Ingress: Google's augmented reality MMOG

Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Ik vraag me bij veel spellen ook altijd af: "Wat is het punt?" .

Bij dit heb ik een beetje hetzelfde gevoel. Zoals je beschrijft, portals wisselen van factie etc etc, maar wat is het doel? Dan krijg ik een gevoel van nutteloosheid en weg is mijn enthousiasme ...

(Maar dit kan je natuurlijk ook toepassen op Het Leven :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Locatie is heel belangrijk. Zij het Arnhem, Utrecht, Rotterdam bijvoorbeeld, ligt er genoeg.

Slechte ontmoetingen heb ik bijna niet gehad, zoals eerder gemeld had ik eerder het gevoel dat ik bij de jonge generatie hoor. Ik kom voornamelijk 30+ tegen, terwijl ik meer studenten had verwacht (perfect spel ervoor dacht ik). Ik heb ondertussen genoeg ontmoetingen achter de rug. Een tip die ik je kan meegeven is om te kijken of er een groep/chat in je omgeving is waar je aan kan deelnemen. Zo ga je als groep te werk en heb je maar aan het spel.

Level 8 is 1.2M ap in totaal, maar vergis je niet. Op het eind gaat het sneller gezien je dan sterk genoeg bent om alle portals neer te kunnen halen, ongeacht level van de portal. Dat kan als lage level nog niet. Ook zal je tot die tijd betere/sterkere items hebben (sneller portals neerhalen zonder heel precies langs de resonators te lopen), meer portal keys (betere velden, snel punten). In een uurtje of 2 heb ik wel eens 100K als L6/7 binnengehaald. Vooral dan naar een stad gaan waar de tegenstander groot is, vaak liggen er veel velden/portals dicht bij elkaar.. als je die neer haalt, is het scoren.

Eenmaal L8 ben je meer verzorgend bezig. Lagere levels helpen aan items, desnoods haal jij hoge level portals neert, kan de lage level agent het vullen. Proberen grote velden op te zetten door strategisch het een en ander af te spreken. etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Ik zie ook, en merk het ook aan mezelf, dat L8 spelers eerst in een dip terecht komen. Ze gaan óf amper meer spelen of leggen het bijltje er helemaal bij neer. Maar na een tijdje begint het toch weer te kriebelen en ga je inderdaad anderen helpen en toch weer spelen.

Qua snelheid en hoeveelheid neemt het echt een stuk af inderdaad; hoewel ik toch wel dagelijks speel. Lvl8 in 47 dagen, nu op 2,4mln 100 dagen later; toch wel een behoorlijk verschil.

Gamelogic is ook aangepast; links en fields versterken de portals. En dan merk je flink! De hoeveelheid xmps die je af moet vuren bij een portal met flink wat links is toch behoorlijk. Ansich mooie aanpassing, want het was wel erg simpel om een portal te mollen na de xm damage aanpassing van februari (daarvoor kostte een aanval veel meer xm), maar het is voor een mid level weer funest aangezien het hem behoorlijk wat meer kost om een portal te slopen.

Ben benieuwd hoe het wordt als het afvuren van xmps daadwerkelijk xm gaat kosten.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Ja, ik zie dat ook wel. Toen ik nog L3 / L4 / L5 was ging ik er echt op uit, 's avonds en in het weekend. Met de auto naar een andere plaats rijden omdat ik op de kaart gezien had dat daar neutrale portals waren, of vijandige portals die gemakkelijk over te nemen waren. In die tijd was het aantal beschikbare portals een stuk lager, en waren er ook veel minder spelers. Je moest aan de ene kant meer moeite doen om aan AP te komen, maar aan de andere kant bleven je veroverde portals soms ook gewoon een week staan.

Ik was toen al plannen aan het maken voor wanneer de winter voorbij zou zijn en ik er echt op uit wilde gaan om in comfortabele temperaturen lekker Ingress te spelen!

Nu ben ik bijna L8 en heb ik geen haast meer om zo snel mogelijk L8 te worden. Inmiddels heb ik 'genoeg' portals in mijn woonplaats, dus de 'drive' om met de auto of trein te reizen om elders portals te veroveren is flink gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-08 22:18
Nieuwe Ingress Report met weer technische veranderingen die worden aangekondigd:

De wijzigingen:
- Portals worden sterker, maar hoge level mods en resonators gaan meer XM vereisen om te plaatsen
- Recyclen van items uit de inventory in ruil voor XM

[ Voor 15% gewijzigd door Glodenox op 25-04-2013 19:23 ]

Coördinator van de Waze Belux Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:47
Glodenox schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:39:
Nieuwe Ingress Report met weer technische veranderingen die worden aangekondigd:

- Portals worden sterker, maar hoge level mods en resonators gaan meer XM vereisen om te plaatsen
- Recyclen van items uit de inventory in ruil voor XM
Filmpje nog niet beken maar dat recyclen staat me wel aan ! Ik zit nu steeds tegen mijn item-cap aan te hikken dus items ruilen voor XM is meer dan welkom.
Lagere items = minder XM, hogere items = meer XM neem ik aan ?

