JunkieXP schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 23:50:
[...]
Ik weet zeker dat (voor mij relevante) niet Vodafone RED Abonnementen max. 3.6 / 14.* MBps zijn. Misschien dat je de Technologie (welke in Nederland amper is uitgerold) maar als je de Snelheden niet haalt vind ik 't weinig nut hebben.
Vodafone en KPN hebben ook ondersteuning voor dual 3G welke de Z10 ook ondersteunt maar snelheid is niet het belangrijkste.
Stel je zit in huis met je laptop/mobiel en buiten perfect bereik en redelijke goede snelheid en je haalt 5-6 Mb snelheid en je kan nog youtube kijken op je mobiel of snel internet pagina's binnenhalen maar eenmaal
binnen klapt je snelheid naar 1 Mb . youbube gaat stuiteren en je pagina's met browsen laden ook minder snel, je moet wachten.
Met 4G heb je buiten 20 Mb en binnen 5-8 Mb en dat is dus 4G, De snelheid is leuk voor de theorie en de reclame's maar bereik en internet binnen gebouwen is de grootse pluspunt dankzij die snelheid.
REVIEW TEST
Leuke review welke is beter Samsung S4 VS Blackberry Z10
http://www.pcadvisor.co.u...ry-z10-comparison-review/
Moet wel zeggen dat veel reviews van mei erg positief zijn en dat het toestel gelijk en vaak beter scoort
dan de iphone 5 en dan lees je zo'n review met de S4 dan heb je toch een zeer goed toestel met de Z10 alleen de eindconclusie of multimedia klopt niet met ondrsteuning van veel codecs op de Z10 is het wel degelijk een betere multimedia player dan andere toestellen en denk maar aan flash, dlna wifi en hdmi aanlsuiting voor je TV dan heb je met 64 Gb microcard toch wel leuk ruimte om films mee te nemen.
Schermen LCD? of Amoled?
Ook een leuke review gelezen waarom Blackberry, Apple en HTC kiezen voor IPT/IPS LCD schermen. Het blijkt dat amoled met email,browsen,sms etc veel wit moet gebruiken en dat gebruikt 4x zo veel vermogen als
met de LCD schermen maar ander voordeel met foto's neemt amoled 2x minder stroom dan LCD. Dus als je veel foto's /games/route planner gebruikt zal een amoled minder gebruiken en doe je veel browsen,facebook, en emails etc dan is LCD beter. lCD schijnt ook scherper en natuurlijker over te komen .
[
Voor 37% gewijzigd door
Verwijderd op 26-05-2013 11:01
]