[Newznab] newznab community's - deel 1

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:15
Het aanmelden (indexer en member) wordt serieus genomen, daar kan ik alleen maar blij om zijn :).
Jammer van dm's te posten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:34
Laten we het hier inderdaad gezellig houden...

Nu iedereen bezig is met een newnab community zie ik dat er een paar tussen zitten die status scripting of testing hebben. Willen mensen delen wat er gescript of getest wordt. Ben wel nieuwsgierig:)

Is het overigens ook niet mogelijk dat nzbmatrix zijn code of db's deelt?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-05 14:32
remcoXP, er zijn meerderen die al indexers lopen hebben (standaard newznab installs denk ik) maar we zijn met een aantal bezig aan een community projectje waarbij het indexeren en publishen volledig omgebouwd word. Veel meer kan ik er nu niet over kwijt, maar het zit al ver en een testopstelling draait reeds. Sowieso zal hier in dit topic wel meer info gegeven worden éénmaal alles 'productiewaardig' is.

Ivm de db/code van nzbmatrix, ik denk niet dat zij zo happig zijn om alles te delen, en zelfs dan nog, hun db-grootte hou je niet voor mogelijk, dat draai je niet zomaar op een ouwe bak in een hoekje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
ennekke schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:22:
Het aanmelden (indexer en member) wordt serieus genomen, daar kan ik alleen maar blij om zijn :).
Jammer van dm's te posten :(
Ook ik betreur de manier waarop NewM met zijn afwijzing omging maar het is niet anders. En inderdaad we zijn vrij streng met selecteren, maar gezien het randje waarop we ons begeven met het al of niet legaal zijn en dergelijke nemen we geen risico's. Gelukkig zijn de DM's reeds verwijderd en kunnen we weer verder met het afwerken van de nodige stappen om een community rond het indexen te gaan vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:34
ItsValium schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:45:
remcoXP, er zijn meerderen die al indexers lopen hebben (standaard newznab installs denk ik) maar we zijn met een aantal bezig aan een community projectje waarbij het indexeren en publishen volledig omgebouwd word. Veel meer kan ik er nu niet over kwijt, maar het zit al ver en een testopstelling draait reeds. Sowieso zal hier in dit topic wel meer info gegeven worden éénmaal alles 'productiewaardig' is.

Ivm de db/code van nzbmatrix, ik denk niet dat zij zo happig zijn om alles te delen, en zelfs dan nog, hun db-grootte hou je niet voor mogelijk, dat draai je niet zomaar op een ouwe bak in een hoekje ;)
Zeer interessant. Ik ga dit op de voet volgen. en zoals in mijn aanmelding al aangegeven worden mocht er iets getest moeten worden: graag.

Denk inderdaad dat dit zeer veel data is. Nu hopen dat we snel goed alternatief kunnen gaan gebruiken. Vind namelijk de default instellingen van nn+ een beetje karig ivm met zoeken op series, kijken of een hele serie compleet is, covers op series enz. Hoop ook wel dat er nu iedereen een nn+ draait er veel veranderingen gepushed worden naar github om het allemaal wat beter te maken.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Het grote nadeel van newznab is, is dat ze geen goede community hebben. Een IRC-channel lijkt me echt niet geschikt voor het delen van ontwikkelingen en hulp...

Kijk eens hier... zoveel mensen die dingen bij scripten, maar als ze een goede site hadden, dan was dit gecentraliseerd geweest en waren de ontwikkelingen sneller gegaan...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
kmf schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:17:
Het grote nadeel van newznab is, is dat ze geen goede community hebben. Een IRC-channel lijkt me echt niet geschikt voor het delen van ontwikkelingen en hulp...

Kijk eens hier... zoveel mensen die dingen bij scripten, maar als ze een goede site hadden, dan was dit gecentraliseerd geweest en waren de ontwikkelingen sneller gegaan...
Ook daar zijn we mee bezig, om het een community te maken en te houden, maar alles zit nog maar in testfase (het is en blijft een hobbyproject voor ons). De vooruitgang is er, maar gaat vrij traag, en daar zullen de feestdagen ook niet aan meehelpen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Ik bedoel niet jullie. Ik bedoel de newznab-site. Het is leuk dat we hier allemaal zelf dingen maken, maar het zal fijner zijn als het terug wordt gezet in de officiele code zelf.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
Newznab+ is een commercieel product waar newznab de opensource spinoff van is. Ik denk niet dat ze heel veel interesse hebben om hun product open te stellen voor toevoegingen vanuit de community. Helaas, maar dan moeten we zelf maar met een alternatief komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriss1981
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-05 19:48
Ben benieuwd naar deze community voor tweakers, door tweakers.

Wil ook wel een steentje bijdragen, maar weet nog niet hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:27

lordsnow

I know nothing

Kriss1981 schreef op maandag 24 december 2012 @ 20:17:
Wil ook wel een steentje bijdragen, maar weet nog niet hoe.
Ik wil nog op wintersport... Donaties kunnen naar mijn bankrekeningnummer >:)

[ Voor 19% gewijzigd door lordsnow op 24-12-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:30

Nicap

Tsssk....

Ik heb nog twee nzb sites over, en vind google.com eigenlijk de betere van de twee(de anderebis disney.com). De laatste bestaat al een stuk langer dan google.com
Het leuke aan google.com is dat ze aardig bezig zijn met inventieve opties. Zo kun je series importeren vanuit sickbeard. Klik je op de imdb link dan Ie je meteen alle noodzakelijke informatie over de film.

Ik wacht nog steeds op de functie dat series in je watchlist/ sickbeard direct naar sab worden gestuurd zodra ze op de site geindexeerd worden ipv dat sickbeard zijn api z'n ding laat doen.

Scheelt een hoop tijd, en dat is de laatste tijd vrij krap met die dmca acties.

[ Voor 6% gewijzigd door pasta op 14-01-2013 10:35 ]

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-04 08:50
Nicap schreef op maandag 24 december 2012 @ 21:43:
*knip* wegens luiheid
Het leuke aan nzbs.in is dat ze aardig bezig zijn met inventieve opties. Zo kun je series importeren vanuit sickbeard. Klik je op de imdb link dan Ie je meteen alle noodzakelijke informatie over de film.

Ik wacht nog steeds op de functie dat series in je watchlist/ sickbeard direct naar sab worden gestuurd zodra ze op de site geindexeerd worden ipv dat sickbeard zijn api z'n ding laat doen.

Scheelt een hoop tijd, en dat is de laatste tijd vrij krap met die dmca acties.
Ik heb al een koppeling in Newznab gebouwd zodat al mijn series gesynct worden met Newznab. En je hebt rss feeds in Newznab die je in SABnzbd kunt uitlezen zodat hij automatisch download :)

[ Voor 9% gewijzigd door pasta op 14-01-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 17:30

Nicap

Tsssk....

Splendid schreef op maandag 24 december 2012 @ 23:15:
[...]

Ik heb al een koppeling in Newznab gebouwd zodat al mijn series gesynct worden met Newznab. En je hebt rss feeds in Newznab die je in SABnzbd kunt uitlezen zodat hij automatisch download :)
Dat eerste is wel handig idd. Dat tweede kan Sab al heel lang. Dat gebruikte ik voordat ik sickbeard gebruikte.Het werkt goed, maar sickbeard is wat dat betreft wat flexibeler. Als sickbeard kan omgaan met rss zou dan ook handig zijn.

Aan de andere kant. Als je zelf een newznab hebt draaien kun je sickbeard best elke 15 minuten laten checken. Bij een grote site met duizenden members kan dat lastig zijn.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:19

zeroday

There is no alternative!

ItsValium schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:38:
Newznab+ is een commercieel product waar newznab de opensource spinoff van is. Ik denk niet dat ze heel veel interesse hebben om hun product open te stellen voor toevoegingen vanuit de community. Helaas, maar dan moeten we zelf maar met een alternatief komen ;)
de laatste versie zonder de + is dan wel dramatisch oud.. d'r zal dan wel wat coding aan te pas komen om eea te laten werken ..

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
zeroday schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 10:41:
[...]

de laatste versie zonder de + is dan wel dramatisch oud.. d'r zal dan wel wat coding aan te pas komen om eea te laten werken ..
Daar zeg je zoiets, na een tijdje geprobeerd te hebben om die code up to date te brengen, ben ik helemaal van scratch opnieuw begonnen. Moet zeggen gaat stuk vlotter dan die oude code proberen fixen, en heb al wat vooruitgang geboekt. Het komt eraan, alleen wat geduld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

ItsValium schreef op woensdag 26 december 2012 @ 00:33:
[...]

Daar zeg je zoiets, na een tijdje geprobeerd te hebben om die code up to date te brengen, ben ik helemaal van scratch opnieuw begonnen. Moet zeggen gaat stuk vlotter dan die oude code proberen fixen, en heb al wat vooruitgang geboekt. Het komt eraan, alleen wat geduld ...
Ik was vorig jaar al met newznab bezig en had het draaien, echter als je op een notebookje dit wil draaien, moet je geen boneless grabben ;-) .. dus toen maar weer weggemieterd, toen kwam zag ik dat ze 'commercieel' gingen en kreeg daar even de pest in, maar goed, toch maar gedoneerd begin dit jaar
en je kreeg svn toegang.. naar een paar weken gestopt, maar toch wel blijven updaten. Totdat ik het weer wilde gebruiken en niets meer werkte vanuit die updates.. database leeggegooid en damn .. toen bleek dat de regexen er niet meer in stonden (moet je nu ineens een id voor hebben). Gelukkig had ik nog een sql liggen in de folder met regexen dus ik kon weer releases maken).

newznab+ draait nu steady voor alleen tv series (en dat kan gerust op een laptopje) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik ben een poosje afwezig geweest maar hoe staat het verder met de indexers? Zie dat sommige al up and running zijn! Nice! Hoe gaat het verder met de invites enzo ;)?

