Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Maar het lijkt jullie dus niet logisch dat Oliver vlak voor de kist dicht gaat haar weer tot leven wekt, iedereen denkt dat ze er in zit maar ze er dus niet echt in ligt.

Het is wel Arrow he.. iedereen komt hier terug van de dood.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 14:23
miicker schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:07:
Maar het lijkt jullie dus niet logisch dat Oliver vlak voor de kist dicht gaat haar weer tot leven wekt, iedereen denkt dat ze er in zit maar ze er dus niet echt in ligt.

Nee ze is dood. Ook de lazarus pit is geen optie meer. Ze is dood en ze blijft dood.

Ze komt nog even terug in the flash volgens mij. Misschien wordt ze daar een vaste character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 16:14

mark-k

AKA markkNL

miicker schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:07:

Wat zou hij te winnen hebben met het faken van de dood van Laurel in een ziekenhuis? Zo vlak voor dr pa er is, terwijl ze DA zou gaan worden. Daar is alleen maar mee te verliezen. Als DA had ze een groot verschil kunnen maken voor team Arrow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
mark-k schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:24:
[...]

Wat zou hij te winnen hebben met het faken van de dood van Laurel in een ziekenhuis? Zo vlak voor dr pa er is, terwijl ze DA zou gaan worden. Daar is alleen maar mee te verliezen. Als DA had ze een groot verschil kunnen maken voor team Arrow.
Vlak daarvoor zei ze nog dat ze het 't geweldigste vond als ze als Black canary mee vocht in team arrow, dus het zou mij iig niets verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 13:41
Snailerfreak schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:52:
[...]

Nee ze is dood. Ook de lazarus pit is geen optie meer. Ze is dood en ze blijft dood.

Ze komt nog even terug in the flash volgens mij. Misschien wordt ze daar een vaste character.
In The Flash zou ze van Earth 2 komen dan. Dat opent wel de deur dat ze een meta human is, en dus wat meer krachten heeft dan die irritante ringtone die nu uit d'r mond komt.

Daarnaast hebben ze met Legends of Tomorrow tijdreizen geintroduceerd, daarmee zouden ze haar altijd nog terug kunnen halen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
In deze tijdlijn/dimensie is ze in ieder geval dood. Als het echt een plan was snap ik waarom Oliver z'n emoties faked, maar dat lijkt me niet nodig als je alleen in de gang van een ziekenhuis staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Yay, weer een plothole met een Flash die full speed weggaat terwijl die z'n snelheid kwijt is aan Zoom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:44
mark-k schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:38:
Yay, weer een plothole met een Flash die full speed weggaat terwijl die z'n snelheid kwijt is aan Zoom...
Dat zag ik ook inderdaad, en dat schijnt te komen door 'ongelukkige planning van de TV networks' aangezien Flash zijn mini-break al heeft gehad en daardoor niet meer helemaal gelijk loopt met de timeline van Arrow.

Zie ook: http://www.cinemablend.co...Funeral-Arrow-133877.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Die link legt helemaal niks uit want dat is nog gepost voordat de vorige aflevering van de Flash uitgezonden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:54
McPoowl schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:42:
[...]

Dat zag ik ook inderdaad, en dat schijnt te komen door 'ongelukkige planning van de TV networks' aangezien Flash zijn mini-break al heeft gehad en daardoor niet meer helemaal gelijk loopt met de timeline van Arrow.

Zie ook: http://www.cinemablend.co...Funeral-Arrow-133877.html
Klopt.
Dat was ook de reden dat Barry in Supergirl dat Tachyon ding al had, terwijl hij die pas een aflevering later in "The Flash" kreeg.
SuperGirl liep voor op The Flash, of The Flash liep achter op Supergirl :+
mark-k schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:56:
Die link legt helemaal niks uit want dat is nog gepost voordat de vorige aflevering van de Flash uitgezonden was.
Waarom zou dat niets uitleggen :?
Twee afleveringen terug raakte Barry zijn snelheid al kwijt en in de flashfowards van Arrow was al te zien dat Barry zijn snelheid (nog) had.
In dat artikel gaan ze er vanuit dat Barry zijn snelheid niet één aflevering later al terug krijgt, en die info was ook al te halen uit de synopsis van de afgelopen aflevering.

[ Voor 30% gewijzigd door Nnoitra op 28-04-2016 12:03 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:19

Neus

www.zenaconsult.com

Ik heb de hoop opgegeven een aantal maanden geleden, voor zowel Arrow als de Flash; heb van de eerste seizoenen nog wel plezier gehad maar nu lijken ze ècht te zoeken naar een plot. Jammer. Raar dat deze series meer zendtijd krijgen dan bijvoorbeeld Person of Interest.

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-06 15:02
Het wordt er inderdaad niet beter op. Met al die gekkigheid als magie gecombineerd met een normale wereld krijg je steeds krommere verhaallijnen. Darhk lijkt onverslaanbaar, oh toch niet, oh toch wel... Ben benieuwd wat voor oplossing ze voor de laatste aflevering hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Snippo schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:32:
Het wordt er inderdaad niet beter op. Met al die gekkigheid als magie gecombineerd met een normale wereld krijg je steeds krommere verhaallijnen. Darhk lijkt onverslaanbaar, oh toch niet, oh toch wel... Ben benieuwd wat voor oplossing ze voor de laatste aflevering hebben.
Geen idee maar het zal vast weer vergezocht en compleet debiel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-06 13:13

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Uiteindelijkt raakt het met iets wat zich afspeelde in de flashbacks, dus ik gok dat die vrouw uit de flashbacks een rol gaat spelen bij het verslaan van Darhk.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:23
man just take this serie achter de schuur en knal het neer

waarom volgde ik het :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Wat een slechte seasonfinale zeg. Dahrk die opeens zijn krachten kwijt is en vervolgens makkelijk is te verslaan terwijl hij vlak daarvoor Oliver makkelijk af had kunnen maken. Nee, hij kiest ervoor om verder te knokken met het publiek en vervolgens houdt Oliver met zijn vriendjes even een theekransje om de "tactiek" te bespreken.

Ook geen cliffhanger op het einde. Je zou bijna zeggen dat ze zelf niet eens zin meer hebben in een 5de seizoen, en dat allemaal dankzij een speech bovenop een gele taxi.

[ Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 26-05-2016 20:45 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Manmanman wat een slechte finale..

Dit was echt pure bagger. Damien Dahrk denkt wel erg vaak, ik heb nu de kans om Oliver te vermoorden, maar het is leuker om nog even te wachten.

Ook allemaal realistisch dat dat kind van Dahrk niet het idee heeft "wat mijn vader aan het doen is, is slecht".

Dan vervolgens heeft Dahrk een leger ghosts bij zich, maar zonder geweren natuurlijk! Want anders zou het wel een heel oneerlijk gevecht worden, vinden jullie ook niet?

Ik denk dat ik volgend seizoen de eerst 3 afleveringen ga kijken en als die niet minstens 5 keer zo goed zijn als afgelopen afleveringen kap ik ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06 20:27
Op Reddit vonden ze het zo slecht dat ze zichzelf veranderd hebben in een Daredevil subreddit :) Maar ja het was ook echt bagger... wat is er ooit gebeurd met al die nukes!? XD

http://www.dorkly.com/pos...ame-a-daredevil-subreddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:27

Arethusa

Niet die server

Evil Cowman schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:26:
Op Reddit vonden ze het zo slecht dat ze zichzelf veranderd hebben in een Daredevil subreddit :) Maar ja het was ook echt bagger... wat is er ooit gebeurd met al die nukes!? XD

http://www.dorkly.com/pos...ame-a-daredevil-subreddit
Volgens mij hebben ze die nukes zo gepragrammeerd, althans de rakketten, dat de horizon omgekeerd is en ze zo omhoog vlogen richting ruimte ipv naar de aarde. Tenminste, dat was het plan.

De rest van de episode was niet best nee. Of ja, dat met die nukes ook niet eigenlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Arethusa op 27-05-2016 08:33 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06 20:45
Arethusa schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:32:
[...]

Volgens mij hebben ze die nukes zo gepragrammeerd, althans de rakketten, dat de horizon omgekeerd is en ze zo omhoog vlogen richting ruimte ipv naar de aarde. Tenminste, dat was het plan.

De rest van de episode was niet best nee. Of ja, dat met die nukes ook niet eigenlijk.
Of het deel dat het hoofd van Argus elke dag onbeschermd thuis zit. Met een stukje hardware in haar arm dat alle nukes ter wereld kan bedienen....

Of als een groep zwaarbewapende ghosts wordt aangevallen door ongewapende burgers, dat ze besluiten om het eerlijk te houden en met hun vuisten te vechten :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Dat het een slechte seizoensfinale zou worden zagen we al aankomen toch? Dat Dahrk vlak voor de seizoensfinale nog even 10x zo sterk werd was al indicatie genoeg dat er een heel krom einde zou komen.

Het lijkt wel alsof de schrijvers totaal geen rekening houden met de lengte van een seizoen, en dan in de laatste aflevering alles nog maar even afraffelen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06 20:45
XyritZz schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:44:
Dat het een slechte seizoensfinale zou worden zagen we al aankomen toch? Dat Dahrk vlak voor de seizoensfinale nog even 10x zo sterk werd was al indicatie genoeg dat er een heel krom einde zou komen.

Het lijkt wel alsof de schrijvers totaal geen rekening houden met de lengte van een seizoen, en dan in de laatste aflevering alles nog maar even afraffelen.
Dat was best redelijk voorbereid anders.
Dat hij eerst die training krijgt om de magic te weerstaan. En dat het werkt omdat Felicity in hem geloofde.
En later door zijn speech gelooft heeft de stad in hem, en wordt zijn weerstand dus ook veel sterker.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:27

Arethusa

Niet die server

XyritZz schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:44:

Ja, ik had er voor gekozen om er een 2 delige reeks van te maken, beter voor het verhaal einde. En te beginnen met het nieuwe seizoen met het 2e deel. Nu lijkt alles alsof het "gereset" is en we weer beginnen met alleen Green Arrow en "Overwatch".

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

De tijdlijn klopte ook voor geen meter. De nukes zouden na 2 uur afgeschoten worden, vervolgens waren er dacht ik nog 27 minuten over. In 12 minuten tijd doet Oliver zijn pakje uit, houdt hij een speech op een taxi en vervolgens gaat hij het gevecht met Dahrk weer aan die meldt dat over 15 minuten de nukes worden afgevuurd. Kan nooit in zo een kort tijdbestek natuurlijk. Desalniettemin een waardeloze final.

~ 6 minuut van de episode
Just over 15,000 ballistic missiles, and they all just launched.
How much time do we have?
Two hours.

~ 13de minuut van de episode
How much time do we have?
I think 27 minutes.
It's kind of hardto tell now.

~ 23ste minuut van de episode
15 minutes till the end of the world, and you want to spend them with me.
I am touched.

~ 28ste minuut van de episode
We have 3 minutes to take down 15,000 nukes.

Waarom er trouwens ook in het begin een enkele nuke richting Star City komt en de rest allemaal gelijktijdig is me ook een raadsel. Ik ben benieuwd in hoeverre het einde van seizoen 2 van Flash invloed gaat hebben op de verhaallijn van Arrow.

[ Voor 49% gewijzigd door FREAKJAM op 27-05-2016 09:51 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Laatst online: 12-06 15:02
Als het einde van de wereld er aan zit te komen weten we in ieder geval dat we alleen even de horizon hoeven om te keren :+ .
Het eiland verhaal vond ik altijd wel interessant maar dat stelde dit keer ook echt helemaal niks voor...

Dat het geen serie van hoge kwaliteit is, was al langer bekend, maar tot nu toe vond ik het altijd wel leuk om te kijken. Maar wat ze nu allemaal aan het doen zijn... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:17
Steven Amell heeft aangegeven op zijn Facebook (mijn vrouw volgt hem) dat Flashpoint wel degelijk effect heeft op Arrow. Ik verwacht dat Laurell nog wel terug komt en andere dingen niet gebeurd zijn. Maar dat is allemaal nog gissen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Arunia schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:08:
Steven Amell heeft aangegeven op zijn Facebook (mijn vrouw volgt hem) dat Flashpoint wel degelijk effect heeft op Arrow. Ik verwacht dat Laurell nog wel terug komt en andere dingen niet gebeurd zijn. Maar dat is allemaal nog gissen.
Klopt, is ook op te maken uit de trailer van Flash (hetzelfde universum).
spoiler:
Oliver Queen nu de baas van een groot militair bedrijf, Green Arrow Industries.

[ Voor 7% gewijzigd door FREAKJAM op 25-07-2016 16:50 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Dus de serie krijgt bijna een soort reboot waarin alles anders is? In dat geval is dit misschien wel een mooi moment om er mee te stoppen, vind Arrow nu niet de sterkste serie van 't moment....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31
spoiler:
Uhh nee? Hij is nog gewoon de burgemeester. Kijk maar naar de trailer van het volgende seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-04 11:48

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Het idee van Flashpoint was altijd dat het een tijdelijke reboot was. Laten zien dat de veranderde versie van de wereld slechter is, en een poging om terug te komen bij het oude. Al werd het in de comics opgevolgd met The New 52, een poging om het DC landschap te venriuewen en versimpelen. Deze werd niet goed ontvangen, en met DC Rebirth (welke nu aan de gang is) werden pre-Flashpoint DC en post-Flashpoint DC verenigd. Dit wordt al een stuk beter ontvangen.

Enfin, de Flashpoint tijdlijn is nooit een blijvend iets geweest, slechts een goede verhaallijn/character development voor Barry. Het lijkt me stug als ze nu op TV wel een blijvende reboot doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik kon het niet laten om toch weer te beginnen met het nieuwe seizoen, in de hoop dat het beter zou zijn geworden.
Ik moet zeggen dat ik zeker niet teleurgesteld ben! Eerste twee afleveringen keken lekker weg. Helaas wel af en toe wat drama, en helaas toch weer iets met 'magic', maar over het algemeen wel leuk.

In de spoiler tags licht ik de drama en magic toe en doe ik alvast een voorspelling :+

spoiler:
Drama: Oliver is de nieuwe leden aan het trainen en Felicity loopt alleen maar te huilen dat hij ze geen vertrouwen geeft. Ik zou het juist gaaf hebben gevonden als hij de training op die manier had voortgezet.

Magic: die gast met z'n magische pakje (die Oliver 'redde'). Vind ik gewoon overbodig, pak het aan zoals in het begin zonder magie.

Voorspelling: Die gast in z''n magische kostuum zal er wel achter komen dat Oliver en z'n team (lees: Felicity) die Nuke op Start City (of hoe die stad ook heet) gegooid heeft, en zal zich dan wel tegen team Arrow keren.

Vind trouwens de flashbacks weer ouderwets leuk! Echt gaaf bij de Bratva :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 09:01
miicker schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:56:
Ik kon het niet laten om toch weer te beginnen met het nieuwe seizoen, in de hoop dat het beter zou zijn geworden.
Ik moet zeggen dat ik zeker niet teleurgesteld ben! Eerste twee afleveringen keken lekker weg. Helaas wel af en toe wat drama, en helaas toch weer iets met 'magic', maar over het algemeen wel leuk.

In de spoiler tags licht ik de drama en magic toe en doe ik alvast een voorspelling :+

spoiler:
Drama: Oliver is de nieuwe leden aan het trainen en Felicity loopt alleen maar te huilen dat hij ze geen vertrouwen geeft. Ik zou het juist gaaf hebben gevonden als hij de training op die manier had voortgezet.

Magic: die gast met z'n magische pakje (die Oliver 'redde'). Vind ik gewoon overbodig, pak het aan zoals in het begin zonder magie.

Voorspelling: Die gast in z''n magische kostuum zal er wel achter komen dat Oliver en z'n team (lees: Felicity) die Nuke op Start City (of hoe die stad ook heet) gegooid heeft, en zal zich dan wel tegen team Arrow keren.

Zijn relatie met de Bratva is lang een mistreus ding geweest. Ik vind het ook wel gaaf dat het eindelijk toegelicht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Boh, wie vond het 'masker' van *knip* Curtis (sorry kan echt ff niet op zn naam komen) er nog mongolisch uit zien? :X

haal het dan helemaal weg ipv het met een strikethrough te laten staan... :(

[ Voor 39% gewijzigd door Mx. Alba op 24-10-2016 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 20:23

Deathchant

Don't intend. Do!

Nevermind

[ Voor 113% gewijzigd door Deathchant op 20-10-2016 20:09 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-05 23:16

MM99

That is the way I am!

miicker schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:56:

spoiler:

Je voorspelling klopte niet helemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Oke, dat Lance Prometheus is, dat was wel even een wtf momentje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

miicker schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:32:
Oke, dat Lance Prometheus is, dat was wel even een wtf momentje :o
Ik geloof niet dat Lance Prometheus is. Hij is te bezopen om uberhaupt Prometheus te kunnen zijn. Ik denk dat Prometheus eerder bij hem heeft ingebroken en een ninja-star heeft achter gelaten. Bovendien heeft hij geen ingang meer bij de politie, want daar was hij op non-actief gezet. Bovendien heeft hij echt niet van die fighting skills.

spoiler:
Ik gok eerder het vriendje van Felicity of misschien Roy of Merlyn? (want Flashpoint).

[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 15-11-2016 12:56 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:25
FREAKJAM schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:54:
[...]

Ik geloof niet dat Lance Prometheus is. Hij is te bezopen om uberhaupt Prometheus te kunnen zijn. Ik denk dat Prometheus eerder bij hem heeft ingebroken en een ninja-star heeft achter gelaten. Bovendien heeft hij geen ingang meer bij de politie, want daar was hij op non-actief gezet.

spoiler:
Ik gok eerder het vriendje van Felicity of misschien Roy? (want Flashpoint).
spoiler:
Las ergens een theorie dat het zelfs tommy kon zijn door flashpoint. Prometheus zou terugkoppelen naar seizoen 1 of 2 en dan zie ik hem wel terugkomen nadat dat hij die explosie heeft overleefd ofzo. Maar ik denk zelf ook dat het Roy is

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
FREAKJAM schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:54:
[...]

Ik geloof niet dat Lance Prometheus is. Hij is te bezopen om uberhaupt Prometheus te kunnen zijn. Ik denk dat Prometheus eerder bij hem heeft ingebroken en een ninja-star heeft achter gelaten. Bovendien heeft hij geen ingang meer bij de politie, want daar was hij op non-actief gezet.

spoiler:
Ik gok eerder het vriendje van Felicity of misschien Roy? (want Flashpoint).
Zou inderdaad ook goed kunnen, of hij speelt dat hij bezopen is, en is gewoon moe van het maken van dubbele dagen (dus in de nacht Prometheus, overdag deputy mayor? Maar wat jij zegt zou ook goed kunnen.

spoiler: Dit lees ik op sommige plekken wie Prometheus zou kunnen zijn
Ik las dus dat er een theorie is (welke nu door veel mensen geloofd wordt) dat Tommy Prometheus is, en dus wel dat ongeluk heeft overleefd, zijn motief zou het overlijden van Laurel kunnen zijn.

Ben in ieder geval benieuwd naar de volgende aflevering. Tot nu toe vind ik het weer boeiend en ben ik blij dat ik het toch nog een derde? kans heb gegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
miicker schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:59:
[...]

Zou inderdaad ook goed kunnen, of hij speelt dat hij bezopen is, en is gewoon moe van het maken van dubbele dagen (dus in de nacht Prometheus, overdag deputy mayor? Maar wat jij zegt zou ook goed kunnen.

spoiler: Dit lees ik op sommige plekken wie Prometheus zou kunnen zijn
Ik las dus dat er een theorie is (welke nu door veel mensen geloofd wordt) dat Tommy Prometheus is, en dus wel dat ongeluk heeft overleefd, zijn motief zou het overlijden van Laurel kunnen zijn.

Ben in ieder geval benieuwd naar de volgende aflevering. Tot nu toe vind ik het weer boeiend en ben ik blij dat ik het toch nog een derde? kans heb gegeven.
Ik denk ook echt niet dat het Lance is, die heeft sowieso niet de skills van Prometheus, gewoon een gigantische misdirection.

spoiler:
Maar ik zou het wel raar vinden als ze Tommy voor Prometheus gaan gebruiken, die komt dan op dezelfde manier als Sara terug. Maar ik denk dat hij sowieso wel in de 100e episode langs gaat komen(toevallig ook de crossover).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:29:
[...]

Ik denk ook echt niet dat het Lance is, die heeft sowieso niet de skills van Prometheus, gewoon een gigantische misdirection.

spoiler:
Maar ik zou het wel raar vinden als ze Tommy voor Prometheus gaan gebruiken, die komt dan op dezelfde manier als Sara terug. Maar ik denk dat hij sowieso wel in de 100e episode langs gaat komen(toevallig ook de crossover).
De crossover skip ik meestal, aangezien ik de flash niet volg :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
miicker schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:45:
[...]
De crossover skip ik meestal, aangezien ik de flash niet volg :+
sterker nog, er komt een "arrow / flash / legends of tomorrow / supergirl" crossover. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
M a r c o schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:58:
[...]

sterker nog, er komt een "arrow / flash / legends of tomorrow / supergirl" crossover. :+
Inderdaad, echt awesome. Nou kijk ik ook alle series, dus helemaal vet voor mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Wow dat was een rare crossover maar ongelovelijk vet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Laurel Lance, te gek! Dat is toch wel de favoriete character van de serie hoor. Zo blij dat ze weer eens mee gespeeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 15:03

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Anoniem: 19894 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 04:22:
Wow dat was een rare crossover maar ongelovelijk vet :9
ik miste alleen the imperial march van star wars aan het eind :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 16:10
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Arrow is weer heel vet!!! Terug naar zijn S1/2 roots!!! Laat het PLEASE zo doorgaan na deze mid season stop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 12-06 21:06

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Vond het een goede aflevering :) Vind de stem van Prometheus zo cool (Worf :P ) en een keertje zonder die nutteloze en verplichte flashbacks was ook niet erg :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Laatst online: 04-10-2022
weten jullie of die crossover nog iets toevoegt? of moet ik m toch maar kijken

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Mr Eekii schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:44:
weten jullie of die crossover nog iets toevoegt? of moet ik m toch maar kijken
Ik vond de crossover niet zo heel erg super, maar voegt wel wat dingetjes toe. Supergirl kan je skippen, er wordt letterlijk maar 1 minuut besteed aan de crossover in de episode van Supergirl en bovendien komt dezelfde scene terug in de episode van the Flash.

Men denkt trouwens dat de reporter Prometheus is. Wat denken jullie? Oliver is schijnbaar gedrugged (de vodka) door haar en daarom zou hij Laurel zien na de date met reporter.

Verder meldde Oliver dat de worp die Prometheus gebruikt hem is geleerd door een Russische dame en de fles met drank die bij de reporter stond, heeft ook een Russisch opschrift. Het was in ieder geval een fles Russische vodka, net als in de flashbacks (niet exact dezelfde fles, maar toch).

[ Voor 42% gewijzigd door FREAKJAM op 09-12-2016 09:58 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Voegt voor enkel Arrow weinig toe, als je naast Arrow nog één van de andere series kijkt dan zou ik de crossover meepakken.

Supergirl kun je overigens overslaan in de Crossover; die aflevering van 99,9% normale aflevering, en 0,01% crossover en voegt letterlijk niets toe aan de crossover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
FREAKJAM schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:51:
[...]

Ik vond de crossover niet zo heel erg super, maar voegt wel wat dingetjes toe. Supergirl kan je skippen, er wordt letterlijk maar 1 minuut besteed aan de crossover in de episode van Supergirl en bovendien komt dezelfde scene terug in de episode van the Flash.

Men denkt trouwens dat de reporter Prometheus is. Wat denken jullie? Oliver is schijnbaar gedrugged (de vodka) door haar en daarom zou hij Laurel zien na de date met reporter.

Verder meldde Oliver dat de worp die Prometheus gebruikt hem is geleerd door een Russische dame en de fles met drank die bij de reporter stond, heeft ook een Russisch opschrift. Het was in ieder geval een fles Russische vodka, net als in de flashbacks (niet exact dezelfde fles, maar toch).
Die Russische dame is waarschijnlijk bekend gemaakt, dus als je spoilers wil kan je het lezen

spoiler:
En is geen Russische dame, maar Talia Al Ghul, de zus van Nyssa en dochter van Ra's van 2 seizoenen geleden.
http://www.cinemablend.co...l-introduce-talia-al-ghul

Die worp/sprong/move was iig een League move, de kans is dus groot dat ze er iets mee te maken heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Terranova schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:11:
[...]

Die Russische dame is waarschijnlijk bekend gemaakt, dus als je spoilers wil kan je het lezen

spoiler:
En is geen Russische dame, maar Talia Al Ghul, de zus van Nyssa en dochter van Ra's van 2 seizoenen geleden.
http://www.cinemablend.co...l-introduce-talia-al-ghul

Die worp/sprong/move was iig een League move, de kans is dus groot dat ze er iets mee te maken heeft
Ja, die mogelijkheid had ik ook gelezen.
spoiler:
Ze doet in ieder geval mee in episode 10.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-06 10:59
[...]

Het viel mij ook op dat ze erg de nadruk legden op die fles! Daarnaast heb ik ook het idee dat die reporter er iets mee te maken heeft. Maar niet prometheus zelf heb ik het idee. Een paar afleveringen kocht zij ook foto's van Oliver uit zijn Bratva periode.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
[...]

Ik denk niet dat de reporter Prometheus is. Ook is Laurel gewoon terug, dit hebben de makers van Arrow zelf gezegd, in aflevering 10 doet ze weer volledig mee. Ze gaven als verklaring dat het komt door Flashpoint.
Ik denk wel dat de reporter een verborgen agenda heeft, wat dat precies is zullen we later wel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:14

thijsco19

KTM 990 SMT

Tja, flashpoint. Klinkt logisch dat ze dan terug kan komen maar moet de herinnering dan niet weg zijn dat Laurel dood is/was?

Ik bedoel, Diggle had natuurlijk een dochter. Door flashpoint is dit een zoon geworden maar Diggle zelf heeft totaal geen herinnering of idee dat hij een dochter had.
Door flashpoint is er een andere timeline gekomen. Iedereen in deze timeline kan zich niks herinneren van een andere timeline of de tijd voor flashpoint. Laurel is in deze timeline ook dood gegaan (die herinneringen zijn er, te zien in die alien aflevering) kan het toch niet door flashpoint komen dat ze weer levend is?

Damn, dat tijdrijzen word je echt gek van...

[ Voor 3% gewijzigd door thijsco19 op 09-12-2016 12:23 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Volgens mij was het juist niet door Flashpoint. Zeker omdat iedereen dan zou weten dat ze niet dood was zoals Thijsco hierboven al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Denk van een alternate earth? Misschien dat dat nog een moegelijheid is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Jullie vergeten 1 ding: Lazarus Pit kan in deze tijdlijn gewoon bestaan, het kan dus zo zijn dat Laurel daar is heen gebracht door iemand en weer tot leven is gebracht.

Hoe dan ook, we gaan het merken :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
jesse111 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:59:
Jullie vergeten 1 ding: Lazarus Pit kan in deze tijdlijn gewoon bestaan, het kan dus zo zijn dat Laurel daar is heen gebracht door iemand en weer tot leven is gebracht.

Hoe dan ook, we gaan het merken :3
Die zal sowiezo wel bestaan want het is een te groot ding in het DC universum om te laten verdwijnen. Wat wel kan is dat ie vanwege Flashpoint niet vernietigd is.
Maar vergeet niet in welke staat Sara was toen zij eruit kwam..

Flashpoint is ook van de tafel. In de Cross-Over ging Sara nog tekeer tegen Barry en zei ze iets over hoe moeilijk het voor haar was om niet terug te gaan om Laurel te redden. Iemand die niet dood is hoef je ook niet van de dood te redden, lijkt mij :+

Maar om nog even een plot hole(tje) toe te voegen; hoe is Laurel binnen gekomen? Ze hebben kort daarvoor, vanwege Evelyn, alle codes enzo vervangen :+

[ Voor 19% gewijzigd door Nnoitra op 09-12-2016 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Nnoitra schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:18:
[...]

Die zal sowiezo wel bestaan want het is een te groot ding in het DC universum om te laten verdwijnen.
Maar vergeet niet in welke staat Sara was toen zij eruit kwam..

Flashpoint is ook van de tafel. In de Cross-Over ging Sara nog tekeer tegen Barry en zei ze iets over hoe moeilijk het voor haar was om niet terug te gaan om Laurel te redden. Iemand die niet dood is hoef je ook niet van de dood te redden, lijkt mij :+
Prachtig moment om Constantine terug te halen, die heeft Sara immers ook genezen en daarna hem bij de Legends te stoppen :)
Maar om nog even een plot hole(tje) toe te voegen; hoe is Laurel binnen gekomen? Ze hebben kort daarvoor, vanwege Evelyn, alle codes enzo vervangen :+
STAR labs security > Arrow cave security :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Kolere wat een slechte aflevering weer, ik snap echt niet dat ik dit nog kijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:23
mark-k schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:34:
Kolere wat een slechte aflevering weer, ik snap echt niet dat ik dit nog kijk...
lol ik ging exact hetzelfde antwoorden

who gives a flying f*ck over arrow?

maar toch blijf het volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Dit was echt een geweldige episode :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Laatst online: 11:20
Zijn er eigenlijk nog mensen in de serie die niet weten wie The Arrow is? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mark-k schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:34:
Ik kijk alleen nog maar vanwege de crossovers die er elk seizoen weer zijn met de andere series. The Flash vond ik in het eerste seizoen wat flauw maar is wat mij betreft nu de beste van de vier. Supergirl is ook wel vermakelijk, ondanks het slechte acteerwerk van Melissa Benoist. Arrow en Legends of Tomorrow hebben hun momenten maar zijn eigenlijk allebei bar slecht.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

NMe schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:44:
[...]

Ik kijk alleen nog maar vanwege de crossovers die er elk seizoen weer zijn met de andere series. The Flash vond ik in het eerste seizoen wat flauw maar is wat mij betreft nu de beste van de vier. Supergirl is ook wel vermakelijk, ondanks het slechte acteerwerk van Melissa Benoist. Arrow en Legends of Tomorrow hebben hun momenten maar zijn eigenlijk allebei bar slecht.
LoT vind ik ook nog wel aardig, maar ook alleen maar door Caity Lotz O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

mark-k schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 13:24:
[...]

LoT vind ik ook nog wel aardig, maar ook alleen maar door Caity Lotz O+
Caity Lotz springt er inderdaad wel uit. :P
Maar Maisie Richardson-Sellers mag er ook wezen! Verder erger ik me iedere keer aan dat accent van Wentworth Miller... :X

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ow come on, wat een triest kut einde weer. Hoe kan die kerel al die shit fixen, en dan maar gewoon opgeven omdat hij 1 minuutje hoort dat zijn pappie hem niet zo lief vond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
mark-k schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 20:00:
Ow come on, wat een triest kut einde weer. Hoe kan die kerel al die shit fixen, en dan maar gewoon opgeven omdat hij 1 minuutje hoort dat zijn pappie hem niet zo lief vond...
Die grijns van hem op het einde gemist?
Ook dit is gewoon onderdeel van zijn end-game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
Wat een vette serie. Zit nu aan aflevering 16 in seizoen 2.
Totally hooked en bingewatching!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Tomski1986 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 21:18:
Wat een vette serie. Zit nu aan aflevering 16 in seizoen 2.
Totally hooked en bingewatching!
Geniet ervan zolang het duurt. :'(

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

WTF? Het héle seizoen opgebouwd met Adrian Chase en ik vond het dit keer een goeie villian...1 scene en de boel is over... :? Nou zal het wel bij zijn end game horen, maar er moet dan wel iets verdomd goeds aankomen wil ik hier geen anti-climactisch gevoel aan overhouden.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

De hele serie hangt aan elkaar van de onzinnige meuk en anti-climaxes dus wat dat betreft verwacht ik er niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 12-06 21:06

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Deathchant schreef op maandag 15 mei 2017 @ 21:55:
WTF? Het héle seizoen opgebouwd met Adrian Chase en ik vond het dit keer een goeie villian...1 scene en de boel is over... :? Nou zal het wel bij zijn end game horen, maar er moet dan wel iets verdomd goeds aankomen wil ik hier geen anti-climactisch gevoel aan overhouden.
Zijn lach aan het einde van de aflevering impliceerde voor mij iig dat hij nog steeds wat achter de hand heeft, sowieso Olivers's zoon waarschijnlijk ontvoerd of zo

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

BlackEyedAngel schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:41:
[...]

Zijn lach aan het einde van de aflevering impliceerde voor mij iig dat hij nog steeds wat achter de hand heeft, sowieso Olivers's zoon waarschijnlijk ontvoerd of zo
Dit. Paar afleveringen geleden zag je nog een scene met het zoontje van Oliver en Chase dus er gebeurt echt nog wel iets. Bovendien, er zijn nog twee afleveringen te gaan.

spoiler:
En als je het plot leest van de laatste aflevering op iMDB bevestigt dit maar eens dat het nog niet is afgelopen tussen Team Arrow en Chase :9

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Als Barry straks Flashpoint terugdraait (lees: goéd terugdraait), dan beginnen we gewoon lekker van voor af aan, waar Diggle gewoon een zoontje dochtertje heeft en waarbij de hele verhaallijn van Arrow van dit seizoen niet gebeurt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Deathchant op 16-05-2017 20:40 . Reden: gecorrigeerd n.a.v. post van mark-k ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Deathchant schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 17:39:
Als Barry straks Flashpoint terugdraait (lees: goéd terugdraait), dan beginnen we gewoon lekker van voor af aan, waar Diggle gewoon een zoontje heeft en waarbij de hele verhaallijn van Arrow van dit seizoen niet gebeurt ;)
Je bedoelt waar Digg een dochtertje heeft, vernoemd naar Sarah Lance. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Los van Chase, is nou al eens bekend wie die gunslinger is die soortjevan vigilante is maar toch wel heel veel geweld gebruikt?

Vraag me af of ik dat nu gemist heb, of dat het gewoon nog niet bekend is. Hebben die kerel ook al behoorlijk wat afleveringen niet meer voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Net de laatste aflevering gezien. Man man man, wat slecht. Echt iedere stap is ongelofelijk voorspelbaar.
Alles met Slade? Super voorspelbaar.

Al dat gedoe dat hij Chase niet wil vermoorden..
Dan uiteindelijk "red" hij William en dan denk hij niet "Goh, laat ik er even voor zorgen dat Chase geen zelfmoord kan plegen waardoor het hele eiland opgeblazen wordt."

Maar seizoen 6 is al aangekondigd en ik gok dat iedereen wonder boven wonder net op tijd was, of op een andere manier het heeft overleefd. Ach ja, ik weet nog niet of ik ga beginnen aan S6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wromsi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-04 13:05
Er zijn inmiddels 3 afleveringen van seizoen 6 beschikbaar. Persoonlijk vind ik het vreemd dat er zo weinig aandacht besteed wordt aan de afloop van de S05 finale. Kan dat het nog komt, maar na de 3 afleveringen gezien te hebben verwacht ik van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Zijn er nog veel mensen die Arrow volgen? Gister is een nieuwe aflevering verschenen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Jazeker. Ik wilde er al 2 seizoenen geleden mee stoppen, en zeker toen Diaz de meest oninteressante villian scheen te zijn al helemaal, maar mijn vriendin wilt het blijven kijken, dus kijk ik mee. Ik vond deze eerste aflevering een verrassend goeie aflevering! Zelfs mét Olivers opoffering om naar de gevangenis te gaan én de Argus 24/7 surveillance kunnen ze blijkbaar toch niet veilig zijn en dát feit verandert Oliver's motivatie in het keiharde gevangenisleven. Ik vond het in ieder geval een goede eerste aflevering!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

miicker schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 15:34:
Zijn er nog veel mensen die Arrow volgen? Gister is een nieuwe aflevering verschenen namelijk.
Helaas wel ja, want ik volg de rest ook nog. Hoewel Flash nu ook wel zwaar matig aan het worden is. Vond de vorige aflevering inderdaad ook wel goed, op het stukje na dat Diaz Felicity zo ongeveer kan doden en er dan gewoon een cut wordt gedaan tot waar ze opeens toch nog leeft dankzij ARGUS die op tijd was, maar die blijkbaar Diaz weer niet te pakken hebben gekregen...

Het zit gewoon zo vol met onzin die totaal niet zou moeten kunnen, daar erger ik me bij Flash inmiddels ook keihard aan. De ene keer kan hij bliksem dodgen (sneller dan de lichtsnelheid dus), de andere keer wordt hij door iemand voor zn gezicht gemept...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik vond de aflevering matig, voornamelijk door hetgeen dat @mark-k aanhaalt. Daar stoor ik me enorm aan. Ik moet zeggen dat ik vorig seizoen niet heel slecht vond, ik weet het niet meer precies allemaal, maar er waren wel een aantal afleveringen die ik oké vond, beter dan S5 in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik had Arrow 2 seizoenen geleden al opgegeven maar ik ben toch verder blijven kijken omdat mijn vriendin het verder wilde kijken.
Ik ben blij dat ik dit gedaan heb, want dit 7e seizoen vind ik tot nu toe dus echt goed, en dan niet alleen de eerste aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Mensen die de crossover volgen? De eerste aflevering van Supergirl gezien en toch veel beter dan ik had verwacht.
spoiler:
Had alleen niet verwacht dat oliver zo snel het loodje zou leggen, maar zal vast nog wel terugkomen voor het einde van Arrow of misschien zelfs aan t einde van de crossover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-06 18:56
Musta schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:29:
Mensen die de crossover volgen? De eerste aflevering van Supergirl gezien en toch veel beter dan ik had verwacht.
spoiler:
Had alleen niet verwacht dat oliver zo snel het loodje zou leggen, maar zal vast nog wel terugkomen voor het einde van Arrow of misschien zelfs aan t einde van de crossover?
Deel 2 is alleen een Bat Woman aflevering. Die heb je weer niet op netflix 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04 15:56
Aflevering 2.5 is Black Lightning* en 3 The Flash, daarna duurt het tot half januari voor aflevering 4, Arrow, en 5, Legends of Tomorrow.

*voegt eigenlijk niets toe aan de crossover behalve waar (mogelijk) Black Lightning opeens vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-06 11:26
paragon schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 23:54:
[...]

Deel 2 is alleen een Bat Woman aflevering. Die heb je weer niet op netflix 🤪
Ja vroeg me ook al af of ik die hier ergens kon kijken. Blijkbaar niet dus :/

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Awesome :o Ep 3 ook al gezien, maar dan de Amerikaanse versie. Die hebben gewoon echt 5x reclame in een 40 min episode _O- _O- _O-

Blij dat ik in Nederland woon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:53
Haha, ik heb helemaal een post in het Flash topic gemaakt zonder te zien dat er hier al over "the crisis" wordt gepraat.
spoiler:
Die Smallville en Lucifer cross-overs! Die Lex Luthor op het einde!

Wel jammer dat we lang moeten wachten op de conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Na 8 jaar is het eindelijk over :(

Het niveau is niet altijd goed geweest, maar ik ga de serie toch missen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Gelukkig dat het over is, precies om die reden die je aangaf. Al moet ik zeggen dat ik seizoen 7 dan toch weer erg goed vond, wat me verraste na een teleurstellende 4, 5 en 6.

EDIT: aha, dus Diggle wordt de Green Lantern, nice!

[ Voor 13% gewijzigd door Deathchant op 31-01-2020 11:24 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste