Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 09:54

NvU

Bigs schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:37:
[...]

Als hij spontaan uitvalt dan werkt hij niet prima naar mijn idee 8)7
Ik bedoelde meer de interface, en hoe hij scant. Ik kom van shazam met mijn vorige BB Bold, en gebruikte het vaak dus miste het aardig. Maar dit is een zeer waardige vervanger misschien nog wel beter omdat hij naar mijn gevoel sneller is.

Alleen ik heb hem voor de grap net even een heel aantal keren zitten testen en hij valt toch echt best wel vaak uit. Dus ben hem nu opnieuw aan het installeren kijken of het helpt.

Trouwens iemand die hier de app data monitor gebruikt? Sinds kort een update voor SMS/Bel gegevens maar die kloppen echt voor geen meter misschien 5 minuten inkomende gesprekken gehad sinds de updat en hij geeft bijna 6 uur aan. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Heeft iemand al ervaring met het activeren van BES 10 devices op een nieuwe BDS server? Ik heb op dit moment een BES 5 server draaien met ongeveer 500 devices en daarnaast een BES (of bds) 10 trial server draaien (60 dagen). Nu heb ik 2 z10's geactiveerd op deze BES 10 server en wil graag gebruik maken van de trade in program van Blackberry waarbij je de huidige Cals op de oude BES server kan overzetten naar de nieuwe BES server. Ik krijg dit nog niet voor elkaar, heeft iemand dit al voor elkaar gekregen?
Via de volgende link krijg ik het niet voor elkaar:
https://enterprise.ecomm.webapps.blackberry.com/calupgrade
Als ik hier de license key invoer van mijn BES 5 server dan krijg ik een "invalid to verify"melding terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in2duhCore schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:25:
Heeft iemand al ervaring met het activeren van BES 10 devices op een nieuwe BDS server? Ik heb op dit moment een BES 5 server draaien met ongeveer 500 devices en daarnaast een BES (of bds) 10 trial server draaien (60 dagen). Nu heb ik 2 z10's geactiveerd op deze BES 10 server en wil graag gebruik maken van de trade in program van Blackberry waarbij je de huidige Cals op de oude BES server kan overzetten naar de nieuwe BES server. Ik krijg dit nog niet voor elkaar, heeft iemand dit al voor elkaar gekregen?
Via de volgende link krijg ik het niet voor elkaar:
https://enterprise.ecomm.webapps.blackberry.com/calupgrade
Als ik hier de license key invoer van mijn BES 5 server dan krijg ik een "invalid to verify"melding terug.
http://bizblog.blackberry.com/2013/03/trade-up-bes-10/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:23
De BB Z10 mocht ik vorige week vrijdag ophalen. Ik had gedacht dat ik nog 2 weken zou moeten wachten. Wat een verademing is deze telefoon vergeleken met de BB Storm 9500. Ik ben echt zooo blij met de Z10 :D *O* Tot nu toe geen last van random reboots gehad. Zelfs niet toen ik de foon ging laden met mijn PlayBook lader. Verder draai ik OS 10.1.0.273, maar is er al een nieuwe officiële release uit (Vodafone)?
Naast de apps die eerder genoemd waren, zijn er nog andere must have apps?
Wat betreft BB, het is zo jammer dat mensen niet geïnteresseerd zijn in BB. Ik wilde van de week een collega mijn Z10 laten zien. Eerste wat hij zegt: "Rot op met je BlackBerry." Hij is zelf een iPhone gebruiker. Ik hoop echt dat BB met de Z10 en Q10 mensen overtuigt. Zo jammer als ze het niet zouden redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

july/augustus de Z5? duidelijk niet de A10 want dat zou een Triple A toestel moeten zijn :)

Afbeeldingslocatie: http://img.blackberryos.com/bbos-images/2013/Z5White-kea.png

Zal zelfde specs krijgen als de Q5 en is zelfs te klokken naar 1,5 als het moet. Blackberry koopt alleen maar
1 processor type zodat ze groot in kunnen kopen. Goed bezig. Dit is wat ik lees en klinkt logisch.

NOTE : Het kan ook allemaal FAKE zijn

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Ik denk dat een goedkopere touchscreen zeer welkom is. Want ik kom veel mensen tegen die eigenlijk gelijk toegeven hoe goed BB10 aanvoelt maar als ik dan zeg dat hij bijna 500 euro kost krabbelen ze vaak wel snel terug.

De geruchten van de A10 als opvolger van de Z10 gaan deze week ook de ronde, misschien dat ze net als wat ze bij samsung doen 2 versies van een model gaan maken het vlaggenschip(A10/Z10) en een mini (Z5) versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvU schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:53:

De geruchten van de A10 als opvolger van de Z10 gaan deze week ook de ronde, misschien dat ze net als wat ze bij samsung doen 2 versies van een model gaan maken het vlaggenschip(A10/Z10) en een mini (Z5) versie.
Ik denk dat een Z5 budget type er sneller zal komen dan we verwachten want andere aanbieders zoals samsung hebben ook versnelt een 4+ inch toestel uitgebracht van de S4 en Apple wil klanten naar de iphone 5 hebben door goede aanbiedingen te geven voor hun oude toestel in Amerika. Dus er is beweging in de markt en elke % wordt bevochten door de twee grote merken. Blackberry ziet dit ook en kan al niet genoeg toestellen maken dus een extra model is welkom ook om de concurrentie aan te gaan voor goedkopere toestellen met een een stukje A kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Off topic maar voor mensen met een red abbo die hebben vanaf vandaag 1 gig extra data voor altijd :p

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:05:
Off topic maar voor mensen met een red abbo die hebben vanaf vandaag 1 gig extra data voor altijd :p
gebruik gem. 400 Mb-500Mb dus off topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Is er iemand die weet waar ik een zwart zwarte "battery door" kan krijgen?

Ik heb wel wat sites gevonden maar bijna allemaal ver weg en dan betaal je vaak alleen al 15 euro verzendkosten. En dat vind ik toch een beetje te gek worden.

[ Voor 5% gewijzigd door NvU op 10-06-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddieva
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-03-2023
Heeft iemand al reactie op die gratis sd kaart actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Nee nog niets. Maar is ook nog geen week geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 07:34
Ik heb er vorige week ook eentje besteld via eBay (in Engeland) en moet hem nog binnen krijgen. Ik ga hem achter op mijn witte Z10 gebruiken zodat ik een Z10 Oreo heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn leaks van vernieuws apps voor 10.2 welke je dus ook kan installeren op 10.1 (niet op 10.0.x.x)

clock - mulittime en wereldklok aanpassing

Camera - verbetere camera en extra functie low light (waar HDR zich ook bevind)

Er is ook een browser en facebook rip ,maar de bovenste twee zijn geen enkele problemen mee en via sideload gewoon te installeren. Ik ben geen problemen tegengekomen.

Let wel op dat je ze beide apart moet gaan installeren en herstart je toestel als je klaar bent.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

iBenshi schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:14:
[...]

Ik heb er vorige week ook eentje besteld via eBay (in Engeland) en moet hem nog binnen krijgen. Ik ga hem achter op mijn witte Z10 gebruiken zodat ik een Z10 Oreo heb :)
Precies het zelfde idee voor de Oreo. Waar had jij hem bestelt op eBay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Is een nieuwe update van Facebook welke beter werkt dan de van 10.2 geplukte versie :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 13:58
Hier een Z10 met KPN 10.1.0.2312 en loop tegen de volgende problemen aan met contactpersonen. Mijn Outlook contacten zijn gesynched via BES naar de Z10. Deze contacten zijn beschikbaar in de work omgeving. De volgende zaken zouden beter kunnen, misschien weet iemand één of meerdere oplossingen?

- Caller ID werkt niet. Onder smart dialling staat Country code op +31 ingesteld, verder niets ingesteld. Contactpersonen hebben een nummer in het formaat +31 (0) 6 123 456 78 of +31 (0) 10 1234 567. Alle contacten aanpassen is geen oplossing, veel (200+) zijn een kopie van onze Exchange Global address list.

- Ik kan geen contacten "zien" via mijn carkit (Mondeo 2009). Enkel de sim-contacten zijn beschikbaar via de carkit. Het maakt niet uit of ik de personal space of workspace open heb staan. Ind e personal workspace zie ik onder Settings -> Connection -> Bluetooth de carkit staan. Onder Configure -> Message Access Accounts staat mijn werkaccount helaas niet. Moet dit worden opengezet op BES of is er een andere oplossing?

- Suggested contacts van Outlook worden gesyncd (zie hier). Iemand gevonden hoe dit uit kan zonder de functie in Outlook zelf uit te zetten.

- Facebook en LinkedIn contacten staan in de contacts. Ondanks dat ik Find Friends (Facebook) en Find Connections (LinkedIn) uit heb staan, zie ik in zowel mijn personal space als work space een aantal facebook contacten. Onder de instellingen in de contacts staan onder "Show accounts in contact list" beide accounts uit.

- Dialer contacts laat alleen SIM contacten zien. Als ik via de Dialer / Phone app de knop Contacts open, dan zie ik enkel de SIM contacten. Ik zie geen mogelijkheid hier mijn werkcontacten weer te geven, zowel in de personal space als work space. Als ik naar aanleiding van een telefoontje iemand wil bellen, dan moet ik de dialer afsluiten, contacts openen en dan de juiste persoon zoeken.

Hiernaast nog wat kleine zaken zoals dubbele contactpersonen, BBM accounts in mijn contactlijst, TC Trustcenter niet als vertrouwde root CA, een slecht werkende wifi van tijd tot tijd en een lockscreen wat transparant is en voor derden gegevens laat zien die mogelijk niet wenselijk zijn. De batterijduur is voor mijn intensief gebruik wat aan de korte kant, een hele werkdag red ik helaas niet.

Ik gebruik het apparaat wel behoorlijk intensief en ben aardig kritisch. Hierdoor ben ik niet zo enthousiast over de Z10 als sommige anderen hier. Bediening en hub werken zeker prettig, maar compenseren de minder werkende standaardfuncties van een zakelijks smartphone niet.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
NvU schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:42:
[...]

