Ingress: Google's augmented reality MMOG

Pagina: 1 ... 4 ... 23 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:55
Worden er ook al invites verstuurd?
Ik ben namelijk al meer dan een maand aan het wachten.
En ik wil graag ook meedoen.

Of heeft Google de invites nog niet vrij gegeven?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 16:01

MethinX

't is wat!

ShadyNetworker schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:04:
Ik verbaas me trouwens over de toeren die sommige spelers ingame uithalen.
Het lijkt haast op GPS spoofing, maar toon dat maar eens aan.....
Inderdaad! Ik zag laatst een portal bij mensen in de achtertuin :? Je kon er volgens mij alleen bij komen door bij die mensen op de oprit te rijden.. en toch is die gecaptured door iemand :P

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

MethinX schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:22:
[...]

Inderdaad! Ik zag laatst een portal bij mensen in de achtertuin :? Je kon er volgens mij alleen bij komen door bij die mensen op de oprit te rijden.. en toch is die gecaptured door iemand :P
Hum, nee, dat is niet wat ik bedoelde. Ik zag deze week een speler Binnen een paar uur op Schiphol, Delft, Scheveningen en Utrecht zijn.
Sommige portals zijn ook niet zo direct bereikbaar.
Dus het is dan verdacht dat zo iemand binnen korte zijn zulke afstanden aflegt, dingen sloopt en vervolgens binnen al te lange tijd weer op een totaal andere plek staat....

Of het is iemand met een auto (van de zaak) en een tankpas, en geen leven :P

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 16:01

MethinX

't is wat!

ShadyNetworker schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:28:
[...]

Hum, nee, dat is niet wat ik bedoelde. Ik zag deze week een speler Binnen een paar uur op Schiphol, Delft, Scheveningen en Utrecht zijn.
Sommige portals zijn ook niet zo direct bereikbaar.
Dus het is dan verdacht dat zo iemand binnen korte zijn zulke afstanden aflegt, dingen sloopt en vervolgens binnen al te lange tijd weer op een totaal andere plek staat....

Of het is iemand met een auto (van de zaak) en een tankpas, en geen leven :P
Oh zo bedoel je :) Dat valt nog mee, ik zag op het Ingress discussieforum een screenshot ergens uit rusland geloof ik van de chatlog dat een speler binnen een paar minuten honderden kilometers had afgelegd :P

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

FYI http://www.nianticproject.com/?id=sc119b
mbt de aangepaste droprates enzo.
Wel grappig dat ze in de stijl van de game aankondigingen doen, maare, wat "gewone" feedback over de status van de game zou ook wel fijn zijn.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Haay schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:23:
[...]

Waar haal je die passcodes vandaan?
Google+ communities. In ieder geval the resistance Help centre (zorg dat je ook de page in je lijst hebt staan, daar moet je een berichtje naartoe sturen) Hoe het met enlightened staat, weet ik niet, maar die zullen ook wel wat hebben. (https://plus.google.com/communities/116335760032450307662)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, de portal in mijn dorp is foetsie. Vandaag twee keer langsgefietst om de resonators te rechargen maar niks (ik heb de key nog wel :P ). Omdat ik al begon te denken dat het aan mij(n telefoon) lag, dan maar naar een dorp 20 km verder gereden waar ik wist dat een enemy portal zou moeten zijn (in de comms een keer langs zien komen). Die zag ik wel, helaas was hij level twee. Wel twee keer kunnen hacken en een klein beetje damage gedaan, dit dan maar een paar keer herhalen de komende weken om toch aan wat punten en spullen te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Clavat schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:07:
Worden er ook al invites verstuurd?
Ik ben namelijk al meer dan een maand aan het wachten.
En ik wil graag ook meedoen.

Of heeft Google de invites nog niet vrij gegeven?
Ik heb vlak na het maken van dit topic via google een invite gevraagd eergisteren ontvangen. Dus zon 5 weken moeten wachten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:54

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:51:
Hmm, de portal in mijn dorp is foetsie. Vandaag twee keer langsgefietst om de resonators te rechargen maar niks (ik heb de key nog wel :P ). Omdat ik al begon te denken dat het aan mij(n telefoon) lag, dan maar naar een dorp 20 km verder gereden waar ik wist dat een enemy portal zou moeten zijn (in de comms een keer langs zien komen). Die zag ik wel, helaas was hij level twee. Wel twee keer kunnen hacken en een klein beetje damage gedaan, dit dan maar een paar keer herhalen de komende weken om toch aan wat punten en spullen te komen...
Hier kun je de kaart gewoon op de computer kijken. Dan weet je zeker dat het niet aan je telefoon ligt.
http://www.ingress.com/intel

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem daarbij is, dat ik het wachtwoord van het gmail-account van mijn telefoon niet heb :D Ik heb de beta-invite op mijn normale account aangevraagd, maar op de een of andere manier logde mijn telefoon dus vanzelf op Ingress in met een 'eigen' account dat mijn man er een keer opgezet heeft om een beetje te kunnen spelen/pielen/klooien (en vervolgens nooit meer iets mee gedaan heeft, ook geen alternatief mailadres ingesteld voor het ophalen van het wachtwoord ofzo 8)7 ). Als ik op die intelpagina inlog met mijn normale mailaccount zegt 'ie dat ik geen recht heb om die pagina te bekijken omdat ik geen geregistreerde gebruiker ben. Dus ik heb alleen de kaart in de app zelf tot mijn beschikking helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Is er van ingress.com/intel ook ergens een mobile version? Die website is niet echt handig op je telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Eindelijk wat ap gehaald door het hacken van portals

Heb nu 1 key en wat bursters en wat resonators lvl 1. Volgens mij nog best een weg te gaan eer dat ik level 2 wordt. Morgen heb ik een uurtje vrij om weer wat te doen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wii4all schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:12:
Eindelijk wat ap gehaald door het hacken van portals

