Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Amanoo schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:29:
[...]

Ik ben informaticus in opleiding en ik heb al geen idee waar ik bij zoiets zou moeten beginnen. Die bewaker heeft vast een interessante hobby. Ik vraag me af wat je allemaal te zien krijgt als je op zijn werkcomputer alt-tab indrukt.
Waarschijnlijk de Evil Overlord Checklist:

67. No matter how many shorts we have in the system, my guards will be instructed to treat every surveillance camera malfunction as a full-scale emergency.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:10
Volgens mij zei Felicity ook dat ze iets van 10 minuten hadden totdat het systeem (automatisch?) opnieuw werd opgestart. Die bewaker was echter zo slim om dit gewoon zelf te doen. Lijkt me weinig mis mee, behalve een waardeloze hack.
En ik denk inderdaad dat hij "The Arrow" heeft herkend op de camera. Zo veel personen zijn er niet die rondlopen met een kap en pijl en boog :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Dat was een leuke aflevering!
En nu weten we dus eindelijk wie de vrouw met de rode schoenen is :D

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 19:17
Was zeker weer erg leuk, wordt ook weer lekker door gewerkt een wat meer verhaallijn naast het geen wat er op het eiland gebeurt. Vind ik ook wel prettig.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:35
Op zich een goede aflevering. Alleen hebben ze volgensmij de "in kom slaan" grap herhaald van seizoen een. Het doen an sich van in die kom slaan, maar ook de reactie van Roy nu was exact hetzelfde als die van Oliver toen, en het antwoord van Oliver nu was ook gelijk aan het antwoord van ... (Slade? Shado? Yao Fei?) toen.

Ook wel toevallig dat ze nu schijnbaar een tweede acteur(/actrice) uit Spartacus gecast hebben. Naast Manu Bennett (Slade / Crixus) nu ook "de vrouw van Crixus" (Naevia), Cynthia Addai-Robinso (Amanda Waller), wat dan op het eind van deze EP geïntroduceerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:05
Ha ik dacht al, waar heb ik die vrouw die turner kwam bezoeken ergens eerder gezien in een andere serie.
Begint steeds leuker te worden, ben vooral benieuwd naar het einde van hun eiland verhaal. ook een interessante wending van Moira als kandidaat

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Aha cool. Dat was me nog niet eens opgevallen. Wel weet ik dat dit bij meerdere series gebeurt, dat ze veel acteurs hebben die samen in andere series hebben gespeeld.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ergens blijft het me raar overkomen als Amanda Waller niet, laten we zeggen, stevig is.
Ik ben een beetje gewend geraakt aan deze versie:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/ef/Amanda_waller.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Tja je kent het ondertussen met deze serie wel he.. alleen "knappe" mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Kijk dan toch liever naar deze versie :+

Afbeeldingslocatie: http://www.magweb.com/picts/actor/100729/cynthia_addairobinson.jpg

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 22:49
Laurel kunnen ze net zo goed de serie uitschrijven (zou me niet eens verbazen als ze dat al van plan zijn), dat karakter is totaal niet likable meer en wordt alleen nog als plot device gebruikt.
Sarah vind ik overigens wel steeds interessanter worden (en niet alleen omdat ze er lekker uitziet :9 )
Had niet verwacht dat Felicity het geheim toch tegen Oliver zou zeggen. Dat hij vervolgens op deze manier met zijn moeder breekt is wel weer heel apart, hoe gecompliceerd wil je het geheel maken.
Waar Roy deze aflevering was snap ik niet. min-of meer schoonmoeder die haar campagne benkend maakt, en hij is niet aanwezig. Lijkt me toch dat Thea dat wel belangrijk had gevonden, support tonen enzo.

Vraag die nog rest: Hoe gaat Felicity erop reageren dat Oliver weer terug lijkt te zijn bij Sarah?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:45
AcidBurn schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:47:
Laurel kunnen ze net zo goed de serie uitschrijven (zou me niet eens verbazen als ze dat al van plan zijn), dat karakter is totaal niet likable meer en wordt alleen nog als plot device gebruikt.
Precies, waar ze in S1 een aardige persoonlijkheid had is ze nu gewoon een bitch. Zelfs in de flashbacks van de afgelopen episode is ze niet de Laurel die we van S1 kennen. Beetje jammer want ik mocht d'r wel, nu mag ze van mij wel weggaan. Hopelijk maken ze niet weer een groot drama dat Laurel er dan achter komt dat Oli weer met Sarah is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Die Nyssa al Ghul bracht me even flink in de war, vooral omdat ze lesbisch is. Ik dacht even dat ze Talia al Ghul, die bekend is mede omdat ze nogal heeft zitten vierenfluiten met Bruce Wayne. Talia is dus duidelijk niet lesbisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-06 13:19
Whut? Zit ik nou al spoilers te lezen van episode 13 die ik nog niet kan downloaden? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Rempi schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:58:
Whut? Zit ik nou al spoilers te lezen van episode 13 die ik nog niet kan downloaden? :F
Blijkbaar is mijn NAS dan uit de toekomst, want ik heb die ep gisteren al gezien.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Same here, had em 's morgens binnen gehengeld. Had alleen niet eerder tijd om te kijken.
Btw, wie zegt dat Talia en/of Nyssa (Weet niet of het oorspronkelijk hetzelfde karakter hoort te zijn) niet bisexueel is? Net als dat Sarah dat blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Nu online
AcidBurn schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 18:01:
Same here, had em 's morgens binnen gehengeld. Had alleen niet eerder tijd om te kijken.
Btw, wie zegt dat Talia en/of Nyssa (Weet niet of het oorspronkelijk hetzelfde karakter hoort te zijn) niet bisexueel is? Net als dat Sarah dat blijkt te zijn.
het zijn oorspronkelijk ook 2e verschillende personages maar Nyssa komt veeeeeeeel minder voor en daarom hebben ze ook gekozen voor haar ipv Talia.. anders zouden mensen teveel verwachtingen hebben die ze waarschijnlijk toch niet waar konden maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
flut aflevering die laatste, maar vermakelijk was het wel.

Heeft arrow connecties met het batman universe nu we al dat league of shadows gebeuren zien langskomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-06 13:19
wontcachme schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 17:27:
[...]

Blijkbaar is mijn NAS dan uit de toekomst, want ik heb die ep gisteren al gezien.
Ik download via newzbin. Jullie een andere gok ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 21:38
Uhm, league of shadows is al eerder aan bod gekomen met Sara. Ben je pas begonnen met de serie of ben je het vergeten? Hoe de connectie precies zit weet ik niet, want ik heb de comics niet gelezen.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
PacinoAllstars schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 18:47:
flut aflevering die laatste, maar vermakelijk was het wel.

Heeft arrow connecties met het batman universe nu we al dat league of shadows gebeuren zien langskomen?
Uhm, league of shadows is al eerder aan bod gekomen met Sara. Ben je pas begonnen met de serie of ben je het vergeten? Hoe de connectie precies zit weet ik niet, want ik heb de comics niet gelezen.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
nadroJ schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 19:35:
[...]

ik begrijp dat het eerder is langs geweest enzo maar die leaque of shadows inclusief namen is dezelfde als in batman :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

PacinoAllstars schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 20:11:
[...]

ik begrijp dat het eerder is langs geweest enzo maar die leaque of shadows inclusief namen is dezelfde als in batman :?
Dat komt omdat Batman en Green Arrow in dezelfde wereld wonen. De League is niet een exclusief Batman iets ofzo :P
Alle DC personages leven in dezelfde wereld (met uitzondering van de verschillende dimensies dan). Net zoals Black Canary, Slade, The Flash en alle andere 'super' personages die tot nu toe langs gekomen zijn.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
Ik heb echt een haat-liefde verhouding met deze serie :P Vind hem op zich wel leuk en vermakelijk, je moet er niet te veel over nadenken (net zoals bij die nieuwe serie over s.h.i.e.l.d. bijvoorbeeld), maar dat vind ik niet zo erg.

Wat ik persoonlijk wel een stuk minder vind zijn de acteerprestaties van sommigen, en de soms wat vage scripts. Vind vooral die gast die Oliver speelt maar een vrij matige acteur eigenlijk.

Qua script begreep ik eigenlijk weinig waarom Oliver nu zo hard met zijn moeder breekt, door vrij matig scriptschrijven komt het allemaal nogal geforceerd over. Ik zou het logischer gevonden hebben als Oliver er begrip voor had dat Moira het geheim altijd voor zich gehouden had; het komt niet zo goed uit de verf waarom hij daar nu zo van geschockeerd is.

Ook vind ik de dynamiek tussen Thea en Roy vrij slecht overkomen (vind die twee acteurs ook niet super :P), waardoor er in mijn ogen soms opeens wat rare 'drama' plaatsvindt. En zoals iemand hierboven al genoemd heeft hebben ze het karakter van Laurel nogal veranderd, van sterke onafhankelijke vrouw tot een whinende zeurbitch...

Maar ik blijf de serie verder wel volgen hoor :P

[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 08-02-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Die gast die Oliver speelt lijkt (voor mij) wel maar 1 houding of gezichtsuitdrukking te hebben steeds. Steeds dezelfde poses etc. Dat viel me wel op na een tijdje maar nu let ik er ook steeds op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik vind zelf ook wel dat hij voor iemand die mij vaak nogal sociopathisch (of in ieder geval redelijk emotieloos) overkomt behoorlijk zat te haten op zijn moeder (en ergens op een beetje emotieloze manier). Inderdaad was het allemaal een beetje geforceerd. En toch maar weer blijven kijken :+

Het voelde ook wel wat pot en ketel. Hij zit zelf dagelijks te jokken, en vervolgens roept hij uit dat zijn moeder van hem een leugenaar maakte, omdat zij hem laat liegen over Thea, maar hij zit al langer te liegen door stiekem Green Arrow te zijn, en daar heeft zijn moeder niets mee te maken.

[ Voor 47% gewijzigd door Amanoo op 08-02-2014 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Wat ik trouwens ook wel een beetje jammer vind is dat ze vaker een paar episodes heel erg met een karakter bezig zijn, en dat hoor je er opeens hele tijden niets meer van.

Bijv. die Summer Glau, het leek best wel een veelbelovende story-arc te worden, en dan hoor je er gewoon niets meer van. Of die Barry Allen (Flash), of Helena. Ze bouwen dan een redelijk interessant verhaal op, en dan is het ook opeens weer helemaal over. Ook die Chinese met die blonde haar (van seizoen 1) zou ik graag terug zien.

Nu heb je dat natuurlijk wel met meer series, maar hier kappen ze voor mijn gevoel wel heel extreem af. Ook Diggle heeft de laatste tig eps nauwelijks een rol meer (behalve in de kelder af een toe Felicity bijstaan), vind het wel jammer.

[ Voor 11% gewijzigd door sewer op 08-02-2014 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Dat Barry Allen een korte bijrol had, was een reden voor. Dat was alleen gedaan om zijn eigen serie een jumpstart te geven.
Over de rol van Summer Glau zat ik van de week hetzelfde te denken: Waar is zij ineens gebleven?
Enige reden die ik kan verzinnen waarom ze uit beeld is, is omdat Moira Queen weer terug is als groot aandeelhouder en ze daardoor geen belang meer heeft in het bedrijf. Maar volgens mij was ze daar niet zo makkelijk weg te krijgen.
Zelf vind ik Stephen overigens voldoende acteren om het personage goed neer te zetten.
Wel is het zo dat Oliver idd redelijk hypocriet reageert op de geheimen van zijn moeder.
Maar dat is wel weer in lijn met zijn karakter, dat is nooit perfect geweest.
Hij is altijd iemand geweest die zelf veel geheimen heeft, maar wel van anderen verwacht dat ze open kaart spelen als hij met de gevolgen te maken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

PacinoAllstars schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 20:11:
[...]

De league komt al veel eerder voor, zelfs al op het eiland. In de vroege aflevering tussen neus en lippen door maar steeds vaker. Net als alle andere characters direct uit het DC universum komen. zo is bijvoorbeeld Nyssa één van de dochters van Ra's al gul, Is de black canary(Sara) een lid van de Justice League.

Roy die wordt denk ik direct Arsenal(The Red Arrow), die gaat ergens in komende aflevering nog wel z'n arm kwijt raken of een ander major event.

Het gaat lekker met de DC series, binnenkort the Flash erbij, en hoppa...

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
Als ze alle personages iedere aflevering aandacht gaan geven dan wordt het ingewikkelder dan game of thrones.
Maar itt got heeft arrow 1 duidelijke hoofdpersoon. Dus kunnen ze alle focus op Oliver houden en zorgen dat niemand anders de spotlight te lang steelt.
In stripboeken is het ook gewoonte dat elk boek gaat over de hoofdpersoon + 1 sidekick en/of 1 slechterik.

Anders krijg je zoiets als de aankomende spiderman film waarin de good guy het ineens moet opnemen tegen de badguys uit een heel seizoen aan schurken in 1 aflevering.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
AcidBurn schreef op zondag 09 februari 2014 @ 02:12:
Zelf vind ik Stephen overigens voldoende acteren om het personage goed neer te zetten.
Ik vind hem ook wel prima acteren. Misschien ook wel omdat het leven van Olivier in principe ook gewoon een act is. Bij moeder en zuster vind ik het acteer werk wel wat minder. Ik heb daar meer het gevoel dat het erg 'geacteerd' overkomt.

Bij de laatste paar afleveringen heb ik ook het gevoel dat het een beetje van de hak op de tak springt. Een nieuwe bad guy is na 15 minuten al verslagen en dat earthquake apparaat dat een hele stad heeft verwoest, wordt nu binnen een half uur onschadelijk gemaakt met een granaat oid. Ach ja, blijft leuk om te kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

TeGek schreef op zondag 09 februari 2014 @ 02:34:
[...]

De league komt al veel eerder voor, zelfs al op het eiland. In de vroege aflevering tussen neus en lippen door maar steeds vaker. Net als alle andere characters direct uit het DC universum komen. zo is bijvoorbeeld Nyssa één van de dochters van Ra's al gul, Is de black canary(Sara) een lid van de Justice League.

Roy die wordt denk ik direct Arsenal(The Red Arrow), die gaat ergens in komende aflevering nog wel z'n arm kwijt raken of een ander major event.

Het gaat lekker met de DC series, binnenkort the Flash erbij, en hoppa...
Is het niet de bedoeling dat hij eerst een tijdje Red Arrow is voordat hij overgaat op de naam Arsenal? Zou nu wel erg snel zijn. Overigens vond ik het wel grappig dat Roy vaak al rode kleding droeg. Toch weer een stille hint naar zijn toekomst als Red Arrow. Van Flash wil ik graag nog wel eens wat zien. Zijn beginverhaal is nu gedaan, tijd om hem een keer uit die coma te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Maar Flash krijgt een eigen serie. Misschien wel eens een crossover, zou leuk zijn.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heb ergens gelezen dat Barry Allen nog een keer terug komt tegen het eind van het seizoen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Origineel zou Barry Allen inderdaad nog een keer terug komen. Maar na de twee afleveringen in Arrow is er een volledige/losstaande pilot besteld voor The Flash, de vraag is dus of die extra aflevering nu nog gemaakt/gebruikt gaat worden, of dat ze die nieuwe serie meteen beginnen met die losstaande pilot EP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1/1798756_579036792181592_1166933044_n.jpg

Season 3 !

Moet zeggen dat het naast Marvel Agents of Shield één van de weinige series is die me kan boeien. Daar waar het Under the Dome tot irritant toe gewoon slecht in elkaar zit vind ik dit geen enkele keer tegen vallen.

Maar goed soms heb ik wel de neiging om die eiland scenes door te spoelen zeker als je voor de derde keer zit te kijken naar de executie van Shado.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-09 21:43
Dan vergelijk je het ook wel met een hele slechte serie :p

[ Voor 5% gewijzigd door mitch187 op 14-02-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
Ik vind die eiland scenes en het achtergrond verhaal juist wel interessant. Alleen op dit moment niet echt omdat het al wel duidelijk is wat er verder nog gaat gebeuren op dat eiland.
Nog anderhalve week wachten op de volgende aflevering...
Is daar eigenlijk een reden voor dat het op eens een paar weken stil ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Snippo schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:27:
Ik vind die eiland scenes en het achtergrond verhaal juist wel interessant. Alleen op dit moment niet echt omdat het al wel duidelijk is wat er verder nog gaat gebeuren op dat eiland.
Nog anderhalve week wachten op de volgende aflevering...
Is daar eigenlijk een reden voor dat het op eens een paar weken stil ligt?
Ze moeten het seizoen nog rekken tot mei ergens. Dit zie je helaas bij veel (/alle) series. De eerste seizoenshelft van ong. september tot december is er elke week een aflevering, vanaf januari tot mei is er ongeveer vaker geen aflevering dan wel een. Daarnaast kan het best zijn dat de winterspelen nu meespelen. Bij The Blacklist werd na "de laatste" aflevering expliciet aangegeven dat er geen uitzending is tot na de spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:17

jpiwf

licenced pepernootaddict

RobertMe schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:02:
[...]

Ze moeten het seizoen nog rekken tot mei ergens. Dit zie je helaas bij veel (/alle) series. De eerste seizoenshelft van ong. september tot december is er elke week een aflevering, vanaf januari tot mei is er ongeveer vaker geen aflevering dan wel een. Daarnaast kan het best zijn dat de winterspelen nu meespelen. Bij The Blacklist werd na "de laatste" aflevering expliciet aangegeven dat er geen uitzending is tot na de spelen.
^Dit, en met de Olympische Spelen nu hebben ze er een goede reden voor, iedereen is druk bezig met spelen kijken. Ook al zijn die in de VS al om 3 uur 's middags klaar, maar dat maakt ze kennelijk niet uit :+

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

jpiwf schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:52:
[...]

^Dit, en met de Olympische Spelen nu hebben ze er een goede reden voor, iedereen is druk bezig met spelen kijken. Ook al zijn die in de VS al om 3 uur 's middags klaar, maar dat maakt ze kennelijk niet uit :+
Wat mij betreft kunnen de Spelen gestolen worden. Sport is toch oersaai :+
* Amanoo heeft dan ook wel een buikje.
Vooral tegen sporten als kunstschaatsen heb ik iets. Je kan niet objectief meten wie er het beste in de sport is, het komt allemaal neer op de mening van de jury. Bij skispringen kan je tenminste meten wie er het verst komt en bij rondjes schaatsen kan je objectief meten wie er het snelst is, en dan kan niemand dat betwisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik ben nieuw in de comic series. Maar ben wel ontzettende fan van spartacus. En vind het ook erg gaaf dat Manu Bennet (Slade Wilson) een vrij grote rol heeft.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:39

Major_ton

Shoot!

Denzis schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:31:
Ik ben nieuw in de comic series. Maar ben wel ontzettende fan van spartacus. En vind het ook erg gaaf dat Manu Bennet (Slade Wilson) een vrij grote rol heeft.
Katrina Law (Mira) en Cynthia Addai-Robinson (Naevia) zijn ook al gespot :-)

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Major_ton schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:33:
[...]

Katrina Law (Mira) en Cynthia Addai-Robinson (Naevia) zijn ook al gespot :-)
Katrina Law (/Mira), oh? :o * RobertMe gaat naar IMDB. Inderdaad, als de dochter van Rash al Ghul. Nu zie ik het meteen. Dat was me nog niet opgevallen. "Naevia" viel me wel meteen op, en Manu Bennett natuurlijk ook, met zijn zeer herkenbare stem.

Erge is dat ik afgelopen week paar minuten Spartacus op TV zag (Vengeance is nu op RTL) en gewoon dacht dat Liam McIntyre (/Spartacus) Stephen Amell (/Oliver) was. Als je ze zo ziet met korte haren, stoppeltjes baard etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Spartacus heb ik volgens mij ooit gezien, maar dat is echt veeeeeeeel te lang geleden. Ik herinner me er 0,0 van

[ Voor 13% gewijzigd door Amanoo op 19-02-2014 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
RobertMe schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:45:
[...]

Katrina Law (/Mira), oh? :o * RobertMe gaat naar IMDB. Inderdaad, als de dochter van Rash al Ghul. Nu zie ik het meteen. Dat was me nog niet opgevallen. "Naevia" viel me wel meteen op, en Manu Bennett natuurlijk ook, met zijn zeer herkenbare stem.

Erge is dat ik afgelopen week paar minuten Spartacus op TV zag (Vengeance is nu op RTL) en gewoon dacht dat Liam McIntyre (/Spartacus) Stephen Amell (/Oliver) was. Als je ze zo ziet met korte haren, stoppeltjes baard etc.
Had Naevia en Myra ook al gespot inderdaad! Vraag me af hoe dat nou te werk gaat. Lijkt wel ons kent ons. Ik ken zo nog een paar mensen van spartacus die ik wel graag terug zou willen zien in Arrow _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

Ben de serie nu aan het kijken op Netflix en ben bij aflevering 9 ofzo van het eerste seizoen, het verhaal is wel ok, maar het begint steets meer op een soap te lijken, en de acteer prestaties worden er ook niet beter op. Vind Oliver soms echt irritant en dom.

En sommige zaken zijn weer zo slap, zoals het wachtwoord raden bij de loods. Of dat Hoodie de pijl wil hebben omdat hij meer info over de herkomst kan krijgen, en dan geeft hij het aan de IT van het bedrijf die binnen een minuut alle info heeft...
Achja, typische amerikaanse serie waarin alles uitgelegd moeten worden maar verder geen diepgang in zit. Toch jammer, had een stuk meer ingezeten.

Blijf het nog even aankijken, seizoen 2 zou beter worden toch?

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Persoonlijk vind ik seizoen 2 leuker, maar verwacht niet dat de personages ineens minder dom zijn en het soap gehalte gaat nou ook niet bepaald naar beneden. Dit is meer een serie waar je gewoon zonder verwachtingen in moet gaan, het is vermakelijk zolang je er niet veel bij nadenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
burgt schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:10:
Ben de serie nu aan het kijken op Netflix en ben bij aflevering 9 ofzo van het eerste seizoen, het verhaal is wel ok, maar het begint steets meer op een soap te lijken, en de acteer prestaties worden er ook niet beter op. Vind Oliver soms echt irritant en dom.

En sommige zaken zijn weer zo slap, zoals het wachtwoord raden bij de loods. Of dat Hoodie de pijl wil hebben omdat hij meer info over de herkomst kan krijgen, en dan geeft hij het aan de IT van het bedrijf die binnen een minuut alle info heeft...
Achja, typische amerikaanse serie waarin alles uitgelegd moeten worden maar verder geen diepgang in zit. Toch jammer, had een stuk meer ingezeten.

Blijf het nog even aankijken, seizoen 2 zou beter worden toch?
Elke keer als ik iets lees over een serie waarin ze wachtwoorden kraken moet ik aan Archer denken:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UduILWi2p6s]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Spike_wolf

Spike_wolf

Humankind… be both.

• Musta
So bijna oliver vs slade yeahh :9~

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hoe gleed Olly zo soepel van die trap af :?

En hoe gaat Sarah in hemelsnaam haar (nachtelijke) Black Canary activiteiten willen combineren met (nachtelijke) activiteiten als bardame :? Niet echt een slimme zet tenzij ze na 3 dagen ontslagen wil worden 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 28-02-2014 08:00 ]

Humankind… be both.

• Denzis
Oh shit.. is er al een nieuwe aflevering? :P ik dacht al, waar hebben jullie het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat einde... oei oei oei SLADEE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hello.... Mister Queen .... >:)

Raket + vliegtuigje = crash = half vliegtuig intact + piloot niet dood = ??? Het waren wel allemaal dingen die je maar door de vingers moet zien ...

[ Voor 71% gewijzigd door Frostbite op 28-02-2014 08:53 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:51:
Hello.... Mister Queen .... >:)

Raket + vliegtuigje = crash = half vliegtuig intact + piloot niet dood = ??? Het waren wel allemaal dingen die je maar door de vingers moet zien ...
Ach het einde maakte alles goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNML
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 23:26

GNML

applebuyguide.com

Dat Slade zich nu al toont, die zag ik niet helemaal aankomen.

iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Nu online
Spike_wolf schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:21:
Hoe gleed Olly zo soepel van die trap af :?
Ik had daar ook echt zoiets van yeah right! XD
(net zoals bij Felicity die de telefoon van die badguy opblies XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik vond deze episode wel wat dubieus qua motief (overigens nog niet de episode af gekeken). Geld spelen om een longtransplantatie te bekostigen? Zelfs de VS heeft tegenwoordig wetgevingen die moeten zorgen dat iedereen sociale voorzieningen kan gebruiken als dit nodig is. In de westerse wereld is geld toch geen reden meer om aan een potentieel geneeslijke ziekte te overlijden? Maar goed, er schort wel eens wat meer aan de serie, dus ik zal maar dit door de vingers zien en doen alsof het zich in een niet volledig ontwikkeld land afspeelt. Gezien het de VS is klopt dat wel ongeveer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

De eerste foto van Grant Gustin in zijn Flash outfit!

Spoiler:
http://tweakers.net/ext/f/guUAVmeITdswJ3wtlnpBdNM9/full.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 28-02-2014 20:08 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Wat ik me afvraag, ik ben deze serie in het begin gaan kijken tot zeg het einde van seizoen 1 en iedere keer ergerde ik me wel aan laurel. Ben ik daar alleen in? Dat ze boos is dat ze de "eerste" vriendin is van oliver, waarna hij vreemdgaat met haar zus op de boot en dan verongelukt, en dus boos is als hij terug komt. OK Drama serie met actie OK, maar ik kijk nu weer vanaf S02E05 en ik moet zeggen, ze kan, nog steeds, NIET Acteren.

Er moet veel gebeuren wil ik een serie laten vallen en het is dat er blijkbaar veel gebeurdt, maar ik hoop dat ze snel doodgaat oid, want als ik nog tot ep 14, waar we nu zijn, nog naar haar moet gaan kijken,,,,,,, Komop, zelfs amsterdamse matras jolante acteert bijna beter.

[ Voor 5% gewijzigd door Koos2009 op 03-03-2014 18:48 ]

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Tja over Lauren.. ben ik het toch wel met je eens. Ik vond dat ze sowieso erg afgevallen was. In Seizoen 1 zag ze er nog best leuk uit en vond ik ze absoluut niet dik. Nu lijkt het soms wel een anorexia patiëntje zo mager (kijk naar haar gezicht)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bUGz4mQ.jpgLOL ik ben niet de enige want er is zelfs een special topic :D

Daarbij zit ze in seizoen 1 vaak te snikken dat ze haar zus mist en in seizoen 2 (natuurlijk volgens de serie door de drank) kan ze haar bloed wel drinken ...

Wat ik dan erg jammer vond is dat ze bij zo'n terugblik dat ze 18 was ze haar een lolly geven (oid) beetje laten giechelen en was vrolijke kleren aan laten trekken. Ongeloofwaardig. Zet dan twee onbekende tieners in en niet twee volwassen die tieners spelen want dan krijg ik het idee of ik naar een andere programma zit te kijken :X

[ Voor 13% gewijzigd door Frostbite op 04-03-2014 14:33 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Ze ziet er leuk uit, maar is gewoon niet zo'n hele goede actrice. Vooral de scenes met haar vader zijn een beetje ongemakkelijk. Daarnaast hebben de schrijvers ook nog eens het karakter vermoord, door van haar een whiny bitch te maken.

Ze moeten haar gewoon uit de show schrijven, of haar weer een normaal sterk karakter geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
sewer schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:41:
Ze ziet er leuk uit, maar is gewoon niet zo'n hele goede actrice. Vooral de scenes met haar vader zijn een beetje ongemakkelijk. Daarnaast hebben de schrijvers ook nog eens het karakter vermoord, door van haar een whiny bitch te maken.

Ze moeten haar gewoon uit de show schrijven, of haar weer een normaal sterk karakter geven.
Haar karakter heeft inderdaad weinig nut meer in de serie, ondanks dat het in het begin wel een aanvulling kon zijn als vriendin/dochter en advocaat.

Als haar situatie echt was zou je bijna denken, hoe houdt ze het vol. Nu is ze een zinloze karakter geworden.

Maar het tegenovergestelde is met Felicity Smoak. Kleine rol in het begin welke steeds groter werd door de serie heen. Ze is ontzettend lief en heeft door haar kennis en persoonlijkheid toch iets wat interessant is in de serie, vind ik.

Wat ik trouwens grappig vind is dat Emily(Felicity) en Willa(Thea) in het echt even oud zijn, maar in de serie is Felicity volgens mij ouder dan Thea.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicasius
  • Laatst online: 17-03 10:22
GNML schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:50:
Dat Slade zich nu al toont, die zag ik niet helemaal aankomen.
Maar het was wel een aangename verrassing!
Wat een einde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Larrs schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:39:
Maar het tegenovergestelde is met Felicity Smoak. Kleine rol in het begin welke steeds groter werd door de serie heen. Ze is ontzettend lief en heeft door haar kennis en persoonlijkheid toch iets wat interessant is in de serie, vind ik.
Felicity zou origineel 'geen' rol zijn. Maar op basis van die eerste twee willekeurige afleveringen waar ze even in zat ontstond er schijnbaar een enorme vraag naar dat Oliver en Felicity een relatie zouden krijgen. Daarom zit zij nu nog in de serie, anders kwam ze misschien nog maar eens in de zoveel EPs terug in een kleine rol zoals haar eerste EPs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Kan niet wachten! Hoewel, eerst de aflevering van morgen
spoiler: Full Circle Extended Trailer

[ Voor 7% gewijzigd door Musta op 05-03-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Musta schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:40:
Kan niet wachten! Hoewel, eerst de aflevering van morgen
spoiler: Full Circle Extended Trailer
Gave trailer. En wat is die stem van Slade toch epic. Wel jammer als ze hem vermoorden.

Voor de spartacus fans.

Wat een ironie, naevia die op crixus jaagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Denzis schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:36:
[...]

Gave trailer. En wat is die stem van Slade toch epic. Wel jammer als ze hem vermoorden.

Voor de spartacus fans.

Wat een ironie, naevia die op crixus jaagt.
Het is Slade, hem echt doden zou een doodszonde zijn. In de comics wist hij een keer zo ongeveer de hele Justice League af te vechten, en verloor pas toen hij zijn zelfcontrole verloor omdat Green Arrow een pijl door zijn rechteroog schoot. En zelfs toen hij dood ging in de Teen Titans cartoon serie bleef hij niet dood, omdat hij simpelweg te ernstig badass was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicasius
  • Laatst online: 17-03 10:22
Wat een gave aflevering weer!
Weer benieuwd naar de volgende.
De serie wordt echt beter en beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 11:01

Arethusa

Niet die server

Over "The Suicide Squad"
spoiler:
Mogelijk zien we Harley Quinn als lid van "The Suicide Squad".

https://www.facebook.com/...1608&type=1&stream_ref=10

[ Voor 16% gewijzigd door Arethusa op 07-03-2014 13:54 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Waarom was Roy in hemelsnaam met pijl en boog aan het oefenen zonder een shirt aan? :')

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Misschien was hij aan het zweten door alle energie die hij verbruikte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
Amanoo schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:21:
[...]

..., omdat hij simpelweg te ernstig badass was.
Dat beschrijft hem vrij goed ja :+ .
Ik vind het wel een beetje raar dat hij Oliver de schuld geeft van het hele Shado gebeuren, maar dat hij niet helemaal helder denkt is ook wel duidelijk. Als het aan hem had gelegen was Shado al gestorven toen dat vliegtuig werd gebombardeed, maar Oliver schoot toen juist te hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Snippo schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:39:
[...]

Dat beschrijft hem vrij goed ja :+ .
Ik vind het wel een beetje raar dat hij Oliver de schuld geeft van het hele Shado gebeuren, maar dat hij niet helemaal helder denkt is ook wel duidelijk. Als het aan hem had gelegen was Shado al gestorven toen dat vliegtuig werd gebombardeed, maar Oliver schoot toen juist te hulp.
Inderdaad. Dat soort keuzes zijn altijd onzin. Wie moet er dood - oooh, nou is het ineens jouw schuld.... Wait, whut? Gelukkig werd het later gecompenseerd.

Diggle had overigens ook wel vier keer kunnen schieten... Gaat een beetje de Nikita kant op dit, telkens de grote vijand in beeld, maar een keer afmaken ho maar.

[ Voor 14% gewijzigd door Skating_vince op 07-03-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Spike_wolf schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:24:
Waarom was Roy in hemelsnaam met pijl en boog aan het oefenen zonder een shirt aan? :')
Je moet je pecs wel de vrije ruimte kunnen geven als je aan het oefenen bent. Anders ploppen ze uit je shirtje :+

Het blijft natuurlijk een CW-serie.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta

[ Voor 12% gewijzigd door Musta op 11-03-2014 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Suicide Squad *O*
Aan de ene kant jammer dat Harley niet mee deed, aan de andere kant hoop ik dat haar stem in deze aflevering het enige is dat we van haar te zien krijgen. Arrow heeft een goede reputatie neergezet wat betreft het vernaggelen van geweldige vrouwelijke personages. Huntress en Black Canary zijn erg toffe personages, met beiden een uitstekend en uitgebreide achtergrond en motivatie. Wat ze hier met die twee gedaan hebben is onvergefelijk, dat zelfde zie ik eigenlijk ook wel voor Harley Quinn gebeuren als ze haar er bij trekken :/

Verder was de actie van Monitor ook wat wazig, waarom zou je in hemelsnaam die drone laten locken op Deadshot? Je weet waar dat gebouw staat, een enkel persoon targetten is niet nodig, kijk hooguit aan welke kant van het gebouw hij staat en klaar.
Waarom zou je hem ook opofferen als je hem met een bom in zijn hoofd zo onder de duim hebt dat je hem nog jaren kunt gebruiken? :F

En als je dan een drone stuurt om een gebouw op te blazen, stuur dan een drone met wapens die meer doen dan alleen de ramen kapot maken. Die explosie zou hooguit een deuk in de muur slaan, in die bunker onder het huis zou je er niets van merken :')

En waarom moest Sean Maher (Schrapnell) gelijk dood? :'(

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Het zou me niets verbazen als Shrapnell toch nog terug komt, gezien zekere details wat betreft zijn comic book equivalent. Maar gezien de serie nu nog zich met enkele vingers probeert vast te houden aan realisme (voor zekere waarden van realisme) kan het nog wel even duren voordat een versie die meer getrouw is aan Shrapnell's comic book equivalent terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
Ik ken de comics niet dus kon weinig maken van je verhaal tot ik op zocht wie wat is :+ .

Dat met die drone was wel raar ja. Ze hadden het erover dat hij het huis met de grond gelijk maakt oid. Eerder een groot gat in het dak van die villa :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tom
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik word zo ontzettend moe van dezelfde cliché zinnen die elke week weer herhaald lijken te worden. "You don't have to do this", "You don't know who I am". Konden de schrijvers van de serie écht niks beters verzinnen?

"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Dem0VhGs.jpg
:+

Eens kijken of de nieuwste al binnen is via Sickbeard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Erg jammer dat Huntress nog net zo'n bagger personage is als voorheen :'(
Zo.. zo zonde... :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik vond dat Sarah behoorlijk zat te Clark Kenten. Nu doen Roy en Oliver dat ook, maar Sarah heeft niet eens een hoodie en maakt zelfs niet enigszins slim gebruik van belichting en kijkhoeken. Wel apart dat Laurel haar niet herkende. Maar goed, bij DC Comics adapties mag dat. De hele term "Clark Kenting" komt zelfs uit hetzelfde universum.

Overigens is deze versie van Oliver beter in zichzelf minder herkenbaar maken dan zijn comic book versie, waar zijn vermomming in de regel neerkomt op dit: http://sketchymcdrawpants...lack-canary-9-28-2011.jpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:36

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Amanoo schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 18:13:
Ik vond dat Sarah behoorlijk zat te Clark Kenten. Nu doen Roy en Oliver dat ook, maar Sarah heeft niet eens een hoodie en maakt zelfs niet enigszins slim gebruik van belichting en kijkhoeken. Wel apart dat Laurel haar niet herkende.
Na een Google-search op 'Clark Kenten' kwam ik bij een lijst uit van tal van -matige- redenen waarom Clark Kent niet als Superman wordt herkend. Eén daarvan was dat Supermans S-figuur op zijn borst zo imposant is, dat mensen niet op zijn gezicht letten. Vanaf nu ga ik er maar van uit dat Black Canary eenzelfde effect nastreeft, want dat verklaart tevens haar 'tactische' outfit.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Nextron schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:40:
[...]

Na een Google-search op 'Clark Kenten' kwam ik bij een lijst uit van tal van -matige- redenen waarom Clark Kent niet als Superman wordt herkend. Eén daarvan was dat Supermans S-figuur op zijn borst zo imposant is, dat mensen niet op zijn gezicht letten. Vanaf nu ga ik er maar van uit dat Black Canary eenzelfde effect nastreeft, want dat verklaart tevens haar 'tactische' outfit.
En ik maar denken dat dat pakje meer als fan service diende, wat een opluchting :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

ArgantosNL schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:59:
[...]

En ik maar denken dat dat pakje meer als fan service diende, wat een opluchting :+
Aangezien ook Laurel niet Sarah wist te herkennen, betekent dat dat Laurel zekere verstopte gevoelens heeft jegens vrouwen? :+

Ik haal altijd dat soort termen van het welbekende TV Tropes, overigens.
Clark Kenting

[ Voor 21% gewijzigd door Amanoo op 28-03-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Amanoo schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:47:
[...]

Aangezien ook Laurel niet Sarah wist te herkennen, betekent dat dat Laurel zekere verstopte gevoelens heeft jegens vrouwen? :+

Ik haal altijd dat soort termen van het welbekende TV Tropes, overigens.
Clark Kenting
plot twist, ollie heeft haar weg gejaagd van de mannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik houd het na dit seizoen voor gezien, de script is bagger en gecombineerd met de matige acteerprestaties is het droevig om naar te kijken.

Kijk nog wel uit naar wat Slade in de petto heeft :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik kan de keuze begrijpen. Het script is zeker niet van enorm hoog niveau. De cartoon Young Justice had een hogere complexiteit, en daarvan werd het derde seizoen geschrapt omdat speelgoed verkopen tegenvielen (al vermoed ik dat de animators en scriptschrijvers van de serie een wat oudere doelgroep voor ogen hadden dan Warner Bros).

De serie is vermakelijk, maar niet veel meer dan dat.

[ Voor 7% gewijzigd door Amanoo op 29-03-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Ik zei donderdag tegen mijn vriendin in de ochtend... zullen we maar Arrow kijken, want dan zijn we er vanaf... :+

Mooi moment om te heroverwegen of ik/we volgend seizoen blijven kijken. Het is zeker vermakelijk, maar script/uitvoering/acteerwerk is bijzonder matig.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Vorig seizoen was op zich best te pruimen maar als ik zo her en der de reacties lees hoef ik dit seizoen niet binnen te halen en lekker laten voor wat het is. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Seizoen is wmb niet slechter dan het vorige, maar er had veel meer ingezeten.

- Zoals spike_wolf al aangeeft is de huntress maar een matig karakter
- Overtrokken reactie waarom Ollie zo boos op zijn moeder is
- Overtrokken reactie waarom Slade zo boos op Ollie is. Ollie had op het eiland helemaal geen keuze gemaakt (zie hier voor fragment), daardoor zouden beiden dames vermoord worden en beschermt hij de eerste die door het hoofd geschoten zou worden. Hij had dit best wat beter aan Slade kunnen uitleggen
- Roy die opeens zo out-of-control is, maar ook alleen op hele rare momenten (bijv. als iemand tegen hem aanloopt in de club). Dat hele 'gevaar zijn voor thea' kwam ook een beetje uit de lucht vallen, daar waren zover nog geen aanwijzingen voor
- Laurel die opeens een heel vervelende whiney bitch is geworden, maar de laatste aflevering is (gelukkig) opeens alles weer goed :?

Ik weet dat ze het gedrag van Slade en Roy toeschrijven aan die mirakuru, maar dan nog is het allemaal wel heel makkelijk en een beetje slecht uitgevoerd. Ik wijt bovenstaande punten vooral aan de vrij matige scripts, in mindere mate aan het acteerwerk.

Vind het ook jammer dat sommige storylines zo abrupt worden afgebroken (Summer Glau, Malcolm Merlyn, Sebastian Blood bijv.) en je er dan ook echt 10+ afleveringen niets meer van hoort...

[ Voor 4% gewijzigd door sewer op 29-03-2014 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Dat is inderdaad iets waar de serie heel erg aan lijdt. Karakters krijgen erg plotseling ineens het idee om pissig te worden. Het is nogal "as the plot demands". Ze worden ineens pissig omdat het nu even in het plot uitkomt. Ik denk dat hie Roy met zijn woedeproblemen en hoe hij ermee omgaat veel meer potentie zou hebben als het veel minder plotseling gebeurde. De ene keer is er nu niets aan de hand, het andere moment is hij gevaarlijk voor iedereen om zich heen. En als Laurel beter zou kunnen vechten zou ik ook denken dat ze mirakuru had ingenomen, want zij laat zich ook erg leiden door de minste emotie, zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ik ben de laatste paar afleveringen ook al soort van afgehaakt, kijk t nu snel door en sla grote stukken over. Maar ben vooral benieuwd hoe het gaat aflopen met slade en het eiland. Dat houdt me wel nieuwsgierig.
Vraag me ook af of Malcolm nog dit seizoen terug zal komen

[ Voor 12% gewijzigd door Musta op 30-03-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
sewer schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 18:38:

Vind het ook jammer dat sommige storylines zo abrupt worden afgebroken (Summer Glau, Malcolm Merlyn, Sebastian Blood bijv.) en je er dan ook echt 10+ afleveringen niets meer van hoort...
Dit valt mij ook op. Heb toevallig in Sickbeard de synopsis van de komende aflevering gelezen.

spoiler:
Summer komt terug :)

Ik wacht de komende afleveringen nog af om te bepalen of ik het volgende seizoen nog ga volgen. Tot nu toe vermaakt de serie mij wel op wat van die obvious storende (soapy) momenten na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:43

St@m

@ Your Service

Ik had geen series meer om te kijken, en had deze nog staan. Dus heb van het weekend maar even aflevering 4 tot en met 17 gekeken.. (seizoen 2) en ja.. de reden waarom ik dit heb gedaan weet ik nog steeds niet. Het acteerwerk is tenenkrommend.. Oliver kan alleen maar met zijn armen wijd staan en heeft maar één gezichtsuitdrukking. Hij is bezorgd over iedereen, vindt dat hij de schuldige is van zo ongeveer iedere dode.. blegh.. Slade die echt om een onmogelijke reden boos is op Oliver.. WTF.. leg dat gewoon uit. Nee, Oliver vindt weer dat het zijn schuld is.. pff..

En dan al die rare beslissingen.. Laatste aflevering: Helena staat een hele conversatie te voeren met haar vader, maar een pijl in z'n borst schieten zit er niet in.. Wil je die gast nou dood of wat? De hele serie denk ik.. wat wil je nou?!!

Aflevering hiervoor, Sara gaat werken in de club, voor zover ik weet is die club 's avonds open.. en wie is er 's avonds bezig met andere zaken? 8)7
En Laurel die samen met haar verklede zus een heel gesprek voert.. Sorry hoor, maar als mijn zusje een masker voor haar ogen doet en daarna met mij in gesprek gaat.. nouja.. ik hoef je niet te vertellen dat ik dan zou weten dat het mijn zusje is... owh wacht ze verdraaid haar stem.. nee dan zou ik het ook niet weten :P

Ik snap niet helemaal waarom het geen keiharde actieserie is. Het is allemaal zo fucking cheesy.. GTST is er niets bij.
Het enige wat ik vermakelijk vind is de eiland situatie.. maar goed.. volgens mij duurt dat nog wel 5 seizoenen voordat we eindelijk weten hoe dat is afgelopen. Maar aan de andere kant.. ook dat houdt niet over.. er stort een vliegtuig neer en de piloot leeft wonder boven wonder.. en hij heeft een dochtertje.. en toevallig woont dat dochtertje in Starling City, nog toevalliger is dat het een goede vriendin is van Roy Harper.

Ik kijk seizoen 2 nog wel af.. denk ik.. maar als dit niet gaat veranderen is het echt einde verhaal.

En gelukkig.. iedereen die dood is gegaan komt terug.. want anders is de inspiratie op.
Malcolm, Slade, Sara.. en dan vergeet ik er vast nog wel een paar.
Oh, ik dacht dat je dood was.. nee toch niet hahaha, en nu ben ik een super- held/slechterik. Ok, kom dan doen we ons shirt uit en gaan we littekens vergelijken.. aaaaahh Felicity heeft geen echt litteken.. Dat is sielug, kom we verzinnen een verhaallijn waarbij Felicity geraakt wordt, maar niet ernstig hoor!

Hoe vaak ik deze serie al de tekst "you're not a killer" heb gehoord.. :/

Maar goed, misschien trekt het hele DC Universe me niet zo, want Batman en Superman zijn ook altijd al zo beschaafd.

[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 31-03-2014 12:25 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

St@m schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:08:

Oh, ik dacht dat je dood was.. nee toch niet hahaha, en nu ben ik een super- held/slechterik.
You just made my day _O-

Als het aan mij ligt sturen ze de scriptschrijvers én regiseurs naar huis en nemen ze het zwikkie dat een aantal jaren terug gewerkt heeft aan Gladiator of het team van Banshee in dienst. Ik denk dat je dan een echt leuke serie kan maken.
Maar waarschijnlijk ligt het niet aan scriptschrijvers / regiseurs, maar aan de licentiehouder die eisen stelt aan de knuffelbaarheid van hun producten...

[ Voor 46% gewijzigd door AllSeeyinEye op 31-03-2014 12:28 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:17
Ik kijk er nog steeds graag naar. Vind seizoen 2 leuker dan seizoen 1.

Dat ze soms wat losjes omgaan met bepaalde dingen, doe ik niet moeilijk over. Er zijn niet veel series in dit genre op dit moment, dus ben er blij mee.

Als we allemaal gaan lopen azijnzeiken dan eindigt het net als met Star-Trek/StarGate/ etc. Veel zouden het graag weer op TV willen zien maar geen maatschappij die zijn vingers eraan durft te branden omdat we weer zo graag kritisch willen zijn.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vind het zeker een leuke serie, ik liep al voor op de netflix/Veronica series (huidig seizoen zegmaar).

Wel veel leuke side-linkjes naar andere helden (oa Flash).

Maar in het DC-wereldje, tot hoever gaan ze nu per saldo met de serie? En komt een punt
spoiler:
hij z'n vriendin Sandra moet tegenkomen en dat zijn echte zoon het stokje overneemt en badboy Roy Red Arrow gaat worden

Als ik dat buiten beschouwing laat, is het best aardige serie om te volgen, met een paar leuke babes erin (laitz) :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste