Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweety1 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:26:
[...]

Nog even hierop terug komend, het is inderdaad gelukt. tegen de tijd dat ik thuiswas waren al mijn contacten overgenomen. wat me wel opviel is dat alle telefoonnummers van mijn contacten al een aparte entrie worden vermeld. Dus mensen waarvan ik zowel een vast als een mobile nr heb staan nu 2 keer in de lijst. Dat had ik met de vorige telefoon niet. Dan liet ook de Opel mijn contacten 1-malig zien en moest ik vandaar uit kiezen welk nummer ik wilde bellen
ALS JE NAAR CONTACTEN GAAT EN BOVEN SWIPT HEB JE EIGENSCHAPPEN EN DAN KUN JE AANGEVEN WELKE CONTACTEN VIA WELKE APPS GELADEN MOETEN WORDEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
hmmm, ik, hoop dat je capslock vast zit en dit niet een geirriteerde reactie is op een domme opmerking :'(

Ik beschouwde het verder nl niet als iets storends.

Ik heb trouwens meteen ff gekeken, maar die feature ken ik wel (je moet trouwens naar beneden swipen) alleen veranderd dat verder niets aan het geheel. Ik heb meerdere telefoonnummers van mijn contacten in gmail staan. Of ik nu wel of niet ook de contactinformatie van bij FB laat zien, veranderd dat verder niets aan het feit dat de carkit dde 3 telefoonnummers van een vriendin van mij laat zien als 3 aparte entries (en in FB account staan geen telefoonnummers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf geen probleem met contacten maar gebruik ook alleen gmail account voor contacten/adressen etc.

waarom alles in hoo fdletters staat is mij ook een raadsel.

Trouwens Buienradar is te downloaden via de blackberry store maar goed heb je de standaard weer app dan heb je daar reeds genoeg aan maar voor de liefhebber het is gratis.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2013 22:55 ]

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 02:43

SECURITEH

Man of legend.

Erg jammer, sind ik vorige week woensdag de update naar 10.1.0.4181 heb gekregen via BB Link (kwam van 10.1.0.2xxx) is mijn batterijduur gehalveerd... Frustrerend. :(

Edit: Ik miste een 0 in de versienummers.

[ Voor 13% gewijzigd door SECURITEH op 05-09-2013 13:44 ]

• Miss_80
Waarom probeer je de leak voor 10.2 niet? Daar heb ik absoluut geen klagen over de batterij

Verwijderd

SECURITEH schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:40:
Erg jammer, sind ik vorige week woensdag de update naar 10.1.0.4181 heb gekregen via BB Link (kwam van 10.1.0.2xxx) is mijn batterijduur gehalveerd... Frustrerend. :(

Edit: Ik miste een 0 in de versienummers.
OK wat er kan zijn is dat je batterij niet geheel vol was en dat de batterij status niet goed wordt aangegeven. dit is te wissen maar dan wordt alles verwijderd en begin je vanaf scratch.

Allereerst ga je van alles een backup maken systeem instellingen en contacten. Hierna de rest backupen.
Nu ga je eerst je batterij geheel opladen en laat het toestel op stroom.

Ga nu naar instellingen - beveiliging en beveiligingsopschoning en na 25 minuten is alles weer als nieuw
en ga je al weer terugzetten. Als je wil kan ik hier een link zetten met 10.2 welke gewoon goed draait.

Dit is een bekend probleem welke je ook veel zag bij android met custom roms maar toen kon je nog met een app de batterij status schoonvegen en dat hielp dan ook .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark04
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-10-2022
Mijn batterij duur is sinds de update naar 10.1.0.4181 ook een drama...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Heb je de suggesties van nlb al uitgevoerd? Ik had de eerste 2dg ook wat issues met de batterij en heb hem toen een keer helemaal laten leeglopen, verwijderd voor een goed uur, teruggestopt en weer helemaal laten opladen. Daarna heb ik geen problemen meer gehad.

Ik kan ongeveer 1.5 to 2 dg met een batterij doen. Dat is incl bellen, whatsappen, FB, 2 mail accounts, bluetooth in de auto en wifi staat bij mij altijd aan.

Draai trouwens op 10.2.1047

[ Voor 3% gewijzigd door Miss_80 op 06-09-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 4 jaar lang alleen customs roms gedraaid en heel vaak was de batterij gaar en dan moest je de batterij status wissen of opnieuw aanleren wat de batterij kan want soms ging dan het toestel spontaan uit bij 20% of bleef aan bij 0% en dat zie je ook bij Blackberry of Apple.

1047 is goed maar .1443 is stuk beter maar ze zijn beide stabiel en vooral lekker in gebruik. 1443 stond on nominatie als full OS gold maar ze zijn alweer verder gegaan. Dus 1443 is naas 1047 zekers een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LET OP!

Ee zijn verschillende ING bar files te downloaden. Je kan het best de link pakken die ik ergens op een voorgaande download link heb staan.

Weet niet wat de andere ING APPS doen maar de nummering klopt niet en er staat geen bankieren bij.

Ik wilde ING op de hoogte brengen maar goed ze zijn te traag om een app die ze kunnen downloaden
in de store te zetten maar wilde toch iedereen even waarschuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:51:
[...]

ZE NEMEN HET IN BERAAD EN KOMEN ER OP TERUG MAAR WE ZIJN ALWEER EEN WEEK VERDER.

HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN HEB ZE SCREENSHOTS VERZONDEN EN INFO EN BAR FILE MAAR WIE WEET. MIJ MAAKT HET VERDER NIET UIT HET WERKT BIJ MIJ.

Hier even een link voor ING ook hier dan ook eentje voor ABN-AMRO

Als er mensen zijn die nog apps zoeken die veilig zijn dan hoor ik het wel dan zal ik ze uploaden. Let wel op alleen gratis apps geen paid ones :)
En waarom zouden wij jou wel vertrouwen qua bankieren apps? :+

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dave daar heb je een punt maar zit hier niet om mezelf in de chips te werken :) Maar de waarschuwing is wel belangrijk omdat je in de app je bankgegevens wel moet invoeren. Maar goed de link is van mij en hier sta ik ook geregistreerd dus zou wel dom zijn .

Maar goed ik waarschuw en denk dat mensen ING mischien moeten waarschuwen dat men dit dus zelf in de hand werken. Dus roep ING dan ook op om gewoon de bar file bij Blackberry aan te melden. Ik kan de app ook wel in de app store zetten maar dan moeten ze de rechten voor plaatsing aan mij geven. Staat het binnen 48 uur online want ga dit niet zelfstandig doen mede omdat het mijn app niet is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2013 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:09:
Dave daar heb je een punt maar zit hier niet om mezelf in de chips te werken :) Maar de waarschuwing is wel belangrijk omdat je in de app je bankgegevens wel moet invoeren. Maar goed de link is van mij en hier sta ik ook geregistreerd dus zou wel dom zijn .

Maar goed ik waarschuw en denk dat mensen ING mischien moeten waarschuwen dat men dit dus zelf in de hand werken. Dus roep ING dan ook op om gewoon de bar file bij Blackberry aan te melden. Ik kan de app ook wel in de app store zetten maar dan moeten ze de rechten voor plaatsing aan mij geven. Staat het binnen 48 uur online want ga dit niet zelfstandig doen mede omdat het mijn app niet is.
Precies! Je hebt helemaal gelijk! Ik heb zelf ook de App uit de play store gehaald en omgezet naar een bar file. Laten we met zijn allen wel melding maken bij de ing!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 16:40

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:09:

Zelfde probleem geld voor ABN Amro, heb al meerdere malen via Twitter aangegeven dat dit relatief eenvoudig te bewerkstelligen is, maar voor hun is BB10 niet groot genoeg om hier moeite voor te doen.

Erg jammer, aangezien ik me nu onnodig op kwetsbaar gebied bevind, maar helaas gaat het gebruiksgemak in deze voor op de veiligheid.

Gelukkig is Rabobank een wat betrouwbaardere bank in deze ;).

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:03:
[...]

Zelfde probleem geld voor ABN Amro, heb al meerdere malen via Twitter aangegeven dat dit relatief eenvoudig te bewerkstelligen is, maar voor hun is BB10 niet groot genoeg om hier moeite voor te doen.

Erg jammer, aangezien ik me nu onnodig op kwetsbaar gebied bevind, maar helaas gaat het gebruiksgemak in deze voor op de veiligheid.

Rabobank staat ook dichter bij de mensen dan ING.

ING is een klt bank die zonder uitleg nieuwe pasjes stuurt die vervolgens ook nog naar een oud adres sturen van 4 jaar geleden terwijl men het nieuwe adres zo kunnen vertellen zowel aan de telefoon of bij een steunpunt.

