klopt, 1720, dus lager dan laatste leak (die ik niet had geinstalleerd)
beetje late reactie, het duurde in totaal 1,5 uur voordat ik de telefoon kon gebruiken, en toen was ik hele avond weg/niet beschikbaar..
toen ik thuis was bleek ik alweer de eerste random-reboot te pakken te hebben gehad
10.1 update heeft dit dus nog niet opgelost..
ook vannacht tijdens chargen met PB-lader de inmiddels "standaard" random-reboot..
wat ook opviel is dat telefoon soms erg "lagging" is, maar dat kan te maken hebben met de OS update en het syncen/settle'n van alles. De battery-readings klopten van geen kant etc
heb eerst gesideloade Skype verwijderd, daarna via BBW alle 10.1 updates binnengehaald. Helaas crasht de Z10 nu wel steeds kort na het opstarten van Skype, weet niet of er toch "restjes" van oude sideload zijn achtergebleven, die had er ook last van. Of Z10 chrasht helemaal, of hij sluit Skype af (krijg ook Android foutmelding dat Skype niet meer reageert/werkt) maar daarna was het hele OS opeens super traag, alles in slow-motion
ik kijk het nog een dagje aan, en overweeg dan een "fresh" OS reinstall te doen, waarbij ik alleen mijn "contacts" middels een backup wil restoren als het kan. Iemand ervaring of dat goed werkt, of dat er een goed alternatief is? ik maak gebruik van twee Live/Outlook accounts, dus wellicht kan ik het ook die kant op "syncen" en starten met een volledig schone 10.1 OS om zo safe te zijn..
iemand soortgelijke ervaringen danwel tips?