Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Veel gebeurd in de laatste aflevering. Beetje jammer dat er geen echte cliffhanger of ook maar hint is gegeven voor het volgende seizoen.

Ben wel benieuwd hoe de Arrow nu terug gaat keren en of hij wellicht dan al direct als the Green Arrow komt.

Ben nu ook zeker benieuwd naar Atom. Vraag me af of hij nog in Arrow zal verschijnen of direct doorgaat naar de spin-off vergelijkbaar met Barry Allen.

Het is overigens nu wel goed merkbaar dat de integratie van de Flash en Arrow voor rare situaties zorgt. Barry heeft geen tijd om de stad te redden van een biologisch wapen want hij moet met Wells gaan praten? Sowieso zou het voor hem mogelijk moeten zijn om in luttele seconden tussen Starling en Central city te reizen, maar ok.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 11:01

Arethusa

Niet die server

Barry noemde wel iets over de verkleed partij van Arrow. Hij wist misschien wel van zijn Ra's al ghul's verhaal? Maar dat pakje had Arrow al aan tijdens The Flash en toen vroeg Arrow The Flash hem kon helpen. Vond ik opvallend.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Die hele cross over sloeg nergens op, Ollie kwam in The Flash Barry even 10 minuten helpen, WTF kwam hij vandaan? Hij was met Ra's bezig, hij kon zomaar eventjes weg naar Central City om daar een maatje te helpen :?
En Barry had hier natuurlijk prima even kunnen helpen en de hele aflevering overbodig kunnen maken, maar dat is altijd zo met Flash, als je logisch nadenkt kan hij zo belachelijk veel dat het niet interessant meer is.

Maar deze hele cross over was er alleen maar om een cross over te hebben, ging nergens over :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Uh volgens mij heeft the CW ergens halverwege het seizoen flash eerder laten uitzenden dan arrow (of andersom) waardoor de crossovers niet meer kloppen.
Datgeen we gister in the flash gezien hebben heeft plaatsgevonden NA de Arrow finale. Ik haat die screwups van die zender...is namelijk niet de eerste keer.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

De Flash aflevering komt VOOR Arrow.
In de Flash komt Ollie helpen in zijn League outfit, en vraagt Barry hem later te helpen.

Nu komt Barry hem helpen en is Ollie even klaar met de held uithangen, dat Ollie na deze Arrow aflevering in League outfit nog even naar Central City gaat zou helemaal nergens op slaan natuurlijk.
Dit uitzendschema klopt gewoon :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:26
Inderdaad, wat Spike_wolf zegt.
De Crossover kloppen gewoon het hele seizoen al.

In de Flash aflevering hoor je Ollie nog tegen Barry zeggen dat hij nog om een gunst gaat vragen; hem helpen in Nanda Parbat.
Die Flash aflevering kán ook niet na de Arrow aflevering zijn want eerder in de Flash aflevering zegt Barry nog dat Ollie ergens in Nanda... is. Daar heeft hij dus nog geen idee waar dat is.

Wat dat wel een beetje scheef is; eerder wil hij Ollie bellen om hulp mbt het vervoeren van de meta-humans en krijgt hij hem niet te pakken.
Aan het eind is het hem dus wel gelukt; hoooooeeeee?!?!

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Zijn weer lekker bezig met takedown requests zeg... ik wil er graag voor betalen maar ik wil niet wachten, maar nu is weer alles down bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Hmm je hebt gelijk Spike. idd raar. Dan heeft wat mij betreft Oliver niks toe te voegen aan Flash en zelfs dom. Alsof hij nog eventjes tijd heeft om tussen het redden van zijn vrienden en het vliegtuig met Ra's naar starling city door naar central city te gaan pfffff

@cyclonic, er zijn andere manieren dan nieuwsgroepen he ;)

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:01

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Legends of Tomorrow trailer is uit! Best tof! Ik post hem niet want er zitten natuurlijk spoilers in.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
OF Ollie is naar Barry gegaan JUIST omdat hij zijn hulp nodig had in Nanda Parbat. En 'tovallig' kon Barry zijn hulp ook wel ff gebruiken.

Maar dan zit je weer met de nanites in zijn pijlen; hoe is hij daar aangekomen en wie heeft ze zo geprogrammeerd om Reverse Flash onschadelijk te maken? Sisco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Nnoitra schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 17:50:
De Crossover kloppen gewoon het hele seizoen al.
Een paar weken geleden is het fout gegaan toen er van the flash? een aflevering weg viel en Arrow wel werd uitgezonden. Ik weet alleen niet of dat nu nog kan doorwerken en/of het niet andersom was.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Misschien nog wel interessant om te weten... vanuit de League of Assassins lore uit de DC comics is bekend dat datgene wat in de Pit gaat niet hetzelfde is als wat eruit komt... dat belooft dus nog wel interessant te gaan worden qua storyline voor Thea in de toekomst (al helemaal vanwege haar assassin training van Malcolm). Benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen...
Nnoitra schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:06:
Maar dan zit je weer met de nanites in zijn pijlen; hoe is hij daar aangekomen en wie heeft ze zo geprogrammeerd om Reverse Flash onschadelijk te maken? Sisco?
Ray Palmer. Meen ook dat nano technologie een belangrijk onderdeel is van de Atom tech stack (in Arrow S01E18 heeft hij het over het injecteren van zelfontwikkelde nanites in hemzelf om de bloedklot te verwijderen die ontstaan is toen hij neergeschoten werd door Sarab, trouwens)

[ Voor 45% gewijzigd door mindcrash op 14-05-2015 21:04 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

FREAKJAM schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:04:
Legends of Tomorrow trailer is uit! Best tof! Ik post hem niet want er zitten natuurlijk spoilers in.
Ik keek hem net ook op YT en ziet er idd goed uit! Beste comment eronder is wel deze:

"this is going to be the best thing since tits" :D :D

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:52

Shunt

Boe

Net de trailer ook maar eens bekeken maar man hadden ze niet beter het wat simpeler gehouden zodat ze geld over hielden voor fatsoenlijke CGI want het ziet er nu uit alsof het allemaal uit het eerste seizoen van doctor who komt.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
wontcachme schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:06:
Een paar weken geleden is het fout gegaan toen er van the flash? een aflevering weg viel en Arrow wel werd uitgezonden. Ik weet alleen niet of dat nu nog kan doorwerken en/of het niet andersom was.
Flash en dan 'Arrow', dat is de volgorde altijd al geweest.
Ze hebben 1x een fout gemaakt bij aflevering 18 van Flash; toen is Arrow uitgezonden vóór Flash.
Bron: https://us.beamly.com/tv-...ed-arrow-flash-timelines/

Normaal gesproken dien je gewoon de volgorde van uitzenden te volgen, de episode nummering loopt scheef.
mindcrash schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:12:
Misschien nog wel interessant om te weten... vanuit de League of Assassins lore uit de DC comics is bekend dat datgene wat in de Pit gaat niet hetzelfde is als wat eruit komt...
Dat zit ook al in de serie; Malcolm heeft dat gezegd ;)
mindcrash schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:12:

Ray Palmer. Meen ook dat nano technologie een belangrijk onderdeel is van het Atom pak.
Ja, dat is duidelijk :)
Maar hoe komt Oliver er aan? Qua Arrow timeline heeft ie Ray niet kunnen vragen want die lag bewusteloos in een cel. Heeft ie ze eerder al eens gekregen (zou kunnen)?
En die nanites zijn geprogrammeerd om Reverse Flash te stoppen; Ollie is geen techo wizard die kan programmeren, dus wie heeft dat zo snel ff gedaan?
Plotholes! :+

[ Voor 21% gewijzigd door Nnoitra op 14-05-2015 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Shunt schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:20:
Net de trailer ook maar eens bekeken maar man hadden ze niet beter het wat simpeler gehouden zodat ze geld over hielden voor fatsoenlijke CGI want het ziet er nu uit alsof het allemaal uit het eerste seizoen van doctor who komt.
Dat is bij elke serie zo. Pilots hebben nagenoeg altijd slechter cgi ivm kosten. Waarom tonnen aan cgi uitgeven voor iets dat nog niet zeker is? En er moeten natuurlijk ook nog veel sets gebouwd worden uit de pilot budget.

Pas als een serie zeker is van een seizoen dan is er meer geld voor cgi. En vergeet niet dat CW altijd al een lager budget heeft voor series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:52

Shunt

Boe

wontcachme schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:33:
[...]

Dat is bij elke serie zo. Pilots hebben nagenoeg altijd slechter cgi ivm kosten. Waarom tonnen aan cgi uitgeven voor iets dat nog niet zeker is? En er moeten natuurlijk ook nog veel sets gebouwd worden uit de pilot budget.

Pas als een serie zeker is van een seizoen dan is er meer geld voor cgi. En vergeet niet dat CW altijd al een lager budget heeft voor series.
Vandaar dat ik liever had gezien dat ze rustig begonnen. Neem bvb agents of shield, gewoon lekker simpel beginnen en langzaam opbouwen als je wat meer budget begint te krijgen. Ik ben bang dat je nogal wat mensen afschrikt vooral de mensen die al twijfelen over het blijven volgen van Arrow en Flash vanwege het euh acteer vermogen en diepgaande plot.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Ik vraag me af hoe ze dit gaan combineren met Arrow en The Flash, verhaal is nu al soms raar en dan nog eens dit erbij.

En leuk om al een spoiler te zien van the Flash final... konden ze niet 1 weekje wachten met die trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Legends of Tomorrow kan heel tof worden, maar het heeft ook de potentie om complete bagger te worden... time will tell.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

wontcachme schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:14:
[...]

Ik keek hem net ook op YT en ziet er idd goed uit! Beste comment eronder is wel deze:

"this is going to be the best thing since tits" :D :D
+1

:D
Spike_wolf schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:41:
Legends of Tomorrow kan heel tof worden, maar het heeft ook de potentie om complete bagger te worden... time will tell.
Ik hoop op het eerste. Een fatsoenlijke tegenhanger van de MCU is natuurlijk altijd leuk. Ik kijk hier zeker naar uit. Ik blijf het wel jammer vinden dat er geen continuïteit tussen het DC-tv-universum en de films lijkt te gaan zijn. Dat ze er überhaupt een universum van maken, zoals The CW nu gaat doen, juich ik in elk geval toe.

[ Voor 14% gewijzigd door Jorgen op 15-05-2015 00:15 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:41:
Ja, ik zag de trailer op Youtube voorbijkomen. Ik moest en zou klikken en ik wou dat ik het niet had gedaan i.v.m. spoilers...

Over Arrow: een mooi slot van het seizoen. Het is dat er al aangekondigd is dat er een vierde seizoen volgt, maar anders dan had het ook gewoon een slot van de serie kunnen zijn.

Even terzijde: ik heb de serie via Veronica gevolgd het hele seizoen, maar ik heb de crossovers met The Flash niet meegekregen, omdat Veronica deze serie niet uitzendt. Ik had ook niet de indruk dat er een andere Nederlandse zender is die het uitzendt. Zijn er eventueel nog andere legale opties (Engelse zender / On Demand)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk slot van het seizoen.
Thea is nu de dochter van Raj Agul. Ik ben benieuwd hoe deze relatie zich verder ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:11
Jorgen schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:25:

Ik hoop op het eerste. Een fatsoenlijke tegenhanger van de MCU is natuurlijk altijd leuk. Ik kijk hier zeker naar uit. Ik blijf het wel jammer vinden dat er geen continuïteit tussen het DC-tv-universum en de films lijkt te gaan zijn. Dat ze er überhaupt een universum van maken, zoals The CW nu gaat doen, juich ik in elk geval toe.
Er is wel continuïteit tussen de TV series Arrow en The Flash en Legends of Tomorrow zal er ook wel ingepast worden. In de trailer gaat het over tijdreizen (waar ik nooit zo kapot van ben) dus waarschijnlijk wordt het er zo ingepast....ze kunnen 's ochtends vertrekken naar het verleden/toekomst en op tijd terug zijn voor de lunch en nog op tijd zijn voor de nieuwe Arrow/Flash aflevering van die avond :-)

Superman en Batman zullen we wel niet voorbij zien komen...ik heb ergens gelezen dat Supergirl op zich wel zou kunnen maar die zit bij een andere zender en dat levert problemen op.Ze zijn toch een aardig DC universum aan het opbouwen met Arrow, Flash, The (Mighty) Atom, Hawkgirl, Black Canary en nog een hele reeks minder bekende figuren.

Overigens is MCU ook niet helemaal continu. Spider-man en de X-men zul je ook niet voorbij zien komen bij de Avengers/AoS enz. die rechten liggen ergens anders (Sony). Ik verwacht ook niet dat we, anders dan wat opmerkingen over wat er in de films is gebeurd, veel van de andere Marvel Characters zullen zien in Daredevil.
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 04:49:
Leuk slot van het seizoen.
Thea is nu de dochter van Raj Agul. Ik ben benieuwd hoe deze relatie zich verder ontwikkeld.
spoiler: title
Tsja in de laatste aflevering had ze opeens een rood pakje aan. Ik verwacht eigenlijk dat ze nu Speedy wordt. Niet zo erg want Red Arrow kwam niet erg uit de verf....was een beetje het vijfde wiel aan de wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Destiny schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:32:

spoiler: title
Tsja in de laatste aflevering had ze opeens een rood pakje aan. Ik verwacht eigenlijk dat ze nu Speedy wordt. Niet zo erg want Red Arrow kwam niet erg uit de verf....was een beetje het vijfde wiel aan de wagen.
spoiler:
Red Arrow gaat ook niet meer terugkomen. De desbetreffende acteur had maar een contract voor 2 seizoenen.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Destiny:

Ja, tussen de series onderling wel, maar niet tussen de series en de films en dat is er bij Marvel wel. Bovendien zend Marvel ook niet alles uit via Netflix (Agent Carter en Agents of S.H.I.E.L.D. zijn van ABC) maar is er toch meer continuïteit.

Evengoed vind ik het leuk wat DC aan het doen is.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
Jorgen schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:03:
@Destiny:

Ja, tussen de series onderling wel, maar niet tussen de series en de films en dat is er bij Marvel wel. Bovendien zend Marvel ook niet alles uit via Netflix (Agent Carter en Agents of S.H.I.E.L.D. zijn van ABC) maar is er toch meer continuïteit.

Evengoed vind ik het leuk wat DC aan het doen is.
Bij DC lijkt er inderdaad gekozen om de films en de TV series te scheiden (en nu krijgen we dus ook een Flash film met een andere acteur). Aan de ene kant jammer, aan de andere kant vind ik het eigenlijk wel prima. Vind alle connecties soms wat geforceerd overkomen (en soms storend, zoals de verwijzingen naar Age of Ultron in AoS terwijl ik de film nog niet gezien heb).

Met Arrow en The Flash hebben ze een nieuwe kijk op de oude figuren neergezet wat ik eigenlijk wel leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Destiny schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:32:
Overigens is MCU ook niet helemaal continu. Spider-man en de X-men zul je ook niet voorbij zien komen bij de Avengers/AoS enz. die rechten liggen ergens anders (Sony).
Wrong! :+
Spiderman gaat, volgens aanhoudende geruchten al een cameo krijgen in de nieuwe Captain America en zal een grotere rol in het MCU krijgen.
En Quicksilver was te zien in X-Men: Days of Future Past & Age of Ultron :+
(okay, okay, hij was daar geen X-men ;)
Maar een X-Men crossover met het MCU, dat zal gezien het hudige succes van de X-Men niet zo snel gebeuren.

Maar goed; back on-topic.
Wat gaat er gebeuren in de eerste (paar) episode(s) van het nieuwe seizoen waardoor Ollie z'n pijl en boog weer op gaat/moet pakken? Gaat hij wel weer terug naar StarlingCity? Welke naam gaat hij gebruiken nu 'The Arrow' niet meer gebruikt kan worden? Gaan we Damian Darhk ontmoeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
Nnoitra schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:51:
[...]

Wrong! :+
Spiderman gaat, volgens aanhoudende geruchten al een cameo krijgen in de nieuwe Captain America en zal een grotere rol in het MCU krijgen.
En Quicksilver was te zien in X-Men: Days of Future Past & Age of Ultron :+
(okay, okay, hij was daar geen X-men ;)
Maar een X-Men crossover met het MCU, dat zal gezien het hudige succes van de X-Men niet zo snel gebeuren.

Maar goed; back on-topic.
Wat gaat er gebeuren in de eerste (paar) episode(s) van het nieuwe seizoen waardoor Ollie z'n pijl en boog weer op gaat/moet pakken? Gaat hij wel weer terug naar StarlingCity? Welke naam gaat hij gebruiken nu 'The Arrow' niet meer gebruikt kan worden? Gaan we Damian Darhk ontmoeten?
Oke dat van Spider-man is nieuws. Wist ik nog niet. Maar Spiddy kan wel een opknapbeurt gebruiken na de recente films.
En Quciksilver...tsja....die is net zoveel Avenger als X-men...in de comics was hij jarenlang lid van de Avengers samen met zijn zus. Age of Ultron heb ik nog niet gezien, maar ik vermoed dat het niet dezelfde Quicksilver is als uit DoFP.

Damian Dahrk zullen we wel gaan zien denk ik want alles lijkt erop dat hij de schurk van het volgende seizoen gaat worden en dat zal Ollie wel weer terug brengen....het kan natuurlijk ook door Legends of Tomorrow komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:19
Beetje veel Marvel hier ineens, wellicht is dat beter in dit topic:
Marvel Cinematic Universe

Daar staat ook een handig plaatje in de startpost wie de rechten van wat heeft, en wat dus wel of niet bij elkaar in films/series kan komen.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 13:16
Seizoen 3 eindelijk maar eens afgekeken. Arrow blijf ik nog wel leuk vinden om te volgen, maar The Flash daarentegen vind ik dan weer 3x niks.
Barry komt in Nanda Parbat even iedereen bevrijden maar heeft dan weer haast om weg te komen omdat hij het 'druk' heeft. Het lijkt mij dat je me de snelheid van het licht aardig wat werk kunt verzetten in een korte tijd :+ . Hij had zelfs even een berg op kunnen rennen, in een rechte lijn naar dat vliegtuig rennen/vliegen en Oliver redden en dan zou hij nog binnen een paar seconden klaar zijn.
Geloof niet dat die verhalen met superkrachten iets voor mij zijn :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Stephen heeft dit weekend op San Diego Comic Con het nieuwe Arrow pak laten zien en los van het pak ook laten vallen dat "The Arrow" niet meer perse The Arrow is, maar dat ze naar Green Arrow toe gaan :D

Starling City wordt weer Star City, Canary is verdwenen en we hebben Black Canary, de compleet realistische wereld wordt verruild voor een comic achtige wereld, met the Flash en Metahumans en dit seizoen van Arrow komt ook Magie om de hoek kijken.
Ze beginnen het eindelijk te snappen daar :P

En voor de geïnteresseerden is dit het hele Arrow panel (23 minuten) van afgelopen weekend:

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik had de announcement ook gezien, best tof.
spoiler:
Het ziet er naar uit dat ze nu duidelijk onderscheid gaan maken tussen de canaries. (Sarah (White Canary) heeft een overduidelijk witte outfit aan in Legends of Tomorrow). Sarah wordt weer tot leven gebracht met behulp van de Lazarus pit, net als Thea.

[ Voor 19% gewijzigd door FREAKJAM op 13-07-2015 15:54 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

Jeej morgen kunnen we weer :)

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

FREAKJAM schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:53:
spoiler:
Het ziet er naar uit dat ze nu duidelijk onderscheid gaan maken tussen de canaries. (Sarah (White Canary) heeft een overduidelijk witte outfit aan in Legends of Tomorrow). Sarah wordt weer tot leven gebracht met behulp van de Lazarus pit, net als Thea.
Sorry, maar dat is al maaaaaaaaaaaanden bekend ... al bij de eerste teaser trailers :p

Spike_wolf schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:09:
Starling City wordt weer Star City, Canary is verdwenen en we hebben Black Canary, de compleet realistische wereld wordt verruild voor een comic achtige wereld, met the Flash en Metahumans en dit seizoen van Arrow komt ook Magie om de hoek kijken.
Was eigenlijk al zo he, zie de crossover van Flash en Arrow in beide shows (de ramp met de particle accelerator in STAR labs was ook al eens in Arrow aangehaald, meen ik), en die particle accelerator is nu eenmaal verantwoordelijk voor de metahumans in het Arrowverse...

[ Voor 43% gewijzigd door mindcrash op 07-10-2015 18:43 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Mijn observatie is juist op basis van de teaser destijds, alleen wat later gemeld hier omdat Spike_wolf over Canary begon in de post voor de mijne ;)

[ Voor 95% gewijzigd door FREAKJAM op 07-10-2015 20:49 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Okay, ligt het aan mij of sloeg de eerste aflevering werkelijk nergens op. Slecht geacteerd, Judge Diggle Dredd?? En dan op het einde opeens die flash forward naar een dooie?

Het acteren vond ik nog wel het ergste, Speedy lijkt wel een kleuter die zn eerste toneelstukje doet (alhoewel dat er vaak realistischer uitziet). 6 getrainde soldaten met machinegeweren die een motor op 5 meter afstand niet kunnen raken? Ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 19:40

thijsco19

KTM 990 SMT

Jup, hun magische kogel-schild is nog steeds aanwezig. :') :') :') :')

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:50
Dat ging werkelijk nergens over. Best wel gênant dit, terwijl de vorige seizoenen echt steeds beter werden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 11:01

Arethusa

Niet die server

mark-k schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:33:
Okay, ligt het aan mij of sloeg de eerste aflevering werkelijk nergens op. Slecht geacteerd, Judge Diggle Dredd?? En dan op het einde opeens die flash forward naar een dooie?

Het acteren vond ik nog wel het ergste, Speedy lijkt wel een kleuter die zn eerste toneelstukje doet (alhoewel dat er vaak realistischer uitziet). 6 getrainde soldaten met machinegeweren die een motor op 5 meter afstand niet kunnen raken? Ga zo maar door.
En waarom pas aan het eind die wielen opblazen met al je vrienden in de vrachtwagen en de bad guys uitgeschakeld. Had best eerder kunnen gebeuren.

En de outfit van ollie, alsof iedereen opeens denkt, nee, dat is toch compleet iemand anders. Het leek mij namelijk erg zichtbaar dat het om diezelfde persoon ging als je die beelden op die tv's zag.

[ Voor 12% gewijzigd door Arethusa op 08-10-2015 19:38 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Sowieso klopte helemaal niks deze aflevering.... Kijk bijv. maar naar die trein die 'tot stilstand word gebracht'.
Echt een zware onvoldoende.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
En toch vond ik 'm vermakelijker dan de eerste aflevering van The Flash.

Gewoon niet te veel bij nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Nnoitra schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:03:
En toch vond ik 'm vermakelijker dan de eerste aflevering van The Flash.

Gewoon niet te veel bij nadenken.
Nee, om van deze aflevering te genieten had ik hersendood moeten zijn gok ik. Maar je hebt gelijk, eerste aflevering van de Flash was ook niet om over naar huis te schrijven. Die kerel die 2x zo groot werd was ook knullig gedaan bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

you have failed this omelette
Prachtige opening :)

Voor de rest , ik ben blij dat ik weer een aflevering Arrow kon zien.
Begin een beetje fanboy te worden. maar sommige zaken die hierboven ook al genoemd worden had ik toch even van huh? *krabt achter zijn oren

Voor de rest ben zeker benieuw naar dit siezoen , alleen ben ik niet echt te spreken over die MetaHumans..... maar daar zal dit seizoen wel de nadruk op liggen heb ik zo´n voor gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Die quote was inderdaad het enige leuke aan deze aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:01
Ik vond het wel grappig dat tijdens de opening shot van het rennen, kennelijk een stuntdubbel met lang krullend haar gebruikt werd :D

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/4w342zjo3/arrow.jpg

Net als Flash vond ik dit niet zo'n top aflevering als seizoens opener. Met evenals ook een "huh?" moment, wanneer hij de stad toespreekt. Gezien Oliver een bekend persoon is, zou je toch denken dat er meerdere personen zijn die hem herkennen gezien dat maskertje nou ook niet zoveel verbergt.

De flash forward op het eind was nog het interessantst van de hele aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb ook deze nieuwe aflevering gezien en ben het met jullie eens. Sloeg inderdaad nergens op.

Ik was eigenlijk al van plan om dit seizoen links te laten liggen, maar nu doe ik dat ook echt.

The Flash is nog wel aardig om te volgen, maar Arrow niet meer.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:49
Ik werd soms ook wel uit het verhaal gehaald door het slechte plot en choreografie bij gevechten. Vooral in die truck was wel tenenkrommend. Maar ja, met die nieuwe bad guy kan wel leuk worden :P

Over dat graf op het eind:
spoiler:
Ze weten het zelf nog niet :P http://www.ew.com/article...on-4-spoilers-death-grave “We don’t necessarily know who it is right now,” Mericle says. “We’re still figuring the plan out for the season, but we wanted to have resonance. If it doesn’t mean something to the characters, it won’t mean anything to the audience either.” Ben zelf niet zo'n fan van dit soort praktijken, komt de laatste wel eens vaker voor in series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

opzich wel weer leuke aflevering.

Maar ik begrijp Captain/Officer Lance niet helemaal i.c.m Darhk.

Why ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:44
Infiltratie? Zien dat de oude manier niet werkt en het zat zijn? Afpersing?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

De tijd zal het leren :)

Iemand die trouwens de Comic leest / heeft gelezen ?
Volgt de TV serie de boeken of staat het daar helemaal los van ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OssieW
Het heeft personages met dezelfde namen met soms vergelijkbare situaties, maar het staat er helemaal los van.

Het is niet zoals The Walking Dead dat de verhaallijnen meer of minder hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

OssieW schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 01:14:
Het heeft personages met dezelfde namen met soms vergelijkbare situaties, maar het staat er helemaal los van.

Het is niet zoals The Walking Dead dat de verhaallijnen meer of minder hetzelfde zijn.
Er zit toch wel een flink verschil tussen The Walking Dead en Arrow wat die link betreft. TWD zit heel dicht in de buurt van het comic verhaal.
Arrow gaat helemaal nergens over als je het naast de Green Arrow (en kruisende) comics legt. Een stel namen, globaal idee, daar houdt het wel mee op :P

Plus natuurlijk dat de comics al zo vaak gereboot zijn dat er uberhaubt niet een enkele lijn is die ze kunnen volgen.

De daadwerkelijke (digitale) Arrow comics die zich tussen de afleveringen afspelen lopen natuurlijk wel netjes in één lijn met de show (maar die zijn niet bepaald om over naar huis te schrijven :P ).

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

mark-k schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:33:
6 getrainde soldaten met machinegeweren die een motor op 5 meter afstand niet kunnen raken? Ga zo maar door.
Hier ergerde ik me ook aan. Het is volgens mij ook eenvoudig op te lossen door net iets beter na te denken over de setup van zoiets. Geef 2 boeven een pistool of iets en laat ze iets meer zigzaggen. Geef die motor een armored schild aan de voorkant en laat daar zo nu en dan kogels zichtbaar op afketsen.

Maar nee, al lachend zitten ze op die motor terwijl er point blank met 6 machinegeweren wordt geschoten :')

[ Voor 9% gewijzigd door FunkyTrip op 19-10-2015 11:21 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 09:06
Hmm, het enige lichtpuntje was het gastoptreden van Constantine. Dan opeens vraag je je af waarom Arrow wel steeds een seizoen erbij krijgt en Constantine er mee moet ophouden na één seizoen.

Het voelt nu echt aan als een lange aanloop naar Legends of Tomorrow met matige acteerprestaties.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:31

nwagenaar

God, root. What's the differen

Inderdaad, het gastoptreden van Constantine was verreweg het beste onderdeel in deze aflevering. Het zou mooi zijn als Constantine toch nog een resurrection (pun intended) zou krijgen op een andere zender :+

Mijn Neo Geo MVS collectie

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Iemand enig idee wat dat was wat Dark op het einde liet zien? Leek wel een beetje op de tekeningen die Coulson altijd maakte vorig seizoen....alleen fout universum... :P

• Spike_wolf

Spike_wolf

Yohsoog schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:50:
Iemand enig idee wat dat was wat Dark op het einde liet zien? Leek wel een beetje op de tekeningen die Coulson altijd maakte vorig seizoen....alleen fout universum... :P
Arrow

Eerste gedachte was een Mother Box... maar dan zouden ze daar haast Darkseid ook bij moeten introduceren, wat me erg onwaarschijnlijk lijkt...

Humankind… be both.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik vond het een leuke aflevering. De aanval van Damien Darhk sloeg terug op zichzelf toen hij Thea aan probeerde te vallen, het eerste waar ik aan moest denken zijn de krachten van de Lazarus Pit, ik denk dat die daarvoor gezorgd hebben of zo, of zijn er andere verklaringen?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Boh, ik moet nog steeds janken als ik de actiescenes bekijk. Hebben al die Ghosts een geweer met een tijdslot en een kromme loop ofzo?

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

miicker schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:29:
Ik vond het een leuke aflevering. De aanval van Damien Darhk sloeg terug op zichzelf toen hij Thea aan probeerde te vallen, het eerste waar ik aan moest denken zijn de krachten van de Lazarus Pit, ik denk dat die daarvoor gezorgd hebben of zo, of zijn er andere verklaringen?
Misschien niet zozeer de krachten, denk zelf namelijk dat haar komt omdat haar ziel/geest nu anders is/ontbreekt.

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

mark-k schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:20:
Boh, ik moet nog steeds janken als ik de actiescenes bekijk. Hebben al die Ghosts een geweer met een tijdslot en een kromme loop ofzo?
De laatste aflevering had wel erg goeie vechtscenes met lange takes en een camera die meegaat in het gevecht. Niet verwonderlijk als je op IMDB kijkt bij de regisseur, James Bamford:

Stunts (152 credits)

Dat de baddies hun geweren nooit gebruiken (alleen op Atom die er tegen kan) hoort er nou eenmaal bij.

And to think they once said that computers would take away jobs.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Dat niet alleen, ook pas als ollie zn boog pakt en ze neerschiet. En uiteraard wacht je altijd 5 seconden met het neerschieten van iemand zodat je zelf nog van kant gemaakt kan worden.

Darkh huurt volgens mij stormtroopers in, kunnen op 10 meter afstand nog geen 2 personen raken. Wel de motoren maar die zijn toch immuun voor kogels, ik moet ook van die banden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

spoiler:
Colton Haynes is returning to Arrow in Season 4, but it may not be good news for everyone. The actor tweeted on Friday that he just landed in Vancouver to start filming again for the hero series.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik snap eve niet meer wat er tussen nu en vorige week gebeurd is. The Flash doet opeens mee, Oliver heeft een zoon. Of ik heb vorige week wat gemist, of ze hebben een gekke sprong gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Coenen schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:00:
Ik snap eve niet meer wat er tussen nu en vorige week gebeurd is. The Flash doet opeens mee, Oliver heeft een zoon. Of ik heb vorige week wat gemist, of ze hebben een gekke sprong gemaakt.
Je hebt The Flash Aflevering niet gezien dus ;)

IMDB: "The Flash" Legends of Today (TV Episode 2015)

Bekijk die maar eens, dit is het eerste deel. En in The Arrow gaan ze verder met deel 2. Dit hebben ze in het verleden ook al een keer gedaan.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:52

The.Terminator

Un boer met bier

En dat van die zoon kwam al een keer voorbij in seizoen 1 / 2 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ah, vandaar. Ik had gister nog wel even snel de vorige aflevering gechecked, die had ik gezien. Toch ging het verhaal compleet ergens anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Pffff dat met die zoon....ik haat van die plotlines/storylines wat ze met een simpel gesprek zo kunnen uitspreken, maar in plaats daarvan weer secret-keeping gaan doen. Onnodig drama en lazy writing.
Steeds die soap ertussendoor...zal de schrijvers weer even adempauze geven, omdat ze zo een default trope uit de kast kunnen halen zodat ze iets minder snel met de échte verhaallijn verder kunnen.

• Spike_wolf

Spike_wolf

:|

Humankind… be both.

• miicker
  • Niet online
Deathchant schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:53:
Pffff dat met die zoon....ik haat van die plotlines/storylines wat ze met een simpel gesprek zo kunnen uitspreken, maar in plaats daarvan weer secret-keeping gaan doen. Onnodig drama en lazy writing.
Steeds die soap ertussendoor...zal de schrijvers weer even adempauze geven, omdat ze zo een default trope uit de kast kunnen halen zodat ze iets minder snel met de échte verhaallijn verder kunnen.
Helemaal mee eens.

Ik heb net de laatste aflevering gezien.

spoiler:
Ben beniuwd of Felicity het gaat overleven

even ervan uitgaande dat dit wel gebeurt dan zal in de toekomst wel uitkomen dat Oliver een zoon heeft, en dan komt iedereen erachter dat hij dit al lang verzwijgt en weer drama.

Ik moet zeggen dat ik Arrow veel en veel leuker vond voor al dit bovennatuurlijke gedoe. Vooral die cross-over vond ik nergens op slaan, maar goed die vorige cross-over vond ik ook bagger, daarom volg ik de Flash ook niet omdat al dat boven-natuurlijke me niet aanspreekt. Ik vond Arrow juist zo sterk omdat het een "normale" man was met zieke boogschut skills en zo, nu is het zo dat ze tegen een onsterfelijke Damien vechten,

spoiler:
Merlyn heeft alles over voor zijn dochter, maar wil niet dat de Leagea het moet opnemen tegen HIVE, ook weer zoiets doms

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
miicker schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:19:
[...]

Helemaal mee eens.

Ik heb net de laatste aflevering gezien.

spoiler:
Ben beniuwd of Felicity het gaat overleven
spoiler:
Ik hoop toch zo dat ze het niet overleefd, leuk koppie maar verder voegt het enkel en alleen maar drama toe.

PSN: Alvanosa

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Alvanosa schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:57:
spoiler:
Ik hoop toch zo dat ze het niet overleefd, leuk koppie maar verder voegt het enkel en alleen maar drama toe.
Ik denk

spoiler:
dat de eerdere flashforward bij dat graf

dus dan toch echt
spoiler:
Felicity betreft. En het ligt er ook wel heel erg dik bovenop nu dat Curtis Holt meer dan waarschijnlijk haar rol binnen het team gaat overnemen

• miicker
  • Niet online
mindcrash schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:47:
[...]

Ik denk

spoiler:
dat de eerdere flashforward bij dat graf

dus dan toch echt
spoiler:
Felicity betreft. En het ligt er ook wel heel erg dik bovenop nu dat Curtis Holt meer dan waarschijnlijk haar rol binnen het team gaat overnemen
Ja dat denk ik inderdaad ook alhoewel

spoiler:
het me dan ook niets zou verbazen dat dit dan weer zo gedaan is om je op het verkeerde been te zetten en dat er toch iemand anders dood gaat. Maar ik denk toch wel dat Felicity dood is, ookal vind ik het wel jammer, kon haar awkward humor wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:05

Ravefiend

Carpe diem!

spoiler:
Met Ray Palmer die toch ook is terug gekeerd lijkt me toch dat Felicity nog niet ten einde is en dat er tussen die twee nog wel iets zal gebeuren in de komende afleveringen.

Waarom gebruik we trouwens de spoiler tag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Spoiler tags snap ik inderdaad niet.

Ray Palmer was niet beschoten, ja er was een explosie maar we hebben hem niet in die explosie gezien.
Felicity is beschoten, we konden duidelijk zien dat ze zo gewond was dat ze tegen het randje van de dood lag.
Dat is natuurlijk wel een (subtiel) verschilletje.

Toch hoop ik en verwacht ik wel dat dit niet het laatste is wat we van haar te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
Denk zeker niet dat ze dood is. Ze laten met opzet die scene zien dat Oliver bij een graf staat, om vervolgens met zo een cliffhanger de winter in te gaan. Lijkt me beetje een overduidelijke misleiding.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik gok dat de schrijvers uiteindelijk toch weer te pussy zijn om iemand van de hoofdcast dood te laten gaan (waarom zouden ze anders al die onzin overleven zoals 5 man die op een motor schiet en toevallig alleen de motor raken) en dat dat graf is voor de zoon van Ollie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
mark-k schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:19:
Ik gok dat de schrijvers uiteindelijk toch weer te pussy zijn om iemand van de hoofdcast dood te laten gaan (waarom zouden ze anders al die onzin overleven zoals 5 man die op een motor schiet en toevallig alleen de motor raken) en dat dat graf is voor de zoon van Ollie ofzo.
Misschien de moeder van zijn zoon. Dan zal hij het op zich nemen om voor de zoon te zorgen en is er weer drama dat het een geheim was etc. etc.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Ravefiend schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:25:
Met Ray Palmer die toch ook is terug gekeerd
Ray is tijdelijk op visite en gaat binnenkort op reis door de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Laatste twee afleveringen zijn helemaal niet meer besproken. Dat geeft wel aan hoe slecht Arrow geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
eigenlijk vond ik episode 10 nogal dik meevallen :)
ben benieuwd wie er dood is eigenlijk, denk dat ik morgen episode 11 zal bekijken.
maar mijn gevoel zegt:
spoiler:
de moeder van felicity , aangezien zij in de wagen zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:05
Ik volg het eigenlijk steeds meer voor het verhaal van het eiland. Wat er daar is gebeurd verder etc. Heb de laatste weken ook nog niet gekeken

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
je kan merken dat het verhaal gerekt word. Betrap mijzelf er steeds meer op dat ik stukken doorspoel,
Enigste reden dat ik nog kijk is inderdaad ook omdat ik wil weten wat er op dat eiland gebeurt.

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ook ik ben al een tijdje langzaam aan het afschakelen...Ik vind echt dat de schrijvers Oliver schrijven als iemand die 0 character-development heeft. Hij blijft maar steeds altijd dezelfde fouten maken. Maar goed, nou zijn Oliver en Felicity bij elkaar (na lang onnodig drama), en nou gooien ze een kind van Oliver erbij en laten ze Felicity in een rolstoel belanden en hij blijft ook nog niet eens bij haar in het ziekenhuis...
Lijkt net alsof de schrijvers bij the bold and the beautiful gezeten hebben.
De enige die het voor mij nog waard is om te kijken is Diggle.

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
wauw de vader van felicity :p

• miicker
  • Niet online
Eindelijk weer eens een leuke aflevering! Waarschijnlijk omdat er geen Dhark magie was, of mensen die opstonden uit de dood.

Zal het even in spoiler tags zetten voor mensen die hem nog niet gezien hebben.

spoiler:
Vond het een gave aflevering, beetje jammer van het gevecht tussen Malcolm en Oliver, hij heeft er eerst ongelofelijk veel afleveringen over gedaan om hem te verslaan en nu wint hij met twee vingers in zijn neus. Wat ik dan ook ronduit debiel vind, is waarom zou je hem niet opsluiten, maar zo laten leven, zeker omdat Oliver wist dat Malcolm wist dat Oliver een zoon heeft! Des te meer reden om hem te vermoorden of vast te zetten..

Maar goed, dit zou wel eens het graf uit de flash forwards kunnen verhelderen, zou Olivers zoon daar liggen? Ik weet niet meer precies wat ze lieten zien, maar volgens mij lagen er geen knuffels of andere dingen die je op een kindergraf zou verwachten, dus grote kans dat het niet zo is, maar in theorie zou het kunnen, we weten in ieder geval dat het niet Felicity is, aangezien hij na het bezoeken van het graf bij haar in de auto stapt.

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
miicker schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 19:37:
Eindelijk weer eens een leuke aflevering! Waarschijnlijk omdat er geen Dhark magie was, of mensen die opstonden uit de dood.

Zal het even in spoiler tags zetten voor mensen die hem nog niet gezien hebben.

spoiler:
Vond het een gave aflevering, beetje jammer van het gevecht tussen Malcolm en Oliver, hij heeft er eerst ongelofelijk veel afleveringen over gedaan om hem te verslaan en nu wint hij met twee vingers in zijn neus. Wat ik dan ook ronduit debiel vind, is waarom zou je hem niet opsluiten, maar zo laten leven, zeker omdat Oliver wist dat Malcolm wist dat Oliver een zoon heeft! Des te meer reden om hem te vermoorden of vast te zetten..

Maar goed, dit zou wel eens het graf uit de flash forwards kunnen verhelderen, zou Olivers zoon daar liggen? Ik weet niet meer precies wat ze lieten zien, maar volgens mij lagen er geen knuffels of andere dingen die je op een kindergraf zou verwachten, dus grote kans dat het niet zo is, maar in theorie zou het kunnen, we weten in ieder geval dat het niet Felicity is, aangezien hij na het bezoeken van het graf bij haar in de auto stapt.
spoiler:
Het is te voorspelbaar dat het zijn zoon zou zijn die daar ligt. Beetje raar dat Felicity wel aan het huilen is en Oliver niet. Daarbij heeft Barry z'n zoon niet echt ontmoet en die komt ook langs op de begrafenis.

Ga er maar van uit dat het Diggle is. Beste maatje van Felicity en ook bekende van Barry.

• miicker
  • Niet online
xavier! schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 20:47:
[...]

spoiler:
Het is te voorspelbaar dat het zijn zoon zou zijn die daar ligt. Beetje raar dat Felicity wel aan het huilen is en Oliver niet. Daarbij heeft Barry z'n zoon niet echt ontmoet en die komt ook langs op de begrafenis.

Ga er maar van uit dat het Diggle is. Beste maatje van Felicity en ook bekende van Barry.
spoiler:
Het hoeft natuurlijk geen bekende te zijn van Barry, Barry kan ook langs komen om Oliver te steunen, Barry is naast Oliver en Malcolm de enige die juist van het bestaan af weet van Olivers zoontje. Als Diggle daar zou liggen zouden er sowieso veel mensen moeten zijn, kan natuurlijk dat die al weg zijn. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat Diggle daar ligt, zo wel denk ik dat ik stop met kijken, hij is een van de weinige characters die ik nog leuk vind. Verder zorgt de rest (op Oliver, Nyssa en misschien een aantal andere kleinere rollen) alleen voor een hoop drama waar ik niets om geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Volledig eensch met miicker. Dan stop ik er ook echt mee en idd, Oliver=drama. Ik vind hem allang niet meer leuk. Hij en Laurel krijgen echt de slechtste motieven toebedeeld van de schrijvers.

Alhoewel ik wel moet zeggen dat deze aflevering (S04E13) wel echt weer een goeie aflevering was. Oliver maakte tenminste eens een goeie (en ook logische) keuze. Niet weer drama zoals altijd en dat hij altijd alles op zichzelf betrekt e.d....Nee, dit was weer een goeie. Hopelijk houden ze dit vol, en ook dit tempo :) The Flash vind ik gewoon een veel betere serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
Ik hoop eerlijk gezegd dat Speedy dood gaat. Ik vind haar niet zoveel meer brengen tot de serie, plus ik vind haar eigenlijk gewoon irritant (geschreven door de writers). We hebben al een pijl en boog schieter in Arrow, we hebben al iemand die door de Lazarus Pit rage aanvallen heeft in White Canary, we hebben al meerdere mensen die in een coole pose kunnen staan na een gevecht met Diggle en Black Canary.

Het zou de rivaliteit tussen Green Arrow en Merlyn ook vergroten, of tussen Merlyn en Dark, afhangend van hoe ze dood zou gaan en door wie.

Zou de dochter van Ra's trouwens niet een veel betere vechter dan Arrow moeten zijn? Iemand die haar gehele leven al getraind wordt door de League of Assasins? Ik vond het eerlijk gezegd een beetje raar dat zij iemand anders nodig zou moeten hebben in een duel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
OssieW schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:47:
[...]

Zou de dochter van Ra's trouwens niet een veel betere vechter dan Arrow moeten zijn? Iemand die haar gehele leven al getraind wordt door de League of Assasins? Ik vond het eerlijk gezegd een beetje raar dat zij iemand anders nodig zou moeten hebben in een duel.
Je vergeet geloof ik dat Oliver Ra's Al Ghul geweest is. Hij is degene die de vorige versloeg. Nyssa dacht altijd dat ze de opvolger zou worden, maar haar vader heeft haar nooit als waardige opvolger gezien. (waarschijnlijk omdat haar skills niet voldoende waren?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
Dat vond ik eerlijk gezegd ook niet zo realistisch (ja dat ja, en niet dat mensen met pijl en boog winnen van mensen met pistolen :D ) hebben wij in de flashbacks al gezien dat Oliver enige vecht training heeft gehad dat hem qua level op gelijke hoogte zet ten opzichte van de master van alle assassins?

Misschien van de Japanse? Maar om nou te zeggen dat hij dan Ra's zou kunnen verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 09:06
Nou, een heerlijke anti-climax dus ook weer nu. De schrijvers hebben het zich weer makkelijk gemaakt door een Deus Ex Machina in het leven te roepen in de vorm van Vixen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik heb net de laatste aflevering gezien. Wat een bagger. Af en toe is een aflevering leuk en dan hoop ik dat ze de goede kant op blijven gaan, maar nu..

Grootste blunder vond ik toch wel dat Curtis zomaar de Arrow cave weet te vinden, daar achter de computer gaat zitten, praat met Felicity via een bij, en dat Felicity in de bij kijkt en zegt "What are you doing there?". De bij heeft een tv scherm of projector bij zich waardoor zij hem kan zien of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

miicker schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:40:
Ik heb net de laatste aflevering gezien. Wat een bagger. Af en toe is een aflevering leuk en dan hoop ik dat ze de goede kant op blijven gaan, maar nu..

Grootste blunder vond ik toch wel dat Curtis zomaar de Arrow cave weet te vinden, daar achter de computer gaat zitten, praat met Felicity via een bij, en dat Felicity in de bij kijkt en zegt "What are you doing there?". De bij heeft een tv scherm of projector bij zich waardoor zij hem kan zien of zo?
Dat was omdat Felicity Curtis al eerder die dag naar huis gestuurd had en nu opeens Curtis zijn stem door die bij hoorde. Moet toegeven, het was wel een hele krome scène.
Verder ook wel met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
thijsco19 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:23:
[...]

Dat was omdat Felicity Curtis al eerder die dag naar huis gestuurd had en nu opeens Curtis zijn stem door die bij hoorde. Moet toegeven, het was wel een hele krome scène.
Verder ook wel met je eens.
Dat is waar, maar het lijkt echt alsof ze bedoeld met "What are you doing there" alsof ze weet dat hij in de Arrow cave is, terwijl hij natuurlijk ook het nieuws kon hebben gezien en dit vanaf z'n dual core laptopje thuis deed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

:/ Laurel dood... Weet niet helemaal wat ik ervan moet vinden. Vond Black Canary wel het minst geloofwaardige karakter, maar vond dr als ADA wel goed (op Arrow niveau vergeleken dan). Is de graf kwestie dus ook opgelost lijkt me (ze hebben de ballen niet om nog iemand dood te laten gaan gok ik, aangezien er meer mensen terug zijn gekomen van de dood dan er echt gestorven zijn haha). Wel weer een hoop knulligheden deze aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
mark-k schreef op donderdag 07 april 2016 @ 23:03:
:/ Laurel dood... Weet niet helemaal wat ik ervan moet vinden. Vond Black Canary wel het minst geloofwaardige karakter, maar vond dr als ADA wel goed (op Arrow niveau vergeleken dan). Is de graf kwestie dus ook opgelost lijkt me (ze hebben de ballen niet om nog iemand dood te laten gaan gok ik, aangezien er meer mensen terug zijn gekomen van de dood dan er echt gestorven zijn haha). Wel weer een hoop knulligheden deze aflevering.
Lijkt me duidelijk dat ze niet dood is. Oliver kan iemands hart laten stoppen en vervolgens heeft hij een bepaald drukpunt om diegene weer tot leven te brengen. Laurel wilde hem iets vertellen wat tussen hun moest blijven en wij als kijkers kregen niet te zien wat het was, lijkt me duidelijk dat ze op deze manier iets bij Darhk willen gaan doen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
miicker schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:52:
[...]

Lijkt me duidelijk dat ze niet dood is. Oliver kan iemands hart laten stoppen en vervolgens heeft hij een bepaald drukpunt om diegene weer tot leven te brengen. Laurel wilde hem iets vertellen wat tussen hun moest blijven en wij als kijkers kregen niet te zien wat het was, lijkt me duidelijk dat ze op deze manier iets bij Darhk willen gaan doen waarschijnlijk.
Stukje van io9 met citaat van Marc Guggenheim.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

miicker schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:52:
[...]

Dat gaat alleen niet gepaard met seizures etc. Ondertussen zitten we wel ongeveer die 3 maanden later dus lijkt mij logisch dat Laurel degene is die in het graf ligt dat we nu al een aantal keer gezien hebben.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste