when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Ze hadden vanaf 7 uur de kans, en de deals die om 5:00 zijn afgelopen, worden dan vervangen voor deals die waarschijnlijk tot 15:00 lopen (oid). Genoeg kans om die ook nog mee te pikkenVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 00:08:
De eerste lichting staat in de TS. Wel irritant dat sommige van die flashdeals om 5:00 afgelopen zijn vannacht... die gaan mensen dus bij het opstaan nét gemist hebben.
Walking Dead vind ik wel interessant, al wil ik deze keer niet veel uitgeven, dus ik wacht nog maar even braaf af...
Walking Dead staat nu als Daily Deal, denk niet dat hij veel lager wordt. Ik wacht zelf nog op Skyrim + DLC's75%FabianNL schreef op donderdag 22 november 2012 @ 07:38:
Toch even in de gaten houden, misschien zit er nog iets leuks tussen!
Walking Dead vind ik wel interessant, al wil ik deze keer niet veel uitgeven, dus ik wacht nog maar even braaf af...
EDIT:
Maar een tientje nu
Dank steam!
[ Voor 24% gewijzigd door KnoxNL op 22-11-2012 07:43 ]
Dan betaal je toch met iDeal, dan blijft je PP account gevuldmasauri schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:50:
AOE 3 is wel verleidelijk...
Als dit topic er niet geweest was wist ik van niks, dat was beter geweest aangezien men pp account weer net gevuld is :-p
Edit: Flash sales zijn altijd het goedkoopste samen met de daily deals. Als een game/bundel daar in voor komt wordt het deze sale echt niet goedkoper (althans zo was het de vorige sale(s)).
[ Voor 42% gewijzigd door Dreanor op 22-11-2012 08:22 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Verder ook al gekocht:
KOTOR 2
The witcher 1 (Wou ik nog hebben)
Er zijn nog een aantal games die ik wil maar die hebben nog geen korting of te weinig naar men zin dus best wachten tot ze in flitskorting zijn of gewoon tot de wintersale. Ga nu geen extra money uitgeven en koop eigenlijk enkel op 75% winter sale zal wel nog betere en meer kortingen geven.
gods & kings is bv. ipv 15 Euro bij GMG ongeveer 8 en is gewoon een retail (lees: Steam) code..
Sowieso zijn wat mij betreft de Gamersgate en Green Man Gaming sales stukken beter nu; gister bv. alle Deux Ex spellen met DLC en expansions voor 10 Euro, Anno 2070 Deluxe voor 21..
Overigens is het maar 6 euro bij Amazon, hè
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Steam ziet er uit dat het me (nog)-niet-inde-Humble-Bundle-indie-games leverancier gaat worden; de rest van de prijzen zijn meestal niet zo de moeite IMO, al was de zomer sale redelijk duur voor mijn doen dus ik zal zien met Xmas Sale
Ik vraag me af of je een gewone serial ook kan registreren bij Steam? Ik heb The Witcher 2 namelijk ook thuis liggen, en ik vind € 11,99 net even te veel om hem gewoon als backup in Steam te hebben staan.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Apart.CapTVK schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:59:
Zijn de titels bij Green Man Gaming altijd voorzien van Steam keys of staat dat apart vermeld?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Niet alles kan, maar meestal wel, en het staan er bij vermeld als "DRM melding" zeg maar bij het spel zelf.
Zie ook
https://greenmangaming.ze...ries/22092792-steam-games
en
https://support.steampowe...le.php?ref=7480-WUSF-3601
[ Voor 41% gewijzigd door Dowsin op 22-11-2012 10:03 ]
Volgens mij kan je games die beschikbaar zijn in Steam met serials toevoegen via je library.gwystyl schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:58:
Ik vraag me af of je een gewone serial ook kan registreren bij Steam?
Dat ga ik even proberen. Er stond me iets bij dat ik The Witcher 1 en 2 al in mijn Steam Client had staan, maar volgens is dat alleen om de spellen makkelijk op te starten. Ze staan in ieder geval (nog) niet bij mijn lijstje van aangeschafte spellen op de website.JerX schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:12:
[...]
Volgens mij kan je games die beschikbaar zijn in Steam met serials toevoegen via je library.
Dowsin schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:52:
Kon em niet vinden daar voor goedkoop; een daily bij Amazon of zo? Heb de sales bij Amazon niet zo bij gehouden zelf.
Hier, $7,49
Maar je hebt gelijk, niet alles is het goedkoopste bij Steam, ook tijdens Sale niet, maar soms wel.
Je moet een beetje mix & matchen. Soms kan je, zoals in dit geval, een Steam key voor een spel krijgen
Ook dit topic in de gaten houden helpt:
PC Budget Gaming topic
Een oplettende consument telt voor twee
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 22-11-2012 10:19 ]
Ware het niet dat dat de Mac versie is?anandus schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:18:
[...]
offtopic:
Hier, $7,49
Maar je hebt gelijk, niet alles is het goedkoopste bij Steam, ook tijdens Sale niet, maar soms wel.
Je moet een beetje mix & matchen. Soms kan je, zoals in dit geval, een Steam key voor een spel krijgenMaar dit is niet altijd het geval, daarnaast zijn er plenty of deals die dan weer wél goed zijn.
Ook dit topic in de gaten houden helpt:
PC Budget Gaming topic
Een oplettende consument telt voor twee
Die kan je vast niet gebruiken voor de PC-versie?
Had die gisteren ook al gezien, maar de PC versie is stukkie duurder...
Snowdog schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:08:
[...]
Ware het niet dat dat de Mac versie is?
Die kan je vast niet gebruiken voor de PC-versie?
Volgens deze comment kan dat prima.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Rage zie ik natuurlijk... ik heb er drie ingevuld: Rage, Train Simulator, en een onbekende. (check de TS flash deals).Flotter schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:23:
Zou best kunnen, dat is Rage. Duitsland heeft wel een 'historie' mbt gewelddadige games. Kun je de availability ook ergens zien?
Duitsland is qua geweld in games allang niet meer op het "Carmageddon is Evil" pad overigens.
Hee, die is inderdaad niet beschikbaar hier.Feralio schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:28:
De laatste is Dead Island
Wat is de prijs en het kortingspercentage? dan gooi ik die er nog even bij. (doe mij een lol en post ook even de link naar de store page
De prijs van Dead Island is €6,79 (van €19,99), korting is 66%.
Link: http://store.steampowered.com/app/91310/?snr=1_4_4__sfs
[ Voor 15% gewijzigd door Flotter op 22-11-2012 11:37 ]
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Knap kut trouwens, want dat was nou net een spel dat ik wel had willen hebben voor dat bedrag. nou moet ik alsnog naar de piratenbaai

Volgens http://www.deadislandforu...ead.php/514-Steam-gifting is het wel mogelijk om deze als gift te versturen.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:39:
Dank jullie wel - hij staat er in.
Knap kut trouwens, want dat was nou net een spel dat ik wel had willen hebben voor dat bedrag. nou moet ik alsnog naar de piratenbaai
Oeh... in det kees, ga ik even wat bekende Tweakers terroriseren tot er ééntje mij dat spel giftFeralio schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:45:
[...]
Volgens http://www.deadislandforu...ead.php/514-Steam-gifting is het wel mogelijk om deze als gift te versturen.
Je hebt Deep Silver zojuist €(6,79 - wat Steam ervan inhoudt) rijker gemaakt
Weet iemand nog een (indie) game aanrader als je World of Goo en Limbo goed vond?
[ Voor 13% gewijzigd door 10K op 22-11-2012 12:17 ]
"Above And Beyond The Call"
http://www.steamprices.com/eu
Meestal wel waard om voor de aankoop nog even te kijken of die amerikaanse/engelse vriend het spel goedkoper kan krijgen
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
@10k Zoek eens bij Humble Indie Bundles. Je krijgt dan zo'n 6 spellen voor PC/Mac/Android (evt met OST) in 1 koop voor allemaal voor een extreem laag bedrag, zeg 6 USD. "Echte klassiekers" binnen de Indie games hebben er altijd wel in gezeten. http://www.indiegamebundles.com/ is ook wel handig om de tijdelijke bundles in de gaten te houden..
[ Voor 9% gewijzigd door Dowsin op 22-11-2012 13:24 ]

Wat is Dear Esther nu eigenlijk voor iets?
[ Voor 16% gewijzigd door Joopieboy op 22-11-2012 13:29 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
JA! net ook gezienThomasthomas schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:23:
Dear Esther gekocht! Ziet er mooi uit, kan niet wachten om het te spelen, en voor 2 euro kan je bijna geen miskoop doen.
Stond al enige tijd op mijn wishlist...
Ben m nu aant installeren
Dear Esther is een interactieve movie
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik heb hem maar op YouTube gekeken, volgens mij heb ik niets gemist.Thomasthomas schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:23:
Dear Esther gekocht! Ziet er mooi uit, kan niet wachten om het te spelen, en voor 2 euro kan je bijna geen miskoop doen.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Spelen? Je bedoelt 'wandelen'...Thomasthomas schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:23:
Dat ze dit een game durven noemen, vind ik echt erg. Feitelijk is het gewoon een filmpje met het enigste verschil dat je continu op je "move forward" toets moet duwen.
Ik keek in het begin ook uit naar deze "game" maar als ze zelfs de moeite niet doen om ook maar IETS van game mechanic er in te steken, dan hoeft het voor mij ook niet...
Ik heb de game mooi in 1080p op Youtube gekeken en ik heb geen enkel nadeel gehad in vergelijking met mensen die het kochten.
thanks! Wel jammer dat die eerder humble bundles niet meer te koop zijn.@10k Zoek eens bij Humble Indie Bundles. Je krijgt dan zo'n 6 spellen voor PC/Mac/Android (evt met OST) in 1 koop voor allemaal voor een extreem laag bedrag, zeg 6 USD. "Echte klassiekers" binnen de Indie games hebben er altijd wel in gezeten. http://www.indiegamebundles.com/ is ook wel handig om de tijdelijke bundles in de gaten te houden..
"Above And Beyond The Call"
Anno zou ik ook wel willen halen, alleen vind ik 33 euro nog steeds te prijzig.
Beetje jammer dat niet alle aanbiedingen overzichtelijk in Steam zelf te vinden zijn. Kreeg wel een enorme lading tweets gister ^^.
De Humble Android bundles zijn vooral top omdat je voor ook Android de spelletjes meteen krijgt terwijl dat 1 spel voor bv alleen pc (lees: Steam) al de prijs minimaal is die je betaald voor de hele Bundle.
Aanrader qua platformer is mss "Braid' maar vergelijken is wat moeilijk IMO omdat de echte klassiekers toch wel iets unieks zijn..
Overigens: http://www.steamgamesales.com/ is ook een toppertje om dingen bij te houden, ook als je liever niet Steam gebruikt maar bv Impulse of whatever..
Ik heb liever de Steamversie, zo dat ik hem altijd bij de hand heb.Dowsin schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:21:
Anno was gister sale van bij Gamersgate; 22 Euro voor Deluxe.
Als je gewoon 2070 vanilla wil, of Deep Ocean, moet je bij Zavvi.com of Zavvi.nl zijn; 16.75 Euro de stuk. Maar wacht even "Mega Monday" af want ze willen daar nog wel eens zijn voor 12 Euro of zo.
Iemand trouwens nog meer interesse in Ravaged? Met de clan-pack betaal je maar 3,50 en anders 5 euro. Ik hoor wel of er interesse is (:

[ Voor 20% gewijzigd door Dowsin op 22-11-2012 15:31 ]
Zo simpel is het ook weer niet. Er zijn genoeg spellen op Steam (nieuw) die je niet zomaar van retail kan aktiveren. Maar er zijn er wel inderdaad dus die spellen retail is hetzelfde als Steam dan sinds je ze gewoon toevoegd aan je lijst met de CD-key. Maar altijd beter om eerst te controleren dan.Dowsin schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:31:
Steam = retail, heb je de retail versie van een recent spel is de bijn altijd te activeren in Steam (als ze hem daar verkopen tuurlijk)
Geloof niet dat ANNO te activeren is op Steam, Uplay misschien.
[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 22-11-2012 15:34 ]
Ook dat de gegevens geregistreerd blijven zoals aantal uur dat je het spel speelt?Dowsin schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:31:
Steam = retail, heb je de retail versie van een recent spel is de bijn altijd te activeren in Steam (als ze hem daar verkopen tuurlijk)
Ik wil hem niet toevoegen, ik wil hem dan ook echt activeren, zodat ook de prestaties werken.Pheace schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:32:
Zo simpel is het ook weer niet. Er zijn genoeg spellen op Steam (nieuw) die je niet zomaar van retail kan aktiveren. Maar er zijn er wel inderdaad dus die spellen retail is hetzelfde als Steam dan sinds je ze gewoon toevoegd aan je lijst met de CD-key. Maar altijd beter om eerst te controleren dan.
[ Voor 43% gewijzigd door BlackthunderAwf op 22-11-2012 15:34 ]
Dat bedoelde ik ook.Ik wil hem niet toevoegen, ik wil hem dan ook echt activeren, zodat ook de prestaties werken.
In enkele gevallen, specifieke uitzonderingen, zijn ook titels die niet als Steamworks game zijn verschenen te registreren in steam. Zie hiervoor de lijst op de steam website, daar staan ze bij tussen, samen met de Steamworks keys die geactiveerd kunnen worden.
Is de game die je probeert te activeren geen Steamworks game (staat specifiek op het doosje vermeld), en staat hij dus niet in de lijst, dan kan deze titel niet in steam geactiveerd worden.
Alle games die via keys en via de steam store toegevoegd worden aan je account zijn gelijk aan elkaar. Dat houdt in dat alle statistieken bijgehouden worden, dat je de game overnieuw kunt downloaden en dat je DLC kunt kopen via de steam store. Staat de game niet in de lijst, en is ie dus niet toegevoegd aan je account, dan gelden deze voordelen niet.
Games die je bv. in de winkel koopt (incl online) staan meestal in de "Steam Approved" lijst; Humble Bundle, Green Man, Bart Smit, maakt niet uit..
Er zijn altijd dingen zoals Ubisoft, Games for Windows, EA enzo waar je nog een extra DRM software mot gebruiken zoals met Anno 2070 (nieuwste AC niet overigens schijnt..)
Heb zelf nog niks recents gevonden wat Steam verkoopt en niet als "Steam game" geactiveerd kan worden maar ach er zijn er ongetwijfeld..
[ Voor 26% gewijzigd door Dowsin op 22-11-2012 15:57 ]
Klopt. ANNO 2070 vereist een verbinding met Uplay. Dit zal voor Deep Ocean niet veel anders zijn.Pheace schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:32:
[...]
Geloof niet dat ANNO te activeren is op Steam, Uplay misschien.
In het geval van ANNO 2070 lijkt Uplay nu wel behoorlijk op Steam: je kan je serial koppelen aan je account binnen Uplay, en de software downloaden indien je deze niet lokaal hebt staan op je pc.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Betaal echt niet meer de volle mep voor weer een "nieuwe" CoD.
Reken er maar niet op. Activision staat er vreselijk bekend om dat ze games bijna niet hun prijs verlagen dan wel enkel heel lage sales, en dan vaak pas na jaren soms.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:12:
Ben nooit zo bezig geweest met de STEAM sales ook al heb ik STEAM vanaf het begin.. maar goed, vraag me dus af zit er een kans in dat BlackOps2 flink in de aanbieding komt of is de game daar te nieuw voor?
Misschien anders met Black Ops 2 deze keer maar het is echt 1 van de ergste publishers om op een digitale sale te hopen.
Dit is nog maar een kleine sale zonder achievements en andere ongein. Met kerst zal er weer een mega sale komen die je bijna vraagt op 4 moment per dag in te loggen om alles bij te kunnen houden en om alle achievements te krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:12:
Ben nooit zo bezig geweest met de STEAM sales ook al heb ik STEAM vanaf het begin.. maar goed, vraag me dus af zit er een kans in dat BlackOps2 flink in de aanbieding komt of is de game daar te nieuw voor?
Advies voor iedereen:
KOOP GEEN GAMES DIE (NOG) NIET IN DE DAILY DEAL OF FLASH SALE GEWEEST ZIJN!
Kans is redelijk groot dat een game, die 33% korting heeft morgen voor 75% in de daily deal of flash sale komt!
Wacht tot de laatste dag en als de game dan nog niet langs gekomen is dan is 33% waar je het mee moet doen. Of anders wacht tot de kerst sale.
Hoe dan ook sale so far is me tegen gevallen, niets leuks gezien of te wel al goedkoper tegengekomen
[ Voor 3% gewijzigd door yzx op 22-11-2012 18:46 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Verwijderd
@ Dreanor; Had het al gelezen ja, goed opletten dus.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2012 19:20 ]
toen het nog echt een 'mod' was voor hl2 wel jaVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 19:20:
@ Dreanor; Had het al gelezen ja, goed opletten dus.Ga het goed in de gaten houden met die sales dit keer.
Was Garry's mod jaren geleden niet gratis, of was dat een beta versie?
Was vroeger gratis ja, maar of het toen beta was geen idee ...Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 19:20:
@ Dreanor; Had het al gelezen ja, goed opletten dus.Ga het goed in de gaten houden met die sales dit keer.
Was Garry's mod jaren geleden niet gratis, of was dat een beta versie?
Best leuke aanbiedingen, Max Payne 3, Arma 2 (voor wie DayZ wil), Portal 2, Sleepig Dogs en Awesomenauts.

Daarom denk ik ook dat ik deze sale niet veel ga kopen en lekker wacht tot de Xmas sale welke hoogstwaarschijnlijk ook al deze games weer in de aanbieding gooit en misschiens NOG goedkoper.
Verwijderd
Wel mooi om te zien hoe STEAM dit doet, mooie uithaal naar al die mekkerende bedrijven over piraterij en slechte verkopen.
edit:
Max Payne 3 Collection 20€, not bad.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2012 19:56 ]
Nee daarvoor hebben we juist crates en (ingame) keys in TF2 en DotAVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 19:23:
Zouden het eigenlijk online gokken moeten noemen dit.
Wel mooi om te zien hoe STEAM dit doet, mooie uithaal naar al die mekkerende bedrijven over piraterij en slechte verkopen.;)
Tip: Loop ook eens je wishlist langs (als je hem serieus hebt ingevuld) daar staat ook bij hoeveel games zijn afgeprijsd.
Zie trouwens dat Unity of Command nu 50% korting heeft.
Verdorie, moet ik hem nu gelijk kopen en er van genieten? Lijkt me sterk dat deze nog meer korting krijgt en Ik wil ook nog Open General spelen die eigenlijk net zo goed of zelfs beter is.
[ Voor 15% gewijzigd door CapTVK op 22-11-2012 19:56 ]
Is goedkoper te vinden dus zowieso wachtenMalfius schreef op donderdag 22 november 2012 @ 20:00:
Hmm Sleeping Dogs -50% voor €24.99. Kopen of wachten?
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Het is die € 24,99 in mijn ogen echt helemaal waard (voor mij GOTY 2012) maar zoals al eerder vermeld, je kan hem inderdaad goedkoper krijgen als je bijvoorbeeld hier kijkt. Heb je daar geen zin in en doe je het liever op de officiële manier, dan is € 24,99 alsnog een mooie prijs voor een enorm toffe game.Malfius schreef op donderdag 22 november 2012 @ 20:00:
Hmm Sleeping Dogs -50% voor €24.99. Kopen of wachten?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Zoals gewoonlijk een CC en Amazon.Com account met US adres vereist.
Binnenkort maar ff bootcamp installeren, deze game heeft toch iets meer performance nodig dan vmware bied...
Anyway, dit houd me wel ff bezig tot de release van deel 5
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Moeilijk! Ik hoop eigenlijk dat Sleeping dogs nog voor 75% korting komt.. Gaat dat gebeuren denken jullie?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Waar als ik vragen mag? Wil geen Russische ofzo ..Ruben0s schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 00:03:
Jep, vorige week sleeping dogs gekocht voor 13 euro. Heb de game binnen 4 dagen uitgespeeld. Voor mij is sleeping dogs tot nu toe de game van 2012.
http://www.dlcompare.com/...ownload-sleeping-dogs-316 ( alles waar english only achterstaat is sowieso een russische CD-key)
Achteraf had ik best wel meer willen betalen voor sleeping dogs. 25 euro is het spel in mijn ogen ook wel waard.
[ Voor 34% gewijzigd door Ruben0s op 23-11-2012 00:23 ]
Dishonored en Skyrim voor €24,99 en Doom 3 BFG edition voor €14,99
Met de couponcode GMG25-G4VDR-0ZL4Q krijg je nog 25% extra korting.
Skyrim komt dan dus op €18,75 uit, volgens mij één van de betere aanbiedingen.
Nu even wachten of er op Steam een Special met alle DLC voorbij komt.Ateq schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:50:
Skyrim komt dan dus op €18,75 uit, volgens mij één van de betere aanbiedingen.
Zou ik niet verwachten aangezien er net een premium versie is uitgekomen, maar deze de DLC ook niet bevat.maartend schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:54:
[...]
Nu even wachten of er op Steam een Special met alle DLC voorbij komt.
Bedankt voor de tip! Amnesia gekocht, wil het toch wel eens meemaken!Compizfox schreef op donderdag 22 november 2012 @ 23:32:
Amnesia en Portal 2 in de aanbieding. Als je die nog niet hebt, kun je die écht niet meer laten liggen
Zie die code nu pas staan : GMG25-G4VDR-0ZL4Qshenr schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:42:
Green man gaming is echt de laatste paar dagen super. 12 euro voor sleeping dogs paar dagen terug en nu voor 18 euro dishonered gekocht. Verwacht niet dat steam sales nog daar onder komt.
[ Voor 13% gewijzigd door WeAreLegion op 23-11-2012 10:53 ]
Die 25% code kan je daarop toepassenWeAreLegion schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:45:
[...]
Dishonored is 25 als ik bij greenmaning zoek, of is er nog een code die je toe kanpassen.
Dit topic is gesloten.
Is het een (yester)daily deal? Zo ja, dan wordt de game deze sale niet goedkoper. Zo nee? Dan zou je tot de laatste dag kunnen wachten in de hoop dat het een daily wordt en anders koop je het op de laatste dag.