Ik had geen series meer om te kijken, en had deze nog staan. Dus heb van het weekend maar even aflevering 4 tot en met 17 gekeken.. (seizoen 2) en ja.. de reden waarom ik dit heb gedaan weet ik nog steeds niet. Het acteerwerk is tenenkrommend.. Oliver kan alleen maar met zijn armen wijd staan en heeft maar één gezichtsuitdrukking. Hij is bezorgd over iedereen, vindt dat hij de schuldige is van zo ongeveer iedere dode.. blegh.. Slade die echt om een onmogelijke reden boos is op Oliver.. WTF.. leg dat gewoon uit. Nee, Oliver vindt weer dat het zijn schuld is.. pff..
En dan al die rare beslissingen.. Laatste aflevering: Helena staat een hele conversatie te voeren met haar vader, maar een pijl in z'n borst schieten zit er niet in.. Wil je die gast nou dood of wat? De hele serie denk ik.. wat wil je nou?!!
Aflevering hiervoor, Sara gaat werken in de club, voor zover ik weet is die club 's avonds open.. en wie is er 's avonds bezig met andere zaken?

En Laurel die samen met haar verklede zus een heel gesprek voert.. Sorry hoor, maar als mijn zusje een masker voor haar ogen doet en daarna met mij in gesprek gaat.. nouja.. ik hoef je niet te vertellen dat ik dan zou weten dat het mijn zusje is... owh wacht ze verdraaid haar stem.. nee dan zou ik het ook niet weten
Ik snap niet helemaal waarom het geen keiharde actieserie is. Het is allemaal zo fucking cheesy.. GTST is er niets bij.
Het enige wat ik vermakelijk vind is de eiland situatie.. maar goed.. volgens mij duurt dat nog wel 5 seizoenen voordat we eindelijk weten hoe dat is afgelopen. Maar aan de andere kant.. ook dat houdt niet over.. er stort een vliegtuig neer en de piloot leeft wonder boven wonder.. en hij heeft een dochtertje.. en toevallig woont dat dochtertje in Starling City, nog toevalliger is dat het een goede vriendin is van Roy Harper.
Ik kijk seizoen 2 nog wel af.. denk ik.. maar als dit niet gaat veranderen is het echt einde verhaal.
En gelukkig.. iedereen die dood is gegaan komt terug.. want anders is de inspiratie op.
Malcolm, Slade, Sara.. en dan vergeet ik er vast nog wel een paar.
Oh, ik dacht dat je dood was.. nee toch niet hahaha, en nu ben ik een super- held/slechterik. Ok, kom dan doen we ons shirt uit en gaan we littekens vergelijken.. aaaaahh Felicity heeft geen echt litteken.. Dat is sielug, kom we verzinnen een verhaallijn waarbij Felicity geraakt wordt, maar niet ernstig hoor!
Hoe vaak ik deze serie al de tekst "you're not a killer" heb gehoord..
Maar goed, misschien trekt het hele DC Universe me niet zo, want Batman en Superman zijn ook altijd al zo beschaafd.
[
Voor 21% gewijzigd door
St@m op 31-03-2014 12:25
]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels