Ik ben dus druk bezig maar ik snap niet waarom ik sommige portals wel kan connecten maar anderen niet.. terwijl degene die ik niet kan connecten dichterbij elkaar zitten...
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Enlightened houden van groene dingen, Resistance houden van blauwe dingendjunicron schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:03:
Maareh, wat zijn nu eigenlijk de standpunten van de twee partijen?
[ Voor 48% gewijzigd door ShadyNetworker op 05-12-2012 20:45 ]
It's always DNS...
Je zou eens kunnen kijken of je uit het volgde verhaal wijs wordt:maniak schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:24:
Ik ben dus druk bezig maar ik snap niet waarom ik sommige portals wel kan connecten maar anderen niet.. terwijl degene die ik niet kan connecten dichterbij elkaar zitten...
Iemand een idee?
Even niets...
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
Le wut? Tussen Kneuterdijk en Grote Marktstraat is er anders volop wat te doen. Was gisteren nog op de Turfmarkt bezig maar mn GPS zat te trollenLordsauron schreef op donderdag 06 december 2012 @ 08:02:
Ik heb gister ook mijn invite gekregen, wat een leuk idee is dat spel zeg. moet zeggen dat in den haag erg uitgestorven is. maar hier in delft zijn er wel wat portal's zo in mijn pauze maar eens even kijken of ik er één kan hacken
It's always DNS...
We do what we must because we can.
Jezus saves and takes half damage.
Euh, dit is niet echt vergelijkbaar met geocaching. De enige vergelijking is dat je iets met GPS en een kaart doetMaupertus schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:54:
Gisteren de invite gekregen en geinstalleerd, ik vind het idee het heel erg tof, maar ik moet er nog inkomen en tijd voor hebben. Dat, en de sneeuw is niet goed geweest voor geocaching mood
Tip: rechtsonder staat wat zichtbaar is op je huidige zoom-niveau.Iooryz schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:44:
Een veelgemaakte fout is dat je niet ver genoeg inzoomt op de kaart, waardoor neutrale portals niet zichtbaar zijn.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Even niets...
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Let wel dat je de gps aanzet, scheelde bij mij ook een hoop en met de tutorial, gewoon proberen, ik snapte er eerst ook geen zak van maar nu heb ik het door en heb de eerste 3 portals te pakken en ga zo even een resistance portal proberen over te nemenwatercoolertje schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:00:
Ik snap er nog geen kak van maar misschien ook omdat de portal in de tutorial midden in een meer ligt waar ik zonder boot dus niet dichtbij genoeg kan komen XD
En misschien heeft dat weer te maken dat ik in een klein rotdrpje woon tussen alkmaar en heerhugowaard
Wil het wel leren maar snap er nog weinig van, lijkt me leuk om medespelers tegen te komen btw...
Ik heb net het skip knopje gevonden en ga meteen voor het echte werk, nu nog ontdekken waar die site is om het overzicht te zien want dat staat niet in de OP, op je telefoon kan je helasa maar beperkt uitzoomen...Humma Kavula schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:14:
[...]
Let wel dat je de gps aanzet, scheelde bij mij ook een hoop en met de tutorial, gewoon proberen, ik snapte er eerst ook geen zak van maar nu heb ik het door en heb de eerste 3 portals te pakken en ga zo even een resistance portal proberen over te nemen.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
[ Voor 65% gewijzigd door Humma Kavula op 06-12-2012 16:17 ]
Helemaal super, had daar straks wel op een link geklikt maar die werkte niet, had iemand intel verkeerd gespeld en stond er intell, dan wordt geredirect naar de homepage.
Anoniem: 386461
*insert signature here
Zorgen dat je een andere, nog neutrale, portal hackt, je krijgt ze( @ random) bij het hacken van portals al weet ik niet zeker of je bij een reeds vijandige portal wat krijgt..Tjark schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:26:
Ik kon wel een vijandige portal hacken, maar ik kan nooit "fire mp" doen... heb nog geen wapens denk ik... waar kun je die vandaan halen?
[ Voor 29% gewijzigd door Humma Kavula op 06-12-2012 21:34 ]
*insert signature here
Humma Kavula schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:29:
En je kan altijd zelf een nieuwe portal aanmaken
Staat onderaan de linkHow long will it take:
– Decisions on whether or not a Portal will be accepted will take up to 2-3 weeks.
– Expect a Portal to go live 2-3 weeks after it is accepted.
BTW, had je deze bij een neutrale of een van de tegenpartij?Tjark schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:39:
Tot nu toe alleen een resonator....
[ Voor 29% gewijzigd door Humma Kavula op 06-12-2012 21:52 ]
Resistance is futile, enlighten your selfIooryz schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:15:
Maar de keuze voor Resistance is vrij logisch hoor. Ik maak ook graag gebruik van de nieuwste technieken, maar zodra mijn eigen wil overpowered wordt door mindcontrol, gaat het toch echt te ver. Dan word je een slaaf van de shapers, en daar heb ik geen behoefte aan.
Bij een 't hacken van een portal van tegenpartij.Humma Kavula schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:42:
BTW, had je deze bij een neutrale of een van de tegenpartij?
*insert signature here
Anoniem: 386461
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 386461 op 07-12-2012 10:03 ]
En weer verwijderd/verhuist omdat er al 1 was (voor beide partijen!):Anoniem: 386461 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:02:
Ik heb een Community aangemaakt op Google+ voor Enlightenment
https://plus.google.com/u...ies/101474634402991684580
[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 07-12-2012 10:53 ]
Ik heb voor de Enlightened in Nederland een G+ Community gemaakt:Anoniem: 386461 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:15:
Het lijkt er op dat Google vandaag ook zijn nieuwe Communities-feature gaat uitrollen op Google+. Lijkt me een erg handige tool voor Ingress. Het lijkt me een goede plek om strategien te bespreken enzo.
[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 07-12-2012 11:02 ]
Natuurlijk is het maar een spel, maar dat betekend niet dat je daar geen bewuste keuzes mag maken. (it's augumented reality)Humma Kavula schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:30:
[...]
Resistance is futile, enlighten your self
Joh, het is een spelletje, GO Enlightened!
We zijn nu in de minderheid maar statistieken kunnen keren
Ik heb me ook gemeld in die G+ Community.Anoniem: 386461 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:35:
Ik ben ondertussen hierheen verhuist:
https://plus.google.com/u...ies/104494178773605835539
De resonators upgraden naar hogere levels: http://decodeingress.word...al-levels-and-link-range/Haay schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:33:
[...]
Hoe krijgen mensen het voor elkaar om zo'n veld te maken over een grote afstand?![]()
![]()
(Ik neem als voorbeeld een link (veld) tussen Amsterdam en Utrecht. )
[ Voor 96% gewijzigd door Bundin op 07-12-2012 15:50 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ik heb zojuist 3 enlighted portals in het centrum van Hilversum omgetoverd in Resistance portals.Wolfensteijn schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:05:
Zitten hier ook Resistance spelers uit Hilversum? Wel bewijs gevonden van (so called) Enlightened activiteit in Hilversum, maar daar ga ik wat aan doen
Goed om te weten dat ik er niet alleen voor staThy... schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:42:
[...]
Ik heb zojuist 3 enlighted portals in het centrum van Hilversum omgetoverd in Resistance portals.
Ik speel het sinds donderdag en ben inmiddels level 4. Een goede tip om snel te levellen is een gebied zoeken met veel neutrale portals en deze allemaal 1 resonator geven. Eventueel daarna nog een enkele naar 8 resonators brengen om wat links te maken. Ik heb 2 plekken bezocht met elk 30 neutrale portals vlak bij eelkaar. Dat levelled lekker snel
Al met een erg tof spel.
Hier ook, even wat blauw weggehaald en the city is mine!maniak schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 17:11:
Zo.. gisteren en vandaag de nodige uren bezig geweest op de fiets.. mijn hometown is van mij nu
Is volgens mij ook een kwestie van een beetje geluk, bij mij in de stad ben ik nog geen enkele neutrale portals tegen gekomen, enkel 1 actieve (en die is nota bene van die "groenen"Thy... schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:42:
[...]
Ik speel het sinds donderdag en ben inmiddels level 4. Een goede tip om snel te levellen is een gebied zoeken met veel neutrale portals en deze allemaal 1 resonator geven. Eventueel daarna nog een enkele naar 8 resonators brengen om wat links te maken. Ik heb 2 plekken bezocht met elk 30 neutrale portals vlak bij eelkaar. Dat levelled lekker snel
Je kunt vijandige portals ook hacken, daar krijg je zelfs AP voor, en regelmatig wat goodies. Als je genoeg XMP burst opspaart kan je zelfs beginnen met het uitschakelen van de Resonators. En zodra je een portal zover down hebt dat de links verbreken krijg je ook nog een berg AP.ralph075 schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:52:
[...]
Is volgens mij ook een kwestie van een beetje geluk, bij mij in de stad ben ik nog geen enkele neutrale portals tegen gekomen, enkel 1 actieve (en die is nota bene van die "groenen").
Zal van de week eens wat locaties aan gaan melden als portal, genoeg potentiële punten die daarvoor in aanmerking komen.
Gisteren begonnen met spelen trouwens en het concept bevalt me wel.
[ Voor 58% gewijzigd door ShadyNetworker op 10-12-2012 01:42 ]
It's always DNS...
Ik ben erg tevreden met m'n AL-350 power bank van A Solar. Met een leuke korting weten te krijgen via de rentepunten winkel van ing.ShadyNetworker schreef op maandag 10 december 2012 @ 01:10:
Andere vraag: ik ben onderhand wel opzoek naar een betalbare oplossing om mijn SGS2 van extra sap te voorzien onderweg. Iets van een extra battery pack of USB lader ofzo. Anders dan een extra batterij voor mn telefoon dus. Ik heb er alleen totaal geen verstand van, dus waar begin ik met zoeken?
Hebben jullie goeie ideeën of weten jullie goeie producten?
I see A tunnel at the end of the light
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ben blij bij mij zijn helemaal geen portals en de stad om de hoek was door ons team al ingenomen, kon ik dus alleen een resonator aan toe voegen, gister 2 uur heen en weer gelopen en maar 500AP verdient moet nog 20x zo veel voor level 2, vanavond iets verder rijden, heb wel wat neutrale portals gezien die niet extreem ver zijn...ralph075 schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:52:
[...]
Is volgens mij ook een kwestie van een beetje geluk, bij mij in de stad ben ik nog geen enkele neutrale portals tegen gekomen, enkel 1 actieve (en die is nota bene van die "groenen").
Zal van de week eens wat locaties aan gaan melden als portal, genoeg potentiële punten die daarvoor in aanmerking komen.
Gisteren begonnen met spelen trouwens en het concept bevalt me wel.
Even niets...
Andere portals opblazen ook. Even wachten totdat de resonators aan het afzwakken zijn en dan blasten. Levert je 65% van de AP op die het opgeleverd zou hebben als je 'm opgebouwd hebt. Zeker handig als je dan ook nog een zooi links en Control fields opblaast. Zo ben ik in een goede week van 1 naar 5 gegaanThy... schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:42:
[...]
Al met een erg tof spel.
En je was ook in adoorn zag ikFireDrunk schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:31:
unclaimed portal = 500 ap
* FireDrunk is Arnhem 'onveilig' aan het maken
Krypt schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:44:
[...]
Andere portals opblazen ook. Even wachten totdat de resonators aan het afzwakken zijn en dan blasten. Levert je 65% van de AP op die het opgeleverd zou hebben als je 'm opgebouwd hebt. Zeker handig als je dan ook nog een zooi links en Control fields opblaast.
Ik had het vernomen in de chat. Misschien kunnen we in de toekomst onze steden linken, ik zit namelijk ten zuiden van je, aan de overkant van de WaalFireDrunk schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:31:
unclaimed portal = 500 ap
* FireDrunk is Arnhem 'onveilig' aan het maken
I see A tunnel at the end of the light
Even niets...
It's always DNS...
Probeer anders ens een Force Sync? En/of een reset van je telefoon/Ingress/GPS/caches.TFDev schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:52:
Nu ben ik vlak bij huis, en krijg ik de melding "portal in range" maar ik zie helemaal niets? Geen grijze portal, geen blauwe, geen groene. Eerst dacht ik dat het een foutje was. Maar net voor de 2e keer op t zelfde punt, en ik krijg weer die melding?
Ook via de ingress map kan ik niets vinden, zelfs niet extreem ver ingezoomd.
Wat doe ik fout?
It's always DNS...
Nijmegen? Ik ga woensdag met een maat van mij (PP79NL) Nijmegen onveilig maken overdag. We zijn beiden vrij en hebben leasebakkenUltraman schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:49:
[...]
Ik had het vernomen in de chat. Misschien kunnen we in de toekomst onze steden linken, ik zit namelijk ten zuiden van je, aan de overkant van de Waal
Even niets...
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
[ Voor 33% gewijzigd door anandus op 11-12-2012 09:07 ]
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Thanks, erg handig, staat op me telefoon...MethinX schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:05:
Handige tip:
Als je wilt weten hoeveel AP je overal precies voor krijgt, of op welke afstand een portal kan linken enzo
gebruik deze app: Google Play: Ingress portals
Bevat een handige calculator voor die afstanden en een kleine wiki voor alle scores en regels.
* FireDrunk FTFY...watercoolertje schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:26:
[...]
Thanks, erg handig, staat op me mijn telefoon...
Even niets...
Coördinator van de Waze Belux Community
[ Voor 12% gewijzigd door Koppensneller op 11-12-2012 15:33 ]
Ingress starten > OPS aanklikken -> missions aanklikken -> daar de eerste missie selecteren (je moet ze netjes van boven naar beneden afgaan) ben je bij de laatste heb je alles gedaan/geleerdmaurits82 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:16:
... ik heb een aantal portals gehackt ... aangevallen ... maar snap het nog niet echt
Weet iemand een goede turtorial??
Anoniem: 296939
Hoe lang heb je moeten wachten?anandus schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:53:
Jeej, ik heb een invite
Heb de app gedownload en geïnstalleerd, maar ik weet niet precies waar ik die code in moet voeren? (of hoeft dat niet?)
Even niets...
Hetgeen wat zonder entree te krijgen is ja
Even niets...
FireDrunk schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:41:
ECHT? is daar iets te doen zonder entree? Want ik rij er elke dag langs
Ik had dit ook en dit was in de buurt van mijn testportal. Is dat bij jou ook zo?TFDev schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:52:
Nu ben ik vlak bij huis, en krijg ik de melding "portal in range" maar ik zie helemaal niets? Geen grijze portal, geen blauwe, geen groene. Eerst dacht ik dat het een foutje was. Maar net voor de 2e keer op t zelfde punt, en ik krijg weer die melding?
Ook via de ingress map kan ik niets vinden, zelfs niet extreem ver ingezoomd.
Wat doe ik fout?
Even niets...
𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑
𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑
Je bent groen, jammer.anandus schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:21:
Hoe weet je bij wie je zit? Volgens mij zit ik bij de Enlightened, maar zat niet echt op te letten toen ik moest kiezen (of ingedeeld werd?).
Op de intel-map staat mijn naam enzo in het groen, dus ik *denk* dat ik Enlightened ben.
Wel leuk spelletje, gisteravond als een mafkees in de buurt rondgelopen om XM te sparen
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq