Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Gunth schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:04:
[...]

Tja is niet zo veel werk,flashen en backup trg zetten is goed half uurtje.
Weet niet of 2009 zal komen,blijkbaar een beetje discussie op cb omdat er iemand een leak op zijn naam heeft gepost terwijl het van lbfe was.
Ze zouden geen meer willen posten.
Ofwel heb jij andere bronnen ;)
Nee geen andere bronnen, maar wat ik begrepen had was het allemaal een misverstand en komt de 2009 er gewoon aan :) http://forums.crackberry....395/new-leak-when-810077/

EDIT: lees net dat het nog wel een dag of twee duurt, waarschijnlijk dus nog een versie hoger omdat diegene die hem post hem zelf er net op heeft staan terwijl hij de 2009 al een paar dagen draaide :P :9

[ Voor 14% gewijzigd door dave1972 op 24-05-2013 17:16 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:57
Mag niet te snel gaan anders krijg ik een android gevoel,kreeg ook alle dagen een update.
Gaat wel lekker snel en de leaks zijn goed,hopelijk komen er nog wat nieuwe dingen bij.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Hmzz ik las verkeerd, hij komt wel vandaag en zal gewoon de 2009 zijn, en ik zeg laat maar komen, denk dat we binnen niet al te lange tijd aan 10.2 zitten :) aangezien die clewley al 10.2 draait :) en daar is ieeeeeee https://mega.co.nz/#!8FRG...nDWnrJ80wovK7sPpq5YAC3wiY

[ Voor 19% gewijzigd door dave1972 op 24-05-2013 17:43 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag langs mijn route naar huis op de fiets allemaal reclame van de blackberry Z10 met belsimpel en bij KPN op de site staat het toestel in advies top 5 .

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
dave1972 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:27:
Hmzz ik las verkeerd, hij komt wel vandaag en zal gewoon de 2009 zijn, en ik zeg laat maar komen, denk dat we binnen niet al te lange tijd aan 10.2 zitten :) aangezien die clewley al 10.2 draait :) en daar is ieeeeeee https://mega.co.nz/#!8FRG...nDWnrJ80wovK7sPpq5YAC3wiY
Deze nacht maar eens installeren,had idd beter nog een dag gewacht 8)7
Spijtig dat je nooit weet wat er verandert is.
Laat je bevindingen eens weten of het de moeite is aub.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Schijnt een aantal verbeteringen te geven onder de motorkap, loopt top en volgende week komt er een big surprise :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark04
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-10-2022
BlackBerry 10 for PlayBook Releasing in the “Next Few Weeks”?

http://n4bb.com/blackberry-10-playbook-releasing-weeks/

Zou het dan toch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
Mark04 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:44:
BlackBerry 10 for PlayBook Releasing in the “Next Few Weeks”?

http://n4bb.com/blackberry-10-playbook-releasing-weeks/

Zou het dan toch???
Hmm dat moet ik nog zien... hier een thread @ CB... ergens staat ook een redelijk lange post van mij tussen 8)7 Maar natuurlijk hoop ik het van wel!

Dan hebben we hier de poster waar NLB het over had, het hang hier er ook vol mee!

Heb vandaag toevallig nog even met 2 mensen van de Phonehouse gesproken, zij hadden beide helaas nog geen enkele Z10 verkocht. Eentje had wel het vermoeden dat ze hier meer op de Q10 zitten te wachten. Er was voornamelijk belangstelling voor de nieuwe van Samsung.

@Dave: Welke / Wat voor surprise ? :+
@De rest: Hoe komt iedereen toch steeds aan die inside info?
@NLB: Je had het over dat KPN pas in Juni met een update komt, weet je toevallig ook of dat de .1720 wordt of hoger?

Bij mij draait intussen de .1880 een week en is heerlijk stabiel, ik denk dat ik daar voorlopig nog even op blijf hangen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10.1.0.2009 schijnt een versie te zijn voor verizon en wordt nog getest voor uitrol in juni. dus net als toen 1720 uitkwam is er nog wat aan gesleuteld maar werd het uiteindelijk toch 1720 ondanks dat er die week nog 1756 en 1762 waren is er toch gekozen voor 1720 welke iets groter was dan de gelekte versie.

Deze versie .2009 heeft complete aanpassing gekregen in de webkit engine. Nu ben ik benieuwd of men nu dus daadwerkelijk ook meer geheugen heeft vrij gekregen want dat houdt in dat de playbook mischien .2009
gaat draaien als eerste OS10. De versie is overigens geheel gericht op Q10 volgens mij die samen met de Z10 een update krijgt in juni als ik het zo mag geloven volgens de geruchten.

ik ben erg benieuwd hoe dit uitpakt en welke aanpassingen er nog zullen komen want de 2009 is duidelijk een OS in fase. Ik wacht nog ;).

Ik moet zeggen dat Blackberry goed bezig is steeds elke week leaks te laten lekken. Doet de OS erg goed en wordt steeds beter en loopt steeds meer uit op ios en android.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big-Opti schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 23:26:
[...]
Je had het over dat pas in Juni met een update komt, weet je toevallig ook of dat de .1720 wordt of hoger?
Als ik zie dat 10.0.10.90/.99 en .116 officieele roms zijn maar allemaal met een aantal weken er tussen is uitgebracht ga je wel denken dat het hoger is dan .1720 mede ook omdat verizon ook met een update komt in juni welke bij toeval nog ook op crackberry staat. namelijk .2009. Ik wil niet zeggen 1+1 is .... maar ga er maar vanuit dan het .1720 gaat worden. Er zijn wereldwijd meer aanbieders die nog geen update hebben uitgebracht. Rogers is ook 3 dagen pas geupdate naar 1720. Maar goed afwachten en ben benieuwd wat
de uiteindelijke versie wordt van .2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer een verdie gelekt 2342 maar denk dat .2009 blijft voor update providers. mmm ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 07:21:
weer een verdie gelekt 2342 maar denk dat .2009 blijft voor update providers. mmm ben benieuwd.
Just installed :9~

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-10 23:17
Ik loop op het moment even tegen 2 dingen aan , ik heb mijn oude vertrouwde pioneer radio weer in de auto met ingebouwde carkit . Nu kan ik nergens in de z10 de optie vinden om alle contacten in 1 keer via bluetooth te versturen ? Kan ze wel handmatig allemaal selecteren maar dan weigert hij .

Ik vind het ronduit waardeloos dat bij het maken van een video je alleen de mogelijkheid hebt om 720 of 1080 te selecteren . W'App laat maar 16 mb toe en ping zelfs nog minder .
Een video van 30 sec is dus al te groot om te versturen ...
Iemand een app tegen gekomen die het wel toestaat om 320 te filmen?

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 09:54

NvU

Elahkneh schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 14:21:.

Ik vind het ronduit waardeloos dat bij het maken van een video je alleen de mogelijkheid hebt om 720 of 1080 te selecteren . W'App laat maar 16 mb toe en ping zelfs nog minder .
Een video van 30 sec is dus al te groot om te versturen ...
Iemand een app tegen gekomen die het wel toestaat om 320 te filmen?
Ben al tijdje naar opzoek. want zelfs filmpjes van 20 seconden kan je vaak al niet sturen.

Daarnaast heb ik nog een puntje, ik zou graag zien dat ik naar het volgende nummer kan met bijvoorbeeld het ingedrukt houden van het plus volume knopje nu moet ik perse mobiel uit holster halen bijvoorbeeld op de fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
Instellingen - Algemeen Volume - muzieksnelkoppelingen aanzetten .. et voila !

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 09:54

NvU

Elahkneh schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:56:
Instellingen - Algemeen Volume - muzieksnelkoppelingen aanzetten .. et voila !
Aha bedankt, overheen gelezen denk ik! Die miste ik echt! Nu nog 320P filmen en zou helemaal top zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 16:40

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 07:21:
Deze Leak is ook als hybrid beschikbaar voor STL100-1.

http://forums.crackberry.com/showthread.php?p=8541300

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht nog even af en denk dat 2009 volgende week er is met wat aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:34:
[...]

processor is sneller ook met verwerken en daarnaast idd 4G ondersteuning - welke provider zit je. Als je bij vodafone, T-Mobile zit krijg je meteen een update naar 10.1 bij KPN zal je nog even moeten wachten.

ik heb zelf ook stl100-2 al 9 weken en geen reboot of problemen. Ik zal het omruilen persoonlijk
Voor mij zijn er geen merkbare beperkingen aan de Z10. Vond her wat jammer dat er minder Leaks waren, maar oude BB's voorzag ik ook maar zo'n 3x per jaar als ik echt last van een bug had of de batterijduur aanzienlijk verbeterd was / andere interessante nieuwigheden.

Nadeel is alleen dat Vodafone de Updates voor de STL100-1 niet pushed dus hoop ik dat BlackBerry Link nog wat verbeterd want hoor verschillende problemen die voortkomen uit het terugzetten van de BackUp.

Inmiddels loopt er op CB zelfs een draadje waarin geclaimd wordt dat de STL100-1 misschien de betere keuze is. Batterijduur is schijnbaar beter, CPU gelijk, GPU (iets) beter.

Ik heb meer en meer de neiging mijn -1 te behouden! 4G is de komende jaren (voor mij) toch nog niet te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 20:46:
[...]

Voor mij zijn er geen merkbare beperkingen aan de Z10. Vond her wat jammer dat er minder Leaks waren, maar oude BB's voorzag ik ook maar zo'n 3x per jaar als ik echt last van een bug had of de batterijduur aanzienlijk verbeterd was / andere interessante nieuwigheden.

Nadeel is alleen dat Vodafone de Updates voor de STL100-1 niet pushed dus hoop ik dat BlackBerry Link nog wat verbeterd want hoor verschillende problemen die voortkomen uit het terugzetten van de BackUp.

Inmiddels loopt er op CB zelfs een draadje waarin geclaimd wordt dat de STL100-1 misschien de betere keuze is. Batterijduur is schijnbaar beter, CPU gelijk, GPU (iets) beter.

Ik heb meer en meer de neiging mijn -1 te behouden! 4G is de komende jaren (voor mij) toch nog niet te betalen.
4G is net zo duur als 3G/2G. Bij providers betaal je niks extra en bij KPN heb je altijd 4G welke abonnement je ook hebt. STL 2 is qua video iets beter en de processor van Qualcomm is sneller met verwerken maar dit is op zware apps 1-2 seconden en bij gewone apps niet merkbaar. Wat ik inderdaad niet weet of de Texas instrument processor zuiniger is dan de Qualcomm en als dat merkbaar groot is dan zou je het nog kunnen overwegen om het toestel te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 23:41:
[...]

4G is net zo duur als 3G/2G. Bij providers betaal je niks extra en bij KPN heb je altijd 4G welke abonnement je ook hebt.
Ik weet zeker dat (voor mij relevante) niet Vodafone RED Abonnementen max. 3.6 / 14.* MBps zijn. Misschien dat je de Technologie (welke in Nederland amper is uitgerold) maar als je de Snelheden niet haalt vind ik 't weinig nut hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 23:50:
[...]

Ik weet zeker dat (voor mij relevante) niet Vodafone RED Abonnementen max. 3.6 / 14.* MBps zijn. Misschien dat je de Technologie (welke in Nederland amper is uitgerold) maar als je de Snelheden niet haalt vind ik 't weinig nut hebben.
Vodafone en KPN hebben ook ondersteuning voor dual 3G welke de Z10 ook ondersteunt maar snelheid is niet het belangrijkste.

Stel je zit in huis met je laptop/mobiel en buiten perfect bereik en redelijke goede snelheid en je haalt 5-6 Mb snelheid en je kan nog youtube kijken op je mobiel of snel internet pagina's binnenhalen maar eenmaal
binnen klapt je snelheid naar 1 Mb . youbube gaat stuiteren en je pagina's met browsen laden ook minder snel, je moet wachten.

Met 4G heb je buiten 20 Mb en binnen 5-8 Mb en dat is dus 4G, De snelheid is leuk voor de theorie en de reclame's maar bereik en internet binnen gebouwen is de grootse pluspunt dankzij die snelheid. ;w

REVIEW TEST :)F

Leuke review welke is beter Samsung S4 VS Blackberry Z10

http://www.pcadvisor.co.u...ry-z10-comparison-review/

Moet wel zeggen dat veel reviews van mei erg positief zijn en dat het toestel gelijk en vaak beter scoort
dan de iphone 5 en dan lees je zo'n review met de S4 dan heb je toch een zeer goed toestel met de Z10 alleen de eindconclusie of multimedia klopt niet met ondrsteuning van veel codecs op de Z10 is het wel degelijk een betere multimedia player dan andere toestellen en denk maar aan flash, dlna wifi en hdmi aanlsuiting voor je TV dan heb je met 64 Gb microcard toch wel leuk ruimte om films mee te nemen.

Schermen LCD? of Amoled?

Ook een leuke review gelezen waarom Blackberry, Apple en HTC kiezen voor IPT/IPS LCD schermen. Het blijkt dat amoled met email,browsen,sms etc veel wit moet gebruiken en dat gebruikt 4x zo veel vermogen als
met de LCD schermen maar ander voordeel met foto's neemt amoled 2x minder stroom dan LCD. Dus als je veel foto's /games/route planner gebruikt zal een amoled minder gebruiken en doe je veel browsen,facebook, en emails etc dan is LCD beter. lCD schijnt ook scherper en natuurlijker over te komen .

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z10 Random Reboot update van het front 8)7 :

een soortgelijk random reboot thread staat ook het op Vodafone UK forum:
http://forum.vodafone.co....ndom-reboots/td-p/1536464

wel apart dat daar meteen een "free repair" procedure aangeboden wordt (waarbij je je Z10 paar weken kwijt bent..) en hier in NL gesteld word "is een bekend issue, moet worden opgelost door OS update Blackberry, timing onbekend helaas.." zou er nu helemaal geen communicatie zijn tussen diverse Vodafone units in naburige landen over zelfde telefoon?

anyway, heb nav diverse leaks op CB en berichten dat dit mogelijk de random reboots zou oplossen op vrijdagavond OS 10.1.0.2009 geinstalleerd, via een autoloader en Windows PC. Bijna zelfde als een OTA update van Vodafone, gewoon back-up maken vantevoren en geen kabels losmaken gedurende proces

helaas, net als bij andere blijft het random-rebooten bij deze .2009 versie bestaan; er is op zaterdag nog een latere versie beschikbaar gekomen .2342. Daarover volgens mij zelfde oordeel gelezen: random-reboot issue niet opgelost. Het zijn beide US versions, voor Verizon en hun STL-4 model, maar "hybride", dus ook werkend op 100-2 (NL model) en 100-3.

Volgens berichten van een Belgische Z10 100-2 gebruiker heeft bij hem alleen .1916 tot nu toe het probleem heeft gefixed... zie http://forums.crackberry....ed-rebooting-problems-... later vandaag deze .1916 nog maar eens proberen, als ie nog te downloaden is ergens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
Ik heb de nieuwere leaks nog niet geprobeerd, maar in relatie tot de reboots die niet worden opgelost ben ik bang dat mijn probleem met de Language and input niet zal worden opgelost, waarbij geen enkele tip/trick heeft geholpen. Ik kan er gewoon niet inkomen wat soms behoorlijk frustrerend is.

Afgezien daarvan liep vrijdagavond, nadat ik nog had gepost geen problemen te hebben gehad met .1880, mijn telefoon vast terwijl ik in Whatsapp zat. Berichtjes bleven wel binnenkomen op de achtergrond maar het os zat vast in een chatscherm waarbij het hele toestel niet meer reageerde op input van zowel het scherm als de hardware knoppen. Na een tijdje had ik maar besloten een battery pull te doen, welke overigens de eerste was uit noodzaak. Waarschijnlijk kan whatsapp wel een update gebruiken welke de aanwezigheid in de hub ook moet verbeteren. Aangezien ik nu ook soms berichtjes mis, die er volgens later wel ineens tussen staan.
Daarnaast mis ik nog de optie of je media-content meteen wil opslaan of niet. Soms wordt er in een Whatsapp-groep enorm veel plaatjes gespammed die mijn toestel onnodig vervuilen, aangezien de meeste plaatjes gewoon onzinnig en niet het bewaren waard zijn. Dit vind ik helemaal irritant als ik heb gewerkt. Dan ben ik vrij en heb ik ineens tig nieuwe foto's binnen gekregen via mijn 3g verbinding (geen wifi aanwezig) welke ik vervolgens toch allemaal ga deleten. Voor mij is nu de enige oplossing mijn telefoon helemaal uitdoen, alleen wil ik dat niet, want zodra ik pauze heb wil ik direct kunnen communiceren en het nieuws bekijken etc.

Ik kan ook niet wachten op de multiplatform release van BBM zeg, heb er namelijk nu helemaal niks aan met 0 vriendjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 08:29:
[...]

Vodafone en KPN hebben ook ondersteuning voor dual 3G welke de Z10 ook ondersteunt maar snelheid is niet het belangrijkste.

Stel je zit in huis met je laptop/mobiel en buiten perfect bereik en redelijke goede snelheid en je haalt 5-6 Mb snelheid en je kan nog youtube kijken op je mobiel of snel internet pagina's binnenhalen maar eenmaal
binnen klapt je snelheid naar 1 Mb . youbube gaat stuiteren en je pagina's met browsen laden ook minder snel, je moet wachten.

Met 4G heb je buiten 20 Mb en binnen 5-8 Mb en dat is dus 4G, De snelheid is leuk voor de theorie en de reclame's maar bereik en internet binnen gebouwen is de grootse pluspunt dankzij die snelheid. ;w
Ach, ik ben die persoon die tot voor kort enkel 2G gebruikte. Dit is zelfs helaas te langzaam voor het refreshen van Twitter. Of BIS dus echt zo'n groot verschil maakte of BB10 Apps zoveel minder efficiënt zijn weet ik niet.

InHouse zal ik toch vaak WiFi hebben, en anders is 3G met mijn eisen vast voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 10:52
Ik weet niet of meer mensen er last van hadden maar er is een oplossing voor het contactpersonen issieu in de Phone app.

In Contacts I activated Facebook Sync scrolled though my contacts and also opened the contacts via the dialer app (suddenly the missing contatcs appeared) and afterwards deactived FB sync again et voila all my contacts are now showing up also when I hit the phone dialer icon....not sure why this is so, but problem solved! Thanks for all your help!

Heeft bij mij geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:20:
[...]
InHouse zal ik toch vaak WiFi hebben, en anders is 3G met mijn eisen vast voldoende.
Me 2 maar veel mensen zijn nu eenmaal dat ze het beste, duurste en snelste willen net als met te dure auto waarbij ik ook denk van dat kan ruimer , goedkoper en mag tot niet harder dan 130 km :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:41:
Z10 Random Reboot update

een soortgelijk random reboot thread staat ook het op Vodafone UK forum:
http://forum.vodafone.co....ndom-reboots/td-p/1536464
Ik heb dit al eens eerder gemeld en dat is dat er in the UK een eerste batch was die niet goed was en welke is doorvoorkochtis aan andere partijen. Het probleem is dan niet de software maar het toestel.

Een ander probleem wat kan voorkomen is dat als je je toestel neerlegt of in je broek draagt het toestel spontaan reset. Het toestel heeft 5 punten waarmee hij verbonden is met je mainboard en als deze contact pinnetjes niet goed zit kan dit problemen geven. normaal zitten ze gewoon goed maar kunnen mischien los zitten en niet goed vast door druk /beweging krijg je spontaan reboot. Dit laatste kun je simpel zelf oplossen maar zou dit aan de provider overlaten. Je ziet dit ook met een paar gevallen dat de camera los zat doordat deze niet goed in het mainboard zit. Dit is iets wat je ook wel bij samsung/apple tegenkomt. Deze laatste heeft hier veel ervaring mee en dat kwam mede door mensen of productie fouten zoas HTC ook met de HTC ONE heeft meegemaakt.

Het zijn kleine dingen maar als je het overkomt is het gewoon erg vervelend. Gelukkig en veel met mij hebben een goede werkende Z10 en ik zelf heb al 2 leaks en 3 orginele OS-en gedraait en nooit een reboot meegemaakt en dat is zoals het hoort maar een software matige reboot zien we op elk platform wel terug zelf onder windows 8.

edit. Dat vodafone ook aangeeft stuur maar retour voor reparatie is dat ze het ook niet weten omdat het percentage problemen of klachten niet groter is dan bij apple als voorbeeld. In verhouding met verkochte toestellen afgelopen maand scoort Blackberry heel goed tov andere merken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Hier ook geen reboots en is een UK model,heb de z10 nu een dikke 7weken.
1keer liep de camera vast en heb ik een batterij pull gedaan.
Voor de rest niks dan lof,draai momenteel de 2009 leak.
Moet wel zeggen dat het niet altijd vloeiend draait en het os toch soms nog haperingen vertoont.

[ Voor 20% gewijzigd door Gunth op 26-05-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:51:
[...]

Me 2 maar veel mensen zijn nu eenmaal dat ze het beste, duurste en snelste willen net als met te dure auto waarbij ik ook denk van dat kan ruimer , goedkoper en mag tot niet harder dan 130 km :)
Gheghe =P. mooie vergelijking =). Wellicht is m'n LE Z10 dan nog wel Limititerder (;)) omdat iedereen z'n STL100-1 retourt =P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunth schreef op zondag 26 mei 2013 @ 13:40:
Hier ook geen reboots en is een UK model,heb de z10 nu een dikke 7weken.
1keer liep de camera vast en heb ik een batterij pull gedaan.
Voor de rest niks dan lof,draai momenteel de 2009 leak.
Moet wel zeggen dat het niet altijd vloeiend draait en het os toch soms nog haperingen vertoont.
2009 is nog in ontwikkeling voor verizon en is ook nog niet klaar maar goed het is een "leak" en dat is ook de reden dat ik na de officiele versie 1720 nog geen andere lek heb geinstalleerd. laatste was 1756 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook last van reboots. Draai op 10.1.0.1720. Ook simkaart laten vervangen bij Vodafone. Maar herstart sowieso een keer overdag en als hij aan de oplader zit. Modelnummer toestel is slt100-2

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 17:50
Vandaag mijn STL-1001 opgestuurd om te ruilen voor een STL-1002
; hopelijk krijg ik er geen spijt van!
Voorlopig weer ff terug op de classic BlackBerry 9780..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:00:
Ik heb ook last van reboots. Draai op 10.1.0.1720. Ook simkaart laten vervangen bij Vodafone. Maar herstart sowieso een keer overdag en als hij aan de oplader zit. Modelnummer toestel is slt100-2
Ik zou het retour sturen, met evt battery guru graphs als bevestiging van de reboots.
Is een welbekend probleem bij de community, en BlackBerry zou hiervan ook op de hoogte moeten zijn.

Zit zelf ook op 1720 STL100-2 en Youfone (KPN netwerk) en heb naar mijn weten misschien maar 1 of 2 X een reboot gehad op OS 10.0 (toen zat ik nog op Simyo, ook KPN netwerk) en dat kan ik niet eens met zekerheid zeggen.
Mijn toestel komt (bijna) zeker weten uit de eerste lichting UK toestellen, en ik heb geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krmn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07-2023
heb sinds ik mijn browsers geschiedenis heb gewist problemen met de browser, kan helemaal geen pagina meer openen. het laad wel echter gebeurt er niks, google zoekt niks helemaal niks :(
heb al geprobeerd om de batterij eruit te halen echter helpt dit ook niet!

zijn er nog andere met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 22:47
JunkieXP schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:19:
[...]

Gheghe =P. mooie vergelijking =). Wellicht is m'n LE Z10 dan nog wel Limititerder (;)) omdat iedereen z'n STL100-1 retourt =P.
Ik kreeg met mijn STL100-1 gewoon geen updates bij T-mobile vandaar dat ik hem inruil. 4G boeit me niet zo, mijn abbo is toch niet sneller dan 380 kbit/s :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Gtoniser schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:11:
[...]

Ik kreeg met mijn STL100-1 gewoon geen updates bij T-mobile vandaar dat ik hem inruil. 4G boeit me niet zo, mijn abbo is toch niet sneller dan 380 kbit/s :p
Dat is nog de enige reden waarom ik mijne om zou ruilen inderdaad.

Stiekem hoop ik nog steeds dat Vodafone de STL100-1 gewoon gaat ondersteunen, hoe groot zou die moeite zijn?

PS. Hoe zit het met Update Support van Virtual Providers? Komen die gewoon van onderlinge partijen als KPN en T-Mobile, of is het bij Lebara Mobile, Simyo, Simpel e.a. uberhaupt uitzichtloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
krmn schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:58:
heb sinds ik mijn browsers geschiedenis heb gewist problemen met de browser, kan helemaal geen pagina meer openen. het laad wel echter gebeurt er niks, google zoekt niks helemaal niks :(
heb al geprobeerd om de batterij eruit te halen echter helpt dit ook niet!

zijn er nog andere met dit probleem?
Ik had precies hetzelfde probleem met mn Z10 (STL-100-1).. Dacht al dat het aan mijn toestel lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krmn
heb een stl-100-2. voordat ik 10.1 erop had gezet had ik hier geen last van.
sinds de update heb ik last van reboots en nu dit nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-10 16:14
eens, die 10.1 update is een tikkie aan de onstabiele kant. Ik had hiervoor met mijn laatste -2 device geen issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krmn
iemand een idee voor het oplossen hiervan?

reboots kan ik nog mee leven ook al is het irritant.
een browser die niet werkt is voor mij onacceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist z10 retour gestuurd, hopelijk krijg ik een goeie terug.. Want ik wil niet meer anders eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
@ dave1972, hoe loopt de 2342 leak?
Ik lees gemengde ervaringen van zeer goed en zeer slecht op cb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
krmn schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:18:

een browser die niet werkt is voor mij onacceptabel.
Heb jij al eens eens een backup (alleen settings) terug gezet?
Kan mij herinneren dat ik jou probleem ook eens had, maar dat had het (volgens mij) opgelost.

Ook in jou geval zou ik je z10 gewoon retour sturen met die reboots dat zou ik onacceptabel vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door intricate op 27-05-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Toch raar dat de ene reboots heeft en de andere niet.
Zou dit nu aan de carrier liggen of de apps die erop staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Gunth schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:52:
@ dave1972, hoe loopt de 2342 leak?
Ik lees gemengde ervaringen van zeer goed en zeer slecht op cb.
Ik ben terug gegaan naar 2009 batterij was wel ok maar ik vond hem niet echt lekker draaien, geen aanrader in ieder geval :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
dave1972 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:23:
[...]

Ik ben terug gegaan naar 2009 batterij was wel ok maar ik vond hem niet echt lekker draaien, geen aanrader in ieder geval :)
Dacht het wel volgens ik had gelezen niet echt zo goed.
2009 is echt goed maar wat ik wel heb dat als ik een mail of whattsapp bericht krijg dit ook word getoond
Bij mijn meldingen en dat vind ik irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Mail kan je uitzetten dacht ik, WhatsApp dacht ik niet toch?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Als je bij je hub bent dan de drie puntjes indrukken dan hubbeheer en daar kan je de meldingen van je mail uitzetten, WhatsApp helaas niet

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je je agenda van windows live synchroniseert met je Z10. Dus als ik een nieuwe afspraak maak in windows live. dat deze automatisch op mijn home screen van de Z10 krijg. mail synct hij wel alleen mijn afspraken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
dave1972 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:02:
Als je bij je hub bent dan de drie puntjes indrukken dan hubbeheer en daar kan je de meldingen van je mail uitzetten, WhatsApp helaas niet
Nee bedoel ik niet,elke keer als ik iets krijg van mail of whattsapp,sms ect staat er ook een sterretje bij meldingen.
Dat belletje in de hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:51:
Weet iemand hoe je je agenda van windows live synchroniseert met je Z10. Dus als ik een nieuwe afspraak maak in windows live. dat deze automatisch op mijn home screen van de Z10 krijg. mail synct hij wel alleen mijn afspraken niet.
Heb jij je account wel als exchange active sync ingesteld?
Ik heb hier geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krmn
intricate schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:35:
[...]

Heb jij al eens eens een backup (alleen settings) terug gezet?
Kan mij herinneren dat ik jou probleem ook eens had, maar dat had het (volgens mij) opgelost.

Ook in jou geval zou ik je z10 gewoon retour sturen met die reboots dat zou ik onacceptabel vinden.
heb de toestel geswiped, nu doet de browser het weer.
niet om te zeiken maar het moet niet de bedoeling zijn dat je bij elke bug de toestel moet gaan swipen.
hopelijk zal er met de komende update een verbetering hierin komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krmn schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:25:
[...]

heb de toestel geswiped, nu doet de browser het weer.
niet om te zeiken maar het moet niet de bedoeling zijn dat je bij elke bug de toestel moet gaan swipen.
hopelijk zal er met de komende update een verbetering hierin komen.
wipen ipv swipen bedoel je zeker ;)
het OS bestuur je door met je vinger te swipen..

wel vervelend, heb je ook een manual reboot geprobeerd (middelste knopje boven meer dan 3 seconden ingedrukt houden) is immers gelijk aan een klassieke "battery pull"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krmn
wipen ja ;)
had ik inderdaad al geprobeerd.
klassiek battery pull ook.
niks hielp maar gelukkig doet ie het nu weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij lijkt 2342 de reboots opgelost te hebben. Staat er wel pas zo'n 34 uur op maar geen nachtelijke reboot en tot nu toe ook niet tijdens gebruik terwijl ik dit eerst wel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maupertus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:18
Hoera, sinds gisteren ook de trotse eigenaar van een Z10. Heel lang nagedacht en getwijfeld over de q10. Maar om eerlijk te zijn vind ik de Z10 net iets mooier en was ik erg onder de indruk van het toetsenbord. Ben nu nog bezig met alles te laten synchroniseren en het loop niet helemaal vlekkeloos, maar dat komt door mij. Heb de Z10 aangegrepen om los te komen van Google, dus mijn Calendar en Tasks lopen nu via Fruux en mijn mail via Fastmail. Alleen omdat mijn Fruux nog aan Gmail gekoppeld is, denkt mijn BB nu dat ik een Google account wil. Heel vervelend, maar met hulp van Fruux omheen gewerkt.

Jezus saves and takes half damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maupertus schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:07:
Hoera, sinds gisteren ook de trotse eigenaar van een Z10. Heel lang nagedacht en getwijfeld over de q10. Maar om eerlijk te zijn vind ik de Z10 net iets mooier en was ik erg onder de indruk van het toetsenbord. Ben nu nog bezig met alles te laten synchroniseren en het loop niet helemaal vlekkeloos, maar dat komt door mij. Heb de Z10 aangegrepen om los te komen van Google, dus mijn Calendar en Tasks lopen nu via Fruux en mijn mail via Fastmail. Alleen omdat mijn Fruux nog aan Gmail gekoppeld is, denkt mijn BB nu dat ik een Google account wil. Heel vervelend, maar met hulp van Fruux omheen gewerkt.
BB10 een goede keuze en Welkom _/-\o_ zelf 4 jaar android 1.6 t/m 4.1.2 gehad maar BB10 ROCKS!

En inderdaad toetsenbord is naast de HUB ook mijn favoriet. Heerlijk als je zo spontaan 6 woorden achter elkaar er in kan gooien. gebruik zelf 3 talen Engels, indonesisch en Nederlands :O .
Werkt perfect en na twee woorden weet hij precies waar we heen gaan en ook vaak qua tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
Gebruikt iemand hier trouwens de Rabobank app?
Gisteren update binnengekregen en nu werkt die niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maupertus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:18
@nlb Inderdaad, ik gebruik Engels en Nederlands en het gaat zonder enig probleem. Ook de snelheid en vloeiendheid zijn heerlijk.

Heb nu Podcasts gekocht voor mijn grote verslaving, maar mis nog Feedly (of een goede vervanger) en een fatsoenlijke sportstracker. Had Runkeeper omdat je daar interval programma's mee kon maken en audio cues had, maar kan niet echt iets vinden dat dat vervangt.

Verder vind ik de muziek app opzich werken, maar wel de meest intuitieve van het hele stel. Ik kom er niet echt achter waar mijn klacht zit, maar werkt niet echt lekker. Los van een feature gebrek. Zo heeft bijna al mijn muziek cover art, maar dat vind BB10 niet.

Heeft leaks instaleren echt veel zin? Ik heb zelf geen klachten, reboots of batterij gedoe. Na mijn Optimus 2x ben ik intens gelukkig met een telefoon die het bij intens gebruik een dag uithoudt.

Jezus saves and takes half damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
MattyBomba schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:54:
Verwijderen en opnieuw installeren, daarna werkte hij bij mij weer.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maupertus schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:42:
Verder vind ik de muziek app opzich werken, maar wel de meest intuitieve van het hele stel. Ik kom er niet echt achter waar mijn klacht zit, maar werkt niet echt lekker. Los van een feature gebrek. Zo heeft bijna al mijn muziek cover art, maar dat vind BB10 niet.
Je moet alle jpeg plaatjes de naam ""Folder"" meegeven. En als een Plaatje niet pakt even de thumb verwijderen en de naam folder naar xxx en weer naar folder dan maakt hij een nieuwe thumb aan.

Advies voordat je een muziekmapje plaatst maak dan eerst de album cover met een naam Folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BB10 is goed bezig met de verkoop. 4 miljoen sinds april.

Kwartaal 2 zijn er ongeveer 4 miljoen BB10 toestellen verkocht en er is nog een maand juni waar de Q10 zal
worden aangeboden. Ik denk dat Blackberry 6-7 miljoen toestellen gaat verkopen dit 2e kwartaal.

In juli de Q5 voor 175-250 euro (prijs is nog onduidelijk). Het ziet er beter uit dan ik dacht,want ik ging
ervan uit dat er nog maar 2 miljoen verkocht waren de afgelopen 2 maanden.

Gelukkig gaat het goed want in dit tempo verwacht ik ook meer apps van Nederlandse bodem.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 07:34
MattyBomba schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:54:
Klopt, dat had ik ook. Je moet even de app verwijderen en opnieuw downloaden. Dan werkt ie wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
iBenshi schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:27:
[...]

Klopt, dat had ik ook. Je moet even de app verwijderen en opnieuw downloaden. Dan werkt ie wel weer.
Heb ik geprobeerd maar de rabobank app is nu niet meer beschikbaar voor mijn device geeft die aan.
Via de app world op mijn telefoon krijg ik de app zelfs niet meer gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
Hier hetzelfde verhaal met de rabo app .. Al deze schoonheids foutjes beginnen nu wel een beetje vervelend te worden.

Het contacten probleem is nog steeds niet opgelost , na een reboot heb ik soms helemaal geen contacten meer in mijn lijst staan.
Facebook werkt soms uren niet meer ,bbm alleen in landscape mogelijk via de hub ..

Het is een prachtig OS , maar elke update zonder oplossing is weer typisch blackberry anno 2006

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
Ik heb trouwens wel problemen met contacten in Whatsapp.
Er staan 4 contacten boven mijn lijst zonder naam. Dus alleen met status en foto. Als ik op refresh klik krijgen ze een willekeurige naam toegewezen:P niet echt prettig.

Bij het chatten staat er geen naam bij en alleen een nummer. Raaaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg morgen een nieuwe z10 toegestuurd, hopen op geen reboots meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog STL-100 toestel heeft er is een update. schijnt sneller te zijn qua gebruik en batterij gaat een stuk langer mee, ook installeren van apps of andere zaken gaan sneller en veel verbeteringen.

Kun je gewoon via de pc installeren. LET OP VOLLEDIGE OS ST-100-1 (niet installeren op -2-3)

https://mega.co.nz/#!18o0...5M-wwSFPg_ZrcSeQldpah_HSk

1. Download RAR file
2. uitpakken EXE van RAR file gebruik WinRar or 7-Zip
3. Backup Z10 via Link
4. Sluit Blackberry Link
5. Start EXE file, sluit toestel aan als dos prompt er is
6. Wachten tot toestel opstart in setup menu 6-8 minuten
7. Restore backup
8. Veel plezier met je toestel

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackBerry Q10 outselling the iPhone 5 and Galaxy S4 in France

France Telecom SFR met 21 miljoen gebruikers is na UK een succes voor Blackberry.

Top 5 SFR - Blackberry Q10 - Samsung S4 - Blackberry Z10 - Samsungs 3 - Iphone 5

In frankrijk verkoopt de Z10 stuk beter dan de iphone 5, terwijl in NL omgekeerd is.

Reklame uit Nigeria - ze blijkt een bekendheid te zijn - einde is wel grappig

YouTube: BlackBerry Q10 typing challenge in Nigeria -- 'Can you type as fast as Eku?'

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 10:22
Binnen 1 - 2 weken ook een Z10 in mijn bezit! :D Wat zijn de belangrijkste apps die onmisbaar zijn voor de Z10? Ik heb nu nog een BB Storm 9500 (ja, die leeft nog maar net) en ik moet elke dag wel 6 keer een battery pull doen :S Ik hoop niet dat het bij de Z10 gaat voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
WhatsApp, HUB++, NU.nl, Crackberry, battery guru, :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
Niann-Tsyr schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:15:
Binnen 1 - 2 weken ook een Z10 in mijn bezit! :D Wat zijn de belangrijkste apps die onmisbaar zijn voor de Z10? Ik heb nu nog een BB Storm 9500 (ja, die leeft nog maar net) en ik moet elke dag wel 6 keer een battery pull doen :S Ik hoop niet dat het bij de Z10 gaat voorkomen.
In een ver verleden ook nog een Storm 9520 in mijn bezit gehad. Fijn toestel voor die tijd (op wat systeem/hardware foutjes na). Echter de Z10 is echt van een heeeel ander niveau, niet te vergelijken, de Z10 is echt 5 , wellicht 10, generaties verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

random-reboot update voor NL STL100-2 users:

OS 10.1.0.1916 leak lijkt het random reboot issue op te lossen /minimaliseren, zie ook
http://forums.crackberry....eboots-812523/index2.html

draait nu ca 24 uur bij mij, meest soepele OS so far, en zeer vriendelijk voor de batterij
alleen een issue met crappy Skype (preview) app gehad, maar een manual reboot door mijzelf en het negeren van die waardeloze app lost alles op so far

wie weet is dit hem, dan even wachten tot ook de providers hem officieel als een OTA update releasen
voor andere Z10 modellen / US carriers lijkt een andere OS leak (.2009 of .2343) de oplossing vaak
nog even wachten of het ook de komende dagen goed blijft gaan

btw, check ook de GRATIS splashtop2 app voor de Z10 uit, werkt heel soepel!
http://crackberry.com/spl...-and-data-your-blackberry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:42:

OS 10.1.0.1916 leak lijkt het random reboot issue op te lossen /minimaliseren, zie ook
http://forums.crackberry....eboots-812523/index2.html
Ik werk eigenlijk nooit met leaks en installeer alleen de updates die op het toestel binnen komen? Hoelang kan het duren voordat deze versie echt geïnstalleerd kan worden via de telefoon zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:35:
[...]

Ik werk eigenlijk nooit met leaks en installeer alleen de updates die op het toestel binnen komen? Hoelang kan het duren voordat deze versie echt geïnstalleerd kan worden via de telefoon zelf?
dat moet je aan je providor vragen.. (welke is dat trouwens, dat je een vervangend toestel krijgt?)

in mijn geval Vodafone, erkennen issue, geven aan dat BB aan een OS update werkt die dit fixt, timing onbekend.. ik ben bang dat dit het "standaard" antwoord is wat je van NL providors gaat krijgen, de Z10 is hier immers niet zo'n populair toestel, dus het lijkt ze ook niet veel te boeien.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:25:
[...]

in mijn geval Vodafone, erkennen issue, geven aan dat BB aan een OS update werkt die dit fixt, timing onbekend.. ik ben bang dat dit het "standaard" antwoord is wat je van NL providors gaat krijgen, de Z10 is hier immers niet zo'n populair toestel, dus het lijkt ze ook niet veel te boeien.. :(
Zakelijk op de KPN site staat Z10 op positie 5 en in Frankrijk al bijna een maand op 3 bij SFR en verkoopt beter dan de Iphone 5. Dus ergens gaat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@10CDM

Mijn provider is ook Vodafone en ik heb contact opgenomen met de Smartphone Crew, maar die waren niet bekend met het probleem. Verder had ik het toestel los gekocht bij Studentmobiel en er ligt nu als het goed is een nieuwe thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Komt weer een grote verbetering aan in het OS. Michael Clewley : Just saw a demo of Settings ported to Cascades! Super fast! Smooth and brings swipe away to go back. Excited to bring this improvement.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:42:

http://forums.crackberry....16-solved-reboots-812523/
Ik draai al een week de 2009 leak en vind die persoonlijk nog beter werken dan de 1916.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2354 OS orgineel OS voor (edit) roemenie

http://www.blackberryos.c...loads.php?do=file&id=1260

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Deze dit weekend eens proberen,schijnt zeer goed te zijn.
Blijkbaar een officiële release voor Roemenië .
http://forums.crackberry....er-stl100-2-3-4-a-812706/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Gunth schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:01:
[...]

Deze dit weekend eens proberen,schijnt zeer goed te zijn.
Blijkbaar een officiële release voor Roemenië .
http://forums.crackberry....er-stl100-2-3-4-a-812706/
Ik draai m al, vooralsnog werkt ie lekker, f afwachten wat de batterij doet 8)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
dave1972 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:47:
[...]

Ik draai m al, vooralsnog werkt ie lekker, f afwachten wat de batterij doet 8)
Via sachup gedaan of gewoon pc.
Ken dat autoloader niet dus zou het liever via de gewone weg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
Wat een geweldige service van BlackBerry!! Maandag mijn STL100-1 verzonden te vervanging, vandaag al een hele nieuwe Z10 STL-100-2 ontvangen, incl. vernieuwde garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Gunth schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:06:
[...]

Via sachup gedaan of gewoon pc.
Ken dat autoloader niet dus zou het liever via de gewone weg doen.
Autoloader, werkt voor mij het makkelijkst :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
Heb hem net ook geïnstalleerd (OS 2354) en zonder terug te zetten werkt Language en Input wel bij deze versie. Echter waren toen niet niet alle talen beschikbaar. Vervolgens eerst maar een reboot gedaan en zo net een restore gedaan. Nu werkt alles weer, helemaal blij! :D Nu maar hopen dat, zodra hij helemaal gesetteld is, de batterij ook goed mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big-Opti schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:03:
Heb hem net ook geïnstalleerd (OS 2354) en zonder terug te zetten werkt Language en Input wel bij deze versie. Echter waren toen niet niet alle talen beschikbaar. Vervolgens eerst maar een reboot gedaan en zo net een restore gedaan. Nu werkt alles weer, helemaal blij! :D Nu maar hopen dat, zodra hij helemaal gesetteld is, de batterij ook goed mee gaat.
wel update heb je gebruikt die van crackberry of die andere (zijn beide het zelfde volgens mij) heb je geinstalleerd met bootloader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat raden jullie aan om me nieuwe z10 te update met een leak version?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
Ik heb de bootloader / autolaoder gebruikt.

@Ydereen:

De nieuwste OS 2354, lijkt behoorlijk goed te zijn maar is nog voor mij persoonlijk veel te vroeg om wat over te zeggen, hij draait nu net iets meer als 1 a 2 uurtjes. Hiervoor had ik de .1080 draaien en dat vond ik de beste tot dan op mijn klein probleempje na (kon niet in toetsenbord instellingen komen).

*Misschien heeft hij wel al heel veel sectors / cellen versleten en heeft hij nog maar 250mb wat werkt?

[ Voor 52% gewijzigd door Big-Opti op 30-05-2013 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:02:
Wat raden jullie aan om me nieuwe z10 te update met een leak version?
Even wachten want ik lees veel verschillende problemen maar moet alles nog even goed doorlezen. Wat die sachup precies moet doen is me wel duidelijk maar dat geeft ook de problemen.

Ik probeer even te ontdekken of
https://mega.co.nz/#!x9t3...lxY3gLgkQYrrOGl9zlYMe1iUw

genoeg is om te downloaden en dan .exe te draaien om vervolgens weer helemaal opnieuw te beginnen. normaal wel maar kweenie wat die sachup doet maar als ik het zo lees is het een om je toestel gewoon een update te geven zodat je je gegevens houdt.

Edit :
Nou simpel als altijd ; gewoon bovenstaande bestaand downlaoden. exe draaien en wacht tot toestel helemaal opgestart is en succes

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
Heb vanacht eerste random reboot gehad op mijn STL-100-2, voorheen op de STL100-1 nog nooit last van gehad.
Heb vodafone als provider en draai hun offciele 10.1 update 1720. Nu de laatste leak 2354. installeren en hopen dat dit het probleem verhelpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Weet bijna zeker dat je er dan vanaf bent :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een STL100-2. Volgens mij zou die 4G/LTE moeten ondersteunen. Moet ik dat dan kunnen zien onder settings/network Connections/Mobile Network? Maw. moet dat een keuze mogelijkheid zijn? Ik heb een Vodafone Red Essential abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:55:
[...]

Edit :
Nou simpel als altijd ; gewoon bovenstaande bestaand downlaoden. exe draaien en wacht tot toestel helemaal opgestart is en succes
Idd restore is bezig nu,leuk zo een leak elke week en het os word alsmaar beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Zijn er sinds *.1720 nou nog echte "Sprongen gemaakt"? Of gaat de Accuduur met secondes per release omhoog?

WhatsApp Toevoeging in de Hub vond ik nog de Upgrade moeite, maar momenteel tevreden op *.1720 en nog geen Wauw factoren bij nieuwe Leaks gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
JunkieXP schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:39:
Zijn er sinds *.1720 nou nog echte "Sprongen gemaakt"? Of gaat de Accuduur met secondes per release omhoog?

WhatsApp Toevoeging in de Hub vond ik nog de Upgrade moeite, maar momenteel tevreden op *.1720 en nog geen Wauw factoren bij nieuwe Leaks gehad.
De laatste leaks zijn meer interne fixes,geen geweldige vernieuwingen.
Het os loopt wel een stuk beter met de laatste leaks en het rebooten zou ook opgelost zijn bij de laatste update(persoonlijk had ik daar geen last van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Gunth schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:49:
[...]

De laatste leaks zijn meer interne fixes,geen geweldige vernieuwingen.
Het os loopt wel een stuk beter met de laatste leaks en het rebooten zou ook opgelost zijn bij de laatste update(persoonlijk had ik daar geen last van).
Ik heb een -1, dus heb die Random Reboots sowieso nog nooit ervaren. Ik wacht nog even lekker af tot er weer een noemenswaardige Update komt =P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
dave1972 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:09:
Weet bijna zeker dat je er dan vanaf bent :)
So far so good, nog geen last gehad van random reboots.. nu de avond/nacht eens afwachten..

p.s. het hierboven genoemde browser probleem blijft mij wel nog steeds.. indien ik de google site open hangt de browser vast (alles doet het wel, echter hij laad geen enkele pagina meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe draait de laatste lek 2543
Pagina: 1 ... 14 ... 48 Laatste