Nou bij mij draait die .2354 leak nu aardig stabiel en de batterij is zich ook goed aan het gedragen.
Van de week kreeg ik ook gewoon de kleine extra update via KPN binnen. Echter had ik gister wel weer een instant reboot te pakken toen ik een film wou gaan kijken op mijn tv via mijn telefoon.
Ik had de hdmi kabel er in + een audio jack voor naar speakers aangesloten terwijl ik nog in mijn hub zat omdat ik een whatsapp berichtje binnenkreeg. Echter tijdens het aansluiten van de kabels en de audio input goed zetten op mijn speaker console ging mijn beeldscherm uit. Omdat ik 'allow gestures when locked' uit had staan moest ik via de bovenste knop mijn scherm weer wakker maken. Toen ik eenmaal mijn telefoon weer aan had en in het whatsapp berichtje kwam, reageerde mijn telefoon niet meer en ging bijna instant rebooten.
Dit in combi met verhalen van anderen lijkt het erop dat het OS nog niet helemaal fail-save is.
Ik krijg dan ook sterk het vermoeden dat als je je telefoon niet 100% op een logische manier gebruikt en een combinatie van instellingen en events creëert dat er iets mis gaat bij de proces afhandeling.
Wat ik gister had lijkt heel veel op een typische scripting fout die ik zelf wel eens in javascript of actionscript maak waardoor het systeem niet meer goed weet wat hij eigenlijk moet doen en wat hij aan het doen is om vervolgens in een lusje te belanden en zichzelf gaat overbelasten.
Echter drukken dit soort kleine foutjes de pret bij mij niet, na een reboot gewoon heerlijk film gekeken om er vervolgens nog een nacht en halve dag uit te persen zonder recharge. Ook blijft de browser mij verbazen hij kan gewoon bijna werkelijk alles! Van de week was ik live muziek aan het streamen via Mixlr.com en was benieuwd of je ook kon meeluisteren vanaf BB10. En ja hoor, de site laadde snel in en de audiokwaliteit was ook super
Ben ook blij met de komst van Soundhound en de live lyrics!
En in tussentijd volg ik ook de 10.2 waiting room op CB.com.
Al met al word ik steeds enthousiaster over de te komen updates.
Heeft trouwens iemand verstand van Geekbench en hoe compatibel dit is met de Z10?
Iemand poste namelijk gister deze link:
geekbench!
Het is de hoogste score tot nu toe maar er is maar 1024 mb ram?