Heb nu 1 key en wat bursters en wat resonators lvl 1. Volgens mij nog best een weg te gaan eer dat ik level 2 wordt. Morgen heb ik een uurtje vrij om weer wat te doen.
Het hangt er maar net vanaf hoeveel portals in de buurt en van wie ze zijn. Na twee uur rond fietsen in Amersfoort was ik van level 2 naar 4.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
En heb je dan puur gehackt? Kan me voorstellen als je een hoger level hebt dat je dan wat meer kan

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Nou, puur hacken lijkt me niet. Dan zou hij 700 keer een vijandelijke portal gehacked moeten hebben waarbij je elke portal max 4x per uur kunt hacken. Nee, de punten komen van het plaatsen van resonators (met name de eerste en de laatste), het leggen van links en het maken van velden. Ook voor het vernietigen krijg je meer ap. Zie ook http://ingressfieldguide....action-points-ap-leveling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Vandaag even bezig geweest..met lvl 1 haal je niet zo veel uit, dalijk precies is kijken wat de buit is..

Ben in de omgeving van rdam geweest.brienenoord etc, wel grappig daar zijn 3 portals bij elkaar ondanks dat ik vaak in de buurt kom kende ik de plek daar nog niet, dus zo kom je nog is ergens....bij bijna alle plekken kan je gewoon in de auto blijven zitten gelukkig met dit weer....

eentje ben ik voor wezen lopen toen ik daar aankwam kon ik gelukkig meteen wat resonators plaatsen.

toch wel geinig gisteren of eergister lightspider bij ijsselmonde een controlfield gemaakt...nu net wordt ie vernietigd door markzelluf.....

Wat moeten die mensen wel niet denken die er wonen, komen ineens stuk voor stuk mensen lang die met hun mobieltje blijven staan....

[ Voor 21% gewijzigd door Wii4all op 24-12-2012 12:43 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wtf... ik log weer een keer in en heel Utrecht is covered in 1 groene mistbrij? O.o heb ik iets gemist...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De portal in mijn dorp is terug (wel een stukje verplaatst, nu wat meer in de buurt van het echte monument) en hij was nog steeds "van mij" (wel bijna depleted). Dus even opgeladen en gehackt, daarna via een mini-gehucht met een level 2 portal naar een dorp met een level 3 portal, daar even boodschappen gedaan en de zelfde weg terug. Dus twee keer twee vijandige portals gehackt, heb nu twee balkjes vol dus nog lang geen level 2 maar het begint ergens op te lijken. ;)
Wel vervelend dat ik alleen level 2 en 3 bursters lijk te krijgen, nu schiet aanvallen met level 1 natuurlijk niet op, maar ongebruikte wapens in je inventory hebben is ook niet leuk. :P Nou ja, heb ik ze vast voor later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ja klopt ik ben ook lvl 1 en ik kreeg al meteen een zwik lvl 2 / 3 resonators.....

hhmm...

ik heb nu 2 keys van rotterdam centrum, daar kan ik op klikken en vervolgens kan ik ze van afstand rechargen....weer wat geleerd.

[ Voor 46% gewijzigd door Wii4all op 24-12-2012 14:01 ]

Burp

• Wii4all
  • Niet online
gaat aardig heen en weer in rdam, was alles de afgelopen dagen in het centrum blauw, nu kleurt het langzaam groen.

Burp

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Graag gedaan :) Heb er wel spierpijn van na dat "wandelingetje"

Tijd om items in te slaan in het centrum en Fields te maken.

[ Voor 91% gewijzigd door Krypt op 27-12-2012 14:06 ]

Pvouput live

• Wii4all
  • Niet online
hehe heel de dag bezig geweest zag ik....aardige veldslag...

Ik was vanochtend bij schiedamse vest om resonators te plaatsen en vlak voor mij blies iemand de laatste resonator op...was net te laat.

Ben zelf level 1 dus dan begin je precies niks....

Nu kan ik wat makkeijker punten halen in het centrum...

Burp

• Krypt
Moet je snel zijn, want Markzelluf is weer bezig om ze terug te kapen. Hoewel ik denk dat ie te weinig resonators heeft (alleen hight level); hij maakt hele rare configuraties.

Inderdaad aardig wat gemold. Denk dat ik er 220k AP erbij heb gekregen vandaag..

[ Voor 19% gewijzigd door Krypt op 27-12-2012 14:41 ]

Pvouput live

• Wii4all
  • Niet online
ik ben toch te laat ;)

net zoals ik vanochtend die 'open' portals bij blaak/boompjes miste..

Mensen worden op een gegeven moment gek denk ik ;) allemaal gasten door de stad op hun telefoon kijkend, of stoppen met de auto vlak bij een portal....

Is de aanmaak tijd van een 'ingestuurd' portal nog steeds een week of 2/3 btw, of heb je zelf niks ingestuurd?

Burp

• Krypt
Ja; maar niet in Rotterdam. Ik woon daar niet. Het schieten zo nu en dan wat portals in mijn woonplaats uit de grond. Kleine maand geleden ingestuurd.

Pvouput live

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:32
Ghehe, moet inderdaad voor sommige mensen wel vreemd zijn idd, een hoop stilstaande auto's en mensen die minutenlang naar hun mobieltje aan het staren zijn 8)7 .

Kwam dit ook nog ergens tegen : http://decodeingress.word...act-with-law-enforcement/.

• Wii4all
  • Niet online

Burp

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Tot nu toe heb ik alleen nog maar een parkeerboete gekregen omdat ik de auto even had neergezet om wat dichter naar de portal te lopen.

• Krypt
Ik ben geflitst in Duitsland toen ik daar een field wilde maken. Boete nog niet binnen.. ben benieuwd.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Als je nou als eerst een portal hackt of de de eigenaar bent dan heb je automatisch de key of niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Nope. Key moet je altijd krijgen. Je kunt ze op verschillende manieren krijgen:
1. Direct van de portal zodra je 'm hackt (maakt eigenlijk niet uit of deze neutral, van je eigen faction of die van de tegenstander is maar je de kans om iets te krijgen is groter als de portal van je eigen faction is)
2. Key drop na het slopen van een link. Als een link gesloopt wordt, dan wordt vaak de key van de target portal bij de originating portal gedropt.
3. Key exchange of drop door een andere speler.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ok thx

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik krijg sinds de updates amper keys meer.....minder...

Had in de eerste week een stuk of 10 keys ofzo....en nu hack je bijna twee keer zoveel en geen key meer de laatste hacks....

En hoe werken de resonators nou, als er bij 8 lvl 1 resonators opzitten dan kan je die niet alle 8 upgraden naar lvl2 resonators, je kan er maar 4 upgraden.

[ Voor 30% gewijzigd door Wii4all op 29-12-2012 14:50 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Er worden inderdaad minder keys uitgegeven bij hacks. Over die resonators: hoe hoger het level, hoe minder je er per speler kunt plaatsen:

L1: 8
L2: 4
L3: 4
L4: 4
L5: 2
L6: 2
L7: 1
L8: 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bedankt weer!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het nadeel voor de 'eigenaar' als een portal helemaal ontlaadt? Zolang ik hier toch in mijn dooie uppie zit te spelen, (een portal in mijn dorp, helemaal niks in buurdorp 10 km verderop, wel een paar high level vijandige portals 15 km verder) lijkt het mij slimmer om hem gewoon met rust te laten (resonators niet bijladen) en alleen dagelijks te hacken voor spullen. Zodra hij dan niet meer genoeg lading heeft wordt hij weer neutraal en kan ik hem weer capturen + resonators plaatsen voor punten, dan weer laten ontladen en een week later herhaling van zetten... Zo krijg ik tenminste punten, en als ik dat een paar weken volhou ben ik level twee en kan gaan destroyen en linken in de omgeving. Of maak ik ergens een denkfout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Nope, je hebt helemaal gelijk. Slim om AP op te doen.

Soms is het ook slim om een portal van de tegenstander gewoon met rust te laten als ie neergezet is door iemand die op doorreis is; grote kans dat ie hem toch niet recharged en na 10 dagen zou ie weer neutraal moeten zijn als niemand hem recharged.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Stomme fout gemaakt portal destroyed en in het midden meteen de resonators deployed... Ach ja.. Komt goed

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:32
En wat heb je dan precies verkeerd gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
MEN-O schreef op maandag 31 december 2012 @ 11:54:
En wat heb je dan precies verkeerd gedaan ?
bij het plaatsen van de resonators moet je eigenlijk zo ver weg als mogelijk staan van het centrum portal dan liggen ze verder waardoor ze minder schade op lopen bij een aanval.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wii4all schreef op maandag 31 december 2012 @ 11:56:
[...]

bij het plaatsen van de resonators moet je eigenlijk zo ver weg als mogelijk staan van het centrum portal dan liggen ze verder waardoor ze minder schade op lopen bij een aanval.
Goeie tip, wist niet dat het op die manier ging. Zag wel verschil in afstand bij verschillende portals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Misschien handig voor de startpost overzichta waar punten mee te halen zijn

Appendix 1: How do I gain experience?
A: In this game, experience is called “AP” (“Action Points”).
Here’s how you gain AP:
Placing a resonator: 125 AP
Destroying a resonator: 75 AP
Creating a link: 313 AP
Destroying a link: 187 AP
Creating a control field: 1250 AP
Destroying a control field: 750 AP
Applying a portal shield: bonus 150 AP
Placing the first resonator on a portal: bonus 500 AP
Placing the eighth resonator on a portal: bonus 250 AP
Hacking an enemy portal: bonus 100 AP

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat kun je met de media die je vindt? Ik heb er een alleen daar staat een stukt tekst in, leuk maar ik haal er niks bijzonders uit.

Ben nu zelf level 3 nu kan je eindelijk wat links en fields gaan maken. Rustig ga ik door naar lvl 4 nu. Hopelijk komen de door mij gesubmitte portals online zodat het allemaal wat sneller kan gaan.

[ Voor 43% gewijzigd door Wii4all op 31-12-2012 19:12 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Er zitten verborgen codes in, al dan niet in cipher vorm. Die codes kun je invoeren in je client of Intel map om items en ap te krijgen.
Volg de decode ingress blog maar eens; daar worden ze snel gekraakt.
Ook de faction chat in de gaten houden; daar komen ze ook redelijk snel voorbij. Je moet snel zijn, anders werken ze niet meer.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 13:43

nitrodesign

There is more joy on a ...

Hallo All,

Ik heb vandaag mijn Beta key gekregen van Ingress, na de TUT te zijn doorlopen begreep ik het enigzins wel wat de bedoel is van het spel.

Een portal zoeken, deze veroveren, 8 van die energie dingen in planten, en dan is die van jou.
Zorgen voor een nieuwe portal, zelfde process en deze koppelen aan je eerste portal.

Zo is zoals ik het zie, verbeter me als het niet klopt :).

In de TUT had ik allemaal portals om heen, alleen nu dat de TUT afgelopen is, is het kaal en zie ik alleen maar van die energie balletjes.

Dus nu is mijn vraag wat moet ik gaan doen, het lijkt me logisch om een portal te gaan vinden en deze te gaan hacken zodat die van mij wordt.
Ik woon in Uden en er zijn helemaal geen portals te vinden. Dus zoals ik al heb gelezen in de voorgaande berichten zou ik een monument of dergelijke moeten fotograferen en deze opsturen naar Ingress zodat hun er een portal van maken ????

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.

Grtz, NitroDesign.

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:27
Hallo NitroDesign en welkom bij Ingress.
Ik heb vandaag mijn Beta key gekregen van Ingress, na de TUT te zijn doorlopen begreep ik het enigzins wel wat de bedoel is van het spel.

Een portal zoeken, deze veroveren, 8 van die energie dingen in planten, en dan is die van jou.
Zorgen voor een nieuwe portal, zelfde process en deze koppelen aan je eerste portal.

Zo is zoals ik het zie, verbeter me als het niet klopt :).
Je kunt een grijze (neutrale) portal veroveren door er een Resonator in te plaatsen. Met slechts één resonator is die portal dan al van jou. Wanneer een portal van jouw partij is en er zijn nog resonator plaatsen vrij, EN je hebt nog resonators in je 'rugzak', dan kun je daar extra resonators bij plaatsen tot het maximum van 8.

Je kunt alle portals Hacken. Dus grijze, blauwe en groene. Wanneer je een portal van je eigen partij hack krijg je meestal de meeste items (resonators, XMP bursts, shields) er uit. Bij het hacken van een vijandige portal krijg je er meestel niet veel uit.

Om twee portals te linken heb je van één van de twee portals een key nodig. Die key kun je (met wat geluk) krijgen door een portal te hacken. Vervolgens moet je bij een andere portal staan die binnen bereik is (afhankelijk van je level) en dan kun je linken naar de portal waarvan je de key hebt.
In de TUT had ik allemaal portals om heen, alleen nu dat de TUT afgelopen is, is het kaal en zie ik alleen maar van die energie balletjes.
Ga in een webbrowser (niet op je mobiel maar op een PC/laptop) naar www.ingress.com/intel en kijk rond waar er in de buurt van jou wat te doen is. Je kunt inzoomen en hoe verder je inzoomed, hoe lager level van portals zichtbaar wordt.
Dus nu is mijn vraag wat moet ik gaan doen, het lijkt me logisch om een portal te gaan vinden en deze te gaan hacken zodat die van mij wordt.
Ik woon in Uden en er zijn helemaal geen portals te vinden. Dus zoals ik al heb gelezen in de voorgaande berichten zou ik een monument of dergelijke moeten fotograferen en deze opsturen naar Ingress zodat hun er een portal van maken ????

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.
Wanneer je de Ingress app op je (Android) mobiel geïnstalleerd hebt wordt er bij de delen (share) optie vanuit de camera-app een extra optie zichtbaar om een foto die je maakt met Ingress te delen. Dan moet je wel aangezet hebben dat GPS aan staat wanneer je foto's maakt zodat die foto's de lokatie data hebben. De portal wordt gemaakt op de plek waar je staat wanneer je de foto maakt. Dat duurt overigens wel een week of 4-6 gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-08-2020
Klinkt leuk. Maar als ik het goed begrijp heb je dus 3G nodig op je telefoon om dit te kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Klopt. Ik heb maar incidenteel behoefte aan mobiel internet en heb daarom alleen maar een pre-paid bliep SIM in mijn HTC Flyer zitten. Als ik thuis via WiFi contact heb en daarna van huis wegloop krijg ik een force-close zodra ik buiten bereik van mijn eigen WiFi verbinding ben. Ik had gehoopt dat er voldoende data over je directe omgeving naar je device gedownload werd om daarna in de omgeving een tijdje los van het internet te kunnen werken, zolang je maar wel een plaatsbepaling hebt via GPS. Niet dus. Beetje jammer dat men dat niet geïmplementeerd heeft.

Omdat je vandaag één dagje gratis kon 'bliepen' heb ik het nu eens echt uitgeprobeerd toen het weer vanmiddag redelijk was. Ik heb de tutorial kunnen doorlopen en ben later lekker even een stukje door het dorp gaan fietsen om XM puntjes te verzamelen. Mijn voorraad staat na iets van drie kwartier fietsen op 100% maar ik kan er weinig mee doen. Alle missions zijn 'grijs'. Als ik via de PC op de kaart kijk zie ik het dichtstbijzijnde portal op ongeveer een half uur fietsen en andere al gauw op drie kwartier tot een uur fietsen of verder. Ik ben echt niet van plan om ervoor in de auto te stappen. Dat stukje fietsen was alleen maar een nuttig stukje lichaamsbeweging en daar heb ik geen moeite mee.

Misschien dat later in het jaar met beter weer ik het wel aardig kan vinden om een dagje te fietsen, wat ik toch al wel doe, met o.a. als doel wat portals langs te gaan maar tot dan zal ik er weinig mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

@ Haay,

Bedankt voor je uitleg, ik snap het al een beetje. Ik heb gekeken op de website wat jij zei, en zag dat er in het dorp waar ik woon geen portals zijn, zowel groen, blauw of grijs.

Ik neem aan dat de grijze portals de portals zijn die je hebt aangevraagd bij Ingress zelf (met behulp van het foto maken met GPS).
Als deze dan in het spel verwerkt worden kun jij ze dus hacken en veroveren?

Ik heb een website gevonden waar staat welke gebouwen en dergelijke je kan fotograferen waar vervolgens een portal kan worden gemaakt:

- Statues
- Unique architecture
- Outdoor murals
- Historic buildings
- Special outdoor buildings
- Unique local businesses

Wordt er nauwkeurig gekeken naar waar ik een foto van maak ?

Kan ik bijvoorbeeld van het politiebureau, wandschildering van een flat en een kerk een foto maken en deze dan insturen? (dus meerdere foto's te maken en deze allemaal in te sturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
nitrodesign schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:36:
Bedankt voor je uitleg, ik snap het al een beetje. Ik heb gekeken op de website wat jij zei, en zag dat er in het dorp waar ik woon geen portals zijn, zowel groen, blauw of grijs.

Ik neem aan dat de grijze portals de portals zijn die je hebt aangevraagd bij Ingress zelf (met behulp van het foto maken met GPS).
Als deze dan in het spel verwerkt worden kun jij ze dus hacken en veroveren?
Grijze portals zijn gewoon neutraal, wat betekent dat ze niet onder controle van of de Enlightened of de Resistance staan. Een blauwe of groene portal die bv. maar één resonator heeft kan na verloop van tijd vanzelf weer grijs worden wanneer de resonator 'depleted' (leeggelopen) is en niemand die resonator op tijd weer bijgevuld heeft.

Je verzamelt die witte stipjes (XM) en daarmee vul je je XM-balk. Kom je bij een portal van jouw team, waar Resonators niet helemaal vol zijn (vanzelf leeg gelopen of door een vijandige aanval deels kapot gemaakt) dan kun je die Resonators vanuit jouw XM-balk weer aanvullen.

Kom je bij een vijandige portal, en heb je XM-Bursters in bezit, dan kun je daarmee de Resonators schade doen. Hoe hoger je level, hoe hoger level XM-Burster je kunt gebruiken, en hoe meer schade in één keer je kunt doen. Ik heb bv. een level 7 XM-Burster in bezit, maar ben zelf level 2, dus die kan ik voorlopig nog niet gebruiken. :P Als je alle Resonators van een vijandige portal opblaast dan wordt die portal grijs, en kun je die vervolgens overnemen door er eigen Resonators in te zetten.
Kan ik bijvoorbeeld van het politiebureau, wandschildering van een flat en een kerk een foto maken en deze dan insturen? (dus meerdere foto's te maken en deze allemaal in te sturen).
Ja, gewoon per object een foto maken, toepasselijk naampje geven, en insturen. (gaat via email overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
krypt je wordt verwacht in rdam ;)

Eigenlijk wel beter zo, jij komt langs en je levelt en daarna kan de resistance weer levellen..

Ik zit nu op lvl 3 sinds gister.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ik zie het... Had het ook als een uitnodiging opgevat :)

Het is eigenlijk meer de bedoeling dat enlightened kan levelen in rotterdam. Ik maak daarom amper links en helemaal geen fields aan. Dat mogen de locals doen om te levelen.

En daarbij level ik niet zo gemakkelijk meer... helaas..

[ Voor 22% gewijzigd door Krypt op 02-01-2013 13:24 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:51
Ik heb sinds net ook een account, hier in Gouda redelijk wat activiteit! Vanavond even wat rondjes lopen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Hoe kun je ook al weer de precieze locatie (GPS coordinaten) van een Portal laten wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:19

watercoolertje

Untertitel

@Wii4all veel van die dingen heb ik aan mijn (android) app toegevoegd:
Google Play: Ingress Portal Calculator (opmerkingen/suggesties zijn welkom!)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08 17:11
Net als vele anderen zit ik te wachten op een invite. Ondertussen wil ik eventueel wel wat nieuwe portals aanmaken, maar daarvoor lijkt het me handig om te weten waar al portals zijn, zodat ik niet bestaande portals opnieuw inzend. Zou iemand daarom voor mij een screenshot van Rotterdam Alexanderpolder kunnen maken (zeg maar dit gebiedje of groter)?

Ook ben ik wel benieuwd naar de filosofie achter hacken. Ik heb nog niet het hele achtergrond verhaal gelezen, maar snap het idee van de portals en het claimen ervan e.d. voor mijn gevoel wel. Maar daarbij snap ik dan niet waarom je je eigen portals (i.e. van je eigen fractie) zou hacken. Wat is daar het idee achter?

[ Voor 26% gewijzigd door Coocoocachoo op 02-01-2013 15:43 . Reden: link gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:19

watercoolertje

Untertitel

Coocoocachoo schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:37:
Ook ben ik wel benieuwd naar de filosofie achter hacken. Ik heb nog niet het hele achtergrond verhaal gelezen, maar snap het idee van de portals en het claimen ervan e.d. voor mijn gevoel wel. Maar daarbij snap ik dan niet waarom je je eigen portals (i.e. van je eigen fractie) zou hacken. Wat is daar het idee achter?
Denk niet dat daar een heel verhaal aan vast zit eigenlijk, meer dat ze een manier zochten om spullen (resonators/keys/bursters) uit te delen en dat ze toen op het hacken gekomen zijn...

Rechts van dat meer zit trouwens bijna niks, 1 portal, links een stuk of 20 a 30 als ik het ff snel heb gezien.

[ Voor 8% gewijzigd door watercoolertje op 02-01-2013 16:24 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
Haha, ok duidelijk. Als het het spel beter maakt hoeft er natuurlijk ook niet altijd een ingewikkeld meesterplan achter te zitten, was alleen benieuwd of ik iets mistte.

En bedankt voor de info, mooi dat dat gebiedje redelijk leeg is, dan kan ik eens kijken of ik in een lunchpauze wat leuke portals-to-be kan opzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Coocoocachoo schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:37:
Net als vele anderen zit ik te wachten op een invite. Ondertussen wil ik eventueel wel wat nieuwe portals aanmaken, maar daarvoor lijkt het me handig om te weten waar al portals zijn, zodat ik niet bestaande portals opnieuw inzend. Zou iemand daarom voor mij een screenshot van Rotterdam Alexanderpolder kunnen maken (zeg maar dit gebiedje of groter)?

Rond alexanderpolder zit nog helemaal niks. Dus stuur maar in zou ik zeggen.

Ik heb net een foto van de woonmall gesubmit.

Het vierkant laagste punt van nl is al wel een portal btw.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
Wii4all schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:00:
[...]

Rond alexanderpolder zit nog helemaal niks. Dus stuur maar in zou ik zeggen.

Ik heb net een foto van de woonmall gesubmit.

Het vierkant laagste punt van nl is al wel een portal btw.
Het "Vierkant Eiland" was inderdaad iets wat mij wel een leuk portal leek. Geen idee dat dat trouwens zo heet en het laagste punt van Nederland is. Krijg ik zelfs zonder invite nog mee dat het leuk is om zo je omgeving opeens beter te leren kennen :+

Ik ga goed om me heen kijken en als ik iets leuks zie terwijl het niet pikkedonker is (wie heeft die korte dagen uitgevonden?) zal ik hem meteen submitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik ben ook al op leuke mooie plekken geweest door dit.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Hoe communiceren jullie eigenlijk nog meer? als ik inlog via mijn tel op Ingress, dan kan ik alleen zien wat mensen type in een bepaald gebied waarbij ik ben ingezoomd. Hebben jullie een soort van forum of dergelijke waar deze informatie te vinden en te delen is.

Ook zag ik gister staan iets over passcodes wat zijn dat en hoe kun je die krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 07:57
Ongeveer twee maanden geleden m'n maildadres ingevuld, en heb nu een invite gekregen! Helaas zijn er in de omgeving van Tollebeek, noordoostpolder niet zoveel portals. Morgen naar Groningen, ik speel als resistance, en in Groningen zit veel enlightened zag ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Zo, ik was een tijd in het zuiden bij mijn ouders op bezoek, en had daar heel de stad zo ongeveer veroverd. Omdat ik toch niet van plan was om het allemaal op afstand te onderhouden (en omdat keys zo lastig te verkrijgen zijn tegenwoordig), had ik er allemaal lvl1 resonators op gezet. In de trein terug vandaag, kreeg ik 57 mailtjes dat mijn resonators destroyed waren.

De meeste communicatie in mijn omgeving verloopt via Google+, daar zit een actieve resistance community in een gecontroleerde omgeving die elkaar actief helpt met passcodes en tips & tricks. Ook de open community is actief, maar helpt vooral newbies. Lokaal hebben we ook nog wel eens een meetup, en een eigen Google+ community met gecontroleerde toegang. Landelijk is er niet echt wat actiefs bezig heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
nitrodesign schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:49:
Hoe communiceren jullie eigenlijk nog meer? als ik inlog via mijn tel op Ingress, dan kan ik alleen zien wat mensen type in een bepaald gebied waarbij ik ben ingezoomd. Hebben jullie een soort van forum of dergelijke waar deze informatie te vinden en te delen is.

Ook zag ik gister staan iets over passcodes wat zijn dat en hoe kun je die krijgen.
Communicatie gaat o.a. via Google+ Community groups:
Ingress Nederland: https://plus.google.com/communities/104494178773605835539
Decode Ingress: https://plus.google.com/communities/114606795989653285746

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Ik ben vandaag naar Veghel geweest en heb twee portals gevonden van de tegenstander (Enlightened).
Alleen wat is nu de bedoeling, ik heb beide portals gehad en kreeg ik items. XM Buster en L1 Resonator (5).

Maar elke keer als ik een portal heb gehackt moet ik 300 seconde wachten totdat ik weer een portal kan hacken. Kan dit ook sneller ?

Ook als ik een portal hack krijg ik 100 AP punten, maar de portal wordt niet van mij. Wanneer wordt die portal dan van mij ? of moet ik dan om de 300 seconde elke keer de portal hacken en hopen op een wapen (XM Buster) ? en dan zou ik dus die Resonater ontschadelijk maken en zorgen dat de portal neutraal wordt?

Zijn er manieren om sneller aan die AP punten te komen zodat ik eerder level up ben.

Hopelijk kunnen jullie hier mij uitleg ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

nitrodesign schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 21:33:
Ik ben vandaag naar Veghel geweest en heb twee portals gevonden van de tegenstander (Enlightened).
Alleen wat is nu de bedoeling, ik heb beide portals gehad en kreeg ik items. XM Buster en L1 Resonator (5).

Maar elke keer als ik een portal heb gehackt moet ik 300 seconde wachten totdat ik weer een portal kan hacken. Kan dit ook sneller ?

Ook als ik een portal hack krijg ik 100 AP punten, maar de portal wordt niet van mij. Wanneer wordt die portal dan van mij ? of moet ik dan om de 300 seconde elke keer de portal hacken en hopen op een wapen (XM Buster) ? en dan zou ik dus die Resonater ontschadelijk maken en zorgen dat de portal neutraal wordt?

Zijn er manieren om sneller aan die AP punten te komen zodat ik eerder level up ben.

Hopelijk kunnen jullie hier mij uitleg ingeven.
Het beste kun je gewoon even de tutorial spelen. Die zit in de Ingress-app onder Ops -> Missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLaDOS
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-08 10:31
Ik heb geen invite, maar als ik dit forum zo lees lijkt het mij super-interessant. Als er iemand is die een invite overheeft schroom niet hem naar mij toe gooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:27

Coldcat

HODL

Net ook een uitnodiging gekregen. In omgeving R'dam / Delft zal ik eens gaan rondkijken :)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ingeschreven, hoe lang duurt het? zo'n invite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ook net ingeschreven.

@tennisbal als je terug leest snel 2 maanden als je de reacties mag geloven.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Zijn er nog mensen hier die in Almere/Lelystad wonen en de Enlightenment willen komen versterken? Daar heb ik nog wel een invite-code voor over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Ik heb de TUT gedaan, en daar had ik binnen 1 minuut een portal gehackt en gezorgd dat die van mij is.
Alleen toen ik gister dus in Veghel was en ik de portal wou hacken kon ik hem niet kapot maken. Ik kon geen "Fire XM" doen.

Toen ik na een aantal keer hacken wel een "Fire XM" kon doen, ging er maar 2 tot 11 % van de Resonators af.
Dus als ik het dan goed begrijp is het namelijk zo:

Als ik een vijhandige portal hack (rust van 5 minuten) krijg ik items, deze items kunnen resonators zijn of XM Busters. Met deze items kan ik dus dan de vijhandige portal kapot maken en dan overnemen.

Maar duurt het dan echt zo lang voor dat ik een portal kapot heb gemaakt en deze heb overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
nitrodesign schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:12:
Als ik een vijhandige portal hack (rust van 5 minuten) krijg ik items, deze items kunnen resonators zijn of XM Busters. Met deze items kan ik dus dan de vijhandige portal kapot maken en dan overnemen.
Over het algemeen krijg je meer, en betere, items bij het hacken van een 'eigen' portal dan van een vijandige portal.

Verder maakt het uit wat voor level de resonators zijn die op een portal zitten. Hoe hoger het level resonator, hoe meer XP er in zit, en hoe minder schade een lage level burster doet.

Dan kunnen er ook nog 1 tot 4 schilden op een portal zitten, die deels de schade van een burster absorberen.

Bij het doen van een XMP burst gebeurt de meeste schade op de plek waar je staat, met een afnemende schade-cirkel van je af gaand. Dus als de resonators allemaal dicht op de portal zitten, dan doet een burst veel schade aan alle resonators wanneer je op de portal staat. Een goede tactiek is dus om de resonators zo ver mogelijk van de portal te plaatsen.

Wanneer je alle resonators kapot geblast hebt kun je de portal overnemen door je eigen resonators er in te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Hoe plaats je zo'n resanator eigenlijk verder van een portal? Vanuit het portal scherm zelf heb ik die dingen geplaatst, maar kwamen er automatisch in een klein rondje omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

ex87 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:59:
Hoe plaats je zo'n resanator eigenlijk verder van een portal? Vanuit het portal scherm zelf heb ik die dingen geplaatst, maar kwamen er automatisch in een klein rondje omheen.
Zelf voldoende afstand van de portal nemen :) Het best kun je ergens gaan staan waar de portal nog nèt binnen bereik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Koppensneller schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:21:
[...]

Zelf voldoende afstand van de portal nemen :) Het best kun je ergens gaan staan waar de portal nog nèt binnen bereik is.
Dus waar je staat wordt die geplaatst? Aha.. logisch ook :P. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dat is alleen zo bij de optie op het portal scherm. Dan wordt de resonator geplaatst waar je staat. Wanneer je via upgrade portal een resonator plaatst dan geef je het quadrant aan ( noord, noord-oost, oost enz enz) en wordt alleen de afstand die je zelf tot de portal hebt als variabele meegenomen. De resonator stat dan 'afstand tot de portal' ten noorden/oosten/enz van de portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Janoz schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 15:39:
Dat is alleen zo bij de optie op het portal scherm. Dan wordt de resonator geplaatst waar je staat. Wanneer je via upgrade portal een resonator plaatst dan geef je het quadrant aan ( noord, noord-oost, oost enz enz) en wordt alleen de afstand die je zelf tot de portal hebt als variabele meegenomen. De resonator stat dan 'afstand tot de portal' ten noorden/oosten/enz van de portal.
Je hoeft dus niet op verschillende plekken te gaan staan? Gewoon 1x ver weg is voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ja, mits je 'upgrade portal' gebruikt ipv 'place resonator'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 21:50
Die in Veghel hebben portal shields en l2 en l4 resonators. Het waren vanmiddag de eerste portals die ik ooit bezocht, gisteravond eindelijk toegelaten. Had ik trouwens de training maar gevolgd, zag thuis pas dat ik xmp had kunnen bursten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Niet dat één L1 Xmp burster veel schade doet tegen L2 en L4 resonators die onder shields zitten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 21:50
Nee maar dan had ik gelijk ff gezien hoe dat werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Haay schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 08:40:
Zijn er nog mensen hier die in Almere/Lelystad wonen en de Enlightenment willen komen versterken? Daar heb ik nog wel een invite-code voor over. :)
Ik was met de jaarwisseling in Almere, viel geen kont te doen. 0,0 portals.
Dus ik heb maar wat foto's ingestuurd.

Voor alle nieuwe spelers: er is al vrij veel geschreven over de basics, met een beetje zoeken vind je zo alle essentiele informatie. Ik stel ook voor dat alle informatie in de startpost wordt gegooid. Het zit allemaal vrij eenvoudig in elkaar.

De meerwaarde van het spel, voor mij althans, zit hem in het strategische en sociale aspect.
Plannen met medespelers om zo de andere partij te slopen in gebied x.
ParaNoiMia schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:57:
Nee maar dan had ik gelijk ff gezien hoe dat werkt ;)
Een blauwe cirkel die vanaf jouw positie naar buiten schiet en onderweg zie je bij elke resonator die je raakt de schade in rode 1tjes. Verder wordt je zelf ook nog gezapt, die schade verschijnt ook in rooie percentages.

[ Voor 20% gewijzigd door ShadyNetworker op 04-01-2013 20:57 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Vandaag iets vaags, kon een portal meerdere keren achter elkaar hacken en kreeg ook spullen voor elke hack. Pas na een paar keer werd de portal hot. Volgens mij kwam dit door slechte netwerkverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

jelmervos schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:50:
Vandaag iets vaags, kon een portal meerdere keren achter elkaar hacken en kreeg ook spullen voor elke hack. Pas na een paar keer werd de portal hot. Volgens mij kwam dit door slechte netwerkverbinding.
De beruchte multi-hack bug. Een van de redenen dat er een itemlimiet van 2000 is ingesteld volgens mij.
Het zou sinds de laatste update van de game niet meer mogelijk moeten zijn om dit te doen. Maar je had dus wat geluk.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

ShadyNetworker schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:37:
[...]

De beruchte multi-hack bug. Een van de redenen dat er een itemlimiet van 2000 is ingesteld volgens mij.
Het zou sinds de laatste update van de game niet meer mogelijk moeten zijn om dit te doen. Maar je had dus wat geluk.
Multihack werkt gewoon prima hoor :P Nog vermakelijker is multihacken op vijandelijke portals, je krijgt namelijk elke keer 100AP. Mijn record is 5 keer achter elkaar overigens :7

Waren jullie er trouwens al achter dat je niet meer per se je keys hoeft te droppen om er meerdere te krijgen van een portal, is ook sinds de update.

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Shapeshifter schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:46:
[...]

Waren jullie er trouwens al achter dat je niet meer per se je keys hoeft te droppen om er meerdere te krijgen van een portal, is ook sinds de update.
Klopt, ik heb ook dubbele keys.
Wanneer raak je die keys weer kwijt (behalve dmv drop)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Als je bij Portal A staat, en je wil een link leggen naar Portal B, heb je een key nodig van Portal B.
Die wordt dan opgebruikt bij het linken.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Hebben mensen hier nog ervaring met een verschil in loot als je dichterbij of verderaf een portal staat, of juist als je pijl richting een portal wijst (en dan het liefst op de lijn tussen 2 portals).
Dat leek mij onzin, maar ik weet niet wat jullie ervaringen zijn. Ik heb vandaag geprobeerd om te hacken met de pijl op een portal gericht, en ik kreeg opvallend veel portal keys, maar dat kan ook gewoon toeval zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Gister de invite gekregen. Er is verdorie geen enkele portal in het dorp. Verder nog maar eens goed lezen hoe het werkt...

Ook eens uitzoeken of er goede resistence communicatie middelen zijn in nederland.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Vandaag erg vaak dat portals blauw lijken maar zodra je ze hackt zijn ze groen. De portal rechts boven is dus gewoon groen, zie ook de link.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tsYPgl.png
Misschien komt het doordat de portal net daarvoor is overgenomen. Local cache is gewoon up-to-date.

[ Voor 8% gewijzigd door jelmervos op 06-01-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

jelmervos schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:15:
Vandaag erg vaak dat portals blauw lijken maar zodra je ze hackt zijn ze groen. De portal rechts boven is dus gewoon groen, zie ook de link.
[afbeelding]
Misschien komt het doordat de portal net daarvoor is overgenomen. Local cache is gewoon up-to-date.
Weet je zeker dat je local cache bijgewerkt is dan? Even naar Ops -> Device -> Force sync, als het daarna nog zo is, is het wel erg vreemd...

Mooi is dat, verf je Utrecht blauw, is het een dag later weer groen, waarom is er geen resistance in Utrecht?

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Shapeshifter schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:36:
Weet je zeker dat je local cache bijgewerkt is dan? Even naar Ops -> Device -> Force sync, als het daarna nog zo is, is het wel erg vreemd...

Mooi is dat, verf je Utrecht blauw, is het een dag later weer groen, waarom is er geen resistance in Utrecht?
Zorg ook dat je netwerkverbinding fatsoenlijk werkt. Als het na een force-sync nog niet werkt, zou ik even een report op de support forums inschieten.

Re: Utrecht, Waarom is er geen Enlightened in Rotterdam :)
It's all in the game, I guess.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
ShadyNetworker schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:07:
[...]
Re: Utrecht, Waarom is er geen Enlightened in Rotterdam :)
It's all in the game, I guess.
Omdat ik nog geen invite heb gekregen O-) :+

Dit weekend nog geen tijd/zin gehad om naar buiten te gaan en portals te submitten, maar wel even voor mezelf een mapje op Google Maps aangemaakt met leuke dingen die ik in de omgeving kan bedenken. Jammer genoeg zit alles (4 dingen) alleen zo goed als op een lijn... Dat is natuurlijk ook niet echt handig |:(

[ Voor 37% gewijzigd door Coocoocachoo op 07-01-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Achja, ik zit ook al een poosje op een invite te wachten... Ben wel benieuwd, als je alleen de screenshots ziet, lijkt het nogal wazig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Zo,

Eerste neutrale portal gevonden en daar ben ik nu de trotse ondekker van ofzoiets. (resistence)

Bij het aanvragen van portals, heeft iemand erop gelet hoe lang het daadwerkelijk duurt en of er kritisch naar gekeken wordt? Of wordt alles wel een beetje toegewezen?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
geen idee, ik hem mijn eerste zaken pas 3 weken geleden ingestuurd en die staan er nog niet bij...

Duurt gemiddeld 7 weken tot 3 maanden, laatst hoorde ik wel dat ze het team wat dingen toevoegt hebben uitgebreid.

De locatie waar de foto van de genomen is de plek waar het portal staat. Zo heb je in rdam een portal dat heet laurenskerk, maar je staat dan ongeveer achter de v&d en ziet de kerk in de verte.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

leuk_he schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:32:
Zo,

Eerste neutrale portal gevonden en daar ben ik nu de trotse ondekker van ofzoiets. (resistence)

Bij het aanvragen van portals, heeft iemand erop gelet hoe lang het daadwerkelijk duurt en of er kritisch naar gekeken wordt? Of wordt alles wel een beetje toegewezen?
Heeft bij mij ongeveer 3 weken geduurd. Dit was een maand geleden.
Er wordt niet kritisch gekeken. Zo zijn er portals op verkeerde plaatsen en dubbele die echt maar een paar meter van elkaar verwijderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Voor de goede orde:

Er is ooit bij de start een import van de Panoramio database gedaan zoals die er toen(begin Nov 2012?) bij stond. Daar komen alle foutieve portals uit voort.

Alle player submitted portals worden als het goed is gecheckt. Vandaar ook die lange tijd voordat ze worden toegevoegd. Mijn portals zijn in ieder geval OP het object geplaatst(of vlakbij), ipv dat ze de coords van de foto nemen.

https://groups.google.com.../JC75hGN8Rbk/cXSokh-ADbkJ

Verder zie ik net dat ze het ook op prijs stellen als je in de email voor een nieuwe portal de coordinaten meegeeft:

https://groups.google.com.../JC75hGN8Rbk/cXSokh-ADbkJ

It's always DNS...

Pagina: 1 ... 4 ... 23 Laatste