Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag me nieuwe z10 ingesteld, toch weer eerst met .1720 uitproberen wel weer een -2 model

edit: heeft iemand al ing bankieren werkend draaien op de z10?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Ik zeg dat ie lekker loopt, vooral soepel :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 17:50
De 2543. Loopt niet slecht, echter over de 10.0 was ik qua soepelheid toch nog net wat meer te spreken.
Of dat lag aan de 100-1 versie..

[ Voor 4% gewijzigd door ICT-BB op 31-05-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

genberg23 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:30:
De 2543. Loopt niet slecht, echter over de 10.0 was ik qua soepelheid toch nog net wat meer te spreken.
Of dat lag aan de 100-1 versie..
Ik merk op crackberry dat ze allemaal wel tevreden zijn maar geen gat in de lucht :) Ik lees ook dat veel mensen het niet via autoloader doen maar via een stukje software het toestel daadwerkelijk een update geven en dat geeft bij veel nogal problemen. Dus als ik het zo lees - Clean install is the best.

Toch denk ik dat ik even wacht :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Dat is ook de manier zoals ik het gedaan heb, en altijd doe, een clean install :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:57
dave1972 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 01:10:
Dat is ook de manier zoals ik het gedaan heb, en altijd doe, een clean install :)
Idd zo doe ik het ook.
Wel de indruk dat de batterij iets sneller leeg loopt bij 2354 tov 2009.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een reboot gehad met me nieuwe toestel... .1720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 10:28:
Weer een reboot gehad met me nieuwe toestel... .1720
Bij mij heeft de installatie van de 2354. Tot nu toe geholpen, nog geen enkele reboot gehad.
Draai de 2354 nu ±24 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je daarvan een How to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
Als je bedoeld het installeren van het nieuwe os2354. dat is heel makkelijk.
Gewoon op de hierboven geposte link van nlb klikken. Kom je op de Crackberry site, vervolgens via een link in dat forum naar de upload site mega gaan, bestand downloaden.

Ff back-up maken van je huidige z10 gegevens via BlackBerry link.
Wanneer dit gedaan is het gedownloade bestand uitpakken en dubbelklik en alles gaat vanzelf. Nieuw os wordt geïnstalleerd op je BlackBerry. Als hij klaar is ff van pc los koppelen, BlackBerry Link openen en z10 weer aan pc koppelen, gegevens terugzetten en klaar ben je.

In mijn geval duurde back-up maken en vervolgens weer terug zette. Het langste. Installatie is iets van een paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Right now that legalities are out of the way, how to install:
1. Download RAR file from link below
2. Extract EXE from RAR file using WinRar or 7-Zip
3. Backup device (if not done yet)
4. Close down Blackberry Link
5. Run EXE file, connect Blackberry Device and let it do its thing
6. Go through initial setup
7. Restore device from backup (if you so wish)
8. Enjoy your updated device.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als ik Blackberry Link start dan krijg ik steeds een BSOD netio.sys, lekker handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
Bij mij draait nu .2354 sinds enkele dagen en bevalt deels; de minpunten voor mij zijn de batterij en whatsapp.

Batterij was gewoon binnen zo'n 10 a 11 uur bijna leeg terwijl ik de meeste tijd hem in mijn broekzak had en alleen wat ge-whatsapped had. Gister was hij nog sneller leeg, zo'n 8 uurtjes. maar toen had ik best veel mail en berichtjes gekregen. Het whatsapp minpuntje is, is dat hij maar geluidjes bleef maken terwijl de algemene notificaties op stil stond. Vervolgens de notificaties van whatsapp zelf op stil gezet maar bleef maar doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunth schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 03:50:
[...]

Idd zo doe ik het ook.
Wel de indruk dat de batterij iets sneller leeg loopt bij 2354 tov 2009.
batterij sneller leeg kan bij de eerste 3x opladen etc , ik ben benieuwd hoe je batterij na 3 dagen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen-
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-12-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 21:44:
Vandaag me nieuwe z10 ingesteld, toch weer eerst met .1720 uitproberen wel weer een -2 model

edit: heeft iemand al ing bankieren werkend draaien op de z10?
Hallo Ydereen bij mij draait ING Banking prima. Lijkt soms wat haperig te gaan maar alle functies werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Weet iemand toevallig of een urbeats headset werkt op de z10? Daarmee bedoel ik natuurlijk de controls

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petersamyn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12-2020
MattyBomba schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:54:
Gebruikt iemand hier trouwens de Rabobank app?
Gisteren update binnengekregen en nu werkt die niet meer.
Heb hetzelfde probleem: na de update kan ik niet verder dan een beginscherm, waarna hij automatisch sluit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petersamyn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12-2020
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:02:
Wat raden jullie aan om me nieuwe z10 te update met een leak version?
Dat zou ik niet doen... de updates komen er wel aan via officiële weg, dus moet je niet gaan "spelen" met leaks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

petersamyn schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:07:
[...]

Dat zou ik niet doen... de updates komen er wel aan via officiële weg, dus moet je niet gaan "spelen" met leaks...
Ik heb het ook nog niet gedaan, was het wel van plan, maar dat BlackBerry Link veroorzaakt BSOD's op mijn computer. Dus ik kan niet eens een back-up van het apparaat maken. Verder mag er snel een update komen via de officiele weg, want ik vind die reboots niet meer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maupertus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:09
Het voelt alsof ik de enige ben die BlackBerry Link een redelijk fantastisch programma vind. :)
Ik ben oprecht onder de indruk ben over hoe makkelijk het is om (over het netwerk!) mijn BlackBerry te beheren. Echt geweldig.

Ik had gisteren echt een rare, BBLink en de BB website geven aan dat er een update is, maar als ik op de telefoon kijk draai ik die al. OTA vond hij ook niets. Heel raar. Wel geupdate via link, niets aan de hand.

Jezus saves and takes half damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maupertus schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:50:
Het voelt alsof ik de enige ben die BlackBerry Link een redelijk fantastisch programma vind. :)
Ik ben oprecht onder de indruk ben over hoe makkelijk het is om (over het netwerk!) mijn BlackBerry te beheren. Echt geweldig.

Ik had gisteren echt een rare, BBLink en de BB website geven aan dat er een update is, maar als ik op de telefoon kijk draai ik die al. OTA vond hij ook niets. Heel raar. Wel geupdate via link, niets aan de hand.
Link draadloos en dan muziek van je pc afspelen op je Z10 vindt ik ook super. Je kan ook bestand van je pc draadloos op je Z10 zetten. Het werkt voor de rest goed en geen klachten over Link.

Trouwens de laatste leak waarbij ik een link heb gezet in een officieele van Blackberry dus die kun je gewoon
gebruiken. Als je bij KPN zit dan zou er deze week een update moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Laatst online: 14-12-2023
Maupertus schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:50:

Ik ben het met je eens, het werkt echt geniaal. Heel makkelijk om effe muziek op je SD kaart te gooien.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddieva
  • Laatst online: 15-03-2023
Ik heb de z10 nu al een aantal weken en ben er erg blij mee.

alleen 1 ding stoort mij heeel erg. de mail. mijn gmail verbinding verbreekt constant waardoor ik soms uren of dagen geen mail binnen krijg op mijn z10.

kent iemand anders dit probleem? en weet je een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Eddieva schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:04:
Ik heb de z10 nu al een aantal weken en ben er erg blij mee.

alleen 1 ding stoort mij heeel erg. de mail. mijn gmail verbinding verbreekt constant waardoor ik soms uren of dagen geen mail binnen krijg op mijn z10.

kent iemand anders dit probleem? en weet je een oplossing?
forward m naar een outlook, heb ik ook gedaan :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddieva
dave1972 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:06:
[...]

forward m naar een outlook, heb ik ook gedaan :)
thnx voor je snelle antwoord.

maar is dit de enige oplossing? met mijn bb 9780 ging de mail altijd perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
gmail schijnt geloof ik geen push meer te ondersteunen, alleen nog als je een paid account hebt, overigens zijn ze er wel weer mee bezig om het wel te ondersteunen, maar tot die tijd heb ik voor mij de makkelijkste oplossing gekozen, ik krijg ze nu gewoon direct binnen, en daar ging het mij om :)......btw graag gedaan

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddieva
dave1972 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:14:
gmail schijnt geloof ik geen push meer te ondersteunen, alleen nog als je een paid account hebt, overigens zijn ze er wel weer mee bezig om het wel te ondersteunen, maar tot die tijd heb ik voor mij de makkelijkste oplossing gekozen, ik krijg ze nu gewoon direct binnen, en daar ging het mij om :)......btw graag gedaan
heb je ook een stappenplan om t door te linken. of bedoel je gewoon een hotmail account aanmaken en doorsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 10:52
petersamyn schreef op maandag 03 juni 2013 @ 09:48:
[...]

Heb hetzelfde probleem: na de update kan ik niet verder dan een beginscherm, waarna hij automatisch sluit...
Inderdaad. Ik heb de app hierna verwijderd en probeerde hem opnieuw te installeren. Maar de app staat nu dus niet meer in de app world:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Eddieva schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:25:
[...]

heb je ook een stappenplan om t door te linken. of bedoel je gewoon een hotmail account aanmaken en doorsturen?
Yup gewoon een hotmail aanmaken, en dan in je gmail account bij instellingen je mail doorsturen naar dat hotmail adres, alhoewel het tegenwoordig outlook heet.

Net f via Ebay deze besteld http://www.ebay.nl/itm/33....m1497.l2649#ht_925wt_906 niet duur als je het mij vraagt _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:48:
[...]

