Inderdaad vaag. Want op mijn beide laptops, 1 met een Radeon 6650 2 gb grafische kaart. En 1 met een onboard Intel HD Graphics 3000 ziet er alles uit zoals het hoort. Heb niet aan locaties gesleuteld zoals waar mijn home etc zit. Mijn /home zit op de dezelfde partitie as het systeem.marcop23 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:13:
Ik heb zostraks jouw precise gebruikt in plaats van luna, en toen kreeg ik dus geen errors meer en bij een apt-get upgrade gingen er direct een aantal packages downloaden, Echter, het zag er nog steeds zo uit als in het screenshot. Alle leuke effectjes werken trouwens wel.
Ik dacht net, ik geef het op, en heb eOS opnieuw geinstalleerd, maar het thema is nog steeds niet zoals het moet zijn. Misschien kan dat ook komen doordat ik mijn /home op een aparte partitie heb staan en daar misschien dingen onthouden worden waarvan ik dat in dit geval niet wil. Ik moet nog maar dingen door blijven proberen... Ik denk toch dat Luna iets te vroeg als stable is verklaard.
He who controls the Spice, controls the Universe.