Ingress: Google's augmented reality MMOG

Pagina: 1 2 ... 23 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-05 13:59
Ik ben dus druk bezig maar ik snap niet waarom ik sommige portals wel kan connecten maar anderen niet.. terwijl degene die ik niet kan connecten dichterbij elkaar zitten...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

djunicron schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:03:
Maareh, wat zijn nu eigenlijk de standpunten van de twee partijen?
Enlightened houden van groene dingen, Resistance houden van blauwe dingen :Y

@maniak:
Volgens mij hebben Portals een max aantal links dat ze kunnen hebben, OF je hebt niet de key in handen van een Portal binnen de range van de Portal vanaf waar je wilt linken.
Maar dubbelcheck het, de officiele documentatie is erg summier.

Mijn levelen schiet trouwens niet op, in Leiden is nog weinig, maar komt wel steeds meer. In de binnenstad van Den Haag probeer ik wat Resistance meuk aan te vallen maar werkt mn GPS niet mee wegens de hoge gebouwen |:(

[ Voor 48% gewijzigd door ShadyNetworker op 05-12-2012 20:45 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-04 09:38

Iooryz

iooryz

maniak schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:24:
Ik ben dus druk bezig maar ik snap niet waarom ik sommige portals wel kan connecten maar anderen niet.. terwijl degene die ik niet kan connecten dichterbij elkaar zitten...

Iemand een idee?
Je zou eens kunnen kijken of je uit het volgde verhaal wijs wordt:
https://docs.google.com/d...AYrwt8QrSn-wztNpOkhU/edit

Dat is eigenlijk het beste overzicht van ingress dat ik zo, zonder je fractie te kennen, met je kan delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:10
* FireDrunk heeft net een invite gekregen!

Yay 8)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:08
* Haay heeft ook een invite gekregen!

Naar aanleiding van mijn G+ cover foto's die ik een paar posts terug hier ook had laten zien heb ik m'n invite gekregen. :) Morgen maar eens mee aan de slag in Almere en Lelystad. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 20:21
Ik heb gister ook mijn invite gekregen, wat een leuk idee is dat spel zeg. moet zeggen dat in den haag erg uitgestorven is. maar hier in delft zijn er wel wat portal's zo in mijn pauze maar eens even kijken of ik er één kan hacken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Ik heb ook gister een invite gehad! (Eindelijk :-) ) Ik weet alleen niet welke kant ik moet kiezen. Als ik op de intel map kijk gaat het een beetje gelijk op in nederland.

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Na lang wikken en wegen heb ik besloten de kant van de Enlightened te kiezen. :)
Helaas zijn er nog geen bestaande Portals in Flevoland dus het enige dat ik kan doen is foto's van kunstwerken maken en die naar Niantic Superops sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Lordsauron schreef op donderdag 06 december 2012 @ 08:02:
Ik heb gister ook mijn invite gekregen, wat een leuk idee is dat spel zeg. moet zeggen dat in den haag erg uitgestorven is. maar hier in delft zijn er wel wat portal's zo in mijn pauze maar eens even kijken of ik er één kan hacken :)
Le wut? Tussen Kneuterdijk en Grote Marktstraat is er anders volop wat te doen. Was gisteren nog op de Turfmarkt bezig maar mn GPS zat te trollen :F

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Een veelgemaakte fout is dat je niet ver genoeg inzoomt op de kaart, waardoor neutrale portals niet zichtbaar zijn. Maar gefeliciteerd met jullie invites, wel jammer dat je voor de verkeerde kant aan de slag gaat Haay!

Viva la resistance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Resistance.. altijd zo negatief!! Embrace it.. be Enlightened!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-05 08:00

ResuCigam

BOFH

Hier ook een verse Enlighted speler 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik houd van vooruitgang, nieuwe technologieën, ontwikkeling in plaats van stilstand. De aarde is niet plat, de zon draait niet om de aarde, en de Shapers zijn hier om ons te helpen met onze vooruitgang! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maupertus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:13
Gisteren de invite gekregen en geinstalleerd, ik vind het idee het heel erg tof, maar ik moet er nog inkomen en tijd voor hebben. Dat, en de sneeuw is niet goed geweest voor geocaching mood ;)

Jezus saves and takes half damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:47
Maupertus schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:54:
Gisteren de invite gekregen en geinstalleerd, ik vind het idee het heel erg tof, maar ik moet er nog inkomen en tijd voor hebben. Dat, en de sneeuw is niet goed geweest voor geocaching mood ;)
Euh, dit is niet echt vergelijkbaar met geocaching. De enige vergelijking is dat je iets met GPS en een kaart doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
ResuCigam schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:39:
Hier ook een verse Enlighted speler 8)
En hier ook :w , tijd om wat grond terug te winnen 8)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Iooryz schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:44:
Een veelgemaakte fout is dat je niet ver genoeg inzoomt op de kaart, waardoor neutrale portals niet zichtbaar zijn.
Tip: rechtsonder staat wat zichtbaar is op je huidige zoom-niveau.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Ik zie echt maar een paar vlekjes XM in mijn buurt... verder helemaal niets... Beetje kale boel zo... :(

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Hier ook sinds een paar dagen een invite, hier de resistance 8) Als je Fringe Seizoen 5 aan het kijken bent kan je namelijk alleen maar voor de resistance kiezen :P

Delft is alleen vrij overpowered door enlightened, daar moet wat verandering in komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:59

watercoolertje

Untertitel

Ik snap er nog geen kak van maar misschien ook omdat de portal in de tutorial midden in een meer ligt waar ik zonder boot dus niet dichtbij genoeg kan komen XD

En misschien heeft dat weer te maken dat ik in een klein rotdrpje woon tussen alkmaar en heerhugowaard :D

Wil het wel leren maar snap er nog weinig van, lijkt me leuk om medespelers tegen te komen btw...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
watercoolertje schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:00:
Ik snap er nog geen kak van maar misschien ook omdat de portal in de tutorial midden in een meer ligt waar ik zonder boot dus niet dichtbij genoeg kan komen XD

En misschien heeft dat weer te maken dat ik in een klein rotdrpje woon tussen alkmaar en heerhugowaard :D

Wil het wel leren maar snap er nog weinig van, lijkt me leuk om medespelers tegen te komen btw...
Let wel dat je de gps aanzet, scheelde bij mij ook een hoop en met de tutorial, gewoon proberen, ik snapte er eerst ook geen zak van maar nu heb ik het door en heb de eerste 3 portals te pakken en ga zo even een resistance portal proberen over te nemen :Y).

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Humma Kavula schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:14:
[...]

Let wel dat je de gps aanzet, scheelde bij mij ook een hoop en met de tutorial, gewoon proberen, ik snapte er eerst ook geen zak van maar nu heb ik het door en heb de eerste 3 portals te pakken en ga zo even een resistance portal proberen over te nemen :Y).
Ik heb net het skip knopje gevonden en ga meteen voor het echte werk, nu nog ontdekken waar die site is om het overzicht te zien want dat staat niet in de OP, op je telefoon kan je helasa maar beperkt uitzoomen...

onderweg naar huis maar wat XM verzamelen langs de weg...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
http://www.ingress.com/intel

en nog een tip :)

[ Voor 65% gewijzigd door Humma Kavula op 06-12-2012 16:17 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Helemaal super, had daar straks wel op een link geklikt maar die werkte niet, had iemand intel verkeerd gespeld en stond er intell, dan wordt geredirect naar de homepage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386461

Het lijkt er op dat Google vandaag ook zijn nieuwe Communities-feature gaat uitrollen op Google+. Lijkt me een erg handige tool voor Ingress. Het lijkt me een goede plek om strategien te bespreken enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-05 20:12

Tjark

DON'T PANIC

Ik kon wel een vijandige portal hacken, maar ik kan nooit "fire mp" doen... heb nog geen wapens denk ik... waar kun je die vandaan halen?

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Tjark schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:26:
Ik kon wel een vijandige portal hacken, maar ik kan nooit "fire mp" doen... heb nog geen wapens denk ik... waar kun je die vandaan halen?
Zorgen dat je een andere, nog neutrale, portal hackt, je krijgt ze( @ random) bij het hacken van portals al weet ik niet zeker of je bij een reeds vijandige portal wat krijgt..

edit: Waarschijnlijk niet bij de tegenpartij: http://ingressportal.com/research/hacking/

Heb het zelf ook geprobeerd maar heb tot op heden nog niks uit portals van de tegenpartij gekregen.
En je kan altijd zelf een nieuwe portal aanmaken :)

[ Voor 29% gewijzigd door Humma Kavula op 06-12-2012 21:34 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

Tot nu toe alleen een resonator.... En portals moet je zelf toch "aanvragen" door een foto te sturen van een beeld/gebouw/locatie via Nia Super Ops, maar hoe lang duurt 't voor een nieuwe portal toegekend wordt?

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
How long will it take:

– Decisions on whether or not a Portal will be accepted will take up to 2-3 weeks.

– Expect a Portal to go live 2-3 weeks after it is accepted.
Staat onderaan de link :>
Ik heb het nog niet geprobeerd maar ik lees hier en daar dat het wel eens in een paar dagen kan.
Morgen mooi weer dus ik ga denk ik maar wat sturen 8)
Tjark schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:39:
Tot nu toe alleen een resonator....
BTW, had je deze bij een neutrale of een van de tegenpartij?

Zoals ik al eerder zij wou ik vandaag "even" de tegenpartij overnemen, mislukt... Wel aangevallen maar ik kwam er later achter dat je dus echt midden op het punt moet staan voor de volle kracht. Ik dacht dat als die binnen mijn cirkel zat het goed was.. jammer van van al die xmp bursters, nieuwe zoeken dan maar.

[ Voor 29% gewijzigd door Humma Kavula op 06-12-2012 21:52 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Vandaag weer een rondje gedaan. Was op een gegeven moment door mijn XMP busters heen, en daardoor op 2 resonators (lvl 4 nog ongeveer 10%) na een belangrijk portal van enlightment overgenomen.

Maar de keuze voor Resistance is vrij logisch hoor. Ik maak ook graag gebruik van de nieuwste technieken, maar zodra mijn eigen wil overpowered wordt door mindcontrol, gaat het toch echt te ver. Dan word je een slaaf van de shapers, en daar heb ik geen behoefte aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Iooryz schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:15:
Maar de keuze voor Resistance is vrij logisch hoor. Ik maak ook graag gebruik van de nieuwste technieken, maar zodra mijn eigen wil overpowered wordt door mindcontrol, gaat het toch echt te ver. Dan word je een slaaf van de shapers, en daar heb ik geen behoefte aan.
Resistance is futile, enlighten your self :P
Joh, het is een spelletje, GO Enlightened!
We zijn nu in de minderheid maar statistieken kunnen keren

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

Humma Kavula schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:42:
BTW, had je deze bij een neutrale of een van de tegenpartij?
Bij een 't hacken van een portal van tegenpartij.

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Jeeh ik woon zelf in een historic building :D Ik ga het pand zeker aanmelden, en om de hoek is ook een zeer uniek museum!

En dan Alkmaar maar even hacken, want daar is alles nog neutraal, maar er zijn wel al 4 portals te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een Community aangemaakt op Google+ voor Enlightenment

https://plus.google.com/u...ies/101474634402991684580

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 386461 op 07-12-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

En weer verwijderd/verhuist omdat er al 1 was (voor beide partijen!):
https://plus.google.com/u...ies/104494178773605835539

[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 07-12-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Anoniem: 386461 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:15:
Het lijkt er op dat Google vandaag ook zijn nieuwe Communities-feature gaat uitrollen op Google+. Lijkt me een erg handige tool voor Ingress. Het lijkt me een goede plek om strategien te bespreken enzo.
Ik heb voor de Enlightened in Nederland een G+ Community gemaakt:
https://plus.google.com/communities/116245721035984210326

Centrale plek voor Nederlandse Enlightened spelers om te overleggen, taktieken te bespreken en gezamenlijke (gecoördineerde) acties te plannen.

EDIT Never mind, idem als hierboven. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 07-12-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Humma Kavula schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:30:
[...]

Resistance is futile, enlighten your self :P
Joh, het is een spelletje, GO Enlightened!
We zijn nu in de minderheid maar statistieken kunnen keren
Natuurlijk is het maar een spel, maar dat betekend niet dat je daar geen bewuste keuzes mag maken. (it's augumented reality) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ondertussen hierheen verhuist:

https://plus.google.com/u...ies/104494178773605835539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik heb me ook gemeld in die G+ Community. :)

Trouwens, vraagje aan de actieve mensen hier. Ik heb de tutorial uitgevoerd en 3 portals gelinked zodat er zo'n driehoek veld gevormd werd. Duidelijk. Nu is mijn vraag:

Hoe krijgen mensen het voor elkaar om zo'n veld te maken over een grote afstand? :? :? :?
(Ik neem als voorbeeld een link (veld) tussen Amsterdam en Utrecht. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Haay schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:33:
[...]
Hoe krijgen mensen het voor elkaar om zo'n veld te maken over een grote afstand? :? :? :?
(Ik neem als voorbeeld een link (veld) tussen Amsterdam en Utrecht. )
De resonators upgraden naar hogere levels: http://decodeingress.word...al-levels-and-link-range/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 11:13
Zitten hier ook Resistance spelers uit Hilversum? Wel bewijs gevonden van (so called) Enlightened activiteit in Hilversum, maar daar ga ik wat aan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
COMM error COMM error en een constant zwart scherm tijdens de tutorial.

Dat probleem loste zichzelf ineens op 10min later, morgen maar eens verder kijken naar hoe het er hier voor staat in de buurt :)

[ Voor 96% gewijzigd door Bundin op 07-12-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 08:00
Damn, net alle tutorials afgerond en wist niet dat die GPS spelletjes zo geinig kunnen zijn... Ga dit weekend ook maar eens aan de gang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 12:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

* Ultraman heeft gisteren een uur of twee in de sneeuw gespeeld... :P

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
* Heatonme is ook net weer thuis: destroyed a Control Field -38947 MUs >:)
Alleen jammer dat er maar zo weinig invites worden vergeven. Kan nog wel wat versterking gebruiken :)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:09
Wolfensteijn schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:05:
Zitten hier ook Resistance spelers uit Hilversum? Wel bewijs gevonden van (so called) Enlightened activiteit in Hilversum, maar daar ga ik wat aan doen ;)
Ik heb zojuist 3 enlighted portals in het centrum van Hilversum omgetoverd in Resistance portals.

Ik speel het sinds donderdag en ben inmiddels level 4. Een goede tip om snel te levellen is een gebied zoeken met veel neutrale portals en deze allemaal 1 resonator geven. Eventueel daarna nog een enkele naar 8 resonators brengen om wat links te maken. Ik heb 2 plekken bezocht met elk 30 neutrale portals vlak bij eelkaar. Dat levelled lekker snel :)

Al met een erg tof spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Zo.. gisteren en vandaag de nodige uren bezig geweest op de fiets.. mijn hometown is van mij nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Thy... schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:42:
[...]

Ik heb zojuist 3 enlighted portals in het centrum van Hilversum omgetoverd in Resistance portals.

Ik speel het sinds donderdag en ben inmiddels level 4. Een goede tip om snel te levellen is een gebied zoeken met veel neutrale portals en deze allemaal 1 resonator geven. Eventueel daarna nog een enkele naar 8 resonators brengen om wat links te maken. Ik heb 2 plekken bezocht met elk 30 neutrale portals vlak bij eelkaar. Dat levelled lekker snel :)

Al met een erg tof spel.
Goed om te weten dat ik er niet alleen voor sta ;)

Wel balen dat mijn fiets er gisteren mee is gestopt. En om nou al die portals lopend langs te gaan... Vandaag en gisteren wel vrij veel lopend geprobeerd, maar het duurt lang voordat je ergens bent.

Vanavond wanneer ik naar de kroeg ga loop ik wel even langs het raadhuis om die portal te linken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
maniak schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 17:11:
Zo.. gisteren en vandaag de nodige uren bezig geweest op de fiets.. mijn hometown is van mij nu :D
Hier ook, even wat blauw weggehaald en the city is mine!
@maniak, DM ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
[...]
Is volgens mij ook een kwestie van een beetje geluk, bij mij in de stad ben ik nog geen enkele neutrale portals tegen gekomen, enkel 1 actieve (en die is nota bene van die "groenen" ;) ).
Zal van de week eens wat locaties aan gaan melden als portal, genoeg potentiële punten die daarvoor in aanmerking komen.
Gisteren begonnen met spelen trouwens en het concept bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
ralph075 schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:52:
[...]

Is volgens mij ook een kwestie van een beetje geluk, bij mij in de stad ben ik nog geen enkele neutrale portals tegen gekomen, enkel 1 actieve (en die is nota bene van die "groenen" ;) ).
Zal van de week eens wat locaties aan gaan melden als portal, genoeg potentiële punten die daarvoor in aanmerking komen.
Je kunt vijandige portals ook hacken, daar krijg je zelfs AP voor, en regelmatig wat goodies. Als je genoeg XMP burst opspaart kan je zelfs beginnen met het uitschakelen van de Resonators. En zodra je een portal zover down hebt dat de links verbreken krijg je ook nog een berg AP.

Zo werd ik van halverwege lvl 2 gekatapulteerd naar ruim lvl 3 door het vernietigen van een belangrijke portal waar meerdere links aan hingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ja, ik weet het, heb vanavond een hack gedaan op die enige, vijandige portal in mijn stad :)
Morgen hopelijk her en der nog wat hacks plaatsen, waar ik onderweg langs portals kom en voorlopig even XMP bursters verzamelen, zodat ik later in de week een portal (die ene...) kan vernietigen en overnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

FWIW: Ene Noonski is al minstens level 7(!). Denk dat ie de eerste level 8 speler van NL gaat worden, al vraag ik me af hoe die dat doet, ben stiekem wel jaloers :P

Andere vraag: ik ben onderhand wel opzoek naar een betalbare oplossing om mijn SGS2 van extra sap te voorzien onderweg. Iets van een extra battery pack of USB lader ofzo. Anders dan een extra batterij voor mn telefoon dus. Ik heb er alleen totaal geen verstand van, dus waar begin ik met zoeken?

Hebben jullie goeie ideeën of weten jullie goeie producten?

[ Voor 58% gewijzigd door ShadyNetworker op 10-12-2012 01:42 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
ShadyNetworker schreef op maandag 10 december 2012 @ 01:10:
Andere vraag: ik ben onderhand wel opzoek naar een betalbare oplossing om mijn SGS2 van extra sap te voorzien onderweg. Iets van een extra battery pack of USB lader ofzo. Anders dan een extra batterij voor mn telefoon dus. Ik heb er alleen totaal geen verstand van, dus waar begin ik met zoeken?

Hebben jullie goeie ideeën of weten jullie goeie producten?
Ik ben erg tevreden met m'n AL-350 power bank van A Solar. Met een leuke korting weten te krijgen via de rentepunten winkel van ing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 21:20
Ik loop met mijn nexus 7 rond en heb mijn telefoon op wifi accespoint staan!
Al ben ik er nog niet uit of dit iets voor mij is, in mijn dorp nog niks gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elflord.
  • Laatst online: 06-01 23:32

Elflord.

Jong geleerd, snel vergeten

Nice, ik krijg net mijn activation code binnen! Helaas zit ik nog op kantoor.

Krijg je ook extra AP wanneer je nieuwe poi's aanmeld bij Google. Volgens mij was dat toch het achter liggende idee van hun, om meer user generated content te krijgen?

I see A tunnel at the end of the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:08

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Hoe lang heb je moeten wachten op je invitecode? Ik wacht nog steeds :( net vorig weekend een kerstmarkt gedaan waar ik toch wel redelijk wat plekjes heb bezocht, wel een en ander gemist denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:01

m0nk

16-09-2003 15.15

Brr need more resistance in Zuid Holland!

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/vdmm9s.jpg

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05 20:44
Ik ga vanavond lekker kou in eens even kijken wat dit nou allemaal is :) op snelweg is niet veel XM te vinden heb ik al gezien ( ik rijd dan ook laat van huis dus misschien is dat de reden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

ralph075 schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:52:
[...]

Ben blij bij mij zijn helemaal geen portals en de stad om de hoek was door ons team al ingenomen, kon ik dus alleen een resonator aan toe voegen, gister 2 uur heen en weer gelopen en maar 500AP verdient moet nog 20x zo veel voor level 2, vanavond iets verder rijden, heb wel wat neutrale portals gezien die niet extreem ver zijn...

Stuk of 5, ben benieuwd hoeveel AP er tegenover staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
unclaimed portal = 500 ap :)

* FireDrunk is Arnhem 'onveilig' aan het maken :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 20:36
[...]
Al met een erg tof spel.
Andere portals opblazen ook. Even wachten totdat de resonators aan het afzwakken zijn en dan blasten. Levert je 65% van de AP op die het opgeleverd zou hebben als je 'm opgebouwd hebt. Zeker handig als je dan ook nog een zooi links en Control fields opblaast. Zo ben ik in een goede week van 1 naar 5 gegaan :)

En heel Heerlen naar de tegenpartij geholpen O-)

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
FireDrunk schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:31:

En je was ook in adoorn zag ik ;)

DM even als je portal keys wil, ik heb er genoeg.
Krypt schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:44:
[...]
Andere portals opblazen ook. Even wachten totdat de resonators aan het afzwakken zijn en dan blasten. Levert je 65% van de AP op die het opgeleverd zou hebben als je 'm opgebouwd hebt. Zeker handig als je dan ook nog een zooi links en Control fields opblaast.
:Y , toen ik het CF opblies was ik plots level 3 waardoor ik hem kon afmaken omdat ik al level 3 xmp had.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

FireDrunk schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:31:

Ik had het vernomen in de chat. Misschien kunnen we in de toekomst onze steden linken, ik zit namelijk ten zuiden van je, aan de overkant van de Waal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elflord.
  • Laatst online: 06-01 23:32

Elflord.

Jong geleerd, snel vergeten

Ik geloof dat ik me op 16 of 17 november heb aangemeld. Heb nog geen keuze gemaakt voor een fractie. In Den Haag zie ik voornamelijk Enlightened, kan ik dan beter bij de Resistance?

I see A tunnel at the end of the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Maakt niet zo heel veel uit. Portals kapen is in het begin moeilijk, en portals hacken kan altijd.
Het is leuk als je een keer met vrienden op pad wil dat je in hetzelfde team zit.
Kan je samen in de auto karren ;)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Of gewoon lopen :P
Dat is nog gezond ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Volgens mij begint Nederland op gang te komen! Vandaag 1 speler in Delft gezien, en 2 in Leiden. Alle 3 Resistance, dus het was allemaal een beetje aftasten, maar uiteindelijk blijken spelers allemaal best ok te zijn.

@Stevie-P: ik heb ook zo een PowerBank dingieding besteld, zou morgen binnen moeten zijn. Ben erg benieuwd!

* ShadyNetworker bedenkt net dat ie zo een simpel CTF spelletje in betafase toch wel erg serieus neemt :')

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Nu ben ik vlak bij huis, en krijg ik de melding "portal in range" maar ik zie helemaal niets? Geen grijze portal, geen blauwe, geen groene. Eerst dacht ik dat het een foutje was. Maar net voor de 2e keer op t zelfde punt, en ik krijg weer die melding?
Ook via de ingress map kan ik niets vinden, zelfs niet extreem ver ingezoomd.

Wat doe ik fout? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Ziezo, heb ook maar eens invite aangevraagd. Ziet er echt tof uit! Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

TFDev schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:52:
Nu ben ik vlak bij huis, en krijg ik de melding "portal in range" maar ik zie helemaal niets? Geen grijze portal, geen blauwe, geen groene. Eerst dacht ik dat het een foutje was. Maar net voor de 2e keer op t zelfde punt, en ik krijg weer die melding?

Probeer anders ens een Force Sync? En/of een reset van je telefoon/Ingress/GPS/caches.
Misschien dat de App gewoon aan het haperen was?
Zou zo niets anders kunnen bedenken.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Ultraman schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:49:
[...]

Ik had het vernomen in de chat. Misschien kunnen we in de toekomst onze steden linken, ik zit namelijk ten zuiden van je, aan de overkant van de Waal ;)
Nijmegen? Ik ga woensdag met een maat van mij (PP79NL) Nijmegen onveilig maken overdag. We zijn beiden vrij en hebben leasebakken :+

Mochten mensen portal keys willen droppen. Mag altijd. Ik rij van Arnhem iedere dag naar Apeldoorn via de veluwe. Dus drop ergens onderweg en stuur een mailtje.

@Heatonme, heb jij het paleis?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jeej, ik heb een invite :)
Heb de app gedownload en geïnstalleerd, maar ik weet niet precies waar ik die code in moet voeren? (of hoeft dat niet?)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Komt vanzelf ;)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Okee :) Leuk, morgen even lekker rondlopen :)
Oh, en mijn naam is 'anandus' ;)

[ Voor 33% gewijzigd door anandus op 11-12-2012 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Zwaait naar Iceman :w

Zojuist weer een portal die vanmiddag van de Resistance was overgenomen weer teruggekaapt, plus nog een mooi veldje gemaakt. Bijna level 3 nu :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 00:27

MethinX

't is wat!

Handige tip:
Als je wilt weten hoeveel AP je overal precies voor krijgt, of op welke afstand een portal kan linken enzo
gebruik deze app: Google Play: Ingress portals

Bevat een handige calculator voor die afstanden en een kleine wiki voor alle scores en regels.

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Humor.. gisteren was ik in Amsterdam.. Tijdens de tramrit heb ik het nodige gehacked en gesloopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

MethinX schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:05:
Handige tip:
Als je wilt weten hoeveel AP je overal precies voor krijgt, of op welke afstand een portal kan linken enzo
gebruik deze app: Google Play: Ingress portals

Bevat een handige calculator voor die afstanden en een kleine wiki voor alle scores en regels.
Thanks, erg handig, staat op me telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
watercoolertje schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:26:
[...]

Thanks, erg handig, staat op me mijn telefoon...
* FireDrunk FTFY...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-05 08:23
Ook maar eens een invite aangevraagd. Lijkt me een leuk concept :D

Coördinator van de Waze Belux Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:20
... ik heb een aantal portals gehackt ... aangevallen ... maar snap het nog niet echt :)

Weet iemand een goede turtorial??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-05 18:54

Koppensneller

winterrrrrr

Er zit een tutorial in de app :?

[ Voor 12% gewijzigd door Koppensneller op 11-12-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

maurits82 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:16:
... ik heb een aantal portals gehackt ... aangevallen ... maar snap het nog niet echt :)

Weet iemand een goede turtorial??
Ingress starten > OPS aanklikken -> missions aanklikken -> daar de eerste missie selecteren (je moet ze netjes van boven naar beneden afgaan) ben je bij de laatste heb je alles gedaan/geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anandus schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:53:
Jeej, ik heb een invite :)
Heb de app gedownload en geïnstalleerd, maar ik weet niet precies waar ik die code in moet voeren? (of hoeft dat niet?)
Hoe lang heb je moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Is beetje lastig te zeggen, want er is (volgens mij) een gigantische invite ronde geweest op 1 December.
kan best even duren voor de volgende 'wave' komt.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kijk er naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
FireDrunk schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:41:
[...]
@Heatonme, heb jij het paleis?
Hetgeen wat zonder entree te krijgen is ja :), lekker bezig in arnhem en dank voor de upgrade bij de naald.
Vanavond maar weer even een rondje doen als het niet te nat is.

( voor iedereen: mocht iemand naar het kroller muller museum/ nat.park hoge veluwe gaan --> 20 vrije prortals! )

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
ECHT? is daar iets te doen zonder entree? Want ik rij er elke dag langs :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik heb mij ook aangemeld, hopelijk krijg ik snel een invite, als iemand een invite overheeft DM staat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
FireDrunk schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:41:
ECHT? is daar iets te doen zonder entree? Want ik rij er elke dag langs :+
:+

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 21:20
TFDev schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:52:

Ik had dit ook en dit was in de buurt van mijn testportal. Is dat bij jou ook zo?
Want ik denk ook een bug, heb ook flink rondje gelopen kwam niks tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Hoppaaaaa, 26 portals gepakt vanavond!

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-05 22:01
Paar dagen geleden ook maar eens een invite aangevraagd op aanraden van een kameraad.
Nu maar wachten op de mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Laatst online: 08-01 14:06

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Laat mijn hond nu extra uit :)

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Vandaag een meetup gehad in Enschede. En weer een hoop controllfields erbij voor de resistance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Laatst online: 08-01 14:06

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Hoe en waar heb je dat georganiseerd als ik vragen mag?

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hoe weet je bij wie je zit? Volgens mij zit ik bij de Enlightened, maar zat niet echt op te letten toen ik moest kiezen (of ingedeeld werd?).

Op de intel-map staat mijn naam enzo in het groen, dus ik *denk* dat ik Enlightened ben.

Wel leuk spelletje, gisteravond als een mafkees in de buurt rondgelopen om XM te sparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

anandus schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:21:
Hoe weet je bij wie je zit? Volgens mij zit ik bij de Enlightened, maar zat niet echt op te letten toen ik moest kiezen (of ingedeeld werd?).

Op de intel-map staat mijn naam enzo in het groen, dus ik *denk* dat ik Enlightened ben.

Wel leuk spelletje, gisteravond als een mafkees in de buurt rondgelopen om XM te sparen :P
Je bent groen, jammer. :)

XM sparen is makkelijk, zoek een portal op en je bent zo bijgevuld. Overigens valt het mij op dat XM ook veel te vinden is op plekken waar het gewoon vaak druk is, zoals stations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:01

m0nk

16-09-2003 15.15

Wel bout, ben resistance in een compleet groene omgeving. Had verwacht dat er in de omgeving Zoetermeer wel wat meer portals waren (met name neutrals) om te kunnen levelen. In Zoetermeer is er 1 portal waar ik als lvl 1 weinig te zoeken heb. Wel even langs gereden maar weinig kunnen uithalen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Pagina: 1 2 ... 23 Laatste