdaad bar en apk files downloaden uit de store. De android runtime werkt goed maar krijgt het niet als update aan de praat op 10.2.0.425/429 . Het is wel mogelijk op de amazon store te installeren apart en van hieruit een apk file te installeren. Dus het is wel duidelijk dat je zometeen uit de blackberry store apk file's kan downloaden. Het grote voordeel is dat het dan natuurlij 4-5 ster apps zijn en de troep daar wordt gelaten. Je krijgt dan een kwaliteits store.
Hoop het....eindelijk marktplaats :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update's downloaden en werken allemaal.

https://mega.co.nz/#F!l59WnLRD!V4ZaLUp0Kd4j05CVbbdqog

gewoon weer sideloaden op je 10.2.x.x OS

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Ik ga jullie verlaten heb al een paar dagen nu de htc one! Miste een hoop apps en het gebrek aan goede navigatie heeft mij overgehaald. Had net een nieuwe z10 gekregen van de verzekering dus.......v&a!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Jammer Dave, succes met de HTC One. Hoewel ik die zelf op v&a zou gooien als ik het laatste APK nieuws zo volg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Zo slecht is de BB navigatie toch ook weer niet? En anders is er nog wel Mireo Don't Panic. Ik meldde eerder dat ik het idee had dat het programma sneller mijn batterij leeg trok, dan mijn autolader kon opladen, maar de autolade is inmiddels compleet overleden, dus die kan toch wel eens de boosdoener zijn geweest.
Hoop het....eindelijk marktplaats :D
Bedoel je marktplaats.nl? Die hebben al netjes een app in BB World. Ik heb hem draaiende. Indien gewenst ga ik op zoek naar de bar-file.

[ Voor 7% gewijzigd door pegagus op 13-11-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
TDCCBB schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:49:
Jammer Dave, succes met de HTC One. Hoewel ik die zelf op v&a zou gooien als ik het laatste APK nieuws zo volg. ;)
Er is helaas nog niets over bevestigd dus ben benieuwd! En ondanks dat vraag ik mij af of bijvoorbeeld ziggo tv en hbo go gaan werken op de z10.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Dat ben ik wel met je eens Dave. Van Ziggo baal ik nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OS 10.2.1.1xxx schijnt zeer goed te werken en is op dit moment de best leak van 10.2.1 dat ik verwacht dat in december een update komt waar je zowel bar als apk file's kan downloaden. Daarnaast kon je laatste ook android runtime donwloaden en dat zal wel zo blijven en denk zelf dat in januari/februari we ook android 4.4 krijgen maar mischien eerder.

Ik zat gisteren zelf met de nieuw android runtime te kijken op amazone maar wist me geen raad welke app ik wilde hebben :) LOL apps werken allemaal maar een aantal apps zoals candy crush opeens niet. wel vreemd maar goed zal wel maar heb vanmorgen alles weer teruggezet omdat ik met de update niet kon bellen.

• ICT-BB
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:06:
update's downloaden en werken allemaal.

https://mega.co.nz/#F!l59WnLRD!V4ZaLUp0Kd4j05CVbbdqog

gewoon weer sideloaden op je 10.2.x.x OS
Ligt het aan mij of doet mega een beetje vreemd? NLB zodra ik je upload wil downloaden blijft hij bij 73% vast hangen.

• Big-Opti
  • Laatst online: 23-09 13:02
genberg23 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:14:
[...]

Ligt het aan mij of doet mega een beetje vreemd? NLB zodra ik je upload wil downloaden blijft hij bij 73% vast hangen.
Soms werkt Mega niet helemaal lekker, langzame speeds of haperingen. Als het je te lang duurt even je pagina refreshen of in een andere browser proberen. Ik heb ze net geïnstalleerd 8)

Hmm quicksettings werkt bij mij helaas niet op 10.2 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Big-Opti op 14-11-2013 11:38 ]

• ICT-BB
Big-Opti; thnx! met internet explorer werkt het wel!

• Rendome
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-09 16:52
DaveD1109 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:23:
Ik ga jullie verlaten heb al een paar dagen nu de htc one! Miste een hoop apps en het gebrek aan goede navigatie heeft mij overgehaald. Had net een nieuwe z10 gekregen van de verzekering dus.......v&a!
Bij mij werkt Igo Primo als een zonnetje, is een aanrader voor iedereen die nog offline navi zoekt.
Pagina: 1 ... 23 ... 48 Laatste