Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:10
St@m schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:08:
Maar aan de andere kant.. ook dat houdt niet over.. er stort een vliegtuig neer en de piloot leeft wonder boven wonder.. en hij heeft een dochtertje.. en toevallig woont dat dochtertje in Starling City, nog toevalliger is dat het een goede vriendin is van Roy Harper.
Roy kent haar omdat hij via haar op zoek was naar Sara. Nu is het dus ook duidelijk waarom Sara en Sin bevriend zijn.

Ik blijf het ook gewoon leuk vinden om te kijken. Als ik zou gaan letten op wat er allemaal niet klopt of beter kan dan is het niet leuk nee, daarom doe ik dat ook niet. Er is genoeg voor verbetering vatbaar, maar ik stoor me er verder niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:29

St@m

@ Your Service

Devian schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:17:
Ik kijk er nog steeds graag naar. Vind seizoen 2 leuker dan seizoen 1.

Dat ze soms wat losjes omgaan met bepaalde dingen, doe ik niet moeilijk over. Er zijn niet veel series in dit genre op dit moment, dus ben er blij mee.

Als we allemaal gaan lopen azijnzeiken dan eindigt het net als met Star-Trek/StarGate/ etc. Veel zouden het graag weer op TV willen zien maar geen maatschappij die zijn vingers eraan durft te branden omdat we weer zo graag kritisch willen zijn.
Nou, er zijn toch een behoorlijk aantal series waar toch echt wat minder plotholes in zitten dan deze, en waar de knuffelbaarheid ook niet zo hoog is. En je mag je er prima mee vermaken hoor, ik geef alleen mijn mening. Ik kijk erg graag naar superhelden series, maar hier mis ik het gewoon, natuurlijk hoef je niet iedereen direct een pijl door z'n kop te schieten, maar het hele gebeuren is zo onlogisch als het maar kan zijn en er wordt veel te veel nadruk gelegd op het "ik ben geen moordenaar, jij bent geen moordenaar".

Laatste ep. Helena ligt bij die kerel achterin de auto en heeft een pistool op hem gericht. Hij zegt, "please don't kill me, I'm getting merried next month" (of iets in die trant). Daarna komt een scene dat Team Arrow in het clubhuis zit waarin wordt gezegd "goh, toch wel vreemd dat ze hem heeft laten leven, dat doet ze anders nooit". WAAROM?! Waarom dit stukje? Wat is de meerwaarde? Nog maar eens benadrukken dat er niemand zomaar wordt vermoord in de serie?
Het slaat gewoon nergens op imo.

Even later staat ze met haar kruisboog gericht op de borst van haar vader en heeft ze gesprek van 1 minuut met hem voordat de politie ingrijpt. Ze wilt haar vader dolgraag vermoorden, maar eerst gaan ze rustig praten... Aan het einde heeft ze nog een keer een minuut lang een conversatie met haar vader.. over dat ze een kleine meid was en dat ze naar ballet gingen vroeger ofzo.. En na een minuut gezever wilt ze eindelijk de trekker overhalen (want ze wil hem echt graag dood hoor!) en dan grijpt uiteraard de politie weer in. En uiteindelijk is ze diepbedroefd dat ze hem niet heeft kunnen vermoorden.. Ja hallo..

En helemaal aan het einde nog even de morele speech er achteraan.. killing won't make a difference!!

Als het nou een keer gebeurd.. maar als je 13 afleveringen in drie dagen kijkt dan begint het je echt tegen te staan :P En om nou te zeggen dat het achterliggende verhaal lekker doorloopt... Hoelang is het al geleden dat Brother Blood in beeld was.
Snippo schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:42:
[...]

Roy kent haar omdat hij via haar op zoek was naar Sara. Nu is het dus ook duidelijk waarom Sara en Sin bevriend zijn.
Ah klopt, aflevering drie.
SinergyX schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:28:
spoiler:
hij z'n vriendin Sandra moet tegenkomen en dat zijn echte zoon het stokje overneemt en badboy Roy Red Arrow gaat worden
Ik begrijp echt niet wat hier staat :P
spoiler:
Wie is Sandra en hoezo heeft Oliver een zoon?

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 31-03-2014 14:03 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:40
spoiler:
Sandra 'Moonday' is van de comic, en (nog) niet in de serie voorgekomen. http://dc.wikia.com/wiki/Sandra_Hawke_(New_Earth)

Wat betreft dat niemand doodgaat, ik verwacht eigenlijk dat die Tommy Merlyn ook nog wel eens terugkomt, en dan natuurlijk als superslechterik ;)

[ Voor 88% gewijzigd door sewer op 31-03-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:29

St@m

@ Your Service

sewer schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:19:
spoiler:
Sandra 'Moonday' is van de comic, en (nog) niet in de serie voorgekomen. http://dc.wikia.com/wiki/Sandra_Hawke_(New_Earth)

Wat betreft dat niemand doodgaat, ik verwacht eigenlijk dat die Tommy Merlyn ook nog wel eens terugkomt, en dan natuurlijk als superslechterik ;)
Duidelijk, die link had ik nog niet gevonden.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

spoiler: Set foto van Suicide Squad met een rant
klik voor foto
Dit is een set foto van de aflevering met de Suicide Squad, met Harley mooi in beeld. Ik hoop ONTZETTEND(!) dat dit echt het enige is dat we van haar zien, weg laten die handel, niet meer terug halen (en vernaggelen). Maar aangezien de stem die we hoorde van Tara Strong was, en de persoon die op de foto staat een andere actrice is denk ik dat ze het hier inderdaad bij zullen laten, het lijkt me ergens sterk dat ze de moeite gaan nemen om al haar tekst te vervangen met Tara Strong (hoewel dat een geweldige uitvoering zou zijn), ik denk dat zoiets te veel moeite gaat zijn voor deze serie om lang vol te houden.
Ik hoop het in ieder geval.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Vandaag was weer een gave aflevering damn, vond die van vorige week een stuk minder :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Deze aflevering was dan ook weer met redelijk wat spanning/actie, en natuurlijk Slade/Deathstroke.

Wat alleen ontzettend gek was, op een gegeven moment in het kantoor, dat Oliver met Isabele praat, Felicity binnen komt van "Oliver, ik moet je spreken" en vervolgens lopen ze allemaal in de kelder van de club. Hoe komen ze daar ineens :S

Daarnaast was het ook weer erg typisch hoe Oliver zichzelf continue de schuld van alles geeft, en op een gegeven moment weer staat uit te janken bij z'n ma. Terwijl hij haar nooit meer wou spreken etc. Op het moment dat het spannend is is er niks aan de hand, en op het moment dat er niks is is hij ineens enorm emotioneel.

[ Voor 32% gewijzigd door RobertMe op 03-04-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Vond het ook een goede aflevering, lekker spannend en Slade is weer goed bezig. Bij die tijdelijke CEO-overdracht zat ik wel met een facepalm voor de tv :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
Ik had het niet aan zien komen dat zij ook bij Slade hoorde :+ . Wel raar dat een tijdelijke CEO kan regelen dat de echte CEO het veld ruimt en zij de positie overneemt, maar ik weet verder ook niet hoe dat allemaal werkt op die posities.

Slade begint zijn belofte ("You cannot die until you have suffered the same way I have suffered. Until you have known complete despair. And you will.") al aardig waar te maken :*) .
Hij is Oliver overal al 5 stappen voor. Eén op een legt hij ze waarschijnlijk allemaal zo om, maar hij hoeft zijn handen niet eens vuil te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Leuke aflevering. Slade speelt zn rol goed :-) .. nog 4 afleveringen.. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Even een vraagje aan de comic-lezers, is dat verhaal over het eiland op een gegeven moment afgelopen, of blijft dat maar doorlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Voor een antwoord op die vraag heb je weinig aan de comic lezers. De serie is er maar losjes op gebaseerd, daarbij heeft Green Arrow ook een stuk of 4-5 verschillende origin stories, bij elke reboot is het verhaal op het eiland anders, en het verhaal uit de serie is weer compleet nieuw, daar is dus niets over te zeggen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:33
En waarom wordt thea boos op Oliver en niet zoveel op dr moeder?

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
Ze was al boos op haar moeder na de zoveelste leugen. Oliver dacht ze wel te kunnen vertrouwen maar die blijkt dus ook geheimen te hebben. Toch apart dat ze zich vooral daar druk over maakt en niet over het feit dat haar vader niet is wie zij dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

De ep van vandaag is toch wel erg goed :o

En dat einde zag ik niet aankomen :X :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Mijn reactie na deze aflevering: wait... what? :/

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:37
wow deze aflevering. dikke shocker op het eind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:20
Het zou pas echt badass van Slade geweest zijn als hij Thea had vermoord :P
Maar verder was het een vette aflevering :D

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:39

Major_ton

Shoot!

Slade heeft duidelijk sch*t aan de "no one dies tonight" mentaliteit van Oliver. Maar welk geheim neemt Moira nu mee haar graf in??

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 10:21
Ik schat dat het is dat Merlyn nog leeft, zou wel badass zijn als ie Oliver gaat helpen de komende eps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Dat einde was inderdaad een "Wait, what did just happen?" momentje.. Super goede aflevering though! Ben inderdaad ook wel benieuwd wat het nou precies was wat ze wou zeggen. Wat ik me trouwens nog afvroeg..
spoiler:
Toen Sara het pistool pakte om achter Roy aan te gaan, zei ze ietx van "The mirakuru won't help him with a headshot" of iig, zoiets. Waarom hebben ze dan nog geen kogel door de hersenen van Slade geschoten? Afgezien van die ene kans die Diggle een paar afleveringen terug bijna kon nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:46

Arethusa

Niet die server

Waar zou Sara nu naar toegaan, ze ging een oude vriend opzoeken? Zou dat Merlyn zijn?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 10:21
Zou kunnen met die League connecties. Zou natuurlijk ook Nyssa kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

HamburgerHenk schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:56:
Ik schat dat het is dat Merlyn nog leeft, zou wel badass zijn als ie Oliver gaat helpen de komende eps.
Merlyn komt ook terug, volgend seizoen ook (main).
Major_ton schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 00:20:
Slade heeft duidelijk sch*t aan de "no one dies tonight" mentaliteit van Oliver. Maar welk geheim neemt Moira nu mee haar graf in??
Dat Merlyn nog leeft.

[ Voor 33% gewijzigd door Phyxion op 25-04-2014 15:18 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
xPhantom schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:02:
spoiler:
Toen Sara het pistool pakte om achter Roy aan te gaan, zei ze ietx van "The mirakuru won't help him with a headshot" of iig, zoiets. Waarom hebben ze dan nog geen kogel door de hersenen van Slade geschoten? Afgezien van die ene kans die Diggle een paar afleveringen terug bijna kon nemen.
spoiler:
Beetje raar idd. Tot nu zou ik zeggen dat ze niet om kunnen gaan met een pistool maar Sara blijkt dat dus wel te kunnen.

Ben benieuwd wat Oliver gaat doen nu, had dit ook echt niet zien aan komen. Heb zo'n vermoeden dat hij van de mirakuru gaat snoepen, kan hij gelijk weer normaal lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Met Oliver met dat been/knie was wel raar. Vooral omdat hij die brace erom had en toen ineens mank/met brace als Arrow kwam aanzetten.

En hoe zit dat nu met die flashback? Heeft die zwangere vrouw nu abortus gepleegd of heeft Moira haar alleen maar betaald om zich weg te houden. Oftewel, heeft Oliver nu een zoon? Die dan een jaar of 6 tot 10, 15 zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
Ik denk het laatste. Als ze abortus had gepleegd zou er geen reden zijn om te verhuizen. Wat de flashback te betekenen heeft is me ook niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Die flashback is natuurlijk gewoon de eerste stap naar de introductie van een kind van Ollie wat wel een cliffhanger voor het einde van het seizoen zal zijn.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik begrijp het laatste inderdaad. Ze moest Ollie vertellen dat ze de baby was "kwijtgeraakt", en kreeg een flinke som geld om een goede toekomst voor de baby te verzekeren.

Wat het nut gaat zijn van dat kind weet ik ook niet. Hoe oud zal dat nu zijn? Een jaar of 5? Ik weet niet precies hoe lang voor het bootongeluk dat gebeurde. Mogelijk is het Connor Hawke, maar als dat zo is zal hij toch echt nog even moeten opgroeien.

[ Voor 48% gewijzigd door Amanoo op 25-04-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
Laatste aflevering alweer volgende week.
Ik neem aan dat Thea de trekker overhaalde? Vond die scene er een beetje raar uitzien waardoor mij dit niet helemaal duidelijk was :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Snippo schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:30:
Laatste aflevering alweer volgende week.
Ik neem aan dat Thea de trekker overhaalde? Vond die scene er een beetje raar uitzien waardoor mij dit niet helemaal duidelijk was :s.
Dat was de bedoeling. Een cliffhanger creeeren tot de seizoensfinale. Ik vermoed echter dat zij schoot maar net naast Malcolm omdat een die gemaskerde vent weer was opgestaan. Dit is puur speculatie.

Overigens de promo van volgende week ziet er awesome uit!
spoiler:
Arrow + Canary + Speedy + League of Assasins vs Slade's leger in één groot gevecht.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Vermakelijke aflevering weer.

Enige wat ik niet snap is dat het overal 'oorlog' is en de dames rustig kunnen babbelen met elkaar ?

Enfin ik kijk uit naar de season finale.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Via Netflix ook aan de serie begonnen. Vind het maar erg matig allemaal en ben daarom nog steeds bij S1 ep 12. De avonturen op het eiland zijn wel leuk, maar die worden maar mondjesmaat getoond. Omdat het een serie is van 24 afleveringen per seizoen moeten verhaallijnen ook ontzettend uitgesmeerd worden, zodat je naar voornamelijk filler zit te kijken.

Verder stikt het ook weer van de cliches. Zakenmensen die tot diep in de nacht op kantoor zitten, maar overdag geen ene zak lijken te doen (wat doet Oliver zelf nou eigenlijk de hele dag? Heeft Diggle nou een echte baan of niet?). IT vrouwtje dat alles kan hacken of vinden op teh interwebs. Wat dat betreft is het niet veel anders dan Smallville.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 22:49
Als je je daar zo aan ergert, stop dan maar. Dat wordt alleen maar erger namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Yup, heb dat ook met die serie. Op zich is er nu (einde seizoen 2) wel een veel betere rode draad dan daarvoor. Maar die cliches, onlogische moodswings/acties bij iedereen, emotieloze (lijkende) Oliver, veel moralistisch gezever etc wordt niet echt beter :P

[ Voor 11% gewijzigd door sewer op 10-05-2014 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Waar ik een beetje moe van wordt is dat Oliver zo zelf destructief is: "it's all my fault" en daardoor moet iedereen het hem maar vergeven dat hij gewoon niet op de begrafenis van zijn eigen moeder is geweest omdat hij het niet aankan. En het zinnetje van Laurel: "I know you better than I know my own name"....NOT! Oliver is na "the island" totaal niet meer de persoon die hij was toen Laurel hem kende.

En waar ik gewoon niets van begrijp, en bijna ignorant is, is dat hij totaal niet schijnt te snappen dat als Slade zegt: "only 1 person has to die", dat daar Sara mee bedoeld wordt.
Oliver (en de rest overigens ook niet) lijken 1+1 niet bij elkaar op te kunnen tellen.

Wat ik wel beter vind is dat Katie Cassidy nu niet meer zo vies mager in het gezicht uitziet. Ik weet, er wordt veel te veel naar uiterlijk gekeken, maar hoe ze in het begin/midden van dit seizoen uitzag leek erg ongezond. Nou weet ik niet of dat digitaal gedaan is, of dat ze echt zo mager was voor de rol (omdat ze een alcoholverslaafde speelde).

[ Voor 4% gewijzigd door Deathchant op 10-05-2014 21:57 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Klopt, ze ziet er gelukkig weer een stuk beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Misschien lichte spoilers (maar is vooral speculatie)

Ergens zie ik het wel gebruiken dat Thea (niet te vergeten dat haar middle name Dearden is) getraind gaat worden door Malcolm Merlyn en uiteindelijk de Arrow incarnatie gaat worden van Mia Dearden, a.k.a. Speedy, zoals Oliver haar in de serie graag noemt. Er waren al langer genoeg aanwijzingen gekomen over de equivalentie van de twee characters en sinds de laatste episode staan alle spelers ook wel redelijk op de juiste plek om dit te laten gebeuren, met Thea die tegenover Malcolm staat en zo. Thea overtuigen dat een beetje zelfverdediging kunnen handig is, dat zal tijdens een dergelijke crisis ook wel wat makkelijker kunnen zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Amanoo op 11-05-2014 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Mijn speculatie voor de seizoensfinale/volgend seizoen:

spoiler:
- Thea wordt Speedy in het volgend seizoen
- En laurel wordt black canary - al moeten ze wel iets verzinnen hoe ze snel die fighting skills krijgt
- Sarah gaat verdwijnen. Misschien sterft ze de volgende episode, of gaat ze terug naar de league?
- Het verhaal van Slade wordt komende week afgerond? Volgend seizoen zie ik Merlyn als de grote bad guy
- Connor, de zoon van Oliver gaat volgend seizoen een grote rol krijgen. Maar ja, hij is pas 6 of zo, dus hoe weet ik ook niet :P

Maar misschien zit ik er wel helemaal naast :P

[ Voor 11% gewijzigd door sewer op 11-05-2014 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

sewer schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:02:
Mijn speculatie voor de seizoensfinale/volgend seizoen:

spoiler:
- Thea wordt Speedy in het volgend seizoen
- En laurel wordt black canary - al moeten ze wel iets verzinnen hoe ze snel die fighting skills krijgt
- Sarah gaat verdwijnen. Misschien sterft ze de volgende episode, of gaat ze terug naar de league?
- Het verhaal van Slade wordt komende week afgerond? Volgend seizoen zie ik Merlyn als de grote bad guy
- Connor, de zoon van Oliver gaat volgend seizoen een grote rol krijgen. Maar ja, hij is pas 6 of zo, dus hoe weet ik ook niet :P

Maar misschien zit ik er wel helemaal naast :P
spoiler:
Liet Laurel in het begin van dit seizoen niet al zien dat zij ook mad skills heeft?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
Spike_wolf schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:11:
[...]

spoiler:
Liet Laurel in het begin van dit seizoen niet al zien dat zij ook mad skills heeft?
spoiler:
Klopt, ze heeft vroeger zelfverdedigings lessen gehad. Dat moet natuurlijk wel bijgeschaafd worden als ze voortaan als superheldin door het leven wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik heb geen Twitter account, maar Caity Loitz heeft dit eergisteren getweet of hoe dat mag heten.
Het is een afbeelding van iedere strijder en/of held die schijnbaar tegen Slade gaat vechten.
https://twitter.com/caity...65185744013647872/photo/1

Ik herkende niet iedereen direct, maar dat is nu wel duidelijk sinds ik de een na laatste aflevering gezien heb en de cast op imdb gezien heb van de laatste aflevering.
Hopelijk wordt het een mooie strijd.

Van mij part wordt deze serie een meer (super)helden serie in het volgende seizoen, zoals met Batman van vroeger. Iets minder soapserie en meer een actieserie.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Larrs schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:46:
Ik herkende niet iedereen direct, maar dat is nu wel duidelijk sinds ik de een na laatste aflevering gezien heb en de cast op imdb gezien heb van de laatste aflevering.
Hopelijk wordt het een mooie strijd.
spoiler:
Zoals ook in de media gezegd is wordt het Ollie, Sarah, Roy en the League of Asassins tegen Slade.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 13:41
Spike_wolf schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:02:
[...]

spoiler:
Zoals ook in de media gezegd is wordt het Ollie, Sarah, Roy en the League of Asassins tegen Slade.
spoiler:
da fuck serieus ?? leauge of assasins gaat the arrow helpen !?! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:46

Arethusa

Niet die server

spoiler:
Wel grappig dat Roy een masker droeg tijdens het gevecht terwijl hij de periode daarvoor zonder masker de stad terroriseerde en mensen in het ziekenhuis sloeg, met dezelfde rode trui aan.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe intro van seizoen 3:
"My name is Oliver Queen. After pretending to be five years on a hellish island, I have come home ..."

De main story line wordt wel heel erg richting de rand van een diepe put geschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:33:
De nieuwe intro van seizoen 3:
"My name is Oliver Queen. After pretending to be five years on a hellish island, I have come home ..."

De main story line wordt wel heel erg richting de rand van een diepe put geschoven.
way what ? "Pretending" ????? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Hebben we allemaal de teaser voor The Flash al gezien?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rnXsnR-2AvU]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:57
dan kunnen we nu meteen door naar de trailer van vandaag :D
http://www.ign.com/articl...and-jane-the-virgin?watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Vond de keuze van Thea om opeens met Merlyn mee te gaan ook wel een beetje ... apart. Maar dat heb ik wel vaker met de personages in deze serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

sewer schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:19:
Vond de keuze van Thea om opeens met Merlyn mee te gaan ook wel een beetje ... apart. Maar dat heb ik wel vaker met de personages in deze serie.
Zo zijn er inderdaad veel meer dingen die helemaal nergens op slaan. Thea was volgens Roy niet veilig op het station dus moest maar naar zijn woning in de Glades gaan zodat hij haar wat kon vertellen? Euhm, dude, de stad zit vol met bad guys met superkrachten en jij wil dat zij daar als gewone sterveling tussendoor wandelt? Jij hebt dezelfde krachten als die bad guys, ga haar op zijn minst ophalen dan ofzo :P

En dat los van het feit dat ze midden in een crisis zitten, klaar zijn om de vijand aan te vallen en hij er even tussenuit moet om haar te kunnen spreken :')

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Oh ja, dat was ook zo'n geweldige actie ja. Moest ook lachen toen Laurel belde voor een ambulance. Hele stad wordt afgebroken door bad guys, tig doden, ik gok dat ze wel even kunnen wachten op die ambulance. Iemand met gebroken ribben zal op dat moment niet prio1 hebben :P

[ Voor 15% gewijzigd door sewer op 15-05-2014 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

sewer schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:49:
Oh ja, dat was ook zo'n geweldige actie ja. Moest ook lachen toen Laurel belde voor een ambulance. Hele stad wordt afgebroken door bad guys, tig doden, ik gok dat ze wel even kunnen wachten op die ambulance. Iemand met gebroken ribben zal op dat moment niet prio1 hebben :P
Nouja, hij hoestte ook bloed op, dus het was wel erger dan dat. Wat ik meer lomp vond was dat ze zich niet even omdraaide en zuslief en haar assassin vrienden riep, het lijkt me dat die toch ook wel het een en ander aan medische kennis hebben :P

[Edit]
spoiler: Casting spoiler
John is vanaf volgend seizoen een regular cast lid.
https://twitter.com/amellywood/statuses/466964915660816385

[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 15-05-2014 21:22 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Wat ook grappig was; op de freighter gaf Slade nog even aan dat hij alles weg zou nemen bij Oliver. Zn moeder, Laurel... Slade kende Laurel toen helemaal nog niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 13:01
d0s schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:36:
Wat ook grappig was; op de freighter gaf Slade nog even aan dat hij alles weg zou nemen bij Oliver. Zn moeder, Laurel... Slade kende Laurel toen helemaal nog niet :D
Olli had die foto van Laurel bij zich, zal Slade vast wel over jaar hebben verteld.

Zaten wat rare (arrow)keuzes in de aflevering. Wel verrassend - queen meets up with waller. De manier waarop Slade werd bespeeld was ook mooi bedacht :)

Serie blijft vermakelijk. S3 zal ik ook wel gaan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
Was Waller nu ook degene die Fyers aanstuurde? In dat geval zal ze wel verhaal gaan halen bij Oliver.

Dat Felicity die spuit bij had zag ik ook niet aankomen. Wel goed bedacht inderdaad. In plaats van Slade een stap voor proberen te zijn hebben ze gewoon gedaan wat Slade al van plan was.
Wel raar dat ze Slade opsluiten op dat eiland. Dat Oliver hem niet wil vermoorden.. ok. Maar laat het dan iemand anders doen. Al is het natuurlijk maar de vraag hoe lang je overleeft in een cel op een onbewoond eiland :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 22:49
Ik vond dat ook niet bepaald slim. Zo iemand op zo'n lokatie achterlaten, dat is vragen om problemen.
Slade moet je gewoon doden, anders houdt hij nooit op. Hij zal vast wel voedsel krijgen, ze kunnen het niet maken om hem daar op te sluiten zonder eten/drinken. Dus is er ook iemand die daar moet komen, en die kan hij overhalen.

De scene op het strand tussen Oliver en Felicity vond ik ook wel een gemiste kans.
Felicity die heel duidelijk aan het vissen is, en Oliver die dat lijkt te negeren.
Maak voor eens en voor altijd duidelijk dat de gevoelens niet wederzijds zijn, of gaan met die banaan.
Niet dit irritante gedoe nog langer uitrekken. Emily is naar mijn idee overigens wel veel beter in dat soort scenes dan Stephen.

Betreffende de persoon die niet meer terug zal komen, dat kunnen 2 personen zijn: Sarah of Roy.
spoiler:
gezien het feit dat Laurel de Black Canary gaat worden, en Thea training zal krijgen van Malcolm Merlyn
maar ik ben bang dat het Sarah is. Vind ik erg jammer, want ik vond Sarah een stuk leuker dan Laurel.
spoiler:
Kan me Laurel ook echt niet voorstellen als de Black Canary. Niet nadat we een seizoen lang Sarah daarin hebben gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Geef mij Laurel maar (van de laatste afleveringen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:09

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Nouja, door de Flash moeten ze natuurlijk wel. Ze kunnen Arrow niet zonder laten terwijl Barry in Central City met twee vingers in zijn neus door de geluidsbariere heen breekt.
Daarbij was dat hele mirakuru gebeuren natuurlijk ook maar een slap excuus om toch superkrachten te gebruiken.
Opzich ben ik wel blij dat ze van het "realistische superhelden" gebeuren af lijken te stappen, maar het jammere is dat ze met hun eerste insteek al wel een stel personages erg slecht neergezet hebben door ze geen superkrachten te geven, maar inplaats daarvan een bluetooth speaker bijvoorbeeld :')

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 13:01
Spike_wolf schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:42:
Nouja, door de Flash moeten ze natuurlijk wel. Ze kunnen Arrow niet zonder laten terwijl Barry in Central City met twee vingers in zijn neus door de geluidsbariere heen breekt.
Daarbij was dat hele mirakuru gebeuren natuurlijk ook maar een slap excuus om toch superkrachten te gebruiken.
Opzich ben ik wel blij dat ze van het "realistische superhelden" gebeuren af lijken te stappen, maar het jammere is dat ze met hun eerste insteek al wel een stel personages erg slecht neergezet hebben door ze geen superkrachten te geven, maar inplaats daarvan een bluetooth speaker bijvoorbeeld :')
Wie weet lossen ze het bluetooth speaker debacle wel op dat Laurel wel de superkracht krijgt en de nieuwe black canary wordt. Hoe wie wat waar, geen idee, maar ik zie ze dat wel doen (ALS Laurel de nieuwe canary wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

spoiler:
Dan zeggen we ook :w naar Arrow uiteindelijk? Even uit m'n hoofd gaan ze nu wel erg rap in het verhaal, dat z'n opvolger/zoon moet beginnen, dat zit kort na canari/katana

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 09-07-2014 09:36 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Laatst online: 10:33

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Werkt hier niet, maar dit is een werkende link: YouTube: Arrow - Season 3 Extended Look

[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 18-08-2014 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

Sinds een tijdje deze serie ook aan het volgen, maar ik vindt de scenes op het eiland eigenlijk leuker.

Ben nu bij seizoen 2 ep 13. Het is elke aflevering steeds meer van hetzelfde, bij house vond ik dat minder storend. Maar ach, kijk seizoen 2 nog wel even af.

• Mystic_Jack
  • Niet online
Nieuwe trailer: High Speed Chase

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Nieuwe trailer. Leuk zeg. Ben erg benieuwd naar seizoen 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Kwam deze ook tegen:

[ Voor 7% gewijzigd door Aight! op 21-09-2014 12:09 ]

• gar-wier
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-06-2022
goed te weten dat "arrow" in conditie blijft in de tussentijd: YouTube: Superhero Workout #2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Well dat was een interessante eerste aflevering.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

Zojuist de eerste aflevering van The Flash gekeken en ook dat valt me wel in de smaak. Zelfde stijl en insteek als Arrow. Dadelijk S03E01 van Arrow maar eens bekijken.

En inderdaad weer een aantal interessante ontwikkelingen.

[ Voor 6% gewijzigd door Hayfork op 09-10-2014 14:24 ]

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Godver wat een kuteinde :( ;(

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

Hayfork schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:27:
[...]

Zojuist de eerste aflevering van The Flash gekeken en ook dat valt me wel in de smaak. Zelfde stijl en insteek als Arrow.
Acteer werk en verhaal net zo belabberd?

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Blijft toch wel een matige serie.
spoiler:
Ik was van die bom ook niet onder de indruk. Het lijkt mij dat die draadjes die naar de C4 liepen niet veel meer doen dan een signaal sturen om het mee te detoneren. Lijkt mij dat je die simpelweg eruit kan trekken. En in plaats daarvan ga je de timer proberen te bevriezen? Tenzij vocht condenseert en er daardoor kortsluiting ontstaat, in welk geval je ook de detonator per ongeluk zou kunnen kortsluiten, lijkt me niet dat het enig invloed zou moeten hebben.
Maar goed, het is dan ook Arrow, niet altijd de meest kloppende serie. Het is gewoon wel vermakelijk.
burgt schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:38:
[...]

Acteer werk en verhaal net zo belabberd?
De CGI vond ik ook niet altijd om over naar huis te schrijven. Met name als Barry rent, dan zie je iets te duidelijk dat hij eigenlijk op een normale snelheid rent.

[ Voor 24% gewijzigd door Amanoo op 10-10-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Ja ik denk dat ik net zoals de vorige seizoen krijg dat ik het verhaal op het eiland/hongkong leuker ga vinden.

spoiler:
jammer van het einde, vond haar wel een lekkere chick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Aight! schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:11:
Ja ik denk dat ik net zoals de vorige seizoen krijg dat ik het verhaal op het eiland/hongkong leuker ga vinden.

spoiler:
jammer van het einde, vond haar wel een lekkere chick
spoiler:
Inderdaad! R.I.P. Sarah! Zou Laurel nu uiteindelijk het masker overnemen? Ik heb ergens gehoort dat zij in de originele comics de Black Canary was, en niet Sarah.

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

KnightX schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:42:
[...]

spoiler:
Inderdaad! R.I.P. Sarah! Zou Laurel nu uiteindelijk het masker overnemen? Ik heb ergens gehoort dat zij in de originele comics de Black Canary was, en niet Sarah.
spoiler:
In de comics bestaat Sara niet, daar w eerst Dinah (moeder) Black Canary, later nam Dinah (Laurel) het over.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Amanoo schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:48:
spoiler:
Ik was van die bom ook niet onder de indruk. Het lijkt mij dat die draadjes die naar de C4 liepen niet veel meer doen dan een signaal sturen om het mee te detoneren. Lijkt mij dat je die simpelweg eruit kan trekken. En in plaats daarvan ga je de timer proberen te bevriezen? Tenzij vocht condenseert en er daardoor kortsluiting ontstaat, in welk geval je ook de detonator per ongeluk zou kunnen kortsluiten, lijkt me niet dat het enig invloed zou moeten hebben.
Maar goed, het is dan ook Arrow, niet altijd de meest kloppende serie. Het is gewoon wel vermakelijk.

[...]

De CGI vond ik ook niet altijd om over naar huis te schrijven. Met name als Barry rent, dan zie je iets te duidelijk dat hij eigenlijk op een normale snelheid rent.
Jep, maar het is The CW met het budget van een kwartje. Vergelijk het met de regionale omroepen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Spike_wolf schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:49:
[...]

spoiler:
In de comics bestaat Sara niet, daar w eerst Dinah (moeder) Black Canary, later nam Dinah (Laurel) het over.
Aha, dat verklaart het! :)

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Amanoo schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:48:
spoiler:

[...]

Elektronische timers en horloges werken met kwarts kristallen die op bepaalde frequentie trilt wanneer er stroom om komt. Als de temperatuur begint hevig te varieren, gaat de frequentie veranderen. (Volgens wikipedia al 2 minuten op jaarbasis bij 10 graden meer/minder dan kamertemp.)

Dus met stkstof erop van -200graden (of wat het ook was), gaat die al wat trager lopen. + veel juice komt er ook niet meer uit het batterijtje bij zulke temperaturen (denk ik)....

Ah arrow is entertainment >:)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik werd een beetje ontroerd toen ze aarde in het graf van Sarah gooiden. Deed me denken aan toen mijn oma overleed, toen deed ik ook zoiets. Het voelde gewoon als juist. Het laatste wat je kon doen, of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dat heb ik helemaal geskipped, net als het einde. Veel teveel drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Het cliché dat een telefoon rinkelt tijdens een onthulling van een van de karakters aan de ander of tijdens een intiem gesprek; worden jullie daar niet ook een beetje gek van?
Klinkt misschien zeurderig, maar mij begint het wel echt te storen dat zulke situaties altijd opgezet worden. Altijd het saved-by-the-bell principe wat in werkelijkheid praktisch nooit voorkomt. En alsof het ALTIJD belangrijker is om dat ene telefoontje aan te nemen i.p.v. het intieme gesprek met je partner afmaken...
Gebeurt niet alleen bij Arrow, maar bij meerdere series. Eén van de series waar volgens mij toch wel het vaakst een situatie neergezet wordt waarbij een telefoon afgaat dat voor de ondebreking van een gesprek zorgt, is toch wel Arrow. Grimm ook.

Ik kan er nu slechter tegen dan vroeger als zulke belangrijke spanningen zo enorm opgebouwd worden in 1 aflevering en dan uitgerekt worden over 5 afleveringen totdat eindelijk eens iets bekend gemaakt wordt.

Dan even over de specifieke aflevering...1 opmerking:
Ik vind het erg stom dat ze Felicity terug laten "kruipen" naar Ray Palmer, terwijl hij haar gewoon ligt te stalken. Dit zet het beeld neer dat mensen die stalken gewoon hun zin krijgen. Daarnaast wordt Felicity gewoon als een sterk vrouwelijk karakter neergezet, en dan zou ze nu bezwijken aan het stalk-gedrag van Ray, die gewoon misbruik maakt van Felicity's verdriet over de dood van Sara.
De verklaring dat Felicity meer uit het leven wilde en dus daarom terug gaat, vind ik niet genoeg dekkend.

Hebben ze nu vanaf seizoen 1 tot aan het einde van seizoen 2 een bijna-relatie opgebouwd tussen Oliver en Felicity, en dan doen ze in 1 aflevering weer alles ongedaan. Kunnen we tot de laatste episode gaan wachten totdat Oliver beseft dat hij én de Arrow, én Oliver Queen tegenlijk kan zijn en Felicity weer toelaat.

Nog een van de bekende clichés waar ik een hekel aan begin te krijgen: relaties op afstand houden omdat je vindt dat ze in gevaar zijn dan.
Alsof mensen om je heen geen gevaar lopen als je emotioneel afstand van ze neemt....Afstand nemen doet Oliver alleen maar om zelf niet verdrietig/teleurgesteld te raken als een van zijn geliefden omkomt. Nogmaals...alsof je dan minder verdrietig bent....

[ Voor 4% gewijzigd door Deathchant op 17-10-2014 14:31 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Moet die man die nu de leiding heeft over Queen Consolidated nog een bekend persoon zijn uit DC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Phyxion schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:20:
Moet die man die nu de leiding heeft over Queen Consolidated nog een bekend persoon zijn uit DC?
spoiler:
Ja, Ray Palmer is The Atom

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:30

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Het is gewoon Clark Kent undercover, wanneer the shit hits the fan pakt hij weer z'n rode speedo's en kicked ass :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 17:40
Spike_wolf schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:30:
[...]

spoiler:
Ja, Ray Palmer is The Atom
Hmm dan is het
spoiler:
dus geen badguy. Dat gezicht toen hij de weapon designs zag deed namelijk anders vermoeden :P
..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Laurel die dojo in zien lopen gaf eigenlijk wel een goed gevoel. Op naar wat martial arts lessen en fishnets. Eindelijk Black Canary in de serie :)
Nu ze dat hele punt van "geen superkrachten" toch al flink ver achter zich gelaten hebben moeten ze alleen een goede manier verzinnen om de Canary Cry te verwezenlijken (geen Bluetooth speaker deze keer, maar een echte).

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Spike_wolf schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:30:
Laurel die dojo in zien lopen gaf eigenlijk wel een goed gevoel. Op naar wat martial arts lessen en fishnets. Eindelijk Black Canary in de serie :)
Nu ze dat hele punt van "geen superkrachten" toch al flink ver achter zich gelaten hebben moeten ze alleen een goede manier verzinnen om de Canary Cry te verwezenlijken (geen Bluetooth speaker deze keer, maar een echte).
Mwa, superkrachten hebben nog steeds niet echt in Arrow gezeten. Alles wordt onder drugs verschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Phyxion schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:45:
[...]

Mwa, superkrachten hebben nog steeds niet echt in Arrow gezeten. Alles wordt onder drugs verschoven.
Dat hele mirakuru gebeuren was gewoon een slap excuus voor gevaarlijke vijanden met superkrachten ;)
Maar The Flash is erg strak verbonden aan Arrow, de Flash zit helemaal vol met mensen die het weer beïnvloeden, zichzelf in een gifwolk veranderen en natuurlijk de Flash zelf ;)

Bij de start van Arrow waren ze ontzettend duidelijk dat ze helemaal niets met superkrachten te maken wilde hebben, maar daar zijn ze stilletjes toch heel hard op terug gekomen. Aan de ene kant jammer omdat veel dingen in het begin nu niet logisch meer zijn, dat mirakuru gebeuren nogal wazig over komt en ze personages als Black Canary gewoon compleet belachelijk neergezet hebben. Aan de andere kant goed omdat ze die fouten nu kunnen gaan rectificeren :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:09
Geef mij maar superpowersss >:) >:)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-09 12:15
Het is rustig hier :)

spoiler:
Na het zien van de laatste aflevering begin ik toch weer te twijfelen wie Sara heeft gekilled. Ik blijf erbij dat het Ra's al Ghul moet zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Ja wel een beetje te rustig.

Wat betreft de spoiler ben ik het spoor soort van bijster

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:01

jpiwf

licenced pepernootaddict

spoiler:
Ik denk dat het een overblijfsel/bijwerking van de mirakuru is, evt in combinatie met een trigger

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:58
jpiwf schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 17:21:
spoiler:
Ik denk dat het een overblijfsel/bijwerking van de mirakuru is, evt in combinatie met een trigger
spoiler:
Kan ook van het assasin's guild slangen gif zijn waarmee Roy was platgespoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
spoiler:
Ook al zou Roy nog invloed zijn van de Mirakuru, het is niet te rijmen wat hij op dat moment op dat dak deed. Het lijkt mij namelijk een gerichte aanslag op Sara, en als Roy nog onder invloed zou zijn van de Mirakuru, zou hij niet staat moeten kunnen zijn dit te doen. Ra's al Ghul heeft er alle baat bij om Sara te vermoorden. Nyssa is teveel afgeleid door Sara en Sara zal toch altijd terug komen naar Star city, omdat familie veel voor haar betekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:01

jpiwf

licenced pepernootaddict

Waarom praten we eigenlijk in spoilers, de aflevering is al uitgezonden. Ben wel benieuwd hoe Roy dan aan die droom komt

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Oh, ik dacht dat dat wel zo netjes was :D
Ja, geen idee. Voornamelijk een truucje van de makers van de serie om ons op het verkeerde spoor te zetten.

In de droom draagt hij ook zijn rode trui volgens mij. Die heb ik hem in seizoen 3 niet meer zien dragen en het lijkt me nou niet dat hij onder invloed van de Mirakuru zijn rode trui gaat aan doen om vervolgens Sara te vermoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Aw yeah! *O*

spoiler: Character promo fotos
De eerste foto's Laurel als Black Canary! Geen fishnets -O-
Verder ziet ze er een stuk beter uit dan Sarah, nu hopen op een echte Canary Cry!
Black Canary Black Canary

En nu maar hopen dat ze dit niet ook vernagellen!

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 12-11-2014 20:19 ]

Humankind… be both.

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Eindelijk een boxhandschoen pijl :D

Arrow

Nog niet in z'n standaarduitrusting, maar misschien gaat hij daar nu eindelijk eens over denken :P

Humankind… be both.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste