Ik vind met name deze game leuk wat betreft de opties die je gegeven worden. Er zit geen gevoel achter dat je iets MOET. Er zijn echter wel een paar punten waar ik hoop dat ze in de toekomst nog iets aan gaan doen. Zoals:
- Een dungeonfinder, kreeg namelijk echt weer een WoW gevoel bij het vinden van een healer of een tank voor een dungeon. Teveel moeten spammen terwijl je ook gewoon in een queue kunt zitten terwijl je wacht tot je groep vol is;
- Mount levelling, leuk idee echter zie ik liever dat je mount gewoon met jou meelevelled zonder dat je hem continu naast je hoeft te hebben lopen;
- Quest rewards, de rewards hieruit staan niet in contrast met wat je uit een dungeon krijgt. Laat ik dit even duidelijk stellen. Ik was level 30. Een level 30 quest gaf mij een 84dps boog terwijl ik uit een level 20 dungeon een 90dps boog kreeg. Niet iedereen is even gecharmeerd van het runnen van dungeons plus zoals ik al eerder beschreef is het vormen van een groep niet altijd even snel gedaan. En wil je enigszins degelijk je kill quests doen moeten je wapens wel meescalen met de mobs die je tegenkomt;
- Quests, met name de Malcom quest was een enorme bron van irritatie. Ik heb dan ook zelden zo'n slechte game-design gezien. Een NPC waar je in de beginpunt van de quest mee moet praten en in een later stadium van de quest moet killen maar dan op dezelfde spot neerzetten helpt niet mee. Deze quest heeft me bijna een half uur gekost om te completen, normaal gesproken zeg je dan ik sla hem over maar dit is een questline die je eigenlijk gewoon dient af te ronden dus overslaan is geen optie;
- NPC's, het is een kleinigheidje, maar nu je dit spel eindelijk naar Europa hebt gebracht, laat de NPC's ook gewoon qua taal meegaan;
- Worlddrops, ik zou wel wat meer variatie willen zien dan alleen maar coinpurses. Die 3 items die ik gemiddeld per dag tegenkom zijn nou niet enorm schokkend;
Voor de rest vermaak ik me prima, en vind ik het crime-aspect een leuke aanvulling voor een MMO. Ik denk dat ik dan ook nog wel heel wat uurtjes hier in ga steken. Graphics etc ziet er prima uit. En waar velen zeggen dat het een pay2win game is, vind ik dat volslagen onzin. De dingen die je kunt aanschaffen zijn nou niet echt enorme gamechangers.
[
Voor 3% gewijzigd door
Damien op 17-09-2014 12:26
]
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.