"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
dankje dat werkteRickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:34:
SCHIEEEEEEEEEEEEEEEEET OP KUD SITE!
ora et labora
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
That's what she said!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ze doen het expressRubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:35:
Echt op het moment dat je klikt Hop database error, hoe kan een site zich zo slecht hierop voorbereiden
Nee niet meer leuk?
iBOOD: MOmentje, de failsafe begeeft t
(19:32:06)

Een zelfgemaakt script dat automatisch het formulier doorklikt als er bijvoorbeeld 'box' in de beschrijving staat.. Dus dan op het moment dat het op de server gegooit word worden er meteen 50+ van die dingen besteld door 50 mensen.. (denk veeeeeeel meer maar okee)RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:34:
Wat is dat dan met die kut scripts?
Weet wel wat ik de volgende hunt gebruik
[ Voor 5% gewijzigd door MusicAddict op 16-11-2012 19:38 ]
Verwijderd
Ja precies, ik wilde ook al allang zo'n flut toetsenbordje voor weinig hebben, voor noodgevallen aan m'n servers.XpanD schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:26:
Hahaha! Ik denk zo, ik bestel dat draadloze toetsenbordje... DATABASE ERROR van de box!
Komt net die klote-box eraan:
Sorry, je kunt nu even niet bestellen
Vanwege de populariteit van de huidige aanbieding kunnen we op dit moment even geen nieuwe bestellingen aannemen.
Onze excuses voor dit tijdelijke ongemak.
You don't know how it works?MusicAddict schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:37:
[...]
Een zelfgemaakt script dat automatisch het formulier doorklikt als er bijvoorbeeld 'box' in de beschrijving staat.. Dus dan op het moment dat het op de server gegooit word worden er meteen 50+ van die dingen besteld door 50 mensen.. (denk veeeeeeel meer maar okee)
Er komt nog een box aan.
Jij doerak
[ Voor 3% gewijzigd door Rubman op 16-11-2012 19:38 ]
Nu weet ik weer waarom ik niet meer voor de hunt opblijf en waarom ik mijn geld niet aan iBood vertrouw
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Weet niet precies hoe het werkt, heb er vandaag een tweetal mensen over zien praten die er een aan het maken was voor chromeRickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:37:
[...]
You don't know how it works?
Er komt nog een box aan.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
wel toepasselijkThe Unboxables
ora et labora
pven schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:39:
K*t! Mijn F5-knop is stuk, net als de site van iBood. Weer geen box ...

⏩ PVOutput☀️
Eerst eens zien dat we wat boxen kunnen bemachtigen.Eagle Creek schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:38:
Waar posten mensen resultaten van hun boxes?
Als je ingelogd bent hoef je die gegevens toch niet meer in te vullen?
iBOOD: Er komt nog wel een box
(19:37:10)
Op 1 of andere falende manier kreeg ik dit dus wel. Pijnlijk. Volgens mij is het al heel wat als je hier in komtAdmiralSnipe schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:40:
[...]
Als je ingelogd bent hoef je die gegevens toch niet meer in te vullen?
⏩ PVOutput☀️
Bij mij werkt het weer.Quad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:41:
Kan niet eens die xGlow bestellen.
*edit: Niet meer
[ Voor 5% gewijzigd door RickvN op 16-11-2012 19:41 ]
Op de barricades!
pven schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:41:
Ik vind dat wij, Tweakers, als troost 1 box de man moeten kunnen kopen.
Op de barricades!
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Laat Sinner maar uitdelenpven schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:41:
Op de barricades!
Oh dat is wel bagger ja, ik had dat ook bij die 99 eurobox vanacht maar toen had ik dus nog geen account...RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:40:
[...]
Op 1 of andere falende manier kreeg ik dit dus wel. Pijnlijk. Volgens mij is het al heel wat als je hier in komt
Na alles ingevuld te hebben werd ik weer naar het startscherm gegooid.
pven schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:41:
Op de barricades!
Ik heb mijn best voor je gedaan man, maar nadat ik mijn box had kon ik ineens geen 2e meer bestellen door die error..pven schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:41:
Op de barricades!
Aanvalluuuuh!pven schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:41:
Op de barricades!
⏩ PVOutput☀️
Smakelijk!
iedereen die een microseconde na jou klikte scripte die krijgt een error en jij denkt er 2 te kunnen bestellen?Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:42:
[...]
Ik heb mijn best voor je gedaan man, maar nadat ik mijn box had kon ik ineens geen 2e meer bestellen door die error..
Wat voor internetverbinding heb jij? Of zit je stiekem in hetzelfde hok als waar de iBood-servers staan?Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:42:
[...]
Ik heb mijn best voor je gedaan man, maar nadat ik mijn box had kon ik ineens geen 2e meer bestellen door die error..
Als je die boxen niet wilt delen, kun je ons dan in iedergeval een klein stukje pizza geven??

Wat is het nou?
⏩ PVOutput☀️
Ah, het staat weer op 100.
ora et labora
Meh, denk niet echt dat fiber 50/50 een bamboo connectie is.NeutraleTeun schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:47:
Ibood hier horloge hoor. Bamboo connectie van jullie
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
Als er 50 scripters zijn en 120 dozen, is dit toch al een aanzienlijk percentage (dit percentage heb ik nog niet aan korting gezien XD)
ora et labora
Inderdaad, één keer je titel veranderen voor de hele hunt gaat het hem niet worden natuurlijkRickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:51:
Beter dadelijk die titel van de box aanpassen voor die scripters.
Als er 50 scripters zijn en 120 dozen, is dit toch al een aanzienlijk percentage (dit percentage heb ik nog niet aan korting gezien XD)
EDIT: veel beter zou het zijn die titel van die box te geven aan complete rommel, hebben al die scripters dat dan lekker gekocht
[ Voor 13% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 16-11-2012 19:55 ]
ora et labora
Tsja. Dan annuleren ze hem. Die ene box meer of minder dan voor hun.MusicAddict schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:55:
Leuker zou zijn als die box ineens 1000 euro isDie scripts staan ook zo ingesteld dat ze meteen betalen (via paypal bijv
)
Vanavond nog een box, kan mij eigenlijk wel gestolen worden na al die database erros
GODVERDOMME ZIT ER IN. NOG EEN ERROR!
ora et labora
Scripter?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Eindelijk eentje kunnen kopen!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
was dat niet al lang duidelijk, of hij lult gewoon
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.