shenr schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:35:
In heb nog steeds een gigantische backlog, begint de sale vanavond en salaris + eindejaarsuitkering is gestort, dus die backlog gaat jammer genoeg alleen maar groter worden
Hoop dat Borderlands 2 voor een leuk prijsje komt

AC3 moet ik nog hebben, maar verwacht niet dat die op steam heel goedkoop zal worden...
Het leuke is, ik heb een backlog met tal van A titels en wat speel ik, Torchlight 2.

Wat je zou kunnen doen is een lijstje opstellen en dan daar games in plaatsen die je in volgorde uitspeelt.

Dit doe ik zelf nu al drietal jaar en ik haal er alleen maar voordeel uit:
- Volgens een Steam stats page (
http://www.lambentstew.co...nalysis/steam_time/Asgaro ) heb ik al
74% van mijn games al ooit geinstalleerd. Als ik vergelijk met andere mensen, zit ik dus zeer goed. Ik ga waarschijnlijk de 80% bereiken in voorjaar 2013, mits ik niets meer bijkoop. (Maar met de aankomende sales zal ik wel wat bijkopen: mn wishlist
http://steamcommunity.com/id/Asgaro/wishlist bevat 28 games

)
De volle 100% is blijkbaar onmogelijk, want daar staan ook Beta games in of Demo's of aparte DLC waarbij je playtime niet kan getracked worden...
- Je verplicht jezelf om eindelijk is met die games te starten die je altijd maar uitstelt. Ik ken het gevoel: je WILT die bepaalde ietwat oudere games wel spelen, maar als er dan intussen nieuwe AAA titles komen zoals Far Cry 3, wil je die voorrang geven, en dan blijf je uitstellen.
- Ik heb al lang niet meer een game at release gekocht, buiten BF3. Ik ben nu bv. bezig met Borderlands 1 en die game is toch ook al enkele jaren oud. Je haalt hier alleen maar voordeel uit door te wachten:
Van bij de start heb je toegang tot alle verschenen patches en heb je dus een bugvrije en betere ervaring
+ de prijs wordt verlaagd
+ als er modsupport is, kan je van int begin met mods spelen
+ stel dat de reviews onverwacht allemaal tegenvallen en de game echt suckt, heb je geen geld weggesmeten
+ intussen kunnen er al voordelige bundles zijn van de game samen met bv. al zijn verschenen DLC (kijk bv. naar de Fallout New Vegas pack of Mass Effect trilogy pack)
Daarnaast speel ik ook 90% van al mijn games uit. Ik kan begrijpen dat veel mensen van de ene game naar de andere springen omdat ze er gewoon zoveel hebben en geen echt overzicht hebben. Dan zie je Steam games lists van mensen waarbij ze games bv. maar 8 uurtjes gespeeld hebben terwijl je er gerust het dubbele uit kunt halen...
Hieronder stukjes van mijn lijstje (is een online Google docs bestand maar de link wil ik privaat houden):
edit: Oja, en ik heb een 128 GB SSD. Daardoor verplicht je jezelf ook om niet teveel games tegelijk te installeren. De vet-gedrukte games duiden die aan die geïnstalleerd zijn.
[
Voor 4% gewijzigd door
Asgaro op 20-12-2012 18:07
]