Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
MattyBomba schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:57:
Ik heb nog niks. Draai de leak .1726 en provider vodafone.
Ik dus ook niet heb m nu als het goed is gedowngrade, als dat het geval is dan maar f opnieuw kijken weet nl niet of dat hij uberhaupt wel update met die leak :+

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Installing 10.1.0.273 340Mb OTA via Vodafone (die zelf van niks wisten vandaag..)
Ben op 99% nu, zal morgen posten of random-reboots hiermee minder/weg zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
hier ook 10.1.0.273 340MB maar dan T-Mobile, installing zit op 15% , gaat voor mijn gevoel zeer langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:08:
Installing 10.1.0.273 340Mb OTA via Vodafone (die zelf van niks wisten vandaag..)
Ben op 99% nu, zal morgen posten of random-reboots hiermee minder/weg zijn..
kun je software versie en OS versie even noemen.

Edit Ihet is de 10.1.0.1720

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LanciaThema
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-12-2023
Hier KPN, nog geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:33:
@nlb; enig idee wanneer de Q10 en R10 beschikbaar zijn/komen? Mijn vrouw zit nu met een android QWERTY toestel, maar dat ding is verschrikkelijk traag en heeft veel te weinig geheugen. Een BB Curve zou voor haar wel voldoen verwacht ik, maar als ze toch over moet naar een nieuw toestel ga ik haar liever een echt nieuw toestel aanprijzen :)
Q10 als het goed is 27-29 mei en Q5 (R10) 15-30 juli

Q5 zal er zijn in het Roze,Rood , Wit en Zwart - multicross BBM iphone/android /HUB integratie met whatsapp
en is naar mijn idee een kiddy maar ook echt vrouwen toestel.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toestel uitzetten en haal de kaart er maar uit en sluit aan op link of gewoon toestel starten en dan via settings update zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
nlb krijgen wij hem ook met de laatste leak ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
dave1972 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:58:
nlb krijgen wij hem ook met de laatste leak ?
Ja, gewoon simkaart eruit halen en Blackberry Link opstarten met toestel gekoppeld aan je pc. Dan staat er vanzelf in beeld dat er een update is! Ik heb Vodafone met de laatste leak erop. Nu de officiele bezig met installeren :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
thanks spacey f proberen :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Hmm ziet niks ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dave heb al een nieuwere versie dan die nu uitkomt.

Je kan wel een tussen versie downloaden welke in standby ongeveer bij mij 2% per uur snoept en erg stabiel is. je moet dan wel helemaal opnieuw beginnen maar dan heb je wel een frisse OS erop.

Download 10.1.0.1762 https://mega.co.nz/#!WExj...DUmnEwKi50dwm0GZhJvuxNC38

Afbeeldingslocatie: http://img.blackberryos.com/bbos-images/2013/blackberryq5-tg4.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Jij hebt denk ik de zelfde versie als die ik erop heb staan nlb namelijk 10.1.0.1762 ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:52:
Jij hebt denk ik de zelfde versie als die ik erop heb staan nlb namelijk 10.1.0.1762 ?
Ja je kan deze er gewoon op laten staan dan heb je een nieuwere dan 1720 en deze is ook full OS maar je kan downgraden. Als je dit wil kan ik wel even iets op BOX zetten zodat je deze kan downloaden.

Ik laat het mooi zo want draait stabiel en na 2 dagen reageert de batterij super goed.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Hmm nee laat maar dan, t zal waarschijnlijk niet lang meer duren voor er een nieuwe leak komt :p

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 22:47
Nog geen update te zien hier helaas, ook via BB Link niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Oef, dat zou wat zijn zeg. Heel benieuwd hoe dit toestel geprijsd gaat worden in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 16:40

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Sinds vandaag o.a. Songza (Native) en Endomondo beschikbaar.

Helaas is Endomondo een Android Port, zal een dezer dagen is een testrondje maken incl. Hartslagmeter.

http://appworld.blackberr.../28204556/?countrycode=NL

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:42:
[...]

Q5 zal er zijn in het Roze,Rood , Wit en Zwart - multicross BBM iphone/android /HUB integratie met whatsapp
Thx, die ga ik in de gaten houden :). Vrouwlief stond er redelijk positief tegenover; ze miste alleen de knoppen onder het scherm; haar huidige toestel heeft net als de bolds en curves vier knoppen en een trackpad. Ik ben benieuwd wat ze er in de praktijk van gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-10 16:14
Endomondo had ik even geïnstalleerd, maar ik gok dat dat meteen de oorzaak was van random reboots. Nu verwijderd en al een paar uur geen reboots meer gehad.

Verder duurde de upgrade downloaden en installeren weer oduerwets lang, maar agh, hoort erbij gok ik dan maar. Skype werkt wel prima overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 10:52
TDCCBB schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:29:
Endomondo had ik even geïnstalleerd, maar ik gok dat dat meteen de oorzaak was van random reboots. Nu verwijderd en al een paar uur geen reboots meer gehad.

Verder duurde de upgrade downloaden en installeren weer oduerwets lang, maar agh, hoort erbij gok ik dan maar. Skype werkt wel prima overigens.
Skype preview of de volledige versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:32:
[...]

kun je software versie en OS versie even noemen.

Edit Ihet is de 10.1.0.1720
klopt, 1720, dus lager dan laatste leak (die ik niet had geinstalleerd)

beetje late reactie, het duurde in totaal 1,5 uur voordat ik de telefoon kon gebruiken, en toen was ik hele avond weg/niet beschikbaar..

toen ik thuis was bleek ik alweer de eerste random-reboot te pakken te hebben gehad :(
10.1 update heeft dit dus nog niet opgelost.. 8)7
ook vannacht tijdens chargen met PB-lader de inmiddels "standaard" random-reboot..

wat ook opviel is dat telefoon soms erg "lagging" is, maar dat kan te maken hebben met de OS update en het syncen/settle'n van alles. De battery-readings klopten van geen kant etc

heb eerst gesideloade Skype verwijderd, daarna via BBW alle 10.1 updates binnengehaald. Helaas crasht de Z10 nu wel steeds kort na het opstarten van Skype, weet niet of er toch "restjes" van oude sideload zijn achtergebleven, die had er ook last van. Of Z10 chrasht helemaal, of hij sluit Skype af (krijg ook Android foutmelding dat Skype niet meer reageert/werkt) maar daarna was het hele OS opeens super traag, alles in slow-motion

ik kijk het nog een dagje aan, en overweeg dan een "fresh" OS reinstall te doen, waarbij ik alleen mijn "contacts" middels een backup wil restoren als het kan. Iemand ervaring of dat goed werkt, of dat er een goed alternatief is? ik maak gebruik van twee Live/Outlook accounts, dus wellicht kan ik het ook die kant op "syncen" en starten met een volledig schone 10.1 OS om zo safe te zijn..

iemand soortgelijke ervaringen danwel tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 09:54

NvU

Er is een nieuwe versie van Instagram beschikbaar en deze werkt prima!

http://crackberry.com/new...works-great-blackberry-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
MattyBomba schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:42:
[...]

Skype preview of de volledige versie?
Sorry, de preview bedoel ik inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
Ik zou het waarderen als iemand met een KPN sim laat weten wanneer hij 10.1 heeft ontvangen!

Bij mij is er nog geen update geweest en ik dacht slim te zijn om .1720 te installeren (via een megaupload download) maar ook daarmee kan ik niet in Taal en Invoer komen. Gek genoeg werkt in deze versie de Payment-optie wel meteen. Die deed het niet altijd even goed in .1762.
Heb hem een halve dag lopen nu maar verder nog geen problemen tegen gekomen. *afkloppen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LanciaThema
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-12-2023
Big-Opti schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:35:
Ik zou het waarderen als iemand met een KPN sim laat weten wanneer hij 10.1 heeft ontvangen!
Hier nog 1....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inmiddels bevestigd op Crackberry:
http://forums.crackberry....eryone-801750/index2.html

OS10.1 build 1720, zoals gisteren wereldwijd gereleased, lost de random-reboot issues nog NIET op

hoopvolle posts van BB-reps en van een US Carrier, het issue is bekend, combo handset/RF network settings, omruilen handset is geen oplossing. Zou worden opgelost in een volgende 10.1 update, die binnen enkele weken uit komt (in Amerika tenminste). Nu nog reactie van Vodafone-NL krijgen, er zijn hier en op Crackberry meerdere NL-Z10 gebruikers op hun netwerk die hier last van hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:02:
inmiddels bevestigd op Crackberry:
http://forums.crackberry....eryone-801750/index2.html

OS10.1 build 1720, zoals gisteren wereldwijd gereleased, lost de random-reboot issues nog NIET op

hoopvolle posts van BB-reps en van een US Carrier, het issue is bekend, combo handset/RF network settings, omruilen handset is geen oplossing. Zou worden opgelost in een volgende 10.1 update, die binnen enkele weken uit komt (in Amerika tenminste). Nu nog reactie van Vodafone-NL krijgen, er zijn hier en op Crackberry meerdere NL-Z10 gebruikers op hun netwerk die hier last van hebben..
Ik heb er ook last van maar het gebeurd 1x per week ongeveer dus niet heel hinderlijk. Al hoop ik wel dat er snel een oplossing wordt uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvU schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:11:
[...]

Ik heb er ook last van maar het gebeurd 1x per week ongeveer dus niet heel hinderlijk. Al hoop ik wel dat er snel een oplossing wordt uitgebracht.
ik zit helaas op 2 a 3x per dag, en dat is dus zeker onacceptabel voor een dergelijk high-end toestel
zit zowel Blackberry-NL en Vodafone via social media te pushen dit probleem serieus te nemen, daar reageren ze meestal het snelst op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-10 23:17
Het is volgens mij gewoon een provider probleem , 3 vrienden van mij met de z10 hebben ook last van reboots . Allemaal Vodafone , ik heb zelf kpn en nergens last van >:)

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elahkneh schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:14:
Het is volgens mij gewoon een provider probleem , 3 vrienden van mij met de z10 hebben ook last van reboots . Allemaal Vodafone , ik heb zelf kpn en nergens last van >:)
op basis van reacties en wat ik lees op Crackberry heb je gelijk denk ik;

het is een combi van hardware/software (Blackberry) en specifieke RF-network settings (Carrier);
ook de specifieke netwerk-coverage op jouw locatie speelt een factor, zit je net aan de rand van 3G bijvoorbeeld

in elk geval raakt de Z10 hierdoor van slag, en de auto-reboot functie wordt getriggerd

nu nog wachten tot ook Vodafone dit issue erkend, Blackberry en andere carriers hebben dat inmiddels wel gedaan, oplossing zou binnen enkele weken beschikbaar moeten komen (via de carrier!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Ook vodafone hier, vannacht en vanmorgen een reboot gehad, terwijl ik voor de update nooit eerder reboots heb gehad. Na de upgrade had ik ook endomonde geinstalleerd. Om uit te sluiten wat nu die reboots veroorzaakt, ben ik eerst aan het testen met de upgrade en dan zonder endomondo. Tot op heden een succes, maar dat kan ik pas over een paar dagen uiteraard bevestigen.

Tot die tijd heb ik hoop dat de reboots verdwenen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big-Opti schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:35:

Bij mij is er nog geen update geweest en ik dacht slim te zijn om .1720 te installeren (via een megaupload download) maar ook daarmee kan ik niet in Taal en Invoer komen. Gek genoeg werkt in deze versie de Payment-optie wel meteen. Die deed het niet altijd even goed in .1762.
Heb hem een halve dag lopen nu maar verder nog geen problemen tegen gekomen. *afkloppen*
download een oude versie waarbij het instelling kan veranderen. Dus alleen taal veranderen en dan backup maken. nieuwe os installeren 1762 en dan backup maken van de instellingen. Je zult zien dat je meerdere talen hebt etc. Je kan nog steeds niet aanklikken maar je instellingen zijn in ieder geval afgestemd.

Zit wel te denken om 1720 te downloaden. Schijnt beter om te gaan met geheugen beheer en batterij maar zoek nog bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Heb maar 1 keer een reboot gehad, daarna nooit meer, ik heb ook Vodafone, dus ben ik 1 van de gelukkige :) blijf er nog wel bij met de vraag waarom iedereen zo euforisch is wat betreft de browser, ik vind hem echt niet zo denderend ( komend van de S3) vind hem laggy ook als je wilt reageren zoals hier op t forum, dan komt het toetsenbord niet lekker soepel omhoog, evenals je op settings drukt van de browser, dan komt hij hakkelig tevoorschijn, moet wel zeggen dat ik alles op desktop modus heb staan, maar dan nog, de S3 was dan wel totaal vrij van lag, mijn enige minpunt tot zo ver :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elahkneh schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:14:
Het klopt dat reboots op toestellen een combinatie is van OS/Provider en toestel. Ik had ook ergens gelezen dat er een batch is geweest waarbij toestellen van een ander land zijn opgekocht door weer een ander land waar ze dan worden aangeboden waardoor ook problemen zijn. Dit zijn de toestel die de eerste twee weken verkocht zijn in europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:56:
Heb maar 1 keer een reboot gehad, daarna nooit meer, ik heb ook Vodafone, dus ben ik 1 van de gelukkige :) blijf er nog wel bij met de vraag waarom iedereen zo euforisch is wat betreft de browser, ik vind hem echt niet zo denderend ( komend van de S3) vind hem laggy ook als je wilt reageren zoals hier op t forum, dan komt het toetsenbord niet lekker soepel omhoog, evenals je op settings drukt van de browser, dan komt hij hakkelig tevoorschijn, moet wel zeggen dat ik alles op desktop modus heb staan, maar dan nog, de S3 was dan wel totaal vrij van lag, mijn enige minpunt tot zo ver :)
De site van tweakers qua invoeren is ook een drama dit was al met de ipad en playbook en nog steeds. Moet wel zeggen dat het beter is dan een dik jaar geleden maar zou mooi zijn als men het ging verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Er staan in ieder geval een hoop mooie dingen op de agenda de aankomende maanden :) vooral dat we binnenkort kunnen genieten van headless apps en de jellybean emulator in de zomer, dan lopen ook de Android ports soepel :D

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
En natuurlijk BBM Cross platform :p

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
dave1972 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:03:
En natuurlijk BBM Cross platform :p
Zolang je geen BlackBerry Id nodig hebt op Android/iOS lijkt dit mij een prima alternatief voor Skype :). Simpel crossplatform (video)bellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Lijkt me voor BB dat ze juist graag willen dat je een BB id aanmaakt. Hebben ze weer een mailadres voor in het marketing bestand. Daarnaast moeten ze iets hebben om het verkeer te kunnen identificeren in de NOC. Althans, dat lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlook 2-Way Sync Coming To Link "In A Few Weeks" oftewel LINK agenda/contacten/email gaat samen integreren in je outlook oftewel Super voor mensen die outlook gebruiken. Zelfde idee als google calender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 13:40
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:42:
[...]

Heb je ook enig idee wat een Q10 ongeveer los gaat kosten? Ik zie hem namelijk al wel op ebay staan (kan je hem via duitsland bestellen) alleen daar kost die 650 euro en het lijkt me niet dat een Q10 net zoveel gaat kosten in vergelijking met een S4 en HTC one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 13:58
Hier ook geen update met KPN. Even een T-Mobile sim erin gezet en de update 10.1.0.273 is direct beschikbaar.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:33
Kraanwater schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:01:
[...]

Heb je ook enig idee wat een Q10 ongeveer los gaat kosten? Ik zie hem namelijk al wel op ebay staan (kan je hem via duitsland bestellen) alleen daar kost die 650 euro en het lijkt me niet dat een Q10 net zoveel gaat kosten in vergelijking met een S4 en HTC one.
Toch wel,op pdashop kost hij 660 €,wel België.
Hier ook nog steeds geen update, mobile vikings België.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
Dan durven ze wel als BB zijnde, had wel verwacht dat ze hun telefoon goedkoper gingen maken in vergelijking met de grote spelers. Nu zullen meer mensen kiezen voor een Samsung, Iphone of HTC high end model dan voor een BB aangezien de prijzen hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Idd de prijzen zijn niet mis.
Moest ik mijn z10 niet een stuk goedkoper kunnen kopen hebben had ik hem nooit gekocht.
Voor dat geld koopt men liever een toestel zoals je hier boven vermeld.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Als de prijs van de Q5 aantrekkelijk is, kan BB weer een hoop gebruikers en oud-gebruikers naar binnen halen/houden denk ik.

Vind de prijs van de de Q10 ook wel erg aan de prijs, zie em nu (als pre-order) rond de €620,- in Nederland.

[ Voor 31% gewijzigd door intricate op 15-05-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
Ja daarom had ik ook wel verwacht dat ze er 100 euro onder gingen zitten. Het gaat al niet zo goed met BB (als ik het nieuws mag geloven) waarom dan de prijzen hetzelfde maken als alle concurrenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Omdat ze volgens mij gokken op veel zakelijke klanten die het kunnen aftrekken of toestel via het werk krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petersamyn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12-2020
Goede avond, ik ben Telenet (B) klant wat Wifi betreft en Base klant wat Mobile data betreft, en heb nog geen update ontvangen. Ik neem aan dat ik niets hoef te doen en dat ie automatisch (over the air) zal aangekondigd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Overigens werkt video bellen via Skype best ok. Verwacht geen wonderen, maar ik heb wel een prima gesprek kunnen voeren van 15 minuten over wifi. Over 3g had die moeite met de video, bellen lukte toen wel via Skype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taigu schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:30:
Hier ook geen update met KPN. Even een T-Mobile sim erin gezet en de update 10.1.0.273 is direct beschikbaar.
Let wel op dat KPN volgende week komt met een update. De update krijgt wat tweak voor het netwerk waardoor je beter bereik hebt en weer beter batterij ook verbetering dus voor 3G (dual ) en 4G. Je kan deze download hier onder downloaden en wellicht krijg je dan volgende week nog een kleine update.

https://mega.co.nz/#!x0VV...LmPinqnu8F6BcLOJCaSbjtOsU

Installatie zonder simkaart .

Eerst een backup maken met link
link uitzetten /ook automatisch opstarten
Downloaden en uitpakken.
Bestand opstarten .exe
Dos prompt start op en vraagt om toestel aan te sluiten.
Toestel wordt gereset en hij installeert.
Wachten tot het toestel weer opstart met handleiding in het scherm
doorlopen
backup maken naar het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen naar orgineel. Heb vanmiddag blackberry specialist gesproken en lichtjes zijn gaan brandenen heb ook even wat dingen doorgenomen en heb via forums nu ook wel beetje bevestiging. wat heb ik gedaan.

Ik heb ook even 2 leaks bekeken met de code van de leak 1720 en 1720 officieel. deze laat is 9-10 Mb groter en bevat dus ook meer code daarnaast zijn er verschillen in de code.

Het is ook wel logisch dat je 3 versies lekt waarbij 1762 beter was je deze gaat bekijken en omdat 1720 veel klachten had kon men dit matchen waardoor men lekker een aantal dingen kon herstellen en voordat het officeel werd kon met het nog netjes doorsturen en de volgengde dag verspreiden.

T- Mobile en Vodafone hebben reeds een update en KPN komt ook snel volgende week. zie eerdere bericht.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Nlb zou jij je bevindingen hier neer kunnen zetten? Ik ben namelijk wel benieuwd of de originele 10.1 beter werkt dan de laatste nieuwe leak die wij allebei draaide :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 00:11:

T- Mobile en Vodafone hebben reeds een update en KPN komt ook snel volgende week. zie eerdere bericht.
na wat aandringen via Social Media heeft Vodafone van mijn random-reboot issue een incident gemaakt en eea wordt nu uitgezocht door hun technische dienst. Ik zal voortgang hier melden als ie er is..

ben benieuwd, wellicht hebben zij toch ook een tweak voor hun specifieke netwerk nodig, zeker voor de "randen" van hun diverse dekkingsgebieden, heb sterk de indruk dat dat bij mij de hoofdoorzaak is van deze random-reboots. Vannacht weer eentje gehad, gisteren de "standaard" 2 a 3 stuks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Toch vreemd dat ik er maar 1 heb gehad en daarna niet meer, terwijl ik ook bij Vodafone zit, maar goed we wachten het wel af :D

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:15:
Toch vreemd dat ik er maar 1 heb gehad en daarna niet meer, terwijl ik ook bij Vodafone zit, maar goed we wachten het wel af :D
eea lijkt mede afhankelijk van je specifieke locatie tov netwerkdekking..
natuurlijk kan ik nog steeds niet uitsluiten dat ik een "gevoelige" of deels kapotte Z10 handset heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 17:50
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 00:11:

Ik heb Vodafone maar krijg de update maar niet binnen... kan dat ermee te maken hebben dat ik een STL100-1 versie heb ipv de gebruikelijke STL100-2?

Wachten duurt lang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
@genberg23, lijtk me inderdaad daarmee te maken te hebben. Vodafone heeft de -2 uitgeleverd namelijk. Ik denk dat je een leak voor de -1 moet downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Dit probleem lijkt hem wel echt in de Z10 te liggen, mijn Dev Alpha C (Q10 Dev Editie, SQN-3) met 10.1.1483 en Vodafone SIM heeft enkel door Android Reboots gehad.

[ Voor 83% gewijzigd door JunkieXP op 16-05-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
Ik vind het hele verhaal rond de netwerkdekking en dat dat de reden is van de reboots wel een beetje vreemd.
Het apparaat reboot zich 's nachts als het op mijn nachtkastje ligt. Daar ligt die vanaf 23:00 en om 04:00 reboot die. De rand van het netwerk verplaatst zich 's nachts toch niet:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Net maar f de officiële 10.1 erop gezet op, geeft toch een lekkerder gevoel :D

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
dave1972 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 07:37:
Nlb zou jij je bevindingen hier neer kunnen zetten? Ik ben namelijk wel benieuwd of de originele 10.1 beter werkt dan de laatste nieuwe leak die wij allebei draaide :)
Ik had ook een leak draaien van Crackberry. De officiële loopt hier veel vloeiender/soepeler. Voor wat het waard is :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nefiorim schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:36:
[...]

Ik had ook een leak draaien van Crackberry. De officiële loopt hier veel vloeiender/soepeler. Voor wat het waard is :)
Ik had al gezien dat de 1720 leak kleiner was dan orgineel. Dus ik ben gaan kijken mede ook omdat mijn leak 1762 zoveel ram verloor en meer dan mijn voorgaande versie en ik draaide nog niets een op een BES
dus dat baarde me zorgen. Ook hierdoor bij veel ram gebruik ging mijn batterij veel sneller, na een reset had ik wel weer veel ram en ging de batterij ook minder snel leeg maar dat was maar van korte duur.

Maargoed de versie en de groter officeel versie was dus geoptimaliseerd (duidelijk) en de code erachter 1720.xxxxxxxxxx was ook veel hoger dus het was me wel duidelijk.

Ik heb het vanmorgen ook geinstalleerd en ik had gelijk _/-\o_

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
en om de originele te installeren moet je eerst downgraden?
Ik heb de 1762 en krijg de update niet door. ook niet als ik sim eruit haal en met link verbind of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Deze moet je nemen, clean install dan daarna alles doorlopen en krijg je de update binnen bij mij was dat ongeveer 6 mb van Vodafone http://forums.crackberry.com/showthread.php?t=806636 deze is voor stl 2 en 3

[ Voor 6% gewijzigd door dave1972 op 16-05-2013 18:11 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:09:
Deze moet je nemen, clean install dan daarna alles doorlopen en krijg je de update binnen bij mij was dat ongeveer 6 mb van Vodafone http://forums.crackberry.com/showthread.php?t=806636 deze is voor stl 2 en 3
Ja dat is de juiste en klopt dat je dan van je provider een update krijg van vodafone of T-Moible. Kpn volgende week en deze wordt meer geoptimaliseerd voor het netwerk.

Blackberry is goed bezig qua connectiviteit en over twee weken met sync met outlook (heen en terug) wordt blackberry erg goed bezig. Veel zakelijk klanten hebben hier duidelijk veel voordeel van want ze wensen toch dit gemak. Heb ook BBM channel getest maar is gewoon het middenstuk van Facebook

BBM wordt dus skype,whatsapp en facebook in één en dus zo ook op android en apple.

Dus dat is berichten, voip, beeldbellen en je persoonlijke b erichten achterlaten zoals bij Facebook

O Q1 2013 Blackberry meer verkocht dan Windows 8 , Microsoft zegt dat ze meer geleverd hebben en dat klopt maar niet meer verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Hoe kom je toch aan al dat nieuws nlb :D

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 17:50
TDCCBB schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:53:
@genberg23, lijtk me inderdaad daarmee te maken te hebben. Vodafone heeft de -2 uitgeleverd namelijk. Ik denk dat je een leak voor de -1 moet downloaden en installeren.
Thnx, ik ga de leak eens zoeken of wacht nog ff op de officiële..Ik hoop dat ik voortaan niet altijd achter lig qua updates.

[ Voor 7% gewijzigd door ICT-BB op 16-05-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

genberg23 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:02:
[...]

Thnx, ik ga de leak eens zoeken of wacht nog ff op de officiële..Ik hoop dat ik voortaan niet altijd achter lig qua updates.
1720 is al beter qua geheugenbeheer na 2 dagen maar kan nog niks zeggen over de batterij. moet eerst maar eens 3 dagen lopen voordat ik daarover iets kan melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees dat men alleen chat/berichten functie naar android/apple gaan brengen naar BBM- Gaan ze ook nog vragen in een survey wat ik er van vindt. Meteen aangegeven dat het alleen zin heeft als voice/voip en videocalling erbij in zit kans van slagen heeft. Kun je het beter niet uitbrengen ?

Ik ben benieuwd of ik respons krijg.

Vanmorgen even S4 weer gepakt en nog steeds blij met mijn Z10 maar het is ook wel mooi om 3D game te spelen op zo'n groot scherm maar vindt het wat te lomp om mee te nemen. Maar vindt PS3 toch beter daarvoor geschikt dan touchscreen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Lijkt me dat ze channels e.d. ook naar de andere platformen zullen gaan brengen. Wellicht dat ze video bellen exclusief voor BB gebruikers houden, of dat ze wellicht met een in app upsell komen voor deze functionaliteit.

Als ik zo eens zie wat channels zou kunnen doen, kan dit best nog eens een mooie soc media tool gaan worden. Nog even access tot de beta zone krijgen en dan bouw ik ook een channel voor mijn weblog. (hoewel de stats laten zien dat er bijzonder weinig BB gebruikers als lezer zijn, maar dat terzijde.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDCCBB schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:28:
Lijkt me dat ze channels e.d. ook naar de andere platformen zullen gaan brengen. Wellicht dat ze video bellen exclusief voor BB gebruikers houden, of dat ze wellicht met een in app upsell komen voor deze functionaliteit.

Als ik zo eens zie wat channels zou kunnen doen, kan dit best nog eens een mooie soc media tool gaan worden. Nog even access tot de beta zone krijgen en dan bouw ik ook een channel voor mijn weblog. (hoewel de stats laten zien dat er bijzonder weinig BB gebruikers als lezer zijn, maar dat terzijde.)
Kan zijn dat men voor voip/videocalling geld gaan vragen .mmm en op BB gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel heel roze maar hoe langer er ik naar kijk vindt ik het best wel mooi voor de dames. Ik denk dat men dat wel mooi gaan vinden.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.asia.cnet.com/story_media/62221403/600x450/sc001.jpg

[ Voor 205% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
TDCCBB schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:28:

Er zit best nog wel wat potentie in alleen moet het ook geld opleveren. Zeker op de andere platformen lijdt BBRY verlies als ze hun product gratis aanbieden zonder 'catch'. En als 'veilig' bekend staande platform staat het een beetje haaks als ze user-data gaan aanbieden in ruil voor advertisement.

*offtopic:
Als je toch praat over je weblog, had je van mij net zo goed mogen name-droppen onder de BB users hier. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Mwah naam van het weblog zou behoorlijk offtopic gaan, is fashion gerelateerd en niet BB of IT.

Overigens denk ik dat het verdien model een upsell naar videocalling kan zijn. Of het verdien model is klantengegevens achterhalen en daar een marketing kit op los laten, om zo tevreden BBM gebruikers van een ander platform naar BB10 te krijgen. Cross platform gaan alleen van BBM vind ik het te laat voor, maar cross platform gaan met nieuwe Social Media achtige trekjes lijkt een slimme zet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update:

1720 is qua geheugenbeheer nu al stuk beter dan 1762 en batterij na 9 uur op 69% en dan te bedenken dat de eerst 20% het snelst gaan heb ik het idee dat ik makkelijk 1 1/2 ga halen. Zo even pauze - kwartiertje Biplane.

edit : 15 minuten en 8% minder :) Biplane (leuk spelletje)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Lijkt erop dat ze 10.2 al aan het testen zijn, dat ruikt naar een leak binnenkort :p http://forums.crackberry.com/showthread.php?t=808219

[ Voor 23% gewijzigd door dave1972 op 17-05-2013 17:30 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Zijn er hier Belgen die de 10.1 update al hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spriggan_be
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-12-2017
Voor België is de update ook al beschikbaar op proximus en mobistar. Op base nog niet, maar dit zou hetzelfde verhaal kunnen zijn als KPN NL. Daar het er toch een dochter van is.

Aangaande cross platform BBM en Channels:

Channels zit momenteel in Beta voor BlackBerry gebruikers. In de zomer zou het officieel gelanceerd moeten worden. Het is een soort van Facebook, twitter, Instagram mengeling.

BBM zal in de zomer beschikbaar zijn voor iOS - en Android gebruikers. Ze kunnen dan chatten, multipersoonchatten, deelnemen aan BBM groepen, foto's en voicenotes delen. Later op het jaar zullen dan Channels en video - en voice chatting toegevoegd worden.

Als de app wordt goedgekeurd door Apple en Google zal de BBM app gewoon gratis te downloaden zijn in de App - en Playstore. Meer informatie over systeemvereisten en beschikbaarheid zullen dichter bij de lancering volgen.

ASUS Crosshair III Formula RoG AM3 || AMD PHENOM 2 955 BE || Sapphire HD4870 512 mb GDDR5 PCI-E || Corsair Dominator 2 x 2 GB DDR III 1600 || Samsung Spinpoint 600 GB Sata HD + Seagate HD 750 GB || X-Fi Platinum Fatal1ty Champion || Thermaltake Toughpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Een vraagje bij versie 10.1 kwam naar dit naar buiten: "Customize ringtones, vibrations and the LED light for calls or message from each of your friends, family or colleagues."
Maar betekent dit nou ook dat je je LED kan aanpassen of alleen aan en uit kan zetten? kan namelijk niet vinden en dat aan of uit zetten kon volgens mij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Contact openen en dan onderaan beltoon en meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

ook daar kan je alleen aan en of uit zetten vind ik niet echt heel hoog "customize" gehalte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvU schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:31:
ook daar kan je alleen aan en of uit zetten vind ik niet echt heel hoog "customize" gehalte.
Je wil verschillende kleurtjes maar heb je niet zo veel aan. leuk blauw voor facebook maar als daarachter meteen whatsapp groen komt dan heb je de blauwe al weer gemist en zo kan ik doorgaan :) Kleurtjes zijn grappig maar voegt niks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
spriggan_be schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:46:
Voor België is de update ook al beschikbaar op proximus en mobistar. Op base nog niet, maar dit zou hetzelfde verhaal kunnen zijn als KPN NL. Daar het er toch een dochter van is.
Via Twitter aan bb gevraagd en kreeg als antwoord;als het beschikbaar is zal je het krijgen 8)7 tja dat weet ik nu ook wel.
Ook mijn carrier( mobile vikings)weet van niks,ze vallen onder base wat dus eigelijk KPN is maar vertelden dat dit niet via hun gaat maar via bb.
Blijkbaar trg een nieuwe leak uit
http://forums.crackberry....2-3-a-808489/#post8501427

[ Voor 12% gewijzigd door Gunth op 18-05-2013 03:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
En weer een nieuwe leak :D http://forums.crackberry.com/showthread.php?t=808489

[ Voor 50% gewijzigd door dave1972 op 18-05-2013 06:19 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 00:30:
[...]

Je wil verschillende kleurtjes maar heb je niet zo veel aan. leuk blauw voor facebook maar als daarachter meteen whatsapp groen komt dan heb je de blauwe al weer gemist en zo kan ik doorgaan :) Kleurtjes zijn grappig maar voegt niks toe.
Ben ik het niet mee eens, ik was in staat mijn 9900 te laten liggen a.d.h.v. de getoonde kleur. Als ik enkel een geel / blauw (WhatsApp Groep / Social Media, red.) LEDje had, was de drang om de berichten te checken lager dan wanneer deze bijvoorbeeld Turqoise (WhatsApp Bericht, red.) was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe leak 10.1.0.1880

https://mega.co.nz/#!0VgT...JzfgQHnWY_o0QyF1ltRa5SdPU

Batterij duur schijnt extreem beter te zijn dan 1762 maar draai nu 1720 en blijf daar maar even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Ik draai inmiddels de nieuwe leak, kan nog niks zeggen over de batterij maar ik vind hem.nu al beter als toen ik net de officiële 10.1 had geïnstalleerd, dan heb ik het over smoothness :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Btw nlb ik denken dat je binnen twee dagen ook die leak er op hebt hahaha :p

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 08:53:
Btw nlb ik denken dat je binnen twee dagen ook die leak er op hebt hahaha :p
?Nee denk het niet :X draait lekker en zo als ik het nu kan beoordelen redelijk geheugen beheer. Ze gaan bij blackberry nu eerst flink de boel opkrikken qua geheugen beheer ,standbye tijd etc. ,mede ook voor de playbook. Ik ben benieuwd of dit ook lukt. Ik zou het niet erg vinden om een swap file te hebben die je dan aan of uit kan zetten waarbij je dan kiezen 1Gb of 2Gb. Zal eens kijken of ik niet een extra toestel kan krijgen.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2013 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10.2 update Q4

Headless apps

Headless apps will be able to run in the background or be triggered instead of showing up and running as a pane.

USB Host Capability

This should allow you to connect usb sticks to BlackBerry devices and transfer files. HDD erop of usb dongle

WiFi Direct and Miracast

This will allow Wi-Fi connectivity directly between devices instead of going through a router. This will essentially act like Bluetooth, but use the Wi-Fi radio for faster transfer speeds. Miracast will use Wi-Fi Direct for high bandwidth transmission of video to an external display. Men zou dit ook kunnen gebruiken voor games te streamen en je Z10 als controller

Flurry Analytics

BlackBerry will support the analytics solution called Flurry which can help developers understand their customers better and create better apps via analytics solutions.

Smart cards

Smart card support will allow BlackBerry 10 devices to act as access cards to physical buildings/rooms via NFC.

Altimeter

The altimeter would allow developers to make apps that can use altitude information. This is either access to an existing barometer in the Z10, or simply a way to obtain altitude information from a GPS location.

Geofencing

Geofencing on BlackBerry smartphones will allow developers the ability to create apps which work or respond depending on a precise area you’re in. This can be useful for securing smartphones for business within a complex, or an application for notifying whether your child leaves a certain virtual area.

Android Jelly Bean Support

Along with OS 10.2, BlackBerry should be rolling out support for Android Jelly Bean Apps. This should bring in many new high-quality Android apps that are designed for the latest Android smartphones. vermoedelijk 4.1 maar er wordt ook al aangegeven dat het wel eens 4.3 kan worden omdat deze van de zomer uitkomt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BB10 Gameconsole

ik zit te wachten op een dockstation met hdmi aansluiting, schijnt deze zomer te komen met controller.

zet je je z10 erop en dan draadloos met controller nova 3 spelen op je tv. Nova 3 zit er trouwens goed uit op TV. kwalitieit beter dan gamecube maar haalt het natuurlijk niet met PS3 maar blijft mooi. Dead space op de playbook die zit er op tv ook erg goed uit.

Blackberry is zelf dus bezig en 2 andere partijen , zoals Moga. Moga zit al op android maar ze geven zelf aan
dat android een moeilijk platform is met te veel verschillende OS-en en BB is ook beter qua connectiviteit en een enkele OS en dat zien ze helemaal zitten, alsmede de game ontwikkelaars die men spreekt. Het schijnt dat otwikkelaars van games erg makkelijk de controller kunnen verwerken.

Ontwikkelaars : EA, Gameloft, Madfinger, Sega, Rockstar games _/-\o_ etc.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
Ik heb nu ook een aantal dagen de .1720 ipv .1762 draaien en deze loopt toch wel wat soepeler en de batterijduur is beter.

Na een maand gebruik van mijn Z10 trouwens heel tevreden over het apparaat. Ben helemaal gewend aan de swipe gestures. Als ik een telefoon van iemand anders in m'n klauwen heb zit ik de hele tijd naar boven te vegen en naar rechts, maar dat heeft daar natuurlijk geen zin:P

Paar puntjes die ik graag anders zou hebben zijn deze 2:
- Wachtwoordlock op device via een groot nummer menu ala dialer ofso.
- de dialer heeft mooi de letters onder het getal staan maar er is geen mogelijkheid om "slim" te kiezen. Bij mijn vorige device kon ik bijvoorbeeld 322 intoetsen en direct kwamen de contacten die begonnen met Daa. Nu ben je gedwongen om via de contactenlijst te zoeken.
Of zie ik hier ergens een functie over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
Ik heb nog steeds geen update :/
Ook SIM eruit of via BB Link helpt niks. zal wel komen omdat ik een LE heb met een modelnummer dat niet in Nederland uitgegeven wordt (zit bij T-mobile).

[ Voor 5% gewijzigd door Gtoniser op 18-05-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Gtoniser schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:12:
Ik heb nog steeds geen update :/
Ook SIM eruit of via BB Link helpt niks. zal wel komen omdat ik een LE heb met een modelnummer dat niet in Nederland uitgegeven wordt (zit bij T-mobile).
Als je een STL 2 of 3 hebt dan zou ik die nieuwe leak er op knallen :+

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
dave1972 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:35:
[...]

Als je een STL 2 of 3 hebt dan zou ik die nieuwe leak er op knallen :+
Ja, ik heb dus de STL100-1, vandaar dat ik waarschijnlijk ook nog geen 10.1 update heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Oh that sucks :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Er is trouwens ook een leak voor de STL 1, niet de zelfde als die ik nu draai maar dan heb je in ieder geval wel de 10.1 versie :) Dat is deze http://forums.crackberry....1762-stl100-2-3-a-805185/

[ Voor 39% gewijzigd door dave1972 op 18-05-2013 12:24 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Ga die laatste leak er ook eens opzetten,kan zo blijven wachten.
Ben je u gegevens kwijt die op de sd kaart staan als je met een clean install begint?
Of zitten die mee in de backup als ik die trg zet.

Pagina: 1 ... 12 ... 48 Laatste