Precies het zelfde idee voor de Oreo. Waar had jij hem bestelt op eBay?
Ik heb hem hier besteld. Vanuit de UK, dus ik zou hem binnen een week thuis moeten hebben. Ik verwacht hem vandaag met de post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Oke zou je even kunnen melden of je hem goed hebt ontvangen/ goed product is. Dan bestel ik er vandaag of morgen ook 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
NvU schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:41:
Oke zou je even kunnen melden of je hem goed hebt ontvangen/ goed product is. Dan bestel ik er vandaag of morgen ook 1.
Ja, is goed. Maak ook wel een foto als ik hem heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NPO.nl

rechtstreek via je browser van je blackberry Ned 1,2 3 bekijken en uitzending gemist. MASTER

HHaahh bij apple en android heb je een app nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Battery charging bundle is binnen!! :D

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddieva
dave1972 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:36:
Ik ben benieuwd!

als t was is ga ik m daar ook wel bestellen

is het een originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Yup alles origineel :) http://www.ebay.nl/itm/33....m1497.l2649#ht_925wt_906 heb ik hem vandaan verreweg het goedkoopst

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 10:52
Daar is die niet meer beschikbaar?

Deze aanbieding () is verwijderd of dit object is niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:36:
Ik kom er maar niet achter wat die battery charging bundle nou doet. Wat ik begrijp is dat je je Z10 erop kunt aansluiten en dan de lader aansluiten op de bundle. Dan worden zowel de accu in de Z10 als de reserve accu in de bundle opgeladen. Klopt, he? Maar stel je hebt een lange vlucht en de accu van je Z10 raakt leeg en je wilt geen battery swap doen (ivm battery cover die dan los gaat zitten), kun je dan gewoon je Z10 voeden vanuit de bundle? Zonder dat hij op een lader is aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Yup dat is dus het grote voordeel alleen zal hij hem niet helemaal opladen maar tot ongeveer 80 of 90 procent, ik zal het straks f uittesten

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:23:
Yup dat is dus het grote voordeel alleen zal hij hem niet helemaal opladen maar tot ongeveer 80 of 90 procent, ik zal het straks f uittesten
Bedankt voor het antwoord. Dus eigenlijk wordt hij opgeladen door de reserveaccu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Yeszzzz zo werkt t inderdaad

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Ik ben nu die reserve batterij aan het opladen, zodra die klaar is hang ik hem aan mijn tel, dan kijk ik ook tot hoever hij hem oplaadt

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Ik laad altijd mijn reserve batterij aan de lader op. Als de batterij in mijn Z10 dan op is, swap ik hem snel. Zo hoef ik nooit mijn telefoon aan de lader te hangen, wat irritant is als ik op kantoor de hele tijd van vergadering naar vergadering hobbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
iBenshi schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:53:
Ik laad altijd mijn reserve batterij aan de lader op. Als de batterij in mijn Z10 dan op is, swap ik hem snel. Zo hoef ik nooit mijn telefoon aan de lader te hangen, wat irritant is als ik op kantoor de hele tijd van vergadering naar vergadering hobbel.
Dat is inderdaad de meest logische manier, maar als je die batterydoor niet elke keer er af wil halen is het wel makkelijk :P :9

[ Voor 10% gewijzigd door dave1972 op 11-06-2013 15:57 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Ik gebruik hem haast nooit als "oplader" maar bijna altijd voer ik gewoon een swap uit.
Hij laad bij mij maar 50% op denk ik. Dus dan gebruik liever als gewoon een back-up batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvU schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:30:
Ik gebruik hem haast nooit als "oplader" maar bijna altijd voer ik gewoon een swap uit.
Hij laad bij mij maar 50% op denk ik. Dus dan gebruik liever als gewoon een back-up batterij.
Kan ik me voorstellen, ja. Maar gaat dat batterijklepje niet erg los zitten? Je kunt dan wel een nieuw klepje kopen, maar de bevestigingspunten van de behuizing slijten er ook door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mensen positief over iOS7 terwijl ik hetzelfde kan op mij z10..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
NvU schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:41:
Gisteren mijn battery cover binnen gehad. Prima levering en hij zit er nu op :)

Afbeeldingslocatie: http://www.bbhub.nl/wp-content/uploads/2013/06/z10_oreo_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bbhub.nl/wp-content/uploads/2013/06/z10_oreo_02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

iBenshi schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:40:
[...]

Dank u. Ziet er goed uit, ik ga er ook eentje bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
iBenshi schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:40:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ze toevallig allebei hier liggen, en als je niet van kieren houdt in je behuizing is het bijna essentieel om de zwarte cover bij de witte z10 te bestellen.
Die witte cover is echt crap, sluit niet netjes aan, en is echt glad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Iemand last van het niet kunnen verbinden middels active sync op 10.1.0.2312?
Voel mij geneigd een leak te installeren waar ik geen zin in heb.

edit: laat maar, ligt aan mijn werk account, heb de limiet van 10 apparaten bereikt, moet eerst alle oude apparaten die ik niet meer in bezit heb eruit knikkeren.

[ Voor 37% gewijzigd door intricate op 12-06-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Bebuzz werkt nu ook met fb notificatie en whatsapp :D

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi toestel..

Kan iemand vertellen/schrijven of in het nieuwe OS de Agenda nu wel automatisch kan herhalen op 2 o 3 dagen/weken/maanden ?
Dat is door mij en in mijn omgeving een veel gebruikte functie.
Do het nu met een Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Voor vergadering is dat twee weken en voor overige gebeurtenissen is dat max een week

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh... dat is niet handig.. voor mij.
maar er zal wel over nagedacht zijn.

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
How to run every android app on the Z10 :) http://forums.crackberry....-app-blackberry10-817781/

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 03:56:
Mooi toestel..

Kan iemand vertellen/schrijven of in het nieuwe OS de Agenda nu wel automatisch kan herhalen op 2 o 3 dagen/weken/maanden ?
Dat is door mij en in mijn omgeving een veel gebruikte functie.
Do het nu met een Apple.
dave1972 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 07:02:
Voor vergadering is dat twee weken en voor overige gebeurtenissen is dat max een week
?

Dit is volledig in te stellen hoor.
Dagelijks, wekelijks, maandelijks en dan met de interval die jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het kan wel automatisch instellen met intervallen van b.v. 2 of 3 weken.
Dat is een vooruitgang vergeleken met de PlayBook.
In de gedownloaden handleiding kon ik er niets over vinden.

Dan wordt deze BB voor mij interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht eigenlijk nog op de orginele BlackBerry dock met die HDMI aansluiting. Mooie houder voor hem op te laden en als wekker dan goed te gebruiken. Verder ook handig om snel even bij je televisie te zetten. Maar er is niks bekend over een release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:21:
[...]

Ik kom er maar niet achter wat die battery charging bundle nou doet. Wat ik begrijp is dat je je Z10 erop kunt aansluiten en dan de lader aansluiten op de bundle. Dan worden zowel de accu in de Z10 als de reserve accu in de bundle opgeladen. Klopt, he? Maar stel je hebt een lange vlucht en de accu van je Z10 raakt leeg en je wilt geen battery swap doen (ivm battery cover die dan los gaat zitten), kun je dan gewoon je Z10 voeden vanuit de bundle? Zonder dat hij op een lader is aangesloten?
Ok gisteren dus mn bat tot 30 procent leeg laten lopen, vervolgens de bundle aangesloten en gewoon volgeladen tot 100 procent binnen 1,5 uur :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 16:40

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Awesome! Heb nu Spotify op m'n Z10 draaien =)!

Nike Running werkt, (helaas), nog altijd niet.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:12:
[...]

Ok gisteren dus mn bat tot 30 procent leeg laten lopen, vervolgens de bundle aangesloten en gewoon volgeladen tot 100 procent binnen 1,5 uur :P :9
Tjonge, dus een 1800 mAh accu kan een andere 1800 mAh accu tot 100% opladen... Had ik niet verwacht. Indrukwekkend. Klopt het dat de accu in de charger bundle dan is leeggetrokken tot 30% (verliezen niet meegerekend)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:14:
[...]

Tjonge, dus een 1800 mAh accu kan een andere 1800 mAh accu tot 100% opladen... Had ik niet verwacht. Indrukwekkend. Klopt het dat de accu in de charger bundle dan is leeggetrokken tot 30% (verliezen niet meegerekend)?
Ik had dit idd niet verwacht want als hij helemaal leeg is (onder 10/15%) zit hij bij mij maar max half vol als ik die bundel er aan hang???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

iBenshi schreef:[/b]
Ik zag dat je Spotify op je Z10 hebt draaien. Welke BAR file heb je daarvoor gebruikt en waar heb je die vandaag? Ben er ook naar op zoek :)
Het Sideloaden is door xSacha van CB naar een nieuw Level getild.

Als je een Debug Token genereert (welke helaas telkens maar 30 dagen bruikbaar is) en het stappenplan van xSacha volgt (http://forums.crackberry....-app-blackberry10-817781/) is het mogelijk om een hele nieuwe lading Android Apps te draaien (Temple Run, Spotify...)

Ik vond het de moeite wel waard, je moet natuurlijk voor je zelf bepalen of je zin hebt je Apps iedere maand "te activeren".

PS. Een cruciale stap is xSacha in zijn Tutorial vergeten, de te Signed *.apk moet in dezelfde folder als de zandroid2bb (tegenwoordig y-android2bb) batch file staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
En vanavond of morgenochtend hebben we de eerste 10.2 hybrid met android runtime 4.2.2 ennnnnnn native settings !!!!

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:14:
[...]

Ik denk dat er wel een bepaalde veiligheid in zit dat hij bv zover oplaadt totdat de accu waarvan je stroom trekt op 20 procent is, ik zal hem dit keer tot 15% leeg laten lopen dan kijk ik weer wat hij doet _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
JunkieXP schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:06:
[...]

Awesome! Heb nu Spotify op m'n Z10 draaien =)!

Nike Running werkt, (helaas), nog altijd niet.
Zou je een how to kunnen plaatsen? ik krijg het dus niet voor elkaar, heb die twee bestandjes van BB al binnen maar de rest gaat mij niet lukken :+

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Laatst online: 23-09 13:02
Wat ik niet snap, m.b.t. die geposte Apk to Bar fle tools, is dat het met deze 'nieuwe' tools wel werkt en de 'oude' niet. Daarnaast heeft iedereen zijn eigen token nodig om bar-files te maken, waardoor het voor de gemiddelde gebruiken een struikelblokt vormt. Ik weet niet of die persoon wat veranderd heeft in de manier van omzetting, maar kan ditzelfde niet worden toegepast op de oude manier zodat iedereen er meteen profijt van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Wow, sinds gisteren BeBuzz op m'n -1 draaien welke het geheugen toont in z'n Active Frame. Gister tussen de 550 / 700MB vrij, vandaag voor het eerst in een week of 2 m'n foon gereboot en dan blijkt er toch ineens 1300MB beschikbaar te zijn.

Niet gedacht dat .1720 zo'n grote Memory Leak had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
JunkieXP schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:05:
[...]

Het Sideloaden is door xSacha van CB naar een nieuw Level getild.

Als je een Debug Token genereert (welke helaas telkens maar 30 dagen bruikbaar is) en het stappenplan van xSacha volgt (http://forums.crackberry....-app-blackberry10-817781/) is het mogelijk om een hele nieuwe lading Android Apps te draaien (Temple Run, Spotify...)

Ik vond het de moeite wel waard, je moet natuurlijk voor je zelf bepalen of je zin hebt je Apps iedere maand "te activeren".

PS. Een cruciale stap is xSacha in zijn Tutorial vergeten, de te Signed *.apk moet in dezelfde folder als de zandroid2bb (tegenwoordig y-android2bb) batch file staan.
Interessant! Snap alleen niet geheel de truc die hij gebruikt om ook apps met native libs (i.e. GTA) te laten draaien? Is het een flag die ergens wordt gezet?

De 30 dagen komt natuurlijk omdat de debug token maar 30 dagen geldig is, maar wat nu als je 'm gewoon signed als een release bar? Binnenkort maar es proberen :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:51:
Wow, sinds gisteren BeBuzz op m'n -1 draaien welke het geheugen toont in z'n Active Frame. Gister tussen de 550 / 700MB vrij, vandaag voor het eerst in een week of 2 m'n foon gereboot en dan blijkt er toch ineens 1300MB beschikbaar te zijn.

Niet gedacht dat .1720 zo'n grote Memory Leak had.
Dankzij die leak blijft alles mooi op de achtergrond in het geheugen. Je hebt 2 Gb :) Alles in het geheugen is winst en als er tekort is door een 3D game zal deze de minst gebruikte uit het geheugen verwijderen etc etc.

Je zal dan weer zien dat er opeens weer 1 of 1.1 gb beschikbaar is en dat is bij mij bij elke update zo gegaan en elke update doet het wel beter. Maar een app kan idd ook onnodig geheugen snoepen maar dan zou je moeten kijken welke dit en wellicht bij jou Bebuzz mischien. Draai deze niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
dave1972 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:37:
[...]

Zou je een how to kunnen plaatsen? ik krijg het dus niet voor elkaar, heb die twee bestandjes van BB al binnen maar de rest gaat mij niet lukken :+
Laat maar is al gelukt 8)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo in Q1 (februari/maart) 2013 zijn er 5 miljoen Blackberry Z10 toestellen verkocht en gehele eerste kwartaal 9 miljoen Blackberry's (bb9900,bb9320,bb9229,,bbz10)

9 miljoen toestellen tegenover 37 miljoen Apple toestellen (iphone 3G,4,4S en 5) en windows een totaal van 7 miljoen.

Dan te bedenken dat het eerst kwartaal nokia windows qua start nog geen miljoen had verkocht gaat blackberry erg hard.

Dankzij ios7 zien mensen ook wel dat apple aangeeft dat blackberry voor loopt op touchscreen gebied wat voorheen helemaal niet goed was heeft men daarvan geleerd. Blackberry stijgt daarmee hoog en ook op de beurs en er komen positieve geluiden uit de US dat men toch wel inziet dat BB10 toch niet zo slecht is maar meteen toegeven gaat nog beetje moeilijk want men is en blijft Apple minded. Maar goed geen bashing de
laatste weken en een gezonde concurrentie op de markt. ook bes 10 server groeit in amerika en 60% van de top 500 bedrijven in the US zijn aan het testen met BES10. Erg positief en waar ik werk switch men waarschijnlijk over van Microsoft naar BES 10 want je kan daar zo veel meer mee zoals pushen van eigen apps en omgeving voor chat en dan niet alleen op Blackberry maar ook met windows. BES 10 doet dingen en Microsoft is gewoon dan echt een doorgeef luik. Bes heeft zoveel mogelijkheden en binnekort komt daar ook cloud . Ook een beveiligde chat/messiging omgeving via een bedrijf in BES is ook geweldig ben even doorgeschoten maar BES 10 wordt steeds mooier en wat een ideeen heeft Blackberry hier mee.

BBM is ook master en zoveel sneller dan whatsapp wat steeds trager wordt en als het kan gebruik ik liever BBM dan whatsapp want dat is soms wachten op een bericht.

BB10 is ook wel mijn beste ervaring op touchscreen gebied en dol op actieve frames, Hub en het geweldige virtueele toetsenbord.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nack
  • Laatst online: 14-09 11:02
Heb je een bron van deze verkoop cijfers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Laatst online: 23-09 13:02
Vergeet ook niet dat de Nederlandse Politie vanaf volgend jaar ook BB gaat gebruiken.
Het zou gaan om zo'n 30.000 smartphones, helaas wordt er niet verteld wat precies gebruikt gaat worden.
Bron

Alhoewel dit in vergelijking met Amerikaanse bedrijven / overheidsinstellingen gewoon bijna niks is, is het toch een behoorlijk aantal extra BB's op Nederlandse bodem :)

Tevens gooit BB er nog even de Q5 tegenaan voor Quarter (2) 3/4 en mogelijk nog een nieuwe vlaggenschip voor eind dit jaar! Vooral de Q5 moet voor veel verkoop zorgen in het Middel-Oosten, Azië en onder de jongeren. Ik hoop dat ze hiermee wel enigszins het verlies van abonnees op BIS kunnen behelpen. Ook zou mogelijk reclame via BBM Channels daar voor moeten zorgen.

Persoonlijk durf ik nu wel al te zeggen dat ze met 10.2 en de te komen Android update al een behoorlijke solide nieuwe OS hebben. Het is alleen maar te hopen dat de Android / iOs minded mensen dat ook gaan inzien! Wellicht kunnen ze nog apps en games als Candy Crush, Spotify etc pullen voor de Back to School / kerst periode aan. Dat zou ze pas echt goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nack
Ik lees op Crackberry.com al verhalen over een komende Android 4.2 engine. Dat zou wellicht ook veel Android gebruikers over de streep kunnen trekken als recente Android Apps ook correct werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Laatst online: 15-09 10:32
nack schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 20:59:
Heb je een bron van deze verkoop cijfers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://n4bb.com/5-million...ces-sold-q1-says-analyst/

er zijn 5 artikelen van 2 verschillende analysten waarbij het verschil een miljoen is het totaal verkocht blackberries. Dit zijn niet alleen de verkopen aan consumenten. Het is wat cijfers bij elkaar leggen en een gemiddelde nemen.

Veel bedrijven zijn ook over naar Blackberry en er is veel belangstelling voor BES10 maar dat betekend0 niet dat er dan alleen blackberry verkocht worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2013 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 20:42:
...

Dan te bedenken dat het eerst kwartaal nokia windows qua start nog geen miljoen had verkocht gaat blackberry erg hard.

...
Sowieso denk ik dat Windows Phone nou ook niet echt loopt (kijkende naar de vrienden kring zie ik voornamelijk iPhones of Android smartphones)

Daarnaast vindt MS het blijkbaar nodig om vrij ver te gaan met het omkopen van devs :P?: http://www.theverge.com/2...s-100k-windows-phone-apps

(Eigenschuld imo, zolang ik geen native code kan draaien, ga ik niet eens de moeite ervoor doen).

Trouwens sinds ik m'n Z10 LE weer heb (STL-002 10.1.0.273) en kan sideloaden via xsacha's tutorial merk ik dat ik m'n Android phone bijna niet meer mis. Dropbox voor Android werkt namelijk uitstekend, zelfs foto's worden via 'camera upload' automatisch in dropbox gezet (iets wat de cascades app van blackberry dus niet doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falcon4ever schreef op zondag 16 juni 2013 @ 00:56:
[...]

Sowieso denk ik dat Windows Phone nou ook niet echt loopt (kijkende naar de vrienden kring zie ik voornamelijk iPhones of Android smartphones)
Windows gaat wel goed en staat op mijn lijstje als een zeer goed OS maar de layout vindt ik helemaal niks en het heeft raak vlakken met Blackberry 10 en met BES (veel beter dan windows). Android heb ik vier jaar gebruikt en na tevredenheid en meest onzinnige apps zoals nu.nl welke op de browser ook perfect is.

Ik heb een tijdje windows gevolgd en 8 was goed maar heb gewacht op de OS van Rim maar had mijn twijfels. De eerste keer dat ik het toestel in handen had was het niet meteen wow mede omdat ik het vluchtig kon bekijken en de tweede keer kon ik uitgebreid testen en toen was ik al om.

Ik wilde eerst een windows 8 nemen of weer een android maar besloot dus toch om de gok te nemen want deze OS voelde aan net zoals in het begin met android. Dit is weer een OS waar ik qua opbouw en alles erom heen qua connectiviteit met tv/stereo/media/games/social media gewoon erg ver is en het gaat zelf
verder in 10.2 en de OS vreet veel.

Dit maakt de OS het beste voor nu maar ook veel later ondanks ios7 vergelijkbaar wordt met gesture/swipe op andere plaatsen dan Blackberry en Android en dus snel onlogisch.

Trouwens aan Apps heb ik voldoende en mis ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark04
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-10-2022
Wie kan me helpen met volgende probleem:

Z10 (10.1.0.273) met Whatsapp (2.10.8002.1) waarop alle contactpersonen zijn gerestored via BB protect, maar in Whatsapp zijn de contactpersonen niet te zien.

Reboots, refreshen contact list werkt helaas niet.

Lees op crackberry dat het te maken heeft met het linken van Facebook en Twitter account, maar hoe het opgelost kan worden is mij niet duidelijk.

Alvast bedankt voor de reacties!

EDIT:
Opgelost!

Instellingen > Beveiliging en Privacy > Machtigingen voor Apps > Whatsapp > Contactpersonen moet wel aangevinkt zijn ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Mark04 op 16-06-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark04 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:14:

EDIT:
Opgelost!

Instellingen > Beveiliging en Privacy > Machtigingen voor Apps > Whatsapp > Contactpersonen moet wel aangevinkt zijn ;)
Mooi wilde net wat oplossingen aangeven maar dan de laatste edit net op tijd gelezen : ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Iemand al iets gehoord van dat 64 gig kaartje ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddieva
dave1972 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:28:
ik nog niet. maar ik heb wel gemerkt dat ze niet heel snel zijn. het heeft nl ook een tijdje geduurd voordat ik mijn geld had ontvangen van de cashback actie.

maar ik ben benieuwd, ik kan t kaartje erg goed gebruiken.

top acties van BB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:28:
Nope maar mijn ervaring met dit soort aktie is dat het soms wel 2-3 weken duurt ,men wil natuurlijk zoveel mogelijk tegelijk bestellen :)

Als ik de kaart heb dan even wachten tot de Q5 uitkomt voor de vrouw (ze vindt de roze mooi) want in juli is ze ook jarig en dan kan ze mijn kaartje wel krijgen en ik die sandisk 64 Gb _/-\o_ inruilaktie gebruiken en dan
moet het wel goed komen, hoewel 399 euro wel veel geld is, wacht ik mischien ook wel tot het toestel richting de 299 gaat. .

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
f dop......gaat die 400 euro kosten ???? phoe daar heb je dus tegen die tijd ook een Z10 voor ???

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-06-2019
Hoe ervaren jullie de batterijduur van de Z10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
kort maar krachtig ! hahaha is niet perfect maar als je er een beetje normaal mee om gaat red je de dag er wel mee door, in mijn geval en ik gebruik m echt mega veel dan moet ik hem rond een uur of 1 weer vol laden of een andere bat erin gooien ( dit is dan wel van 04.30 tot 13.00 uur )

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maupertus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:40
Moet zeggen dat ik best tevreden ben over de battery life. Ik zit op 10.1.0.273 en als ik hem om 8 uur 's avonds van het stroom haal geeft hij meestal om 24:00 aan dat de laatste 10 procent in gaat. Dan gebruik ik hem gemiddeld. 2 tot 3 gesprekken, beetje whatsappen, beetje internet. Als ik hem intensief gebruik, oftewel de hele tijd gebruik voor Podcasts, muziek, veel whatsapp en read it later gebruik dan is het meestal zo'n 20h of 21h dat de laatste tien procent mee gaan. Onlangs een paar dagen gehad dat ik hem eigenlijk niet heb gebruikt (veel tentamens nakijken) en dan haalt hij met gemak 1,5 dag tot einde 2de dag. Al mijn android telefoons zopen ook stroom als ze niet werden gebruikt (door de 3g vaak, op flight of 2g was het nog wel te doen) maar dat heeft de Z10 kennelijk veel minder. Heb wel ook echt veel beter bereik.

Jezus saves and takes half damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verbaas me sinds de laatste update over de batterij zelf bij toch extreem gebruik met veel foto;s etc.
nu 75 minuten geluisterd via wifi en wat emails verzonden en facebook check en zit nu sinds 6:20 op 83%
en het is nu 11:18. Ik haal de dag wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Nu ook op facebook over 64Gb kaartje met expliciet erbij dat hij na 3juni gekocht moet worden:

https://www.facebook.com/...5696953015&type=1&theater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Als dan schandalig maar ja niet geschoten is altijd mis :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvU schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:14:
Nu ook op facebook over 64Gb kaartje met expliciet erbij dat hij na 3juni gekocht moet worden:

https://www.facebook.com/...5696953015&type=1&theater
je hebt gelijk, maar zie ook de verontwaardigde reacties, deze krijgt BB NL meteen terug in haar gezicht

heb net ook daar gereageerd met wat we eerder hier deelden: gewoon aanvragen, mochten ze weigeren, dan gaan we ze fileren op social media hierover, er willen vast een aantal techboys over schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nack
Kom op zeg, ga je bij de supermarkt ook klagen als je de kip wilt kopen voor de actie prijs van de voorgaande week? Om nu Blackberry te bashen voor een geheugenkaartje is wel kinderachtig, vind je zelf niet?

[ Voor 6% gewijzigd door nack op 17-06-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:07
Ik zie toch wel duidelijk een verschil met een stuk kip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ervan uit dat men ons gewoon een simkaart doet toesturen en dat verwacht ik ook van Blackberry want ze hebben een goed service altijd.

Ik moet voor de vrouw nog de Q5 aanschaffen en dan krijg ik dat kaartje ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

nack schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:21:
Kom op zeg, ga je bij de supermarkt ook klagen als je de kip wilt kopen voor de actie prijs van de voorgaande week? Om nu Blackberry te bashen voor een geheugenkaartje is wel kinderachtig, vind je zelf niet?
Die vergelijking slaat als een tang op een varken. Die kip is al tijden te koop. En geen nieuw product, daarnaast is dit gewoon vreemd. Ik koop direct een Z10 omdat ik vertrouw op BB en altijd met veel plezier gebruik van heb gemaakt ondanks dat ze onacceptabel ver achterlagen op de concurrentie. Toen de nieuwe Z10 uit kwam had bijna heel Nederland in ieder geval Blackberry al afgeschreven. Toch zijn er mensen die 550-600 euro hebben betaalt om hem gelijk te hebben. En wat krijgen we daarvoor niets. De mensen die erg sceptisch waren en na bijvoorbeeld een maand bekijken, uitproberen, afwachten wat voor apps er komen( die er dus ook grotendeels zijn gekomen door de mensen die hem wel vroeg kochten) worden dus beter behandelt, erg vreemd en ook niet iets wat ik van BB gewent ben.

Kijk de prijs is daarna snel omlaag gegaan en geloof dat hij nu al voor 450 euro te verkrijgen is. Kijk als je daar over gaat zeuren denk ik dat je bewering een punt heeft, je kan altijd verwachten dat hij daalt in prijs en dat is gewoon het risico wat je altijd loopt. Maar om dan zo'n actie waarbij mensen die een Z10 hebben gekocht wat gratis krijgen niet ook voor de release toestellen te laten gelden vind ik rond uit belachelijk.

Ik verwacht overigens gewoon dat kaartje van Blackberry te ontvangen, heb altijd perfecte service gehad voor mijn oude bolds 1000x beter dan op mijn apple spullen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat mensen de reviews lezen van de Z10 zoals hierop tweakers.net en dan toch maar kiezen voor de Samsung S4 en dan later weer aangeven ,ja het is Android en dat mensen die toch de gok wagen erg tevreden zijn en meer tevreden dan over hun samsung S4 die men gekocht heeft.

Dus ondanks hogere specs als processor en camera geeft men de S4 een lagere cijfer dan de Z10. Ook zijn er veel apple gebruikers die overgaan naar de Z10 wat ik merk tot mijn verbazing want dat zijn klanten die al 6 jaar apple gebruiken.

Maar goed de reviews in NL zijn slecht en het toestel niet zegt toch iets over de reviewers blijkbaar want de klant oordeelt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Al.moet ik zeggen dat ze over de Q10 duidelijk betere reviews geven terwijl her OS psies het zelfde is :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 10:52
dave1972 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:58:
Al.moet ik zeggen dat ze over de Q10 duidelijk betere reviews geven terwijl her OS psies het zelfde is :)
Denk dat dat ook vooral komt door het toetsenbord. Er is lange tijd geen deugdelijk toestel geweest met keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:07
Goed nieuws!

Vier minuten geleden gepost op FB:

"Beste BlackBerry fans, we willen graag dat iedere Z10 of Q10 gebruiker kan profiteren van de opslagmogelijkheden die een 64GB SD-card biedt. Daarom komen ook degenen die vóór 3 Juni jl. een BlackBerry 10 smartphone hebben aangeschaft in aanmerking voor deze promotie. Ga voor de voorwaarden en het aanmeldingsformulier naar www.blackberrypromotions.nl"

*dansend poppetje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Ik had eigenlijk niets anders verwacht van BlackBerry. Altijd zeer goede service gehad. En dit is weer een goed voorbeeld daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed dat er "meegelezen" wordt wat BB-users vinden, en netjes (en slim ;) ) dat men snel eea repareert voor hun meest trouwe klanten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Altijd lekker zo n 64 gig kaartje, kan ik weer een hoop muziek op pompen :) als ze nu ook net zo snel met leveren zijn als met reageren, dan ik helemaal happy

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone OTA update naar 10.1.0.2312 staat klaar, grootte 540Mb

ga het maar proberen, draai al meerdere weken reboot vrij (bijna) op .1916 leak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-10 23:17
Hier dezelfde update, alleen dan 815 mb .
Draaide een leak. Wel lekker dat je dan nog steeds ota updates krijgt!

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krmn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07-2023
bij mij is ie 97 mb :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grootte update hangt af van welke leak of vorige officiele OS versie je upgrade

Softwareversie 10.1.0.2312 is zelfde nummer als bij KPN 3 weken geleden..
daar betrof het de OS versie 10.1.0.2354, die volgens CB fora de meest "stabiele" is van deze batch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
ook net binnen 540 MB :)

Samsung Flip 7

Pagina: 1 ... 16 ... 48 Laatste