Ingress: Google's augmented reality MMOG

Pagina: 1 ... 3 ... 23 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben dus Enlightened? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Yes.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-01 14:06

The Milkman

█████░░░░░ 50%

La Resistance!

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Moet je daar zelf voor kiezen of wordt je zelf in een bepaalde groep gestoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-04 09:38

Iooryz

iooryz

The Milkman schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:19:
Hoe en waar heb je dat georganiseerd als ik vragen mag?
Ik herkende de nickname van een mede-verzetsstrijder als die van een oud studiegenoot. Dus toen wat het eenvoudig, want hij kende ook al een aantal mensen persoonlijk. Maar we maken ook gebruik van een google+ community voor twente als resistance, dus dat spreekt ook al eenvoudiger af.
Het adres is: https://plus.google.com/communities/100100485773425296012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:21
Wanneer je de Tutorial afrondt krijg je de vraag voor welke partij je wilt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En wat is precies het verschil tussen de 2 partijen? Of wordt dat allemaal duidelijk uitgelegd in de tutorial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:57
Anoniem: 296939 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:41:
En wat is precies het verschil tussen de 2 partijen? Of wordt dat allemaal duidelijk uitgelegd in de tutorial?
The Resistance verdedigd de mensheid en wil niet dat de Shapers mensen (en de wereld?) over kunnen nemen.
The enlighted zien de shapers als iets wat de mensheid kan helpen in de volgende stap in de evolutie.

The Shapers hebben al eeuwen lang creatieve mensen geinspireerd en nu zijn ze bij de volgende stap aangekomen: het "inspireren" van wetenschappers. De vraag is natuurlijk of het bij inspireren blijft, want het lijkt erop dat de Shapers mensen ook over kunnen nemen. Dus denk je dat de Shapers slechte bedoelingen hebben ga je bij de Resistance, denk je dat ze de de mensheid helpen evolueren ga je bij de Enlightend.

Aan jou de keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Anoniem: 296939 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:41:
Geen verschil, behalve de kleur, naam en het achterliggende verhaal. Zie post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:44
Iooryz schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:40:
[...]

Ik herkende de nickname van een mede-verzetsstrijder als die van een oud studiegenoot. Dus toen wat het eenvoudig, want hij kende ook al een aantal mensen persoonlijk. Maar we maken ook gebruik van een google+ community voor twente als resistance, dus dat spreekt ook al eenvoudiger af.
Het adres is: https://plus.google.com/communities/100100485773425296012
Ik heb me aangemeld, woon in deventer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:07
m0nk schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:26:
Wel bout, ben resistance in een compleet groene omgeving. Had verwacht dat er in de omgeving Zoetermeer wel wat meer portals waren (met name neutrals) om te kunnen levelen. In Zoetermeer is er 1 portal waar ik als lvl 1 weinig te zoeken heb. Wel even langs gereden maar weinig kunnen uithalen.
Gewoon blijven hacken elke 5 minuten, volgens mij is het hoe hoger de portal, hoe hoger de kans op hoge items.

Als je dan 2-4 L3 Bursters hebt, gewoon erop nuken... Kijken wat er gebeurt :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58

m0nk

16-09-2003 15.15

FireDrunk schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:32:
[...]

Gewoon blijven hacken elke 5 minuten, volgens mij is het hoe hoger de portal, hoe hoger de kans op hoge items.

Als je dan 2-4 L3 Bursters hebt, gewoon erop nuken... Kijken wat er gebeurt :)
Ga vandaag toch op tijd weg van kantoor, rij ik wel even langs. Kijken wat ik kan doen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Zet een paar leuke filmpjes op een tablet, en leg je telefoon er naast met een countdown timer app (5 minuten, even trillen). En elke keer dat je telefoon trilt, druk je op het knopje :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 00:27

MethinX

't is wat!

FireDrunk schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:42:
Zet een paar leuke filmpjes op een tablet, en leg je telefoon er naast met een countdown timer app (5 minuten, even trillen). En elke keer dat je telefoon trilt, druk je op het knopje :)
Sta je buiten in de kou lekker filmpjes te kijken ;)

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diminish
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-11-2024
of je loopt gewoon rondjes door de stad... easy as that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
In de auto natuurlijk... ;)
Iemand die weet waarom de enlightened 641 miljard mind units hebben?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Ik gok d'r op dat dat een falende teller was. Het is nu ook weer verholpen volgens mij. Op de iPad thuis geeft ie t goed weer iig.

edit; op de pc geeft ie het inderdaad niet goed weer...

[ Voor 18% gewijzigd door TFDev op 12-12-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-04 18:21
Kan iemand me helpen aan een invite? Ik moet dit gewoon meemaken O:)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-05 13:59
Woot.. we won the world.. lol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
As if :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Lijkt me mooi om inderdaad met anderen contact te zoeken.
Hoop dat het gewenst is om inderdaad Community links te plaatsen?

Hierbij voor regio Zwolle (Resistance): https://plus.google.com/u...ies/116995227842775236934

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3o35413D1y3u3U3a3d3y/Zwolle_Resistance_s.png

Yeah!

[ Voor 17% gewijzigd door The Milkman op 12-12-2012 23:47 ]

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-05 10:36

vleesjus

echte vleesjus!

Kan iemand zien hoeveel ram Ingress gebruikt op de telefoon? Ik heb namelijk het vermoeden dat mijn telefoon geheugen te kort komt waardoor ik het niet kan spelen.

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

• FireDrunk
27.51MB hier momenteel.

Even niets...

• Haay
vleesjus schreef op donderdag 13 december 2012 @ 05:10:
Kan iemand zien hoeveel ram Ingress gebruikt op de telefoon? Ik heb namelijk het vermoeden dat mijn telefoon geheugen te kort komt waardoor ik het niet kan spelen.
Bij mij staat:
Opslagruimte
Totaal: 59,30 MB
App: 26,42 MB
SD-kaart: 32,69 MB

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-05 10:36

vleesjus

echte vleesjus!

Thanks, dan moet ik het toch ergens anders zoeken. Elke keer als ik ingress opstart dan freezed mn hele telefoon(motorola milestone @1Ghz).

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-05 13:59
vleesjus schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:07:
Thanks, dan moet ik het toch ergens anders zoeken. Elke keer als ik ingress opstart dan freezed mn hele telefoon(motorola milestone @1Ghz).
Same here op mijn Desire.. gewoon op "Wait" drukken als je een melding krijgt.. uiteindelijk doet ie het wel weer :)

• FireDrunk
Heb je de app op je SD kaart geinstalleerd? Misschien eens wisselen? (Telefoon -> SD)
Ook checkt de tool direct bij het starten of je internet hebt, en blijft hangen totdat hij een eerste response heeft van de server. Dat kan (als je bijvoorbeeld op GPRS zit) nog wel eens duren...

Even op WiFi proberen helpt misschien ook wel.

[ Voor 59% gewijzigd door FireDrunk op 13-12-2012 12:42 ]

Even niets...

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 20:09
Sedert gisteren heb ik ook een invite. Leuk. In de buurt zijn er echter geen portals.
Ik wil zelf een locatie voorstellen om een portal te maken via NIA Super Ops.

Weet er iemand wat de eisen zijn van zo'n locatie? Zou bijvoorbeeld dit geaccepteerd worden: http://goo.gl/maps/TQIQv

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-05 10:49
Lijkt me wel. De eisen staan hier:
http://support.google.com...4?hl=nl&ref_topic=2799270

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

• Renzzie
  • Laatst online: 30-05 22:23
Ik ben de app sinds vandaag ook aan het uitproberen, heb nu de tutorial doorlopen.

Als ik het nu dus goed begrijp zijn de portals in Leerdam (waar ik woon) alleen degene die er dus nu al zijn?
http://www.ingress.com/intel -> hier dus de stadswal. Alleen deze portals kan je capturen?

Als ik meer portals in Leerdam wil moet ik foto's maken en submitten via NIA Super Ops.

Dit kan ik tenminste afleiden uit hun eigen help document. Wil alleen even checken of ik het begrepen heb :)

Wat me wel onduidelijk is, is waar die MX(?) punten voor dienen. Die zwevende bolletjes op de map zeg maar. Heb je deze nodig om dingen te capturen? Of zijn dit gewoon experience points?

[ Voor 14% gewijzigd door Renzzie op 13-12-2012 22:38 ]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 20:36
Xm is exotic matter. Dat is de energie die uit de, blijkbaar, andere dimensie in de onze lekt. Deze exotic matter is het spul wat oa. je scanner, je resonators en je xmps op werken.

Je kunt dus een reserve aanleggen, waarbij er een maximum is per level dat je bent. Als je een portal hackt dan kost dat energie (xm), I als je een vijandige portal hackt dan kan jezelf aangevallen worden en dat kost ook Xm.

Als je geen Xm reserve meer hebt, kun je dus eigenlijk niets meer. Dan moet je nieuwe zoeken.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeeej, ik heb mijn invite binnen (via een vriend). Nu is er in mijn dorp blijkbaar niet echt iets te doen dus moet ik wachten tot ik nog eens ergens ben :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-05 08:00

ResuCigam

BOFH

Voor beginners is hier een goed overzicht van het spel te vinden waar alle mogelijkheden op een rij staan.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik heb eindelijk een key! Enlighted Rotterdam!

Alleen bij de eerste Hack a Simulated Portal Les, gaat me scherm op zwart. Niet heel het schem alleen waar de map op staat, als ik hem beweeg. De 'hud' blijft gewoon werken. Ik ben bang dat het aan mijn gare Desire S ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 00:27

MethinX

't is wat!

MorDrakka schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:42:
Alleen bij de eerste Hack a Simulated Portal Les, gaat me scherm op zwart. Niet heel het schem alleen waar de map op staat, als ik hem beweeg. De 'hud' blijft gewoon werken. Ik ben bang dat het aan mijn gare Desire S ligt.
Je bent niet de enige, meende me al te herrinderen dat ik zoiets vaker had gelezen: https://groups.google.com...ss/Ss0mJJGLCT4/discussion

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 12:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Heb ik ook gehad. Keertje Ingress gekilled en herstart, toen werkte het ineens.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Dat hoor ik heel vaak, vooral icm de tutorial -> real word switch.
idd, keihard killen en herstarten doet de trick.

Ontopic: We zijn weer lekker bezig geweest. Dinsdag de grens van Brabant/Gelderland onveilig gemaakt, en een respectabele 28 portals gepakt :D
Woensdag fields getrokken en heerlijk een paar portals gesloopt :D

Eat that, resistance! :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Bedankt voor link MethinX had nog geen tijd gehad om goed te zoeken. Naar SD verplaatsen heeft het opgelost.

Net een beetje portals lopen hacken. Vind ik een portal met maar 1 level 1 resonator, 2 level 1 XMP burst konden die niet slopen :(

Spawnen er 3 neutral portals IN de dierentuin, nu dicht wel grappig.

IS er een Dutch Enlightened Clan / Group or something ?

[ Voor 8% gewijzigd door MorDrakka op 14-12-2012 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

MorDrakka schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 21:49:
Bedankt voor link MethinX had nog geen tijd gehad om goed te zoeken. Naar SD verplaatsen heeft het opgelost.

Net een beetje portals lopen hacken. Vind ik een portal met maar 1 level 1 resonator, 2 level 1 XMP burst konden die niet slopen :(

Spawnen er 3 neutral portals IN de dierentuin, nu dicht wel grappig.

IS er een Dutch Enlightened Clan / Group or something ?
Er wordt beweerd van wel, maar ik vermoed dat ze de boel flink dicht hebben zitten. Denk dat ze bewijs willen zien van wie je bent. :)

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Alles is aan het decayen gister en vandaag. Naar verluid omdat er extra portals bijkomen, en de fields deze omsloten, waardoor ze niet bruikbaar waren. Maar ik heb nog geen nieuwe portals hier in de buurt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-05 18:54

Koppensneller

winterrrrrr

Hier in Nijmegen is een avondje Ingressen door * Koppensneller en UltraMan ook teniet gedaan door die versnelde decay, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-12-2024
Zijn er meer mensen die last hebben van niet werkende bursters? Lvl2 bursters op een lvl1 resonator geven me maar 1% damage, dat kan niet kloppen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Truss schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:15:
Zijn er meer mensen die last hebben van niet werkende bursters? Lvl2 bursters op een lvl1 resonator geven me maar 1% damage, dat kan niet kloppen toch?
Die 1% is waarschijnlijk de schade die jij oploopt van de vijandige portal. Na die 1% zie je per resonator een ander percentage in beeld verschijnen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Hier schiet t al helemaal niet op, maar ben ook pas level 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Ik heb zelf gemerkt dat je in het begin het snelste kan levelen door portals te linken en zo forcefields te maken. Hacken doe je voor de loot en aanvallen komt later wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

ResuCigam schreef op zondag 16 december 2012 @ 10:13:
Ik heb zelf gemerkt dat je in het begin het snelste kan levelen door portals te linken en zo forcefields te maken. Hacken doe je voor de loot en aanvallen komt later wel 8)
Hier kun je zien hoe je snel kan levelen: http://ingressportal.com/research/experience-ap/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Heb al anderhalve week geleden de tutorial doorlopen, maar ben helaas nog altijd niet in de buurt van een echte portal geweest. :( Enige wat ik heb kunnen doen is potentiële portals fotograferen en submitten, en maar afwachten tot die goedgekeurd en toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Voor de mensen die zich afvragen waarom Resistance plots zo ver voorstaat: http://decodeingress.word...eld-ever-728600617722-mu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Heb ook een beta-key en de tutorial doorlopen. In ons dorp een neutrale portal gevonden en daar drie resonators opgezet (kon niet nog een keer vijf minuten wachten om hem nog een keer te hacken), dus maandag nog maar een keer langsfietsen en dan wat langer blijven hangen. Vraag is alleen, wat dan? Er is nog precies een geschikt standbeeld in het dorp om zelf een portal te submitten, maar dan houdt het wel op. Ben nog niet in het volgende dorp geweest maar dat is sowieso 10 kilometer, dus linken kan ik denk ik wel vergeten als level 1? En zonder linken en zonder verdere portals is het einde oefening (voorlopig niet in gelegenheid om naar grotere steden te reizen)... :?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 44947 op 16-12-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Lvl 2 is nog wel te halen door op te letten op passcodes. Daar krijg je ook nog meer goodies van, dus dan gaat dat ook al eenvoudiger. Maar je hebt inderdaad al een lvl 3 portal nodig om die 10km af te leggen.
En verder kan ik je alleen maar aanraden om goed op te letten. Misschien in de buurt van dingen die je in het dagelijks leven bezoekt vind je nog wel portals, of onderweg. Bijvoorbeeld bij je opleiding of je werk.

Ik was vandaag toevallig in Amsterdam, en dan loont een rondje over de dam lopen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-02 13:58
Truss schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:15:
Dat is een bug van XMP bursters. De damage die je doet is 180 graden gedraaid.
Bijv: je staat op NW resonator, dan doe je de meest damage op de ZO resonator.
Tjaah, irritante bug, maar was te verwachten bij een beta.
FireDrunk schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:50:
Dat hoor ik heel vaak, vooral icm de tutorial -> real word switch.
idd, keihard killen en herstarten doet de trick.

Ontopic: We zijn weer lekker bezig geweest. Dinsdag de grens van Brabant/Gelderland onveilig gemaakt, en een respectabele 28 portals gepakt :D
Woensdag fields getrokken en heerlijk een paar portals gesloopt :D

Eat that, resistance! :+
Je bent toevallig niet tnz toch? :+

[ Voor 34% gewijzigd door looc op 16-12-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

XMPB's zijn momenteel gebugged. Er wordt onderzoek naar gedaan:
https://groups.google.com.../BFHNSpity04/UAZUCeY_-hgJ

Field Decay was een....iets....komt iig vanuit Niantic zelf. Zie dezelfde post.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iooryz schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:44:
Lvl 2 is nog wel te halen door op te letten op passcodes. Daar krijg je ook nog meer goodies van, dus dan gaat dat ook al eenvoudiger. Maar je hebt inderdaad al een lvl 3 portal nodig om die 10km af te leggen.
En verder kan ik je alleen maar aanraden om goed op te letten. Misschien in de buurt van dingen die je in het dagelijks leven bezoekt vind je nog wel portals, of onderweg. Bijvoorbeeld bij je opleiding of je werk.

Ik was vandaag toevallig in Amsterdam, en dan loont een rondje over de dam lopen wel.
Ik werk vanuit huis dus dat gaat helaas niet op. Moet dan toch maar een goede reden verzinnen om een treintripje naar een stad te rechtvaardigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Ik speel zelf al bijna twee weken maar ik was nog steeds level 1 (met 6k AP) afgelopen zaterdagmorgen. Toen zag ik hier dat dankzij "decay dag" van 12-12 bijna alle links en controlfields verdwenen waren in het centrum van Amsterdam.

Het zonnetje scheen dus ik heb de fiets gepakt en ik ben in de stad friendly portals gaan hacken (0AP maar kans op loot+key) en linken (313AP) waarmee ik nieuwe fields ben gaan bouwen (1250AP!). Na 3 uur was ik verkleumd en ben ik thuis gaan opwarmen. Daar heb ik ook naar de resultaten gekeken want op een groot scherm heb je net wat meer overzicht. Ik zag dat ik nogal wat makkelijke punten had laten liggen dus ik ben 's midddags nog een keer terug gegaan voor een 2e ronde. Na weer een kleine 3 uur (wat vliegt de tijd als je lol hebt) had ik bijna 75k AP en was ik level 4 zonder ooit een portal aangevallen te hebben. En ik had bovendien een enorme stapel loot.

Ik had de smaak goed te pakken en wilde meer. Echter om level 5 te halen moest ik verdubbelen van 75k naar 150k AP. Zondagmorgen heb ik achter de pc mijn route uitgezet en ik ben weer de stad in gegaan voor 2 sessies van elk een kleine 3 uur met een pauze thuis om op temperatuur te komen. Ditmaal heb ik ook portals aangevallen omdat ik nu level 4 was en ik een enorme berg XMPs had liggen. Dat ging verbazend goed, zorg wel voor voldoende XMPs. Verder veel hacken, linken en fields maken. Dit leverde dermate veel punten op dat ik nu level 5 ben. Geen slecht weekend 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
En nu is de Resistance counter st0ek :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman

The Milkman

█████░░░░░ 50%

ResuCigam schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:00:
Ik speel zelf al bijna twee weken maar ik was nog steeds level 1 (met 6k AP) afgelopen zaterdagmorgen. Toen zag ik hier dat dankzij "decay dag" van 12-12 bijna alle links en controlfields verdwenen waren in het centrum van Amsterdam.
Goed bezig :)

Toch lastig, hier in Zwolle zijn er maar een stuk of 10 portals te vinden. Kost dus erg veel tijd/dagen om uberhaupt een leveltje te uppen...

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:52

watercoolertje

Untertitel

Koppensneller schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:24:
[...]

Die 1% is waarschijnlijk de schade die jij oploopt van de vijandige portal. Na die 1% zie je per resonator een ander percentage in beeld verschijnen, toch?
Nee hoor heb gister 10 L3 en 40L2 XMP's gebruikt en met moeite is er 1 portal helemaal kaal van resonators terwijl er 3 op ene hoopje stonden... Elke keer maar 1% en 1 op de 10x een critical hit met 7% oid...

Stond dus een half uur XMP bursters te gebruiken en uiteindelijk waren ze op, planning was 5 portals neerhalen, in de praktijk was dat er maar 1 :P

Iets anders:

Ik ben bezig met een nieuwe portal link calculator app, volledig reclamevrij, en indien mogelijk ook rechtenvrij! Iemand nog ideeën voor toevoegingen?
Google Play: Ingress Portal Calculator

Had al wel de opmerking dat het onduidelijk is hoeveel resonators je selecteert met het verslepen van de balkjes, dat ga ik vanavond verhelpen! Tevens kan je nu meer dan 8 resonators toevoegen wat natuurlijk helemaal niet kan, ook dat wil ik vanavond verhelpen. Alsook het omgekeerd rekenen van afstand naar resonators ipv van resonators naar afstand :)

Een mini-wiki staat ook op de planning maar meer voor versie 1.5 oid eerst hetgeen er in zit maar goed maken!

@ResuCigam: haha lang leven de decay inderdaad, ik kon 5 velden opnieuw maken en ben daardoor van bijna L1 naar ruim L3 gegaan, jammer dat in noord-noordholland (ja dubbel noord) zo weinig portals zijn. maar nu ik wat hoger level geraak zijn die velden gelukkig wel te maken tot max 13km (L3)...

[ Voor 9% gewijzigd door watercoolertje op 17-12-2012 15:10 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hulde voor de control fields in Limburg van Krypt. Jammer dat Enlightened zo lang het rijk alleen gehad heeft, ik zie geen kans meer om als Resistance een beetje te levelen nu ik in Maastricht geen kleine veldjes kan gaan bouwen (wat ik vanmiddag van plan was, je was mooi op tijd). Einde spelletje voor mij dus voorlopig.

Geen verwijt naar Krypt en co toe trouwens, dit is precies de bedoeling van de game en het is erg netjes uitgevoerd maar het geeft wel het probleem van gefaseerd mensen toelaten aan: beginnen als lvl1 in een regio-omvattend enemy controlfield dat door een paar lvl4+ spelers wordt onderhouden betekent dat je alleen portals kan hacken, level 3 halen is dan nog wel te doen met een uur of wat rondlopen en doen, maar meer moet je niet willen. Zonder de +1200 van een fieldje hier en daar wordt het dan echt teveel janken in de marge. En als lowlevel proberen lvl4-5 resonators op te blazen... nope.

Jammer dat daar niet beter over is nagedacht toen ze dit beta-model introduceerden (vooral omdat er geen reset komt). Wordt dus wachten op een paar resistance mensen die de moeite nemen die velden te slopen.

/eenzame resistance speler in Maastricht

[ Voor 3% gewijzigd door Bundin op 18-12-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:52

watercoolertje

Untertitel

Bundin schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:44:
Hulde voor de control fields in Limburg van Krypt. Jammer dat Enlightened zo lang het rijk alleen gehad heeft, ik zie geen kans meer om als Resistance een beetje te levelen nu ik in Maastricht geen kleine veldjes kan gaan bouwen (wat ik vanmiddag van plan was, je was mooi op tijd). Einde spelletje voor mij dus voorlopig.

Geen verwijt naar Krypt en co toe trouwens, dit is precies de bedoeling van de game en het is erg netjes uitgevoerd maar het geeft wel het probleem van gefaseerd mensen toelaten aan: beginnen als lvl1 in een regio-omvattend enemy controlfield dat door een paar lvl4+ spelers wordt onderhouden betekent dat je alleen portals kan hacken, level 3 halen is dan nog wel te doen met een uur of wat rondlopen en doen, maar meer moet je niet willen. Zonder de +1200 van een fieldje hier en daar wordt het dan echt teveel janken in de marge. En als lowlevel proberen lvl4-5 resonators op te blazen... nope.

Jammer dat daar niet beter over is nagedacht toen ze dit beta-model introduceerden (vooral omdat er geen reset komt). Wordt dus wachten op een paar resistance mensen die de moeite nemen die velden te slopen.

/eenzame resistance speler in Maastricht
Gewoon hopen dat die field-decay weer toeslaat zo heb ik ook 5 velden opnieuwe aangelegd waardoor ik dus 5x 1500 punten kreeg (1250 voor het field +313 voor de link)... Was in no time van L1 naar L3 gegaan in een uur of 4 tijd :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Ik ben bijna lvl3, heb gister het een en ander aan portals gecapped in Maastricht. Had niks gelinked omdat ik er wel klaar mee was en het begon te regenen (oh en het was 3 uur 's nachts). Vandaag zou ik met gemak een veldje of veel hebben kunnen neerplempen in town (hopen portals, nergens links). Maargoed, had ik maar eerder een invite moeten hebben :p En al zou ik dat gedaan hebben.. een lvl4-5 blaast die lvl1 portaltjes van mij zonder issues van de map. Of gooit alsnog dat grote field neer want de links zouden alsnog niet kruisen.

Het is een beetje te vergelijken met levelen in wow/swtor/lotro, maar in plaats van lowlevel zones speelt iedereen in dezelfde zone. Begin je later of heb je niet de mogelijkheid heel actief te zijn (minder tijd, geen auto, geen OV-kaart bijv) dan ben je gemarginaliseerd vanaf de eerste seconde. Dat gaat ze spelers kosten als ze het niet ondervangen.

Bovenstaande + remote recharge betekent dat de situatie redelijk makkelijk te handhaven is ook. Er zijn geen high-level resistance spelers in Zuid Limburg actief (local chat = 1 belg die soms in Maastricht is en ik, beide level 2, in Aachen zitten er wel meer maar die zijn daar alleen lokaal bezig). De control fields overeind houden is dus een eitje, er zullen geen lvl4-5 XMPs op losgelaten worden.

Tenzij er inderdaad weer een soft-reset komt, maar dat is niet hoe het zou moeten lopen.

[ Voor 55% gewijzigd door Bundin op 18-12-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ik zag dat je vannacht inderdaad wat portals aan het kapen bent geweest in Maastricht.

Tjah. Ik had nog wat data op mijn roaming pas; zonde op niet op te maken (zeker omdat ik gisteren ook nog geflitst ben in duitsland).

Ik had eerlijk gezegt gehoopt dat je wat veldjes had kunnen maken gisteren. Zag in de COMM dat je al een tijdje bezig bent geweest. Ik heb ook niets ondernomen om je tegen te houden (enkel dan vanochtend om dat veld aan te leggen). Al eventjes niet overigens want ik heb Arseni en Darkneon ook hun gang laten gaan (zijn nu ondertussen lvl2 en lvl3). Ik blaas af en toe wel een paar resonators weg zodat ze hun portals weer op kunnen bouwen voor AP. Ik vind het veel leuker om een beetje strijd te hebben maar deze fields kon ik helaas niet laten verschieten (sorry)

Toen ik begon waren er ook alleen maar Enlightened portals in Maastricht. Kun je wel wat hacken maar echt rap ging dat niet; zeker niet omdat er al een major control field over Maastricht heen lag. Ben toen ook maar verschoven naar Heerlen en daar alles plat gelegd (was helemaal resistance). Dat brengt toch een hoop meer op; en zo ben ik ook in no-time naar lvl5 gegaan.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren de eenzame portal in mijn dorp volledig opgeeist (kreeg bij de eerste hackpoging meteen 8 Lv1 resonators, in plaats van steeds eentje de dag ervoor). Vandaag toch maar naar Weert gegaan maar daar helaas geen portals kunnen ontdekken (in de wijk Molenakker en bij het station, waar toch wat mogelijke plekken aanwezig zijn zoals de kleipijpenoven, enkele oude molens en het standbeeld van "Antje"). Nog steeds level 1 dus... en het weer was te slecht om zelf portals te submitten (wil wel een beetje fatsoenlijke foto kunnen maken natuurlijk :P ).

Ik ben ook altijd veel te laat met die passcodes, ik weet bijvoorbeeld naar welke site de huidige blogpost verwijst maar kan daar nergens iets van een code of puzzel vinden. En tegen de tijd dat ik wel een code vind zijn ze altijd invalid. :(

-edit- ik lees ook op twitter dat je letterlijk maar een minuut hebt vanaf het moment van plaatsen voor zo'n code expired raakt. Daar gaan we dus geen moeite meer voor doen.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 44947 op 18-12-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Mja, ik had vannacht geen zin meer om het hele link gebeuren uit te vogelen in de regen. Groot gelijk dat je die massive fields gewoon hebt aangelegd trouwens, zoals ik zei: de post was geen verwijt.

Ik ben er echter voorlopig wel klaar mee, zal nog naar lvl3 grinden (want ik hoef nog maar een paar k) op de portaltjes in Maastricht maar zonder links te kunnen leggen is het wel een beetje klaar. 70k verzamelen met alleen portals hacken/capturen gaat me wat ver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Grote controlfields belemeren inderdaad beide fracties in de groei, en hoge lvl spelers begrijpen dat ook meestal. Je krijgt er evenveel AP voor als kleinere, maar je belemmert de creatie van kleinere fields erin. Deze kunnen door het inceptionverschijnsel wel meer UM opleveren dan zo'n groot veld, omdat een veld in een veld het aantal UM's van dat grootste veld oplevert (dus 2x (of meer) zoveel UM's voor het zelfde gebied)

Gelukkig loopt hier in twente alles wat gelijkwaardiger. Vorige week hadden we met de resistance een groot gedeelte van Enschede onder controle, maar nu hebben die groene een groot gebied veroverd. Mede door de decaying links, maar dan nog.

Gelukkig voor iedereen, zijn er vanmiddag extra portals bijgekomen. Alleen bij mij in de buurt al 7, maar die heb ik ook allemaal al onder controle. Het aanleggen van fields laat ik aan de lagere lvl's over, zodat ook zij de kans krijgen om te groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FracKture
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05 21:09
Hallo allemaal,

Volgens mij gaat het de goede kant op met dit spel, ik zie steeds meer nieuwe portals verschijnen!

Tevens even schaamteloos reclame maken voor een G+ community, om zo hopelijk het teamwork in de regio meer te concentreren en effectiever te maken:

[ Voor 3% gewijzigd door FracKture op 18-12-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:16
Is het erg als ik na een weekje spelen het al zo saai vind dat ik er mee stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Nope. Ik denk dat het vooral leuk is als je met een paar man samen speelt. Dan ben je effectiever en loop je niet in je eentje je portaltjes af. Maar met weinig spelers, laat staan een groep bekenden, is het maar afwachten of je überhaupt met mensen samen kan/wil werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gisteren mn invite gehad na plus minus 1 maand

Gisteren de tutorial gedaan nu weet iknog niet alles goed te benoemen ;)

Ik heb van dat xm verzameld heb uiteindelijk3 portals gemaakt en gelinkt.

Ik dacht ik zet het gewoon aan als ik in de autozit, dan verzamel je nog meer xm todat de bovendste balkis. Nu is het voor mij toch zaak omeen portal te vinden en dat te gaan hacken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Gisteren zijn al mijn ingediende portals toegevoegd, heeft paar weken geduurd. Ook leuk te zien dat er op andere plekken ook nieuwe portals zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 12:08

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Bundin schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:33:
Nope. Ik denk dat het vooral leuk is als je met een paar man samen speelt. Dan ben je effectiever en loop je niet in je eentje je portaltjes af. Maar met weinig spelers, laat staan een groep bekenden, is het maar afwachten of je überhaupt met mensen samen kan/wil werken.
Gewoon lid worden van een lokale google plus community en dan via die manier gecoordineerde attacks plannen.

Ben benieuwd wanneer ze die XMP Bursters bug oplossen. Op deze manier is het bijna onmogelijk om portals neer te halen eigenlijk..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Het schijnt nu te helpen om te rampen via de portal. Niet meer op de resonator staan, maar dicht bij de portal. Dan de xmp afvuren. Daarbij helpt het als je een xmp afvuurt die hoger is dan de resonator die je wilt aanvallen (vanwege de energiewaardes).

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Vraagje: hier in de buurt is een portal compleet op de verkeerde locatie neergezet. Het betreffende object is paar honderd meter verderop. Kun je dit ergens melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Heb ik ook last van; heb een mail naar Niantic Ops gestuurd met de coordinaten van de huidige portal en de eigenlijke coordinaten. Ben benieuwd; zal betekenen dat de field ook aanzienlijk kleiner wordt.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-05 00:28

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bleh, ik heb nu bijna een maand toegang, maar ben nog steeds lvl 1. Hier in Rotterdam / Delft zijn amper portals waar ik me begeef, buiten werktijden door het centrum slenteren zou ik misschien eens moeten proberen...

Alle codes die ik vind zijn ongeldig / al gebruikt, waar halen jullie die vandaan? Ik heb er denk ik al over de afgelopen weken 20 geprobeerd, nooit een goede te pakken gehad. Een week of 2 terug en vandaag weer wat portals aangemerkt, nog maar even afwachten. Verder is alles wat ik zie staan zo'n beetje al gelinkt of gaat het overlappen en wordt het ongeldig verklaard. Ook al zou ik wel iets vinden, als lvl 1 ben je wel behoorlijk gelimiteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hoop morgen rond het oosten van rdam wat dingen te kunnen aanmelden etc.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

djunicron schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:04:
Bleh, ik heb nu bijna een maand toegang, maar ben nog steeds lvl 1. Hier in Rotterdam / Delft zijn amper portals waar ik me begeef, buiten werktijden door het centrum slenteren zou ik misschien eens moeten proberen...
Een goed plan: Als je een game wilt spelen zul je er wat tijd in moeten steken 8)
Alle codes die ik vind zijn ongeldig / al gebruikt, waar halen jullie die vandaan? Ik heb er denk ik al over de afgelopen weken 20 geprobeerd, nooit een goede te pakken gehad. Een week of 2 terug en vandaag weer wat portals aangemerkt, nog maar even afwachten. Verder is alles wat ik zie staan zo'n beetje al gelinkt of gaat het overlappen en wordt het ongeldig verklaard. Ook al zou ik wel iets vinden, als lvl 1 ben je wel behoorlijk gelimiteerd.
Die codes zijn vaak zeer beperkt houdbaar, je kunt je het beste opgeven voor een mail notification en dan zorgen dat je de code meteen invoert als je mail krijgt.

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Het schijnt dat de XMP bug weer is verholpen. Dus knallen maar :D
Wat saai betreft, I dunno.

Misschien heb ik het getroffen dat ik steeds tussen Zoetermeer/Den Haag/Leiden eo heen en weer banjer.
Genoeg portals en genoeg actie van beide kanten. De strijd strekt zich langzamerhand uit vanaf IJmuiden/Amsterdam t/m Rotterdam.

Vorig weekend nog even met een medespeler in Den Haag rondgefietst, vandaag even mn eigen stad uitgefietst met een andere speler.

Ik vermaak me wel :)

It's always DNS...

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, tis meer dat ik bij de "winnende" factie zit en (nu weer met 0 AP) op lvl 1 rond loop terwijl overal al portals staan met links van hier tot 100 KM verderop.

M'n dagelijkse route heeft amper activiteit en ondanks dat ik wat beeldhouwwerken en opmerkelijke gebouwen heb aangemeld zijn daar nog geen portals verschenen.

Ondertussen zijn mensen "willekeurige" plekken aan het aanmelden en die zijn ook gewoon al portal geworden, zo staat er ook af en toe een portal OP een ander monument van een "skyline"... Alsof mensen expres aan het trollen zijn ofzo. En ondertussen in het oosten van r'dam een foto of 10 opgestuurd van werkelijk monumentale pandjes / bijzonderheden en daar staat werkelijk niets op de kaart.

• Wii4all
  • Niet online
Das wel jammer..zat herkenbare dingen zou je zeggen.

Burp

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Zo, die passcodes vliegen je wel om de oren zeg. Ik denk dat ik er afgelopen 24 uur wel 60 heb ingevuld. Nu alleen nog een keer de tijd vinden om de goodies die het oplevert te gebruiken.

• Haay
Iooryz schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:59:
Zo, die passcodes vliegen je wel om de oren zeg. Ik denk dat ik er afgelopen 24 uur wel 60 heb ingevuld. Nu alleen nog een keer de tijd vinden om de goodies die het oplevert te gebruiken.
Waar haal je die passcodes vandaan?

En wat djunicron zegt herken ik wel. Heb al weken geleden diverse kunstwerken in Lelystad aangemeld, maar ze nog niets daarvan op de kaart. Ook in Almere is er nog niets te doen. Heb al een paar weken geleden mijn Ingress code ontvangen, maar heb nog niets anders dan de tutorial kunnen doen. Het zal op termijn wel beter worden (hoop ik) maar voor nu is het wel een beetje frustrerend.

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Portals die ik een week of 3 heb aangemeld zijn onlangs verschenen.
Vergeet niet dat je duplicate en/of onzin portals ook kan(en dient?) aan te melden.

Vooral in Rotterdam en Haarlem is dat nu wel van belang, als ik de overdaad aan portals zie.

It's always DNS...

• Krypt
Voor Enlightened local players in Rotterdam; probeer de portals thv. Blaak/Coolsingel te linken om AP op te bouwen. Heb gisteren even flink huis gehouden daaro :)

Heb ondertussen het licht gezien (mede dankzij Bundin) dat het allemaal een samenspel is. No winners; just like War Games and Tic Tac Toe (Welcome dr. Falcon)

Pvouput live

Het buurdorp waar ik het over had (10 kilometer verderop) lijkt wel een zwart gat wat Ingress betreft?? Geen portals te vinden, maar wat nog gekker is, ook geen XM? Ben op drie verschillende plekken nabij winkels, scholen en benzinepompen geweest maar er is echt helemaal niks...

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

XM lekt uit portals, volgens het verhaal :)

• Wii4all
  • Niet online
Krypt schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:06:
Voor Enlightened local players in Rotterdam; probeer de portals thv. Blaak/Coolsingel te linken om AP op te bouwen. Heb gisteren even flink huis gehouden daaro :)

Heb ondertussen het licht gezien (mede dankzij Bundin) dat het allemaal een samenspel is. No winners; just like War Games and Tic Tac Toe (Welcome dr. Falcon)
Reed vanochtend met de auto door het centrum / coolsingel etc toen stond ingress aan....aardige blauwe rook daar ;)

Heb nog wat foto's van objecten bij woudesteijn in de buurt gemaakt en aangemeld....

Ook in prinsenland of sgraveland waar er van die muziek rotondes zijn met een instrument...
wie weet of het lukt.

Burp

Koppensneller schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:25:
I know, maar in een stadje waar ik een paar dagen geleden liep waren ondanks een overweldigend gebrek aan portals wel volop XM-veldjes (steeds maar twee of drie bolletjes, maar toch) aanwezig. En ook in mijn eigen dorp is op kilometers afstand van de portal XM te vinden. Hier echt niks. Nu ja, ik zal de volgende keer dat ik bij redelijk weer en daglicht in dat dorp ben wel wat monumenten, standbeelden en oude molens fotograferen en opsturen.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Dafuq hoor Krypt... omdat er zo veel Resistance rondloopt heeft niemand echt een heel hoog level, gezien jij er boven uit steekt kan je het hele zootje wel erg snel ongedaan maken daar zeg. Goed werk, maar op dit tempo ben jij straks als eerste in NL lvl 7 - 8 en kan niemand je meer wat maken.

Vorige week even hotel new york opgestuurd, die stond nog niet op de kaart. Nu staan er daar opeens !!!10!!! portals, waar mijne niet bij zit overigens, die allemaal zojuist door dezelfde dude zijn geclaimd.

Ik had ook al Erasmus op Woudenstijn ingestuurd, als je er dan toch langs loopt, zal je zien dat die er straks ook meerdere keren in staat.

Wat me trouwens ook al opviel is dat er regelmatig verkeerde kunstwerken door mensen in Russische karakters worden geplaatst. Ik zag deze in Utrecht, Amsterdam en Rotterdam staan. Maar deze kan je niet rapporteren dus?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

In de praktijk ligt het ook op drukke plekken. Op een druk station is altijd veel XM te vinden.

• Haay
Nou, in Lelystad centrum is een heleboel XM te grazen, maar er zijn geen portals! Idem voor Almere...

• Wii4all
  • Niet online
Maar op een gegeven moment pak je toch geen xm meer of wel? Het komt toch naar je toe als het in de cirkel zit of moet je er nog op klikken?

Burp

• looc
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-02 13:58
Als de XM in je cirkel komt en je nog niet het maximale xm hebt, dan wordt ie automatisch opgepakt.

• Wii4all
  • Niet online
Dan zit ik vol ;)

Burp

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

Omdat het nogal veel van je batterij vraagt: heeft iemand een goede laadmethode voor als je geen stroom bij de hand hebt? Ik heb vroeger zo'n batterijhoudertje met USB aansluiting gehad, maar dat zet ook niet echt zoden aan de dijk.

• Wii4all
  • Niet online
Gaat idd hard gps aan en die kaart die vernieuwd wordt

Burp

• FireDrunk
Brightness van je toestel geforceerd verlagen, en idd, bij sommige telefoons slurpt GPS echt heel veel.
Maat van mij speelt het op zijn Note (1) en daar doet de gps deamon 30% van zijn verbruik in een paar uur.
Op mij SIII is dat stukken minder. Dus misschien heeft het installeren van een custom ROM met betere GPS deamon zin.

Even niets...

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Hij hoeft bij mij ook geen 30 fps te doen, tikkie overdreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik zag ook dat je ingress wat lager kan instellen kwa gfx etc. Dat ook maar doen.

Gisteren uiteindelijk nog een portal kunnen rechargen...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
djunicron schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:00:
Dafuq hoor Krypt... omdat er zo veel Resistance rondloopt heeft niemand echt een heel hoog level, gezien jij er boven uit steekt kan je het hele zootje wel erg snel ongedaan maken daar zeg. Goed werk, maar op dit tempo ben jij straks als eerste in NL lvl 7 - 8 en kan niemand je meer wat maken.
Valt wel mee hoor. Zit nu bijna op 400k; dus ik heb wel even te gaan. Markzelluf in Rotterdam heeft blijkbaar ook in de gaten dat het opblazen van fields veel AP oplevert en maakt dus een stuk minder velden aan (Of hij heeft amper nog keys aangezien portals steeds minder keys afgeven). En zonder portals met veel links op te blazen stijg ik niet echt veel.

Gisteren zijn 2 andere leden van 't team ook aan de gang geweest in Rotterdam om dingen op te blazen; nog een 2e lvl6 erbij gekregen. De blauwe velden zijn een stuk minder geworden iig.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ik heb een extern battpack gekocht van A-Solar, eentje uit de Xtorm reeks. Wel prijzig, maar zo een ding kan ik al mn gadgets mee opladen.
Of een lange Ingress sessie houden....

De wat handigere tweaker zal vast zelf iets kunnen klussen.
Ik verbaas me trouwens over de toeren die sommige spelers ingame uithalen.
Het lijkt haast op GPS spoofing, maar toon dat maar eens aan.....

It's always DNS...

Pagina: 1 ... 3 ... 23 Laatste