Zeer interessant. Ik ga dit op de voet volgen. en zoals in mijn aanmelding al aangegeven worden mocht er iets getest moeten worden: graag.ItsValium schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:45:
remcoXP, er zijn meerderen die al indexers lopen hebben (standaard newznab installs denk ik) maar we zijn met een aantal bezig aan een community projectje waarbij het indexeren en publishen volledig omgebouwd word. Veel meer kan ik er nu niet over kwijt, maar het zit al ver en een testopstelling draait reeds. Sowieso zal hier in dit topic wel meer info gegeven worden éénmaal alles 'productiewaardig' is.
Ivm de db/code van nzbmatrix, ik denk niet dat zij zo happig zijn om alles te delen, en zelfs dan nog, hun db-grootte hou je niet voor mogelijk, dat draai je niet zomaar op een ouwe bak in een hoekje
Denk inderdaad dat dit zeer veel data is. Nu hopen dat we snel goed alternatief kunnen gaan gebruiken. Vind namelijk de default instellingen van nn+ een beetje karig ivm met zoeken op series, kijken of een hele serie compleet is, covers op series enz. Hoop ook wel dat er nu iedereen een nn+ draait er veel veranderingen gepushed worden naar github om het allemaal wat beter te maken.
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.