Dat ze maar mooi dan een cartoonstyle tekstje laten zien bij de ontvangende kant
Nope, hij stuitert alleen weg 

Hoewel de vechtscenes over het algemeen wel netjes in elkaar zitten moet je ze niet op 0,1 speed afspelen om een specifiek frame te capturen... dan zie je wel hoe ontzettend nep het is

Hoewel de vechtscenes over het algemeen wel netjes in elkaar zitten moet je ze niet op 0,1 speed afspelen om een specifiek frame te capturen... dan zie je wel hoe ontzettend nep het is
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Verwijderd
Aw gemiste kansSpike_wolf schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:31:
Nope, hij stuitert alleen weg
[afbeelding]

Dat is niet alleen bij vechtscenes zoHoewel de vechtscenes over het algemeen wel netjes in elkaar zitten moet je ze niet op 0,1 speed afspelen om een specifiek frame te capturen... dan zie je wel hoe ontzettend nep het is
Verwijderd
En daar hoef je het niet voor op 0,1 speed af te spelen. 
Waarom ik hier eigenlijk kwam: wie/wat is Cupid in de comics?
Waarom ik hier eigenlijk kwam: wie/wat is Cupid in de comics?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 01:29 ]
De vechtscenes in Arrow zijn (op normal speed) toch zeker wel van een veel hoger niveau dan gemiddeld, alleen die lompe scenes van Roy niet, die doet alleen maar 'stoere' moves die totaal nutteloos zijn 
Cupid is een small time personage.
Carrie was een special ops soldaat die mee deed aan een experiment dat haar angstloos zou maken. Een van de bijwerkingen was dat haar emoties door draaide waardoor ze geobsedeerd raakte (stalker level) door Green Arrow.
Cupid is een small time personage.
Carrie was een special ops soldaat die mee deed aan een experiment dat haar angstloos zou maken. Een van de bijwerkingen was dat haar emoties door draaide waardoor ze geobsedeerd raakte (stalker level) door Green Arrow.
[ Voor 30% gewijzigd door Spike_wolf op 14-11-2014 08:35 ]
Humankind… be both.
Na deze serie tot deze week te hebben gevolgd gaat hij dit weekend toch echt de prullenbak in.
Ik keek erg uit naar de poging van DC om ook een plekje op TV te veroveren, echter als ik kijk naar de ontwikkeling van het acteer werk en het niveau van de scripts zie ik totaal geen stijgende lijn die ik bijvoorbeeld bij Agents of S.H.I.E.L.D. wel zie.
karakters blijven plat en ik kan totaal geen sympathie op bouwen. Geen idee of dit nu aan mij ligt want ik begin het bij steeds meer series te krijgen dat ik gewoon halverwege stop.
Ik keek erg uit naar de poging van DC om ook een plekje op TV te veroveren, echter als ik kijk naar de ontwikkeling van het acteer werk en het niveau van de scripts zie ik totaal geen stijgende lijn die ik bijvoorbeeld bij Agents of S.H.I.E.L.D. wel zie.
karakters blijven plat en ik kan totaal geen sympathie op bouwen. Geen idee of dit nu aan mij ligt want ik begin het bij steeds meer series te krijgen dat ik gewoon halverwege stop.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Je moet ook kijken voor het vermaak. Ik zit ook helemaal niet te wachten op teveel character ontwikkeling, dat interesseert mij totaal niet. Als ik ergens een hekel aan heb bij Arrow is de hoeveelheid drama de laatste tijd. Focus gewoon op een beetje main story en hou de snelheid erin, net zoals het eerste seizoen (en tweede).
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Ik baal ook een beetje van de drama in Arrow de laatste tijd, maar ben al lang blij dat het personage van Katie Cassidy (Laurel Lance) wat meer diepgang krijgt nu, zelfde geldt voor de rol van Willa Holland (Thea Queen).
Wel een lekker ding die Cupid, wil ik ook wel aan m'n arrow raggen
[ Voor 4% gewijzigd door BlackEyedAngel op 19-11-2014 15:37 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Oh come one! A.T.O.M exosuit rendering? Complete rip-off van Iron Man.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Je bedoelt een rip-off van ant man?NitroX infinity schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:54:
Oh come one! A.T.O.M exosuit rendering? Complete rip-off van Iron Man.
En zelfs dan was DC hier nog eerder met captain Atom als marvel. (2 jaar ongeveer)
Atom:
http://en.wikipedia.org/wiki/Captain_Atom
Ant-Man:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ant-Man
Game PC
Gebruik van holografie is wel een beetje rip-off.
@Shunt; Iron Man's pak is ook een exosuit en het holografische gebeuren zagen we ook in Iron Man. (De eerste film heb ik het over trouwens)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Iron man komt uit 1962:
http://en.wikipedia.org/wiki/Iron_Man
Dus is Ironman/exo suit een ripoff van Atom.
Verder het een rip-off vinden omdat ze een hologram gebruiken om het pak te laten renderen nou nou nou zeg. Als het was is dan is het hoogstens een slechte poging tot rip-off want die van iron man was toch echt een stuk anders / beter / mooier.
http://en.wikipedia.org/wiki/Iron_Man
Dus is Ironman/exo suit een ripoff van Atom.
Verder het een rip-off vinden omdat ze een hologram gebruiken om het pak te laten renderen nou nou nou zeg. Als het was is dan is het hoogstens een slechte poging tot rip-off want die van iron man was toch echt een stuk anders / beter / mooier.
Game PC
Ik heb het over de film Iron man en de TV serie Arrow, comics heb ik nog nooit gelezen. En in dat opzicht was dit wel een rip-off van Iron Man. Daarnaast, waarom kon het niet gewoon een render op een computerscherm zijn? Waarom moest het holografisch zijn?
Met het exosuit heb ik geen problemen, wel dat het op vrijwel dezelfde manier wordt 'onthuld' als in de Iron Man film.
Met het exosuit heb ik geen problemen, wel dat het op vrijwel dezelfde manier wordt 'onthuld' als in de Iron Man film.
Heb ook geen hoop dat het beter wordt, en sommige personages gaan steeds meer irriteren. Uiteindelijk zal iedereen wel een vechtbaas zijn en wordt het een stad vol vigilanties (hopelijk een met een blauw teken pak met een sidekick met bunnyearsShunt schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:54:
Na deze serie tot deze week te hebben gevolgd gaat hij dit weekend toch echt de prullenbak in.
Moet zeggen dat the Flash wel duidelijk ietsje beter is dan Arrow.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Oh crap, dat gebeuren in China heb ik eigenlijk niet heel veel aandacht gegeven, de verhaallijn uiteraard wel gevolgd maar die man en vrouw eigenlijk nooit echt in me op genomen, tot dat die meid ineens die gasten omver legde, toen moest ik even naar IMDB om haar naam te bekijken en daarmee mijn vermoeden te bevestigen:
spoiler:
Tatsu: Katana! 
Ik ben benieuwd of zij ook in spandex en een masker rond gaat rennen om wraak te nemen en ze tegen haar katana gaat praten omdat de ziel van haar man er in opgesloten zit. Moet hij natuurlijk nog wel even dood gaan
De kans is best aanwezig dat ze haar naar Starling halen en teamen met Black Canary en wellicht Huntress weer terug halen om zo de Birds of Prey in de serie (of een spin-off) op te zetten.
Ik ben benieuwd of zij ook in spandex en een masker rond gaat rennen om wraak te nemen en ze tegen haar katana gaat praten omdat de ziel van haar man er in opgesloten zit. Moet hij natuurlijk nog wel even dood gaan
De kans is best aanwezig dat ze haar naar Starling halen en teamen met Black Canary en wellicht Huntress weer terug halen om zo de Birds of Prey in de serie (of een spin-off) op te zetten.
[ Voor 17% gewijzigd door Spike_wolf op 21-11-2014 13:41 ]
Humankind… be both.
Het wordt ondertussen een aardige Spartacus reünie! Na Manu Benett als Slade en Katrina Law als Nyssa, heeft Nick Tarabay zich nu ook laten zien (Ashur in Spartacus). Ik ben benieuwd of hij een lopende rol gaat krijgen in Arrow of dat hij slechts een one time villain speelt.
Verder vind ik nog niet echt dat er een rode lijn qua verhaal door dit seizoen loopt. Het vliegt een beetje alle kanten op zonder duidelijke focus als in seizoen 2. Hopelijk komt dat nog.
Verder vind ik nog niet echt dat er een rode lijn qua verhaal door dit seizoen loopt. Het vliegt een beetje alle kanten op zonder duidelijke focus als in seizoen 2. Hopelijk komt dat nog.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Mensen de nieuwste Flash al gezien?
Arrow crossover, waar Ollie en Co in Central city zijn en Barry helpen. Maar daar hebben ze aan het einde het leven van Ollie potentieel even heel moeilijk gemaakt
Arrow crossover, waar Ollie en Co in Central city zijn en Barry helpen. Maar daar hebben ze aan het einde het leven van Ollie potentieel even heel moeilijk gemaakt
spoiler:
Sandra Hawke kwam langs, ex vriendin van Ollie, welke vervolgens met haar kind telefoneerde. Dat kan niet anders dan Connor zijn... de zoon van Ollie.
Humankind… be both.
Ik zag gister de trailer van die 2 delige Arrow vs Flash en de extended van the flash, het is echt nooit veranderd tov eerste seizoen, lompe oneliners en onlogische keuzes, uiteindelijk gaan ze elkaar maar kapot meppen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb even in de laatste drie dagen alle afleveringen van dit seizoen gezien, en zit nog steeds met een haat-liefde verhouding met deze serie. Het is wel vermakelijk, maar sommige keuzes/gedachtengangen gaan echt nergens over
Dan is Agents of Shield toch een stuk samenhangender.
Maar anyway, wat ik niet goed begrijp is waarom ze nu zo zeker weten dat Roy Sarah niet vermoord kan hebben. Hij doet die meditatie en komt erachter dat hij onder invloed die agent heeft vermoord, en nu kan hij niet meer Sarah vermoord hebben??? Omdat die droom stiekem over die agent ging of zo? Vond het maar een rare gedachtesprong eigenlijk, of heb ik nu gewoon iets gemist of niet goed begrepen?
Maar anyway, wat ik niet goed begrijp is waarom ze nu zo zeker weten dat Roy Sarah niet vermoord kan hebben. Hij doet die meditatie en komt erachter dat hij onder invloed die agent heeft vermoord, en nu kan hij niet meer Sarah vermoord hebben??? Omdat die droom stiekem over die agent ging of zo? Vond het maar een rare gedachtesprong eigenlijk, of heb ik nu gewoon iets gemist of niet goed begrepen?
@Spike, yup 
En ik ben het wel met sewer eens; sommige gedachtegangen slaan nergens op. Wat ik echt douchy vind is dat Oliver tegen Barry zegt over Iris: let her go, we cannot have the girl.
Leuk om zijn eigen kronkels op Barry te projecteren, terwijl hijzelf verliefd is op felicity, en dat ook laat zien in die ene aflevering dat hij zich zo opwindt over die kus tussen Felicity en Ray, en vervolgens nog steeds op dezelfde gedachte zit dat hij haar niet kan hebben. En dat nog terwijl Diggle al vaker zegt: if you want her to be happy you would be with her. Alsof ze minder gevaar loopt als ze geen relatie hebben.
Ik vind het wel goed dat ze Felicity de lines hebben gegeven om met Oliver te breakuppen, terwijl het normaal altijd andersom is. Hij verdient haar helemaal niet eigenlijk, maar ja....ik vind ze ergens toch leuk samen.
Film- en tv-logica wat in de realiteit nooit zou gebeuren. Dat wordt alleen maar gedaan om conflicten/feelings langer gaande te houden.
Overigens de ship tussen Barry en Iris...ben ik de enige die dat creepy vind, bedenkend dat Barry en Iris praktisch als broer/zus opgegroeid is? Nee iewww
Laat Barry gewoon een romance beginnen met Caitlin en Oliver met Felicity en laten we dan verder maar meer op de rode draad concentreren pffff
@SinergyX, ik vond het wel goed uitgelegd die struggle tussen Oliver en Barry. Het was niet zomaar op niks gebaseerd. Kijk de aflevering maar
En ik ben het wel met sewer eens; sommige gedachtegangen slaan nergens op. Wat ik echt douchy vind is dat Oliver tegen Barry zegt over Iris: let her go, we cannot have the girl.
Leuk om zijn eigen kronkels op Barry te projecteren, terwijl hijzelf verliefd is op felicity, en dat ook laat zien in die ene aflevering dat hij zich zo opwindt over die kus tussen Felicity en Ray, en vervolgens nog steeds op dezelfde gedachte zit dat hij haar niet kan hebben. En dat nog terwijl Diggle al vaker zegt: if you want her to be happy you would be with her. Alsof ze minder gevaar loopt als ze geen relatie hebben.
Ik vind het wel goed dat ze Felicity de lines hebben gegeven om met Oliver te breakuppen, terwijl het normaal altijd andersom is. Hij verdient haar helemaal niet eigenlijk, maar ja....ik vind ze ergens toch leuk samen.
Film- en tv-logica wat in de realiteit nooit zou gebeuren. Dat wordt alleen maar gedaan om conflicten/feelings langer gaande te houden.
Overigens de ship tussen Barry en Iris...ben ik de enige die dat creepy vind, bedenkend dat Barry en Iris praktisch als broer/zus opgegroeid is? Nee iewww
Laat Barry gewoon een romance beginnen met Caitlin en Oliver met Felicity en laten we dan verder maar meer op de rode draad concentreren pffff
@SinergyX, ik vond het wel goed uitgelegd die struggle tussen Oliver en Barry. Het was niet zomaar op niks gebaseerd. Kijk de aflevering maar
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Dit. Meneer the Arrow is namelijk gewoon een heel onsympathiek persoon, zijn persoonlijke problemen op anderen projecterend en niet in staat andermans argumenten aan te nemen. Ik zie hem zelden iets werkelijk empathisch doen, behalve onder het mom van 'do the right thing'.Deathchant schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:16:
Hij verdient haar helemaal niet eigenlijk, maar ja....ik vind ze ergens toch leuk samen.
"I want you to be safe. I dont want to hurt you". Blablabla. Zie hier in een notedop waar in de VS relaties blijkbaar voor staan.
Dit dus.
Je weet dat de serie niet gebaseerd is op een waargebeurd verhaal maar op een comicreeks he?FunkyTrip schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:24:
[...]
Dit. Meneer the Arrow is namelijk gewoon een heel onsympathiek persoon, zijn persoonlijke problemen op anderen projecterend en niet in staat andermans argumenten aan te nemen. Ik zie hem zelden iets werkelijk empathisch doen, behalve onder het mom van 'do the right thing'.
"I want you to be safe. I dont want to hurt you". Blablabla. Zie hier in een notedop waar in de VS relaties blijkbaar voor staan.
Ja, dus?mark-k schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:38:
Je weet dat de serie niet gebaseerd is op een waargebeurd verhaal maar op een comicreeks he?
Dit dus.
Moet je het niet projecteren op de echte wereld
(bedoelt ie denk
).
Maaruh, waar ik echt zat ben is elke keer weer vragen, 'are you ok?'. En zelfs gewoon meerdere keren, alsof ze niks anders kunnen verzinnen.
Maaruh, waar ik echt zat ben is elke keer weer vragen, 'are you ok?'. En zelfs gewoon meerdere keren, alsof ze niks anders kunnen verzinnen.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Dat ja, en dat als hij niks met dr heeft in de comics hij dus ook niks met dr zal krijgen in de serie (maar geen idee of dat zo is ik heb de comics niet gelezen).thijsco19 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 18:00:
Moet je het niet projecteren op de echte wereld(bedoelt ie denk
).
???mark-k schreef op donderdag 04 december 2014 @ 19:06:
[...]
Dat ja, en dat als hij niks met dr heeft in de comics hij dus ook niks met dr zal krijgen in de serie (maar geen idee of dat zo is ik heb de comics niet gelezen).
Dus jij denkt dat omdat iets in een boek zo gaat, dat schrijvers van een serie perse de verhaallijn 1 op 1 gaan overnemen tot in de details? Boek en film werkt vaak anders
Tis een goeie acteur verder en ik vind dat het hele arrow team chemistry hebben met elkaar, maar de hero in zulke series/films zijn vaak assholes. Dean uit supernatural is ook gewoon een asshole. De manier hoe hij met sam en vrouwen omgaat...zulke film/tv stereotypes zijn gewoon al teveel van
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Welke episode van flash moet je kijken voor s03e08 van Arrow? Of is er een speciale episode?
s01e08
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
1x08, maar kijken hoeft niet als je The Flash verder niet volgt. Er gebeurt eigenlijk niets wat ook maar enigszins interessant is voor een Arrow kijker.
De rede dat ze naar Central City gaan is om de Boomerang te laten inspecteren uit de vorige aflevering, daar doen ze amper wat mee, niets dat je moet weten. Vervolgens vraagt Felicity of Caitlin het DNA van de moordenaar van Sarah wil onderzoeken. Dat zijn 2 zinnen, die in 1 zin samengevat worden in de Arrow aflevering.
Je mist 0,0 aan Arrow verhaal als je de aflevering niet ziet
De rede dat ze naar Central City gaan is om de Boomerang te laten inspecteren uit de vorige aflevering, daar doen ze amper wat mee, niets dat je moet weten. Vervolgens vraagt Felicity of Caitlin het DNA van de moordenaar van Sarah wil onderzoeken. Dat zijn 2 zinnen, die in 1 zin samengevat worden in de Arrow aflevering.
Je mist 0,0 aan Arrow verhaal als je de aflevering niet ziet
Humankind… be both.
Thanks beiden voor het antwoord. Ga toch maar die aflevering kijken van The Flash 
* brambest vind the flash maar niets, behalve die scene van Felicity aankomend op dat lab.
Arrow ep was ook niet bijzonder goed imho, dacht ook dat ik de spoiler van Spike_wolf kon lezen, had ik beter niet kunnen doen
* brambest vind the flash maar niets, behalve die scene van Felicity aankomend op dat lab.
Arrow ep was ook niet bijzonder goed imho, dacht ook dat ik de spoiler van Spike_wolf kon lezen, had ik beter niet kunnen doen

[ Voor 102% gewijzigd door brambest op 05-12-2014 20:44 ]
Ik vond de crossover leuk gedaan. De "who would win?" discussie tussen de supporting cast in de Flash aflevering was grappig als je een beetje comics fora hebt gelezen in je leven.
Bedankt aan Spike voor de spoiler. Ik had echt geen idee wie die vrouw was op het eind, maar hoe het gebracht werd moest ze wel belangrijk zijn.
Maar terug naar de crossover, moeten ze elk jaar doen. En als de Suicide Squad of The Rogues eindelijk kompleet zijn....dan moet het haast wel. Al hoewel in de Arrow al een aardige team gemaakt kan worden van iedereen die er al is.
Bedankt aan Spike voor de spoiler. Ik had echt geen idee wie die vrouw was op het eind, maar hoe het gebracht werd moest ze wel belangrijk zijn.
Maar terug naar de crossover, moeten ze elk jaar doen. En als de Suicide Squad of The Rogues eindelijk kompleet zijn....dan moet het haast wel. Al hoewel in de Arrow al een aardige team gemaakt kan worden van iedereen die er al is.
Woohoo, Mark Hamill heeft een rol in aflevering 17 van het eerste seizoen 
spoiler:
Mark Hamill is returning to a comic book role. It’s a DC Comics villain he’s played before…
Of course, we’re talking about The Trickster. Obviously.
bron
Of course, we’re talking about The Trickster. Obviously.
bron
Humankind… be both.
Waarom is er nu een break tot 21 januari
. Ik wil weten hoe dit afloopt..
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik had precies hetzelfde gevoel. Als dit de winterfinale is wat zou er dan wel niet de rest van het seizoen gebeuren en de seizoensfinale moet dan nog spannender zijn, ik kijk er dus al naar uit.wontcachme schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:26:
Waarom is er nu een break tot 21 januari![]()
. Ik wil weten hoe dit afloopt..
En dan ook nog aflevering 9 als finale hebben. Bij alle seriesis het 10, 11 of 12 en hun doen hem onverwachts op 9Pompi schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:01:
[...]
Ik had precies hetzelfde gevoel. Als dit de winterfinale is wat zou er dan wel niet de rest van het seizoen gebeuren en de seizoensfinale moet dan nog spannender zijn, ik kijk er dus al naar uit.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Beetje onzindiscussie mijns insziens. Arrow heeft geen schijn van kans in het dagelijkse werkelijke leven. Elke actie die hij doet zal Flash ruim van te voren aan zien komen. In de serie zie je Flash ineens onderuit gaan omdat iemand een gok deed waar hij zou zijn of plots zijn vuist een andere kant uit deed, maar gezien het feit hij kogels zelfs in slowmotion ziet vliegen doet beseffen dat dit een onrealistisch scenario is. Arrow beweegt dusdanig in slowmo, dat je altijd alles ziet aankomen. Binnen een seconde heeft Flash Arrow ontwapend, zijn broek naar beneden gedaan en 'm 15 klappen verkocht die alle ribben doet breken. Zelfs als Arrow allerlei truukjes in petto heeft. In diezelfde seconde heeft Flash tijd genoeg om ze allemaal te checken en te disablen.OssieW schreef op zondag 07 december 2014 @ 20:37:
Ik vond de crossover leuk gedaan. De "who would win?" discussie tussen de supporting cast in de Flash aflevering was grappig als je een beetje comics fora hebt gelezen in je leven.
Ook als je Flash zou weten te raken, voelt dit voor hem gewoon als een duw. Als iemand mij in slowmo een stomp geeft merk ik ook niks.
[ Voor 6% gewijzigd door FunkyTrip op 11-12-2014 13:28 ]
Dit dus.
Heb jij al eens in echte slomo een klap gehad? En dan niet iemand die expres langzaam beweegd waardoor het effect weg is.FunkyTrip schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:27:
[...]
Beetje onzindiscussie mijns insziens. Arrow heeft geen schijn van kans in het dagelijkse werkelijke leven. Elke actie die hij doet zal Flash ruim van te voren aan zien komen. In de serie zie je Flash ineens onderuit gaan omdat iemand een gok deed waar hij zou zijn of plots zijn vuist een andere kant uit deed, maar gezien het feit hij kogels zelfs in slowmotion ziet vliegen doet beseffen dat dit een onrealistisch scenario is. Arrow beweegt dusdanig in slowmo, dat je altijd alles ziet aankomen. Binnen een seconde heeft Flash Arrow ontwapend, zijn broek naar beneden gedaan en 'm 15 klappen verkocht die alle ribben doet breken. Zelfs als Arrow allerlei truukjes in petto heeft. In diezelfde seconde heeft Flash tijd genoeg om ze allemaal te checken en te disablen.
Ook als je Flash zou weten te raken, voelt dit voor hem gewoon als een duw. Als iemand mij in slowmo een stomp geeft merk ik ook niks.
Ik moet zeggen, ik kijk net de aflevering, en zit net verbijsterd naar mijn Arrow kalender te kijken .. Wtf ..wontcachme schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:59:
[...]
En dan ook nog aflevering 9 als finale hebben. Bij alle seriesis het 10, 11 of 12 en hun doen hem onverwachts op 9
Niet verwacht dat dit een mid-season final was ..
Jep.