Ook ben ik wel benieuwd naar de status van het gemeenschappelijk alternatief en of daar nog hulp bij nodig is :).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05 22:55
Rutix schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 15:58:
Ook ben ik wel benieuwd naar de status van het gemeenschappelijk alternatief en of daar nog hulp bij nodig is :).
De status van de community in de start post is op dit moment up to date bij mij weten. of te wel: nog in scripting fase.
Ik zal de eigenaar van de community even vragen of hij mij kan voorzien van een update :)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-05 20:01

Hakker

a.k.a The Dude

zeroday schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:13:
[...]

Ik was vorig jaar al met newznab bezig en had het draaien, echter als je op een notebookje dit wil draaien, moet je geen boneless grabben ;-) .. dus toen maar weer weggemieterd, toen kwam zag ik dat ze 'commercieel' gingen en kreeg daar even de pest in, maar goed, toch maar gedoneerd begin dit jaar
en je kreeg svn toegang.. naar een paar weken gestopt, maar toch wel blijven updaten. Totdat ik het weer wilde gebruiken en niets meer werkte vanuit die updates.. database leeggegooid en damn .. toen bleek dat de regexen er niet meer in stonden (moet je nu ineens een id voor hebben). Gelukkig had ik nog een sql liggen in de folder met regexen dus ik kon weer releases maken).

newznab+ draait nu steady voor alleen tv series (en dat kan gerust op een laptopje) ;-)
ID aanvragen is niets anders dan even een PM op newznab irc sturen naar BB met je email, datum van donatie en zeggen dat je een ID zou willen hebben dan stuurt hij gewoon een ID naar je op.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323326

Hoe zit het met de main post lijst. Is deze nog up tot date ? zie dat mijn naam nog onder members staat. Ik heb echter al live en accepteer members (via dm)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 323326 op 02-01-2013 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
Anoniem: 323326 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 02:19:
Hoe zit het met de main post lijst. Is deze nog up tot date ? zie dat mijn naam nog onder members staat. Ik heb echter al live en accepteer members (via dm)
Ik heb geen dm voorbij zien komen met een code voor in de start post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

White_Collar schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 02:32:
[...]

Ik heb geen dm voorbij zien komen met een code voor in de start post ;)
Had hem naar shadow verstuurd maar ik bedoelde dat ik bij de indexers sta en bij members :P mijn entry bij members kan weg lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakemens
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-03 08:55

lakemens

Sure!

Ook even bookmarkje toegevoegd, ben geheel niet thuis in deze materie, maar ben mijn huiswerk aan het doen.

Er had hier een heel intelligente tekst kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-05 20:01

Hakker

a.k.a The Dude

Ben een anime tracker voor mezelf aan het maken maar nu kom ik toch wel een paar dingen tegen die beter zou kunnen bij Newznab. Er is geen moderatie optie waar ze bij bv de anidb lookup een lijst geven van die zou het kunnen zijn. ook is het niet mogelijk om achteraf het goed te zetten, dit kan alleen door in de database te gaan wat gewoon jammer is.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
Mag ik de nieuwe aanmelders nogmaals op onderstaande regels attenderen:

Ons doel hiermee is relatief simpel, en dat is de eendags vliegen af te vangen en niet de mensen die hier al langer rondlopen. Ik ga er even vanuit dat iedere indexer , members dezelfde username als op GoT laat houden maar in preciepe is de indexer hier vrij in. Persoonlijk zou ik dat wel doen.

Ga je dus ook niet registeren en proberen in de lijst te komen met een registratie datum van vandaag of met lager als 50 post. De poging alleen al is een beetje treurig ;)

[ Voor 6% gewijzigd door White_Collar op 03-01-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05 06:38
Ben eigenlijk benieuwd naar het nut is van het filteren op postcount..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat dacht je van de mensen filteren die OOIT een account hebben aangemaakt en verder niets doen op tweakers en nu willen profiteren hiervan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
mitch187 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:02:
Ben eigenlijk benieuwd naar het nut is van het filteren op postcount..?
Dit vraag je zeker af omdat ik je aanvraag afgekeurd heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Hou t wel bij mijn eigen setup, maar vind het een beetje vreemd. Omdat ik weinig plaats op het forum ben ik iemand die alleen maar profiteert ervan? Zie het verband niet helemaal, belangrijkste deel van tweakers is vooralsnog het nieuwsonderdeel, En zelf heb je ook maar 51 posts, waarvan bijna alle in de newznab topics? 8)7

En White_Collar: De reden dat ik denk dat dit hierdoor komt is door mijn lage postcount? Maargoed laten we er geen probleem van maken. Succes met het concept en hoop dat er wat moois uit mag voortkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
mitch187 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 14:33:
En zelf heb je ook maar 51 posts, waarvan bijna alle in de newznab topics? 8)7
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/34j6iya.jpg

Volgen mij kan jij niet rekenen, tevens zeg het karma en tweakotine gehalte ook genoeg over een persoon die weinig post. Namelijk die je dus krijgt als je bijvoorbeeld frontpage reacties doet of vaak ingelogged de site bezoekt.

Tevens vind ik het vreemd dat jij hier een probleem van maakt als ik namelijk even jouw profiel bekijk vallen de volgende dingen mij behoorlijk op ( mitch187 )

Tweakotine 330
Karma 580
Status Wannabee-Tweaker

Voor iemand die sinds 2007 geregistreerd is en deze stats bij elkaar kunnen we rustig stellen dat jij een nihiel aan toegevoegde waarde hebt geleverd aan tweakers zowel op de frontpage als op het forum.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
@edit Doe maar geen moeite, het is me alweer duidelijk waarom ik weinig reageer op dit forum

[ Voor 77% gewijzigd door mitch187 op 05-01-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
Ik heb het nergens over mijn postcount ;) Hoe dan ook het is niet stoer doen het is gewoon de waarheid en ik snap nog steeds niet waarom als je met de feiten word geconfronteerd je zo reageerd, zeker nadat je zo'n probleem er van maakte wat dus duidelijk terecht was dat er zo gereageerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-04 21:47
mitch187 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 14:33:
Zie het verband niet helemaal, belangrijkste deel van tweakers is vooralsnog het nieuwsonderdeel,
toen ik dat las wist ik al genoeg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol laten we niet gaan flame hier jongens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
Anoniem: 323326 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:04:
lol laten we niet gaan flame hier jongens ;)
Ik zou niet durven bovendien zegt zijn message ( die overigens wijs is geedit ) genoeg. Hoe dan ook :D Het is een mooi voorbeeld waarom wij dus exact filteren en opzich een setje basis dingen aanhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Mag ik wel mee doen met mijn Karma? Sta op plek #55 van alle tweakers :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-05 10:22
Ik ga deze reeks ook volgen.
Heb evt. een interessante domeinnaam beschikbaar en linux en SQL kennis.
Misschien dat het ook een idee is om iets met de MEGA API te doen, al weten we nu nog niet wat daarmee mogelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriss1981
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-05 19:48
White_Collar schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 16:48:
De status van de community in de start post is op dit moment up to date bij mij weten. of te wel: nog in scripting fase.
Ik zal de eigenaar van de community even vragen of hij mij kan voorzien van een update :)
Is er nog nieuws betreffende de op te zetten communitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kriss1981 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:55:
[...]

Is er nog nieuws betreffende de op te zetten communitie?
Als er nieuws is komt dit echt wel naar buiten hoor ;) heeft allemaal tijd nodig.

Wel leuk, backfill van 4,4 jaar op dit moment, benieuwd hoeveel daarvan nog te downloaden is...

wordt wel erg still hier trouwens...

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 323326 op 07-01-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is er wel concreet aan te geven wat er nog nodig is? Ik denk dat er genoeg mensen zijn (onder andere ik) die graag zouden willen bijdragen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:57:
Is er wel concreet aan te geven wat er nog nodig is? Ik denk dat er genoeg mensen zijn (onder andere ik) die graag zouden willen bijdragen.
Op dit moment niemand nodig voor zover ik weet, mocht hier verandering in komen wordt er contact met mensen opgenomen. (zet in de main post dus even waar je goed in bent!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
de heren achter de schermen die er aan werken zijn druk bezig. wat ik van hun te horen kreeg is dat er voor nu niet direct meer hulp nodig is, maar door vakantie / verhuizing / jaarwisseling ligt het even stil. als je wilt helpen, stuur dan even een pm naar white_collar om je te laten toevoegen aan de startpost, met daarin je kwaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 19:12

EaS

Ben ook maar eens aan stoeien gegaan met newznab. Prachtige tool hoor.

Ben 3 grote groepen aan het indexeren. Geen backfill. Verversings interval: 120 seconden. Met unrar, deep password detection, deep file media analysis & media info grabbing/cover lookups allemaal aan. Vreet niets aan bandbreedte. Zo'n 15 KB/s gemiddeld:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p28l1.jpg

Maar wat me opvalt is de enorme hoeveelheid 'rommel' die voorbij komt. Uploaders hebben natuurlijk geleerd van de DMCA acties, en het gros van de uploads verschijnt nu in een vorm waar newznab dus echt niets mee kan (dan wel password protected, dan wel gesplitte/hernoemde 'non-rar extensie' bestanden of wat dan ook):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ztf54.jpg

Is het nog de moeite waard om energie te gaan steken in het indexeren van "nutteloze" bestanden? Misschien als backup voor wanneer binsearch & co de deuren sluiten?

Ik zag dat newznab de mogelijkheid heeft om handmatig nzb's toe te voegen. Kan newznab ook overweg met wachtwoorden? Sabnzbd kent de mogelijkheid om met wachtwoorden om te gaan ("My Job / PASSWORD"), heeft newznab misschien een optie om dit via een of andere manier via de API eruit te gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 15:55

mvds

Totally awesome!

Tsurany schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:02:
Mag ik wel mee doen met mijn Karma? Sta op plek #55 van alle tweakers :D
Patser :/ Kom ik aan met maar 93,5K :(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hihi ;)

Mijn NewzNab installatie komt binnenkort ook beschikbaar, enige "lastige" is dat ik niet weet of hij goed indexeert. Beetje lastig om te achterhalen of hij nu bepaalde zaken overslaat of niet. Maar binnenkort even zo'n archief importeren en voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-05 23:54
EaS schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 03:08:
Maar wat me opvalt is de enorme hoeveelheid 'rommel' die voorbij komt. Uploaders hebben natuurlijk geleerd van de DMCA acties, en het gros van de uploads verschijnt nu in een vorm waar newznab dus echt niets mee kan (dan wel password protected, dan wel gesplitte/hernoemde 'non-rar extensie' bestanden of wat dan ook):

[afbeelding]

Is het nog de moeite waard om energie te gaan steken in het indexeren van "nutteloze" bestanden? Misschien als backup voor wanneer binsearch & co de deuren sluiten?
Je vragen passen denk ik beter in het newznab topic ;) [Ervaringen] Newznab

Maar om even te antwoorden op die 'rommel releases':
Als je het update_parsing.php script draait, dan haalt deze een hoop van deze releases weg en past ze aan naar normale releases :)

De locatie van dit bestand is:
/var/www/newznab/misc/testing/

En deze kan je dan het beste toevoegen aan je .sh bestand (welke elke 600 seconden een update doet) zie daarvoor het andere topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Tsurany schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:06:
Hihi ;)

Mijn NewzNab installatie komt binnenkort ook beschikbaar, enige "lastige" is dat ik niet weet of hij goed indexeert. Beetje lastig om te achterhalen of hij nu bepaalde zaken overslaat of niet. Maar binnenkort even zo'n archief importeren en voila.
Nee hoor.

Dat is makkelijk te checken met een sp:

select * from binaries where procstat = 1

procstat
/**
* @access public
* @var initial binary state after being added from usenet
*/
const PROCSTAT_NEW = 0;

/**
* @access public
* @var after a binary has matched a releaseregex
*/
const PROCSTAT_TITLEMATCHED = 5;

/**
* @access public
* @var after a binary has been confirmed as having the right number of parts
*/
const PROCSTAT_READYTORELEASE = 1;

/**
* @access public
* @var after a binary has has been attempted to be matched for x days and still has the wrong number of parts
*/
const PROCSTAT_WRONGPARTS = 2;

/**
* @access public
* @var binary that has finished and successfully made it into a release
*/
const PROCSTAT_RELEASED = 4;

/**
* @access public
* @var binary that is identified as already being part of another release (with the same name posted in a similar date rang$
*/
const PROCSTAT_DUPLICATE = 6;

/**
* @access public
* @var after a series of attempts to lookup the allfilled style reqid to get a name, its given up
*/
const PROCSTAT_NOREQIDNAMELOOKUPFOUND = 7;

/**
* @access public
* @var the release is below the minimum size specified in site table
*/
const PROCSTAT_MINRELEASESIZE = 8;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jij en ik hebben een andere definitie van makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Tsurany schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:10:
Jij en ik hebben een andere definitie van makkelijk ;)
Moet je je vaker hier begeven [Ervaringen] Newznab ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-05 19:40

JohFraEl

Slainte!

Ik volg dit topic al enige tijd met interesse, heb niet zo veel gepost de laatste tijd hier op GoT maar destemeer gelezen ;) Goed initiatief!

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:22
EaS schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 03:08:
Ben ook maar eens aan stoeien gegaan met newznab. Prachtige tool hoor.

....

Verhaal
heb wel eens gedownload, en zag daar Duitse namen voornamelijk (99%) weet dus niet of het echt boeiend gaat worden.

kent niemand een infiltrant die weet waar dit vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05 20:33
Is er eventueel nog ijzer nodig? ik heb zelf alleen geen locatie waar ik het zou kunnen ophangen maar we hebben e.e.a. liggen wat ik misschien kan bemachtigen.

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
The-Priest-NL schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 08:41:
Is er eventueel nog ijzer nodig? ik heb zelf alleen geen locatie waar ik het zou kunnen ophangen maar we hebben e.e.a. liggen wat ik misschien kan bemachtigen.
ligt het aan mij of ben ik de enige die niet snapt wat je hier bedoelt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:23
Hij geeft aan dat hij hardware (in de vorm van een server o.i.d) beschikbaar heeft eventueel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05 20:33
Eddos schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:51:
Hij geeft aan dat hij hardware (in de vorm van een server o.i.d) beschikbaar heeft eventueel :-)
Klopt :)

o.a.
HP ProLiant DL320 G5
HP ProLiant DL380 G4

de echte specs zal ik nog even opzoeken.

Maar als iemand even kan laten weten of hier wel of geen intresse in is kan ik er misschien 1 of 2 wegkapen voor de opkoper 8)

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 09:39
White_Collar Ik heb je al een tweede keer een verzoek gestuurd. Nog geen reply ontvangen. Ontvang je mijn berichten wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
ik kan niet voor white_collar spreken natuurlijk, maar ik weet dat hij erg druk is op het moment wegens privé. geduld is een schone zaak zou ik dan maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
robobeat schreef op zondag 20 januari 2013 @ 00:20:
ik kan niet voor white_collar spreken natuurlijk, maar ik weet dat hij erg druk is op het moment wegens privé. geduld is een schone zaak zou ik dan maar zeggen.
Yup, ik ben momenteel erg druk. Lijstje wordt momenteel 1 keer per week geupdate. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 09:39
Er is inmiddels reactie! Ben benieuwd wanneer ik ergens toegang krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap de meeste "members" hier niet? Je kan toch ook gewoon een PM sturen naar de mensen die runnen? Meestal krijg je wel een reactie, lijkt mij heel wat doeltreffender dan gewoon maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
Yep :)

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 16:16
Anoniem: 323326 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:41:
Ik snap de meeste "members" hier niet? Je kan toch ook gewoon een PM sturen naar de mensen die runnen? Meestal krijg je wel een reactie, lijkt mij heel wat doeltreffender dan gewoon maar afwachten.
Note: een indexer zal zelf contact met je opnemen. Ga hier een indexer dus niet om vragen via een dm of via dit forum!
Denk dat zoiets ze wel behoed voor het DM-en van een indexer :+. Bang hun kans te verspelen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 323326 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:41:
Maar maar... afwachten is makkelijker :'(

Heb nu al een stuk of 8 Newznab servers in Sickbeard staan en dan nog bezig m'n eigen op te zetten. Je snapt dan wel waarom dat niet zo snel gaat :+ Er zijn zoveel Newznab servers waar je je gewoon kan registreren, snap niet dat mensen die zelf niet kunnen vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 21-01-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 09:32
Xaero schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:48:
[...]

[...]

Denk dat zoiets ze wel behoed voor het DM-en van een indexer :+. Bang hun kans te verspelen oid?
Inderdaad, lijkt me niet meer dan logisch dat er niet gebedeld wordt, zeker deze note in ogenschouw nemende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
Joster schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:00:
[...]

Inderdaad, lijkt me niet meer dan logisch dat er niet gebedeld wordt, zeker deze note in ogenschouw nemende.
Zo logisch is dat anders niet ik krijg gemiddeld dagelijks een DM of 5 tot 10 met de vraag "Mag ik een invite" of iets in de trend van variërend van heel beleefd tot discussies over dat ik gewoon moet inviten en niet zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ShadowBumble schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:09:
[...]

Zo logisch is dat anders niet ik krijg gemiddeld dagelijks een DM of 5 tot 10 met de vraag "Mag ik een invite" of iets in de trend van variërend van heel beleefd tot discussies over dat ik gewoon moet inviten en niet zeiken.
In plaats van lullen hier kan je ook gewoon invites geven :+

Dat mensen het vragen kan ik mee inkomen, dat mensen onbeleefd gaan zeuren gaat mij toch iets te ver. Regel het dan gewoon zelf, luiwammesen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ShadowBumble schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:09:
[...]

Erg triest om te horen, misschien een optie om dit ook in de begin post te zetten, welke mensen er respectloos omgaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 323326 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:07:
[...]

Erg triest om te horen, misschien een optie om dit ook in de begin post te zetten, welke mensen er respectloos omgaan ?
ik sta wel in het lijstje, vraag niet om een invite, want ik draai mijn eigen newznab+
En eigenlijk wat is het nut om meerdere newznab's te hebben . .
Alleen als ene bepaalde newznab zich ergens in specialiseert.
(denk ik dan).. ik pak voor mezelf bijv. alleen teevee series.. meer niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

zeroday schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:59:
[...]

ik sta wel in het lijstje, vraag niet om een invite, want ik draai mijn eigen newznab+
En eigenlijk wat is het nut om meerdere newznab's te hebben . .
Alleen als ene bepaalde newznab zich ergens in specialiseert.
(denk ik dan).. ik pak voor mezelf bijv. alleen teevee series.. meer niet ..
Gewoon een backup. Door allerlei omstandigheden kan de ene iets wel geindexeerd hebben, en de ander niet.
(denk aan andere regex, de mate van headers update, gebruik van andere scripts etc, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:25
Ik wacht ook rustig af totdat een indexer mij een invite stuurt. Vooralsnog red ik mij redelijk. Voor automatisering van een aantal zaken en als alternatief is toegang tot een indexer erg welkom.

Maar om er nou om te gaan zeuren of discussieren bij iemand van dit initatief gaat me te ver. Een beetje tweaker kan ook wel aan alternatieven komen buiten deze community om. Juist dat het vanuit de community is, sprak me aan om me aan te melden bij dit gebeuren.

In een grijs verleden heb ik zelf een vroege release van newznab gedraaid. Zag er toen al netjes uit. Als ik er de tijd weer voor heb ga ik er zeker weer opnieuw mee aan de slag.

Mijn grootste uitdaging zal echter zijn om die regex goed te krijgen...

[ Voor 0% gewijzigd door DeTjuk op 28-01-2013 11:03 . Reden: typo's ]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Huhum....

[ Voor 94% gewijzigd door tcviper op 03-02-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:32

Mystikal

It never hurts to help!

Eens kijken of ik er bij kan komen. Heb me heel de avond ingelezen en de boel ingesteld. Ik kom er nu achter dat ik nog een index site nodig heb, wil ik couchpotato/sickbeard laten functioneren.

Met mijn ruim 11 12 jaar actief lidmaatschap moet ik toch hoog in het lijstje komen! :+

[ Voor 19% gewijzigd door Mystikal op 30-01-2013 08:07 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Huhum :P

[ Voor 95% gewijzigd door tcviper op 03-02-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-05 19:40

JohFraEl

Slainte!

^_^ _/-\o_ Schitterend topic dit, ben zelf ook begonnen met een Ubuntu server waar ik Newznab+ op wil gaan draaien. Me al sinds 15 jan aangemeld via DM als member maar zie nog niets in de lijst op de TS. (Laatste update: 20/01/13) Kwestie van geduld hebben denk ik.
Aan m'n Reg.Datum/Postcount/Karma/Tweakotine kan het toch niet liggen dacht ik... O-)
Maar intussen toch al een invite gehad, :D waarvoor dank! d:)b

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
tcviper schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:39:
Voor degene die nog op zoek zijn, even pm sturen met je emailadres en je krijgt invite ;)
Je snapt dat dit soort berichten een slotje gaan veroorzaken? Kijk alsjeblieft uit. Ik wil graag het topic open houden O-)

[ Voor 48% gewijzigd door White_Collar op 01-02-2013 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:30

aex351

I am the one

Heb een aantal jaar terug een indexer gemaakt in C#. Een probleem waar ik toen tegenaan liep was het grote aantal connecties per seconden. Ben benieuwd hoe Newznab daar mee omgaat.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327097

*knip*

[ Voor 109% gewijzigd door Anoniem: 327097 op 04-03-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-05 00:20
Nice, THX :)

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:19

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Anoniem: 327097 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:54:
Gratis Newznab community:

- Site URL: http://xxx.xxx/
- Geen API Key
- Geen frontend/website alleen een API
- Compatible met Sickbeard & Couchpotato

De server maakt legaal gebruik van verschillende gesloten communities om zo jullie te voorzien van alle NZB files. Als een release niet gevonden kan worden, worden er raw searches gedaan hierdoor is er een minieme kans dat je een release niet kunt vinden.

Voorlopig publiek toegankelijk
Zowel CPS als SB lijken de indexer niet te willen oppakken. SB heeft het wel geprobeerd met een key die lijkt op je IP. CPS doet echter niets. Zou dat het met het ontbreken van de API key te maken hebben , of omdat ik al +/- 10 nzb indexers heb.

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:48
imdos schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:57:
[...]

Zowel CPS als SB lijken de indexer niet te willen oppakken. SB heeft het wel geprobeerd met een key die lijkt op je IP. CPS doet echter niets. Zou dat het met het ontbreken van de API key te maken hebben , of omdat ik al +/- 10 nzb indexers heb.
Hier werkt die helemaal 100% in Sickbeard. Je pleurt die URL er in, geen api key. Je zet hem als 1e zoek provider en gaan met die banaan. Zie zelf ook het het voordeel van 10+ providers niet in. Beetje overkill.

• kmf
  • Niet online

kmf

Dacuuu schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 13:03:
[...]

Hier werkt die helemaal 100% in Sickbeard. Je pleurt die URL er in, geen api key. Je zet hem als 1e zoek provider en gaan met die banaan. Zie zelf ook het het voordeel van 10+ providers niet in. Beetje overkill.
waarschijnlijk om te voorkomen dat dit
Voorlopig publiek toegankelijk
later voor problemen zorgt.

EN: elke indexer kan andere resultaten hebben afhankelijk van hun instellingen.

[ Voor 8% gewijzigd door kmf op 21-02-2013 13:39 ]

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Er zijn meer Tweakers die een Newznab server draaien die open is voor registratie, alleen de OP moet even bijgewerkt worden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-05 12:08
Ik ben momenteel samen met een 2 tal vrienden ook bezig om newznab server op te zetten, ben nu nog bezig met het intern testen. we gaan ons vooral focussen op films, tv shows en muziek, later kan dit natuurlijk uitgebreider worden

mochten er mensen zijn die wellicht toegang willen krijgen zodra we wat meer zekerheid hebben, moeten ze mij even PM sturen, dan verzorg ik de invites zodra we meer mensen toe laten.

-Rexel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=39863587,noline]*knip*
lees eens even voor te posten:
White_Collar in "[Newznab] newznab community's - deel 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:26
Voor de Synology gebruikers onder ons. Zie net dat ie in een package gegoten is ;)

https://github.com/SynoCo...eb05c1e41573aa9c6bf300ca7
https://github.com/SynoCo...1d5a684acede992c0a3c491be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:43
Modbreak:Ik zie hem nu pas staan, maar ik zie in de historie dat er een link naar een indexer heeft gestaan. Wat mij betreft de gele kaart, volgende keer is het topic dicht.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

doe die van 4 posts hier boven ook....
Rupie schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:14:
[...]

[modbreak]Ik zie hem nu pas staan, maar ik zie in de historie dat er een link naar een indexer heeft gestaan. Wat mij betreft de gele kaart, volgende keer is het topic dicht.[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
Tsurany schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:12:
Er zijn meer Tweakers die een Newznab server draaien die open is voor registratie, alleen de OP moet even bijgewerkt worden O-)
Zaterdag ga ik de op even updaten :) Wegens tijd gebrek continu vergeten :D

[ Voor 6% gewijzigd door White_Collar op 17-03-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_f
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-12-2024
Is ergens een lijst van goede groups om te volgen/indexeren? Er zijn er zoveel en newznab+ heeft het niet graag dat er veel geselecteerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kleine opmerking heren

Brein is actief nu op dit gebied, pas dus op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
Ik ben op zoek naar iemand die de topic start wil onderhouden.
Door tijd gebrek lukt het mij niet meer om hem bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:07

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 323326 schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:26:
Kleine opmerking heren

Brein is actief nu op dit gebied, pas dus op ;)
Brein zet (nep) newznab sites op of is deze aan het aanpakken?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Laatst online: 13-04 20:55

Ultimation

Het is als Appels en peren

Topicstarter
Ik zet ook (tijdelijk) mijn deuren van mijn servertje open. Stuur mij even een PB met daarin je e-mail adres/nickname en dan zal ik een account voor je opzetten en een PB terug sturen met jou gegevens.

De index heeft enige tijd geïndexeerd en is redelijk gevuld. De index is te gebruiken samen met je couch, sickbeard etc. Het betreft een 'thuis index', ik kan en wil daarom dus geen 99,99% uptime garanderen. Als het zaakje offline is dat jammer, hij komt vanzelf weer een keer online.. Houdt ook rekening met de snelheid, ik download zelf ook wel eens wat, dit heeft invloed op de snelheid van de index.

code:
1
[tr][td]Ultimation[/td][td]Indexer[/td][td]Testing/Online[/td][td]Open/Invite[/td][/tr]

[ Voor 8% gewijzigd door Ultimation op 14-05-2013 16:04 ]

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Laatst online: 13-04 20:55

Ultimation

Het is als Appels en peren

Topicstarter
White_Collar schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:27:
Ik ben op zoek naar iemand die de topic start wil onderhouden.
Door tijd gebrek lukt het mij niet meer om hem bij te houden.
Ik wil je wel helpen.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

• White_Collar
je bent toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 21:29

FutureCow

(C) FutureCow

Ik heb een nieuwe server geïnstalleerd en wil graag de hele databse van bijna een haar overzetten van de oude naar de nieuwe server. Welke bestanden/database moet ik overzetten zodat newznab gewoon lekker doorgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 12-05 21:22

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

@FutureCow, je kan je vraag beter in het andere Newznab topic stellen. Dit topic is (was) meer voor de communityś.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 665387

Hallo mensen,

Ben na ongeveer een jaar weer begonnen met een Ubuntu server met daarop Newznab+

Alles netjes geinstalleerd. De member key ingevuld. Krijg alleen geen releases toegevoegd. Zelfs als ik de groepen op 10 dagen backfill zet dan komen er nog geen releases tevoorschijn. Iemand een idee?

Heb Giganews en Easyusenet als newsproviders. Allebei hetzelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-05 10:22
[..]

[ Voor 100% gewijzigd door Pistolebob op 23-04-2019 14:50 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Belangrijke informatie uit de topicstart:

Om te voorkomen dat het topic gesloten wordt zul je je aan de volgende regels moeten houden:

1) Geen URL posting van een indexer
2) Er wordt niet gesproken over wel of niet doneren; dat is iets tussen jou en de indexer.
3) Handhaaf de regels van Tweakers