Mini gekocht
Deze ook gewoon bestellen en de andere retourneren/annuleren nu.Hahn schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:46:
Grr, voor €10 meer nu de Philips LivingColors Mini, terwijl ik net dus de Micro voor €31 gekocht hebHad ik liever deze gewild
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
gezien de foto wordt er niet zo vaak de kamer vrij gemaakt van stof, of typt zon toetsenbord dan fijner
Heeft deze een ab?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Als daar zoveel aan waarde in zit en je kunt het makkelijk kwijt, dan is het geen verkeerde investering inderdaad.Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:42:
[...]
Afgelopen keer heb ik het merendeel uit 3 dozen verkocht, kosten van de
3 dozen waren ex verzenden €180. Opbrengst van de verkoop was €1330.
Daarnaast is het gewoon leuk, dus waar maak je je druk om waar mensen hun geld
aan willen besteden. Al steken ze het in de fik, jij zal er niet slechter van worden..
Het gaat er niet om of ik er slechter van word, maar dat mensen soms best even serieus mogen stilstaan bij hun uitgavenpatroon. Al helemaal als student. De huidige tendens is gewoon dat iedereen het maar normaal vindt om jezelf in de schulden te steken. Zeker met de huidige economie is het niet verkeerd dat mensen eens nadenken over dingen die ze ècht nodig hebben, ipv zomaar alles op te brassen of zelfs te lenen om iets te kunnen kopen.
Ik weet niet of iedereen dit weet die dit besteld. Op de pagina van de doos staat dat het een gok is en of je bereid bent die gok te nemen. Ik had in eerste instantie ook niet in gedachte dat je van je koop kon afzien als je het niks vind. En volgens mij zijn er een hoop consumenten die niet eens weten wat je rechten mbt. kopen op afstand zijn totdat ze deze echt nodig hebben.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:45:
Als de box niks is stuur je hem gewoon terug wel zo makkelijk. Alleen daardoor doen ze niet meer aan die boxen.
ik onderbreek speciaal me blackops 2 potje voor dit
waaaaaaarom zoveel living colors ze hebben echt teveel aandelen gekocht
waaaaaaarom zoveel living colors ze hebben echt teveel aandelen gekocht
Afgelopen weekend nog, en vandaag mijn PC flink uitgestoft. Maar ik denk dat je vooral naar ruis van mijn camera zit te kijken.MusicAddict schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:47:
gezien de foto wordt er niet zo vaak de kamer vrij gemaakt van stof, of typt zon toetsenbord dan fijner
2 woorden: Sinterklaas , Kerst.
Ideaal spul om een hoop winkelen te besparen
@citruspers
Postcount bestaat echt nog wel hoor
Anyway,
Anyway, nevermind dus.Geniet, maar slowchat met mate. ;-)
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
boekenlampjes 
leeslampje is toch veel practischer?
ora et labora
Sommige mensen moeten dat inderdaad, maar je post heeft een erg moraliserende ondertoon en ik snap niet wat die hier doet.benchMarc schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:47:
[...]
Het gaat er niet om of ik er slechter van word, maar dat mensen soms best even serieus mogen stilstaan bij hun uitgavenpatroon. Al helemaal als student. De huidige tendens is gewoon dat iedereen het maar normaal vindt om jezelf in de schulden te steken. Zeker met de huidige economie is het niet verkeerd dat mensen eens nadenken over dingen die ze ècht nodig hebben, ipv zomaar alles op te brassen of zelfs te lenen om iets te kunnen kopen.
Ah, wist niet dat dat zo makkelijk kon, dacht dat ik het terug moest gaan sturen en dat wou ik nietVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:47:
[...]
Gewoon deze kopen en die andere annuleren.
Deze wordt ook nog eens een week eerder verstuurd
The devil is in the details.
Klopt. Voor studenten is het ook veel te makkelijk om geld te lenen, ff wat invullen bij DUO en alle zorgen zijn voorbij.. totdat de studie voorbij is en je daadwerkelijk moet afbetalen.benchMarc schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:47:
[...]
Als daar zoveel aan waarde in zit en je kunt het makkelijk kwijt, dan is het geen verkeerde investering inderdaad.
Sjeeh jongens. Doe dat lekker even in een ander topic. Wat generaliseren jullie ook graag.
Ziet er meer uit al gynealogisch (op de gok gespeld) apparaat LOL (of is dat mijn sick mind ?)mrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:49:
boekenlampjes
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Je moet het echter niet zien als investering. Het is gewoon een verrassing welke je koopt voor €30, €60 of €90. Zit er spul in wat je kunt gebruiken? Mooi meegenomen! Zo niet, plemp je het gewoon op ebay of MP.benchMarc schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:47:
[...]
Als daar zoveel aan waarde in zit en je kunt het makkelijk kwijt, dan is het geen verkeerde investering inderdaad.
Overal is wel een koper voor te vinden, als je de tijd maar hebt. Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit heb meegemaakt dat er spullen in de boxen zaten met een lagere waarde dan wat ik er voor betaalt heb.
Hopelijk komt die synology 712+ met 510 expansion bay nogmaals...
mompel mompel kutlampjes
Ziet er overigens uit als oude LEDjes, zal dus niet zo veel licht uit komen met waarschijnlijk hele slechte spreiding, en een vieze hotspot.
Ziet er overigens uit als oude LEDjes, zal dus niet zo veel licht uit komen met waarschijnlijk hele slechte spreiding, en een vieze hotspot.
Ja dat bedoel ikcitruspers schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:53:
mompel mompel kutlampjes
Die lampjes zijn bagger btw, echt van die extreem-goedkope-relatiegeschenk-dingetjes. 
(heb er zelf nog een paar liggen van HP)
(heb er zelf nog een paar liggen van HP)
[ Voor 20% gewijzigd door Sinner op 15-11-2012 22:54 ]
Verwijderd
Ik heb op zich ook wel zin in een box
. Alleen als er op de hele hunt totaal 3 zijn geweest maak je maar een hele kleine kans
.
Dat er een hogere waarde in zit dan waar je het voor koopt maakt het nog niet meteen nuttig. De enige fatsoenlijke reden lijkt mij juist om de spullen die erin zitten weer te verkopen. Je gaat zoiets niet op de gok kopen om te hopen dat er één item in zit dat je toevallig echt nodig had. Dan koop je dat namelijk gewoon los en je ben je in totaal goedkoper uit. Tenzij je dus de rest verkoopt, en dan is het gewoon een invenstering die je doet.Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:52:
[...]
Je moet het echter niet zien als investering. Het is gewoon een verrassing welke je koopt voor €30, €60 of €90. Zit er spul in wat je kunt gebruiken? Mooi meegenomen! Zo niet, plemp je het gewoon op ebay of MP.
Overal is wel een koper voor te vinden, als je de tijd maar hebt. Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit heb meegemaakt dat er spullen in de boxen zaten met een lagere waarde dan wat ik er voor betaalt heb.
Mooi dock, 't is dat ik al een setje van Logitech heb anders was het deze geworden, klinkt waarschijnlijk een stuk beter.
pff geen iphone 5 ondersteuning. oude meuk dus
ora et labora
Tja hoe zorg je ervoor dat een hele horde mensen urenlang op je site blijven hangen om een megadeal te pakken. En intussen kopen de meesten links en rechts nog een ander dealtje mee. Het is net als een gokkast. Die box is er niet voor ons, maar voor het maximaal rendabel maken van een sale als deze.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:54:
Ik heb op zich ook wel zin in een box. Alleen als er op de hele hunt totaal 3 zijn geweest maak je maar een hele kleine kans
.
Zal vast in een kartonnen box geleverd worden
twijfel twijfel.. wel leuk dingetje..
Verwijderd
Die andere rotzooi koop ik niet deze Hunt is zo'n beetje alle elektronica veel te duur.thunder8 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:58:
[...]
Tja hoe zorg je ervoor dat een hele horde mensen urenlang op je site blijven hangen om een megadeal te pakken. En intussen kopen de meesten links en rechts nog een ander dealtje mee. Het is net als een gokkast. Die box is er niet voor ons, maar voor het maximaal rendabel maken van een sale als deze.De kosten van een box die onder de prijs weggaan zijn een lachertje tov de opbrengsten. Ik wil graag een box. En zo niet, ook geen man overboord.
Waarom zou dit ding eigenlijk niet werken met een iphone5?
Op zich wel een leuk sinterklaascadeau anders..
Andere dock connector. Maar er zit ook gewoon een 3.5mm jack kabeltje bij.
Die heeft een andere connector.Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:00:
Omdat de iPhone 5 een totaal nieuwe connector heeft?Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:00:
The devil is in the details.
Andere connector toch?Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:00:
iphone 5 heeft een nieuwe connector. dus incompatible met alle voorgaande accesoiresSinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:00:
cc-combobreaker
ora et labora
Nee, as er iets langskomt wat je toch al ging/wilde kopen, zijn de meeste elektronika-aanbiedingen best OK IMHOVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:59:
[...]
Die andere rotzooi koop ik niet deze Hunt is zo'n beetje alle elektronica veel te duur.
Nog iemand die graag wil melden dat de iPhone 5 een nieuwe connector heeft?
Ik heb ook nog niets gekocht, want het is me niet interessant genoeg qua prijs en/of heb ik het niet nodig. De box is interessant omdat je de waarde altijd terugverdiend bij verkoop van de losse delen.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:59:
[...]
Die andere rotzooi koop ik niet deze Hunt is zo'n beetje alle elektronica veel te duur.
Dat wist ik dus niet, heb sinds de 4 geen iphone meer aangeraaktHahn schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:00:
[...]
Omdat de iPhone 5 een totaal nieuwe connector heeft?
29pin mooi spulNikolas schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:01:
Nog iemand die graag wil melden dat de iPhone 5 een nieuwe connector heeft?
even een dock meegenomen
"13 keer zo hoge hitte afvoer"
13x zo hoog als wat? Een dekbed?
citruspers schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:02:
"13 keer zo hoge hitte afvoer"
Ja, en plug en play! Wat fijn is, want je moet wel heel erg je best doen (Apple, Sony) om een USB hub niet plug en play te maken.
Maar toch sympathiek dat het een "ergonomisch design" is. Zeker omdat je dat ding bij gebruik niet aanraakt.
Maar toch sympathiek dat het een "ergonomisch design" is. Zeker omdat je dat ding bij gebruik niet aanraakt.
peper en zoutstel
ora et labora
35cm mag je wel XXL noemen ja.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Door het hoge ontwerp staan zowel zout als peper onder een hogere druk, waardoor deze fijner gemalen wordt en uw eten veel lekkerder smaakt! Egt waar jongûh!
[ Voor 4% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 15-11-2012 23:08 ]
That's what she said.
warme gehaktstaaf?
ora et labora
Unieke newtoniaanse technologie die de massa van de kruiden met factor 10N doet toenemen!Nikolas schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:08:
Door het hoge ontwerp staan zowel zout als peper onder een hogere druk, waardoor deze fijner gemalen wordt en uw eten veel lekkerder smaakt! Egt waar jongûh!
Zit me net te bedenken, zou wel leuk zijn als er een goed horloge voorbij komt..
Is toch al een ICE watch geweest?Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:09:
Zit me net te bedenken, zou wel leuk zijn als er een een goed horloge voorbij komt..
Nee, ze zijn bruin. Dan is 35 cm ergens tussen L en XL in
Er stond vanmiddag best lang een redelijk horloge van Breil op voor € 60Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:09:
Zit me net te bedenken, zou wel leuk zijn als er een goed horloge voorbij komt..
Er werd een GOED horloge geopperd.
Als je echt een GOED horloge wil, dan moet je ECHT niet op iBood zijn
Dat dus. Geen plakmerk met goedkoop Chinees uurwerk.
Kan iemand aub die molens kopen zodat de volgende erop kan?
ff muziekje er tussendoor:
ora et labora
Die koop ik ook niet op iBood.Nikolas schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:11:
Wat wel een optie zou zijn is een leuke watchwinder op iBood.
[ Voor 13% gewijzigd door thunder8 op 15-11-2012 23:14 ]
Zo, even een mooie laptopstand voor mijn vriendin binnengetrokken
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
leuk nasje voor 90 euro keupeh keupeh menschen
ora et labora
heeft synology ook en dan heb jee een super firmware en goede ondersteuning
en 1000x meer optie..
en 1000x meer optie..
Moest meteen hieraan denkenmrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:14:
leuk nasje voor 90 euro keupeh keupeh menschen
Sommige Japanners kunnen ook goed (tot zeer goed) zijnNikolas schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:11:
Mijn gelukswensen aan de mensen van Thecus, het is volgens mij onmogelijk om een NOG lelijkere NAS te ontwerpen. Ik zou bijna zeggen dat het lijkt op een broodrooster, maar feit is dat ik nog nooit zo'n lelijk broodrooster heb gezien. 
Verder staat er met een heleboel blabla dat er een traag dualcore ARM chipje in zit met een linux systeemje wat daarbovenop draait Er staat trouwens nergens of het ding ook Gigabit ethernet heeft....
Verder staat er met een heleboel blabla dat er een traag dualcore ARM chipje in zit met een linux systeemje wat daarbovenop draait Er staat trouwens nergens of het ding ook Gigabit ethernet heeft....
leuk liedje om 4:32 ik moet ff nadenken welke dat ook weer was, Nederlands product iig
ora et labora
Nee. Nee nee nee nee nee.
Nee.
Nee.
Je wordt wel op je wenken bediend. Box box box box!!!!
"Terwijl de meeste outdoor horloges zijn ronde vormen en vaak sterke kleuren, de Trelock horloges worden geleverd met een puntige metalen behuizing en heldere, geometrische lijnen"
Ja, en daar zijn goede redenen voor.
Ja, en daar zijn goede redenen voor.
''Toon jaar tot 2099'' Ze hebben wel goede verwachtingen van hun horloge
Ik snap trouwens nog steeds niet hoe je hier nou mee moet geocachen als er alleen een hoogte en -barometer in zit.
"Oh, ik zit nu op zeeniveau en het is lekker weer, dan moet ik in de buurt zijn!"
"Oh, ik zit nu op zeeniveau en het is lekker weer, dan moet ik in de buurt zijn!"
Pfff ding heeft een Y21K bug
Daarnaast heb ik al een hoogte- en baro-meter in mijn gemodificeerde riseman zitten.
[ Voor 6% gewijzigd door Sinner op 15-11-2012 23:22 ]
Usb hubs genoeg voor minder.. vooral als het door de bus past
[ Voor 38% gewijzigd door MusicAddict op 15-11-2012 23:23 ]
Kunnen ze het merk Dicota niet gewoon van iBood verbannen..
Ja, krijgen we nu allemaal zut die de verzendkosten nauwelijks waard zijn ?
deze was het: YouTube: Jaydee - Plastic Dreams (1993)mrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:18:
[...]
leuk liedje om 4:32 ik moet ff nadenken welke dat ook weer was, Nederlands product iig
ora et labora
"Over-de huidige detectie en bescherming"
Iemand heeft zijn werk niet gedaan en een artikel door google translate gehaald!
Wat zou het zijn geweest, over voltage/current detection?
Iemand heeft zijn werk niet gedaan en een artikel door google translate gehaald!
Wat zou het zijn geweest, over voltage/current detection?
Volgens mij heeft die ontwerper van dat horloge in de klas gezeten bij de ontwerper van Thecus. Heb een Thecus N4100EVO hier nog nieuw in doos staan, gewonnen bij iBood.
Helaas zijn fatsoenlijke NAS schijven momenteel nog erg duur, vandaar nog niet in gebruik. De N41000EVO is overigens een stuk minder lelijk als dat onding van zonet.
Helaas zijn fatsoenlijke NAS schijven momenteel nog erg duur, vandaar nog niet in gebruik. De N41000EVO is overigens een stuk minder lelijk als dat onding van zonet.
Ze hadden al een usb aquarium verkocht vanmorgenRickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:23:
http://www.ebay.com/itm/7...pters&hash=item53f02def34
Hoe kom je alleen aan zoveel usb's?
Dat USB aquarium zit ook geheid in elke doos
Ziet er stuk beter uit ja.Powder Toastman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:24:
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Zie trouwens op Ebay al usb hubs voor 2-5 dollar staan.
40 Euro adviesprijs? Zit er goud in?
Die €30 zeker weten ja.
Wat is volgens jullie de beste NAS (prijs/kwaliteit) die tot nu toe voorbij is gekomen?
Of er goud in zit?
Technisch gezien: op de printplaat misschien een beetje, of als het echt een fancy hub is op de contactjes.
Technisch gezien: op de printplaat misschien een beetje, of als het echt een fancy hub is op de contactjes.
[ Voor 8% gewijzigd door citruspers op 15-11-2012 23:26 ]
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.