Eergisteren kon ik niet inloggen doordat er steeds meldingen waren 'cannot login with this account' maar na een aantal heer herstarten is het weer gelukt. Op andere momenten blijft hij hangen bij het laden (met die geelachtige cirkeltekening die ronddraait) en nog andere momenten wil hij gewoon zijn positie niet updaten wat ontzettend frustrerend is als je vanop de trein iets probeert mee te pikken.
De spelersactiviteit neemt hier helaas ook af, of ze zijn nog actief maar er is nauwelijks motivatie om meer te doen dan wat chatten. In Brussel lijkt het dan net weer toe te nemen en wordt er veel afgesproken merk ik in de chat. Heb onlangs ook iemand op de trein kunnen overtuigen om Ingress te spelen dus er zal binnen kort iemand bijkomen om Enlightened te versterken in Dendermonde, St Niklaas en Brussel. Gebeurt niet vaak dat mensen elkaar op de trein spontaan aanspreken, maar mijn gepruts met smartphones heeft blijkbaar een en ander losgeweekt bij iemand anders die ook graag met die dingen bezig is
Ondertussen beginnen de 72 portals die ik tussen 31 maart en 3 april in Londerzeel heb toegevoegd online te komen wat wil zeggen dat het nu gemiddeld 40 tot 60 dagen duurt om iets toe te voegen ondanks de massale indiening van aanvragen doordat het nu rechtstreeks vanuit het spel kan.
Klein vraagje, men beweert blijkbaar dat je voor het aanvallen zo dicht mogelijk bij het centrum van een portaal moet staan, maar dat je voor rechargen net zo ver mogelijk er van weg moet staan. Is daar iets van waar of doelt dit op het rechargen van een specifieke resonator waar je dan zogezegd moet op staan?