Net f via Ebay deze besteld http://www.ebay.nl/itm/33....m1497.l2649#ht_925wt_906 niet duur als je het mij vraagt _/-\o_
da's zeker niet (te)veel, en inclusief verzending. Laat even weten of ie ook geleverd wordt aub? Neem aan dat je eea via PayPal hebt gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:35:
[...]

da's zeker niet (te)veel, en inclusief verzending. Laat even weten of ie ook geleverd wordt aub? Neem aan dat je eea via PayPal hebt gedaan..
Yup via paypal, zodra hij er is laat ik het weten :) het schijnt 4 tot 12 werkdagen te duren

[ Voor 5% gewijzigd door dave1972 op 03-06-2013 16:39 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:36:
[...]

Yup via paypal, zodra hij er is laat ik het weten :)
thanks d:)b

btw, op Crackberry is over Z10 in Nederland volgende draadje ontstaan: http://forums.crackberry....d-z10-netherlands-814087/

en weer discussie over random reboots.. 8)7

heb ze maar even hierheen geleid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Zit het ook te lezen, ik weet trouwens zeker dat het aan het OS ligt, heb zelf nooit last gehad van reboots, ( op 1 keer na ) maar toen ik een keer een leak had geflashed toen wel en dan alleen als hij aan de lader hing, volgens mij was dat de 2345 leak, toen de 2354 geflashed en alles weer als vanouds :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Hier ook nooit last gehad ivm reboots.
1 keer toen mijn camera vast liep maar anders nooit ,niet met originele software of leaks.
Wat ik wel heb nu is dat remote file access niet meer werkt sinds de 2354 leak,iemand anders problemen mee en iemand die het eens wil testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Gunth schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:58:
Hier ook nooit last gehad ivm reboots.
1 keer toen mijn camera vast liep maar anders nooit ,niet met originele software of leaks.
Wat ik wel heb nu is dat remote file access niet meer werkt sinds de 2354 leak,iemand anders problemen mee en iemand die het eens wil testen?
Idem hier met dezelfde leak 8)7

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op .1916 leak, en heb geen enkel negatief effect gemerkt na een week (en de random reboots zijn weg!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
dave1972 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:03:
[...]

Idem hier met dezelfde leak 8)7
Dus het ligt niet aan mij :)
Wel raar dat het niet meer werkt,was wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:04:
op .1916 leak, en heb geen enkel negatief effect gemerkt na een week (en de random reboots zijn weg!)
Is 1 van de beste leaks die er al is geweest.
Kan jij eens testen of remote file access werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1 keer een reboot gehad in ca anderhalve maand tijd. Ik had net via de crackberry app het Z10 forum geopend en toen trad er een spontane reboot op. Daarvoor nooit en daarna ook niet meer. 's Nachts aan de oplader (toestel uit) reboot hij wel, want 's ochtends staat hij aan. Maar dat interesseert me niet. Ik zou er wel de balen van hebben als het overdag gebeurt.

Ik heb trouwens de originele Vodafone OS release erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niemand die blauwe schermen bij gebruik van Blackberry Link?? Vanavond dan maar is uitproberen op me laptop..
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:08:
Ik heb 1 keer een reboot gehad in ca anderhalve maand tijd. Ik had net via de crackberry app het Z10 forum geopend en toen trad er een spontane reboot op. Daarvoor nooit en daarna ook niet meer. 's Nachts aan de oplader (toestel uit) reboot hij wel, want 's ochtends staat hij aan. Maar dat interesseert me niet. Ik zou er wel de balen van hebben als het overdag gebeurt.

Ik heb trouwens de originele Vodafone OS release erop.
Dat heeft iedereen lijkt wel met de originele Vodafone OS release.. Ik ben toch van plan een leak versie er op te gaan zetten, maar dan moet BlackBerry Link wel mee werken.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 16:40

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Iemand hier die toevallig al gebruik maakt van BBM Channels en adviezen heeft voor interessante Kanalen? Ik heb zelf nooit gebruik gemaakt van BBM, BBMC leek me wel geinig maar eigenlijk is er (mede door de Beta status waarschijnlijk) nog weinig te beleven.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN heeft nieuwe abonnementen

Nieuwe zakelijk mobiel bundel al bij 150min/150sms/250 Mb - euro 35 de Blackberry Z10 gratis :)

Bij Vodafone pas bij 53 euro onbeperkt en bij KPN ook bij onbeperkt 55 euro.

Sales :)
O Blackberry verkoopt ongeveer tot nu toe 6 miljoen BB10 toestellen verkocht naar een voorzichtige schatting. Men heeft uitgerekend dat ze mininmaal 1.5 miljoen per maand verkopen en dat met 4 maanden BB10 is dus 6.

leonardo di caprio heeft ook de Z10 las ik ergens :) Dude :F

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2013 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 10:52
Sinds vandaag komt heel vaak het GPS icoontje boven in beeld. het staat er even in het donkergrijs (dus niet wit) en daarna gaat het weer weg. Ik heb geen nieuwe apps geïnstalleerd en geen nieuwe leak.
Geen apps open die locatie actief gebruiken dat het icoontje in beeld komt.

Meer mensen hier "last" van? Of weet iemand waardoor dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Het is denk ik een app die af en toe om locatie bepaling vraagt, ik zelf heb er geen last van, je zou is kunnen kijken om locatie services uit te zetten in je settings of hij het dan nog doet ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds enkele dagen in het bezit van een BB Z10 stl100-2 . Deze telefoon komt uit de doos standaard met versie 10.0.10.738. Ik heb geen speciaal BB telefoon abbo. Mijn vraagjes, wat is het voordeel van een BB tel abbo en krijg ik OTA updates ook al heb ik geen speciaal BB tel abbo?

Dank je voor het antwoord!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Je hoeft geen speciaal BlackBerry abbo nodig en ja je krijgt gewoon je updates :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Even een verzoek om het batterij verbruik bij anderen te achterhalen.

Ik heb (het gevoel) na van 10.0 naar 10.1 geüpdatet te zijn dat mijn batterij profiel in 2G en 3G modus negatief beïnvloed is ( op mijn toenmalige z10 STL100-2).
Ik verbruik absurd veel meer in 2G/3G dan voorheen, ook wifi verbruik toont een verhoging.

Hierbij de link naar mijn crackberry.com post.
Deze screen shots zijn gedaan op de Q10 die ik sinds vandaag weer omgewisseld heb met een z10 STL100-1, maar ook op deze Z10 weer hetzelfde profiel.

http://tinypic.com/view.php?pic=4iijit&s=5

Ik heb het vermoeden dat het door de radio files komt en dan met name bij gebruik met in mijn geval een roaming provider Youfone.

Mijn vraag is of er meerderen zijn met een soortgelijk profiel bij roaming providers, dus die gebruik maken van het vodafone,kpn of T-Mobile netwerk.

Volgende stap voor mij is om weer 10.0 erop te zetten en metingen te doen.
Ik zit het grootste gedeelte van mijn tijd op wifi en merkte het verbruik pas toen ik wifi overnacht uit had staan en 2G/3G aan had staan. Het profiel is ook hetzelfde in 2G only modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackBerry Link wou wel meewerken op me laptop en kreeg dus geen BSOD's. Nu heb ik ook direct een leak versie er op gezet .2354 en mijn mobiel is nu voor het eerst niet herstart tijdens het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunth schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:08:
[...]

Is 1 van de beste leaks die er al is geweest.
Kan jij eens testen of remote file access werkt?
eens, voor mij werkt .1916 feilloos, dus geen reden om die andere leak te proberen, heeft geen extra features

en ja, op .1916 werkt remote file access (via BB Link) ook gewoon, net als in eerdere .1720
las op CB trouwens de "tip" om ook je Google drive en andere cloudmappen toe te voegen, dan heb je die ook op je Z10. had zelf eea al gedaan met mijn NAS.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maupertus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:09
Ik heb trouwens mijn Z10 los van een abonnement gekocht, maar ik krijg wel elke keer het gallige Vodaphone logo in beeld als ik afsluit. Lees net iets van een Vodaphone OS. Hoe zit dat eigenlijk? Zit ik vast aan een rare carrier connection, of krijg ik gewoon BB updates zonder dat er iets of iemand tussen zit?

Jezus saves and takes half damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update KPN wordt nu uitgerold 10.1.0.2312

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surindo
  • Laatst online: 27-09 20:56
jij bent me net voor:P had net een bericht geplaatst daarover op crackberry

ik haal toch weer 98mb binnen sinds de update van 10.1.0.273

[ Voor 30% gewijzigd door surindo op 04-06-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal Vodafone ook wel snel volgen met een nieuwe update.. Misschien toch wat te snel een leak versie geïnstalleerd.. maar ik werd zo moe van die reboots..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.bbhub.nl/wp-content/uploads/2013/06/scandisk.jpg

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiervoor moet je gaan naar www.blackberrypromotions.nl en daar het formulier invullen. Vervolgens krijg je een email en dan moet je het volgende doen:
Echter om jouw gratis 64GB SD kaart met adapter te kunnen ontvangen, dient je ons nog de volgende documenten op te sturen:
- Het aankoopbewijs (kopie aankoopfactuur of kassabon) met vermelding van het toestelmodel, het bedrag en de aankoopdatum. Bewaar het origineel van de aankoopfactuur of kassabon goed voor de garantie op uw toestel.
- IMEI-nummer (foto of kopie van de originele sticker op de toestelverpakking).
- De print van deze email.

Je dient de bovenstaande documenten vóór 13 september 2013 op te sturen naar:

BlackBerry Q10/Z10 actie
Antwoordnummer 10022,
6200 XP MAASTRICHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:31:
[...]

Hiervoor moet je gaan naar www.blackberrypromotions.nl en daar het formulier invullen. Vervolgens krijg je een email en dan moet je het volgende doen:
Echter om jouw gratis 64GB SD kaart met adapter te kunnen ontvangen, dient je ons nog de volgende documenten op te sturen:
- Het aankoopbewijs (kopie aankoopfactuur of kassabon) met vermelding van het toestelmodel, het bedrag en de aankoopdatum. Bewaar het origineel van de aankoopfactuur of kassabon goed voor de garantie op uw toestel.

BlackBerry Q10/Z10 actie
Antwoordnummer 10022,
6200 XP MAASTRICHT
Bedankt voor de aanvulling. Ik had daar even geen tijd voor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Nou gelijk maar even gedaan, die is wel welkom :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Lap voor België is het enkel via bol.com,mag er naar fluiten.
Netjes van bb voor Belgen die een z10 hebben ergens anders hebben gekocht.
Trouwens een nieuwe leak op komst versie 4285
http://forums.crackberry....thread-814377/index4.html

[ Voor 39% gewijzigd door Gunth op 04-06-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Ohw is het alleen voor de belgen ? hmmzzz that sucks, nou ja niet geschoten is altijd mis :+

[ Voor 28% gewijzigd door dave1972 op 04-06-2013 17:05 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
dave1972 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:05:
Ohw is het alleen voor de belgen ? hmmzzz that sucks
Nee voor de Belgen is het enkel wie het toestel via bol.com heeft gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Ah lucky me :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
vraagje, andere radio flash je toch gewoon zoals een leak via de auto loader ? en ben ik dan weer al mn gegevens kwijt ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Gunth schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:01:
Lap voor België is het enkel via bol.com,mag er naar fluiten.
Netjes van bb voor Belgen die een z10 hebben ergens anders hebben gekocht.
Trouwens een nieuwe leak op komst versie 4285
http://forums.crackberry....thread-814377/index4.html
Die gaat niet door geloof ik aangezien die deze keer echt alleen voor de Q10 is ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
dave1972 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:14:
[...]

Die gaat niet door geloof ik aangezien die deze keer echt alleen voor de Q10 is ?
Voor de z10 is het een hybrid,wat dit juist betekent weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:31:
[...]

BlackBerry Q10/Z10 actie
Antwoordnummer 10022,
6200 XP MAASTRICHT
zie ook de kleine details in de voorwaarden:
1.1 Actieperiode: deze Actie heeft een looptijd van van 1 juni 2013 tot en met 31 augustus 2013. Inschrijven kan tot 13 september 2013.
2.9 Deelname is alleen mogelijk bij aanschaf van de BlackBerry Z10 smartphone of BlackBerry Q10 smartphone binnen de actieperiode...

ben dus bang dat meesten hier, die allemaal voor 1 juni hun Z10 hadden aangeschaft, achter het net vissen
zou niet "chique" zijn van Blackberry, helemaal niet naar first movers / first adapters en degene die met de "kinderziekten" hebben gewerkt en deels hebben opgelost.

ga er maar niet actief naar vragen, maar als ze m'n aanvraag afwijzen stel ik voor ze wel te gaan bashen op social media ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:33:
[...]

zie ook de kleine details in de voorwaarden:
1.1 Actieperiode: deze Actie heeft een looptijd van van 1 juni 2013 tot en met 31 augustus 2013. Inschrijven kan tot 13 september 2013.
2.9 Deelname is alleen mogelijk bij aanschaf van de BlackBerry Z10 smartphone of BlackBerry Q10 smartphone binnen de actieperiode...

ben dus bang dat meesten hier, die allemaal voor 1 juni hun Z10 hadden aangeschaft, achter het net vissen
zou niet "chique" zijn van Blackberry, helemaal niet naar first movers / first adapters en degene die met de "kinderziekten" hebben gewerkt en deels hebben opgelost.

ga er maar niet actief naar vragen, maar als ze m'n aanvraag afwijzen stel ik voor ze wel te gaan bashen op social media ;)
En ik doe mee _/-\o_ :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 09:54

NvU

Oke ook ik heb hem langer maar ga het toch proberen kan geen kwaad. Ook al zit er al een 64Gb kaartje in kan had ik er juist nog 1 nodig voor mijn GoPro, dus het kan geen kwaad om een 2e te krijgen.

Trouwens vind het wel vreemd aangezien ze zelf aangeven dat max. 32Gb ondersteunt wordt in de Z10.:
Van blackberry.nl:
"Uitbreidbaar geheugen
Verwijderbare microSD-geheugenkaart. Gleuf onder batterijsleuf (tot 32 GB)"

En ik doe trouwens mee met bashen als ze hem niet accepteren, mensen die veel vertrouwen toon en gelijk aanschaffen zouden dit dan niet krijgen, zou vreemd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 07:34
Er is weer een kleine update op OS 10.1.0.2312 van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Gunth schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:22:
[...]

Voor de z10 is het een hybrid,wat dit juist betekent weet ik niet.
Nope geen hybrid, topic is aangepast naar de Q10..........MAARRRRRRRR ER IS EEN 10.2 ONDERWEG!! <3

Dit is wat KRIS zei :

*cough*10.2.X.XX*cough*
Blackberry Z10 White Rogers
Crackberry Ambassador
Wanna get in touch to ask a question?PM me or hit me up one of these ways:

Email: kris.simundson@mobilenations.com
Twitter: @Confyzone
BBM or PIN: 24D1A94D
My Channel: C0006BAF1
REPLY REPLY WITH QUOTE THANKS UNLIKE

[ Voor 37% gewijzigd door dave1972 op 04-06-2013 18:23 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-10 23:17
Ik ga die actie ook gewoon proberen , half feb telefoon gekocht .
Zou idd knap lullig zijn dat de die hard bb fans dus niet in aanmerking komen :p

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elahkneh schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:05:
Ik ga die actie ook gewoon proberen , half feb telefoon gekocht .
Zou idd knap lullig zijn dat de die hard bb fans dus niet in aanmerking komen :p
Ik had het toestel net een week voor de lancering en doe mee met pilots en zit op mijn werk ook op een pilot voor BES10 en heb dus ook balance erop zitten wat grappig is . ik promoot daarnaast blackberry enorm mede omdat ik weet dat Nederland niet klaar voor BB10 is , waar men in UK en Frankrijk en Zuid Europa wel de BB10 om armen zijn hier nog steeds kudde dieren die voor de apple gaan terwijl apple steeds meer begint te lijken op een plak en lijm os zoals toen met blackberry 6 en symbian.

Apple moet nu echt iets van de grond gaan opbouwen zodat men over 2 jaar een nieuws basis heeft. Android gaat nog wel mee maar is ook achterhaald en zometeen met Tizen/Ubuntu zijn er betere alternatieven als dit zo doorzet. Maar Windows 8 en Blackberry 10 blijven tot nu toe de betere OS waarvan BB10 meer plusjes heeft.

Maar goed dwaal opeens af maar ik ga ook voor die geheugenkaart anders zal ik blackberry afzeiken via Facebook :) }:O en verkoop ik mijn Z10 en koop ik een ... Z10 wit _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Toen ik vanmorgen wakker werd wilde ik op mijn Z10 kijken maar tot mijn grote verbazing/schrik was deze ongelofelijk heet. Je kon hem maar kort vast houden en als je je vinger op het scherm hield verbranden die bijna.
Hij lag de hele nacht aan de oplader van mijn PlayBook maar dit doe ik bijna elke nacht dus weet niet of het daar aan ligt. Ook was ik mijn mobiele verbinding kwijt want er kwam een hoorntje en een rood uitroepteken in beeld te staan, meestal betekent dat een random reboot maar ik zat gewoon in mijn telefoon menu en en bij een random reboot moet er eerst een wachtwoord ingevuld worden.

Ik vind het maar erg vreemd, iemand een idee wat ik hier mee moet? Of die het zelf ook heeft meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Phoe zou mij in ieder geval ook een beetje raar gevoel geven, draai je een leak met een andere radio soms?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Nee ik draai volledig standaard 10.1.273 van Vodafone op een STL100-2.

Hij was trouwens ook niet opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Erg vreemd, misschien komt het door de lader die je gebruikt hebt?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:10
Aan die lader ligt het niet, daar hangt die van mij ook iedere nacht aan. Ik verwacht een gecrashde android app. Helaas wil het nog weleens het geval zijn dat die sandbox, ondanks afgesloten, nog door blijft draaien.

Welke apps heb je allemaal draaien? NvU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Bedoel je met draaien als active frame aanstaan 's nachts of geïnstalleerd op mijn Z10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Allebei. Wellicht is er een App tussen welke je wel hebt afgesloten maar gek genoeg op de achtergrond wel aan het draaien is geweest. Ik heb dit zelf met sommige sideloaded apps weleens gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Ik draai alleen data monitor als active frame, de rest sluit ik bijna altijd af zeker 's nachts hooguit loopt blaq nog wel eens mee.
Voor de rest heb ik wel aardig wat apps geïnstalleerd via de app store maar de laatste week(en) niet. de Enige die ik zelf gesideload heb zijn Instagram, Flipboard en ING en die zijn al weken geinstalleerd.

Nog wat ports uit de store Flitsmeister, Telegraaf, AAutoweek, Fokke en sukkel etc.

De rest zijn vooral native apps als Crackberry, NU.nl, Socker ticker, Deezer. Niet veel bijzonders dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LanciaThema
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-12-2023
KPN update geeft bij mij versie 10.1.0.2312 aan. Daarnaast geen kleine update meer gepusht bij mij in ieder geval.
Nog geen reboots gehad iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Als het probleem zich nog eens voordoet NvU, wellicht moet je dan die ported apps en je sideloads eens verwijderen. Kijken of het daarna niet meer gebeurt. If that's the case, moet je 1 voor 1 installeren en kijken wanneer het probleem zich wel voordoet. ik verwacht dat een van deze apps de boosdoener is.

(telegraaf en autoweek heb ik bij mij vrij snel verwijderd, vind het persoonlijk brakke ports)

Heb je van Instagram de allerlaatste BAR van crackberry gebruikt, of degen met de login issue? Wellicht is die updaten een optie. Flipboard gebruik ik niet, ING geeft geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Ik heb sowieso al wat ports verwijderd die ik of heel slecht vond of toch niet gebruikte. Waaronder telegraaf en autoweek.

Hij ligt nu weer op te laden omdat hij dat ook niet had gedaan, ben benieuwd of het eenmalig was.

Is er trouwens een app te vinden voor de temp van je batterij/telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Battery guru

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nav KPN .2312/.2354 release van gisteren, en eerdere Vodafone DE release van zelfde OS dat ook de random reboot issues via een officieel OTA OS lijkt op te lossen, maar weer even navraag gedaan via DM naar Vodafone Webcare, met verwijzing naar mijn openstaande incident bij hun technische dienst

beiden weten helaas nog steeds van niets, en raden me aan het Vodafone Forum in de gaten te houden.. al geantwoord dat dat niet veel helpt, enige topic daar is door mij aangemaakt en door mij geupdated, er hebben zich ook daar enkele andere Vodafone NL users met random reboot issues gemeld

mmmmm, bij mij lijkt eea met .1916 leak opgelost, heb wel soms crappy apps / android ports die nu crashen (nu.nl, Telegraaf etc), maar dat is minder erg dan reboots, dus ik wacht verder maar even

wel blijkt heel duidelijk dat dit bij Vodafone niet echt een prio-issue is, ze zullen wel niet heel veel (mondige) Z10 klanten hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
E10CDM zojuist Vodafone ook maar even een vraagje op Twitter gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had Vodafone ook al benaderd, maar die waren niet bekend met het probleem. Verder heb ik gewoon de laatste leak versie geïnstalleerd en nu draait me toestel zonder problemen :D
Volgende apps gebruik ik: fb, nu, whatsapp, twitter, linkedin, cb, 9292, flitsmeister, tvgids, en nog wat apps..

Oh ja plus batterij gaat gewoon zeker een hele dag mee zonder problemen en ik whatsapp/mail/facebook/nieuws regelmatig op mijn telefoon.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDCCBB schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:52:
E10CDM zojuist Vodafone ook maar even een vraagje op Twitter gesteld.
dank, ben ze nu op hun eigen forum ook maar een beetje aan het pushen, vindt dit nl laffe service :'(

helaas hetzelfde ontwijkende antwoord zie ik.. 8)7

<blockquote class="twitter-tweet"><p>@<a href="https://twitter.com/c4miel">c4miel</a> Hierover heb ik nog geen informatie. Hou de website en het forum in de gaten voor eventuele updates. ^BD</p>— Vodafone Webcare (@vodafoneNL) <a href="https://twitter.com/vodafoneNL/status/342297205312479232">June 5, 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:54:
Ik had Vodafone ook al benaderd, maar die waren niet bekend met het probleem. Verder heb ik gewoon de laatste leak versie geïnstalleerd en nu draait me toestel zonder problemen :D
Volgende apps gebruik ik: fb, nu, whatsapp, twitter, linkedin, cb, 9292, flitsmeister, tvgids, en nog wat apps..

Oh ja plus batterij gaat gewoon zeker een hele dag mee zonder problemen en ik whatsapp/mail/facebook/nieuws regelmatig op mijn telefoon.
da's heel raar, naast dat ze niet met hun Vodafone UK en Vodafone DE collega's praten, doen ze dat ook niet met elkaar. Verwijs ze maar eens naar incident nummer technische dienst referentie: 90069711..
En naar hun eigen forum met info en reactie van hen op dit topic: http://forum.vodafone.nl/...ok-invloed-van/td-p/68664

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Iemand die de 4285 hybrid leak al draait?
http://forums.crackberry....id-stl100-2-3-4-a-814824/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Yup ik :) maar loopt lekker, batterij kan ik niks over zeggen, hij staat er net een uurtje op :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple

Afbeeldingslocatie: http://cdn.cultofmac.com/wp-content/uploads/2012/09/squaretrade.jpg

sinds start verkoop in 2007 tot september 2012 hebben gebruikers 5,9 miljard betaald aan reparaties. In deze tijd zijn er 85 miljoen Apple iphones verkocht in the US. Apple staat ver boven aan als het gaat om kosten
per gebruiker voor reparaties:)

Dit is Nederland ook erg hoog. Toestel staat echt in de top 1 van klachten op fysieke schade, OS problemen zoals simk2aart niet lezen, blijven hangen, geluid wat wegvalt of wel bereik op netwerk maar niet bereikbaar en enorm veel klachten over extreem internet gebruik dankzij wifi-plus. Top produkt qua verkoop en goed voor
de economie en klantenservice. Het houdt ons allemaal bezig _/-\o_ ofv :X

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:22
Apple bashen (of Apple feitjes, hoe je t ook wilt noemen) heeft 0 met een Z10 te maken, kan het gewoon ontopic blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gtoniser schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:45:
Apple bashen (of Apple feitjes, hoe je t ook wilt noemen) heeft 0 met een Z10 te maken, kan het gewoon ontopic blijven?
Vond het heel bijzonder MAAR even over de update _/-\o_

Ik wist dat KPN met update kwam en had daarom geen zin om 2354 leak te installeren en moet zeggen dat ik het toestel vanmorgen om 6 uur van het stroom heb gehaald. Ik heb 40 minuten radio Nobix aan gehad en 80-90 minuten muziek (mp3) geluisterd. BBM gedaan met collega en vrouw. Zooi werkmail binnen gekregen maar weinig beantwoord (meeste doe ik op werkplekl) en wat internet en één rondje biplane :) en daarnaast 2 calls van minder dan 2 minuten.

En ik heb nog 53% batterij. Super de Super sta versteld. *O*

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
dave1972 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:49:
Yup ik :) maar loopt lekker, batterij kan ik niks over zeggen, hij staat er net een uurtje op :)
Dacht het wel dat jij die al draaide ;)
Mail werkt ook goed met die bar files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Yup totaal geen problemen mee alles werkt tot nu toe erg goed, gisteravond half 11 stond hij op 100 procent, vanmorgen 4.45 op 93 procent met wifi etc alles aan wat mij betreft erg goed, vind hem ook net wat beter als de laatste leak, ik zou zeggen doen :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Btw Soundhound is native in de store :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

dave1972 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:11:
Btw Soundhound is native in de store :)
Had hem ook gezien en gedownload. Werkt prima alleen al paar keer spontaan uitgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Nog geen last van gehad, wat ik wel errug leuk vind is dat de lyrics live mee draaien met het nummer :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Laatst online: 23-09 13:02
Nou bij mij draait die .2354 leak nu aardig stabiel en de batterij is zich ook goed aan het gedragen.
Van de week kreeg ik ook gewoon de kleine extra update via KPN binnen. Echter had ik gister wel weer een instant reboot te pakken toen ik een film wou gaan kijken op mijn tv via mijn telefoon.

Ik had de hdmi kabel er in + een audio jack voor naar speakers aangesloten terwijl ik nog in mijn hub zat omdat ik een whatsapp berichtje binnenkreeg. Echter tijdens het aansluiten van de kabels en de audio input goed zetten op mijn speaker console ging mijn beeldscherm uit. Omdat ik 'allow gestures when locked' uit had staan moest ik via de bovenste knop mijn scherm weer wakker maken. Toen ik eenmaal mijn telefoon weer aan had en in het whatsapp berichtje kwam, reageerde mijn telefoon niet meer en ging bijna instant rebooten.

Dit in combi met verhalen van anderen lijkt het erop dat het OS nog niet helemaal fail-save is.
Ik krijg dan ook sterk het vermoeden dat als je je telefoon niet 100% op een logische manier gebruikt en een combinatie van instellingen en events creëert dat er iets mis gaat bij de proces afhandeling.
Wat ik gister had lijkt heel veel op een typische scripting fout die ik zelf wel eens in javascript of actionscript maak waardoor het systeem niet meer goed weet wat hij eigenlijk moet doen en wat hij aan het doen is om vervolgens in een lusje te belanden en zichzelf gaat overbelasten.

Echter drukken dit soort kleine foutjes de pret bij mij niet, na een reboot gewoon heerlijk film gekeken om er vervolgens nog een nacht en halve dag uit te persen zonder recharge. Ook blijft de browser mij verbazen hij kan gewoon bijna werkelijk alles! Van de week was ik live muziek aan het streamen via Mixlr.com en was benieuwd of je ook kon meeluisteren vanaf BB10. En ja hoor, de site laadde snel in en de audiokwaliteit was ook super :)

Ben ook blij met de komst van Soundhound en de live lyrics!
En in tussentijd volg ik ook de 10.2 waiting room op CB.com.
Al met al word ik steeds enthousiaster over de te komen updates.

Heeft trouwens iemand verstand van Geekbench en hoe compatibel dit is met de Z10?
Iemand poste namelijk gister deze link: geekbench!
Het is de hoogste score tot nu toe maar er is maar 1024 mb ram? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
NvU schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:45:
[...]

Had hem ook gezien en gedownload. Werkt prima alleen al paar keer spontaan uitgevallen.
Als hij spontaan uitvalt dan werkt hij niet prima naar mijn idee 8)7
Pagina: 1 ... 15 ... 48 Laatste