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
mir4dor schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:11:
[...]
Lagere items = minder XM, hogere items = meer XM neem ik aan ?
Dat lijkt me inderdaad logisch. Maar het wordt niet expliciet zo vermeld, dus het is niet zeker dat het zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabouterplop01
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 08:29

Kabouterplop01

chown -R me base:all

Vinden jullie ook dat er weinig nieuwe aanwas is? De eerste groep spelers is behoorlijk fanatiek, maar ik zie er niet echt veel spelers bij komen. Of kijk ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Zo'n gevoel heb ik inderdaad ook.

Over items voor XM inruilen. Ik zou eigenlijk zoiets verwachten als 100-200 XM per level van item. Ben benieuwd.

Dit zijn ook leuke weetjes btw:
http://decodeingress.me/2...angout-with-niantic-labs/

NIA is actually a real US agency, the Niantic Project has a Google voice number with the same area code of Langley (home of the CIA), the Niantic Project received questions from the government about what they are doing, even had meetings about :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 20:06
Ik ben zelf net begonnen deze week, en bij mij in de buurt ben ik niet de enige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 09:27
serhat schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:09:
Zo'n gevoel heb ik inderdaad ook.

Over items voor XM inruilen. Ik zou eigenlijk zoiets verwachten als 100-200 XM per level van item. Ben benieuwd.

Dit zijn ook leuke weetjes btw:
http://decodeingress.me/2...angout-with-niantic-labs/

NIA is actually a real US agency, the Niantic Project has a Google voice number with the same area code of Langley (home of the CIA), the Niantic Project received questions from the government about what they are doing, even had meetings about :+
Dat wou ik ook net posten, ZEER veel interessante info:
Stefan Hoth heeft deze post oorspronkelijk gedeeld met Berlin Ingress Community (Berichte):
Here are the combined notes of +Dirk Jäckel, +Gerald Scholz and +Stefan Hoth of today's hangout with +Brian Rose of the +Niantic Project

It's a collection of statements of the 2 hours of chat and if someone has the wish to do a TL;DR out of it I will edit it up here.

- reddit is closely monitored as well as the social channels (G+, twitter)
- target: 1 billion users (for all Niantic projects together)
- AP deduction for IITC-usage was a hoax (he thinks)
- they do not look for tos violations but if someone comes to them and asks if it is ok to do this (IITC) they feel they have to tell them that it is a TOS violation and they have to tell them to stop
- API is in the works, but "they want to do it right the first time"
- API (in the final version) will enable players to create missions, have all player data and realtime data
- Ingress is another kind of social network, first connecting people through the same goal but later on make them
- idea: create a local cell with own stream
- idea: NFC-bump to "bond" players for a period of time to collaborate (e.g. AP sharing, private chat etc)
- balancing tweaks are still in the works, recent updates made it harder to attack, by avoiding to make it too hard to conquer areas if one faction ruling this area
- iOS is still in the works, will take significant time
- they are working on explaining the gameplay better for newbies
- community map + group directory is in the planning (like GDG chapter directory)
- most of the players are located in urban areas, changes on the GPS location were targeted towards those players but made it worse - the tweaking is still in the works
- they recognize that the global MU score is not interesting to you, they are looking into to make the score more regional (city, district)
- It is called Mods filter not shields filters for a reason (Other Mods are in the pipeline)
- Wireframe power cubes for half an hour was planned.
- localized version (translated) is planned, also with the help of the community (translation by users)
- regarding feature request: they are reading and hearing a lot of great ideas but not everything fits into the story or the overall roadmap
- better inventory management is an important point on the list, but it's not yet there
- roleplay game elements, player roles like the linker, the farmer, the attacker
- the idea of a trophy case for cool items and keys is not new to them, they are thinking about that
- they are also thinking about other ways to exchange icons (e.g. via links)
- Brian likes the idea of Ingress being a closed beta, marking the game as "never finished"
- as of now there are no plans for a reset once the project goes public (out of beta)
- Currently it takes about three weeks to get activation code
- Niantic is not as close to Google as many think. They have their own goals, mostly social and related issues in the main focus.
- Niantic does not get user data from Google (G+, Gmail, Gtalk or otherwise)
- NIA is actually a real US agency, the Niantic Project has a Google voice number with the same area code of Langley (home of the CIA), the Niantic Project received questions from the government about what they are doing, even had meetings about
- They look at the portal submission photos (only 30 people)
- ideas of doing a "Map Maker"-style integration of the community in the portal submission and maintenance
- Trusted agents may vet new portals
- win trading (i.e. gifting AP to each other for leveling up) is not accepted and will be punished by SuperOps once they recognized such behavior
- we did 2 rounds of ideas: short time fixes for the app, and long term visions for game changing ideas - the team is actually looking for crazy cool ideas

Thanks to everyone who participated today, it was very... enlightening. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:25
Ik las wel van iemand anders in de chat dat Portals met veel links/fields aanzienlijk lastig neer te krijgen wat gezien zijn lvl. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd overigens, maar is er al duidelijk wat een link/field exact doet voor een portal ? (+zoveel virtuele k / % ).

Afgelopen dagen geen power cubes gevonden en vandaag vrij vlot 2 achter elkaar. Wel het gevoel dat ze nog enigzins zeldzaam zijn (lvl3/4 trouwens)

[ Voor 21% gewijzigd door StygMa op 28-04-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Dat is inderdaad zo.. 1 link was 10% dacht ik.. met in totaal 8 links wat dan op een 50% uit zou moeten komen. Daarna heeft het geen effect meer.

Zie ook hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:14
Ja maar daar hebben ze het alleen over linkjes. Ik heb een lvl 3 portal met een field plat proberen te krijgen maar met lvl 3 busters ging er toch maar 3 tot 5 % van af met ieder schot. Dus ik vermoed dat fields niet als 2 linkjes tellen maar een zwaarder effect hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Vandaag 46km gefietst voor ingress, is het ook nog ergens anders goed voor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ik vind het jammer dat portals en links zo snel decayen en neer gaan. Het voelt alsof de attacker veruit in het voordeel is. Je krijgt bv pas een mail nadat een resonator kapot is, en dan is de rest al vaak onder de 20%. Rechargen om een attack tegen te gaan kost zoveel XVM en staat niet in verhouding tot de damage die de attacker doet.

Ze zouden decaying uit het spel moeten halen en de defender meer mogelijkheden geven of het attacken van portals meer "costly" maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
Denk ook dat ze daarom links en fields laten bijdragen aan de sterkte van portal, alles is uiteraard beta dus hier valt ook nog genoeg te tweaken. Ook de power cubes kan je handig in zetten als je XM nodig hebt vanuit huis bijv.

Maar je hebt verder wel gelijk er zou meer defense mogelijkheden moeten zijn. Aan de andere kant wat ook wel is is dat hogere lvls echt gigantisch veel dmg doen in verhouding. Als defense van portals hoger worden, wordt het eigenlijk vooral voor lvl1/2/3 spelers alleen maar moeilijker om te levelen. Er zou daarin een betere balans kunnen komen, of dat de hogere (huidige) dmg, voorbehouden wordt voor >lvl8 spelers. Want als ze het nu de lijn door zouden trekken naar lvl10 dan worden die wel heel gigantisch sterk.

[ Voor 16% gewijzigd door StygMa op 30-04-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Ook heb ik het idee dat portal shields weinig tot niks doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Voor de defense werken shields wel degelijk, zet eens 4 rare shields op een portal en BAM je bent zo meer dan een kwart van je XMP kwijt als je aanvalt/hacked... Dat kan er echt in hakken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Afbeeldingslocatie: http://imgs.xkcd.com/comics/location.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Huh, 20 minuten is genoeg! :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
15-16 minuten dan ook wel.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Aapenootjes schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 20:46:
Vandaag 46km gefietst voor ingress, is het ook nog ergens anders goed voor :Y)
Ik fiets ook sinds Ingress zo'n 15-20KM per dag, het is dan ook 1 van de gezondste games die ik ooit heb gespeeld :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
Nieuwe versie is uit,

Version 1.25.1
+ Recycle game objects into XM
+ Soon: Firing XMPs will require XM
+ Portal Keys sorted by distance (future version will offer a sort order control).
+ User setting for GPS "Location smoothing" using wifi and cell data.
+ Bug fixes

Portal keys order lijkt me erg praktisch, het recyclen ook alhoewel ik nog niet weet hoeveel het oplevert en of hogere items meer xm opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavey
  • Laatst online: 29-05 01:29
Portal key order lijkt me juist weer niet zo practisch. Was er net aan gewend dat in de inventory de boel op alfabetishce volgorde is, en voor het linken juist op afstand gesorteerd was.

Nu dus beide gevallen op afstand gesorteerd? Hmmmmm.

Nagoe, hopelijk werkt gps drifting wat beter, het is nog steeds dramatishc als je in de trein rijdt, dat Ingress becijferd dat ik nog 500meter door rijd met 100km/u als de trein stopt op het station. Mis aardig wat portals zo langs m'n route. Zal die optie "GPS Location Smoothing" straks eens in de test gooien.

Eerst maar de vorige versie backuppen voor ik upgrade :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:00
Ik loop ook vaak net dat stukje om voor een portal.
Gisteren met mijn vrouw afgesproken bij de kapper.
Ben gaan lopen (zij kwam van haar werk) en langs alle portals op die route gegaan.
Soms de bus net missen en dan toch gaan lopen langs al die portals.
Dus ja, werkt best goed zo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08 17:11
Ik las in de lokale chat hier dat het recyclen LEVEL*20 XM oplevert. Ik zal het vooral voor media gebruiken denk ik. Lagere level spullen die je niet meer gebruikt kan je dan beter aan lagere level speler geven me dunkt.

Portal key sortering zal ik blij zijn als de keuze erbij komt. Op zich is op afstand wel handig, maar dan weet je vaak niet waar je een portal key moet vinden. De namen ken ik nu wel redelijk dus weet ik waar ze ongeveer zitten. Zeker van mijn favo portals die ik vaak recharge. Maar dat moet ik nog even aankijken hoe prettig dat is.

Wat ik trouwens vooral nog mis is een overzichtje bij het linken van hoeveel keys je ergens van hebt. Vroeger zag je een portal nog per key in het lijstje staan en dat was dan irritant omdat je dan soms 30 keer voorbij dezelfde portal moet scrollen. Maar nu moet ik vaak bij possible links kijken en dan weer naar ops om te kijken hoeveel keys ik van de linkable portals heb, om te checken dat ik niet mijn laatste key opmaak en dus niet meer kan rechargen. (Of geen veld kan leggen ofzo omdat ik te weinig keys heb.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Je moet er met linken dus ook altijd voor zorgen dat je aan de kant staat waar je het minste portal keys van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
Ik vind vooral die afstand wel handig, ik keek sowieso eigenlijk amper naar de naam, maar vooral naar de plaatjes. Meeste plaatjes ken ik ook wel uit me hoofd. (ook omdat ik dat associeer met hoe het in het echt eruit ziet) Wat ze nog wel zouden kunnen toevoegen is een soort favo lijst binnen de portals en tabs voor verschillende regio's (ik speel verspreid). Of dat je zelf regio's/clusters kan aanbrengen.

Als het lvl*20 XM is, is het wel leuk om wat oude meuk op te schonen, maar aan de andere kant voor het echt wat xm oplevert per item, word het meer een afweging tussen xm of het item behouden. Ook geef ik lagere bursters liever weg eigenlijk en de echte XM zal ik meer uit power cubes halen denk ik.

[ Voor 37% gewijzigd door StygMa op 03-05-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
Als aanvulling op de post van StygMa op de vorige pagina, heb je hier de Ingress Report video van deze week:

[ Voor 8% gewijzigd door Glodenox op 03-05-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Glodenox schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:53:
Als aanvulling op de post van StygMa op de vorige pagina, heb je hier de Ingress Report video van deze week:

[video]
Leuk ook die bug van die lui uit Israël: wel alle links, geen veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
Filmpjes zijn wel leuk om te zien wat sommige mensen over hebben voor dit spel. Roadtrip lijkt me nice (alhoewel niet compleet in teken van Ingress :P ) Puur grote fields maken als je level 8 bent is wel nieuwe uitdaging. Zou grappig zijn als je een hele deken over Nederland kan leggen.

Anderzijds vind ik die filmpjes veels te flashy/Amerikaans, als je het zo kijkt lijkt alsof de doelgroep rond de 16 is, terwijl de gemiddelde leeftijd volgens mij toch stuk hoger ligt. Daarbij vind ik ook het verhaal en de achtergrond te geforceerd. Misschien ervaren mensen het anders, maar ik voel me ook nooit een ''agent'' ofzo als ik dit spel speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Laatst online: 20-08 20:32
Rann schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 08:40:
Voor de defense werken shields wel degelijk, zet eens 4 rare shields op een portal en BAM je bent zo meer dan een kwart van je XMP kwijt als je aanvalt/hacked... Dat kan er echt in hakken :/
Dat valt wel mee.. dit heb ik gedaan bij een portal en ging net zo makkelijk neer leek het. Dit komt omdat bij de portals een hoop XM altijd ligt. Dus als je een attack doet wordt deze meteen aangevuld waardoor het effect weg gaat.

Tevens zouden ze het "behouden" van een portal meer moeten belonen. Het is meer rewarding om je portal te laten "verlopen" of niet te verdedigen om deze vervolgens opnieuw te claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

StygMa schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:52:
Zou grappig zijn als je een hele deken over Nederland kan leggen.
Dat is qua grootte niet eens zo heel moeilijk volgens mij, het probleem zit hem in dat links elkaar niet mogen kruisen, dus je kan niet even zomaar een link langs de hele NL/DU grens trekken van Groningen naar maastricht, aangezien je dan zeker wat gaat kruisen.

In minder dichtbevolkte landen is het een stuk makkelijker om een groot gebied te pakken, aangezien je daar soms honderden kilometers leegte hebt :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Links mogen elkaar niet kruisen....

Kijk eens op de intel map, naar Ameland, het dorp Nes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Ik neem aan dat je de middelste 'lijn' bedoelt? Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2MFmk.jpg

Gezien er geen lijn is, wel een fill, gok ik dat het een 'spook'veld/link is.. die heb je soms.. vaak blokkeren ze wel zodat je niet erdoorheen kan linken. Je kan ze melden bij ingress mits het echt niet weg wil gaan (zoals nadat beide portals neergehaald zijn en het ligt er nog steeds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
serhat schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:27:
Ik neem aan dat je de middelste 'lijn' bedoelt? [afbeelding]

Gezien er geen lijn is, wel een fill, gok ik dat het een 'spook'veld/link is.. die heb je soms.. vaak blokkeren ze wel zodat je niet erdoorheen kan linken. Je kan ze melden bij ingress mits het echt niet weg wil gaan (zoals nadat beide portals neergehaald zijn en het ligt er nog steeds)
Sorry ik had even duidelijker moeten zijn.
Ik bedoel de lijn die het dichtste bij polderweg/miedeweg loopt. Die is later geplaatst, het veld waar ie dus in zit was er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 22:36
Waarom zou je power cubes recyclen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Niet.. en eigenlijk ook wel dom dat ze die laten recyclen.. maar onder het mom van je kan alle items recyclen misschien.. Al had ik dan gewoon de normale XM gedaan zoals je dat zou krijgen als je 'use' doet i.p.v. 'recycle'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 22:36
Heb je het geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
http://decodeingress.me/2...ess-recycle-items-for-xm/

Kortweg: Alles met levels = 20 x level aan XMP
Keys altijd 20. Shields 40 (common), 80 (rare), 100 (very rare).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Geen media rommel meer op straat dus.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Gister een veldje gebouwd..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IhnC0Z3l.png

:>

[ Voor 11% gewijzigd door Radiant op 06-05-2013 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Netjes hoor. Wel makkelijk boven zee, geen last van andere links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
Haha nice :)

Hoeveel MU was dat veld? Waarschijnlijk zo boven zee erg weinig MU in vergelijking met de grootte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

jelmervos schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:21:
[...]

Netjes hoor. Wel makkelijk boven zee, geen last van andere links.
True :) Ik heb het niet georganiseerd (die credits gaan naar Ilyas en Roegbere) maar sleutels uitwisselen was wel een uitdaging heb ik begrepen.

Field was 5,4 miljoen MU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Yes, was leuk! Vooral de keys regelen was een gedoe inderdaad. Ik las op G+ dat Resistance ook een soortgelijk idee had, maar dat ze het niet van de grond konden krijgen uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Wat dat Zeeveld betreft, het was iets over de 5.4 mln Makreel Units :Y)
Blokkerende links hadden de Engelse(/Schotten) en Noren geen last van, wij wel.

Er verschenen een aantal dagen van te voren blokkerende links die NET over Pieterburen heen vlogen.
Liek, wut :/ Gelukkig werden er slopers in de dagen ervoor ingezet, en steeds werd net op tijd zo een link weggemept. Helemaal op het einde werd er ook nog een blokkerende link gelegd door Roegbere, volgens mij vanuit Assen naar noordoost-Groningen.

Hoe dan ook, de sleutels uitwisselen was de grootste uitdaging. Binnenkort volgt de debriefing.
Ohja, het was een extreem leuke dag :)F

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Zeker een geweldige dag... Voor herhaling vatbaar!
Op de terugweg nog een mooi blauw veld gesloopt en "leuk_he" een p7 gegeven. Waarschijnlijk een verkeerde kleur voor hem :) kon het niet laten toen ik de naam zag :p

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:47
Krypt schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:45:
Zeker een geweldige dag... Voor herhaling vatbaar!
Ik ben niet mee geweest maar een deel van het gezelschap is nog naar A'dam WTC gegaan om daar snel een L8 farm op te zetten. Leuk om daar een bijdrage aan gedaan te hebben en die gasten te ontmoeten.

Sinds L8 komen er zoveel namen voorbij, ben het soms even kwijt.

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Het verhaal achter het grote Noordzeeveld is live:

https://plus.google.com/1...0183628/posts/Zjo2xjiACoU

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
Ingress Report van deze week:

Nieuws:
  • Recruitment made easier via Recruit tab
  • Jarvis Virus item: flip a portal to the other side (green -> blue and blue -> green)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
Is er ergens een groot field neergezet? Veel groene MU nu zeg.

Al mensen dat Jarvis item gevonden? Je kan er in 1x veel punten mee pakken of grotere projecten mee dwarsbomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabouterplop01

Kabouterplop01

Dat veld staat op de filipijnen, of liever gezegd er staan 3 flinke velden :P Well Done Enlightened :)
https://www.dropbox.com/s...t_2013-05-12-03-08-27.png

[ Voor 30% gewijzigd door Kabouterplop01 op 12-05-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Kabouterplop01 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 13:45:
Dat veld staat op de filipijnen, of liever gezegd er staan 3 flinke velden :P Well Done Enlightened :)
https://www.dropbox.com/s...t_2013-05-12-03-08-27.png
1 van die hoek portals heeft 16 velden, de ander 17.
Dat zijn flink wat velden over elkaar :D

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:00
Haha, er staat een portal op mijn werk. Ik had die ook aangevraagd, maar wellicht iemand anders ook al.
Hofplein Theater R'dam. Ik werk er twee ramen naast. Dus kan vanaf mijn werkplek hacken. Wel interessant dat R'dam nu groen is, dus ook die portal. Levert iig lekker punten op door regelmatig te hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 17:15
Zijn er al mensen die Ingress op iOS hebben draaien?
https://github.com/alex-alex/iOS-Ingress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Ik vraag me af hoe veilig dat is.... Als het niet officieel is... Who knows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Volgens mij is de code van de iOS versie gewoon te vinden, dus je kan zelf zoeken naar stukjes sinistere code.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Snap niet dat dit nog werkt. Had Google allang moeten blokkeren imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Is er eigenlijk nog nieuws geweest over een officiële iOS versie in de voorbije maanden? Ik heb niks zien passeren dus ik vrees er wel voor...

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Officieel niet nee, alleen nog steeds 'under construction', voor 2014 iirc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Laatst online: 12-09 13:32
Ook ik ben inmiddels erg verslaafd geraakt aan dit spel. In twee dagen mijzelf naar level 2 weten te spelen!

Ik werk zelf in de stad. Zodra ik lunch heb pak ik snel de fiets om vervolgens 15 portals te hacken. Dit doe je twee maal en je verdiend 3000 AP per dag :)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:52

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Possible schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 18:01:
Ook ik ben inmiddels erg verslaafd geraakt aan dit spel. In twee dagen mijzelf naar level 2 weten te spelen!

Ik werk zelf in de stad. Zodra ik lunch heb pak ik snel de fiets om vervolgens 15 portals te hacken. Dit doe je twee maal en je verdiend 3000 AP per dag :)
Dan heb je nog een hoop dagen te fietsen voor lvl8 :+

Maar zo ben ik ook begonnen hoor. En af en toe wat proberen te slopen, opbouwen en linken. Soms veldje maken. Maar vooral veel hacken en spullen verzamelen.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Possible schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 18:01:

Dan heb je geluk dat die portals van de andere partij zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:14

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

(jarig!)
Goed.. ik ben gister ook begonnen, maar bij mij in de buurt (Drachten) is op dit moment nog niet heel erg veel activiteit... dus om punten op te bouwen, gaat lang duren... (Werk aan de rand van de stad (Groningen) dus kan ook niet ff snel het centrum in ofzo..)

Heb de 'basis fieldguide' doorgelezen.. dus nu maar eens kijken of ik er wat van snap :P

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zeg eh.. Wat zijn jullie groenen aan het bekokstoven in Amsterdam? ;)
Dit begint op te vallen hoor!

EDIT: Ja, vooral niks zeggen ook :z

[ Voor 20% gewijzigd door Ken. op 16-05-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
Ingress Report van deze week:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabouterplop01

Kabouterplop01

Hopelijk komen er snel meer spelers bij ... Ik vind het angstvallig rustig worden; de L8's worden langzamerhand wat rustiger. En er komen maar weinig nieuwe spelers online bij ons in de regio aan beide kanten!
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Vorige week had ik het volgende probleem ook al eens, en nu weer, inclusief nog een zooi spelers hier in de buurt.

App blijft hangen op scanning local area.
De map wordt wel ingeladen, ik zie ook portals, maar items blijft op loading staan.

Heel irritant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Klopt, dat probleem hadden wij vanavond ook, althans, ik niet gek genoeg.
Andere spelers konden restarten wat ze wouden maar geen items. Best jammer want zo kwam het level 7 farm niet op poten.
Uiteindelijk werkte het weer na een broodje döner maar toen waren we alweer 3 kwartier verder.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Eindelijk wat leven in de brouwerij bij mij in de buurt. We waren met een paar groene spelers zonder enige tegenstand, maar het lijkt erop dat er nu een smurf actief is in onze buurt. Hopelijk wordt het nu wat meer een strijd, enkel je eigen portals hacken en wat linkjes bouwen (die bijna niet meer mogelijk zijn) gaat ook vervelen :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:41
Eergisteren kon ik niet inloggen doordat er steeds meldingen waren 'cannot login with this account' maar na een aantal heer herstarten is het weer gelukt. Op andere momenten blijft hij hangen bij het laden (met die geelachtige cirkeltekening die ronddraait) en nog andere momenten wil hij gewoon zijn positie niet updaten wat ontzettend frustrerend is als je vanop de trein iets probeert mee te pikken.

De spelersactiviteit neemt hier helaas ook af, of ze zijn nog actief maar er is nauwelijks motivatie om meer te doen dan wat chatten. In Brussel lijkt het dan net weer toe te nemen en wordt er veel afgesproken merk ik in de chat. Heb onlangs ook iemand op de trein kunnen overtuigen om Ingress te spelen dus er zal binnen kort iemand bijkomen om Enlightened te versterken in Dendermonde, St Niklaas en Brussel. Gebeurt niet vaak dat mensen elkaar op de trein spontaan aanspreken, maar mijn gepruts met smartphones heeft blijkbaar een en ander losgeweekt bij iemand anders die ook graag met die dingen bezig is :)

Ondertussen beginnen de 72 portals die ik tussen 31 maart en 3 april in Londerzeel heb toegevoegd online te komen wat wil zeggen dat het nu gemiddeld 40 tot 60 dagen duurt om iets toe te voegen ondanks de massale indiening van aanvragen doordat het nu rechtstreeks vanuit het spel kan.

Klein vraagje, men beweert blijkbaar dat je voor het aanvallen zo dicht mogelijk bij het centrum van een portaal moet staan, maar dat je voor rechargen net zo ver mogelijk er van weg moet staan. Is daar iets van waar of doelt dit op het rechargen van een specifieke resonator waar je dan zogezegd moet op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
Cumulus schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:53:
Klein vraagje, men beweert blijkbaar dat je voor het aanvallen zo dicht mogelijk bij het centrum van een portaal moet staan, maar dat je voor rechargen net zo ver mogelijk er van weg moet staan. Is daar iets van waar of doelt dit op het rechargen van een specifieke resonator waar je dan zogezegd moet op staan?
De damage van een burster neemt af naar mate je verder van een resonator af staat. Als alle resonators even sterk en even ver weg zijn doe je dus het egaalst damage. Maar vaak zijn een paar resonators sterker dan anderen en dan kan je dus beter bij die resonators staan dan op de portal.
Volgens mij doet een portal ook meer damage naar mate je dichterbij staat, maar dat weet ik niet zeker. (Wel dat als je uit zijn range aanvalt je geen damage krijgt natuurlijk, maar wel damage kan doen.)

Voor rechargen moet je zo dicht mogelijk bij een portal staan, maar volgens mij is dat alleen bij remote rechargen echt een issue, omdat de effectiviteit van rechargen afneemt met de afstand. Maar als je de portal in range hebt maken die paar promille verschil waarschijnlijk niet echt veel uit.

Wat wel belangrijk is is dat je bij het deployen zo ver mogelijk van een portal af staat om zo de resonators er zo ver mogelijk vandaag te deployen. Dat maakt het lastiger om de portal te vernietigen (omdat bursters dus minder damage doen over een afstand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik ben nu bij één van de eerste missies, waar ik volgens mij een 'test-portal' moet aanmaken om die te hacken.

De info op mijn scherm is als volgt:
Place Portal
Training Mission
Tap the Scanner map
Touch CHOOSE
Het probleem is dus dat er niets gebeurt als ik op CHOOSE klik :(

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Is de optie Abort er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Compizfox schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:58:
Ik ben nu bij één van de eerste missies, waar ik volgens mij een 'test-portal' moet aanmaken om die te hacken.

De info op mijn scherm is als volgt:

[...]

Dat had ik ook, ik kon toen enkel verder door naar een echte portal te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
En anders bij applicatiebeheer cache etc wissen bij Ingress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

MetZyZteM schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 16:30:
[...]

Is de optie Abort er niet?
Jawel, maar daar heb ik toch niets aan? (Ik moet die missie toch doen?)
Ram0n schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 16:36:
[...]

Dat had ik ook, ik kon toen enkel verder door naar een echte portal te gaan.
Daar ga ik geen 10 km voor fietsen :P
MetZyZteM schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:00:
En anders bij applicatiebeheer cache etc wissen bij Ingress.
Ga ik even proberen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Compizfox schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 19:52:
[...]

Jawel, maar daar heb ik toch niets aan? (Ik moet die missie toch doen?)
Die missie's kan je gewoon overslaan. En dan het spel spelen. Die missie's moet je meer zien als een tutorial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 20:14
Ram0n schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:32:
Eindelijk wat leven in de brouwerij bij mij in de buurt. We waren met een paar groene spelers zonder enige tegenstand, maar het lijkt erop dat er nu een smurf actief is in onze buurt. Hopelijk wordt het nu wat meer een strijd, enkel je eigen portals hacken en wat linkjes bouwen (die bijna niet meer mogelijk zijn) gaat ook vervelen :)
Was dat toevallig oss?
Ik was daar vrijdag even maar alles is nu alweer groen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Haha ja! Toen je bezig was zat ik in de auto naar huis (met nog een uur te gaan) :) Leuk om je hier zo tegen te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
Waarom wijzigt google zo vaak hun layouts laatste tijd, vind het er niet duidelijker of beter op worden zo.

Ontopic:
Iemand al Jarvis tegengekomen ? Merk wel laatste tijd dat ik die cubes veel meer nodig heb dan voorheen, vind jammer dat die cubes die bij je lvl horen niet de volle 100% geven (of ze zouden de droprate iets op kunnen schroeven)

Nu ook een portal erbij op 80 meter van me huis ong, wie die pakt krijgt het met mij te doen :P

[ Voor 5% gewijzigd door StygMa op 21-05-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ondanks dat de powercubes common zijn heb ik pas 1 powercube in misschien 100 portals die ik gehackt had....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb er tot nu toe 5 gekregen volgens mij waarvan 2 de afgelopen 2 dagen. En dat terwijl ik niet eens extreem veel speel.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Ingress
Openbaar gedeeld - 19:31
#ingress
New #ingress scanner technology is leaking today. Keep an eye out for it. Many good agents were lost getting this into your hands.

Version 1.26

+ Portal health and faction control info on Portal Keys in the Inventory carousel.
+ Android Notifications for "Portal under attack," "Portal neutralized," and "@<codename>" messages.
+ Support for Jarvis Virus and ADA Refactor objects.
+ New Recharge visual animation.
+ Bug fixes

v1.26 should start showing up in the Play Store in an hour or two.

Google Play: Ingress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
Lijken me allemaal zeer welkome toevoegingen :)
Vooral de notificaties gaan zeer handig zijn, want nu is het nogal moeilijk om te zien wie er wat tegen je heeft gezegd en is het onhandig om een aanval pas een pak later via mail te vernemen.
De Jarvis Virus en ADA Refactor objects moet ik nog wat testen, maar lijken me wel interessant voor de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Ik ben erg blij met de notificaties en met de nieuwe portal key informatie, dat werkt toch een enorm stuk sneller. Wij zitten hier met 8 man in een groep, zo kun je dus eenvoudig zien welke al door je teamgenoot gerecharged is, heerlijk!

Wat het Jarvis Virus / ADA Refactor gaat brengen zal ik in de praktijk nog moeten zien.
Ik denk dat het de truc is, dat je er genoeg opspaart, zodat als de tegenpartij zo'n ding inzet, je 'm meteen weer kunt flippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
Vrij interessante video van Google I/O over Ingress:

Er wordt gesproken over bepaalde gamedesign-codes, hoe het spel evolueerde met Google+ en de invites, etc.

De nieuwe notificaties zijn een schot in de roos, ze zijn zeer handig en werken goed :) Jarvis Virus en ADA Refactor heb ik nog niet tegengekomen tot nu toe. Daarnaast heb ik gisteren ook eens de Field Trip app van Niantic Labs geïnstalleerd. Deze geeft notificaties over interessante zaken in je omgeving, maar ook voor Ingress portals in je buurt. Het houdt zelfs rekening met de staat van de portals zodat er enkel een notificatie gegeven wordt als er enkele resonators ontbreken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
Werken de notificaties bij jullie al dan?
Ik heb de app gelijk geupdate toen ik de melding zag, maar ik krijg nog steeds alleen maar mailtjes en geen Android notificaties als er resonators van mij gesloopt worden...

Field Trip ga ik ook even bekijken, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Coocoocachoo schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:04:
Werken de notificaties bij jullie al dan?
Ik heb de app gelijk geupdate toen ik de melding zag, maar ik krijg nog steeds alleen maar mailtjes en geen Android notificaties als er resonators van mij gesloopt worden...
Vandaag eerste notificatie gekregen, werkt dus goed hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:41
Hier heb ik al sinds dinsdag notificaties. Een leuke manier om aan de vijand te zeggen 'hey ik ben er ook nog!' door even een lvl1 burster in zijn portaal te gooien :)

Mijn 72 submissies komen nu de ene na de andere online rond mijn woonplaats. jammer dat er weinig spelersactiviteit is maar dat komt vast door het slechte weer (hoop ik) en ondertussen laat ik de resonators gewoon leeg lopen zonder te rechargen zodat ik alle weken tot 20.000 ap in de schoot geworpen krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Cumulus, wanneer heb je ze zo'n beetje aangemeld?

Ik heb er vorige week > 20 aangemeld, dus ben benieuwd wat zo'n beetje de doorlooptijd gaat zijn (40-60 dagen las ik ergens?)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

J2pc schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:11:
Cumulus, wanneer heb je ze zo'n beetje aangemeld?

Ik heb er vorige week > 20 aangemeld, dus ben benieuwd wat zo'n beetje de doorlooptijd gaat zijn (40-60 dagen las ik ergens?)
2 tot 3 maanden is het zo ongeveer wel ja. Het lijkt tegenwoordig wel alsof ze het wat sneller doen dan eerst.

Houd er ook rekening mee dat je portals soms al online zijn zonder dat je daarvan bericht ontvangt.
Is mij al een paar keer overkomen. Vaak kon ik ze zelf nog claimen, maar een paar keer was ik mooi te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Ik was regelmatig te laat, en dan krijg je 3 dagen later nog een keer een mail dat ie binnen 2 weken verschijnt, fijn is dat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Ik denk dat ik er eens een hobby van ga maken om rond 4u 's nachts wat bursters te gaan rondstrooien hehehe :) .

Leuk die notificaties, maar weet niet of ik ze zal laten aanstaan. Ik haat notificaties te pas en te onpas ... (Je kan ze toch afzetten right?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
DieterVDW schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:18:
(Je kan ze toch afzetten right?)
Ja hoor, gewoon in de device settings. En uiteraard zijn er 1001 tootljes om 's nachts je geluis van je telefoon uit te zetten.

notificaties op aanvallen heeft nog niet gewerkt hier.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
Nu al weer een .1 versie uit van Ingress met een fix voor S4 telefoons.
https://plus.google.com/u...9011706/posts/hYiZ6t9DEoV

[ Voor 32% gewijzigd door Coocoocachoo op 23-05-2013 16:12 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
Ik heb hier al notificaties ontvangen van persoonlijke messages en van portals die aangevallen werden.
Ik bekijk nog even of ik deze aan laat staan. Meestal ben ik toch niet in de mogelijkheid om meteen te reageren op een aanval (als ik dat al zou willen) plus dat het bericht dan wel direct binnen moet komen.
Vandaag kwam het bericht dat een portal aangevallen werd twee minuten "te laat".

De status van de portals in de buurt houdt ik sowieso in de gaten met de Intel-pagina, dus dat is vaak al genoeg.
Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste