Bij de specificaties stond 'refurbished' tussen.. dus ik zou twijfels hebben als je m ontvangtZatara schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:19:
Iomega® Prestige™ Desktop Hard Drive was dat iets? Heb deze namelijk zojuist gekocht.
60 euro voor 1.5Tb opslag is niet zo duur momenteel. Hij is alleen wel gerefurbished...Zatara schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:19:
Iomega® Prestige™ Desktop Hard Drive was dat iets? Heb deze namelijk zojuist gekocht.
Eerst kopen en dan afvragenZatara schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:19:
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Net echt jagen ... was dat een ree of een hond die ik zojuist schoot?
Ik heb een keer een laptop gevonden bij de schroot. Nadat ik het gebruikersaccount had gekraakt vond ik een hele lading pr0n, wat schooldocumenten en een CV wat matchte met de gebruikersnaam. Sloppy!
Refurbished.Zatara schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:19:
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Doet me denken aan een tweakers meet op Schiphol toen we naar de Starbucks gingen. Gewone koffie bestellen kon niet dus iedereen bestelde drankjes met fancy-ass namen. Precies de verwarring die jij hier schetst: "heb ik dat besteld?"Zatara schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:24:
[...]
net zoiets als : http://www.ad.nl/ad/nl/10...en-schiet-haar-neer.dhtml Beter eerst kijkenZatara schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:24:
[...]
Mooie vergelijking ....MusicAddict schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:26:
[...]
net zoiets als : http://www.ad.nl/ad/nl/10...en-schiet-haar-neer.dhtml Beter eerst kijken
Zegt meer over jou dan over mij lijkt me.
[ Voor 6% gewijzigd door Zatara op 16-11-2012 01:30 ]
Gelukkig is ze alleen maar gewond geraakt, blijft wel een fail van die vent. (ach amerikanen met hun wapens slaat toch nergens op..)
[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 16-11-2012 01:30 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Zatara op 16-11-2012 01:31 ]
Verdomd. net te laat met dat toetsenbord.
[ Voor 33% gewijzigd door MusicAddict op 16-11-2012 01:32 ]
[ Voor 30% gewijzigd door citruspers op 16-11-2012 01:32 ]
Dat betekent dat het uitverkocht is.citruspers schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:32:
Wtf, ik heb 2x op "ik wil er een" gedrukt maar ik kwam steeds uit op de homepage...
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Rond 2uur dus weer een.Blord schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:35:
Als de tweede dag een herhaling is van de eerste dag dan komen de boxen vanavond pas terug
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Aan 2 dozen, batterijen en een 2de hands schijf
Yep, film op tablet, got op mn one x :-P
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Kijk, dat klopt dus al niet als het gepolariseerde lenzen zijn...
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Da's mooi.gebruikershaes schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:42:
Gisteren was de box precies om 1:07
Philips meuk
LivingColors (meer philips meuk)
Parfums
Erg veel verlichtingspul (van die philips lampen e.d.)bobsquad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:42:
Heb trouwens niet de hele hunt gevolgd maar zijn er nog dingen die heel veel terug komen zoals refurbish rotzooi of dora troep?
Verwijderd
Ik zat erover te denkenSinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:32:
Wie wou dit keyboard en muis ook alweer?
Dat was volgens mij wel een mazzeltje
Psst... het is een kinderhorlogeVerwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:48:
stijlloos Replay horloge...
lolBlord schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:49:
Ik krijg honger als ik de kookpot zie.
Ik heb nog 2 pizza's liggenBlord schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:50:
Zijn er nog pizza deliveries op dit uur ?
Ik heb alleen schnitzels en witbrood
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
idd wtf? hoe kan die dan zo goedkoop zijn, typo?
Tegen oogvermoeidheid en uitdrogen etc.
Blijkt wel degelijk te werken
[ Voor 52% gewijzigd door L7LYNX op 16-11-2012 01:55 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
bobsquad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:54:
Geschikt om T7 te bekijken zonder sneeuwblind te worden
Als daar de bliksem in slaat dan beschermt het ook niet hoor.
Denk dat ik straks ook maar ga pitten, heb genoeg geld verbrast.. Pannenset
//Thapous
Echt?Blord schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:57:
Inhoud van de box : Pannenset, Philips lampje en Jamo speakerset.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.