Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

"Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 10:07
Ik ben op zoek naar een nieuwe komedieserie om te gaan volgen.
Friends heb ik gezien en vond ik hilarisch. How I Met Your Mother heb ik bijna afgerond en ook die is geweldig. Ook The Big Bang Theory en Toen Was Geluk Heel Gewoon vind ik erg leuk.

Ik heb wat losse stukjes gezien van Mom; Anger Management en 2 and a Half Men. Die hebben allen een wat sarcastischer humor. Ook leuk, maar het mag ook wat luchtiger blijven zoals bovengenoemde.

Is er iets recents wat een beetje voldoet?

• dreamscape
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:24
The Good Place of Young Sheldon wellicht?

Zijn de enige die ik naast TBBT nog kijk en die me weten te boeien. Eigenlijk kijk ik nooit comedy's, vandaar...

Punctuality is the politeness of kings

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 16:14

Nitai

Feels good man

Jorgen schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:30:
Friends heb ik gezien en vond ik hilarisch. How I Met Your Mother heb ik bijna afgerond en ook die is geweldig. Ook The Big Bang Theory en Toen Was Geluk Heel Gewoon vind ik erg leuk.

Ik heb wat losse stukjes gezien van Mom; Anger Management en 2 and a Half Men. Die hebben allen een wat sarcastischer humor. Ook leuk, maar het mag ook wat luchtiger blijven zoals bovengenoemde.

Modern Family?
TBBT, Young Sheldon, Mom en 2 1/2 Men zijn allen van dezelfde schrijver: Chuck Lorre, die lijken wel op elkaar.

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online

The Good Place en Young Sheldon idd, Better off Ted, misschien de opnieuw gestartte series Will and Grace en Murphy Brown?

Andere ideeen: Absolutely Fabulous, Angel from Hell, Bad Judge, Impastor?

• Jorgen
@dreamscape @Nitai @dragon2 Dank voor de suggesties. Ik ga e.e.a. proberen. :)
Edit: ik ben maar gelijk even gaan kijken wat Lorre nog meer geschreven heeft. Ik heb Mike & Molly ook op het lijstje gezet.

[Voor 42% gewijzigd door Jorgen op 26-10-2018 14:34]

• Grave
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15:45

Grave

Neverending Knowledge

New girl wellicht? Die is wel vrij luchtig.

winning doesn't matter understanding does

• Jorgen
@Grave Die ga ik ook proberen. Dank voor de tip. Eerst dit weekend even HIMYM afronden en dan eens een paar van jullie suggesties aanslingeren.

• Paul Hewson
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 16:26
Jorgen schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:35:
@Grave Die ga ik ook proberen. Dank voor de tip. Eerst dit weekend even HIMYM afronden en dan eens een paar van jullie suggesties aanslingeren.
Nog paar die niet genoemd zijn, wellicht soms lastig te "vinden".
Still Open All hours
Call Me Fitz
Brooklyn Nine Nine

• Jorgen
Ik ben begonnen met The Good Place. Totaal niet de setting van Friends of HIMYM, maar toch wel erg leuk. Grappig dat de eerste komedie die ik probeer van de suggesties gelijk erg leuk is. Daarna wel gelijk verder kijken naar iets anders uit de aangedragen ideeën.

• Reinier
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21-02 23:34
Ja! Die heb ik herontdekt, ik ben S3 en S4 aan het bingen.

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 16:13
Ik heb the vampire diaries bekeken. En vindt het niks . Mijn vrouw daarin tegen vindt de serie helemaal goed.

Nu wisten we dat de serie op the originals gebaseerd is. En zijn begonnen te kijken. Moet je toch echt zeggen dat de originals toch een veel betere actie serie is.

Nicklaus / Elijah zijn u echt aan het vechten. Waarbij je bij Vampier Diaries echt alleen dat kleffe gedoe had. Waar ik dus niks mee heb.

Dus raad mensen aan on the originals te kijken.

• avotar
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13:36

avotar

P0werd by Black Coffee

theduke1989 schreef op maandag 5 november 2018 @ 05:43:
Ik heb the vampire diaries bekeken. En vindt het niks . Mijn vrouw daarin tegen vindt de serie helemaal goed.

Nu wisten we dat de serie op the originals gebaseerd is. En zijn begonnen te kijken. Moet je toch echt zeggen dat de originals toch een veel betere actie serie is.

Nicklaus / Elijah zijn u echt aan het vechten. Waarbij je bij Vampier Diaries echt alleen dat kleffe gedoe had. Waar ik dus niks mee heb.

Dus raad mensen aan on the originals te kijken.
Het zijn twee totaal verschillende series.
Overigens is het net andersom. The Originals is een spin-off van The Vampire Diaries.

Ik ben het verder wel met je eens, hoewel Vampire Diaries wel een guilty pleasure bleef.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• shinchan03
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15:49
Weet iemand nog een serie in dezelfde smaak als:
Banshee
Ray Donovan
Sons of anarchy
Animal Kingdom

Dank 😁

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
shinchan03 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 15:14:
Banshee
Ray Donovan
Sons of anarchy
Animal Kingdom

Dank 😁
Ik heb me goed vermaakt met Bad Blood, serie over Canadese maffia, waar ook een acteur uit Sons of Anarchy in zit :)

The devil is in the details.

• FREAKJAM
  • Laatst online: 12:45

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Banshee
Ray Donovan
Sons of anarchy
Animal Kingdom

Dank 😁
Mayans M.C. (spinoff SoA)
Serie die wat weg heeft van Ray en Banshee is lastig, het zijn beiden ook geweldige series en toch wel uniek in hun soort. Bosch of Justified misschien?

is everything cool?

• Jazco2nd
  • Registratie: augustus 2002
  • Nu online

Last Man Standing
Superstore
Black-ish

Superstore vind ik absoluut geniaal. Als je goed oplet zitten er mini sketch scènes in die heel sterk zijn.

• Paul Hewson
Banshee
Ray Donovan
Sons of anarchy
Animal Kingdom

Dank 😁
The Wire
The Shield
Hap and Leonard

• Jazco2nd
  • Nu online
Ben op zoek naar een verschrikkelijk goede sci-fi serie.

Wat ik erg goed vind, om de lat maar gelijk tegen het plafond te leggen: Battle Star Galactica (2004)
Maar ook Star Trek Voyager, de rode draad zeg maar vroeger erg van genoten en recentelijk The Expanse, supergoed! Alleen gaat het nog ff duren voordat daar een nieuw seizoen van komt.
De dag dat The Sarah Connor Chronicles weer wordt opgepakt vier ik feest.
Falling Skies (op het laatste seizoen na) en Fringe vond ik ook goed.

Wel gekeken maar toch een behoorlijke tegenvaller: star trek discovery S1, vooral omdat ze technologie introduceren die helemaal niet bestond in die tijd (in de ST wereld dan). En omdat het wel heel erg om 1 persoon draait. Ook had ik het idee dat ST oorspronkelijk juist vrij realistische diplomatieke oplossingen liet zien voor conflicten, dat mis ik in dit verhaal.

Heb overwogen Voyager weer te kijken en de leukste seizoenen van DS9 maar lees hier dat een HD versie niet zal komen, technisch en financieel is dat een belachelijke klus.

Ook erg genoten van Jessica Jones, al is het meer drama dan sci-fi.

Maar The Arrow, The Flash, vind ik 1 seizoen echt genoeg. Het uitmelken vond ik daarna te zichtbaar dus heel snel mee gestopt. The Last Ship had ook 1 prachtig seizoen maar dan in de laatste seconde van dat seizoen iemand vermoorden zodat je weer een verhaal eraan kan breien want oh het netwerk wil toch meer seizoenen trek ik ook niet. Vind ik gewoon een heel slecht project: je moet rekening houden met meerdere seizoenen zeker bij zulke dure producties.

• FREAKJAM
  • Laatst online: 12:45

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Volgens mij is deze website niet eerder genoemd, dus ik vermoed wel het benoemen waard:
"TasteDive is a recommendation engine that helps you explore your taste!".

Ofwel, geef serie A in, en TasteDive genereert een lijstje met vergelijkbare series die wellicht het kijken waard zijn. Je kunt de website zo ook gebruiken voor films, muziek, games en boeken.

[Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 21-01-2019 12:29]

is everything cool?

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17:10

Bas170

En toen deed ie 't niet meer

Jazco2nd schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:19:

Wat ik erg goed vind, om de lat maar gelijk tegen het plafond te leggen: Battle Star Galactica (2004)
Maar ook Star Trek Voyager, de rode draad zeg maar vroeger erg van genoten en recentelijk The Expanse, supergoed! Alleen gaat het nog ff duren voordat daar een nieuw seizoen van komt.

Wel gekeken maar toch een behoorlijke tegenvaller: star trek discovery S1, vooral omdat ze technologie introduceren die helemaal niet bestond in die tijd (in de ST wereld dan). En omdat het wel heel erg om 1 persoon draait. Ook had ik het idee dat ST oorspronkelijk juist vrij realistische diplomatieke oplossingen liet zien voor conflicten, dat mis ik in dit verhaal.

Heb overwogen Voyager weer te kijken en de leukste seizoenen van DS9 maar lees hier dat een HD versie niet zal komen, technisch en financieel is dat een belachelijke klus.

Maar The Arrow, The Flash, vind ik 1 seizoen echt genoeg. Het uitmelken vond ik daarna te zichtbaar dus heel snel mee gestopt. The Last Ship had ook 1 prachtig seizoen maar dan in de laatste seconde van dat seizoen iemand vermoorden zodat je weer een verhaal eraan kan breien want oh het netwerk wil toch meer seizoenen trek ik ook niet. Vind ik gewoon een heel slecht project: je moet rekening houden met meerdere seizoenen zeker bij zulke dure producties.
Travelers
Revolution
Continuum

Zijn wellicht wat voor je (aangezien je dezelfde smaak als mij lijkt te hebben)

PSN | Hier had wat nuttigs kunnen staan

• dragon2
  • Niet online
Ik vind de volgende sci fi series wel vermakelijk:
Killjoys
Dark Matter
Almost Human
Extant
Doctor Who ;)

Niet echt sci fi wellicht, wel spannend:
Tidelands
Manifest
Marvel's Runaways

Of de oudere
Firefly
Eureka (+ Warehouse 13)
11th hour
Haven
Better Off Ted
Zero Hour

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Nu online
Sinds vrijdag begonnen aan Handmaids Tale

https://www.videoland.com...Ari7EALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Wat een serie! Zitten nu op aflevering 9 :D.

• Jazco2nd
  • Nu online
Bas170 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:29:
[...]

Travelers
Revolution
Continuum

Revolution gezien, jammer dat de schrijvers zich in een knoop schreven en de serie werd geannuleerd.
Continuum was ik mee begonnen maar het verhaal vond ik niet zo interessant/origineel ofzo. Na 3 afleveringen gestopt.
Travelers zal ik eens naar kijken, dank!
dragon2 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:50:
[...]

Ik vind de volgende sci fi series wel vermakelijk:
Killjoys
Dark Matter
Almost Human
Extant
Doctor Who ;)

Niet echt sci fi wellicht, wel spannend:
Tidelands
Manifest
Marvel's Runaways

Of de oudere
Firefly
Eureka (+ Warehouse 13)
Fringe
Haven
Better Off Ted
Zero Hour
Daar ga ik me eens in verdiepen. Paar ken ik idd al. Firefly haha mooie.

• toothpick vic
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 13:06
Heb je Westworld en Altered Carbon al gezien?

• dragon2
  • Niet online
Jazco2nd schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:55:
[...]

Revolution gezien, jammer dat de schrijvers zich in een knoop schreven en de serie werd geannuleerd.
Continuum was ik mee begonnen maar het verhaal vond ik niet zo interessant/origineel ofzo. Na 3 afleveringen gestopt.
Travelers zal ik eens naar kijken, dank!

[...]

Daar ga ik me eens in verdiepen. Paar ken ik idd al. Firefly haha mooie.
;)

Ik bedoelde trouwens eleventh hour ipv fringe want die had je al gezien. Begin van de series leken op elkaar, vandaar, moest ff nadenken ;) Er is een USA versie van en een UK versie (met Patrick Stewart) maar die heb ik nog nooit kunnen vinden ergens :|

• MuVo
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 16:44

MuVo

🏁🏎🏎🏎🚥

The Sarah Connor Chronicles, The Expanse en Fringe erg goed! Battle Star Galactica (2004) en Star Trek Voyager trekken mij niet echt (meer los staande verhalen en hoger drama gehalte (metname Battle Star Galactica)?) Maar ik wil jou de volgende serie adviseren, de beste serie ever:

Stargate _/-\o_
Stargate (FIlm)
Stargate SG-1 Topper!
Stargate Atlantis Top!
Stargate Universe Matig/Goed!

De serie is al oud, maar door de lange doorloop tijd (10 seizoen voor SG-1) wordt de CGI techniek van syfy weergave steeds beter!

• Jazco2nd
  • Nu online
MuVo schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:09:
[...]

The Sarah Connor Chronicles, The Expanse en Fringe erg goed! Battle Star Galactica (2004) en Star Trek Voyager trekken mij niet echt (meer los staande verhalen en hoger drama gehalte (metname Battle Star Galactica)?) Maar ik wil jou de volgende serie adviseren, de beste serie ever:

Stargate _/-\o_
Stargate (FIlm)
Stargate SG-1 Topper!
Stargate Atlantis Top!
Stargate Universe Matig/Goed!

De serie is al oud, maar door de lange doorloop tijd (10 seizoen voor SG-1) wordt de CGI techniek van syfy weergave steeds beter!
De Stargate series (en tv films) heb ik altijd gevolgd zodra een aflevering uitkwam. Volgens mij was dat zo'n beetje het begin van het torrent tijdperk (SG1) en het begin van het besef dat we betaalden voor een tv abonnement wat vrijwel niks leuks opleverde en het onmogelijk maakte seriële series te volgen :)

Battlestar Galactica (2004!) is idd een heel duister drama. Maar de actie die erin zit is ook gelijk heftig.. er zijn afleveringen waarbij je kwijlend verstijft op het randje van de bank zit.. heb nog geen serie gevonden die dat na doet, misschien komen paar Voyager afleveringen in de buurt, maar dat voelt niet zo dramatisch.

[Voor 11% gewijzigd door Jazco2nd op 21-01-2019 13:18]

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Voor de mensen die Lucifer een leuke serie vonden met een leuke mix tussen Sci-Fi en realiteit is "Manifest" ook wel echt een aanrader:
IMDB: Manifest (TV Series 2018– )
When Montego Air Flight 828 landed safely after a turbulent but routine flight, the crew and passengers were relieved. But in the span of those few hours, the world had aged five years - and their friends, families and colleagues, after mourning their loss, had given up hope and moved on. Now, faced with the impossible, they're all given a second chance. But as their new realities become clear, a deeper mystery unfolds and some of the returned passengers soon realize they may be meant for something greater than they ever thought possible.

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:22
Bas170 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:29:
[...]

Travelers
Revolution
Continuum

Colony?

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 09:11
Colony is heel sterk. En werd ook steeds beter, alleen jammer dat het abrupt was gecanceld. Één van de series die ik echt met plezier volgde.

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Ik zoek ook weer een nieuwe serie. Wat ik tof vind?

- Bates Motel
- Homeland
- 24
- Lost

Iemand een goede tip ? :D

Mijn LinkedIn!

• pacod
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 31-03 09:17
Leuke series die ik momenteel volg en absoluut kan aanraden!

- The Rookie (Politie drama/actie)
- Russian Doll (Bovennatuurlijk drama/komedie)
- The Doom Patrol (Superhero/ Komedie)

• meermarco
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15:51
Ik zoek ook een nieuwe(mini) serie om te volgen. De aanraders die ik van oa netflix zelf krijg kunnen mij vaak niet zo erg bekoren.

Wat ik leuk/goed vindt:

Godless (geweldig)
Narcos: Mexico(vermakelijk)
Bad blood (goed, en ook leuk enigzins gebaseerd waarheid)
The blacklist (alltime favorite)

Waar ik absoluut niet van houd zijn 'superhero' a la diehard ofzo. Misdaad/spanning en dus western a la godless.

• Emphast
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15:14
meermarco schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:23:
Ik zoek ook een nieuwe(mini) serie om te volgen. De aanraders die ik van oa netflix zelf krijg kunnen mij vaak niet zo erg bekoren.

Wat ik leuk/goed vindt:

Godless (geweldig)

Waar ik absoluut niet van houd zijn 'superhero' a la diehard ofzo. Misdaad/spanning en dus western a la godless.
Peaky Blinders
La casa de papel
Gomorra

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wat ik leuk/goed vindt:

Godless (geweldig)

Yellowstone is echt een steengoede serie, beetje western setting. Westworld combinatie van western en futuristisch.

Narcos setting: El Chapo natuurlijk.

[Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 09-04-2019 22:46]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• meermarco
Greatsword schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 22:03:
[...]

Yellowstone is echt een steengoede serie, beetje western setting. Westworld combinatie van western en futuristisch.

Narcos setting: El Chapo natuurlijk.
Thnx. Yellowstone ga ik bekijken!

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16:30
Heb even gezocht in dit topic, maar krijg maar weinig hits. Niemand die Billions kijkt? https://www.imdb.com/title/tt4270492/?ref_=fn_al_tt_1

Te kijken via Ziggo On Demand.

Ik vind het wel vermakelijk met o.a. Damian Lewis (Homeland, Band of Broters etc)
Vierde seizoen is net van start gegaan :)

• toothpick vic

Wat ik leuk/goed vindt:

Godless (geweldig)

Deadwood (HBO) is een erg goede western serie. Mocht je die nog niet kennen dan is dat zeker een aanrader. Staat helaas niet op Netflix.

• meermarco
toothpick vic schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:51:
[...]

Deadwood (HBO) is een erg goede western serie. Mocht je die nog niet kennen dan is dat zeker een aanrader. Staat helaas niet op Netflix.
Heb de DVD serie (1-3) gekocht. De eerste 2 afleveringen kunnen me nog niet bekoren, maar hoop dat dat veranderd. De setting enzo wel erg mooi idd

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

Als liefhebber van House, ben ik benieuwd naar New Amsterdam. Heeft iemand daar al iets van gezien?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• toothpick vic
meermarco schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:55:
[...]

Heb de DVD serie (1-3) gekocht. De eerste 2 afleveringen kunnen me nog niet bekoren, maar hoop dat dat veranderd. De setting enzo wel erg mooi idd
Goede aankoop! Ik zou zeggen: geef het nog een paar afleveringen de kans. Wat mij betreft een van de betere westerns. Ik heb verder ook nog Longmire en The Son op mijn harde schijf staan. Longmire is een moderne western. Ik heb een paar afleveringen gezien, maar vond het niet zo. The Son moet ik nog kijken

[Voor 10% gewijzigd door toothpick vic op 10-04-2019 13:10]

• Ome Ernst
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

B-Real schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:42:
Niemand die Billions kijkt?
Vierde seizoen is net van start gegaan :)
Ik kijk het, althans, tot en met seizoen 2 gezien. Daarna niet verder gegaan omdat ik ook nog veel andere
series heb.

Ik ben het met je eens, de serie is zeer vermakelijk en zeker een aanrader.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14:42

Tripl3 D

Brother in Arms

Ramzzz schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:03:
Als liefhebber van House, ben ik benieuwd naar New Amsterdam. Heeft iemand daar al iets van gezien?
Wij volgen hem en lopen nu 1 of 2 afleveringen achter (worden uitgezonden op Net 5).

Hoofdrol is voor Ryan Eggold die je kunt kennen van bijvoorbeeld Black List of 90210 (remake).
Vinden mijn vrouw en ik beiden een erg toffe acteur qua hoe hij overkomt.
Is wat mij betreft ook degene die de serie trekt en boven anderen middelmatige series uit laat stijgen.
Wil niet zeggen dat de rest van acteurs slecht zijn, integendeel, maar hij is wat mij betreft de sleutel.

Beetje een serie met een lach en een traan. Totaal niet te vergelijken met House. Hoofdpersoon is veel meer likeable dan House (eerder 180 graden de andere kant op). Alleen al hoe hij de 1e aflevering binnen komt: "How can I help?". En dit ook gewoon menen ook. Kan menig manager/directeur nog wat van leren......

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Paul Hewson

Wat ik leuk/goed vindt:

Godless (geweldig)

Justified?

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 16:55
Liefhebbers van X Flies kan ik Project Bluebook wel aanraden. Leuke serie over ufo en alien cover-ups, men in black, de koude oorlog en dergelijke.

Setting vind ik wel gaaf en het zit allemaal wel tof in elkaar. Ook wel twee bekende acteurs, uit Game of Thrones en Band of Brothers.

En voor gewoon wat dom vermaak (ik behoor niet echt tot de doelgroep maar soit :P ) vind ik Siren ook wel aardig. Wel moet je even door het enorme SJW/pc gehalte heenkijken.

• 038Zwolle
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 17:15
Voor de 25+ ers: cobra kai. Zojuist het 2e seizoen bekeken en vind het echt een leuke serie. No merci!

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 16:14

Nitai

Feels good man

Tripl3 D schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:48:
[...]
Beetje een serie met een lach en een traan. Totaal niet te vergelijken met House. Hoofdpersoon is veel meer likeable dan House (eerder 180 graden de andere kant op).
Vind het ook niet te vergelijken met House, House was meer case of the week met een sarcastische House als genie.
Alleen al hoe hij de 1e aflevering binnen komt: "How can I help?". En dit ook gewoon menen ook. Kan menig manager/directeur nog wat van leren......
Ja jammer dat het verder natuurlijk niet geloofwaardig is :+ Zie onlangs failliete ziekenhuizen, het draait helaas wel om kostendekkend zijn en naar de pijpen van zorgverzekeraars te dansen.

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• cbr600f4i
  • Laatst online: 16:27
Ter inspiratie, dit is mijn lijstje van series die ik momenteel kijk:

Comedy:
Brooklyn Nine Nine
Everybody Loves Raymond
Family Matters
Fresh of the Boat
Fuller House
I'm Sorry
Kevin Can Wait
Last Man Standing
Last Man on Earth
Married with Children
Modern Family
New Girl
That 70's Show
The Big Bang Theory
The Good Place
The Mick
Will and Grace
Young and Hungry
Unhappily Ever After
Seinfeld
Superstore

Min of meer Comedy of wat daar op lijkt, het kijkt lekker weg:
Barry
Lethal Weapon (stuk beter nu vanaf S03)
Future Man
The Orville

Overige:
Sneaky Pete
Shooter
Game of Thrones
Westworld
Altered Carbon
Narcos
Queen of The South
Lucifer
The Last Kingdom
Vikings
X-Files
Dr. Who
El Chapo
Stranger Things
Surviving Escobar Alias J.J.
The Punisher
Luke Cage
The Grand Tour

Mocht iemand nog tips hebben die in mijn lijstje passen, altijd welkom!

[Voor 3% gewijzigd door cbr600f4i op 29-04-2019 16:58]

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

cbr600f4i schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 11:04:

Comedy:
Brooklyn Nine Nine
Everybody Loves Raymond
Family Matters
Fresh of the Boat
Fuller House
I'm Sorry
Kevin Can Wait
Last Man Standing
Last Man on Earth
Married with Children
New Girl
That 70's Show
The Big Bang Theory
The Good Place
The Mick
Will and Grace
Young and Hungry
Unhappily Ever After
Seinfeld
Superstore

Barry
Future Man
The Orville

Overige:
Sneaky Pete
Shooter
Game of Thrones
Westworld
Altered Carbon
Narcos
Queen of The South
Lucifer
The Last Kingdom
Vikings
X-Files
Dr. Who
El Chapo
Stranger Things
The Punisher
Luke Cage
The Grand Tour

Manifest en Shameless kijkt ook erg lekker weg

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15:29

Comedy:
Brooklyn Nine Nine
Everybody Loves Raymond
Family Matters
Fresh of the Boat
Fuller House
I'm Sorry
Kevin Can Wait
Last Man Standing
Last Man on Earth
Married with Children
New Girl
That 70's Show
The Big Bang Theory
The Good Place
The Mick
Will and Grace
Young and Hungry
Unhappily Ever After
Seinfeld
Superstore

Barry
Future Man
The Orville

Overige:
Sneaky Pete
Shooter
Game of Thrones
Westworld
Altered Carbon
Narcos
Queen of The South
Lucifer
The Last Kingdom
Vikings
X-Files
Dr. Who
El Chapo
Stranger Things
The Punisher
Luke Cage
The Grand Tour

Modern Family!

• Marxje1981
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 31-03 20:56
De al eerder aangeraden cobra kai kon mij ook erg bekoren, eigenlijk alleen voor de oude lullen onder ons die de oude karate kid meermaals hebben gezien natuurlijk.

Heb je die link niet, dan is het een zoveelste serie denk ik.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

• cbr600f4i
sorry, my mistake, ik dacht die genoemd te hebben maar was ik vergeten. Gisteren overigens nog gekeken maar ik vind die serie wel iets minder worden. Kan er mijn vinger nog niet geheel op leggen wat het is maar volgens mij is alles de revue al eens gepasseerd.

• cbr600f4i
Brilsmurfffje schreef op maandag 29 april 2019 @ 15:39:
[...]

Manifest en Shameless kijkt ook erg lekker weg
Zal ik eens proberen, ben benieuwd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15:29
cbr600f4i schreef op maandag 29 april 2019 @ 17:01:
[...]

sorry, my mistake, ik dacht die genoemd te hebben maar was ik vergeten. Gisteren overigens nog gekeken maar ik vind die serie wel iets minder worden. Kan er mijn vinger nog niet geheel op leggen wat het is maar volgens mij is alles de revue al eens gepasseerd.
Ah oke. Ik moet zelf de laatste 2 seizoenen nog kijken. Ik kijk nu af en toe de herhalingen op comedy central en kan er nog steeds wel om lachen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jb!
  • Registratie: maart 2012
  • Niet online

Jb!

Lord of the Idiots

[...]

Cheers en daarna Frasier? Cheers gaat over een bar en vaste klanten, goede dosis humor. Cheers is in de jaren 80 begonnen maar niet digitaal gefilmd waardoor er goede kwaliteit beelden gemaakt zijn (nu gerendered naar 1080P met balken aan de zijkant). Frasier is de vervolg serie.

Het kost wel een paar afleveringen om erin te komen (van de 500+ totaal over beide series) maar het is erg leuk als je de karakters kent.

“you're being a little wise guy, OK, which is, you know, typical for you”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online

Comedy:
Brooklyn Nine Nine
Everybody Loves Raymond
Family Matters
Fresh of the Boat
Fuller House
I'm Sorry
Kevin Can Wait
Last Man Standing
Last Man on Earth
Married with Children
Modern Family
New Girl
That 70's Show
The Big Bang Theory
The Good Place
The Mick
Will and Grace
Young and Hungry
Unhappily Ever After
Seinfeld
Superstore

Barry
Future Man
The Orville

Overige:
Sneaky Pete
Shooter
Game of Thrones
Westworld
Altered Carbon
Narcos
Queen of The South
Lucifer
The Last Kingdom
Vikings
X-Files
Dr. Who
El Chapo
Stranger Things
The Punisher
Luke Cage
The Grand Tour

A la x-files, Lucifer enz:
Fringe
Eleventh Hour
Midnight, Texas
Sleepy Hollow
Lost Girl
Tidelands
Haven
Wynonna Earp
Penny Dreadful
Da Vinci's Demons
Grimm
Sanctuary
Torchwood (Dr Who spinoff)

Comedy:
Murphy Brown
Young Sheldon
Impastor
Bad Judge
Absolutely Fabulous
'Allo 'Allo
Better Off Ted
Dharma & Gregg
Californication
Fawlty Towers

En gewoon weird:
The Umbrella Academy :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 31-03 11:23

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Voor degenen die nog een mini-serie zoeken: IMDB: Waco (TV Mini-Series 2018) is best goed te doen en gebaseerd op daadwerkelijke getuigenissen / boeken van beide kanten.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -World-
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 14:54
Ik ben nog maar een beginnende Netflixer, maar ik ben op zoek naar een andere serie om te kijken.
Op dit moment heb ik de series Prison Break en La Casa de Papel helemaal gekeken.
Het verhaal in de eerste seizoenen van Prison Break vond ik echt heel goed, ook de chemie tussen sommige acteurs was mooi om te zien.

Beide series zijn ook nog enigszins realistisch, ik kijk liever niet naar fictieve figuren (al weet ik niet waarom).
Sommige personages zijn charismatisch of heel uniek, zoals Tokyo in la casa en Theodore Bagwell in Prison Break. Overigens kon ik bijna niet stoppen met het kijken van Prison Break door al die cliffhangers.
La Casa heb ik ook snel afgekeken, die serie was wel een stuk korter.

Vooralsnog denk ik erover om Orange Is The New Black of Lost te kijken, wat vinden jullie?

• U2psv
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 15:43
B-Real schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:42:
Heb even gezocht in dit topic, maar krijg maar weinig hits. Niemand die Billions kijkt?
Jazeker, echt een goede serie, Damien Lewis speelt echt top vind hem beter in Billikens dan in homeland.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grave
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15:45

Grave

Neverending Knowledge

-World- schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:25:
Ik ben nog maar een beginnende Netflixer, maar ik ben op zoek naar een andere serie om te kijken.
Op dit moment heb ik de series Prison Break en La Casa de Papel helemaal gekeken.
Het verhaal in de eerste seizoenen van Prison Break vond ik echt heel goed, ook de chemie tussen sommige acteurs was mooi om te zien.

Beide series zijn ook nog enigszins realistisch, ik kijk liever niet naar fictieve figuren (al weet ik niet waarom).
Sommige personages zijn charismatisch of heel uniek, zoals Tokyo in la casa en Theodore Bagwell in Prison Break. Overigens kon ik bijna niet stoppen met het kijken van Prison Break door al die cliffhangers.
La Casa heb ik ook snel afgekeken, die serie was wel een stuk korter.

Vooralsnog denk ik erover om Orange Is The New Black of Lost te kijken, wat vinden jullie?
Lost is tov prison break en la casa wel stukken dieper, maar qua realisme valt hier geen knoop aan vast te binden zelf erg genoten van de serie, maar ook teleurgesteld, het alternatief the leftovers staat helaas niet op Netflix.

Orange sluit denk ik sowieso wel goed aan.

Zelf zou ik Breaking bad en better call saul aanraden.

winning doesn't matter understanding does

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -World-
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 14:54
Grave schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 10:34:
[...]

Lost is tov prison break en la casa wel stukken dieper, maar qua realisme valt hier geen knoop aan vast te binden zelf erg genoten van de serie, maar ook teleurgesteld, het alternatief the leftovers staat helaas niet op Netflix.

Orange sluit denk ik sowieso wel goed aan.

Zelf zou ik Breaking bad en better call saul aanraden.
Oké thnx
Ik ben inmiddels al begonnen met Orange. Het heeft wel een beetje van mijn type 'humor'.
Lijkt vooralsnog wel een stuk minder spanning/actie te bevatten.

Daarna zal ik waarschijnlijk met Breaking Bad of Lost beginnen.

[Voor 5% gewijzigd door -World- op 01-05-2019 20:01]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JT
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17:03

JT

VETAK y0

Orange is bevat wel minder actie, soms wel spanning. Je moet het niet kijken als actieserie ofzo. En laatste 2 seizoenen vond ik minder.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:05

Daniel36

Mr. Positivo himself

MAX3400 schreef op maandag 29 april 2019 @ 20:15:
Voor degenen die nog een mini-serie zoeken: IMDB: Waco (TV Mini-Series 2018) is best goed te doen en gebaseerd op daadwerkelijke getuigenissen / boeken van beide kanten.
Thanks MAX! ben net door Undercover heen gevlogen in twee dagen dus nu dit maar eens proberen vanavond.
(y)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 13:18
MAX3400 schreef op maandag 29 april 2019 @ 20:15:
Waar kan je deze kijken want op Netflix NL vind ik m niet :? Lijkt me wel een interessante serie namelijk!

[Voor 5% gewijzigd door CyberMania op 05-05-2019 18:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11:04
Voor comedy: Santa Clarita Diet (Netflix, stopt helaas na seizoen 3) en Silicon Valley (HBO). Die laatste is echt geweldig.

In de combinatie drama/comedy staan er nog twee diamantjes op Netflix: Love en Sex Education. De eerste zal niet ieders cup of tea zijn (geen vrolijke haha comedy) maar mijn vriendin en ik vonden het echt super. Mooi afgerond ook na drie seizoenen.

Ik zie ook dat je de Marvel series op Netflix hebt gekeken maar de beste wat mij betreft noem je niet: Jessica Jones.

[Voor 30% gewijzigd door D-e-n op 05-05-2019 19:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 14:32
038Zwolle schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 02:45:
Voor de 25+ ers: cobra kai. Zojuist het 2e seizoen bekeken en vind het echt een leuke serie. No merci!
Heb Seizoen 1 gezien, wist niet dat 2 uit was. Ik vind het gewoon de max. Als kleine jongen zeker 10 keer karate kid gezien en nu een hilarische serie erop gebaseerd. Ik ga op zoek naar seizoen 2, thx voor de tip.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 28-03 19:31

Elvhenk

/me hartje GO

Best een leuke sitcom, en volgens mij enigszins onterecht onbekend, is Speechless.
Ik heb de laatste helft ervan ondertiteld. Fijne puns hier en daar.

Armande.net.schrijft een l33t blog en doet Nederlandse ondertiteling!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Ik kijk uit naar de BBC serie Summer of rockets.

Begin datum is nog onbekend, maar is ergens deze maand.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 13:30
Veel series heeft Amazon Prime niet voor mij. In ieder geval geen series die ik leuk vindt.
Toch heb ik er weer 1 gevonden: The Widow (IMDB: The Widow (TV Series 2019– ))

Het gaat globaal over een man die is omgekomen bij een vliegtuigramp. Maar haar echtgenotte (de weduwe) denkt ineens dat ze hem in het journaal op tv ziet. En dan begint het avontuur...

En zitten ook scenes in die zich in Rotterdam afspelen. Da's wel geinig, Britten die Nederlands proberen te praten. :+ Ik ben nu bij aflevering 4 en een aantal puzzelstukjes beginnen nu op hun plek te vallen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D-e-n
rimave schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:48:
Veel series heeft Amazon Prime niet voor mij.
Mrs Maisel en Mr Robot vond ik toch wel prima te doen. Sommige afleveringen van Electric Dreams ook. En in de afdeling comedy: Fleabag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 29-03 16:23
The OA. 2 seizoenen inmiddels. Voor als je weer eens iets anders wil.
Niet kijken waar het over gaat, gewoon aanzetten. Seizoen 2 geeft wel een aantal welkome antwoorden, en upgrade de serie aanzienlijk.

[Voor 49% gewijzigd door Meester_J op 06-05-2019 11:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rimave
D-e-n schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:51:
[...]

Mrs Maisel en Mr Robot vond ik toch wel prima te doen. Sommige afleveringen van Electric Dreams ook. En in de afdeling comedy: Fleabag.
O ja... daar heb je een punt. Bosch heb ik ook gezien op Amazon Prime.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D-e-n
rimave schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:54:
[...]

O ja... daar heb je een punt. Bosch heb ik ook gezien op Amazon Prime.
Het klopt overigens wel dat het op een bepaald moment gewoon op is. We hebben het nu opgezegd. Van de zomer komt er een serie met David Tennant die mijn vriendin wil zien en als er dan een nieuw seizoen van Mrs Maisel op staat dan nemen we weer een aantal maanden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rimave
D-e-n schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:56:
[...]

Het klopt overigens wel dat het op een bepaald moment gewoon op is. We hebben het nu opgezegd. Van de zomer komt er een serie met David Tennant die mijn vriendin wil zien en als er dan een nieuw seizoen van Mrs Maisel op staat dan nemen we weer een aantal maanden
Zo zit ik ook. Ik heb het ook opgezegd, omdat het toch vaak van die oubollige series zijn.
Alhoewel American Gods wel weer prachtig is. Maar voor 1 of 2 series Prima aanhouden ga ik niet doen.
Die series kijk ik wel op een andere manier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15:14

Snakeye2209

www.videodynamics.nl

Kwam dit topic tegen omdat ik wel wat nieuwe series nodig heb. Dus hier ga ik wat suggesties uitpikken.

Maar ik zie Code Black nog niet genoemd worden. Echt een aanrader als je van ziekenhuisseries houdt. Snelle actie, goeie situaties, kijkt heerlijk weg.

https://moviestrunk.com/wp-content/uploads/2018/07/code-black-season-1-poster_.jpg

Jammer dat er geen seizoen 4 komt. :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sparkiee
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 12:53
Killing Eve
Undercover
How to get away with murder
The blacklist
Those who kill
The bridge
The following

https://www.strava.com/athletes/ralfv

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cbr600f4i
D-e-n schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:23:
[...]

Voor comedy: Santa Clarita Diet (Netflix, stopt helaas na seizoen 3) en Silicon Valley (HBO). Die laatste is echt geweldig.

In de combinatie drama/comedy staan er nog twee diamantjes op Netflix: Love en Sex Education. De eerste zal niet ieders cup of tea zijn (geen vrolijke haha comedy) maar mijn vriendin en ik vonden het echt super. Mooi afgerond ook na drie seizoenen.

Ik zie ook dat je de Marvel series op Netflix hebt gekeken maar de beste wat mij betreft noem je niet: Jessica Jones.
Ja, Jessica Jones, wat moet ik ervan zeggen. Ik heb de eerste 2-3 afleveringen gekeken, op e.o.a. manier kom ik daar niet doorheen. Misschien geef ik die nog eens een kans.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:05

Daniel36

Mr. Positivo himself

HBO heeft Chernobyl nu en de serie wordt aangeboden door Ziggo mits je het juiste abbonement hebt.
Gisteren aflevering 1gekeeken en dat viel me niet tegen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 14:09
cbr600f4i schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:47:
[...]

Ja, Jessica Jones, wat moet ik ervan zeggen. Ik heb de eerste 2-3 afleveringen gekeken, op e.o.a. manier kom ik daar niet doorheen. Misschien geef ik die nog eens een kans.
Ik ben er zelf niet zo lang geleden aan begonnen en de serie is een stuk beter dan verwacht.
Toch pakt het me niet helemaal.

De afleveringen voelen voor mij aan als twee stappen vooruit en 1 stap terug.
Het lijk een beetje teveel uitgerekt.
Dit is dan ook een serie waarvan ik ongeveer een aflevering per week kijk.
Boeiend genoeg om verder te kijken, maar na een aflevering heb ik er wel weer even genoeg van.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 13:20

GeeBee

Oddball

Is Good Omens hier al genoemd? Nee!

YouTube: Good Omens - Official Trailer | Prime Video

Daar heb ik erg veel zin in, vooral de 4 motorrijders van de Apocalyps:
Death
War
Hunger
Pollution (want Pestilence is met pensioen na de ontdekking van antibiotica :) )

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 31-03 17:10

Goner

What can I do you for ?

Gisteren bij toeval eerste aflevering van Years and Years gezien ... een "near-future drama" van de BBC/HBO. En daarin ziet onze near-future er niet echt positief uit. Geweldig, die blijven we volgen !!

[Voor 12% gewijzigd door Goner op 15-05-2019 14:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GSX-MAN
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16:02

GSX-MAN

अग्लो पहाड, मानिस!

Laatste paar series die ik gekeken heb/kijk:
-Undercover
-Umbrella Adacemy
-Titans
-Happy (zit te wachten op seizoen 2)
-Lucifer (nog niet helemaal af)
-Bonding
-Punisher

Voorkeuren: actie/humor

Moet ik Arrow weer oppakken? Daar ben ik op een gegeven moment mee gestopt, weet niet eens meer waarom. Ik vond Ray Donovan ook goed, maar dat had op een gegeven moment zijn beste tijd wel gehad.

En hoe goed is La Casa de Papel?

[Voor 38% gewijzigd door GSX-MAN op 20-05-2019 15:29]

रातो चटनीमा ती बलहरू, तपाईलाई थाहा छ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _NooT_
GSX-MAN schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:36:
-Undercover
-Umbrella Adacemy
-Titans
-Bonding
-Punisher

Moet ik Arrow weer oppakken? Daar ben ik op een gegeven moment mee gestopt, weet niet eens meer waarom. Ik vond Ray Donovan ook goed, maar dat had op een gegeven moment zijn beste tijd wel gehad.

En hoe goed is La Case de Papel?
Ik heb nog wel wat andere ideetjes voor je.

Heb je Sons of Anarchy al eens geprobeerd?
Bevat ook behoorlijk wat actie en humor, maar wordt op den duur wel een stukje serieuzer (op een positieve manier).

Aangezien je Happy in je lijstje hebt staan (vond ik zelf ook erg vet), durf ik ook 'Ash vs The Evil Dead' aan te raden.
Briljante opvolging van de Evil Dead reeks.

Tenslotte een wat serieuzere serie die in het begin nog lekker luchtig is: Boardwalk Empire. Briljante serie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GSX-MAN

GSX-MAN

अग्लो पहाड, मानिस!

_NooT_ schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:19:
[...]

Ik heb nog wel wat andere ideetjes voor je.

Heb je Sons of Anarchy al eens geprobeerd?
Bevat ook behoorlijk wat actie en humor, maar wordt op den duur wel een stukje serieuzer (op een positieve manier).
Daar heb ik de eerste paar seizoenen van gekeken in 2010/2011 toen ik op de maandag ouderschapsverlof had. Dikke serie, ja. Moet ik alleen even zien in welk seizoen ik weer in moet stappen. Goeie!

In diezelfde periode ook wat seizoenen Walking Dead gekeken. Is dat nog iets om verder te kijken?
[...]
Aangezien je Happy in je lijstje hebt staan (vond ik zelf ook erg vet), durf ik ook 'Ash vs The Evil Dead' aan te raden.
Briljante opvolging van de Evil Dead reeks.
O ja, die heb ik ook net af. Me helemaal om bescheurd.
[...]
Tenslotte een wat serieuzere serie die in het begin nog lekker luchtig is: Boardwalk Empire. Briljante serie.
Ook goede dingen over gehoord, maar niet op Netflix en ik vind één abonnement voldoende. Peaky Blinders eventueel?

[Voor 3% gewijzigd door GSX-MAN op 20-05-2019 15:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _NooT_
GSX-MAN schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:26:
[...]

In diezelfde periode ook wat seizoenen Walking Dead gekeken. Is dat nog iets om verder te kijken?

[...]

Ook goede dingen over gehoord, maar niet op Netflix en ik vind één abonnement voldoende. Peaky Blinders eventueel?
Peaky Blinders moet ik zelf nog opnieuw proberen. Daar kwam ik niet echt lekker in.
Vanwege de populariteit heb ik The Walking Dead tot 3x toe proberen te volgen, maar met moeite en pijn anderhalf seizoen afgemaakt. Ik weet niet wat anderen hierin zien. Zelf vond ik de serie bedroevend slecht. Misschien dat iemand hier iets zinnigers over kan zeggen die de seizoenen wel met plezier heeft bekeken.
Ik ben een liefhebber van (met name 80s-90s) horror, maar dit kon me echt niet bekoren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GSX-MAN

GSX-MAN

अग्लो पहाड, मानिस!

_NooT_ schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:38:
[...]

Peaky Blinders moet ik zelf nog opnieuw proberen. Daar kwam ik niet echt lekker in.
Vanwege de populariteit heb ik The Walking Dead tot 3x toe proberen te volgen, maar met moeite en pijn anderhalf seizoen afgemaakt. Ik weet niet wat anderen hierin zien. Zelf vond ik de serie bedroevend slecht. Misschien dat iemand hier iets zinnigers over kan zeggen die de seizoenen wel met plezier heeft bekeken.
Ik ben een liefhebber van (met name 80s-90s) horror, maar dit kon me echt niet bekoren.
Ik ben op een gegeven moment afgehaakt bij Walking Dead, zal een reden gehad hebben. Peaky Blinders heb ik een keer de eerste aflevering van geprobeerd, kwam ik niet in. Maar anderen zijn er lyrisch over, dus misschien moet ik het nog een keer proberen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09:07

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

[...]
Ik kijk TWD alleen nog maar omdat ik zover ben gekomen, na seizoen 4/5 wordt het wel weer telkens herhaling, het is een serie om een beetje breinloos te kijken.

Completed: CCNA 200-125 | Fortinet NSE4 | In progress: 350-401 ENCOR CCNP Enterprise

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

-Undercover
-Umbrella Adacemy
-Titans
-Bonding
-Punisher

Doom Patrol!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GSX-MAN

GSX-MAN

अग्लो पहाड, मानिस!

Komt die binnenkort in NL op Netflix? Lijkt me leuk!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

GSX-MAN schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:54:
[...]

Komt die binnenkort in NL op Netflix? Lijkt me leuk!
Geen idee maar aangezien je Titans hebt gezien, ze komen er kort langs maar er is dus een hele serie van.

Vermoed van wel als ze het DC-universum goed aan de man willen brengen dan lijkt mij dat die wel gaat komen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vrijdag
[...]

Daar heb ik de eerste paar seizoenen van gekeken in 2010/2011 toen ik op de maandag ouderschapsverlof had. Dikke serie, ja. Moet ik alleen even zien in welk seizoen ik weer in moet stappen. Goeie!

Is Mayans MC misschien ook wel wat voor je. Een spin-off van SoA. Op dit moment is er in elk geval één seizoen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 29-03 18:32
Voor degenen die op zoek zijn naar een vervanging voor GoT,

Wikipedia: Three Kingdoms (TV series)

Helaas geen fatsoenlijke trailer maar onderstaande video vat het wel mooi samen (spoilers though!)

Budget is natuurlijk veel en veel kleiner geweest dan GoT maar al met al hebben ze er goed gebruik van gemaakt.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jb!
  • Registratie: maart 2012
  • Niet online

Jb!

Lord of the Idiots

Leo1010 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 23:17:
Voor degenen die op zoek zijn naar een vervanging voor GoT,

Wikipedia: Three Kingdoms (TV series)

Helaas geen fatsoenlijke trailer maar onderstaande video vat het wel mooi samen (spoilers though!)

[YouTube: Three Kingdoms (2010) In A Nutshell - 三国]

Budget is natuurlijk veel en veel kleiner geweest dan GoT maar al met al hebben ze er goed gebruik van gemaakt.
Is dat waar Arya nu naartoe gaat?

“you're being a little wise guy, OK, which is, you know, typical for you”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
Jb! schreef op maandag 20 mei 2019 @ 23:20:
[...]

Is dat waar Arya nu naartoe gaat?
Deux Ex Arya

:+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paul Hewson
-Undercover
-Umbrella Adacemy
-Titans
-Bonding
-Punisher

Zitten vast een aantal bekenden tussen maar heb je al gedacht aan:
Justified
Longmire
The Wire
Shield
Vikings
Banshee
Hap and Leonard
The Night Manager

Acties:
  • +2Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 25-02 13:40
'Dead to me' is een aardige combinatie van donkere komedie en drama.
Seizoen 1 staat op Netflix en valt op een lange middag of avond makkelijk in één keer te bingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GSX-MAN

GSX-MAN

अग्लो पहाड, मानिस!

Paul Hewson schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 00:31:
[...]

Zitten vast een aantal bekenden tussen maar heb je al gedacht aan:
Justified
Longmire
The Wire
Shield
Vikings
Banshee
Hap and Leonard
The Night Manager
Thanks! Afgezien van één aflevering Banshee en een flard van Vikings heb ik die nog niet gekeken.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• rederick
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 19-12-2019
wellicht al genoemd, ik heb niet de hele topic doorgenomen:
The Knick > uitgezonden Ziggo mits het juiste pakket
the shannara chronicles > uitgezonden op netflix

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 16:40

heuveltje

KoelkastFilosoof

“I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.” ― Terry Pratchett

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True