Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:31
Ja, ik blijf ook wel kijken hoor :), maar soms... :F

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 646537

Felicity :')

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:44

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

ZOMG, ze maken Laurel nu gewoon belachelijk, 2 keer in dezelfde aflevering op dezelfde manier te grazen genomen, samen met de ontzettend logge vechtbewegingen die ze maakt is ze als Black Canary niet alleen ongeloofwaardig, maar echt totaal belachelijk. Met Sarah hadden ze het BC personage al om zeep geholpen, maar met Laurel gaan ze nog slechter om dan met Sarah :X
Die is echt niet meer serieus te nemen :'(

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:08
Spike_wolf schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:20:
ZOMG, ze maken Laurel nu gewoon belachelijk, 2 keer in dezelfde aflevering op dezelfde manier te grazen genomen, samen met de ontzettend logge vechtbewegingen die ze maakt is ze als Black Canary niet alleen ongeloofwaardig, maar echt totaal belachelijk. Met Sarah hadden ze het BC personage al om zeep geholpen, maar met Laurel gaan ze nog slechter om dan met Sarah :X
Ze was wel onder invloed, dus dat zou eventuele logge bewegingen kunnen verklaren.
Verder valt het me op dat Thea dit seizoen een stuk sexier is gekleed dan de vorige seizoenen (niet dat ik het erg vind :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:54
Spike_wolf schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:20:
Dit was wel een aflevering met gemixte gevoelens. Dat heeft met name te maken met de vele verhaal lijnen waardoor het overzicht een beetje kwijt is en het een beetje een rommeltje wordt. Ik denk dat we 5 verschillende soorten verhaal lijnen hebben. Daarbij helpt dat Ray Parker er even niet bij is maar dan nog blijft het een beetje een chaos. Het kijkt wel weg maar ergens ook weer niet.

Het gevecht tussen Laurel en Sarah vond ik wel vet. Ik weet niet hoe het in de comics zit met deze caracters maar ik vond Sarah wel een betere Black Canary dan Laurel nu. Dat heeft een beetje te maken met de caracter develepment wat je echt wel flink mist hier.

Typisch weer dat er twee man bij thea appartement aankloppen compleet verkleed in Combat outfits. Dan heb ik zoiets ja jongens moet dat nu kunnen we de ouderwetse we kunnen zonder volledig arsenal aan wapen ook gewoon degelijk vechten.

Al met al kijkt the flash toch lekkerder weg. Daar zitten goede verhaallijnen in. Dat kan ik dan wel weer waarderen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

GerGio schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 04:49:

Het gevecht tussen Laurel en Sarah vond ik wel vet. Ik weet niet hoe het in de comics zit met deze caracters maar ik vond Sarah wel een betere Black Canary dan Laurel nu. Dat heeft een beetje te maken met de caracter develepment wat je echt wel flink mist hier.
In de comics bestaat Sarah niet (in de Arrow tie-in natuurlijk wel, maar in de rest niet). Dinah Lance *hun moeder) was de originele Black Canary, later nam Dinah Lance (Laurel in de serie, hier heet ze Dinah Laurel Lance maar gebruikt ze haar tweede naam, waarschijnlijk dachten de show runners dat we dan niet zouden weten dat ze Black Canary zou worden :P) de rol over.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-06 21:35

Deathchant

Don't intend. Do!

@Spike, ik ben het niet helemaal eens met het Laurel-verhaal :)
Ik vind het logisch dat ze niet zo goed kan vechten. Een paar bokslessen volgen wilt niet zeggen dat je de hero kunt gaan uithangen. En ik vind het ook logisch dat ze het wel probeert; iedereen dealt anders met de dood van een naaste.

Wat ik erg goed vond is dat ze Laurel nu de juiste lines hebben gegeven naar Oliver toe. Ik kan Oliver steeds minder goed hebben, omdat hij altijd geschreven wordt als iemand die de vrouwen om zich heen (en ook Roy en Diggle) altijd rondcommandeert wat ze wel/niet moeten doen. En ook dat Felicity zo fel tegen Oliver reageerde vond ik goed.

Dus nee, ik vond dit keer juist NIET dat ze Laurel slecht geschreven hadden ;)

Deze aflevering was een stuk beter dan vorige. De vorige ging werkelijk waar alle kanten uit en nu in deze aflevering weet Lance dat Sara dood is, én Thea weet van the Arrow.
Wat ik dan wel weer raar vond, is dat Thea als een blad aan een boom omdraait ten gunste van Oliver, maar ten nadele van Malcom Merlyn. Ietwat kort door de bocht.

En ik ben blij dat die crapweazle-DJ weg is. Vreselijke kerel.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Gedeeltelijk, het probleem zit hem in de disconnect tussen Laurel en Dinah.
Dinah Lance, Black Canary is een ietwat onstabiel, maar ontzettend gevorderde vechter, teamleader en badd ass super hero. Laurel is geen van allen en zal dat ook nooit gaan worden. Het feit dat ze in de serie Black Canary compleet verknoeid hebben is mijn probleem denk ik. Net als eerder met Huntress, een geweldig personage waar niets van over gebleven is in de show.

Dat Laurel geen vechtersbaas is, is logisch, hoewel we niet weten hoe veel lessen ze volgt, traint ze 1 keer in de week, of zit ze elke dag twee uur in die sportschool? De moves die zo vaag zijn hebben daar ook weinig mee te maken, want het zijn de moves met wapens, die wapenstok van haar en die lans van Sarah, als ze daarmee uithaalt doet ze dat ontzettend langzaam en met veel te veel kracht waardoor ze bijna 3 seconden nodig heeft voor een enkele move, daarmee kun je gewoon niet vechten, ik weet niet of het bewust zo gedaan is om te tonen dat ze gewoon compleet ongeschikt is (op het moment) of dat het een artifact is van het filmen ofzo, maar zoals zij vecht kun je niet anders verwachten dan dat ze elke keer tot pulp geslagen wordt.
Dat ze tot twee keer toe een injectie pijl dinges in haar hals gegooid krijgt van dezelfde figuur is gewoon ontzettend flauw geschreven, want dat laat haar gewoon helemaal onnozel overkomen in een wereld waar Roy, Diggle en Ollie bijna niets fout kunnen doen.

Dus voor het Laurel personage komt ze redelijk consistent over en klopt het wel redelijk, maar het slechte schrijven zit hem in het feit dat ze Black Canary gewoon compleet vernield hebben :'(

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Deathchant schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:48:
@Spike, ik ben het niet helemaal eens met het Laurel-verhaal :)
Ik vind het logisch dat ze niet zo goed kan vechten. Een paar bokslessen volgen wilt niet zeggen dat je de hero kunt gaan uithangen. En ik vind het ook logisch dat ze het wel probeert; iedereen dealt anders met de dood van een naaste.

Wat ik erg goed vond is dat ze Laurel nu de juiste lines hebben gegeven naar Oliver toe. Ik kan Oliver steeds minder goed hebben, omdat hij altijd geschreven wordt als iemand die de vrouwen om zich heen (en ook Roy en Diggle) altijd rondcommandeert wat ze wel/niet moeten doen. En ook dat Felicity zo fel tegen Oliver reageerde vond ik goed.

Dus nee, ik vond dit keer juist NIET dat ze Laurel slecht geschreven hadden ;)

Deze aflevering was een stuk beter dan vorige. De vorige ging werkelijk waar alle kanten uit en nu in deze aflevering weet Lance dat Sara dood is, én Thea weet van the Arrow.
Wat ik dan wel weer raar vond, is dat Thea als een blad aan een boom omdraait ten gunste van Oliver, maar ten nadele van Malcom Merlyn. Ietwat kort door de bocht.

En ik ben blij dat die crapweazle-DJ weg is. Vreselijke kerel.
Goed verwoord. Ik kan me hier helemaal in vinden :)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Om maar weer af te trappen.

Wat vonden jullie van de aflevering van afgelopen week van deze serie. Ik vond hem eigenlijk wel lekker wegkijken. Lekker simpel met twee verhaal lijnen niet te veel wisselingen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-06 09:12

Major_ton

Shoot!

Ik heb mij erg vermaakt de laatste aflevering. Passende naam ook 'The Return'. Flashbacks met o.a. Tommy gaven nuttige achtergrond info en de terugkeer van Slade vind ik ook geslaagd. Grappig hoe deze serie zo enorm varieert in kwaliteit. Het leek met deze aflevering wel alsof ze er een compleet nieuw team op hadden gezet!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Deze was inderdaad wel weer wat leuker ja :) Grappig om de oude garde weer eens terug te zien, ook al kwamen sommige dingen behoorlijk geforceerd over.

Ik vind het alleen jammer dat ze die Atom nu weer behoorlijk naar de achtergrond duwen. Dat vond ik eigenlijk interessanter worden dan het hoofdverhaal.
En ja, ik weet van de spinoff die geloof ik gaat komen, maar toch is het jammer.

Het was trouwens sowieso wel een goede week qua DC/CW-series. Zo was The Flash deze keer eigenlijk een soort "pilot" voor Firestorm :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Nee, ik vind dat ze Ray Palmer veel te veel opdringen aan Felicity. En overigens...Felicity was vanaf het begin al super cool, maar zodra ze zo'n vrouwelijk personage laten schipperen tussen 2 kerels, wordt het karakter saai. Het werd al in seizoen 1 opgezet dat zij en Oliver samen zouden komen. Nou is er 1 kus geweest en toen ineens was het weer over. En nu Ray ertussen....nee, nee en nog eens nee.

Kijk maar naar Elena uit de vampire diaries: briljante actrice toen ze de 3 dubbelrol moest spelen (elena, katherine, tatya), maar door het geauwhoer tussen Elena-Stefan en Elena-Damon en het constante switchen ertussen ben ik er wel klaar mee.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik had het over The Atom zelf, niet het debakel met Felicity :P

Dat zit wel Schnorr.

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Zo hee, wat een eind.. een verrassing. Wow.

• GerGio
Inderdaad die zag ik niet aankomen

Ik vond het overigens naast die ene verassing ook wel een redelijk goede aflevering

Nickname KasPlantje.

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-05 22:07

LFA

Pff wat een onzin reden om malcolm te gaan redden. Maarja, het is ook te makkelijk om er zo van af te komen door hem op te geven.

Edit: oops iets te vroeg geroepen :p

[ Voor 15% gewijzigd door LFA op 26-02-2015 19:20 ]

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:59

thijsco19

KTM 990 SMT

Inderdaad een heel verrassend en ook apart eind...

Ben benieuwd hoe het volgende week verder gaat :D.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• LFA

LFA

thijsco19 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:30:
Inderdaad een heel verrassend en ook apart eind...

Ben benieuwd hoe het volgende week verder gaat :D.
Niet :P De volgende aflevering is pas over 3 weken ;)

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

AH damn!! :(

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Stukfruit
  • Niet online
Atom-Atom-Atom-Atom! *O*

Of moet ik *kuch* IronMan *kuch* zeggen? O-)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Kep de aflevering gister ook bekeken....

- Ra's al Ghul die Oliver vraagt om zijn opvolger te worden....come on...Ze hadden echt tig andere dingen kunnen verzinnen, zoals dat Nyssa van de hoed en de rand weet en zich tegen haar vader zou keren en dan Oliver zou trainen, want kom op, alsof Oliver tegen Nyssa op kan, of wie dan ook van de League of Assassins die JA-REN training hebben gehad onder Ra's al Ghul, maar dit??

- (Te) snelle afrekening van Malcom Merlyn??

- Oliver die altijd doet wat hij wilt en bijna nooit luistert naar zijn teamgenoten

- De trope van secret-keeping begint, naast dat het een enorm cliché is om een verhaallijn aan op te hangen, toch erg doorzichtig te worden. Dan denk je dat alles out in the open is (Thea weet van alles, iedereen weet over iedereen), maar dan willen ze dan toch nog 1 geheim hebben dat Oliver niet uitspreekt voordat hij naar Nanda Parbat gaat

- Oliver die, ondanks de juiste lines van Felicity en Laurel, toch iedereen rondcommandeert. Het lijkt net alsof de schrijvers denken: laat maar wat mensen weerwoord geven, maar het karakter van Oliver gaan we lekker toch niet veranderen. Als je kijkt hoevaak dat hij gewoon niet luistert, dan zou in een echte situatie iedereen allang zijn opgestapt.

- Laat Laurel in godsnaam flink les krijgen zoals Thea, maar stop met dat klungelige canary-wannabe. Kijk, dat je dat voor 1 of 2 episodes doet om te laten zien dat het idd niet zomaar de vervanging van Sara is, dat is prima, maar dit is gewoon embarrassing.

- Dat ze Felicity nou zo als een pop heen en weer laten slingeren tussen Oliver (waarvan het al sinds seizoen 1 is opgezet dat zij met Oliver gekoppeld zou worden) en stalker-Ray vind ik een behoorlijke achteruitgang van het karakter Felicity.
Ze is iemand die niet zomaar het bed in duikt met iemand en álle weerwoorden tegen Oliver en de motivatie van het wél-verliefd-zijn maar het niet samen-willen-zijn worden gebruikt om maar niet met Oliver samen te kunnen zijn....en zo easy stapt ze met stalker Ray in bed.
Ja, hij moet de coole Atom zijn, maar de manier hoe Ray geschreven is, is gewoon klote. Hij is gewoon een stalker en ik vind dat ze een slecht voorbeeld voor de kijker neerzetten over deze situatie. Hij dringt zich op aan Felicity, ze zegt dat ze eigenlijk bij Oliver hoort, hij valt ineens haar appartement binnen, hij koopt het bedrijf om haar in dienst te kunnen nemen, dringt zich dan nog verder aan haar op en nu duikt ze met hem het bed in. Wat stel je nou voor voorbeeld hiermee? Dat vrouwen het zich maar moeten laten gevallen omdat de man het goed/lief bedoelt?

En aan al die dingen zie je dan ook dat het een schrijvers-motivatie is en geen karakter-motivatie; iets wat je in het echte leven gewoon niet zou doen.

Waar arrow in s1 erg goed was en in s2 ook nog wel enigszins, denk ik dat ik het nu gewoon verder wil kijken omdat ik benieuwd ben wat er gebeurt, maar ik heb er geen hoge verwachtingen meer van, jammer. Dit seizoen gaat echt all over the place en de verhaallijnen, of althans de motivaties om een verhaallijn heen worden steeds belachelijker vind ik. Eerst die achterlijke motivatie van Slade om shadow's dood aan Oliver op te hangen terwijl hij het duidelijk niet schuld was, en zo gemakkelijk laten ze deze motivatie vallen wanneer iedereen ineens begrip heeft voor Thea voor het vermoorden van Sara omdat het eigenlijk Merlyn was. Je zou verwachten dat iedereen boos op haar zou zijn, maar nee, iedereen is boos op Malcolm. Terecht ook, want hij was ook de dader, maar had het dan zo geschreven dat Slade en Oliver beiden boos waren op Ivo, ook de echte dader.

Iedereen verwacht daarnaast toch een beetje een episch gevecht tussen Ra's en Oliver, maar Oliver heeft duidelijk veel meer skills en training nodig om Ra's te kunnen verslaan. Maar goed, het seizoen is nog niet afgelopen en daarmee hoop ik dan ook dat Nyssa een grotere rol gaat spelen; hetzelfde geldt ook voor Diggle aangezien hij erg naar de achtergrond is verhuisd.

Misschien goed om even een pauze in te lassen ja, en misschien kan ik het beter pruimen als ik het volgend jaar nog eens opnieuw kan kijken allemaal achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA

LFA

Deathchant schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:02:
Ik ben het helemaal met je eens! Er gebeuren zoveel onlogische dingen dat de enige reden dat ik maar blijf kijken is omdat ik wil weten hoe het verhaal afloopt.

Hetzelfde geldt trouwens voor The Flash en Gotham, ook in deze series is het storend dat er te vaak dingen onlogisch zijn of inconsistent zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:41

wontcachme

You catch me? No you wont

Er gaat mogelijk nog een spin-off komen van Arrow/The Flash. Met deze BEKENDE karakters
spoiler:
What’s known: Arrow‘s Brandon Routh (who plays Ray/The A.T.O.M.) and Caity Lotz (formerly Sara/Canary) would star in the offshoot, as would The Flash‘s Wentworth Miller (Leonard Snart/Captain Cold) and Victor Garber (Dr. Martin Stein aka half of Firestorm).

Because Lotz’s character died on Arrow, it’s unclear what role, old/resurrected or new, she would play.

http://tvline.com/2015/02...z-routh-wentworth-garber/

The CW was ooit een vrouwen kanaal, maar onderhand is er bijna alleen nog maar DC/supernatural series :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Deathchant schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:02:
Ik kan me hier best in vinden. Het lijkt wel een beetje of men al gaande weg kijkt waar men uit wil komen met deze serie. Kijk leuk dat de flash uit deze serie komt. Die introductie was nog enig sinds goed. Niet te veel in Arrow ging over de flash. De atom kost gewoon teveel tijd in deze serie.

Ik zou het op prijs stellen als ze gewoon een rustig gingen kijken oke we gaan dit met dit karakter doen. Lijnen netjes uitzetten en zich daar aan houden

Je hebt het bij felicity nog niet eens gehad over de chemie tussen haar en the Flash. Dat om het makkelijk te houden.

Ik zeg jongens neem een jaartje pauze. Ga eens lekker op dat eiland zitten. Nadenken enzo.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleydw
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-12-2024
wontcachme schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:25:
Er gaat mogelijk nog een spin-off komen van Arrow/The Flash. Met deze BEKENDE karakters
spoiler:
What’s known: Arrow‘s Brandon Routh (who plays Ray/The A.T.O.M.) and Caity Lotz (formerly Sara/Canary) would star in the offshoot, as would The Flash‘s Wentworth Miller (Leonard Snart/Captain Cold) and Victor Garber (Dr. Martin Stein aka half of Firestorm).

Because Lotz’s character died on Arrow, it’s unclear what role, old/resurrected or new, she would play.

http://tvline.com/2015/02...z-routh-wentworth-garber/

The CW was ooit een vrouwen kanaal, maar onderhand is er bijna alleen nog maar DC/supernatural series :P
En dat is totaal niet erg ! :) Vermaak me prima met deze ''hersenloze'' series. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 19:57

FunkyTrip

Funky vidi vici!

GerGio schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:25:
Je hebt het bij felicity nog niet eens gehad over de chemie tussen haar en the Flash. Dat om het makkelijk te houden.
Felicity is zo'n typje knappe nerd dat eigenlijk met een bovengemiddeld begaafde medenerd met dezelfde interesses zou moeten daten, maar alleen maar superhelden uitzoekt met een sixpack. Een faalhazin dus, want uiteindelijk zijn het toch min of meer foute eigenwijze mannen die niet luisteren naar haar argumenten :D

[ Voor 3% gewijzigd door FunkyTrip op 02-03-2015 16:29 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:46

Investig8or

What goes up, could come down

Ik ben een beetje Felicity moe... Iedereen vertellen wat het beste voor ze is was toch Oliver's taak? :p

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciciro
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-06 14:37
Heb sinds vorige week alle twee de seasons gekeken op netflix, helaas staat het derde season er niet op....
Weten jullie misschien waar ik die kan kijken? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Volgens mij is het 'tijd voor popcorn'. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-06 17:02

burgt

Starbass

meh, ik ga toch maar een keer ceht afhaken, zoals hierbeoven al opgemerkt wordt gaat het echt nergens meer over.
Hopelijk weet the Flash het wat langer vol te houden. Die vind ik vanaf het begin al stukken beter dan Arrow (minder irritante acteurs/personages). Aan Gotham ben ik nog niet begonnen.

Eerst "Powers" maar eens gaan bekijken, erger dan Arrow kan het niet zijn ;)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 16:14

mark-k

AKA markkNL

Volgens mij is er geen los Flash topic, dus dan maar hier. De laatste aflevering: Ho...ly...shiiiit... Dit gaat nog een heel aparte twist krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mark-k schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 20:36:
Volgens mij is er geen los Flash topic, dus dan maar hier. De laatste aflevering: Ho...ly...shiiiit... Dit gaat nog een heel aparte twist krijgen.
Maak je geen zorgen,het wordt nog beter.Het zijn altijd casuals/non-comic books lezers die verrast worden. :+

Zeker als je al jarenlang comics leest,dan zie die dingen al ver van tevoren aankomen.En basiskennis hebben van de bronnen is altijd goed. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 646537 op 18-03-2015 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Als non-comic book lezer blies deze episode van The Flash mij compleet omver. Super vet en heel benieuwd de volgende episode.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:20
Inderdaad was een mooie aflevering van The Flash, ben alleen benieuwd of de volgende niet tegen gaat vallen want eigenlijk zo'n beetje alles wat er deze aflevering is gebeurt is ongedaan gemaakt door het terug in de tijd reizen van The Flash.

Dat Wells de Reverse-Flash is was natuurlijk niet zo verassing meer en dat hij de toekomst komt hadden we ook aan kunnen zien komen met de naam H. Wells wat natuurlijk verwijst naar de schrijver H.G.Wells. Die het boek The Time Machine heeft geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 16:14

mark-k

AKA markkNL

Anoniem: 646537 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:38:
[...]
Maak je geen zorgen,het wordt nog beter.Het zijn altijd casuals/non-comic books lezers die verrast worden. :+

Zeker als je al jarenlang comics leest,dan zie die dingen al ver van tevoren aankomen.En basiskennis hebben van de bronnen is altijd goed. 8)
Ik wist t ook allemaal wel al hoor (ondanks dat ik geen comics lees), maar gewoon een enorme hoop aan info cq events in 1 aflevering, dat had ik gewoon nooit verwacht. Zeker met het tempo van Arrow in t achterhoofd was dit wel ff veel om te verdragen in 40 minuten haha (of eigenlijk de laatste 5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Boh dit was echt een coole aflevering. Er gebeurde zoveel:
spoiler:
Wells die zichzelf revealt als de reversed flash, Wells die Cisco doodt, Wells die "familie" is van Eddie, Barry en Iris samen (echt yuk; ze zijn samen bijna als broer/zus opgebouwd, ben ik nou echt de enige die dit een dikke NOPE vindt?), Barry die tegenover Iris laat zien dat hij de flash is.....
En dan ineens de anti-climax dat hij per ongeluk terug de tijd in gaat en dat daarmee dus alle voortgang is teruggedraaid....

Dus de kijker eindelijk geven wat ie wilt, om het vervolgens weer te niet te doen om daarna hetzelfde concept weer te kunnen blijven uitstellen

Wederom een voorspelbare manier van dingen nóg langer uitstellen, maar de laatste tijd zit ik er wel eens naast en weten ze me te verrassen door de welbekende tropes eens NIET uit te voeren. Hopelijk gaat het eens wat sneller vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleydw
Deathchant schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:43:
Boh dit was echt een coole aflevering. Er gebeurde zoveel: Wells die zichzelf revealt als de reversed flash, Wells die Cisco doodt, Wells die "familie" is van Eddie, Barry en Iris samen (echt yuk; ze zijn samen bijna als broer/zus opgebouwd, ben ik nou echt de enige die dit een dikke NOPE vindt?), Barry die tegenover Iris laat zien dat hij de flash is.....
En dan ineens de anti-climax dat hij per ongeluk terug de tijd in gaat en dat daarmee dus alle voortgang is teruggedraaid....

Dus de kijker eindelijk geven wat ie wilt, om het vervolgens weer te niet te doen om daarna hetzelfde concept weer te kunnen blijven uitstellen

Wederom een voorspelbare manier van dingen nóg langer uitstellen, maar de laatste tijd zit ik er wel eens naast en weten ze me te verrassen door de welbekende tropes eens NIET uit te voeren. Hopelijk gaat het eens wat sneller vooruit.
Wrong show? 8)7

Waarom is er uberhaupt eigenlijk nog geen Flash topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:48

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Eh, spoiler much? Er zijn niet voor niks spoiler tags. Ik heb de episode toevallig al gezien, maar je geeft wel heel veel prijs. Er kijken misschien mensen in dit topic die niet zullen verwachten dat ze dit gaan lezen omdat dit tevens het Arrow topic is.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Over dat mensen het niet kunnen verwachten, fine, point taken. Ik heb er al tags omheen gezet. Maar de aflevering is geweest, en zolang er geen flash topic is, kun je min of meer te verwachten dat het hier besproken wordt omdat er nou eenmaal een link tussen Arrow en The Flash is. Vind je het hier niet, dan staat het wel in het buitenlandse series-topic.

Naar mijn idee als een aflevering is geweest, moeten mensen niet wappen over spoilers, maar zelf ook even nadenken dat je spoilers kunt tegenkomen en dat je dan gewoon eerst ff de aflevering moet kijken, vóórdat je anderen gaat bekritiseren over spoilers.

Het zijn topics om over te discussieren, meningen te ventileren etc. En dat wordt langzaam de kop ingedrukt door dat constante "spoilers! spoilers!"-gepapegaai. maar goed, het mes snijdt aan 2 kanten en spoiler-tags lijken tot nu toe de enige optie om iedereen tevreden te stellen...
Ik had gehoopt dat er meer moderators zouden zijn die dit meer in de gaten hielden wat wel/niet kan/mag.

Ik durf nu niks meer te zeggen over de Arrow-aflevering die al geweest is :-(

[ Voor 3% gewijzigd door Deathchant op 20-03-2015 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Vond het wel een bruut momentje met Cisco en Wells... Cisco in tranen en al, wetend dat hij binnen nu en een paar minuten dood is en dat accepteert op een waardigere wijze dan een zekere archer in Arrow.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Deathchant schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:35:
Over dat mensen het niet kunnen verwachten, fine, point taken. Ik heb er al tags omheen gezet. Maar de aflevering is geweest, en zolang er geen flash topic is, kun je min of meer te verwachten dat het hier besproken wordt omdat er nou eenmaal een link tussen Arrow en The Flash is. Vind je het hier niet, dan staat het wel in het buitenlandse series-topic.

Naar mijn idee als een aflevering is geweest, moeten mensen niet wappen over spoilers, maar zelf ook even nadenken dat je spoilers kunt tegenkomen en dat je dan gewoon eerst ff de aflevering moet kijken, vóórdat je anderen gaat bekritiseren over spoilers.

Het zijn topics om over te discussieren, meningen te ventileren etc. En dat wordt langzaam de kop ingedrukt door dat constante "spoilers! spoilers!"-gepapegaai. maar goed, het mes snijdt aan 2 kanten en spoiler-tags lijken tot nu toe de enige optie om iedereen tevreden te stellen...
Ik had gehoopt dat er meer moderators zouden zijn die dit meer in de gaten hielden wat wel/niet kan/mag.

Ik durf nu niks meer te zeggen over de Arrow-aflevering die al geweest is :-(
Ik snap je verder helemaal hoor! Ik zou het persoonlijk gewoon vervelend vinden. Er zijn misschien ook mensen die puur in dit topic kijken om te bepalen of de serie wellicht het kijken waard is.

De laatste Arrow episode is trouwens ook :o

spoiler:
En over Cisco gesproken; Hij overleeft het waarschijnlijk alsnog, Barry is een dag terug in de tijd dus ik gok dat hij uiteindelijk gewoon gered wordt door Barry. En Cisco moet trouwens nog Vibe worden, dus hij mag niet eens dood gaan! :+

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06 20:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik ben erg beniewd als Barry terug in de tijd gaat en Cisco etc redt, of er toch nog ergens veranderingen en/of consequenties zijn, of het het gewoon een reset gaat worden. Hoop toch het eerste eigenlijk.

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleydw
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:04:
Ik ben erg beniewd als Barry terug in de tijd gaat en Cisco etc redt, of er toch nog ergens veranderingen en/of consequenties zijn, of het het gewoon een reset gaat worden. Hoop toch het eerste eigenlijk.
Het lijkt mij een beetje jammer als Barry terug in de tijd kan gaan alsof het niets is. Haalt de spanning er snel uit vind ik. ''Ohnee mijn favoriete character is dood! Nja scheelt dat Barry terug in de tijd kan om het ongedaan te maken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Ben inderdaad wel benieuwd hoe ze hiermee verder gaan.
En trouwens, aangezien arrow en the flash 'buren' zijn, zou het ook effect hebben op the arrow? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

BlackEyedAngel schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:04:
spoiler:
Het gaat denk ik een reset worden, maar besef wel, niemand weet dan dat Cisco eigenlijk uberhaupt ooit dood is gegaan. Barry wist dat namelijk niet in hedendaagse tijd.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mark-k schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 00:02:
[...]

Ik wist t ook allemaal wel al hoor (ondanks dat ik geen comics lees), maar gewoon een enorme hoop aan info cq events in 1 aflevering, dat had ik gewoon nooit verwacht. Zeker met het tempo van Arrow in t achterhoofd was dit wel ff veel om te verdragen in 40 minuten haha (of eigenlijk de laatste 5).
Rustig maar,er is genoeg hype!!! :P
Deathchant schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:43:
Boh dit was echt een coole aflevering. Er gebeurde zoveel:
spoiler:
Wells die zichzelf revealt als de reversed flash, Wells die Cisco doodt, Wells die "familie" is van Eddie, Barry en Iris samen (echt yuk; ze zijn samen bijna als broer/zus opgebouwd, ben ik nou echt de enige die dit een dikke NOPE vindt?), Barry die tegenover Iris laat zien dat hij de flash is.....

Dan heb je nog niet sommige verhaallijnen in de comics gelezen. >:)

spoiler:
Wells is familie van Eddie(of Malcolm Thawne),gezien het feit dat Eobard Thawne uit de 25e eeuw is.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 23:13
@The Flash kijkers: spoiler much? Start een eigen topic als je de serie graag wil bespreken! Natuurlijk is er zo nu en dan een cross-over tussen Arrow en The Flash, maar niet zo regelmatig dat die serie opeens hier besproken moet/mag worden.

Dit topic is puur over Arrow, uitgezonden afleveringen mogen hier gewoon zonder spoiler worden besproken. Ik word er niet blij dat ik dan vervolgens hier spoilers lees over The Flash, weet je hoe leuk een climax is als je al weet hoe het gaat? Precies. The Flash moet je hier ook niet in spoilers gaan plaatsen: dat kunnen ook gewoon spoilers over Arrow zijn die ik bijv. wel wil lezen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Gezien The Flash een aardig populair is geworden onder ons Tweakers, is het handig om voortaan verder te discussiëren in:
[Serie] The Flash

Zo hoeven de Arrow fans niet meer bang te zijn per ongeluk gespoild te worden.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Hmmm verbazingwekkend genoeg vond ik deze arrow aflevering een stuk beter dan de afgelopen 5 afleveringen. Maar damn, het hele seizoen gaat eigenlijk alleen maar over de wig tussen Oliver en Felicity (en die irritante, opdringerige Ray) om ze uiteindelijk toch bij elkaar te krijgen. Maar dat rekken ze zeker tot aan het einde van het seizoen....
Maar goed, was trouwens iemand opgevallen dat het Arrow kostuum van Ra's al Ghul en overige LoA-members wel echt erg gedetailleerd was?? Zelfs de kap had dezelfde naad als die van Oliver. Ik dacht eerst dat ze hadden ingebroken bij Oliver ;)

Oh en was het niet een klein beetje tegenstrijdig dat Oliver eerst aan Felicity vraagt of ze gelukkig is met Ray, en dat als zij instemmend antwoordt dat hij zegt: good, that's all I want for you. En dan een moment later zegt ie dat hij niet met haar kan zijn omdat hij niet én de city kan beschermen én samenzijn met haar, en dat dat dus met Ray ook niet zal gaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
Deathchant schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:51:
Oh en was het niet een klein beetje tegenstrijdig dat Oliver eerst aan Felicity vraagt of ze gelukkig is met Ray, en dat als zij instemmend antwoordt dat hij zegt: good, that's all I want for you. En dan een moment later zegt ie dat hij niet met haar kan zijn omdat hij niet én de city kan beschermen én samenzijn met haar, en dat dat dus met Ray ook niet zal gaan.....
Tijdens het eerste moment wist hij nog niet dat Ray the Atom was en volgens Oliver kan een vigilante geen normaal leven hebben naast het misdaadbestrijden vandaar dat hij dat later over Ray zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Volgens Deadline is Ciara Renée gecast als Kendra Saunders aka Hawkgirl in de aankomende Arrow/Flash spinoff serie.

Hawkgirl

Korte beschrijving:
In the new series, Saunders is a young woman who is just beginning to learn that she has been repeatedly reincarnated over the centuries. When provoked, her ancient warrior persona manifests itself, along with wings that grow out of her back, earning her the moniker Hawkgirl.
Ook weet Deadline te vertellen dat Arthur Darvill de rol van Rip Hunter op zich zal nemen.
Rip Hunter

Hawkgirl en Rip Hunter zullen te zien zijn naast recurring rollen van een stel bekende personages uit de voorgaande series, waaronder Atom, Captain Cold, Firestorm, Heatwave, en (misschien) Black Canary.
Recurring roles

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Hmmm deze aflevering van Arrow was weer eens een goeie aflevering. Er gebeurde veel, rap tempo en leuke ontwikkelingen. Eens kijken of ze het voor elkaar krijgen dat iedereen gaat geloven dat Oliver toch niet the arrow is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 13:41
Spike_wolf schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:38:
Volgens Deadline is Ciara Renée gecast als Kendra Saunders aka Hawkgirl in de aankomende Arrow/Flash spinoff serie.

[afbeelding]

Korte beschrijving:

[...]

Ook weet Deadline te vertellen dat Arthur Darvill de rol van Rip Hunter op zich zal nemen.
[afbeelding]

Hawkgirl en Rip Hunter zullen te zien zijn naast recurring rollen van een stel bekende personages uit de voorgaande series, waaronder Atom, Captain Cold, Firestorm, Heatwave, en (misschien) Black Canary.
[afbeelding]
Wordt dat dan één spinoff serie erbij, of meteen twee? Wordt wel erg veel om te volgen als er nog twee bij gaan komen maar ik vind het toch wel leuk aangezien er ook wat crossover materiaal is in de series.

Enige wat me echt opvalt is dat ze bij Arrow zo min mogelijk met superpowers doen, Arrow zelf heeft geen superkrachten en zijn vijanden ook zelden. The Flash heeft dan wel een erg sterk contrast, en eigenlijk is het raar dat sommige bad guys uit Flash niet even nadenken en een stad opzoeken met een wat minder sterke/snelle held ;).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

XyritZz schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:26:
The Flash heeft dan wel een erg sterk contrast, en eigenlijk is het raar dat sommige bad guys uit Flash niet even nadenken en een stad opzoeken met een wat minder sterke/snelle held ;).
Over dat soort dingen moet je sowieso niet nadenken. Central city & the likes zouden Detroit-achtige spooksteden zijn geweest als de gewone burger zou denken 'WTF blijf ik eigenlijk in een stad wonen gevuld met moordlustige maniakale supervillains'.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

XyritZz schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:26:
[...]

Wordt dat dan één spinoff serie erbij, of meteen twee? Wordt wel erg veel om te volgen als er nog twee bij gaan komen maar ik vind het toch wel leuk aangezien er ook wat crossover materiaal is in de series.
Dat wordt één serie :)
Enige wat me echt opvalt is dat ze bij Arrow zo min mogelijk met superpowers doen, Arrow zelf heeft geen superkrachten en zijn vijanden ook zelden. The Flash heeft dan wel een erg sterk contrast, en eigenlijk is het raar dat sommige bad guys uit Flash niet even nadenken en een stad opzoeken met een wat minder sterke/snelle held ;).
Daar hebben ze in het begin met Arrow een fout gemaakt en niet ver genoeg nagedacht. Ze hebben Arrow bewust als "realistisch" neergezet, ze waren er in het begin heel duidelijk in dat ze helemaal geen superkrachten in de serie wilde, alles moest echt kunnen gebeuren.
Na verloop van tijd bleek dat toch niet een heel strak plan, maar daarop terug komen kon natuurlijk ook niet nadat ze er zoveel heisa over gemaakt hadden, dus toen kwamen ze met het Mirakuru gebeuren, superkrachten met de verdediging dat het helemaal geen superkrachten zijn maar een drug die de mensen sterker maakt O-)
Flauw, maar okay... Daarna zijn ze aan Flash begonnen en dat kon niet zonder superkrachten. Dus hebben ze dat maar gewoon zo aangepakt, inmiddels hoor je ze over Arrow al tijden niet meer over hun "no super powers" regel, maar omdat Arrow en Flash in dezelfde wereld zitten bestaan ze dus wel degelijk, alleen zien we ze in Arrow nog steeds niet "echt".

Opzich is het natuurlijk niet erg als schrijvers/creators op hun eerste ingeving terugkomen, maar juist doordat ze er in het begin zo verbaal over waren is het nu gewoon een sneue zaak geworden :P
En daarbij hebben ze een flink aantal personages compleet om zeep geholpen door ze geen superkrachten te geven :/
Maar to be fair, ook non meta humans hebben ze compleet om zeep geholpen :+ (Huntress anyone :'( ).

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

spoiler:
Ik denk dat Oliver toch de nieuwe ra's al ghul gaat worden. Ik heb ergens een plaatje gespot (crossover met flash), en daar zie je overduidelijk dat Oliver een andere outfit aan heeft.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Ravefiend

Carpe diem!

FREAKJAM schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:21:
spoiler:
Ik denk dat Oliver toch de nieuwe ra's al ghul gaat worden. Ik heb ergens een plaatje gespot (crossover met flash), en daar zie je overduidelijk dat Oliver een andere outfit aan heeft.
spoiler:
Deze pics bedoel je?

http://flashfans.sosugary.org/thumbnails.php?album=269

Moet haast wel denk ik ook, en dat zal ook wel de reden zijn dat ep22 de titel 'This Is Your Sword' draagt. Lijkt me een evidente verwijzing naar het zwaard van Ra's al Ghul dat Oliver al een keer door zijn lijf heeft gekregen. In dat geval wordt het ook wel interessant om te zien wat Oliver gaat doen met het magische water uit de Fountain of Youth ... :+

Edit: Pics uit The Flash ep22 voor 12 Mei, en Oliver krijgt het zwaard in ep 22 van Arrow op 6 Mei. Time-wise klopt dat alvast wel!

[ Voor 20% gewijzigd door Ravefiend op 14-04-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Doug Jones!! :D *O*

Die opmerking van Ollie over Ray en Felicity "There is a decent chance you two are related" _O-
Die was grappiger dan de opmerking in The Flash van "Oh my god, there's two of them".

De manier waarop mr Lance neer gezet wordt ben ik nog steeds niet heel blij mee, hij komt echt ongeloofwaardig vervelend over.

Ik ben wel blij dat Roy nu eindelijk vertrekt, hopelijk blijft hij weg, hij is de laatste tijd wat beter uit te staan dan voorheen, maar nog is hij meer irritant dan interessant.

Het einde van Thea kwam wel heel onverwacht, dat zag ik niet aankomen. Maar haar dood betekend wel dat Ollie eigenlijk niemand meer over heeft nu. Laurel zal haar Black Canary pad wel blijven volgen,
spoiler:
Rey/Atom vertrekt naar de spin-off, verhaal technisch is de kans is redelijk aanwezig dat hij Felicity mee neemt,

Diggle heeft een familie om aan te denken, daar werd ook al eerder over gesproken dat hij vaker voor hun zou moeten gaan kiezen...
Het lijkt er op dat we richting een Green Arrow en Black Canary duo gaan. Hoewel we natuurlijk moeten zien wat er met de League gaat gebeuren...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Je had die 2 andere regels voor de spoiler ook wel in de spoilertag mogen plaatsen, moest arrow vanavond nog kijken :(

[ Voor 16% gewijzigd door FREAKJAM op 16-04-2015 17:00 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

FREAKJAM schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:59:
Je had die 2 andere regels voor de spoiler ook wel in de spoilertag mogen plaatsen, moest arrow vanavond nog kijken :(
Dan had je dit topic nog niet moeten openen, de regels zijn heel duidelijk, uitgezonden in de US = spoilertag niet nodig ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Klopt. Maar blijkt een dusdanige ingrijpende happening dat ik niet had verwacht dat ik die hier zou lezen. Zeker omdat de episode vannacht was geaired, dus erg vers nieuws over de laatste episode had ik niet verwacht.

Lesje geleerd I guess.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA

LFA

Ik snap niet dat ze niet tegen thea hebben gezegd dat Roy nog leeft. Konden ze samen weg gaan uit starling city en leefde ze nog lang en gelukkig :p Hun hebben het toch wel vaker gehad over samen weglopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Roy gaat ook niet meer terugkomen in Arrow. Toch wel jammer, vond zijn rol wel een toegevoegde waarde in de serie.

spoiler:
Misschien nog wel in een spinoff:
We’ve talked to him about returning to one of the three shows, and if available, he has expressed interest. He is gone but definitely not forever.

[ Voor 109% gewijzigd door FREAKJAM op 16-04-2015 20:39 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Spike_wolf schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:47:
Het einde van Thea kwam wel heel onverwacht, dat zag ik niet aankomen. Maar haar dood betekend wel dat Ollie eigenlijk niemand meer over heeft nu. Laurel zal haar Black Canary pad wel blijven volgen,
Vermoeden:
spoiler:
Ik denk dat de lazarus pit nu gaat komen. Hij doet alles voor Thea en zal nu wel de Assasins overnemen zodat zij gerived kan worden.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 23:13

Pablo

Rito pls

einde van deze aflevering was echt shocking.
Had ik niet aan zien komen

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
wontcachme schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:47:
[...]

Vermoeden:
spoiler:
Ik denk dat de lazarus pit nu gaat komen. Hij doet alles voor Thea en zal nu wel de Assasins overnemen zodat zij gerived kan worden.
spoiler:
Inderdaad daar zat ik ook meteen aan te denken aangezien de demonshead zei dat Oliver hem zou smeken om hem te mogen opvolgen en daar moest de demon's head Oliver natuurlijk een goede reden voor geven. De lazarus pit zal voor Oliver genoeg reden zijn om de demon's head te smeken zodat hij zijn zus en enige directe familielid kan redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik denk dat
spoiler:
Thea de pit in gegooid gaat worden (Ra's zei toch dat Oliver motivation nodig had), en dat Thea misschien wel the new Ra's al Ghul gaat worden. Volgens de strips is het zo dat de lazaruz pit "changes a person". En Oliver is niet in die pit gegooid, dus daarom is hij nog gewoon zijn eigen koppige zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-06 18:55

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Gezien bovenstaande berichten zie ik behoorlijk wat unanimiteit hier. Ben het ook wel ermee eens.

spoiler:
Lijkt me erg duidelijk. Waarom anders zou Ra's al Ghul Thea willen doden? Ra's heeft al gezegd dat Oliver hem uiteindelijk zal smeken om de Demon's Head te worden. Thea lijkt me een perfecte manier om dat te bewerkstelligen. Ik zie geen andere reden voor zijn acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:14

Draven

It wasn't me

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Amanoo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:50:
Gezien bovenstaande berichten zie ik behoorlijk wat unanimiteit hier. Ben het ook wel ermee eens.

spoiler:
Lijkt me erg duidelijk. Waarom anders zou Ra's al Ghul Thea willen doden? Ra's heeft al gezegd dat Oliver hem uiteindelijk zal smeken om de Demon's Head te worden. Thea lijkt me een perfecte manier om dat te bewerkstelligen. Ik zie geen andere reden voor zijn acties.
spoiler:
De rumours over de lazarus pit zijn al heel erg lang gaande. De acteur had maanden geleden op Facebook vlak na de aflevering waarin hij werd neergestoken door Ra's al een plaatje gepost op FB, waarmee toen de suggestie werd gewerkt dat hij toen al zou reviven met behulp van de lazarus pit.

Ik denk dat het nu dus uiteindelijk alsnog gaat gebeuren, maar dan dus om Thea te redden.

[ Voor 5% gewijzigd door FREAKJAM op 17-04-2015 15:15 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 23:13

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Waarom al die spoilers?.. :D (voor de zekerheid doe ik het ook maar)

spoiler:
De lazarus pit is toch al eens langs geweest? Dus dat is geen gerucht meer.
Thea in de lazarus pit tot leven wekken klinkt wel aannemelijk maar zal het niet te lang duren voordat ontdekt word dat Thea dood is? Vervolgens moeten ze nog naar de lazarus pit toe, welke ook niet naast de deur ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

spoiler:
Om de boel dan maar meteen te bevestigen:
[video]YouTube: Arrow 3x20 Extended Promo "The Fallen" (HD)]

[ Voor 5% gewijzigd door FREAKJAM op 17-04-2015 20:11 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Moet wel zeggen dat ik het een erge sterke aflevering vond...mag ook wel eens gezegd worden hier ;).

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-06 17:02

burgt

Starbass

Iemand hier al Daredevil gekeken op Netflix?

Dan komen de tekortkomingen van verhaal, acteerwerk en zelfs actie scenes bij Arrow nog duidelijker naar voren :P

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleydw
burgt schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:34:

Dan komen de tekortkomingen van verhaal, acteerwerk en zelfs actie scenes bij Arrow nog duidelijker naar voren :P
Waarom klaagt iedereen over het acteerwerk van Arrow? Ik vind het super goed gespeeld. Misschien is Thea dan een uitzondering. Haar werk kan ik niet uitstaan. Maar de rest? Top hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
burgt schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:34:

Vechtscenes bij Daredevil zijn echt ongeëvenaard.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 16-06 20:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik pakte toevallig gisteren nog 2 afleveringen mee na een tijdje niets gezien te hebben, weinig gemist blijkbaar, was even kort oppikken hoe Atom in elkaar zat en was weer old school niet boeiend.
Denzis schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:00:
Vechtscenes bij Daredevil zijn echt ongeëvenaard.
Die vechtscene van Malcom tegen Canary was echt een aanfluiting, punch punch kick punch, maar vervolgens pakt ze een wapen en hij kan niets meer. Waarom schiet ze dan niet gewoon meteen? Niet dood (zoals die actie bij Thea op dat eiland), gewoon z'n knieschijven ofzo.

spoiler:
Vraag me af waar ze het verhaal gaan stoppen, hij moet nog een zoon krijgen en dood gaan, green latern komt nog even langs om het te reviven en we hebben spinoff nummer 3
.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Laatst online: 16-06 18:55

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

thijsco19 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:03:
Waarom al die spoilers?.. :D (voor de zekerheid doe ik het ook maar)

spoiler:
De lazarus pit is toch al eens langs geweest? Dus dat is geen gerucht meer.
Thea in de lazarus pit tot leven wekken klinkt wel aannemelijk maar zal het niet te lang duren voordat ontdekt word dat Thea dood is? Vervolgens moeten ze nog naar de lazarus pit toe, welke ook niet naast de deur ligt.
spoiler:
Wellicht bevriezen ze haar. Dat wil in dit genre nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:46

Investig8or

What goes up, could come down

Spike_wolf schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:02:
[...]

Dan had je dit topic nog niet moeten openen, de regels zijn heel duidelijk, uitgezonden in de US = spoilertag niet nodig ;)
Kun je een linkje posten naar die regels? Ik wil er graag rekening mee houden namelijk :)

Goeie aflevering, gebeurde een hoop en ik kijk alweer uit naar de volgende!

[ Voor 10% gewijzigd door Investig8or op 20-04-2015 23:14 ]

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Investig8or schreef op maandag 20 april 2015 @ 22:52:
[...]

Kun je een linkje posten naar die regels? ik wil er graag rekening mee houden namelijk :)
Het is geen Tweakers regel, maar een regel waar we met zijn allen tot gekomen zijn, je zult hem in bijna alle TV topics wel ergens tegen komen.

Heel simpel gezegd is het niet meer of minder dan ik in die quote zeg:
Vanaf het moment dat een aflevering in Amerika (of het land van herkomst) op TV uitgezonden is mag die aflevering in deze topics besproken worden zonder Spoiler tags te gebruiken.
Dit geldt dus niet als de aflevering in bijvoorbeeld Canada eerder uitgezonden wordt dan in de VS of als de aflevering voor subscribers eerder online te zien is. Hier mag je wel over praten, maar alleen met Spoiler tags.

Waar je zelf dus goed op moet letten is dat wanneer een aflevering al wel uitgezonden is, maar jij die nog niet gezien hebt, je uit de topics weg zult moeten blijven tenzij je het niet erg vindt om spoilers te zien.
Kom je wel in het topic en zie je een dikke spoiler voorbij komen dan is dat je eigen schuld :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Laatst online: 23:37
Ze linken nu al een tijdje terug naar het hele gebeuren over dat dodelijk gas wat ze in shanghai los zouden laten.

Zou Oliver soms over dat gas bezitten en tijdens de "becoming of" Raj Agul, waar de gehele leage bij zal zijn, het gas los laten en zo ieder doden?

Of geloof ik weer te veel in een goed einde haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

wontcachme schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:47:
[...]

Vermoeden:
spoiler:
I was right *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Laatst online: 23:37
Well sorry, but it was kind of obvious that would happen.

Al was t geloofwaardiger geweest, dat hij eerst de leider was geworden voordat ze geholpen werd, die extra tijd had ze vast nog wel, gezien de lange reis om er uberhaupt te komen.
T zal mij benieuwen, wat de volgende episode gaat brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06 20:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Blo0odyHell schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:27:
Ze linken nu al een tijdje terug naar het hele gebeuren over dat dodelijk gas wat ze in shanghai los zouden laten.

Zou Oliver soms over dat gas bezitten en tijdens de "becoming of" Raj Agul, waar de gehele leage bij zal zijn, het gas los laten en zo ieder doden?

Of geloof ik weer te veel in een goed einde haha
Hmm niet eens aan die link gedacht, klinkt nog best plausibel (als Oliver tenminste zo'n massamoord voor zichzelf zou kunnen verantwoorden, dat denk ik niet)

Toevoeging: het zou WEL kunnen werken als Maseo het zou doen om z'n Oliver terug naar z'n 'normale' leven te laten gaan!

[ Voor 10% gewijzigd door BlackEyedAngel op 24-04-2015 10:21 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Ravefiend

Carpe diem!

Blo0odyHell schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:39:
[...]
Well sorry, but it was kind of obvious that would happen.

Al was t geloofwaardiger geweest, dat hij eerst de leider was geworden voordat ze geholpen werd, die extra tijd had ze vast nog wel, gezien de lange reis om er uberhaupt te komen.
T zal mij benieuwen, wat de volgende episode gaat brengen!
Plus dat het nog een beetje langer duurde vanwege die tussenstop in het ziekenhuis. K'bedoel, een zwaard dwars door je lichaam, je zou verwachten dat Olly direct naar de lazerus pit zou zijn gerend met Thea in zijn armen ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
  • Laatst online: 23-03 20:18
Eindelijk weer bij met Arrow (en Flash) vindt het toch wel jammer dat de Lazarus Pit nu gebruikt wordt, is er trouwens een deadline (pun intended?) gegeven nadat iemand niet meer tot leven gewekt kan worden in de serie? Want je zou denken dat Nissa er vanaf wist en het dus gebruikt zou hebben voor de Black Canary....

Waarschijnlijk dat die hele tempel verwoest wordt in de nabije toekomst, anders heeft 'dood' geen betekenis meer in hoeverre die het al heeft in een tv serie.

Ook jammer dat Arsenal de serie verlaat, alhoewel hij wel heel erg een bit character werd, misschien met het oog op zijn vertrek. Ben niet echt een fan, want er zijn wel veel characters in de serie die niet weten dat een pistool toch wat handiger is dan een pijl en boog....maar ik vindt dat hij er toch bij hoort.

Al met al leuke en action packed laatste afleveringen van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 13:41
OssieW schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:09:
Eindelijk weer bij met Arrow (en Flash) vindt het toch wel jammer dat de Lazarus Pit nu gebruikt wordt, is er trouwens een deadline (pun intended?) gegeven nadat iemand niet meer tot leven gewekt kan worden in de serie? Want je zou denken dat Nissa er vanaf wist en het dus gebruikt zou hebben voor de Black Canary....

Waarschijnlijk dat die hele tempel verwoest wordt in de nabije toekomst, anders heeft 'dood' geen betekenis meer in hoeverre die het al heeft in een tv serie.

Ook jammer dat Arsenal de serie verlaat, alhoewel hij wel heel erg een bit character werd, misschien met het oog op zijn vertrek. Ben niet echt een fan, want er zijn wel veel characters in de serie die niet weten dat een pistool toch wat handiger is dan een pijl en boog....maar ik vindt dat hij er toch bij hoort.

Al met al leuke en action packed laatste afleveringen van het seizoen.
Gezien het ritueel dat eraan vooraf ging vermoed ik dat je niet zomaar iemand die pit in kunt donderen. Daarnaast verwacht ik niet dat Nissa goedkeuring van papa zou hebben gekregen om haar geliefde weer tot leven te wekken. Hij was blij van haar af te zijn.

Arsenal ben ik wel blij mee dat die vertrekt, vond zijn rol niet heel sterk en het werd een beetje een herhaling van zetten met ongetrainde mensen die na wat training ineens het groepje van Arrow komen versterken. Daarnaast kan de serie wel wat vernieuwing gebruiken, om series als dit boeiend te houden kun je niet seizoen na seizoen hetzelfde trucje toepassen. Hopelijk sluiten ze de flashbacks ook een beetje af dit seizoen en zijn we daar ook grotendeels vanaf.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

Kan Thea nu niet ook Raj Agul worden omdat ze zijn zwaard heeft overleefd volgens de voorspelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:48
Ra's al Ghul heeft Thea bewust niet gedood, om zo Oliver te dwingen die keuze te maken. Dus ik denk het niet, het was ook geen gevecht waar hij uitgedaagd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Als ik Olivier was zou ik nadat ik baas geworden bent als eerste het leiderschap overdragen aan de dochter van Ra's al Ghul. Gewoon omdat ik de baas ben en dus kan besluiten wie baas wordt. En dan lekker terug gaan naar mijn homies.

Of de dochter daagt hem uit, hij steekt haar,maar maakt haar niet dood. Hup, wederom de voorspelling uitgekomen.

[ Voor 20% gewijzigd door FunkyTrip op 28-04-2015 15:23 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Het werd tijd dat Oliver voor Ra's al Ghul ging. Vind ik toch weer een leuke vooruitgang in de serie, verder is het namelijk niet zo boeiend meer...

Oliver die niemand vermoord, Oliver die een sissy is, Oliver die Felicity wil maar toch ook weer niet. En nu wil Felicity hem weer..

Ben toch wel benieuwd hoe de volgende afleveringen zullen zijn, maar ben bang dat Oliver weer een sissy wordt. Blijf nou Ra's al Ghul!!

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Anoniem: 62011 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:28:
Kan Thea nu niet ook Raj Agul worden omdat ze zijn zwaard heeft overleefd volgens de voorspelling?
Volgens mij was ze wel degelijk dood maar weer uit den dode opgewekt door de pit

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik was eigenlijk van plan om te stoppen met kijken en vond het ook leuk als er wat met Oliver Queen gebeurde, maar nu hij I Saw Him ..uhmm.. Al Sah-him is geworden wordt het hopelijk interessanter. Het eerste seizoen had de beste momenten, maar als ik de wikia van Green Arrow mag geloven dan klopt het sowieso hoe Oliver Queen in de serie zich gedraagt.

Vraag is dan wat hij nu echt gaat worden. De serie zal geen Assassins Creed achtige taferelen laten zien denk ik, behalve de inwijding tot Ra's al Ghul, dus Oliver zal wel iets bedenken met Maseo om op een gepaste manier zijn nieuwe titel over te dragen aan iemand anders.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:15

OMX2000

By any means necessary...

Gezien de titel van de volgende aflevering lijkt het me dat Ollie weer de oude Ollie zal zijn. Hoe ze van Ra's afkomen is alleen nog interessant. Je zou denken dat Ollie samen met Nyssa de huidige Ra's ombrengen, en dan Nyssa de nieuwe new style Ra's wordt.

Maar na de aflevering van vandaag, die bij vlagen spannend was, zit ik te twijfelen of ik na dit seizoen nog wel ga kijken.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik zou het sowieso een kans geven, precies vanwege je eigen post. Ik denk ook dat de verhaallijn met Ra's gewoon eindigt dit seizoen, dus komend seizoen komt er weer compleet iets nieuws.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

De schrijvers van Arrow zijn erg spoilerig op social media...en dat is maar goed ook, anders zou ik niet eens de moeite doen om het seizoen af te maken. Dus van mij krijgen ze ook nog een kans.
Ik vond het wel echt geloofwaardig dat Diggle, ondanks Oliver liet merken dat hij gewoon zover moést gaan, aangaf that he crossed a line.

Ik ben erg benieuwd naar Hive in het 4e seizoen en EIN-DE-LIJK wat meer achtergrondinformatie over Diggle. Ik vind hem toch wel één van de interessantere personages in de serie. Ik hoop dat ze in seizoen 4 ervoor gaan zorgen dat Felicity wat interessanter wordt. Ze hebben haar personage een beetje "afgebroken" door haar alleen maar een puppet te laten zijn tussen Oliver en Ray in. Ze had een STUK meer purpose in de vorige seizoenen. Het constante uitstellen van een relatie tussen haar en Oliver, in combinatie met het door de schrijvers focus leggen op the Flash (wat voor Flash erg goed uitgepakt heeft overigens), heeft Arrow dit seizoen wat mij betreft geen goed gedaan.

Gelukkig Thea een stuk beter uit de verf gekomen dit seizoen en Laurel ook, maar daar is het dan ook mee gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Vind die canary cry wel een soort van belachelijk. Althans hoe de cry werkt, ze moet echt met haar mond open beetje te staan schreeuwen... Terwijl die elektronisch keelband voor de schreeuw zorgt, ik vond ik de vorige versie daarom wel wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
thijsco19 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 23:09:
Vind die canary cry wel een soort van belachelijk. Althans hoe de cry werkt, ze moet echt met haar mond open beetje te staan schreeuwen... Terwijl die elektronisch keelband voor de schreeuw zorgt, ik vond ik de vorige versie daarom wel wat beter.
Eens, moest eigenlijk best wel lachen erom. Ziet er zo belachelijk uit.

Sowieso schrijf je zo!

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste