|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
wat gemist na 3 uur?
al 4. De eerste 2 gingen goed. Bij de derde vloog de site er halverwege uit en.las vannacht de 4e. Alleen was die niet eens te bestellen.init6 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:37:
[...]
IBood is niet te vertrouwen qua verzending?
Komt er trouwens een box deze hunt? Nog geen langs geweest zag ik...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Dat blijf ik mezelf ook vertellen de laatste uren, sterk blijven....
http://www.ibood.com/nl/n...dan_Waar_wacht_je_nog_op/init6 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:37:
[...]
IBood is niet te vertrouwen qua verzending?
Komt er trouwens een box deze hunt? Nog geen langs geweest zag ik...
Alle vragen hebben een antwoord
die laatste 100 euro box dus? niemand niet?RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:39:
[...]
al 4. De eerste 2 gingen goed. Bij de derde vloog de site er halverwege uit en.las vannacht de 4e. Alleen was die niet eens te bestellen.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
ora et labora
Tijd voor een bakkie koffie, wiel wil er nog meer?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
pfoeee is ook wel nodig hierRubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:45:
Weer op kantoor met uiteraard de hunt ernaast.
Meer huntsRubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:45:
Weer op kantoor met uiteraard de hunt ernaast.
nee,vlak nadat ik ben gaan slapen kwam wel en moterolo bluetooth keybord+muis langsRick-Jan schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:46:
mrc4nl, heb je nou nog wat gekocht in de tussentijd ? Zag je volgens mij laat in de avond nog druk aan het posten
ora et labora
same old meuk over and over againSinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:48:
Goedemorgen, zijn er nog spannende dingen langsgekomen?
ora et labora
Dan maar wachten op de Galaxy Tab2 10.1 (als het de 64GB versie weer is
Je had toch geen kans, sinner had de enige. de rest kreeg database errorsRubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:51:
Die van €99 van vanacht. Jammer dat opblijven geen optie was ivm vroege starttijden.
of had je ook een van 50?
[ Voor 20% gewijzigd door mrc4nl op 16-11-2012 08:53 ]
ora et labora
De eerste was die van 17:40, toen ik net thuiskwam. De 2e die van 1:30 ofzomrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:53:
@sinner en jij maar opscheppen dat je 2 boxen had pff
[ Voor 10% gewijzigd door ATS op 16-11-2012 08:56 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Zou me niks verbazen als er uit die box van €49.95 dezelfde dingen zitten als in die box van €99ATS schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:56:
* ATS is wel erg benieuwd wat er allemaal uit die boxen gaat komen uiteindelijk.

Vrouwelijke hygiëne producten natuurlijkATS schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:56:
* ATS is wel erg benieuwd wat er allemaal uit die boxen gaat komen uiteindelijk.
Kerstpakket met koekjes, chocola en soepen..
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Weet dat dit in eerdere hunts gebeurde, maar dat iBood hier iets tegen gedaan heeft met de titel enzo.
Die fisheye was wel leuk idd
[ Voor 7% gewijzigd door Rubman op 16-11-2012 09:00 ]
meh, ik heb een iconbit 1003d staan, pokkeding breng m terugSinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:00:
Is deze mediaplayer trouwens nog wat?
ora et labora
mini maar dat ding is zo traag als de neten. Verliest ook vaak de verbinding en zo.
Draait hier al een tijdje icm met een synology prima films en series af in 720 en 1080. Alleen DTS is af en toe nog wat gedoe
er was een speler voor 100 euro met boxee. ik meende iomega tv. lijkt me wel een chill dingSinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:02:
Moet echt een andere player voor op de slaapkamer hebben, heb nu een AC ryan
mini maar dat ding is zo traag als de neten. Verliest ook vaak de verbinding en zo.
ora et labora
gister avond nogsteppy schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:01:
laat we nou eerlijk zijn wie kijkt er nou 3D films
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Boxee = crap.mrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:04:
[...]
er was een speler voor 100 euro met boxee. ik meende iomega tv. lijkt me wel een chill ding
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Zwaailicht?ATS schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:56:
Geven ze die nog wel eigenlijk
Dacht ik dus ook, maar werd me door mensen van hier afgeradenmrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:04:
[...]
er was een speler voor 100 euro met boxee. ik meende iomega tv. lijkt me wel een chill ding
ora et labora
Apple iTv 2?mrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:07:
vertel wat is dan wel een goede mediaspert.
* ATS runs and hides...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ben zelf niet echt bekend met mediaplayers, en is er ook veel troep op de markt.
en doet bij jullie http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis het ook niet?
Zo'n boxee box wou ik met de release al, maar waren ineens nergens meer te krijgen. Heb ik die ACR maar gekocht. Ach, als dat boxee ding hier nog een keer langs komt neem ik hem gewoon. Ding zag er ook wel leuk uit.
De deals worden geladen, dit kan enkele seconden duren....steppy schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:10:
zie die atv2 maar is te krijgen 250 minimaal
en doet bij jullie http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis het ook niet?
Verder niks.
hier ookStreskip schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:10:
[...]
De deals worden geladen, dit kan enkele seconden duren....
Verder niks.
Zodra de appleTV3 een jailbreak heeft... Dan die, denk ik.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
inderdaad atv3 zonder jailbreak, niet nuttigCeesKees schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:11:
Boxee is crap. Op dit moment is een Raspberry Pi met XBMC de allerbeste optie.
geen trage menu's, wel 1080p af kunnen spelen, dts, en zoeken in netwerkmappen?CeesKees schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:11:
ora et labora
heeft ook niet echt prioriteit op de hoofd site denk ik, aangezien mensen daar snel de volgende aanbieding willen zien.
P.S. Wie geeft de server bij iBood even een goede bak koffie of wat extra prik, hij begint in te zakken.
De Pi kan 1080p af spelen, Kan DTS aan (via receiver) en zoeken in netwerk mappen (Samba en NFS) menu's zijn zeker in de laatste builds ook niet meer traag te noemen, tenzij je 400 thumbs gaat laden natuurlijkmrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:12:
[...]
geen trage menu's, wel 1080p af kunnen spelen, dts, en zoeken in netwerkmappen?
[ Voor 40% gewijzigd door Rubman op 16-11-2012 09:14 ]
M'n WD TV Hub doet het dagelijks primamrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:07:
vertel wat is dan wel een goede mediaspert.
Ja.mrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:12:
[...]
geen trage menu's, wel 1080p af kunnen spelen, dts, en zoeken in netwerkmappen?
Maar dan met de XBMC schil er omheen.
PM mij maar voor meer info.
Boxee box is met de laatste updates een stuk krachtiger geworden, kan echt veel! interface is ook duidelijk en snel. Raspberry pi is inderdaad een veel goedkopere optie, en kan uiteindelijk wel bijna hetzelfde.CeesKees schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:11:
half uur laden is lang zat, de hoofdpagina doet het ook niet bij mij vanacht nog wel...Rubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:13:
Er moet ook behoorlijk wat geschiedenis geladen worden, dit duurt dus gewoon even.
heeft ook niet echt prioriteit op de hoofd site denk ik, aangezien mensen daar snel de volgende aanbieding willen zien.
P.S. Wie geeft de server bij iBood even een goede bak koffie of wat extra prik, hij begint in te zakken.
hmm
Nou, die boxee die ik (2mnd?) geleden in bezit hat was het gewoon niet. Traag, log.... Niet soepel. Nee, voor mij op dit moment nog een appleTV2 met XBMC, komende week eens experimenteren met een Raspberry Pi met XBMC.Rick-Jan schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:14:
[...]
Boxee box is met de laatste updates een stuk krachtiger geworden, kan echt veel! interface is ook duidelijk en snel.
[ Voor 71% gewijzigd door Sinner op 16-11-2012 09:20 ]
anyway ik ga nu naar school, in de bus zal ik mn laptop er weer bijpakken
ora et labora
Zelfs niet op je eigen dropbox?Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:27:
ik kan nergens een plaatje van 1900x24340 uploaden
misshien handig om met te tijd mee tegaaan..
overigens doet http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis het nog steeds niet
Tweakers Fotoalbum jeweetzelfSinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:27:
ik kan nergens een plaatje van 1900x24340 uploaden
Stuur hem anders even door, upload ik hem naar mijn dropbox
[ Voor 17% gewijzigd door pven op 16-11-2012 09:46 ]
Hier wel, alleen geen auto refresh.steppy schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:30:
[...]
misshien handig om met te tijd mee tegaaan..
overigens doet http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis het nog steeds niet
Tijd voor een Philips lampje zo, is al bijna 2 uur niet meer voorbij gekomen.
Wow een telefoon die wel 1,5 tientje goedkoper is dan in de PW.
Super traag geheugen is al vol na 5 apps installeren
Spammert!Cartman! schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:31:
@Sinner: meld ff aan voor dropbox via mijn referral link dan: *spam* krijg je meteen 500MB meer dan 'normaal'
[ Voor 5% gewijzigd door pven op 16-11-2012 09:46 ]
[ Voor 133% gewijzigd door pven op 16-11-2012 09:45 ]
Daarom heb ik er ook gebruik van gemaaktCartman! schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:33:
[...]
Ik heb er netjes en duidelijk bijgezet dat het een referral-linkje is
Heb ik @ work ook last van, thuis doet ie het wel goed.steppy schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:30:
[...]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Nopegreen-tea schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:34:
Zijn er vannacht na 2 uur nog boxen geweest?
http://www.speakerdocksho...189707-speakerdocks/87495
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.