je hoeft niet over te stappen want android is nog steeds goed hoewel ik dat van apple niet meer kan zeggen met al die bugs updates maar het blijft een mooi en simpel toestel. Blackberry is dat ook wel maar werkt ietsje anders en persoonlijk vindt ik dat fijn maar kan me ook goed indenken dat iemand dat met een apple ook heeft en dus zou ik zeggen blijf daar. Ik vindt het idee van de HUB erg fijn en het virtueel keyboard was vanaf het begin mijn favoriet en daarnaast super tevreden met de camera.
Maar mensen hoeven niet over te stappen. Blackberry verdient ook de de BES 10 server en ander dingen en ze staan er beter voor dan een jaar geleden ook financieel maar ze moet het eerste jaar een basis hebben en dan moeten ze het tweede jaar wel meer laten zien. Ik denk zelf als men dit jaar 12 miljoen BB kunnen verkopen dat er een goede basis ligt voor het tweede jaar maar daarin zullen ze het ook waar moeten maken door 3x zoveel te verkopen en dat gaan ze weer richting de betere jaren.
BB heeft nu 18.000 bedrijven over naar BES10 en dat gaat gestaag voort.
Die BS argument ken ik en die is van mij

en de BB10 is zekers geen revolutie maar wel een evolutie in gesture en dingen anders benaderen zoals in de Hub en keyboard maar ook in een paar ander kleine dingen. Ze zijn allemaal geen evolutie maar puur een verbeterde aanpassing cq evolutie. Het is niet voor niks dat android 5.0 en ios 7 wat dingen daarvan willen gebruiken en andersom ook.
prijsverlaging is niet zo drama met de Q10 als topprodukt maar men moet dan wel snel komen met een vernieuwde touchscreen toestel high end en dan de Z10 hergebruiken met andere behuizing. Dit scheelt gewoon ontwikkeling en je kan niet verkocht z10 ombouwen naar een Z5 ofzo.Maar een prijs van 450 lijkt me goed voor de Z10 als ik kijk naar alle hardware om me heen en de Q5 voor 399 kan dan weer niet dus dan moet 349 of lager zijn.
Ik ontken niet dat Apple het beste merk is maar ze hebben zekers niet de beste mobiel. Ik koop ook liever een asus laptop van 1299 euro waarop ik perfect skyrim,total war shogun en metro kan spelen maar voor die prijs krijg je bij Apple een mooie design maar qua specificatie een ripoff en dat is persoonlijk zoals ik het zie.
Een nieuwe mercedes benz van 55.000 euro vind ik ook mooi maar kies toch voor een citroen van 29.000 qua familie auto en dat is en blijft voor een ieder een keuze. Net als ios 7 er aan komt en dat vindt ik prima jatwerk. Niks mis mee maar qua layout vindt ik het om te kotsen maar iemand die dat wel mooi vindt gaat wellicht over zijn nek van Blackberry zijn iconen. Het blijft allemaal persoonlijk en heb niks tegen ander merken maar persoonlijk vindt ik de blackberry beter dan android werken en ik heb alles erop zitten wat ik nodig heb. ik kan internet gebruiken, muziek luisten en zelfs via mijn mobiel versturen naar mijn versterker en
heb een buienradar

en kan er mee bellen en heb beter bereik dan mijn voorgaande samsung. TOP.
kijk HTC ONE vindt ik persoonlijk op dit moment het mooiste toestel en de meeste lelijke vindt ik de Samsung S4. De blackberry Z10 is wel ok net als de iphone 5 maar vindt ze niet per direct beide super mooi. De witte iphone 5 vindt ik overigens wel super lelijk maar heb dat niet meer de zwarte. Het blijft moeilijk en natuurlijk het blijft een smaak twist
Hieronder nog even Canada en deze grafiek qua beweging zag je ook in the UK en bij FRS (frankrijk) tot juni.
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 28-06-2013 22:26
]