Ze blokkeren vervolgens je oude pas en vervolgens vraag je wederom een nieuwe pas en die wordt steeds afgewezen omdat je verkeerd adres geeft en vervolgens sturen onder dreiging weer naar een verkeerd adres. Konden geen boodschappen halen op de gezammelijk pas maar goed je hebt nog altijd je eigen
pas nog.

Ik heb toen ik dit hoorde al meteen al mijn geld overgeboekt en heb nog steeds geen nieuwe kaart van ING en doe ook geen poging meer. Mijn vrouw is al over naar ABN-AMRO en ik zelf denk erover om ook weg te gaan maar geeft ook veel rompslomp. Het steunpunt van ING doen ook niks maar geven je wel een flesje water mee :) .

ING staat dus erg ver weg van zijn gebruikers (klanten wil ik het niet noemen ,die krijgen service) _/-\o_

p.s. zat vroeg ook bij de rabo maar dat is alweer 5-6 jaar geleden 8)7 maar wel wilden alles bij 1 bank en
vrouw wil is wet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gubyan
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-07-2023
Weet iemand al iets over de mediadock voor de Z10?
Komt ie nog uit of ... cancelled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
het laatste wat ik er van kan vinden op het internet (juni / juli) is dat men wacht met het uitbrengen van de dock totdat OS10 goed met landscape overweg kan

crackberry forum

Support forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
@nlb kan jij aan deze APK komen? Google Play: Smart Remote Control

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padrini
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 15:32
Ben dan geen nlb, maar heb de APK via APK downloader (chrome extensie) gedownload.

https://dl.dropboxusercon....learn2develop.RmCtrl.apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
padrini schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:04:
[...]

Ben dan geen nlb, maar heb de APK via APK downloader (chrome extensie) gedownload.

https://dl.dropboxusercon....learn2develop.RmCtrl.apk
Thanks!! _/-\o_

DaveD

• Miss_80
Ik ben zelf geen developer dus kan niet meer doen dan ruchtbaarheid geven aan dit initiatief:

OnBB10 | Crowdsourced BB10 Apps and Ideas. Het idee is om met een aantal developers het aantal native applicaties te verhogen. Hiervoor willen ze via crowdsourcing genoeg geld verzamelen. Ik bewonder dit soort mensen en initiatieven altijd. Een probleem constateren, met een idee komen, zelf de schouders er onder zetten en de eerste stappen zetten :) .

Forumthread Crackberry

OnBB10 | Crowdsourced BB10 Apps and Ideas

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-10 21:23
Guys, jullie geloven nooit wat mij is overkomen vandaag. Ben tijdje niet op tweakers.net geweest om in dit draadje te kijken. Sinds eind mei heb ik de BB Z10. Alles gaat goed. Half augustus ben ik naar Stockholm vertrokken voor een studie van 1 jaar. Ik had een Zweedse sim aangeschaft (Halebop). Alles werkt naar behoren. Alleen Whatsapp deed vaag, omdat de app niet update naar mijn nieuwe Zweedse nummer.
Vandaag na de les rond 12:00 uur pak ik mijn foon uit mijn tas. Ik zie de volgende melding:" Device Pin Blocked." Dan zie ik mijn IMEI nummer. Dan de volgende melding er onder: "Unable to contact BlackBerry service. Please contact service provider for assistance." Daaronder zit de knop Emergency Call. Kan dus alleen 112 bellen (in Zweden is hetzelfde nummer). Voor de rest kan ik niks. Ik kan niet wegswipen en in intoetsscherm komen om mijn pincode van sim bijv. in te voeren.
Ik was echt flabbergasted. Ik denk ff reset doen. Haal de batterij er uit en stop 'm er weer in. Weer dezelfde melding. Ik online gaan en chatten met Halebop helpdesk. Zij zeggen dat het aan mijn foon ligt. Zij raadden me aan om de sim in een andere foon te doen. Ik heb geen andere foon. Maar ik zei dat ik wel kon proberen of mijn Hollandse sim (Vodafone) het zou doen. Dus de Vodafone sim er in gestopt. Weer dezelfde melding. Halebop werkt op het netwerk van Telia en daar is van bekend dat zij geen ondersteuning voor BlackBerry verlenen. Had ik ook ergens gelezen op Crackberry. Verder toen ik bij de Phone House hier in Stockholm die prepaid sim aanschaftte, zei de verkoopster dat er geen BlackBerry's verkocht worden in Zweden. Alleen iPhone, Samsung en HTC zouden het meest gangbaar zijn.
Ik ben dus niet bereikbaar voor vrienden, familie en klasgenoten.
Ik ging toen online op Twitter BlackBerryHelp tweeten, maar kreeg een bericht terug dat ik dus de provider moet contacten. Ik heb nog op de Facebook pagina van BlackBerry Nederland een berichtje gepost, maar kreeg een reply van een andere gebruiker dat BB Nederland al een week niet reageert op FB. Lekker dan, dacht ik. Dus ik heb toen op de Facebook pagina van Vodafone Nederland een berichtje geplaatst met mijn verhaal. Toen op Twitter hen getweet of zij op de FB pagina konden kijken, want ik had een urgent verhaal. Op FB verder gepraat. Uiteindelijk een PM gestuurd met mijn gegevens, zodat zij het verder na gaan kijken. Tot zover deze torie.

Nu had ik ondertussen zitten zoeken naar een nummer van BlackBerry Nederland, maar kan dus helemaal niks vinden. Verder had ik op Crackberry forum wat posts gelezen over mensen met hetzelfde probleem, maar geen oplossingen gezien. Ik heb begrepen dat IMEI alleen geblokkeerd wordt als de telefoon gestolen is. Maar ik gebruik deze foon sinds eind mei en hij is echt door mijzelf gekocht. Ik snap er echt helemaal niks van.
Ik moet nu gewoon maar afwachten wat Vodafone kan doen. Ik heb geen geld om een nieuwe foon te halen. Besides, Zweden hier is echt belachelijk duur.

• Niann-Tsyr
Daar was ik al geweest, maar bij de smartphone sectie staat dat je contact met je provider moet opnemen. Dus daar kom ik ook niet verder.

• Rubén89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 19:33
Niann-Tsyr schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:21:
[...]

Daar was ik al geweest, maar bij de smartphone sectie staat dat je contact met je provider moet opnemen. Dus daar kom ik ook niet verder.
Je telefoon is waarschijnlijk opgegeven als gestolen en je provider heeft je IMEI geblocked, daar kan BlackBerry niks aan doen.

Edit:
Ik zie net dat niet je IMEI maar je PIN-geblocked is, is het een simlockvrije telefoon of niet?

Er zijn een aantal mensen op CrackBerry die hetzelfde probleem hebben ondervonden:
http://forums.crackberry.com/blackberry-z10-f254/device-pin-blocked-unable-contact-blackberry-service-797772/

http://forums.crackberry....ate-10-0-10-263-a-766358/

http://forums.crackberry....device-pin-locked-768462/

http://forums.crackberry....after-10-1-update-807176/

Bij sommige van hen is de telefoon als gestolen of verloren opgegeven, bij een aantal van hen trad het probleem op nadat er een buitenlandse Simkaart in het toestel geplaatst werd, heeft je toestel een simlock?

[ Voor 54% gewijzigd door Rubén89 op 12-09-2013 13:36 ]

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

• Niann-Tsyr
Rubén89 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:30:
[...]

Je telefoon is waarschijnlijk opgegeven als gestolen en je provider heeft je IMEI geblocked, daar kan BlackBerry niks aan doen.

Edit:
Ik zie net dat niet je IMEI maar je PIN-geblocked is, is het een simlockvrije telefoon of niet?

Er zijn een aantal mensen op CrackBerry die hetzelfde probleem hebben ondervonden:
http://forums.crackberry.com/blackberry-z10-f254/device-pin-blocked-unable-contact-blackberry-service-797772/

http://forums.crackberry....ate-10-0-10-263-a-766358/

http://forums.crackberry....device-pin-locked-768462/

http://forums.crackberry....after-10-1-update-807176/

Bij sommige van hen is de telefoon als gestolen of verloren opgegeven, bij een aantal van hen trad het probleem op nadat er een buitenlandse Simkaart in het toestel geplaatst werd, heeft je toestel een simlock?
Ja, mijn foon is simlock vrij. Heb nog bij die checkmend.com/eu site een rapport aangevraagd of mijn IMEI is geblokkeerd. Bleek niet zo te zijn.

• Miss_80
JunkieXP schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:03:
[...]

Ik had gisteren gemaild met ABN over het feit dat er geen applicatie beschikbaar was. Geen idee of het iets te maken had met het feit dat ik mijn zakelijke accountnummers vermelde, maar ik ben net terug gebeld door hun support afdeling die graag wat extra informatie wilde hebben over mijn verzoek. In eerste instantie hadden ze niet begrepen dat ik doelde op de nieuwe OS.

Ze gaan in ieder geval mijn mail doorzetten naar de technische afdeling en mijn telefoonnummer is doorgegeven voor eventuele vragen van hun kant. Ik had aangegeven dat ik wat minder vertrouwen in de veiligheid van de applicatie als ik die zou installeren via sideloading en dat mijn voorkeur uitging naar een native app.

Zelfs als er straks niet veel uitkomt vind ik het wel heel netjes dat ze op deze manier het contact met hun klanten onderhouden. Geen standaard afscheepmailtje (nog) maar telefonisch contact _/-\o_ Voel je je toch iets serieuzer genomen.

Verwijderd

:X

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2013 17:00 ]

• Rubén89
Niann-Tsyr schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:39:
[...]

Ja, mijn foon is simlock vrij. Heb nog bij die checkmend.com/eu site een rapport aangevraagd of mijn IMEI is geblokkeerd. Bleek niet zo te zijn.
Dan ben ik bang dat BlackBerry ten onrechte je PIN-geblokkeerd heeft, of er is een softwarebug die ervoor zorgt dat je telefoon gelocked wordt.

Kun jij en ben jij ook in de gelegenheid om een gelekte build van BB10 op je telefoon te installeren?

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

• Niann-Tsyr
Ik heb de laatste officiële software van BB op de foon staan. Ik weet niet of een gelekte build zou werken. Ik heb tot op heden nog niks van Vodafone Nederland gehoord wat de status is van mijn probleem. Ik wil dat liever ook even afwachten. Ik heb ook weer een PM gestuurd op Twitter naar BlackBerryHelp en gezegd dat het probleem echt bij BlackBerry ligt, want als mijn IMEI clean is, waarom is dan mijn PIN geblokkeerd? Ik heb nog niets gehoord van hen, maar dat is ivm tijdsverschil.

Die draadjes van Crackberry die je postte, had ik ff doorgelezen, maar veel had ik er niet aan gehad. In ieder geval bedankt voor je input!

• Rubén89
Niann-Tsyr schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:10:
Ik heb de laatste officiële software van BB op de foon staan. Ik weet niet of een gelekte build zou werken. Ik heb tot op heden nog niks van Vodafone Nederland gehoord wat de status is van mijn probleem. Ik wil dat liever ook even afwachten. Ik heb ook weer een PM gestuurd op Twitter naar BlackBerryHelp en gezegd dat het probleem echt bij BlackBerry ligt, want als mijn IMEI clean is, waarom is dan mijn PIN geblokkeerd? Ik heb nog niets gehoord van hen, maar dat is ivm tijdsverschil.

Die draadjes van Crackberry die je postte, had ik ff doorgelezen, maar veel had ik er niet aan gehad. In ieder geval bedankt voor je input!
Graag gedaan, het is of BlackBerry die per ongeluk je Z10 geblokkeerd heeft of een software-bug.

• Niann-Tsyr
Ik hoop dat het niet BlackBerry dan is geweest, maar een software bug, want tot nu toe hebben deze fuckers bij BlackBerryHelp op Twitter geen moer voor mij gedaan. Halebop zuigt ook aars, want die bieden geen ondersteuning whatsoever voor BB. Ik zie ook geen BB op straat of in telecomwinkels. Alleen maar iPhone, Samsung en HTC. Alsof BB niet bestaat in Stockholm.

Edit: Als ik de software opnieuw op de foon moet zetten, dan is dat gelukkig geen probleem. Heb internet en wifi hier op kamer en alle kabels meegenomen. Alle belangrijke docs, foto's staan op de media card, dus voor de rest zou ik alleen apps opnieuw moeten installeren. Ik weet alleen niet of de telefoonnummers standaard in de foon staan op de foon zelf of op de simkaart. Maar ik heb ook een backup gemaakt van die foonnummers, maar dat was 2 maanden terug :S

[ Voor 39% gewijzigd door Niann-Tsyr op 12-09-2013 17:24 ]

• Rubén89
Niann-Tsyr schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:17:
Ik hoop dat het niet BlackBerry dan is geweest, maar een software bug, want tot nu toe hebben deze fuckers bij BlackBerryHelp op Twitter geen moer voor mij gedaan. Halebop zuigt ook aars, want die bieden geen ondersteuning whatsoever voor BB. Ik zie ook geen BB op straat of in telecomwinkels. Alleen maar iPhone, Samsung en HTC. Alsof BB niet bestaat in Stockholm.
Als je nou eens BlackBerry Link installeert, een backup maakt van je gegevens, en een gelekte softwarebuild installeert......

Als je dat niet wil, en je wil wachten is dat ook prima, weet wel dat de plaats waar je je telefoon gekocht hebt primair verantwoordelijk is voor de werking ervan, in principe hoeft BlackBerry je ook helemaal niet te helpen.

• Niann-Tsyr
Rubén89 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:20:
[...]

Als je nou eens BlackBerry Link installeert, een backup maakt van je gegevens, en een gelekte softwarebuild installeert......

Als je dat niet wil, en je wil wachten is dat ook prima, weet wel dat de plaats waar je je telefoon gekocht hebt primair verantwoordelijk is voor de werking ervan, in principe hoeft BlackBerry je ook helemaal niet te helpen.
Als ik terug moet naar de Saturn in Amsterdam, dan ben ik echt de lul. Ik kom pas in december terug met Kerst >__<

• Rubén89
Niann-Tsyr schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:25:
[...]

Als ik terug moet naar de Saturn in Amsterdam, dan ben ik echt de lul. Ik kom pas in december terug met Kerst >__<
Heb jij een dataabonnement en/of toegang tot wifi als je je device reset?

Want hier (2de van boven), is iemand die hetzelfde probleem had en die moest een batterypull doen, tenzij die persoon geen dataabonnement of wifi verbinding had, in dat geval moest ze een factory reset via BlackBerry Link uitvoeren.

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
Niann gewoon je gegevens (contacts) backuppen via link; maar nog beter is via een app of account zodat je ze naderhand altijd terug kan syncen / zetten, om vervolgens een 10.2 leak te gaan installeren.

Ik zou gaan voor: de 1047 of de iets nieuwere 1443

Ik zou hierbij voor de zekerheid de simkaart er uithalen zodat daar geen conflicten mee kunnen ontstaan.
Hier ben je als het meezit in minder als een uur klaar mee en weet je meteen of het een software bug is.

Mocht een software update het probleem niet verhelpen zal je denk ik toch echt bij BB moeten aankloppen. Voor de zekerheid zou je even kunnen proberen tijdelijk een telefoon te lenen van klasgenoot om je simkaart te testen.

Veel succes er mee iig!

*Wil je ten alle tijden je oude software terug dan moet je via BB Link een restore uitvoeren.

[ Voor 17% gewijzigd door Big-Opti op 12-09-2013 21:16 ]

• Niann-Tsyr
Rubén89 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:59:
[...]

Heb jij een dataabonnement en/of toegang tot wifi als je je device reset?

Want hier (2de van boven), is iemand die hetzelfde probleem had en die moest een batterypull doen, tenzij die persoon geen dataabonnement of wifi verbinding had, in dat geval moest ze een factory reset via BlackBerry Link uitvoeren.
Ik heb wifi toegang hier op me kamer. Heb geen abo, maar prepaid sim. Ik moet voor 21-09 opwaarderen anders verloopt mijn nummer. Ik ben nu bezig met backup maken. Ik zie wel dat je kan kiezen "Apparaatgegevens herstellen". Die battery pulls had ik gedaan, maar dat werkte niet.
Verder is Vodafone Nederland mij vergeten, want ik kreeg rond 8PM een PM van Vodafone Nederland dat er iets mis was gegaan en ik morgen pas antwoord krijg. Lekker dan. Ik betaal voor een sim only abo die ik 10 maanden niet kan gebruiken en dit is dan de service van Vodafone. Ik ga het volgend jaar maar opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
bb
Niann-Tsyr schreef op donderdag 12 september 2013 @ 23:00:
[...]

Ik heb wifi toegang hier op me kamer. Heb geen abo, maar prepaid sim. Ik moet voor 21-09 opwaarderen anders verloopt mijn nummer. Ik ben nu bezig met backup maken. Ik zie wel dat je kan kiezen "Apparaatgegevens herstellen". Die battery pulls had ik gedaan, maar dat werkte niet.
Verder is Vodafone Nederland mij vergeten, want ik kreeg rond 8PM een PM van Vodafone Nederland dat er iets mis was gegaan en ik morgen pas antwoord krijg. Lekker dan. Ik betaal voor een sim only abo die ik 10 maanden niet kan gebruiken en dit is dan de service van Vodafone. Ik ga het volgend jaar maar opzeggen.
Als je je apparaatgegevens hestelt via BlackBerry Link stop je simkaart er dan niet in, als je dan opnieuw opstart en de PIN-Block is weg dan weet je in ieder geval dat hij het zonder simkaart doet. Kun je daarna je simkaart erin schuiven en kijken of het probleem zich dan voordoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

10.2.0.1521_STL100-1 geinstalleerd en nu kan ik niet meer connecten met Blackberry World. Iemand enige suggestie, via google kan ik ook niks zinnigs vinden

wipe van toestel gedaan, verbinden lukt nu :)

[ Voor 15% gewijzigd door SYQ op 13-09-2013 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Rubén89 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:26:
bb
[...]

Als je je apparaatgegevens hestelt via BlackBerry Link stop je simkaart er dan niet in, als je dan opnieuw opstart en de PIN-Block is weg dan weet je in ieder geval dat hij het zonder simkaart doet. Kun je daarna je simkaart erin schuiven en kijken of het probleem zich dan voordoet.
Bedankt voor de tip. Ik zal dit in mijn achterhoofd houden. Had vandaag contact met Vodafone. Ik moet mijn NL sim er in laten en de technische dienst gaat kijken naar mijn probleem. Hopelijk hoor ik snel wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 17:50
Ik draai op dit moment nog de 10.2.0.1047 leak. Echter heb de laatste dagen vaker last van het probleem dat wanneer ik vanaf een wifi zone naar een niet wifi zone ga geen 3g/gprs internet meer heb. Na een reset doet alles het weer.

Mijn vraag is nu welke nieuwere leak is nog stabiel? De hierboven genoemde 1443? Of zijn er nog nieuwere/betere?

[ Voor 4% gewijzigd door ICT-BB op 13-09-2013 23:40 ]

• Niann-Tsyr
Nou, hoor dit. Ik vroeg nog wat de status was van mijn dossier vrijdagavond. Krijg ik zaterdagavond reactie van een andere medewerker dat ik pas NA het weekend, op z'n vroegst maandag een antwoord/oplossing kan verwachten, omdat de technici niet in het weekend of op feestdagen werken. Verder moet ik opeens mijn akkoord geven dat de technici in mijn persoonlijke en technische gegevens gaan kijken. Like WTF?!! Ik had al al mijn persoonlijke gegevens gegeven aan hen, zodat zij aan de gang konden. Nu pas gaan ze kijken als zij mijn akkoord hebben. Ik heb zo het idee dat ik maar een nummertje ben voor Vodafone. Ik heb in mijn reactie naar Vodafone toe het maar netjes gehouden en niet gaan zitten schelden alsof ik het syndroom van Gilles de la Tourette heb. Dit is echt een domper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
Heeft iemand trouwens Shazam al werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment is 1433 de meeste stabiele lek en je kan android runtime unlocked gebruiken.

mega is het best te downloaden met firefox of chroom

BB10.2.0.1433 https://mega.co.nz/#!psw1...yVfVBGt20QZmrfdqjdAVBTb5s

android runtime unlocked : https://mega.co.nz/#F!Q9M0WCaQ!Egi0XEeL5bcjpY47AVFdOA

games die draaien zijn candy crush, cut the rope 2.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:43:
Op dit moment is 1433 de meeste stabiele lek en je kan android runtime unlocked gebruiken.

mega is het best te downloaden met firefox of chroom

BB10.2.0.1433 https://mega.co.nz/#!psw1...yVfVBGt20QZmrfdqjdAVBTb5s

android runtime unlocked : https://mega.co.nz/#F!Q9M0WCaQ!Egi0XEeL5bcjpY47AVFdOA

games die draaien zijn candy crush, cut the rope 2.
Dankjee!! Ga ik die erop zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat extra van os 10.2.0.1725

android runtime (nieuwste en zeer snel maar niet unlocked )
Browser
Camera met nieuw functie
Clock (wekker)

https://mega.co.nz/#F!F50RgIIS!FYvjDlWfkGBhNkP8euV9fQ

kun je gewoon installeren via dppb or chroome

handleiding sideloading via chrome
http://crackberry.com/sid...berry-using-google-chrome

verschil in versies hieronder.

os.10.2.0.1433
sys.android.shell-10.2.0.97
sys.android-10.2.0.97
sys.browser-10.2.0.42
sys.camera-10.200.0.57
sys.clock-11.20.0.154

os 10.2.0.1725
sys.android.shell-10.2.0.123
sys.android-10.2.0.123
sys.browser-10.2.0.48
sys.camera-10.200.0.63
sys.clock-11.20.0.180

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
nlb, is het dan niet makkelijker om direct 10.2.0.1725 te installeren i.p.v. 10.2.0.1433 ?

Of is 10.2.0.1725 over het algemeen stabieler? Ook is me het voordeel van android runtime unlocked t.o.v. locked even ontgaan.

[ Voor 22% gewijzigd door ICT-BB op 15-09-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
Niann-Tsyr schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 22:34:
Nou, hoor dit. Ik vroeg nog wat de status was van mijn dossier vrijdagavond. Krijg ik zaterdagavond reactie van een andere medewerker dat ik pas NA het weekend, op z'n vroegst maandag een antwoord/oplossing kan verwachten, omdat de technici niet in het weekend of op feestdagen werken. Verder moet ik opeens mijn akkoord geven dat de technici in mijn persoonlijke en technische gegevens gaan kijken. Like WTF?!! Ik had al al mijn persoonlijke gegevens gegeven aan hen, zodat zij aan de gang konden. Nu pas gaan ze kijken als zij mijn akkoord hebben. Ik heb zo het idee dat ik maar een nummertje ben voor Vodafone. Ik heb in mijn reactie naar Vodafone toe het maar netjes gehouden en niet gaan zitten schelden alsof ik het syndroom van Gilles de la Tourette heb. Dit is echt een domper!
Als Vodafone er nu niet uit komt, vraag er dan om, om doorgezet te worden naar BlackBerry tech support. Providers zijn altijd de eerstelijns hulp wanneer er iets niet helemaal goed loopt met je BlackBerry, komt de provider er niet uit dan dan zal BlackBerry er naar moeten kijken en de provider is (geloof ik) de enige die jou door kan sturen, belangrijk dus dat je daar om vraagt indien Vodafone er niet uit komt.

Als Vodafone er niet uitkomt dan lukt het BlackBerry wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

genberg23 schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:57:
nlb, is het dan niet makkelijker om direct 10.2.0.1725 te installeren i.p.v. 10.2.0.1433 ?

Of is 10.2.0.1725 over het algemeen stabieler? Ook is me het voordeel van android runtime unlocked t.o.v. locked even ontgaan.
zijn veel dingen niet helemaal werkend of instabiel dus deze verzie sla ik over dat was ook met 10.2.1.200 en trouwens 1725 is een hybrid combo met 1433. Dus daarom ook mijn advies 1433 en installeer gewoon wat nieuwe update zoals clock, camera die even net beter/anders zijn ;w

Het is maar advies

Het unlock verhaal heeft geen restricties op bepaald android apps dus worden niet geblokkeerd ,oftewel je kan alles maar installeren zoals candy crush of cut the rope 2 etc, worden wel standaard geblokkeerd.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
Bedankt voor de uitleg! Ik ga je advies opvolgen, een stabiel os is toch hetgeen ik nodig heb.

Verwijderd

T-Mobile app v2.3 gives access to:

Minuten en data verbruik
Dagelijks gebruik
Nota's tot 6 maanden
Uitstaande betalingen
Buy add ons
Amount of loyalty points
bank details
T-Mobile Forum
Denk Mee
Toestelhulp (help with devices)
T-Mobile news

Afbeeldingslocatie: http://cdn.crackberry.com/sites/crackberry.com/files/styles/w795/public/article_images/2013/09/T-Mo.JPG?itok=7k4MWObR

• Mark04
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-10-2022
Z10 is niet meer te verkrijgen bij Vodafone volgens de website... Hij staat nergens meer op de website...

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Ben benieuwd of de Z30 wel aangeboden gaat worden. Die is net voor het eerst officieel aangekondigd.

http://press.blackberry.c...berry-z30-smartphone.html

• Miss_80
Nieuwe versie van Whatsapp beschikbaar: crackberry

Ik kreg er geen automatische melding van, dus dacht meld het hier ook nog even. Moest ff BBW starten en whatsapp de opdracht geven te kijken naar updates.

Dit zijn een aantal aanpassingen die aangegeven werden:

-New UI for sending photos: can send multiple photos at the same time!!!
-Message previews: shows incoming messages from other conversations
-Support for sharing contacts from the Contacts app
-Support for sharing mmulti-selected photos from the pictures app
-Many bug fixes

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 14:56
Mark04 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:41:
Z10 is niet meer te verkrijgen bij Vodafone volgens de website... Hij staat nergens meer op de website...
Ik heb drie pogingen gedaan een zakleijk data-abonnement te updaten bij Vodafone. 1e keer was de tablet niet voorradig, 2e keer liep het systeem vast en de derde keer kon ik als bestaande klant uit een veel beperkter productaanbod kiezen, dan nieuwe klanten. Nu mijn abonnement bij T-Mobile overgesloten (met vette databundel, zodat ik ook geen separaat data-abonnement meer nodig heb voor mijn laptop) en elders een Z10 aangeschaft. Ik zou geen zinnige reden weten waarom iemand uberhaupt bij Vodafone wil blijven (misschien dat de dekking je net goed uitkomt), maar klantgericht zijn ze totaal niet.

Overigens lijkt het me dat de Z10 nog wel even blijft. De Z30 is duidelijk weer een slag groter en het aanbod van BB is nou nog niet echt ruim te noemen.

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Sinds vandaag werkt mijn hotmail op de z10 niet meer, ook niet na opnieuw installeren. In eerste instantie synct hij maar hotmail voor 2 dagen, terwijl de instelling op altijd staat (stonden eerst ruim 4800 mails en werkte perfect)En dan verdwijnt alle mail terwijl account in de hub gewoon zichtbaar is.
Waar de mail hoort te staan is het dus leeg en staat er"geen gegevens in deze weergave".
Syncen van altijd na 30 dagen geeft hetzelfde probleem.
Op mijn computer en tablet geen problemen.
Wie weet wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Verwijderd

Mark04 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:41:
Dit klopt want de Z10 is wereldwijd bijna uitverkocht en het is de laatste maand sneller gegaan dan Blackberry had verwacht en ze kunnen niet leveren en vodafone heeft te laat ingekocht. Bij KPN zijn ze mondjes maat verkrijgbaar en bij T-Mobile het zelfde.

T-Mobile is de enigste die de Z30 gaat verkopen de rest weet ik niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 15:34 ]

• pegagus
Ik mag toch aannemen dat Blackberry nog niet is gestopt met de productie?

• hildebrand
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-11-2023
Wellicht kan iemand me helpen bij het volgende. Ik heb de android app van Uitzending gemist op mijn Z10 gezet. Maar als ik een uitzending begin, krijg ik de foutmelding: "Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de videolink: null - 200". Er zijn meer android app's die ik wel op mijn Z10 kan installeren, maar die het niet doen. Alom foutmeldingen of een zwart beeldscherm(pje). Ik lees vaak dat anderen wel profijt hebben van die app's, dus vraag me af wat ik fout doe en hoe ik het kan herstellen.

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
janzeeschuimers schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:46:
Sinds vandaag werkt mijn hotmail op de z10 niet meer, ook niet na opnieuw installeren. In eerste instantie synct hij maar hotmail voor 2 dagen, terwijl de instelling op altijd staat (stonden eerst ruim 4800 mails en werkte perfect)En dan verdwijnt alle mail terwijl account in de hub gewoon zichtbaar is.
Waar de mail hoort te staan is het dus leeg en staat er"geen gegevens in deze weergave".
Syncen van altijd na 30 dagen geeft hetzelfde probleem.
Op mijn computer en tablet geen problemen.
Wie weet wat er aan de hand zou kunnen zijn?
niemand een idee?

Verwijderd

Heb een balletje op gegooid bij onze blackberry experts maar helaas onbekend. Doe eenst eerst je account verwijderen en dan een reset volume up en down tegelijk inhouden tot het toestel reset. installeer het account opnieuw en ben benieuwd.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 21:47 ]

Verwijderd

pegagus schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:32:
Ik mag toch aannemen dat Blackberry nog niet is gestopt met de productie?
Nee, Als het goed is worden de toestellen nog geproduceerd maar te weinig mede omdat men geen overschot wil en nu ze Amerika links laten liggen schijnt juist daar opeens meer vraag te zijn de laatste maand.

Het is zelfs zo dat blackberry nog steeds meer verkoopt dan windows dus het is allemaal nog positief en de verwachting is op dit moment dat men meer blackberry zal verkopen dan in 2012 maar ze hebben het moeilijk met goedkope android toestellen die zowel apple als blackberry wegdrukken waarbij Apple natuurlijk het heel erg goed doet in Amerika en Europe.

Tot 2018 zal Apple en Android 88-92 % van de markt blijven behouden denkt Blackberry en zij willen die 8-12% ook weet blackberry dat er meer dan 600 miljoen smartphone's worden verkocht en dat in 2018 dit er tussen de 800-900 miljoen zal zijn. Op dit moment heeft blackberry 4-5% en windows 3-4% van de markt
en ze zitten in elkaar vaarwater en windows heeft een piek in europa dankzij de goedkopere lumia's die wel eens belangrijk kunnen worden voor windows maar weer nadelig voor Blackberry.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Miss_80 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:24:
[...]

Ik had gisteren gemaild met ABN over het feit dat er geen applicatie beschikbaar was. Geen idee of het iets te maken had met het feit dat ik mijn zakelijke accountnummers vermelde, maar ik ben net terug gebeld door hun support afdeling die graag wat extra informatie wilde hebben over mijn verzoek. In eerste instantie hadden ze niet begrepen dat ik doelde op de nieuwe OS.

Ze gaan in ieder geval mijn mail doorzetten naar de technische afdeling en mijn telefoonnummer is doorgegeven voor eventuele vragen van hun kant. Ik had aangegeven dat ik wat minder vertrouwen in de veiligheid van de applicatie als ik die zou installeren via sideloading en dat mijn voorkeur uitging naar een native app.

Zelfs als er straks niet veel uitkomt vind ik het wel heel netjes dat ze op deze manier het contact met hun klanten onderhouden. Geen standaard afscheepmailtje (nog) maar telefonisch contact _/-\o_ Voel je je toch iets serieuzer genomen.
UPDATE: Vanochtend de volgende mail ontvangen:

De technische afdeling heeft bij het verzoek genoteerd dat de app momenteel niet beschikbaar is in de Blackberry store en daarom ook niet door ons wordt ondersteund. Dit zal in de nabije toekomst ook niet veranderen. Uw verzoek is genoteerd als gebruikerswens. Als blijkt dat veel andere klanten hier ook een verzoek over indienen zal worden beoordeeld of de app ook beschikbaar komt in de Blackberry store. Als alternatief zou u gebruik kunnen maken van Snel Bankieren via de webbrowser op uw telefoon. Met Snel Bankieren kunt u ook inloggen met uw identificatiecode. Ik ben me er van bewust dat dit niet helemaal vergelijkbaar is met de app. Op dit moment kan ik u helaas geen beter alternatief bieden.

-O- Uiteraard gereageerd hierop dat ik zeer teleurgesteld ben in dit standpunt en het feit dat de technische afdeling niet eens de moeite heeft genomen om te kijken naar de mogelijkheid van het aanbieden van een android port zoals Rabobank |:( (beter iets dan niets zeg maar). Afijn, die kan je dus voorlopig vergeten. Toch maar gaan sideloaden of het hele zwikkie overhevelen naar de Rabo (al is het dan meer een prinicipe kwestie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 16:40

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Miss_80 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:35:
[...]

UPDATE: Vanochtend de volgende mail ontvangen:

De technische afdeling heeft bij het verzoek genoteerd dat de app momenteel niet beschikbaar is in de Blackberry store en daarom ook niet door ons wordt ondersteund. Dit zal in de nabije toekomst ook niet veranderen. Uw verzoek is genoteerd als gebruikerswens. Als blijkt dat veel andere klanten hier ook een verzoek over indienen zal worden beoordeeld of de app ook beschikbaar komt in de Blackberry store. Als alternatief zou u gebruik kunnen maken van Snel Bankieren via de webbrowser op uw telefoon. Met Snel Bankieren kunt u ook inloggen met uw identificatiecode. Ik ben me er van bewust dat dit niet helemaal vergelijkbaar is met de app. Op dit moment kan ik u helaas geen beter alternatief bieden.

-O- Uiteraard gereageerd hierop dat ik zeer teleurgesteld ben in dit standpunt en het feit dat de technische afdeling niet eens de moeite heeft genomen om te kijken naar de mogelijkheid van het aanbieden van een android port zoals Rabobank |:( (beter iets dan niets zeg maar). Afijn, die kan je dus voorlopig vergeten. Toch maar gaan sideloaden of het hele zwikkie overhevelen naar de Rabo (al is het dan meer een prinicipe kwestie)
Misschien nog eens reageren met het verzoek tot een "Officiële *.apk", welke je dan zelf om kan zetten en waarvan je voor jezelf in iedergeval de veiligheid kan garanderen. (Met daarin de notitie dat een eventuele gekraakte app die jij nu gaat gebruiken ABN-Amro bij problemen in een kwaad daglicht zet.)

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:58
gezien de aantrekkelijke prijs momenteel en nog geen nieuwe bb te hebben gehad (eens iets anders dan android) zou ik stap wel willen wagen alleen mobiele bankieren zie ik nergens...ik zie wel Ing app voor nederland maar zou graag versie hebben die ook in belgie werkt
moet je die zelf van apk naar bar zetten of gaat dit niet zomaar
ik zie hier dat vele de ing app werkende hebben maar dit gaat vermoedelijk om de nederlandse?
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Inmiddels al een aantal uren mijn Z10 binnen. Leak 1743 geinstallleerd. Maar sideloaden wil nog niet lukken. Ik gebruik het progje van bb10bars.net, maar tot nog toe is niets gelukt. Is chrome een beter idee?

Edit: via chrome werkt wel. De unlocked android runtime van 24 augustus geinstalleerd en Candy Crush doet het. _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door pegagus op 20-09-2013 17:01 ]

Verwijderd

heel goed candy crush (jewels)

10.2 wordt geweldig en zal deze downloaden zodra deze er is en heb begrepen dat de providers deze een paar weken daarna zullen uitrollen. zal begin november zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2013 01:20 ]

Verwijderd

MrProper schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:26:
gezien de aantrekkelijke prijs momenteel en nog geen nieuwe bb te hebben gehad (eens iets anders dan android) zou ik stap wel willen wagen alleen mobiele bankieren zie ik nergens...ik zie wel Ing app voor nederland maar zou graag versie hebben die ook in belgie werkt
moet je die zelf van apk naar bar zetten of gaat dit niet zomaar
ik zie hier dat vele de ing app werkende hebben maar dit gaat vermoedelijk om de nederlandse?
thx
300 euro is een mooie prijs en dan heb je een goed OS welke met 10.2 nog mooier wordt met streamen
naar je tv of surround set wat ik zelf ook doe. toast en lekker switchen daardoor tussen whatsapp berichten sinds de laatste whatsapp update (heeft ios/android niet) en een mooie camera met goede lens.

Top toestel voor die prijs.

• DaveD1109
Er is nu ook een extended battery voor de z10 waarbij je geen andere back cover nodig hebt en toch 2750mAh krijgt! http://www.mpjbattery.com...ry-bb10-z10-ls1-l-s1.html

DaveD

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Vraag mij af hoe efficiënt die is.

Verwijderd

hele ochtend even nieuwe camera getest welke al weer een weekje lag dus voor de liefhebbers met gezichtsherkenning. is wel maf.
Afbeeldingslocatie: http://forums.crackberry.com/attachments/bb10-leaked-beta-os-f395/203126d1379252004t-download-camera-face-detection-focus-img_00000006.png

download

terug naar voorgaande camera
download

veel plezier ermee en ja je moet het sideloaden en dan toestel resetten volume knop up/down tegelijk indrukken en 10 seconden wachten.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2013 12:04 ]

• MrProper
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 01:24:
[...]

300 euro is een mooie prijs en dan heb je een goed OS welke met 10.2 nog mooier wordt met streamen
naar je tv of surround set wat ik zelf ook doe. toast en lekker switchen daardoor tussen whatsapp berichten sinds de laatste whatsapp update (heeft ios/android niet) en een mooie camera met goede lens.

Top toestel voor die prijs.
tja heb er ene opzij liggen bij vandenborre met gratis flipcover...kennis kocht er gisteren ene ...ik twijfel nog...biedt wel uitdaging tov andere os om bv zelf android app compatibel te maken en hopen dat het werkt...heb ondertussen Ing app (belgie) compatibel gemaakt maar kennis kan niet testen want op weekend en kan het niet op toestel laden...zit met chromebook te sukkelen en blijkbaar herkennen ze elkaar niet ofzo
dus die ing app is iets wat ik toch zou willen werkend zien...misschien dat iemand deze eens kan testen....
het kriebelt alleszins er ene te halen :-)
voor de rest zijn foto's ook belangrijk voor me....
heb al zowat alles gehad note 2,S4,htc ed meer...soms 3-4keer zelfde toestel maar uitdaging is wat weg
bb ziet er best mooi uit en real racing 3 gaat ook

Verwijderd

MrProper schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:09:
[...]

tja heb er ene opzij liggen bij vandenborre met gratis flipcover...kennis kocht er gisteren ene ...ik twijfel nog...biedt wel uitdaging tov andere os om bv zelf android app compatibel te maken en hopen dat het werkt...heb ondertussen Ing app (belgie) compatibel gemaakt maar kennis kan niet testen want op weekend en kan het niet op toestel laden...zit met chromebook te sukkelen en blijkbaar herkennen ze elkaar niet ofzo
dus die ing app is iets wat ik toch zou willen werkend zien...misschien dat iemand deze eens kan testen....
het kriebelt alleszins er ene te halen :-)
voor de rest zijn foto's ook belangrijk voor me....
heb al zowat alles gehad note 2,S4,htc ed meer...soms 3-4keer zelfde toestel maar uitdaging is wat weg
bb ziet er best mooi uit en real racing 3 gaat ook
De Camera is goed dat is wat ik het meest gebruik :) Maak erg veel foto's en ook vaak HDR bij oude gebouwen zoals Amsterdam en Brugge. Springen er echt uit. Ook macro photo's krijg ik goede reacties op via facebook en blogger. Geluidskwaliteit is stukken beter met bellen dan samsung en bereik ook. Het is een OS wat goed is en ik mis eigelijks geen apps maar heb wel ING gesideload en 64 gb aan troep er op staan :)

https://mega.co.nz/#F!YsEi2YqI!dCHORHNPVdcadTW3IZmIag wat voorbeelden

• MrProper
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:37:
[...]

De Camera is goed dat is wat ik het meest gebruik :) Maak erg veel foto's en ook vaak HDR bij oude gebouwen zoals Amsterdam en Brugge. Springen er echt uit. Ook macro photo's krijg ik goede reacties op via facebook en blogger. Geluidskwaliteit is stukken beter met bellen dan samsung en bereik ook. Het is een OS wat goed is en ik mis eigelijks geen apps maar heb wel ING gesideload en 64 gb aan troep er op staan :)
hoi die Ing is dat ook belgische versie?

https://dl.dropboxusercon...64622/MyING.be_v5.0.6.bar

zou je die anders eens kunnen installeren en opstarten om te kijken of dat al lukt tenzij je belgische versie al gebruikt natuurlijk

Verwijderd

https://mega.co.nz/#!t4MB...vjCx64Rd9fOgqBqXuXVe7qeII deze werkt wel is van mei 2013 is voor BB10 en Playbook. Ik kan het helaas niet testen heb geen account voor belgie.

Schijnen mensen problemen te hebben met de playbook

Zoek anders de apk op die nieuw is en via deze site omzetten
http://apk2bar.org/

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2013 13:10 ]

• MrProper
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:03:
https://mega.co.nz/#!t4MB...vjCx64Rd9fOgqBqXuXVe7qeII deze werkt wel is van mei 2013 is voor BB10 en Playbook. Ik kan het helaas niet testen heb geen account voor belgie.

Schijnen mensen problemen te hebben met de playbook

Zoek anders de apk op die nieuw is en via deze site omzetten
http://apk2bar.org/
thx ga eens proberen als ik toestel heb
heb de nieuwe omgezet das die van mijn link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thexder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09-2020
Ik vind het werkelijk onbegrijpelijk dat de Blackberry Z10 geen succes is geworden!

Ik heb een paar keer uitvoerig met de Z10 mogen/kunnen spelen bij de Media Markt in Alphen a/d Rijn en het is dat ik al "dik in Apple zit" — er liggen hier twee iPod Touches en een iPad Mini die nog allemaal gebruikt worden — én omdat ik overal maar lees dat het met Blackberry toch een aflopende zaak is, weerhoud het mij ervan om een Z10 aan te schaffen vanwege het "kat in de zak"-scenario/risico, maar tegelijk zou ik eigenlijk toch best wel een Z10 willen hebben/aanschaffen.

Want ik vind met name het Blackberry 10.x OS werkelijk subliem inelkaar steken. Alles is veel logischer ingedeeld en dan vooral de berichten-hub waar je in één oogopslag al je messages van al je e-mail en social network account(s) kunt aflezen. Maar wat ik eigenlijk nog het meest sublieme aan BB10 vond/vind, is het toetsenbord gecombineerd met de ingebouwde woord-voorspeller en hoe dit visueel als geheel opgezet is: de woord-voorspeller tussen de regels van het toetsenbord in en het omhoog-swipen als het juiste woord is voorspeld ! Geniaal en subtiel in al z'n eenvoud, geweldig!

Vanwege mijn al enige jaren van intensief gebruik van mijn "Apples" en vanwege de dramatische dalende lijn van RIM/Blackberry, heb ik — voor nu — besloten om de Z10 toch maar in de schappen van de Media Markt te laten liggen en heb ik een ander besluit genomen.

Het (i)OS van Apple is een vrij conservatief gesloten bolwerk, omdat Apple nooit toestaat dat een externe (niet-Apple-)app apps of features van Apple zelf vervangt (tenzij je je Apple jailbreakt maar dat heb ik nooit gedaan).

Google's Android is (vrij) open source en uit ervaring weet ik dat Google het de Android-gebruiker wél toestaat om bepaalde Android-features te laten vervangen door een app die niet van Android/Google zelf is.

Ik heb wel eens op een goedkope Bart Smit-tablet (met Android 2.3 geloof ik) van de mogelijkheid gebruik gemaakt om het standaard Android-toetsenbord te vervangen door een Swype-app als default toetsenbord te installeren, omdat ik Swype wel eens wilde proberen na wat enthiousiaste verhalen op internet erover gelezen te hebben (mijn Swype-ervaring intussen: grappig/leuk bedacht doch niet echt bijzonder en ik typte zéker niet sneller — gelukkig was/is Swype gratis 😉).

En toen — na mijn besluit om de BB Z10 niet te kopen — bedacht ik mij opeens: zodra er een "Z10-keyboard"-app voor Android uitkomt, neem ik een Google-smartphone, want die heb ik nog niet (ik bel niet eens met een iPhone, gek he? wel 3 iPods/iPads in huis hebben, maar bellen doe ik nog steeds met een good-old Nokia 5800 😉).

Of is er bij iemand al bekend of er inmiddels een app voor Android met Z10-keyboard features ergens te downloaden is? En is zo'n app er nu (nog) niet en wat als hij ook misschien helemaal nooit gemaakt zal worden, zijn er dan goede alternatieve apps voor Android verkrijgbaar die het Z10-keyboard principe heeft danwel (heel) dicht benaderd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-06-2019
Tja, ik denk dat er meer consumenten zijn die de Z10 niet halen vanwege het niet zo goed presteren van Blackberry. Ik lees wel vaker verhalen van dat de Z10 zo'n goed en gebruiksvriendelijk toestel is, maar op de een of andere manier lijdt de consument aan een Android en IOS-gekte. Ik heb zelf de Z10 en ik vind het echt heel goed werken. Heel wat anders dan IOS en Android. Werken met knoppen is zo 2010. Ik heb de Z10 een kans gegeven en het heeft me niet teleurgesteld. Zouden meer consumenten moeten doen. Natuurlijk zijn er een aantal 'belangrijke' apps niet voorhanden, maar de meest gebruikte zijn er en werken goed.

Pas als je de Z10 hebt gebruikt en je stapt weer even over op Android en/of IOS, dan merk je pas hoe gebruiksvriendelijk en goed BB10 werkt. Het heeft veel overeenkomsten met Nokia N9 en Sailfish OS. Op de een of andere manier heeft Blackberry een bepaalde naam gekregen.

BB had de Z10 goedkoper moeten prijzen in de markt. Natuurlijk was de Z10 goedkoper dan de Iphone 5, maar BB moet niet kijken naar Apple. Apple hanteert schandalige prijzen, maar zij kunnen het blijkbaar maken. De Z10 had rond de 400 euro in de mark moeten komen. Het is absoluut een toestel om uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
BlackBerry lijdt idd aan een slecht imago.

Letterlijk iedereen om mij heen vrienden, familie, collega's wisten niet dat BlackBerry met (toentertijd) een nieuwe phone (Z10) en OS op de markt is gekomen. En bij het zeggen alleen al dat ik een nieuwe BlackBerry heb riep het al negatieve reacties op.

Zelfs native BlackBerry gebruikers wisten niet eens dat er een nieuw OS en phones uit waren.

Zegt genoeg over de marketing en imago van BlackBerry.

Nu pas na een half jaar hoor ik die mensen er naar informeren, danwel positief, zo van: eh jij hebt toch die Z10 niet, hoe bevalt ie?
Danwel negatief, omdat ze nu alleen maar negatief in het nieuws komen.

Zoveel factoren spelen mee wil je tegenwoordig van je flagship een succes maken!
En als imago je al tegenzit dan heb je het al heel zwaar!

Blackberry heeft naar mijn mening niet goed genoeg de strijd geleverd om te laten zien waarom BB10 goed is in wat het doet en zich onderscheidt van de rest.

Ook zijn de verwachtingen tegenwoordig ontzettend hoog, een telefoon moet alles kunnen + nog meer.
Nieuwe OS-en krijgen daarbij nog de app market voor de kiezen die een goed aanbod moeten hebben van meet af aan, wat bij BlackBerry nog niet gelukt is. De "belangrijkste" publiekstrekkers waren/zijn er nog niet, en als die al via sideload aan het werk te krijgen zijn is dat een proces die niet geschikt is voor de massa. Die wil plug and play en geen gekloot met 3rd party apps en pc gebruik erbij.
De devs trekt het ook niet aan, want ports of native apps van bijv. Spotify en Instagram zijn er nog steeds niet!

Ik vermaak mij prima met het app aanbod en de enkele sideloads, maar de massa wil duidelijk en kijkt duidelijk anders/niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
MrProper schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:22:
[...]

thx ga eens proberen als ik toestel heb
heb de nieuwe omgezet das die van mijn link
kennis van mij die Z10 kocht heeft meerdere versie van Ing belgie geprobeerd maar het lukt langs geen kanten
start zelfs niet op....
ikzelf heb het nog niet gehaald en ben op dit moment eigenlijk opgelucht dat ik nog geen Z10 haalde omdat ik het een toch belangrijke app vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Het gebrek aan Rabobank faciliteiten op mijn Nokia 808 (Symbian) was de druppel die mij deed kiezen voor de Z10. Rabobank heeft wel netjes een app.

Maar BB moet zelf echt meer werk maken van het aanbbod van de belangrijkste apps. Misschien dat het er wereldwijd 50 zijn. Steek die ontwikkelaars 50 miljoen toe, en je hebt weer een slag gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hildebrand
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-11-2023
@intricate. Leuk relaas. Ook ik verbaas me over het slechte imago van Blackberry. Voor een belangrijk deel noem je de belangrijkste redenen, maar ik wil er nog een aan toevoegen.

Enige jaren terug belde ik in het bijzijn van een goeie kennis met mijn Bold 9780 en die kennis zei verbaasd: Ben je ook zo'n Blackberry-hater? Pardon, zei ik, hoe kom je daar bij? Bleek dat haar bedrijf waar ze werkte lange tijd een Blackberry als bedrijfstelefoon had voorgeschreven. Zoals elke telefoon vertoont deze af en toe kuren, maar omdat het een bedrijfstelefoon is hebben werknemers meer reden om deze kuren te vergroten. Zij hebben immers niet voor deze telefoon gekozen.

Nu werknemers zelf hun eigen aangeschafte telefoon in bedrijven kunnen gebruiken, viert de individualiteit hoogtij. Blackberry kan wel zeggen dat zijn OS het beste is en de meest veelbelovende, maar het imago van 'bedrijfstelefoon' is wel blijven hangen. Mensen betalen liever iets meer voor hun telefoon, als ze maar wel het idee hebben dat ze er zelf voor hebben gekozen.

Blackberry is begonnen als telefoon voor de zakelijke gebruiker, maar heeft de ommezwaai naar een telefoon voor de kritische consument niet kunnen maken. Daarbij komt ook nog de slechte marketing van Blackberry rond Playbook, Z10 en BB10. Veel te weinig mensen hebben weet gekregen van die mooie producten.

En nu lijkt het erop dat Blackberry het helaas niet heeft gered.

Zelf geniet ik elke dag van mijn Playbook en van mijn Z10. Ik kan er alles mee doen. Alle apps gaan vloeiend en het OS vertoont zelden haperingen. Onbegrijpelijk dat dit niet op waarde wordt geschat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Op Androidgebied is het Samsung wat de klok slaat. Persoonlijk vind ik Android een verschrikkelijke warboel. Maar vergis je niet in wat een wereldwijde mediacampagne kost. Dat loopt in vele miljoenen en dat zie je terug in de jaarcijfers. Maar ook zo ongeveer elke review lijkt geschreven vanuit een negatief standpunt, waarbij je vervolgens in de reacties kunt lezen waar de reviewer allemaal de plank wel niet mis slaat.

Maar on-topic: is er een manier om de Google playstore te laten denken dat je een android-device bent. Op PC of BB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padrini
@pegagus via APK downloader, welke een Chrome extensie is, kun je via de browser APK bestanden downloaden.

Hiervoor dien je echter wel een Android Device-ID te hebben.
http://apps.evozi.com/apk-downloader/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Mijn anti-virus (ESET NOD 32) blokkeert hem. Zit blijkbaar add-ware in. Maar ze hebben ook een weboplossing. En die werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padrini
Draai hier zelf ESET Smart Security en geen problemen, maar vaak genoeg heb ik gemerkt dat ESET exe's of andere dingen aangeeft als gevaarlijk, terwijl dit niet zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
pegagus schreef op maandag 23 september 2013 @ 08:07:
Het gebrek aan Rabobank faciliteiten op mijn Nokia 808 (Symbian) was de druppel die mij deed kiezen voor de Z10.
Voor mij was dat het slechts beschikbaar hebben van 1 active sync account.
Ik mis zeer de camera kwaliteit/functionaliteit en lps notificaties, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Behalve camera, was mijn Nokia 808 ook wel wat beter in het instellen van de profielen. Voor de rest heb ik nog niets te klagen. Ook het gezeur over apps kan in niet volgen. Ik moet toegeven dat het iets meer moeite kost, maar dan krijg ik tot nog toe elke android app draaiende. En het komt mij toch minder ingewikkeld over dan een alternatieve rom op een android toestel zetten.

Ik heb gisteren nog even zitten zoeken op ppopulaire android-apps. Maar dan zie ik weinig tot niets dat ik denk dat moet ik ook hebben,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Profielen, idd een goed punt. Dat mis ik echt op de Z10, ook 3rd party profiel apps kunnen niet wat ik wil, zoals data/wifi op gezette tijden aan/uit, of netwerk switchen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
pegagus schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:12:
Behalve camera, was mijn Nokia 808 ook wel wat beter in het instellen van de profielen. Voor de rest heb ik nog niets te klagen. Ook het gezeur over apps kan in niet volgen. Ik moet toegeven dat het iets meer moeite kost, maar dan krijg ik tot nog toe elke android app draaiende. En het komt mij toch minder ingewikkeld over dan een alternatieve rom op een android toestel zetten.

Ik heb gisteren nog even zitten zoeken op ppopulaire android-apps. Maar dan zie ik weinig tot niets dat ik denk dat moet ik ook hebben,
hoi misschien krijg jij dan ook my ing (belgische) versie werkend ? kennis van mij lukt het niet...versies die hier enkele posts naar boven zijn vermeldt lukken niet...starten zelfs niet
je hebt geen ing account nodig om het progje op te starten in feite
thx

• Miss_80
intricate schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 19:12:
Profielen, idd een goed punt. Dat mis ik echt op de Z10, ook 3rd party profiel apps kunnen niet wat ik wil, zoals data/wifi op gezette tijden aan/uit, of netwerk switchen, etc.
+1
Zo'n app had ik wel op mijn Xperia P maar die is er niet op Z10. Op crackberry zijn ze een tijdje geleden begonnen met een initiatief waar developers een site hebben opgezet waar je je ideeen kan plaatsen. Op basis van crowdfunding willen ze dan beginnen met ontwikkelen van de apps waar de meeste vraag naar is. Een goede profilemanager heb ik gisteren toegevoegd aan die site.

• pegagus
MrProper schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:50:
[...]

hoi misschien krijg jij dan ook my ing (belgische) versie werkend ? kennis van mij lukt het niet...versies die hier enkele posts naar boven zijn vermeldt lukken niet...starten zelfs niet
je hebt geen ing account nodig om het progje op te starten in feite
thx
Ik heb de volgende leak geinstalleerd (beta, dus): 10.2.0.1743 Hier te downloaden: http://forums.crackberry....-1743-all-devices-851306/

Deze draait bij mij als een tierelier en nog geen bug kunnen ontdekken.

Verder de volgende unlocked Android runtime: https://docs.google.com/f...cFIf4eHkycG55MDRPSEE/edit

Tot nog toe éém ding niet kunnen installeren, maar dat was een lockschreen app die speciaal bedoeld is voor de Cyanogemod van Android.

En wat ik nog wel mis tov mijn 808 is een klok op mijn lockscreen. Je kunt de Z10 weliswaar in nachtmodus zetten, maar die donker rode klok is overdag slecht afleesbaar en is een tijdelijke oplossing. Na unlocken moet je hem weer zelf terug zetten. Ik zag collega's met oude BB's, die wel een klok op hun lockscreen hebben.

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Lees ik het nu goed? kan je adroid op een Z10 krijgen?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• pegagus
Android runtime, waardoor je android apps kunt draaien.

• MrProper
pegagus schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:01:
[...]

Ik heb de volgende leak geinstalleerd (beta, dus): 10.2.0.1743 Hier te downloaden: http://forums.crackberry....-1743-all-devices-851306/

Verder de volgende unlocked Android runtime: https://docs.google.com/f...cFIf4eHkycG55MDRPSEE/edit

Tot nog toe éém ding niet kunnen installeren, maar dat was een lockschreen app die speciaal bedoeld is voor de Cyanogemod van Android.

En wat ik nog wel mis tov mijn 808 is een klok op mijn lockscreen. Je kunt de Z10 weliswaar in nachtmodus zetten, maar die donker rode klok is overdag slecht afleesbaar en is een tijdelijke oplossing. Na unlocken moet je hem weer zelf terug zetten. Ik zag collega's met oude BB's, die wel een klok op hun lockscreen hebben.
kennis heeft nu ook die nieuwere leaked op toestel gezet maar bv ing bar ed lukken niet
sommige wel maar verschillende niet waaronder die belgische ing die voor ons belangrijkste is gaat dus niet
kan iemand deze eens proberen....ook al heb je geen account je kan deze normaal opstarten en paar zaken klikken
thx

• intricate
@pegasus

Bedoel je echt je lock screen of de low power screen (lps) als op de 808?

Die notificaties kan alleen op oled schermen.
Het klokje van de Z10 altijd aan is alleen mogelijk als je je adapter erin houdt, anders gaat het scherm idd uit.

(WP8 kan het nu ook met GDR3 op non-amoled schermen, maar dan staat je lcd constant aan)

• Matthijs89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-10-2023
pegagus schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:01:
[...]

Kan je wat meer uitleg geven over het installeren van Andriod op mijn BB Z10? Begin nu toch wel veel hinder te onder vinden van het missen van de App's

Verwijderd

Ik neem afscheid van de site van Tweakers welke steeds meer het niveau krijgt van hapklare brokken net als nu.nl welke ook alleen maar gekopieerd nieuws is zonder de juiste feiten en dat stoort me al een tijdje als een site ook een mening kwijt wil welke nergens op gebaseerd is of gewoon fout. Ik merk ook het commentaar steeds gekker wordt en laat me daarin ook meeslepen om daarin mee te gaan.

edit: android runtime wordt bescherm door trend micro als een app bepaalde dingen verplicht zoals je sms , email lezen en je kan dit niet uitvinken dat blokkeerd deze meestal en dan icm wifi gaat het niet werken. dus een tv app kan je starten maar je wifi wordt geblokkeerd door trend micro en vaak start de app niet op.
Wel fijn zo gratis toestel maar dat was het.

• Miss_80
:? What happened? Ik weet niet wat ik gemist heb, maar het als dat er in resulteert dat wij jou kennis rondom (in dit geval dan de BB10 telefoons) gaan kwijtraken, dan lijkt me dat een kwalijke zaak.

Denk er nog even over na :) en anders hoop ik je tegen te komen op crackberry

[ Voor 10% gewijzigd door Miss_80 op 26-09-2013 07:58 ]

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
Ik was je al kwijt op BBM en nu ga je hier ook weg!?? :(
Gebruik je zelf nog een BB10 telefoon of ben je ook klaar met BB zelf?

Zoals hierboven al gezegd word gaan we je kennis en insight zeker missen als je stopt!
Laat duidelijk zijn dat jouw kennis en mening zeker gewaardeerd word door velen onder ons.
Pagina: 1 ... 20 ... 48 Laatste