[MMORPG] ArcheAge

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Echt wat geniet ik van deze game. Echt de hele avond gespeeld en geen enkel level erbij gekregen :D gewoon doordat k zo geniet van de rest van de dingen. Heb met 3 vrienden met onze clipper (schip) beetje rond zitten touren en toen hadden we een private farm gevonden van een enemy faction. Stonden echt iets van 40 ashe trees. die hebben we allemaal gestolen haha.

echt geweldig gewoon hoeveel tijd je in deze game kan steken zonder dat je perce moet levelen :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Ik ben gisteren ook "opnieuw" begonnen op die nieuwe EU server. Gelijk een mooi huisje neer kunnen zetten vlak aan zo'n grote rivier die naar de open zee leidt. Stuk betere lokatie dan op Dahutu waar ik alleen nog in high level pvp zone een stekkie kon vinden.
Wel jammer van alle tijd/moeite die in m'n lvl 20 poppetje zit...
Verder blijft 't echt een prachtig spel en ben je zo een paar uur bezig zonder ook maar echt te levelen.
Nu alleen hopen dat die nieuwe EU server ook goed vol gaat lopen en niet over een maand een dooie bedoeling is.

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32
De release zou vandaag zijn. Weet iemand misschien wanneer je dit spel kan downloaden als je geen Founder bent? Of komt het spel pas vandaag later uit?

Heb namelijk wel zin om dit spel te gaan spelen :D

Edit: Als deze site klopt dan duurt het nog ongeveer 9 uur. http://www.timeanddate.co...3&msg=Archeage+4+Everbody

[ Voor 29% gewijzigd door Diigii op 16-09-2014 09:59 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Diigii schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:55:
De release zou vandaag zijn. Weet iemand misschien wanneer je dit spel kan downloaden als je geen Founder bent? Of komt het spel pas vandaag later uit?

Heb namelijk wel zin om dit spel te gaan spelen :D

Edit: Als deze site klopt dan duurt het nog ongeveer 9 uur. http://www.timeanddate.co...3&msg=Archeage+4+Everbody
7 uur vanavond onze tijd is de release voor F2P spelers. don't know of je de game al kan downloaden ergens though
Potame schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:33:

Nu alleen hopen dat die nieuwe EU server ook goed vol gaat lopen en niet over een maand een dooie bedoeling is.
denk dat dat wel goed zit. de game server die ze gisteren er in hadden gegooid stond rond uur of half 10 (toen werd ik disconnected) ook al op Queue status en later op de avond op High.

[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 16-09-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:31

Plainside

I browse when I'm at work

yay, kan niet wachten tot ik vanavond thuis kom, de launcher zeg dat de update 1.08GB is voor mij(zat in de 2de CBE).
In de beta niet veel kunnen spelen dus word nog even kijken hoe en wat ik ga spelen, ik had al gehoord dat daggerspell(?) een sterke build is.
Maarja nu ben ik zelf niet echt een fan van spells meer van de fast pace action, waarschijnlijk word het iets van een warrior met veel attk speed/hoge DPS(damage per second).
Ik zal het nog wel even posten wanneer ik wat verder in de game zit met een korte update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vermoed alleen vanavond heeel veel inlog problemen. er van uit gaande dat er meer F2P spelers zullen zijn dan betalende. en wij hebben ook nog steeds lange queues savonds. dat zal vanavond wel 3 keer zo erg zijn denk ik.

Ik zou er niet genoeg hoop op vestigen dat je vanavnod rustig en chill zit te spelen hoor. dan wordt je denk ik zwaar telleurgesteld
Plainside schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:35:

Maarja nu ben ik zelf niet echt een fan van spells meer van de fast pace action, waarschijnlijk word het iets van een warrior met veel attk speed/hoge DPS(damage per second).
Blighter is dan denk ik wel een aanrader voor jou. dat is een erg leuke class.
Maarja dat is ook het mooie van archage , je kan elke keer switchen met dezelfde character van je classes en gewoon dat weer levelen :) zo kan je makkelijk dingen proberen

[ Voor 43% gewijzigd door Ricmaniac op 16-09-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:44:
Vermoed alleen vanavond heeel veel inlog problemen. er van uit gaande dat er meer F2P spelers zullen zijn dan betalende. en wij hebben ook nog steeds lange queues savonds. dat zal vanavond wel 3 keer zo erg zijn denk ik.

Ik zou er niet genoeg hoop op vestigen dat je vanavnod rustig en chill zit te spelen hoor. dan wordt je denk ik zwaar telleurgesteld

[...]

Blighter is dan denk ik wel een aanrader voor jou. dat is een erg leuke class.
Maarja dat is ook het mooie van archage , je kan elke keer switchen met dezelfde character van je classes en gewoon dat weer levelen :) zo kan je makkelijk dingen proberen
Haha doet me denken aan de CBE2 duurde een uur voordat de login servers het weer werkte.
En bedankt voor de tip over de class.

Ook nog een vraagje als een f2per kun je dan ook een Glider/mounts krijgen?
Ik weet dat je moet betalen als je een huis en alles wil maar heb nog niks gehoord over de Gliders/mounts.

Edit: ik zal vanavond waarschijnlijk voor een paar uur online zijn mocht je geintereseerd zijn om een party te maken voeg Plainside of Elezaya toe :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Plainside op 16-09-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Welke server ga je spelen dan? ;p ik speel met wat vrienden op Kyprosa.

ben een primeval / Archery,shadowplay,auramancy
ook een erg leuke combo
misschien dat ik alleen auramancy ga vervangen door een andere en wil ik: StoneArrow worden. dat is zeg maar de Archer die Archers countered :P erg leuk in arena denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:03
Nou ja zeg :( Ik dacht ik ga nog even lekker spelen (F2P) voor dat ik vanmiddag moet gaan werken.. Maar de F2P service start vanaf 19.00..

Denk zelf dat ik op de server Dahuta ga spelen ;)

Iemand nog enige tips voor mij? Ik begin dan morgen voor het eerst met ArcheAge

Kan het spel trouwens nog niet installeren: 'You don't have the right entitlements to play this game.'

[ Voor 49% gewijzigd door mprkooij op 16-09-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:39:
Welke server ga je spelen dan? ;p ik speel met wat vrienden op Kyprosa.

ben een primeval / Archery,shadowplay,auramancy
ook een erg leuke combo
misschien dat ik alleen auramancy ga vervangen door een andere en wil ik: StoneArrow worden. dat is zeg maar de Archer die Archers countered :P erg leuk in arena denk ik
Ik weet nog niet welke server ik op ga spelen waarschijnlijk de gene die het minst druk is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Plainside schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:53:
[...]

Ik weet nog niet welke server ik op ga spelen waarschijnlijk de gene die het minst druk is haha
Ga er van uit dat ze nog wel 1 of 2 servers zullen openen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

FunkyTrip schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:56:
[...]

Ga er van uit dat ze nog wel 1 of 2 servers zullen openen.
Ik las gisteren dat ze al 1 extra server hadden bijgevoegd om de massa's aan te kunnen.
En zelfs toen zat alles direct al weer prop vol van wat ik begreep.

Gaat nog leuk worden wanneer de F2P horde wil inloggen vanavond xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat denk ik ook ja. En is ook echt wel nodig vermoed ik,

Ga vanavond eens wat nieuws proberen. Beetje mensen van de enemy faction campen bij een trade quest. stealth staan enzo en wachten tot iemand hun tradepack wil inleveren.. vervolgens schiet je ze dood, pak je hun tradepack en kan je hem voor veel gold inleveren omdat die pack van ver komt.

Theoretic gezien heel mooi haha of het werkt gaan we vanavond zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Kun je eigenlijk cross server mailen? Anders snap ik niet waarom je op een andere server weer een farm etc. gaat plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

nope kan niet.

Mensen doen dat omdat ze bijvoorbeeld op hun originele server geen of geen goeie plek hebben kunnen bemachtigen.. dat proberen ze dan wel op een nieuwe server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac speel je nog op andere servers dan die je hierboven hebt genoemd?
Lijkt me wel grappig om met wat andere Tweakers en toebehorende te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Net even wat firstlook filmpjes gekeken en dit ziet er tochwel veel belovend uit.
Mijn interesse is een beetje weg in WoW en iets nieuws is altijd welkom.
Vanavond maar eens F2P proberen en als het me bevalt neem ik wel premium :)
Als het niet al te duur is per maand....zit op m`n werk en kan dat nog niet bekijken.
Ben alleen altijd zo bang over de endgame.....heb al zo vaak mijn neus gestoten met dit soort spellen.
Ook in de filmpjes zag ik niet echt dungeons en raids maar meer PVP gerelateerde opties.
Zijn er ook helemaal geen dungeons etc?

En is er bijvoorbeeld zoiets als een auction house?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Ghosty schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:06:
Net even wat firstlook filmpjes gekeken en dit ziet er tochwel veel belovend uit.
Als het niet al te duur is per maand....zit op m`n werk en kan dat nog niet bekijken.
Ben alleen altijd zo bang over de endgame.....heb al zo vaak mijn neus gestoten met dit soort spellen.
Ook in de filmpjes zag ik niet echt dungeons en raids maar meer PVP gerelateerde opties.

Je kunt gewoon subscriben voor 15e p/m, net als WoW.
Endgame is volgens mij vooral PvP, niet PvE. Het 'endgame' gedeelte voor PvE is meer het economische aspect van de game: huizenbezit, farmen, craften of gewoon lol hebben. Ik ben zelf niet zo'n PvPer (RSI, dus niet echt twitchy), maar ik ga er vanuit dat ik vanachter een kanon of in healing spec en op een toren mijn maten kan healen wel functioneer.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ghosty schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:06:

ik ben een vervent WoWer geweest en dit is eerlijk waar de eerste MMO sinds WoW die mij weer zo veel plezier geeft als toen. Ik weet dat het nog in vroege stadia is maar het speelt gewoon lekker en er is zo belachelijk veel te doen enzo. het helpt wel om met een groep bekende te spelen.

wat ook een voordeel is is dat we natuurlijk een complete game krijgen. Archeage draait al wat jaren in korea en is groots bezig daar. en nu met de lange periode van alpha's en beta's weten ze echt wel wat ze doen.

Wel is het inderdaad dat de endgame wat meer gefocussed is op PvP. Maar ik speelde in WoW ook voornamelijk PvP

Het nadeel is nu alleen gewoon de wat instabiliteit van de servers. maar daar kom je bij geen 1 launch voor alsnog omheen helaas.

Wel trouwens heb ik net gelezen dat ze een update hebben uitgevoerd dat je iets op je account krijgt als je online bent.. dat als je dan disconnect maar je logt opnieuw in binnen een bepaalde tijd je de login queue skipt. want daar irriteerde ik me de laatste paar dagen wel aan. zat je ruime half uur in de queue werd je af en toe ineens gedisconnect. mocht je weer in de queue gaan staan :S overigens maar 3 keer gebeurd in 3 volle dagen spelen hoor maar blijft toch vervelent.

Weet gewoon niet wat ik nu vanavond wil doen 8)7 of ik eindelijk is wil levelen of dus gewoon weer lekker ga farmen en dus proberen om die mensen hun tradepacks te stelen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 08:53
Ricmaniac schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:45:
[...]

ik ben een vervent WoWer geweest en dit is eerlijk waar de eerste MMO sinds WoW die mij weer zo veel plezier geeft als toen. Ik weet dat het nog in vroege stadia is maar het speelt gewoon lekker en er is zo belachelijk veel te doen enzo. het helpt wel om met een groep bekende te spelen.

wat ook een voordeel is is dat we natuurlijk een complete game krijgen. Archeage draait al wat jaren in korea en is groots bezig daar. en nu met de lange periode van alpha's en beta's weten ze echt wel wat ze doen.

Wel is het inderdaad dat de endgame wat meer gefocussed is op PvP. Maar ik speelde in WoW ook voornamelijk PvP

Het nadeel is nu alleen gewoon de wat instabiliteit van de servers. maar daar kom je bij geen 1 launch voor alsnog omheen helaas.

Wel trouwens heb ik net gelezen dat ze een update hebben uitgevoerd dat je iets op je account krijgt als je online bent.. dat als je dan disconnect maar je logt opnieuw in binnen een bepaalde tijd je de login queue skipt. want daar irriteerde ik me de laatste paar dagen wel aan. zat je ruime half uur in de queue werd je af en toe ineens gedisconnect. mocht je weer in de queue gaan staan :S overigens maar 3 keer gebeurd in 3 volle dagen spelen hoor maar blijft toch vervelent.

Weet gewoon niet wat ik nu vanavond wil doen 8)7 of ik eindelijk is wil levelen of dus gewoon weer lekker ga farmen en dus proberen om die mensen hun tradepacks te stelen haha.
Ik zit zelf ook te kijken naar dit spel, vooral omdat jij zulke uitgebreide beschrijvingen post van wat je kunt en gaat doen in de game. Nadeel; ik speel vooral alleen (alsin geen RL friends die mee gaan doen ) is het dan nogsteeds de moeite waard?

Wat is lees lijk het me wel wat, juist een andere insteek dan de traditionele MMO's, maar twijfel of ik het lang vol ga houden in m'n uppie. Aan de andere kant.. Hij is zo gedowload natuurlijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Op welke servr speel je Ric? Dan join ik je wel....lijkt me wel lachuh!
Of heb je premium servers only? En heb/zit je toevallig in een Guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

McPoowl schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:51:
[...]

Ik zit zelf ook te kijken naar dit spel, vooral omdat jij zulke uitgebreide beschrijvingen post van wat je kunt en gaat doen in de game. Nadeel; ik speel vooral alleen (alsin geen RL friends die mee gaan doen ) is het dan nogsteeds de moeite waard?

Wat is lees lijk het me wel wat, juist een andere insteek dan de traditionele MMO's, maar twijfel of ik het lang vol ga houden in m'n uppie. Aan de andere kant.. Hij is zo gedowload natuurlijk... :)
de moeite waard zal het wel zijn want het is een goed en leuk spel maar je zal wel een guild moeten vinden want je wil natuurlijk niet al die tijd in je uppie spelen denk ik.

Naja wij hebben een vaste groep waar de meeste letterlijk dagelijk online zijn en we zitten ook dagelijks op teamspeak met elkaar. je mag er best bijkomen als je zin hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Plainside schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:04:
Ricmaniac speel je nog op andere servers dan die je hierboven hebt genoemd?
Lijkt me wel grappig om met wat andere Tweakers en toebehorende te spelen :P
Ghosty schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:27:
Nope speel alleen op Kyprosa
en dan de west faction (elves and humans)

nee bestaan geen premium only servers.. en we zitten in onse eigen guild ja maar we zijn maar een klein groepje hoor.. als we later max level zijn zien we wel of we bij een grotere guild gaan. Dit kleine groepje is in ieder geval altijd actief en we hebben het al jaren gezellig met elkaar :P

[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 16-09-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Yes, YES, YEEESSSHHH.
Bijna tijd om naar huis te gaan en te updaten moet eerst nog langs locatie om resolutie van een TV/PC goed te zetter :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Plainside schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:03:
Yes, YES, YEEESSSHHH.
Bijna tijd om naar huis te gaan en te updaten moet eerst nog langs locatie om resolutie van een TV/PC goed te zetter :/
je bedoelt 2 uur in de rij te gaan staan? omdat patrons voorang op jou hebben in de rij?
iedereen ziet het al komen 1 DC (want het spel is al zo stabiel) en je staat uren in de rij te wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 08:53
Ricmaniac schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:38:
[...]

de moeite waard zal het wel zijn want het is een goed en leuk spel maar je zal wel een guild moeten vinden want je wil natuurlijk niet al die tijd in je uppie spelen denk ik.

Naja wij hebben een vaste groep waar de meeste letterlijk dagelijk online zijn en we zitten ook dagelijks op teamspeak met elkaar. je mag er best bijkomen als je zin hebt :P
Ik zal eerst kijken of het iets voor me is, voordat ik jullie ga lastigvallen :+. Ik zal wel alvast beginnen op 'jullie' server. Kyprosa it is dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
servers gaan nu zo down.. voor 1.5 uur durende maintenance om ze voor te bereiden op f2p spelers..

normaal was de lijn voor dahuta 25 minuten.. maar zie mijzelf niet eerder weer spelen van 10/11 uur vanavond ivm crashes en dc's / lag etc..

ben benieuwd wat het gaat worden..

lvl 37 bereikt huis boot farm en 100g dus ben er zeer tevreden over :)
vanavond / morgen mijn swimming fins even craften te samen met mijn diving helmet en we kunnen nog langer onder water blijven en daar sneller bewegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

eehbiertje schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:20:
[...]

iedereen ziet het al komen 1 DC (want het spel is al zo stabiel) en je staat uren in de rij te wachten..
Nope, ze gooien met de huidige update ook een functie bij dat je bij een DC een soort van lock krijgt en als je dan binnen een bepaalde tijd weer inlogt skip je de queue :)

dus 1 DC , helaas.. log je opnieuw in

eerste keer inloggen zal wel wat langer duren hierdoor though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Ricmaniac schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:36:
[...]

Nope, ze gooien met de huidige update ook een functie bij dat je bij een DC een soort van lock krijgt en als je dan binnen een bepaalde tijd weer inlogt skip je de queue :)

dus 1 DC , helaas.. log je opnieuw in

eerste keer inloggen zal wel wat langer duren hierdoor though
daar is deze hotfix voor? (want op forums staat) hoop wel dat hij er komt kan ik eindelijk de hele dagen ingelogd blijven zonder dat ik me druk om die rijen hoef te maken..
During this downtime, we will be applying a hotfix to address the issues affecting the Windscour Savannah region in-game on multiple servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Almost there!

Ik hoop alleen dat m'n update snel gaat, gelukkig heb ik 100mbit(10mb/s) download speed dus dat moet goed komen.

edit:
't zal me eigenlijk ook niks verbazen als er vertraging is wanneer de servers live horen te gaan

[ Voor 29% gewijzigd door Plainside op 16-09-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

update ging lekker snel.

nu wachten tot die weer online is :)
heb besloten om toch maar ff nog wat te farmen eerst om onze 2e boot af te kunnen maken :) misschien later op de avond nog wat levelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Wel kutzooi moet het hele spel opnieuw downloaden en instaleren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ghosty schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:27:
Aan het downloaden....nog ff geduld dus oOo

[ Voor 10% gewijzigd door MetalPool op 16-09-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

En volgens mij zijn de authentication servers er uit gevlogen... alweer xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Plainside schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:03:
En volgens mij zijn de authentication servers er uit gevlogen... alweer xD
Blijven proberen...die van mij is nu aan het downloaden fullspeed....duurt half uurtje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ghosty schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:04:
[...]

Blijven proberen...die van mij is nu aan het downloaden fullspeed....duurt half uurtje ofzo.
NEver gonna give you up, never gonna let you down!
8)7

ik zal altijd blijven proberen todat het werkt xD

edit: http://puu.sh/bBwA1/47cf593d13.png yay!

[ Voor 6% gewijzigd door Plainside op 16-09-2014 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ze hebben het met uurtje vertraagt. 8 uur komt het online.

Begrijp ook dat ze extra land hebben toegevoegd voor farms and houses.. ik kan alleen niet vinden waar. wil me farmhouse eindelijk ergens kwijt kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:12:

Begrijp ook dat ze extra land hebben toegevoegd voor farms and houses.. ik kan alleen niet vinden waar. wil me farmhouse eindelijk ergens kwijt kunnen :P
freaking told ya >.>

Echt zo'n hekel aan dit soort dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Ricmaniac schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:12:

oeh dat is wel nice..
en weer 2 nieuwe servers (1x Eu en 1x NA)

wel jammer dat dat nu gebeurd..
vraag me af hoeveel nut het heeft..

open beta zat je in een guild dus die zul je nu ook weer joinen..
je vrienden zitten allemaal op de "bestaande" servers dus die zul je joinen

tuurlijk zal er een gedeelte naar de nieuwe servers gaan..
er zal wel veel land beschikbaar zijn aangezien 75% van de patrons als op de headstart servers speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

eehbiertje schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:38:
[...]

oeh dat is wel nice..
en weer 2 nieuwe servers (1x Eu en 1x NA)

wel jammer dat dat nu gebeurd..
vraag me af hoeveel nut het heeft..

open beta zat je in een guild dus die zul je nu ook weer joinen..
je vrienden zitten allemaal op de "bestaande" servers dus die zul je joinen

tuurlijk zal er een gedeelte naar de nieuwe servers gaan..
er zal wel veel land beschikbaar zijn aangezien 75% van de patrons als op de headstart servers speelt
Zal je mee vallen hoeveel er toch naar een nieuwe server gaan hoor. Ook juist mensen die daar hebben gespeeld maar geen huisje hebben kunnen plaatsen gaan gewoon naar nieuwe server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Ricmaniac schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:44:
[...]

Zal je mee vallen hoeveel er toch naar een nieuwe server gaan hoor. Ook juist mensen die daar hebben gespeeld maar geen huisje hebben kunnen plaatsen gaan gewoon naar nieuwe server
nouja ben benieuwd.. denk wel dat alles straks weer potdicht zit.. forum heeft er ook alweer moeite mee zo af en toe (kleine indicatie)

verder heb ik gewoon mijn spullen op dahuta dus blijf daar ook mooi..
aangezien het toch de "pvp" server is waar de grootste guild opzitten

* 8)7 :o :+ < zo werkt pvp bij mij maargoed oefening baart kunst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

pff camp nu de play button... of eerder gezegd de offline button, cannot wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wordt zometeen toch chaos :P rustig blijven haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Afbeeldingslocatie: http://www.datacenterknowledge.com/wp-content/uploads/2011/11/cartoon-virtualized-server.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:56:
wordt zometeen toch chaos :P rustig blijven haha
RUSTIG!
misschien ligt er aan of ik gelijk kan joinen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ahaha, da's zon beetje hoe het er eerste jaar van mijn opleiding uitzag xD

edit: umm is het alweer een uur uitgesteld?

[ Voor 6% gewijzigd door Plainside op 16-09-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Laatst online: 06-09 17:25
Is Dahuta nog steeds de server waar de meesten van jullie (gaan) spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

En zit in Dahuta, en ben aan het spelen! :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Mooi! Die van mij is nog aan het Decompressen.....what are the odds :S
Dan zo maar is Ric zn huisje platbranden haha

Nog 5 minuten pffff.....

Vind je het vet Plain?

[ Voor 18% gewijzigd door MetalPool op 16-09-2014 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:18
Ik ben gestart in Dahuta :)
1753e in de wachtrij

[ Voor 28% gewijzigd door tumtum100 op 16-09-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik snap er echt helemaaaal niks van.. 3 vrienden van me beginnen nu met F2P .. maar die hebben ook gewoon alle 3 patron status gekregen voor 3 maanden en 11k credits :S! dat is een bonus die alleen founders zouden krigjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

ik zat er in maar crashde >.>

En zit er weer in woohoo!

Edit: http://puu.sh/bBEwE/a1d3312c54.png I have ascended I shall now leave for my planet, hehe de mount ziet er echt vet uit, of het nou echt sneller is weet ik niet.

[ Voor 92% gewijzigd door Plainside op 16-09-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Leuk deze wachtrijen. Even spelen zit er niet in vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

1hr wachttijd inderdaad....kon je verwachten uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

hihi, die play button campen was een goed idee dus haha, sorry dat jullie al niet kunnen spelen.
Had me leuk geleken om met wat andere te kunne nspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ik zit al vanaf 21:00 te wachten.....en ik begrijp dat echt niet.
Het is inmiddels 2014!! Come on he regel toch die servers man.
Ze wisten dit toch? Zo slecht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
wij zitten op dahuta (west kant elf en human dus) mocht je internationale guild willen joinen pm mortem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

JA ik qeue nu voor dahuta ;)
Denk dat ik half uurtje kan spelen ofzo....klote servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Ricmaniac schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:37:
Ik snap er echt helemaaaal niks van.. 3 vrienden van me beginnen nu met F2P .. maar die hebben ook gewoon alle 3 patron status gekregen voor 3 maanden en 11k credits :S! dat is een bonus die alleen founders zouden krigjen
De starter's pack zijn ook 2x zo goed als de founder's pack voor dezelfde prijs schijnt. Ik zie in ieder geval een hele zooi goodies die ik niet kreeg. Best een grove misser die nog wel eens financiele gevolgen kan hebben. Al is het nu eenmaal zo dat gamers zich graag in het kontje laten naaien omdat ze zich niet kunnen verenigen en een game per definitie verslavend is, dus blijven ze gewoon spelen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

gelukkig heb ik vanaf een uur of 10 vrij vlekkeloos kunnen spelen (farmen at least) hopen dat het morgen wat beter gaat. heb nu genoeg mats voor me Harpoon Clipper schip.. alleen de patern zelf nog niet XD hoop echt dat ik iemand kan vinden die hem wil ruilen tegen mijn Farm house

• Plainside

Plainside

Heb gister 2-3 uurtjes gespeeld moest er weer vroeg uit helaas.
Ben tot lvl 10-13 gekomen misschien?
Ook viel het mij op dat ik misschien iets te snel naar de nieuwe delen kon gaan sinds de main(groene(?)) quest alleen maar dingen onderzoeken en praten dus gewoon van npc naar npc gaan en tadaa.
Vanavond ga ik weer terug een paar gedeeltes en daar een paar side quests doen.
Gelukig heb ik al wel een Mount(zie screenshot hier boven) en de starters glider.
Snap nog niet helemaal hoe je de glider moet gebruiken... viel van een nogal hoge plek toen ik per ongeluk op 'r' drukte en bijna dood ging.

Maarja echt een geweldig spel zal waarschijnlijk nog even duren totdat ik er ziek van word.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Plainside schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:43:
Heb gister 2-3 uurtjes gespeeld moest er weer vroeg uit helaas.
Ben tot lvl 10-13 gekomen misschien?
Ook viel het mij op dat ik misschien iets te snel naar de nieuwe delen kon gaan sinds de main(groene(?)) quest alleen maar dingen onderzoeken en praten dus gewoon van npc naar npc gaan en tadaa.
Vanavond ga ik weer terug een paar gedeeltes en daar een paar side quests doen.
Gelukig heb ik al wel een Mount(zie screenshot hier boven) en de starters glider.
Snap nog niet helemaal hoe je de glider moet gebruiken... viel van een nogal hoge plek toen ik per ongeluk op 'r' drukte en bijna dood ging.

Maarja echt een geweldig spel zal waarschijnlijk nog even duren totdat ik er ziek van word.
klopt,. sidequests moet je wel echt doen als je het voor het levelen doet. die main quest alleen red je het niet mee. en loop je te ver vorruit (wel handig als je snel 15 gilda stars wil rushen voor je huis.

Glider gebruik je door je glider skill te gebruiken. (of als je het aan zet in de opties kan je hem ook openen met double jump) R gebruik je om hem in te klappen dus die moet je idd niet perongeluk indrukken :P

Een tip als je toevallig shadowplay speelt. die heeft een skill waarmee je een backflip doet en een stuk naar achter springt. Je kan dan gewoon als je van hoog valt of springt vlak boven de grond die skill doen en dan jumpt die naar achter met een backflip in de lucht en daar block je je val zeg maar mee dus krijg je geen val damage :)

Tenzij je helemaal geen shadowplay speelt haha dan heb je hier niks aan 8)7

Had wel echt medelijden met de mensen hoor die het gisteren voor het eerst probeerde.. onze server (kyprosa) had echt TE veel lag gewoon. geeft niet echt een goeie eerste indruk en door de drukte enzo kan ik me voorstellen dat die begin gebieden ook een hell waren XD Pas vanaf een uur of half 11 ging het weer lekker

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 17-09-2014 08:59 ]

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:56:
[...]

klopt,. sidequests moet je wel echt doen als je het voor het levelen doet. die main quest alleen red je het niet mee. en loop je te ver vorruit (wel handig als je snel 15 gilda stars wil rushen voor je huis.

Glider gebruik je door je glider skill te gebruiken. (of als je het aan zet in de opties kan je hem ook openen met double jump) R gebruik je om hem in te klappen dus die moet je idd niet perongeluk indrukken :P

Een tip als je toevallig shadowplay speelt. die heeft een skill waarmee je een backflip doet en een stuk naar achter springt. Je kan dan gewoon als je van hoog valt of springt vlak boven de grond die skill doen en dan jumpt die naar achter met een backflip in de lucht en daar block je je val zeg maar mee dus krijg je geen val damage :)

Tenzij je helemaal geen shadowplay speelt haha dan heb je hier niks aan 8)7

Had wel echt medelijden met de mensen hoor die het gisteren voor het eerst probeerde.. onze server (kyprosa) had echt TE veel lag gewoon. geeft niet echt een goeie eerste indruk en door de drukte enzo kan ik me voorstellen dat die begin gebieden ook een hell waren XD Pas vanaf een uur of half 11 ging het weer lekker
Nah, laat ik nou net shadow play hebben haha, officieel ben ik nu een blighter... maar de build is all fucked aangezien ik een paar verkeerde keuzes heb gemaakt met skills.
Ik ga gewon ongv. 100 silver(1Gold misschien(?)) opsparen zodat ik ze allemaal kan reseten wanneer nodig :D
Love it, dit is nou een functionaliteit die ze in elke MMORPG hebben en niet dat je een cash shop item moet kopen dat ongv. 30 euro kost om je skills te resetten >.>(/mini-rant)

Verwijderd

Ik zit ook op Dahuta, alleen dan de east side.
Zoals ik het nu heb gezien zit alles al vol kwa farm en house spots. Dat is dus wel een domper voor de F2P spelers. Overigens was zaterdag alles al volgebouwd. Om die reden ben ik met mn guild ook al op vrijdag bij de launch een landrush begonnen. best een uitdaging om te concurreren met andere grote guilds om de goede spots te claimen...

Gisteren een illegale mushroomfarm gebouwd met de guild:
http://youtu.be/1g1KmqnBO64

Meesterlijk de vrijheid welke je hebt in dit spel...

• Plainside

Plainside

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:09:
Zoals ik het nu heb gezien zit alles al vol kwa farm en house spots. Dat is dus wel een domper voor de F2P spelers. Overigens was zaterdag alles al volgebouwd. Om die reden ben ik met mn guild ook al op vrijdag bij de launch een landrush begonnen. best een uitdaging om te concurreren met andere grote guilds om de goede spots te claimen...

Haha, nice kijk uit voor de popo's :P

Zelf niet echt geintereseerd in het farmen/housing aspect van het spel.
Misschien dat ik het later wel een keer probeer.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:09:

Ik vind die illegale farms echt geweldig XD helemaal toen ik en 3 vrienden aan het varen waren en we super veel volgroeide aspen trees zagen staan op een eilandje.. alles ge-uproot en uiteindelijk een stuk of 50 mee naar huis genomen :P en toen nog even om het af te maken op die plek cotton in een 3hoekje ala illuminati geplant :9

Ik had zoo graag die reactie van die gozer gezien als ze daar aankwamen en gewoon ruime 60 aspen trees weg zijn XD

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 17-09-2014 09:25 ]

Verwijderd

Ja die vrijheid is echt briljant.
Dat farmen is wel een aanrader hoor. Vooral als je de aantallen hebt welke een guild kan produceren.

Ook het stelen en het justice systeem welke erachter zit is goed bedacht. Vooral met illegal farming levert dat hele leuke pvp situaties op. Vooral als grote concurrerende guilds merken dat je voor 1000en gold aan paddo's aan het verbouwen bent in een pvp gebied haha. Dat levert aanrdig wat bloodstaines en footprints op ;)

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Footprints en bloodstains zijn btw alleen toch van jezelfde faction ? of zie je ze ook als de enemy faction wat steelt?

Verwijderd

Ja klopt. Enemy faction zie je volgens mij niet, dat is ook geen crime denk ik omdat we in oorlog zijn.
Al weet ik dat niet zeker..

Zijn jullie ook al bezig met traderuns?

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:49:
Ja klopt. Enemy faction zie je volgens mij niet, dat is ook geen crime denk ik omdat we in oorlog zijn.
Al weet ik dat niet zeker..

Zijn jullie ook al bezig met traderuns?
ja. niet grootschalig though. heb alle trade run quests gedaan tot die 16x16 farm. En nu heb ik vanavond als ik thuis kom genoeg voor 5 packs van eieren en chicken meat.. die maak ik alle 5 even en dan zet ik ze op me farm neer. en dan ga ik een paar keer heen en weer. misschien wil ik eentje zelfs proberen bij east in te leveren. dan krijg je echt veel gold als je het bij de tegenovergestelde faction doet.

Verwijderd

Hehe dat is een grote uitdaging man ;)
Zeker nu omdat alle gebieden aardig vol zitten met spelers.
Je hebt wel stealth hoop ik voor je haha

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:55:
Hehe dat is een grote uitdaging man ;)
Zeker nu omdat alle gebieden aardig vol zitten met spelers.
Je hebt wel stealth hoop ik voor je haha
nog niet :P dus misschien moet ik inderdaad even wachten... maar neem aan dat je niet kan stealthen toch met een tradepack op je rug?

Heb ook bijna me chinese mount level 20. kan niet wachten tot ik daar straks die stealth skill mee heb.. dan gaan we ganks maken jongen holy molly :D

Verwijderd

Jammer dat je op een andere server zit haha

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:58:
[...]

nog niet :P dus misschien moet ik inderdaad even wachten... maar neem aan dat je niet kan stealthen toch met een tradepack op je rug?

Heb ook bijna me chinese mount level 20. kan niet wachten tot ik daar straks die stealth skill mee heb.. dan gaan we ganks maken jongen holy molly :D
gank top! hue hue

ben er vrijwel zeker van dat je geen stealth kan gebruiken met tradepacks, staat bij de skill vermeld volgens mij?

Verwijderd

Geen idee! Zal het vanavond eens testen.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

zou kunnen, nog geen stealth skill gelezen :P maar ik moet wel echt wat meer traderuns gaan doen nu want me gold gaat erg snel achteruit met al dat farmen.

en jammer inderdaad dat je niet ook op kyrosa zit vlamir :P
waar zat jij plainside?

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:09:
zou kunnen, nog geen stealth skill gelezen :P maar ik moet wel echt wat meer traderuns gaan doen nu want me gold gaat erg snel achteruit met al dat farmen.

en jammer inderdaad dat je niet ook op kyrosa zit vlamir :P
waar zat jij plainside?
dahmur? of hoe het ook mag heten maar kan heel snel nieuw persoontje aanmaken op jouw server zover ben ik nog niet.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja oke, naja je moet het helemaal zelf weten hoor wat je doet. kan me voorstellen dat je niet wil switchen als je al zo veel op die character hebt gedaan. misschien vind je op dahuta ook een leuke guild enzo :)

Ik wordt alleen echt helemaal gek op me werk deze week haha ik wil gewoon naar huis en spelen spelen spelen :P

Verwijderd

Alle grote namen onder de guilds zijn over het algemeen naar Dahuta gegaan. Als je je daar aan bij wilt sluiten is deze server een goede optie.
Ben je meer solo of van de kleinere guilds heb je een wel een kans onder de voet gelopen te worden door de grote groepen van de bekende grote guildnamen.... Al kan dat ook een uitdaging zijn ;)

Er is meer dan genoeg pvp in ieder geval!

http://forums.archeagegam...T-PvP-SERVER%26%238207%3B

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2014 11:48 ]

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ik heb gisteren ook maar een char op Dahuta aangemaakt.
Op andere servers was ik 5000ste in de rij.....niet dat Dahuta opschoot ofzo.
Maar goed ik heb mn char en zit in West :)
Vanavond hopenlijk wat meer gametijd!

Eerste indruk was iig erg goed!
Combat system is erg leuk met die combo`s....
Graphics zijn super en de gameplay verder is dik in orde.

Fijn om eens wat anders qua MMO leuk te vinden dan Wow.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ghosty schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:48:
Ik heb gisteren ook maar een char op Dahuta aangemaakt.
Op andere servers was ik 5000ste in de rij.....niet dat Dahuta opschoot ofzo.
Maar goed ik heb mn char en zit in West :)
Vanavond hopenlijk wat meer gametijd!

Eerste indruk was iig erg goed!
Combat system is erg leuk met die combo`s....
Graphics zijn super en de gameplay verder is dik in orde.

Fijn om eens wat anders qua MMO leuk te vinden dan Wow.
Ja queue tijd was gisteren echt een drama. hoop dat dat gauw beter wordt.

Maar leuk dat je het leuk vind, hou dat gevoel vast :P want dat is deze game waard imho :)

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Ik vind met name deze game leuk wat betreft de opties die je gegeven worden. Er zit geen gevoel achter dat je iets MOET. Er zijn echter wel een paar punten waar ik hoop dat ze in de toekomst nog iets aan gaan doen. Zoals:
- Een dungeonfinder, kreeg namelijk echt weer een WoW gevoel bij het vinden van een healer of een tank voor een dungeon. Teveel moeten spammen terwijl je ook gewoon in een queue kunt zitten terwijl je wacht tot je groep vol is;
- Mount levelling, leuk idee echter zie ik liever dat je mount gewoon met jou meelevelled zonder dat je hem continu naast je hoeft te hebben lopen;
- Quest rewards, de rewards hieruit staan niet in contrast met wat je uit een dungeon krijgt. Laat ik dit even duidelijk stellen. Ik was level 30. Een level 30 quest gaf mij een 84dps boog terwijl ik uit een level 20 dungeon een 90dps boog kreeg. Niet iedereen is even gecharmeerd van het runnen van dungeons plus zoals ik al eerder beschreef is het vormen van een groep niet altijd even snel gedaan. En wil je enigszins degelijk je kill quests doen moeten je wapens wel meescalen met de mobs die je tegenkomt;
- Quests, met name de Malcom quest was een enorme bron van irritatie. Ik heb dan ook zelden zo'n slechte game-design gezien. Een NPC waar je in de beginpunt van de quest mee moet praten en in een later stadium van de quest moet killen maar dan op dezelfde spot neerzetten helpt niet mee. Deze quest heeft me bijna een half uur gekost om te completen, normaal gesproken zeg je dan ik sla hem over maar dit is een questline die je eigenlijk gewoon dient af te ronden dus overslaan is geen optie;
- NPC's, het is een kleinigheidje, maar nu je dit spel eindelijk naar Europa hebt gebracht, laat de NPC's ook gewoon qua taal meegaan;
- Worlddrops, ik zou wel wat meer variatie willen zien dan alleen maar coinpurses. Die 3 items die ik gemiddeld per dag tegenkom zijn nou niet enorm schokkend;

Voor de rest vermaak ik me prima, en vind ik het crime-aspect een leuke aanvulling voor een MMO. Ik denk dat ik dan ook nog wel heel wat uurtjes hier in ga steken. Graphics etc ziet er prima uit. En waar velen zeggen dat het een pay2win game is, vind ik dat volslagen onzin. De dingen die je kunt aanschaffen zijn nou niet echt enorme gamechangers.

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 17-09-2014 12:26 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

die bovenste 2 punten ben ik het juist volledig met je mee oneens :P

ik vind het juist tof dat je zelf weer die groep moet samen stellen. in WoW sta je vanaf level 15 tot 90 stil in orgrimmar en beetje dungeons te spammen tegenwoordig. levelt het snelst enzo. nu moet je ervoor exploren en bezig zijn om die dungeon te doen waardoor je automatisch al communiceerd met je groep en je ook nog eens een gezellige sociale run hebt.

en dat levelen van de mount ook.. mounts hebben skills dus je moet een keuze maken welke mount je levelt. niet dat je dan ineens een andere mount selecteerd en die vervolgens ook max level is omdat jij al zo hoog bent.

de onderste 2 punten toen me ook niet veel :P maargoed daarom zijn mensen verschillend.

En van Pay2Win is inderdaad compleet klinklare onzin.
Maar dat komt gewoon doordat pay2win weer zo'n te vaak gebruikte en vervormde term is geworden dat veel gamers niet meer het verschil weten tussen pay2win and een credit store in een game..

Maar je kan inderdaad alles wat je met echt geld kan kopen ook zonder geld halen.

• Damien

Damien

-iwnl-

Ricmaniac schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:38:
die bovenste 2 punten ben ik het juist volledig met je mee oneens :P

ik vind het juist tof dat je zelf weer die groep moet samen stellen. in WoW sta je vanaf level 15 tot 90 stil in orgrimmar en beetje dungeons te spammen tegenwoordig. levelt het snelst enzo. nu moet je ervoor exploren en bezig zijn om die dungeon te doen waardoor je automatisch al communiceerd met je groep en je ook nog eens een gezellige sociale run hebt.

en dat levelen van de mount ook.. mounts hebben skills dus je moet een keuze maken welke mount je levelt. niet dat je dan ineens een andere mount selecteerd en die vervolgens ook max level is omdat jij al zo hoog bent.

de onderste 2 punten toen me ook niet veel :P maargoed daarom zijn mensen verschillend.

En van Pay2Win is inderdaad compleet klinklare onzin.
Maar dat komt gewoon doordat pay2win weer zo'n te vaak gebruikte en vervormde term is geworden dat veel gamers niet meer het verschil weten tussen pay2win and een credit store in een game..

Maar je kan inderdaad alles wat je met echt geld kan kopen ook zonder geld halen.
Met een dungeonfinder bedoel ik alleen een tool die de groep samenstelt. Ondertussen kun jij gewoon questen in je gebied en wacht je tot die groep vol is om vervolgens naar de dungeon toe te reizen. Ik zie niet in waarom dit het communiceren met anderen zou beletten. Overigens stond ik in WoW nooit stil in Ogrimmar te wachten tot ik eindelijk een groep had, er was altijd wat te doen om de tijd te doden.

En wat betreft het mount levellen, prima dat ze skills hebben, maar het is ongelooflijk geestdodend als je een keer van mount switched dat je eerst vanaf level 1 dat beest mag gaan uplevellen. Laat hem dan iig delen in quest XP etc en niet alleen 300XP every x-minutes of alleen maar XP van kills.

Meer variatie in drops maakt het aanlokkelijker om erop uit te gaan ipv alleen maar dungeons grinden (juist het punt waar jij net met een voorbeeld aan WoW zo tegen bent).

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damienx2 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:16:
[...]

Meer variatie in drops maakt het aanlokkelijker om erop uit te gaan ipv alleen maar dungeons grinden (juist het punt waar jij net met een voorbeeld aan WoW zo tegen bent).
Ja daar heb ik ook niks op te zeggen. Ben ik opzich wel met je eens, maar heb alleen SM 2 keer gedaan dus verder nog geen idee hoe het is.

• Damien

Damien

-iwnl-

Ricmaniac schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:20:
[...]

Ja daar heb ik ook niks op te zeggen. Ben ik opzich wel met je eens, maar heb alleen SM 2 keer gedaan dus verder nog geen idee hoe het is.
Trouwens ik zit op dezelfde server als jij, op welk eiland zit je? Linker of rechter?

• Plainside

Plainside

Damienx2 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:18:
[...]

Trouwens ik zit op dezelfde server als jij, op welk eiland zit je? Linker of rechter?
Als ik me het goed heriner elf/human kant

• Damien

Damien

-iwnl-

Plainside schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:24:
[...]

Als ik me het goed heriner elf/human kant
Ah zelfde als ik dus.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

yup ik ben Human en de vrienden waarmee ik speel ook elf/human

jij kent Xzito wel denk ik toch van LoL forum?
daarmee speel ik voornamelijk altijd samen

wat is je ign damien?

• Damien

Damien

-iwnl-

Ricmaniac schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:35:
yup ik ben Human en de vrienden waarmee ik speel ook elf/human

jij kent Xzito wel denk ik toch van LoL forum?
daarmee speel ik voornamelijk altijd samen

wat is je ign damien?
Damien idd. Ik speel met nog 2 vrienden. Al hebben we inmiddels al behoorlijk wat crimepoints te pakken ;) dus toekomstig Pirate ;)

• Plainside

Plainside

Arrr im a pirate ey?!

Maarja vanavond maak wel nieuw poppetje aan op de server waar jullie spelen en dan maar zien of ik mijn build niet finaal verkloot in de eerste 10 lvls XD

• Nfear
Zo te zien kom ik vandaag weer niet aan het spelen door de wachtrijen.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb vanaf me werk mezelf maar vast in de queue gezet. geen doen anders vanavond vrees ik ja.

Zelf ga ik geen piraat worden met me main character.. ik vind dat het te veel dingen weg haalt als je piraat bent. Net als dat je ineens niet meer kan whisperen enzo met mensen die geen piraat zijn

• Damien

Damien

-iwnl-

We zijn er nog ver vanaf en het gaat ook niet eerder gebeuren dan dat we "klaar" zijn met onze huidige faction.

• Plainside

Plainside

in de loop van de dagen zullen ze de Que's wel weg halen om te zien of de servers het nog wel aankunnen

Verwijderd

Afgelopen weekend hebben ze de queue's ook aangepast aan de load. Zullen dat nu na een paar dagen ook wel zien gebeuren denk ik.
Gisteren bemerkte ik wel veel lag toen de servers up kwamen voor de release van de F2P spelers. Ik hoop dat dat na een paar dagen ook weg ebt. Veel guildmembers bemerkten dit, dus het was niet mn eigen setup.
Ik houd mn hart vast voor de queue van vanavond....

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

vrienden van me die nog lieve studentjes zijn met teveel vrije tijd zitten nu al in de queue. de langste zit er nu al 2 uur in en is 1040 plekken opgeschoven. moet nu nog 1100

Verwijderd

Oei! Welke server is dat?

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

• Plainside

Plainside

is een dual client mogelijk? 2 verschillende acc's ofc.
Ik heb helaas geen andere pc die ArcheAge kan lopen.
Anders zou ik 2 clients runnen op 2 verschillende servers :P
Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste