Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Online Gamekeys kopen - Deel II
hun downlaodactige ding om de games te spelen die je van ze koot. net als bij Steam en UBI.Tarkin schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:03:
en wat is capsule?
geen steam, was wel op amazon voor 10 gisteren ofzoTarkin schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:03:
Als je max payne koopt op GMG.com, is dat dan een steam versie?
en wat is capsule?
aanwinst deze sale:
*max payne 3
*Age of Empires 3 full edition
nog 15 games op m'n wishlist
Maar goed tijd voor nieuwe aanbiedingen op steam!
Enige game die ik mogelijk koop is hitman bloodmoney in daily deal. Hij is nu 6.- prima dus om te kopen, maar ik wacht nog even tot het einde, ik heb er goede hoop op dat nu met hitman absolution deze game nog goedkoper langs komt...
Ik hoop nog goedkoop de skyrim addons mee te pakken en verder misschien nog dark souls en torchlight, mits de korting leuk is uiteraard.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Hopelijk komt ie nog in de aanbieding.
"Above And Beyond The Call"
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Wikipedia: Black Friday (shopping)Loev schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:54:
Wat een rare tijd voor een sale. Binnenkort start toch de christmas sale?
Er staat ook een demo op steam, kan je het uitproberen10K schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:18:
In mijn zoektocht naar leuke indie games kwam ik Towns tegen, is dat wat? Heeft iemand het al gespeeld?
Hopelijk komt ie nog in de aanbieding.
Bij de summer sale was ie 2,99. Dus ik zou zeker even wachten ja. Al is ie zeker de 6 euro waardShodan schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:02:
Enige game die ik mogelijk koop is hitman bloodmoney in daily deal. Hij is nu 6.- prima dus om te kopen, maar ik wacht nog even tot het einde, ik heb er goede hoop op dat nu met hitman absolution deze game nog goedkoper langs komt...
Steam/XBL: Avioto
Cunning linguist.
Quote komt uit 't budget thread.rockhopper schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:53:
Via een steam group gehoord:
Skyrim voor 10 pond en met de code: NOV20OFFUK nog eens 20% extra korting.
Website is gamefly.co.uk ik heb zelf skyrim al, dus kan het niet controleren, maar voor 8pond is het een koopje.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
EDIT: @Pheace Mijn excusus, dat topic had ik gemist
[ Voor 10% gewijzigd door FPSMelvin op 23-11-2012 19:41 ]
Daarom was ie al gepost in het PC Budget gaming topic.FPSMelvin schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:25:
Ik wou iedereen wijzen op de deals die nu bij getgames.com zijn. 2 Games voor €12. Je krijgt bij ieder spel een Steam code, behalve bij LEGO Batman 2. Zelf heb ik daar Civ 5 en Gods and Kings gehaald. Dat leek mij de beste deal.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Was hier gewoon goed. ik heb 'm maar even aangeschaft.dragon9114 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:24:
hebben andere ook dat als ze Saints Row: The Third - The Full Package willen kopen dat de prijs bij het uitchecken omhoog gaat van €9,99 naar €19,99 ?
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
http://www.gamefly.co.uk/...im/5002231/#axzz2D4lQA3LQ
Use the coupon NOV20OFFUK
Is steamworks title, dus kan je gewoon adden. Veel betere deal dan op steam zelf.
Bedankt voor de tip! Heb er meteen gebruik van gemaakt!Rutger Mulder schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:42:
Skyrim voor ~10 euro
http://www.gamefly.co.uk/...im/5002231/#axzz2D4lQA3LQ
Use the coupon NOV20OFFUK
Is steamworks title, dus kan je gewoon adden. Veel betere deal dan op steam zelf.
PSN, Twitter: NNY1980
Iemand die toevallig bereid is mij hierbij te helpen?
- Toki Tori voor maar € 0,44 (super toffe en behoorlijk pittige puzzelgame van Nederlandse bodem)
- Broken Sword Trilogy voor € 1,99
Voor games die niet bij de daily- of flashdeals staan zou ik wachten met kopen tot het laatste moment, wie weet komen ze nog voorbij met nog meer korting
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Hij is nu 12,49 met 50% korting, zal die nog goedkoper worden denken jullie?
Hij was gisteren een daily, dus je kan er wel van uitgaan dat deze niet goedkoper wordt.DrHaXX schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 12:11:
ARMA 2 Combined Operations moet ik ook nog hebben (voornamelijk voor DayZ).
Hij is nu 12,49 met 50% korting, zal die nog goedkoper worden denken jullie?
Een flash wil nog wel eens grotere korting hebben. Ik herinner me skyrim die in de daily 50% deed en later tijdens een flash 66% (summer sale als ik me niet vergis). Maar goed het is een enorme gok om op een flash te wachten. ZEKER als het niet een super populair spel is, de kans dat een spel twee keer langskomt is erg erg erg klein.S_De_B schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 13:49:
[...]
Hij was gisteren een daily, dus je kan er wel van uitgaan dat deze niet goedkoper wordt.
[ Voor 11% gewijzigd door rockhopper op 24-11-2012 14:42 ]
Ik hoop stiekem dat ze nog met een complete SupCom pack komen.
Skyrim staat ook nog op de buy list, maar ik wacht liever op de GotY edition.
Daarnaast zoek ik nog een leuke (emotierijke) singleplayer fps a la FEAR1, doom 3 of Metro2033. |
Max payne3 gaat het wat dat betreft niet worden omdat ik teveel waarde hecht aan de Noir-style van 1&2. 3 is ongetwijfeld een leuke game maar, voor mij, geen Max Payne
Ik zie er nu maar 6 games tussen staan. (wil serious sam, maar de rest lijkt me meuk/oninteressant.)FPSMelvin schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:25:
Ik wou iedereen wijzen op de deals die nu bij getgames.com zijn. 2 Games voor €12. Je krijgt bij ieder spel een Steam code, behalve bij LEGO Batman 2. Zelf heb ik daar Civ 5 en Gods and Kings gehaald. Dat leek mij de beste deal.
- Binairy domain en Spec ops the line zijn 3rd person
- lego batman is niet mijn ding (leuk voor coop op de xbox maar verder...)
-WH 40K spacemarine heb ik gepiraat en na een half uur nooit meer gespeeld.
-Civ lijkt me niet leuk omdat ik meer RTS ben en turnbased voor watjes vind:+, gezien de goede reviews wellicht het voordeel van de twijfel geven? (wellicht goeie doorverkoopwaarde?)
Beetje zonde om een game erbij te halen die ik toch niet speel.
Is het mogelijk om die 2de game (die ik niet speel) door te verkopen.
Wellicht anders slim om civ 5 GotY te kopen en die proberen te slijten voor 5 euro. Of krijg je 1 key waarmee je beide spellen unlocked?
Daarnaast lijkt het niet mogelijk te zijn om met ideal te betalen enkel creditcard of paypal en aangezien paypal een halve werkweek duurt voordat je geld erop staat........ Jammer want het is wel een goede aanbieding en Serious Sam 3 wil ik heel graag en Civ5 gaf ik dan ook het voordeel van de twijfel
*edit
Zou een half life complete pack voor 75% korting reel zijn? of is dat tgtbt
[ Voor 77% gewijzigd door eL_Jay op 24-11-2012 23:27 ]
Momenteel 70% eraf...SemperEgo schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 17:29:
Huidige flashdeal is Mass Effect 1 en 2 voor €12, is de kans groot dat die in de x-mas sale nog goedkoper zou gaan? Met wat ik momenteel heb liggen zou ik daar toch niet aan beginnen voor de lente.
EA kennende is het enige wat daarboven komt 75% wat het bedrag verwaarloosbaar lager zou maken.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Ja, ik ga dan toch nu Chivalry aanschaffen. Zie dat die game aardig gespeeld word t.o.v. WotR. (nog Warband fans hier ?Gropah schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:25:
Ben ik de enige die het grappig vind dat zowel war of the roses en chivalry tegelijk in de aanbieding zijn? Vooral omdat ze veel met elkaar vergeleken worden
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
Ik wist niet dat Red Orchestra 2 een indie game was.. die heeft nu ook een mooie prijs
Braid is ook echt een aanrader voor 4,49.
Ze zijn even gelijk als BF en CoD gelijk zijn als elkaarGropah schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:25:
Ben ik de enige die het grappig vind dat zowel war of the roses en chivalry tegelijk in de aanbieding zijn? Vooral omdat ze veel met elkaar vergeleken worden
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Ben zeer teleurgesteld in deze game. Ik zag TotalBisquit spelen en het zag er vet en geweldadig uit maar wat een tegenvaller. Zelfs de gore is minimaal (of ik moet een setting vergeten zijn).
En daarbij is het geluid zo slecht, je zwaard klinkt als een mes die je tegen je bord tiks tijdens het avondeten.
Kan deze game absoluut niet aanraden.
http://store.steampowered.com/app/107200/?snr=1_4_4__sfs
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ook in de Indie Fort Bundle.Compizfox schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 23:28:
SPAZ nu in de aanbieding, vette indie gameOh, nu we het toch over TotalBiscuit hebben, hij heeft de voice-acting ervan gedaan
http://store.steampowered.com/app/107200/?snr=1_4_4__sfs
Leuke game, maar heel erg kort. In minder dan 3 uur al uitgespeeld. Dan unlock je Nightmare Mode welke gewoon een moeilijkere versie van de normale mode is. Alleen de besturing heeft zijn momenten van zwakte (ongewilt de verkeerde kant op springen) en er zitten enkele scenes in die ik wat minder vind (waar je achtervolgt wordt).
Ben blij deze in de flash sale gekocht te hebben en niet voor de volle prijs gezien de lengte van de game.
Your purchase has not been completed.
The payment processor has reported an authorization failure. Please select a different payment method.
Ben ik de enige met dit probleem?
--
Edit: probleem al gevonden:
Rabobank: Bepaalde onderdelen van de site zijn op dit moment niet bereikbaar. De dienstverlening wordt zo spoedig mogelijk beschikbaar gesteld. Via de links hieronder kunt u de beschikbare onderdelen gebruiken.
Zul je altijd zien...
[ Voor 30% gewijzigd door ironx op 25-11-2012 04:12 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Hatsaa:eL_Jay schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 15:55:
Daarnaast zoek ik nog een leuke (emotierijke) singleplayer fps a la FEAR1, doom 3 of Metro2033. |
http://store.steampowered.com/app/43110/
http://store.steampowered.com/agecheck/app/208200/
En misschien ook wel wat voor je:
http://store.steampowered.com/agecheck/app/8850/
http://store.steampowered.com/app/28050/
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Unity of Command
Er is ook gewoon een demo beschikbaar. Maar wie Panzer General gespeeld heeft en niet in het diepe wil worden gegooid met Open General kan ik UoC van harte aanbevelen.

[ Voor 46% gewijzigd door CapTVK op 25-11-2012 13:45 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
http://www.gamefly.co.uk/...im/5002231/#axzz2DBbM26YK
Gebruik de kortingscode "NOV20OFFUK" bij het bestellen en je krijgt 20% korting, waardoor het totale bedrag dus ongeveer €10 wordt. Je krijgt een Steam-key.
EDIT:
Ik zie net dat hier een apart topic voor is en het daar al gepost is. Maar ach, het betreft een Steam-versie en ik denk dat deze het waard is om nogmaals te vermelden
En als ik nog iets mag aanraden: Psychonauts. Lijkt kinderachtig, maar is een geweldig spel. Meteen kopen voor deze lage prijs
[ Voor 32% gewijzigd door Bv202 op 25-11-2012 14:34 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Dacht hetzelfde. Voor €12,49 beide Batman games gekocht, nu nog een keer de tijd vinden om er aan te beginnenPreau schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:15:
Batman gekocht, voor 7,50 kan ik hem echt niet laten liggen.
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Dank voor de feedback, maar bioshock en metro heb ik al, doom 3 heb ik vroeger grijs gespeeld, deus ex vond ik de gameplay niet mijn ding (wel een top game, maar niet voor mij).
Heb dankzij Sorbo voor 6 euro de BFE deluxe van Serious Sam3 voor 6 euro, maar daar zit geen noemenswaardige story in (wel ouderwets raggen
Schade tot dusver: SS3 BFE deluxe, Defense Grid+DLC, Portal 1&2.
Wil: Half-life complete @ 75%, SupCom Complete
Die zag ik inderdaad. Ik vroeg me af of de game van het niveautje Portal is?quantum conundrum
[ Voor 9% gewijzigd door eL_Jay op 25-11-2012 20:10 ]
Inwisselbaar op Steam natuurlijk
Dishonored is 14,80 euro bij Gamefly.co.uk met 20% kortingsbon, zie eerder in topic. Inwisselbaar in Steam.soulcrusher schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:10:
Op GreenManGaming is Dishonored (inclusief 25% coupon) voor € 18,75![]()
Inwisselbaar op Steam natuurlijk
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
psn: jagermeistertim
Laten we het hier gewoon hebben over de prijzen van Steam zélf...
Bijvoorbeeld Metro 2033 voor €2,49... Nog een goed uur in de flash sale.
De combat gaat wel wat sneller, of bedoel je dat niet? Ik vind het in ieder geval veel beter dan deel 1 (deel 1 vond ik ook leuk). Sowieso een stuk leuker als die andere gameGropah schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:06:
Lijkt Torchlight 2 veel op de eerste? Of hebben ze het wat sneller gemaakt? *hoophoop*
Die heb ik ook gekocht, wat een prijs zegTackleberry schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:37:
Metro 2033 voor €2,49... Nog een goed uur in de flash sale.
Heb ook Orcs Must Die 2 gekocht voor 3,74
Heb Metro 2033 (net op tijd) gekocht, voor dat geld kon ik het niet laten liggen..
Ik vond hem zeer zeker niet van het niveautje Portal, maar wel zeker de moeite waardeL_Jay schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:07:
[...]
Die zag ik inderdaad. Ik vroeg me af of de game van het niveautje Portal is?
n.a.
stuur me een DM please!
EDIT: via site: http://www.gamefly.co.uk/...im/5002231/#axzz2DH1OCabb
Werkt alleen met creditcard
[ Voor 37% gewijzigd door RaiseCain op 25-11-2012 23:07 . Reden: info ]
http://store.steampowered.com/app/4500/eL_Jay schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 15:55:
Daarnaast zoek ik nog een leuke (emotierijke) singleplayer fps a la FEAR1, doom 3 of Metro2033.
http://store.steampowered.com/app/41700/
http://store.steampowered.com/app/20510/
à la Metro2033
In volgorde van tofheid overigens.
? Je weet dat MP3 in dezelfde stijl als zijn voorganger gaat en is en voelt heh? Dat het in Brazilië speelt maakt het bepaald geen strandvakantie. Voor je aan bermuda's en cocktails denkt, denk even aan favela's en mensensmokkel.Max payne3 gaat het wat dat betreft niet worden omdat ik teveel waarde hecht aan de Noir-style van 1&2. 3 is ongetwijfeld een leuke game maar, voor mij, geen Max Payne
Als je hem beoordeelt op het stijlverschil dan denk ik niet dat je hem al gespeeld hebt.
Ik kan Dishonored trouwens wel aanraden. Hele goede game.
Dan zit je in het verkeerde topic, dit is het topic over de Autumn-sale van Steam.RaiseCain schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:01:
Kan iemand mij helpen om skyrim te kopen. heb geen creditkaart alleen paypal en Ideal.
stuur me een DM please!
EDIT: via site: http://www.gamefly.co.uk/...im/5002231/#axzz2DH1OCabb
Werkt alleen met creditcard
Soms komen de toppers op de laatste dag van de sale nog een keer langs, weet niet of dat deze keer ook zo is.SaN schreef op maandag 26 november 2012 @ 00:05:
Vervelend. Max Payne gemist omdat ik er pas laat achter kwam dat er een sale was... Weinig kans dat hij nog een keer voorbij komt voor die prijs zeker?
Ik kan Dishonored trouwens wel aanraden. Hele goede game.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
De volgende grote sale zal rond kerstmis komen. Dan zijn het ook de developer packs e.d.
toch weer een game of 10 gekocht.
Serious sam 3 BFE + 1 & 2 classic
spec ops The line
(was voor die 2 = 12 deal van een andere site)
max payne 3
cogs
metro 2033
quantum conundrum
age of empires 3
volgens m'n steam profiel 108 games, maar als ik kijk in m'n lijst maar 80? weird
[ Voor 55% gewijzigd door Tarkin op 26-11-2012 08:04 ]
Volgens mij worden alle DLC's meegerekend bij je steam profiel. Zo heb ik 244 games volgens mijn profiel maar toch "maar" 130 games als ik mijn library tel.Tarkin schreef op maandag 26 november 2012 @ 07:12:
volgens m'n steam profiel 108 games, maar als ik kijk in m'n lijst maar 80? weird
Maar als ik dan ietjes verder kijk dan heeft Magica bijvoorbeeld al 17 DLC? Saints Row 3 heeft er ook een stuk of 10 dacht ik dus dan gaat het hard. Orcs must die 3, etc.
vanavond worden de laatste sales verwacht, ik ben benieuwd
En net als de summer sale, welk spel speel ik het meeste uiteindelijk: League of Legends en Minecraft.

Die je niet ziet zullen je DLC's wel zijnTarkin schreef op maandag 26 november 2012 @ 07:12:
http://store.steampowered.com/app/38700/?snr=1_7_suggest__13
Tot nog toe heb ik me beperkt tot KotoR2 en AoE3 Complete, beiden met 75% korting. Zit nog te hopen dat Torchlight 2 naar flashdeal 75% GAAT
Ey tx, aankoop 3Chris_L schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:05:
Toki Tori, 44 cent voor een indie game.
http://store.steampowered.com/app/38700/?snr=1_7_suggest__13
[ Voor 79% gewijzigd door Tomba op 26-11-2012 10:57 ]
Heb alleen het idee dat mijn HD5850 niet meer mee wil in deze tijd
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Stalker zat ik vorige keer over te twijfelen, maar gezien mijn slechte ervaringen op het gebied van stabiliteit laat ik die ook even aan mijn neus voorbij gaan. (piraat hem eerst en indien stabiel genoeg koop ik hem met kerst)[b]KnetterGek schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:34:
? Je weet dat MP3 in dezelfde stijl als zijn voorganger gaat en is en voelt heh? Dat het in Brazilië speelt maakt het bepaald geen strandvakantie. Voor je aan bermuda's en cocktails denkt, denk even aan favela's en mensensmokkel.
Qua stijl is het in ieder geval spot on
Max Payne heeft veel te veel vrolijke kleurtjes waar de eerste delen een duidelijke new york noir stijl hadden.
Wellicht is de gameplay en story net zo rauw en duister, maar het visuele plaatje past mijns inziens niet bij de Max Payne Franchise. (mis sowieso Mona==> meest sexy game caracter ever)
Ik wil de SP nog wel eens doorlopen maar daarvoor vind ik de huidige prijzen te hoog.
Iemand die weet of Valve regelmatig 75% korting op eigen productie zet?
L4D(2) is regelmatig met 75%. De halflife serie heb ik echter nog niet gezien met dergelijke kortingen.
Daarnaast vind ik het raar dat er geen SupCom pak is waarin de gehele franchise is gebundeld.
- Crusader Kings 2 (+ alle DLC)
- SimCity 4: Deluxe
- Hotline Miami
Torchlight 2
Max Payne 3
Via Greenmangaming gekocht (goedkoper dan steam sale):
Dishonored - €18 ipv €25 bij steam
Sleeping Dogs - €12 ipv €25 bij steam
- Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
- Thief 2 + Thief Gold + Thief: Deadly shadows
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Die heb ik de vorige sale ook onder het motto "voor een tientje kun je geen miskoop doen" gehaald. Ik was van deel 1 en deel 2 redelijkonder de indruk maar had er eigenlijk nooit geld voor over. Wat blijkt met MP3? Beste single-player spel van 2012 wat mij betreft.
Enjoy
Check even het STALKER topic, dan wordt je doodgegooid door mij die zegt dat je met de Complete Mod op een min of meer moderne PC geen problemen van dien aard hoeft te verwachten. CoP was sowieso al stabiel, die andere twee worden heel goed te doen met die mod. Overigens waren die vorige sale met z'n drieën voor een spotprijsje te hebben, dus wellicht komen ze met kerst nog eens langs voor 9,99 voor de drie.eL_Jay schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:39:
[...]
Stalker zat ik vorige keer over te twijfelen, maar gezien mijn slechte ervaringen op het gebied van stabiliteit laat ik die ook even aan mijn neus voorbij gaan. (piraat hem eerst en indien stabiel genoeg koop ik hem met kerst)
Qua stijl is het in ieder geval spot on(Fallout 3&NV heb ik ook al)
Die vrolijke kleurtjes heb ik gemist moet ik eerlijk zeggen, met uitzondering van twee missies waar je in een kroeg begint en één in een bureaugebouw. Maar de prevalente kleur is ook daar al vrij snel donker grauw en bloederig, althans als je kunt mikken. De multiplayer zou ik sowieso skippen (wie bedacht heeft dat dat erin moest is gek) maar als hij weer voor een habbekrats komt zou ik hem zeker eens grijpen. Misschien 5 euro met kerst ofzo?Max Payne heeft veel te veel vrolijke kleurtjes waar de eerste delen een duidelijke new york noir stijl hadden.
Wellicht is de gameplay en story net zo rauw en duister, maar het visuele plaatje past mijns inziens niet bij de Max Payne Franchise. (mis sowieso Mona==> meest sexy game caracter ever)
Ik wil de SP nog wel eens doorlopen maar daarvoor vind ik de huidige prijzen te hoog.
Als je de originele SupCom ergens voor een euro of drie scoort en de key intokkelt op Steam heb je SupCom en FA in Steam. Ik heb m'n eerste Supcom key ingevoerd (Gold Pack was goedkoper dan FA los dus had supcom1 2x) en heb de tweede supcom key aan een vriend gegeven die wel eens mee wilde spelen maar er geen geld voor over had. Niemand van onze groep heeft z'n FA key nog geprobeerd trouwens, misschien kunnen we die nóg een keer reggen en hebben we alles dubbel en ik trippelDaarnaast vind ik het raar dat er geen SupCom pak is waarin de gehele franchise is gebundeld.
Tnx, maar mn gaming backlog is zo groot dat max payne voorlopig nog niet aan de beurt komt denk ik. Eigenlijk geen tijd om te gamen, lol, maar wel blijven kopen...lekker slim.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:13:
[...]
Die heb ik de vorige sale ook onder het motto "voor een tientje kun je geen miskoop doen" gehaald. Ik was van deel 1 en deel 2 redelijkonder de indruk maar had er eigenlijk nooit geld voor over. Wat blijkt met MP3? Beste single-player spel van 2012 wat mij betreft.
Enjoy

Knetter - ik kan je nu al vertellen dat het reggen van je FA key bij steam exact hetzelfde effect heeft als je Supcom-key - je krijgt zowel FA als SupCom[b]KnetterGek schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:22:
Niemand van onze groep heeft z'n FA key nog geprobeerd trouwens, misschien kunnen we die nóg een keer reggen en hebben we alles dubbel en ik trippel
Your lack of planning is not my emergency
Ik geloof dat het aantal game-verslaafden in Nederland dan toch schromelijk overdreven wordt, want vorige Steam Sale was er ook al één die een sociaal leven, carriëre en gezin voor z'n gaming liet komen.shenr schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:44:
[...]
Tnx, maar mn gaming backlog is zo groot dat max payne voorlopig nog niet aan de beurt komt denk ik. Eigenlijk geen tijd om te gamen, lol, maar wel blijven kopen...lekker slim.
Tof, dan hebben we hem nog zes keer meer dan we dachtenhellknight schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:09:
[...]
Knetter - ik kan je nu al vertellen dat het reggen van je FA key bij steam exact hetzelfde effect heeft als je Supcom-key - je krijgt zowel FA als SupCom
Schade tot nu toe: € 27,20
- Age of Empires III: Complete Collection € 9,24
- Galactic Civilizations II: €3,74
- Left 4 Dead Bundle: € 7,49
- Quantum Conundrum: € 3,74
- Simcity 4 Deluxe: € 2,99
Daar zal Serious Sam Complete Pack voor € 21,24 waarschijnlijk nog bij komen, hopelijk wordt die morgen nog iets voordeliger
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Wat voor spel is dat? Eerste keer dat ik er van hoor...Vrijdag schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:33:
Velvet Assassin voor €1,24
http://store.steampowered.com/app/16720/
Altijd leuk om te spelen op de laptop wanneer ik onderweg ben. De PS3 kan niet elke keer mee als ik een maandje naar Zuid Afrika ga
Niet echt slim, je kan heel de GTA collection voor €10 kopen als je wacht op die deal. Die komt regelmatig terugEzequiel schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:40:
Ik heb gisteren GTA III en SA gekocht voor 5 euro per stuk maar ik vond GTA IV nog iets te prijzig (17,50). Nu is deze slechts 8,50 en ga ik vanavond toch ook maar GTA IV erbij nemen.
Altijd leuk om te spelen op de laptop wanneer ik onderweg ben. De PS3 kan niet elke keer mee als ik een maandje naar Zuid Afrika ga
Een stealth spel met een WOII setting. Maar nadat ik de reviews las heb ik het toch maar niet gedaan aangezien de AI nogal met aimbots rond schijnt te lopenBv202 schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:40:
[...]
Wat voor spel is dat? Eerste keer dat ik er van hoor...

Ik heb gisteren wel Serious Sam BFE gekocht, met daarbij ook nog deel 1 en 2 Lekker raggen!
Inderdaad: http://store.steampowered.com/app/901583/Bv202 schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:48:
[...]
Niet echt slim, je kan heel de GTA collection voor €10 kopen als je wacht op die deal. Die komt regelmatig terug
Ohw, haha. Dat wist ik niet. Ik vond de huidige deal al mooi om eerlijk te zijn. Ik heb GTA III, Vice City en San Andreas ergens in de kelder nog origineel op disc maar voor die paar euro koop ik het gewoon. Geen gedoe met schijfjes enzoBv202 schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:48:
[...]
Niet echt slim, je kan heel de GTA collection voor €10 kopen als je wacht op die deal. Die komt regelmatig terug
die komt regelmatig voor 9,99 in de aanbiedingEzequiel schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:57:
[...]
Ehm, dat is de deal alleen voor GTA IV. Volgens mij had Bv202 het over een deal met alle GTA versies in 1. Of heb ik het verkeerd?
GTA
GTA2
GTA3
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA 4
GTA Liberty City Stories
iedere grote sale komt hij een keer langs
tot nu toe nog niks gekocht

[ Voor 3% gewijzigd door DECOY88 op 26-11-2012 18:24 ]
Dit topic is gesloten.
Is het een (yester)daily deal? Zo ja, dan wordt de game deze sale niet goedkoper. Zo nee? Dan zou je tot de laatste dag kunnen wachten in de hoop dat het een daily wordt en anders koop je het op de laatste dag.