Een klap heeft gewoon een bepaalde kracht erachter. Als je geraakt wordt, dan wordt die kracht gewoon op jouw lichaam overgedragen, ook al kan je nog zo snel bewegen. Maar eigenlijk moet je niet te diep erover nadenken. Dan kom je meteen op het punt dat het lichaam van Barry ook onder veel krachten te staan komt als hij ineens accelereert. Maar die krachten kan hij dan wel weer incasseren, maar een goede stomp, die hij vaak genoeg van villains krijgt, dat wil niet. Dat ik het probleem met superkrachten. Als je er te diep over nadenkt kloppen ze niet meer.
[ Voor 8% gewijzigd door Amanoo op 12-12-2014 09:51 ]
Ja, ik snap wel dat de kracht hetzelfde is. Het effect is echter volledig anders. Dezelfde kracht verspreid over een lange tijd geeft geen explosieve knal tegen je lichaam maar gewoon een hele harde lange duw. Nou, daar is nog nooit iemand gestrekt door gegaan.Amanoo schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:50:
Een klap heeft gewoon een bepaalde kracht erachter. Als je geraakt wordt, dan wordt die kracht gewoon op jouw lichaam overgedragen, ook al kan je nog zo snel bewegen. Maar eigenlijk moet je niet te diep erover nadenken. Dan kom je meteen op het punt dat het lichaam van Barry ook onder veel krachten te staan komt als hij ineens accelereert. Maar die krachten kan hij dan wel weer incasseren, maar een goede stomp, die hij vaak genoeg van villains krijgt, dat wil niet. Dat ik het probleem met superkrachten. Als je er te diep over nadenkt kloppen ze niet meer.
Maar anywayz, Barry heeft in 1 seconde 10 mafiosi geboeid en ontwapend. Dat had ie ook met Arrow kunnen doen ipv om hem heen rennen om duistere reden
Dit dus.
Sow, ik ben in shock! Ik vond het sowieso echt niet geloofwaardig dat
spoiler:
Oliver dacht dat hij Ra's al Gul eens eventjes kon verslaan. Hij zou Nyssa niet eens kunnen verslaan, zij heeft veeeeeel langer training gehad, maar goed. Het zal me niks verbazen wanneer in de volgende aflevering gewoon blijkt dat dit een droom is van Oliver als nachtmerrie op wat hem te wachten staat. Zou wel lame zijn, maar ja. Ik weet dat er nog zoiets is als the lazarus pit, waarbij je slechts 1x tot leven gewekt kunt worden. Maar Arrow is niet echt van het supernatural, dus ik weet niet of ze de lazarus pit erin gaan betrekken. Maar crap zeg wat een coole aflevering. Ging de serie Supernatural maar met deze snelheid. We hebben al antwoord op bijna alles. Dan zal de rest van het seizoen er wel over gaan om Malcom Merlyn eindelijk eens om te leggen. Wat een ongelooflijke zak is dat zeg. Overigens, het moment tussen Oliver en Felicity...ik had ergens opgevangen dat de schrijvers hadden gezegd dat dat een episch moment zou worden dat een 9 waard is.....Echt niet dus 
haha zijn verdiende loon! Hoogmoed komt voor de val.
Maar hij zal vast wel weer terugkomen (hopelijk neemt hij in de tussentijd acteerlessen), deze keer met echte superhero krachten.
Maar hij zal vast wel weer terugkomen (hopelijk neemt hij in de tussentijd acteerlessen), deze keer met echte superhero krachten.
Hoeft natuurlijk niet meer in spoilertags, maar ja, ik ben ook erg benieuwd naar het vervolg. Vond het wel een goede aflevering voor de verandering. De vraag is of je zo'n steek (volgens mij net niet door z'n hart) en val kan overleven... Het lijkt me niet dat het een droom is. Dat zou zó enorm lame zijn. Misschien dat de Arrow Squad to the rescue komt ofzo.
Sowieso schrijf je zo!
Hij overleeft het sowieso wel.. anders wordt het nog lastig Arrow zonder Arrow.nadroJ schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:49:
Hoeft natuurlijk niet meer in spoilertags, maar ja, ik ben ook erg benieuwd naar het vervolg. Vond het wel een goede aflevering voor de verandering. De vraag is of je zo'n steek (volgens mij net niet door z'n hart) en val kan overleven... Het lijkt me niet dat het een droom is. Dat zou zó enorm lame zijn. Misschien dat de Arrow Squad to the rescue komt ofzo.
https://www.youtube.com/@droommotor
Je hebt altijd nog de "Red Arrow" heDenzis schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:13:
[...]
Hij overleeft het sowieso wel.. anders wordt het nog lastig Arrow zonder Arrow.
En sowieso heeft Black Driver ook wel eens voor Arrow gespeeld.
[ Voor 12% gewijzigd door Terranova op 12-12-2014 12:28 ]
Spoiler tag had ik gebruikt omdat het net pas 2 dagen oud is. Maar goed. Dan ga ik verder zonder
Ik denk dat ze toch iets met die Lazarus pit gaan doen. Ra's al Ghul zei zelf iets van dat hij al 67 jaar niet meer was uitgedaagd voor een duel. Het is wel duidelijk dat hij niet uitziet als 67 jaar, dus hij moet zelf ooit wel eens in die lazarus pit gevallen zijn.
De league of assassins hebben in de comics rondom hun fortress sowieso verschillende "pits" zoals een fountain of youth waarin je kunt baden om jonger te worden. En Ra's al Ghul gebruikt die fountain of youth pit met regelmaat in de comics, dus het zal daar wel iets mee te maken gaan hebben vermoed ik.
EDIT: ze zullen Sara dan hoogstwaarschijnlijk niet meer in die lazarus pit kunnen gooien, omdat je volgens de comics (meen ik me te herinneren) dat direct moet doen nadat je gestorven bent. Feit dat Nyssa die poging ook niet geprobeerd heeft met Sara kan dit misschien verklaren.
By the way, vonden jullie het gevecht tussen Arrow en Ra's al Ghul niet een beetje lame? Buiten het feit dat Oliver dit nooit zou kunnen winnen, vond ik dat Oliver echt niet zo vocht zoals the arrow dat doet. Hij heeft echt slecht gevochten.
De league of assassins hebben in de comics rondom hun fortress sowieso verschillende "pits" zoals een fountain of youth waarin je kunt baden om jonger te worden. En Ra's al Ghul gebruikt die fountain of youth pit met regelmaat in de comics, dus het zal daar wel iets mee te maken gaan hebben vermoed ik.
EDIT: ze zullen Sara dan hoogstwaarschijnlijk niet meer in die lazarus pit kunnen gooien, omdat je volgens de comics (meen ik me te herinneren) dat direct moet doen nadat je gestorven bent. Feit dat Nyssa die poging ook niet geprobeerd heeft met Sara kan dit misschien verklaren.
By the way, vonden jullie het gevecht tussen Arrow en Ra's al Ghul niet een beetje lame? Buiten het feit dat Oliver dit nooit zou kunnen winnen, vond ik dat Oliver echt niet zo vocht zoals the arrow dat doet. Hij heeft echt slecht gevochten.
[ Voor 27% gewijzigd door Deathchant op 12-12-2014 12:48 ]
Misschien wilde hij wel verliezen. Dat gesprek van te voren met Maseo vond ik ook al een beetje vaag en dan zo'n "makkelijke" nederlaag. Hier moet iets meer achter zitten.
Exactly my thoughts... Ik dacht echt van... man, waarom vecht je opeens als een rookie. Tikkeltje jammer.Deathchant schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:42:By the way, vonden jullie het gevecht tussen Arrow en Ra's al Ghul niet een beetje lame? Buiten het feit dat Oliver dit nooit zou kunnen winnen, vond ik dat Oliver echt niet zo vocht zoals the arrow dat doet. Hij heeft echt slecht gevochten.
Sowieso schrijf je zo!
Aflevering is al uit dus 'GEEN' spoiler tags gebruikt! (Seizoen 3 episode 9: The Climb)
Er zijn verschillende scenario's die nu kunnen volgen (of hebben plaats gevonden):
Er zijn verschillende scenario's die nu kunnen volgen (of hebben plaats gevonden):
- Oliver is onder invloed van de drugs (die 2 keer nadrukkelijk voorkwam in de aflevering) waardoor je openstaat voor suggestie. "Maseo" heeft het hem toegediend of gegeven (tijdens het overhandigen van het briefje met locatie voor het gevecht) Dus het gevecht heeft niet plaatsgevonden.
Het is ook vreemd, Oliver weet dat ie "Ra's al Ghul" niet aankan. Tevens "Ra's al Ghul" is niet van gisteren die weet dat Oliver niet the "Canarie" heeft vermoord. - "Tatsu" vindt Oliver en verzorgt hem tot ie weer naar "Starling City" terug kan keren.
(Ook vanwege de titel van volgende episode)
spoiler:Er staat Tatsu, maar ik bedoel "Katana" Heeft ook goede introductie-timing - Lazarus Pit(s)** (maar dit is onwaarschijnlijk)
spoiler:"Batman", (2de) "Black Canarie", "Bane" en "Damien" kennen uiteindelijk de locatie van de Lazarus pits
[ Voor 31% gewijzigd door muhda op 12-12-2014 14:29 . Reden: Extra Spoilers voor non comic volgers en spelling ]
spoiler:
Supergirl dreunt een gat in ruimtetijd continuum
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Yep, dit vond ik wel zwakjes. Als het doel was om Arrow veel minder goed te laten lijken dan Ra's al Ghul dan hadden ze dat toch ook op een andere manier kunnen laten zien, het betekent namelijk niet dat Arrow plots zijn gevechtsinstinct (bijvoorbeeld niet roekeloos aanvallen) zo maar vergeet.Deathchant schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:42:
Maar dat probleem van balans van gevechtskunsten van de karakters gebeurt wel vaker in de serie jammer genoeg. Er lijkt ook weinig vooruitgang in Arrow zijn kunnen te zitten, eerder in tegendeel.
ze probeerden gewoon te laten zien dat compleet over classed wordt door al Ghul, die heeft de meeste tijd een hand achter zijn rug.
Maar ik verwacht toch dat Arrow in de lazarus pit terecht komt.
Maar ik verwacht toch dat Arrow in de lazarus pit terecht komt.
De teaser die op de CW kanaal op youtube staat voor de volgende aflevering, lijkt te suggereren dat de val niet zo erg is als men zo denken bij het zien van het overzicht shot in afgelopen aflevering.nadroJ schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:49:
De vraag is of je zo'n steek (volgens mij net niet door z'n hart) en val kan overleven... Het lijkt me niet dat het een droom is.
Ik vraag me af als het iets wetenschappelijks bewezen is dat als je heel snel gaat, dat alles om je heen dus in slowmotion gaat. Want dit wordt dus gebruikt in de comics en tv/movies, en je krijgt dus iets á la Quicksilver in de X Men film (en het is ook in de Flash gebruikt als ik me niet vergis) maar dan is er dus in principe 0,0 reden dat Barry ooit geraakt wordt door iets.FunkyTrip schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:53:
[...]
Maar anywayz, Barry heeft in 1 seconde 10 mafiosi geboeid en ontwapend. Dat had ie ook met Arrow kunnen doen ipv om hem heen rennen om duistere reden
Ik bedoel het effect is heel tof, maar als hij dus door een laser of wat dan ook geraakt wordt is dit ongeloofwaardig; wetende dat hij alles in super slow-mo ervaart terwijl hij rent.
Cobb schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:18:
spoiler:Supergirl dreunt een gat in ruimtetijd continuum
Ik denk dat als de serie Ra's gebruikt, dat het niet onwaarschijnlijk is dat de Lazarus Pit ook (uiteindelijk) in het verhaal wordt benut. Maar als deze wordt gebruikt voor Ollie, dan komt gelijk de vraag: waarom heeft zijn dochter het niet ook gedaan voor de Black Canary?
edit: p.s. mad deze thread ook voor The Flash serie gebruikt worden gezien ze zo een beetje met elkaar gelinkt zijn? Want die mid-season einde was ook tof.
[ Voor 5% gewijzigd door OssieW op 14-12-2014 19:45 ]
Had een keer op Discovery een programma gezien betreft tijdreizen. Hierin werd vertelt dat als je een bepaalde snelheid bereikt de rest om je heen vertraagt zou worden. Weet de fijne details er niet van. Maar die snelheid was, dacht ik, het hoogste wat je kon bereiken (dus sneller dan de flash). En als je toch harder ging werd de rest om je heen vertraagt waardoor je door de tijd kon 'reizen'.OssieW schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:42:
[...]
Ik vraag me af als het iets wetenschappelijks bewezen is dat als je heel snel gaat, dat alles om je heen dus in slowmotion gaat. Want dit wordt dus gebruikt in de comics en tv/movies, en je krijgt dus iets á la Quicksilver in de X Men film (en het is ook in de Flash gebruikt als ik me niet vergis) maar dan is er dus in principe 0,0 reden dat Barry ooit geraakt wordt door iets.
Ik bedoel het effect is heel tof, maar als hij dus door een laser of wat dan ook geraakt wordt is dit ongeloofwaardig; wetende dat hij alles in super slow-mo ervaart terwijl hij rent.
Geen idee hoe het effect heet maar schijnbaar is het dus wel op iets werkelijks gebaseerd.
Effe een snelle google search,
Hier een stukje van wikipedia:
Dit is het verschijnsel van de tijddilatatie en de tweelingparadox: iemand die van een basis die met constante snelheid beweegt vertrekt en er weer terugkomt ervaart minder verstreken tijd dan de op de basis verstreken tijd. Dit is experimenteel bevestigd.
Van dit fenomeen merken we in het dagelijks leven echter niets, doordat het alleen meetbaar is voor objecten die zich verplaatsen met een snelheid nabij die van het licht. Op die manier kan (in theorie) een waarnemer zijn tijd 'bevriezen' en zo op een later tijdstip terugkeren.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
In de strip is de flash op een gegeven moment nog wel een factor sneller: http://www.comicvine.com/...s/flash-max-speed-704188/
De rest is niet echt slowmotion natuurlijk, maar wordt in beeld gebracht zoals Flash het ervaart. Wetenschappelijk gezien zou het echter wel moeten betekenen dat zijn hersens ook op supersnelheid werken, waardoor hij in een week perfect gitaar zou kunenn spelen bijv. en veel slimmer zou moeten zijn dan hij is. Als je zelf met honderden km's per uur voortbeweegt en binnen 1 seconde tientallen intelligente handelingen kan verrichten, dan moeten je hersens ook honderd keer sneller verbindingen leggen etc, anders mis je de reactiesnelheid van je eigen snelheid zeg maar. Voor je geregistreerd hebt dat er een boom staat was je er al tegen aan geknald...
Was inderdaad slecht. Breng het gevecht dan op nieuwerwetse Hollywood wijze in beeld met flitsende beeldmontage, zodat zelfs de grote sukkel ineens in een kungfu-wonder verandert. Maar als je het in een groot wide shot doet, tja, dan oogt het allemaal wat knullig. Zeker als je het vergelijkt met films met mensen die wel de expertise hebben (zoals Ong bakh e.d.)nadroJ schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:43:
[...]
Exactly my thoughts... Ik dacht echt van... man, waarom vecht je opeens als een rookie. Tikkeltje jammer.
[ Voor 31% gewijzigd door FunkyTrip op 15-12-2014 09:48 ]
Dit dus.
Quicksilver in the X-Men komt wel realistischer over. In de flash intro dat hij die fietser even red die aangereden is.. met die snelheid gaat ie alsnog dood. En hij neemt ook iedereen supersnel even mee. Quicksilver legt dan tenminste even uit dat hij dan je hoofd vasthoud vanwege de whiplash. En alleen bij Felicity vliegt haar shirt in brand...
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Dat komt doordat in de comics in ieder geval de lazaruspit wel direct gebruikt moet worden nadat iemand dood is. Of er mag in ieder geval maar x-tijd overheen gaan waarbij x heel kort is.OssieW schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:42:
Ik denk dat als de serie Ra's gebruikt, dat het niet onwaarschijnlijk is dat de Lazarus Pit ook (uiteindelijk) in het verhaal wordt benut. Maar als deze wordt gebruikt voor Ollie, dan komt gelijk de vraag: waarom heeft zijn dochter het niet ook gedaan voor de Black Canary?
Ik denk ook dat het haast niet anders kan dan dat of Ollie direct in de lazarus pit valt (want "toevallig" is er 1 aan die kant van de berg).
of die oude partner van hem sleurt hem in 1.
Hij valt sowieso er niet direct erin, wat je zegt over iemand die hem erin sleurt is mogelijk als je de volgende teaser bekijkt.fuqua schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:09:
Ik denk ook dat het haast niet anders kan dan dat of Ollie direct in de lazarus pit valt (want "toevallig" is er 1 aan die kant van de berg).
Maar even in spoiler gezet aangezien ik niet weet of iedereen de teaser al wil zien.
En er zit ook niet eens een spoiler in dat stukje van YouTube. Ik ben benieuwd of Arrow toch dat supernatural-element erin gaat betrekken (lazarus pit). Maar ja, ik vermoed idd dat die Maseo (of wellicht Diggle en co) hem daarin trekken ja. Maar then again, die lazarus pit zal wel bewaakt worden door de overige league of assassin leden, dus hoe zou Maseo hiermee weg moeten komen?
Wat een gespeculeer
Overigens irriteert het me enorm dat ze nu pas op de 9e ep zitten en nu al mid season break. Eind november./begin december zijn ook vaak 2 weken niks. Dan heb je na de grote break 2 afleveringen, en dan weer 2 weken niks. En dan toevallig eens 4 weken achter elkaar wel weer....Lekker oprekken die hap, vreselijk.
Wat een gespeculeer
Overigens irriteert het me enorm dat ze nu pas op de 9e ep zitten en nu al mid season break. Eind november./begin december zijn ook vaak 2 weken niks. Dan heb je na de grote break 2 afleveringen, en dan weer 2 weken niks. En dan toevallig eens 4 weken achter elkaar wel weer....Lekker oprekken die hap, vreselijk.
Ik had de indruk uit die teaser datDeathchant schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:29:
En er zit ook niet eens een spoiler in dat stukje van YouTube. Ik ben benieuwd of Arrow toch dat supernatural-element erin gaat betrekken (lazarus pit). Maar ja, ik vermoed idd dat die Maseo (of wellicht Diggle en co) hem daarin trekken ja. Maar then again, die lazarus pit zal wel bewaakt worden door de overige league of assassin leden, dus hoe zou Maseo hiermee weg moeten komen?
spoiler:
Malcolm Merlin Ollie daar op die berghelling vond, vanwege de voice-over en dat zwartgeklede been, maar gezien de ontwikkelingen de laatste afleveringen zou het ook Canary kunnen zijn. Of misschien zelfs Nyssa Al Ghul.
Nog even wachten tot we het weten...
Nomen nescio
Ach ja sommige mensen willen helemaal niks van te voren zien, dus dacht om niemand voor het hoofd te stoten maar zo even gedaan. Ook omdat ik eerst wel filmpje had geplaatst maar je dan al iets ziet toch maar op die manier gedaan.
Las in stukje van een website die Imdb bij hun tv nieuws had geplaatst dat Stephen Amell blijkbaar op twitter had gezet It was a good run en later op facebook dat Arrow niet alleen maar om Oliver Queen draaide, sommige amerikaanse kijkers zijn nu bang dat hij stopt. Maar het zou me niks verbazen als de tweede helft van het seizoen meer om Merlin gaat draaien met eventueel verdieping van Thea en dat hij daarom dat heeft gezegd.
Ik ben aan het wachten tot seizoen 3 af is, ik kijk liever alles in 1x. Is er al bekend wanneer de laatste aflevering is? En hoeveel episodes heeft dit seizoen?
Heb overigens wel de eerste 3 afleveringen gezien met de dood van Sara
Heb overigens wel de eerste 3 afleveringen gezien met de dood van Sara

Of er komt gewoon een 2de spinoff of die rode knakker gaat verder, matched weer met de rest.Pompi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:21:
Las in stukje van een website die Imdb bij hun tv nieuws had geplaatst dat Stephen Amell blijkbaar op twitter had gezet It was a good run en later op facebook dat Arrow niet alleen maar om Oliver Queen draaide, sommige amerikaanse kijkers zijn nu bang dat hij stopt. Maar het zou me niks verbazen als de tweede helft van het seizoen meer om Merlin gaat draaien met eventueel verdieping van Thea en dat hij daarom dat heeft gezegd.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
spoiler:
Oliver komt gewoon terug hoor.

Oliver komt gewoon terug hoor.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

+1
Vanavond de nieuwe aflevering gezien, ergerde me gelijk aan haar...
Vond het trouwens wel té makkelijk gaan zo met Oliver. Erg jammer.
Ja, een beetje zeuren doet ze wel, maar vind het nog wel meevallen.
Het ging inderdaad wel erg makkelijk met Oliver, maar goed, beetje goedgelovig zijn is wel een must. Hij is niet door z'n hart gestoken. Maseo zal wel toch wel meteen ter plekke zijn geweest, dus ja, dan is het allemaal wellicht mogelijk, zeker als je na zo'n val niet elk botje in je lichaam gebroken hebt haha.
Het ging inderdaad wel erg makkelijk met Oliver, maar goed, beetje goedgelovig zijn is wel een must. Hij is niet door z'n hart gestoken. Maseo zal wel toch wel meteen ter plekke zijn geweest, dus ja, dan is het allemaal wellicht mogelijk, zeker als je na zo'n val niet elk botje in je lichaam gebroken hebt haha.
Sowieso schrijf je zo!
Misschien was het omdat het de eerste aflevering na de tussen stop was.
Mja, alleen die val al. Zoiets overleef je niet, zeker niet met zo'n wond en in die kou.
Maar wat zou Arrow niet zijn zonder Ollie
.
Mja, alleen die val al. Zoiets overleef je niet, zeker niet met zo'n wond en in die kou.
Maar wat zou Arrow niet zijn zonder Ollie
Voor zover ik begreep was hij echt dood. Drie dagen naakt in de kou met zo'n wond en zo'n flinker val lijkt me niet echt heel overleefbaar 
En aan het eind werd gezegd dat hij weer tot leven is gewekt?
Dat zit wel Schnorr.
Volgens mij werd dat wel gezegd, en anders wel geinsinueerdStukfruit schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 04:43:
Voor zover ik begreep was hij echt dood. Drie dagen naakt in de kou met zo'n wond en zo'n flinker val lijkt me niet echt heel overleefbaar
Verwijderd
The Flash2014 was weer wel beter(HYPE voor aflevering 15,17 en 18)..thijsco19 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:25:
[...]
+1
Vanavond de nieuwe aflevering gezien, ergerde me gelijk aan haar...
Vond het trouwens wel té makkelijk gaan zo met Oliver. Erg jammer.
De vrouw van Maseo kan blijkbaar iets waardoor iemand weer tot leven gewekt werd. Werd ook op het einde van de aflevering gezegd. Alleen heb ik nog geen link gezien met de Lazarus pit, terwijl ik wel foto's heb gezien waar oliver met zijn hand uit het water steekt en een pijl vasthoudt uit. Kan natuurlijk symbool staan voor dat hij weer tot leven komt (duh), maar het kan ook betekenen dat de lazarus pit wordt gebruikt, vandaar het water. Maar goed, we zullen het wel gaan merken.
Ben ik dan echt de enige die Felicity geen zeikerd vindt? Ik vind het volkomen logisch dat ze zo reageert.
Ik vind het eerder ongeloofwaardig dat Laurel zo koeletjes lijkt over te komen.
Waar ik me eerder aan irriteer is dat ze welgeteld 3 of 4 zeer korte fragmenten lieten zien van nog geen minuut over wat er met Oliver was gebeurd, terwijl dát juist is waar mensen op zitten te wachten. Nee, dat moeten ze natuurlijk weer 100 afleveringen gaan rekken.
Ben ik dan echt de enige die Felicity geen zeikerd vindt? Ik vind het volkomen logisch dat ze zo reageert.
Waar ik me eerder aan irriteer is dat ze welgeteld 3 of 4 zeer korte fragmenten lieten zien van nog geen minuut over wat er met Oliver was gebeurd, terwijl dát juist is waar mensen op zitten te wachten. Nee, dat moeten ze natuurlijk weer 100 afleveringen gaan rekken.
[ Voor 23% gewijzigd door Deathchant op 23-01-2015 15:56 ]
Als het verhaal / plot zo dun is dan moet je alle mogelijke interesse in wat er gebeurt is zo lang mogelijk uit melken.Deathchant schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:54:
De vrouw van Maseo kan blijkbaar iets waardoor iemand weer tot leven gewekt werd. Werd ook op het einde van de aflevering gezegd. Alleen heb ik nog geen link gezien met de Lazarus pit, terwijl ik wel foto's heb gezien waar oliver met zijn hand uit het water steekt en een pijl vasthoudt uit. Kan natuurlijk symbool staan voor dat hij weer tot leven komt (duh), maar het kan ook betekenen dat de lazarus pit wordt gebruikt, vandaar het water. Maar goed, we zullen het wel gaan merken.
Game PC
Ik ga ervanuit dat die promotiefoto niet meer is dan dat, iedereen laten zien dat Ollie gewoon weer terug komt, en de kenners laten zien dat er waarschijnlijk een Lazarus Pit in het spel is, maar het lijkt me heel erg sterk dat we dat shot daadwerkelijk gaan zien.Deathchant schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:54:
...terwijl ik wel foto's heb gezien waar oliver met zijn hand uit het water steekt en een pijl vasthoudt uit....
Tatsu zal water uit de pit gebruikt hebben om hem weer tot leven te wekken, we zullen vast wat horen over die pit, hem wellicht ook zien, maar daar zal het bij blijven. Ik denk dat de kans groter is dat Tatsu en Maseo een stel flessen water uit een Lazarus Pit met zich mee zeulen dan dat er toevallig een in StarCity te vinden is.
Nope, hier ben ik het ook volledig mee eensBen ik dan echt de enige die Felicity geen zeikerd vindt? Ik vind het volkomen logisch dat ze zo reageert.
Het minder geloofwaardige was dat Palmer totaal oblivious leek voor haar verdriet.
Humankind… be both.
Misschien is het dat wel, te groot verschil waardoor Felicity een zeikerd lijkt. Stiekem vind ik het toch wel meevallen, er waren wel een paar scenes waar ik Felicity vervelend vond maar dat was het dan ook.Deathchant schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:54:
Hmmm zo kun je het idd ook wel zien. Ik vond het wel goed dat Laurel aangaf dat Ollie al eerder "uit de dood" is teruggekomen. Sara hetzelfde laken in pak, dus ik snap wel dat Laurel hoop heeft, en ik snap ook dat ze Felicity hiermee een hart onder de riem steekt.
En idd, Palmers reactie was idd erg ongeloofwaardig.
Maar goed, ik wil eigenlijk wel graag meer van Nyssa zien. Ik weet niet, maar om de een of andere reden vind ik haar een interessant persoon.
EDIT: waar ik dus een gruwelijke hekel aan heb al vanaf het begin van de serie is hoe problematisch dat het karakter van Stephen Amell eigenlijk is. Ja ok, hij is de superhero, maar hoe hij met zijn vrienden omgaat kan echt vaak niet. Hij die Diggle en Felicity vertelt wat ze wel en niet moeten doen, en de lines die hij met Laurel heeft.....tenenkrommend (ook vaak vanuit Laurel), maar wat het ergste is is dat hij haar zo rondcommandeert over wat zij wel allemaal niet moet doen omdat HIJ dat niet wilt.
Als je het wat dieper wilt zien: "the white male lead character bossing around his black bodyguard and making life-decisions for the women around them".
Klopt wel een beetje
En idd, Palmers reactie was idd erg ongeloofwaardig.
Maar goed, ik wil eigenlijk wel graag meer van Nyssa zien. Ik weet niet, maar om de een of andere reden vind ik haar een interessant persoon.
EDIT: waar ik dus een gruwelijke hekel aan heb al vanaf het begin van de serie is hoe problematisch dat het karakter van Stephen Amell eigenlijk is. Ja ok, hij is de superhero, maar hoe hij met zijn vrienden omgaat kan echt vaak niet. Hij die Diggle en Felicity vertelt wat ze wel en niet moeten doen, en de lines die hij met Laurel heeft.....tenenkrommend (ook vaak vanuit Laurel), maar wat het ergste is is dat hij haar zo rondcommandeert over wat zij wel allemaal niet moet doen omdat HIJ dat niet wilt.
Als je het wat dieper wilt zien: "the white male lead character bossing around his black bodyguard and making life-decisions for the women around them".
Klopt wel een beetje
[ Voor 42% gewijzigd door Deathchant op 23-01-2015 21:05 ]
Onzin, het is niet de black bodyguard, Diggle is The Black Driver
Nope, hij was zijn bodyguard, daarbij voor chauffeur spelen was bijzaak en handig, maar Ollie's moeder huurde hem in als bodyguard/babysitterHamburgerHenk schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 14:46:
Onzin, het is niet de black bodyguard, Diggle is The Black Driver
Humankind… be both.
Spike_wolf schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 14:52:
[...]
Nope, hij was zijn bodyguard, daarbij voor chauffeur spelen was bijzaak en handig, maar Ollie's moeder huurde hem in als bodyguard/babysitter
Tja, dat is hoe de meerderheid van de buitenwereld hem zal zien natuurlijk, maar in feite is zijn cover de Bodyguard van Ollie. Zijn chauffeur zou nooit buiten een auto bij hem in de buurt hoeven zijn, met hem mee lopen een gebouw in en tijdens een formele aangelegenheid bij hem rond blijven hangen heeft niets met de taken van een chauffeur te maken natuurlijk
Humankind… be both.
En denker. Hij is failliet, toch ongeveer. Hoe kan hij dan de bodyguard betalen en elke keer als zijn lab wordt verwoest herinrichten.Spike_wolf schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:01:
Tja, dat is hoe de meerderheid van de buitenwereld hem zal zien natuurlijk, maar in feite is zijn cover de Bodyguard van Ollie. Zijn chauffeur zou nooit buiten een auto bij hem in de buurt hoeven zijn, met hem mee lopen een gebouw in en tijdens een formele aangelegenheid bij hem rond blijven hangen heeft niets met de taken van een chauffeur te maken natuurlijk
Gisteren weer de nieuwe aflevering zitten kijken. Ik was echt gek op deze serie ik vond het een interessante serie om te kijken en ik vond de twee verhaallijnen in het begin wel wat hebben. Nu zijn ze wel een beetje de weg kwijt. Heb ik het gevoel. Qua verhaal lijnen blijft het een beetje oppervlakkig.
Daarnaast mogen ze wel wat meer oog voor detail hebben. Klein voorbeeld hij staat op een steunt eerst op de arm met verband. kreunt een keertje en dan het eerst wat hij doet is iets beetpakken met de arm met het verband.
Als je dan verband om je arm hebt zou ik er alles aan doen om hem te vermijden te gebruiken.
Daarnaast mogen ze wel wat meer oog voor detail hebben. Klein voorbeeld hij staat op een steunt eerst op de arm met verband. kreunt een keertje en dan het eerst wat hij doet is iets beetpakken met de arm met het verband.
Als je dan verband om je arm hebt zou ik er alles aan doen om hem te vermijden te gebruiken.
Nickname KasPlantje.
Wat ik goed vond is dat de schrijvers Oliver, en niet Felicity de droom hebben gegeven dat hij niet naar Ra's al Ghul zou gaan en zou blijven o.a. omdat hij van Felicity houdt.
Aan de ene kant vind ik het wel realistisch en ook fijn om te zien hoe het leven verder gaat zonder Oliver, waarin toch de nodige issues worden blootgelegd aan het aanpassen aan de nieuwe situatie: Felicity die haar draai niet kan vinden, Diggle die niet goed weet hoe hij moet reageren en Laurel die denkt dat ze het masker van the canary kan opzetten, maar gewoon altijd haar klungelige ass gekicked krijgt en Roy die de verantwoordelijkheid van OIiver voelt als de red arrow.
Aan de andere kant vind ik het gewoon vervelend dat ze de verhaallijn van Oliver (dat hij het overleefd heeft enzo) weer zitten op te rekken, maar ook daarvan vind ik het anderzijds wel realistisch
Overigens, ben ik de enige die Ray Palmer echt beu is? Wat een opdringerige vent, en ik vind het gewoon niet leuk als serieschrijvers bepaalde personen zich laten opdringen aan anderen.
En wat ik ook kotsezat ben is dat IEDEREEN blijft liegen tegen Thea.
Aan de ene kant vind ik het wel realistisch en ook fijn om te zien hoe het leven verder gaat zonder Oliver, waarin toch de nodige issues worden blootgelegd aan het aanpassen aan de nieuwe situatie: Felicity die haar draai niet kan vinden, Diggle die niet goed weet hoe hij moet reageren en Laurel die denkt dat ze het masker van the canary kan opzetten, maar gewoon altijd haar klungelige ass gekicked krijgt en Roy die de verantwoordelijkheid van OIiver voelt als de red arrow.
Aan de andere kant vind ik het gewoon vervelend dat ze de verhaallijn van Oliver (dat hij het overleefd heeft enzo) weer zitten op te rekken, maar ook daarvan vind ik het anderzijds wel realistisch
Overigens, ben ik de enige die Ray Palmer echt beu is? Wat een opdringerige vent, en ik vind het gewoon niet leuk als serieschrijvers bepaalde personen zich laten opdringen aan anderen.
En wat ik ook kotsezat ben is dat IEDEREEN blijft liegen tegen Thea.
Eens. Opnieuw een bad-guy die Starling City wil opeisen/hervormen. Hoe vaak hebben wij dat al voorbij zien komen? Ik ben bang dat we op het punt zijn aangekomen dat de serie (onnodig) veel uitgemolken gaat worden. De laatste 2 afleveringen keek ik vooral hoe lang de aflevering nog zou duren, aangezien het mij niet zoveel kon boeien. Hoop dat het niveau wel omhoog gaat, want ik verlies interesse als ze deze koers aanhouden.GerGio schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:05:
Gisteren weer de nieuwe aflevering zitten kijken. Ik was echt gek op deze serie ik vond het een interessante serie om te kijken en ik vond de twee verhaallijnen in het begin wel wat hebben. Nu zijn ze wel een beetje de weg kwijt. Heb ik het gevoel. Qua verhaal lijnen blijft het een beetje oppervlakkig.
En Palmer's Atom pak is onthuld! Afbeelding in de spoiler:
spoiler:

Humankind… be both.
Leuk pak
Maar ik heb een beetje genoeg van Ray eerlijk gezegd. Opdringerige vent. Laat em maar lekker een spinoff krijgen :W
Ik heb de laatste aflevering gezien en ik moet zeggen dat het wel een betere aflevering vond dan de voorgaande afleveringen. Al mis ik nog steeds een beetje de caracter builds zoals die in de Flash zitten bijvoorbeeld. Het was een vooruitgang maar naar mijn mening kunnen ze nog wat meer verhaal stoppen in de Serie en de lijnen wat duidelijker uitzetten.
Nickname KasPlantje.
Ik vond de aflevering echt all over the place als ik heel eerlijk ben. De comeback was zeer anti-climax. Het feit dat Thea weet dat Roy de red arrow is, maar niet dat Oliver the arrow is (volgens mij werd het wel ooit eens gezegd/gesuggereerd maar geloofde ze het niet) is ook een beetje onlogisch.
Dat Oliver nu met Merlyn gaat samenwerken, trainen zelfs is echt not done vind ik, maar goed, wel goed dat Felicity hem de waarheid vertelde. Oliver had net zo goed Nyssa kunnen vragen om hem te trainen ofzo.
En dat ze Lance maar niet vertellen dat Sara dood is en hij van Sin te horen krijgt dat the canary dit keer niet Sara was is ook erg raar.
Ja leuk dat Oliver nu weer terug is enzo, maar de aflevering ging alle kanten op helaas.
EDIT: iets wat me ook al een tijdje stoort: waarom doen ze aan Ra's al Ghul-white washing? Waarom nemen ze niet gewoon een echt Arabisch persoon voor dit karakter? Ik vond deze ra's al ghul echt niet overkomen. Hadden ze echt beter iemand anders kunnen nemen, Oded Fehr ofzo. Die kerel is tenminste groot en heeft echt een uitstraling van Ra's al Ghul vind ik
Dat Oliver nu met Merlyn gaat samenwerken, trainen zelfs is echt not done vind ik, maar goed, wel goed dat Felicity hem de waarheid vertelde. Oliver had net zo goed Nyssa kunnen vragen om hem te trainen ofzo.
En dat ze Lance maar niet vertellen dat Sara dood is en hij van Sin te horen krijgt dat the canary dit keer niet Sara was is ook erg raar.
Ja leuk dat Oliver nu weer terug is enzo, maar de aflevering ging alle kanten op helaas.
EDIT: iets wat me ook al een tijdje stoort: waarom doen ze aan Ra's al Ghul-white washing? Waarom nemen ze niet gewoon een echt Arabisch persoon voor dit karakter? Ik vond deze ra's al ghul echt niet overkomen. Hadden ze echt beter iemand anders kunnen nemen, Oded Fehr ofzo. Die kerel is tenminste groot en heeft echt een uitstraling van Ra's al Ghul vind ik
[ Voor 19% gewijzigd door Deathchant op 09-02-2015 08:54 ]
+1
Ook zo tenenkrommend: Lance herkent wel Roy als de red arrow, maar Oliver herkent hij niet...
Er was ook nog een moment waarop ik echt heel hard moest lachen. Ben dat alweer vergeten... Was inderdaad wel all over the place. Vooral hoe Oliver ineens weer terug en compleet in shape is.
Ook zo tenenkrommend: Lance herkent wel Roy als de red arrow, maar Oliver herkent hij niet...
Er was ook nog een moment waarop ik echt heel hard moest lachen. Ben dat alweer vergeten... Was inderdaad wel all over the place. Vooral hoe Oliver ineens weer terug en compleet in shape is.
Sowieso schrijf je zo!
Oliver was duidelijk niet in shape....
Maar ik denk dat we niet meer moeten verwachten van deze serie dan hij is. Het is gewoon een simpele en makkelijk te kijken serie. Hoogstaande verhaalontwikkeling en karakterontwikkeling moet je hier gewoon niet verwachten
.
En als iedereen gelijk herkent wie de Arrow is, dan houd de serie ook snel op
.
Maar ik denk dat we niet meer moeten verwachten van deze serie dan hij is. Het is gewoon een simpele en makkelijk te kijken serie. Hoogstaande verhaalontwikkeling en karakterontwikkeling moet je hier gewoon niet verwachten
En als iedereen gelijk herkent wie de Arrow is, dan houd de serie ook snel op
https://wren.co/join/Devian
Arrow is idd een makkelijke serie, waarbij je alles niet al te serieus moet nemen. Het is voor mij wel vermakelijk
.